رایحه ظهور

توضیحی مختصر پیرامون وقایع اخیر سایت و گروه مبشران ظهور

 

این نور خاموش شدنی نیست

» ابتدای نظرات (29)

با سلام و درود به همه ی عزیزان

مبشران و منتظران ظهور مهدی فاطمه(عج)

 دیشب و امروز فرصتی بود تا نظرات دوستان در سایت در مدتی که در بازداشت بودم را بخوانم و بار دیگر شرمنده گی از لطفی که دوستان به این حقیر داشته اند را احساس کنم.

فکر می کنم  با توجه به سئوالات مکرر دوستان ، لازم باشد توضیحاتی هرچند اندک در مورد ایام بازداشت به خدمت عزیزان بزرگوار عرضه دارم:

در بعد ازظهر 29 اسفند بعد از تماسی که با بنده گرفته شد به ستاد خبری وزارت اطلاعات در شهر مقدس قم رفتم ، در طی چند ساعت ، مطالب مختلفی از زندگینامه و ... مورد صحبت و سئوال و جواب قرار گرفت تا در آخر به موضوع اصلی که فیلم لحظه دیدار باشد رسیدیم و دوستان به دلایل مختلفی چون عدم مجوز از دفتر نشر آثار( یا دفتر) مقام معظم رهبری(مدظله) ( که البته برای بنده هم عجیب بود) ، نداشتن مجوز پخش و محتوای فیلم ، از بنده خواستند که آن را از سایت بردارم و تعدادی از سی دی هایی را که در مراکز فرهنگی قم توزیع شده بود را جمع آوری کنم ، هرچند این مسئله برای بنده قابل قبول نبود اما برای اینکه لااقل لحظات تحویل سال را در کنار خانواده باشم ، قول همکاری دادم در حالی که واقعا اجازه از دفتر نشر برایم جای سئوال بود همچنانکه موارد دیگر

برای همین هم در اولین فرصت طی ایمیلی موضوع را از سایت معظم له استفتاء کردم که هنوز جوابی برایم ارسال نشده است ، در طی روزهای بعدی نیز دوستان از اطلاعات تماس گرفتند که بنده عرض کردم که بنده خدمت شما می آیم تا بیشتر صحبت کنیم ، در سوم و چهارم فروردین متعاقبا تماسهایی برای برداشتن فیلم لحظه دیدار با نزدیکان بنده و حجت الاسلام کیانی نسب گرفته شد و در نهایت در بعد از ظهر روز شنبه پنجم فروردین بعد از صحبتی که با حجت الاسلام کیانی نسب داشتیم قرار شد که لینکها را برداریم با این شرط که دوستان اطلاعات هم جلسه ای با حضور متخصصین موافق و مخالف برگزار کنند و اشکالات را بیان نمایند تا پس از توافق ، موارد مورد اشاره اصلاح گردد و قرار بود که حجت السلام کیانی نسب این مسئله را به دوستان اطلاعات منتقل نمایند و حتی بنده شب یکشنبه بر روی مصاحبه ی با علامه ی کورانی کار کردم تا همزمان با برداشتن پست فیلم لحظه ی دیدار، بعنوان پست جدید منتشر شود که به علت دیروقت بودن ، کار به فردا موکول شد.

اما صبح یکشنبه بر خلاف انتظار آن مسئله ی نادرست اتفاق افتاد ، که هرچند برای بنده عادی بود ولی خب برای خانواده و بچه های کوچک غیرمنتظره و شوک آور بود.

هرچند در طول مدتی که بنده بازداشت بودم رفتارها مودبانه و محترمانه بود ولی این از زشتی اصل برخورد یعنی یک برخورد خشن قضایی و امنیتی با کاری فکری و فرهنگی نمی کاست در جایی که ولی امر مسلمین(مدظله) نه تنها پرچمدار کرسی آزاداندیشی ست که از عدم تحقق این مطالبه ی به حق و مبارک ابراز گله و ناراحتی فرموده اند.

در طول مدت بازداشت بازجویی های مکرری به عمل آمد ، هرچند فضای بازداشت چندان فضای صحبت و مباحثه نبود مخصوصا وقتی انسان حتی چهره طرف مقابل را نمی بیند و به علت مسائل گوناگون ، فرصت یا حوصله ی و قدرت بیان و دفاع از آنچه عقیده دارد را نمی یابد اما در کل بنده ، برادر بازجو را انسانی متعهد و عالم یافتم که خود نیز کتابی در مهدویت داشت و مباحث مختلفی مطرح شد.

فکر می کنم آن بحث ، گستره ای وسیع در درون جامعه ما داشته و دارد ، گروهی به دلایل متعدد نه تنها اعتقاد راسخ به نزدیکی ظهور دارند که با وجود فضای تخریب ، حتی در تریبونهایی رسمی نیز آن را بیان می کنند افرادی مانند آیت الله جنتی ، آیت الله امامی کاشانی ، آیت الله نوری همدانی ، آیت الله قائم مقامی ، دکتر احمدی نژاد ، حجت الاسلام پناهیان ، آیت الله ناصری ، آیت الله بهجت و ... که البته سرسلسله این بشارتها را باید در کلام امام خمینی(ره) و امام خامنه ای(مدظله) جستجو کرد ، از سویی دیگر برخی دیگر از متخصصین هرگونه اظهار نظر جدی در مورد نزدیکی ظهور را (به علت امکان عدم تحقق ظهور و آسیب های آن )توقیت و حرام دانسته و خواستار برخورد با آن هستند ، چیزی که حجت الاسلام کلباسی به صراحت در برنامه ی بسوی ظهور در اردیبهشت گذشته از آن نام برد : " هرکسی که بگوید ظهور نزدیک است ، اگر منظور او از نزدیکی ، همانند نزدیکی قیامت باشد ، اشکالی ندارد اما اگر غیر از این باشد مجرم است! "(و البته با شخص مجرم باید برخورد کرد)

پس می بینیم که این دعوا نه دعوای بنده و دوستان اطلاعات که مسئله ای مورد اختلاف در سطح جامعه و میان بزرگان است ، ما اعتقاد داریم اگر امام امت نیم قرن قبل فرموده اند :

" این قرن ، قرن غلبه مستضعفان بر مستکبران است " و " انقلاب ما آغاز نهضت جهانی اسلام به .. " و " گویی جهان مهیا می شود برای طلوع آفتاب ولایت ... "

و یا اگر ولی امر مسلمین(مدظله) در حدود یک دهه و نیم قبل فرموده اند که :

 " ما به زمان ظهور امام زمان(عج) نزدیک شده ایم "

یا " دشمنان در حال فروپاشی هستند " یا " اوضاع جهان در حال حاضر همان اوضاع منقول روایات هنگام ظهور است" یا بشارت تحقق تمدن نوین اسلامی ، خاورمیانه ی اسلامی و دهها بشارت دیگر

و اگر آیت الله بهجت و آیت الله ناصری می فرمایند : پیرمردها هم ظهور را می بینند

و اگر آیت الله جنتی می فرمایند: بزودی پیروزی اسلام را با نماز در مسجد الاقصی جشن پیروزی می گیریم

و آیت الله امامی کاشانی که بیداری اسلامی را تا ظهور مستدام می دانند و علامه ی کورانی که حوادث کنونی را از نشانه های ظهور می دانند

و آیت الله نوری همدانی که بیداری اسلامی را زمینه ساز ظهور دانسته و مکررا بشارت می دهند

و دکتر احمدی نژاد که با وجود سیل تهمتها ، همچنان هیچ سخنرانی اش را بدون بشارت ظهور به پایان نمی برد

و دهها بشارت از بزرگان دیگر

صرف نظر از تحقق و تجمیع بسیار عجیب نشانه های منقول در روایات و تحولات بی نظیر جهانی و منطقه ای و قیام مستضعفین در سراسر جهان و ... آیا تنها همین بشارتهای بزرگان که از صادق ترین و قابل اعتمادترین افراد عصر حاضر می باشند نباید ما را به تامل و تفکر وا دارد تا برای طرفداران نظریه مهم نزدیکی واقعی ظهور حداقل حق گفتگو و بیان آرای خود را قائل باشیم و برخورد قضایی نکنیم؟

چیزی که بنده برداشت کردم این است که این دوستان در خوشبینانه ترین حالت که داشتن دغدغه مباحث مهدوی باشد ، برداشت خود از ظاهر روایت " کذب الوقاتون" که بیان امام معصوم(ع) می باشد را بر این بشارتهای بزرگان ترجیح می دهند اما سئوال مهم اینجاست که آیا مگر بزرگان مذکور که هرکدام یدی طولانی و گاه بی نظیر در متون دینی و مباحث مهدوی دارند به این خطوط قرمز آگاهی ندارند و حدیث کذب الوقاتون را ندیده و نخوانده اند؟

و اگر رجوع به زمان و مکان و محتوا و در نظر گرفتن حقایقی دیگر در گذشته و حال در برداشت از این حدیث شریف تاثیرگذار است ، آن وقت کدام برداشت از حدیث مذکور می تواند به حقیقت نزدیک تر باشد، جواب بسیار روشن است.

و البته مطلب فوق در صورتی است که بپذیریم انگیزه دوستان از برخورد قضایی انگیزه ای فرهنگی و مهدوی بوده باشد که امیدواریم اینگونه باشد که در غیر اینصورت و وجود انگیزه های سیاسی( حتی با توجیه های نشات گرفته از تحلیل های سیاسی شخصی ) ایجاد چنین فضایی تاسف آور است.

 البته اگر لازم شود و مجبور شوم ، بنده حرفهایی در این زمینه و زمینه های دیگر برای گفتن دارم.

 دوستی از بنده پرسید که فیلم بعدی را می خواهی چه وقت بسازی ، جواب دادم که اگر کسی بخواهد از نزدیکی ظهور مطلع شود با همین دو فیلم(مخصوصاً فیلم دوم که با پرهیز از جنجال و استفاده از متخصصین به تحولات جاری و بیداری اسلامی می پردازد) مطلع شده یا خواهد شد والا اگر هزار فیلم دیگر هم ساخته شود به حالش تاثیری ندارد!

 دوستی در قسمت نظرات از چرخ 180 درجه ای! ما صحبت کرده بود ، خب عادیست که انسان در طول روز صدها چرخش 90 و 180 و 270 و حتی 360 داشته باشد! بالاخره باید به مقصد رسید یا خیر؟

چشمه ای که روان است در برخورد با موانع ، راه خود را می یابد و به سوی مقصد راهی می شود تنها مرداب است که مانعی ندارد چون حرکتی ندارد.

ان شاالله چشمه ها و جویبارهای جانها و دلهای ما و تمام شیعیان با جاذبه ی محبت و برادری به هم پیوند بخورند تا با تحقق حدیث شریف " و لو ان شیئتنا ....  "هرچه زودتر شاهد صبح زیبای ظهور باشیم.

ایمان داریم که به خواست الهی نور مقدس بشارت ظهور تا هنگامه ی مبارک ظهور نه تنها خاموش شدنی نیست که به لطف حق روز به روز تابناک تر و فراگیرتر خواهد شد ، همچنانکه هرچه به صبح نزدیک تر می شویم فضا نورانی تر و روشن تر می گردد.

...............

پ . ن :

- بنده به سهم خود از تمامی عزیزانی که در ایام بازداشت برای حمایت از موج بشارت ظهور فعالیت و تلاش داشته اند ، تشکر می کنم چه دوستان بزرگواری که در فکر تحصن و تجمع بودند(و بعد از خوب آمدن استخاره ای که دعوت به صبر کرده بود و آزادی بنده ، از این حرکت صرف نظر کردند) چه عزیزانی که با مقالات و نوشته های خود ، اعتراض خود را نشان دادند و چه دوستانی که نگران بودند و دعا فرمودند ، ناگفته پیداست که این اقدامات نه برای شخصی خاص که برای دفاع از بحث بشارت ظهور بود.

 - یکی از دوستان عزیز دست اندرکار سایت مدتی است که بیمار و خانه نشین است ، استدعا دارم برای شفای عاجل این عزیز همه دوستان دعا بفرمایند.

دیدگاه‌ها   

0 #29 آموزش وردپرس 1395-02-26 17:27
من از طرفداران پر و پا قرص سایت شما هستم.خیلی از سایتتون استفاده میکنم.امیدوارم روز به روز موفق تر بشید، سایت شما رو به هر جا تونستم معرفی کردم.
با سپاس
نقل قول کردن
0 #28 فاطي 1391-01-29 08:17
با سلام . من هنوز موفق نشدم سي دي شما رو ببينم . اما فكر ميكنم بايد كمي واقع بين تر باشيم . با اين مسئله كه بايد شرايط ظهور رو فراهم كرد نه اينكه بدنبال علائم رفت موافقم . ما دچار كمي انحرافات شديم كه حتي حاضر نيستيم سخنان آقارو بپذيريم . دقيقا مثل خوارج كه پارو فراتر گذاشته از مولا علي هم ... . بياييد با برخي انحرافات دل اقا امام زمان رو بدرد نياوريم . منتظران مصلح خود بايد صالح باشند نه اينكه سرگرم علايم ظهور شوند . بايد با پرهيز از گناه زمينه رو براي ظهور اقا فراهم كرد .
نقل قول کردن
+3 #27 مدافع کوچک ولایت 1391-01-25 17:44
با سلام
ضمن عرض ارادت خدمت شما برادر گرامی آقای سیجانی عزیز ,بنده هم از خبر دستگیری شما بهت زده شدم و اکنون که خبر آزادی شما را میشنوم بسیار خوشحالم امیدوارم با شنیدن خبر تشریف فرمایی آقا همه آزادگان جهان طعم آزاددی را بچشند .
بنده فکر میکنم مشکل آقایان تنها با آن قسمتی از مستند شما میباشد که اشاره به سردار مظلوم امام خامنه ای دکتر احمدی نژاد و بشارتهای ایشان میباشد ؛گویا نمیبینند که ایشان 4-5 سال پیش سخن از قیام ملتها و محاکمه حکام مستکبر میزد و اگنون آنها در حال تحقق است گویا خویشتن را به خواب زده اند لذا بیدار نمی گردند .
با استقامت بیشتر تا پای جان در راه خود ثابت قدم باشید.
ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم.
نقل قول کردن
+3 #26 hh 1391-01-24 16:01
به نقل از ناظر:
3. معنای آزاد اندیشی این نیست که هر کس هرچه فکر می کند در جامعه پخش کند بلکه اولا باید اهل آن فن باشد (به نظر شما معقول است مثلا بنده در دارو سازی نظر دهم و هر کس اعتراض کد بگویم آزادی اندیشه است!) ثانیا باید در مجامع علمی برای اهلش مطرح کند نه آن که سی دی کرده کوچه بازاری کند.
4. به شما تذکر دادم که مقام معظم رهبری چنین نفرمودند آیت الله بهجت چنین نفرمودند با آن که عین کلامشان را شنیدید ولی قبول نکردید با کسی که اصرار بر خلاف واقع گویی دارد چه باید کرد؟
5. مگر آقا در سخنرانی 18 تیر نفرمودند این کارها (تطبیق) موجبانحراف اذهان و مهجور شدن حقیقت می شود چرا به سخن ایشان توجه نمی کنید؟
6. کار بسیار ناجوان مردانه شما در این سی دی تقطیع کلمات آقا و چینش هدف مند آن بود که این تحریف معنوی کلام آقاست هر جا آقا سخ از وعده الهی زده گفته اید منظورشان وعده ظهور است این القای شما دروغ اندر دروغ و کذب اندر کذب است و جا داشت برای تحریف نفر اول نظام برخوردی در خور می شد اگر باب این نوع برداشتهای دروغین باز شود دیگر سنگ روی سنگ بند نمی شود اما چکنیم که برخورد مسئولان همیشه در عرصه فرهنگ سست است برعکس برخورد در عرصه سیاست
7. البته سخن زیاد است و محل نظر گذاشتن بیش از این نیست امید که هر دوی ما کمی بیشتر بیندیشیم من به عنوان بردار شما که بینی و بین الله از این که سخن در شما اثر نمی کند و مجبور به برخورد می شوند ناراحت می شوم از شما تقاضا دارم چندین بار سخنرانی آقا را در جمع مرکز تخصصی گوش جان دهید

با سلام . شما به چه مجوزی خودتون را مفسر بیانات مقام معظم رهبری میدونید از کجا فهمیدید که منظور حضرت آقا از بشارتها وعده ظهور نیست آیا شما غیب مدانید یا شاید مثل خوارج فقط خودتون را اهل فهم و درک میدونید
نقل قول کردن
-6 #25 حاج مراد 1391-01-23 00:39
جناب علی اصغر 20 ...بر حلاف خواص عوام خوب میفهمند و خوب عمل میکنند یعنی ما باید نگران فهم بد خواص باشیم نه عوام..... بنده نمی دانم قبل و بعد فرمایش اقا چه بوده ولی متاسفم که تفسیر شما از مطلب فوق (یعنی ما باید مواظب فهم بد خواص باشیم نه عوام) بسیار عوام فریبانه و خطرناک میباشد .ایا شما نباید مواظب فهم خوب خواص باشید؟علت نفسانی این تفکر خطرناک اینست که هر جه شما میگویید عوام قبول میکنند و تنها مشکل شما خواص میباشند انهم از نوع بدش.لطف میکنید به سه سوال بنده صادقانه جواب بدید؟1.یکنفر از خواص خوب که شما قبول دارید را نام ببرید گه مصداق احمدی را برای شعیب ابن صالح قبول کرده باشد؟چون بهتر از بنده میدانید که این سایت بزرگترین کاشف و پرچم دار شناسایی شعیب بوده که شاه کلید مهدویت را احمدی میدانستید.2.اغل ب احادیث اتفاق دارند که شش سال بعد از سر کار امدن شعیب ظهور بوقوع خواهد پیوست . حال پس از هفت سال از ظهور شعیب خیالی گذشته است و هیچکدام از نشانه های حتمی هم خبری نیست.ایا قبول دارید که عمیقا اشتباه کرده اید یا باز هم همچون گذشته معتقدید بدا حاصل شده است ؟ 3.با اینهمه رویارویی احمدی با سید خراسانی و طرح مکتب ایرانی و ادعای دوستی با مردم اسراییل و مخالفت بیشرمانه و 11 روز خانه نشینی در منظر جهانیان و مومنین ایا ایشان میتوانند سردار منتخب و مورد اعتماد سید خراسانی باشند؟ممنون میشوم پاسخهای خود را بفرمایید تا مستندات بعدی را به عرض شما برسانم .
نقل قول کردن
-1 #24 حاج مراد 1391-01-23 00:07
با سلام.مدتی بود به این سایت نمی امدم.ولی بازداشت و ازادی اقای سیجانی عمیقا ناراحتم کرد .با اینکه اختلافاتی با این سایت و دیدگاه هایشان دارم.ولی باید اذعان کنم که در مورد نزدیکی ظهور و استدلالات عزیزان سایت صد در صد موافقم.تنها مشکل اساسی و جدی بنده انطباق مصادیق شخصیتهای استانه ظهور میباشد که گمان میکنم پاشنه اشیل اساسی این سایت هم مربوط به این موضوع میباشد.که متاسفانه بسیار ناشیانه و کاملا مغرضانه این سایت ابروی خود را در این میان به حراج گذاشت.مانند مصداق شعیب و سفیانی که بر احمدی و پادشاه اردن انطباق داده میشد که در اولین فیلم شما (سی دی معروف) بسیار ناشیانه به ان پرداخت شده بود.البته مدتیست سمت و سوی سایت رو به اصلاح است و در محوریت سید خراسانی و بیداری اسلامی گامهای خوبی بر داشته میشود که عملا از جریان انحرافی و دجالی فاصله میگیرد که امیدوارم با ایمان و اعتقاد باشد.انشاالله
نقل قول کردن
+11 #23 هادي 1391-01-22 15:13
برادر سيجاني عزيز انشاالله در اين راه هرچه مشقت برشما روادارند در درگاه خداوند اجر بيشتري خواهي يافت. انشالله روزي بياد كه سي دي مراسم ظهور پخش كنيم . چون اگر کسی بخواهدازنزدیکی ظهور مطلع شود با همین دو فیلم(مخصوصاً فیلم دوم که با پرهیز از جنجال و استفاده از متخصصین به تحولات جاری و بیداری اسلامی می پردازد) مطلع شده یا خواهد شد والا اگر هزار فیلم دیگر هم ساخته شود به حالش تاثیری ندارد!
(اللهم عجل لوليك الفرج )انشاالله
نقل قول کردن
+14 #22 علی اصغر 1391-01-22 14:41
7 – در مورد تقطیع یا تحریف فرمایشات آقا :
بنده در حدود 8 ماه قبل پیش بینی های ولی امرمسلمین(مدظله ) را در قالب مقاله ای جمع آوری کردم ، یکی از این پیش بینی ها ، پیش بینی عملکرد و عاقبت آقای آذری قمی بود که در طی مصاحبه ی یکی از محافظان آقا با روزنامه ی کیهان حدود یکسال پیش منتشر شده بود ، هنوز 24 ساعت از انتشار این مقاله در سایت ما نگذشته بود که دفتر آقا با انتشار بیانیه ای ، از رسانه ها خواست تا در انتشار خاطرات افراد منتسب به آقا به مطالب دفترو سایت معظم له استناد کنند ، ما هم به سرعت این بخش از مقاله را حذف نمودیم ، منظور بنده این است که انعکاس فرمایشات معظم له به صورت دقیق توسط دفتر ایشان رصد و پیگیری می شود و اگر موردی از تحریف سخنان آقا باشد به سرعت تذکر داده می شود چه تیتر روزنامه ی کیهان باشد و چه سایتهای مهم و پربازدید و چه رسانه های دیگر ، چه رسد به کلیپها و فیلم مستندی که می تواند ظرفیت انتشار گسترده و اثرگذاری را داشته باشد.
البته ما نیز تمام تلاشمان را حفظ محتوای فرمایشات ولی امرمسلمین(مدظله ) انجام داده ایم و با بررسی دقیق مقاله جامع وعده الهی در کلام آقا که از سایت معظم له دریافت کرده بودیم ، وعده های الهی اشاره کننده به ظهور را استخراج نموده ایم ، هرچند ممکن است موردی از اشتباه ناخواسته نیز یافت شود اما کلیت وعده های نقل شده به ظهور اشاره دارند.

در آخر ضمن آرزوی موفقیت برای شما و دیگر عزیزان و منتظران ظهور آن یارسفرکرده ، امیدوارم که بزودی زود چشم منتظر مظلومان و صالحان جهان به قدوم آن یار مهربان روشن گردد.

التماس دعا
نقل قول کردن
+13 #21 علی اصغر 1391-01-22 14:41
5- عین کلام و فرمایشات آقا و آیت الله بهجت و بزرگان دیگر وجود دارد که می تواند مورد قضاوت شما و دوستان دیگر قرار گیرد.
6- در مورد فرمایشات آقا : معظم له می فرمایند :
" كارهاى غيرعالمانه، غيرمستند، غير متكى به منابع و مدارك معتبر، صرف تخيلات و توهمات؛ اينجور كارى مردم را از حالت انتظار حقيقى دور ميكند ...."

" لذا از كارِ عوامانه، از تسليم شدن در مقابل شايعات عاميانه بايستى بشدت پرهيز كرد. كارِ عالمانه، قوى، متكى به مدرك و سند، كه البته كار اهل فنِ اين كار است ... "

براستی آیا بررسی قواعد ظهور توسط علمای مطرح مهدویت کاری عامیانه و تخیل و توهم است؟ آیا محور قرار دادن بیداری اسلامی و اخبار و تحولات حقیقی و واقعی و استفاده از نظر و بیان صاحبنظران و اهل فن در عرصه ی مهدویت کاری جاهلانه و عامیانه است یا ترویج اشعار شاه نعمت الله ولی و تطبیق های من درآوردی و یا امثال کتاب مژده ی ظهور؟ ( قابل توجه است که این نویسنده منحرف که دو جلد از کتاب مژده ظهور را به چاپ رسانده و آنرا منتشر کرده است وعده داده که در تابستان امسال جلد سوم کتاب مژده ظهور را نیز منتشر کند! برخی از اعتقادات نادرست این نویسنده : حکومت روحانیون در ایران که به ظلم می گراید یک سال قبل از ظهور توسط سیدخراسانی بپاخواسته از چین که سردارش شعیب را از سمرقند به همراه دارد نابود خواهد شد! و مطالب انحرافی دیگر ... pishgooei.persianblog.ir/ )
نقل قول کردن
+14 #20 علی اصغر 1391-01-22 14:37
همانگونه که قبلا عرض کردم چند سال پیش کتابی بنام مژده ی ظهور در دو جلد در قم منتشر شد که نه تنها مورد هیچ نقد و تعرضی قرار نگرفت که عملا توسط برخی از موسسات بعنوان کاری در خور توجه معرفی شد ، محتوای این کتاب بسیار سخفیف و استفاده ی نادرست از علوم جفر و ستاره شناسی و حساب های عجیب و غریب و گاه خنده دار برای تعیین زمان ظهور بود و جالب این که به صورت مکرر در این کتاب توقیت های دقیق و آشکار وجود داشت ، بنده این گونه کارها را مصداق کار جاهلانه و عامیانه می دانم همانگونه که حضرت آقا در همان سخنرانی از تلاش برای تطبیق اشعار شاه نعمت الله ولی بعنوان مصداق کار جاهلانه نام بردند و نه تطبیق های ما که اکثراً مورد قبول متخصصین و اهل فن است.

4- در مورد آزاد اندیشی :

در ابتدا باید عرض کنم که همان مثالی که بیان فرمودید یعنی داروسازی مثال خوبی است ما در این رشته مدارک گوناگونی داریم ، از کارشناسی تا دکترا تا فوق دکترا و تخصص و فوق تخصص ، و حتی داروسازی گیاهی که بخوبی در بخشی از جامعه ی ما جا افتاده و مورد استفاده قرار می گیرد.
خب آیا درست است که بیان کنیم فقط برخی افراد با مدرک فوق تخصص حق ساختن دارو را دارند ؟ در حالی که در داروخانه های ما حداقل داروهای ترکیبی به وفور حتی توسط کارشناسان مقطع لیسانس داروسازی نیز تهیه می گردد ، در بشارت ظهور هم همین گونه است ، بنده ادعای تخصص در این رشته را ندارم اما با توجه به مطالعاتی که در طول بیش از 10 سال با علاقه انجام داده ام تا این حد توان دارم که بحثی را که پشتوانه ی نظری بزرگان و متخصصان را با خود دارد و مطالب اولیه را آنها از راههای علمی و شهودی ارائه داده اند ، در کنار هم قرار داده و عملاً انها را به صورت تصویری و قابل استفاده برای علاقه مندان تهیه نمایم.
اما در مورد انتشار ، در مورد فیلم اول بنده بحث انتشار گسترده را قبول دارم اما در مورد فیلم دوم ، انتشار اینترنتی برای علاقه مندان و ارسال محدود برای برخی از اعضای مبشران به هیچ وجه نمی تواند مصداق انتشار گسترده در جامعه باشد وآنگهی اعتقاد دارم همانگونه که ولی امر مسلمین(مدظله) فرمودند برخلاف خواص ، مردم خوب می فهمند و خوب عمل می کنند یعنی ما باید نگران فهم و عملکرد بد خواص باشیم تا عوام.
نقل قول کردن
+13 #19 علی اصغر 1391-01-22 14:36
- در مورد توقیت بالکنایه :
می دانیم حرمت توقیت یکی از ضمانتهای مصون ماندن بحث ظهور از آفت شیادان و دجالان است ، اما همین حرمت 6 ماه قبل از وقوع ظهور و با تحقق اولین نشانه حتیمه عملا برداشته می شود ، اما از سخنان بزرگان چنین برداشت می شود که برداشتن شدن حرمت توقیت با وقوع اولین نشانه ی حتیمه مقدمه ای با خود دارد که کم رنگ تر شدن آن است که در آستانه ظهور رخ خواهد داد که می توان از آن به تعیین محدوده زمانی نام برد ، که در سخنان بزرگان به وفور یافت می شود ، مثلا هنگامی که حکومت زمینه ساز در مشرق زمین یا ایران که یکی از زمینه های اصلی ظهور است بوجود آمد دیگر سخن گفتن از هزاران سال غیبت بی معنی است و محدوده ی زمانی برای ظهور می توان تعیین کرد که کمتر از یک قرن است که این محدوده زمانی به صراحت در کلام حضرت امام(ره) وجود دارد : این قرن ، قرن غلبه مستضعفان بر مستکبران است، همچنانکه در کلام بزرگان دیگر این محدوده ی زمانی را می توان دید : حضرت آقا در سفر کرمانشاه : و شما جوانان ان شاالله آن روزی را که پرچم اسلام تمام این منطقه را نجات خواهد داد خواهید دید. یا بشارت آیت الله بهجت که تعیین محدوده ی زمانی است و بشارتهای بزرگان دیگر ...
بنده توقیت در لفافه در فیلم لحظه ی دیدار آن هم نه تاریخ دقیق که تعیین محدوده زمانی را قبول دارم و آن را منطبق بر رویه اهل فن می دانم.

3- در مورد عالمانه بودن کار :
بنده ادعا ندارم که این فیلم یک کار تخصصی و عالمانه ی صددرصد است اما آن را به هیچ وجه کاری عامیانه نیز نمی دانم ما در فیلم از نظرات متخصصین و افراد مطرح در عرصه ی مهدویت و همچنین بشارتها و فرمایشات بزرگان استفاده کرده ایم و به صورت منطقی به بررسی تحولات جاری جهان و بیداری اسلامی پرداخته ایم ، آیا این کاری عامیانه است؟!
نقل قول کردن
+13 #18 علی اصغر 1391-01-22 14:36
به نقل از ناظر:
برادر بزرگوار جناب آقای سیجانی
سلام علیکم
توضیحی فرمودید بنده نیز به رسم ادب لازم دانستم توضیحی خدمت شما عرضه بدارم.
البته معلوم است که ما بنا نداریم حرف هم را بپذیریم شاید حتی به ....

با سلام و درود به برادر عزیز
در گفتگوی دو طرفه اگر فکر انسان این باشد که طرف مقابل حرفهای او را گوش نمی کند یا اهمیتی برای آن قائل نیست ، عملاً باب گفتگو بسته می شود در حالی که بنده اعتقاد دارم در گفتگوها حتی اگر یک طرف بنای قطعی بر نشنیدن یا عمل نکردن هم گذاشته باشد باز اثرات پنهان گفتگو و شنیدن مطالب جدید تاثیرات خود را خواهد گذاشت در حالی که بنده تعصبی بر حرفها و اعتقادات خود ندارم و اگر حرف حقی باشد می شنوم و اگر مجاب شوم بدان عمل می کنم.

و اما پیرامون مواردی که فرمودید :
1- بنده تطبیق را به صورت کامل آفت نمی دانم بلکه آنچنانکه آقا فرمودند تطبیق عامیانه آفت است ، تطبیقی که بدون در نظر گرفتن نشانه های روایی و دلایل عقلی باشد و البته به صورت قطعی بیان شود ، والا محققین و متخصصین تطبیق احتمالی عالمانه را نه تنها رد نمی کنند که آن را فلسفه و لازمه ی صدور حدود 2000 روایت مهدوی می دانند. می دانیم که رویه علمای بزرگی چون سیدبن طاوس و علامه مجلسی در گذشته نیز چنین بوده است اما در مورد تطبیق های در لفافه ای که فرمودید درفیلم دوم(لحظه دیدار) وجود دارد ، این تطبیق ها آنگونه که برخی تطبیق های فیلم اول جنجالی شد ، جنجالی نیست در حالی که شرایط تطبیق عالمانه چون انطباق نشانه های ظهور ، تایید دلایل عقلی و نظر متخصصین را با خود دارد...
ادامه دارد ...
نقل قول کردن
+8 #17 !! 1391-01-22 14:15
آیا به این تبعیض ها عادت می کنیم؟

همین حالا نصر تی وی در حال توسعه و فعالیت در مقام یک شبکه تلویزیونی است لازم نیست که گفته شود ایجاد شبکه خصوصی در کشور چه وجه قانونی دارد. سوال اینکه چرا دولت نمی تواند و بعضی می توانند و چرا حالا که این بعضی می توانند مردم هم نتوانند، آیا این تبعیض کمی است؟ نمی دانم ولی از خودم می پرسم آیا ما باید به این تبعیض ها عادت کنیم؟ چگونه است که عده ای مبسوط الید هر چه بخواهند می گویند و می کنند ادعایشان گوش کر کن است و عده ای دیگر در حد اظهار وجود هم نباید باشند؟ این از کجا می آید؟ آیا آزادی بیان و طرح کلمه مردم فقط زمان انتخابات و حضور در صحنه است و در بقیه مواقع نباید ادعایی داشته باشند؟ این چه تبعیضی است که مردم عادی یا محملی برای ابراز وجود ندارند یا اگر دارند زمانی است که دیگران صلاح بدانند. امثال جوانفکر و سیجانی ها قربانی تبعیض شده، می شوند و خواهند شد ولی باید دانسته شود که این تبعیض ها قابل عادت نیست. انقلاب اسلامی آمد که تبعیض ها برداشته شود نه اینکه به شکل دیگری بازتولید شود و توجیهات مذهبی برایش تراشیده شود. عادت به این تبعیض ها چه در حق خودی ها باشد چه غیر خودی ها ظلم است و عادت به آن مرگ انقلاب اسلامی را در پی دارد. ظاهراٌ این روزها به ازدیاد است. اگر سکوت یا عادت کنیم از انقلاب جز اسم و رسمی توخالی چیزی باقی نخواهد ماند.
ajl-e-emam.blogfa.com/post/386
نقل قول کردن
-14 #16 ناظر 1391-01-22 10:54
3. معنای آزاد اندیشی این نیست که هر کس هرچه فکر می کند در جامعه پخش کند بلکه اولا باید اهل آن فن باشد (به نظر شما معقول است مثلا بنده در دارو سازی نظر دهم و هر کس اعتراض کد بگویم آزادی اندیشه است!) ثانیا باید در مجامع علمی برای اهلش مطرح کند نه آن که سی دی کرده کوچه بازاری کند.
4. به شما تذکر دادم که مقام معظم رهبری چنین نفرمودند آیت الله بهجت چنین نفرمودند با آن که عین کلامشان را شنیدید ولی قبول نکردید با کسی که اصرار بر خلاف واقع گویی دارد چه باید کرد؟
5. مگر آقا در سخنرانی 18 تیر نفرمودند این کارها (تطبیق) موجبانحراف اذهان و مهجور شدن حقیقت می شود چرا به سخن ایشان توجه نمی کنید؟
6. کار بسیار ناجوان مردانه شما در این سی دی تقطیع کلمات آقا و چینش هدف مند آن بود که این تحریف معنوی کلام آقاست هر جا آقا سخ از وعده الهی زده گفته اید منظورشان وعده ظهور است این القای شما دروغ اندر دروغ و کذب اندر کذب است و جا داشت برای تحریف نفر اول نظام برخوردی در خور می شد اگر باب این نوع برداشتهای دروغین باز شود دیگر سنگ روی سنگ بند نمی شود اما چکنیم که برخورد مسئولان همیشه در عرصه فرهنگ سست است برعکس برخورد در عرصه سیاست
7. البته سخن زیاد است و محل نظر گذاشتن بیش از این نیست امید که هر دوی ما کمی بیشتر بیندیشیم من به عنوان بردار شما که بینی و بین الله از این که سخن در شما اثر نمی کند و مجبور به برخورد می شوند ناراحت می شوم از شما تقاضا دارم چندین بار سخنرانی آقا را در جمع مرکز تخصصی گوش جان دهید
نقل قول کردن
-12 #15 ناظر 1391-01-22 10:54
برادر بزرگوار جناب آقای سیجانی
سلام علیکم
توضیحی فرمودید بنده نیز به رسم ادب لازم دانستم توضیحی خدمت شما عرضه بدارم.
البته معلوم است که ما بنا نداریم حرف هم را بپذیریم شاید حتی به حرف طرف مقابل فکر هم نمی کنیم (شاید) اما از آنجا که امکان گفتگوی رو در رو فعلا امکان ندارد بهتر است من نیز که با افکار دوستان مقابل شما تا حدودی آشنایی دارم مطالبی را توضیح دهم نه برای آن که شما بپذیرید بلکه برای آن که حرف دو طرف معلوم باشد و اگر شخص سومی به نظاره نشست برای حکم کردن دلیل داشته باشد.
1. برادر عزیز هر چند شما بارها تکرار می کنید که موارد گذشته اصلاح شده است اما خود می دانید که چنین نیست و توقیت و تطبیق بی دلیل که دو آفت عمده بود بر قوت خود باقی است منتهی با لفافه
2. آقا فرمودند کار عالمانه کار اهل آنست شما که تبع رهبری هستید وقتی ایشان می فرماید شما حق اظهارنظر ندارید چرا خلاف صریح دستور ایشان رفتار می کنید؟
نقل قول کردن
+9 #14 علی اصغر 1391-01-22 10:24
به نقل از سلمان:
با سلام
اگر مطالب و مستندها با مشورت گروهی انجام بشه و از توصیه های علما و بزرگان استفاده بشه کارها خوب پیش خواهد رفت و هیچ شبهه ای برای کسانی که دنبال شبهه ها هستند نمی ماند.
اما اگر قرار باشد کارها را یک نفر انجام بده باز هم ممکنه از این ماجراها پیش بیاد.
این سایت به نام گروه مبشران راه افتاد و مطمئنا استفاده از مشورت جمعی کمتر سبب میشه کارها نپخته باشه.
ان شاءالله پای هیچکس به بازداشت و بازداشتگاه باز نشه و ان شاءالله همه به قوانین نظام اسلامی احترام بگذاریم.

ان شاءالله جناب علی اصغر سیجانی هم اولا اگر کاری خواست انجام بده فقط با اخلاص و برای خدا انجام بده چون اگر کار برای خدا باشه خداوند خودش گره ها را میگشاید و دوما کارهای گروه طوری مدیریت بشه که اون کارهایی که تا حالا توصیه شده نکنید، نکنید.

اگر اینگونه عمل کردید موفقید والا زشته جناب علی اصغر که بشنویم یک شخصی که در عرصه مهدویت کار میکرده بازداشت شده من قبلا هم برخی مشورتها خدمت دوستان دادم اما برخی عمل شد و برخی عمل نشد سعی کنیم با کارهایمان آبروی امام زمانمان (عج) و کسانی که در عرصه مهدی خدمت میکنند را حفظ کنیم.

دوستان دیگر هم بدانند علی اصغر شخصی مثل همه ماست نیائیم طرف را طوری مقدس کنیم که فردا ...... . در ضمن قرار بود این سایت گروه باشه ولی الان همش شده علی اصغر علی اصغر.


با سلام به برادر عزیز

اینگونه نیست که فیلم اول و دوم فقط با نظر و خواست بنده بوده باشد در هر دو فیلم دوستانی که اسمشان در تیتراژ آورده شده و کسانی که گمنام مانده اند فیلمنامه را دیده و نظر و پیشنهاد خود را داده اند و حتی قبل از انتشار فیلم بار دیگر دوستان فیلم را دیده و نظر انتقادی و پیشنهادی خود را ابراز فرموده اند.

در نظر داشته باشید که به دلایل متعدد چه در فیلم اول و چه در فیلم دوم نمیشد کار را علنی کرد.

از نظر مشورتی دوستان تا جایی که امکان داشته است استفاده شده است.

ما وظیفه ی خود را تا حدودی انجام دادیم حال می ماند وظیفه ی دوستان در رساندن بشارت ظهور به گوش جامعه و علاقه مندان
نقل قول کردن
+11 #13 علی اصغر 1391-01-22 10:17
به نقل از عباس محمدی:
با سلام خدمت جناب سیجانی عزیز

خداوند متعال را شاکرم با شما عزیزان آشنا شدم و آرزوی سربازی آقا برای شما و همه عزیزان مخلص دارم .

مطلبی هست که مدتیست ذهن بنده را مشغول کرده و در صورت صلاح دید شما و این سایت کار آمدی لازم را برای اجرایی نمودن آن دارد . ان شاالله

با عنایت به هدف کلی سایت ( روشنگری و زمینه سازی ) به نظرم میرسد در خصوص ظهور و رجعت عیسی مسیح علیه السلام که از ارکان مسلم حوادث آخر الزمانی هست باید منابع موثق و مورد اعتمادی که به دور از تحریف صهیونیسم بین الملل است در یک مقاله مفصل و جامع جمع آوری شده و در معرض نظر جامعه بین المللی قرار گیرد .

با عنایت به تلاش صدها ساله ایادی شیطان و صهیونیسم در تحریف واقعییات ظهور (هم در بخش عقاید شیعی و هم منابه موثق و عقاید مسحییت ) میبینیم سعی فراوانی دارند تا این دو دین الهی را در برابر هم قرار دهند .
لذا تحقیق و جمع آوری منابه موثق و به دور از تحریف در زمینه نزیک کردن عقاید اسلام و مسیحییت بر سر موضوع رجعت و ظهور منجی آخر الزمان میتواند نقش بسیار مهمی در زمینه سازی و نزدیکی قلوب مومنین مسلمان و مسیحی داشته باشد .
البته میتوان با تشکیل مجمع مشورتی از علما مورد وثوق و کارشناسان شیعه و مسیحیت به این امر مهم اقدام نمود .

التماس دعا


با سلام و درود به برادر عزیز
ممنون از لطف شما

موضوع مهم و لازم و تاثیرگذاری را مطرح فرمودید ، بنده ان شاالله سعی می کنم کار کردن بر روی این موضوع را به برادران مستندساز مطرحی چون جناب طالب زاده پیشنهاد بدهم.

التماس دعا
نقل قول کردن
+9 #12 مجید 1391-01-22 07:23
سلام
مصاحبه ای که با آقای کورانی داشتید رو لطفا در سایت قرار بدید باتشکر.
نقل قول کردن
-2 #11 عبدالرحمن 1391-01-22 02:06
خدا شفاشون بده و شفامون بده
نقل قول کردن
+13 #10 علی جعفری 1391-01-22 00:35
برای مظلومیت علی اصغر سیجانی و محمود احمدی نژاد

qods.info/?p=3841
نقل قول کردن
+12 #9 پارسا 1391-01-22 00:09
یارب که کارها همه گردد به کام ما
نور حضور خویش فروزد امام ما

ما باده محبت او نوش کرده ایم
«ای بی خبر زلذت شرب مدام ما»

هرگز نمیرد آنکه از این باده زنده شد
«ثبت است بر جریده عالم دوام ما»

ای باد اگر بکوی امام زمان رسی
«زنهار عرضه دار به پیشش پیام ما»

گو همتی بدار که مخمور فرقتیم
شاید برآید از می وصل تو کام ما

از اشک در ره تو فشاندیم دانه ها
«باشد که مرغ وصل بیفتد به دام ما»

فیضت بصبح و شام زجان می کند سلام
پیکی کجاست تا برساند سلام ما
نقل قول کردن
+12 #8 . 1391-01-21 23:37
سلام

هر که مقرب تر است... جام بلا بیشترش می دهند...

روزی روزگاری به همین زودی ها با همین برادران بالا می نشینیم و به این خاطرات گذشته می خندیم...

و چه روزگار شیرینی در انتظار همه ماست... حال، هر که هر کار می خواهد بکند... ما که سرخوش می رویم...

اللهم عجل لولیک الفرج
نقل قول کردن
-9 #7 سلمان 1391-01-21 23:16
با سلام
اگر مطالب و مستندها با مشورت گروهی انجام بشه و از توصیه های علما و بزرگان استفاده بشه کارها خوب پیش خواهد رفت و هیچ شبهه ای برای کسانی که دنبال شبهه ها هستند نمی ماند.
اما اگر قرار باشد کارها را یک نفر انجام بده باز هم ممکنه از این ماجراها پیش بیاد.
این سایت به نام گروه مبشران راه افتاد و مطمئنا استفاده از مشورت جمعی کمتر سبب میشه کارها نپخته باشه.
ان شاءالله پای هیچکس به بازداشت و بازداشتگاه باز نشه و ان شاءالله همه به قوانین نظام اسلامی احترام بگذاریم.

ان شاءالله جناب علی اصغر سیجانی هم اولا اگر کاری خواست انجام بده فقط با اخلاص و برای خدا انجام بده چون اگر کار برای خدا باشه خداوند خودش گره ها را میگشاید و دوما کارهای گروه طوری مدیریت بشه که اون کارهایی که تا حالا توصیه شده نکنید، نکنید.

اگر اینگونه عمل کردید موفقید والا زشته جناب علی اصغر که بشنویم یک شخصی که در عرصه مهدویت کار میکرده بازداشت شده من قبلا هم برخی مشورتها خدمت دوستان دادم اما برخی عمل شد و برخی عمل نشد سعی کنیم با کارهایمان آبروی امام زمانمان (عج) و کسانی که در عرصه مهدی خدمت میکنند را حفظ کنیم.

دوستان دیگر هم بدانند علی اصغر شخصی مثل همه ماست نیائیم طرف را طوری مقدس کنیم که فردا ...... . در ضمن قرار بود این سایت گروه باشه ولی الان همش شده علی اصغر علی اصغر.
نقل قول کردن
+13 #6 هادي 1391-01-21 23:02
برادر سيجاني عزيز انشاالله در اين راه هرچه مشقت برشما روادارند در درگاه خداوند اجر بيشتري خواهي يافت انشالله روزي بياد كه سي دي ظهور پخش كنيم . چون اگر کسی بخواهدازنزدیکی ظهور مطلع شود با همین دو فیلم(مخصوصاً فیلم دوم که با پرهیز از جنجال و استفاده از متخصصین به تحولات جاری و بیداری اسلامی می پردازد) مطلع شده یا خواهد شد والا اگر هزار فیلم دیگر هم ساخته شود به حالش تاثیری ندارد!
(اللهم عجل لوليك الفرج )انشاالله
نقل قول کردن
+18 #5 عباس محمدی 1391-01-21 22:22
با سلام خدمت جناب سیجانی عزیز

خداوند متعال را شاکرم با شما عزیزان آشنا شدم و آرزوی سربازی آقا برای شما و همه عزیزان مخلص دارم .

مطلبی هست که مدتیست ذهن بنده را مشغول کرده و در صورت صلاح دید شما و این سایت کار آمدی لازم را برای اجرایی نمودن آن دارد . ان شاالله

با عنایت به هدف کلی سایت ( روشنگری و زمینه سازی ) به نظرم میرسد در خصوص ظهور و رجعت عیسی مسیح علیه السلام که از ارکان مسلم حوادث آخر الزمانی هست باید منابع موثق و مورد اعتمادی که به دور از تحریف صهیونیسم بین الملل است در یک مقاله مفصل و جامع جمع آوری شده و در معرض نظر جامعه بین المللی قرار گیرد .

با عنایت به تلاش صدها ساله ایادی شیطان و صهیونیسم در تحریف واقعییات ظهور (هم در بخش عقاید شیعی و هم منابه موثق و عقاید مسحییت ) میبینیم سعی فراوانی دارند تا این دو دین الهی را در برابر هم قرار دهند .
لذا تحقیق و جمع آوری منابه موثق و به دور از تحریف در زمینه نزیک کردن عقاید اسلام و مسیحییت بر سر موضوع رجعت و ظهور منجی آخر الزمان میتواند نقش بسیار مهمی در زمینه سازی و نزدیکی قلوب مومنین مسلمان و مسیحی داشته باشد .
البته میتوان با تشکیل مجمع مشورتی از علما مورد وثوق و کارشناسان شیعه و مسیحیت به این امر مهم اقدام نمود .

التماس دعا
نقل قول کردن
+16 #4 علی جعفری 1391-01-21 22:11
اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب الزمان بحق فاطمه الزهرا [-O
به وعده الهی که امام خامنه ای فرمودند ، حسن ظن داریم.

ایشان فرمودند:

نتيجه حُسن ظن به وعده الهي، ايستادگي و حركت رو به جلو است در حاليكه نتيجه سوءظن به خداوند، مرعوب و تسليم شدن در برابر دشمن است.

www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912010867

اللهم اشفع مرضانا . اللهم اشفع امراضنا . اللهم اشفع کل مریض



نقل قول کردن
+20 #3 ..... 1391-01-21 22:01
@};- بسم الله الرحمن الرحیم @};-

@};- والفجر ولیال عشر @};-

@};- نصرمن الله و فتح قریب و بشرالمومنین @};-
نقل قول کردن
+16 #2 قاسم نصراله 1391-01-21 21:56
رب ادخلنی مدخل صدق ، واخرجنی مخرج صدق ، وجعل لی من لدنک سلطانا" نصیرا
نقل قول کردن
+17 #1 قاسم نصراله 1391-01-21 21:55
رب ادخالنی مدخل صدق ، واخرجنی مخرج صدق ، وجعل لی من لدنک سلطانا" نصیرا
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد