رایحه ظهور

از نبرد "بهار سرنوشت‌ساز"چه‌می‌دانید؟ زمینه سازی برای آغاز تهاجم زمینی به سوریه

تاکتیک‌ دفاعی تروریست‌ها در برابر حمله همه‌جانبه چیست؟
تمام پیش‌بینی‌‌ها تاکید می ‌کند که تمام اعضای تشکیل دهنده ائتلاف بین المللی ضد داعش با حمله زمینی فراگیر و سراسری در بهار آینده علیه داعش موافق هستند و این حمله به این جهت به بهار آینده موکول شده است، چون نیروهای پیاده نظام برای شرکت در این عملیات آماده و مهیا نشده ‌اند و هم اکنون در حال آموزش و تجهیز مجدد هستند.

» ابتدای نظرات (1159)

 http://u313.ir/images/pic/137420_897.jpg

مطلب زیر گزارش «مدین دیریه»، خبرنگار انگلیسی فلسطینی الاصل پایگاه خبری «فاکس نیوز» است که چندین هفته را در شهر «رقه»، پایگاه اصلی گروه تروریستی تکفیری «داعش» در سوریه سپری کرده و فیلم مستند بسیار بحث انگیزی را تحت عنوان «امارت اسلامی» ساخته است.

این خبرنگار انگلیسی فلسطینی الاصل به حضور در مناطق جنگی و پر خطر معروف است و پیش از این گزارش ‌هایی از خطرناک‌ ترین مناطق آفریقای مرکزی مانند سیرالئون و خاورمیانه از جمله افغانستان تهیه و منتشر کرده است.

بهار طوفانی غرب در انتظار داعش/ تاکتیک‌ دفاعی تروریست‌ها در برابر حمله همه‌جانبه چیست؟/ در حال ویرایش

وی گزارش خود از شهر رقه و داعش را این گونه آغاز می‌ کند: «اقدام به فیلم برداری از زندگی روزمره در شهر "رقه" تحت سیطره گروه تروریستی تکفیری «داعش» کردم .. در میان موسسات و نهادهای به اصطلاح "امارت اسلامی" داعش به گشت و گذار پرداختم و مشاهده کردم که داعش چگونه خط مشی و دیدگاه‌ های خود را از نماز گرفته تا آموزش و اجرای شرع و اداره زندان‌ ها در این شهر سوری پیاده می ‌کند» ..

با وجود این که ائتلاف بین المللی ضد داعش به رهبری آمریکا، ادعا می‌ کند که ضرباتی را به داعش وارد کرده است، اما عملیات این ائتلاف علیه این گروه تروریستی تکفیری وارد پنجمین ماه خود می‌ شود، در حالی‌ که داعش همچنان بسیاری از مناطق تحت تصرف خود در سوریه و عراق را در اختیار دارد و به حاکمیت خود در آنها ادامه می ‌دهد.بی ‌شک این امر سوالاتی را در ذهن درباره قدرت نظامی داعش ایجاد می ‌کند.

«مدین دیریه» در گفت‌وگو با شبکه خبری سی ان ان براساس دیده‌ های خود و گفت‌وگوهایی که با سرکردگان داعش داشته، به تشریح و تبیین خط مشی‌ ها و تاکتیک‌ های نظامی مورد استفاده این گروه تروریستی تکفیری می ‌پردازد.

«مدین» در ابتدا به نحوه ظهور و شکل گیری داعش و بهره برداری آن از استراتژی آمریکا می ‌پردازد و سپس سناریوهای پیش روی منطقه در خصوص «نبرد سرنوشت ساز میان داعش و ائتلاف بین المللی» را با توجه به دیدگاه‌ ها و پیش بینی ‌هایش مورد بررسی قرار می ‌دهد، نبردی که به اعتقاد وی بهار آینده رخ خواهد داد.

تمام پیش‌بینی‌‌ها تاکید می ‌کند که تمام اعضای تشکیل دهنده ائتلاف بین المللی ضد داعش با حمله زمینی فراگیر و سراسری در بهار آینده علیه داعش موافق هستند و این حمله به این جهت به بهار آینده موکول شده است، چون نیروهای پیاده نظام برای شرکت در این عملیات آماده و مهیا نشده ‌اند و هم اکنون در حال آموزش و تجهیز مجدد هستند.

بهار طوفانی غرب در انتظار داعش/ تاکتیک‌ دفاعی تروریست‌ها در برابر حمله همه‌جانبه چیست؟/ در حال ویرایش

هم چنین نباید اوضاع آب و هوایی در این برهه از زمان که به دلیل پیش رو بودن زمستان رو به سردی می‌ گذارد، را نادیده گرفت که تاثیر منفی بسزایی بر حملات جنگنده‌ های ائتلاف بین المللی در هدف گرفتن مواضع داعش دارد و اینکه اعضای ائتلاف بین المللی باور دارند، دستیابی به پیروزی نهایی تنها از طریق عملیات نظامی زمینی که تصرف مواضع داعش را در پی دارد و پاکسازی مناطق تحت تصرف این گروه تروریستی به ویژه در استان رقه در سوریه را موجب خواهد شد، ممکن خواهد بود و از آنجا که داعش دارای بیش از 40 هزار عنصر مسلح در نقاط مختلف سوریه و عراق است که می ‌تواند، آنها را به رقه فرا بخواند، بنابراین باید برای چنین عملیاتی تدارکات گسترده و کامل دید.

بهار طوفانی غرب در انتظار داعش/ تاکتیک‌ دفاعی تروریست‌ها در برابر حمله همه‌جانبه چیست؟/ در حال ویرایش

این پیش بینی‌ ها همچنین تاکید می‌ کنند که عملیات جنگنده‌ های ائتلاف بین المللی علیه مراکز سیطره و ارتباط داعش، نه تنها تحرکات نظامی این گروه تروریستی تکفیری را تضعیف نخواهد کرد، و یا آن را کاهش نخواهد داد، بلکه چه بسا می‌ تواند، بر تسریع هماهنگی و ارتباط میان دیگر گروه‌های تروریستی فعال در عرصه میدانی سوریه تاثیر بگذارد و اشتهای آنها را بر تقسیم مناطق و گروه‌ ها و عدم مرکز گزایی و مقابله بیش از پیش با پیشروی طرف ‌های مقابل تاثیر بگذارد.

بهار طوفانی غرب در انتظار داعش/ تاکتیک‌ دفاعی تروریست‌ها در برابر حمله همه‌جانبه چیست؟/ در حال ویرایشداعش با این حمله سراسری و فراگیر چگونه تعامل خواهد کرد


پیش از آنکه به سناریوهای مورد انتظار از چنین عملیاتی بپردازیم، لازم است به میزان قدرت و توانمندی داعش نیز نگاهی بیاندازیم که 3 عامل اصلی را در برمی ‌گیرد و با تکیه بر آنها داعش توانسته خود را گروه قدرتمندی جلوه دهد:

- عناصر گروه تروریستی القاعده که دست پرورده القاعده افعانستان هستند
- عناصر داعش در عراق به اضافه افسران سابق ارتش عراق، به ویژه بازماندگان گارد ریاست جمهوری «صدام حسین»، دیکتاتور معدوم عراق
- تروریست‌ های مسلح چچنی و قفقازی به سرکردگی «ابو عمر چچنی»

کارشناسان امور نظامی بر این باورند، این عناصر مسلح تروریستی دارای تجارب و توانمندی ‌های میدانی بالا در حضور در چنین عرصه ‌های میدانی هستند، چون به خوبی با تاکتیک‌ها و تکنیک‌های جنگ‌‌های پارتیزانی و خیابانی در دنیا آشنا می‌ باشند و اغلب در بسیاری از نبردهای جاری در عراق و سوریه تحت لوای داعش مشارکت دارند و از تمام شیوه ‌ها و خط مشی ‌های نظامی روسی و آمریکایی و غربی آگاه و مطلع هستند.

در کنار این عناصر که عناصر زبده داعش را تشکیل می د‌هند، ده‌ها هزار سلفی تکفیری آموزش دیده و شستشوی مغزی شده از طیف‌های مختلف اجتماعی مانند پزشک و مهندس و معلم و خبرنگار و قاضی و شیخ و غیره مشاهده می‌ شود.

اغلب افراد عادی که به داعش ملحق می ‌شوند، همواره با خود کمربند انفجاری دارند که قدرت انفجاری آن معادل 7 بمب دستی است. این افراد برای حضور و مشارکت در نبردهای داعش یک ماه کامل تحت آموزش نظامی قرار می گیرند و هیچ گاه تفنگ و کمربند انفجاری را از خود دور نمی‌ کنند و این یکی از مهمترین اصول حاکم در میان داعش است که عناصرش در هیچ شرایطی حتی هنگام نماز و خرید و کار و تفریح کمربند انفجار و تفنگ را از خو دور نکنند.

کسی از میزان و حجم غنایم به دست آمده توسط داعش طی نبردهایش چه در عراق و چه در سوریه، به ویژه در زمینه سلاح‌ های سنگین و توانمندی این گروه تروریستی تکفیری در به کار بردن آنها و باز کردن کد و رمز موشک‌ ها و هدایت آنها اطلاع ندارند
و تنها اطلاعات موجود تاکید می ‌کند که داعش با توجه به حملات موشکی گسترده ‌ای که علیه آن انجام می ‌شود، از تمام سلاح‌ های سنگین خود استفاده نمی ‌کند و تنها سلاح‌ های سنگین مورد استفاده این گروه تروریستی تکفیری خودروهای زره پوش و تانک است، اگرچه در مواردی مشاهده شده که داعش از توپ ‌های سنگین نیز استفاده کرده است، اما این استفاده به دلیل سختی نقل و انتقال این تجهیزات و در تیررس بودن آنها موجب شده تا چندان برای داعش در میدان کار برد نداشته باشند.


بهار طوفانی غرب در انتظار داعش/ تاکتیک‌ دفاعی تروریست‌ها در برابر حمله همه‌جانبه چیست؟/ در حال ویرایش

اما این تنها مشکل داعش در استفاده از تجهیزات نظامی سنگین نیست، بلکه این گروه با معضل تامین قطعات یدکی و ذخایر مورد نیاز آنها نیز مواجه است، به همین دلیل این گروه تروریستی تکفیری بیش از آنکه بر قدرت سلاح خود در میدان ‌های نبرد تکیه کند، بر سرکردگان مجرب و کارآمد خود و جنگ روانی و تاثیر گذاری روحی و معنوی بر عناصر خود تکیه می ‌کند، به همین دلیل مشاهده می ‌کنیم که داعش در رویارویی با دشمنان خود آنقدر که بر عملیات‌ های تروریستی و عناصر انتحاری خود به ویژه انتشار آنها پشت خطوط دشمنانش و هم چنین مواضع و تجمعات آنها تکیه می ‌کند، بر تجهیزات نظامی سنگین و پیشرفته تکیه نمی ‌کند.

روند این نبرد سرنوشت ساز چگونه خواهد بود

این یک حقیقت است که داعش در صورتی که از شهرها و مناطق مسکونی دور شود، با مشکلات ساخت و تولید بمب دست ساز و بمب گذاری خودروها مواجه می شود
، به همین دلیل برای دور کردن داعش از این مناطق و متوقف کردن حملات معکوس و پاتک ‌های آن که این گروه تکفیری مهارت بسیاری در آن دارد و توسط گروهک ‌های 16 تا 60 نفره خود دست به آن می‌زند و به واسطه آنها مراکز و مقرها و تجمعات طرف مقابل را هدف می ‌گیرد، باید به عامل «سرعت عملیاتی» توجه ویژه داشت تا با پیشروی سریع این نقطه اتکا و قدرت داعش را از کار انداخت.

بهار طوفانی غرب در انتظار داعش/ تاکتیک‌ دفاعی تروریست‌ها در برابر حمله همه‌جانبه چیست؟/ در حال ویرایش

داعش به خوبی می داند که نبرد سرنوشت سازی را پیش رو دارد، به همین دلیل تمام تلاش خود را به کار خواهد برد، تا در میدان باقی بماند و تا جای ممکن این نبرد را طولانی کند و جبهه های متعدد و محورهای جنگی مختلفی را در مناطق جغرافیایی دور از هم بگشاید تا به این طریق از تمرکز نیروهای دشمن بکاهد و آنها را پراکنده و در اصطلاح نظامی «باز» کند و سپس مورد حمله قرار دهد.

در صورت تحقق چنین امری بالطبع حملات داعش علیه نیروهای مهاجم و تجهیزات و ذخایر تسلیحاتی و کاروان ‌های امدادی آنها راحت‌تر خواهد بود و به این طریق طرف مقابل را در موضع دفاعی و نه هجومی قرار خواهد داد.

در چنین شرایطی تردید نیست که عناصر انتحاری و گروه‌ های زبده داعش برای ضربه زدن به خط مقدم نیروی مهاجم وارد عمل خواهد شد و پیش بینی می شود، فرماندهان و افسران بازمانده گارد سابق ریاست جمهوری عراق فرماندهی و رهبری گروه‌های تروریستی دیگر را برعهده خواهند گرفت که وظیفه آنها حفظ مواضع و استحکامات و نقاط تحت تصرف داعش در عراق و سوریه خواهد بود. این عناصر هم چنین وظیفه عملیات گلوله باران و موشک باران مواضع و نیروهای مهاجم را نیز عهده دار خواهند بود، به همین دلیل بیش از عناصر دیگر داعش در معرض حملات نیروهای ائتلاف بین المللی یا نیروهای مهاجم قرار خواهند داشت.

بهار طوفانی غرب در انتظار داعش/ تاکتیک‌ دفاعی تروریست‌ها در برابر حمله همه‌جانبه چیست؟/ در حال ویرایش

هم چنین پیش بینی شده عناصر وابسته به «ابو عمر چچنی» و گروه تروریستی موسوم به «ارتش آزاد» و برخی از نیروهای کُرد پیوسته به داعش مسئولیت حضور و مبارزه در جبهه ‌های عملیاتی را برعهده بگیرند، در حالی که عناصر ترک مسئولیت حمایت و پشتیبانی از خطوط دفاعی و امدادی را عهده ‌دار خواهند شد.

البته در این میان بخش اعظم عناصر کُرد هم پیمان با داعش حمایت و تامین امنیت پالایشگاه‌ های نفت را برعهده بگیرند و بخشی از این عناصر نیز در عملیات ‌های انتحاری مشارکت داشته باشند، چون بیش از عناصر دیگر داعش به بافت و ساختار جغرافیایی و مناطق شمال عراق آشنا هستند.

باید توجه داشت که داعش دارای قدرت پیش بینی و برآورد اوضاع بسیار عالی و محاسبات نظامی درست با وجود محدود بودن اطلاعات نظامی و امنیتی و اطلاعاتی و دستگاه‌ های پیشرفته کنترل و نظارت و رصد است، اما در عین حال باید توجه داشت که این گروه دارای عینک ‌های دید در شب پیشرفته است که آنها را از بازارهای سیاه یا غنایم جنگی در سوریه و عراق بدست آورده است.

تجربه نشان داده است، داعش در عراق در صورت مواجه شدن با نبردی که در آن احتمال از دست دادن بخش اعظم تجهیزات نظامی و ذخایر تسلیحاتی ‌اش مطرح باشد، همواره بر تاکتیک عقب نشینی تکیه کرده است، اما این به معنای عدم بازگشت و باز پس گیری مواضع از دست داده نیست.

بهار طوفانی غرب در انتظار داعش/ تاکتیک‌ دفاعی تروریست‌ها در برابر حمله همه‌جانبه چیست؟/ در حال ویرایشنقش عناصر مسلح داوطلب در نبرد آینده داعش

عناصر مسلح داوطلب داعش در نبرد آینده این گروه نقش مهمی را ایفا خواهند کرد، به گونه‌ ای که پیش بینی شود، این عناصر داخل شهرها نفوذ کرده و در نقاط مختلف آن مستقر شوند. در واقع این عناصر پشتیبانی از جبهه داخلی را برعهده خواهند داشت، این عناصر پیشتر موفق شده بودند، حملات گروه‌ های تروریستی مسلحی مانند «آزادگان شام» و جبهه النصره علیه مواضع داعش در شهر رقه را تا رسیدن گروه ‌های تروریستی وابسته به ابو عمر چچنی دفع کنند، همان گونه که توانسته بودند، با سلاح ‌های سبکی که در اختیار دارند، حملات گروه تروریستی «ارتش آزاد» را نیز برای چندین روز متوالی دفع کنند و این بدین معناست که داعش برای مقابله با خطر نفوذی‌ ها از جمله کمیته‌ های دفاع مردمی کُردهای سوریه جهت عدم نفوذ به جبهه داخلی از این عناصر استفاده کند.

اما در صورت تشدید درگیری ‌ها و تنگ شدن عرصه میدانی بر داعش به ویژه ورود نیروهای مهاجم به شهرها و نقاط تحت تصرف داعش ، بدون تردید این عناصر به دیگر عناصر و گروه‌ های داعش ملحق خواهند شد، این در حالی است که باید توجه داشت در این اواخر برخی از گروه‌ های وابسته به «ارتش آزاد» نیز بیعت خود با داعش را اعلام کرده و در نبردهای این گروه تروریستی تکفیری به ویژه در مناطق مرزی بین عراق و سوریه مشارکت دارند.

بهار طوفانی غرب در انتظار داعش/ تاکتیک‌ دفاعی تروریست‌ها در برابر حمله همه‌جانبه چیست؟/ در حال ویرایش

با این حال داعش دارای هسته‌ ها و گروه‌ های خفته ‌ای است که هنوز فعالیت خود را در برخی مناطق آغاز نکرده‌ اند و این موضوعی است که نیروهای آمریکایی با توجه به تجربه‌ ای که در افعانستان و عراق به دست آورده‌ اند، به خوبی به آن آگاه هستند و می ‌دانند، هریک از این هسته‌ها دارای تجهیزات نظامی و سلاح‌های مخصوص به خود و مجزا و سرکرده ‌ای هستند که از طریق شبکه ‌های اجتماعی اینترنتی با کادر مرکزی داعش ارتباط برقرار می ‌کنند، بدون اینکه نیاز به مراجعه به کادرهای مرکزی باشد و این از جمله موضوعات و مسائل خطرناک و پیچیده‌ ای است که دستگاه‌ های اطلاعات نظامی کشورهای عضو ائتلاف بین المللی ضد داعش از جمله آمریکا با آن مواجه هستند و می ‌دانند که با گروه‌ های تروریستی مسلح آموزش دیده‌ ای مواجه هستند که از 80 کشور جهان در سوریه و عراق گرد آمده اند و دارای اعتقادات و باورهای واحدی هستند که آنها را برای مرگ در این راه آماده می‌ کنند و این بر چالش‌های پیش روی ائتلاف در قبال داعش و مبارزه با آن می ‌افزاید.

بهار طوفانی غرب در انتظار داعش/ تاکتیک‌ دفاعی تروریست‌ها در برابر حمله همه‌جانبه چیست؟/ در حال ویرایش

اما نباید فراموش کرد که مبارزه و نبرد در چندین جبهه عملیاتی چالشی بزرگ پیش روی گروه تروریستی تکفیری داعش است که از دید این گروه غافل نمانده است، اما در عین حال به همین دلیل است که این گروه تلاش بسیاری دارد تا توانمندی ‌های نظامی خود را با سیطره بر غنایم بیشتری از تجهیزات نظامی و سلاح و ذخایر تسلیحاتی ارتش ‌های سوریه و عراق و جذب عناصر بیشتر افزایش دهد، چون هر چه میزان غنایم بیشتر باشد، بر توانمندی و قدرت داعش و عناصر تروریستی تکفیری ‌اش خواهد افزود.

تسلیحات نظامی و ذخایر تسلیحاتی

یکی از وجوه مشخصه عناصر تروریستی تکفیری داعش علاقه بسیار آنها به استفاده از خودروهای مجهز به تیر بارهای سنگین از نوع «دوشکا» و انواع دیگر مسلسل و توپ ‌های کوتاه برد است، چون داعش بر این باور است که این سلاح ‌ها دارای انعطاف پذیری و سرعت بالا در پیشروی و عقب نشینی به ویژه در صورت دخالت نیروی هوایی در نبردها است.

در این بین موثرترین سلاح علیه داعش توپ ‌های عیار 81 و 82 و 120 میلی متر و توپ‌ های کوتاه برد است. این در حالی است که موشک‌‌ های گراد و کاتیوشاهای کوتاه برد از دیگر سلاح‌ هایی است که داعش شیفته آنهاست، اگرچه سلاح‌ هایی است که دارای برد و دقت لازم نیست.


بهار طوفانی غرب در انتظار داعش/ تاکتیک‌ دفاعی تروریست‌ها در برابر حمله همه‌جانبه چیست؟/ در حال ویرایش

بهار طوفانی غرب در انتظار داعش/ تاکتیک‌ دفاعی تروریست‌ها در برابر حمله همه‌جانبه چیست؟/ در حال ویرایش

عناصر تکفیری داعش به شکل اساسی بر سلاح ‌های شخصی و انواع سلاح‌ های ضد زره از جمله کونکورس و مالیوتکا و فاگوت و کبرا و ایگلا و انواع آر پی جی در نبردهای خود استفاده می ‌کنند.

در این بین تاکتیک مانور در عرصه میدانی و مخفی شدن و تغییر مستمر مکان تجهیزات نظامی و مواضع و تغییر فوری تاکتیک ‌های نظامی و جنگی از طریق استفاده از مواضع متحرک و دوری از جنگ در مواضع و مقرهای ثابت از جمله تاکتیک‌ های مورد استفاده داعش است و عناصر طالبانی این گروه به خوبی می ‌توانند، این تاکتیک را پیاده کنند.

بهار طوفانی غرب در انتظار داعش/ تاکتیک‌ دفاعی تروریست‌ها در برابر حمله همه‌جانبه چیست؟/ در حال ویرایش

حمله به خطوط مقدم و پشتیبانی از جمله مهمترین اصول تشکیل دهنده نبردهای داعش است که از طریق بمب گذاری در تاسیسات و مقرهای پشت جبهه صورت می ‌گیرد تا به این طریق زمینه نفوذ و پیشروی دیگر عناصر خود را فراهم کنند.

 

 منبع: مشرق نیوز

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #1159 علیرضا 1394-03-01 00:16
تو مطالب داره از وضعیت منطقه و ظهور حضرت صحبت میشه دوستان بحث های حزبی و کشیدن وسط به هم گیر میدن اگه امام زمان رو قبول دارید به هم انگ نزنید ایشون بیاد تکلیف همه روشن میشه لطفا راجع به کسی قضاوت نکنید روایت داریم ایشون بیاد کسایی رو قبول میکنه که خیلی ها قبولش ندارن و کسایی رو عزل میکنه که خیلی ها فکرشم نمیکنن پس اینقدر نگید فلانی بده فلانی جزو یارای حضرته بزارید ایشون قضاوت کنه
نقل قول کردن
+3 #1158 سید جلیل 1393-12-11 20:16
ایا ممکن است این حمله در ماه رجب باشد یعنی خروجسفیانی
نقل قول کردن
+1 #1157 امین 1393-11-06 19:34
به نقل از هیس!:

منتظران موعود نشستن داری بازی کامپیوتری می کنن؟!
نقل قول کردن
+2 #1156 مجنون مهدی 1393-11-02 22:16
به نقل از سعاح:
استنباط از تازه ترین توییت های مجتهد:

* دکترها منتظر دستورند تا دستگاه ها رو قطع کرده رسماً اعلام مرگ کنند۔
* بجز اندک خواص، هیچ کس دیگر اجازه ندارد وارد اتاق پادشاه شود۔
* اختلافات میان شاهزادگان نسبت به قبل در بیمارستان آشکار تر شده است۔

هروقت اختلاف به اوج خود رسید دیگر قادر نخواهند بود مخفی کاری رو ادامه دهند و اگر خودشون اعلام رسمی نکنند مخالفان حتماً این کار رو انجام خواهند داد۔ بنظرم ادامه این وضع بیشتر از چند روز دیگر امکان پذیر نخواهد بود۔

بشمراین دفعه دقیقا چهل روز به طول خواهدکشید این همان وعده چهل روز امام جعفرصادق (ع) است که دقیقا نمی دانم از چه تاریخی این شیطان بستری شد
نقل قول کردن
+15 #1155 رایحه ظهور 1393-11-02 13:20
مقاله جدید سایت با عنوان :

دعوت فطرتهای پاک جوانان جهان به اسلام توسط نائب امام زمان(عج)



u313.ir/2014-02-05-14-05-43/item/1242-2015-01-22-08-24-46.html

منتشر شد.
نقل قول کردن
+4 #1154 ir 1393-11-02 13:04
به نقل از التماس دعای فرج:
سلام
X(
یک - نام طراح این آرمها رو میشه پیدا کرد. توصیه می کنم پیدا کنید تا اگه روزی خواستید توبه کنید، بتونید ازشون حلالیت بگیرید. (صد البته که شما بر اساس ظن و مسموعات و فتوشاپ، چیزی رو به کسی نسبت نمیدید)
X(
دو - تعجب میکنم که شماها و بهاری ها هم هنوز از «ربا در بانکها» صحبت میکنید؛ شماها که باید به این نتیجه رسیده باشید که مبارزه با ربا در بانکها، قبل از ظهور امری «غیر ممکن»، «نشدنی» و «محال» است. مگه نه؟!
X(
بچه که بودم فکر میکردم اگه یه روز رییس دولت بشم و از همه ی آدمهای توانمند و قوی و مومن استفاده کنم و فرصت سوزی هم نکنم میتونم ربای بانکهای دولتی رو از بین ببرم. ولی حالا برام اثبات شده که نه، نمیشه؛ نشدنی است؛ نمیتوانیم و نمی شود!
X(
خب چرا وقتمون رو بذاریم برای یه امر محال؟!! جناب سعاح عزیز!
X(

u:313

به نظر شما سود 28 درصدی ربا نیست ؟؟؟
نقل قول کردن
+7 #1153 سیده از فرانسه 1393-11-02 12:53
به نقل از خادمی:
بوی دماغ سوخته میاد،پرونده مربوط به سال1382 زمانی که رحیمی در بازرسی مسئولیت داشت می باشد.
اینها همه سیاسی است. مرحوم کردان زمان جانشینی لاریجانی در صدا و سیما که نمونه بود وقتی شد وزیر احمدی نژاد مساله دار گردید. مرتضوی زمانی شمیر اسلام در برخورد با مفسدین بود، وقتی یار اخمدی نژاد شد گفتند دزد و ... است. رحیمی هم قبلا خیلی مسئولیت داشت درجه یک بود،آلان دزده
تمامش سیاسی سیاسی سیاسی است.
احمدی نژاد در زمان ما شاخص است. انشاءالله وقتی آقا ظهور کرد دشمنان احمدی نژاد در مقابل منطق آقا(عج) شرمنده می شوند، که چطور وقتی که یهود و نصارا و دشمنان مقابل احمدی نژاد موضع گرفتند شما هم تایید کردید،مگر ندیدید که همه سعی می کردند ایشان حذف شوند


@};- @};- @};- @};- @};-
نقل قول کردن
-1 #1152 محمد1362 1393-11-02 12:48
آقامصطفی کذاب خودتی درست صحبت کن
مثلا تو یه آدم منتظر ظهوری!!!!!!!!!!!
اتفاقا من نزدیک به 4 ساله سایت zohoor.ir رو دنبال میکنم
همه پیشبینی هاش هم درست بوده
اسمش و هم میدونم
اگه همه ما یکم فقط یکم آدم بشیم آقا میاد
نقل قول کردن
+11 #1151 میهمان 1393-11-02 12:46
در حالی که مهدی هاشمی با 11 اتهام از جمله محاربه، قطع الطریق و افساد فی الارض ول می گردد و به ریش ما می خندد بعضی ها برای حکم رحیمی که قبل از معاون شدنش در بیمه اتفاق افتاده و اصلا ربطی به دولت ندارد تکبیر سر می دهند
نقل قول کردن
+9 #1150 خادمی 1393-11-02 12:18
به نقل از مهردادیان:
الله اکبر الله اکبر الله اکبر
الله اکبر الله اکبر الله اکبر
الله اکبر الله اکبر الله اکبر

فوری/ رحیمی به 5 سال حبس و پرداخت 3 میلیارد و 850 میلیون تومان محکوم شد/ تبدیل 15 سال حبس به 5 سال در دیوان عالی کشور

www.entekhab.ir/files/fa/news/1393/11/1/80580_945.jpg


الله اکبر الله اکبر الله اکبر
الله اکبر الله اکبر الله اکبر
الله اکبر الله اکبر الله اکبر
بهار سرنوشت ساز نزدیک است


بوی دماغ سوخته میاد،پرونده مربوط به سال1382 زمانی که رحیمی در بازرسی مسئولیت داشت می باشد.
اینها همه سیاسی است. مرحوم کردان زمان جانشینی لاریجانی در صدا و سیما که نمونه بود وقتی شد وزیر احمدی نژاد مساله دار گردید. مرتضوی زمانی شمیر اسلام در برخورد با مفسدین بود، وقتی یار اخمدی نژاد شد گفتند دزد و ... است. رحیمی هم قبلا خیلی مسئولیت داشت درجه یک بود،آلان دزده
تمامش سیاسی سیاسی سیاسی است.
احمدی نژاد در زمان ما شاخص است. انشاءالله وقتی آقا ظهور کرد دشمنان احمدی نژاد در مقابل منطق آقا(عج) شرمنده می شوند، که چطور وقتی که یهود و نصارا و دشمنان مقابل احمدی نژاد موضع گرفتند شما هم تایید کردید،مگر ندیدید که همه سعی می کردند ایشان حذف شوند
نقل قول کردن
-4 #1149 التماس دعای فرج 1393-11-02 11:59
به نقل از سعاح:


سوال دیگر از مثلاً عقلاء سایت: تفکر ما بچه گونه هست یا شما مثل این تشریف دارید؟:

سلام
X(
یک - نام طراح این آرمها رو میشه پیدا کرد. توصیه می کنم پیدا کنید تا اگه روزی خواستید توبه کنید، بتونید ازشون حلالیت بگیرید. (صد البته که شما بر اساس ظن و مسموعات و فتوشاپ، چیزی رو به کسی نسبت نمیدید)
X(
دو - تعجب میکنم که شماها و بهاری ها هم هنوز از «ربا در بانکها» صحبت میکنید؛ شماها که باید به این نتیجه رسیده باشید که مبارزه با ربا در بانکها، قبل از ظهور امری «غیر ممکن»، «نشدنی» و «محال» است. مگه نه؟!
X(
بچه که بودم فکر میکردم اگه یه روز رییس دولت بشم و از همه ی آدمهای توانمند و قوی و مومن استفاده کنم و فرصت سوزی هم نکنم میتونم ربای بانکهای دولتی رو از بین ببرم. ولی حالا برام اثبات شده که نه، نمیشه؛ نشدنی است؛ نمیتوانیم و نمی شود!
X(
خب چرا وقتمون رو بذاریم برای یه امر محال؟!! جناب سعاح عزیز!
X(

u:313
نقل قول کردن
+1 #1148 عبد 1393-11-02 11:13
به نقل از محمدالهاشمی کردستانی:
عزیزم ایشون خودشون در حرم حضرت زینب بشارت شهادتش توسط صهیونیست ها رو از یکی از اولیاءالله می گیرن
احمد حمزه ایی ، کتاب هم پای صاعقه نوشته حسین بهزاد و گل علی بابایی صفحه 796

به نظرت استکبار کسی که خمشهر رو آزاد کرد رو بر می گردونه اونم بعد دقیقا 33 سال
بگذریم از این قضیه :
آیا دانشمندان هسته ایی رو اسراییلی ها به شهادت نرسوندن ؟

بله اخوی اسرائیلی ها خیلی ها را نمیکشند تا
مثل امام صدر
ودلیل آن... بگذریم
کاش همه این عزیزان را به شهادت میرساندند کاش
نقل قول کردن
-7 #1147 حامد 1393-11-02 11:06
برای ریشه کن کردن فساد در اقتصاد، نباید کار رو به دست مفسدان داد!
با دستمال کثیف نمیشه شیشه رو تمیز کرد.

بفرمائید جناب آقای سید الرئیس دوکتور محمود احمدی نجاد!!!


محکومیت رحیمی به پنج سال و91 روز حبس
شعبه 11 دیوان عالی کشور 'محمدرضا رحیمی' را به پنج سال و 91 روز حبس محکوم کرد.
به گزارش مشرق، شعبه 11 دیوان عالی کشور 'محمدرضا رحیمی' معاون اول دولت دهم را به پنج سال و 91 روز حبس محکوم کرد.

رحیمی درحکم صادره از دیوان عالی کشور به دو میلیارد و850 میلیون تومان رد مال ویک میلیارد تومان جزای نقدی محکوم شده است.

رحیمی پیش تر ازسوی شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران به 15 سال حبس، دومیلیارد و850 میلیون تومان رد مال ویک میلیارد تومان جزای نقدی محکوم شده بود که پرونده با اعتراض متهم برای رسیدگی درمرحله تجدید نظر به دیوان عالی کشور ارسال شد.

بر اساس این گزارش، شعبه 11 دیوان عالی کشور پس از انجام بررسی ها، ضمن تایید رد مال و جزای نقدی، مدت حبس متهم را از 15 سال به پنج سال و 91 روز کاهش داد.

احکام صادره از سوی دیوان عالی کشور قطعی و لازم الاجرا می باشد.

پرونده رحیمی پس از اعلام نظر دیوان عالی کشور به شعبه بدوی صادر کننده رای ارجاع شده است.

mashreghnews.ir/.../...
نقل قول کردن
+8 #1146 ايراني 1393-11-02 11:05
به نقل از ارباب حلقه ها:


اولین دیوان اسلامی توسط عمر بنا شد ک یکی از این دیوانها دیوانی بود برای تقسیم بیت المال و غنائم بطور عادلانه

جناب ابوبکر هم ب سنت رسول خدا حکومت اداره میکردن
تنها در زمان عثمان بود که ب واسطه نزدیکی ب بنی امیه ب فساد مال اندوزی کشیده شدن
..... تو از تاریخ چی میدونی...‍!

سلام برادر

بد نيست در مورد ماجراي فدك كه از نتايج همان ديواني است كه شما مي فرماييد مطالعه بفرماييد.
دختر گرامي پيامبر همه چيز را به عمر اثبات كردند ولي ...
نقل قول کردن
+14 #1145 قاسم نصراله 1393-11-02 11:04
به نقل از مهردادیان:
فاکس نیوز: آمریکا 12 میلیارد دلار از بدهی‌های ایران را می‌پردازد
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شبکه تلویزیون 'فا کس نیوز' در تارنمای خود اعلام کرد که آمریکا 11 میلیارد و 900 میلیون دلار بدهی خود به ایران را تا 22 ژوئن (تیرماه سال اینده ) یعنی زمان پایان مذاکرات هسته ای را به این کشور پرداخت می کند.

به گزارش ایرنا از این شبکه وابسته به وزارت دفاع آمریکا، دولت این کشور به نقل از اسناد وزارت امور خارجه امروز، از پرداخت 490 میلیون دلار بدهی ها خبر داد و افزود: این مبلغ (490 میلیون) سومین قسط از بدهی های آمریکا از داریی های ایران به این کشور است که قرار بود از دهم دسامبر 2014 به این سو، به تهران پرداخت شود.

در این گزارش تاکید شده است که باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا دستور پرداخت این مبلغ را در نوامبر گذشته به عنوان محکی برای تمدید این دور از مذاکرات بر سر برنامه هسته ای ایران امضاء کرد

اینهم از برکات پیاده روی بروکسلی ظریف قهرمان


قابل توجه مهردادیان :
حالا ظریف که عددی نیست , من پیشنهاد میدهم متن زیر رو بخونی اگه راهت دادند رفتی پیش حاج آقا خاطر خوب براش حلاجی کنی که آمریکا برای رسیدن به اهدافش ابائی نداره حتی شما رو از سر راه برداره . خوب بخوان ببین امام چی گفته :
"با توسل به دامن آمریکا ضعف و ناتوانی خود را بر ملا نسازید و از گرگها و درنده ها برای شبانی و حفظ منافع خود استمداد نطلبید ابرقدرتها آن لحظه ای که منافعشان اقتضا کند شما و قدیمیترین وفاداران و دوستان خود را قربانی می کنند و پیش آنان دوستی و دشمنی و نوکری و صداقت ارزش و مفهومی ندارد آنان منافع خود را ملاک قرار داده اند و به صراحت و در همه جا از آن سخن می گویند." (صحیفه امام ج 02 ص 932)

-:as
u:313
نقل قول کردن
+16 #1144 ایمان 1393-11-02 10:41
به نقل از مهردادیان:
فاکس نیوز: آمریکا 12 میلیارد دلار از بدهی‌های ایران را می‌پردازد
در این گزارش تاکید شده است که باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا دستور پرداخت این مبلغ را در نوامبر گذشته به عنوان محکی برای تمدید این دور از مذاکرات بر سر برنامه هسته ای ایران امضاء کرد
اینهم از برکات پیاده روی بروکسلی ظریف قهرمان


امريكا براى شما هيچ فايده‏ اى ندارد
حالا هم من به اين آقايانى كه اهل سدادند، اهل صلاحند، منتها اعوجاج فكرى دارند، [مى‏ گويم كه‏] امريكا براى شما هيچ فايده‏ اى ندارد، ديگر گذشت آن وقت. امروز آنى كه براى شما براى دينتان براى دنياتان فايده دارند اين ملت‏ اند، اين ملت پابرهنه است. آن ملت سرمايه‏ دار هم به درد شما نمى‏خورند، آنها همه براى خودشان مى‏ كشند، شماها را مى‏ خواهند آلت دست قرار بدهند. اين منافقين هم به درد شما نخواهند خورد، هر روزى كه اين منافقين قدرت پيدا كنند سر شما را هم مى‏ برند؛ براى اينكه شما لا اله الّا اللَّه‏ مى‏ گوييد، آنها با لا اله الّا اللَّه‏ مخالف‏اند. آنها توحيد را توحيد طبقاتى مى‏ گويند. آنها معاد را همين جا مى‏ دانند، همين دنيا. آنها غير اين دنيا چيزى را قائل نيستند، اما شما قائليد. آن روزى كه اينها پيروز بشوند- خداى نخواسته- شما فداى آنها خواهيد شد، شما را پل قرار داده‏ اند براى پيروزى، وقتى كه رفتند اين پل را عقب خودشان خراب مى‏كنند، آنها مزاحم نمى‏ خواهند.

صحيفه امام ج‏15 31
نقل قول کردن
+20 #1143 رایحه ظهور 1393-11-02 10:36
الله اکبر الله اکبر الله اکبر

دعوت الهی جوانان اروپا و آمریکا (در واقع کل جهان) به اسلام توسط نائب امام زمان(عج)



عصای موسی مکر فرعونیان در توهین به پیامبر گرامی اسلام را نابود خواهد کرد.
باید منتظر تاثیرات شگفت انگیز این دعوت الهی باشیم.
نقل قول کردن
+19 #1142 سعاح 1393-11-02 06:44
استنباط از تازه ترین توییت های مجتهد:

* دکترها منتظر دستورند تا دستگاه ها رو قطع کرده رسماً اعلام مرگ کنند۔
* بجز اندک خواص، هیچ کس دیگر اجازه ندارد وارد اتاق پادشاه شود۔
* اختلافات میان شاهزادگان نسبت به قبل در بیمارستان آشکار تر شده است۔

هروقت اختلاف به اوج خود رسید دیگر قادر نخواهند بود مخفی کاری رو ادامه دهند و اگر خودشون اعلام رسمی نکنند مخالفان حتماً این کار رو انجام خواهند داد۔ بنظرم ادامه این وضع بیشتر از چند روز دیگر امکان پذیر نخواهد بود۔
نقل قول کردن
+4 #1141 ir 1393-11-02 06:31
en-maktoob.news.yahoo.com/beset-hardship-iranians-losing-hope-future-094917756--business.html
ترجمه کن بخون چی گفتن تو یاهو در مورد روحانی

توسط پریسا حافظی

آنکارا (رویترز) - به عنوان قیمت مواد غذایی، آب و افزایش برق بیشتر فراتر از دسترس، تلاش ایرانیان از دست دادن اعتقاد به رئيس جمهور عمل گرا و وعده اش را از آینده ای روشن تر.

این کشور شده است ضربات دو چکش از تداوم تحریم های غرب بر فعالیت های هسته ای خود را و غوطه وری قیمت نفت ضربه - اما رهبران آن مردم بگویم که سختی آنها را قوی تر خواهد کرد.

این ارائه می دهد به راحتی اندک به بسیاری از ایرانیان عادی تلاش برای حمایت از خانواده های خود بیکاری بالا و دستمزد کم را عوارض خود را...
نقل قول کردن
+12 #1140 سعاح 1393-11-02 06:24
برای ریشه کن کردن فساد در اقتصاد، رهنمودهای رهبری نه با برگزاری همایش ها عملی میشود و نه از پرونده سازی سیاسی و نمایشی۔

قانونی که عملکردش دوگانه باشد، برای هم پیمانان با تعطل و تبانی روبرو شود و برای مخالفان سیاسی مثل شمشیر بر سر آنها فرود بیاید اعتبار خود رو از دست میدهد۔

عدالت علوی اعتبارش بی تفاوتی و فرا جناحی بودنش هست۔ از عدالت علوی خواص چپاول گر نسبت به سایرین بیشترین هراس رو دارند مبادا خطای از آنها سر بزند نه اینکه هر حکم علیه خود رو سیاسی خوانده علیه مخالفان خود پرونده های سیاسی تشکیل بدهند۔

@};- منتظریم تا بهار ::: منتظریم تا اجرای حقیقی و کامل عدالت علوی @};-
نقل قول کردن
+25 #1139 مهرداد/بچه مثبت 1393-11-02 02:47


نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی
farsi.khamenei.ir/message-content?id=28731

بنازم به مدیریت این ابر مرد که این روزها بیداری ملت غرب و اروپا را کلید زده ...
:-? شک ندارم برای ظهور امام زمان عج باید همه ملت ها بیدار شوند و تا خود نخواهند خبری نخواهد شد ...

امام خامنه ای:
این روزگار، روزگار قدرت‌نمایی خدای متعال است و حضور جمهوری اسلامی ایران در این منطقه از جهان مبدأیی برای حوادث باور‌نکردنی *-:) [-O درسراسر عالم می‌باشد.
www.afsaran.ir/link/779585

zz:
نقل قول کردن
+7 #1138 کیارش 1393-11-02 02:11
به نقل از ارباب حلقه ها:
(حذف شد!)

عمر را در زندگی و زهد با پیامبر مقایسه میکردن

اولین دیوان اسلامی توسط عمر بنا شد ک یکی از این دیوانها دیوانی بود برای تقسیم بیت المال و غنائم بطور عادلانه

جناب ابوبکر هم ب سنت رسول خدا حکومت اداره میکردن
تنها در زمان عثمان بود که ب واسطه نزدیکی ب بنی امیه ب فساد مال اندوزی کشیده شدن
..... تو از تاریخ چی میدونی...‍!

شما دوست عزیز به دل نگیر یه چیزی گفت.
جناب صادق لطفا مراعات بکن.اهل سنت برای ما محترم هستند.همه ی سنی ها قابل احترام و برادر ما هستند حرف بدون مدرک هم نزن اگه مدرک مستدلی داری رو کن اگرهم نداری سکوت کن.
نقل قول کردن
+15 #1137 555 1393-11-02 01:49
نقل قول کردن
+17 #1136 مهرداد/بچه مثبت 1393-11-02 01:40

شهید دکتر کامران نجات اللهی :x استاد دانشگاهی که هنگام سخنرانی توسط رژیم پهلوی :-& ترور شد :(( ...




5دی سال57، استاد دکتر کامران نجات‌ اللهی هنگامی که مشغول سخنرانی برای دانشجویان و اساتید متحصن وزارت علوم در بالکن طبقه ششم دانشگاه
تهران بود ؛ توسط تیرانداز ماهر رژیم پهلوی به شهادت رسید.فردای آنروز ده ‏‌هاهزار نفر؛ پیکر شهید نجات‏ اللهی را در تهران تشییع کردند؛ اما رژیم پهلوی با حمله به این مراسم ؛ بیش از250نفر از مردم حاضر در میدان انقلاب تهران را به شهادت رساند.پس از پیروزی انقلاب نام خیابان(ویلا)به استاد نجات اللهی تغییر یافت.

zz:
www.afsaran.ir/link/812789
نقل قول کردن
+14 #1135 مصطفی 1393-11-02 01:28
به نقل از مصطفی:
فوري/ پیام به جوانان اروپا و آمریکای شمالی
بسم‌ الله الرّحمن الرّحیم
به عموم جوانان در اروپا و امریکای شمالی

حوادث اخیر در فرانسه و وقایع مشابه در برخی دیگر از کشورهای غربی مرا متقاعد کرد که درباره‌ی آنها مستقیماً با شما سخن بگویم. من شما جوانان را مخاطب خود قرار میدهم؛ نه به این علّت که پدران و مادران شما را ندیده می‌انگارم، بلکه به این سبب که آینده‌ی ملّت و سرزمینتان را در دستان شما میبینم و نیز حسّ حقیقت‌جویی را در قلبهای شما زنده‌تر و هوشیارتر می‌یابم. همچنین در این نوشته به سیاستمداران و دولتمردان شما خطاب نمیکنم، چون معتقدم که آنان آگاهانه راه سیاست را از مسیر صداقت و درستی جدا کرده‌اند.
سخن من با شما درباره‌ی اسلام است و به‌طور خاص، درباره‌ی تصویر و چهره‌ای که از اسلام به شما ارائه میگردد.

farsi.khamenei.ir/message-content?id=28731

پیام امام خامنه ای به جوانان اروپا و آمریکای شمالی 93/11/1
نقل قول کردن
+18 #1134 مصطفی 1393-11-02 01:27
فوري/ پیام به جوانان اروپا و آمریکای شمالی
بسم‌ الله الرّحمن الرّحیم
به عموم جوانان در اروپا و امریکای شمالی

حوادث اخیر در فرانسه و وقایع مشابه در برخی دیگر از کشورهای غربی مرا متقاعد کرد که درباره‌ی آنها مستقیماً با شما سخن بگویم. من شما جوانان را مخاطب خود قرار میدهم؛ نه به این علّت که پدران و مادران شما را ندیده می‌انگارم، بلکه به این سبب که آینده‌ی ملّت و سرزمینتان را در دستان شما میبینم و نیز حسّ حقیقت‌جویی را در قلبهای شما زنده‌تر و هوشیارتر می‌یابم. همچنین در این نوشته به سیاستمداران و دولتمردان شما خطاب نمیکنم، چون معتقدم که آنان آگاهانه راه سیاست را از مسیر صداقت و درستی جدا کرده‌اند.
سخن من با شما درباره‌ی اسلام است و به‌طور خاص، درباره‌ی تصویر و چهره‌ای که از اسلام به شما ارائه میگردد.

farsi.khamenei.ir/message-content?id=28731
نقل قول کردن
+18 #1133 555 1393-11-02 01:19
به نقل از مهردادیان:
فاکس نیوز: آمریکا 12 میلیارد دلار از بدهی‌های ایران را می‌پردازد
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شبکه تلویزیون 'فا کس نیوز' در تارنمای خود اعلام کرد که آمریکا 11 میلیارد و 900 میلیون دلار بدهی خود به ایران را تا 22 ژوئن (تیرماه سال اینده ) یعنی زمان پایان مذاکرات هسته ای را به این کشور پرداخت می کند.

به گزارش ایرنا از این شبکه وابسته به وزارت دفاع آمریکا، دولت این کشور به نقل از اسناد وزارت امور خارجه امروز، از پرداخت 490 میلیون دلار بدهی ها خبر داد و افزود: این مبلغ (490 میلیون) سومین قسط از بدهی های آمریکا از داریی های ایران به این کشور است که قرار بود از دهم دسامبر 2014 به این سو، به تهران پرداخت شود.

در این گزارش تاکید شده است که باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا دستور پرداخت این مبلغ را در نوامبر گذشته به عنوان محکی برای تمدید این دور از مذاکرات بر سر برنامه هسته ای ایران امضاء کرد


اینهم از برکات پیاده روی بروکسلی ظریف قهرمان


نقل قول کردن
+11 #1132 آرش 1393-11-01 23:59
به نقل از کربلایی علی:
سلام بر منتظرین...
آغا یکی بیاد این کلیدواژه ها رو شفاف سازی بکنه:
سید یمانی - سید یمنی - پرچم زرد - پرچم سفید - سید حسن نصر الله - حوثی ها و...
اینا خیلی قروقاطی شده...
فرق یمنی با یمانی چیست؟! (احتمالاً جواب اینه که فرقی نداره!)
پرچم یمانی سفید بیان شده، پس چرا میگین زرده؟!
چون تطبیق میدین به سید حسن نصر الله، که پرچمش زرده...
بعد نتیجه این میشه که پرچم یمانی زرده؟!
مگه توی روایات نگفتن پرچم زرد از مغربه؟! اینو بیشتر توضیح بدین!!!
("مغرب" هنوز واسم مبهم مونده!!!)
بعدش هم به نظر من، موقعیت کنونی سید حسن نصرالله، از نظر جغرافیایی، طوری نیست که بگیم سید یمانی هست...
سید یمانی محل خروجش باید حتماً از یمن باشه (نه اینکه زادگاهش یمن باشه!)
ضمناً کسی میدونه نسب سید حسن نصرالله به کدوم امام میرسه؟! با منبع موثق؟!
باتشکر @};-


با سلام
حرف های زده شده را زیاد توجه نفرمایید بهتره بروید و راجبشون بیشتر مطالعه کنید تا مطلب براتون روشن بشه ...
ولی خلاصه عرض کنم براتون، یمانی از یمن قیام خواهد کرد و پرچمش سفید هست و درباره حزب الله لبنان هم میتوان گفت همان گروهی هستند که در شامات به زیر سلطه سفیانی نخواهند رفت و در روایاتی با نام پرچم حسنیه نامبرده شده اند ...


سدیر از امام صادق علیه السّلام حدیث می کند که آن حضرت فرمودند:

یا سدیر الزم بیتک و کن حلسا من احلاسه واسکن ماسکن اللیل و النهار فاذا بلغ ان السفیانی قد خرج فارحل الینا ولو علی رجلک قلت جعلت فداک هل قبل ذلک شیء قال نعم و اشاربیده بثلاث اصابعه الی الشام و قال ثلاث رایات رایه حسنیه و رایه امویه و رایه قیسیه فبیناهم (علی ذلک) اذ قد خرج السفیانی فیحصدهم حصد الزرع ما راءیت مثله قط.

ای سدیر! در خانه خودت قرار بگیر و مانند فرش منزل باش و ساکت بمان تا وقتی که سفیانی خروج می کند. به مجرد رسیدن خبر خروج سفیانی فورا به سوی ما (مهدی ما) حرکت کن اگر چه با پای پیاده باشد. عرض کردم: آیا پیش از این جریان نشانه ای هست که دلیل بر تحقق خروج سفیانی باشد؟ فرمودند: آری. و با سه انگشت اشاره به شام فرمودند و توضیح دادند که سه پرچم در اهتزاز می آید:
۱٫ پرچم حسنیه
۲٫ پرچم امویه
۳٫ پرچم قیسیه

بحارالانوار ج۵۲ ص۲۷۰ و۲۷۱
نقل قول کردن
+13 #1131 صادق 1393-11-01 23:57
به نقل از مهردادیان:
فاکس نیوز: آمریکا 12 میلیارد دلار از بدهی‌های ایران را می‌پردازد
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شبکه تلویزیون 'فا کس نیوز' در تارنمای خود اعلام کرد که آمریکا 11 میلیارد و 900 میلیون دلار بدهی خود به ایران را تا 22 ژوئن (تیرماه سال اینده ) یعنی زمان پایان مذاکرات هسته ای را به این کشور پرداخت می کند.

به گزارش ایرنا از این شبکه وابسته به وزارت دفاع آمریکا، دولت این کشور به نقل از اسناد وزارت امور خارجه امروز، از پرداخت 490 میلیون دلار بدهی ها خبر داد و افزود: این مبلغ (490 میلیون) سومین قسط از بدهی های آمریکا از داریی های ایران به این کشور است که قرار بود از دهم دسامبر 2014 به این سو، به تهران پرداخت شود.

در این گزارش تاکید شده است که باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا دستور پرداخت این مبلغ را در نوامبر گذشته به عنوان محکی برای تمدید این دور از مذاکرات بر سر برنامه هسته ای ایران امضاء کرد


اینهم از برکات پیاده روی بروکسلی ظریف قهرمان


نه عزیز من این پول ها همان خزانه خالی احمدی نژاده که شما و اصلاح طلبان مدعیش بودید که احمدی نژاد هیچ پولی تو خزانه نذاشته و حالا باید پول خودمان را که از ما دزدیدن به زور پس بگیریم.....
نقل قول کردن
-22 #1130 مهردادیان 1393-11-01 23:52
فاکس نیوز: آمریکا 12 میلیارد دلار از بدهی‌های ایران را می‌پردازد
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شبکه تلویزیون 'فا کس نیوز' در تارنمای خود اعلام کرد که آمریکا 11 میلیارد و 900 میلیون دلار بدهی خود به ایران را تا 22 ژوئن (تیرماه سال اینده ) یعنی زمان پایان مذاکرات هسته ای را به این کشور پرداخت می کند.

به گزارش ایرنا از این شبکه وابسته به وزارت دفاع آمریکا، دولت این کشور به نقل از اسناد وزارت امور خارجه امروز، از پرداخت 490 میلیون دلار بدهی ها خبر داد و افزود: این مبلغ (490 میلیون) سومین قسط از بدهی های آمریکا از داریی های ایران به این کشور است که قرار بود از دهم دسامبر 2014 به این سو، به تهران پرداخت شود.

در این گزارش تاکید شده است که باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا دستور پرداخت این مبلغ را در نوامبر گذشته به عنوان محکی برای تمدید این دور از مذاکرات بر سر برنامه هسته ای ایران امضاء کرد


اینهم از برکات پیاده روی بروکسلی ظریف قهرمان
نقل قول کردن
+9 #1129 رحم به همسایه 1393-11-01 23:22
به نقل از مهردادیان:
.....




گیریم فشار آوردند که رحیمی را به هر دلیل بگیرند ! خوب ...
ولی
کسی که به همسایه اش رحم نکرد به 70 میلیون نفر چطوری رحم کند ؟
نقل قول کردن
+10 #1128 m 1393-11-01 23:20
به نقل از صادق:
دوستان مژده ظهور رو از رهبری شنیدید..... رهبری در جمع ورزشکاران گفتند همجنسگرایی طوری شده که اگر در جوامع غربی بر ضد این قضیه حرف بزنی سریع جلوت جبهه میگیرن....ایشون فرمودند طبق روایات در آخرالزمان معروف منکر میشه و منکر معروف که الان هم دقیقا همینطوره.

تو سایت ایشون دقت کنید مطلب دقیق تر ‌و بدون تحریف ذکر شده .

((( ‌ ‌کار انحطاط اخلاقی به جایی میرسد که اگر شما اعلام بکنید ‌همجنسگرایی را قبول ندارید ، شما را مورد تهاجم قرار میدهند . ‌ ‌چیز ‌خیلی ‌عجیبی است ، افتخار می کنند به بی عفتی و برهنگی ، افتخار ‌می کنند به ‌عدم رعایت اخلاق جنسی ، ‌یعنی همانی که ‌در ‌روایات ‌ما ‌هست ، که معروف ‌می شود منکر ، ومنکر ‌می شود ‌معروف ، ‌این الان در ‌دنیای غرب ‌تحقق ‌پیدا ‌کرده ........)))
نقل قول کردن
+18 #1127 555 1393-11-01 23:16
به نقل از مهردادیان:
الله اکبر الله اکبر الله اکبر
الله اکبر الله اکبر الله اکبر
الله اکبر الله اکبر الله اکبر

فوری/ رحیمی به 5 سال حبس و پرداخت 3 میلیارد و 850 میلیون تومان محکوم شد/ تبدیل 15 سال حبس به 5 سال در دیوان عالی کشور

www.entekhab.ir/files/fa/news/1393/11/1/80580_945.jpg


الله اکبر الله اکبر الله اکبر
الله اکبر الله اکبر الله اکبر
الله اکبر الله اکبر الله اکبر

نقل قول کردن
+11 #1126 کربلایی علی 1393-11-01 23:09
سلام بر منتظرین...
آغا یکی بیاد این کلیدواژه ها رو شفاف سازی بکنه:
سید یمانی - سید یمنی - پرچم زرد - پرچم سفید - سید حسن نصر الله - حوثی ها و...
اینا خیلی قروقاطی شده...
فرق یمنی با یمانی چیست؟! (احتمالاً جواب اینه که فرقی نداره!)
پرچم یمانی سفید بیان شده، پس چرا میگین زرده؟!
چون تطبیق میدین به سید حسن نصر الله، که پرچمش زرده...
بعد نتیجه این میشه که پرچم یمانی زرده؟!
مگه توی روایات نگفتن پرچم زرد از مغربه؟! اینو بیشتر توضیح بدین!!!
("مغرب" هنوز واسم مبهم مونده!!!)
بعدش هم به نظر من، موقعیت کنونی سید حسن نصرالله، از نظر جغرافیایی، طوری نیست که بگیم سید یمانی هست...
سید یمانی محل خروجش باید حتماً از یمن باشه (نه اینکه زادگاهش یمن باشه!)
ضمناً کسی میدونه نسب سید حسن نصرالله به کدوم امام میرسه؟! با منبع موثق؟!
باتشکر @};-
نقل قول کردن
+14 #1125 صادق 1393-11-01 23:03
به نقل از مهردادیان:
الله اکبر الله اکبر الله اکبر
الله اکبر الله اکبر الله اکبر
الله اکبر الله اکبر الله اکبر

فوری/ رحیمی به 5 سال حبس و پرداخت 3 میلیارد و 850 میلیون تومان محکوم شد/ تبدیل 15 سال حبس به 5 سال در دیوان عالی کشور

www.entekhab.ir/files/fa/news/1393/11/1/80580_945.jpg


الله اکبر الله اکبر الله اکبر
الله اکبر الله اکبر الله اکبر
الله اکبر الله اکبر الله اکبر


راستی از مهدی هاشمی چه خبر..... بعید می دونم محکومش کنن چون زورشون فقط به اینها میرسه..... حالا جالبه شهرام جزایری رو چون هم کاسه هاشمی بوده آزاد کردن.
نقل قول کردن
-17 #1124 مهردادیان 1393-11-01 22:59
الله اکبر الله اکبر الله اکبر
الله اکبر الله اکبر الله اکبر
الله اکبر الله اکبر الله اکبر

فوری/ رحیمی به 5 سال حبس و پرداخت 3 میلیارد و 850 میلیون تومان محکوم شد/ تبدیل 15 سال حبس به 5 سال در دیوان عالی کشور

www.entekhab.ir/files/fa/news/1393/11/1/80580_945.jpg


الله اکبر الله اکبر الله اکبر
الله اکبر الله اکبر الله اکبر
الله اکبر الله اکبر الله اکبر
نقل قول کردن
+10 #1123 555 1393-11-01 22:49
آیت الله هاشمی: به قول «سید حسن نصرالله»، صهیونیست‌‌ها پناهگاه‌های خود را آماده کنند/ هیچ نقطه‌ای در سرزمین‌های اشغالی امن نیست/ هزیمت تاریخی اسرائیل شروع شده
نقل قول کردن
+3 #1122 مصطفی 1393-11-01 22:37
به نقل از مصطفی:
سلام بر همه منتظران مهدی فاطمه(س)
دوستان میگم نمیخواید یه فکری به حال سایت کذاب ظهور(zohoor.ir) کنید؟؟!!
بابا این سایت هر مطلب چرند و دروغی رو داره به خورد مردم میده!! والله این آقا از صدتا دشمن بیشتر داره به مهدویت ضربه میزنه با این همه دروغهای شاخداری که میگه!
چرا نمیکنید؟!
این آقا حتی جرات نداره خودش کامل معرفی کنه! دائما هم از ولایت و امام زمان خرج میکنه!!
نمیدونم چرا فیلترش نمیکنن؟!!
برداشته مطلب زده که:
در كتاب "مكيال المكارم" آمده است كه :
پيامبر اعظم صلی الله عليه و آله وسلم فرمودند : وقتی مهدی (عج) در مكه ظهور ميكند مردم سراسر عالم به كف دست خود نگاه ميكنند و او را ميبينند و با او صحبت ميكنند
برای این حدیث تفسیر از خودش نوشته که همین تلفن های همراه مصداق این قضیه هست!!! در صورتی که آیت الله بهجت فرمودند این امر معجزه ست
تمام سایتش از همین دروغها و بدعتهای مسخره و خجالت آوره
دوستان همگی کمک کنید تا این آقا سر عقل بیاد و این همه جون رو به انحراف نکشونه

عجب!!!
نقل قول کردن
+7 #1121 محمدالهاشمی کردستانی 1393-11-01 22:32
به نقل از رایحه ظهور:
ان شاالله بزودی زود در بیت المقدس ...



استقبال رزمندگان حماس و حزب الله از دلیرمردان ایران اسلامی در آن روزهای تاریخی دیدن دارد ...


عزیزم اینا که عکسشون و زدی پرچم کسای دیگه ایی رو توی غزه بلند کردن ...
انشاءالله که توبه شون حقیقی باشه .......همین سه هفته پیش خالد مشعل کشور ترکیه رو اساس مقاومت خوندن ......یادتون رفته زیر یک ماه نمیشه
نقل قول کردن
0 #1120 محمدالهاشمی کردستانی 1393-11-01 22:28
به نقل از ا.و.ک.:
همین اشتباه در مورد شهید تندگویات هم دانسته یا ندانسته انجام شد
قبل از اینکه واقعا توسط عراقی ها شهید بشود در رسانه ها و افکار عمومی داخلی شهید تلقی شد و عراق هم از این موضوع سوء استفاده کرد و جرات شهید کردن او را پیدا کرد.

عزیزم ایشون خودشون در حرم حضرت زینب بشارت شهادتش توسط صهیونیست ها رو از یکی از اولیاءالله می گیرن
احمد حمزه ایی ، کتاب هم پای صاعقه نوشته حسین بهزاد و گل علی بابایی صفحه 796

به نظرت استکبار کسی که خمشهر رو آزاد کرد رو بر می گردونه اونم بعد دقیقا 33 سال
بگذریم از این قضیه :
آیا دانشمندان هسته ایی رو اسراییلی ها به شهادت نرسوندن ؟
آیا تا امروز اسراییلی ها هیچ ایرانی رو به شهادت نرسوندن که این تییر رو اون آقا انتخاب میکنه
"اهداء اولین شهید ایرانی در مواجهه با جنایتکاران صهیونیست"

اگه اینطوره دستان اسراییلی ها خیلی پاک تر از صدام و آمریکایی هاست

عزیزم اگر اومدی غرب کشور خبر بده تا تو رو ببرم سر قبر شهدای همرزمم در جنگ سی و سه روزه !! البته اگه نخواید بگید اون ها جای دیگه به شهادت رسیدن ، یا ایرانی نبودن ؟!
فقط ارجاعت میدم به بیانات رهبر که درباره دخالت قدرتمندانه و غیرت مندانه سپاه در جنگ سی و سه روزه ایراد فرمودن

گیر من به این تیترهاست که قبلا هم عرض کردم ور میدارن یک عکس رو یه نوشته روش میزنن به معنیش فکر نمی کنن میکننش بنر
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد