رایحه ظهور

فیلم / مرگ عبدالله نشانه ای از نزدیکی ظهور

توصیه کسینجر به حکومت عربستان برای مخفی کردن مرگ ملک عبدالله!

 

» ابتدای نظرات (30)

با نزدیک تر شدن به ظهور و تحقق یک به یک نشانه ها ، همچنانکه مورد انتظار بود ، بشارت نزدیکی ظهور گسترش قابل توجهی یافته است.

 

لینک زیر که به مرگ عبدالله بعنوان نشانه ای از نزدیکی ظهور پرداخته است ، بخشی از فیلم لحظه دیدار می باشد :

http://www.jahannews.com/vdciprarzt1apu2.cbct.html

........

توصیه کسینجر به حکومت عربستان برای مخفی کردن مرگ ملک عبدالله!

همراه با توصیه‌ای به حکومت سعودی
کسینجر: سرایت انقلاب بحرین به عربستان با اعلام خبر مرگ ملک عبدالله نزدیک است

خبرگزاری فارس: وزیر خارجه اسبق آمریکا انقلاب بحرین را برای غرب، خطر دانست و قسمت اصلی این خطر را «خاموش نشدنی بودن» این انقلاب دانست و گفت انتقال آن به عربستان با اعلام خبر شاه سعودی بسیار نزدیک است.

خبرگزاری فارس: کسینجر: سرایت انقلاب بحرین به عربستان با اعلام خبر مرگ ملک عبدالله نزدیک است

به گزارش فارس، هنری کسینجر وزیر خارجه اسبق آمریکا درباره احتمال انتقال انقلاب بحرین به عربستان بشدت هشدار داد و اذعان کرد که این انقلاب از انقلاب‌هایی است که می‌توان به طور جدی درباره آن بحث کرد.

مرآة البحرین با گزارش این مطلب، افزود: هنری کسینجر معتقد است که «از جمله انقلاب‌هایی که با جدیت می‌توان درباره آن حرف زد ولی غرب برای جلوگیری از نتایج آن توجه کافی نشان نمی‌دهد، اتفاقاتی است که در بحرین در جریان است».

بنا بر این گزارش،‌ کسینجر که در یکی از جلسات تینک تنک در مرکز بروکینگز (دانشگاه مریلند) صحبت می‌کرد،‌ و در این جلسه تعدادی از سفرای سابق [آمریکا] در منطقه خاورمیانه حضور داشتند، با ابراز شگفتی از انقلاب بحرین به اتفاقات آن اشاره کرد که «بیش از یک سال است که بیش از دو سوم مردم [بحرین] به طرز شگفت‌آوری به صورت مسالمیت‌آمیز و با شعارهای جذاب و عاقلانه» آن را ادامه می‌دهند.

این نظریه‌پرداز آمریکایی خطر انقلاب‌ بحرین برای جبهه غرب را خاموش نشدن آن اعلام کد و گفت: منبع خطر این است که این انقلاب خاموش نشدنی است و خطر انتقال آن به عربستان با اعلام مرگ ملک عبدالله بسیار بسیار نزدیک است.

کسینجر در ادامه به عربستان اشاره کرد و زنده ماندن ملک عبدالله ولو در حالت کما مانند آریل شارون نخست‌وزیر خونریز رژیم صهیونیستی را سوپاپ اطمینان بقای حکومت آل سعود در عربستان دانشت و گفت: این [زنده ماندن عبدالله ولو به صورت باقی ماندن در حال کُـما] سوپاپ اطمینان [بقای] حکومت سعودی است ولو اینکه در حالت کما باشد مانند زندگی شارون برای چندین سال به عنوان نگهبان مملک بنی اسرائیل.

این سخن کسینجر در زمانی که اخبار ضد و نقیض از مرگ شاه سعودی خبر می‌دهد، نشانی از مرگ احتمالی ملک عبدالله به شمار می‌رود یا نشان می‌دهد که شاه سعودی در آستانه مرگ است.

کسینجر در ادامه تاکید کرد که این [زنده نگاه داشتن ملک عبدالله ولو به صورت باقی ماندن در حال کما] بهترین نصیحتی است که می‌تواند به حکومت سعودی ارائه بکند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13910414001053

......................

البته جناب کیسینجر گویا فراموش کرده است که برخلاف اسرائیل اینک در عربستان دهها و بلکه صدها شاهزاده تشنه قدرت همانند گرگهای گرسنه ای به لاشه عبدالله چشم دوخته اند تا پس از اعلام خبر قطعی مرگ وی ، جنگ بر سر قدرت را آغاز کنند و مطمئناً نمی توانند مدت زیادی صبر کنند و مخصوصا اینک با انتشار گسترده اخبار مرگ پادشاه ، به هیچ وجه نمی توانند مدت زیادی تحمل کرده و یا زیر بار مخفی کاری و اینگونه کارها بروند!

 

دیدگاه‌ها   

0 #30 ناشناس 1394-03-13 22:13
امده است در رویات کسی که مرگ کسی از پادشاه ها مثل ملک عبداله بخواهد که شبکه خبر سال 1390/04/18 من در عربستان جهت عمره بودم ودیدم شبکه خبر ایران که ملک عبداله فوت کرده در صورتیکه زنده بود مردم عربستان مخصوصا بازاری ها پول از ما نمی گرفتند من اهوازی ام وعربی بلدم گفت ام اقا یک دیوانه سنگی انداخت شما باورنکنید ومعامله صورت گرفت برای من هنوز جا نیافتاده که چرا ایران کینه ای هستند ونفهم ما کاری به پادشاهان نداریم هرجه اعمال خوب شما سقوط می کند در قران نوشته تهبوط اعمالکم حیوان ...............
نقل قول کردن
0 #29 جواد 1392-03-19 00:22
به نظر من برابر نص صریح قران مجید فحش دادن به کسی که تشکیک به اعتقادات می کند، جایز نیست و احتمالاً نویسنده 27 و 28 برای این دعوای زرگری و بد نام کردن شیعه برنامه داشته اند. برای عاقبت این انسانها متأسفم. به هر حال شیعه از امامان خود رعایت اخلاق را به ارث برده است.
نقل قول کردن
0 #28 تامل 1392-03-07 13:00
بدیهیات از دیدگاه شما بله

در سقیفه هم اینچنین بدیهیاتی مطرح شد که امیر المومنین را کنار زدند ...
وای بر ما که به جای اینکه به محکمات قرآن دقت کنیم ، متشابهات آن را به دل خود تفسیر می کنیم
نقل قول کردن
-2 #27 رضا 1391-12-11 12:59
در هیچ روایت و منبع معتبر و کتاب های شیعه مثل اصول کافی و ... نیامده که حتما قبل از ظهور آقا امام زمان (عج) مردم حکومت تشکیل بدهند و و بنام دین شیعه حکومت کنند تا آقا تشریف بیاورند. دنیا که از حجت و امام خالی نمانده که مردم خودشان حکومت تشکیل بدهند. حکومت اسلامی فقط مخوص پیامبر و 11 امام بزرگوار و بعد از آن مخصوص امام زمان (عج) میباشد. تشکیل حکومت فقط باید بدست یک معصوم و امامی که فقط از طرف خدا معین شده صورت بگیرد . در غیر این صورت اگه حکومتی به نام دین توسط مردم تشکیل شود چون همه انسانها گنهکار و غیر معصوم هستند هر ظلم و ستم و فسادی که در این حکومت به وقوع انجامد باعث بدنامی دین خدا میشود. ماکه معصوم نیستیم که همه احکام الهی را مو به مو و بدون اشکال در جامعه پیاده کنیم. به هر شکلی که این حکومت پیش برود بازهم ظلم و فساد و ستم وجود خواهد داشت و این باعث بدنامی دین است. مثلاً فرار جوانان از دین شیعه و تمایل آنان به غرب را میبینیم. جوانانی که روزی نماز میخواندند با دیدن این ظلم و ستم و فسادها میگویند که دین شیعه این است ما این دین را نخواستیم و از دین و نماز دور میشوند. اگر چشمانتان و گوشهایتان را خوب باز کنید حتما این چیز هارا در دور و برتان خواهید دید. چشمانتان را باز کنید حتما واقعیت های جامعه امروز را خواهید دید. تنها کاری که در روایات آمده و موجود است که شیعان باید در عصر غیبت انجام دهند صبر و دعا و دوری از گناه است نه تشکیل حکومت بنام دین. نه چسباندن آن به ظهور . امام معصوم ما حضرت امام زمان (عج) نیازی به این چیزها و حکومت های این چنینی که در آن ظلم و فساد و ستم بدون شک وجود دارد(چون توسط امام معصوم اداره نمیشود و همه ما کنه کاریم) ندارد. مثلا بعضی میگویند باید دین را حفظ کرد. آیا در این 1200 و 1300 سال غیبت حکومت اسلامی وجود داشته که دین شیعه الان وجود دارد؟؟؟ خیر . آیا دین شیعه از بین رفته بود؟؟؟ خیر . دین شیعه بوده و به برکت وجود امام زمان و با قدرت الهی خواهد بود. تشکیل حکومت چیه؟؟؟ این حرف ها بخاطر ندانستن و نخواندن مطالب و روایات و احادیث معتبر و کتب واقی و اصیل شیعه میباشد.
خداوند همه شما و مارا هدایت کند
انشالله
نقل قول کردن
+1 #26 علی 1391-12-07 00:12
قبل از اینکه بدر همسایه سرک بکشید خانه ی خودتون جمع جور بکنید چه غوغای. چه فسادی. چه دروغی. چه ریایی. لانه کرده بعد از گذشته وحال همسایه غیبت کنید اول امام خانه خودتان باشید بعد ادعا امامت رهبری دنیا
نقل قول کردن
0 #25 امین 1391-06-16 01:53
[quote name="Hasan"]حا ج خانوم مرجان زیارت قبول! شما اجر زیارت کعبه تون را با دفاع از وهابی ها و ترجیح اونها به مردم عزیز و شیعه مخلص ما از بین بردید. بهتون توصیه میکنم دوباره برگردید و از اول کعبه رو زیارت و طواف کنید. کسی که از مرگ فرعون خوشحال نمیشه از دوستان فرعون هست...[/quotشما انگار با همه دعوا داری...امام زمان هم بیاد شما همینجور لج باز و قد باقی میمونی مطمئن باش .کسی که خودش رو نساخته باشه با اومدن امام زمان ساخته نمیشه ..مقابل امام زمان میایسته...
نقل قول کردن
0 #24 امین 1391-06-16 01:50
[quote name="سعید"]جنا ب اعلا شما مشکلتون با رهبری چی هست؟ شما با ایران خودرو مشکل دارید، به ولی اعلم بودن و جامع شرایط بودن امام خامنه ای شبهه وارد میکنید؟ ننگ بر شما[/quo
شما بفرمایید مشکلتون چیه ؟ چرا بهتون بر میخوره؟؟؟ من نمیدونم علمایی که کار به سیاست ندارند همه میدونند که خامنه ای درس خارج نخوانده....از هیچ مرجع تقلیدی حکم مرجعیت ندارد....اگر اطلاع نداری باید بگم هر شاگرد درس خارج باید از استاد خود اجازه مرجعیت داشته باشد....حالا هی بیا بگو مشکلت چیه....بابا ظهور خراسانی و یمانی و سفیانی در یک روز یک سال هست ....گمراه نشین
نقل قول کردن
+1 #23 سعید 1391-04-21 22:40
به نقل از اعلا:
ارسال 1=با سلام خدمت جناب مسعود من ایشان را به عنوان رهبری قبول دارم ولی به عنوان نائب امام زمان خیر .زیرا نواب امام 4 نفر بودند و بعد از آن طبق روایات کسی نمی تواند برای خود یا دیگران چنین ادعایی داشته باشد در مورد ارتباط امام خمینی با امام زمان شکی ندارم قبول دارم که اصل دین ما ولایت است و ولایت پذیر بودن. این ولایت فقط در مورد حضرت علی ع و اولادشان صادق است در زمان غیبت حضرت ولی عصر هم فقیه عادل عالم جامع الشرایط که اعلم باشد فکر می کنم شما اصل ولایت را با ولایت کس دیگری اشتباه گرفته اید در هر صورت من نمی توانم با این همه فشار اقتصادی و...به مردم که خود شاهد آن هستید این حرف ها را قبول کنم و با حلوا حلوا گفتن دهان خود را شیرین کنم دوتا ماشیم بیمه کردم 1300000 هزار تومان در آمد به ریال و خرج به دلار. آن هم از شرکت های ایران خودرو و ... که ماشین هارا با قیمت های خیلی بیش تر از آن چه صادر می کنند به ملت می دهند .


جناب اعلا شما مشکلتون با رهبری چی هست؟ شما با ایران خودرو مشکل دارید، به ولی اعلم بودن و جامع شرایط بودن امام خامنه ای شبهه وارد میکنید؟ ننگ بر شما
نقل قول کردن
+1 #22 Hasan 1391-04-21 22:36
به نقل از marjan:
من دو سه ماه پیش مکه بودم با اجازه دوستان . در اونجا درسته که خیلی سخت گیری می کنند هم به مردمشون هم به زائران. ولی اگه سر به سرشون نذاری و یکی بدو باهاشون نکنی باور کنید .................... :D


حاج خانوم مرجان زیارت قبول! شما اجر زیارت کعبه تون را با دفاع از وهابی ها و ترجیح اونها به مردم عزیز و شیعه مخلص ما از بین بردید. بهتون توصیه میکنم دوباره برگردید و از اول کعبه رو زیارت و طواف کنید. کسی که از مرگ فرعون خوشحال نمیشه از دوستان فرعون هست...
نقل قول کردن
0 #21 Hasan 1391-04-21 22:28
به نقل از اعلا:
ارسال 2= همین پراید حلبی جان چقدر ایرانی را میگیروما باید این پیت حلبی را باقیمت کمری و..... درکشورهای عربی بخریم برو کنکاش کن ببین سهام ایران خودرو مال کیست .ناطق امده بود سهام بانک تجارت را بخرد و چون بیش تر از 50درصد می خواست و بانک با47 درصد موافق بود قبول نکرد. دقیق مثل شاهزاده های عربستان. آن هم از اختلاس های 3000 میلیاردی و حالا هم 10000 هزار میلیاردی فرودگاه ... .


کسی که ادعای مسلمانی و حتی شیعه بودن بکند و ولایت "اولوالامر" و نایب امام که از بدیهیات آشکار دین ما و نص صریح قرآن است اعتقادی ندارد، نه تنها به خود "امام" اعتقاد و وفاداری ندارد بلکه همان کسی است که دوستمان حسام الدین گفت، یعنی میشود ابن ملجم و شمر بن ذوالجوشن و عمربن سعد و این کیش منافقین. شک نکن جناب "اعلا" که اگر روزی امام زمان ارواحنا فداه ظهور فرمایند شماهایی که به نایب او وفادار نبودی و برای دو قرص نان و یک دانه خرما به ولی فقیه نق میزنید، طاقت شمشیر کشیدن حضرت و گردن زدنهای حضرت را ندارید و نفاق درونی خود را آشکار میکنید و به همان راهی میروید که شمر و عمرسعد رفتند...
نقل قول کردن
-2 #20 marjan 1391-04-20 17:47
من دو سه ماه پیش مکه بودم با اجازه دوستان . در اونجا درسته که خیلی سخت گیری می کنند هم به مردمشون هم به زائران. ولی اگه سر به سرشون نذاری و یکی بدو باهاشون نکنی باور کنید اونها هم آدمند.کاری به کارتون ندارند، اگر هم با پیش زمینه منفی باهاشون برخورد نکنی بی احترامی بهتون نمی کنند. در مورد دینشون که وهابیت است.منم نظر مثبتی ندارد نسبت بهش و دینی کاملا تند رویانه است که از برخوردشون با زنانشون کاملا میشه به این موضوع پی برد. ولی از حق نباید گذشت و حتی در مورد دشمن هم نصفانه قضاوت کرد.خوبی این وهابی ها اینه که مثل کشور ما تو دم و دستگاه شون دله دزدی نیست و هر سعودی که تو خونه بشینه و کار نکنه دو میلیون تومان ماهانه حقوق نفت داره.پول نفتی که خیلی وقت پیش قرار بود بیاد سرسفره ملت ما. از این موضوع هم کاملا مطمئنم. تو خیابونها حرم ها همه جا کارگر غیرسعودی دارند . البته اونجا بخاطر پول نفت و حج و همچنین تنبلی ذاتی سعودی ها فقط راننده تاکسی هاشون عرب هستند.و سوار ماشین های عمدتا ژاپنی و آمریکایی می شوند.حتی بخاطر همین ثروت گمرک و مالیات و حتی قبض برق شون بسیار بسیار ارزونه در حالی که در آمد سایر دولتها از این راه تامین میشه و کلا گرچه دولت به مردم سخت میگیره ولی از نظر اقتصادی خیلی راحتند.بخاطر هیمنه مرد و زن هاشون به خودشون زحمت کار کردن نمیدند. اینو گفتم چون تو چند تا سایت دیگه هم مثل این نظر رو شنیده بودم. بیائید همیشه بحق قضاوت کینم.گرچه اندیشه خرافی و مزخرفی دارند ولی حداقلش اینه که برای پیامبر دینشون بیش از هر چیزی ارزش قائلند و حروم خوری تو کارشون نیست. مثلا حالا فکر کردید برخورد حکومت ما با سنی ها خیلی خوبه؟؟؟؟؟ به امید اینکه مردم ما از این خواب خرگوشی بیدار بشند.
در ضمن هیچ آدم بزرگ و آزاده ای نبوده که حتی از مرگ دشمن خونی خودش هم اینطور خوشحال بشه.خجالت بکشید.یه نگاهی به وضع مملکت خودتون بندازید بعد واسه ور افتادن سعودی ها کررررررررررر بکشید !
بدرود.......... ........... :D
نقل قول کردن
-1 #19 مجید 1391-04-20 09:34
آقایان همگی تشنه ی ظهوریم.ببینید چطور داریم همدیگر را تخریب و متهم به دروغگویی و ریا می کنیم.این مملکت شیعه بیش از هر زمان دیگری نیاز به آرامش دارد.لطفا دیگران را از پیگیری اخبار ظهور سرخورده نفرمایید.ومن الله توفیق
نقل قول کردن
0 #18 اعلا 1391-04-18 19:17
ارسال 1=با سلام خدمت جناب مسعود من ایشان را به عنوان رهبری قبول دارم ولی به عنوان نائب امام زمان خیر .زیرا نواب امام 4 نفر بودند و بعد از آن طبق روایات کسی نمی تواند برای خود یا دیگران چنین ادعایی داشته باشد در مورد ارتباط امام خمینی با امام زمان شکی ندارم قبول دارم که اصل دین ما ولایت است و ولایت پذیر بودن. این ولایت فقط در مورد حضرت علی ع و اولادشان صادق است در زمان غیبت حضرت ولی عصر هم فقیه عادل عالم جامع الشرایط که اعلم باشد فکر می کنم شما اصل ولایت را با ولایت کس دیگری اشتباه گرفته اید در هر صورت من نمی توانم با این همه فشار اقتصادی و...به مردم که خود شاهد آن هستید این حرف ها را قبول کنم و با حلوا حلوا گفتن دهان خود را شیرین کنم دوتا ماشیم بیمه کردم 1300000 هزار تومان در آمد به ریال و خرج به دلار. آن هم از شرکت های ایران خودرو و ... که ماشین هارا با قیمت های خیلی بیش تر از آن چه صادر می کنند به ملت می دهند .
نقل قول کردن
-1 #17 اعلا 1391-04-18 18:56
ارسال 2= همین پراید حلبی جان چقدر ایرانی را میگیروما باید این پیت حلبی را باقیمت کمری و..... درکشورهای عربی بخریم برو کنکاش کن ببین سهام ایران خودرو مال کیست .ناطق امده بود سهام بانک تجارت را بخرد و چون بیش تر از 50درصد می خواست و بانک با47 درصد موافق بود قبول نکرد. دقیق مثل شاهزاده های عربستان. آن هم از اختلاس های 3000 میلیاردی و حالا هم 10000 هزار میلیاردی فرودگاه و.............. ..............ب از هم بگویم می بینی کشوری که به اسم ولایت امام خامنه ای است چگونه اداره می شود مگر ایشان ولی امر مسلمین نیستند. وقتی ولایت امام زمان جایش را در اذهان مردم البته با تبلیغ به ولایت امام خامنه ای می دهد همین می شود حتما دور از جانتان جواب من امامک را این می خواهید بدهید . اگر کتاب اسرار آل محمد ص را خوانده باشید که بعید می دانم زیرا در هر کتاب فروشی نیست و تبلیغ هم نمی شود . در صورتی که الفبای شیعه است و امام صادق فرموده اند شیعیان ما اگر این کتاب را نداشته باشند چیزی از اهل بیت نزد ایشان نیست. در این کتاب می بینید که شمر و... واقعیت ها را می دانستند ولی با آن عناد داشتند ودر واقع با خدا عناد داشتند هر وقت مردم از این وضع درامدند و این فجایع در کشور ما اصلا ح شد حرف شما را قبول می کنم البته من یک تار موی آقای خامنه ای را به تشنگان قدرت در داخل و خارج نمی دهم ولی امیدوارم این مسائل هم حل شود زیرا ما مردمان بسیار خوبی داریم زمان قدیم هم سید جمال الدین اسد آبادی و شیخ ضیاء و... بودند مردم گوش به فرمان بودند و رهبر کسان دیگر ی بودند که مردم آن ها را قبول نداشتند. پس وقتی در روایات تکرار شده که ولی فقیه اعلم باشد اعلم باشد اعلم باشد حالا وای به حال این که اعلم نباشد و رهبر هم باشد این می شود نگرش مردم به روحانیت و اسلام و جوانان اند که یکی یکی از دین بری می شوند امید وارم با این همه مشکلات در اقتصاد و مدیریت و ... نگویید که اعلم است دیگر هم جواب هیچ کدام از شما ها را هم نمی دهم و به این سایت هم سر نمی زنم زیرا شما گروهی از متعصبان هستید از نظراتتان به گفته های من معلوم است و انگار هم در این جامعه زندگی نمی کنید و درد دل 80درصد مردم هم برایتان مهم نیست. شاید هم امثال شما به قول معروف دوستی خاله خرسه تیشه به ریشه ی آقای خامنه ای بزنید .
نقل قول کردن
-1 #16 مسعود 1391-04-17 17:51
به نقل از اعلا:
جناب حسام الدین بلا نسبت باادب/چرا توهین میکنی اگر راست میگویی جواب درست بده.به اولی ودومی وسومی ومعاویه هم امیرالمومنین میگفتند ومردم احمق پشت سرشان نماز می خواندند زیرا چشمها یشان را در مقابل این ضد ونقیضها بسته بودند ونمی خواستند حقیقت جو باشند. این مدیر سایتی که خودتان گفتید اختلال روانی دارد هم با شما هم عقیده است.من کسی را شریک دزد نکردم واین عقیده را هم درمورد او ندارم ولی این واقعیاتی است که درذهن امثال من وجود دارد مگر دراین جامعه زندگی نمی کنید اینها را در اتوبوس ومترو و..... نشنیده اید . .......



جناب اعلا من نه با نظرات تند شما و نه نظرات تند حسام الدین با آن لحن موافق نیستم. از یکطرف شما رهبری جامعه و نایب امام عصر (عج) را بطور غیرمستقیم مورد مواخذه قرار دادی که چرا مثلا فلان فرد خاص را در سمتش ابقا کرده است. از طرف دیگر هم حسام الدین جواب اهانت های شما را به تندی و با افراط داده است. دوست عزیز! اگر منظور شما ابقای جناب هاشمی رفسنجانی توسط رهبری فرزانه در سمت خود است، باید عرض کنم که برای رهبری به مسایلی که بنده و شما در مورد آنها با تردید نگاه میکنیم این مسایل مثل روز روشن است مگر در خطبه های نماز جمعه سال 88 بعد از قضایای فتنه نگفتند که مناظره های تلویزیونی باید ادامه یابد ولی بدون احساساتی شدن، یعنی همان حقایق گفته شوند، اما دوست عزیز! رهبری در سطح کلان به مسایل نگاه میکند و مصلحت کشور را با این سیل عظیم دشمنان در نظر میگیرند در ثانی دوست عزیز! اگر شما به رهبری نظام به عنوان نایب امام عصر (عج) اعتقاد دارید حق هیچگونه چون و چرایی را در دستورات او ندارید چرا که ایشان از امام عصر (عج) دستور میگیرند همانگونه که حضرت امام (ره) از ایشان دستور میگرفتند، اگر هم که به نایب امام بودن مقام معظم رهبری معتقد نیستید که باید بروید تکلیف خود را با دینتان روشن کنید و بعد اظهار نظر کنید چرا که اصل دین ما ولایت است و بدون ولایت پذیر بودن معنی ندارد. در مورد شمر و ... هم باید بگویم که آنها علی (ع) را به عنوان حاکم قبول داشتند و نه امام، اما حسین (ع) را جزو از دین خارج شدگان میدانستند و همین بی بصیرتی باعث شد که فاجعه هولناک کربلا رخ دهد. کمی تاریخ را ورق بزنید...
نقل قول کردن
0 #15 مهدي عزيزي 1391-04-17 15:03
در گفتار با خلايق،حاج مهدي گرامي بر عقل و منطق تكيه بزنيد و شبهه افكني و ابهامات بر حذر باشيد.
حق و صاحب آن،آنقدر درخشان و پديدار است تنها چشم از گناه شستن مي خواهد و دل را از متعلقات و خدعه هاي دنيا بر كندن و رستن ميخواهد.
امام رئوف ما بدنبال بهانه اي است تا با ما مانوس شود ولي ناپاكي و رجس اندرون ما نمي گذارد .
كه اي حافظ خود حجابي ،از ميان برون شو.
از شخص خاص مثل احمدي نژاد دفاع نكنيد، از شخصيت حق دفاع كنيد.
نقل قول کردن
-2 #14 مهدي عزيزي 1391-04-17 14:49
سلام بر شيفتگان و رهپويان حق
از تعصب و عشق افراطي بپرهيزيد كه اكرچه به سوي حق و ولايت جهت و نشان است ولي جامه ولايت را آغشته و لطمه دار ميكند و اهل آنرا دور از خرد و صداقت معرفي مي كند .
چه بسيار حقايقي كه اگر سلمان بر ابوذر آشكار مي كرد ابوذر او را به كفر مي گفت و او را مستحق قتل.
در عشقبه ولي اهل سر باشيد و حقايق را با هر نامحرمي بيان نكنيد.
نقل قول کردن
+3 #13 اعلا 1391-04-17 04:52
جناب حسام الدین بلا نسبت باادب/چرا توهین میکنی اگر راست میگویی جواب درست بده.به اولی ودومی وسومی ومعاویه هم امیرالمومنین میگفتند ومردم احمق پشت سرشان نماز می خواندند زیرا چشمها یشان را در مقابل این ضد ونقیضها بسته بودند ونمی خواستند حقیقت جو باشند. این مدیر سایتی که خودتان گفتید اختلال روانی دارد هم با شما هم عقیده است.من کسی را شریک دزد نکردم واین عقیده را هم درمورد او ندارم ولی این واقعیاتی است که درذهن امثال من وجود دارد مگر دراین جامعه زندگی نمی کنید اینها را در اتوبوس ومترو و..... نشنیده اید .حفظ بیت المال حق مردم است که حاکم اسلام باید ان را حفظ کند.شما یک جواب درست به حرف های من ندادید و فقط توهین کردی و قیاس مع الفارق باشمر لعنتی.البته من هم قبول دارم که حال حاضر افراد مهم است نه سابقه شان.الان هم درجامعه داریم با این ادمهای با سابقه خوب دست وپنجه نرم میکنیم که در مقام هایشان ابقا می شوند ولی مردم حتی با انها در راهپیما یی ها هم برخورد بد می کنند. و برای مردم خود واقا زاده هایشان افشا شده اند.بله زبیر هم روزی در تشیح جضرت فاطمه /س/ بوده ولی.....این قیاس شما درمورد خواص صادق است نه من وشما.در زمانی هستیم که حق از باطل قابل تشخیص نیست ولی ما با شاخص هایی مثل حضرت علی ع در حکو متشان می توانیم حق را بیابیم.ایا این این اشخاص واقا زاده ها هم مثل فتنه گران سال 88 وزنان بی حجاب خون شهدا راپایمال نمی کنند.اینها دارند با این کا رهایشان دین را درجامعه به خصوص درمیان جوانان ازبین میبرند زیرا با لباس اسلام این کارها رامی کنند.حالا با این وصف باید در پست هایشان ابقا هم بشوند.ان هم پست های کلیدی. اگر منتظر واقعی هستی نباید با توهین جلوی دهان ادم ها را بگیری . بلکه باید با طرح این مسائل و اصلاح این عیوب که حرف دل مردم است انقلاب را پیش ببریم وبه نسلهای بعد و انشاالله به امام زمان تحویل دهیم. اگه واقعا دغدغه دین داشته باشی حرفهای من را می فهمی.
نقل قول کردن
+5 #12 بچه مثبت/مهرداد 1391-04-17 01:45
فیلم/ مرگ عبدالله از نشانه‌های ظهور

www.alvadossadegh.com/fa/new-news/74-1388-12-05-17-45-54/21007-1391-04-14-21-14-02.html

سایت الوعده صادق
نقل قول کردن
+9 #11 حسام الدین 1391-04-16 18:15
به نقل از اعلا:
واقعا نمی دانیدچراجلوی سایت ظهور را نمی گیرند.مدیراین سایت هم مثل شما کسی را که سید خراسانی فرض میکند راخیلی می ستاید وکم مانده اورا ولی خدا بداند.که انشاالله با اومهشور شوند تمام کسانی که فقط از روی احساس نه عقلی که مومن باید داشته باشد او را بزرگ میکنند. با این همه نقصانی که دراو وجود دارد مثل ابقای ادم های دزد و مشکل دار درپست هایشان.ایا پیرو حضرت علی نباید مثل او رفتار کند. سکوت حضرت علی /روحی له الفدا / درمقابل قبولی ولا یتش بود از طرف مردم نه سکوت در مقابل دزدان بیت المال.ایشان هم میتوانست با نصیحت صوری در مقابل مردم به این افراد جان خود واولادش ومقامش را حفظ کند./نعوذابالله/بعید میدانم که بدانید ایشان صاحب منصبهای که در طائف مشغول خوش گذرانی بودند وحقوق های بالا داشتند را به زیر کشیدند وحقو قشان را قطع کردند نه اینکه.......و همان ها ویا اولادشان در روز عاشورا جواب بغضا لابیک را به امام حسین دادند.پس این قدر با حلوا حلوا کردن امثال شما ومدیر این سایت و.......دهان خودتان شیرین میشود نه مومنان زیزک .امید وارم که بفهمید ان واقعیت هایی راکه چشمتان را به رویش بسته اید.


شما انسان ساده لوح و احمق اسم خود را "مومن زیرک" می نامید اما کسی که ولی و رهبر خود را شریک جرم دزدان و کفار میداند به هیچ ارزش انسانی پایبند نیست و روز قیامت هم با کفار و مرتدین محشور میشود. شما با چه رویی از مولا علی دم میزنید؟ شمربن ذوالجوشن در رکاب امیر مومنین علیه السلام آنچنان جنگید که تا مرز شهادت پیش رفت امام در واقعه کربلا سر حسین علیه السلام را از تنش جدا کرد. انشاءالله شما کافرکیشان منافق هم با مولایتان شمر بن ذوالجوشن و یزید و معاویه محشور شوید.
نقل قول کردن
-13 #10 اعلا 1391-04-16 04:26
واقعا نمی دانیدچراجلوی سایت ظهور را نمی گیرند.مدیراین سایت هم مثل شما کسی را که سید خراسانی فرض میکند راخیلی می ستاید وکم مانده اورا ولی خدا بداند.که انشاالله با اومهشور شوند تمام کسانی که فقط از روی احساس نه عقلی که مومن باید داشته باشد او را بزرگ میکنند. با این همه نقصانی که دراو وجود دارد مثل ابقای ادم های دزد و مشکل دار درپست هایشان.ایا پیرو حضرت علی نباید مثل او رفتار کند. سکوت حضرت علی /روحی له الفدا / درمقابل قبولی ولا یتش بود از طرف مردم نه سکوت در مقابل دزدان بیت المال.ایشان هم میتوانست با نصیحت صوری در مقابل مردم به این افراد جان خود واولادش ومقامش را حفظ کند./نعوذابالله /بعید میدانم که بدانید ایشان صاحب منصبهای که در طائف مشغول خوش گذرانی بودند وحقوق های بالا داشتند را به زیر کشیدند وحقو قشان را قطع کردند نه اینکه.......و همان ها ویا اولادشان در روز عاشورا جواب بغضا لابیک را به امام حسین دادند.پس این قدر با حلوا حلوا کردن امثال شما ومدیر این سایت و.......دهان خودتان شیرین میشود نه مومنان زیزک .امید وارم که بفهمید ان واقعیت هایی راکه چشمتان را به رویش بسته اید.
نقل قول کردن
+5 #9 ali 1391-04-16 00:15
به نقل از نورولایت:
در روایات آمده است جهت کنترل اوضاع نابسامان عربستان وجنگ های داخلی خاندان سعودی بر سر تقسیم قدرت بعد از به درک واصل شدن عبد الشیطان(ملک عبدال..)تا چهل روز مرگ او را مخفی نگاه میدارند. اما بعد از مرگ او ا نشا الله تاظهور فقط پنج نفر از خاندان کثیف آنان حاکم میشوند که هر کدام بیش از یکسال حکومت نمی کنند.(سایت ظهور)
اگر پیش بینی های مدیر سایت ظهور درباره حوادث ایران و جهان تا سال ظهور را نخوانده اند به این وبلاگ مراجعه کنند.
noore-velaayat.blogfa.com/


جناب آقای "س. م. ص. ر"! ملک عبدالله عبدالشیطان است اما خطر افرادی مثل شما هم کمتر از عبدالله نیست، بلکه خطر شما بیشتر است. عبدالله با مرگ خود زمینه ساز فرج میشود اما شما با حماقت خود جریان مهدوی را به یاس و سرخوردگی مبدل میکنید. ننگ بر شما روحانی نمای خودشیفته!
آیا با وجود سایت پربار و پرمحتوایی مثل zohoor.ir (!!) باز هم نیاز هست که در وبلاگی موهوم (بنام موسسه نور ولایت!!) به تبلیغ خزعبلات و توهمهای مالیخولایی خود بپردازید؟! قسم به خالق آسمانها و زمین که در محضر مبارک مولایم ولی عصر (عجل الله) از دوستان نادان و احمقی مانند شما که این جریان مقدس را به ورطه انحطاط میکشانند شکایت خواهم کرد
-:as
نقل قول کردن
+7 #8 بنده خدا 1391-04-15 19:13
سلام
بانظر بردار علی موافقم. این شخص ... به این سایت نیز شخصا سر میزند و نظرات خودش را ،هر چند یکبار ابراز می کند.در واقع تبلیغ سایتش را می کند.
نقل قول کردن
+10 #7 ali 1391-04-15 15:52
یک نمونه از خزعبلات و موهومات مدیر سایت ظهور که متاسفانه یک روحانی است اینست که با حروف ابجد نوشته (البته با املای نادرست ابجد که معلوم است ادعای اطلاع از ابجد او کذب محض است)که "بزودی شاهد مرگ ... خواهیم بود" ! اما اینکه این ... کیست خدا میداند!. یا نوشته است:
"منتظر حادثه ای عظیم بعد از یازدهمین رییس جمهوری و در اواسط مجلس دهم باشید. فعلا در این خصوص سؤال نفرمایید." !!! منظور ایشان این است که فعلا سوال نفرمایید وقتی که این حادثه رخ داد من هم به شما اعلام میکنم که فلان حادثه رخ داده است و من آنرا پیش بینی نمودم!!! این فرد ادعا میکند که درگذشت آیت الله بهجت را نیز دو روز قبل از درگذشت ایشان پیشگویی نموده است!!. من چند سال است که این سایت را پیگیری میکنم و حتی زمانی که بحران اقتصادی در غرب آغاز شده بود این فرد ادعا کرده بود که این حادثه را او پیش گویی کرده بود!!

جهت اطلاع این فرد روحانی نمای خودشیفته و ناقص العقل، عرض کنم که اینجانب هم به عنوان یکی از مطلعین از آینده ی افرادی مثل شما (!!)، پیش گویی میکنم که گردن شما توسط امام زمان عجل الله زده میشود تا عبرتی برای افرادی رمال مانند شما باشد... -:as
نقل قول کردن
+8 #6 حسام الدین 1391-04-15 15:24
به نقل از ali:
ببخشید این 5 نفر را از کجا آوردید؟! تو کدوم روایت نوشته شده؟ لطفا با سند حرف بزنید. مدیر سایت موهومی بنام ظهور (zohoor.i) دارای اختلال روحی روانیست و من خودم با ایشان در این رابطه تلفنی صحبت کرده ام. این فرد حتی تاریخ و روز و سال ظهور را با اطمینان پیش بینی کرده و ادعا کرده که از علم اعداد و حروف قرانی این تاریخ خا را استخراج کرده است!! من نمیدانم وزارت اطلاعات و فرهنگ که متولیان نوامیس معنوی کشور هستند چرا با اینگونه افراد برخورد نمیکنند...


جالب این است که این فرد با کمال پررویی تعیین کنندگان وقت ظهور را درغگو خوانده است!!
zohoor.ir/
نقل قول کردن
+15 #5 ali 1391-04-15 15:19
ببخشید این 5 نفر را از کجا آوردید؟! تو کدوم روایت نوشته شده؟ لطفا با سند حرف بزنید. مدیر سایت موهومی بنام ظهور (zohoor.i) دارای اختلال روحی روانیست و من خودم با ایشان در این رابطه تلفنی صحبت کرده ام. این فرد حتی تاریخ و روز و سال ظهور را با اطمینان پیش بینی کرده و ادعا کرده که از علم اعداد و حروف قرانی این تاریخ خا را استخراج کرده است!! من نمیدانم وزارت اطلاعات و فرهنگ که متولیان نوامیس معنوی کشور هستند چرا با اینگونه افراد برخورد نمیکنند...
نقل قول کردن
+12 #4 حسام 1391-04-15 01:24
دررواىات گفته شده حکومتهاى جندساله جاى خودرابه حکومتهاى چندماهه وچندروزه مىدهد, درهىچ رواىتى تعدادکسانى که به حکومت مىرسندزکرنشده ضمنادرهىچ جاىى نوشته نشده بعدازعبدالله بنى فلان چقدرحکومت مىکنند گفتن پنج سال ىک جورتعىىن وقت وجاىزنىست برفرض اگربه گفته شماپنج نفربه حکومت برسن بازبه فرموده امام صادق ع اگرهرکدام چندماه وچندروز حکومت کنندکلا ىکسال نمىشود.
نقل قول کردن
0 #3 حاج مراد 1391-04-14 21:32
انشاالله عبدالله ملعون در ذیقعده امسال(حدود 3 ماه دیگر) به درک واصل شود و بعد از 40 روز مخفی نمودن مرگش در ذیحجه امسال اعلام رسمی شود که هم دقیقا منطبق با احادیث بوده و هم با گفته های کیسینجر که قطعا از وضعیت ملعون خبر دارد این نظریه تقویت میشود.انشاالله. پس باید دقت شود که حج امسال چه مشقات و مصیبت هایی برای حجاج پیش خواهد امد که یکی از انها تاراج مادی حجاج است در منا ومکه تا بعد معلوم شود حجاج چگونه به کشورها و شهرهایشان بر میگردند.
نقل قول کردن
+14 #2 احسان-حب الحسین 1391-04-14 20:51
به نقل از نورولایت:
در روایات آمده است جهت کنترل اوضاع نابسامان عربستان وجنگ های داخلی خاندان سعودی بر سر تقسیم قدرت بعد از به درک واصل شدن عبد الشیطان(ملک عبدال..)تا چهل روز مرگ او را مخفی نگاه میدارند. اما بعد از مرگ او ا نشا الله تاظهور فقط پنج نفر از خاندان کثیف آنان حاکم میشوند که هر کدام بیش از یکسال حکومت نمی کنند.(سایت ظهور)
اگر پیش بینی های مدیر سایت ظهور درباره حوادث ایران و جهان تا سال ظهور را نخوانده اند به این وبلاگ مراجعه کنند.
noore-velaayat.blogfa.com/

طبق روایات حکومت های چندین ساله به حکومت های سالی کوتاه تبدیل میشه(حکومت های چند ماهه)
نقل قول کردن
-16 #1 نورولایت 1391-04-14 20:32
در روایات آمده است جهت کنترل اوضاع نابسامان عربستان وجنگ های داخلی خاندان سعودی بر سر تقسیم قدرت بعد از به درک واصل شدن عبد الشیطان(ملک عبدال..)تا چهل روز مرگ او را مخفی نگاه میدارند. اما بعد از مرگ او ا نشا الله تاظهور فقط پنج نفر از خاندان کثیف آنان حاکم میشوند که هر کدام بیش از یکسال حکومت نمی کنند.(سایت ظهور)
اگر پیش بینی های مدیر سایت ظهور درباره حوادث ایران و جهان تا سال ظهور را نخوانده اند به این وبلاگ مراجعه کنند.
noore-velaayat.blogfa.com/
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد