رایحه ظهور

قرارداد صلح بين امام زمان (عج) و غربي ها / عهدشکنی و آغاز جنگ توسط غربیها

 

 بنا بر روايات ، پس از فتح تمام سرزمین های اسلامی و قدس شریف به دست امام زمان(عج) غربی ها با مجهز کردن لشگری بزرگ آماده جنگ با امام زمان(عج) و مسلمانان می شوند اما با وساطت حضرت مسیح(ع) پیامبر مسیحیان که در آن زمان به امر الهی نزول کرده است ، پیمان صلحی میان امام زمان(عج) و کشورهای غربی بسته می شود اما پس از گذشت حدود 2 سال غربی ها پیمان صلح را نقض کرده و با لشگری مجهز به مسلمانان حمله می کنند ...

» ابتدای نظرات (929)

 روايات مربوط به اين صلح فراوان است و دلالت دارد بر اينكه اين قرارداد صلح و عدم تجاوز و همزيستى مسالمت آميز بر اساس يك پيمان و قرارداد خواهد بود و بنظر مى رسد كه هدف امام (عليه السلام) از اين پيمان ايجاد زمينه و فرصت عمل براى حضرت مسيح (عليه السلام) است تا بتواند به روال طبيعى در هدايت ملل غربى گام بردارد و تحولى در عقايد و سياست آنها در اين فرصت بوجود آورد و انحرافات حكومت ها و تمدن هاى غرب را برملا سازد. بطوريكه در روايات مربوط به اين قرار داد ملاحظه مى كنيم بين اين صلح و صلح حديبيه كه پيامبر گرامى (صلى الله عليه وآله) با قريش منعقد كرد شباهت زيادى وجود دارد. در آن صلح، متاركه جنگ به مدت ده سال مورد توافق طرفين قرار گرفته بود و خداوند آن را فتح المبين ناميد، اما زمامداران ستمگر قريش اين عهد و پيمان را يك جانبه شكستند و از نيات پليد خود پرده برداشتند و همين عمل آنها، انگيزه روى آوردن مردم به اسلام و مجوزى براى سركوبى قدرت مشركان و كفر آنها گرديد. در اين صلح نيز غربيها با مسلمانان پيمان شكنى مى كنند و از خصلت طغيان و تجاوز خود پرده بر مى دارند و بگفته روايات با يك ميليون سرباز منطقه را به جنگ و آشوب مى كشانند و پيكار بزرگى بوجود مى آيد كه بر اساس توصيف روايات، اين نبرد از كارزار آزادى قدس نيز بزرگتر است. از پيامبر(صلى الله عليه وآله) روايت شده است كه فرمود:

 ((بين شما و روم چهار پيمان صلح برقرار مى گردد كه چهارمين آنها بدست مردى از خاندان هرقل است و سالها (دو سال) بطول مى انجامد و مردى از عبدالقيس بنام سئوددبن غيلان پرسيد: در آن روز پيشواى مردم چه كسى خواهد بود؟ فرمود: مهدى از فرزندان من است.))(1)

 و اين دوازدهمين روايت از چهل روايت حافظ ابونعيم درباره حضرت مهدى (عليه السلام) است. از حذيقه بن يمان منقول است كه گفت:

 ((پيامبر خدا (صلى الله عليه وآله) فرمود: بين شما و بنى اصفر (زردپوستان) صلحى برقرار مى شود كه آنها بمدت باردارى زنى (بعد از 9 ماه) به شما خيانت مى كند و با هشتاد لشكر از راه زمين و دريا به شما حلمه ور مى شوند كه هر لشكر شامل دوازده هزار سرباز است كه بين يافا و عكا فرود مى آيند و فرمانرواى آنها كشتى هايشان را به آتش مى كشاند و به ياران خود دستور مى دهد كه از سرزمين و كشورتان دفاع و مبارزه كنيد، آنگاه جنگ و كشتار از دو طرف آغاز مى شود. و سربازان و سپاهيان به كمك يكديگر مى شتابند حتى كسانى كه در حضر موت يمن هستند به يارى شما مى آيند. در آن روز خداوند با نيزه و شمشير و تير خود آنها را ضربه و آسيب مى رساند و به سبب آن در ميان آنها بزرگترين كشتار واقع مى گردد.))(2)

 و نيز آمده است:

 ((كشتى هاى روميان در حد فاصل صور تا عكا، لنگر انداخته و مستقر مى شوند و آن آرايش جنگى و كارزار بزرگى خواهد بود.))(3) و همچنين آمده كه: ((خداوند را دو نوع كشتن در ميان نصارى مى باشد يكى از آنها گذشته و ديگرى باقى مانده است.))(4)

 و معناى اينكه گفته شد: ((خداوند با نيزه خود و... به آنها آسيب و صدمه وارد مى سازد)) اين است كه خداوند مسلمانان را به كمك فرشتگان و امدادهاى غيبى خود عليه دشمنان يارى مى فرمايد.

 و نيز آمده است:

 ((آنگاه خداوند باد و پرندگان را بر روميان مسلط مى كند تا پرندگان بالهاى خود را به صورت هاى آنها بكوبند كه چشمهايشان از حدقه در آيد و زمين بسبب آنها شكافته شود و بعد از آن دچار صاعقه و زمين لرزه مى شوند و در دره و پرتگاهى سقوط مى كنند و خداوند صبر كنندگان را يارى نموده و آنان را پاداش نيك مى دهد همچنانكه ياران محمد(صلى الله عليه وآله) را پاداش بخشيد و دلها و سينه هايشان را مالامال از شجاعت و قوت مى گرداند.))(5)

 چنين بنظر مى رسد، هدف آنها از پياده كردن نيروهاى دريايى بين يافا و عكا يا بين صور و عكا چنانكه در اين دو روايت ملاحظه مى شود باز گرداندن فلسطين و بخشيدن دوباره آن به يهوديان است كه در واقع هدف نظامى (استراتژيك) و مجوز هجوم آنها مى باشد.

 و در روايت بعدى آمده است كه آنان نيروهاى خود را در طول سواحل عريش در مصر تا انطاكيه در تركيه پياده مى كنند. از حذيفة بن يمان نقل شده كه گفت:

 ((پيامبر خدا را پيروزى و فتحى نصيب گرديد كه همانندش از زمان بعثت از وى رخ نداده بود عرض كرديم: اى رسول خدا اين فتح و پيروزى بر شما مبارك باد، با اين پيروزى جنگ پايان يافت؟ فرمود: هرگز، هرگز، سوگند به كسى كه جانم بدست اوست، اى حذيفه، پيش از آن شش ويژگى وجود دارد... و آخرين جنگ را فتنه روم ياد كرد كه آنها به مسلمانان خيانت كنند و با هشتاد لشكر پيمان صلح را نقض كنند و در فاصله بين انطاكيه تا عريش فرود آيند.))(6)

 در روايات مربوط به فرود آمدن عيسى (عليه السلام) آمده است كه جنگ در آن زمان پايان خواهد يافت و مؤيد اين مطلب، واقعيت جنگ هاى ما با روميان (غربى ها) است كه پايان نيافته و نخواهد يافت تا حضرت ظهور كند و مسيح (عليه السلام) از آسمان فرود آيد و خداوند ما را بر آنها در مرحله طغيان جهانى شان پيروز گرداند.

 و در روايت آمده است كه:

 ((در فلسطين دو درگيرى با روميان اتفاق مى افتد كه يكى از آنها ((گل چين)) و ديگرى ((درو)) ناميده مى شود.))(7)

 به اين معنا كه دومى نابود كننده تر از اولى خواهد بود.

 روايت بعدى به اين معنا اشاره دارد كه نبرد مهدى (عليه السلام) با غربى ها جنگى نابرابر است و البته به ظاهر موازنه قدرت در دست و به نفع آنهاست از اين رو برخى بزدلان عرب به آنها مى پيوندند و بقيه بى طرف هستند. ابن حماد از محمد بن كعب در تفسير اين آيه: ((شما بزودى بسوى قومى بسيار قدرتمند فراخوانده مى شويد)) آورده است كه گفت: روميان را روز نبردى بزرگ است، و گفت: خداوند اعراب را در آغاز اسلام دعوت به جنگ با كفار نمود، گفتند: ((مال و زن و فرزندان ما را سرگرم و مشغول داشته است)) آنگاه فرمود: شما بسوى قومى بسيار نيرومند فرا خوانده شويد، روز جنگ باز آنها همان گويند كه در آغاز اسلام گفتند و اين آيه درباره آنها تحقق يابد كه ((خداوند شما را به عذابى دردناك كيفر دهد)) و صفوان گفت: ((استاد ما گفت كه در آن روز بعضى از اعراب از دين برگشته و مرتد مى شوند و برخى ديگر دچار ترديد شده از نصرت و يارى اسلام و سپاه آن خوددارى مى كنند.))

 از دين برگشتگان آنانند كه از روميان حمايت مى كنند و روى گردانان از يارى اسلام، همان افراد بى طرف هستند و آنها بدست تواناى حضرت مهدى (عليه السلام) بعد از پيروزى بر روميان، به عذابى دردناك گرفتار شوند، روايتى را ابن حماد نقل كرده است كه اجر شهيدان اين جنگ را معادل پاداش شهداى بدر در كنار پيامبر(صلى الله عليه وآله) مى داند:

 ((پيامبر(صلى الله عليه وآله) فرمود: بهترين كشتگان در زير اين آسمان از آغاز خلقت عبارتند از نخستن: هابيل كه بدست قابيل ملعون، ظالمانه كشته شد، پس از او پيامبرانى كه بدست امت هاى خود شهيد شدند در حاليكه براى هدايت آنها مبعوث شده بودند و سخن آنها اين بود كه پروردگار ما خداست و مردم را به سوى او دعوت مى كردند، سپس مؤمن آل فرعون و آنگاه صاحب ياسين و بعد حمزة بن عبدالمطلب، و بعد كشتگان جنگ احد، آنگاه كشتگان حديبيه و پس از آن كشته هاى جنگ احزاب و سپس كشتگان حنين و پس از آن كشتگانى كه بعد از من بدست خوارج نابكار كشته مى شود بعد از اينها مجاهدان راه خدا... تا آنكه كارزار بزرگ روم اتفاق افتد كه كشتگان آن همچون شهداى بدر خواهند بود.))(8)

 شايد عبارت كشتگان حديبيه كه در روايت وارد شده است اشتباه و يا اضافه باشد، زيرا منابع تاريخى وقوع جنگ و كشته هايى را در حديبيه درج نكرده اند.

 و در منابع شيعه به نقل از اهل بيت (عليهم السلام) آمده است كه با فضيلت ترين شهدا در پيشگاه خداوند ياران سالار شهيدان امام حسين (عليه السلام) و شهدايى مى باشند كه ياران امام مهدى (عليه السلام) هستند.

 اما زمان هجوم اخير، سرزمين هاى اسلامى: طبق روايات، مدت پيمان صلح با غربيان هفت سال است اما آنان بعد از گذشت دو سال و به نقل برخى سه سال، خيانت نموده و پيمان شكنى مى كنند، چنانكه در روايت ابن حماد بنقل از ارطات آمده است:

 ((بين مهدى و فرمانرواى طغيانگر روم پس از كشته شدن سفيانى و به غنيمت در آمدن هستى قبيله كلب، صلحى برقرار مى شود. بگونه اى كه بازرگانان شما و آنها به كشورهاى يكديگر رفت و آمد مى كنند و آنها سه سال به ساختن كشتى هاى خود مى پردازند (نيروى دريائى خود را مجهز مى سازند.) تا آنكه كشتى هاى روميان در سواحل بين صور تا عكا لنگر مى اندازند و آنجا صحنه كارزار خواهد بود.))(9)

 روايتى كه گذشت خيانت و نقض پيمان آنها را به مدت باردارى زنى يعنى بعد از نه ماه پس از امضاء قرارداد صلح بازگو مى كند. والله العالم.

 پاورقی:

--------------------------------------

 (1) بحار، ج 51، ص 80.

(2) نسخه خطى ابن حماد ص 141

(3) نسخه خطى ابن حماد ص 142.

(4) نسخه خطى ابن حماد ص 115.

(5) نسخه خطى ابن حماد ص 124.

(6) نسخه خطى ابن حماد ص 118.

(7) نسخه خطى ابن حماد ص 136.

(8) نسخه خطى ابن حماد ص 131.

(9) نسخه خطى ابن حماد ص 142.

 .......

منبع : کتاب عصر ظهور علامه کورانی

 

 


 از یاوه‌سرایی‌های وابستگان استکبار در منطقه و تهدیدهای آنان علیه ایران اسلامی بوی خون به مشام می‌رسد. پرده‌های نفاق برافتاده است و کینه‌های دیرین روآمده است و دشمنان به عملیات انتحاری علیه جبهۀ حق رو آورده‌اند. دیگر دوران زندگی روزمره و عادی امت اسلامی به پایان رسیده است. هم اکنون این ما هستیم و تقویت اقتدار امت اسلامی از سویی و اضطرار و استغاثه به محضر پروردگار برای ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) از سوی دیگر.


یادداشت حجت‌الاسلام پناهیان درباره وقایع یمن

 به گزارش خبرگزاری فارس ، حجت الاسلام پناهیان پس از وقایع اخیر یمن یادداشتی با عنوان «فراخوانی برای فریاد استغاثه» در پایگاه اطلاع رسانی بیان معنوی منتشر کرد. متن این یادداشت را در ادامه می‌خوانید:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

فراخوانی برای فریاد استغاثه

 

بر اساس آنچه از متون دینی دربارهٔ آخرالزمان برداشت می‌شود، فرج در زمانی رخ خواهد داد که دو ویژگی مهم در میان امت اسلامی ایجاد شده باشد: یکی اوج معرفت و اقتدار مؤمنان که ناشی از آمادگی آنان برای یاری ولی خدا و اقامهٔ حق است، و دیگری اوج مظلومیت و اضطرار آنان به فرج، که ناشی از دشمنی‌های فراوان نسبت به آنهاست که ایشان را به دعا و تضرع بی‌سابقه وامی‌دارد و موجب نهایت استغاثهٔ آنان برای فرج و پیروزی حق علیه باطل می‌شود.

 

ما از آغاز انقلاب اسلامی بر اساس فرمایشات و پیش‌بینی‌های امام و رهبری انتظار می‌کشیدیم که انقلاب ما سرآغاز بیداری و اقتدار امت اسلامی در جهان گردد، امری که به تدریج تحقق یافته است و فراتر از حد انتظار ناباورانه شاهد آن هستیم. ما هم اکنون بسیار بهتر از اول انقلاب علت دشمنی‌ها و کینه‌توزی‌های استکبار با انقلاب اسلامی ایران را درک می‌کنیم. امروز که امواج بیداری تمام امت اسلامی، به اقتدار مؤمنان منجر شده است، بهتر از هر زمانی می‌شود فهمید چرا هشت سال با ما جنگیدند تا یک ملت را نابود کنند که ریشهٔ این بیداری را بخشکانند. اقتدار امروز مؤمنان امید مستضعفان جهان شده است و به اذعان دوست و دشمن طلیعهٔ نابودی مستکبران گردیده است.

 

اما من همیشه از خودم می‌پرسیدم، با توجه به اینکه روز به روز شاهد اقتدار بیشتر مؤمنان هستیم آیا شاهد مظلومیت و اضطراری بسیار بیشتر از آنچه تاکنون جاری بوده است نیز خواهیم بود؟ آیا از این حالت دعای عادی برای فرج، به اوج استغاثه، که تصور می‌شود در آستانهٔ ظهور پدید می‌آید، خواهیم رسید؟ چگونه و چه بن‌بست‌هایی ما را به این اوج استغاثه و نهایت مظلومیت خواهد رساند؟ اگرچه طی این سال‌ها، همواره مبارزهٔ مومنان، به‌ویژه در دوران دفاع مقدس و سال‌های اخیر، با مظلومیت‌ها و محرومیت‌های فراوان همراه بوده است، اما بدون آنکه بخواهم فال بد بزنم و منفی‌بافی کنم، می‌گفتم مبادا بناست شرایط بسیار سخت‌تری پیش بیاید که بخواهد ما را در اوج اقتدار، به اوج مظلومیت هم برساند.

 

تصور می‌کنم امروز آن وضعیت پدید آمده است و ما وارد دوران دشواری‌های تازه‌ای شده‌ایم. اگرچه با آغاز جریان بیداری اسلامی و جنایت‌های فراوان تروریست‌های خون‌آشام در منطقه، به‌ویژه در سوریه و عراق، امت اسلامی وارد دور جدیدی از مظلومیت شده بود، ولی با شروع حرکت یمن در نجات از سلطهٔ ایادی مستکبران و تجلّی بیش از پیش اقتدار مؤمنان، و آغاز پیروزی‌های چشمگیر مقاومت علیه تروریست‌ها، هرگونه مدارای جبههٔ کفر پایان یافت. به گونه‌ای که امروز شاهد دو عملکرد بی‌سابقه در جبههٔ استکبار هستیم: یکی جنایت‌های آشکار و دیگری خیانت‌های پنهان. امروز حداقل مدارای استکبار با حقوق مردم در جبههٔ حق پایان یافته است، و می‌خواهند حتی کمترین فرصتی به قدرت یافتن حق ندهند. به حدی که حتی حاضر نیستند ظاهر را حفظ کنند و از طریق فشارهای سیاسی عمل کنند و یا جنایات خود را طبق الگوهای پیشین به وسیلهٔ جریان‌های تروریستی انجام دهند. می‌بینید که تمامی ایادی استکبار بدون هرگونه توافق ظاهر اصلاح بین‌المللی چگونه بر سر مردم یمن بمب می‌ریزند. گویی یمن را میدان تمرین هجوم همه جانبه علیه جبههٔ حق یافته‌اند.

 

از سوی دیگر با خیانت‌های پشت پرده و انواع تهدیدها و تطمیع‌ها، جبههٔ مقاومت مردمی مقابل تروریست‌ها را در جبهه‌های عراق و شام به عقب‌نشینی‌های مظلومانه وامی‌دارند، و جام‌های زهر را از هر سو به سوی افراد ذی‌نفوذ در جبههٔ حق روانه ساخته‌اند. به حدی که هرکجا عقب‌نشینی یا توقّفی در جریان نابودی تروریست‌ها شاهد هستیم، باید آن را ناشی از فشارهای پنهان و پیدای جریان استکبار بدانیم.

 

این دو وضعیت بی‌سابقه، شامل تهدیدهای آشکار و پنهان بی‌نهایت علیه مؤمنان مقتدر، حاکی از غایت مظلومیت امت اسلامی است؛ و اگر ادامه پیدا کند و لطف خدا مدد نکند و دعای حضرت ولی عصر (عج) نباشد، تمام امیدها را به یأس مبدل خواهد کرد و بازگشتی بسیار خون‌بار برای جبههٔ حق به دنبال خواهد داشت. در این میان دائماً ایران اسلامی مظلوم را متهم و محکوم می‌کنند، به گونه‌ای که دیگر حتی به دنبال عوام‌فریبی هم نیستند و از رسوایی خود نمی‌هراسند.

 

از یاوه‌سرایی‌های وابستگان استکبار در منطقه و تهدیدهای آنان علیه ایران اسلامی بوی خون به مشام می‌رسد. پرده‌های نفاق برافتاده است و کینه‌های دیرین رو آمده است و دشمنان به عملیات انتحاری علیه جبههٔ حق رو آورده‌اند. دیگر دوران زندگی روزمره و عادی امت اسلامی به پایان رسیده است. هم اکنون این ما هستیم و تقویت اقتدار امت اسلامی از سویی و اضطرار و استغاثه به محضر پروردگار برای ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) از سوی دیگر.

 

جبههٔ باطل در تمامی جبهه‌های نبرد برای شکستن خطوط مقدم و یورش به مرکز انقلاب جهانی اسلام، یعنی ایران اسلامی لحظه‌شماری می‌کند. ما باید در این لحظه‌های حساس تاریخی با حفظ آمادگی و افزایش روزافزون آن از هر حیث، و کمک به مجاهدان خط مقدم در تمامی جبهه‌ها به هر نحو که می‌توانیم، به استغاثه برای فرج بپردازیم. این استغاثه ما را لایق فتح خواهد کرد و یک ضرورت برای رشد امت اسلامی است. ما می‌توانیم با فریادهای استغاثه تمام اسباب معنوی را برای پیروزی درنهایت غربت و مظلومیت فراهم آوریم. خدا با ماست و اجابت او منتظر به اوج رسیدن دعاهای ماست. اقتدار رزمندگان امت اسلامی نباید ما را مغرور کند، بلکه تنها باید امید و تمنای ما را برای فرج افزایش دهد. مظلومیت‌های فراوان نیز نباید یأس و رعبی در ما ایجاد کند، بلکه باید ایمان و استعانت ما را از درگاه پروردگار عالم روزافزون نماید.

 

بیایید در محافل مذهبی و مساجدمان، همراه با تبیین آنچه هم‌اکنون بر امت اسلامی مظلوم می‌گذرد، فراتر از آنچه در رسانه‌های رسمی قابل‌بیان است، به برگزاری محافل دعا برای فرج اقدام کنیم و رزمندگان جبههٔ حق را با دعاهایمان یاری کنیم و الا باید شاهد قتل‌عام‌ها و جنایت‌های بیشمار در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهرهایمان باشیم. همان‌گونه که تحمل و مدارای جبههٔ کفر در برابر کمترین حقوق امت اسلامی مطلقاً به پایان رسیده است و قصد نابودی مطلق امت اسلامی را نموده‌اند، بیایید ما هم تحملمان را برای دوران طولانی غیبت به پایان برسانیم.

 

علیرضا پناهیان

 

11 / 1/ 1394

 

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #929 طاووس 1394-04-25 08:01
سلام
ممنون از وب و مطالب ارزشمندتون
ازتون دعوت می کنم از این مقالات دیدن فرمایید و در صورت تمایل آنرا اشاعه دهید :

بررسی اجمالی نمادهای ماسونی در استیکرهای شبکه های اجتماعی موبایلی و اهداف پشت پرده این شبکه های اجتماعی
taavus.blogfa.com/post/2

برای ظهور سرورمان امام زمان عج چقدر آماده ایم ؟
taavus.blogfa.com/post/1
نقل قول کردن
0 #928 محمد اسماعیل 1394-01-24 19:46
به نقل از هادی72:
اصلاح طلب ها در حق اصول گرایان ظلم کردند و. اصول گرایان در حق اصلاح طلبان

بفهمید شمایی که یک راه رو میشناسید و پس متحجرید نمی تونید. اصلاح طلب ها رو قانع کنید

نمی دونم. براتون از توافق هسته ای گفته بودم یا نه؟
بسیار شبیه حرفای رهبری بود


من که مشتاقم مسیر تحریم. حج طی بشه

رهبری هم مثل شما عجول نیستند
جناب خادمی نیست بگه به نفس زکیه. تجاوز شده؟

عزت اسلامی مساوی خشونت و گودورماغ و رم کردن نیست
امیدوارم. بتونید. عقل و دین رو قاطی ترکیب کنید. کار سختیه

نه احمدی مخالف اسلامه نه روحانی
ولی شما ها چرااا

چند ملیون دلار واسه کشور. خدمت کردید؟
یا فقط خخوردید و خوابیدید و بیانیه صادر کردید؟

افتراق بین خشونت و عزت و رافت و محبت و دشمنی
سخته و به دست رهبر
قبه داره که. نظر شما. مخالف نظر رهبریه
شما نباید نظر داشته باشید
دیکتاتوری نیست. عقل تو سر نباشه حق حرف زدن نداره

عقل نیست دیگه. زوره؟
همه چی به عزت اینا بر میخوره اون طرف هم که فقط لبخند بزنه
نصف عقل اینه که میانه رو باشی
نود درصد موارد درست از آب در میاد
می دونی چقدر از مردم ترکیه با رافت رهبری عشق بازی کردن؟

به پا به عزتت بر نخوره

چی بود دکترای ترافیک. رییس جمهور گذاشته بودیم
واسه امام زمان اون قده منتظر نیستن

جناب سعاح. باور کن. جناح هاشمی صهیون نیست
مثلا می خواد فش بده میگه طرفدار هاشمی

من قبولتون دارم
همه نباید هم نظر رهبر باشن
ما یه تعداد راضی برای رضایت خودمون و یه تعداد شاکی برای پیشرفت خودمون می خواییم

اینا رو گفتم که افق تازه جلو رونون وا شه


برادرم جای خصوصی نیست که بتونم بگم. اما به هر حال دنیا مجازی هست و یه جورایی انتقاد علنی به حساب شاید نیاد. نمیدونم اما راه دیگه ای به ذهنم نمیرسه... خیلی ما و شما میکنی. مواظب غرور و منیت باش که تو این سن خیلی ها رو کله کرده... با بالا بردن خودت، توهین کردن و تحقیر کردن که نمیشه حرف رو به کسی قبولوند... بابا نماز جمعه هم میاد میگه اوصیکم و نفسی... هر چیزیت شبیه آقا باشه نحوه نصیحت کردنت شباهتی نداره...

یا حق...
نقل قول کردن
+1 #927 تالار گفتگوی مهدویت 1394-01-22 17:06
سلام
تالار (چت روم) گفتگوی مذهبی و مهدوی را اندازی شد
تالار گفتگوی مذهبی و مهدوی را اندازی شد

تالار گفتگوی مذهبی و مهدوی را اندازی شد
تالار گفتگوی مذهبی و مهدوی را اندازی شد
این هم سایتش: www.2030chat.ir
*-msz
نقل قول کردن
+2 #926 هادی72 1394-01-22 16:11
یه عده که واقعا حرف ولایت رو گوش نمیدن اما ادعاشون گوش فلک رو پز کرده

اگه رهبری مخالفتی با انتقاد نداشته باشن
میشه از حریم ولایت حمایت کرد
این رو بدونید نه رییس جمهور مملکت عمره نه شما مدافع خوبی هستید

فقط خواهشا عقلانی بر خورد کنید

عقل چیزیه که از بچه دو ساله تا پیر زن نود ساله قبولش داشته باشه
عاقل باشید. جوگیر هم نشید
نقل قول کردن
+5 #925 هادی72 1394-01-22 14:26
عقیق:الإمامُ المهدیُّ علیه السلام وقد سألَه علیُّ بنُ مهزیارَ :
یا سیّدی ، متی یکونُ هذا الأمرُ ؟ ـ إذا حِیلَ بینَکُم وبینَ سبیلِ الکعبةِ .
نور الثقلین: 5/461/4.
امام مهدی(عج) در پاسخ به این پرسش علی بن مهزیار که: سرورم! این امر (ظهور) کی خواهد بود؟
فرمود : هرگاه راه کعبه بر شما بسته شود
نقل قول کردن
-1 #924 هادی72 1394-01-22 00:59
اصلاح طلب ها در حق اصول گرایان ظلم کردند و. اصول گرایان در حق اصلاح طلبان

بفهمید شمایی که یک راه رو میشناسید و پس متحجرید نمی تونید. اصلاح طلب ها رو قانع کنید

نمی دونم. براتون از توافق هسته ای گفته بودم یا نه؟
بسیار شبیه حرفای رهبری بود


من که مشتاقم مسیر تحریم. حج طی بشه

رهبری هم مثل شما عجول نیستند
جناب خادمی نیست بگه به نفس زکیه. تجاوز شده؟

عزت اسلامی مساوی خشونت و گودورماغ و رم کردن نیست
امیدوارم. بتونید. عقل و دین رو قاطی ترکیب کنید. کار سختیه

نه احمدی مخالف اسلامه نه روحانی
ولی شما ها چرااا

چند ملیون دلار واسه کشور. خدمت کردید؟
یا فقط خخوردید و خوابیدید و بیانیه صادر کردید؟

افتراق بین خشونت و عزت و رافت و محبت و دشمنی
سخته و به دست رهبر
قبه داره که. نظر شما. مخالف نظر رهبریه
شما نباید نظر داشته باشید
دیکتاتوری نیست. عقل تو سر نباشه حق حرف زدن نداره

عقل نیست دیگه. زوره؟
همه چی به عزت اینا بر میخوره اون طرف هم که فقط لبخند بزنه
نصف عقل اینه که میانه رو باشی
نود درصد موارد درست از آب در میاد
می دونی چقدر از مردم ترکیه با رافت رهبری عشق بازی کردن؟

به پا به عزتت بر نخوره

چی بود دکترای ترافیک. رییس جمهور گذاشته بودیم
واسه امام زمان اون قده منتظر نیستن

جناب سعاح. باور کن. جناح هاشمی صهیون نیست
مثلا می خواد فش بده میگه طرفدار هاشمی

من قبولتون دارم
همه نباید هم نظر رهبر باشن
ما یه تعداد راضی برای رضایت خودمون و یه تعداد شاکی برای پیشرفت خودمون می خواییم

اینا رو گفتم که افق تازه جلو رونون وا شه
نقل قول کردن
-1 #923 هادی72 1394-01-22 00:32
به نقل از خودم:
چشم بسته غیب گفتی . همین الانشم مردم به حاجیا میگن دزده!!! خود بخود شرایط برای تحریم حج فراهم میشه. و بنده با توجه به نوع حاجیانی که میرن حج با این امر موافقم.ولی اگه 4تا نیروی ارزشی برن حج. نباید تحریم حج اتقاف بیفته...

جیگر. نبایدی که گفتی از اون نباید ها بود
بعضی وقتا لازمه ما چهار تا نیروی ارزشی مون رو فدا کنیم
نباید رو از کجا آوردی؟
من شنیدم سال ظهور حج تحریم میشه

منظور من این بود که احتمالا. مسئولین عرب واکنش لازم نشون ندن و حج. واقعا تعطیل بشه

وزارت امور خارجه. زیاد شفاف نیست
میشد در حال حاضر اطلاعات بیشتری داشت

من بدون. اطلاعات نظر نمیدم
نقل قول کردن
-2 #922 هادی72 1394-01-22 00:26
بذارید سناریو بگم
شاید اردوغان در جریان نیست؟
شاید استکبار با هماهنگی اردوغان می خواد عصبانی مون کنه؟
بعضی وقتا ما باید خیال کنیم طرف اشتباه کرده و بهش توشیح بدیم
شاید اردوغان منظورش رو کامل نتونسته بگه؟
شاید اردوغان. آلارم میده. برای. معامله؟

اینا مواردی بود که در تفکر احمدی نژاد. قحطی داره

شاید اردوغان راست میگه؟
شاید اردوغان. حرف بدی نزده؟
شاید اردوغان باید شرمنده شه؟
جوگیر شدید خیال می کنید همه صهیونیسم هستند
شاید اردوغان می خواست ما رو وارد بازی بچه گانه کنه؟
اصلا ما به حرف اردوغان توجه نکردیم. ضایع شد
شاید باید بفهمه که حرفاش نباید مشتری داشته باشه
تو این هیری ویری. ما. کاری کردیم که هر نظری. ارزشمند نباشه

شاید. جواب دیگه ای دریافت کنه؟
نقل قول کردن
+1 #921 خودم 1394-01-22 00:20
به نقل از خراسانی:
عذر میخوام که نظرات تیکه تیکه و زیاد. از اونجایی که احتمالا سوال پیش میاد، من زودتر جواب بدم . . .

بحث کمک به ظالم، بر اساس چند حدیث هست(که یکی از همون احادیث مبنای ادعای
( گاهی وقت ها سوال مطرح می کنم، جواب هم همون لحظه میاد به ذهنم و می نویسم و ممکنه جواب ناقصی باشه- به بزرگی خودتون ببخشید)

اینکه تواضع در بیان مطلب داشتی از خود مطل و مطالب هم با ارزشتره @};- هر چند اندک تفاوت دیدگاههایی در مورد این کامنت هم با شما دارم .
ولی جدای از این کامنت ایکاش ما امثالی مثل شهید اوینی ها داشتیم که به حج می رفتن و در بیداری حجاج دیگر بلاد اسلامی می کوشیدن...این نوع حج رفتن به نظر خودم خیلی واجبه...البته از این دوستان کم هم نداریم و بنده خداها وظیفه شونو انجام میدن. اما در برابر خیل حاجیان ماف تعدادشون خیلی کمه..
نقل قول کردن
+1 #920 خودم 1394-01-22 00:15
به نقل از هادی72:
شعور داشته باشید خواهشا

در مورد تحریم حج نظرم اینه که اتفاقاتی خواهد افتاد که. ما رو به تحریم حج نزدیک تر کنه
منتظر باشیم و ببینیم

چشم بسته غیب گفتی . همین الانشم مردم به حاجیا میگن دزده!!! خود بخود شرایط برای تحریم حج فراهم میشه. و بنده با توجه به نوع حاجیانی که میرن حج با این امر موافقم.ولی اگه 4تا نیروی ارزشی برن حج. نباید تحریم حج اتقاف بیفته...
نقل قول کردن
+3 #919 هادی72 1394-01-22 00:13
بنازم به هوش و استعداد و ایکیو رهبری

من باز تعجب می کنم چطور آدم مغز کوچکی مثل روحانی. یا. متوهم مثل احمدی. در.کنار رهبری جای میگیره؟


دوستان. یه عده ای از شما. یه نظری رو داره. یه عده. دیگه. نظر مخالف

من از هیچ کدوم از شما. چه مذهبی چه به اصطلاح روشن فکر که. ( شخصی مثل مهردادیان واسم عین جوک میمونه)
به رغم نظر داشتن دلیل نداشتید

پس شماها کلکم به کنار

بزرگ تر از شما ها و تحلیل گران. نظرات در پیت و روتین رو کنار هم چیدن. ولی. نظری نداشتن که مثل ماه بدرخشه

چرا باید امام ما خامنه ای. نظری بده که. هم عقل مداران هم. دین گرایان. همه و همه انگشت به دهن بگیرن؟

جالبه. عده ای. هنوز موندن رهبر. چرا ابن کار رو کرد

شما دیگه کی هستید

آدمی. به حرف نیست ظرفیت و هوش و تقوای بالایی می خواد تا مثل احمدی تو دور دوم. کم نیاری

فک می کنید. چرا. آمریکا هر از چند گاهی میگه این مرد نقشه ما رو نقش بر آب کرد؟

عرضه داشتید از هفتاد ملیون یکی نظر. صحیح میداد
البته شما رو نمیگما

واقعا ناراحت شدم طرف برگشته میگه من به رهبر اعتماد دارم
تو کی باشی که به رهبر اعتماد داشته باشی. بی مسئولیت


آقا. یه عده. تو این نظام قرار داد ملیاردی میبندن
مهندس دکتر وزیر.... وکیل. مدیر
دکتر میشناسم. راحت می تونه ماهی ملیاردی. در بیاره
چرا نفرین می کنی؟

شماها تکلیفتون با خودتون مشخص نیست
ادعای دین دارید
دین را به بها دهند نه به بهانه
فکر کنید
اسلام احمدی نژادی یا اسلام هاشمی بخوره تو سرتون
اگه به حماقت احمدی نژاد باشه
همه رفتار بعدی احمدی نژاد در مقابل اردوغان رو می دونیم
این چه زندگیه؟ از پیش تعیین شده
فکر کنید
نقل قول کردن
+1 #918 هادی72 1394-01-21 23:56
شعور داشته باشید خواهشا

صهیون یک معیار قرآنیه
رهبر خودشون فرمودن دوستی بین مسلمین خار چشم. صهیونه

دوستان شما همه رو به پای صهیون می‌نویسید
ممکنه اردوغان صهیون مخفی باشه.
اگه مثلا احمدی نژاد بود. چون افراطیه و نمیفهمه که. می خوان ما عصبانی بشیم وارد بازی اینا میشد
اما رهبری می‌فرمایند. وحدت اسلامی

خواهشا فکر نکنید اتل متل توتوله ست
یک پازل پیچیده است که رهبری مهره هاش رو جا بجا می کنه


خدا رو شاکرم که. می تونم از قبل موضع گیری رهبر نظرشون رو تا حدودی. حدس بزنم از بس. دوسشون دارم

در مورد تحریم حج نظرم اینه که اتفاقاتی خواهد افتاد که. ما رو به تحریم حج نزدیک تر کنه
منتظر باشیم و ببینیم
نقل قول کردن
0 #917 خراسانی 1394-01-21 13:35
به نقل از مسلمان ايراني:
سلام
سوالتون همچين هم پيچيده نيست. اگر ظلم ظالم به يقين رسيده باشد هر گونه كمك حرام است .پس عمل واجبي چون حج اگر به دوام حاكم ظالم كمك كند مقبول نميباشد.
فكر كنم اين استفتا از اقا كمك بزرگي براي رسيدن به جواب باشد.
farsi.khamenei.ir/news-content?id=27824



عذر میخوام که نظرات تیکه تیکه و زیاد. از اونجایی که احتمالا سوال پیش میاد، من زودتر جواب بدم . . .

بحث کمک به ظالم، بر اساس چند حدیث هست(که یکی از همون احادیث مبنای ادعای چند روزه من هست) که جای بحث داره و یکی دو تاش مشکل سندی داره ولی ما قبول می کنیم.

چند مساله پیش میاد :

1- کی باید بگه داره فلانی ظالم هست یا خیر؟ و این یقین چطور حاصل میشه (از نظر من بیان رهبری کافیه-ولی در گذشته نمی دونم !)
2- بحث استمرار در کمک مطرح هست، با یه بار حج عمره رفتن استمرار حاصل نمیشه( شاید بتونیم بگیم استمرار کمک ایران به عربستان)
3- مقدار پولی که مستقیما به دولت عربستان میرسه از حج، خیلی کمه . . . در حقیقت اون هتل دار و مغازه دار و هواپیمایی و ... اصل پول و دارند میگیرند.
4- ترکیه هم ظالم هست، و ما واردات گسترده از ترکیه داریم.
5- احادیثی که سند هست عمدتا روی شخص تکیه کردند (هر چند میشه تعمیم داد، ولی اثباتش سخت میشه)

( گاهی وقت ها سوال مطرح می کنم، جواب هم همون لحظه میاد به ذهنم و می نویسم و ممکنه جواب ناقصی باشه- به بزرگی خودتون ببخشید)
نقل قول کردن
+1 #916 خراسانی 1394-01-21 13:12
به نقل از مسلمان ايراني:
سلام
سوالتون همچين هم پيچيده نيست. اگر ظلم ظالم به يقين رسيده باشد هر گونه كمك حرام است .پس عمل واجبي چون حج اگر به دوام حاكم ظالم كمك كند مقبول نميباشد.
فكر كنم اين استفتا از اقا كمك بزرگي براي رسيدن به جواب باشد.
farsi.khamenei.ir/news-content?id=27824


ممنون از لینکی که دادید. این بحث رو مطالعه کرده بودم، ولی خب باز هم حرام بودن عجره از توش در نمیاد . . . به دلایلی که یکی شو گفتم.

البته بنده اصل حرفم این بود که بعد از حمله به یمن، و همردیف شمردن عربستان با اسرائیل، میشه حج عمره رو "جایز نیست" دونست.

به هر حال من روزه شک دار نمی گیرم! ;) حج عمره از نظر من تحریمه .
نقل قول کردن
+1 #915 خراسانی 1394-01-21 13:07
به نقل از مسلمان ايراني:
سلام
سوالتون همچين هم پيچيده نيست. اگر ظلم ظالم به يقين رسيده باشد هر گونه كمك حرام است .پس عمل واجبي چون حج اگر به دوام حاكم ظالم كمك كند مقبول نميباشد.
فكر كنم اين استفتا از اقا كمك بزرگي براي رسيدن به جواب باشد.
farsi.khamenei.ir/news-content?id=27824


سلام
در بحثی که با کاربر "التماس دعای فرج" داشتم به مطلبی اشاره کردم با این موضوع که اگر عربستان درآمدش صرفا از "حج" باشد، فعل حرام انجام شده ولی چون عربستان درآمد های دیگه ای هم داره، نمی شه گفت فعل حرام صورت گرفته.
خودم بحث و به ضرر خودم کردم :D
نقل قول کردن
-1 #914 التماس دعای فرج 1394-01-21 12:42
به نقل از خراسانی:
سلام
ضعف استدلال بنده به دلیل کمبود اطلاعاتم در این زمینه است و البته تاییدی بر استدلال شما نیست.

یه چیزو مطمین هستم که میشه اثبات کرد(البته به ضررمه در این بحث) و اونم اینکه اگر کشوری دشمنی داره با اسلام و درآمدش صرفا از "شما" است، داری فعل حرام انجام میدی.
این مطلب رو همین الان هم تقریبا آیات و احادیثش در ذهنم هست. (ولی به بحثمون کمتر ربط داره)

احتمال قریب به یقین می شه تفاوت بین نیت خبیث و عمل خبیث رو هم از آیات و احادیث استخراج کرد. ( احادیث این هم در ذهنم هست و با یه سرچ پیداش می کنم)

احتمالا میشه تفاوت بین عمل خبیثانه غیر آشکار و غیر قابل اثبات و عمل خبیثانه آشکار و علنی رو هم از آیات قرآن و احادیث استخراج کرد.
(در این مورد فقط ۱ آیه قرآن تو ذهنم هست که البته اونم مربوط به کفاره)

* استدلال شما روی اینه که : مراجع و علمای ما هم رفتند حج...
خب این البته استدلال نیست ولی مثلا آیت الله خامنه ای ۱ بار فقط رفتند.

**من دنبال این نیستم که بگم فعل حرام انجام شده، جایز نیست هم کافیه برام!

*** اگر بشه ۳ مطلب بالا رو اثبات کرد، میشه جایز نیست رو هم آخرش اثبات کرد! اگه یه نگاهی به ۳ مطلب بندازید می بینید خیلی سخت نیست اثباتش.

علیکم السلام

نه، استدلال من اون نبود؛ اون سوال من بود.

استدلالی که سالهاست مخالفین حج میارن اینه که چون پول ما صرف خباثت میشه پس حج رفتن ما یعنی شرکت در عمل خبیثانه!

سوالم این بود که پس چرا اغلب مراجع و علما و عرفا حج رفته اند؟ یعنی در عمل خبیثانه شرکت داشته اند؟

شما گفتی بین عمل خبیثانه آشکار و پنهان فرق داره؛ که این رو من نمی پذریم.

حالا شما میگی وقتی حرام است که درآمدش صرفا از ما باشد، که نه گذشته اینگونه بوده و نه حالا؛ پولی که خرج حج میشود اصلا معلوم نیست چقدرش وارد خزانه دولت عربستان میشود؟ 5درصد؟ 10 درصد؟ و معلوم نیست همان 10 درصد را دولت در چه اموری خرج می کند؟

بحث «نیت خبیث» هم مطرح نیست. چون با خاک یکسان کردن حرم 4 امام معصوم(ع) یک عمل خبیثانه است، نه یک نیت صرف!

zz:
نقل قول کردن
+2 #913 مسلمان ايراني 1394-01-21 06:35
به نقل از خراسانی:
سلام

بحث حج واجب جداست . . . هر چند لازم بشه اون هم تعطیل شدنی است.

ولی برای شما جوابی هست.
نظام عربستان شاید همه اون کارهایی که شما میگید و می کرده ولی حفظ ظاهر هم داشته. . .
الان همه چی رو شده . . . همه خباثت ها عیان شده . . . شما به اظهارات مقامات نظامی ما نگاه کنید! به خونریزی های عربستان در یمن نگاه کنید! به داعش نگاه کنید!

به هیچ عنوان نمی تونم حج عمره رو بپذیرم . . .

سلام
سوالتون همچين هم پيچيده نيست. اگر ظلم ظالم به يقين رسيده باشد هر گونه كمك حرام است .پس عمل واجبي چون حج اگر به دوام حاكم ظالم كمك كند مقبول نميباشد.
فكر كنم اين استفتا از اقا كمك بزرگي براي رسيدن به جواب باشد.
farsi.khamenei.ir/news-content?id=27824
نقل قول کردن
+2 #912 خراسانی 1394-01-21 04:20
به نقل از التماس دعای فرج:
سلام

استدلال اینه که چون پول ما صرف خباثت میشه پس حرام است پول بدهیم. شما گفتی خباثت رو نبوده!

آیا خباثت، رو نباشد استدلال فوق کارایی ندارد؟

zz:


سلام
ضعف استدلال بنده به دلیل کمبود اطلاعاتم در این زمینه است و البته تاییدی بر استدلال شما نیست.

یه چیزو مطمین هستم که میشه اثبات کرد(البته به ضررمه در این بحث) و اونم اینکه اگر کشوری دشمنی داره با اسلام و درآمدش صرفا از "شما" است، داری فعل حرام انجام میدی.
این مطلب رو همین الان هم تقریبا آیات و احادیثش در ذهنم هست. (ولی به بحثمون کمتر ربط داره)

احتمال قریب به یقین می شه تفاوت بین نیت خبیث و عمل خبیث رو هم از آیات و احادیث استخراج کرد. ( احادیث این هم در ذهنم هست و با یه سرچ پیداش می کنم)

احتمالا میشه تفاوت بین عمل خبیثانه غیر آشکار و غیر قابل اثبات و عمل خبیثانه آشکار و علنی رو هم از آیات قرآن و احادیث استخراج کرد.
(در این مورد فقط ۱ آیه قرآن تو ذهنم هست که البته اونم مربوط به کفاره)

* استدلال شما روی اینه که : مراجع و علمای ما هم رفتند حج...
خب این البته استدلال نیست ولی مثلا آیت الله خامنه ای ۱ بار فقط رفتند.

**من دنبال این نیستم که بگم فعل حرام انجام شده، جایز نیست هم کافیه برام!

*** اگر بشه ۳ مطلب بالا رو اثبات کرد، میشه جایز نیست رو هم آخرش اثبات کرد! اگه یه نگاهی به ۳ مطلب بندازید می بینید خیلی سخت نیست اثباتش.
نقل قول کردن
-1 #911 التماس دعای فرج 1394-01-21 02:49
به نقل از خراسانی:
جواب شمارو بنده دادم، و رهبری هم در سخنرانیشون کمک کردند به من :D :>

یا استدلال من و رهبری رو بپذیر، یا دلواپست می شم . . . :-h
.......
.....
*** برادرم، کاربر "التماس دعای فرج"، بنده نسبت به شیعه های قالتاق(به تعبیر شهید مطهری و یادآوری جناب ازغدی) هم رحم نمی کنم پس انتظار نداشته باش در حد شما بتونم خونسرد و منطقی باشم.(خوبه ها، ولی از من بر نمیاد)

سلام

استدلال اینه که چون پول ما صرف خباثت میشه پس حرام است پول بدهیم. شما گفتی خباثت رو نبوده!

آیا خباثت، رو نباشد استدلال فوق کارایی ندارد؟

zz:
___________________________________________________________________

به نقل از milad:
جناب التماس دعای فرج ...سوالتون چی بود؟؟؟؟؟

سلام

تو صفحه قبل سوالم بودکه!

ولی چه فایده؛ وقتی جناب خراسانی هم نتونه جواب قوی بنویسه، یعنی شما میتونی؟!

zz:
نقل قول کردن
+12 #910 مهرداد/بچه مثبت 1394-01-21 01:45
دوستان منتظر حضرت اقا یه کد *-:) از اوضاع عربستان داد نمیدونم گرفتید یا نه ...



این سعودی‌های کذا و کذا

قطعآ بینی سعودی‌ها به خاک مالیده خواهد شد.

این را همیشه میگفتیم که سعودی‌ها در کار سیاست خارجی‌شان یک وقار و متانتی نشان میدهند؛ این وقار و متانت را هم از دست دادند. چند جوان بی‌تجربه، *-:) امور آن کشور را در دست گرفتند L-)

نکته اینجاست ؛ الان بعد از مرگ عبدالله حکومت دست ملک سلمان افتاده است ؛ ولی چطور آقا گفتند چند جوان :-/ ...

یعنی حکومت دست سلمان نیست و عملا دست چند نفر ... و ... و اقا گفتند ، آن متانت را از دست داده اند ، یعنی عملا بعد مرگ عبدالله حکومت عربستان از دست رفته است ... *-:)

امام صادق (ع) فرمودند:بحارالانوار، ج 52، ص 240
هر کس مرگ عبدالله را برای من تضمین کند، من ظهور قائم را برای او تضمین می کنم. سپس فرمود: وقتی عبدالله بمیرد، مردم برای حکومت با کسی توافق نکنند و این اختلاف و درگیری به خواست خدا تا ظهور صاحب الامر (عج) ادامه یابد. حکومت های چند ساله پایان یافته و تبدیل به حکومت چند ماهه و چند روزه شود. راوی می گوید: سئوال کردم: آیا این ماجرا به طول می انجامد؟ فرمود: هرگز
نقل قول کردن
-4 #909 -l 1394-01-20 22:26
به نقل از ناظر سپیده:
ببخشید گرامی،وقتی رهبر میگن به آمریکا اعتماد نداریم یعنی قول وقرارهایی که با مامیذارن میزنن زیرش !دیگه کارهای معمول خودشون مثل انتخابات یا قوانین انتشار اسناد 50ساله که شامل این بی اعتمادی نمیشه چون اقدامات داخلی خود آمریکاست.البته قضاوتی درباره این جمله رهبر ندارم هرچند احتمالا منظورشون همینه

مگر اقدام داخلی می تواند جدای از اقدام خارجی باشد ؟‌ یا اقدام خارجی جدای از اقدام داخلی ؟؟؟ این مثل این است که شما در داخل منزلتان برای امتحان دانشگاه درس نخوانده باشید بعد انتظار داشته باشید در دانشگاه که تجلی اقدامی بیرونی است , از عهده امتحان برآئید ! به عبارتی آیا می توان انتظار داشت که با اقدام داخلی شما (‌درس نخواندن ) اقدام خارجی شما که عبارت است از امتحان دادن و نمره آوردن به ثمر نشیند ؟ در مورد آمریکا نیز وضع به همین منوال است
نقل قول کردن
+3 #908 ناظر سپیده 1394-01-20 21:59
به نقل از -l:
جناب نامتوهم , اگر آنطور که شما می گوئید سید خامنه ای به خاطر عمل هر پنجاه ساله یکبار آمریکایی این حرف را زده باشند یعنی به آمریکائیها اعتماد کردند که هر پنجاه سال یکبار اسناد منتشر کنند و این بر خلاف چیزهایی است که ایشان اعتقاد دارند یعنی عدم اعتماد به آرمریکایی ها

ببخشید گرامی،وقتی رهبر میگن به آمریکا اعتماد نداریم یعنی قول وقرارهایی که با مامیذارن میزنن زیرش !دیگه کارهای معمول خودشون مثل انتخابات یا قوانین انتشار اسناد 50ساله که شامل این بی اعتمادی نمیشه چون اقدامات داخلی خود آمریکاست.البته قضاوتی درباره این جمله رهبر ندارم هرچند احتمالا منظورشون همینه
نقل قول کردن
+8 #907 رایحه ظهور 1394-01-20 21:53
مقاله جدید سایت با عنوان :
شهیدی که از چند دهه قبل این روزهای تاریخی را می دید ، اینک هیبت موعود همه قلبها را فراگرفته است ..



منتشر شد

u313.ir/2014-02-05-14-05-43/item/1266-2015-04-09-15-26-28.html
نقل قول کردن
+6 #906 عاشق 1394-01-20 21:43
به نقل از عاشق:
************************************************************

حق ندارند به بهانه نظارت وارد حریم امنیتی ما بشوند و مهم تر اینکه مسئولین نظامی کشور حق ندارند اجازه حضور به بهانه نظارت را به انها بدهند و یا توسعه نظا می را متوقف کنند.
خیلی میخوامت اقا جان
نوکرتم سید علی
دمت گرم
آدم احساس غرور میکنه
.
نقل قول کردن
+1 #905 -l 1394-01-20 21:30
سایت دولت بهار
با فی لتر شکن باز میشه و دلیل فیلترش گذاشتن خبرهای مشابه زیره !
اول این خبر را بخوانید:
به دنبال بروز حادثه تلخ سوء استفاده جنسی از دو نوجوان ایرانی توسط ماموران سعودی در فرودگاه جده، مرضیه افخم، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مسوولان بخش‌های ذی‌ربط عربستان سعودی اعلام کرده‌اند موضوع را پیگیری می‌کنند و تا عصر روز گذشته نیز بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی توسط سرکنسولگری ما در جده نتایج اولیه اقدامات مسوولان عربستان از تشکیل پرونده برای متهمان در یکی از شعب دادسرای مرتبط حکایت دارد و شواهد حاکی از پیگیری مسوولان ذیربط سعودی است و امیدواریم این روند با جدیت کامل تا صدور حکم و مجازات افراد یاد شده ادامه یابد... »
با این خبر، دیگر جای هیچ دو دلی باقی نمی ماند که خبر تجاوز وحشیانه ماموران دولت عربستان سعودی، آن هم در فرودگاه بین المللی جده یعنی دروازه ورودی و خروجی اکثریت زائران کعبه) درست است و کوشش «شبکه تجارت حج در ایران» برای لا پوشانی این ماجرای ننگین، این بار شکست خورده است.
من نمی خواهم ماجرا را به موارد دیگر تسری دهم و بر خشم ملت ایران از دسیسه چینی های دولت عربستان سعودی برای «عجم کشی »، «مجوس کشی» و «شیعه کشی» دامن بزنم. (آخرین مورد کشتن 8 مرزبان ایرانی در بلوجستان بوسیله گروهی که از سوی وهابیت تغذیه می شوند و هم زمان با این تجاوز ننگین). اما نمی توانم در برابر سودجوئی وقیحانه مافیای حج در کشور سکوت کنم؛ مافیائی که زیارت خانه خدا را به صورت تجارتی در آورده است که نمادش را می توان در آگهی های خرید و فروش فیش ها حج تمتع و عمره مشاهده کرد.
همین مافیا است که موجب می شود دولت ایران در برابر این گونه رویدادها کوتاه بیاید و سیاست ماست مالی کردن را در پیش بگیرد. از طرفی، همین سیاست روز به روز موجب تجری بیشتر گروه های سلفی و وهابی می شود.
همین سیاست موجب شده است دولت بر کوشش های عوامل سلفی و وهابی برای تبدیل تفاوت های عقیدتی در مبانی مذهبی باشندگان این سرزمین به دشمنی کینه توزانه ای که تا مرز برادرکشی پیش رفته است، چشم ببندد.
اگر علمای مسئول شیعه برای جان، ناموس و شرف شیعیان ارزش قائل باشند با توجه به جنایات اخیر در مورد شیعیان ایران، بحرین، یمن و سایر جاها بر تعطیل حج تا تغییر رفتار دولت سعودی فتوا می دهند. حال اگر معذوریتی برای صدور این فتوا وجود دارد، دست کم مراجع می توانند به تعطیل حج غیر واجب (عمره) فتوا دهند، دولت را از پیش فروش حج بوسیله سازمان های مربوطه منع کنند و نیز معاملات فیش حج با گردش مالی چند هزار میلیاردی مافیائی را نیز حرام بدانند. در این صورت پول ایرانیان شیعه خرج اهانت و هتک حرمت به خودشان و حتی ریختن خونشان نمی شود.
نقل قول کردن
+14 #904 عاشق 1394-01-20 21:29
به نقل از milad:
فدای تو بشم آقا............که امروز واقعا با سخنان زیبات گل کاشتی................
.................................................................................
هنوز چیزی نشده که تبریک به من میگن
............................................................
مذاکرات فعلا راجب به مسائل هسته ای هست
............................................................
مسئولان مردم رو از جزییات باخبر کنند.
......................................................
هشدار به سعودی ها که این حملات رو پایان بدید..................
..............................................
مسئولان با مخالفان صحبت کنند................
.....................................................
ما گفتیم همدلی....اما همدلی که به اجبار نمیشود...........
................................................................
عجب رهبری داریم..............


*************** *************** *************** ***************

حق ندارند به بهانه نظارت وارد حریم امنیتی ما بشوند و مهم تر اینکه مسئولین نظامی کشور حق ندارند اجازه حضور به بهانه نظارت را به انها بدهند و یا توسعه نظا می را متوقف کنند.
خیلی میخوامت اقا جان
نوکرتم سید علی
دمت گرم
آدم احساس غرور میکنه
نقل قول کردن
-5 #903 بهار نزدیک است! 1394-01-20 20:54
سلام
دوستان کسی خبر نداره سایت دولت بهار چرا بالا نمیاد؟
به نظر میاد سر قضیه افشاگری فرودگاه جده سایت رو بستن!؟
www.dolatebahar.com
نقل قول کردن
+6 #902 علی 1394-01-20 20:45
به نقل از ابوعبیدزنجانی:

برای افرادی که عربی بلد نیستند شما مطالب مهم رو ترجمه کنید
نقل قول کردن
-2 #901 -l 1394-01-20 20:44
به نقل از امیدوار:
یک مشت متوهمید بخدا منظور آقا اینه که خود آمریکایی ها هر 50 سال یک بار اسناد محرمانه را منتشر میکنند،خوب معلومه 50 سال دیگه خیلی از ماها نخواهیم بود

جناب نامتوهم , اگر آنطور که شما می گوئید سید خامنه ای به خاطر عمل هر پنجاه ساله یکبار آمریکایی این حرف را زده باشند یعنی به آمریکائیها اعتماد کردند که هر پنجاه سال یکبار اسناد منتشر کنند و این بر خلاف چیزهایی است که ایشان اعتقاد دارند یعنی عدم اعتماد به آرمریکایی ها
نقل قول کردن
+4 #900 رایحه ظهور 1394-01-20 20:42
به نقل از امیدوار:
یک مشت متوهمید بخدا منظور آقا اینه که خود آمریکایی ها هر 50 سال یک بار اسناد محرمانه را منتشر میکنند،خوب معلومه 50 سال دیگه خیلی از ماها نخواهیم بود

جناب آقای غیرمتوهم چرا به متن جمله ی آقا دقت نمی کنید ؟ آقا فرمودند شماها خواهید دید
نقل قول کردن
-10 #899 jfsl 1394-01-20 20:41
به نقل از milad:
دوستان مطمئنم حرکت بریدن سر بازیکن پرسپولیس بعد از گل. برنامه از قبل انجام شده بود

حرکت جالبی نبود....
کار بد از هر که صادر شود بدست .... ما با جماعت داعشی رفتارمون باید فرق داشته باشد....
این یک رفتار احساسی بود....امیدوارم باعث تبلیغ منفی علیه جمهوری اسلامی نشود...
نقل قول کردن
+1 #898 ابوعبیدزنجانی 1394-01-20 20:29
نقل قول کردن
+4 #897 ابوعبیدزنجانی 1394-01-20 20:24
برادر مجتهد باز تو توئییتر کلی مطلب گذاشته اگه خواستین بخونیین:
twitter.com/mujtahidd
نقل قول کردن
-1 #896 jfsl 1394-01-20 20:24
به نقل از ........:
دست از این ادبیات سخیف و زشت آفتابه و ممه و لو لو و.توالتی..........بردارید . :-& :-&

از کوزه برون تراود که دروست....امید بیشتری ازین دوستان پیرو ادب شیعه!!! نمی رود
نقل قول کردن
+3 #895 ابوعبیدزنجانی 1394-01-20 20:14
دو نفر از نیروهای مخابرات سپاه پاسداران در شهرستان مهرستان واقع در جنوب سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند.
به گزارش خبرنگار مهر، دو نفر از نیروهای مخابرات نیروی زمینی سپاه پاسداران شرق کشور ظهر امروز هنگام پایین آمدن از کوه بیرک در شهرستان مهرستان توسط اشرار مسلح به شهادت رسیدند.
بازگشت ناامنی به سیستان و بلوچستان
نقل قول کردن
+8 #894 جدىد 1394-01-20 19:58
به نقل از جدىد:
دوستان اگر برنامه اى براى امشب و فردا دارىد بگىد تا هماهنگ باشىم
1-پىشنهاد مىکنم امشب وقت اذان مغرب تهران همه دعاى الهى عظم البلا رو بخونىم
2-امشب از حضرت زهرا مدد بخواىم و تونستىد شىرىنى ىا شکلات پخش کنىد امشب باىد برىم دست به دامن حضرت زهرا بشىم به قولى کلى باىد منت کشى کنىم صلوات از طرف اىشون براى ظهور ىادمان نرود
3-با حضرت زهرا عهد کنىم اگر اجازه ظهور امام زمان ارواحنا فداه رو دادند با جانمان از اىشان محافظت و حماىت خواهىم کرد و تنهاشون نمىزارىم
4-حالا اگر حاظرىد از جونتون براى ظهور بگذرىد بسم الله

دوستان مىرم مسجد شکلات پخش کنم خودم به پىشنهادم اول عمل مىکنم.امشب و فردا باىد سنگ تموم بزارىم ها.ىا على
نقل قول کردن
+10 #893 ابوعبیدزنجانی 1394-01-20 19:33
به نقل از ا.و.ک.:
ای کسانی که به خاطر مکتب ایرانی به احمدی نژاد می تاختید
بدانید که بازی سیاست را باختید
رفسنجانی از قماش این عربهای جنایتکار و از جنس آنهاست .
بهش بگید این مکتب ایران است که در آخر الزمان راهنما و هدایت گر مردم و ملت ایران و دیگر آزادگان جهان خواهد شد .
همان مکتبی که تو و همکاران سعودی ات کمر به نابودی عزت و شرف ان بسته اید.

هنوز ملت ایران هرچه باشند آنقدر که تو و اربابانت فکر می کنند بی غیرت نشده اند .
فقط آرزو می کنم تا زمان ظهور زنده باشی و در دادگاه وجدانهای بیدار مردم دادگاهی شوی
بخاطر بابایی
رجایی
آیت
دیالمه
بهشتی
باهنر
ستاری
همت
دستواره
متوسلیان
و هزاران سردار شجاع و با غیرت ایرانی

گرامی ترین شما باتقواترین نزدخداوند است.
حالا این باتقوایی عرب و عجم و ترک فارس نمشناسه!نژادپرس تی تحت هرعنوانی اعم از مکتب ایرانی یا عربی اگربوی تفرقه جدایی بده همیشه محکومه صاحب این مکتب هرکی میخوادباشه!یادم ون نره که اولین کسی که بحث نژاد و قبیله رو مطرح کرد ابلیس لعینه!جاپای شیطان نزاریم لطفا!یه مکتب بیشترنداریم اونم مکتب اهلبیته والسلام!
نقل قول کردن
-2 #892 امیدوار 1394-01-20 19:24
به نقل از milad:
رهبر دقیقا امروز این رو فرمودن.........................
...............
بنده هیچوقت به مذاکره با امریکا خوشبین نبودم...نه از باب توهم.بلکه از باب تجربه..
تجربه کردیم.
حالا اگر یه روزی شماها انشاالله.((((ما که نخواهیم بود در اون روز قاعدتا)))) شماها انشاالله در جریان حوادث وجزییات و یادداشت هاو نوشته های این روزا قرار بگیرید.
خواهید دید که این تجربه ی ما از کجا حاصل شده..........تج ربه کردیم.........
.....................................................................................
من یه تحلیلی دارم راجب به این 2 جمله رهبر........

یک مشت متوهمید بخدا منظور آقا اینه که خود آمریکایی ها هر 50 سال یک بار اسناد محرمانه را منتشر میکنند،خوب معلومه 50 سال دیگه خیلی از ماها نخواهیم بود
نقل قول کردن
-7 #891 ا.و.ک. 1394-01-20 19:15
ای کسانی که به خاطر مکتب ایرانی به احمدی نژاد می تاختید
بدانید که بازی سیاست را باختید
رفسنجانی از قماش این عربهای جنایتکار و از جنس آنهاست .
بهش بگید این مکتب ایران است که در آخر الزمان راهنما و هدایت گر مردم و ملت ایران و دیگر آزادگان جهان خواهد شد .
همان مکتبی که تو و همکاران سعودی ات کمر به نابودی عزت و شرف ان بسته اید.

هنوز ملت ایران هرچه باشند آنقدر که تو و اربابانت فکر می کنند بی غیرت نشده اند .
فقط آرزو می کنم تا زمان ظهور زنده باشی و در دادگاه وجدانهای بیدار مردم دادگاهی شوی
بخاطر بابایی
رجایی
آیت
دیالمه
بهشتی
باهنر
ستاری
همت
دستواره
متوسلیان
و هزاران سردار شجاع و با غیرت ایرانی
نقل قول کردن
-13 #890 milad 1394-01-20 19:10
من نظرم راجب به این جمله رهبر که فرمودن((( ما که نخواهیم بود در اون روز قاعدتا)))
....منظورشون این نیست که زنده نیستن...منظورشو ن این هست که در راس کار رهبری امت اسلامی نیستن ......................
آیا این جمله رهبر بشارت غیر مستقیم به نزدیکی ظهور نیست؟؟؟
.....................................................................
احتمالا رهبر واسه این.این جمله رو گفتند که میخواد بگه حالا ظهور نزدیکه و حتما امام زمان شما رو در جریان یادداشت ها و جزییات میذارن....احتما لا.............................................................
به نظرم اینقدر نزدیکه ظهور که ایشان میفرمایند ما که نیستیم قاعدتا......حتم ا از جزییات باخبر میشید.......................
این که رهبر نیستند..منظورشو ن این نیست که زبونم لال..زنده نیستند.....چون کسی پیش بینی مرگ نمیکنه..................
منظورشون احتمالا اینه که ما نیستیم...یعنی یکی جای ما میاد.........بر طبق بشارات ایشون آخرین رهبر هستند که پرچم رو میدن به آقا.........
پس ما نیستیم بر طبق این تحلیل میشه قرار گرفتن کسی جای رهبر بر امت اسلام....اونم امام زمان........... ...بعدش امام زمان که نیاز به مذاکره نداره و میاد تمام جزییات رو میگه........
........................................................................................
نکته بسیار جالبی بود که رهبری گفتن راجب به ظهور که خیلی هامون متوجه نیستیم....................
........
نگاه کن میگن...قاعدتا نخواهیم بود....حتما از جزییات و یادداشت ها باخبر میشید..........
بابا کسی میاد که ما رو باخبر میکنه.......رهب ر واسه منافع ملی چیزی بیشتر از این نمیگه از مذاکرات
..این یک مژده اساسی بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد