رایحه ظهور

شهیدی که از چند دهه قبل این روزهای تاریخی را می دید ، اینک هیبت موعود همه قلبها را فراگرفته است ..

سالروز شهادت سیدشهیدان اهل قلم بهانه خوبیست تا بار دیگر نگاهی داشته باشیم به دیدگاههای این شهید جلیل القدر در باب آینده ی جهان و قریب الوقوع بودن ظهور امام عصر(عج) ...

 

 

» ابتدای نظرات (553)

 دیدگاههایی که همچون سایر موارد ، عظمت و اوج حکمت و بینش الهی این عارف فرزانه را به نمایش می گذارد ، در حالی که اینک و با وقوع تحولاتی بسیار بزرگ و سرنوشت ساز ، هنوز که هنوز است بسیاری از صاحبنظران در تحلیل و چرایی آنچه در جهان در جریان است درمانده اند و تحلیلهای ناشیانه ای ارائه می دهند ، سیدشهیدان اهل قلم از چند دهه ی قبل به زیبایی هرچه تمامتر به پیش گویی و تحلیل وقایع امروز و ارتباط آنها با ظهور نشسته است و این برنمی آید جز از نگاهی ملکوتی که پرده ظواهر را دریده باشد و با نور حق ، حقیقت را آنچنان که هست ببیند.

 هرچند آنچه در ادامه خواهد آمد بخشی از نوشته ها و بیانات شهید سیدمرتضی آوینی در باب تحولات جهانی و ارتباط آنها با ظهور می باشد اما همین اندک نیز بشارتهایی بزرگ در خود دارد ، بشارتهایی که با بیان و زبان های مختلف توسط بزرگان دیگر طی سالهای گذشته مطرح گردیده و جان منتظران ظهور امام عصر(عج) را نوازش می دهد و در آخر باید گفت همچنانکه سیدعزیز شهیدان اهل قلم پیش بینی می کرد ، اینک هیبت آنکه خواهد آمد ، همه ی قلبها را فراگرفته است ، نفس در سینه دوست و دشمن حبس شده و  با حساسیت و نگرانی تحولات تاریخی کنونی را به نظاره نشسته اند ، از یک سو منتظران موعود در ایران ، عربستان ، یمن ، عراق ، سوریه ، لبنان ،  یمن و ... روز بروز و با تحقق نشانه ها و بشارتهای جدید و بزرگ به یقین کامل می رسند و خود را برای نبرد نهایی آماده می کنند و از دیگر سو مزدوران استکبار و سرانشان وحشت زده تر و سراسیمه تر از قبل شاهد اوج گیریی انقلاب ملتها هستند و چاره ای جز افزایش توحش و جنایت ندارند اما غافل از اینکه این دست و پا زدنهای آخر نابودی نهایی آنها را تسریع خواهد نمود.

گوش جان می سپاریم به بشارتهای روح بخش سید شهیدان اهل قلم که به نحو معجزه آسایی تحولات این روزهای منطقه و جهان را پیش بینی کرده است :

 

چه روزگار شگفتی ! تاریخ آینده کره ارض ، بارور حوادثی بس شگفت است ، حوادثی که مجد و عظمت جهانگیر اسلام را در پی خواهد داشت و این همه را تنها کسی درمی یابد که منتظر است و بوی یار را از فاصله ای نه چندان دور می شنود و هر لحظه انتظار می کشد تا صدای «اناالمهدی» از جانب قبله بلند شود و او را به سوی خویش فرا خواند

هیبت آنکه خواهد آمد و انتظار انسان را پایان خواهد داد از هم اکنون همه قلبها را فراگرفته است. انقلاب اسلامی فجری است که بامدادی در پی خواهد داشت

شب حیات انسان با انقلاب اسلامی در فجر صادق خویش داخل شده است و شایسته است که اکنون منتظر صبح باشیم ، صبح دولت یار

در میان بیداردلان سراسر کره ارض ، هستند بسا دلدادگانی که این عهد تازه را دریافته اند و به خیل منتظران موعود پیوسته اند.

خلاف آنکه بسیاری می پندارند ، آخرین نبرد ما – به مثابه سپاه عدالت- نه با دموکراسی غرب که با اسلام آمریکایی است. که اسلام آمریکایی از خود آمریکا دیرپاتر است ، اگرچه این نیز ولو « هزارماه» باشد به یک « شب قدر» فرو خواهد ریخت و حق پرستان و مستضعفان وارث زمین خواهند شد. حتی اگر هیچ برهان دیگری در دست نداشتم ، ظهور انقلاب اسلامی – و بهتر بگویم ، بعثت تاریخی انسان در وجود مردی چون حضرت امام خمینی(ره)- برای من کافی بود تا باور کنم که عصر تمدن غرب سپری شده است و تا وضع موعود که انتظار اوست ، فاصله چندانی باقی نمانده است.

نتیجه نهایی را باید در سرنوشت موعود جهان جستجو کرد .ما مرده و شما زنده.خواهیم دید که بلاخره چه کسی پیروز خواهد  شد و چه کسی زمین را به ارث خواهد برد؟حق یا باطل،امام حسین علیه السلام یایزید،حزب الله یا صدام،حضرت امام و یا غرب و شرق،امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف یا دجال.

ما به وعده های خدا یقین داریم که((ان الارض یرثها عبادی الصالحون)) این ماییم که زمین را به ارث خواهیم برد.

امام خمینی (ره) پيامبر تازه اي نبود! با ظهور تاريخي حضرت امام آخرين دوران جاهليت بشر شكسته شد و او به يكي از اعصار شكوفايي ديني پا گذاشت و اكنون ، بيش از هر زمان ديگري در طول اين هزار و چند صد سال ، براي بر پايي حكومت جهاني عدلبه دست آخرين حجت آماده است

اينها سربازان امام زمان عجل ا تعالي فرجه هستند و موعود خويش را باز يافته‌اند. اصحاب آخرالزماني سيدالشهدا به خونخواهي او آمده‌اند و همين پيمان است كه آنان را در زير علم صاحب‌الزمان گرد مي‌آورد، چرا كه علم امام زمان نيز علم خونخواهي سيدالشهداست. يا لثارات الحسين _ اي خونخواهان حسين‌(ع) _ گرد آييد.

امروز بعد از یازده قرن که از تولد آخرین حجت خدا در کره زمین می گذرد ، نشانه صدق وعده های قرآن و احادیث ظهور بیشتری یافته است. عصر جاهلیت ثانی تاریک ترین روزهای خود را نیز سپری کرده و این خود نشانه ای دیگر است . مگر نه اینکه فجر صادق هنگامی فرا می رسد که شب کامل شده است؟

در این سالهای نخستین قرن پانزدهم هجری قمری پیشگویی حضرت نبی اکرم(ص) به تحقق پیوست و قوم سلمان فارسی ، ایرانیان ، طلیعه دار نهضت آخرالزمانی اسلام، علم قیام انبیاء را بر دوش گرفتند و وجودشان شمسی تازه که در خلاصه ظلمانی جاهلیت ثانی تولد یافت.

رایحه ظهور موعود دل شیفتگان حق را بی تاب کرده و آنها را به صحنه حضور کشانده است.

اما مهدی جان! این قرن قرنی است که حق در کره زمین به حاکمیت خواهد رسید. آینده در انتظار توست.

تعبیر « دهکده جهانی» نشان می دهد که آخرالزمان عصر ظهور موعود ، فرا رسیده است. چرا که آن تحول عظیم که بشر در انتظار آن است باید همه بشریت را شامل شود که خواهد شد. در این عصر جاهلیت ثانی که بشر در حیثیت کلی وجود خویش از آسمان معنوی هبوط خواهد کرد ، که کرده است . در این عصر است که بشر در حیثیت وجود خویش « توبه» خواهد کرد که با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران که ام القرای معنوی کره زمین است ، این عصر نیز آغاز شده است و می رود تا همه زمین و همه بشریت را فرا بگیرد.

فروپاشی کامل کمونیسم اگرچه دولت مستعجلی است برای دموکراسی غرب ، اما از میان سیاستمداران آمریکایی نیز هیچ کدام نیستند که این پیروزی را شیرین و بودن اضطراب یافته باشد. هیبت آنکه خواهد آمد و انتظار انسان را پایان خواهد داد از هم اکنون همه قلبها را فراگرفته است. انقلاب اسلامی فجری است که بامدادی در پی خواهد داشت.

حتی اگر هیچ برهان دیگری در دست نداشتم ، ظهور انقلاب اسلامی – و بهتر بگویم ، بعثت تاریخی انسان در وجود مردی چون حضرت امام خمینی(ره)- برای من کافی بود تا باور کنم که عصر تمدن غرب سپری شده است و تا وضع موعود که انتظار اوست ، فاصله چندانی باقی نمانده است.

تحولاتی که این روزها در کره زمین روی می دهد ، نوید عصر دیگری را می دهد که در آن ابولاهول( شیطانی که تحقق تاریخی یافته و حاکمیت خود را بر ترس و وحشت مردمان از قدرت خویش بنا کرده است) از اریکه قدرت به زیر خواهد افتاد و غرب از هم فروخواهد پاشیدو تمدنی دیگر نه از شرق و نه از غرب ، که از خاورمیانه برخواهد خواست.

هیبت آنکه خواهد آمد و انتظار انسان را پایان خواهد داد از هم اکنون همه قلبها را فراگرفته است. انقلاب اسلامی فجری است که بامدادی در پی خواهد داشت

شب حیات انسان با انقلاب اسلامی در فجر صادق خویش داخل شده است و شایسته است که اکنون منتظر صبح باشیم ، صبح دولت یار

سید شهیدان اهل قلم – شهید آوینی

 

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #553 علیرضا 1394-03-01 00:48
جناب ابو عبید زنجانی یاران امام رو کسی نمیشناسه ولی تو روایات هست که وقت ظهور خداوند فدرت چهل مرد و بهشون میده شما نمیخواد تمرینات سخت انجام بدی که خسته نشی اول ما ببینیم چقدر به یاران حضرت شبیهیم بقیشو خدا جور میکنه انشا الله
نقل قول کردن
0 #552 حبيب 1394-02-06 22:39
یک شهروند عربستانی، نماز جماعت عجیب و غریب شماری از زائران مدینه منوره را به تصویر کشیده است.



fa.alalam.ir/video/1697889
نقل قول کردن
0 #551 کریمی 1394-01-29 10:17
سلام دو غلط تایپی دیدم.
بدون ... بودن
ابوالهول ... ابولاهول

باتشکر
نقل قول کردن
+1 #550 حمید 1394-01-26 18:27
نقل قول کردن
+10 #549 رایحه ظهور 1394-01-25 12:52
با سلام به همه دوستان :

مطلب جدید سایت با عنوان :
پیش لرزه های تحقق پیش بینی روایات عصر ظهور ، شاهزاده‌های سعودی چگونه سر هم را زیر آب‌ می‌کنند!



u313.ir/2014-02-05-14-05-43/item/1267-2015-04-14-06-00-18.html

منتشر شد
نقل قول کردن
+2 #548 ملا لغتی 1394-01-25 12:48
به نقل از شاگرد ملا لغتی:
بست؟!
منظورت کلمه "بس" به معنی کافیه؟ یا نکنه همون "بست" معروفو میگی ;) :D

:D :-B
نقل قول کردن
+6 #547 حزب الله شهر سراب 1394-01-25 12:41
چه خبر از مهدی هاشمی سعودی؟!
نقل قول کردن
0 #546 سعاح 1394-01-25 12:17
سلام خدمت برادر بزرگوار علی اصغر عزیز و سایر دوستان محترم

برادر محترم، ایمیل خدمت شما ارسال گردید و امیدوارم بی پاسخ نخواهد ماند۔ ممنون
نقل قول کردن
+4 #545 احمد123 1394-01-25 12:12
دیگه دموکراتها هم دارن ساز مخالف با اوباما میزنن



احتمال رای آوردن طرح بازبینی توافق هسته‎ای در کنگره آمریکا

fararu.com/.../...
نقل قول کردن
+8 #544 شاداب 1394-01-25 11:54
تصاویر طوفان در ایلینویز آمریکا‎

www.tasnimnews.com/Home/Single/710354
نقل قول کردن
+12 #543 شاداب 1394-01-25 11:09
اظهارات جنجالی امام جمعه اصفهان: مورد تحقیر یک مشت سوسمارخور قرار گرفته ایم!
محمدتقی رهبر، امام جمعه اصفهان در گفت‌و‌گو با نامه نیوز در خصوص لغو و به تعلیق درآمدن پروازهای حج عمره از سوی وزیر ارشاد گفت: بعد از این اتفاق تلخ در فرودگاه جده، چندین بار اعلام کردم که جای دارد حج عمره را لغو کنیم و از آن‌ طرف سفیر آنها را نیز اخراج و سفیر خود را فراخوان کنیم و اینگونه یک واکنش تند در مقابل این عمل شنیع ابراز کنیم.

به گزارش انتخاب ؛ وی افزوده است: ملت ایران با آن عظمت و بزرگی مورد تحقیر یک مشت سوسمارخور قرار می‌گیریم که اکنون صاحب فرهنگ کشتار مردم و جنایت و بداخلاقی‌ها علیه مسلمانان شده‌اند.
khabarfarsi.com/ext/12483111
نقل قول کردن
+8 #542 شاداب 1394-01-25 11:05
داعش و طالبان به جان هم افتادند!
سران طالبان و داعش، همدیگر را تکفیر کردند. ملاعمر رهبر طالبان افغانستان در جلسه اخیر شورای رهبری طالبان، بیعت با داعش را حرام اعلام کرد.
روزنامه جمهوری اسلامی: سران طالبان و داعش، همدیگر را تکفیر کردند. ملاعمر رهبر طالبان افغانستان در جلسه اخیر شورای رهبری طالبان، بیعت با داعش را حرام اعلام کرد.

وی ابوبکر البغدادی را «خلیفه خودخوانده‌»‌ای معرفی کرد که قصد دارد ثمره زحمات سه دهه مجاهدان واقعی اسلام را مصادره کند.

چند روز قبل، گروهی 12 نفره از طالبان به سرکردگی ملاقهار هلمندی با عزیمت به پاکستان با امیر داعش در این کشور بیعت و پس از بازگشت، اقدامات خود را برای جذب افراد شروع کرده بودند، اما بلافاصله تیم عملیاتی ویژه‌ای از طالبان برای دستگیری آنها عازم منطقه هلمند شده و تمامی نفرات مذکور را دستگیر و به جرم خیانت به طالبان به قتل رساند.
khabarfarsi.com/ext/12484726
نقل قول کردن
-1 #541 عمار ‌ولایت 1394-01-25 10:42
به نقل از حسین:
باز که نظر حذف کردین.به جواب عمار ولایت به مدیر سایت گفته بودم احسنت. این دیگه حذف کردنش کجا بود؟؟!

چندتا نقد شخصیتی به شیوه مدیر و چند تا بد و بیراه به کامنت من بگو تا حذف نشه .
چرا خلاف جهت شنا می کنی :D
نقل قول کردن
+10 #540 ابوعبیدزنجانی 1394-01-25 10:39
دوستان خواهشا بیاید خودتونو رو کنید که تا الان با چند تا اسم کاربری مختلف کامنت میذاشتید یه تمرین صداقت انجام بدید:
من با اسامی ولی اله،555 و ابوعبید زنجانی کامنت میذاشتم!
نقل قول کردن
0 #539 ابوعبیدزنجانی 1394-01-25 10:23
باسلام خدمت دوستان گرامی!
یه سوال از همه تون داشتم:
فرض کنید امام زمان (عج)در مدینه خودشون رو علنی فرمودند ومنتظر لبیک شیعیانشون به ندای هل من ناصرشونن!
چقدر آمادگی پیوستن به ایشون رو دارید؟در چه زمینه هایی میتونید امام رو یاری کنید؟چه کارهایی از دستتون برمیاد؟چقدر به زبان عربی مسلط هستید؟از همه مهمترچقدآمادگی بدنی دارید که بتونید شب و روز در خدمت امام باشید؟
بعضی وقتا احساس میکنم حال و روز ما کمتر از اون کسایی نیست که در ابتدای قیام اباعبدالله (ع)با ایشون همراه شدند ولو به هرنیتی،اماوقتی کاربه جاهای باریک رسید همه درجا زدند!
بقول امام صادق(ع) در زمان ظهور قائم برای پیشبرد کارها باید بشدت عرق ریخت و جانکند!و منتظر معجزه و اینجورچیزانبود!
حالا هی بشنید اینجا بحثهای بیخود سیاسی بفرمایید!
نقل قول کردن
+13 #538 حسین 1394-01-25 10:22
علی عليه السلام : لا تُعاتِبِ الجاهِلَ فَيَمقُتَكَ ، وعاتِبِ العاقِلَ يُحبِبكَ . حديث
امام على عليه السلام : از جاهل انتقاد مكن ، كه دشمنت مى دارد و از عاقل انتقاد كن ، كه دوستت مى دارد .
نقل قول کردن
+4 #537 حسین 1394-01-25 10:17
دوستان حذف کننده کامنت ها میشه معیاراتون رو بگین تا از اونها تخلف نکنیم؟
یکمی هم ظرفیت ها رو ببرین بالا،من دیروز متوجه شدم برخی اصلا ظرفیت حرف مخالف رو ندارن.(احتمالا اینم حذف میشه)
نقل قول کردن
-1 #536 jfsl 1394-01-25 10:13
ادامه متن قبل :
روزنامه وطن امروز در گزارشی به قلم مهدی محمدی عضو سابق تیم مذاکره هسته ای در دوره سعید جلیلی و عضو روزنامه کیهان، بیانیه مطبوعانی لوزان را با کنایه «1+12» نحس خواند و رو تیتر زد «اسناد مکتوب از عدم توازن فاحش داده‌ها و ستانده‌های توافق لوزان حکایت می‌کند» اما همین روزنامه توافق احمدی نژاد را «پیروزی استراتژیک در تهران» دانسته بود.

منتقد دیگر تیم مذاکره کننده هسته ای علیرضا زاکانی است؛ او سال 89 در گفت و گو با سایت جهان نیوز با تاکید بر این که «بيانيه ايران، برزيل و تركيه راه را بر همه بهانه جويي‌ها بست» گفته بود «حضور كشورهايي مثل تركيه و برزيل(!) كه مشتركات زيادي با ايران دارند، مي تواند به عنوان يك برگ برنده براي ما محسوب شود.»

زاکانی 5 سال پیش معتقد بود «ايران با تدبير وارد عمل شده » و ما "اساسا" و "في البداهه" نیازی به 120 کیلوگرم اورانیوم نداریم، درباره بیانیه مطبوعاتی مذاکرات سویس گفت «بیانیه لوزان 12خط قرمز ملّی هسته ای را ندید گرفت.»

روح الله حسینیان نماینده برجسته پایداری نیز درباره بیانیه هسته ای اردیبهشت 89 گفته بود:« بیانیه هسته ای ایران منافع ملی را تامین می کند» و با تاکید بر این که « بیانیه تهران چون دو کشور برزیل و ترکیه را با ایران همصدا کرد» آن را «موفقیت آمیز» دانسته بود.

یکی دیگر از چهره های منتقد تیم هسته ای دولت روحانی، حسین فدایی است؛ فدایی معتقد بود: «بیانیه تهران انحصار مذاکرات 1+5 را شکست... بیانیه تهران یک حرکت رو به جلو و نشانه خلاقیت جمهوری اسلامی ایران بود و این بیانیه با حفظ ایستادگی روی مواضع قاطع ایران صادر شد.»

سرانجام «بیانیه تهران»

بیانیه تهران، نه تنها هیچگاه عملیاتی نشد بلکه حال مردم 19 خرداد 1389 نظاره گر قطعنامه دیگری علیه ایران از سوی شورای امنیت سازمان ملل متحد شدند.

خبرگزاری فارس با رو تیتر «آمریکا نتوانست اجماع ایجاد کند» و تیتر «ترکیه و برزیل به قطعنامه شورای امنیت رای منفی و لبنان رای ممتنع داد» از تصويب قطعنامه تحريمي شوراي امنيت سازمان ملل عليه ايران خبر داد.
به نقل از عصر ایران
نقل قول کردن
+8 #535 ابوعبیدزنجانی 1394-01-25 10:10
باسلام خدمت دوستان گرامی!
یه سوال از همه تون داشتم:
فرض کنید امام زمان (عج)در مدینه خودشون رو علنی فرمودند ومنتظر لبیک شیعیانشون به ندای هل من ناصرشونن!
چقدر آمادگی پیوستن به ایشون رو دارید؟در چه زمینه هایی میتونید امام رو یاری کنید؟چه کارهایی از دستتون برمیاد؟چقدر به زبان عربی مسلط هستید؟از همه مهمترچقدآمادگی بدنی دارید که بتونید شب و روز در خدمت امام باشید؟
بعضی وقتا احساس میکنم حال و روز ما کمتر از اون کسایی نیست که در ابتدای قیام اباعبدالله (ع)با ایشون همراه شدند ولو به هرنیتی،اماوقتی کاربه جاهای باریک رسید همه درجا زدند!
بقول امام صادق(ع) در زمان ظهور قائم برای پیشبرد کارها باید بشدت عرق ریخت و جانکند!و منتظر معجزه و اینجورچیزانبود!
حالا هی بشنید اینجا بحثهای استخوان فرسای سیاسی بفرمایید!
نقل قول کردن
+3 #534 jfsl 1394-01-25 10:08
بهار 89 و توافق سه جانبه هسته ای ایران با ترکیه و برزیل
اواخر اردیبهشت 1389 ایران بعد از مدت ها مذاکره علنی و محرمانه توانست در حاشیه اجلاس گروه 15 «توافق نامه مبادله سوخته هسته ای» را با ترکیه و برزیل در 10 بند به امضا برساند که بر اساس آن تهران 1200 کیلوگرم اورانیوم غنی شده 3.5 درصدی اش را به ترکیه می داد و تا در برابرش یک سال بعد، 120 کیلوگرم اورانیوم مورد نیاز رآکتور تهران را از غرب تحویل بگیرد.
بعد از تعارفات معمول، در ماده 4 این بیانیه چنین آمده «بر اساس این مفاد، تبادل سوخت هسته ای، حرکتی سازنده رو به جلو و نقطه شروعی برای همکاری میان ملت هاست.» ماده ی 5 نیز به اصل توافق نامه اشاره دارد «برای تسهیل همکاری های هسته ای ذکر شده، جمهوری اسلامی ایران موافقت می کند که 1200 کیلوگرم اورانیوم کمتر غنی شده در ترکیه به امانت بگذارد.»
ماده 10 هم می گفت:« ترکیه و برزیل از آمادگی مستمر جمهوری اسلامی ایران برای تداوم گفتگو با گروه 1+5 در هر مکان ازجمله ترکیه و برزیل درباره دغدغه های مشترک براساس تعهدات دسته جمعی مطابق بسته و نکات پیشنهادی استقبال می کنند .»
به عبارت ساده تهران 1200 کیلوگرم اورانیوم غنی شده خود را به دولت آنکارا می داد تا ترکیه و برزیل از تداوم گفت و گوهای ایران با 1+5 استقبال کنند بدون این که تعهد خاصی به ایران داشته باشند. تنها ترکیه بر اساس بند 8 نیز قبول کرده بود در صورت عدم توافق ایران با غرب، مواد هسته ای مان را به خودمان باز گرداند.
بلافاصله و در فردای امضای «بیانیه تهران»234 نماینده مجلس با صدور بیانیه از آن حمایت قاطعانه کردند و تاکید کردند: «دولت همواره در اين زمينه محكم و منطقي رفتار كرده».
روزنامه کیهان در فردای امضا بیانیه هسته ای زیر عکس بزرگی که احمدی نژاد را در حال بالاگرفتن دست سایرین است، تیتر زد:« گامي ديگر در ديپلماسي هسته اي كشور: اقتدار و هوشمندي ايران در بيانيه 3 جانبه تهران ».
حسین شریعتمداری خود دست به قلم شد و در یادداشتی نوشت:«اين بيانيه حاوي نكاتي است كه از هوشمندي طرف ايراني در چالش هسته اي پيش روي حكايت مي كند.»
اما همین روزنامه شنبه 15 فروردین 94،در اولین شماره سال جدیدش تیتر زد: «برد-برد نتیجه داد هسته‌ای می‌رود تحریم‌ها می‌ماند!» و مدعی شد: « مذاکرات لوزان پس از 9 روز در حالی با قرائت یک متن مشترک به اتمام رسید که ابهامات، نگرانی‌ها و پرسش‌های بسیاری درباره ماهیت و نتیجه این مذاکرات وجود دارد و به نظر می‌رسد از خطوط قرمز بسیاری در این زمینه عبور شده است.»
یکشنبه هم باز با بزرگترین اندازه قلم ممکن تیتر زد: « توافق لوزان فراتر از خواسته آمریکا بود» دوشنبه هم با همین رویه تیتر زد « بازرسی مراکز نظامی ایران بخشی از توافق لوزان است». کیهان از 5 شماره نخست سال 94 اش، 4 شماره را به حمله به بیانیه مطبوعاتی لوزان پرداخته است.

به نقل از عصر ایران
نقل قول کردن
+23 #533 قدیمی 1394-01-25 10:04
نقل قول کردن
+24 #532 قدیمی 1394-01-25 10:00
نقل قول کردن
-1 #531 حسین 1394-01-25 09:57
باز که نظر حذف کردین.به جواب عمار ولایت به مدیر سایت گفته بودم احسنت. این دیگه حذف کردنش کجا بود؟؟!
نقل قول کردن
+22 #530 مهرداد/بچه مثبت 1394-01-25 09:56
مجید فخرایی @};- ؛ سرباز شهیدی که قربانی چهارشنبه سوری منحرف شده آخر سال شد. :-S :((



مجید فخرایی سرباز 19 ساله در هنگام انجام وظیفه که بر اثر برخورد نارنجک دستی با صورتش که به عمد از طرف یک شرور در مراسم چهارشنبه سوری آخر سال در مشهد آسیب دیده بود و اعضای صورتش کاملا از بین رفته بود بعد از چند روز حالت کما به شهادت رسید.

حال سرباز مصدوم شده شب چهارشنبه آخر سال مساعد نیست
ostanha.tabnak.ir/fa/news/15257/

شهادت سرباز مصدوم در چهارشنبه سوری مشهد
ostanha.tabnak.ir/fa/news/16775/

تشییع سرباز شهید چهارشنبه‌سوری مشهد در باخرز خراسان رضوی
ostanha.tabnak.ir/fa/news/16948/

گزارش تصویری؛ تشییع شهید چهارشنبه سوری مشهد در باخرز
ostanha.tabnak.ir/fa/news/17095/

حضور فرمانده انتظامی خراسان رضوی در تعزیه شهید چهارشنبه‌سوری
ostanha.tabnak.ir/fa/news/17257/

zz:
نقل قول کردن
-8 #529 مهردادیان 1394-01-25 08:58
به نقل از شاگرد ملا لغتی:
بست؟!
منظورت کلمه "بس" به معنی کافیه؟ یا نکنه همون "بست" معروفو میگی ;) :D

بست به فتح ب و کسره س .........

زمزمه های محاکمه بزرگ ............... ............... ...زمزمه های محاکمه بزرگ ............... ............... ...

زمزمه های محاکمه بزرگ ............... ............... ...
زمزمه های محاکمه بزرگ ............... ............... ...


در ادامه متن گفت‌وگوی «آرمان» با دکتر حسین راغفر، فارغ‌التحصیل اقتصاد از دانشگاه اسکس در شهر کولچستر انگلستان را از نظر می‌گذرانید

توافق هسته‌ای ایران و 1+5چه تأثیرکوتاه‌مدت و بلندمدتی بر اقتصاد ایران خواهد گذاشت؟

من معتقدم ما در مرحله اول باید دلایل ورود ایران به بحران هسته ای را بررسی و تحلیل کنیم.نقش دولت‌های نهم و دهم در شکل‌گیری این بحران و مشکلات متعدد دیگر از جمله فساد بی‌سابقه اقتصادی بسیار پررنگ و قابل توجه است.به همین دلیل مقامات دولت قبل به دلیل ایجاد بحران‌های بزرگ برای کشور باید پاسخگو باشند.یکی از این بحران‌ها اتلاف هزینه‌های سرسام آوری است که به دلیل تحریم‌ها بر کشور تحمیل شد. دلیل اصلی تحریم‌ها نیز سوءمدیریت وناآگاهی مقامات دولت قبل از مسائل بین‌المللی بود. بنده معتقدم در دوران ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد خارجی‌ها با بی‌تدبیری این دولت به کشور آسیب جدی زدند.

یعنی شما معتقدید برخی اقدامات دولت احمدی‌نژاد ناخواسته به نفع مخالفان ما تمام شد؟


بله؛عوامل و شواهدی وجود دارد که نشان‌دهنده این نکته است. من مطمئن هستم که دستگاه‌های ذیربط ما هم‌اکنون به این نتیجه رسیده اند.به عنوان مثال هنگامی که درآمدهای ارزی کشور با مشکل روبه‌رو شد دولت احمدی‌نژاد به‌جای اینکه سرمایه‌گذاری را از حوزه‌های داخلی نفتی کشور کم کند از حوزه مشترک ایران با کشورهای عربی کم کرد. یعنی عملا میدان را برای رقبای عرب و کمپانی‌های آمریکایی خالی کرد.

این مساله از روی ناآگاهی نبود؟
tabnak.ir/.../...
نقل قول کردن
+16 #528 رایحه ظهور 1394-01-25 08:34
آل سعود یک قدم تا سقوط ...



و خداوند در کمین ستمکاران است ...
نقل قول کردن
+4 #527 ??? 1394-01-25 08:19
به نقل از b:
قوم یهود بنا بر دعای اول مسلم ح ابراهیم سلام الله تا قبل اخرین فرستاده قوم برتر
وتمام پیامبران از این قوم بودند
کامنتمو چرا حذف کردین ج بده


شیطان هم تا قبل از بوجود آمدن آدم غزازیل(عزیز) خدا بود
نقل قول کردن
+7 #526 محمود 1394-01-25 07:28
پیام استاد انصاریان به مسلمانان یمن
jahannews.com/vdcivya5ut1azz2.cbct.html
نقل قول کردن
-1 #525 خراسانی 1394-01-25 07:25
به نقل از عمار ولایت:
جناب خراسانی این نقل قولی که از من ذکر کردی فقط 2 خط بالاش برای منه که بین دو خط ,,,,,,,,,, قرار دادم .

بقیه مطلب رو از کجا اوردی ؟
این روش شما درست نیست


روش یعنی چیزی که تکرار میشه!!! :-/

بنده دقیقا در کامنت بعد گفتم که نظرها داخل هم نوشته شدند و اصلاح بشه. کسی اصلاح نکرد و من هم دسترسی به ادیتور ندارم.
نقل قول کردن
+1 #524 b 1394-01-25 06:45
قوم یهود بنا بر دعای اول مسلم ح ابراهیم سلام الله تا قبل اخرین فرستاده قوم برتر
وتمام پیامبران از این قوم بودند
کامنتمو چرا حذف کردین ج بده
نقل قول کردن
+6 #523 b 1394-01-25 05:20
به نقل از رصد:
دوستان نیمه شبانگاهی عزیز
سلام علیکم و رحمة الله
رصد خواب نیست و البته لال هم نیست!
بعضی اوقات صبر می کنم تا ببینم به کجا می خواهد برسد؟
نوعی نگرش به سرنوشت...
لطفا مراعات کنید تا کامنتهای شما حذف نشود.
با تشکر - رصد

راصدجان کاش ............... .انسانها استقلال فکری و مالی داشتند ویک قائد معصوم فصل الخطاب
نقل قول کردن
+4 #522 b 1394-01-25 05:09
به نقل از هوشنگ:
امریکا انقدر دقت میکند وچاته می زند وفشار می اورد وتهدید می کند که در صورت که خواست امریکا اجرا نشود او بودجه امریکا را به سازمان ملل قطع خواهد کرد ودر مورد انرژی اتمی هم به همین صورت وهمچنین دیگر سازمان های بین المللی حال چرا این همه او این تلاش ها را می کند برای اینکه هر وقت خواست انها یعنی سازمان ملل وسازمان انرژی اتمی وسایرین چشم بسته فرمان امریکا را ببرند واصلا نپرسند که چرا فقط اطاعت محض کنند رفتار همین روزها را ببینید در مورد یمن که چطور سکوت مرگبار میکند تازه اگر هم حرف بزند بنفع ظالم وبنفع امریکا وعربستان ورژیم اشغالگر قدس استپس باید کلا از همه سازمان های بین المللی قطع امید کنیم وخود را گرفتار قرطاس بازی های این سازمان های نوکر صفت نکنیم

هوشی جان ما به اونا کار نداریم اونا به ماکاردارندوسیله ای در دست 5قدرت جهانیند برا پیش برد اهدافشان ما هم از روزنه ها وتضاد منافعشان استفاده تا .........
نقل قول کردن
+8 #521 سفارشی برای ا.د.ف 1394-01-25 04:18
نقل قول کردن
+10 #520 شاگرد ملا لغتی 1394-01-25 03:50
به نقل از مهردادیان:
...
بست هست یا بگم باز
...


بست؟!
منظورت کلمه "بس" به معنی کافیه؟ یا نکنه همون "بست" معروفو میگی ;) :D
نقل قول کردن
+13 #519 شب گرد 1394-01-25 03:45
وقتی تروریست‌های سعودی، یکدیگر را مهدورالدم می‌نامند

عبدالله محیسنی(راست) درکنار عمرچچنی، سرکرده معدوم داعش درحلب

سلمان العرجانی، عضو عربستانی گروه تروریستی داعش، عبدالله محیسنی مبلّغ سعودی را که در سوریه می‌جنگد، مهدور الدم اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، المحیسنی اقدام داعش در منفجر کردن خودروی بمب گذاری شده در شهر مارع سوریه را که تحت کنترل مخالفان است، محکوم کرده و گفته بود کسی که عملیات انتحاری انجام داده و کسی که او را فرستاده و کسی که از آن حمایت و کسی که سکوت کرده، در جنایت قتل مسلمانان در شهر مارع شریک است و من از آن ها اعلام برائت می کنم.

از سوی دیگر، العرجانی بلافاصله واکنش نشان داد و محیسنی را "مهدور الدم" اعلام کرد.

سایت عربستانی عاجل نوشت: العرجانی، محیسنی را به دروغ گویی متهم کرد و گفت: او ادعا می کند که حافظ قرآن و کتاب های اهل سنت است در حالی که قرآن را ختم نکرده و حتی کتاب الایمان بخاری را هم از بر نیست(!)

العرجانی در ابتدای سفر خود به سوریه به جبهه اسلامی پیوسته بود و سپس به گروه داعش ملحق شد.

عبدالله المحیسنی که خود را مستقل معرفی می کند، به عنوان مسئول "شرعی" گروه موسوم به «جیش الفتح» فعالیت می کند. این گروه به تازگی با ادغام چند گروه تشکیل شده است. او از سه سال پیش در سوریه می جنگد.

قبل از پیوستن العرجانی به داعش، وی و المحیسنی چند بار در سوریه با یکدیگر دیدار کرده بودند.

fa.alalam.ir/news/1694517

اللهم اشف کل مریض
[-O
نقل قول کردن
+4 #517 مهم نیست 1394-01-25 03:19
به نقل از کیارش عاشق مهدی ع:
ابتدا سلام
اگر تعیین وقت صحیح بود اول بسم الله خود امامان معصوم وقت دقیقش رو می گفتند دوما اینکه گفته میشه اگر سفیانی خروج کرد 9 ماه بعدش ظهور هست اصلا تعیین وقت نشده بلکه شرح اتفاقات بعد از خروج سفیانی هست یعنی امام می گن اگر سفیانی خروج کرد دیگه حتم بدانید که ظهور 9 ماه بعدش هست.


زمان مورد اشاره، 6 ماه صحیح است.
نقل قول کردن
+2 #516 رصد 1394-01-25 02:51
دوستان نیمه شبانگاهی عزیز
سلام علیکم و رحمة الله
رصد خواب نیست و البته لال هم نیست!
بعضی اوقات صبر می کنم تا ببینم به کجا می خواهد برسد؟
نوعی نگرش به سرنوشت...
لطفا مراعات کنید تا کامنتهای شما حذف نشود.
با تشکر - رصد
نقل قول کردن
+8 #515 هوشنگ 1394-01-25 01:16
امریکا انقدر دقت میکند وچاته می زند وفشار می اورد وتهدید می کند که در صورت که خواست امریکا اجرا نشود او بودجه امریکا را به سازمان ملل قطع خواهد کرد ودر مورد انرژی اتمی هم به همین صورت وهمچنین دیگر سازمان های بین المللی حال چرا این همه او این تلاش ها را می کند برای اینکه هر وقت خواست انها یعنی سازمان ملل وسازمان انرژی اتمی وسایرین چشم بسته فرمان امریکا را ببرند واصلا نپرسند که چرا فقط اطاعت محض کنند رفتار همین روزها را ببینید در مورد یمن که چطور سکوت مرگبار میکند تازه اگر هم حرف بزند بنفع ظالم وبنفع امریکا وعربستان ورژیم اشغالگر قدس استپس باید کلا از همه سازمان های بین المللی قطع امید کنیم وخود را گرفتار قرطاس بازی های این سازمان های نوکر صفت نکنیم
نقل قول کردن
-4 #514 علی خان 1394-01-25 01:05
55online.ir/.../...
نظرتون راجع بهش چیه؟ لطفا نقد کنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد