رایحه ظهور

قیام کشورهای عربی ، مورد تایید بزرگان و نشانه ای از ظهور یا کار فراماسون ها؟؟؟؟

» ابتدای نظرات (36)

گفتار اول روایات:

بررسي دو روايت شگفت:

1-...الْزَمِ الْأَرْضَ لَا تُحَرِّكَنَّ يَدَكَ وَ لَا رِجْلَكَ أَبَداً حَتَّى تَرَى عَلَامَاتٍ أَذْكُرُهَا لَكَ فِي سَنَة ...وَ هِيَ سَنَةُ اخْتِلَافٍ فِي كُلِّ أَرْضٍ مِنْ أَرْضِ الْعَرَبِ ...فَيَظْهَرُ السُّفْيَانِي‏...يَخْرُجُ الْمَهْدِي......(بحار الأنوار ج‏52 ص 222)


امام باقر عليه السّلام به يكي از اصحابش فرمود: در جاى خود
بنشين و حركتى از خود نشان مده، تا آنگاه كه علائمى را كه در يك سال روى ميدهد و من اكنون براى تو ذكر ميكنم به بينى‏..و در سالى كه در تمام سرزمين عرب اختلافات روى ميدهد...سفياني ظاهر ميشه...ومهدي خروج مي كند....

2-قال علی علیه السلام اذا أراد الله أن يظهر قائم آل محمد بدأ الحرب من صفر الي صفر و ذلک أوان خروج المهدي

درروایتی از کتاب عبدالله بن بشّار می خوانیم:
هر گاه خدا بخواهد قائم را ظاهر كند ، درگيري و اشوبي را از ماه صفر تا ماه صفر پیش می آورد، و این در آستانۀ خروج مهدی است.

اثبات الهداه حرعاملي ص 578

تحليل دو روايت:
1- بر اساس روايت اول در سالي كه در تمام سرزمين هاي عربي اختلاف روي مي دهد سفياني خروج مي كند و مهدي عليه السلام ظهور خواهند نمود

2- بر اساس روايت دوم اين اختلاف از ماه صفر شروع خواهد شد و به مدت يك سال از اين صفر تا صفر بعدي به طول خواهدانجاميد

3- درگيري و اشوب فعلي در كشورهاي عربي دقيقا در ماه صفر در كشور تونس شروع شد

4- در همين ماه صفر بن علي فرار كرد و مبارك سرنگون شد

5- نتيجه 1تا 4:درگيري و اشوبي كه در ماه صفر از تونس شروع شد تا ماه صفربعدي ادامه دارد و به هر 22 كشور عربي سرايت خواهد نمود

6- تا مادامي كه درگيري شروع شده از تونس در ماه صفر ادامه دارد و هر چند وقت يكبار به يك كشور جديد عربي سرايت مي كند هيچ انسان عاقل و منصفي نمي تواند بگويد وعده الهي در ماه صفر محقق نشد

7- بر اساس يه حساب دودوتا =چهارتا : صفر الي صفر بين 72 ماه است

8- حال سوال دارم از انجايي شعيب درايران كه 72قبل از تسليم امور به حضرت ظاهر ميشه

9-
به غير از احمدي نژاد چه كسي مي تواند شعيب باشد كه درايران ظاهر شد و به صورت عملياتي زمينه ساز فرا رسيدن صفر تا صفر موعود شد
اگرهر انساني نتيجه گيري 1تا9 را قبول نداشت يا بايد درعقل او شك كرد يا حسن نيتش

دقت كنيد تا مادامي كه دو قيد بند 6 استمرار دارد هيچ كسي در هيچ درجه ي علمي نمي تواند به ان خدشه وارد كند و ان را نپذيرد

 

*******

گفتار دوم : نظرات بزرگان:

نظرات امام خامنه ای اول فروردین 90

در حالی که ولی امر مسلمین امروز علاوه بر حمایتهای مکرر از قیام های مردمی در کشورهای منطقه صراحتاً از آنها حمایت کرده و همین امروز در مشهد مقدس در مورد قیام های منطقه ای می فرمایند :

حركتي كه در منطقه آغاز شده است، حركت امت اسلامي و به سمت اهداف اسلامي است و طبق وعده الهي قطعاً به پيروزي خواهد رسيد.

* آمريكا در مقابله حوادث منطقه متحير ماند و دچار تناقض‌گويي شد

آمريكايي‌ها در ابتدا در مقابل حوادث منطقه متحير مانده و باورشان نمي‌شد كه چنين تحولي رخ داده باشد و از اين روي دچار بي‌تحليلي شدند و بعد هم چون تحليل درستي از حوادث نداشتند و مردم را نمي‌شناختند، مواضع متناقضي گرفتند.


جناب آقای سروستانی در برنامه رادیوییتا جمعه ظهور روز جمعه مورخ 89/12/27 بیان می دارند که مهمتر از نقش بیداری اسلامی ، طرح و نقشه دشمنان در پشت پرده حوادث جاری منطقه ای وجود دارد و این تحرکات در بعدی دیگر نقشه پیچیده دشمنان است!
s1.picofile.com/file/6447626756/www_apocalypse_ir_tajomezohur_89_12_27.mp3.html

در حالی که جناب سیدحسن نصرالله نیز چند روز پیش در مورد قیام های منطقه ای کنونی می فرمایند :

ما قبلا شنیده بودیم كه انقلاب در تونس به دست آمریكا ایجاد شد و با هماهنگی و همكاری آمریكایی ها ایجاد شده است.

این ظلم بزرگی به هر انسان عربی و مسلمان و آزاده است كه این گونه در قبال انقلاب‌های مصر و تونس فكر كند، این ظلم و اهانتی علیه ملت تونس و مصر است، و اراده و فرهنگ این جوانان و ملت‌ها را زیر سوال می‌برد .


از مسئولین صدا و سیما و همچنین محققان و کارشناسان انتظار می رود که در فرمایشات ولی امر مسلمین تامل بیشتری بفرمایند.

حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی :

امیدواریم بیداری کشورهایی همچون تونس، مصر، لیبی، اردن، یمن به ثمر رسیده تا خاورمیانه بتواند زمینه ظهور حضرت حجت ارواحنا له الفداء را فراهم کند


http://www.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?pr=s&query=%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%DB%8C%E2%80%8C%D8%A2%D9%85%D9%84%DB%8C%20&NewsID=1274593

آیت الله نوری همدانی : طنين صداي مردم تونس نشانه فراهم شدن مقدمات ظهور است

يكي از مراجع عظام تقليد گفت: طنين صداي مردم تونس نشان از بيداري و آگاهي مردم در برابر مستكبران را دارد و اين خود زمينه ظهور امام عصر(عج) را فراهم خواهد ساخت.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8911070303

نماينده ولي فقيه در استان خراسان رضوي: آيت الله عباس واعظ طبسي

فرياد اسلام خواهي در منطقه زمينه را براي ظهور امام زمان فراهم مي آورد

خبرگزاري فارس: نماينده ولي فقيه در استان خراسان رضوي و توليت آستان قدس رضوي گفت: فرياد اسلام خواهي امروز در منطقه زمينه را براي ظهور حضرت مهدي (عج) فراهم مي آورد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001010183

دیدگاه‌ها   

0 #36 minuman berenergi 1394-02-26 12:09
Thanks for your marvelous posting! I quite enjoyed reading it, you
could be a great author. I will be sure to bookmark your blog and definitely
will come back sometime soon. I want to encourage you to
definitely continue your great job, have a nice afternoon!
نقل قول کردن
0 #35 ساجد 1393-12-11 19:57
بعضی ها علاقه دارند احمدی نژاد شعیب ابن صالح باشد و سید حسن نصرالله سید یمانی و کاری هم به روایات ائمه معصومین ندارند.
بر طبق نشانه هایی که در روایت أئمه معصومین نسبت به این دو بزرگوار است نه آقای احمدی نژاد شعیب ابن صالح است نه سید حسن نصرالله سید یمانی.
نقل قول کردن
+1 #34 عبدالزاير 1390-01-24 10:01
آنچه مسلم است عالمانیْ كه صلاحيت نظر دارند نظرشان منعكس نشده است
نقل قول کردن
+2 #33 يه مشهدي خدازده 1390-01-20 19:44
واعظ طبسي خودش سردسته دزداست ده سال پيش پدرم از آستانقدس رضوي زمين خريد و پولشم داد اما هر موقع ميريم ميگن زمين نداريم بيا پولتو (همون پول ده سال پيش) بگير
نقل قول کردن
+3 #32 سید 1390-01-18 10:15
به نقل از mm:
آيت الله سيستاني پيرامون تطبيق هاي نادرست هشدار دادند اما عده اي كم سواد هنوز در مسير غلط خود راه مي روند ....

سلام اقا یا خانم mm کامنت شما مصداق بارز جنگ روانی است در مقاله بالا با احتمال سخن گفته شده و مقید نمودن بند شش با دو قید موید همین معناست اگر سند روایت یا ترجمه یا تحلیل نقد دارید بسم الله تفسیر به رای نظر دیگران یک اقدام شیطانی است

تا مادامی که درگیری شروع شده از کشور تونس در ماه صفر ادامه دارد و هر چند وقت یکبار به یک کشور جدید عربی سرایت می کند هیچ انسان عاقل و منصفی نمی تواند بگوید وعده الهی در ماه صفری که گذشت محقق نشد هر گاه یکی از این دو شرط ادامه نیافت بیا بگو تطبیق نادرست

این تذهبون
نقل قول کردن
+1 #31 mm 1390-01-16 14:15
آيت الله سيستاني پيرامون تطبيق هاي نادرست هشدار دادند اما عده اي كم سواد هنوز در مسير غلط خود راه مي روند ....
نقل قول کردن
+3 #30 سيد 1390-01-09 08:37
سلام بر بهار مردمان و شكوفايي روزگاران
سلام بر همه عزيزان
منابع روايت :
جابر الجعفي عن أبي جعفر ( عليه السلام ) يقول : الزم الأرض ولا تحركن يدك ولا رجلك أبدا حتى ترى علامات أذكرها لك في سنة... وهي سنة اختلاف في كل أرض من أرض العرب ،...، يظهر السفياني... ، ويخرج المهدي...

منابع:

در ذيل هشت منبع براي يكي از دو روايت مقاله فوق اورده مي شود تا بحث غني تر باشد.

1- بحار الأنوار - العلامة المجلسي - ج 52 صفحه 222
.

2- تفسير العياشي - محمد بن مسعود العياشي - ج 1 صفحه 64

.

3- معجم أحاديث الإمام المهدي (ع) - الشيخ علي الكوراني العاملي - ج 5 صفحه 20 و 410


.

4-البرهان في تفسير القرآن ج‏1 350 [سورة البقرة: آية 148] ..... ص : 347

.

5-البرهان في تفسير القرآن ج‏3 712 [سورة مريم: آية 37] ..... ص : 712

.

6-كتاب التفسير ج‏1 64 [سورة البقرة: آية 148] ..... ص : 64
تاريخ الامام الثاني عشر ج 2 ص 232

.


7- إلزام الناصب في إثبات الحجة الغائب - الشيخ علي اليزدي الحائري - ج 1 صفحه 68 و100


8-تاريخ الامام الثاني عشر ج 2 ص 232



شناسنامه‌ها

كتاب | نويسنده | جلد | وفات | گروه | تحقيق | چاپ | سال چاپ | چاپخانه | ناشر | شابك | توضيحات

بحار الأنوار|العلامة المجلسي|52|1111 |مصادر حديث شيعه - عام|محمد الباقر البهبودي|الثالث ة المصححة|1403 - 1983 م||دار إحياء التراث العربي - بيروت - لبنان||

معجم أحاديث الإمام المهدي (ع)|الشيخ علي الكوراني العاملي|5|معاصر |مصادر حديث شيعه - عام|إشراف : الشيخ علي الكوراني العاملي|الأولى| 1411|بهمن|مؤسسة المعارف الإسلامية - قم||

تفسير العياشي|محمد بن مسعود العياشي|1|320|م صادر تفسير شيعه|الحاج السيد هاشم الرسولي المحلاتي||||الم كتبة العلمية الإسلامية - طهران||

إلزام الناصب في إثبات الحجة الغائب|الشيخ علي اليزدي الحائري|1|1333| مصادر عقائد شيعه|السيد علي عاشور||||||


ادامه دارد

مهدوي باشيد
نقل قول کردن
0 #29 رضا 1390-01-08 23:56
رضا در پاسخ منتظر 25 ميگويد:
دوست عزيز، مبحث ظهور مصلحت بردار نیست. هنگامی که در کشورهای عربی تظاهرات مردمی اتفاق ‏میافتد شما آنرا از علائم ظهور میدانید ولی از تظاهرات مردم سوریه در درعا و لاذقیه و شهادت مسلمانان ‏آنجا به دليل حمایت حکومت بعثی سوریه از مقاومت در لبنان به راحتی صرفنظر میکنید. اگررهبر جمهوری ‏اسلامی سید خراسانی، احمدی نژاد شعیب صالح و سيد حسن نصرالله سيد یمانی است. چرا بشار اسد در ‏حکومت بعثی شام همان سفیانی نباشد؟ چرا آنان هم پيمان اين هستند؟ برادر گرامی، دين خدا را با مصالح ‏سیاسی آغشته نکنيد. ترا به خدا آخرت خود را به خاطر دنيای ديگران خراب نکنيد. ترا به خدا اساسی ترين ‏مبحث اعتقادی شیعه را با ساده اندیشی های خود مشوه نسازيد. ترا به خدا......‏
نقل قول کردن
0 #28 تخریبچی مجازی 1390-01-08 18:52

برخی میگویند حتی خود امام زمان از زمان ضهور خودش خبر ندارد ایا این مطلب صحیح است؟
ایت الله بهجت:در روایتی از امام صادق امده است که فرمود:شیعیان ما از ما صابرترند...زیا ما برانچه میدانیم صبر می کنیم ولی انها بر انچه نمیدانند صبر میکنند.(منبع روای:اصول کافی:2/93)
حضرت غائب عجب صبری دارد!با اینکه از تمام انچه که ما می دانیم یا نمیدایم اطلاع دارد و از همه امور و مشکلات و گرفتاری های ما با خبر است.
خود حضرت هم منتظر روز موعود است!و خودش میداند که چه وقت ظهور می کند!
این که گفته میشود که ان حضرت وقت ظهورش ر نمیداند درست نیست!
منبع:بهارانه/102
الهم عجل لولیک الفرج
نقل قول کردن
0 #27 تخریبچی مجازی 1390-01-08 18:27
به نقل از تخریبچی مجازی:
سلام
خدا انشاالله به ما توفیقی بده که در فتنه های پیچیده اخرالزمان راه رو گم نکنیم. [-O
اقا علی اصغر خسته باشید. @};-
یا مهدی

شرمنده اقا علی اصغر !منظورم خسته نباشید بود اشتباه چیز دیگه ای نوشتم امان از دست ابلیس ملعون!!
یا مهدی
نقل قول کردن
-2 #26 سید علی اولیائی 1390-01-08 16:44
تطبیق ها و تحلیل های سایت ظهور بسیار نزدیک است و گروه فرهنگی مبشران ظهور، از نظر اینجانب بدون اشکال بوده و کاملا بر واقعیات منطبق است.
من الله التّوفیق
نقل قول کردن
-2 #25 منتظر 1390-01-08 16:40
به نقل از رضا:
در تصویر کتاب بحار الانوار که دوست عزيزی فرستاده است صحبت از فتنه شامیان است چرا در این مورد ساکت هستید؟ چرا آقای شعیب صالح و بزرگتر و کوچکتر از او با شامیان هم پیمان هستند؟ چرا در رادیو و تلویزیون صحبتی از قیام مردم بر علیه حاکمان شام نیست آیا اینان همگی همدست یکدیگر نیستند؟



فتنه شام منظور سفیانی هست

بعدش هم ایران داره کلی از سوریه به نفع مقاومت استفاده میکنه!!

چرا نمیفهمین؟
نقل قول کردن
0 #24 رضا 1390-01-08 16:03
در تصویر کتاب بحار الانوار که دوست عزيزی فرستاده است صحبت از فتنه شامیان است چرا در این مورد ساکت هستید؟ چرا آقای شعیب صالح و بزرگتر و کوچکتر از او با شامیان هم پیمان هستند؟ چرا در رادیو و تلویزیون صحبتی از قیام مردم بر علیه حاکمان شام نیست آیا اینان همگی همدست یکدیگر نیستند؟
نقل قول کردن
+3 #23 حسن بدری 1390-01-08 10:55

بحارالانوار جلد 13 صفحه 997 و عرب از قید و ذلت آزاد میگردند و شهرها را تصرف نمده و از فرمان پادشاه

آیا اکنون این اتفاق درحال شکل گرفتن نیست

بحارالانوار جلد 13 صفحه 997

و عرب از قید و ذلت آزاد میگردند و شهرها را تصرف نموده و از

فرمان پادشاه عجم (غیر عرب )بیرون می آیند اهل مصر حاکم

خود را میکشند ..............................

اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم

www.badry.ir
نقل قول کردن
+4 #22 م ک ن 1390-01-08 01:52
با سلام سایت ظهور با توجه به اینکه تمام اتفاقاتی رئ که می افته پس از وقوع آن پیش بینی میکنه به نظر میرسه در افق بالاتری باشه چون انگار متصل به جایی مثل ..... است زیادی نباید بهش توجه کرد احساس بزرکی میکنه ولی در مقابل شما یاران امام زمان هیچی نیست :)) ~x( =))
نقل قول کردن
0 #21 سید قاسم 1390-01-07 17:19
در روایات هماهنطور که خودتان هم در سی دی اشاره کرده اید پرچم سید یمانی هدایتگر ترین پرچم است.
دیگر آنکه سید یمانی از علائم قطعیه است اما سید خراسانی نه و روایات مربوط به سید خراسانی بیشتر در کتب اهل سنت آمده است.
با توجه به این که سید حسن نصرالله خود را سرباز امام خامنه ای می داند چگونه می تواند دارای هدایتگرترین پرچم باشد؟
نقل قول کردن
-2 #20 سیدرضا حسینی 1390-01-07 16:40
روایتی که در ابتدا شما از امام باقر علیه السلام ذکر کرده اید از جمله روایاتی است که مخالفان انقلاب اسلامی به ان استناد می کنند مبنی بر اینکه تا قبل از قیام قائم هرگونه انقلاب و حرکتی مشروع نیست....اما شما از کسانی هستید که انقلاب اسلامی را قبول دارید اما در اینجا از بخش دوم روایت استفاده کرده اید برای انکه حرف خود را ثابت کننید
به این می گویند تبعیض در برداشت از روایت...... چرا از بخش اول روایت استفاده نکنیم و نگوییم که اساسا انقلاب اسلامی اشتباه بوده است؟ (این پرسش در مقام جدل است دقت کنید)
شما نمیتوانید دلالت صریح بخشی از روایت رانادیده بگیرید و بخشی دیگر را مطابق میلتان تفسیر کنید
نقل قول کردن
+4 #19 مبارز منتظر 1390-01-07 12:57
سلام
دوستانی که اصرار دارن که ظهور نزدیک نیست بدونید که خودتون می خواهید که ظهور نزدیک نباشد و یا این شخصیت های که به طور احتمالی انطباق داده شده را قبول ندارید اگر بجای این افراد شخص دیگری را معرفی می کردند علل خصوص شعیب را هیچ کدومتون صداش در نمی یومد به هر اگر شما سعی دارید که ظهور عقب بندازید باید گفت که کار شماها نیست که تحقق وعده ی الهی رو عقب بندازید از شما خواستاریم که واقع بین تر باشید و آیه یاس نخونید
با تشکر و به امید یکپارچگی امت
اللهم عجل لولیک الفرج
نقل قول کردن
+1 #18 حميد 1390-01-06 13:25
به نقل از محمود:
رخی از کارشناسان نیز، پیدایش شورشهای مردمی در کشورهای عربی را برآیند اجرای طرح از پیش تعیین شدۀ امریکا برای تغییر در ساختار حکومتهای فرسوده و خودکامۀ کشورهای عربی برای ایجاد خاورمیانۀ جدید می دانند، و به سخن جیمز ویلسی، رئیس اسبق سازمان سیا، استناد می کنند که در اواخر نوامبر 2002، حدود چهار ماه قبل از حمله به عراق، اعلام کرده بود:

امریکا طرح تغییر نظام همۀ کشورهای عربی را پیاده خواهد کرد

و بعد از دگرگونی نظام عراق، نوبت عربستان و مصر خواهد بود.

وی حاکمان کشورهای عربی را شدیداً مورد انتقاد و حمله قرار داد و گفت:

بعد از سرنگونی صدّام، نوبت سرنگونی مبارک است

و بعد از مبارک، نوبت عربستان خواهد رسید(1).

دوست عزيز! بله، جبهه استکبار از سالها قبل برنامه و نقشه برای ايجاد خاورميانه جديد داشتند، اما نکته اينجاست که آنها تا اين لحظه نتوانتستند برنامه های خودشان را پياده کنند چراکه "مکرو مکرالله والله خیر الماکرین" خداوند به آنها رو دست زده است و از اظهارات و موضع گيريهای آنها از ابتدای آغاز انقلابها در کشورهای عربی مشخص است که آنها گيج و سردرگم هستند. اين به اين معنی است که اين انقلابها براساس سناريوی آنها نبوده است!
دوست عزيز، جبهه استکبار قوی است و قوی هم کار می کند اما همانطور که امام خمينی فرمودند: تار عنکبوتی بيش نيستند. پس اينقدر بی مهابا و بی محاسبه آنها را بزرگ نکنيد.
نقل قول کردن
+3 #17 alimohammad 1390-01-05 14:28
اللهم صل على محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صل على محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صل على محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صل على محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صل على محمد و آل محمد و عجل فرجهم

اللهم صل على محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صل على محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صل على محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صل على محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صل على محمد و آل محمد و عجل فرجهم

اللهم صل على محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صل على محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صل على محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صل على محمد و آل محمد و عجل فرجهم
نقل قول کردن
-3 #16 محمود 1390-01-05 13:32
رخی از کارشناسان نیز، پیدایش شورشهای مردمی در کشورهای عربی را برآیند اجرای طرح از پیش تعیین شدۀ امریکا برای تغییر در ساختار حکومتهای فرسوده و خودکامۀ کشورهای عربی برای ایجاد خاورمیانۀ جدید می دانند، و به سخن جیمز ویلسی، رئیس اسبق سازمان سیا، استناد می کنند که در اواخر نوامبر 2002، حدود چهار ماه قبل از حمله به عراق، اعلام کرده بود:

امریکا طرح تغییر نظام همۀ کشورهای عربی را پیاده خواهد کرد

و بعد از دگرگونی نظام عراق، نوبت عربستان و مصر خواهد بود.

وی حاکمان کشورهای عربی را شدیداً مورد انتقاد و حمله قرار داد و گفت:

بعد از سرنگونی صدّام، نوبت سرنگونی مبارک است

و بعد از مبارک، نوبت عربستان خواهد رسید(1).
نقل قول کردن
+3 #15 تخریبچی مجازی 1390-01-05 12:55
سلام
خدا انشاالله به ما توفیقی بده که در فتنه های پیچیده اخرالزمان راه رو گم نکنیم. [-O
اقا علی اصغر خسته باشید. @};-
یا مهدی
نقل قول کردن
+1 #14 مجتبي 1390-01-05 12:36
سلام دوستان
لطفا يك نفر منو ازاين سردرگمي دربياره:
سيدبن طاووس :فرزندم ظهور امام زمان (عج) در زمان تو خواهد بود
(لازم به ذكر است سيد بن طاووس از شخصيتهاي بسيار بزرگ شيعه
در گذشته دور بوده كه ارتباط ايشان با امام عصر عج بركسي پوشيده نيست)
گفته ايشان را كنار گفته آيت اله بهجت (ره) بگذاريم كه( بشارت به ظهور داده )چه نتيجه اي بايد بگيريم
تاقبل ازاينكه اين مطلب و بشنوم خيلي اميدوار بودم ولي حالا.....
نقل قول کردن
+3 #13 سيد 1390-01-05 08:32
به نقل از علائم ظهور:
نقل قول:
7- بر اساس يه حساب دودوتا =چهارتا : صفر الي صفر بين 72 ماه است

8- حال سوال دارم از انجايي شعيب درايران كه 72قبل از تسليم امور به حضرت ظاهر ميشه

با سلام
اگر فرض بگیریم حدیث 72 ماه درست باشه و احمدی نژاد هم شعیب باشه!!!

1-شروع این 72 ماه رو از چه زمانی میگیرید؟ استاندار شدن؟شهردار تهران شدن؟ رئیس جمهور شدن دور نهم؟ رئیس جمهور شدن دور دهم؟یا اصلا انتصاب احتمالیش به فرماندهی نیروهای مسلح؟

2-این صفر تا صفر مبهم است.گفته نشده که صفر تا صفر حتما یکسال خواهد بود.می تواند سالها این درگیریهای ادامه پیدا کند

به نظرم در این مسائل با احتیاط بیشتری صحبت کنید بهتر است.البته من با کلیت نظرات سایت شما موافقم
سلام
در علم قرائت متون اسلامي (فهم ايات و روايات) يه بحثي دارند به نام تبادر يعني وقتي انسان مطلبي را مي خونه ناخوداگاه ذهنش به مطلبي متمايل ميشه به اين مي گويند تبادر (مثلا مي گويند متبادر به ذهن اين است كه.. )

انچه بعد از خواندن صفر الي صفر به ذهن انسان تبادر مي كند اين است كه فاصله زماني صفر تا صفر بعدي يعني يك سال منظور معصوم بوده است و حمل صفر الي صفر روايت كه مطلق امده و قيدي ندارد بر اساس تبادر بر بيش از يك سال قرينه مي خواهد بنابراين حمل صفر الي صفر بر بيش از يك سال غير علمي است


خلاصه :منظور معصوم از صفر الي صفر يك سال بوده است

مهدوي باشيد
نقل قول کردن
0 #12 عاشق امام 1390-01-05 02:02
به نقل از مریم:
میشه پی دی اف اینو تو سایت بذارید با اینکه کمه ولی خیلی خیلی قشنگه و شگفت انگیز .امیدوارم موفق باشید و به حرفهای سایت ظهور توجه نکنید چون کارش معلوم نیست من فکر میکنم به سایت شما حسودی میکنه .یه روز میگه خطری در آلمان امسال 1431 یه روز دیگه میگه از این به بعد زلزله های احتمالی رو میگیم .یه روز دیگه همه رو پاک میکنه و فقط زلزله تهرانو میگه.


سلام دوست عزیز

فایل پی دی اف مقاله رو از لینک زیر بردارید
u313.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=689:1390-01-04-21-15-16&catid=96:1389-08-13-04-59-31
نقل قول کردن
0 #11 hm 1390-01-04 14:42
از این طبسی خواهشا چیزی نزنید خودش ادعای ولایتی دارد شما بازهم از آن شخص بی فکر و با ادعا حرف هایش را قرار میدهید
نقل قول کردن
+3 #10 مرتضی 1390-01-03 15:22
با سلام خدمت عزیزان
در اینکه ظهور خیلی نزدیک است هیچ شکی نیست
ولی خیلی از جوانهای شیعه هنوز وظایف خود را در قبال آینده و نقش تاثیر گذارشان در امر فرج اظلاعی ندارند
لظفا مقاله ای اساسی تهیه شود و در ان وظایف اهم و مهم را غیر از توبه و خود سازی بیان کنید
نقل قول کردن
+2 #9 مصطفی-طلبه 1390-01-03 14:56
بنده قبلا مطلبی در باب انقلاب های کشورهای عربی نوشتم خوبست دوستان با برخی دیگر احادیث در این باب هم آشنا شوند:
انقلاب کشورهای عربی نوید انقلاب بزرگتری را می دهد!
hokomate-eslami.blogfa.com/post-136.aspx
نقل قول کردن
+2 #8 مصطفی- طلبه 1390-01-03 10:30
با سلام خدمت دوستان عزیز
به نظر شما حمله اسرائیل به غزه همان سناریو منجی نشان دادن سفیانی و خلاصه زمینه سازی برای خروج سفیانی نیست؟
ان شاء الله که همین باشد
دعا کنید عزیزان این فرصت از دست نرود
تبلیغ یادتان نرود
هر کدام از شما باید یک مبشر ظهور باشید
انهم یرونه بعیدا و نراه قریبا
نقل قول کردن
-5 #7 حمیدرضا 1390-01-03 08:59
با سلام اولا به قول اقای قرائتی انسان مسلمان دین خود را باید از فیه و عالم بگیرد نه از دهان مردم عادی ولو مومن یا در رسانه های مختلف مانند سی دی یا سایت و...
ثانیا بزرگان یعنی فقها انتصاب شخصیتهای عصر ظهور را به افراد زمان ما تکذیب کردند
ثانیا وظیفه ما و شما تعیین و صدور حکم نیست که فلان کس حتما شعیب است یا فلان کس سید خراسانی وظیفه ما چچیز دیگری است فعلا به فرمایشات همین جانشین امام زمان حضرت اقا گوش بدهبد امام زمان به وقتش می اید !
خدیی من کاری ندارم خود مردم ما از جمله خود من تشنه شدیم برای امام زمان
روایت هست که امام زمان وقی می اید که مردم به ظهور امام از نان شبشان محتاج تر باشند
خرید عید و عشقه امام زمان فعلا نیاد ما راحتریم !!!!!!!!!!
نقل قول کردن
0 #6 یداله 1390-01-03 08:30
تطبیق شما صد در صد درست است.
نقل قول کردن
+6 #5 سيد 1390-01-03 07:09
به نقل از دلسوز:

در ضمن این بار صدم قطعی تطبیق نده


سلام دوست دلسوز عزيز

در بند شش دو قيد امده است بنابراين استدلال فوق مقيد به دو قيد است و اين براي احتمال دانستن و عدم تطبيق قطعي كافي است(دقت كنيد)

6- تا مادامي كه درگيري شروع شده از تونس در ماه صفر ادامه دارد و هر چند وقت يكبار به يك كشور جديد عربي سرايت مي كند هيچ انسان عاقل و منصفي نمي تواند بگويد وعده الهي در ماه صفر محقق نشد

مهدوي باشيد
نقل قول کردن
+6 #4 علائم ظهور 1390-01-03 02:01
نقل قول:
7- بر اساس يه حساب دودوتا =چهارتا : صفر الي صفر بين 72 ماه است

8- حال سوال دارم از انجايي شعيب درايران كه 72قبل از تسليم امور به حضرت ظاهر ميشه
با سلام
اگر فرض بگیریم حدیث 72 ماه درست باشه و احمدی نژاد هم شعیب باشه!!!

1-شروع این 72 ماه رو از چه زمانی میگیرید؟ استاندار شدن؟شهردار تهران شدن؟ رئیس جمهور شدن دور نهم؟ رئیس جمهور شدن دور دهم؟یا اصلا انتصاب احتمالیش به فرماندهی نیروهای مسلح؟

2-این صفر تا صفر مبهم است.گفته نشده که صفر تا صفر حتما یکسال خواهد بود.می تواند سالها این درگیریهای ادامه پیدا کند

به نظرم در این مسائل با احتیاط بیشتری صحبت کنید بهتر است.البته من با کلیت نظرات سایت شما موافقم
نقل قول کردن
+5 #3 ali 1390-01-03 00:01
خیلی خوب بود
خدایا تو رو به زینب ظهور مولامون رو برسون @};-
نقل قول کردن
+3 #2 دلسوز 1390-01-02 22:39
دوست عزیز فروردین 89 را اصلاح کن باید باشه فروردین نود
در ضمن این بار صدم قطعی تطبیق نده
نقل قول کردن
+9 #1 مریم 1390-01-02 18:56
میشه پی دی اف اینو تو سایت بذارید با اینکه کمه ولی خیلی خیلی قشنگه و شگفت انگیز .امیدوارم موفق باشید و به حرفهای سایت ظهور توجه نکنید چون کارش معلوم نیست من فکر میکنم به سایت شما حسودی میکنه .یه روز میگه خطری در آلمان امسال 1431 یه روز دیگه میگه از این به بعد زلزله های احتمالی رو میگیم .یه روز دیگه همه رو پاک میکنه و فقط زلزله تهرانو میگه.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد