رایحه ظهور

احمدی نژاد ، آغاز یا پایان ؟

تجلی حقیقت در آینه یک تناقض!

 

» ابتدای نظرات (101)

 

نزدیک به 8 سال است که فضای سیاسی کشور را شوری مقدس فراگرفته است ، از زمانی که بر خلاف دولتمردان قبلی ، مردی از جنس مردم بر دست پینه بسته محرومان بوسه زد و افتخار خود را خدمتگزاری آنها دانست و در عمل با تمام توان و علی رغم تمام تهمتها و تخریبها برای تحقق آرمانهای مقدس انقلاب پا به عرصه گذاشت ، قلوب توده های مردمی و جوانان عدالتخواه را موجی از محبت و تعلق خاطر و تحسین فرا گرفت ، موجی نورانی که در حماسه های مکرر سازمان ملل و کنفرانسهای پی در پی بین المللی در خارج و سفرهای پی درپی و بی نظیر استانی در داخل منتشر می شد تا گفتمان اصیل انقلاب بعد از نزدیک به یک و نیم دهه رکود و رخوت، همچنان زنده و پویا در خاورمیانه و جهان بدرخشد و الگوی مسلمانان و مستضعفان جهان باشد.

طولی نکشید تا در طی چند سال مجاهدت شبانه روزی دولت مکتبی و پیشرفتهای سریع و حیرت آور انقلاب اسلامی ، در زمانی که زمزمه های فروریختن حکومتهای مزدور منطقه اندک اندک به گوش می رسید ، الگویی درخشان پیش روی ملتها قرار گرفت تا با جاذبه آن حرکت عمومی ملتهای مسلمان برای حق طلبی و عدالت خواهی شتابی مضاعف بگیرد و اینگونه شد تا غوغایی تاریخی برپا گردد که جهان را بر پیچی بزرگ و سرنوشت ساز قرار دهد ، پیچی که آن سوی آن جهانی سرشار از معنویت و نور و عدالت و عبودیت قرار دارد و این سو، سقوط و حاکمیت جهنمی دوباره شیاطین

و این کشاکش همچنان ادامه دارد ، هجوم شیاطین وحشت زده از یک سو و نور قلبها و اراده های الهی انسانها از سویی دیگر

و ما اعتقاد داریم این رویارویی تاریخی با پیروزی اهل حق بزودی به نتیجه خواهد رسید و موج عدالتخواهی و حق طلبی که بطور مشخص از چندسال قبل در ایران و منطقه شکل گرفته است ، به عدالت فراگیر جهانی منتهی خواهد شد.

 

ولی آنچه در این میان مورد سوال و قابل تامل است این است که آیا همچنان که برخی تصور می کنند می توان پرچم عدالتخواهی احمدی نژاد را در آخر کار دانست ؟ یا انقلاب جهانی مستضعفان و انفجار نور و فراگیر شدن عدالتخواهی در سراسر جهان ، تازه آغاز کار اوست؟ آیا  دوران احمدی نژاد بعد از اتمام دو دوره ریاست جمهوری با انتصاب در مسئولیتی مشورتی حداقل بصورت موقت پایان خواهد یافت یا اینکه با آغاز تحولات بزرگ منطقه و جهان و فراتر رفتن موج عدالتخواهی از ایران و منطقه ، و همزمان با آغاز عدالت جهانی او آغازی دوباره خواهد یافت؟همچنانکه تحولات و نشانه های بسیار از آغاز دوران جدید تاریخ بشریت و قیام مستضعفان برای احقاق حقوق خود در سراسر جهان و علی الخصوص در خاورمیانه خبر می دهد ، آری اینها همه نشانه های آغاز است ...

 

تجلی حقیقت در آینه یک تناقض!

این روزها شاهد بازداشت و فیلتر برخی وبلاگهای حامی احمدی نژاد هستیم ، سئوالات متعددی پیرامون این برخوردها وجود دارد ، علی رغم فشارهای همه جانبه  بر حامیان احمدی نژاد ، من فکر می کنم آنها نیازی چندانی به حمایت ندارند ، چون اغماض و مسامحه با سران فتنه و آقازاده های سیاسی مذهبی که کارشان تا سرحد براندازی رسید آنقدر زیاد و عجیب بود که برخورد با چندجوان وبلاگ نویس که احیاناً دچار خطا و اشتباه شده باشند ،  بتواند به خوبی حقایق را روشن سازد ، مردم به خوبی می دانند زمانی که منتخب آنها با بدترین ادبیات علاوه بر محافل سیاسی و صفحات روزنامه ها حتی در محافل مذهبی بصورت مکرر مورد اهانت و تخریب قرار می گیرد و آب هم از آب تکان نمی خورد ، آن وقت یقه گیری از چند جوان با وبلاگهایی با چندصد بازدید حتی اگر مطلبشان بعضاً نادرست باشد که در برخی موارد هست ، بیشتر به طنزی تلخ شبیه است که مظلومیت احمدی نژاد و حامیانش را این بار در آینه مسامحه و بخشش فتنه گران به خوبی آشکار می سازد.

اما حقیقت چیز دیگریست ، اگر برخی گمان می کنند که حامیان احمدی نژاد همین چند صد جوان وبلاگ نویس بدون حامی و پشتوانه هستند ، بسیار اشتباه می کنند ، حامیان احمدی نژاد و گفتمان عدالتخواهی را باید در میان توده های به هم پیوسته مردمی به نظاره نشست ، در میان خیل عظیم پابرهنگانی که علی رغم وجود مشکلات ، عاشقانه او را دوست دارند ، در میان اقیانوس دهها میلیونی که سالها چشم انتظار عدالت بودند و توانستند بخشی از انتظار خود را در دولت مکتبی او متبلور ببینند ، در میان مردمی که احمدی نژاد اول بار بدون هیچ رسانه ای با دلهای آنها سخن گفت ، بدون هیچ واسطه ای ، واسطه احمدی نژاد در جذب توده ها نه شاگردان فلان عالم بزرگوار بودند و نه فلان روزنامه و نه حلقه یاران اطرافش و نه ما جوانان عدالتخواه ، که اگر اینها عامل پیروزی بودند ، دیگران بیشتر و بهترش را داشتند ، احمدی نژاد را خدا پیروز کرد ، اخلاص بی مثالش ، عشقش به موعود و تلاش شبانه روزی اش برای فردای روشن ظهور.

این حقیقت گفتمان احمدی نژاد است ، گفتمان اصیل امام و انقلاب و این راه  تمام شدنی نیست ، نه با فیلتر و بازداشت نه با تخریب و تهمت و نه هیچ چیز دیگر.

.....

پ . ن : هرچند بنده با برخی از تفکرات دوستانی مانند آقای شریعت در تعرض به بزرگانی مانند آیت الله مصباح مخالف بوده و هستم اما برخورد اینگونه با آقای شریعت را نادرست می دانم ، انتظار می رود که در نحوه برخورد با این عزیز و موارد مشابه مورد تجدید نظر جدی قرار گیرد. همچنین برخورد و فیلتر وبلاگهایی چون آرمانشهر که محفلی برای جوانان انقلابی و پرشور این مرز و بوم می باشند مورد سئوال جدی بسیاری از فعالین سیاسی مذهبی در فضای مجازی می باشد که پاسخ معقولی برای آن نمی یابند ، انتظار می رود کرسی های آزاداندیشی که مورد تاکید و انتظار ولی امر مسلمین(مدظله) قرار دارد ، حداقل در فضای مجازی رعایت گردد.

 

دیدگاه‌ها   

+6 #101 محمد 1391-06-25 00:07
بترسید از اینکه احمدی نژاد رو مقدس جلوه بدید ! شما دین مردم رو نابود کردید این شخص(احمدی نژاد) دروغ گو ، ریا کار و نا بود کننده دین و ایمان جوانان این مملکته ! شما سرتون تو پایگاه بسیج محلتونه فکر میکنین احمدی نژاد .... دیگه خبر از دانشگاه ندارید که به زور میشه یه نفرو پیدا کرد که ماه رمضان روضه بگیره !

خدارو شکر دوره این ملعون هم رو به پایانه و چیزی که باقی مونده ایرانه عزیزه که اونم دیگه نمیشه توش زندگی کرد همه چیز 4-5 برابر شده قیمتش !

حالا برید نقل قول کنید فحش بدید . ظهور آرزوی منم هست اما این رئیس جمهوری که ازش بت ساختید می پرستید ضربه ای که به ایران زد اسرائیل نتونست تو 30 سال بزنه =))
نقل قول کردن
+1 #100 حاج مراد 1391-06-10 01:40
اقا مهدی .... با سلام بنده هم برای دعای شما انشاالله میگویم.و برای شما برادر عزیز ارزوی توفیقات روزافزون دارم.
نقل قول کردن
0 #99 مهدی 1391-06-09 19:07
به نقل از حاج مراد:
اقا مهدی بنده تمام فرمایشات اقا را مو به مو گوش کردم.واقعا متاسفم که اولین بار اقا اینهمه انتاد اشکار از دولت نمودند و حتی یکبار هم از رییس جمهور با احترام یاد نکردند که اگر فقط محورهای انتقادی اقا را یادداست کنیم از 20 مورد میگذرد با این حال یقین کردم متاسفانه شما بدجوری در گرداب فتنه سازی های ای سایت گرفتار امدید لذا ارزومندم از سیطره افکار انحرافی اینها رهایی یابی هر چند در دراز مدت بنده امیدوارم.


سلام و احتمالا با توجه به کامنتتان، فکر می کنم صحبتهای شخص دیگری را شنیده اید...!

به هر حال "خامنه ای" بنده با "خامنه ای" شما، آسمان تا زمین فرق دارد...

امیدوارم خداوند همه ما را هدایت و عاقبتمان را ختم به خیر فرماید...

خاتمه گفتگو.

zz:
نقل قول کردن
0 #98 حاج مراد 1391-06-06 19:06
بچه دهاتي... اينگونه لخت و عور وارذ ميدان شدن امر دجاليون بود؟يعني هيچ ادبي از بچگي در دهات شما برايتون ياد نميدهند؟البته بنده ميدانم از دهات دجاليون هستيد نه دهات ايران زمين كه مهد ادب و انسانيت ميباشد.بر بي ادب ... .
نقل قول کردن
+2 #97 بچه دهاتی 1391-06-06 12:06
به نقل از حاج مراد:
اقا مهدی بنده تمام فرمایشات اقا را مو به مو گوش کردم.واقعا متاسفم که اولین بار اقا اینهمه انتاد اشکار از دولت نمودند و حتی یکبار هم از رییس جمهور با احترام یاد نکردند که اگر فقط محورهای انتقادی اقا را یادداست کنیم از 20 مورد میگذرد با این حال یقین کردم متاسفانه شما بدجوری در گرداب فتنه سازی های ای سایت گرفتار امدید لذا ارزومندم از سیطره افکار انحرافی اینها رهایی یابی هر چند در دراز مدت بنده امیدوارم.

بر دروغگو... !
نقل قول کردن
-1 #96 حاج مراد 1391-06-06 00:20
اقا مهدی بنده تمام فرمایشات اقا را مو به مو گوش کردم.واقعا متاسفم که اولین بار اقا اینهمه انتاد اشکار از دولت نمودند و حتی یکبار هم از رییس جمهور با احترام یاد نکردند که اگر فقط محورهای انتقادی اقا را یادداست کنیم از 20 مورد میگذرد با این حال یقین کردم متاسفانه شما بدجوری در گرداب فتنه سازی های ای سایت گرفتار امدید لذا ارزومندم از سیطره افکار انحرافی اینها رهایی یابی هر چند در دراز مدت بنده امیدوارم.
نقل قول کردن
+4 #95 مهدی 1391-06-03 01:57
"حاج مراد"... برادر...
امیدوارم که صحبتهای امروز آقا را در رابطه با دکتر شنیده باشید... اگر نشنیده اید، حتما عجله کنید... اتمام حجتب است با تفکرات طیف شما...
اگر برای جنابعالی، آقا حجت است که والسلام...
اگر هم ایشان را قبول ندارید که امیدوارم خداوند هر چه سریعتر شما را هدایت فرماید...
zz:
نقل قول کردن
-3 #94 حاج مراد 1391-05-31 16:05
اقا مهدی..... الحمدولله که کوپ کردید.و این است منطق کجروان و کج گویان. و اینست تمام منطق مدیران این سایت و البته اعوان و انصار دجال . راستی در تاجبم چرا هادیان این سایت از کلمه دجال اینهمه واهمه و وحشت دارند؟و سریعا این کلمه را پاک میکنند.
نقل قول کردن
+2 #93 یک ایرانی 1391-05-31 11:13
ایرانیان اعدام شده در عربستان



مرحوم قاسم رضوی و مرحوم سعید عطار:

www.shia-online.ir/upload/article/22907/22907_WNJI2PKO_pic.jpg

مرحوم شاکر علوانی و صباح عاشور حلاقی :













مرحوم سعید عطار، سید جواد موسوی، قاسم رضوی :
shia-online.ir/upload/article/22989/22989_RVSVJBYG_pic.jpg

مرحوم یعقوب فارسیان:


مرحوم سید جواد موسوی و یعقوب فارسیان:


مرحوم سالم شرهان:


مرحوم عادل رضوی:
نقل قول کردن
+3 #92 مهدی 1391-05-31 01:12
سلام
نظر و حجت همه این عزیزان تا وقتی شخص شخیص سید علی خامنه ای زنده است، به درد عمه شان می خورد...
والسلام و رحمة الله برکاته.
zz:
نقل قول کردن
-1 #91 حاج مراد 1391-05-30 12:31
بالاخره انکه گفته بودم اینها حاضرند برای خاطر احمدی تمام دین و مقدسات را زیر و رو کنند ...شما بحوبی انرا تفسیر نمودید.این ادبیات در مقابل تمام یاران اقا زیبنده کسانی که ادعای پیروی از اقا را دارن نیست؟؟؟ مثل مدیران این سایت دقیقا مثل ان باغبان در مقابله با سه نفری است که قصد استفاده از ان باغ را داشتند.که اولی سید بود و دومی معمم بود و سومی هم شخصی بود.اگر ملاک شماها شخص اقا هستند(که ایکاش اینگونه بود) یک جمله و فقط یک جمله در مقابل 11 روز ایستادگی بیرحمانه این ادم در مقابل شخص اقا اعلام نظر نمایید.چرا تا کنون سکوت کرده اید؟و یا عناد ایشان در استفاده از عنوان بیاری انسانی در مقابل بیداری اسلامی شخص اقا چرا شما را اصلا بیدار نکرده و رگهای گردنتان کلفت نمیشود؟و نسبت به مکتب انحرافی ایرانی در مقابل مکتب اسلام گوشه خضلان در بر کشیده و شخص اقا را تنها گذاشته اید؟ چگونه در برابر تایید ملت اسراییل خاموش بوده و همنوایی این ادم در مقابله با اعوان و انصار سفیانی در سوریه را بر میتابید؟و پریدن ایشان با عبداالله عربستان و امیر بیتربیت قطر را بیکباره و تافتن تمام بافته های شماها را هیچ نمیبینید؟و هزاران نکته دیگر... حال ببینیم اینهمه حقایق را یک کلمه پاسخ هست؟ تا انشاالله مطالب مستند و دقیق را بعدا به اطلاع شما برادر عزیز برسانم .امید وارم به عمه همه احترام بگذاری چون من و تو هم عمه داریم.
نقل قول کردن
+2 #90 مهدی 1391-05-29 02:58
1- حضرت آقا بارها تاکید داشته اند که موضع خفی و جلی ندارند... هر چیز صلاح بدانند در عام خواهند گفت و ... خواهشا تفسیرهای فضایی و خارق العاده خودتان را به ایشان تعمیم نفرمائید!
2- بزرگان، مراجع، سردار، انقلابیون قدیمی، فلان، بیسار، ... همه و همه در جای خود محترم هستند! بنده حقیر پشت سر همه شان نماز هم می خوانم... بحث بر سر حجیت امر در باب رئیس جمهور است...

احتراما به اطلاع شما برسانم که نظر و حجت همه این عزیزان تا وقتی شخص شخیص سید علی خامنه ای زنده است، به درد عمه شان می خورد!

فکر کنم این قدر صراحت برای شما لازم بود تا به ادامه این نوع بیانات نپردازید!

zz:
نقل قول کردن
-7 #89 حاج مراد 1391-05-26 22:17
اقا مهدی ... اقا صرفا جهت اگاه شدن گول خوردگان ساده دل موضع خیلی شفافی نگرفته اند.البته برای کسانی که اندکی در جریان امور مملکت باشند کاملا روشن است.پر واضح است تمام مراجع عظام و بزرگان از چپ تا راست والسابقون انقلاب و بزرگان جنگ و همه و همه در مقابل ایشان موضع دارند.لااقل انسان باید یا دلیل شرعی از مراجع خود داشته باشد یا از بزرگان قابل اتکا حجتی داشته باشد که مسیر این ادم دست باشد؟لطف کنید لااقل یکی از مراجع و یا بزرگان نظام را نام ببرید که از ایشان اکنون حمایت میکنند.برادرم مواظب باش در دام عوام فریبان و منحرفان مغرض بیش از این گرفتار نمانید تا خدای ناکرده در خاتمه اینها اعتقاداتت را هم به حراج خواهند گذاشت.پس بهتر است در همان خط مقام معظم رهبری باشی که در ان صورت یقینا از فتنه های اخرالزمانی در امان خواهی بود و حواست باشد که بعضی اقایان این سایت ضمن اینکه هیچ اعتقادی به اقا ندارند بلکه فعلا منافقانه تحت لوای ایشان در صدد شبهه پراکنی در مهدویت راستینند.یقین داشته باش برای اینها احمدی نزاد از خدا و امام زمان هم بالاتر است و حاضرند برای ایشان تمام مبانی دین را زیر و رو بکنند.چنانکه تا کنون هم اینگونه کرده اند.و در اینده نزدیک هم انچه را که هرگز انتظار نداری از اینها خواهی دید.والسلام
نقل قول کردن
-4 #88 1391-05-26 10:21








نقل قول کردن
-3 #87 محمد رضا 1391-05-25 06:00
با سلام اینجانب در دو دوره ریاست جمهوری اقای احمدی نزاد به ایشان رای داده ام و همواره از وی حمایت کرده ام ایشان به نبوی خود کارهای بسیار بزرگی برای کشور انجام داده اند اما خطاهایی هم داشته اند که واقعا قابل اغماض و جشم پوشی نمی باشد ما اگر تعصب را کنار بگزاریم به این حقیقت و واقعیت خواهیم رسید شما ها دیگر خیلی اقای احمدی نزاد را بزرگش می کنید.
نقل قول کردن
+12 #86 مهدی 1391-05-24 01:19
گیریم که همه این صحبتها(تهمت و توهینها)ی شما درباره دکتر احمدی نژاد بر فرض محال هم صحیح باشد، آنکه به عشقش دل می بازید چرا هیچ نمی گوید؟؟؟؟؟

آیا ما ولایی هستیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یا نکند ولایت فقیه، این بزرگترین خطر برای اسلام را درک نمی کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟

zz:
نقل قول کردن
-8 #85 حاج مراد 1391-05-23 02:23
اقا مهدی با سلام شما اصلی ترین مطلب را بیان کردید و ان پیروی عاشقانه از ولی امر مسلمین است که دقیقا از دل بنده خبر دادید.پس در اصل هیچ اختلاف دیدگاه نداریم.که خدا را شاکرم.چون فروع بالاخره عیان خواهد شد اصراری ندارم.ولی خواهشا در مورد همراهی و تبعیت احمدی نزاد کافیست کمی بررسی و کمی هم تامل خالصانه نمایید.مخصوصا در یکی دو ماه اخیر اتفاقاتی در خصوص ایشان افتاده که دیگر همه چیز اشکار و عیان شده است .امروز امور مملکت صرفا توسط وزرا و کمیسیون های مجلس اداره میشود و ایشان تمام اختیارات خود را به وزرا سپرده است(در واقع عملا از ریاست جمهوری خلع شده است).در سیاست خارجی و امور امنیتی و ... کاملا به حاشیه رانده شده است.در جلسه سران کشورهایی که برای مشورت در امور سوریه دعوت شده بودند ایشان سخنرانی کرد و از هر دری سخن گفت غیر از سوریه.میدانی چرا چون اصلا بیداری اسلامی را قبول نداشته و سیاستهای نظام در مورد سوریه را قبول ندارد که همان سیاستهای روشن مقام معظم رهبری میباشد.پس اطمینان داشته باش تا این حد لجاجت و عناد در مقابل ولی امر مسلمین نمیتواند خیلی دوام داشته باشد.با التماس دعا
نقل قول کردن
+6 #84 مهدی 1391-05-23 00:10
به نقل از حاج مراد:
اقا مهدی کامنت 83 ...


سلام
در عرصه سیاسی و اجتماعی امروز ایران، انواع و اقسام نظرات و تحلیلها وجود دارد. ما ایرانی ها هم که ماشاء الله... همه برای خود یک پا صاحب نظریم!
اما نکته مهمی که شما از آن غافل هستید، تبعیت از امر شخص سید علی خامنه ای است. بین ما و هر کسی دیگری، تنها تفاوت بر سر همین ولایت پذیری است.
ما آقای احمدی نژاد را قبول داریم به خاطر اینکه رهبر او را تایید کرده و می کند... به خاطر اینکه او قطار انقلاب را به ریل خویش بازگردانده و نام امام زمان(روحی فداه) را بر بلندای جهان گسترانده و ... دهها مورد دیگر...
و نکته مهم این است که ولایت پذیری به حرف نیست و به عمل صالح است... دقیقا مثل دکتر احمدی نژاد...

حالا شما هر برداشت فضایی هم که از رئیس جمهور داشته باشی، برای خودتان محترم است(کمونیزم؟؟؟! !!)...

تنها نظر محترم برای ما نظر شخص آقا سید علی است و بس.

zz:
نقل قول کردن
+4 #83 عبد خدا 1391-05-22 22:04
"قلاده های طلا" همچنان حاشیه ساز است!!

سایت بولتن نیوز وابسته به ... همچنان به مقابله با "قلاده های طلا" سیاسی ترین فیلم تاریخ سینمای ایران ادامه می دهد. این سایت در مطلب اخیر خود که با استقبال رسانه های ضدانقلاب مواجه شد خواستار اعلام رسمی منابع مالی تولید فیلم مذکور شده است. این تقاضا در حالی صورت می گیرد که موسسه روایت فتح به طور مشخص، تهیه کنندگی این اثر فاخر رابرعهده داشته و سازمان سینمایی وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد نیز رسماً اعلام کرده یک سوم هزینه ساخت فیلم را تقبل کرده است.
سایت بولتن نیوز که در لوای ایجاد شبهه در منابع مالی فیلم قلاده های طلا نتوانسته حرف اصلی خود را مخفی نگاه دارد یک بار دیگر به بخشی از داستان فیلم که یکی از معاونان وزارت اطلاعات جمهوی اسلامی را هم دست فتنه گران نشان داده بود به شدت انتقاد کرد.
..
..
..
به هر حال این وزارت [وزارت اطلاعات] نیز مانند همه دستگاه ها و مجموعه های دیگر دارای نقاط ضعفی است که نباید از آن غافل شد.


متن کامل این مطلب خاص وانقلابی در سایت سولدوز:
نقل قول:
نقل قول:
نقل قول:
در انتشار این مطلب کوشا باشید..
نقل قول کردن
-5 #82 حاج مراد 1391-05-19 23:40
اقا مهدی کامنت 83 ... با سلام مجدد باید به شما احسنت بگویم که واقعا استدلال کردید و به جهت 1.حمایت احمدی نزاد از مستضعفان و محرومان 2.مبارزه با پا به کفشان و زرمداران از ایشان حمایت میکنید.بنده هم با بخشهای اعظم اظهارات شما موافقم و انرا انصافا صحیح میدانم.ولی حرف بنده در مورد اقداماتی از ایشان است که مغایر با همین دیدگاههای شما میباشد.اختلاسها ی کلانی که در دوره ایشان صورت گرفته و گسترش رشوه خواری و رانت خواری در دولت وی و مخصوصا لجبازی های شخصی ایشان در مقابل بزرگان و علی الخصوص در مقابل ولی امر مسلمین و رکود بیسابقه اقتصادی و بیکاری روز افزون و تورم سرسام اور و ادعاهای کاملا دروغ در دادن امارهای غلط و گماردن خودی های ناکارامد در پستها و از همه مهمتر ادعاهای دروغین در مصادیق مهدویت و حمله به ارمانهای انقلاب و مبانی اسلامی و طرح مکاتب شرکالود و...... اینها همه نشاندهنده انست که وی با اغفال و عوام فریبی از نوع ماکیاولیستی و اپور تونیزم مدرن در صدد ایجاد جبهه روستاییان در مقابل شهریهاست و همچنین تقابل بین داراها و ندارهاست.که هیچ سنخیتی با مبانی شرع و اسلام ندارد و در تاریخ ثابت شده است که در چنین شرایتی در اخر ندارها بازنده میدانند.تاریخ 70 ساله حاکمیت کمونیزم در شوروی سابق را حتما میدانید که اکنون در المان اکثر المان شرقی ها عمله المان غربی ها میباشند.که نتیجه مشخص همچین تفکری بوده است.که اکنون در ایران جریان حاکم دولتی(شخص رییس جمهور) در صدد اجرای ان بود انهم صرفا برای حاکمیت چند صباحی بیشتر.که خوشبختانه کاملا شکست خورد و اکنون دنبال چاره برای فردای خویشند.اری برادر من این اخر کار کسانیست که نیتشان با گفتارشان یکی نیست.تنها راه و شایسته ترین راه برای مومنین خلاصه میشود در اطاعت و پیروی از ولی امر مسلمین.با تشکر
نقل قول کردن
+8 #81 مهدی 1391-05-19 13:35
به نقل از حاج مراد:
اقا مهدی کامنت 39 ... دوست عزیز لااقل فقط یک جمله استدلال میکردید و شما هم مثل بنده نظر خود را میدادید . بنده از 12 سطر کره گرفتم شما که از هوا کره میگیرید.


سلام
اگر به دنبال کره بودیم، حداقل کفشی به پا داشتیم و پابرهنگان تاریخ ناممان نبود...
ما درد استضعاف و محرومیت کشیده ایم و این فقط فقر مادی نیست... بلکه فقر مادی بخش بسیار کوچکی از این محرومیت است...
فقط و فقط و فقط این دکتر احمدی نژاد بود که مقداری از محرومیت ما را شفا بخشید و در مقابل قوم زر و زور و تزویر ایستاد...
به همین خاطر خود را مدیون او می دانم و تا آخر هم ایستاده ایم...
اصطلاح "جریان انحرافی"، در واقع کره ای است که "کفشدارها" می خواهند از ماست فقیرانه سفره ما بگیرند...
و ما تا اخر خط در مقابل آنها ایستاده ایم...
این دفعه فرق دارد...

zz:
نقل قول کردن
+9 #80 مهدی 1391-05-19 13:30
به نقل از مهدی:
بنام خدا باتشکرازوبلاک خوبتان بنده از ارادتمندهای قبلی آقای احمدی نژاد بودم ودردفاع ازایشان مانند خیلی از حزب اللهیها بامخالفانشان درگیرشدم ولی بعداز انتخابات 88 آقای احمدی نژاد بازیرپاگذاشتن علنی حکم امام خامنه ای وانتصاب مشائی در18 پست مختلف عملا ازحزب الله فاصله گرفت شماکه خیلی ها رامتهم به کم کاری درفتنه88 میکنیدآیا دکتراحمدی نژاد به غیرازاستفاده ازبرخی عناصر فتنه درمناصب دولتی کاردیگری انجام داده است درضمن اگرنگاهی به اطرافیان دکتر بکنید متوجه تغیرات میشوید درآخر به قول شاعر لال شوم کور شوم کر شوم لیک محال است که من خرشوم


سلام
با توجه به تشابه اسمی، لطفا از نام دیگری استفاده نمائید.
درود بر احمدی نژاد... ولایتمدارترین مسئول ایران...
zz:
نقل قول کردن
+7 #79 عبد خدا 1391-05-19 12:32
سلام دوستان عزیز و منتظران ظهور

سایت رایحه ظهور با مطلب جدیدی با عنوان« عدالتخواهی جهانی مقدمه ظهور / دانلود فیلم مستند فریاد عدالت »

بروز است.


در بخشی از این مطلب آمده است:
بارزترین این حرکتها می توان از حرکت طلبه سیرجانی نام برد ، این حرکت خودجوش که در ابتدا از شهر کوچک سیرجان آغاز شد به مرور جای خود را در میان نیروهای مذهبی در سراسر کشور باز کرد و به نمادی از مبارزه و قیام بر علیه بی عدالتی و مفاسد اداری - اقتصادی تبدیل گردید. البته برادر عزیز حجت الاسلام جهانشاهی که پرچم این حرکت را بر دوش دارند ، انگیزه اصلی خود را اجرای فرامین نائب امام زمان(عج) در باب مقابله با مفاسد اقتصادی ذکر می کنند و این قدم را در راستای زمینه سازی برای ظهور در حد توان بیان می نمایند

در ادامه مطلب دو مطلب از سایت قیام یاران ولایت در سایت رایحه ظهور قرار گرفت:
1- نگاهی حقوقی به راه پیمایی عدالتخواهانه حجت الاسلام جهانشاهی
2-دانلود فیلم مستند فریاد عدالت


مطالعه این مطلب و دانلود فیلم در سایت رایحه ظهور:
u313.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=978:1391-05-16-09-53-18&catid=93:chatrooz
نقل قول:
نقل قول:
نقل قول:
نقل قول:
نقل قول:
یا زهرا
نقل قول کردن
-4 #78 حاج مراد 1391-05-19 00:45
اقا مهدی کامنت 39 ... دوست عزیز لااقل فقط یک جمله استدلال میکردید و شما هم مثل بنده نظر خود را میدادید . بنده از 12 سطر کره گرفتم شما که از هوا کره میگیرید.
نقل قول کردن
+7 #77 مخمور جام عشق... 1391-05-18 17:01
نقل قول میلانی:

انتقاد بنده از رئیس جمهور محترم این است که نباید قصص و حکایات قرانی جوری بیان شود که در ذهن شنونده قیاسی نادرست و ناروا القاء شود. وقتی آقای احمدی نژاد در محکوم کردن کسانی که برخی از اطرافیان ایشان را متهم به استفاده از رمل و جادو کردن، این مورد را با مورد نبی اکرم (ص) و حضرت موسی (ع) مقایسه می کند، در واقع، خواسته یا ناخواسته، خود را با حضرت رسول (ص) مقایسه می کند، و مخالفان خود را با بدترین دشمنان خدا مقایسه می کند، که این کار درست نیست، و در شأن ایشان نیست، و لازم است از راه دیگری اعتراض و انتقاد خود را بیان کند.
برادر شما، میلانی.

==============

آن کسان آزادند ؟ چرا یکبار شما تخریبهای حرفه ای که نثار احمدینژاد میکنی متوجه آنان نمیکنی؟

اصلا پیغمبر ص به کنار
احمدی نژادم که غیر قابل قیاس با ایشونه به کنار


آیا اگر طرف مقابل اتهام زنندگان به سحر پیغمبر نبود وتنها یک مومن عادی بود حق با اتهام زنندگان بود؟

خوبه میفهمی خطاب رییس جمهور به چه کسایی هستش

میگن یه ناسزا رو که بندازی وسط کسی مستحق اون ناسزا هست سریع به خودش میگیره
نقل قول کردن
-7 #76 مردم 1391-05-18 13:28
مهدی جان درود بر شما . به بصیرت بالای شما تبریک میگویم. به خودم تبریک میگویم که شماهم هم عقیده بنده هستید. متاسفانه بعضی از گردانندگان سایت هنوز حاضر به پذیرش تغییر در احمدی نژاد نیستند. وهنوز دیگران را به منافق بودن متهم میکنند . نمونش همین اقای محمدی که وقتی در کارزار توجیه کم میاورند شروع به فحاشی کرده ومرگ اشخاصی را میکنند که دیگر برگه سوخته هستند وامثال مثل هاشمی میتوانند با مظلوم نمایی دوباره توان یابند. من هم به احمدی نژآد 84تا88 افتخار میکنم اما از مشایی نژاد 88به بعد متنفرم. از درغ هایش از نیرنگ هایش از بازی دادن مردم از عوام فریبی هاشی. خدایا ببین کار ما به کجا رسیده که ملعونی مثل ملک عبدااله 18 نفر ایرانی را بدون دلی ذبح میکنند ان وقت این شخص میخواهد به ملاقات این شگ وهابی رود اسمش را هم گذاشته دوستی با همسایگان.
نقل قول کردن
-10 #75 مهدی 1391-05-18 11:10
بنام خدا باتشکرازوبلاک خوبتان بنده از ارادتمندهای قبلی آقای احمدی نژاد بودم ودردفاع ازایشان مانند خیلی از حزب اللهیها بامخالفانشان درگیرشدم ولی بعداز انتخابات 88 آقای احمدی نژاد بازیرپاگذاشتن علنی حکم امام خامنه ای وانتصاب مشائی در18 پست مختلف عملا ازحزب الله فاصله گرفت شماکه خیلی ها رامتهم به کم کاری درفتنه88 میکنیدآیا دکتراحمدی نژاد به غیرازاستفاده ازبرخی عناصر فتنه درمناصب دولتی کاردیگری انجام داده است درضمن اگرنگاهی به اطرافیان دکتر بکنید متوجه تغیرات میشوید درآخر به قول شاعر لال شوم کور شوم کر شوم لیک محال است که من خرشوم
نقل قول کردن
+12 #74 عباس محمدی 1391-05-17 19:20
به نقل از مردم:
خاک بر سر تان اقای عباس محمدی. تو انقدر بی شعور هستی که ارزوی مرگ هاشمی میکنی.هرچند من از هاشمی و خاتمی متنفرم ولی تو که دم از ولایت میزنی وبه قول خودت در مسیر انقلاب هستی ارزوی مرگ شخصی را میکنی که رهبری تمدید ریاست مجمع تشخیص مصلت را برای هاشمی کردند. وایشان هنوز کارگزار نظام هستند والبته ما ایشان را مثل استاندار قبلی اشان اقای احمدی تحمل میکنیم ولی چون رهبری ایشان را در انقلاب سهیم می دانند. ماهم به نظر رهبری احترام میگذاریم.ولی شما که یه روز همین اقای هاشمی را بدلیل نداشتن ریش شعیب کردید چه جور ازخود خجالت نمیکشید که ارزوی مرگ او را میکنید. شاید فردا با زاویه از شعیب امروزتان ارزوی مرگ او را نیز می کنید. شما بسان خوارجی هستید که لق لقه زبان دارند. باید بدانید که همین دکتر خان شما یه روز استاندار هاشمی بوده وبرو ببین چه تعریف وتمجیدی از او کرده است. البته من برای شما وهاشمی و استاندار هاشمی یعنی شعیب شما دعای عاقبت به خیری میکنم.


یبینم به جفنگ گویی افتادی . انتظار دیگری از امثال تو ندارم .

ای کی یو میتونستی به همین دلیلی که از هاشمی دفاع میکنی از احمدی نژاد و دولت فعلی هم دفاع کنی . ( مگر امام خامنه ای فقط از هاشمی حمایت کرده و از احمدی نژاد حمایت و پشتیبانی نکرده )

این دلیل آشکار نفاق منافقان دوروغگو هست یا نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟

طوری حرف بزن که نشه از حرفهای خودت نفاق و دروغگویی تورو ثابت کرد. نشالله که اشتباها این سوتی های فجیع رو داده باشی و عمدی در کارت نباشه =))

بهتره همون فهش ها تو بدی و بری . برات سنگین تره حرف دیگه ای نزنی . چون خیلی سوتی میدی . :))
نقل قول کردن
+4 #73 دعای همگانی کلیدظهور 1391-05-17 14:49
برنامه مساجد و هیئات برای دعای همگانی فرج امام زمان در شب های قدر

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام بر حقیقت شب قدر حضرت صاحب الامر عج
در راستای اطاعت از امر مولا صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف (اکثروا الدعا بتعجیل الفرج ...) و فرمایش رییس مذهب حقه تشیع حضرت امام صادق (علیه السلام) نسبت به دعای همگانی شیعیان برای تعجیل در امر فرج (1) و همچنین پیام های مراجع بزرگوار شیعه به خصوص ایت الله صافی گلپایگانی ؛ هیئات ، مساجد ، حسینیه ها و ... در پایان مراسم احیاء ، دعای همگانی شب های قدر را طبق فرموده امام صادق علیه السلام ( دعای اللهم کن لولیک ... و دعا برای فرج ) به صورت دست جمعی برگزار کنند

منجی یاوران جهان ! اگر خواهان آنیم که ظهور منجی عالم در همین سال محقق شود همه با هم با سلاح دعا که به فرموده رسول خدا ، قدَر الهی می باشد (2) و سرنوشت بشریت را تغییر می دهد(3) در شب هایی که به فرموده امام صادق تقدیرات سال در ان تعیین میشود(4) از خداوند متعال مقدر شدن ظهور حضرت را التجا کنیم
توضیح برنامه دعا: همه مساجد و هیئات در هنگام دعای پایانی مراسم احیاء در شبهای قدر دل را از جمیع حوائج دنیوی خارج ساخته و با توجه و اخلاص ، یک دل و یک صدا به صورت دست جمعی

یک مرتبه دعای " اللهم کن لولیک الحجة بن الحسن ... " را قرائت کرده و پس از آن

به صورت دسته جمعی 14 مرتبه ذکر شریف " اللهم عجل لولیک الفرج " را زمزمه کنند . ان شاء الله

با امید و آرزوی مقدر شدن ظهور منجی بشریت در همین شب های قدر و شادی قلب تمامی انبیا و اولیا به فرج شریفش

منابع : elteja.com و www.saafi.net/fa
نقل قول کردن
+3 #72 دعای همگانی کلیدظهور 1391-05-17 14:47
جناب آقای علی اصغر گرامی با توجه به پیام نوروزی مقام معظم رهبری امام خامنه ای به دعای بر فرج و همچنین تاکیدات ایشان به دعای همگانی این مطلب بسیار مهم را در پست اصلی و جدید ایجاد بفرمائید به نظرم این شبهای قدر را به بحث مورد عنایت و نظر آقا یعنی دعای همگانی بپردازیم ان شا الله که خداوند ظهور را خواهند داد ... بعد از ان میتوان به مقاله دوم فتنه شام پدرداخت البته که امیدواریم که به مقاله دوم نرسیم و ظهور شود این شبها شبهای گرفتن فرج از خداست که به وسیله دعای همگانی آنهم در این شبهای تقدیرات طبق ایات و احادیث محقق خواهد شد
امام صادق ع : مقدرات در شب نوزدهم ماه رمضان تعیین ، در شب بیست و یکم تایید و در شب بیست و سوم امضا می شود
/ وسائل الشيعه، ج 7 ص 259
و من الله توفیق
نقل قول دعای همگانی کلیدظهور:

برنامه دعای همگانی برای فرج امام زمان (عج) در شب های قدر
..

بخشی از پیام آیت الله صافی گلپایگانی در این رابطه بدین شرح است : .... اينجانب از همه شب زنده داران در اين شب هاي مبارك قدر خاضعانه استدعا دارم كه همه ....
منجی یاوران جهان ! اگر خواهان آنیم که ظهور منجی عالم در همین سال محقق شود همه با هم با سلاح دعا که به فرموده رسول خدا ، قدَر الهی می باشد (2) و سرنوشت بشریت را تغییر می دهد(3) در شب هایی که به فرموده امام صادق تقدیرات سال در ان تعیین میشود(4) از خداوند متعال مقدر شدن ظهور حضرت را التجا کنیم
توضیح برنامه دعا: همه مساجد و هیئات در هنگام دعای پایانی مراسم احیاء در شبهای قدر دل را از جمیع حوائج دنیوی خارج ساخته و با توجه و اخلاص ، یک دل و یک صدا به صورت دست جمعی
یک مرتبه دعای " اللهم کن لولیک الحجة بن الحسن ... " را قرائت کرده و پس از آن
به صورت دسته جمعی 14 مرتبه ذکر شریف " اللهم عجل لولیک الفرج "
متن کامل در منبع : elteja.com

نقل قول
نقل قول کردن
+5 #71 جانباز از اصفهان 1391-05-17 14:09
.
مهدی 110 و یا زهرا ، کامنتهای انتقادی خودتان را نسبت به من اینجا نصب کنید و از نصب چنین کامنت هایی در قسمت مطلب اصلی سایت خود داری کنید
نقل قول کردن
+4 #70 .. 1391-05-17 13:31
به نقل از سید موسی:
تو کلیپی که مربوط به Euro 2012 هست و بسیاری میگن که این برای المپیک ساخته شده نه برای جام ملتها چند نکته جالب هست:
اولا در اروپا کشور چشم بادامی نداریم... بنابراین این کلیپ داره میگه این واقعه در جریان جام ملتهای اروپا نیست!

ثانیا کلیپ جام ملتها رو چینیها ساختن!، اما همونطور که می دونیم چینیها لباس آبی به تن نمی کنن و این تیم احتمالا ژاپن یا کره جنوبی هست!!!


اگه دقت کنی هم ژاپن و هم کره جنوبی به نیمه نهایی المپیک رسیدن!!!

من احتمال بیشتری به حضور ژاپن در فینال میدم...

اما در کلیپ اگه ببینی اسکوربورد بعد از زدن گل تساوی عدد 11 رو نشون میده که این هم باز می تونه یک نشانه دیگه باشه.



فکر کن چرا دوتا عروسک برای المپیک ساختن... بله این دو تا هم در کنار هم تداعی گر عدد 11 هستن!

روز 11 آگوست به احتمال بسیار زیاد کاروان المپیک ما به کشور برگشته...


اینم بمب اتمی تو زمین فوتبال:


اگه درست یادم باشه
تو فیلم 2012 هم زمانی که بخش ناتمام موندن المپیک رو نشون میده تو مسابقه فوتبال هست(البته فوتبال آمریکایی)که تو المپیک بازی نمیشه!!! L-)
نقل قول کردن
+4 #69 سید موسی 1391-05-17 13:04
تو کلیپی که مربوط به Euro 2012 هست و بسیاری میگن که این برای المپیک ساخته شده نه برای جام ملتها چند نکته جالب هست:
اولا در اروپا کشور چشم بادامی نداریم... بنابراین این کلیپ داره میگه این واقعه در جریان جام ملتهای اروپا نیست!

ثانیا کلیپ جام ملتها رو چینیها ساختن!، اما همونطور که می دونیم چینیها لباس آبی به تن نمی کنن و این تیم احتمالا ژاپن یا کره جنوبی هست!!!


اگه دقت کنی هم ژاپن و هم کره جنوبی به نیمه نهایی المپیک رسیدن!!!

من احتمال بیشتری به حضور ژاپن در فینال میدم...

اما در کلیپ اگه ببینی اسکوربورد بعد از زدن گل تساوی عدد 11 رو نشون میده که این هم باز می تونه یک نشانه دیگه باشه.



فکر کن چرا دوتا عروسک برای المپیک ساختن... بله این دو تا هم در کنار هم تداعی گر عدد 11 هستن!

روز 11 آگوست به احتمال بسیار زیاد کاروان المپیک ما به کشور برگشته...


اینم بمب اتمی تو زمین فوتبال:

نقل قول کردن
+6 #68 سید موسی 1391-05-17 13:04
محمد حسین جان شرمنده که جوابت رو در پست فرعی گذاشتم ولی چون بعضی از بچه ها ممکنه ناراحت بشن ترجیح دادم اینجا بهت پاسخ بدم.

برادر عزیزم جناب عمدار بسیار رو این قضیه حق دارند ولی نباید اونطور صریح برای این قضیه تاریخ تعیین می کردند.

الان هم اصلا نباید جریان رو تموم شده فرض کرد... بهتون میگم چرا.

ببینید اگه قرار باشه ایران بعنوان متهم این جریان معرفی بشه نباید ورزشکارای ما در این جریان آسیب ببینند، بنابراین تا زمانی که ورزشکارهای ما در دهکده المپیک حضور دارن اجرای این طرح بعیده...

اما در فیلمی که بی بی سی ساخته بود و جناب علمدار هم از اون استفاده کردن، قبل از انفجار صدای سوت میاد و لذا این احتمال هست که این مسابقه فوتباله
که قراره توش این طرح اجرا بشه.

اما چرا فوتبال... اینم واضحه، چون هیچ مسابقه ای مثل فوتبال تو دنیا بیننده پخش زنده نداره، خودتون حسابشو بکنید در حین پخش با تماشاچی میلیاردی در سراسر دنیا این اتفاق بطور زنده پخش بشه... چقدر از لحاظ فشار روانی بر افکار عمومی مؤثر خواهد بود؟!!!
مسابقه فینال روز 11 آگوست برگزار میشه، از لحاظ نامرولوژی برو اینجا ببین این روز چقدر عجیبه:

adventofdeception.com/a-possible-nuclear-staged-attack-on-london-2012-olympics/

اما در همون فیلم بی بی سی که عکسشو گذاشتم تو لحظه ای که آتش نشانان مشغول کار هستند یک آن عدد 11 به چشم می خوره که این هم احتمالا یک نشانه دیگه هست.

نقل قول کردن
-10 #67 مردم 1391-05-17 11:36
خاک بر سر تان اقای عباس محمدی. تو انقدر بی شعور هستی که ارزوی مرگ هاشمی میکنی.هرچند من از هاشمی و خاتمی متنفرم ولی تو که دم از ولایت میزنی وبه قول خودت در مسیر انقلاب هستی ارزوی مرگ شخصی را میکنی که رهبری تمدید ریاست مجمع تشخیص مصلت را برای هاشمی کردند. وایشان هنوز کارگزار نظام هستند والبته ما ایشان را مثل استاندار قبلی اشان اقای احمدی تحمل میکنیم ولی چون رهبری ایشان را در انقلاب سهیم می دانند. ماهم به نظر رهبری احترام میگذاریم.ولی شما که یه روز همین اقای هاشمی را بدلیل نداشتن ریش شعیب کردید چه جور ازخود خجالت نمیکشید که ارزوی مرگ او را میکنید. شاید فردا با زاویه از شعیب امروزتان ارزوی مرگ او را نیز می کنید. شما بسان خوارجی هستید که لق لقه زبان دارند. باید بدانید که همین دکتر خان شما یه روز استاندار هاشمی بوده وبرو ببین چه تعریف وتمجیدی از او کرده است. البته من برای شما وهاشمی و استاندار هاشمی یعنی شعیب شما دعای عاقبت به خیری میکنم.
نقل قول کردن
+7 #66 عباس محمدی 1391-05-17 10:44
به نقل از مردم:
اقای محمدی ای ذوب شده در ولایت مشایی واحمدی نژاد.مثل اینکه یادتان رفته مراد از اینکه مسیر انقلاب در مسیر خودش هست.این هست که مردم در انقلابهنوز از ارمان هایشان نگذشته اند.ولی اقا به کلیت نظام اشاره داشتند نه شخص رئیس دولت و شعیب جون شما.اگه واقعا یکم سرنازنینتان را ازبرف بیاورید بیرون میبینید .میبینیدکه طبل رسوایی شما ورئیستان به صدا در امده و انشائ الله چند روز دیگر حضرت شعیب بن صالح به دیدار ملک عبدااله میروند. شما در فتنه88گیر کردهاید ونمیخواهید نهروان را ببینیدکه مقدسان بیدین انجا هستند. کجایند ان کسانی که به ظاهر احمدی دل خوش کرده بودند. ومیگفتند احمدی با یک دست کت وشلوار امده با یه دست کت وشلوار خواهد رفت. همش عوام فریبی کنید. مردم هم نمیفهمند این طور تصور کنید.


وقتی سخن صریح امام خامنه ای را تفسیر به رای میکنی دیگر راهی برای نجات شماها از تفکرات غلت وجود ندارد .
برای امثال شما ایات قران هم نجات بخش نیست چه برسد به مباحثه و گفتگو .
ما باید خدا رو شکر کنیم که هنوز جرات ندارید به امام خامنه ای ایراد بگیرید که چرا از احمدی نژاد حمایت میکند . البته در نهایت نقشه ارباباتون همینه که ولایت را به این بهانه ها زیر سوال ببرند .


ریسس جمهور سفاک اسرائیل چند سال قبل گفته بود ( باید کاری کنیم تا بودن با احمدی نژاد به یک ننگ تبدیل شود ) ..... شماها سربازان همان جنایتکار سفاک هستید تا دقیقا اراجیف او را عملیاتی کنید .
مرگ برهاشمی و خاندان و حامیانش
نقل قول کردن
-10 #65 مردم 1391-05-17 00:06
اقای محمدی ای ذوب شده در ولایت مشایی واحمدی نژاد.مثل اینکه یادتان رفته مراد از اینکه مسیر انقلاب در مسیر خودش هست.این هست که مردم در انقلابهنوز از ارمان هایشان نگذشته اند.ولی اقا به کلیت نظام اشاره داشتند نه شخص رئیس دولت و شعیب جون شما.اگه واقعا یکم سرنازنینتان را ازبرف بیاورید بیرون میبینید .میبینیدکه طبل رسوایی شما ورئیستان به صدا در امده و انشائ الله چند روز دیگر حضرت شعیب بن صالح به دیدار ملک عبدااله میروند. شما در فتنه88گیر کردهاید ونمیخواهید نهروان را ببینیدکه مقدسان بیدین انجا هستند. کجایند ان کسانی که به ظاهر احمدی دل خوش کرده بودند. ومیگفتند احمدی با یک دست کت وشلوار امده با یه دست کت وشلوار خواهد رفت. همش عوام فریبی کنید. مردم هم نمیفهمند این طور تصور کنید.
نقل قول کردن
+6 #64 مهدی 1391-05-16 19:26
به نقل از بسیجی دوست محمود:
اگر پاسدار بودید این حرفها را نمی زدید نشون میده اطلاعاتت خیلی ضعیفه و این از یک پاسدار بعیده!!!!!!!!


سلام
بنده را دوستان این سایت می شناسند و الزامی برای اثبات این امر به شما نمی بینم... در ضمن 4 تا ستاره هم روی دوشم است... فقط این را هم بگویم که پاسدار بودن نشانه بصیرت و ایمان و ... نیست... پاسدار فردی است عادی مثل بقیه مردم ایران... همین.
در مورد "ترکستان" و اینکه چه کسی قرار است به آنجا برود، حساب ما و شما به زودی روشن خواهد شد...

zz:
نقل قول کردن
+4 #63 عباس محمدی 1391-05-16 19:06
khordadpress.ir/fa/pages/?cid=655

ببخشید این لینک پست قبلیه.

farsi.khamenei.ir/speech-content?id=19301

اینم سخنرانی نوروز 91
نقل قول کردن
+4 #62 عباس محمدی 1391-05-16 19:01
به نقل از مردم:
اقای عباس محمدی لزومی ندارد من اسم وفامیلم وکد ملی وشماره شناسنامه ام رابرای شما بازگو کنم ...

ولی از88به بعد که احمدی از انقلاب ورهبری زاویه گرفتند ودر مقابل ایشان ایستاندهیچ وقت نگفتند که احمدی نژآد دچار انحراف نشده این بزرگترین دروغی بود که من ازتو شنیدم.

اصولا رهبری در این 4سال به خاطر هتاکی های رئیس دولت سکوت
ومردم گول عوام فریبی های شما را نمیخورند



اولا حرف سر نام کاربری بود نه اسم و مشخصات شما .

دوما : خوبه یکم مطالعه داشته باشی تا اینقدر سوتی ندی .

نماز جمعه بهمن 1390 :امام خامنه ای فرمودند :

ايشان با تاکيد بر اينکه اين دستاوردها و خطوط اساسي انقلاب نهادينه شده است، خاطر نشان کردند: امروز شعارهاي انقلاب همان شعارهاي روزهاي اول انقلاب و اين نشان دهنده سلامت انقلاب است.

رهبر انقلاب اسلامي افزودند: شعارهاي انقلاب همچون علامت اشاره به سمت اهداف انقلاب هستند و هنگامي که شعارها تغيير نکرده باشند، اين، به معناي منحرف نشدن مسئولان و مردم از صراط مستقيم انقلاب اسلامي است.


C:\Users\Lenovo \Music\مسئولان و مردم از صراط مستقیم انقلاب منحرف نشده‌اند.mht

اینقدر که مطالب خودتو از سایتهای تکفیری و حامی فتنه 88 میگیری اصولا از اخبار صحیح بیخبر هستی .

ضمنا به سخنرانی نوروزی امام خامنه ای دراولین روز سال 91 در حرم رضوی مراجعه کنید تا ببینید ایشان چقدر از دولت و دستاوردهای مثبت آن تعریف و تمجید میکنند .
همان سخنرانی که سایتهای تکفیری بخشهایی که از دولت حمایت کرده بودند را بکلی سانسور و بایکوت کردند . همانهایی که ادعای ولایت مداری دارند .اما بخشهایی از سخنان ایشان را که به نفع خودشان نیست را سانسور و بایکوت میکنند .
اگر نتونستی پیداکنی بگو برات سندشو بیارم .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد