رایحه ظهور

مصاحبه اختصاصی با علامه کورانی برجسته ترین محقق عرصه مهدویت

 

علامه علي کوراني ، از علماي مبارز و نويسندگان چيره دست لبنان منطقه جبل عامل است. تلاشها و مجاهدتهاي زيادي در لبنان، عراق، کشورهاي عرب خليج فارس کرده است. او پس از وقوع انقلاب و با مقدمه دانستن انقلاب اسلامی برای نهضت جهانی حضرت مهدی(عج) به ایران مهاجرت کرده و تحقيقات فراواني راجع به انقلاب اسلامي انجام داده است. وی در کتاب ماندگار و بی نظیر "عصر ظهور " که حدود 28 سال پیش نگاشته شده و میلیونها نسخه از آن در سراسر جهان منتشر گردیده است...

» ابتدای نظرات (710)

 

 

با سلام و درود بر همه عزیزان

و تبریک سال نو و آرزوی بهترین تقدیرات برای جهان بشریت با ظهور مبارک قطب عالم امکان حضرت بقیه الله(عج)

این مصاحبه اختصاصی بعنوان عیدی به محضر عزیزان تقدیم می گردد :

(قابل ذکر است که مصاحبه مذکور در روز شنبه مورخ 28/12/89 در دفتر علامه کورانی در شهر قم انجام گردیده است)

با سلام و درود بر استاد عزیز و تشکر از اینکه وقت گرانبهای خویش را در اختیار ما قرار داده اید

سئوال: آیا تطبیق احتمالی شخصیت سید خراسانی بر مقام معظم رهبری امکان پذیر است؟ شنیده شده است آیت الله سید کاظم حائری از مراجع عظام تقلید نیز چنین اعتقادی دارد.

علامه کورانی : بله . ایشان ( آیت الله حائری) چنین اعتقادی دارند و بعد از بررسی روایات و تطیبق به چنین نظری رسیده اند

امیداوریم که مقام معظم رهبری سید خراسانی روایات باشد، لکن در تطبیق به طور قطعی اظهار نظر نمیتوان کرد

سئوال: بنابراین طبق روایات شعیب هم باید حضور فعال در کنار سید خراسانی داشته باشد، نظر جنابعالی در این مورد چیست؟

علامه کورانی : شعیب فرمانده نظامی نیروهای ایرانی زمینه ساز ظهور است، البته این بدان معنا نیست که شعیب سابقه نظامی دارد

سئوال: آیا روایتی داریم که شعیب شخصیتی نظامیست؟

علامه کورانی : نه نداریم، شعیب در آستانه ظهور توسط سید خراسانی به فرماندهی نیروهای ایرانی منصوب میشود

سئوال: آیا انطباق احتمالی نشانه های روایی شعیب بر دکتر احمدی نژاد امکان پذیر است؟ با توجه به اینکه ایشان مکررا بشارت نابودی اسرائیل را میدهند و همچنین بشارتهای ایشان بر بسیار نزدیک بودن ظهور و تحقق وعده های الهی در سالهای آینده ، این انطباق تا چه اندازه امکان پذیر است؟

علامه کورانی : ان شا الله

(قابل ذکر است که ذکر " ان شاالله " و تایید ضمنی و احتمالی شعیب بودن دکتر احمدی نژاد توسط محقق محتاط و دقیقی مانند علامه کورانی بسیار قابل تامل ، مهم  و پرمعنا می باشد )

سئوال: برخی از منتقدان در مقام پاسخ با تمسک به روایتی خروج شعیب را از سمرقند ذکر کرده اند. نظر شما چیست؟

علامه کورانی : این روایت را اصلا قبول ندارم. ضعیف است. روایات خروج وی را از ری ذکر کرده اند.

سئوال: کتاب ابن حماد که از قدیمی ترین کتب مهدوی اسلامی است را چگونه ارزیابی میکنید؟

علامه کورانی : روایات موجود در کتاب ابن حماد اگر مطابق با روایات اهل بیت بود قابل استفاده است و اگر منافاتی با منابع شیعی نداشت قبول میکنیم

سئوال: آیا مصر زمان ائمه اطهار محدوده کنونی بوده یا شامل نقاط مجاور مثل لیبی هم میشده است؟

علامه کورانی : خیر. مراد از مصر همین محدوده فعلی بوده است

سئوال : تحولات کنونی عربستان را چگونه ارزیابی میکنید؟

علامه کورانی : خیلی امیدواریم

سئوال: آیا ملک عبد الله پادشاه عربستان همان عبد الله روایات است؟

علامه کورانی : احتمالش زیاد است

سئوال : آیا عبد الله در حال حاضر زنده است؟

علامه کورانی : ان شا الله می میرد

سئوال : حوادث ایران در سال ظهور در روایات چگونه است؟

علامه کورانی : در سال ظهور در ایران دو گروه اختلاف و درگیری دارند گروهی که میخواهد پرچم را به دست امام زمان بسپارد و طرفدار و مدافع امام عصر(عج) است و در مقابل گروهی مخالف آنان است و سرانجام پیروزی با طرفداران امام عصر(عج) است

سئوال: در پایان حوادث اخیر کشورهای عربی را چگونه ارزیابی می کنید؟

علامه کورانی : ان شا الله از نشانه های ظهور است.

با تشکر از استاد عزیز علامه کورانی به خاطر اینکه وقت گرانبهای خود را در اختیار ما قرار دادند

...............................................

- سال " جهاد اقتصادی " بر تمام مسلمان ، شیعیان و منتظران و مبشران ظهور مبارک باد ، این نامگذاری خجسته ناخودآگاه انسان را به یاد فرمایش و دستور اهل بیت(ع) به مسلمانان مبنی بر ذخیره کردن مواد غذایی و اندوختن آذوقه برای گذر از فتنه  ، قطحی و شدائد آستانه ظهور می اندازد

ان شاالله به رحمت واسعه حضرت حق هرچه زودتر چشمان منتظر صالحین و محرومین و مستضعفین جهان به چهره ی ملکوتی و دلربای یوسف زهرا(عج) منور گردد.

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

-3 #710 محمد منتظر 1393-12-04 22:44
به نقل از حامد:
آخه جوجه ها که یک صفحه کناب نخوندین. باید حداقل 30 سال دنبال این اخبار بوده باشین و اهل تطبیق باشین تازه اون موقع هم به خودتون اجازه ندین به یک عالم - علامه کورانی - توهین کنید.

روز دوم خرداد 76 هاشمی رفسنجانی در نماز جمعه اعلام کرد من هشت سال فرمانده کل جنگ بودم بدون اینکه علنی شده باشه. اینجانب با مطالعه نزدیک به 30 سال در احوال ظهور ، ایمان کامل پیدا کردم که شعیب، همان هاشمی رفسنجانی هست که در برخی روایات از وی با عنوان شیصبانی هم یاد شده. سنت تاویل روایات بر این هست که گنگ باشد مگر تا هنگام تاویل آن و این حکمتی عمیق دارد که برای اهلش قابل گفتگو هست و نه برای شما که اینقدر عجول هستید. حالا فکر می کنید بابا هاشمی که دک شده و... تو باغ نیست. خوش باشید با این فکراتون. کی ورد و کلید واژه اونهم گندمگون بودن و ریش کم پشت داشتن هست. حالا هی بزنین تو سر هم. یه مشت بچه که نه اهل جستجو بودند و تحقیق ، دیر رسیدند زود هم می خواهند بروند، از کلام توام با احتیاط یک عالم ایراد می گیرند. بله همین ها معنی انشاء الله رو خوب می دونند. چون این جوجه ها خودشون رو از هر عالمی بالاتر می دونند.

جوون نبودن ایشون چجوری تعبیر میشه؟
نقل قول کردن
-10 #709 خدا پرست 1392-03-20 18:55
وای بر تو کورانی که از فرستاده و وصی حضرت مهدی ع معجزه خواستی مگر قرآن نمی خوانی یا میخوانی درکش را نداری کرند کورند لالند
* یونس/٢٠ « می­گویند : چرا معجزه­ای از پروردگارش بر او نازل نمی­شود؟! بگو : غیب (معجزات) تنها برای خدا و به فرمان اوست شما در انتظار باشید. من هم با شما در انتظار هستم؟ ( شما در انتظار معجزات بهانه جویان باشید و من در انتظار مجازات شما. »

و رویای صادقه را خوابهای آشتفه میدانی وای بر تو

﴿ولیکن گفـتـند که این سخنان خواب و خیالی است بلکه این فرستاده شاعر بزرگی است که این کلمات را فرا بافته و گرنه برای ما مانند پـیغمبران گذشته آیت و معجزه ای بـیاورد﴾).الأنبياء:5.

رویای صادقه حضرت یوسف ع را فراموش کردی رویای صادقه وهب نصرانی را فراموش کردی رویای حضرت نرجس خاتون مادر بزرگوار امام محمد ابن الحسن عسگری را فراموش کردی وای بر تو و تکذیب کننده های فرستاده های خداوند
رسول الله (ص) فرمود : اگر زمان نزدیک شود رویای مومن را نمی توان تکذیب کرد . و صادق ترین آنها در رویا ، راستگو ترین آنها در گفتار است . شرح اصول کافی ج 11 ص 476

عن هشام بن سالم، عن أبي عبد الله (عليه السلام) قال: سمعته يقول: رأى المؤمن ورؤياه في آخر الزمان على سبعين جزءا من أجزاء النبوة
امام صادق (ع) فرمود : رویای مومن در آخر الزمان جزئی از هفتاد جرء نبوت یا وحی است . الکافي ج 8 ص 90
در حدیثی از امام حسن عسکری (ع) بعد از آن که فضل بن الحارث ایشان را در خواب دیده بود و امام مسائلی را به او فرموده بود ، امام حسن عسکری (ع) فرمود : به درستی که کلام ما در خواب مثل کلام ما در بیداری است . سفینة البحار ج 10 ص 199
نقل قول کردن
-2 #708 خدا پرست 1392-03-20 18:37
رسول الله ص فرمود : در آخر الزمان امت من دچار ترس و وحشت می‌ شوند . پس مردم به نزد علمایشان می‌ روند با وجود آن که آنان میمون و خوک هستند . حتماً بمانند آنچه انجام داده‌ اند عقوبت می‌ شوند . زیرا حق را از مسیرش تغییر دادند و کلام را از موضعش تحریف کردند . خداوند چهره هایشان را مانند هیولا کند و خلقت آنان را تغییر دهد . همانگونه که آنها حق را به باطل تبدیل کردند . بشارة الإسلام ص176 . یوم الخلاص ص 405

امیر المومنین ع فرمود : زمانی که قائم قیام کند از اهل فتوا (فتوا دهندگان) انتقام می‌ گیرد . کسانی که ندانسته از خود فتوا می‌ دادند . وای بر آنها و پیروان و تابعانشان . آیا دین ناقص بود که آنها کاملش کنند . یا در آن کجی و ناراستی بود که آنها راستش کنند . بیان الائمة ع ج3 ص298 . الزام الناصب ج 2 ص 200 . یوم الخلاص ص 410

رسول الله ص فرمود : قیام قائم ع در زمان حاکمان خبیث و قاریان چرب زبان و علمای منافق خواهد بود . معجم احادیث الامام المهدی (ع) ج1 ص39

ابوبصير گويد از امام صادق(ع) در باره آيه : اتَّخَذُوا أَحْبَارَهُمْ وَرُهْبَانَهُمْ أَرْبَاباً مِنْ دُونِ اللَّهِ . علما و راهبان خويش را پروردگار خود گرفتند نه خدا را . العذاب (التوبة) : 31 ، پرسيدم فرمود : بخدا سوگند كه علما و راهبان مردم را به عبادت خويش نخواندند و اگر هم مى‏خواندند آنها نمى‏پذيرفتند ولى حرام خدا را براى آنها حلال و حلالش را حرام كردند بنابراين آنها ندانسته و نفهميده عبادت ايشان كردند . أصول الكافي ج1 ص74

پیامبر ص فرمود : زمانی بر امتم می آید که از قرآن جز نوشته هایش باقی نمی ماند و از اسلام جز اسمش باقی نمی ماند . خود را مسلمان می خوانند در حالیکه دورترین افراد از آنند ، مساجدشان آباد است ولی خبری از هدایت در آن نیست ، فقهای آن زمان شرترین فقهایی هستند که آسمان بر آنها سایه افکنده است ، فتنه از آنها خارج میشود و به سوی خودشان نیز باز می گردد . الكافي ج8 ص307 . بحار الانوار ج 52 ص 190
نقل قول کردن
-3 #707 خدا پرست 1392-03-20 18:33
به این عالم بی عمل خودتان که کورانی نام دارد بگوید ترس از بجز

خداوند شرک هست که در تکذیب سی دی ظهور بگوید امدم تکذییب کنم امدند گفتند این کار را نکن و من هم این کار را نکردم
چرا چون رهبر نارحت میشه وای بر شما بت پرستان که هم در
قرآن و هم در احادیث اهل بیت ع در مورد شما زیاد امده

رسول الله ص فرمود : در آخر الزمان امت من دچار ترس و وحشت می‌ شوند . پس مردم به نزد علمایشان می‌ روند با وجود آن که آنان میمون و خوک هستند . حتماً بمانند آنچه انجام داده‌ اند عقوبت می‌ شوند . زیرا حق را از مسیرش تغییر دادند و کلام را از موضعش تحریف کردند . خداوند چهره هایشان را مانند هیولا کند و خلقت آنان را تغییر دهد . همانگونه که آنها حق را به باطل تبدیل کردند . بشارة الإسلام ص176 . یوم الخلاص ص 405
نقل قول کردن
-1 #706 حامد 1390-05-15 06:42
آخه جوجه ها که یک صفحه کناب نخوندین. باید حداقل 30 سال دنبال این اخبار بوده باشین و اهل تطبیق باشین تازه اون موقع هم به خودتون اجازه ندین به یک عالم - علامه کورانی - توهین کنید.

روز دوم خرداد 76 هاشمی رفسنجانی در نماز جمعه اعلام کرد من هشت سال فرمانده کل جنگ بودم بدون اینکه علنی شده باشه. اینجانب با مطالعه نزدیک به 30 سال در احوال ظهور ، ایمان کامل پیدا کردم که شعیب، همان هاشمی رفسنجانی هست که در برخی روایات از وی با عنوان شیصبانی هم یاد شده. سنت تاویل روایات بر این هست که گنگ باشد مگر تا هنگام تاویل آن و این حکمتی عمیق دارد که برای اهلش قابل گفتگو هست و نه برای شما که اینقدر عجول هستید. حالا فکر می کنید بابا هاشمی که دک شده و... تو باغ نیست. خوش باشید با این فکراتون. کی ورد و کلید واژه اونهم گندمگون بودن و ریش کم پشت داشتن هست. حالا هی بزنین تو سر هم. یه مشت بچه که نه اهل جستجو بودند و تحقیق ، دیر رسیدند زود هم می خواهند بروند، از کلام توام با احتیاط یک عالم ایراد می گیرند. بله همین ها معنی انشاء الله رو خوب می دونند. چون این جوجه ها خودشون رو از هر عالمی بالاتر می دونند.
نقل قول کردن
+1 #705 یه بنده خدا 1390-04-29 01:08
ما هم این سر دنیا این فیلمو دیدیم و به کوته فکریه سازندش خندیدیمو بازم از این که مملکتمون دست این احمقاست گریه کردیم.
اما خوشحالیمو چشم انتظار حضرت و این 1سالم لحظه هارو میشماریم.
اگر اقا تشریف اورد که خوشحالتر میشیمو با سر به خدمت ایشون میرسیم که جونمون رو فداش کنیم.
اما اگر تشریف نیاورد هم غصه دارتر میشیمو منتظرتر وبازم ثانیه هارو میشمریم وهم خوشحالتر میشیم که خودتون خودتونو رسوای عالم کردید و نشون دادید که چقدر کثیفید که باعث عقب افتادن ظهورید.
وعده الهی بالاتر از وعده کورانیه که میفرماید:
مکروا ومکرالله والله خیرالماکرین
نقل قول کردن
-6 #704 فخرالدین 1390-01-27 00:17
حوادث سال 2011 و 2012 : شائول موفاز (دجال اصفهانی )در ژوئن 2011 نخست وزیر اسراییل می شود - حکومت او 14 ماه به طول می کشد - و سربازان مسلمان با فرماندهی امام مهدی - اسراییل را نابود می کنند - شاه اردن سوریه وعراق را تصرف می کند در تابستان و پاییز سال 2011 - او با ترکیه می جنگد - در پایان تابستان 2011 - و سربازان او در بیابان بین مکه و مدینه به زمین فرو می روند - در پایان سال 2011

نیروهای اردنی و غربی - در مصر یا -لیبی دخالت نظامی - می کنند - شاه عربستان می میرد و در ان کشور جنگ قدرت شروع می شود - شهاب های دنباله دار -45P/Honda-Mrko s در 14 تا 20 اگوست 2011 با زمین برخورد می کنند - بزرگترین ان در در شرق اسیا فرود می اید - در 26 اگوست 2011 ستاره بزرگی در شرق اسمان منفجر می شود و سه یا هفت روز می سوزد و این نشانه نمایان شدن امام مهدی است - در بهار 2011 در شمال اسراییل زلزله رخ می دهد-در ماه -می یا ژوئن -در جنوب غرب- امریکا -زلزله رخ -می دهد -آتشفشان یلوستون در -سال 2011-فوران می کند- -شیعیان صنعا پایتخت یمن را تصرف می کنند - عیسی (ع)در بین ماه های می تا اگوست 2012 نمایان می شود - و امام مهدی را یاری می کند برای برقراری عدالت در جهان
نقل قول کردن
+1 #703 شبهه 1390-01-26 14:15
سئوال: 1) استنباط دقیق حدیث توسط چه کسی یا کسانی است؟
2)ارائه دادند این احادیث باید چگونه باشد؟
3)وظیفه عالمان به حدیث چیست؟ آیا بشارت گونه است یا قطعی گونه؟ (هر آدمی می داند این دو از چه لحاظی با هم متفاوت اند)
مطلب آخر در رابطه با مصاحبه بالا (علامه کورانی)به عبارات بیشتر و با درک مناسبتر دقت کنید و با تحقیق بیشتر سراغ مسائل و اوضاع روز بروید (به عنوان مثال فراماسونی که فعالیتشان از امروز و دیروز نبوده و نیز ساخت فیلم ها و پروژه های غرب)
نقل قول کردن
-1 #702 علی مولایی 1390-01-25 19:37
خوبه همه نوشته های این سایت رو یک جایی بایگانی کنید هر کس برای خودش و بعد از ده سال بعد از نماز صبح و با خلوص کامل یک روز صبح به اونا نگاهی بندازید. فکر میکنم خیلی خوب باشه. من که خودم شروع کردم
نقل قول کردن
0 #701 محمدرضايعقوبي كياسه 1390-01-24 10:47

اللهم عجل لوليك الفرج
امام صادق علیه السلام فرمودند : خداوند به واسطه ی تضرع و زاری بنی اسرائیل از صدو هفتاد سال باقی مانده غیبت موسی(علیه السلام) صرف نظر کرداگر شیعیان نيز تضرع و زاری کنند و فرج را بخواهند٬ خداوند فرج( امام زمان) را میرساند ولی اگر دست روی دست بگذارند وبی تفاوت بمانند وقتی کار به نهایت رسید فرج فرا میرسد. بحار الانوار ج۵۲/۵۲
با توجه به پیام امام زمان علیه السلام که میفرمایند:
و اکثر و الدعا بتعجیل الفرج فان ذلک فرجکم- برای فرج بسیار دعا کنید که فرج شما در آن است . احتجاج ۲/ ۴۶۹
بعدازهرنماز که درهای رحمت الهی برای استجابت دعا باز میباشد فرج آن مظلوم را از خداوند متعال خواستار شویم و در این امر استقامت داشته و دیگران را تشویق نماییم.
امام حسن عسگری (ع) میفرمایند: در غیبت فرزندم مهدی(عج) فقط کسانی از هلاکت نجات پیدا میکنند که بر امامت او ثابت قدم مانده و خداوند توفیق دعا بر فرج به آنان عنایت فرماید. کمال الدین ۱/۳۸۴
اللهم صل علي محمدوآل محمدوعجل فرجهم محمدرضايعقوبي كياسه

نقل قول کردن
0 #700 علی رضا 1390-01-23 21:37
ما بسیار پیشتر از شما دوستان عزیز و با داشته های روایی به این مطالب رسیده بودیم با ایمان و باور عمیق.....؛ودرین که بسیار بسیار ظهور نزدیک هست شک نداریم...
نقل قول کردن
-1 #699 شاکی 1390-01-23 16:27
جوابیه کورانی :

"غلط است. قطعا سوء استفاده کرده اند. من گفته ام " ان شاء الله" آخر این جواب یعنی تایید است؟ ان شاء الله به دو معنی است. یکی معنی شرط است. یکی معنای رجاء و امید است. یک کلام طلبگی است. نه جواب علمی است. نه پاسخ حدیثی و روایی است. نه سند آورده ام. این "ان شاء الله" که جواب تطبیق نمی شود.
من تاکید کرده ام که تطبیق درست نیست. اینها خودشان هم می دانند که این تطبیق ها درست نیست. اینها بعد از این کاری که کردند دو گروه ساخته اند. یک عده در تایید و یک عده در مخالفت. حالا می خواهند از ما سوء استفاده کنند."


یکی نیست بگه : متخصص امر مهدویت ! تو در مورد مسئله به این مهمی میگی "ان شا الله" در صورتی که میدونی این چه معنی میده !! رک و راست جواب میدادی آره یا نه؟تا دیدی سرو صدای همه در اومد برای اینکه آبروت نره شروع کردی به تکذیب و توجیه ؟؟ وای بر متخصص و محقق ما که نمیدونه کی و کجا باید بگه "ان شا الله"!
نقل قول کردن
+1 #698 فدايي سيد علي 1390-01-23 11:55
علامه كوراني هم كه تكذيب كرد!! چرا متن اون تكذيبيه رو نميذارين در سايتتون؟

آيت الله حائري هم تكذيب كرد!!!!! ديگه چي موند از اون سي دي كه تكذيب نشده باشه؟!
نقل قول کردن
0 #697 منتظر واقعی باشیم 1390-01-20 07:30
به نقل از یکی:
واقعا که برای همتون متاسفم. وقتی ولی امرتون اونه، وضع ازین بهتر نمیشه که!!!

ولی امر ما ها خود صاحب الزمان است، سردار هاشون هم دروغگو نیستند.
خاک بر دهان کسی که خودش باور کرده سید خراسانیه...


عزیز من ایشون خودشون صحت این سی دیو تکذیب کردن.شما چرا باور میکنی؟
نقل قول کردن
0 #696 M-R 1390-01-19 20:25
حضرت آیة الله العظمی مکارم شیرازی (مد ظله) در جمع نمازگزاران مسجد جمکران:
توزیع گسترده و رایگان مستند «ظهور نزدیک است» مشکوک است

persian.makarem.ir/news/?nid=834
نقل قول کردن
-3 #695 محسن 1390-01-19 16:19
به نقل از عباس محمدی:
به نقل از موحد:
با يك مشت توهم مملكت را نابود كرديد


آقا یا خانم محترم

باید بدونید در اثر ارائه فیلم ظهور بسیار نزدیک است بزرگترین
سونامی بیداری در دنیا به راه افتاده و دقیقا به همین علت
بی سابقه ترین واکنشهای حمایتی و تخریبی در برابر آن را
شاهد هستیم .

اگر ضربه فوق کاری نبود اینقدر واکنشهای عجولانه و ناشیانه
دشمنان را شاهد نبودیم .

فقط یکی از این عکس العملهای ناشیانه و منافقانه را بگم که
(پادشاه اردن که تاحالا برای روز جمهوری اسلامی پیام تبریک
نفرستاده بود ) امسال مجبور شده برای مردم فریبی این
کار را انجام بدهد . فکر کنید چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اره من هم قبول دارم عجب سونامی بود و هست وانشا الله خواهد بود! سونامی که هر چی سر راهشه خراب میکنه میشوره میبره هرچه را که دیگران کاشتند دیگرانی که سالها و قرنها در حجره های خودشون این افکار را کاشتند و پروراندند حالا با یک سی دی داره نابود میشه و از هر 2 طرف جیغها و فریادها گوش خراش بگوش می رسد !!!
تا حالا از خودمون پرسیدیم در این حکومت اسلامی ما چه کار برای ایمان و اعتقاد مردممون کردیم ونکردیم؟؟
این چه نوع تفسیری از دین بود که ما به خورد مردم دادیم
تفسیری که با یه سی دی ممکنه براحتی پایه های اعتقادی مردم بلرزه یا مستحکم بشه =;
نقل قول کردن
+1 #694 سوال 1390-01-19 10:47
آخ اين چه طرز جواب دادنه منم بلدم!!
آيا در تابستان هوا گرم است؟ان شا الله
آيا اسرائيل بد است؟ان شا الله
آيا سيد خراساني همان سيد است؟ان شا الله

بعدش ميگن آقا متخصص در امر عصر مهدويت
همش مبهم جواب ميده
انشا الله كه جواب نشد

بله اگر "خدا بخواهد" همين الان قبل از ظهور قيامت برپا ميكند.
نقل قول کردن
-5 #693 یکی 1390-01-18 21:53
واقعا که برای همتون متاسفم. وقتی ولی امرتون اونه، وضع ازین بهتر نمیشه که!!!

ولی امر ما ها خود صاحب الزمان است، سردار هاشون هم دروغگو نیستند.
خاک بر دهان کسی که خودش باور کرده سید خراسانیه...
نقل قول کردن
+7 #692 سهراب سحابي 1390-01-16 08:20
با سلام
يك كلام به صد كلام
با فرض و تحقق ظهور و تشكيل حكومت جهاني در هر موقع
آنچه مهم است اين است كه:
مسووليت شيعه بودن بيشتر مي شود
نه اينكه به خاطر انتصاب ما به امام زمان(عج)
پايان همه ابتلائات مي رسد
و ما مي شويم صاحب اختيار مردم ديگر .
امام يار مي خواهد
براي قيام و براي كشيدن بار حكومت
بهتر است به عوض اين وزن كشي احتمالات
براي مرضهاي قلبي خودمان فكري كنيم.
نقل قول کردن
+6 #691 م 1390-01-15 22:23
از بهترين كارها دعا براي ظهور است.
بجاي مشغول كردن ذهن مردم بهتر است براي ظهور دعا كنيم.
نقل قول کردن
+4 #690 منصوري 1390-01-15 15:31
ان شاالله خداوند امسال را سال فرج قا ئم آل محمد صلوات الله علیهم اجمعین قرار دهد.

در پناه حق باشید
نقل قول کردن
+12 #689 خودم 1390-01-15 13:57
به نقل از روح الله:
:-h برای استادکورانی متاسفم حرف های چندپهلو میگویداصل تطبیق غلط است عده ای چاپلوس وبیسوادوبقال چه مصاحبه ای *خداامام زمان(عج)رابفریادمان برساند


این ها اگر سواد داشتند فرق آیه قران با حدیث رو می دونستند و لااقل یه کسی را به عنوان شعیب علم می کردند که دروغگو و شارلاتان نباشه.

ما هم امیدواریم مقام معظم رهبری سید خراسانی باشند، ما هم امیدواریم امسال سال ظهور باشه ولی به چه قیمتی؟

می دونید این سی دی شما باعث تفریح و خنده یه عده و بدبین شدن یه عده دیگه شده؟

آخه کدوم عقل سلیم باور می کنه که یه کسی که دعوت نامه برای سفیانی می فرسته سید خراسانی باشه؟

ای کاش در این سی دی به جای تعیین مصداق (اون هم به این فضاحت) با گوشه و کنایه فقط احتمالات را بیان می کردید.

این مشایی شده یه لکه ننگ برای احمدی نژاد.

خداییش، کلاه خودتونو قاضی کنید، کاملا بی طرفانه به این چیزی که می خوام بگم فکر کنید:

اصلا منظورم تایید خاتمی نیست: فرض کنید خاتمی یه بابایی توی دست و بالش داشت مثل همین مشایی: خداییش بهش چی می گفتید؟

فرض کنید معاون اول خاتمی می گفت: ملت اسراییل دوست مااست!!!!

باز هم تکرار می کنم منظورم نایید خاتمی نیست.
نقل قول کردن
+7 #688 خودم 1390-01-15 13:11
وقتی یک عالم دینی راجع به چیزی نظر میده یه چیزی میدونه که نظر میده، این سی دی شما اگر برای مقام معظم رهبری ارزشی داشت حداقل جوابی به اون می دادند.

چرا از مراجع کسی تاییدش نکرده؟

شما فکر می کنید از همه بهتر می فهمید و همه حرف هاتون حقه؟

همین شعیب شما توی جریان هاله نور توی دوربین خیره شد و «دروغ» گفت!

صالح ای که دشمن خداست (دروغگو)

شما بهتر می فهمید یا حضرت علامه جوادی آمی؟

شما یا یه عده نادان هستید که دارید با «دوستی خاله خرسه» بنیان اعتقادات مردم رو می زنید

یا یه عده مغرض که دانسته دارید اسلام را به لجن می کشید.
نقل قول کردن
-2 #687 منتظر چشم براه 1390-01-15 11:06
به نقل از سحریار:
روزنامه خراسان هم عکس استاد پناهیان رو کنار عکس اقای جعفری زده بعدش تیترزده
مستند ظهوربسیارنزدیک است تحریف است!

www.khorasannews.com/News.aspx?type=1&year=1389&month=12&day=28&id=638139

درصورتی که استاد پناهیان چنین سخنی نگفته. واقعا چرا این ها حقیقت رو وارونه جلوه می دهند ؟؟ و نشانه ها و ایات الهی روتکذیب می کنند؟ علتش چیه ؟

یاامام زمان مارو ببخش
عمری به دنبال تو بودیم ...اکنون که نشانه های ظهورت درعالم روز به روز بیشترجلوه گرمیشه .همان کسانی که داعیه دار ترویج انتظار تو بودند. دربرابرت قدعلم کرده اند و نشانه های حضور تورا انکارمی کنند...
.....

حداقل برادران یوسف که به یعقوب تهمت گمراهی می زدند
خودشان داعیه دارو مرکز تخصصی برای یاد یوسف نبودند و این قدرشهامت داشتند که بگویند یوسف افسانه است اما افسوس ازکسانی که داعیه شناختن تخصص امام زمان شناسی دارند اما باآشکارشدن نشانه های یوسف درجهان او را تکذیب می کنند!!!!

وقال یا اسفا علی یوسف ...
ابیضت عیناه من الحزن و هو کظیم...

اذا جاء نصر الله و الفتح و رایت الناس یدخلاون فی دین الله افواجا فسبح بحمد ربک و استغفره انه کان توابا
خطاب به خواهران و برادران غربال شده توسط خبر نزدیکی ظهور :
اما مواظب باشید که دیر نشه و زود تر استغفار کنید که اگر آقا بیان دیگه در توبه بسته می شه
نقل قول کردن
-4 #686 روح الله 1390-01-15 08:39
:-h برای استادکورانی متاسفم حرف های چندپهلو میگویداصل تطبیق غلط است عده ای چاپلوس وبیسوادوبقال چه مصاحبه ای *خداامام زمان(عج)رابفریا دمان برساند
نقل قول کردن
0 #685 صاعقه 1390-01-14 20:01
[quote name="مهدیار"]ب ه نام خدا
سال نو در انتظار یوسف زهرا هستیم
انشاء ا...
استوار باشید که : جاءالحق وزهق الباطل اناالباطل کان زهوقا
هرکس که در انتظار فرج مولا امام زمان(عج) هست چه مستند را قبول داشته باشد و چه نداشته باشد
باسلام از این اظهار نظر صریح در کمال ادب متشکرم التماس دعا
نقل قول کردن
+1 #684 صاعقه 1390-01-14 19:47
با سلام و ادب مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید که ز انفاس خوشش بوی کسی می آید>>>
سلامتی امام زمان صلوات بر محمد وآل محمد
نقل قول کردن
+1 #683 مهدیار 1390-01-14 10:53
به نام خدا
سال نو در انتظار یوسف زهرا هستیم
انشاء ا...
استوار باشید که : جاءالحق وزهق الباطل اناالباطل کان زهوقا
هرکس که در انتظار فرج مولا امام زمان(عج) هست چه مستند را قبول داشته باشد و چه نداشته باشد ویا بخشی از آن را قبول داشته باشد انشاءا... درست ترین انتخاب را بنماید وخدای نکرده در چاه منافقانی که نمی خواهند این نظام به سر انجام برسد نیفتد.این مستند به دست بسیجیان و دوستداران خاندان عصمت وطهارت (ع)بخاطر عرض ارادت خدمت ایشان تولید شده است واگر جایی ایرادی هم دارد بدانید که خدای نکرده تولید کنندگان قصد توهین به کسی را نداشته اند. (بینندگان محترم سایت هم بهتر است آداب معاشرت وصحبت را رعایت نمایند که خدای نکرده موجب آزردگی خاطر کسی نشوند)
البته کسانی که می گویند این مستند ، تولید صهیونیست یا ریز شیادان کوچک است سخت در اشتباهند وامیدوارم این افرادعمدی برای این گفته خویش نداشته باشند.
برادران وخواهران محترم که بیننده این سایت هستید ما ارادت خود را به تمامی دوستداران امام عصر ارواحنا له الفداء اعلام کرده و تمامی علما ، روحانیون معزز، صلحا ، اساتید ، دانشجویان وکلیه اقشار جامعه مورد احترام می باشند.وخدای نکرده قصد توهینی هم نبوده ونیست امیدوارم نقد کنندگان فیلم سریعاً برچسبهای بد بر آن نزنند که خدای نکرده عده ای دلسوز وخیرخواه که خواسته اند به گونه ای مردم را با بشارتهای ظهور وبرخی از علائم ظهور آشنا کنند آزرده خاطر نگردند .( بر فرض اینکه هیچکدام از این موارد ذکر شده در مستند صحیح هم نباشد )
مرگ بر صهیونیست ، مرگ بر ضد ولایت فقیه ، مرگ بر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار، اسرائیل غاصب و انگلیس خائن ووهابی های خون آشام

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر والجعلنا من خیر انصاره واعوانه والمستشهدین بین یدیه

به امید ظهور
دعای عهد فراموش نشود.
نقل قول کردن
0 #682 متاسف 1390-01-14 01:32
به نقل از تی تی:
به نقل از منتظر واقعی باشیم:
[quote name="گل نرگس"].بهتره به قول خودتون كمي بيشتر فكر كنيد @};- [quote name="منتظر واقعی باشیم"]
انسان جایز الخطاست.دلیل نمیشه چون یه اشتباه کردم همه چیزم اشتباه باشه.شما اشتباه نمیکنی؟


عزیزم!!! زیاد به خودت فشار نیار! کشته مرده سطح معلوماتتم!!! که در نهایت بی سوادی خودتو با عقل و شعور میخوای نشون بدی!! یه خرده تفکر جای دوری نمیره!!
تفکر عزیزم ! تفکر!
شما که نمیدونی, زمان ائمه تهرانی وجود نداشته و منظور از "ری و خراسان قدیم" همون ایرانه، فکر نمیکنی بهتره سکوت کنی و حرفی نزنی؟!!!
میخوای بگم مشکلت چیه خیالتو راحت کنم؟!
دکتر عزیزم، دکتر!
خدا روزیتو جای دیگه حواله کنه!
برو با کسایی مثل خودت خوش باش!
فرق قرآن و حدیت رو نمیدونه ، برامون ادعای فضل هم میکنه!
همچین هم با اطمینان میگفتی کذب الوقاتون در قرآن آمده! که انگار این قرآن برای تو نازل شده بوده!! =)) =))

عزیزم!! توصیه میکنم حتما دوباره فیلمو ببین،باشه؟!!
ببینم کجاش از حتمیت دم زده که میگی!
در ضمن مقاله توقیت رو خوندی؟
فرق توقیت الهی و شیطانی رو میفهمی؟!
و اینکه چه مسئولیتی من و تو داریم؟
هرچند ناامیدم ازت! چون این مقاله جدید یه خرده سنگینه برات! :D

نگفتی منتظر واقعی چی هستی؟ اون امام زمانی که تو ذهنت ساختی کیه؟ :D

فکر کنم فقط منتظر کسی هستین که بیاد گردن بزنه!! که ایشالله بیاد و گردن بعضیا رو بزنه! که فقط نوک دماغشونو میبینن!

امامامون اومدن با روایاتشون ، ماهو نشونمون بدن، یه عده فقط نوک انگشتشونو دیدن! ادعای فضل و کمالشونم داره گوش فلکو کر میکنه!
!از این کذب الوقاتونت فهمیدیم نخونده ملایی! *-:) @-)
خوش باشی! :D

ای وای بر امام زمانی که منتظرانش اینگونه با هم سخن می گویند.خدایا به امامم صبر عطا کن .عقده ها و کمبودهای شخصیتی انگار اینبار به بهانه ی انتظار سر باز کرده اند.ای امام زمان شما ببخش.اینها نادانند...
نقل قول کردن
0 #681 عباس محمدی 1390-01-13 19:42
به نقل از موحد:
با يك مشت توهم مملكت را نابود كرديد


آقا یا خانم محترم

باید بدونید در اثر ارائه فیلم ظهور بسیار نزدیک است بزرگترین
سونامی بیداری در دنیا به راه افتاده و دقیقا به همین علت
بی سابقه ترین واکنشهای حمایتی و تخریبی در برابر آن را
شاهد هستیم .

اگر ضربه فوق کاری نبود اینقدر واکنشهای عجولانه و ناشیانه
دشمنان را شاهد نبودیم .

فقط یکی از این عکس العملهای ناشیانه و منافقانه را بگم که
(پادشاه اردن که تاحالا برای روز جمهوری اسلامی پیام تبریک
نفرستاده بود ) امسال مجبور شده برای مردم فریبی این
کار را انجام بدهد . فکر کنید چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
+2 #680 نالايق 1390-01-11 15:11
به نقل از سيد:
به نقل از نالايق:
به نقل از سيد:
به نقل از منتظر واقعی:
چرا به آیه قرآن کریم که حرف خداست توجه نمیکنید که می فرماید کذب الوقاتون.یعنی تعیین کنندگان وقت دروغگویند..

سلام
شما دروغگوييد كه گفتيد در قران امده كذب الوقاتون
قران را بررسي كردم هيچ كجاي ان نيامده كذب الوقاتون
بلكه در روايات امده نه قران

شما بهتر است براي شروع مقاله توقيت چيست برادر سيد مهدي طباطبايي رو بخونيد بعدش بيا تا ليست مطالعات تكميلي رو خدمتتون بدهم و...

اما ليست اياتي كه واژه كذب در ان به كار رفته ولي هيچ جا به دنبال كذب كلمه الوقاتون نيامده در كامنت بعدي


شما اول بگو چرا به قران نسبت دروغ بستي و گفتي ( ..چرا به آیه قرآن کریم که حرف خداست توجه نمیکنید که می فرماید کذب الوقاتون..)بعد بيا ببنيم حرف حسابت چيه؟


والله اعلم
مهدوي باشيد


سيدجان سلام
از شما انتظار نداشتم سيد
نظرم نسبت به شما چند اپسيلوني تغيير كرد
آخه قرار نيستش كه به هر كامنتي نقل قول بزني و جوابشو بخواي بدي كه !!!!
اين آقا يا خانوم محترم كه هنوز اونقدر تو باغ نيست كه بدونه "كذب الوقاتون"ي كه شنيده آيه قرآنه يا روايته يا چيز ديگه ، حالا يه چيزي ميگه ديگه ،!!!
شما كه نبايد به دل بگيري و فوري جواب بدي
توي اين موارد به نظر من تكليف شما فقط اينه كه دستاتو بالا ببري و از خدا بخواي كه اول من نالايق رو ، بعدش هم اين بنده خدا رو به راه راست هدايت كنه

سلام بر نالايق عزيز

به قران دروغ بست تذكر ندهم

اگر جواب ندهم اقاي zohoor مي گويد چرا سيد جواب ندادي اگر جواب بدهم اقاي ناشناس مي گويد !!!!بعدش شماي عزيز

ما عادت داريم

اري اشتباه از بنده بود كه وقتي ناشناس براي تخريب سه مسئله بسيار ناپسندي را به صورت تهمت ناروا بيان كرد جوابشو ندادم اگر جوابشو داده بودم شما هم نمي گفتي چرا جواب مي دهيد

من هم از شما نالايق عزيز انتظار نداشتم

مهدوي باشيد


سلام بر سيد عزيز
گر چه مطمئنم كه منظور اصلي بنده رو متوجه نشدين ، چونكه بنده با توجه به منظوري كه داشتم جايي برا ناراحتي و واكنش سرور خودم نمي‌بينم ، ولي به هر حال اگر باعث ناراحتي شما شدم معذرت مي‌خوام


مهدوي باشيد
نقل قول کردن
-12 #679 موحد 1390-01-10 14:29
با يك مشت توهم مملكت را نابود كرديد
نقل قول کردن
+8 #678 فدایی سید علی@علی رضا@ 1390-01-10 13:03
فقط ولایت فقیه
@};- تاروز ظهور منتظر باید بود
نزدیک شده امدن ان موعود
ان مرد که پرچم سپرد بر مهدی
سید علی خامنه ای خواهد بود @};-
نقل قول:
سر خوش ز سبوي غم پنهاني خويشم چون زلف تو سرگرم پريشاني خويشم در بزم وصال تو نگويم ز کم و بيش چون آينه خو کرده به حيراني خويشم لب باز نکردم به خروشي و فغاني من محرم راز دل طوفاني خويشم يک چند پشيمان شدم از رندي و مستي عمري است پشيمان ز پشيماني خويشم از شوق شکرخند لبش جان نسپردم شرمنده جانان ز گرانجاني خويشم بشکسته تر از خويش نديدم به همه عمر افسرده دل از خويشم و زنداني خويشم هر چند « امين » بسته دنيا نيم اما دلبسته ياران خراساني خويشم اوست همان سید خراسانی........... (( اللهم عجل لولیک الفرج ))
نقل قول کردن
0 #677 منتظر واقعی باشیم 1390-01-10 12:11
به نقل از تی تی:
[quote name="منتظر واقعی باشیم"]
شما که نمیدونی, زمان ائمه تهرانی وجود نداشته و منظور از "ری و خراسان قدیم" همون ایرانه، فکر نمیکنی بهتره سکوت کنی و حرفی نزنی؟!!!
عزیزم!! توصیه میکنم حتما دوباره فیلمو ببین،باشه؟!!
ببینم کجاش از حتمیت دم زده که میگی!
در ضمن مقاله توقیت رو خوندی؟
فرق توقیت الهی و شیطانی رو میفهمی؟!
و اینکه چه مسئولیتی من و تو داریم؟
هرچند ناامیدم ازت! چون این مقاله جدید یه خرده سنگینه برات! :D

نگفتی منتظر واقعی چی هستی؟ اون امام زمانی که تو ذهنت ساختی کیه؟ :D

فکر کنم فقط منتظر کسی هستین که بیاد گردن بزنه!! که ایشالله بیاد و گردن بعضیا رو بزنه! که فقط نوک دماغشونو میبینن!

امامامون اومدن با روایاتشون ، ماهو نشونمون بدن، یه عده فقط نوک انگشتشونو دیدن! ادعای فضل و کمالشونم داره گوش فلکو کر میکنه!
!از این کذب الوقاتونت فهمیدیم نخونده ملایی! *-:) @-)
خوش باشی! :D

خدا رحم کنه.معلومه شما هم یکی مثل همون افرادی هستین که به اسم حزب الله هر کاری دلشون خواست کردند.شما ها همتون یه جوری حرف میزنید انگار همه چیزو میدونید و اون کسی که خیلی ادعا داره شمایید نه من. من قصدم بیدار کردن شما از خواب بود.منتهی..شما از طرفدارای سبز هم بدترید.امیدوارم واقعا راهتون درست باشه.و یکی از یاران امام زمان باشین.اما واقعا یاران امام زمان انقدر دیگرانو به خاطر اشتباهشون تحقیر میکنن و بهش توهین میکنن و این همه بهش تهمت میزنن.واقعا اینجوریه.شما همه خودتون یه پا علامه و همه چی تموم میدونید و فکر میکنید هیچ وقت اشتباهی ازتون سر نمیزنه و تمام حرفاتون درسته.آدمای خشکه مقدسی که فکر میکنن فقط خودشون مسلمونن و بقیه کافر.من هیچ اداعای فضلی ندارم اما شما چرا.آقای سطح معلومات و با عقل و شعور و فوق العاده باسواد!!اگه منظور از ری و خراسان همون ایرانه پس چرا اسم شهر ری و خراسانو آوردن.اصلا چرا اسم شهر دیگه ای رو نیوردن؟؟نمیدونم اگه این کذب الوقاتونو اشتباه نمیگفتم شما میخواستین چی جواب بدین.شما انقد ادعا داری که سطح معلوماتت بالاست که روایاتو برا خودت تفسیر میکنی.با وجود آدمایی مثل شما فکر نکنم دیگه نیازی به آخوند و روحانی داشته باشیم.=))خوب نیست آدم خودشو از دیگران برتر بدونه.اینکه آدما فکر کنن آدم خوبین و اشتباه نمیکنن خودش بدترین گناهه.
نقل قول کردن
+3 #676 سيد 1390-01-10 05:07
به نقل از نالايق:
به نقل از سيد:
به نقل از منتظر واقعی:
چرا به آیه قرآن کریم که حرف خداست توجه نمیکنید که می فرماید کذب الوقاتون.یعنی تعیین کنندگان وقت دروغگویند..

سلام
شما دروغگوييد كه گفتيد در قران امده كذب الوقاتون
قران را بررسي كردم هيچ كجاي ان نيامده كذب الوقاتون
بلكه در روايات امده نه قران

شما بهتر است براي شروع مقاله توقيت چيست برادر سيد مهدي طباطبايي رو بخونيد بعدش بيا تا ليست مطالعات تكميلي رو خدمتتون بدهم و...

اما ليست اياتي كه واژه كذب در ان به كار رفته ولي هيچ جا به دنبال كذب كلمه الوقاتون نيامده در كامنت بعدي


شما اول بگو چرا به قران نسبت دروغ بستي و گفتي ( ..چرا به آیه قرآن کریم که حرف خداست توجه نمیکنید که می فرماید کذب الوقاتون..)بعد بيا ببنيم حرف حسابت چيه؟


والله اعلم
مهدوي باشيد


سيدجان سلام
از شما انتظار نداشتم سيد
نظرم نسبت به شما چند اپسيلوني تغيير كرد
آخه قرار نيستش كه به هر كامنتي نقل قول بزني و جوابشو بخواي بدي كه !!!!
اين آقا يا خانوم محترم كه هنوز اونقدر تو باغ نيست كه بدونه "كذب الوقاتون"ي كه شنيده آيه قرآنه يا روايته يا چيز ديگه ، حالا يه چيزي ميگه ديگه ،!!!
شما كه نبايد به دل بگيري و فوري جواب بدي
توي اين موارد به نظر من تكليف شما فقط اينه كه دستاتو بالا ببري و از خدا بخواي كه اول من نالايق رو ، بعدش هم اين بنده خدا رو به راه راست هدايت كنه

سلام بر نالايق عزيز

به قران دروغ بست تذكر ندهم

اگر جواب ندهم اقاي zohoor مي گويد چرا سيد جواب ندادي اگر جواب بدهم اقاي ناشناس مي گويد !!!!بعدش شماي عزيز

ما عادت داريم

اري اشتباه از بنده بود كه وقتي ناشناس براي تخريب سه مسئله بسيار ناپسندي را به صورت تهمت ناروا بيان كرد جوابشو ندادم اگر جوابشو داده بودم شما هم نمي گفتي چرا جواب مي دهيد

من هم از شما نالايق عزيز انتظار نداشتم

مهدوي باشيد
نقل قول کردن
0 #675 تی تی 1390-01-09 19:08
به نقل از منتظر واقعی باشیم:
[quote name="گل نرگس"].بهتره به قول خودتون كمي بيشتر فكر كنيد @};- [quote name="منتظر واقعی باشیم"]
انسان جایز الخطاست.دلیل نمیشه چون یه اشتباه کردم همه چیزم اشتباه باشه.شما اشتباه نمیکنی؟


عزیزم!!! زیاد به خودت فشار نیار! کشته مرده سطح معلوماتتم!!! که در نهایت بی سوادی خودتو با عقل و شعور میخوای نشون بدی!! یه خرده تفکر جای دوری نمیره!!
تفکر عزیزم ! تفکر!
شما که نمیدونی, زمان ائمه تهرانی وجود نداشته و منظور از "ری و خراسان قدیم" همون ایرانه، فکر نمیکنی بهتره سکوت کنی و حرفی نزنی؟!!!
میخوای بگم مشکلت چیه خیالتو راحت کنم؟!
دکتر عزیزم، دکتر!
خدا روزیتو جای دیگه حواله کنه!
برو با کسایی مثل خودت خوش باش!
فرق قرآن و حدیت رو نمیدونه ، برامون ادعای فضل هم میکنه!
همچین هم با اطمینان میگفتی کذب الوقاتون در قرآن آمده! که انگار این قرآن برای تو نازل شده بوده!! =)) =))

عزیزم!! توصیه میکنم حتما دوباره فیلمو ببین،باشه؟!!
ببینم کجاش از حتمیت دم زده که میگی!
در ضمن مقاله توقیت رو خوندی؟
فرق توقیت الهی و شیطانی رو میفهمی؟!
و اینکه چه مسئولیتی من و تو داریم؟
هرچند ناامیدم ازت! چون این مقاله جدید یه خرده سنگینه برات! :D

نگفتی منتظر واقعی چی هستی؟ اون امام زمانی که تو ذهنت ساختی کیه؟ :D

فکر کنم فقط منتظر کسی هستین که بیاد گردن بزنه!! که ایشالله بیاد و گردن بعضیا رو بزنه! که فقط نوک دماغشونو میبینن!

امامامون اومدن با روایاتشون ، ماهو نشونمون بدن، یه عده فقط نوک انگشتشونو دیدن! ادعای فضل و کمالشونم داره گوش فلکو کر میکنه!
!از این کذب الوقاتونت فهمیدیم نخونده ملایی! *-:) @-)
خوش باشی! :D
نقل قول کردن
-4 #674 منتظر واقعی باشیم 1390-01-09 17:08
به نقل از گل نرگس:
برادر محترم شما كه به اين راحتي در مورد آيه قرآن اشتباه ميكنيد پس خيلي راحت تر ميتونيد اشتباهات درگه اي هم داشته باشيد ...همونطور كه ديگر دوستان گفتند هيچ جاي سي دي وقت معين نشده و در مورد مصاديق نظرشون رو گفتن اون به صورت احتمالي نه حتمي .. بعد هم به قول گفتهي يكي از علما اين احاديث براي خاك خوردن توي كمد ها توسط معصومين گفته نشده بلكه براي تحقيق و روشن شدن اذهان(نقل دقيق يادم نيست قريب به ايم مضمون بود) ...بهتره به قول خودتون كمي بيشتر فكر كنيد @};-

انسان جایز الخطاست.دلیل نمیشه چون یه اشتباه کردم همه چیزم اشتباه باشه.شما اشتباه نمیکنی؟
نقل قول کردن
0 #673 منتظر واقعی باشیم 1390-01-09 16:58
به نقل از هادي:
به نقل از منتظر واقعی:
شما ها واقعا فکر کردین با تکثیر این سی دی به کشورتون خدمت کردین؟؟
من وقتی این سی دیو دیدم فقط به این فکر میکردم که باید چکار کنم که این سی دی دیگه به دست کسی نیفته و چطور میشه بقیه سی دیارو جمع آوری کردو از بین برد.به این فکر میکردم که باید یه فیلم علیه این سی دی با روایاتی که از منابع درست گرفته شده ساخت تا مردم گول این حرفارو نخورن.چرا شما انقدر ساده اید؟؟چرا فقط به ظاهر قضیه نگاه میکنید؟؟چرا هر حرفیو قبول میکنید؟؟به جای این حرفا برید تحقیق کنید و برید سراغ روایات درست.چرا به آیه قرآن کریم که حرف خداست توجه نمیکنید که می فرماید کذب الوقاتون.یعنی تعیین کنندگان وقت دروغگویند.زمان ظهور و فقط خدا میدونه.بنده خدا با چه جراتی میگه امسال سال ظهوره.با چه جراتی میگه تا زمان ظهور به اندازه عمر متوسط انسان زمان مونده.اگه اون آدم از عاقبت کارش نمیترسه،شما بترسید.چرا با طناب پوسیده خودتونو میندازین تو چاه.چرا بعد از این همه مدت که اعتقاداتتونو حفظ کردین و هیچ دروغیو قبول نکردین به این راحتی گول خوردین؟؟چرا؟؟اون کسی که میگه زمان ظهورو امام زمان خودش میدونه تو کدوم روایت آورده شده؟؟از بچگیمون تا حالا توی روایات و احادیث مختلف میگفتن حتی امام زمان نمیدونه ظهورش چه وقتیه.توی قرآن اومده که فقط خدا میدونه.فقط خدا.شما با چه جراتی میگین اون کسی که گفته امام زمان وقت ظهورشو نمیدونه دروغ گفته؟با چه جراتی؟اصلا به حرفهایی که میزنید فکر کردین؟؟معصومین از خطا و اشتباه دورن یا شما ها؟خواهش میکنم بیدار شین.ببینین دور و اطرافتون چی میگذره؟گول نخورین.خواهش میکنم روی حرفای من فکر کنین اگه حرفای منو قبول ندارین آیه قرآنو احادیث پیامبرانو که قبول دارین؟خواهش میکنم تحقیقاتتونو بیشتر کنین و وقتی فهمیدین دیگه از روی این سی دی تکثیر نکنین.و بقیه اشم از بین نبرین.خیلی از مردم کشور ما ساده اند و این حرفا رو زود قبول میکنن و شما باید اونا رو آگاه کنین نه اینکه خودتونم مثل اونا فریب بخورین.لطفا روی حرفام یه کم فکر کنین.

اولا كذب الوقاتون درمورد ظهور امام زمان در هيچ جاي قران نيامده وشما درغگوي اعظم ميباشيد دروغ به خدابستن درروز روشن خود از علايم ظهور آقاست برات متاسفم ثانيا در كجاي سي دي تايين وقت شده من كه نديدم فقط با توجه به نشانه هاي وارده دركتب احاديث احتمال دادن اين شخصيتها همان ها باشن وبا توجه به شرايط منطقه وبيداري اسلامي واتفاقات غرب و شرق وآمريكا من خيلي خيلي اميدوارم وظهور را بسيار بسيار نزديك ميدانم انشالله به اميد خدا ثالثا شما ساده واحمق تشريف دارين نه ملت بزرگ ايران احمقي براي اينكه به شعور مردم توهين كردي ومنافقي براي اين كه خود را منتظر واقعي دونستي وبه خدا دروغ بستي وظهور را دور دانستي وشما ازدشمنان ظهور امامي طبق پاراگراف آخر دعاي عهد

من واقعا برای شما متاسفم.واقعا براتون متاسفم.کذب الوقاتون که اصلا در مورد امام زمان هست اما من نگفتم درموردش توی قرآن اومده.توی نظر اولیم گفتم ولی اشتباه کردم و قصد دروغ گفتن و فریب دادن کسیو نداشتم.و تویه نظرات بعدیم تاکید کردم که اشتباه کردم.یه جوری میگید ظهورو خیلی خیلی نزدیک میدونید انگار همین فرداست.شما که علامه ای و ظهورو انقد نزدیک میدونی زمانششو به ما هم بگو
این طرز حرف زدن اصلا درست نیست.شما به چه حقی انقد به من توهین میکنید.اسممو نوشتم منتظر واقعی باشیم.نگفتم من منتظر واقعیم گفتم؟؟؟؟؟پس چشاتو باز کن.به شعور مردم توهین نکردم(این حرفتون خیلی بی ربط بود)البته شما که مردمو فقط کسایی که تو این سایت حضور دارن میدونی دیگه؟من ظهورم دور ندونسته ام.نمیدونم کجای حرفام اینو گفتم خودم خبر ندارم؟؟؟؟؟؟این همه توهین به من میکنید.منو منافق خطاب میکنید منو دشمن امام زمان میدونید.من هیچی بهتون نمیگم.هیچی.فقط میسپارمتون به خدا.بابت حرفایی که زدین مخصوصا که منو دشمن امام زمان خطاب کردین نمیگذرم.خد اخودش میدونه که نمیگذرم.حالا منتظر بشین و ببین سر پل صراط جلوتو میگیرم بابت حرفایی که بهم زدی.فقط تماشا کن.خدا جای حق نشسته.
فقط بلدین شعور دیگرانو زیر سوال ببرین.شما خودتونو منتظر میدونین؟؟با این حرفایی که به من زدین؟؟این قسمت حرفامو که توی «»گذاشتم لزومی نداره بخونین.برا دل خودم نوشتم.«خدایا خودت شاهد باش خواستم به کسایی کمک کنم که اینطوری بهم توهین کردن و دلمو شکستن و اشکمو در آوردن.»(اینارو ننوشتم که فکر کنین میخوام حس ترحمتون برانگیخته بشه)پس خواهشا برای این نظرم نقل قول نذارین.و بیشتر از این بهم توهین نکنین.
نقل قول کردن
0 #672 hadi 1390-01-09 16:56
در جواب كامنت 663[ ماظهور را نزديك مبينيم اگه صدسال ديگه باشه واين از اعتقادات شيعه ميباشه واصلا زنده بودن شيعه به همينه وبهتره بري خودتو اصلاح كني وتمام اطلاعاتت كه ميگي دارم ازهنت بيرون كني وخودت را بزرگتر ازديگران ندوني ومردم ساده نپنداري واز خدا طلب بخشش كني ودعاي شب وروزت ظهور امام عصر عج باشه اللهم عجل لوليك الفرج ظهور بسيار بسيار بسيار بسيار نزديك انشالله فقط بصيرت ميخواد سرت زير برف بيرون بيار منطقه وكشورهاي عربي وغربي وشرقي وآمريكايي را نيگا كن وحديث درمورد كشورهاي عرب بهار جلد52 ص220 ببين شايد نظرت عوض بشه ونخواي سي دي ها را جمع كني وبرس به درس ومشقت عزيز
نقل قول کردن
0 #671 hadi 1390-01-09 16:43
به نقل از منتظر واقعی باشیم:
به نقل از علي:
نه تنها به كشور بلكه به دنيا كمك شده اگه انشالله به اميد خدا احتمالات ذكر شده درست باشه در ثاني كذب الوقاتو روايته جانم و در قران نيامده بهتره وقتت را براي ازبين بردن سي دي صرف نكني وبري يك نيگا به قران بيندازي وميدوني دروغ بستن به خدا گناه بزرگه وهرچه سريعتر استغفار كن بخصوص توكه خود منتظر واقعي خوندي برات متاسفم

گفتم که اشتباه کردم.من خودم میدونم دروغ بستن به خدا گناهه.و دروغ نگفتم بلکه اشتباه کردم و به اشتباهمم اعتراف کردم.شما که نعوذ بالله خدا نیستی که اینطور قضاوت میکنی.خدا خودش میدونه و دلیلی نداره بیشتر ازین توضیح بدم.این اسمم منتظر واقعی باشیمه نه منتظر واقعی.منتهی ثبتش نمیکرد. و این تقصیر من نبود.میگم شما هم اصل و ول کردین و چسبیدین به فرعیات.شما هم مطمئن باش من آدمی نیستم که بخوام به خدا دروغ ببندم.شما هم از خدا بخواه شما رو ببخشه که به من تهمت نزنی و به جای خدا قضاوت نکنی.پس بهتره برای خودتم تاسف بخوری.بعدشم به اصل حرفم گوش کن.
آدم خوابو میشه بیدار کرد ولی آدمی که خودشو زده به خواب نه.میدونی این جمله رو قبلا به کی گفتم؟به یکی از طرفدارای سر سخت سبز.شباهات زیادی بهم دارین.یه تعصب بیخود و اشتباه.وقتی اومدم تو این سایت و خواستم نظر بدم از خدا خواستم یه موقع حرفی نزنم که دیگران بیشتر گمراه بشن و از خدا خواستم کمک کنه تا با حرفام حداقل یه نفر آگاه بشه.چون وقتی خودم از یه سری مسائل اطلاع دارمو بقیه اطلاع ندارن،بیش از اندازه عذاب میکشم و متاسفانه نمیتونم حرفامو طوری بیان کنم که شما ها حرفامو متوجه بشین.برای شما متاسف نیستم ولی برای خودم متاسفم که نمیتونم کمک کنم تا اصل حقیقتو بفهمین.مشکل از شماها نیست مشکل از منه که توانایی لازمو برای متقاعد کردنتون ندارم.امیدوارم توی همین سایت یه نفر پیدا بشه که بتونه قانعتون کنه اشتباه میکنین.والسلام.

ماظهور را نزديك مبينيم اگه صدسال ديگه باشه واي از اعتقادات شيعه مباشه واصلا زنده بودن شيعه به همينه وبهتره بري خودتو اصلاح كني وتمام اطلاعاتت كه ميگي دارم ازهنت بيرون كني وخودت را بزرگتر ازديگران ندوني ومردم ساده نپنداري واز خدا طلب بخشش كني ودعاي شب وروزت ظهور امام عصر عج باشه اللهم عجل لوليك الفرج ظهور بسيار بسيار بسيار بسيار نزديك انشالله فقط بصيرت ميخواد سرت زير برف بيرون بيار منطقه وكشورهاي عربي وغربي وشرقي وآمريكييرا نيگا كن وحديث درمورد كشورهاي عرب بهار جلد52 ص220 ببين شايد نظرت عوض بشه ونخوا سي دي ها را جمع كني وبرس به درس ومشقت
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد