رایحه ظهور

درماندگی و حمله به آخرین سنگر

وقتی مبدع جریان انحرافی طلبکار می شود!

» ابتدای نظرات (52)

نمی دانم حکایتش را شنیده اید یا نه؟! خسیسی بود که غلامی داشت. روزی برایش گوشت نذری آوردند. به غلام گفت بپز تا بخورم و آزادت کنم. چندبار غلام بیچاره پخت، هر بار گوشت را رها میکرد و آب گوشت را میخورد و گوشت میماند و غلامی حسرت به دل که چه وقت می خواهد این تکه گوشت را بخورد تا مرا آزاد کند... . بالاخره وقتی دید امیدی نیست به ارباب گفت: مرا آزاد نمی کنی آزادم نکن ارباب. اما این تکه گوشت بینوا را آزاد کن!

حالا رفسنجانی هم یک نامه پیدا کرده که هر چند روز یکبار آن را پس از 30 سال بازنشر میکند و ول نمی کند این نامه بدبخت را! خدا نکند که نامه ای گیر این رفسنجانی بیفتد!!!

هاشمی رفسنجانی یک نامه از خودش و بزرگان برای امام خمینی در مورد بنی صدر نوشته بود. این نامه چند بار با تیترهای متفاوت بازنشر میشود. نکته جالب اینست که سایت رفسنجانی در اکثر تیتر دوها شروع به بافتن اراجیف راجع به نامه می کند! و مهملات خودشان را به اسم تیتر دو از نامه منتشر می کنند!

هاشمی خنده به ساده لوحی جماعت ساده دل

12 خرداد 89: سکوت در قبال تهمتهای ناجوانمردانه رئیس جمهور ، " رضایت جنابعالی " تلقی نخواهدشد؟!// هرگونه اظهار و عملی برای جلوگیری از انحرافات "رئیس جمهور " به عنوان کارشکنی و تخلف از دستور امام و قدرت طلبی معرفی می‌‍شود!؟ //تهمت زنی های "رئیس جمهور" دشمنان را خندان و مردم را دلسرد و مایوس کرده است!// رادیو وتلویزیون به کل در خدمت بنی صدر است و اسم ما را هم نمی برد !

17 شهریور 89: این رئیس جمهور همه را دلسرد و مایوس کرده ؛ سکوت را جایز نمی دانیم ! // ما شده ایم غارتگر بیت المال ؛ رئیس جمهور هم شده خادم محرومین ! // ما در «تلویزیون رئیس جمهور» ممنوع التصویر هستیم! مردم فکر می کنند حتما مورد رضایت امام است ! // سکوت برابرتهمتهای ناجوانمردانه رئیس جمهور رضایت جنابعالی تلقی می شود !

28 شهریور 89: خون به دل مردم کرده حرفهای این رئیس جمهور! دشمن شادمان کرده است!// ما در تلویزیون رئیس جمهور ممنوع التصویر هستیم؛ مردم می گویند حتما امام راضی است ! //سکوت برابر تهمتهای ناجوانمردانه رئیس جمهور رضایت جنابعالی تلقی می شود ! // از امام انتظار عکس العمل داریم در مقابل تهمتهای این رئیس جمهور!// در تلویزیون بنی صدری جایی برای یاران انقلاب نیست!

12 آبان89: یاران امام: برابر رئیس جمهور سکوت نفرمایید!

30 آبان 89: در صدا و سیمای وقف رئیس جمهور شده جایی برای یاران انقلاب نیست!

7 دی 89: نگرانیم مردم سکوت امام را تایید انحراف رئیس جمهور تلقی کنند!

11 تیر 90: نامه بی سلام خواص انقلاب به امام//جریان انحرافی حتی از ذکر نام ما در صدا و سیما جلوگیری بعمل می آورد!//

13 شهریور 90: نامه بی سلام آیت الله خامنه ای و هاشمی به امام!

اما در آخرین مورد با توجه به نزدیک شدن به انتخابات رفسنجانی دور آخر را شروع می کند:

7 آذر 90: سکوت رهبری در قبال انحراف رئیس جمهور جایز نیست!// متأسفانه این خطر به طور جدی وجود دارد که انتخابات مجلس تحت تأثیر همین جو ناسالم منجر به انتخاب شدن افرادی که تسلیم رئیس جمهورند بشود و از داشتن مجلسی مستقل و حافظ اسلام در مقابل انحراف احتمالی مجریان محروم گردیم!

و در 21 آذر باز هم ترس از انتخابات مجلس: نامه بی سلام خواص انقلاب به امام (ره)// مردم بی اطلاع؛ سکوت شما را دلیل بر رضایت از اقدامات انحرافی رئیس جمهور می گیرند. //این خطر به جد وجود دارد که انتخابات مجلس منجر به انتخاب شدن افراد تسلیم رئیس جمهور شود و از داشتن مجلسی مستقل در مقابل انحراف مجریان محروم گردیم.

***نکته بسیار جالب اینست که در تمام این نامه که سایت هاشمی آن را منتشر کرده، فقط 3 بار کلمه انحراف به کار رفته و در تصاویری که از نامه در سایت رفسنجانی منتشر شده، حتی یکبار هم کلمه انحراف به کار نرفته است!!!(نامه ای که امضای بزرگان در زیر آن است، فقط 6 بند دارد و امضاها در زیر بند ششم است، اما سایت هاشمی از یک نامه 16 بندی که تصویر بقیه نامه را ندارد خبر میدهد!!!) به هر حال می توانید ببینید که سایت هاشمی چندبار کلمه انحراف را قاطی نامه کرده! به هر حال برای ساده دلانی که فریب هاشمی رفسنجانی در واژه جریان انحرافی را خوردند، در همین مورد هم نشانه هاست، ولی برای اهل تفکرشان! نه برای ضبط صوتها!

***هدف: رفسنجانی می خواهد به کجا برسد؟!

دقت کنید: سکوت رهبری در قبال انحراف رئیس جمهور جایز نیست!

هاشمی : انحراف را باید بی واهمه اصلاح کرد!

چه می خواهد بگوید؟! رهبری که در برابر انحراف ساکت باشد، رهبر نیست! هدف اصل رهبری است! یک کد بهتر از رفسنجانی:

هاشمی : طغیان افراد کوچک نتیجه تمجید نابجای بزرگان است.

مشکل رفسنجانی، به آنجایی بر میگردد که نظر آقا به فلانی نزدیکتر است، که آقا از احمدی نژاد حمایت کرده و اتفاقا خیلی ها از رفسنجانی تا برخی مدعیان تحمل همین جملات را نداشتند... . مشکل هاشمی آقاست که از احمدی نژاد حمایت کرده و در برابر انحراف از رفسنجانی! ساکت است.

هاشمی رفسنجانی همانی است که به امام خمینی گفت: "آیا بی‌خط بودن و آسایش طلبی را می‌پسندید؟" یعنی امام خمینی استغفر الله... حالا چنین آدم گستاخی با رهبری که دهها سال او را میشناسد و در حد رفیق و نه رهبر قبولش دارد، چگونه صحبت می کند؟! اینکه اول و آخر .

اشتباهات به تو برمیگردد

هاشمی کوچک و بزرگ! کپی و بدل!

***تنها کسی که در تاریخ جمهوری اسلامی توانسته هاشمی رفسنجانی را دو بار شکست بدهد، احمدی نژاد بوده است. برخی از دوستان دچار این اشتباه شده اند که احمدی نژاد بصورت انتحاری آمد و رفسنجانی را کرد مهره سوخته، هر چند خودش هم سوخت...و این یک شهادت سیاسی برای اوست. من با این نظر کاملا مخالفم. اتفاقا رفسنجانی اکنون بیرون گود نشسته و حملات به احمدی نژاد و حتی رهبری را صحنه گردانی می کند. او نسوخت، فقط خودش را کمی کنار کشیده و دستور میدهد. شما میبینید که هاشمی نیست، ولی صدایش می آید! نیست ولی دستوارتش هستند. اما اگر احمدی نژاد را حذف کنند، دیگر کسی هست که بتواند جلوی هاشمی بایستد؟! اگر احمدی نژاد حذف شود، کسی هست که سخنان او را تکرار کند؟!

عشق احمدی نژاد به آقا، ولایتمداری احمدی نژاد

به قول یکی از دوستان: احمدی نژاد تنگه احد است، برخی دچار توهم شدند و رهایش کردند...

***احمدی نژاد در جمع استانداران: آن آقایی که از اول مقابل ما بود، 10 بار از طریق پسرش پیغام داد که ما با تو کاری نداریم. چرا نمی گذاری آن بالایی را بزنیم؟! گفتم ما یک تار موی آن بالایی را با هزاران مثل شما عوض نمیکنیم...

یک سوال مهم: رسانه های مدعی مانند رجا چه غلطی می کنند؟!

مطالب مرتبط:

هاشمی را در یابید لینک

کد هاشمی برای حملات جدید لینک

راز قیاس این روزها! لینک

حمله به جریان انحرافی و تشکیل 7+8 با توصیه رفسنجانی بود! لینک

اینجا کشور بصیرت نیست! لینک

هاشمی و عبرتهای مشروطه لینک

سکوتی شرم آور؛ اف لکم و لما تعبدون لینک

ولایت تنها شده، کجا هستند آنهمه وبلاگ و سایت و جنگ نرم...لینک

هاشمی وقتی رهبری را تهدید کرد که برخی نادانسته برایش زمینه ساختند..لینک

خط قرمز ما لینک

عاقبت چپی ها در انتظار راستی ها؟! لینک

نخ های نامریی و کارگردان... لینک

فتنه سازی جدید برای تطهیر فتنه قبلی لینک

 

منبع:

وبلاگ ندایی از درون

http://nedaiedaroun.parsiblog.com/Posts/146

دیدگاه‌ها   

-2 #52 علی 1390-10-08 23:55
به نقل از م:
هاشمی زنده است تا نهضت زنده است........
ظاهرا شما هاشمی را میرانده اید.....

[quote name="مهدی 110"]

مرحوم اکبر هاشمی رفسنجانی بهرمانی سال 84 به درک واصل شد...
نقل قول کردن
-2 #51 علی 1390-10-08 23:51
هاشمی رفسنجانی مدیریت اصلی فتنه آینده را بر عهده خواهد داشت. بیایید تا دیر نشده این عنصر بوقلمون صفت را با جهادی سایبری رسوا کنیم تا از عوارض شدید فتنه آینده در امان بمانیم. یادمان باشد که فتنه آینده بسیار بسیار شدیدتر از فتنه سال 88 خواهد بود و هزینه های گزافتری را بر مردم و نظام وارد خواهد کرد، اما نتایج شیرین تری از فتنه 88 خواهد داشت و علاوه بر افزایش صدچندان بصیرت مردم، ما را به ظهور نزدیک مولایمان امام زمان (عج) امیدوارتر میکند. یا علی التماس دعا
ak3rooz.mihanblog.com/
نقل قول کردن
0 #50 ابراهیم 1390-10-07 10:06
بیشترمشکلات این کشوربه هاشمی مربوط میشه..خدالعنتش کنه.
نقل قول کردن
+1 #49 محمد حسین 1390-09-29 20:42
به دوستان سایت توصیه میکنم که بخشی رو با عنوان نشانه های مصر و یمن و بحرین ایجاد کنند که دوستان نشانه ها رو اونجا بررسی کنن.سایت خیلی پربارتر میشه.
چون واقعا ادم گیج میشه بین اینهمه کامنت.
خواهشا اگه پیشنهاد خوبیه انجام بدین چون نشانه زیاد هست نمیدونیم کجا بذاریم
نقل قول کردن
-2 #48 مهدی 110 1390-09-29 20:18
به نقل از م:
هاشمی زنده است تا نهضت زنده است........
ظاهرا شما هاشمی را میرانده اید.....


هاشمی زمانی که از پشت به آقا خنجر زد مرد
نقل قول کردن
-3 #47 م 1390-09-29 13:23
هاشمی زنده است تا نهضت زنده است........
ظاهرا شما هاشمی را میرانده اید.....
نقل قول کردن
0 #46 مهدی 110 1390-09-28 01:07
به نقل از حاج مراد:
اقا مهدی 110 در کامنت قبلی گفته بودم که شما را انگونه میگویید نیافتم.باید اعتراف کنم که اشتباه کرده و شما را با کس دیگری اشتباهی گرفتم.


با سلام واحترام
برادر گرامی بنده کسی نیستم که بخواهم شما را ببخشم مطالب شما به بنده نمی خورد اما خود را بیشتر به نصیحت شنیدن محتاج می دانم اما برادرانه به شما عزیز عرض کنم ما انسانها غیر معصوم همیشه محتاج تذکر وانذار هستیم من نظرم این است هر شخص را نباید با یک اشتباه یا خطا تا مرحله توهین و افترا برد بنده تا امروز حتی در باره این گروه اندک اطراف رئیس جمهور به خود جرعت گفتن جریان انحرافی ندادم می گویم جریان حاشیه ساز اما از قرائنی نسبت این جریان را می توان با جریانهای مخالف حرکت صحیح انقلاب تشخیص داد اما شخص احمدی نژاد گرفتار تحلیل های شخصی و بعضی ضعف های شخصیتی که دشمن از همین راه برای زمینگیر کردن او وارد شد می بینم به همین خاطر اصالت دینی وانقلابی اورا هنوز معتقدم همانگونه که حضرت آقا قائل است و نوع برخورد ایشان نیز همین را نشان می دهد همه ما باید یک مومن را که به یک ابتلائی گرفتار می شود دعا کنیم مگر صریحا دیگر با شیطان هم پیمان شود ودر برابر نظام اسلامی بایستد اما من ایشان را شخصا بر اساس شناخت از خانواده وخوردن نان حلال بر سر سفره خاندانی مومن امیدوارم که در این امتحانات وابتلائات پیروز بیرون بیاید بیاییم برای ایشان دعا کنیم
نقل قول کردن
0 #45 حاج مراد 1390-09-27 18:59
اقا مهدی 110 در کامنت قبلی گفته بودم که شما را انگونه میگویید نیافتم.باید اعتراف کنم که اشتباه کرده و شما را با کس دیگری اشتباهی گرفتم.لذا عاجزانه از شما برادر مومن و مخلص حلالیت میطلبم.امروز تقریبا اکثر کامنت های شما را خواندم و دوباره اعتراف میکنم بسیار منطقی و منصف یافتمتان و البته دقیقا پیرو ولی امر مسلمین.در هر صورت دوست دارم بفرمایید که حلالم کردید.بنده هم امروز با خدای خود عهد کردم منبعد دقت کافی در اظهار نظر هام داشته باشم.انشاالله
نقل قول کردن
0 #44 حاج مراد 1390-09-26 23:50
برادرم اقا مهدی 110 لطفا یکبار دیگر مطالب خود را بخوان گفتی بنده نامردم...گفتی انگلیسیم ...گفتی از وابستگان نوریزاده ام...گفتی سبزم و ...بنده فقط نظرم اینست که این جریان اسیر احمدی است نه اینکه فکر کنیم احمدی اسیر این جریان است.اینکه ولی امر مسلمین در صدد نجات ایشان میباشند امریست کاملا مشروع و معقول همچون تمام مصلحین ولی بنده هم یقین دارم این داستان سر دراز دارد و نظر اقا کنترل ایشان در شرایط ملتهب بین المللی فعلیست.و یقین دارم ریاست جمهوری ایشان به پایان نخواهد رسید.این مطالب بنده هم موثق و دقیق میباشد.ولی ایکاش به قول شما و نظر اقا ایشان توبه نموده و جبران کنند جفاهایی که در حق اقا کردند.ولی واقعا اثری از این پشیمانی تا کنون از وی دیده اید؟تازه در هر فرصتی منت میگذارد که سکوت کرده و فعلا چیزی نمیگوید.میدانی معنی این حرفها چیست ؟
نقل قول کردن
-1 #43 مهدی 110 1390-09-26 22:46
به نقل از حاج مراد:
اقا مهدی 110 ..... به فرموده ولی امر مسلمین فعلا ثروت و قدرت در دست اطرافیان احمدی شما میباشد.چرا اینهمه تهمت را یکجا نسیب کسی میکنی که هیچ شناختی از وی نداری جز یک یا چند اظهار نظر؟ی


با سلام
برادر عزیز نه من با عصبانیت صحبت کردم ونه شما مودبانه سخن گفتید چه طور حضرت عالی به راحتی به احمدی نژاد تهمت زدی او را با دجال مقایسه کردی آیا در آن لحظه از خدا نترسیدی چگونه با اطلاعات کم خود از نظر رهبر انقلاب نسبت به احمدی نژاد این گونه اور ا ضد ولایت نامیدی بنده از منتقدان رفتار فعلی او هستم می توانید کامنت های من را بخوانید اما اینقدر بدانید حضرت آقا به ایشان علاقه زیادی دارند ولی آقا خود از وضعیت احمدی نژاد خوب آگاه هستند ایشان با برنامه حساب شده در حال جدا کردن ایشان از دشمنانی که با حیله گری به اطراف ایشان نفوذ کردن هستند ودر حال کنترل این گروه هستند وبنده اطلاع دقیق دارم حضرت آقا به ایشان علاقه زیادی دارند ودلسوزانه در حفظ ایشان هستند و آن گروه حاشیه ساز را در کنترل کامل دارند اما این که شما با نامردی انسانی که حقیقتا مخلص است ونیاز به دعای مومنان دارد این گونه مورد تهمت قرار دادید شما توبه کنید وبدانید عزیزم خداوند نگه دارنده انقلاب واسلام است انشائ الله مشکل حضرت عالی وخانواده هم حل شود اما ما نباید مشکلات خود را مبنای قضاوت در مورد اشخاص قرار دهیم.با تشکر از شما انشاء الله بنده هم را می بخشید اما نحوه صحبت شما با آن کسان که گفتم فرقی نداشت
نقل قول کردن
+1 #42 حاج مراد 1390-09-26 17:38
اقای 40 ..... با این وضعیت اقتصادی که در مملکتمان هست وجدانا اگر به همچین کامنت هایی پول داده میشد باور میکنی ملیون ها نفر شبانه روزی به استخدام این سایت در می امدند.نه اینکه اگر تمام کامنت گذاران این سایت را حساب کنی به 100 نفر نمیرسد.ولی شما بگویید چرا از خدا نمیترسید و به این اسانی تهمت میزنید؟باور کن تنها درامد بنده 750 هزار تومان حقوق بازنشستگیم میباشد.و دو پسر بیکارم و هر دو فارغ التحصیل کارشناسی.اما به امید ظهور هر روز دست به دعا هستم.و یقین دارم که ظهور نزدیک است.
نقل قول کردن
0 #41 حاج مراد 1390-09-26 17:23
اقا مهدی 110 ..... به فرموده ولی امر مسلمین فعلا ثروت و قدرت در دست اطرافیان احمدی شما میباشد.چرا اینهمه تهمت را یکجا نسیب کسی میکنی که هیچ شناختی از وی نداری جز یک یا چند اظهار نظر؟یعنی دقیقا منشی که احمدی شما تمام مخالفین را مثل شما اماج حملات قرار میدهد.اگر خدای ناکرده اگر بنده سبز باشم انساالله خداوند و شهدا از من نگذرند.و اگر شما نادانسته اینگونه بیرحمانه و عصبانی بر من تهمت زدید بنده گذشم انشاالله خدا هم از شما بگذرد.ولی بنده اعتقاد دارم فتنه سبزها در مقابل این فتنه انحرافی نبوده بلکه ادامه ان میباشد با این فرق که در این فتنه بخش قابل توجهی از مومنین نیز اغفال شده اند و این عوامفریبی جریان انحرافی حرکتی دجال معابانه میباشد.حال وجدانتان اسوده هست که اینگونه بی مهابا تهمت میزنید؟بنده نظری دارم که تمام مراجع عظام و اغلب اصولگرایان و مومنین بدور از ثروت و قدرت این نظر را دارند و بنده با این حجت ها این نظرات را دارم شما با کدامین حجت اینگونه بدور از اخلاق سپر بلای همچین جریانی شده اید؟بنده تمام (تقریبا) نظرات شما را میخوانم ولی انگونه که گفتید نیافتم .ولی شما تمام نظرات بنده را بخوانید یک چهره بیشتر نخواهید یافت.
نقل قول کردن
-1 #40 ... 1390-09-26 14:47
به نقل از حاج مراد:
رایحه ظهور یا بتخانه احمدی نزاد؟در عجبم گردانندگان این سایت در دفاع از ولایت و به خرج دادن غیرت دینی کاملا می لنگند ولی در دفاع از این بت معوج اینهمه سینه چاک میکنند؟بتی که تمام مراجع و مجاهدین مخلص زمان جنگ و اغلب جانبازان بی ادعا و مومنین مخلص از او بیزارند ولی عده ای جمع شدگان دور شیرینی و چپاولگران بیت المال و تصاحب کنندکان کارخانجات بزرگ و ... با بی حیایی مطلق در مقابل رجز خوانی های بیشرمانه این بت (دجال) در مقابل ولی امر مسلمین ساکت و راضی بوده ولی ذره ای انتقاد را بر دروغ گوترین رییس جمهور بعد از انقلاب بر نمی تابند.دولتی که با درامد 724 میلیارد دلاری فقط در 6 سال در مقابل در امد 110 میلیارد 8 سال دولت زمان جنگ و 125 میلیارد دلاری 8 ساله هاشمی و 157 میلیاردی 8 ساله خاتمی چه بر سر اقتصاد و اشتغال و تورم اورده است؟با اینهمه دروغ گویی در امار ها و وعده های عوامفریبانه ؟اینهمه تهمت و افترا بر این و ان ؟بالاخره حجتیه ها هم سر کار امدند .حالا ببینید جریانهایی که امام بنیانهای فکری انها را یکجا مطرود میدانستند اگر فرصت داشته باشند چه بر سر دین و دنیای شما می اورند؟و این بتخانه تنها یکی از نشانه های ان بوده در فضای مجازی و الا در درون دولت نهم و دهم دیدید چه بر سر وزرای پیرو ولایت اوردند که هنوز واقعیت ها را نگفته اند.یقینا لیدر ها و گردانندگان این سایت فارغ از این تفکرات و باورها نبوده و در راستای همان سیاست های اعمالی در بدنه دولت میباشد.در ضمن واقعیت ها را باید همانطور که هست باید دید .یعنی تمام انحرافات از خود احمدی میباشد و سایرین اسیر وی هستند.


حاج مراد راستش را بگو چقدر پول گرفتی تا بیایی چنین کامنتی را بگذاری؟!
نقل قول کردن
0 #39 مهدی 110 1390-09-26 13:13
به نقل از حاج مراد:
رایحه ظهور یا بتخانه احمدی نزاد؟در عجبم گردانندگان این سایت در دفاع از ولایت و به خرج دادن غیرت دینی کاملا می لنگند ولی در دفاع از این بت معوج اینهمه سینه چاک میکنند؟.

بنده یکی از منتقدین رفتارهای فعلی احمدی نژاد هستم وعلت آن را نه در خدای نکرده در دو روئی یا خیانت ایشان می دانم بلکه گرفتاری از تحلیل غلط وبعضی خصوصیات شخصی ایشان می دانم اما از سخنان شما نوعی کینه توزی ومن از فحوای کلام شما بوی خائنین سبز و هاشمی صفتان انگلیسی به مشام می آید نباید خود را در پشت حمایت از ولایت قائم کنید بوی سبز شما به مشام می رسه این گونه صحبت کردن واین تهمت دروغ گویی فقط از این گروه ها بر می آید راستی شما نسبتی با انقلابی سابق وحائن فعلی نوریزاد ندارید در عین حال من با حفظ جنبه انتقادی خود نسبت به احمدی نژاد یک تار موی اور با این با امثال دروغ گویان مثل شما که درمیان سیاستمداران ما زیادند نمی دهم
نقل قول کردن
+2 #38 منتظران نور 1390-09-26 11:48
@};- سلام بر تمام منتظران نور @};-

@};- این بخش اولین بخش اصلی مستند و بخش بشارتهای زیبای علما در مورد ظهوره، حتما دانلود کنید @};-

montazeran-noor .mihanblog.com
نقل قول کردن
0 #37 حاج مراد 1390-09-26 10:32
رایحه ظهور یا بتخانه احمدی نزاد؟در عجبم گردانندگان این سایت در دفاع از ولایت و به خرج دادن غیرت دینی کاملا می لنگند ولی در دفاع از این بت معوج اینهمه سینه چاک میکنند؟بتی که تمام مراجع و مجاهدین مخلص زمان جنگ و اغلب جانبازان بی ادعا و مومنین مخلص از او بیزارند ولی عده ای جمع شدگان دور شیرینی و چپاولگران بیت المال و تصاحب کنندکان کارخانجات بزرگ و ... با بی حیایی مطلق در مقابل رجز خوانی های بیشرمانه این بت (دجال) در مقابل ولی امر مسلمین ساکت و راضی بوده ولی ذره ای انتقاد را بر دروغ گوترین رییس جمهور بعد از انقلاب بر نمی تابند.دولتی که با درامد 724 میلیارد دلاری فقط در 6 سال در مقابل در امد 110 میلیارد 8 سال دولت زمان جنگ و 125 میلیارد دلاری 8 ساله هاشمی و 157 میلیاردی 8 ساله خاتمی چه بر سر اقتصاد و اشتغال و تورم اورده است؟با اینهمه دروغ گویی در امار ها و وعده های عوامفریبانه ؟اینهمه تهمت و افترا بر این و ان ؟بالاخره حجتیه ها هم سر کار امدند .حالا ببینید جریانهایی که امام بنیانهای فکری انها را یکجا مطرود میدانستند اگر فرصت داشته باشند چه بر سر دین و دنیای شما می اورند؟و این بتخانه تنها یکی از نشانه های ان بوده در فضای مجازی و الا در درون دولت نهم و دهم دیدید چه بر سر وزرای پیرو ولایت اوردند که هنوز واقعیت ها را نگفته اند.یقینا لیدر ها و گردانندگان این سایت فارغ از این تفکرات و باورها نبوده و در راستای همان سیاست های اعمالی در بدنه دولت میباشد.در ضمن واقعیت ها را باید همانطور که هست باید دید .یعنی تمام انحرافات از خود احمدی میباشد و سایرین اسیر وی هستند.
نقل قول کردن
0 #36 مهدی 110 1390-09-26 00:27
با سلام به دوستان
باید در تکمیل مطالب قبلیم عرض کنم آن مطلب که آقا فرمودند ایشان فروعاتی دارد که باید از آنها به خدا پناه برد بگویم منظور آقا در مورد این مطلب این نبود که خدای نکرده ایشان یک خصوصیت منحصر به فرد دارد که در دیگران نیست وآن برای نظام خطرناک است بلکه از خصوصیات شخصیتی هر انسان که می تواند در بزنگاه ها انسان را به خطا دچار کند که من از مثال آن صرف نظر می کنم بلکه دوستان اهل فکر منظور من را می فهمند وآقا به آن فرد می گوید هر انسانی باید در برابر این خصوصیات به خدا پناه ببرد تا انسان را از اصول دور نکند وبنده هم می گویم همان خصوصیات باعث مشکلات امروز شده و اگر نه همه ما می دانیم احمدی نژاد اصالتا مومن وانقلابی است اما نمی توان از کید شیطان واستفاده از نقاط ضعف غافل شد
نقل قول کردن
0 #35 مهدی 110 1390-09-25 21:21
به نقل از حسين اميدي:


آقا مهدي عزيز هنوز مستند حرف زدن رو ياد نگرفتي لازم نيست نظر بدي عزيزم. مي شه سند حرف آقا رو كه گفتي "همان کلام آقا که ایشان فروعاتی دارد که باید از آنها به خدا پناه برد " بگي؟


برادر عزیز اگر در بیت آقا آشنا دارید تحقیق کنید بنده نمی توانم بیش از این به شما مطلبی بگویم اما آنچه گفتم کاملا صحیح است
نقل قول کردن
+1 #34 حسين اميدي 1390-09-25 15:33
به نقل از مهدی 110:


با سلام

برادر عزیز بنده اتفاقا تمام این مسائل را می دانم اتفاقا شما در همین مطالبی که گفتید دقت می کردید تحرکات دشمن را از بیرون می دیدید می دیدید امروز آنگونه که شما فکر می کنید دشمن احمدی نژاد را دیگر دشمن سر سخت خود نمی داند در تبلیغات علیه او جانب احتیاط را رعایت می کند زیرا در ایشان نقطه نفوذی برای خود پیدا کرده چرا دیده ایشان در برابر حکم رهبر لحظه ای درنگ کرده البته آنها می دانند احمدی نژاد از اصول کوتاه نخواهد آمد اما به وسیله اطرافیان در حال مهار شدن است شما ببینید حتی تیغ زبانش را اینها کند کردند من برایم یر اساس هم تحلیل وهم اسنادی که می دانم این افراد حاشیه ساز اطراف رئیس جمهور افرادی از باند هاشمی وعوامل استکبار برای کند کردن این زبان اسلام بودند که باشیوه بسیار شیطانی با اتصال به احمدی نژاد بلاخره این تیغ راکند کردند اما چرا احمدی نژاد به این گروه پا داد علتش به مسائل فردی وبعضی خصوصیات ایشان بر می گردد که دشمن کاملا با روانشناسی دقیق و اجرا درست دستورات توانست نفوذ کند همان کلام آقا که ایشان فروعاتی دارد که باید از آنها به خدا پناه برد او دل پاک وساده ای دارد شاید بگویید او باهوش است که من هم تایید می کنم اما همین هوش حجاب او شد مسائلی است که از وقت ونوشتار این جا بیرون است ممکن است زمانی دست به نوشتن آن در این سایت ببرم اما هنوز زمان آن نرسیده همین قدر بدانید بسیاری از کسانی که احمدی نژاد از دور خود دور کرد دوست واقعی او بودند ودشمن آنها را از دور او دور کرد.والسلام


آقا مهدي عزيز هنوز مستند حرف زدن رو ياد نگرفتي لازم نيست نظر بدي عزيزم. مي شه سند حرف آقا رو كه گفتي "همان کلام آقا که ایشان فروعاتی دارد که باید از آنها به خدا پناه برد " بگي؟
نقل قول کردن
0 #33 مهدی 110 1390-09-25 10:47
به نقل از حیدری زنگنه:
با عرض سلام به جناب مهدی 110 عزیز:
اشکال شما اینجاست که مسائل را از بالا نگاه نمی کنید.
مسائل را ریشه ای بررسی نمی کنید.

دقت نمی کنید چه چیزی برای دشمن درباره ی ایران مهم است
و دشمن از چه چیز ایران و جمهوری اسلامی می ترسد.



با سلام

برادر عزیز بنده اتفاقا تمام این مسائل را می دانم اتفاقا شما در همین مطالبی که گفتید دقت می کردید تحرکات دشمن را از بیرون می دیدید می دیدید امروز آنگونه که شما فکر می کنید دشمن احمدی نژاد را دیگر دشمن سر سخت خود نمی داند در تبلیغات علیه او جانب احتیاط را رعایت می کند زیرا در ایشان نقطه نفوذی برای خود پیدا کرده چرا دیده ایشان در برابر حکم رهبر لحظه ای درنگ کرده البته آنها می دانند احمدی نژاد از اصول کوتاه نخواهد آمد اما به وسیله اطرافیان در حال مهار شدن است شما ببینید حتی تیغ زبانش را اینها کند کردند من برایم یر اساس هم تحلیل وهم اسنادی که می دانم این افراد حاشیه ساز اطراف رئیس جمهور افرادی از باند هاشمی وعوامل استکبار برای کند کردن این زبان اسلام بودند که باشیوه بسیار شیطانی با اتصال به احمدی نژاد بلاخره این تیغ راکند کردند اما چرا احمدی نژاد به این گروه پا داد علتش به مسائل فردی وبعضی خصوصیات ایشان بر می گردد که دشمن کاملا با روانشناسی دقیق و اجرا درست دستورات توانست نفوذ کند همان کلام آقا که ایشان فروعاتی دارد که باید از آنها به خدا پناه برد او دل پاک وساده ای دارد شاید بگویید او باهوش است که من هم تایید می کنم اما همین هوش حجاب او شد مسائلی است که از وقت ونوشتار این جا بیرون است ممکن است زمانی دست به نوشتن آن در این سایت ببرم اما هنوز زمان آن نرسیده همین قدر بدانید بسیاری از کسانی که احمدی نژاد از دور خود دور کرد دوست واقعی او بودند ودشمن آنها را از دور او دور کرد.والسلام
نقل قول کردن
+3 #32 حیدری زنگنه 1390-09-25 04:41
با عرض سلام به جناب مهدی 110 عزیز:
اشکال شما اینجاست که مسائل را از بالا نگاه نمی کنید.
مسائل را ریشه ای بررسی نمی کنید.

دقت نمی کنید چه چیزی برای دشمن درباره ی ایران مهم است
و دشمن از چه چیز ایران و جمهوری اسلامی می ترسد.

اختلافات هاشمی و با حضرت امام خامنه ای دقیقا سر چه موضوعاتی است؟
از شخصیت و محبوبیت جهانی رییس جمهور عزیز چقدر اطلاع دارید؟
از دید امام خامنه ای چه چیزی را فرعی و چه چیزی را خطرناک و اصلی می دانید؟
از قدرت و نفوذ اقای هاشمی در بین سیاسیون و علما چقدر اگاهید؟
منظور امام خامنه ای از به کار بردن واژه ی مصلحت در برخی اتفاقات را در چه چیز می بینید؟

اگر به جواب این سوالات خوب فکر و تامل کنید انگاه نگاه شما به بسیاری از مسائلی که در این صفحه به ان پرداخته اید عوض می شود
نقل قول کردن
-1 #31 خلاصه سیاست 1390-09-25 04:24
سلام علیکم
به نظر من هاشمی از قبل انقلاب و در ابتدای انقلاب مشکل داشته و دارد؛ اصلا قبول ندارم که مثلا بچه هاش گولش زدند و ...(فکر میکرده انقلاب کار اون بوده ...)

میر حسین موسوی هم برید مطالعه کنید ؛ وقتی ساواک میگیرتش به راحتی آزاد میشه ؛ در حالی که فرد مشابه در اون پروژه که جرم بسیار کمی کرده بوده اعدام میشه؛ وهمزمان با پیروزی انقلاب خانواده موسوی در آمریکا به علت لطف های میر حسین تشریف داشتند ، و در نهایت برای تقسیم مقام به ایران میایند...

محسن رضایی هم خوب بود ؛ ولی در اواخر و یا میانه جنگ به باند هاشمی ملحق میشه ... و یکی از عوامل نوشاندن جام زهر به امام بوده...

خاتمی هم مسئول تبلیغات جنگ بوده (زمان جنگ) ، یکی از کسانی که باعث تنظیم جو ناامیدی بین نیرو ها برای پذیرش قطع نامه 598
و در ادامه هم نقش مزدور آمرکا رو به عنوان رئیس جمهور بازی میکنه ...

و در پایان مشایی و موادر مشابه هم دستپروده؛ هاشمی است ...(جهت تخریب اتحاد رهبری و دولت)

برید مطالعه کنید در زمانی که حاج محمود به شدت مشغول خدمات رسانی بود ، و هر از چندی جناب مشایی سوتی میداد ؛ چگونه هاشمی سعی میکرد از گیر دادن مسئولین نظام نسبت به رحیم م جلوگیری کند .

خوب چرا ؟؟؟

برا اینکه یک شطرنج باز ماهر همیشه همه مهره هاشو رو نمی کنه

زیاد نگران نباشید ؛ این مملکت گارانتی امام زمانه و فقط ماها هستیم که تصمیم میگیریم که سرنوشتمون رو باید چگونه رقم بزنیم...

و انشالله ظهور آقا نزدیک است.
نقل قول کردن
+4 #30 جانباز از اصفهان 1390-09-25 03:04
با سلام بر آقا مهدی

آقا مهدی مطالبی را در پاسخ کامنت های جدیدتان بیان می نمایم از اینکه وارد پاسخ گویی نشدم به علت مشغول بودن به تنظیم شش قسمت بوده است و انشا الله در اولین فرصت بیان می نمایم

البته من انتظار ندارم که شما اعتماد تان را به آن شخص معروف کم کنید زیرا ما انسان ها عادت نمود ه ایم اسیر احساساتمان باشیم
به هر حال شما سعی کنید آنچه وظیفه خود ، بینی و بین الله می بینید را کامنت بگذارید من هم سعی می کنم در همین مسیر حرکت نمایم حال شما قبول کنید و چه قبول نکنید
نقل قول کردن
-4 #29 مهدی 110 1390-09-25 02:25
به نقل از جانباز از اصفهان:
با سلام

قسمت ششم

واکنش آن شخص معروف که با تمام توان و نیرو و با تمام آبرو و اعتبار و جایگاهش اطرافیان احمدی نژاد را تخریب نمود دقت کنید تخریب نمود در مقابل نصب نامه بی ادبانه و اعلام آماده باش آشوب هاشمی بر رهبر انقلاب در


چرا حضرت عالی جرات نمی کنید بگید منظورتان علامه مصباح هستند می دانید چرا چون صریحا با شخص رهبر شما مشکل دارید چرا نمی گویید حضرت آقا چرا جلوی ایشان رانمی گیرد تا به این آقایان حاشیه ستز گیر ندهد تا این آقایان در این مملکت امام زمان جولان بدهند متاسفانه انحراف عجیبی گریبان شما را گرفته
نصیحت این برادر کوچک خود رابپذیرید که این گونه لجوجانه تعصب به خرج ندهید و خود کمال بصیرت ندانید که همه ما نیاز به تذکر داریم اما نشاء الله شما هم آگاه خواهید شد
نقل قول کردن
+6 #28 جانباز از اصفهان 1390-09-25 02:02
با سلام

قسمت ششم

واکنش آن شخص معروف که با تمام توان و نیرو و با تمام آبرو و اعتبار و جایگاهش اطرافیان احمدی نژاد را تخریب نمود دقت کنید تخریب نمود در مقابل نصب نامه بی ادبانه و اعلام آماده باش آشوب هاشمی بر رهبر انقلاب در سال 88 در سایت منتسب به هاشمی : سکوت و هیچ وظیفه ای برا ی خود ندید الی سکوت !!!!

واکنش آن شخص معروف که با تمام توان اطرافیان احمد ی نژاد و غیر مستقیم احمد ی نژاد را تخریب نمود در مقابل تخریب و زیر سئوال بردن جدید رهبر انقلاب توسط هاشمی در سایت منتسب به هاشمی : همچنان سکوت و وظیفه ای برا ی خودش ندید که بخواهند به وظیفه اش در مورد آشکار سازی انحراف !! عمل نمایدو به عبارتی وظیفه خود را سکوت دیدند!

در ضمن واکنش آن شخص معروف را در مقابل سخنان ولایت در جمع مردم استان فارس و در جمع مسئولان سپاه و در مرقد امام خمینی بیان نمایم که مهم می باشد و تکان دهنده ---- واکنش آن شخص معروف : سکوت و سکوت و عدم هیچ گونه همراهی با ولایت و عدم ابراز هیچ سخنی مبنی بر همسویی با مواضع ولایت وعدم سعی و تلاش در جهت اینکه متأثرین از سخنانش به سمت سخنان ولایت چرخش نمایند اینجاست که ولایت مداری واقعی ایشان برای من به صورت جدی زیر سئوال رفته است

حال رفتار او چه خدمات بزرگ و ارزشمندی به جبهه باطلی که احمدی نزاد با آنها در افتاد چه داخل و چه خارج خود بحث مستقلی می طلبد و بسیار هم انسان را نگران ازشکل گیری اینهمه خیانت پنهان می نماید و آثار واضح این خیانت در داخل حضور شجاعانه و دلاورانه فائزه هاشمی در مجمع تشخیص نظام می باشد که با سکوت مطلق و فوق مطلق این آقای معروف و .... مواجهه شده است
نقل قول کردن
+6 #27 جانباز از اصفهان 1390-09-25 02:00
با سلام

قسمت پنجم

و اما بررسی عملکر این شخص معروف:

ببینید رهبر انقلاب در اول سال در مشهد مقدس چه سخنانی را فرمودند نمی خواهم عین عبارات سخنان ایشان را بیان کنم در سایت رهبر انقلاب قابل مشاهده می باشد

ایشان امسال را سال جهاد اقتصادی فرمودند و تأکید نمودند که مشاهده نکنیم کسی در گوشه ای سخنان ی بگوید و فضای کشور را به سمت بحث و سخن فرعی بکشاند .
خوب چه شد کسی که ما انتظارش را نداشتیم که چنین حکم واضح و صریح ولایت را زیر پا بگذارد و حرمت سخنش را بشکند ناگهان از گوشه ای صدایش را بلند نمود که:
قرار است عده ای در بین خودمان فتنه ای بدتر از فتنه 88 را شکل بدهند!!
آنگونه که اسلام تا کنون از طرف عده ای در خطر قرار گرفته است در خطر قرار نگرفته است!!
عده ای فرماسون می خواهند سرنوشت انقلاب را در دست بگیرند!!!
عده ای برای پیشبرد اموراتشان به رمال و جن متوسل می شوند و بعد این عده توانسته اند رئیس جمهور را نود در صد سحر نمایند!!!!

رهبر انقلاب می فرمایند من تا زنده هستم و مسئولیت دارم نمی گذارم ذره ای در انقلاب انحراف شکل بگیرد --- واکنش آن شخص معروف: رهبر انقلاب نمی گذارند ذره ای انحراف در مسیر انقلاب شکل بگیرد ولی ما همچنان به وظیفه خود در افشاگری انحراف ادامه می دهیم!!

رهبر انقلاب :این بر اندازی نیست بلکه اختلاف نظر می باشد و دلیل نمی شود اینگونه افراد را زیر پا لگد کوب!! کنید --- واکنش آن شخص معروف : سکوت و سکوت ولی بعد از مدتی با سخنان دو پهلو و غیر مستقیم خود به کسانی که تحت تأثیر او قرار گرفته اند علامت می دهد که همچنان یورش خود را ادامه دهید و اصطلاح جریان انحرافی را همچنان بکار ببرید

رهبر انقلاب به رئیس جمهور می گویند نگران جو سازی ها نباشید و به سفر های استانی ادامه بدهید --- واکنش آن شخص معروف در هنگام شروع سفر های استانی : در جمع فرماندهان سپاه!!! می گوید ما برا ی آنکه روزی دوستش داشتیم و او نیز با دست خودش خودش را خراب کرد ارزش و احترامی قائل نیستیم! و ایشان از ولایت جدا شده اند!!! ،، واکنش ملت در مقابل دو حرف متفاوت رهبر انقلاب و آن شخص معروف : استقبال وسیع از رئیس جمهور ،، واکنش صدا و سیما : عدم انعکاس سخنان ریاست جمهوری در سفر استانی اول و ...!!!
نقل قول کردن
-5 #26 مهدی 110 1390-09-25 01:58
آیا شما یادتان رفته که بعد از همین سخنرانی جناب ایشان رفتن خانه نشستن وبعد از آن تمام سران نظام بسیاری از نمایندگان مجلس از طرف حضرت آقا من اینجا نمی خواستم بعضی از مطالب را بگم اما می خواهم به شما چون می دانم بر اثر بعضی نااگاهیها ندانستن بعضی مسائل در تشخیص بعضی مسائل دچار مشکل شده اید عرض می کنم از طرف شخص آقا ایت الله جنتی ایت الله یزدی ایت الله شاهرودی و در اخر محمدی گلپایگانی رئیس دفتر ایشان خدمت رئیس جمهور رسیدند اما ایشان زیر بار نصیحتهای آقایان بر نیامد بنده اطلاع دقیق دارم حدود حداقل 100 شخصیت شناخته شده اعم از نظامی وغیر نظامی پیش ایشان رفتند اما ایشان از کارش کوتاه نیامد تا اینکه آقا پیامی شدید داد که حتی آن را تلویحا در یک دیدار عمومی 3 روز قبل از برگشت ایشان گفت مگر نمی بینید دشمن از رفتار ما سو استفاده می کند اما ایشان در خصوصی ایشان را نهیب زدند که اگر بر نمی گردند استعفا بدهند شما خبر ندارید چه خون دلی در آن چند روز خورده شد اما بعد از آمدن ایشان نیروهای انقلاب چاره ای جز صراحت لهجه در برابر آن گروه حاشیه ساز نداشتند به همین خاطر بعد از برگشت لحن نیروهای شدید شد البته آقا بدلیل مصالح نظام از دوستان انقلاب خواستند لحن آرام شود اما بدانید اگر حضرتشان می خواستند تمام نیرو های انقلاب سکوت می کردند اما کارد به استخوان رسیده مطالب زیادی در این مورد وجود دارد که اینجا جای گفتنش نیست اما اگر دوست دارید یک تحقیق در این باره بکنید
نقل قول کردن
-5 #25 مهدی 110 1390-09-25 01:53
به نقل از مبلغ:
قابل توجه مهدی 110:
امام خامنه ای:
شما ببینید در همین پنج شش روز اخیر، سر قضیه وزیر اطلاعات و اینها... تحلیل ها را بردند به این سمت بله! رئیس جمهور حرف رهبری را گوش نکرده! حاکمیت دوگانه شده! :-&

آیا شما یادتان رفته که بعد از همین سخنرانی جناب ایشان رفتن خانه نشستن وبعد از تما سران نظام بسیاری از نمایندگان مجلس از طرف حضرت آقا من اینجا نمی خواستم بعضی از مطالب را بگم اما می خواهم به شما چون می دانم بر اثر بعضی نااگاهیها ندانستن بعضی مسائل در تشخیص بعضی مسائل دچار مشکل شده اید عرض می کنم از طرف شخص آق ایت الله جنتی ایت الله یزدی ایت الله شاهرودی و در اخر محمدی گلپایگانی رئیس دفتر ایشان خدمت رویس جمهور رسیدند اما ایشان زیر بار نصیحتهای آقایان بر نیامد بنده اطلاع دقیق دارم حدود حداقل 100 شخصیت شناخته شده اعم از نظامی وغیر نظامی پیش ایشان رفتند اما ایشان از کارش کوتاه نیامد تا اینکه آق پیامی شدید داد که حتی آن را تلویحا در یک دیدار عمومی 3 روز قبل از برگشت ایشان گفت مگر نمی بینید دشمن از رفتار ما سو استفاده می کند اما ایشان در خصوصی ایشان را نهیب زدند که اگر بر نمی گردند استعفا بدهند شما خبر ندارید چه خون دلی در آن چند روز خورده شد اما بعد از آمدن ایشان نیروهای انقلاب چاره ای جز صراحت لهجه در برابر آن گروه حاشیه ساز نداشتند به همین خاطر بعد از برگشت لحن نیروهای شدید شد البته آقا بدلیل مصالح نظام از دوستان انقلاب خواستند لحن آرام شود اما بدانید اگر حضرتشان می خواستند تمام نیرو های انقلاب سکوت می کردند اما کارد به استخوان رسیده مطالب زیادی در این مورد وجود دارد که اینجا جای گفتنش نیست اما اگر دوست دارید یک تحقیق در این باره بکنید
نقل قول کردن
+6 #24 جانباز از اصفهان 1390-09-25 01:08
با سلام

قسمت چهارم

چقدر عده ای در بین ما می توانند خدمت به دشمن بکنند در حالی که دشمن هیچ زحمتی نکشیده و کسی را مثلا" نفرستاده که چون این شخص معروف معارف را فرا بگیرد و تا آنجا پیش برود که تعاریف ولایت را نیز با خود همسو نموده باشد و در قلوب ملت و انقلابیون در حد بالایی نفوذ نموده باشد و بعد ضربات سنگینی را در ابعاد مختلف بر خاکریز ولایت و غیر مستقیم بر خود ولایت و حتی ... وارد نماید در حالی که عده ای در بین ما مفت و مجانی کاری می کنند که همانند کسی که از طرف دشمن نفوذ نموده است و پتانسیل خود را آنقدر بالا برده که بتواند در فرصت مناسب و مقتضی ضربه کاری و محکمی وارد نماید ، عمل می نمایند آیا این بوی خیانت نمی دهد آیا این سخنان امام خمینی را که کامنت گذاشته ام تأیید نمی کند؟ آیا امام خمینی حق نداشته است که در آخر سخنش بگوید :

اگر در این طبقه شخصى، اشخاصى پیدا بشوند که بر خلاف مصالح اسلام خداى نخواسته عمل بکند، جرمى است که از آدمکشى بدتر است. جرمى است که از همه معاصى بدتر
...
نقل قول کردن
+5 #23 جانباز از اصفهان 1390-09-25 01:06
به نقل از جانباز از اصفهان:

با سلام

قسمت سوم

قبل از اینکه به بررسی رفتار این شخص معروف بپردازم مطلبی از امام را می گویم و بحث را ادامه می دهم

امام خمینی می فرمودند اسلام چه خیانت ها و ضربه هایی که از بزرگانش نخورده است.

دوست ما رفتار گذشته آن شخص معروف که تعریف و تمجید های فراوانی از ولایت به همراه خود دارند دلیلی نمی شود که سخن امام خمینی که کامنت گذاشته ام شامل حال ایشان نمی شود اتفاقا" نوع سنگین و غلیظ آن شامل حال ایشان می شود زیرا به دلیل عملکرد گذشته اش شعاع نفوذش بر قلب ها بسیار بیشتر گشته است که خود به خود سنگینی و اثر رفتار نادرستش را بسیار افزایش داده است در حدی که بوی خیانت به خود گرفته است (حال نمی خواهم بگویم حتما" از روی عمد بوده ) شما تصورش رابکنید استکبار جهانی شخصی را به حوزه ها بفرستد و ایشان نیز بعد از تحصیلات قوی و ... و نیز با زیرکی تمام می توانست اینگونه با عملکرد خودش در قلب ها نفوذ نماید و سپس همچون ضربه ای که این شخص معروف در این سال وارد نمود و آسیب سنگینی که در ابعاد مختلف وارد نمود را در لحظه مناسب وارد نماید واضح است که استکبار جهانی بسیار خوشحال می شد و دست خود را برای آسیب رسانی به انقلاب و هر فردی که در ایران مثلا" چون احمد ی نژاد که او را در سطح دنیا به چالش کشیده است باز باز می دید ، ببینید ، چقدر عده ای در بین ما می توانند خدمتی .........


نوشتن عبارت "قسمت سوم" فراموش شده بود که قید گردید
نقل قول کردن
+6 #22 جانباز از اصفهان 1390-09-25 01:03
با سلام

قبل از اینکه به بررسی رفتار این شخص معروف بپردازم مطلبی از امام را می گویم و بحث را ادامه می دهم

امام خمینی می فرمودند اسلام چه خیانت ها و ضربه هایی که از بزرگانش نخورده است.

دوست ما رفتار گذشته آن شخص معروف که تعریف و تمجید های فراوانی از ولایت به همراه خود دارند دلیلی نمی شود که سخن امام خمینی که کامنت گذاشته ام شامل حال ایشان نمی شود اتفاقا" نوع سنگین و غلیظ آن شامل حال ایشان می شود زیرا به دلیل عملکرد گذشته اش شعاع نفوذش بر قلب ها بسیار بیشتر گشته است که خود به خود سنگینی و اثر رفتار نادرستش را بسیار افزایش داده است در حدی که بوی خیانت به خود گرفته است (حال نمی خواهم بگویم حتما" از روی عمد بوده ) شما تصورش رابکنید استکبار جهانی شخصی را به حوزه ها بفرستد و ایشان نیز بعد از تحصیلات قوی و ... و نیز با زیرکی تمام می توانست اینگونه با عملکرد خودش در قلب ها نفوذ نماید و سپس همچون ضربه ای که این شخص معروف در این سال وارد نمود و آسیب سنگینی که در ابعاد مختلف وارد نمود را در لحظه مناسب وارد نماید واضح است که استکبار جهانی بسیار خوشحال می شد و دست خود را برای آسیب رسانی به انقلاب و هر فردی که در ایران مثلا" چون احمد ی نژاد که او را در سطح دنیا به چالش کشیده است باز باز می دید ، ببینید ، چقدر عده ای در بین ما می توانند خدمتی .........
نقل قول کردن
+5 #21 مبلغ 1390-09-25 01:02
قابل توجه مهدی 110:
امام خامنه ای:
شما ببینید در همین پنج شش روز اخیر، سر قضیه وزیر اطلاعات و اینها... تحلیل ها را بردند به این سمت بله! رئیس جمهور حرف رهبری را گوش نکرده! حاکمیت دوگانه شده! دستگاههای تبلیغاتی خودشان را پر کردند از این حرف های سست و بی پایه!

بر هر کسی که تحلیل ها را برد به این سمت و این حرف های سست و بی پایه را منتشر کرد، لعنت! :-&
نقل قول کردن
-2 #20 مهدی 110 1390-09-25 00:28
به نقل از جانباز از اصفهان:


با سلام
قسمت اول

آقا مهدی شما باید موارد مختلف را در نظر بگیرید تا آنچه آشکار و واضح می باشد را بتوانید رؤیت کنید

انسان با اندکی خللع در قلب سلیمش بعضا" نمی تواند آن حقی که آشکار می باشد را ببیند
ما نباید دچار چیزی شبیه بت پرستی نسبت به کسی و یا چیزی بشویم


با سلام مجدد
برادر عزیز
نصیحت دوستانه شما را به جان می خرم اما خود شما نیز به همین خصلت متاسفانه دچار شده اید از برادرمان محمود احمدی نژاد بتی ساخته اید نمی توانید اشتباهاتش را ببینید او در اصول انقلاب از قبل همان فروعاتی که گرفتار آن هست ودقیقا یکی از اونها همین بت کردن یک فرد برای خود مانند آن اقا وندیدن خطاهای فاحش باعث شد حتی در برابر ولی خود نتواند خود رانگه دارد اگر در مثال که عزیزم جناب پناهیان زدند ولی خضر باشد وایشان موسی او نباید در برابر دستورات خضر خود انقلت می آورد بلکه باید می دانست در پس آن حکمتی که عاجز از تشخیص آن است آن را بدون چون وچرا می پذیرفت حکمت آن برایش روشن می شد اما او این کار را نکرد و می توان گفت اینجا کم آورد اما باز هم او از موسی نخواهد افتاد اما خضر هم نخواهد شد.
نقل قول کردن
+5 #19 جانباز از اصفهان 1390-09-25 00:23
با سلام

قسمت دوم

منظور از قسمت اول این بود که ما باید جدای از تمجید ها و ... که در مورد آن شخص معروف که در گذشته از رهبری در مورد ایشان مطرح بود به ارزش گذاری رفتار ایشان بپردازیم سخنانی مبنی بر اینکه ولایت چه مطلبی در مورد ایشان فرمودند و چگونه ایشان را تحویل گرفتند نباید جلوی بررسی رفتار ایشان را که بخصوص در این سال شکل گرفت را بگیرد و نه امام خمینی در گذشته و نه قطعا" امام خامنه ای در زمان حال چنین نظری را نداده اند که تعاریف ما باعث می شود که شما نتواند و یا نیازی نمی باشد که شما رفتار تمجید شدگان توسط ما را بررسی و ارزش گذاری نمایید.

حال می خواهم به رفتار خاص این شخص معروف بپردازم و لازم هم می بینم قبل از آن نکته ای را متذکر شوم : ببینید ما باید بعد از چند بر خورد ولایت با مواردی خاص تکلیف خود را با بر خورد های یاز ولایت مشخص نماییم ببینید ولایت تا به حال نشان داده اند که کسانی که در حرکت انقلاب خدمات و تأثیراتی گذاشته اند را به طور کلی مورد مودت و توجه قرار می دهند ببینید تحویل گرفتن حسن خمینی در سالگرد امام خمینی در سال 98 جلوی همه در حالی که ملت او را هو نموده بودند و در همان حال رهبر انقلاب هیچ انتقادی به ملت ننمود و حتی بسیار هم خوشحال به نظر می رسیدند! ولی حسن خمینی را تحویل گرفتند. تسلیت به مناسبت کشته شدن پسر محسن رضایی و ... و لذا شما این رفتارها را خیلی ملاک حق بودن افراد نباید بگیرید بلکه محاسبات خاصی می باشد که ولایت می کنند و این رفتار ها را شکل می دهند و قطعا" این رفتار ها یایشان دستی در آسمان دارند. ولی نه به این مفهوم که این افراد حق( به مفهوم خاص ) می باشند.

من به شما توصیه می کنم وارسته از اسم ها و عنوان ها باید خود ولایت را ملاک قرار دهیم و دیگران را با ایشان بسنجیم نه تعاریف و بر خورد های خاص ولایت را وسیله ای برای نادیده گرفتن سخن و سخنان امام خمینی در مورد افراد مورد تمجید قرار گرفته که کامنت گذاشتم قرار بدهیم و حتی تا انجا پیش برویم که ملاک را بر روی افراد تمجید شده قرار بدهیم و و از ملاک و سنجش اصلی که ولایت می باشد غافل شویم.
نقل قول کردن
+5 #18 جانباز از اصفهان 1390-09-24 23:57
به نقل از مهدی 110:


بنده کاملا با کلام پیر مراد خودمان امام روح الله موافقم و حضرت علامه مصباح یزدی کسی که در برابر همین قشر روحانیت در حوزه ایستاده دشمنان ایشان ......


با سلام
قسمت اول

آقا مهدی شما باید موارد مختلف را در نظر بگیرید تا آنچه آشکار و واضح می باشد را بتوانید رؤیت کنید

انسان با اندکی خللع در قلب سلیمش بعضا" نمی تواند آن حقی که آشکار می باشد را ببیند
ما نباید دچار چیزی شبیه بت پرستی نسبت به کسی و یا چیزی بشویم
دوست ما خیلی باید مواظب بود وقتی که امام خمینی می فرمایند
انسان اگر مواظبت ننماید در حوزه اسیر کتابی می گردد حال اسیر چیز هایی فراتر از کتاب در حوزه شدن که جای خود دارد

از حضرت علی روحی له الفدا پرسیده بودند چگونه به این همه درجات رسیده اید فرموده باشند که پایه و اساس آن کنترل ورودی و خروجی قلبم می باشد که باعث چنین درجاتی برای من گردیده است.
نقل قول کردن
+4 #17 باران 1390-09-24 22:43
انشاا... روزی میرسه که تمام!!!!! خیانتهای این افراد آشکار میشه و....بقیه اش رو نمیشه گفت!
نقل قول کردن
-3 #16 مهدی 110 1390-09-24 22:32
به نقل از جانباز از اصفهان:
با سلام بر آقا مهدی 110

اگر در این طبقه شخصى، اشخاصى پیدا بشوند که بر خلاف مصالح اسلام خداى نخواسته عمل بکند، جرمى است که از آدمکشى بدتر است. جرمى است که از همه معاصى بدتر(صجیفه امام جلد 11 صفحه 250) )


بنده کاملا با کلام پیر مراد خودمان امام روح الله موافقم و حضرت علامه مصباح یزدی کسی که در برابر همین قشر روحانیت در حوزه ایستاده دشمنان ایشان دقیقا همان گروهی هستند که امام امت در این متن از آنها ناراحت بود واقعا باید برای تحلیل های خود از در مورد علامه تجدید نظر کنید بد نیست خود شما خدمتشان در قم برسید به هر شکل ممکن از این تحیر خود در برابر ایشان بیرون بیایید برادر عزیز وگرامم ایشان کسی که با نفس خود شاگردانی جان بر کف بر اساس تکلیفی که به ایشان شده بود برای امام خامنه ای تربیت کرد ایشان را به شما عرض کنم تنها کسی در حوزه خواهید یافت که در برابر آقا خاضع ومطیع هستند یقین بدانید اگر ایشان ذره ای بفهمند حضرت آقا از ایشان گله دارند بدون هیچ تکبری عذر خواهی خواهند کرد متاسفانه شما از روابط ایشان با حضرت آقا اطلاع دقیقی ندارید ایشان شاید بتوان گفت هفته یا ماهی نیست که از همدیگر خبری نگیرند یقین بدانید اگر ایشان خطایی می کردند با تذکر حضرت آقا به خطای خود اعتراف می کردند مطلبی به شما برادر گرامی عرض کنم از بزرگی شنیدم که فرمود حضرت آقا فرمودند خاتمی در اصول مشکل داشت اما دارای بعضی فروعات خوب هست اما احمدی نژاد در اصول مشکل ندارد اما در بعضی فروعات می لنگد بعد آقا فرمودند باید به خدا برای گرفتار نشدن از این فروعات پناه برد بنده مطالب بسیاری از متاسفانه از اشتباهات فاحش حاج محمود احمدی نژاد می دانم اما اینجا جای گفتن آن نیست بحثی می طلبد که از نظر من همان فروعات ایشان را گرفتار این ابتلائات کرده اما به برکت دعای مومنان برای ایشان به علت همان اصول مستحکم که در ایشان هست امیدوارم بر این مشکلات فائق بیاید بعد به شما بگویم برای من یقین هست شخص احمدی نژاد در برابر نظام نخواهد ایستاد اما وای بر اطرافیان و بادمجان دور قاب چینان . خدا ظهور مولایمان رانزدیک تر گرداند .با تشکر از شما
نقل قول کردن
+6 #15 جانباز از اصفهان 1390-09-24 22:10
به نقل از عبدالله:
بدخواهان بدانند هاشمی زنده است چون نهضت زنده است
حضرت امام خمینی (ره)


با سلام

آقا عبد الله با دیده عبرت سخنان امام خمینی آن کسی که نقشه راه انقلاب را ترسیم نمود و پرتگاه ها را مورد هشدار قرار داد را بخوان:


( من در طول مدت نهضت و انقلاب به واسطه سالوس و اسلام نمایی بعضی افراد، ذکری از آنان کرده و تمجیدی نموده ­ام که بعد فهمیدم از دغل­بازی آنان اغفال شده­ام. آن تمجیدها در حالی بود که خود را به جمهوری اسلامی متعهد و وفادار می­نمایاندند و نباید از آن مسایل سوئ استفاده شود. و میزان در هر کس حال فعلی او است. (وصیتنامه سیاسی الهی، ج 21 صفحه 206)
نقل قول کردن
+7 #14 مهدوي 1390-09-24 20:22
بسم الله الرحمن الرحيم
سلام بر احمدي نژاد رييس جمهور محبوب و مومن و انقلابي .
بنده همچنان از حاميان و طرفداران راسخ احمدي نژاد هستم و ميباشم و خواهم بود
اقاي رييس جمهور ، احمدي نژاد عزيز حقيقتا دوستتان داريم .
بنده تا پاي جانم از احمدي نژاد عزيز دفاع مينمايم.
نقل قول کردن
+5 #13 سید محمد 1390-09-24 19:40
بسم رب النور

حضرت موسی(ع) در غیبت بود و سامری سحری کرد و گاو زرین بانگی زد و عاقبت کار اکثریت قوم به گوساله پرستی کشید. و البته همان موجب تاخیر بازگشت و ظهور ایشان شد. این گاو همان گوساله نفس است و اساسش بر جاه و مال و دنیاپرستیهاست.

گاو زرین بانگ کرد آخر چه گفت .. احمقان را این همه رغبت شکفت _ موالانا


در اینجا دو جناه در حال مبارزه بود و سامری از بزرگان قوم خود و نماینده جناه اشرافیت دنیاپرست و شیفته مال و جاه و زرق و برق دنیوی بود.

سامریی خود که باشد ای سگان .. که خدایی بر تراشد در جهان _ موالانا

جریان اشرافیت جدید به رهبری هاشمی رفسنجانی از زمان انقلاب فرهنگی شروع شد. از همان زمان بود که به نیروگیری پرداختند و بمرورو مشتی دنیاپررست ظاهرآراسته را بگرد توبره های گشادی بمانند دانشگاه آزاد و رشوه خواریهای کلان آقازادگان و غیره جمع کردند و مشتی مفلس را در مدت کوتاهی تبدیل خان و اشرافیت جدید کردند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد