رایحه ظهور

از مناظره چه خبر؟!

مدرسه فیضیه : 89/12/22

» ابتدای نظرات (35)

 

علی اصغر سیجانی :

با سلام و درود بر همه عزيزان

جلسه ديشب واقعا تاسف بار بود

ما در ابتداي جلسه درخواست كرديم كه به ما هم فرصت صحبت بدهند كه ندادند و گفتند مناظره در يه زمان ديگه

يكي از رفقا بلند شد حرفي بزنه گفتند كه آيا طلبه اي ؟ اگر نيستي بشين سرجات!

سازندگان فيلم رو متهم به جعل صحبت آقا كردند : من با اطمينان كامل مي گويم .....

در حالي كه روز بعد از صحبتهاي آقا روزنامه ها دقيقا همين حرف ما رو تيتر زده بودن :

من با اطمينان كامل مي گويم تحقق كامل وعده الهي براي تمدن نوين اسلامي در راه است.

در اين جو جنجالي و شانتاژ و دروغ ، بنده يك مصاحبه اي( در حلقه منتقدان! ) داشتم كه نمي دونم انجام اون در اون فضاي ملتهب به صلاح بود يا نه؟

چند بار افراد پشت تريبون و محققين برجسته! فرمودن كه شعيب از سمرقند خواهد بود!!!!!!!

كه واقعا تاسف بار بود ، واقعا

كور باد چشماني كه حقيقت رو نمي بينند

چطور ميشه انسان خورشيدي مثل دكتر احمدي نژاد رو كه الان دنيا رو متحول كرده نبينه و بعد بره در سمرقند در ميان اهل سنت قزاقستان كه اصلا در باغ نيستن دنبال شعيب بگرده!!

جالبه كه يكي از نادان هاي پشت تريبون گفت : بشارت آيت الله بهجت به آيت الله ناصري مصافحه و خوش و بش طلبگي بوده !!!

يعني ربطي به نزديكي ظهور نداره !!

يه نقل قولي رو هم شنيدم كه نمي دونم چقدر صحيحه ، اونم اينكه يكي از رفقا وقتي به آيت الله طبسي ميگه سازندگان فيلم هم در جلسه (يا در قم ) هستن ، ايشون برگشته و گفته به من گفتن ساخت اين فيلم كار صهيونيستها بوده !!

البته در اين فضاي جنجالي بودن عزيزاني كه مي اومدن و تشكر مي كردن و مي گفتن فيلم خيلي عالي بود

مسئله تاسف بار ديگه اين بود كه اينها در مورد سكوت مقام معظم رهبري در مورد سيدخراساني بودن خودش و اين موج اصلا فكر و تامل نمي كردن و با دلايل خنده دار توجيه مي كردن

در حالي كه بسياري از اين بااصطلاح اهل علم منتظر شعيب از سمرقند هستن!! به لطف خدا موج بشارت ظهور خيلي از دلهاي مستعد و نوراني رو در سراسر كشور درنورديده است در حالي كه تحولات بزرگ ظهور شروع شده و در ماههاي آتي وقايع شگفت انگيزي رخ خواهد داد.

 

نراقی :

در تکمیل صحبتهای اقای سیجانی باید بگم :

به همه قم اسمس داده بودن که : جلسه نقد فیلم انحرافی !ظهور بسیار نزدیک است" بعد از نماز مغرب و عشا در فیضیه

بعد جالبه اول جلسه گفتن اگه کسی از سازندگان فیلم باشه ما بهشون وقت میدیدم ،اواخر جلسه من لو دادم گفتم ما هم تو فیلم مشارکت داشتیم فقط و فقط 2 دقیقه وقت به من بدید میدونید چی گفت؟

گفت که شما طلبه نیستی بشین سرجات ،در اون حدی نیستی که بهت اجازه بدیم !!!!!

نکته خیلی جالب اینجاست که یکی از طلبه های موسسه مهدویت بیرون جلسه به من گفت که شما دعوت نداشتید چرا شرکت کردید!!!!این در حالی هست که برای همه شماره های شهر قم اسمس زده بودن!!

نکته بعدی اینجاست که آیت الله طبسی را اورده بودن و از وجهه ایشون استفاده میکردن در نقد فیلم؛اما آخر جلسه یه طلبه رفت به ایت الله طبسی گفت سازندگان این فیلم همه طرفدار ولایت فقیه و امام زمانی هستن، میدونید آیت الله طبسی تعجب کرده بود

جعفری(همون هتاک به ایت الله بهجت) اومد گفت: هرکس گفته باشه "آقای سید علی امام زمان عج در زمان رهبری تو ظهور خواهد کرد" هرکس اینو گفته باشه کارش مصداق بارز توقیت هست!!!!!

اول جلسه من از جعفری بلند پرسیدم : شما توی یزد رفتید گفتید ایت الله بهجت....یه دفعه پشت بلندگو داد زد و قاطی کرد گفت این چه ربطی داره و حرفمو قطع کرد!!!!

بیرون جلسه هم یه طلبه ای میگفت دو سال دیگه که احمدی نژاد گورشو گم کرد می فهمید که این شعیب نبوده!!

نکته خیلی جالب دیگه در جلسه یکطرفه دیشب این بود که اول جلسه گفتند که فیلم تصویرش پخش نمیشه چون دستگاهمون خرابه!!!فقط صداشو میذاشتن!!!

ثانیا طلبه های جوانی در جلسه بودن که اگه فیلم را می دیدن قطعا روشون اثر میذاشت و اینها از همین اثر می ترسیدند

بر اساس تحلیل های آبکی آقای جعفری ؛ هم انقلاب زمینه ساز ایرانیان زیر سوال رفت و هم روح الله در روایت هو قوم تحابوا بروح الله

اقای جعفری به صراحت این ایده که "این انقلاب زمینه ساز ظهوره و امام خمینی هم همان روح الله وعده داده شده است" را مسخره کرد !!!!!!!!!

قلب آدم به درد میومد که تمسخر این ها را می دید

من تازه دیشب فهمیدم که چرا حضرت اقا تو کلیپ معروف "این عمار" میفرمایند: دارم می بینم تجهیز را ، دارم میبینم کینه و حقد اینها را نسبت به آرمانها و امام و انقلاب....

البته ناگفته نماند که امام خمینی این آدم ها را از قبل میشناخت که فرمود:

....روحانيون وابسته و مقدس نما و تحجرگرا هم كم نبودند و نيستند. در حوزه‏هاى علميه هستند افرادى كه عليه انقلاب و اسلام ناب محمدى فعاليت دارند. امروز عده‏اى با ژست مآبى چنان تيشه به ريشه دين و انقلاب و نظام مى‏زنند كه گويى وظيفه‏اى غير از اين ندارند. خطر تحجرگرايان و مقدس نمايان احمق در حوزه‏هاى علميه كم نيست....

درادامه از بركات انقلاب درتحول حوزه ها صحبت مي فرمايند و در ادامه فرمودند:

صحيفه امام ج‏21 279

...ياد گرفتن زبان خارجى، كفر و فلسفه و عرفان، گناه و شرك بشمار مى‏رفت. در مدرسه فيضيه فرزند خردسالم، مرحوم مصطفى از كوزه‏اى آب نوشيد، كوزه را آب كشيدند، چرا كه من فلسفه مى‏گفتم. ترديدى ندارم اگر همين روند ادامه مى‏يافت، وضع روحانيت و حوزه‏ها، وضع كليساهاى قرون وسطى مى‏شد

صحيفه امام ج‏21 279

در ادامه جلسه چندین سوال ازشون شد در مورد بشارت ظهور از قول ایت الله ناصری و بهجت

جواب نمبدادن تا اخر جلسه که دیگه فشار اوردن بهشون ، میدونید اقای جعفری چی گفت؟

گفت ایت الله بهجت گفته من یه نفر را در محراب دیدم گفت ظهور خیلی نزدیکه واون فرد به ایت الله بهجت گفته که پیرمردها هم درک میکنن!!!!!!(دوس تانی که این کلیپ 5 دقیقه ای را گوش کردن همگی میدونند که این حرف را امام زمان به یکی از دوستان موثق ایت الله بهجت زده ) ببینیدچقدر این جعفری کارهاش مشمئز کننده است که حرف خود امام زمان عج را زیر سوال می بره تا حقانیت خودشو ثابت کنه!!!

بعدشم گفت آیت الله بهجت داره نقل قول میکنه و تایید نکرده که!!!!!!

همه دوستان این کلیپ را گوش کردن ...آیا این جوری هست این کلیپ؟؟؟

بعد یکی گفت پس آیت الله ناصری چی؟

میدونید اقای جعفری چی گفت؟

گفت آیت الله ناصری هم داشته با آیت الله بهجت خوش و بش میکرده اینو شنیده ، خواستن حرف بزنن وقت بگذره یه چیزی گفتن!!!!! نمیخواسته این صحبت را بده بیرون که!!!!

جلسه مناظره نبود!!!نقد و هتاکی و تمسخر یک طرفه بود

جز ایت الله طبسی ، سه نفر دیگه فقط مسخره کردن

همونطور که گفتم دو دقیقه هم وقت ندادن به من و گفتن در این حد نیستی!!!

جالبه که بعد جلسه و نزدیک حرم یکی از طلبه های همین موسسه من را دیده به من میگه ما در مرکز مهدویت با اغوش باز پذیرای بحث با شما هستیم!!!

در حالی که در جلسه از ترسشون اجازه حرف زدن ندادند به ما؛ از ما دعوت میکردن توی موسسه شون بریم مناظره دو طرفه!!!!!!

البته من فهمیدم قصدشون این بود که حرفهای ما را قبل از یک جلسه عمومی بشنوند تا براش جواب و مغالطه پیدا کنند ، چون اینها نشون دادند که مرد مناظره زنده و در حضور همه نیستند

یه موضوع دیگه هم بود نمیخواستم بگم (چون به هرحال بابای خود ما هم طلبه هست :D ) اما این حرفهای رییس مرکز تخصصی مهدویت را دیدم، دیدم ایشون دست پیش کرده گفتم بذارم بهتره

دوستان دیشب اول میدون آستانه که رسیدیم(بعد جلسه) با یه طلبه روبرو شدیم(البته لباس شخصی بود)از طرفداران طلبه های مرکز مهدویت بود و به ما می توپید، یه دفعه یه روایت خوند و گفت که سید خراسانی از چین میاد و هیچ روایتی مبنی بر خروجش از ایران نیست!!!!دیدم داشت شدید نظریات تنکابنی را تکرار میکرد ، بهش گفتم تنکابنی دیدید وقت تعیین کرده و بعدشم گفته انقلاب در سال 94 سرنگون میشه و ..

یه دفعه قاطی کرد و از تنکابنی شروع کرد به دفاع کردن

میگفت شعیب هم از سمرقند میاد

یه دفعه یه حاج اقا روحانی که با ما بود بهش گفت اره احتمالا جومونگ با یانگوم میان!!

همه جمعیت مسخره ش کرد

بعد من بهش گفتم عوام تو این دو ساله نشون دادن که همیشه از خواص جلوتر هستن(بهشم گفتم خود اقا هم اینو گفته) بعد گفتم شما برو این نظریه سید خراسانی چینی را تو یه جمع بگو اگه مسخره ات نکردن!!بعد یه پسره ای که دست فروش بود کنارمون بود داشت گوش میکرد

من به طلبه هه گفتم مهدویتی که با ولایت عجین نباشه سر از دجال در میاره

بعد طلبه هه وسط حرفاش گفت اقای خامنه ای؛ من که حواسم نبود اما دیدم همون پسر دست فروش زد پشت کمرش بهش گفت آقای خامنه ای درست نیست

باید گفت امام خامنه ای(اونجا کلی بصیرت اون پسر را تو دلم تحسین کردم، گفتم ببین ما کجاییم اینها که اصلا ادعایی هم ندارن کجان) خلاصه طلبه هه گفت من به جز 12 امام به کسی نمیگم امام!!!!

بعد یه دفعه طلبه هه گفت من با پناهیان هم درس بودم و فلان و ...پناهیان هم نظرش رو سید خراسانی نظر شما نیستن!!

بهش گفتم من شماره پناهیان را دارم، اسمس هم بهم داده(اسمس را نشونش دادم) بهش گفتم همین الان زنگش بزن نظرشو بپرس

زد زیرش گفت صلوات ختم کن و رفت

القصه اینکه ایشون ادعا داشت جمهوری اسلامی سرنگون میشه!!!

بهش گفتم امام خمینی میفرماید : اگر این انقلاب خاموش شود ، مستضعفین تا آخر باید تحت سیطره مستکبرین بمانند

هیچی نگفت یعنی جرات نکرد بگه که امام خمینی را هم قبول نداره

بشناسید اینا را و به مردم بشناسونید

چون خیلی از مردم فکر میکنن به صرف اینکه یکی طلبه شد دیگه معصوم هست!!

دوستان قضاوت کنند آیا فردا روزی که امام زمان عج بیاد همین ها بهش نمیگن دین جدید آوردی؟؟؟

همین ها برای اینکه حرفای الانشونا تکذیب نکنن ، امام زمان عج را تکذیب نمیکنن؟؟؟؟

 

خورشيد در حال طلوع است

و در آن روزهاي نوراني چه شرمنده خواهند بود كساني كه اينگونه طلوع خورشيد را انكار كرده و به سخره گرفته اند

در پناه حق - يا علي

دیدگاه‌ها   

+1 #35 مهرزاد 1389-12-27 15:19
مستند (ظهور بسیار نزدیک است) حداقل کاری که کرد این بود که فکر وذکر و یاد امام زمان رو بین اوام هایی مثل من زنده کرد.
نقل قول کردن
0 #34 مرغ دل 1389-12-26 10:53
شما بر فرض كه نيتتان براي خدا باشد، ميخواستيد ابرو را درست كنيد زديد چشم رو كور كرديد، وقتي ميگن مومن بايد زرنگ باشه مثل همين جا رو ميگن كه متاسفانه زرنگي نكرديد و شديد آلت دست دشمن امام زمان.
شما اگر ميخواستيد خدمتي بكنيد و با اينكه اين نظام رو و حكومت رو بنا بر گفته هايتان قبول داريد مي بايست با مجوز، اين مستند رو پخش ميكرديد و اگر مجوز گرفته ايد اعلام كنيد.
و يك نقدي هم كه بر برخي از ناقدين اين مستند دارم اينه كه بدونيد چي رو نقد ميكنيد، شما اگر مي خواهيد نقد بكنيد بايد روش اينها رو كه بعضا تطبيق با يقين و اگر با ذكر احتمال هم باشند در سطح عموم دارند رو بايد نقد بكنيد نه اينكه مثلا منظور از سيد خراساني مقام معظم رهبري است يا نه
نقل قول کردن
0 #33 سينا 1389-12-26 08:11
شما متحجران روسياهان تاريخ خواهيد بود
نقل قول کردن
+2 #32 وبگرد 1389-12-26 03:50
با عرض سلام و خسته نباشيد
باور كنيم...
باور كنيم....
باور كنيم.....

باور كنيم كه عده زيادي "نان غيبت امام زمان (عج)" را مي خورند.
جالب هست كه آقاي تنكابني دهه 80 را دهه ظهور مي دانند و طبق بررسي هايي كه انجام داده اند در خرداد سال 1391 در ايران
جنجالي به راه خواهد افتاد كه از آن به بعد ايرانيان ديگر روي خوشي را نخواهند ديد...
pishgooei.persianblog.ir/post/130/

زبان بنده مو در آورد از بس به ايشون گفتم نوسترآداموس كاباليست هست و سعي كنيد كه از اين فرد هيچگونه پيشگويي نگذاريد.
ولي كو گوش شنوا ؟

دوران پر التهابي را از سر مي گذارنيم كه انشاا... با ظهور حضرت ولي عصر (عج) از شر اين تاريكي رها خواهيم شد.

يا الله يا رحمن يا رحيم يا مقلب القلوب ثبت قلبي علي دينك (الهي آمين)

اللهم عجل لوليك الفرج (الهي آمين)

خداوند منان نگهدارتان باد
نقل قول کردن
-1 #31 سید 1389-12-26 03:06
با سلام خدمت اساتید
شما که خود را استاد فرض کردید و متخصصین مرکز حوزه علمیه قم را بی سواد
انشاء الله خدا به همه شما توفیق بده که از این داغ بودن و افراطی بودنتون دست بردارید و الا انشا الله امام زمان یک کاری سرتون بیاره ما هم مثل شما امام زمان را دوست داریم اما ما منتظر امام زمان هستیم نه این که منتظر نشانه هایی باشیم که با تطبیقات اون را به شخصیت های مختلف بچسبونیم
این چیزهایی که پخش می کنید چیزی جز افراطی گری نیست اگر قصد خیر ندارید بحق حضرت زهرا هر چه زودتر رسوا شید واگر هم قصد خیر دارید خدا به شما توفیق بده که از راه درست وارد بشید
نقل قول کردن
-3 #30 بصیر 1389-12-25 18:39
1 سوال
اگر این تطبیق هایی که شما دادید و به قول خودتان شمایی که طلبه و از علما نیستید بهتر روایات را می فهمید و مراجع و استادانی چون آیت الله طبسی از این وقایع چیزی سر در نمی آرند
بالاخره این رو در نظر بگیرید اگر مثلا یکی از تطبیق ها به خطا رفت و اصلا چیز دیگه بود
یا مثلا به خاطر کارهای غیر علمی بعضی ها شخص رهبر عزیزمان صراحتا از این کارها نهی کنند
چقدر ارادت به ایشان دارید که از گفته های خود برگردید و اینگونه نباشید
بهرحال غرض انتظار است و امام زمان روحی فداه از ما عمل به واجبات و خوداری از حرام می خواهد
هر موقع تشریف آوردند انشاالله جانمان را فدایشان می کنیم
نقل قول کردن
-5 #29 666 1389-12-25 09:30
تیپی که این مستند را ساخته است چرا توهین به علما و حوزه علمیه و مرکز تخصصی حوزه علمیه قم میکنید.
نقل قول کردن
0 #28 مهدی قاشق تراش 1389-12-24 22:37
سلام دوستان
ازچه نگرانید و از چه رنجور می شوید اینان که این روایات و احادیث را قبول ندارند به دروغ دم از حضرت مهدی (عج) می زنند همان کسانی هستند که وقتی حضرت تشریف می آورند از قرآن برای ایشان حکم می آورند و سخنان حضرت را قبول نمی کنند پس ناراحت نباشید و خوشحال باشید که الا ان نصر الله قریب
نقل قول کردن
0 #27 حمیدرضامیررکنی 1389-12-24 20:06
سلام!
ما که از خدامونه دکتر شعیب باشه.ما که از خدامونه فیلم شما درست باشه.اما مگه خودتون تو فیلمتون حدیث از معصوم نگفتید که علم در عراق سرکوب و دوباره در قم سر بیرون میاره(البته نه با همین نگارش).پس چرا خودتون جلوی علمای قم ایستادید؟
خدا خیرتون بده, یکی جواب منو بده!
یاعلی
به امید ظهور مهدی
نقل قول کردن
+2 #26 منتظر 1389-12-24 17:54
مرکز مهدویت تا قبل از این کجا بود که حالا یه دفعه پیداش شد،چرا تا قبل از این که من بیام توی این سایت اسمی ازش نشنیده بودم........... ....
نقل قول کردن
-3 #25 عباس 1389-12-24 17:26
در شان طرفداران امام زمان نیست که دلایل علمی ومستند یک عالم کارشناس مثل آقای جعفری را که سالهاست در عرصه مهدویت تلاش می کند با هوچی گری وتوهین وتخریب جواب داد.
نقل قول کردن
+1 #24 میلاد 1389-12-24 17:18
به نقل از وحيد:
با سلام خدمت دوست عزيزم
من اصلا نقد شما رو قبول ندارم
شما خيلي داريد توهين مي كنيد
از توهين هاي شما ميشه فهميد در خط ولايت فقيه نيستيد
به نظر من بهتره متن سخنراني جلسه قم رو يا فايل صوتي رو در اختيار مردم بگذاريد و بگذاريد مردم تصميم بگيرند نه شما اين كارتون يه طرفه است.


عجبا ، بنده توی این سایتی هم که داده بودید رفتم ، جالبه شما خودتون بیشتر سانسور کردید اخبار را . با خوندنه سایتتون فهمیدن حق با کیه . علی اصغر جان موفق باشی.
نقل قول کردن
+2 #23 میلاد 1389-12-24 17:08
مطمئن باشید وجود چنبن افرادی کار شما را با ارزش تر می کنه . طرفدار مهدی بودن سخته . مگه نه این هست که در روایت داریم در آخرالزمان نگه داشتن ایمان مثل نگه داشتن اتش در دست هست .( البته من دقیق روایت را یادم نبود عامیانه گفتم)
نقل قول کردن
+1 #22 مهدی فاطمی 1389-12-24 16:59
یا علی مدد

به نظر حقیر به خوبی و در حد کفایت جوابشان را دادید. فکر می کنم از این به بعد باید انتقادهای آنها را به عنوان مسأله فرعی فرض کنید و نیروی خود را بیش از اندازه صرف پاسخگویی به ایشان نکنید. العاقل یکفی بالاشاره.

مسأله اصلی ما هنوز بشارت دادن و آماده سازی مسلمین و خاصه شیعیان برای ظهور آقاست.


و من الله توفیق
نقل قول کردن
0 #21 منتظر 1389-12-24 16:18
سلام
من تازگی فیلم شما رو دیدم. باید بگم من خودم از کسانی هستم که طرفدار آقای احمدی نژادم امااین طور برجسته نشان دادن ایشان درست نیست. معصوم نیستند ....در قد و اندازه ی آقای خامنه ای هم نیستند.
اینکه حامی امام زمان خواهند بود نباید باعث شه اینطور ایشان را بزرگنمایی کنیم.این باعث میشه عده ای سود جو فعالیت های شما رو منتسب به شخص اقای احمدی نژاد بخوانند و مثل ماجرای هاله نور پیرهن عثمان بشه...
نقل قول کردن
+1 #20 مهدي 1389-12-24 11:21
علي اصغر جان
اگر شما از اول نتيجه تحقيقات و مصداق يابي هايتان را بدون قيد قطعيت و به عنوان يك احتمال قوي مطرح كرده بوديد امروز بسياري از نقدهايي كه به شما وارد شده از قبل محكوم به شكست بودند ضمن اينكه آسيب هاي احتمالي آن هم از بين مي رفت
پيشنهاد مي كنم حالا هم دير نشده و به احتمالي بودن نظراتتان صحه بگذاريد چون خداي نكرده اگر به هر دليلي اين پيشگويييها محقق نشوند ؛ چه بخاطر اشتباه تحليل شما و چه خداي ناكرده تاخير در ظهور ؛ آسيب وارده به جامعه خيلي زياد خواهد بود
نقل قول کردن
+1 #19 عبداله 1389-12-24 11:21
سلام الان با آيت الله طبسي صحبت كردم فرمودند كسي به من توهين نكرد
نقل قول کردن
0 #18 وحيد 1389-12-24 09:36
از همه مي خواهم كه به سايت mahdi313.org هم يه سري بزنند ميتونه مفيد باشه
نقل قول کردن
+2 #17 گروه المهدی 1389-12-24 04:51
با سلام خدمت همه مبشران عزیز
گرچه خودمان به این مستند نقد علمی داریم اما مشخصا درباره موضوع شعیب است و درباقی موارد کاملا باشما هم نظریم
البته درباره شعیب همه نمیگوییم که آقای دکتر نیستن بلکه نظرمان این است که این جز اسرار است وتا سال ظهور باید مخفی باشد
به هرحال گروه المهدی از شما حمایت میکند و آقای آهنگران عزیز اعلام کردند که جلسه ای با چندی از نمایندگان مجلس برگزار میکند و به طور شفاف از این مستند حمایت میکند لطفا جهت راهنمایی با ایمیل گروه درتماس باشید
نقل قول کردن
-3 #16 وحيد 1389-12-23 23:04
با سلام خدمت دوست عزيزم
من اصلا نقد شما رو قبول ندارم
شما خيلي داريد توهين مي كنيد
از توهين هاي شما ميشه فهميد در خط ولايت فقيه نيستيد
به نظر من بهتره متن سخنراني جلسه قم رو يا فايل صوتي رو در اختيار مردم بگذاريد و بگذاريد مردم تصميم بگيرند نه شما اين كارتون يه طرفه است.
نقل قول کردن
+4 #15 محمدحسن 1389-12-23 22:27
متاسفانه اخیرا روزنامه ی کیهان از روی بی اطلاعی بیانیه ی مرکز تخصصی مهدویت مبنی بر "بی اعتبار بودن مستند ظهور نزدیک است" را مخابره کرده.لطفا مدارک و اسناد خود را به دفتر کیهان بفرستید و از خود دفاع کنید چون این خبر اثر بدی روی ذهن مخاطبان کیهان که ولایی و امام زمانی اند راجع به مستندتون میذاره.
نقل قول کردن
+1 #14 آقا حسن 1389-12-23 22:23
به نقل از وحيد:
باسلام
درجايي كه گفته شده آيت اله بهجت نقل قول كردند ""مگرنه اينست كه هركس هرچيزي را كه شنيد بدون دانستن صحت آن نقل كند دروغگو ست .
پس حرفهاي الكي نزنيم آيت اله بهجت به فرض اينكه نقل قول كرده باشند به كسي كه اين حرفها را به ايشان گفته اند اطمينان داشته و ازصحت اين حرفها آگاهي داشته اند .
بگذريم ..
اينهايي كه اين تخريبها را كرده اند با مستند كاري ندارند مشكل آنها با اصل ظهور آقا امام زمان (عج)است چرا كه يك عمر پول يامفت گرفته گردن كلفت كرده و كارنكرده اند اينها همانهايي هستند كه درمنبر ها به جاي صحبت ازرحمت للعالمين ازشمشيرآقا حرف زده و مردم را ازامام زمان ترسانده اند
و واقعيت اينكه ..........ازآمدن آقا امام زمان روحي وارواح العالمين لتراب مقدمه فدا مي ترسند.
با آمدن نزديكي ظهور اينگونه به هم ريخته اند انشاءاله فردا خودحضرت تشريف بياورند به جنگ با حضرت صف آرايي خواهند كرد وبه درك اسفل اسافلين واصل خواهند شد .


این جمله در کتابی با تایید آیت الله بحجت نوشته شده . اگه دروغ بود نمیزاشتن چاپ بشه و تایید نمیکردن.
نقل قول کردن
0 #13 منتظر 1389-12-23 22:00
به نقل از مهدی یاور:
با سلام
من فکر می کردم یک اندیشه ای عمیقی پشت این مستند وجود دارد ولی متاسفانه بعد از خواندن متن آقای سیجانی و آقای نراقی متوجه شدم این طور نیست . من دیروز در آن جلسه حاضر شدم و از اول تا پایان جلسه حضور داشتم. استاد طبسی را هم از نزدیک می شناسم این حرفهای که به ایشان نسبت دادید کذب بوده و توبه کنید.
دوما چند نفر که معلوم نیست از کجا آب می خورند آمده اند و می گویند که دو دقیقه می خوام صحبت کنم که بیشتر هم حرف زد و با روش ناپسند چندین بار مزاحم صحبت کردن استاد طبسی و عزیران دیگر شد.
اگر واقعا راست می گوید و می توانید از خودتان دفاع کنید درب مرکز تخصصی مهدویت به روی شما باز است . یا شما آقایان مرکز تخصصی مهدویت را نمی شناسید و یا کم اطلاع هستید.
مرکز به شما گفته که عالم یا دانشمند یا نماینده خود را معرفی کنید و تشریف بیاردید در خدمتتان هستم . با شانتاژ و حرف های غبر علمی که نمی شود جواب داد.
این آقایان که انشا الله نیت آنها خیر بوده -الله اعلم - قبل از پخش این مستند برداشت های خود را از روایات به متخصصین و صاحب نظران این رشته در میان می گذاشتند تا کار به این جا نمی رسید .خود استاد کورانی که قم تشریف داردند می توانستید خدمت ایشان می رسید و می گفتید که ما چنین براشتی از روایت کردم آیا درست است ؟
در پایان با این کارهای و تهمت زدن ها به اساتید محترم کاری از پیش نمی برید. ای مگس عررصه سیمرغ نه جولانگاه توست



من هم در جلسه بودم ،

دوستان سازنده فیلم احترام حضرت آیت الله طبسی را کامل نگه داشتن و به هیچ وجه موقع سخنان ایشون سخنی نگفتن و تنها موقع سخنان آقای جعفری داد و بیداد کردن و نظراتشون رو مطرح کردن L-)
نقل قول کردن
+7 #12 مهدی 1389-12-23 20:49
اگر هیچ روایتی در مورد اشخاص ظهور نبود
باز نزدیکی ظهور روشن و نمایان است
نقل قول کردن
+6 #11 محمد جواد 1389-12-23 19:54
سلام

من هم دیشب با دوستان رفتم به جلسه نقد سیدی در قم

آقای جعفری یک دقیقه نقد میکرد بعد سه ساعت فحش میداد و مسخره میکرد و همش میگفت شما که تخصص ندارید بیخود کردید در مورد امام زمان حرف زدید!!؟؟

روایت خال دست راست سید خراسانی رو بردن زیر سئوال!!

وگفتن خلل نیست ! خال هست!!

بلند شدم جواب بدم گفتم این خال هست خلل هم هست و در نسخه های متعدد مختلف اومده!! که ایشون فرمودند بشین سرجات!! برو با استادت بیا!!!!!!!!

آقای یوسفیان هم به آقای نراقی گفت تو در حدی نیستی که با من مناظره کنی!!!!!!!! X(


واقعا بیشتر طلبه ها حق رو دادن به ما....


اصلا هم قبول ندارن که روایات ظهور رمز آلوده!! خیلی اخباری گرا هستن..

خدا ان شا الله همرو به راه راست هدایت کنه


الا ان نصر الله قریب @};-
نقل قول کردن
+4 #10 نراقی 1389-12-23 19:36
به نقل از مهدی یاور:
با سلام
من فکر می کردم یک اندیشه ای عمیقی پشت این مستند وجود دارد ولی متاسفانه بعد از خواندن متن آقای سیجانی و آقای نراقی متوجه شدم این طور نیست . من دیروز در آن جلسه حاضر شدم و از اول تا پایان جلسه حضور داشتم. استاد طبسی را هم از نزدیک می شناسم این حرفهای که به ایشان نسبت دادید کذب بوده و توبه کنید.
دوما چند نفر که معلوم نیست از کجا آب می خورند آمده اند و می گویند که دو دقیقه می خوام صحبت کنم که بیشتر هم حرف زد و با روش ناپسند چندین بار مزاحم صحبت کردن استاد طبسی و عزیران دیگر شد.
اگر واقعا راست می گوید و می توانید از خودتان دفاع کنید درب مرکز تخصصی مهدویت به روی شما باز است . یا شما آقایان مرکز تخصصی مهدویت را نمی شناسید و یا کم اطلاع هستید.
مرکز به شما گفته که عالم یا دانشمند یا نماینده خود را معرفی کنید و تشریف بیاردید در خدمتتان هستم . با شانتاژ و حرف های غبر علمی که نمی شود جواب داد.
این آقایان که انشا الله نیت آنها خیر بوده -الله اعلم - قبل از پخش این مستند برداشت های خود را از روایات به متخصصین و صاحب نظران این رشته در میان می گذاشتند تا کار به این جا نمی رسید .خود استاد کورانی که قم تشریف داردند می توانستید خدمت ایشان می رسید و می گفتید که ما چنین براشتی از روایت کردم آیا درست است ؟
در پایان با این کارهای و تهمت زدن ها به اساتید محترم کاری از پیش نمی برید. ای مگس عررصه سیمرغ نه جولانگاه توست

عزیز من هیچ کس در بین صحبتهای ایت الله طبسی حرفی نزد
همه مشکل ما اون جعفری هتاک بود
چرا الکی دروغ میگی میخوای مظلوم نمایی کنی؟
نقل قول کردن
+10 #9 نراقی 1389-12-23 17:26
به نقل از مهدی یاور:
با سلام
من فکر می کردم یک اندیشه ای عمیقی پشت این مستند وجود دارد ولی متاسفانه بعد از خواندن متن آقای سیجانی و آقای نراقی متوجه شدم این طور نیست . من دیروز در آن جلسه حاضر شدم و از اول تا پایان جلسه حضور داشتم. استاد طبسی را هم از نزدیک می شناسم این حرفهای که به ایشان نسبت دادید کذب بوده و توبه کنید.
دوما چند نفر که معلوم نیست از کجا آب می خورند آمده اند و می گویند که دو دقیقه می خوام صحبت کنم که بیشتر هم حرف زد و با روش ناپسند چندین بار مزاحم صحبت کردن استاد طبسی و عزیران دیگر شد.
اگر واقعا راست می گوید و می توانید از خودتان دفاع کنید درب مرکز تخصصی مهدویت به روی شما باز است . یا شما آقایان مرکز تخصصی مهدویت را نمی شناسید و یا کم اطلاع هستید.
مرکز به شما گفته که عالم یا دانشمند یا نماینده خود را معرفی کنید و تشریف بیاردید در خدمتتان هستم . با شانتاژ و حرف های غبر علمی که نمی شود جواب داد.
این آقایان که انشا الله نیت آنها خیر بوده -الله اعلم - قبل از پخش این مستند برداشت های خود را از روایات به متخصصین و صاحب نظران این رشته در میان می گذاشتند تا کار به این جا نمی رسید .خود استاد کورانی که قم تشریف داردند می توانستید خدمت ایشان می رسید و می گفتید که ما چنین براشتی از روایت کردم آیا درست است ؟
در پایان با این کارهای و تهمت زدن ها به اساتید محترم کاری از پیش نمی برید. ای مگس عررصه سیمرغ نه جولانگاه توست

سلام برادر
دروغ که کنتور نمیندازه بگو عزیزم!!!نترس راحت باش
اولا اون فرد من بودم که میخواست دو دقیقه صحبت کنه
ثانیا اجازه صحبت ندادن و گفتن بشین سرجات در این حد نیستی!!
شما از کجا اونوقت میگی من بیشتر از دو دقیقه حرف زدم؟؟؟؟؟از خدا بترس
ثالثا بنده و دوستم به هیچ وجه در بین صحبتهای ایت الله طبسی حرفی نزدیم..همه شاهد بودن
همه اعتراض ما به اقای جواد جعفری بود و ایشون هم قطعا هیچ اعتباری در بین ما نداره چون به ایت الله العظمی بهجت تهمت توقیت زده و ایشون را از شیعه بودن خارج کرده
نقل قول کردن
+7 #8 عاشق امام 1389-12-23 17:24
به نقل از مهدی یاور:
با سلام

دوما چند نفر که معلوم نیست از کجا آب می خورند آمده اند و می گویند که دو دقیقه می خوام صحبت کنم که بیشتر هم حرف زد و با روش ناپسند چندین بار مزاحم صحبت کردن استاد طبسی و عزیران دیگر شد.
ا

چطور شما از اول تا آخر اونجا بودی چرا دروغ میگی هیچ کدام در زمان صحبت آیت الله طبسی صحبتی نکردند . :D
ضمنا وقتی ازشون خواستن که مناظره کنن اونا گفتن مناظره باشه برا بعد
چرا همونجا اجازه صحبت ندادند؟؟؟
براشو چه فرقی داشت کی باشه کجا باشه کی باشه مقابلشون؟؟
نقل قول کردن
+6 #7 مهدیار 1389-12-23 16:47
به نام خدا
پیشنهاد می شود در تاریخ معینی(بهتر است تعطیلات رسمی باشد) اطلاع رسانی مناسب گردد تاتمامی عاشقان واقعی آقا امام زمان(عج)در محل مناسبی ،جلسه ای تشکیل دهند ومثلاً از آقای استاد پناهیان دعوت نموده تا بدون هرگونه حاشیه سازی وجوسازی این مستند وکلاً همه مسائل مدنظر در خصوص آخرالزمان را مورد نقد وبررسی منصفانه قراردهند تا عده ای دیگر به خود اجازه تهمت(صهیونیستی بودن) به بسیجیان مخلص وبعضاً خانواده معظم شهدا نزنند.
اللهم عجل لولیک الفرج
دعای عهد فراموش نشود
نقل قول کردن
-10 #6 مهدی یاور 1389-12-23 16:35
با سلام
من فکر می کردم یک اندیشه ای عمیقی پشت این مستند وجود دارد ولی متاسفانه بعد از خواندن متن آقای سیجانی و آقای نراقی متوجه شدم این طور نیست . من دیروز در آن جلسه حاضر شدم و از اول تا پایان جلسه حضور داشتم. استاد طبسی را هم از نزدیک می شناسم این حرفهای که به ایشان نسبت دادید کذب بوده و توبه کنید.
دوما چند نفر که معلوم نیست از کجا آب می خورند آمده اند و می گویند که دو دقیقه می خوام صحبت کنم که بیشتر هم حرف زد و با روش ناپسند چندین بار مزاحم صحبت کردن استاد طبسی و عزیران دیگر شد.
اگر واقعا راست می گوید و می توانید از خودتان دفاع کنید درب مرکز تخصصی مهدویت به روی شما باز است . یا شما آقایان مرکز تخصصی مهدویت را نمی شناسید و یا کم اطلاع هستید.
مرکز به شما گفته که عالم یا دانشمند یا نماینده خود را معرفی کنید و تشریف بیاردید در خدمتتان هستم . با شانتاژ و حرف های غبر علمی که نمی شود جواب داد.
این آقایان که انشا الله نیت آنها خیر بوده -الله اعلم - قبل از پخش این مستند برداشت های خود را از روایات به متخصصین و صاحب نظران این رشته در میان می گذاشتند تا کار به این جا نمی رسید .خود استاد کورانی که قم تشریف داردند می توانستید خدمت ایشان می رسید و می گفتید که ما چنین براشتی از روایت کردم آیا درست است ؟
در پایان با این کارهای و تهمت زدن ها به اساتید محترم کاری از پیش نمی برید. ای مگس عررصه سیمرغ نه جولانگاه توست
نقل قول کردن
+3 #5 وحيد 1389-12-23 16:23
باسلام
درجايي كه گفته شده آيت اله بهجت نقل قول كردند ""مگرنه اينست كه هركس هرچيزي را كه شنيد بدون دانستن صحت آن نقل كند دروغگو ست .
پس حرفهاي الكي نزنيم آيت اله بهجت به فرض اينكه نقل قول كرده باشند به كسي كه اين حرفها را به ايشان گفته اند اطمينان داشته و ازصحت اين حرفها آگاهي داشته اند .
بگذريم ..
اينهايي كه اين تخريبها را كرده اند با مستند كاري ندارند مشكل آنها با اصل ظهور آقا امام زمان (عج)است چرا كه يك عمر پول يامفت گرفته گردن كلفت كرده و كارنكرده اند اينها همانهايي هستند كه درمنبر ها به جاي صحبت ازرحمت للعالمين ازشمشيرآقا حرف زده و مردم را ازامام زمان ترسانده اند
و واقعيت اينكه ..........ازآمد ن آقا امام زمان روحي وارواح العالمين لتراب مقدمه فدا مي ترسند.
با آمدن نزديكي ظهور اينگونه به هم ريخته اند انشاءاله فردا خودحضرت تشريف بياورند به جنگ با حضرت صف آرايي خواهند كرد وبه درك اسفل اسافلين واصل خواهند شد .
نقل قول کردن
+2 #4 يك عضو قديمي 1389-12-23 16:20
به نام خدا

با سلام مجدد

دوستان با جستجويي در سايت " گروه تخصصي مهدويت " مشخص شد كه آنها نيز مراجع و مستنداتشان با " گروه مبشران ظهور " يكي است

اون وقت ميگن منابع ما بي اعتبار است


1- الغيبة، نعماني

2 - بحار الانوار

3 - روزگار رهايى

www.mahdi313.com/farFAQ/detail.asp?iFaq=524&iType=44

www.mahdi313.com/farFAQ/detail.asp?iFaq=582&iType=44


در ضمن براي بسياري از احاديث نيز منبع و مرجع معرفي نكرده اند

در انتهاي فيلم ظهور بسيار نزديك است منابع ذكر شده كه تعداد منابع بيشتري را معرفي نموده

منابع مبشران ظهور

1-بشارت الاسام
2- ملاحم و الفتن
3- غيبت نعمايي
4- منتخب الاثر
5- بحارالانوار
6-عصر ظهور
7-يوم الخلاص ( روزگار رهايي )

همچنين از لابلاي پرسش و پاسخها ، گفته ها و مطالب متن فليم " ظهور بسيار نزديك است " نيز يافت ميشود . براي مثال :


لطفا ً در رابطه با منبع مطالب توجه داشته باشيد منابع و مراجع هر دو يكي است



پرسش : کدام علامت واقع شده است ؟

چگونگى قيام:
وقتى ظلم و تباهى چهره عالم را سياه و ظلمانى كرده است و آنگاه كه ستمگران گستره زمين را جولانگه بدى‏ها و نامردى‏ها ساخته‏اند و مظلومان جهان، دستهاى يارى خواهى را به آسمان گشوده‏اند؛ ناگهان ندايى آسمانى، سياهى شب را مى‏درد و در ماه خدا، رمضان، ظهور موعود بزرگ را بشارت مى‏دهد

(غيبت نعمانى، باب 14، ح 17.)،

قلب‏ها به تپش مى‏افتد و چشم‏ها خيره مى‏گردد! شب پرستان، مضطرب و هراسان از طلوع صبح ايمان، در پى راه چاره‏اى هستند و منتظران مهدى‏عليه‏السلا م از هر كسى سراغ كوى يار مى‏گيرند و براى ديدار او و حضور در زمره ياوران او سر از پا نمى‏شناسند.

در آن زمان، سفيانى كه بر منطقه وسيعى مانند سوريه، اردن و عراق سلطه دارد سپاهى را تجهيز مى‏كند تا با امام مقابله كند. لشگر سفيانى كه در مسير مكّه به تعقيب امام پرداخته است در محلى به نام بيداء به كام زمين مى‏رود و نابود مى‏گردد.

( بحارالانوار، ج 53، ص 10.)

www.mahdi313.com/farFAQ/detail.asp?iFaq=524&iType=44
نقل قول کردن
+2 #3 مرشد. 1389-12-23 16:05
دوستان پیشنهادی دارم!
حتما توجه کنید براردان و خواهران عزیز! کسانی که ADSL دارن!
لطفاً نرم افزار مسنجر مذهبی و ایرانی ال فور را روی رایانه ی خود نصب کنید.
بعد در ال فور به راحتی می توانیم با هم به راحتی مباحثه نماییم و برای اهداف گروه صحبت کنیم!

به نظر من بچه ها مسنجر الفور خیلی در زمینه ی مباحثات مهدوی عالیه و کمک می کنه راه برای هدفمون هموارتر بشه! البته بگم برای مناظره که دیگه بسیار عالیه مثلا می تونید با علما و منتقدان مناظره و باحث داشته باشید.
البته برای دوستانی که دیال آپ هم دارن برای گفتگوی نوشتاری هم خوبه ولی یکی از اماکاناتی من در این چند روز عضو ال فور شدم اینه که می تونیم ارتباط صوتی داشته باشیم.
در مورد نصب این نرم افزار دوستان مشکلی داشت یا برای تنظیمات میکروفون در ویندوز 7 یا xp با من در تماس باشه! من می تونم در این مورد کمکتون کنم!

دانلود مسنجر ایرانی ال فور:
مسنجر کاربردی برای دوستانی که می خوان صوتی هم ارتباط برقرار کنند:
messenger.l4i.com/AppMsg.aspx

مسنجر تحت وب ال فور :
messenger.l4i.com/WebMsg.aspx

دوستان گرامی در مطلب درخواست مناظره نتونستم این نظرو بذارم سیستم هی گیر میده میگه شما به تازگی نظر داده اید الان یکی دوساعت گذشته از آخرین نظری که دادم! بی زحمت شما از طرف من اطلاع رسانی کنید در این زمینه!
ببخشید علی اصغر عزیز براچی پیام های من در این دو روز حذف شده؟!!! :(
التماس دعا یا علی
نقل قول کردن
+11 #2 مصطفی 1389-12-23 15:54
با سلام خدمت دوستان
من دیروز قم بودم که این پیام برام اومد که جلسه نقد هست ولی چون کار داشتم مجبور به برگشت به شهر خودم بودم
ولی عزیزان همین جلسات باعث میشه که مستند شما بیشتر مورد توجه قرار بگیره خیلی خودتون رو ناراحت نکنید و خیلی هم به پرو پای روحانیت تو این قضیه نپیچید به صلاح مملکت نیست شما کار خودتون رو بکنید و فضای جوابدهی هم که دارید در همین سایت دفاع کنید کافی است بگذارید هرچه می خواهند بگویند
يجاهدون في سبيل الله و لا يخافون لومة لائم ذلک فضل الله يؤتيه من يشاء و الله واسع عليم
مانند قضیه سی دی های دکتر عباسی که طی سه سخنرانی 50 ملیون نسخه فروش رفت شما هم هرچی بیشتر نقد شوید مردم بیشتر میروند میبینند
موفق باشید
نقل قول کردن
+4 #1 صادق 1389-12-23 15:25
اقای محترم
لطفا یقینی نگید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد