رایحه ظهور

×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 62

جدال احسن

 مباحث دنباله دار چند نفره در نظرات

» ابتدای نظرات (705)

 

سلام و درود خدمت همه عزیزان

با آرزوی قبولی طاعات شما

همانطور که می دانید بخش نظرات سایت آزاد است و این مطلب سبب می شود افراد با سلیقه ها و ایده های گوناگون درمباحث مشارکت داشته باشند.

اما بعضا گاهی اوقات میان چند نفر از اعضا بحث های طولانی چند نفره ادامه پیدامی کند که بحث درنظرات مانند اتاق کنفرانس و چت می شود .

ما برای اینکه دیگر خوانندگان سایت بتوانند استفاده مطلوب تری از نظرات ببرند . اگربحثی میان چند نفر دنباله دار و طولانی شد این مباحث گروهی را به این بخش منتقل می کنیم تا هم عزیزان بتوانند آزادنه به بحث ادامه دهند وهم بقیه خوانندگان در پیگیری عمومی تر دچارمشکل نشوند .

اگردوستان مراعات کنند و مباحث میان خود را از اول درهمین تاپیک دنبال کنند کمال امتنان و تشکر را همه عزیزان داریم.

فقط برای تذکر بیشتر :

بايد توجه داشت كه هنگام دعوت کردن افراد به حق آیه شریفه زیر چراغ راه ماست: " ادْعُ إِلى‏ سَبيلِ رَبِّكَ بِالْحِكْمَةِ وَ الْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَةِ وَ جادِلْهُمْ بِالَّتي‏ هِي أَحْسَنُ... [1]" (مردم را با حكمت و اندرز نيكو به راه پروردگارت بخوان و با بهترين شيوه با آنان مجادله كن. زيرا پروردگار تو به كسانى كه از راه او منحرف شده‏اند آگاه‏تر است و هدايت‏يافتگان را بهتر مى‏شناسد.) مراد از حكمت، گفتار صحيح و درست و دليل روشن كننده حقيقت مى‏باشد و به قولى منظور از آن، قرآن است. موعظه حسنه، پندهايى است كه دشمنان بوضوح مى‏دانند كه تو آنها را نصيحت مى‏كنى و با اين سخنان به آنها سود مى‏رسانى.

و همین طورهنگام مباحثه و مناظره توصیه قرآن کریم به ما این است که فرمود :

وَ جادِلْهُمْ بِالَّتِي هِي أَحْسَنُ با روشى كه از جهت نرمى و ملايمت و مدارا و حسن معاشرت بهترين طريقه بحث و مناظره است، بدون هر گونه درشتى و ناراحتى، با آنها به مناظره و بحث بپرداز . 

حكمت و استدلال عقلاني و پند و اندرز بدون  تحريك احساسات شخصی و بدون توهین و ناراحت کردن دیگران و گفتار آرام و متین داشتن درمباحث نشان دهنده قدرت روحی و برتری شخص درمناظره است و قرآن کریم جدال بیهوده ، گفتار درشت و مراء را نهی فرموده است.

با آرزوی مثمر ثمر بودن مناظره ها و مباحث و باتشکراز همه مبشران ظهور و خوانندگان گرامی سایت

 

 

دیدگاه‌ها   

0 #705 . 1389-09-13 18:49
سلام بر همه @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};-
نقل قول کردن
+2 #704 nazmenovin 1389-08-22 22:04
به نقل از مجید:
3:ببین مگه ظلم از کجا میاد؟... مگه ظالم چه جوری ظالم میشه؟... مگه گناه چه جوری شروع میشه؟
همه که از اول بد نبودن، یا بد به دنیا نیومدن، یا نیتشون بد نبوده یا ...
.

سلام دوست عزيز
من خودم هم با اين روش (تثبيت) مخالفم.و خودم ميخواستم به صورت خصوصي به آقاي علي اصغر هم گوشزد كنم. من حركت شما رو به فال نيك ميگيرم و به نظرم اگه مطالب از حالت تثبيت خارج بشه بهتره و به نفع همه ميشه.{البته ما كه توفيق تحقيق زياد و دقيق رو نداريم و مطمئنم اقاي علي اصغر اونقدر تحقيق كردن و به اين نتيجه رسيدن} ----- راجب به توقيت هم (به نظر خودم) بلاخره همه زمان ظهور رو ميفهمن مثلا بعد از قتل نفس زكيه ديگه زمان ظهور معلوم ميشه (با توجه به روايات) {پس چون زمان قتل نفس زكيه نامعلومه زمان ظهور هم نامشخصه} و همينطور زمان خروج سفياني،خراساني و شعيب و.... تو روايات اعلام نشده اما زمان ظهور بعد از وقوع اين نشانه ها گفته شده.مثلا 72 ماه بعد از خروج شعيب و..... به نظر من با وقوع اين نشانه ها ميتوان از زمان ظهور سخن گفت همونطور كه ائمه گفتن
نقل قول کردن
+12 #703 مجید 1389-08-22 19:48
3:ببین مگه ظلم از کجا میاد؟... مگه ظالم چه جوری ظالم میشه؟... مگه گناه چه جوری شروع میشه؟
همه که از اول بد نبودن، یا بد به دنیا نیومدن، یا نیتشون بد نبوده یا ...
اینا همش از انحراف شروع میشه
انحراف هم از این فقط گفتن ها شروع میشه
فقط همین یه دفعه
فقط همین یه بار
فقط همین یه روز
فقط همین ... فقط .. فقط...
مهم نیست کجا و برای چه کاری گفته بشه چون هیچ وقت هدف وسیله رو توجیح نمی کنه
چون این رسم صالحان خداست
برای رسیدن به هدف تلاش میکنن، ولی نه به هر قیمتی
وقتی یه مرجع تقلید میگه تطبیق اشتباه است و دوست شما میگه ما فقط برای آقا خامنه ای قائلیم
( (که دروغ میگه) چون برای بقیه هم دارین اثبات میکنین )
دقیقا" انحراف از همین فقط شروع میشه
شما فکر کردین اگه چشم ما و شما (انشاءالله) به جمال یوسف زهرا(س) روشن بشه میگه دستتون درد نکنه
شاید اولین چیری که بفرمایند این باشه که مگه ما نگفتیم در غیبت ما حرف مراجع و علما (البته واقعی نه امثال صانعی ها) برای شما حجته؟چرا گوش نکردین؟
امام زمان (عج) که همین جوری دیمی! دنبال یار نمی گرده که شما میخواین براشون یار جمع کنین
میلیون ها آدم اومدن و رفتن ولی 313 تا هنوز جور نشده
(من خودم بسیار امیدوارم که آقا همون سید خراسانی باشن)
ولی بشارت دادن هم مراحل داره
حرف آخر اینکه آیت الله گلپایگانی کسانی که تطبیق میکنن رو جزء همون کسایی دونسته که زمین رو از ظلم پر میکنن
البته قبلش گفتند که تطبيق غيرتشبيه است

تطبیق قطعی به توقیت منجر میشه و بقیش رو هم شما از بنده بهتر میدونین
اینم بگم که فرق میکنه شما بگین فلانی خیلی شبیه فلانیه
یا بگین فلانی دقیقا" همونه
امیدوارم (انشاءالله) بفهمین دارین چی کار میکنین
ضمنا" تا سوال من رو جواب ندین دیگه جوابی نمیدم.
نقل قول کردن
-1 #702 مجید 1389-08-22 19:47
به نقل از سحریار:

...
1:شما الان یک هفته بیشتره داری هی اون تکه ازکلمات ایت الله صافی رو می زنی تو سایت که لائیک و ملحد بودن ماثابت بشه!....
2:بعدش می رویم سر سوال تطبیق !
3:شما اول بگو این لائیک و ملحد مدنظرایت الله صافی سخنرانان مهدوی که تطبیق می کنند بوده یا اون اکثریتی که جهان رو از ظلم پرکردن و ناپاکن؟ کدوم ؟
اول تکلیف این جا معلوم بشه . اگر منظور ما بودیم بگو .اره شماها بودین ....
اگرنبودیم معذرت خواهی کن این همه مدت تهمت زدی به ما ...
تا حسن خلق و حق پذیری ات ثابت شود .
چون به نوبت پرسیدی...... به نوبتم جواب بگیری بهتره داداش !
منتظرم ها!

1:من مثل شما دنبال ثابت کردن چیزی نیستم
چون جنگ رو از خودم شروع کردم نه مثل شما ...
چون حق به موقع خودش آشکار میشه و درها یکی پس از دیگری انشاءالله باز خواهد شد
من موندم با این همه مثلا" بشارتی که شما دارین میدین دیگه چه نیازی به صیحه آسمانی هست دیگه!
نور اگه نور باشه تو تاریکی خودش رو نشون میده و نیاز به اثبات کردن شماها نداره(یعنی به موقع خودش آقا اگه باشن میگن)
2:اگه قرار به نوبت باشه سوأل تطبیق سوأل دوم هستش (سوألاتی که از آیت الله گلپایگانی پرسیدن) و ملحد و لائیک سوأل سومه. ولی اشکالی نداره!
نقل قول کردن
-7 #701 علیرضا 1389-08-22 10:03
دوستان من سخنرانی از سید حسن نصرالله دیدم که توش به شعور و فرهنگ ایرانی توهینی کرد بس نا بخشودنی .

واقعا برای خودم متأسفم که چندین سال این انسان رو سید یمانی دونستم .
نقل قول کردن
0 #700 مجید 1389-08-21 23:54
نمی دونم جواب منو ندیدین یا این نظر رو از جای دیگه انتقال دادن اینجا
در هر صورت پاسخ شما ( سحریار ) نظر شماره 724 هستش
ضمنا" من هم منتظر پاسخ شما هستم
نقل قول کردن
-6 #699 سحریار 1389-08-21 21:56
به نقل از مجید:
گفتیم آیت الله گلپایگانی میگه تطبیق جزمی اشتباه است
گفتید این مسائل تقلیدی نیست

گفتیم علامه کورانی میگه توقیت نکنین
گفتید شما فتنه گرید شما از موعود پول گرفتید شما فلانید بهمانید ...

تورو به خدا[/

b]

فقط به خاطر همین آیه قرآن جواب سوأل منو بدین


وَأَمَّا السَّائِلَ فَلَا تَنْهَرْ«10» الضحی
و سؤال‌کننده را از خود مران،

شما استاد خادم الامام (عج) رو قبول دارید یا نه؟
اگه آره چرا استاد به شما میگه گروه افراطی؟
www.alvadossadegh.com/fa/best-article/1993-1388-12-26-22-43-46.html
اگه نه این نظر رو پاک کنید.




اگرممکنه پاسخ بدهید ایا دراین جواب به نظرشما ملحدولائیک مدنظرایت الله صافی مبلغان مهدویتی هستند که تطبیق می دهند؟

یا آنهایی که ناپاکندو جهان را از ظلم و جورپرکرده اند و اکثریت هم هستند ؟

به نظرشما این صفات را برای کدام یک بکاربرده اند ایت الله صافی ؟

جواب نفرمودید؟؟؟
نقل قول کردن
+11 #698 مجید 1389-08-21 20:36
گفتیم آیت الله گلپایگانی میگه تطبیق جزمی اشتباه است
گفتید این مسائل تقلیدی نیست

گفتیم علامه کورانی میگه توقیت نکنین
گفتید شما فتنه گرید شما از موعود پول گرفتید شما فلانید بهمانید ...

تورو به خدا

فقط به خاطر همین آیه قرآن جواب سوأل منو بدین

وَأَمَّا السَّائِلَ فَلَا تَنْهَرْ«10» الضحی
و سؤال‌کننده را از خود مران،

شما استاد خادم الامام (عج) رو قبول دارید یا نه؟
اگه آره چرا استاد به شما میگه گروه افراطی؟
www.alvadossadegh.com/fa/best-article/1993-1388-12-26-22-43-46.html
اگه نه این نظر رو پاک کنید.
نقل قول کردن
+4 #697 محمد 1389-08-21 17:56
هی میگید ادبیات خوب ، شما برای ادبیات خوب تره هم خورد میکنین
گرچه بی ادبی تو قاموس ما نیست ، یعنی بلد نیستیم
کامنت های پر از حقیقت بنده ، که تلنگری هست به همه ، تبعید میشه به بخش جدال احسن
u313.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=526:1389-05-24-09-54-40&catid=93:chatrooz
و کامنت های پر از تهمت و بی ادبی این آقای نراقی (مثلا شماره99) سرجاش میمونه
دو صفحه ایمیل برای جناب علی اصغر میفرستم یه جواب خشک و خالی نمیاد(میذارم رو حساب وقت پر ایشون)
آخه شما از کدوم امام پیروی میکنید؟مگه امامتون با ما فرق داره
خدا قبول کنه
مجید آقا یه بار از کوره در رفت یه چیزی گفت همه ریختن سرش
امادوستان انواع و اقسام انگ ها رو زدند از فتنه گر و عمل خراب و موعودی و مزدور گرفته تا... ولی یه بار این جناب میزبان از ما دفاع نکرد
رسم میهمان نوازیه دیگه
اگه شما یاران امام زمانید وای به حال دشمنای آقا
نقل قول کردن
-1 #696 محمد 1389-08-21 17:43
خیلی دوست دارم بدونم مسئول مرتب کردن کامنت ها ونظرات کیه؟
ولی هرکی هست انسان بی انصافیه
نقل قول کردن
+5 #695 مجید 1389-08-21 17:41
ببین آقای علی اصغر
من یکی که ول کن قضیه نیستم


بنده یک ماه نظر دادم
آقا محمد یک هفته ای میشه که اومده
تا بالاخره خودت فهمیدی و اثبات رو از تیتر حذف کردی

ولی خودت هم میدونی این کافی نیست

شما هم هی به جای اینکه درستش کنی هی صورت مسئله رو پاک میکنی

مگه چی میشه اگه قطعیت رو تبدیل به تشابه کنی؟؟؟ واقعا" آسمون به زمین میاد؟



نزارین دوباره طرز فکرم راجع به شما عوض بشه


واقعا" مگه چقدر کار داره؟؟؟
نقل قول کردن
+6 #694 محمد 1389-08-21 16:31
چرا فکر میکنید بهترین کار رو شما انجام میدید
چرا فکر میکنید چون فضا فضای مجازیه باید هر طور دلتون میخواد رفتار کنید
چرا به جای توجه به حدیث امیرالمومنین که میگن : نگاه کن چه چیزی گفته میشود نه اینکه چه کسی میگوید ، کار خودتونو انجام میدید؟
شما روی امیرالمومنین رو زمین انداختید میخواین به دعوت رهبری لبیک بگید؟ ، هیهات ، ماذلک الظن بکم
یه نیگا به کامنت 90 و 93 بندازید آمار چی نشون میده واقعا این مطالب باید انقدر رای بیاره(تازه خودمم مثبت دادم)
کامنت 93 رو یبار دیگه به یه اسم دیگه گذاشته بودم اما اونجا 11تا مثبت آورد ایندفعه...
شما شیعه علی علیه السلام هستید؟
شما منتظر مهدی عج هستید؟
از حرکات افرادی مثل شما باید ترسید چون ممکنه بدا حاصل بشه و بازهم خدای ناکرده ظهور عقب بیفته
بدونید مخالفتتون با بعضی نظرات فرقی با تعصب اهل تسنن و ... نداره
امیرالمومنین میگه حق رو بپذیر اگرچه تلخ باشه
به دنبال اصلاح امورمون باشیم
کجا امام زمان گفته من مبشر میخوام ؟آقا یاور میخواد
بجای اینکه بشارت دیگران رو تو بوق و کرنا کنید بشید یاور از خود آقا بشارت بگیرید
(عرضم در نفی بشارت نیست نفس عمل خیلی عالیه)
البته روی صحبتم با علی اصغرهم نیست یه جورایی
خلاصه ماکه بارها گفتیم ما بد دو عالم شما سعی کنید خوب باشید
من تمام بدی ها رو دارم فقط یه خوبی دارم اونم اینکه دنبال اصلاح امورم هستم اگر خدا بخواد
بیاید مهدوی باشیم نه مبشر خشک و خالی
نقل قول کردن
0 #693 سحریار 1389-08-21 16:28
به نقل از مجید:
شما اونقدر برای خواننده ارزش قائل نیستی که سوال و جواب رو میاری
ولی لینکش رو پاک می کنی!!!
به نقل از سحریار:
به نقل از مجید:

...


اما اگرممکنه پاسخ بدهید ایا دراین جواب به نظرشما ملحدولائیک مدنظرایت الله صافی مبلغان مهدویتی هستند که تطبیق می دهند؟
یا آنهایی که ناپاکندو جهان را از ظلم و جورپرکرده اند و اکثریت هم هستند ؟
به نظرشما این صفات را برای کدام یک بکاربرده اند ایت الله صافی ؟
میشه بگید؟

ببین
اما جواب سوألتون:
شما خودت داری از واژه تطبیق استفاده میکنی! در حالی که آیت الله گلپایگانی میگه تطبیق اشتباه است.

بعدشم شما چرا سوأل رو دو تیکه کردی و فقط تیکه شور و نشاط سیاسی رو نوشتی و گاز رو گرفتی د برو!

سوال کامله
پس جواب هم کامله
مفهومه؟

حالا تطبیق جزمی اشتباه است و تطبیق شخصی صحیح نیست رو شما جواب بده
اگه دوست داشتی کلیپی رو که استاد خادم الامام (عج) از علامه کورانی گذاشتن رو هم یه داستانی براش تعریف کنی خوبه!!



سلام اقامجیدگل !
ببین برادر.....نشد!
شما الان یک هفته بیشتره داری هی اون تکه ازکلمات ایت الله صافی رو می زنی تو سایت که لائیک و ملحد بودن ماثابت بشه!....

حالا الان باید جواب بدهی دیگه داداش !!!! اون سین رو هم نوشتم که بدونی ملا لغتی بودن دردی رو دوا نمی کنه مطلب و مفهوم رو باید گرفت !بعدشم نمی شه که هرچی خواستی بگی ! وقت جواب دادن بپری رو یه شاخه دیگه! میشه ؟

شما اول بگو این لائیک و ملحد مدنظرایت الله صافی سخنرانان مهدوی که تطبیق می کنند بوده یا اون اکثریتی که جهان رو از ظلم پرکردن و ناپاکن؟ کدوم ؟


اول تکلیف این جا معلوم بشه . اگر منظور ما بودیم بگو .اره شماها بودین ....

اگرنبودیم معذرت خواهی کن این همه مدت تهمت زدی به ما ...

تا حسن خلق و حق پذیری ات ثابت شود .

بعدش می رویم سر سوال تطبیق !

چون به نوبت پرسیدی...... به نوبتم جواب بگیری بهتره داداش !

منتظرم ها!

یاعلی
نقل قول کردن
0 #692 منتظران صبح ظهور 1389-08-21 16:02
نقل قول:


باسلام خدمت دوست عزیز اگر نمیدانید بدانید بنده چند بار به طور خصوصی خدمت جناب علی اصغر ایمیل فرستادم اما جوابی نشنیدم ، خوب چاره جز این ندیدم
ضمنا هنوز هم انتقاد دارم اما خوشحالم که کمی از مشکل حل شده
ضمنا من معتقدم که خود جناب علی اصغر گرچه یه جاهایی اشتباه میکنه ولی نیتش خالصه و این نیت خالص ان شاءالله کمکش میکنه ولی معتقدم امثال نراقیها فقط جاهل مقدس معابن و جز هارت و پورت کاری بلد نیستن
علی اصغر متواضعانه میگه ما هیچ کدوم به اندازه خودمون کار نمیکنیم امثال نراقی فکر میکنن الان از اصحاب امام زمانن
برادر عزیز شما که ادعای منتظر الظهور را یدک میکشید اینطوری نباید از کوره در برید و به هر کسی که مخالف نظر شماست و حتی به شما توهین میکند نباید توهین کرد شما با ارامش و با اعتماد به نفس پاسخ و دلایل خود را بیان کنید البته از جناب اقای نراقی عزیز نیز خواهشمندم هر کسی که وارد بحث می شود و نظر انتقادی دارد را نباید به باد بد وبیرا گرفت دوست عزیز چند سوال از شما دارم
ایا شما با طرح این سوالات می خواهید به ندانسته هایتان افزوده شود یا قصد امتحان اندوخته های نویسنده مقاله را دارید ؟
آیا اصولا شما اعتقادی به نزدیک بودن ظهور و به دنبال ان زنده بودن شخصیت های ظهور و دنبال ان اعتقادی به بشارت های مکرر ولی فقیه پیرامون اخرالزمان و وعده الهی دارید ؟

منتظران صبح ظهور www.farahmandyan.blogfa.com
نقل قول کردن
+2 #691 مجید 1389-08-21 15:43
شما اونقدر برای خواننده ارزش قائل نیستی که سوال و جواب رو میاری
ولی لینکش رو پاک می کنی!!!
به نقل از سحریار:
به نقل از مجید:

...


اما اگرممکنه پاسخ بدهید ایا دراین جواب به نظرشما ملحدولائیک مدنظرایت الله صافی مبلغان مهدویتی هستند که تطبیق می دهند؟
یا آنهایی که ناپاکندو جهان را از ظلم و جورپرکرده اند و اکثریت هم هستند ؟
به نظرشما این صفات را برای کدام یک بکاربرده اند ایت الله صافی ؟
میشه بگید؟

ببین
اولا" در پاسخی که به آقای علی اصغر دادم شما به بزرگواری خودت ببخش که ثریا رو با سین نوشتم!
دوما" خب قرآن رو کپی کردم درست.ولی شما مفهوم آیه رو ول کردی چسبیدی به سین و کپی! (منتطق تون رو شکر!!!)
شما همه مطلب رو خوندی و فقط به سین گیر دادی؟؟؟ واقعا" که

اما جواب سوألتون:

شما خودت داری از واژه تطبیق استفاده میکنی! در حالی که آیت الله گلپایگانی میگه تطبیق اشتباه است.

بعدشم شما چرا سوأل رو دو تیکه کردی و فقط تیکه شور و نشاط سیاسی رو نوشتی و گاز رو گرفتی د برو!

سوال کامله
پس جواب هم کامله
مفهومه؟

حالا تطبیق جزمی اشتباه است و تطبیق شخصی صحیح نیست رو شما جواب بده
اگه دوست داشتی کلیپی رو که استاد خادم الامام (عج) از علامه کورانی گذاشتن رو هم یه داستانی براش تعریف کنی خوبه!!

نقل قول کردن
-2 #690 محمد 1389-08-21 15:33
به نقل از منتظران صبح ظهور:
به نقل از محمد:
به نقل از منتظران صبح ظهور:
با سلام
اللهم عجل لولیک الفرج
با عرض پوزش از اینکه نظر نمیدم اما روزانه از سایت بازدید دارم و نظرات و شبهات را بررسی میکنم به این نقطه برسیم که بتوانیم همه شبهات مهدویت را با دلیل و بدون تعصب پاسخ بدهیم و لازمه این کار نیز مطالعه است دوستان مطالعه را فراموش نکنید .


بسيار ممنون از دوست عزيز
بنده حقير هم تاييد ميكنم
براي مطالعه و افزايش اطلاعات سايت وعده صادق استاد خادم الامام عج سايت خيلي خوب و جامعيه


البته دوست عزیز نا گفته نماند که بنده از حدود 2سال پیش با سایت وعده صادق در ارتباطم و مقالات سایت وزین ظهور بسیار نزیدیک است را مطالعه می کنم و افتخار میکنم که عضو فعال گروه مبشران ظهور هستم امیدوارم خدا قبول کند

ولی گله دارم از شما که چرا اون اول اونطوری تاخت وتاز میکردید و حالا اینطوری پس این روش انتقادی شما مشکل دارد برای انتقاد از یک مقاله ابتدا باید مقاله را دقیق و کامل مطالعه نمود سپس ارزیابی کرد و نقاط مثبت مقاله و نقاط ضعف مقاله را در وحله اول به نویسنده مقاله اطلاع داد در غیر اینصورت و در صورت عدم اقناع اون را در جمع مطرح کرد تا دوستان دیگر نیز بررسی کرده و نظر دهند و بعد از بین نظرات عاقلانه خود به جمع بندی رسید .


باسلام خدمت دوست عزیز اگر نمیدانید بدانید بنده چند بار به طور خصوصی خدمت جناب علی اصغر ایمیل فرستادم اما جوابی نشنیدم ، خوب چاره جز این ندیدم
ضمنا هنوز هم انتقاد دارم اما خوشحالم که کمی از مشکل حل شده
ضمنا من معتقدم که خود جناب علی اصغر گرچه یه جاهایی اشتباه میکنه ولی نیتش خالصه و این نیت خالص ان شاءالله کمکش میکنه ولی معتقدم امثال نراقیها فقط جاهل مقدس معابن و جز هارت و پورت کاری بلد نیستن
علی اصغر متواضعانه میگه ما هیچ کدوم به اندازه خودمون کار نمیکنیم امثال نراقی فکر میکنن الان از اصحاب امام زمانن
نقل قول کردن
0 #689 سحریار 1389-08-21 14:29
به نقل از مجید:
به نقل از علي اصغر:
[quote name="مجید"]با تشکر فراوان از آقای علی اصغر
به خاطر اینکه کلمه اثبات رو از تیتر مقالات حذف کردید
"

آقای علی اصغر
خشت اول چون نهد معمار کج
تا سریا می رود دیوار کج

بعد یک هو 50تا اثبات میخوره توی صورتش!

خب معلومه چی میشه ...شما می خوایین بشارت بدین ولی بیشتر دارین فراری میدین

همین مقاله سفیانی بودن عبدالله دوم رو که استاد خادم الامام (عج)نوشتن ببینین
فقط تشابهات رو گفتن و قضاوت رو به خواننده سپردن

اصلا" هم نه حرفی از اثبات زدن و نه با قاطعیت گفتن
ببین عزیز من کسی که تا سر حد مرگ تشنه شده رو یه دفعه یه بشگه آب روش خالی نمی کنن!فقط لباش رو تر میکنن تا جون بگیره

مگه شما قرآن نمی خونین!
خدا که خداست به حضرت محمد (ص) میفرمایند:
وَكَذَّبَ بِهِ قَوْمُكَ وَهُوَ الْحَقُّ قُلْ لَسْتُ عَلَیكُمْ بِوَكِیلٍ«66»
قوم و جمعیت تو، آن (آیات الهی) را تکذیب و انکار کردند، در حالی که حق است! (به آنها) بگو: «من مسؤول (ایمان‌آوردن) شما نیستم! (وظیفه من، تنها ابلاغ رسالت است، نه اجبار شما بر ایمان.)»


مگه گفته من و آقا محمد غیر از این بود فقط تشابهات رو بگین و اجازه فکر کردن به خواننده بدین؟
ولی شما چی کار کردین غیر از بهتون زدن!
بنده گفتم منحرف چون استنادم به نظر بزرگانی بود که در بالا گفتم
ولی شما چی؟
حالا هم بهتون بگم
با یه اثبات پاک کردن از تیتر مشکل حل نمیشه



سلام بر برادرگرامی

لطفا شبه خودتان رو درجدال احسن دنبال کنید .

درضمن "ثریا" درست است برادر !!!!!! :) چون آیات قران کریم رو زحمت می کشید از سایت های قرانی با اعراب کامل کپی پیست می فرمایید اگربرای ضرب المثل ها هم همین زحمت روبکشید مشکلی پیش نمی اد!!!

درضمن یادتون رفت لینک سخنان ایت الله صافی رو دوباره بگذارید که ما دلمون تنگ نشه !!!! @};- برای اون کلمات منحرف وملحد و لائیک که به ما نسبت دادید!!!

ما که ازبشارت زیاد شنیدن درباره امدن کسی که دوستش داریم چیزی درصورتمان نمی خورد ! حالا چرا این بشارت ها درصورت شما می خورد معلوم نیست!
نقل قول کردن
+1 #688 سحریار 1389-08-21 14:18
به نقل از مجید:
شما اونقدر برای خواننده ارزش قائل نیستی که سوال و جواب رو میاری
ولی لینکش رو پاک می کنی!!!


سلام برشما برادر بزرگوار اقا مجید @};-

اگرارزش قائل نبودیم که جواب نمی دادیم به شما! چون ارزشمند هستید صحبت می کنیم تا اگر اشتباهی در برداشتها هست اصلاح شود.انشالله


اما لینک این مطلب درمتن اصلی سایت قرارداده شده و درنظرات هم خودتان بارها درج فرموده اید.و چون محدوده جواب کم بود بنده مجبورشدم حتی نقل قول راهم بردارم .
که جابشود

شما به بزرگواری خودتان کمبود جارو عفو بفرمایید.

اما اگرممکنه پاسخ بدهید ایا دراین جواب به نظرشما ملحدولائیک مدنظرایت الله صافی مبلغان مهدویتی هستند که تطبیق می دهند؟

یا آنهایی که ناپاکندو جهان را از ظلم و جورپرکرده اند و اکثریت هم هستند ؟

به نظرشما این صفات را برای کدام یک بکاربرده اند ایت الله صافی ؟

میشه بگید؟
نقل قول کردن
-1 #687 مجید 1389-08-21 13:25
شما اونقدر برای خواننده ارزش قائل نیستی که سوال و جواب رو میاری
ولی لینکش رو پاک می کنی!!!
نقل قول کردن
0 #686 مجید 1389-08-21 13:22
خطاب به سحریار

شما لطف کن برای این جواب هم فلسفه بافی کن!

لینک پرسش وپاسخ از آیت الله گلپایگانی:
jahannews.com/vdcdzz0fxyt0on6.2a2y.html

سخنرانان، مبلغان و نويسندگان مهدوي تا چه حد مي‌توانند به تطبيق حوادث و رويدادهاي عصر حاضر با حوادث و رويدادهاي پيش‌بيني شده در روايات عصر ظهور و آخرالزمان بپردازند، يا شخصيت‌هايي را به عنوان شخصيت‌هاي مطرح در عصر ظهور مطرح كنند؟
پاسخ آیت الله گلپایگانی: تطبيق جزمي اشتباه است؛ البته بعض وقايع است كه از علائم بعيده است، ولي حوادث بايد مطرح باشد، ولي تطبيق شخصي صحيح نيست. البته تطبيق غيرتشبيه است و غالباً تطبيقات تمام نيست
نقل قول کردن
0 #685 مجید 1389-08-21 13:09
آیه قرآن نظر قبلی سوره انعام آیه 66 هستش
نقل قول کردن
-3 #684 مجید 1389-08-21 13:06
به نقل از علي اصغر:
[quote name="مجید"]با تشکر فراوان از آقای علی اصغر
به خاطر اینکه کلمه اثبات رو از تیتر مقالات حذف کردید
"

آقای علی اصغر
خشت اول چون نهد معمار کج
تا سریا می رود دیوار کج

انصافا" وقتی یک نفر تازه بیاد تو سایت با خودش چی فکر میکنه؟

از یک طرف آیت الله گلپایگانی میگه تطبیق جزمی اشتباه است
از طرف دیگه استاد خادم الامام (عج) میگه در این مسائل افراط همون قدر ضرر داره که تفریط داره
از طرف دیگه علامه کورانی میگه با قطعیت نگین

بعد یک هو 50تا اثبات میخوره توی صورتش!

خب معلومه چی میشه ...
شما می خوایین بشارت بدین ولی بیشتر دارین فراری میدین

همین مقاله سفیانی بودن عبدالله دوم رو که استاد خادم الامام (عج)نوشتن ببینین
فقط تشابهات رو گفتن و قضاوت رو به خواننده سپردن

اصلا" هم نه حرفی از اثبات زدن و نه با قاطعیت گفتن

ببین عزیز من
کسی که تا سر حد مرگ تشنه شده رو یه دفعه یه بشگه آب روش خالی نمی کنن!
فقط لباش رو تر میکنن تا جون بگیره


مگه شما قرآن نمی خونین!
خدا که خداست به حضرت محمد (ص) میفرمایند:
وَكَذَّبَ بِهِ قَوْمُكَ وَهُوَ الْحَقُّ قُلْ لَسْتُ عَلَیكُمْ بِوَكِیلٍ«66»
قوم و جمعیت تو، آن (آیات الهی) را تکذیب و انکار کردند، در حالی که حق است! (به آنها) بگو: «من مسؤول (ایمان‌آوردن) شما نیستم! (وظیفه من، تنها ابلاغ رسالت است، نه اجبار شما بر ایمان.)»


مگه گفته من و آقا محمد غیر از این بود فقط تشابهات رو بگین و اجازه فکر کردن به خواننده بدین؟
ولی شما چی کار کردین غیر از بهتون زدن!
بنده گفتم منحرف چون استنادم به نظر بزرگانی بود که در بالا گفتم
ولی شما چی؟
حالا هم بهتون بگم
با یه اثبات پاک کردن از تیتر مشکل حل نمیشه
نقل قول کردن
+1 #683 سحریار 1389-08-21 12:10
لینک پرسش و پاسخ از آیت الله گلپایگانی:
برخي سخنرانان، مبلغان و نويسندگان مهدوي معتقدند كه با تطبيق شرايط عصر حاضر با شرايط عصر ظهور يا معرفي برخي چهره‌ها به عنوان چهره‌هاي مطرح در عصر ظهور بهتر مي‌توان جوانان را به مباحث مهدوي جلب كرد و شور و نشاط سياسي و اجتماعي آنها را بالا برد، اين نظر تا چه حد درست است؟

- البته در هر زمان چهره‌هاي پاك و چهره ناپاك وجود دارند كه در آخرالزمان يك اكثريت تظاهر فوق‌العاده و فراگير دارند همانطور كه در روايات آمده زمين از جهل و ظلم و جور پر مي‌شود، اينها اهل معاصي و مناهي و بيشتر لائيك و ملحد مي‌باشند. بايد به مردم توصيه كرد كه با امر به معروف و نهي از منكر هرچه مي‌توانند از فساد و افساد اين اشخاص جلوگيري نمايند ....
-------------------
با سلام :
همانطورکه مشاهده می کنید دراین سوال تلاش مي شود كه اين بررسي هاي مستند صدها صفحه اي با نيتي و هدفي نادرست و مضحك نشان داده شود ، علت آن را بالاتر بردن شور و نشاط سياسي اجتماعي جوانان بداند نه بیان حقیقت نزديكي ظهورو بازکردن باب تحقیق و پژوهش درمورد روایات عصر ظهورونه حقیقتا نزدیک دیدن ظهور !!!!!

اما جواب زيركانه آيت الله صافي به اين سئوال بسيار جالب است ،
معظم له بدون توجه به اصل سئوال برخي از لوازم حركت در عصر غيبت را بيان مي نمايند و ازعلایم کلی ظهور که پرشدن دنیا ازظلم و جوراست سخن فرموده اند.

اقای مجید دقت کن : ایت الله صافی می فرمایند:
"البته در هر زمان چهره‌هاي پاك و چهره ناپاك وجود دارند كه در آخرالزمان يك اكثريت تظاهر فوق‌العاده و فراگير دارند همانطور كه در روايات آمده زمين از جهل و ظلم و جور پر مي‌شود،"

درادامه ایت الله صافی این اکثریت راکه گناه می کنند اهل معاصی و مناهی می دانند !
پس اصلا جواب ایشان ربطی به سخنرانان و نویسندگان مهدوی که تطبیق می دهند ندارد بلکه بطورعمومی از پرشدن دنیا از ظلم و فساد سخن گفته اند !!!

اصلا مگر الان اکثریت سخنرانان تطبیق می دهند ؟که شما برداشت کرده اید که این اهل معاصی و مناهی که همان سخنرانان مهدوی هستند که تطبیق می دهند!!! ؟؟؟؟
نقل قول کردن
+3 #682 مجید 1389-08-20 19:13
به نقل از سحریار:
به نقل از مجید:
5:قضاوت با خوانندگان
البته اگر نظری بماند تا آنها مطالعه کنند!

6:
امام علی (ع) به خاطر همین انحرافات 25 سال خانه نشین شد و صبر جمیل کرد(خار در چشم و استخوان در گلو) و مردم هم فکر کردن چون امام علی (ع) سکوت کرده اند پس در نتیجه راضی هستند!!!
نخیر ...
سکوت همیشه معنایش رضایت نیست
که حال شما سکوت آقا را بهانه کرده اید

پیشنهادمی کنم یک سایت بزنید بنام ظهور نزدیک نیست توقیت نکن!، ..
باتشکر از بزرگوارشما در برعهده گرفتن سکان هدایت ما @};-

لینک پرسش و پاسخ از آیت الله گلپایگانی:
jahannews.com/vdcdzz0fxyt0on6.2a2y.html
برخي سخنرانان، مبلغان و نويسندگان مهدوي معتقدند كه با تطبيق شرايط عصر حاضر با شرايط عصر ظهور يا معرفي برخي چهره‌ها به عنوان چهره‌هاي مطرح در عصر ظهور بهتر مي‌توان جوانان را به مباحث مهدوي جلب كرد و شور و نشاط سياسي و اجتماعي آنها را بالا برد، اين نظر تا چه حد درست است؟
- البته در هر زمان چهره‌هاي پاك و چهره ناپاك وجود دارند كه در آخرالزمان يك اكثريت تظاهر فوق‌العاده و فراگير دارند همانطور كه در روايات آمده زمين از جهل و ظلم و جور پر مي‌شود، اينها اهل معاصي و مناهي و بيشتر لائيك و ملحد مي‌باشند. بايد به مردم توصيه كرد كه با امر به معروف و نهي از منكر هرچه مي‌توانند از فساد و افساد اين اشخاص جلوگيري نمايند و مسئله عرض اعمال به آن حضرت را تذكر دهند. بايد به مردم رسانده شود كه در آخرالزمان اين مفاسد و اين خطرات براي دين مردم هست تا موجب تنبه و بيداري و اجتناب آنها از معاصي شود.
لینک فیلم مصاحبه با علامه کورانی به همراه نظر استاد خادم الامام(عج):
www.alvadossadegh.com/fa/best-article/1993-1388-12-26-22-43-46.html
وَلَیحْمِلُنَّ أَثْقَالَهُمْ وَأَثْقَالًا مَعَ أَثْقَالِهِمْ وَلَیسْأَلُنَّ یوْمَ الْقِیامَةِ عَمَّا كَانُوا یفْتَرُونَ«13» عنکبوت
آنها بار سنگین (گناهان) خویش را بر دوش می‌کشند، و (همچنین) بارهای سنگین دیگری را اضافه بر بارهای سنگین خود؛ و روز قیامت به یقین از تهمتهائی که می‌بستند سؤال خواهند شد
نقل قول کردن
-2 #681 سحریار 1389-08-20 09:53
به نقل از مجید:
5:قضاوت با خوانندگان
البته اگر نظری بماند تا آنها مطالعه کنند!

6:صبر جمیل یعنی صبر بی شکوه و شکایت
یعنی همه چیز رو توی دل ریختن و دم نزدن
حضرت یعقوب (ع) هیچگاه نا امید نشد و هیچ گاه خواست خدا را نادیده نگرفت
امام علی (ع) به خاطر همین انحرافات 25 سال خانه نشین شد و صبر جمیل کرد(خار در چشم و استخوان در گلو) و مردم هم فکر کردن چون امام علی (ع) سکوت کرده اند پس در نتیجه راضی هستند!!!
نخیر ...
سکوت همیشه معنایش رضایت نیست
که حال شما سکوت آقا را بهانه کرده اید
صبر جمیل فراتر از تحمل من و شماست




با سلام خدمت برادرگرامی آقا مجید

پیشنهادمی کنم یک سایت بزنید بنام ظهور نزدیک نیست توقیت نکن!، و درآن بطورمستدل دلایل دور بودن ظهور و همچنین ابطال هرنوع دلیل و مدرکی دال برنزدیک بودن ظهور را گرد آوری فرمایید. @};-

آنجا می توانید یک بخش بنام جدال ملحد ! بجای جدال احسن هم بگذارید که اگرما خواستیم سخنی از امام یا آقا یا ایت الله بهجت یا دکتراحمدی نژاد شهید اوینی و ... درمورد نزدیک بودن ظهور بیاوریم شما بفرمایید این افکار توقیت است و دلیل انحراف و لائیک بودن و ملحدبودن و فاسدبودن و......!!!!!.....

این طوری خدمت بزرگی به فرهنگ همیشه انتظار کرده اید و از انحراف ماهم جلوگیری فرموده اید !


باتشکر از بزرگوارشما در برعهده گرفتن سکان هدایت ما @};-
نقل قول کردن
0 #680 حسين 1389-08-20 08:39
دقت در سخنان پروفسوری که از رئیس جمهور خانه تاریخی گرفت
------------
www.jahannews.com/vdcfymdymw6djva.igiw.html
نقل قول کردن
-5 #679 مبشر كوچك 1389-08-20 00:36
اشتباه هاي واضح سايت ظهور بسيار نزديك است:
1. مصداق يابي براي شخصيت هاي عصر ظهور و در نتيجه: توقيت
2. تخريب يكي از پيشروهاي عرصه مهدويت: موسسه موعود
3. تقديم مدارك گوناگون به دشمنان
4. ايجاد فضاي تفرقه و چند دستگي بين آحاد منتظران
5. ترويج استدلال هاي من در آوردي براي اثبات تصورات شخصي
6. ناپرهيزي از رعايت جانب احتياط در اظهارات گوناگون
7. جدال بي منطق و از روي لجاجت با مخالفين
8. پرهيز از معرفي وظايف منتظران

نكات مثبت سايت ظهور بسيار نزديك است:
1. ولايت مداري و حمايت از دولت خدمتگزار نهم و دهم
2. ايجاد فضايي باز براي اظهار نظر افراد مختلف
3. نزديك دانستن واقعه شريف ظهور و ايجاد موج اميد
4. برجسته كردن جريان فتنه داخلي
نقل قول کردن
+3 #678 محمد 1389-08-20 00:16
علي اصغر عزيز از توجه و ادبياتتون متشكرم
بنده هم باشما موافقم حتي به نظرمن مشتركات ما از 95درصد هم بيشتره
من نميدونم كجا گفتم ظهور نزديك نيست يا با كل سايت مشكل دارم؟
من ميگم تيتر مقالات اشكال داره و اين اشكالش ضمن اعتقاد بزرگان به توقيت باعث ريزش ميشه
علي اصغر عزيز شما دقت كنيد كه سايت شمارو خيليا ميشناسن اما بزرگترين علتي كه عده زيادي وارد سايت نميشن همين تيترهاي تكون دهندست كه گاهي اوقات باعث ميشه خواننده حتي مطلب رو تاآخر نخونه و اين باعث ضرر ميشه
اگر حرفي بوده از سر خيرخواهي بوده
خود بنده جرات اين رو ندارم كه آدرس سايت رو به دوستانم بدم چون مسلما با ديدن تيترها شوكه ميشن و ماروهم دكون دار ميبينن
همونطور كه قبلا تجربه شده
سؤال من از علي اصغر عزيز اينه مگر عوض كردن تيتر مقالات و سپردن نتيجه به نحوي كه خواننده راه ديگري جز همان نتيجه گيري نداشته باشد به خواننده چه آسيبي به مقالات وارد ميكنه؟
من ميگم ما بد دو عالم ولي شما يه استخاره بگير خوب بود عمل كن
به دوستان هم ياد آور ميشم هيچ كس از درون انسانها خبر نداره الا خدا
ما خاك پاي همه منتظران واقعي حضرت
ضمنا ومن يعمل مثقال ذره خيرا يره و شرا يره يعني اينكه همين مثبت ومنفي دادنها هم حساب ميشود
جناب علي اصغر هم اگر بفرمايند ، چون سايت متعلق به ايشان است بنده ديگر نظر نميدم - البته نظرات من اكثرا در قالب پيشنهاد و انتقاد است
منتظر جوابتان هستم علي اصغر عزيز
التماس دعا از همگي
براي فرج آقا گناه نكنيم
نقل قول کردن
+6 #677 امید 1389-08-20 00:02
باسلام
1-به نظر بنده هم اقا محمد درست میگه لطفا در همین بخش جواب بدهید تا من هم استفاده کنم
2-دوستان مثل اینکه به اسمها + یا - میدهند و کاری به متن نظر ندارند حدیث که دیگه - نداره !!!!!!!!!!!!!!!!
3-بعضی از دوستان تا کسی نظرمخالف انها بدهندبجای پاسخ دادن سریع میگویند موعودی .منافق .پولی.بایکوت و.......
4-فکر میکنم 99 درصد افرادی که به این سایت می ایند از محبین ولایت هستند که باکلیات مطالب سایت موافق هستند پس صرف یک نظر مخالف انها را طرد نکنید
درضمن بگویم که خود من هم از مقلدین امام خامنه ای هستم وایشان راهم انشاالله سید خراسانی میدانم (پس کسی بار گناه تهمت بر گردن خود نیندازد)
نقل قول کردن
+2 #676 عاشق امام 1389-08-19 23:55
به نقل از محمد:
به نقل از پرسشگر:
خدمت تمام تطبیقچی های محترم سلام عرض می کنم توصیه می کنم حالا که خودتونو و چن نفر مثل خودتون سر کار گذاشتین و هرچی روایت ضعیف پیدا می کنین و علم می کنین اقلا چند تا آخوند هم فکر تون رو هم پیدا کنین که بتون برای شما چند تا حدیث معتبر هم بخونه بلکه زیاد پرت نیفتین ما که هر چه از شما پرسیدیم یا به اینترنت مراجعه دادید یا به اونترنت حضرت علی فرمود پشت من دو گروه شکست یکی جاهلای متنسکند امید وارم شما هم با این حمایت جاهلانه به آقا آسیبی نرسانید


ببين عزيز من منابع ، درجه يك و دو و سه دارن
آقا علي اصغر زحمت كشيده مقاله رو نوشته و جمع آوري كرده ديگه بقيش باشماست كه بري سؤال كني اين كتب چقدر مستنده؟
لقمه رو كه نبايد بجون بذارن تو دهن
شمام خداييش گيراي بيخود ميدي


سلام به همه دوستان مبشر
اقا محمد،این که بعد از گذشت چند روز و تکرار چند ده باره صحبت هاتون چه قصدی رو دنبال می کنید!بماند
اینکه تمام نشانه ها خبر از حادثه های بزرگ پیش رو دارد،این که تطبیق روایات عصر ظهور تشابهی بی مثال با شرایط کنونی دارد.
اینکه ما هر روز در حال شنیدن مبشرات از زبان امام خامنه ای هستیم.
اینکه امام خمینی ره این مرد الهی اینده انقلاب را سپردن پرچم به صاحب به دست سید علی دانستند...چگونه به سادگی از کنار تمام نشانه ها بگذریم؟؟؟؟

در حالی که تمام جهان به این نتیجه رسیده که حادثه مهم ظهور در حال وقوع می باشد ،اینکه تمام دنیا ی غرب در تلاش است تا این پازل را به نفع خود عوض کند ،چرا باید دست روی دست گذاشت وبه تماشا نشست؟!!!
نقل قول کردن
0 #675 مجید 1389-08-19 23:43
5:قضاوت با خوانندگان
البته اگر نظری بماند تا آنها مطالعه کنند!

6:صبر جمیل یعنی صبر بی شکوه و شکایت
یعنی همه چیز رو توی دل ریختن و دم نزدن
حضرت یعقوب (ع) هیچگاه نا امید نشد و هیچ گاه خواست خدا را نادیده نگرفت
امام علی (ع) به خاطر همین انحرافات 25 سال خانه نشین شد و صبر جمیل کرد(خار در چشم و استخوان در گلو) و مردم هم فکر کردن چون امام علی (ع) سکوت کرده اند پس در نتیجه راضی هستند!!!
نخیر ...
سکوت همیشه معنایش رضایت نیست
که حال شما سکوت آقا را بهانه کرده اید
صبر جمیل فراتر از تحمل من و شماست
نقل قول کردن
+5 #674 محمد 1389-08-19 23:33
واي از اينكه يكي اشتباه كنه و ديگران بجاي نصيحت پشت سرش راه برن
ماشاءالله به شما جواد آقا
فتنه گر انگ جديده؟
بند بند وجودم فداي نائب الامام المنتظَر ، القائد سيد علي الخامنه اي
به كوري چشم خودخواهان
وهدايت خدا به كسانيكه دم از ولايت ميزنن ولي ولايي نيستن
نقل قول کردن
0 #673 مجید 1389-08-19 23:26
2:حداقل یک بار خطبه 86 نهج البلاغه را مطالعه کنید
ضمنا" ما در غیاب امامان معصوم علیهم السلام به پیروی از مراجع امر شده ایم
و این نکته فراموش نشود که همیشه در تمامی زمانهای حساس تاریخ این علما بوده اند که مردم را از انحرافات نجات داده اند
3:تا جایی که بنده اطلاع دارم علما فقط بشارت میدهند نه اینکه توقیت ایجاد کنند(یک مصداق را فقط و فقط به یک نفر محدود کنند)
ضمنا" اگر تمامی شرایط فراهم باشد فقط و فقط یک دلیل برای تأخیر کافی است و آن خواست خداست.
4:این مطلب در صورتی درست است که ما برای خودمان یقین شود نه اینکه بخواهیم به زور به دیگران القا کنیم و جامعه را به انحراف بکشانیم
4:در نقل قول دوتا 4 دادم ببخشید این پاسخ آیت الله گلپایگانی کاملا" روشن است:
برخي سخنرانان، مبلغان و نويسندگان مهدوي معتقدند كه با تطبيق شرايط عصر حاضر با شرايط عصر ظهور يا معرفي برخي چهره‌ها به عنوان چهره‌هاي مطرح در عصر ظهور بهتر مي‌توان جوانان را به مباحث مهدوي جلب كرد و شور و نشاط سياسي و اجتماعي آنها را بالا برد، اين نظر تا چه حد درست است؟
پاسخ آیت الله گلپایگانی: البته در هر زمان چهره‌هاي پاك و چهره ناپاك وجود دارند كه در آخرالزمان يك اكثريت تظاهر فوق‌العاده و فراگير دارند همانطور كه در روايات آمده زمين از جهل و ظلم و جور پر مي‌شود، اينها اهل معاصي و مناهي و بيشتر لائيك و ملحد مي‌باشند. بايد به مردم توصيه كرد كه با امر به معروف و نهي از منكر هرچه مي‌توانند از فساد و افساد اين اشخاص جلوگيري نمايند و مسئله عرض اعمال به آن حضرت را تذكر دهند و ..
نقل قول کردن
+4 #672 محمد 1389-08-19 23:23
جناب طرفدار محمود كبير هم به تهمت زنها اضافه شدند
من ظاهرا بايد ناراحت بشم ولي عاقلانه اينه كه ناراحت نشم چون تهمتهاي شما بار گناهان منو كم ميكنه
من اين آقاي پرسشگر رو اصلا نميشناسم و به نظرم خيلي پرته از ماجرا
مجيد هم اگه بريد بخش جدال احسن خيلي از مسائل و تهمتها براتون حل ميشه
من تازه ايميل ايشون رو گرفتم اونم نه براي اينكه به قول شما تويك ساعت بريزيم تخريب كنيم كارخصوصي داشتم
خلاصه تهمت بزنيد آفرين
اينارو سيدخراساني ياد ميده يا شعيب بن صالح؟
شما آبروي اونارو هم داريد ميبريد
نقل قول کردن
-2 #671 جواد 1389-08-19 23:17
به نقل از محمد:
به نقل از پرسشگر:
خدمت تمام تطبیقچی های محترم سلام عرض می کنم توصیه می کنم حالا که خودتونو و چن نفر مثل خودتون سر کار گذاشتین و هرچی روایت ضعیف پیدا می کنین و علم می کنین اقلا چند تا آخوند هم فکر تون رو هم پیدا کنین که بتون برای شما چند تا حدیث معتبر هم بخونه بلکه زیاد پرت نیفتین ما که هر چه از شما پرسیدیم یا به اینترنت مراجعه دادید یا به اونترنت حضرت علی فرمود پشت من دو گروه شکست یکی جاهلای متنسکند امید وارم شما هم با این حمایت جاهلانه به آقا آسیبی نرسانید


ببين عزيز من منابع ، درجه يك و دو و سه دارن
آقا علي اصغر زحمت كشيده مقاله رو نوشته و جمع آوري كرده ديگه بقيش باشماست كه بري سؤال كني اين كتب چقدر مستنده؟
لقمه رو كه نبايد بجون بذارن تو دهن
شمام خداييش گيراي بيخود ميدي


جناب محمد و پرسشگر و مجید و کلا فتنه گرها ...
..

ما نگاهمان به افق است در انتظار مردی از تبار بهار ، و گوشمان به نائب مهدی ، سیدی از تبار نور و به قداست ظهور. صبور تر از مادران داغدارمان ، بصیر تر از برداران شهیدمان و انقلابی تر از پدران مجاهدمان ، ایستاده ایم در وسط میدان.

آقای منافق ، خانم فتنه !

ما ملت همانگونه که آن ده روز سفر مولای مطهر به شهر قیام را “دهه ی زجر” شما کردیم ، اکنون نیز بصیرت ، صبر و انقلابی بودنمان ایجاب می کند که ، نوک تیز قلم را چنان بر گرده ی شما که نه ، بلکه بر مردمک چشمانتان بفشاریم که از خوابهای احمقانه ی خود بیدار شوید!

پس خواهشان خودتان بروید تا دست به کار نشدیم
نقل قول کردن
0 #670 محمد 1389-08-19 23:13
من از علي اصغر ميخوام جلوي تهمت ها و بي ادبي هاي اين آقاي نراقي رو بگيرن
ايشون غير از التقاط مباحث و توهين كار ديگه اي بلد نيستن
يعني چي معلوم الحال؟
بازم ميگم آقاي نراقي راضي نيستم
خود آقا كه بياد معلوم ميشه كي بايد جواب بده
غير از اينه كه ما حرف بزرگاني مثل علامه كوراني كه خودتون بهش استناد كرديد و آيت الله صافي كه بازم خودتون مطلبشو گذاشتيد ، رو زديم؟
ميخواي بگي معلوم الحال به اين بزرگان بگو
نقل قول کردن
+3 #669 متولد نیمه خرداد 1389-08-19 23:08
به نقل از محمد:
به نقل از پرسشگر:
خدمت تمام تطبیقچی های محترم سلام عرض می کنم توصیه می کنم حالا که خودتونو و چن نفر مثل خودتون سر کار گذاشتین و هرچی روایت ضعیف پیدا می کنین و علم می کنین اقلا چند تا آخوند هم فکر تون رو هم پیدا کنین که بتون برای شما چند تا حدیث معتبر هم بخونه بلکه زیاد پرت نیفتین ما که هر چه از شما پرسیدیم یا به اینترنت مراجعه دادید یا به اونترنت حضرت علی فرمود پشت من دو گروه شکست یکی جاهلای متنسکند امید وارم شما هم با این حمایت جاهلانه به آقا آسیبی نرسانید


ببين عزيز من منابع ، درجه يك و دو و سه دارن
آقا علي اصغر زحمت كشيده مقاله رو نوشته و جمع آوري كرده ديگه بقيش باشماست كه بري سؤال كني اين كتب چقدر مستنده؟
لقمه رو كه نبايد بجون بذارن تو دهن
شمام خداييش گيراي بيخود ميدي


به رسم منتظران،سلام!

برادر !قصدتون از این همه شانتاژ چیه؟
بعد از چندین بار جواب های مستدل جناب علی اصغر باز هم بی توجه حرفتون رو تکرار می کنید،اگر قرار بود شما به دنبال جواب باشید خیلی قبل از این قانع می شدید ولی فکر نمیکنم قصدتون از این حرف ها حل کردن سوالاتتونه!!بقی ه ماموریتتون چیه؟ :-w
در خانه اگر کس است یک حرف بس است
نقل قول کردن
+1 #668 مجید 1389-08-19 23:05
1:اکثر قریب به اتفاق مستندات شما از کتاب علامه کورانی است و شما به حرف خود علامه کورانی کوچکترین اعتنایی نمی کنید
نظر یک مرجع تقلید را رد میکنید(علی اصغر) و در ابتدا تعدد نظرات آنها را بهانه می کنید و در ادامه توجیهات خود میگوئید سکوت آقا برای ما کافی است
به بهانه تعدد مراجع،مراجعه به آنها را کاری بی هوده به خوانندگان القا می کنید
از نظر شخصی آقای پناهیان و دیگر بزرگان سوء استفاده میکنید و پاسخ یکی از دوستان خود را که تصور میکرد مطالب این سایت را مورد تأیید آقای پناهیان است، اینگونه بیان می کنید(علی اصغر):
در مورد اینکه تمام مطالب سایت مورد تأیید ایشان باشد نمی دانم!
و جالب تر اینکه بلافاصله این نظر را حذف میکنید(البته بنده Save تمام صفحات و نظراتی را که حذف کردید دارم
این در حالی است که شما فقط باید تغیرات کوچکی را در تیتر و متن مقالات خود ایجاد کنید تا از حالت توقیت خارج شود و فقط شباهت ها را بیان کنید و قضاوت را به خوانندگان بسپارید
نقل قول کردن
+5 #667 حافظ 1389-08-19 23:04
به نقل از محمد:
از همين بحث استفاده ميكنم از جناب علي اصغر ميخوام يه بخش مثلا به نام هدايت بزرگان راه اندازي كنه و توش هدايت ها ذكر هاو راهنمايي هاي بزرگاني مثل آيت الله بهجت ، حق شناس ، قاضي ، امام و... براي سلوك و رسيدن به خدا رو بذاره
اميده كه انشاء الله دوستان يه جنب و جوشي به خودمون بديم نقايص و معايبمون رو بر طرف كنيم و در راه كمال قدم برداريم تابتونيم از ياوران حضرتش باشيم


اينكه يك نفر لحظه به لحظه مخابره كنه مثلا رهبري يك ساعت ديگه به قم ميرسن
رهبري نيم ساعت ديگه به قم ميرسن و...الي آخر
اين ياوري رهبري نيست
يه كمكي كن آب و جارويي كن
u313.ir/.../
آیینه شو، جمال پری طلعتان طلب. جاروب کن تو خانه، سپس میهمان طلب

lمن هم با ایشون موافقم. این بحث ها خیلی می تونه مفید باشه. یکی از علت های مهم تاخیر در ظهور غفلت و بی توجهی مردم و مخصوصا شیعیان است. این جور مطالب تلنگری برای ماست
برای شروع میشه از همین بخش نظرات شروع کرد
بسم الله:
جند سوال و جوابهای آیت الله بهجت
به نظر جناب عالی در چه شرایطی دعا مستجاب است؟
ج: بسمه تعالی- شرط استجابت دعا ترک معصیت است « أوفو بعهدی أوف بعهدکم بقره/40 » « فاذکرونی أذکرکم. بقره/152 » « أدعونی أستجب لکم. مؤمن/ 60 » گاهی مصلحت در غیر تعجیل است و گاهی مصلحت در تبدیل به احسن است؛ داعی خیال می کند مستجاب نشده است و اهل یقین می فهمند.

چند سال است که در کارهایم دچار مشکل می شوم که راهها به رویم بسته می شود، از جمله در زمینه اشتغال و ازدواج، و هر چه از خدا طلب یاری می کنم، راه مساعدی گشوده نمیشود؟
ج: بسمه تعالی- زیاد از روی اعتقاد کامل بگویید: «أستغفر الله»، هیچ چیز شما را منصرف نکند غیر از ضروریات و واجبات تا کلیه ابتلائات رفع شود، بلکه بعد از رفع آنها هم بگویید، برای اینکه امثال آنها پیش نیاید؛ و اگر دیدید رفع نشد، بدانید یا ادامه نداده اید، یا آنکه با اعتقاد کامل نگفته اید. والله العالم.
نقل قول کردن
-2 #666 نراقی 1389-08-19 23:04
به نقل از محمد:
به نقل از پرسشگر:
خدمت تمام تطبیقچی های محترم سلام عرض می کنم توصیه می کنم حالا که خودتونو و چن نفر مثل خودتون سر کار گذاشتین و هرچی روایت ضعیف پیدا می کنین و علم می کنین اقلا چند تا آخوند هم فکر تون رو هم پیدا کنین که بتون برای شما چند تا حدیث معتبر هم بخونه بلکه زیاد پرت نیفتین ما که هر چه از شما پرسیدیم یا به اینترنت مراجعه دادید یا به اونترنت حضرت علی فرمود پشت من دو گروه شکست یکی جاهلای متنسکند امید وارم شما هم با این حمایت جاهلانه به آقا آسیبی نرسانید


ببين عزيز من منابع ، درجه يك و دو و سه دارن
آقا علي اصغر زحمت كشيده مقاله رو نوشته و جمع آوري كرده ديگه بقيش باشماست كه بري سؤال كني اين كتب چقدر مستنده؟
لقمه رو كه نبايد بجون بذارن تو دهن
شمام خداييش گيراي بيخود ميدي

سلام به همه دوستان
چند روزی هست که سه نفر 24 ساعت ماموریت دارند توی وبلاگ نظر بذارند
طبق تحقیقاتی که انجام شده معلوم شده که هر سه نفر همزمان با هم و برای یک هدف وارد سایت شدن
پرسشگر اومده خودشو کاملا خراب کنه و مجید میانه رو باشه و محمد اینجا میشه یه عنصر مثلا انقلابی و ولایی!!!!!!!!!
ببنید روی نظرات هم نقل قول میزنند.مثلا پرسشگر یه حرف چرتی میزنه و میگه که سید خراسانی منفی هست توی روایات ، بعد محمد میاد میگه نه منفی نیست، ولی نباید تطبیق داد!!!!!!!
داداش ؛ بچه بسجی گول این صحنه ارایی خطرناک کسانی که از نزدیک بودن ظهور هراسانند و به هر نحو ، حتی ناجوانمردانه میخوان که موج بشارت ظهور را بشکنند

دوستان توجه داشته باشید که محمد؛ مجید و پرسشگر از یه جا دارن خط میگیرن و هدف اصلیشونم ، اینه که یه وجهه خوب برای محمد درست کنن تا ضربه شونا بزنن و باعث ریزش شن
اما حاشا که بچه بسیجی میدان را خالی کند
این عمار
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد