رایحه ظهور

آیا فتنه سفیانی در راه است؟!

زمینه سازی دشمنان برای آغاز خروج عبدالله سفیانی!

خاندان هاشمی اردن ، نجات دهنگان امت اسلامی در آخرالزمان و مهدی موعودند!!

خلافت هاشمیان بر کشورهای اسلامی! در آینده نزدیک

جنگ عبدالله دوم با یهود و فتح بیت المقدس و تعمیر مسجدالاقصی!

جنگ عبدالله با فارس های رافضی(شیعیان ایران!)

 

» ابتدای نظرات (4)

 

فتنه ای بسیار بزرگ در راه است ، همه به هوش باشیم

زمینه سازی دشمنان برای آغاز خروج عبدالله سفیانی!

ادعای مهدویت! برای پادشاه اردن و خاندان هاشمی!

جنگ عبدالله دوم با یهود و فتح بیت المقدس و تعمیر مسجدالاقصی!

خاندان هاشمی اردن ، نجات دهنگان امت اسلامی در آخرالزمان و مهدی موعودند!!

جنگ عبدالله با فارس های رافضی(شیعیان ایران!)

آیا آماده باش و تغییر انگشتری آقا می تواند هشداری برای مقابله با فتنه عبدالله سفیانی باشد؟

فتنه بزرگ ، احتمال قهرمان سازی استکبار از پادشاه اردن و مظلومیت ولایت!

 

( این مطالب آن قدر مهم اسم که شاید لازم باشد برای درک بهتر ، انسان بارها و بارها آن را مطالعه نماید)

وعده دیدار نزدیک است یاران مژده باد **** روز وصلش می رسد ایام هجران می رود 

مقاله ی جذاب یکی از اعضا " مبشران ظهور " در همین زمینه

........................................

- نکته ای که باید مورد توجه  قرار بگیرد این است که ما ضمن اینکه حوادث رو باید رصد کنیم باید از هرگونه گمانه زنی و تعیین وقت برای خروج سفیانی خودداری کنیم ، زیرا تعیین وقت برای سفیانی همان تعیین وقت برای ظهور است ، هرچند سیر تحولات نشان میدهد که آغاز این فتنه بسیار نزدیک است ولی باید دقت کرد و از هرگونه تعیین وقت و گمانه زنی پرهیز نمود ، همونطوری که روایات شریف ما رو از این امر منع فرمودند.

- این افشاگری خدای ناکرده نباید باعث اهانت به برادران اهل سنت شود ، ما ضمن اینکه دوستی و برادری خودمون رو با این عزیزان اعلام می کنیم و در این شرایط حساس جهان اسلام رو محتاج به اکسیر بی نظیر وحدت می دانیم ، در عین حال بر افشای چهره خائنان به امت اسلامی اصرار داریم حتی اگر این خائنان در بین شیعیان باشند مانند فرقه صهیونیستی سبز و معتقدیم که خائنانی مانند پادشاه اردن برای اهل سنت نیز خطر بزرگی محسوب می شوند.

 

با سلام و درود بر همه عزیزان

در مقالات قبل دیدیم که نشانه ها و روایات اهل بیت(ع) در مورد سفیانی چگونه به طور عجیبی بر عبدالله دوم پادشاه اردن منطبق است!

و همچنین دیدیم که عبدالله دوم و هاشمیان با داشتن ادعایی تاریخی در مورد سرزمینهای اسلامی(با کمک استکبار) در فکر تجدید حکومت و فرمانروایی بر خاورمیانه هستند. ضمناً عرض کردیم طرح خاورمیانه بزرگ که در دو مرحله قبلی شکست خورده بود ، اینک در سومین مرحله به اذعان دشمنان با محوریت اردن بزودی آغاز خواهد شد که سران استکبار آشکارا اردن را بعنوان مجری این طرح معرفی کرده اند. همچنین نشان دادیم که استکبار چگونه در طی سالهای گذشته با اعزام کارشناسان برجسته و گسیل انواع سلاحهای پیشرفته دنیا به اردن ، ارتش این کشور را مجهز کرده است و البته پادشاه اردن که خود یک مقام برجسته نظامیست چگونه با تلاش و جدیت و پشتکار بسوی قدرتمند کردن ارتش خود قدم برداشته و  در صحنه اجتماعی نیز با انجام عبادات و سرکشی به فقرا و محرومین بدنبال جلب اعتماد عمومی بعنوان سرمایه ای بزرگ برای فرصت مناسب است.

دشمن با موفقیت نسبی در اقدامات گذشته ، اینک مهم ترین و حساس ترین مرحله از مراحل خروج سفیانی را  آغاز کرده است و آن مقدس نشان دادن خاندان هاشمی اردن ، عبدالله دوم و قیام عبدذالله سفیانی می باشد. بدین منظور در کمتر از یک سال گذشته طرح گسترده ای توسط علمای درباری و جاعلان حدیث مزدور و حکومت اردن در حال اجراست که به افکار عمومی اردن و منطقه بقبولاند که بنا بر احادیث و بفرموده حضرت رسول(ص) خاندان هاشمی اردن  همان نجات دهندگان امت اسلامی در آخرالزمان و عبدالله و پسرش مهدی موعودند!  یهودیان در دوران حکومت عبدالله شرارت کرده و مسجدالاقصی را نابود می کنند و عبدالله با شجاعت تمام با یهود می جنگد و قدس شریف را آزاد کرده ، مسجدالاقصی را ترمیم می نماید.

و در این میان بنا بر احادیث ساختگی ، شیعیان ایران بعنوان فارس های رافضی هستند که عبدالله با آنها می جنگد و آنها را شکست می دهد ! و ….

(که متاسفانه به دلایلی که اشاره خواهد شد ، احتمال مقبولیت مردمی و موفقیت این طرح مخصوصا در اهل سنت بسیار بالاست ، مخصوصا با ملزومات آن که مورد اشاره قرار خواهد گرفت اجر گردد) 

به مطالب زیر توجه فرمائید :

(علمای درباری در خدمت استکبار سعی دارند تا با ذکر احادیث جعلی و فریب مردم ، زمینه قیام سفیانی را فراهم نمایند.)

دروغ های بزرگ جاعلان حدیث در اردن و اهل سنت

 برای مقدس کردن عبدالله دوم و خاندان هاشمی

(عزیزان دقت فرمائید عبارات قرمز رنگ تبلیغات دروغین سایتهای اردنی می باشد)

همانا رسول خدا صلی الله علیه و اله و سلم از فتنه های آخر زمان به ما خبر داده و فرموده که کسی از این فتنه ها سالم نمی ماند مگر اینکه آن را از قبل بداند
اما ادعای برخی افراد که می گویند خلافت هاشمیان در آینده ، نقشه آمریکا است اینها همه توهم است و خلافت هاشمیان در آینده از نقشه های سلطان عبدالحمید رحمت الله علیه می باشد.

و الان زمان اقامه خلافت هاشمی که رسول خدا از آن خبر داده فرا رسیده است ، زیرا خداوند بنده اش عبدالله را هدایت و امر فرمود به نبرد با یهود پس از انکه مسجد الاقصی را ویران نمودند و هیکل را ساختند . پس ملک عبدالله دوم با آنها خواهد جنگید و بیت المقدس را فتح خواهد کرد با یاری جستن از پرچمهای سیاه یمنی ها و حجازی ها و عراقی ها و سوری ها و مقاومت معتدل لبنان (حماس و حزب الله ) و خلافت هاشمی برقرار نمی شود الا بعد از آنکه ، آتش بس طولانی مدت را با روم و آمریکا برقرار می کند
سپس با فارس های رافضی می جنگد و آنها را مغلوب می کند . و سپس یهود را نابود می کند .

و واجب است شیخ اسامه بن لادن و شیخ اسماعیل هنیه و شیخ حسن نصر الله خوب به این متون توجه کنند و آن را با واقعیت تطبیق دهند و برای بازگشت وحدت بین شیعه و سنی و جنگ با فارس و یهود از هاشمیان کمک بگیرند و با روم و آمریکا پیمان آتش بس ببندند تا بلاد مسلمین در امان بماند و به انها نفت بدهند و در مقابل تضمین قانونی بگیرند که به مسلمانان حمله نکنند و سپس به ترمیم جراحت امت اسلامی بپردازند.
و همه اینها میسر نخواهد شد مگر به دست مردی از آل البیت که نام او عبدالله هاشمی سنی است .
و شیعیان عرب باید فارسهای رافضی صفوی را ترک کنند و برای خلاصی از حکومت فارس رافضی مجوسی صفوی از اهل سنت کمک بگیرند .

http://www.egyptianoasis.net/forums/showthread.php?t=29562

رسول خدا (ص) بشارت داده ما را به قیام خلافت هاشمی در آخر الزمان و خلاصه نصوص این بشارت دلالت بر قیام سه خلیفه هاشمی دارد
اول : عبدالله و او
پادشاهی است که در شرق نهر اردن است و 26 سال حکومت می کند و 14 سال خلافت می کند
از نسل حسن بن علی (ع) است
به پادشاهی می رسد در حالیکه 40 سال دارد .
در دوران او فتنه ها اغاز می شود و بعد از وفات او فتنه ها خاموش می شود .
ویرانی مسجد الاقصی در زمان او صورت می گیرد
بنای هیکل در زمان او صورت می گیرد .
و خداوند او را به جنگ با یهود امر و هدایت می کند و در این زمان به او لقب" المهدی عبدالله " می دهند .
مسجد الاقصی را با دست خود تعمیر و آباد می سازد
هزاران یهود عرب به دست او مسلمان می شوند
و یهود تحت حکومت او در پناه عدالت و خیر و رحمت زندگی می کنند
خلافت هاشمی را احیا می کند
و ۱۴ سال بعد از فتح قدس خلافت می کند
با روم آتش بس دارد و جزیره العرب را فتح می کند ( سعودی و کشورهای خلیج و یمن ) و فارس ( ایران)
امیران خود را در شام و ایران و شبه جزیره منصوب می کند

(دشمن با درک این موضوع که اتحاد حول محور ولایت فقیه عامل اصلی قدرت شیعیان ایران است و مردم از وی اطاعت پذیری دارند ، سعی دارد تا با تقلیدی شیطانی خلافت را بار دیگر در میان مسلمانان زنده کند و با قهرمان کردن مزدور دست پرورده خود ، از این طریق بار دیگر بر خاورمیانه مسلط گردد)

(عبدالله بعنوان وارث نسل هاشمی در نظر دارد مانند جدش شریف حسین بار دیگر خلافت را در کشورهای اسلامی زنده کند و بدین منظور توسط مزدوران خود تبلیغات وسیعی راه انداخته است ، او برای رسیدن به آرزوی خود طرح های خطرناکی در سر دارد)


(مقدس کردن عبدالله دوم و خاندانش ، مقدمه برای طرحی خطرناک!) 
 
اگر بخواهیم با واقعیت های عصر امروز تطبیق دهیم ، عبدالله همان پادشاه اردن عبدالله دوم است

۱- هاشمی است از نسل حسن بن علی ابن ابی طالب
۲- بر اردن در شرق رود اردن حکومت می کند
۳- حکم او بعد از قیام دولت اسرائیل اغاز شد ( 53 سال بعد از یهود)
۴- وقتی به حکومت رسید در دهه 40 بود ( 39 سال قمری) و این صفت عبدالله هاشمی است و 40 سال حکومت می کند که از آن 10 سال رفته و 16 سال مانده و بعد از 16 سال یهود مسجد الاقصی راتخریب می کند . و هیکل را می سازد و سپس ملک با یهود جنگ می کند و هیکل را خراب و مسجد الاقصی را می سازد و خلافت بیت المقدس را بدست می گیرد و 14 سال خلافت می کند و سپس فوت می کند )
۵- هیچ خاندان هاشمی در شام وجود ندارد که در زمان او یهود حکومت کرده الا عبدالله
۶- بر اساس روایات عده زیادی از یهودیان به دست او مسلمان می شوند و این عده یهود هر گز دور هم جمع نشده اند مگر در زمان تشکیل دولت اسرائیل
۷- او مسجد الاقصی رامی سازد پس ازانکه به دست یهود خراب شود و الان نزدیک تخریب مسجد الاقصی است
۸- فرزندی از او به اسم محمد به دنیا می اید که او همان مهدی محمد بن عبدالله است


http://www.ye1.org/vb/archive/index.php/t-468214.html

( دقت کنید تقدس زایی برای خاندان هاشمی اردن و عبدالله سفیانی حتی در سایتهای غیرمذهبی هم صورت می گیرد  و در حال فراگیر شدن است)

 جالب است که مطالب زیر توسط مخابرات اردن ارسال می گردد و به نوعی در حال آماده کردن اذهان برای تخریب بیت المقدس و آغاز قهرمان بازی های عبدالله سفیانی می باشند.

عزیزان می توانند برای دیدن سایتهای مربوطه عبارات : " ثلاثة خلفاء هاشميين " و  " لقد بشرنا رسول الله صلى الله عليه و سلم بقيام الخلافة الهاشمية اخر الزمان " را در گوگل جستجو کنند.

همچنین اگر در گوگل( البته اگر گوگل عربی (http://ejabat.google.com ) باشد بهتر است :  با عبارت "هدم مسجد الاقصی و ثلاثة خلفاء هاشميين " سرچ کنید یک لیست از سایتهایی که مقاله مذکور را منتشر کردن بدست میاد ( یعنی ارتباط تخری بسجد الاقصی با خلافت هاشمیین ) از جمله سایت زیر
http://bafree.net/forums/showthread.php?t=108509
باز اگر با عبارت" ما معلوماتك عن المهدي المنتظر " سرچ کنیم به صفحاتی می رسیم که همین مقالات در ان هست . یعنی اولین موضوعاتی که در یک سرچ ممکن است دراختیار خواننده قرار بگیرد . همچنین اگر با عبارت " المهدی هو محمد بن عبدالله الهاشمی " و یا " كيفية خروج الامام المهدي " سرچ کنید به همین نتایج می رسیم. http://ejabat.google.com/ejabat/thread?tid=2d9b1d09026b8a82
که در یک سایت معتبر مثل گوگل وجود دارد.
این نشان میدهد که این مقاله ها در گوگل به طور وسیع منتشر شده است و کاربران زیادی ان را خوانده و خواهند خواند.

 

اگر دقت کرده باشید مهملات و دروغ های زیر در این احادیث جعلی وجود دارد :

۱- بنا بر بشارت حضرت رسول(ص) خاندان هاشمی مقدس بوده و خلافت این خاندان بعنوان وعده الهی در آینده حتمیست

۲- یکی از خلفا سه گانه عبدالله مورد نظر احادیث عبدالله می باشد که صفاتش با گفته های روایات منطبق است! خداوند عبدالله را انتخاب می کند ، امر به جنگ یهود کرد ه و او را یاری خواهد نمود!

۳- در دوران عبدالله یهود مسجدالاقصی را خراب خواهد کرد

۴- عبدالله بعنوان منجی (المهدی عبدالله!) با یهود می جنگد ، مسجدالاقصی را آزاد کرده  و آن را مرمت می نماید

۵- عبدالله با رافضی های فارس(شیعیان ایران) خواهد جنگید و آنها را شکست داده و ایران را تسخیر خواهد کرد

۶- مردم عرب اعم از شیعه و سنی وظیفه دارند عبدالله را در این رسالت بزرگش یاری کنند بر علیه یهود و فارس های رافضی و روم

۷- عبدالله در نهایت بعد از فتوحات بسیار بر جهان اسلام مسلط شده و حتی حاکمان ایران و ... را تعیین خواهد کرد.

۸- پسر عبدالله بنام محمد نیز مهدی آخرالزمان است و ...

بررسی ها نشان می دهد که این اراجیف در جامعه اردن و به تدریج در اهل سنت تا چه اندازه گسترش یافته و احتمال مقبولیت دارد.

در واقع دشمنان قصد دارند که با بمباران تبلیغاتی جامعه اردن و اهل سنت خاورمیانه و البته بخشی از شیعیان ، آنها را به یاری کردن پادشاه اردن ترغیب کنند ، زیرا مسلمانان می دانند که باید در آخرالزمان مهدی(عج) را یاری کرده و با دشمن او بجنگند.

( با طراحی عکسهای اینچنینی دشمن در نظر دارد ، تداوم خلافت و خاندان هاشمی را در اذهان تداعی کند و عبدالله را به عنوان وارث خاندان هاشمی جا بیندازد تا در موقع مناسب از این افکار بهترین بهره برداری را بنماید)

 

آیا زمینه پذیرش این توطئه در میان مردم اردن  و اهل سنت وجود دارد؟!

با کمال تاسف باید بگوییم بله ، اطلاعات برادران اهل سنت در مورد مهدی موعود(عج) بسیار کم است ، اهل سنت معتقدند مهدی در عصر ظهور متولد می شود و از نسل حسن بن علی(ع) است و می گویند یک فرد عادی است و به شکل عادی زندگی می کند و تا وقت خروج نیز خود را نمی شناسد و یکباره بر او الهام می شود ! و یک شبه همه علوم به او داده می شود و حافظ قرآن می شود و این معجزه است که اتفاق می افتد . یعنی به عصمت و عصمت اجداد مهدی (عج) اعتقاد ندارند . اینها به شدت شیعه را سرزنش می کنند که می گوید مهدی پیش از این متولد شده و غایب است و می گویند مهدی شیعه ( نعوذ بالله) در چاهی در قم زندگی می کند ! البته اهل سنت به امامت دوازده امام اعتقاد ندارند و برای همین اینقدر انحراف دارند و به راحتی یک فرد عادی را به عنوان مهدی قبول کرده و فریب می خورند. حتی برخی از آنها پرچمهای سیاه خراسان و خراسانی را القاعده می دانند و ایرانیان را مجوس و رافضی که از مهدی شکست خواهد خورد و ...

و این همه انحراف فقط به خاطر نداشتن منابع معتبر و علمای روشنگر و البته انحراف از مسیر اصلیست.

می بینید که با این طرز تفکر ، احتمال مقبولیت ادعاهای عبدالله و خاندان هاشمی چقدر بالاست! موضوع دیگری که باعث می شود این طرح خطرناک تر شود ، مرحله بعدی آن است و آن هماهنگی کامل استکبار برای ساختن قهرمانی بزرگ از عبدالله در ذهن اعراب و مسلمانان مخصوصا اهل سنت بعد از تخریب مسجدالاقصی می باشد. گروهی از اهل سنت که در چند سال گذشته به دنبال درخشش چهره هایی از شیعیان مانند سید حسن نصرالله ، به شدت به دنبال یافتن قهرمانهایی در اهل سنت هستند و بدین دلیل ظهور قهرمان های مصنوعی و دروغین به شدت زمینه پذیرش عمومی دارد ، مخصوصاً اگر مصیبت بزرگی مانند تخریب مسجدالاقصی رخ دهد و این مسئله صورت جدی و حاد به خود بگیرد.

در واقع در این لحظات شور و هیجان عامه مردم برای مقابله با اسرائیل تخریب کننده مسجدالاقصی و حمله برق آسا و شجاعانه عبدالله با اسرائیل باعث می شود که چهره مخدوش و گذشته تاریک عبدالله به فراموشی سپرده شود و برعکس تبلیغات دروغین مانند منجی بودن عبدالله و خاندان هاشمی اردن بیشتر جلوه کند و هرچه ژستهای قهرمان گونه عبدالله بیشتر شود ، فریب خوردگی مردم نیز بیشتر خواهد شد.

این توطئه را بار دیگر مرور می کنیم :

همزمان با رواج خرافاتی در مورد منجی بودن خاندان هاشمی اردن و شخص عبدالله و پسرش در جامعه اردن و اهل سنت منطقه ، از مدتی قبل  پادشاه اردن که قبلاً توطئه هلال شیعی را مطرح کرده بود در یک عقب نشینی و چرخش عجیب ،(بعنوان فردی دلسوز جهان اسلام) ندای وحدت! شیعه و سنی (البته فقط شیعیان عرب!) را سر داده است و از طرفی دیگر به شدت در موضوع قدس فعال شده و مواضع تند و شدیدی در برابر اسرائیل می گیرد ( که البته همه با هماهنگی قبلی است و اسرائیل نیز در قبال آنها واکنش نشان نمی دهد!)

مواضع تند! و عجیب! عبدالله دوم در برابر اسرائیل!

مدتی  پیش عبدالله دوم صریحا گفت که اسرائیل با دیوار کشیدن در کرانه غربی نشان داد که هنوز تفکرش در حد " قلعه " و حصار کشیدن دور خود برای حمایت از خود است ، یعنی عقب مانده ذهنی است ! یعنی نقطه ضعف برای ارتباط با بیرون دارد . این حرف به نظر بسیاری خیلی سنگین بود ولی اسرائیل هیچ پاسخی نداد !

 استکبار در نظر دارد که به تدریج عبدالله را بعنوان یک قهرمان و فردی ضد یهودی در میان اعراب جا بیندازد و هیچ صدای اعتراضی بر علیه اسرائیل جز صدای بلند عبدالله بلند نشود و مردم منطقه او را بعنوان فردی جسور در برابر اسرائیل غاصب ببینند و خود عبدالله نیز نقش ترسیم شده توسط استکبار را به خوبی اجرا می کند. بطور نمونه سخنرانی عبدالله دوم در اجلاس سران عرب که در فرودین امسال برگزار شد تا حدود زیادی گویای بسیار از حقایق پشت پرده بود :

(سخنرانی پادشاه اردن در اجلاس سران عرب - لیبی (فروردین ۸۹) - عبدالله دوم در این سخنرانی به طور تلویحی خود را دلسوز و منجی کشورهای عربی نشان داد و برای ایران و مقاومت و البته اسرائیل خط و نشان کشید! او  همانگونه که خود اذعان کرد به تدریج در حال بروز نقش تاریخی خود!! در تحولات خاورمیانه است! یعنی طبق روایات ، عبدالله سفیانی همپیمان غرب و یهود!)

عبدالله در این سخنرانی در حالی که خود را بعنوان دلسوز و به نوعی منجی ملتهای عربی نشان می داد به صراحت از آرمانهای سیطره و نفوذ ( بر کشورهای عربی) نام برد. او در حالی که نسبت به پایان یافتن فرصت نسبت به حل مساله فلسطین هشدار می داد ، از احتمال آغاز درگیریها در خاورمیانه سخن گفت و در ضمن اسرائیل در مانده در قلعه خودساخته را نیز تهدید کرد! او ضمن محکوم کردن شهرک سازی اسرائیل  ، از نقش تاریخی در دفاع از قدس عربی و مقدسات سخن گفت و  بر رفع حصار غزه و نجات قدس از اشغال تاکید کرد. او ضمن محکوم کردن غیر مستقیم جریان مقاومت در کشورهای اسلامی از دخالت ایران در امور کشورهای عربی ابراز ناخشنودی نموده و از کشورهای حوزه خلیج فارس(امارات) در حفظ سیادت خود بر هر وجب از اراضی آنها (بازپس گیری جزایر سه گانه)(در مقابل ایران) پشتیبانی نمود!

بعد از برجسته شدن نقش عبدالله دوم در اذهان ملتهای خاورمیانه ، طبق نقش از پیش تعیین شده مرحله بعدی سناریوی شوم آغاز خواهد گردید ، مسجدالاقصی بدست اسرائیل خراب می گردد و اردن در طرحی هماهنگ شده با اسرائیل وارد جنگ می شود ، همزمان مزدوران استکبار و سران عرب در کشورهای اسلامی ضمن تحریک مردم آنها را به حمایت و یاری عبدالله فرا می خوانند( جالب است که مثلاً الجزیره که به داشتن رویه های ضد صهیونیستی مشهور است در تحولات اخیر مسجدالاقصی برای تحریک مسلمانان و حساس کردن آنها به تخریب بیت المقدس گزارش زنده از درگیریها پخش می کرد که برای بسیاری تعجب آور بود!).

تشکیل گروههای پنج گانه بعد از تخریب مسجدالاقصی در بین مسلمانان

بعد از تخریب مسجد الاقصی مسلمانان(اعم از شیعه و سنی) به پنج  گروه تقسیم خواهند شد :

گروه اول : عده ای که اصولا به مسائل دینی- سیاسی کاری ندارند و در دنیای پست خود غرقند.

گروه دوم : عده ای دیگر که متدینین ساده و بدون تحلیل در کشورهای اسلامی هستند و اطلاعات زیادی هم از مهدویت و تحولات آخرالزمان ندارند و به راحتی قابلیت فریب خوردن دارند و با ولایت فقیه نیز آشنایی ندارند.

گروه سوم : افرادی  متصعب و دیندار در جهان اسلام که تحلیل خوبی هم دارند ، مختصر اطلاعاتی هم از آخرالزمان و مهدویت دارند و هرچند با ولایت فقیه آشنایی هم دارند ، ولی پای بندی چندانی به آن ندارند.

گروه چهارم : افرادی هستند که به طور جدی پای بند ولایت و رهبری در جریان حق هستند و گوش به فرمان او می باشند و فریب نخواهند خورد.

گروه پنجم :  بخشی از مردم اردن و مریدان عبدالله سفیانی می باشند که مدتهاست فریب ظاهرسازی او را خورده اند  و  افرادی دیگر که اصولا کاری به دین و سیاست ندارند و لشگریان نظامی عبدالله محسوب می شوند.

با شدت گرفتن اوضاع و آغاز فتنه و تخریب مسجدالاقصی و  رجزخوانی های عبدالله و آغاز حمله ظاهری او به اسرائیل ، گروه دوم که کم و بیش به گوششان تبلیغات دروغین اقدامات بزرگ و مهدی گونه خاندان هاشمی در آخرالزمان رسیده است ، فریب خواهند خورد و اگر تا کنون نیز قبول نکرده اند با حمله شجاعانه! عبدالله دوم به اسرائیل این یقین برای آنها به وجود خواهد آمد که عبدالله منجی امت اسلامی می باشد و شاید مهدی موعود(عرض شد که ضعف اطلاعاتی بسیاری در اهل سنت نسبت به مهدویت وجود دارد و او را فردی عادی می دانند که در آخرالزمان با یهود جنگیده و قدس را فتح خواهد نمود) بسیاری از افراد این گروه حتی اگر قدس هم برایشان مهم نباشد ، تحت تاثیر فضای یاری کردن مهدی موعود به لشگر عبدالله دوم خواهند پیوست

( پادشاه اردن بنا بر شواهد بسیار  بعنوان سفیانی عصر ظهور تحولات مهمی را در آینده خاورمیانه رقم خواهد زد ، انطباق عجیب صفات سفیانی بر او ، تلاش مزورانه برای تقدس بخشی به او و خاندانش بعنوان منجی قدس و مهدی موعود!! ، اتخاذ مواضع دروغین تهاجمی در برابر اسرائیل و ... نشان می دهد که عبدالله سفیانی نقش تاریخی خود را با فتنه و فریبی بزرگ آغاز خواهد کرد ، بعنوان قهرمانی دروغین! برای نجات مسجدالاقصی!)

اما گروه سوم که عبدالله و خاندان هاشمی را به خوبی می شناسند ، می دانند که تبلیغات مذکور و ادعای مهدویت ، مزخرفاتی بیش نیست ، اما هرچه باشد عبدالله یک نظامی کارکشته است و دارای ارتشی قدرتمند و پیشرفته است و درست است که آدم خوبی نیست و شاید برای خودنمایی و قهرمان بازی این کارها را می کند ولی هرچه باشد این پرچم مبارزه با یهود بلند شده است و باید آن را یاری کرد . بالاخره او جرات حمله به اسرائیل را پیدا کرده است ، پس برای شکست دادن اسرائیل و آسوده کردن جهان اسلام از این غده سرطانی واجب است که او را یاری کنیم و  کمک به او دفع افسد به فاسد است. و بدین صورت بسیاری از متدنیین و غیرتمندان جهان اسلام و حتی بسیاری از افرادی که سالهاست عشق ایران و حزب الله در دلهای آنها بوده و واقعا از آمریکا و اسرائیل متنفر بوده اند ولی چندان معرفت به ولایت فقیه نداشته و پای بند به آن نبوده اند ، فریب این بازی زیرکانه دشمن را خواهند خورد و عملاْ در جبهه او قرار خواهند گرفت.( احتمال این حالت بسیار زیاد است و در جنگ اول خلیج فارس و درگیری صدام با آمریکا به خوبی خود را نشان داد که در بخش های بعدی به استحضار خواهد رسید)

در این میان فقط گروه چهارم که گوش به فرمان ولایت هستند ، نجات خواهند یافت . و یقینا امر ولایت در این لحظات سکوت و صبر و عدم حمایت از عبدالله سفیانی و حرکت دروغین وی می باشد. هرچند برای عده ای بسیار عجیب است و انتظار می رود که جریان مقاومت و رهبران آن مواضعی تندتر از عبدالله دوم در قبال تخریب قبله اول مسلمانان اتخاذ کنند ، اما پیروان ولایت با اعتماد به درستی اوامر ولی فقیه آن را گردن می نهند هرچه که باشد ، صلح یا جنگ ، قیام یا قعود !

و البته گروه پنجم افرادی هستند که تحت هر شرایطی بعنوان نیرو و سرباز عبدالله سفیانی بوده و خواهند بود. افرادی که عبدالله از سالها قبل در حال آموزش دادن و مجهز کردن آنهاست و البته با دیدن آن سناریو و تحت تاثیر آن فضای هیجانی خیلی از آنها با جان و دل قبول می کنند که عبدالله منجی آخرالزمان است و شاید عده ای خوشحال از اینکه در رکاب او هستند و با یهود  می جنگند و  قدس را آزاد خواهند کرد و چه افتخاری از این بالاتر؟!

می بینیم که لشگر سفیانی در ابتدا با این روحیه و تفکر آغاز به جنگ می کند و یکی از علل قدرت یافتن آنها هم این روحیه شجاعانه و توهم افتخار آمیز است و البته خیل عظیم مردمی که در صورت تعلل آگاهان فریب او را خواهند خورد!

قهرمان شدن عبدالله و مظلومیت ولایت

در جهان اسلام جریان نفاق و رسانه هایی که تا دیروز در خدمت اسرائیل بودند در چرخش 180 درجه ای و کاملاً هماهنگ با دشمن  ، علی الظاهر به دشمنان سرسخت اسرائیل تبدیل می گردند و مردم را به جهاد با اسرائیل دعوت می کنند و چپ و راست از عبدالله و شجاعت او تعریف کرده و به طور گسترده ای با این مسئله جریان حق را خواهند کوبید و نیش و کنایه که امروز که روز ثابت کردن ادعاهایتان بود خاموش شدید و ....  و این تغییر رویه عجیب در میان جریان نفاق بوسیله ارتباط با شیاطین انس در جهان اسلام و در داخل کشور یا وحی شیاطین جن رخ خواهد داد که " ان الشیاطین لیوحون الی اولیائهم"

و می بینید که جریان حق و ولی فقیه در چه معرکه ی سختی به سر خواهد برد ، حق مامور به صبر است ،  صبری سخت و جانکاه در زیر باران تهمت و طعنه!

عبدالله دوم نیز بعد از مختصر درگیری با اسرائیل ،(با هماهنگی قبلی) مثلاً اسرائیل را مغلوب می کند و در یک توافق و مصالحه شروط خود را بر او تحمیل می نماید. و بعنوان یک قهرمان بزرگ که توانسته است این دشمن بزرگ و قدیمی مسلمانان را شکست دهد و بعد از تسلط بر قدس شرقی و تشکیل کشور فلسطینی زیر نظر اردن ، مسئله فلسطین و درگیری اعراب و اسرائیل را حل و فصل می نماید و با این کارهای به ظاهر بزرگ ، محبوبیت بسیار بالایی در میان مسلمانان ساده لوح و غیرتمندان بدون ولایت و لشگریان خود کسب خواهد کرد.

سپس عبدالله بعد از پایان کارش در فسلطین و کسب وجهه در میان مسلمانان خصوصاَ اهل سنت(که مدتهاست به دنبال یک قهرمان از اهل سنت می گردند) و کسب قدرت و حمایت مردمی برای اصلی ترین مرحله ماموریت خودش یعنی اصلاح!! امت اسلامی به پا می خیزد ، و در واقع به دنبال نقش خلیفه گری و فرمانروایی بر کشورهای خاورمیانه و نابودی مخالفان خود که همان مخالفان استکبار هستند ، می باشد. 

در مرحله بعد عبدالله که اینک در موضع قدرت و قهرمان و منجی قرار دارد باید تکلیف خود را با جریان حق که در درگیری با اسرائیل جنایتکار غایب بوده و سکوت کرده اند و اینک در افکار عمومی در موضع ضعف قرار دارند ،  روشن کند ، و چه بهتر که این مرحله را از سوریه ضعیف و البته زلزله زده آغاز کند(بر طبق روایات شریف در نزدیکی ظهور زلزله ای بزرگ در شام رخ داده و به دنبال آشفتگی اوضاع و درگیریها سفیانی به اسم اصلاح امور سوریه ، این کشور را اشغال می کند)زیرا می تواند رابطه حزب الله را با ایران قطع کرده و راحت تر امت اسلامی را اصلاح کند!

می بینید که این طرح از هر لحاظ دقیق و اثرگذار است ، لحظه ای تصور کنید که خدای ناکرده مسجدالاقصی تخریب شده است و شور و هیجان در امت اسلامی موج می زند ، قطعاً خیلی از مسلمانان خواستار برخورد نظامی کشورهای اسلامی با اسرائیل هسستند حتی به قیمت میدان داری و فرماندهی فردی مانند عبدالله سفیانی که سابقه خوشی در مقاومت و مقابله با اسرائیل ندارند ، دقیقا مانند جنگ اول خلیج فارس که صدام با آمریکا درگیر شده بود ، هرچند صدام دشمن دیرینه ما بود و بعنوان متجاوز کویت را اشغال کرده بود ،  ولی بسیاری از مردم ایران به خاطر دشمنی شدیدی که با آمریکا داشتند ، دوست داشتند که صدام پیروز شود! و حتی زمزمه هایی هم بود که ایران باید عراق و صدام را برای شکست دادن آمریکا یاری دهد! و به نفع عراق وارد جنگ شود! و اگر تیزبینی نائب امام زمان(عج) نبود چه بسا که ما هم در آن معرکه شیطانی وارد می شدیم!

( تجربه جنگ اول خلیج فارس نشان می دهد ، که در شرایط سخت و احساسی ، احتمال حمایت مسلمانان از پادشاه اردن در برابر اسرائیل چقدر بالاست)

در حالی که صدام بدترین دشمن ما بود و تازه جنگ پایان یافته بود و داغ بسیاری از خانواده های شهدا و جانبازان تازه بود ، با اینحال ما خواستار پیروزی صدام خبیث بر آمریکا بودیم ، با وجود این که عراق کشوری متجاوز بود و کویت را اشغال کرده بود و البته جنایت بزرگی مانند تخریب بیت المقدس هم رخ نداده و مسلمانان هم برانگیخته و خشمنگین نبودند!

قطعی بودن گمراهی در صورت عدم معرفت به ولایت فقیه

حال در نظر بگیرید که اگر (خدای ناکرده ) بیت المقدس خراب شود ، و برخی از علما و مراجع ما هم ( بدون در نظر گرفتن موضع ولی فقیه) بیانیه های آتشین بدهند و این جنایت بزرگ را محکوم کنند و خواستار جهاد بر علیه اسرائیل شوند و در این میان اردن بعنوان یک قهرمان وارد میدان شود و در حرکتی افتخار آمیز و شجاعانه به اسرائیل مثلاً حمله کند و ….

مطمئنا موج مردمی عظیمی در کشورهای اسلامی به پا خواهد خواست ، در نظر بگیرید که علمای بسیاری در کشورهای دیگر که متاسفانه بسیاری بصیرت کافی را ندارند ، برای خودنمایی یا نشان دادن حساسیت خود و البته برخی واقعاْ با خلوص نیت ، کفن به تن کنند و موج مردمی تشدید شود و پایگاههای تبلیغاتی استکبار در داخل جهان اسلام مانند الجزیزه و العربیه و … هم مرتبا مردم را به جهاد فرا بخوانند و از عبدالله دوم قهرمانی بزرگ بسازند و دولتهای مزدور هم مردم را برای جنگ با اسرائیل یاری دهند! و آنها را به خط مقدم برسانند و البته تا وقتی که مردم خشمگین برسند عبدالله یهود متجاوز را شکست داده و سر جای خودش نشانده و او را وادار به قبول شروط خویش کرده است و دیگری نیازی به جنگ و نابودی اسرائیل هم نیست چون عبدالله قهرمان اینگونه می گوید. کار مرمت مسجدالاقصی به سرعت شروع می شود و عبدالله سفیانی بعنوان منجی قدس توسط رسانه های وابسته و غیروابسته به اسطوره ای تبدیل می گردد. و حتی بسیاری از اهل سنت احادیث جعلی وارده مبنی بر مهدی بودن او و خاندانش را باور کرده و رسانه های مزدور نیز این بار با افتخار این احادیث جعلی را منتشر می کنند و عبدالله سفیانی با پیدا کردن مقبولیت و محبوبیت و مشروعیت ، با خیالی راحت تر برای آغاز جنایات بزرگش آماده می شود ، بی دلیل نیست که روایات شریف بیان می دارند که او بعد از فتح دمشق به منبر! می رود و برای مردم سخنرانی می کند و از آنها بیعت می گیرد!!

در حالی که همه اینها بیش از یک بازی بسیار جدی بیش تر نیست ، هدف این است که عبدالله قهرمان شود ، اعتماد عمومی را کسب کند و سپس با حمایت مردم کشورهای منطقه ، نقشه های استکبار را در سوریه و عراق و عربستان اجرا نماید ، و در واقع هدف اصلی این است که از قدرت و حمایت مردم منطقه مخصوصاً اهل سنت برای نابودی جریان مقاومت که ایران و حزب الله و حماس باشد ، استفاده نماید.

شما فکر می کنید که افکار عمومی جهان اسلام در آن لحظات حساس تخریب مسجدالاقصی از امام خامنه ای(مدظله) و سید حسن نصرالله و اسماعیل هنیه چه انتظاری دارند؟! آنها که عمریست شعار دشمنی و مقابله با صهیونیسم اشغالگر را سر داده اند؟! خب معلوم است ، در جایی که پادشاه اردن که در گذشته زیاد حساس نبوده است و در مقابل اسرائیل کوتاه آمده است ، اینگونه به میدان بیاید و از همه هستی خود و کشورش بگذرد ، و شجاعانه به اسرائیل حمله کند ، جریان مقاومت باید یک قدم از او جلوتر بوده و در صف اول جهاد علیه صهیونیسم باشد و جریان حق اگر سکوت کند( که البته مجبور به سکوت و بازی نکردن در میدان دشمن است) ، چه تنفری را بر علیه خود در افکار عمومی خواهد خرید ! آیا رهبران مقاومت می توانند سخنرانی کنند و پادشاه اردن را دروغگو … بنامند ؟ آیا افکار عمومی مسلمانان این امر را قبول خواهند کرد؟ آیا نخواهند پرسید که الان چه وقت گله گذاری و اختلاف است ، الان وقت اتحاد و مبارزه با دشمن واحد که مسجدالاقصی را خراب کرده است ، می باشد ، نه وقت اختلاف و دعوا و ایران و حزب الله فتنه گرند که در این لحظات حساس چنین می کنند و ....

می بینید که اوضاع بسیار حساس و سخت می شود و یقیناً در داخل کشور نیز عده ای مخلصانه یا مغرضانه خواستار پاسخ کوبنده ایران و حتی مداخله نظامی هستند ، و بعید نیست که برخی چهره های مذهبی که نشان داده اند چندان پای بند امر ولایت نبوده و خود صاحب حکم هستند ، نیز نتوانند علت سکوت ولی امر مسلمین را درک کنند و فکر کنند که باید پیشقدم شوند و فتوی به جهاد با صهیونیسم را بدهند ، همانگونه که در جنگ خلیج فارس اینگونه بود و عده ای معتقد بودند که باید صدام را با وجود اینکه دشمن خونی ما می باشد در برابر آمریکا یاری کنیم ، همچنانکه عرض شد ، تازه آن زمان صدان بعنوان متجاوز به خاک کویت بود و در عین حال دشمن خونی ما بود و مصیب بزرگی هم مانند تخریب مسجدالاقصی رخ نداده بود در حالی که مزدوران مدتهاست که به طور گسترده احادیثی دروغین را در باب منجی بودن عبدالله و خاندان هاشمی اردن ، و فتح قدس و تعمیر مسجدالاقصی توسط او منتشر کرده اند ، و البته پادشاه اردن نیز در یک تغییر رویه آشکار ، خود را بعنوان یک  چهره مصلح دلسوز و فردی حساس به مسجدالاقصی معرفی می کند ، حال بگذریم که سالهاست که خاندان هاشمی بعنوان متولی مسجد الاقصی ، در بین عده ای صاحب منزلت هستند و اگر مسجدالاقصی تخریب شود چه کسی سزاواتر از عبدالله و خاندان هاشمی برای مقابله و قهرمان بازی؟!

(قهرمان پوشالی تحولات آینده خاورمیانه و فاتح قدس ! که در هماهنگی کامل با اسرائیل برای کسب وجهه و  ایجاد جبهه ای قوی در برابر جریان ولایت به این اسرائیل حمله خواهد کرد )

پس در نظر بگیرید که این طرح و نقشه چقدر واقعی و خطرناک است ، یعنی تخریب مسجد الاقصی توسط اسرائیل (با هماهنگی کامل با اردن ) شکل گیری موج احساسات مردمی و روانه شدن صدها هزار(و شاید میلیونها) مسلمان خشمگین همراه با بزرگان و علمایشان برای جهاد با اسرائیل و همکاری کشورهای منطقه با مبارزان مسلمان و رساندن آنها، نطق های آتشین پادشاه اردن بر علیه اسرائیل و پوشش کامل آن توسط خبرگزاری ها و رسانه های عربی استکبار و نقل سینه به سینه توسط عامه مردم ، حتی افراد غیر مزدور و افراد غیرتمند و احساساتی ، حمله پادشاه اردن به اسرائیل ، ایجاد هیجان بالا در ملتهای مسلمان و گسیل مردم برای یاری اردن و عبدالله دوم در برابر اسرائیل! خب در این فضا جریان مقاومت چه تصمیمی باید بگیرد؟ در جایی که اردن سازشکار ، حرکتی قهرمانی و آتشین دارد آیا هیچ موضعی از سران مقاومت(ایران و حزب الله و حماس) جز اقدامی حداقل در اندازه اردن ، پذیرفته است؟!

پس در این مرحله به ناچار چهره مقاومت در میان عموم ملتهای مسلمان مخدوش خواهد شد ، و عبدالله بعد از درگیری مختصری با اسرائیل و تحمیل شروط خود و مثلاً فتح قدس و باز سازی آن ، محبوبیت و مشروعیت خود را بعنوان منجی کشورهای عربی و اسلامی و مدافع مقدسات در ذهن و دل ملتهای مسلمان تثبیت می کند و بعد از فیصله سریع این موضوع با حمایت مردمی به خیال خود برای یکسره کردن کار مقاومت ( ایران ، سوریه ،و …) وارد می شود. و از اولین بهانه برای آغاز حرکت خونبار خویش از سوریه ، بهترین استفاده را می کند. یادمان باشد که یک بار جد عبدالله دوم " شریف حسین " بعنوان مجری استعمار با کمک انگلیس دقیقاً این طرح را اجرا کرد و مدتی هم بعنوان خلیفه بر چهار کشور اسلامی حکمرانی نمود.

نشانه های جدی بودن طرح فریب سفیانی

نشانه های مختلفی هست که نشان می دهد این فرضیه ، تا چه اندازه واقعی بوده و احتمال آن بسیار بالاست.

۱- عبدالله با دارا بودن تمام صفات ذکر شده در روایات برای سفیانی و البته انگیزه قدرتمند تاریخی ، بنابر روایات شریف بزودی تحولات بسیار مهمی را در منطقه رقم خواهد زد. و البته روایات بیان می دارند که شروع کار عبدالله با حیله و نیرنگ بوده و به ظاهر برای اصلاح امت عربی و اسلامیست.

۲- تلاش گسترده و توطئه آمیز حکومت اردن در ایجاد تقدسی کاذب برای عبدالله دوم و خاندان هاشمی با رواج احادیث کاذب در خلافت خاندان هاشمی  و مهدی موعود بودن عبدالله و پسرش! ( اهل سنت نیز اعتقاد دارند که مهدی موعود قدس را فتح می کند و اینها قصد دارند تا با رواج  احادیثی جعلی و بعد فتح ساختگی قدس ، عبدالله و خاندان هاشمی را بعنوان مهدی موعود جا بیندازند!) این تلاش گسترده نشان می دهد که اقداماتی بزرگ و شوم در این راستا در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

۳- تمرکز عجیب صهیونیستها از مدتی قبل بر تخریب مسجدالاقصی و البته فراهم کردن تمام زمینه های آن بعنوان اصلی ترین مقدمه برای نقشه مذکور.

۴- برجسته کردن نقش عبدالله دوم توسط استکبار در موضوع دفاع از فلسطین و خاموش کردن صداهای دیگر(البته به جز جریان مقاومت که دست آنها نیست).

۵- اتخاذ مواضع تهاجمی توسط عبدالله نسبت به اسرائیل از مدتی قبل که در اجلاس سران به خوبی خود را نشان داد یعنی عبدالله دوم خود را بعنوان حامی و منجی کشورهای عربی و اسلامی ذکر کرد و البته بطور غیرمستقیم ایران و اسرائیل را تهدید کرد و نقش خود را در دفاع از قدس تاریخی!! خواند ( همانند احادیث جعلی منتشر شده) در حالی که بسیاری از سران عرب حال بلند شدن از سرجای خود را نیز ندارند ، این شور و حال و قهرمان بازی عبدالله از برنامه های پشت پرده خبر می دهد.

۶- سکوت بسیار عجیب مقام معظم رهبری(مدظله) در برابر احتمال تخریب مسجد الاقصی نیز در این راستا قابل تفسیر است ، ورود ایران و جریان مقاومت به بحث تخریب مسجد الاقصی دقیقا بازی کردن در نقشه دشمن است. همانگونه که ائمه اطهار(ع) فرموده اند شیعیان در ابتدای قیام سفیانی نباید وارد درگیریها شوند تا اینکه سفیانی وارد عراق شود.

ما ظن قوی داریم که فتنه های بزرگی که ولی امر مسلمین از چند ماه گذشته ، فعالان و خواص را برای رویارویی با آنها دعوت به آمادگی کرده است ، همین فتنه خطرناک است و دقیقا قضیه تغییر انگشتری آقا نیز در این راستا قابل تفسیر است.

( نائب امام زمان(عج) از ماهها پیش در دیدار با برخی از خواص ذکر فرموده اند که آماده باشید که فتنه ای بزرگ در راه است ، معظم له در حرکتی عجیب از چند ماه پیش و تقریباْ همزمان با آماده باش برای رویارویی با فتنه بزرگ ، انگشتری حدید که ظاهراْ در مواقع عادی مکروه است و امام علی(ع) در جنگها به دست مبارکشان می انداختند به دست کرده و غیر مستقیم آمادگی خویش را برای رویارویی با حوادث بزرگ و فتنه ها اعلام فرموده اند، قابل ذکر است که معنادار بودن تعویض انگشتری آقا در میان خیل عظیم ارداتمندان ایشان قابل پذیرش بوده است)

آیا آماده باش آقا برای رویارویی با فتنه سفیانی بوده است؟

عده ای فتنه بزرگ آینده را فتنه داخلی می دانند ، درحالی که ما به دلایل زیر اعتقاد داریم اینگونه نیست و منظور از فتنه بزرگ و خطرناک فتنه مسجدالاقصی و سفیانی است :

۱- جریان نفاق در داخل کشور به شدت تضعیف شده است ، و دیگر در بین مردم و حتی طرفدران خود ( بعلت بی عرضه دانستن سران خود) آبرویی ندارد که بخواهد فتنه ای به پا کند و گروهی را گمراه سازد ، به عبارت دیگر این جریان ، دیگر توان فریب مردم را نخواهد داشت چون دست او برای همه رو شده است. به عبارت دیگر آقا در اوج قدرت جبهه نفاق هشدار جدی ندادند ، حال که دیگر این جریان تقریبا نابود شده است ، پس آماده باش آقا نمی تواند برای آمادگی جهت رویارویی با جریانی نابود شده باشد و فتنه شدیدی در راه است که حتی ممکن است قیام سید خراسانی را در پی داشته باشد( با توجه به تعویض انگشتری آقا)

۲- مقام عظمای ولایت در اوج فتنه جریان نفاق در ایران که کشور در آتش آشوب و شرارت می سوخت ، هیچ وقت هشدارهای جدی برای رویارویی با فتنه ها ندادند و هچنین با نشانه ای چون تغییر انگشتری ، آمادگی خویش را برای قیام و مقابله با دشمن به ( به طور غیر مستقیم) اطلاع خواص نرساندند ، پس مشخص می شود که فتنه پیش رو بسیار قوی تر از فتنه قبلی می باشد و فتنه منافقین نابود شده در حدی نیست که ولی امر مسلمین بخواهد آماده باش بدهد و با نشان دادن انگشتری حدید( که امیرالمومنین(ع) در جنگها به دست مبارکشان می انداختند) بطور غیر مستقیم خود را نیز در آستانه قیام نشان دهند.

۳- عملکرد عجیب آقا در مورد مسجد الاقصی و غزه نشان می دهد ، که در عرصه خارجی تحولات مهم و پیچیده ای در حال رقم خوردن است ، در حالی که آقا در واکنش به جنایات غزه ، عزای عمومی اعلام فرمود ، در مورد احتمال جدی تخریب مسجد الاقصی بعنوان قبله اول مسلمین که حدودا از یک ماه پیش شدت گرفته و قدم های اجرایی آن هم توسط صهیونیستها برداشته شده است ، سکوت محض!! اختیار فرمودند ، حتی در سخنرانی روز اول فروردین در مشهد مقدس که مسائل مهم سال آتی مطرح می گردد. این مصلحت سنجی حکیمانه آقا که در نگاه اول بسیار عجیب است ، نشان از طرح و نقشه شوم دشمنان برای مسجدالاقصی دارد که راه مقابله با آن هم سکوت و عدم ورود در بازی دشمن تشخیص داده شده است.

(سکوت غیرقابل انتظار ولی امیر مسلمین در برابر احتمال جدی تخریب قبله اول مسلمین در مهمترین مناسبت سال چه دلیلی می تواند داشته باشد جز نشان دادن راه ؟! )

۴- آقا بارها فرمودند که ملت ایران با حضور پرشور خویش در سال 88 خوش درخشیدند و در امتحالات ( و فتنه ها) قبول شده و سربلند بیرون آمدند ، با این وجود و با پشت سر گذاشتن امتحان فتنه داخلی منافقین ، امتحان و فتنه آتی باید از جنس دیگری باشد ، که شواهد و قرائن نشان می دهد این فتنه در سراسر جهان اسلام خواهد بود و البته در کشور ما که تا کنون در خط اول دفاع از بیت المقدس حضور جدی داشته باشد ، و قطعاً سکوت و عدم واکنش ایران برای بسیاری از انقلابیون داخلی و البته مسلمانان منطقه و جهان غیر قابل پذیرش است و فقط اعتماد کامل و اطاعت محض از ولایت می تواند شک و دودلی را از دل انسان بزداید و این مختصات و فضا دقیقاً فضای " فتنه " است یعنی شرایطی که امر بر بسیاری از مردم مشتبه می شود و به اشتباه می افتند جز کسانی که در صراط نورانی ولایت هستند.

عجیب است که در بررسی روایات سفیانی مواردی وجود دارد که خروج او را فتنه می دانند و فتنه فضائی است که در آن تشخیص حق از باطل به شدت دشوار می گردد.

از الان آشکار است که جریان مقاومت به شدت تخریب خواهد شد ، افرادی که به دنبال فرصت بودند ، بهترین فرصت برای تهمت و نیش و کنایه خواهند یافت ، بسیاری از تندورانی که پای بندی به ولایت ندارند در داخل و خارج کشور ، سخنان درشت و توهین آمیز بر زبان خواهند راند و در یک کلمه باران اهانت و تهمت بر ولایت فقیه و هوادارانش خواهد بارید و چهره آنان در نظر بسیاری به شدت تخریب خواهد شد و بعد از این حملات ناجوانمردانه است که وقت قیام و درگیری سید خراسانی خواهد رسید ، آن هم با چه کسی با منجی قدس! و  قهرمان مبارزه با اسرائیل و یهود! و مدافع مقدسات! ، در نظر عامه قطعاْ هر که در مقابل عبدالله قرار گیرد ، حق نیست ، و در قیامی که در ذهن بسیاری از مردم و مسلمانان مردود و ناحق است ، سید خراسانی باید بر علیه فاتح قدس یعنی عبدالله قهرمان! قیام کند ، افکار عمومی تا چه حد این موضوع را قبول خواهد کرد؟!

کسانی که در هنگام جنگ سخت با یهود در گوشه ای ساکت و آرام بودند ، اینک بر علیه منجی قدس و شکست دهنده اسرائیل قیام کرده اند!! به نظر شما تشخیص حق از ناحق در این فتنه شدید آسان است؟ و آیا این معنای کامل فتنه نیست ؟ و آیا بسیاری گمراه نخواهند شد؟! و این همان است فتنه شدید آخرالزمان! فتنه سفیانی.

آیا می توان از این تحولات وحشتناک جلوگیری کرد یا جلوی فریب مردم را گرفت یا درصد فریب را کم کرد؟!

ما اعتقاد داریم که این امر ممکن است و گمراهی مردم مشیت الهی نیست ، درست است که فتنه سفیانی از علامات حتیمه است اما کیفیت خروج و میزان خسارات و فتنه و کشتار او دقیقاً به عملکرد مسلمانان و شیعیان عصر ظهور مربوط است و سفیانی می تواند هولناک تر یا ضعیف تر باشد. اگر غیر از این باشد یعنی تمام کشتار و فتنه های سفیانی از قبل مقدر شده و جبری در کار باشد که چه نیاز به آمادگی شیعیان ؟ ما اعتقاد داریم که هرچند قیام او از حتمیات است اما کیفیت آن را عملکرد جبهه حق رقم خواهد زد و می توان تا حدود زیادی با فتنه او مقابله کرد و برای این باید جامعه را با اطلاع رسانی به موقع از افتادن در این دام خطرناک نجات داد  آری لازم است تا عده ای در این ظلمات با نور روشنگری ، قبل از وقوع این فتنه بزرگ و خطرناک جامعه مسلمین را آگاه سازند و مردم را از باطن خبیث این جریان ریاکار و دروغگو مطلع نمایند. تا مردم با آگاهی به موقع و پیش بینی تحرکات و وقایع و فریب کاریهای عبدالله سفیانی در دام او نیفتند.

راه مقابله با این فتنه بزرگ چیست؟

۱- اطلاع رسانی سریع در مورد ماهیت پلید پادشاه اردن بعنوان نقطه مرکزی فتنه(همان مجری طرح خاورمیانه جدید) و آگاه کردن مسلمانان از انطباق کامل صفات سفیانی روایات بر او ، برای واکسینه کردن جامعه مسلمین در برابر این خطر بزرگ و خبردار کردن مردم از وقایع آینده و جنایات وحشتناک سفیانی ( همانگونه که ما اینک با اطلاع کامل از این مسائل ، به هیچ وجه فریب او را نخواهیم خورد)

۲- به چالش کشیدن تقدس زایی عالمان درباری برای عبدالله دوم و خاندان هاشمی و نشان دادن اینکه اینها نیرنگ و فریبی بیش نیست.

۳- برجسته کردن اقدامات و خیانتهای گذشته پادشاه اردن و خاندان هاشمی نسبت به جهان اسلام و قدس شریف

۴- برجسته کردن نقش سران مقاومت از امام خامنه ای ( مدظله) تا سید حسن نصرالله یا رهبران حماس

۵-  آگاه کردن جامعه مسلمین از وجود این نقشه خطرناک و آغاز قهرمان بازی های پادشاه اردن و .... تا مسلمانان با اطلاع کتمل از مسائل پشت پرده ، از بروز واکنشهای احساسی در لحظات حساس تخریب مسجدالاقصی خودداری کرده و در حمایت از پادشاه اردن و در واقع به نفع دشمن وارد ماجرا نشوند.

۶- اطلاع رسانی گسترده به مراکز اطلاعاتی دشمنان از مزدوران جهان اسلام گرفته تا آمریکا و اسرائیل. قطعاً اجرای نقشه ای لو رفته ، از ابتدا محکوم به شکست است و گرفتن ژست های آنچنانی و قهرمان بازی در صورت که بدانی مردم اکثراً حقیقت را می دانند ، و به دام نخواهند افتاد و در دل به انسان می خندند ، بسیار سخت است. آشکار شدن نقشه دشمن هم برای مجری این طرح یعنی عبدالله سفیانی بسیار سنگین است و هم برای حامیانش آمریکا و اسرائیل ، برای اجرای نقشه ای لو رفته جز شکست چیزی متصور نیست و البته اگر حامیان و مجری این نقشه لو رفته جز این طرح نیز راه دیگری نداشته باشند ، بر وخامت حال و یاس و ناامیدی آنها خواهد افزود.

۷- اطلاع رسانی به جامعه مسلمین در مورد اینکه این تحولات نشانه ظهور است و بزودی زود منجی عالم بشریت با ظهورش به تمامی این فتنه ها و جنایات خاتمه خواهد بخشید. پیروزی بزرگ جبهه حق در راه بوده و بسیار نزدیک است.

شواهد و قرائن بسیاری نشان می دهد که این طرح خطرناک به احتمال قریب به یقین در آینده بسیار نزدیک در منطقه اجرا خواهد شد ، از انطباق عجیب نشانه های سفیانی بر عبدالله دوم ، تا طرح گسترده دشمن برای مقدس کردن عبدالله و خاندان هاشمی و دادن نقش تاریخی به آنها تا تغییر رویه عجیب پادشاه اردن و حملات لفظی به اسرائیل و قهرمان بازی اولیه تا سکوت غیرقابل پیش بینی ولی امر مسلمین در برابر احتمال تخریب مسجدالاقصی که بسیار جدیست و تا آماده باش دادن نائب امام زمان(عج) به در پیش بودن فتنه ای بزرگ و خطرناک و ....

همه و همه نشان می دهد که خاورمیانه آبستن حوادث خطرناک و بزرگیست ، فتنه ای که فقط گرویدگان به طوبی ولایت را یارای نجات از آن است و مابقی به گمان مهدی به دنبال سفیانی روان خواهند شد. همان غربالهای شدید آخرالزمان ، که خوبان ، قرنها پیش از مهیب بودنش همه را ترسانده اند و دیدیم که واقعا سخت و گمراه کننده هستند.

و البته با وجود تمام خطرات و سختی ها ما مسرور و شادمانیم زیرا که اینها از نشانه های بسیار نزدیک بودن زیارت یار است و مگر می شود که عاشقان را از سختی راه ترساند وقتی که می دانند معشوق آسمانی بزودی رخ عیان خواهد کرد و انتظار به پایان خواهد رسید.

 

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #4 شیخ الشیوخ 1392-02-17 14:03
اللهم صل علی محمد و ءال محمد و عجل فرجهم و اهلک عدوهم من الجن و الانس من الاولین و الاخرین
نقل قول کردن
-2 #3 علی مجدی 1392-01-23 00:15
سلام ، عبدالله دوم پادشاه اردن اگر چه ماهیت ضد شیعی دارد و برخی اوصاف او به سفیانی شباهت دارد اما با توجه به حدیثی که ذکر می کنم نمی تواند سفیانی باشد زیرا او برای تامین جان خود و ترس لو رفتن محل زندگی اش ترسی ندارد و استناد من به حدیث ذیل است:
امام صادق(علیه السلام) فرمود: سفیانی به قدری سنگدل است که همسر خودش را که مادر فرزندانش است را (پیش از خروجش) زنده به گور می کند براي اينكه ميترسد جاي او را لو بدهد.
منابع:
1- صافی گلپایگانی، لطف الله ؛ منتخب الاثر فی الامام الثانی عشر، قم، مکتبه المرجع الدینی آیه الله العظمی الصافی الگلپایگانی، 1428 ه ق، چاپ دوم، ج 3، ص 98
2- کورانی عاملی، علی ؛ معجم احادیث الامام المهدی، قم، مؤسسه المعارف الإسلاميه، 1411، چاپ اول، ج 3، ص 470
3- شیخ صدوق ؛ کمال الدین، ج 2، ص 651، باب 57، ح 14
نقل قول کردن
0 #2 سید 1391-08-27 15:43
سلام
عبدالله اردنی سفیانی شامی اصلی نیست

وسلام
نقل قول کردن
+1 #1 دانیال 1389-11-30 17:06
سلام و خسته نباشید. ممنون برای روشنگری و اگاهی که نشر میدین خداوند یکتا پشت و پناهتون . ای کاش اغلب این مقالات رو به صورت پی دی اف دربیارید که به راحتی قابل دانلود و نشر در جامعه باشه که همه بدونن چه اتفاقاتی داره میفته!
اردنی ها در یک قسمت درباره عبدالله نوشته اند:"در دوران او فتنه ها اغاز می شود و بعد از وفات او فتنه ها خاموش می شود ."!!
خودشون سوتی دادن که فهمیده میشه اصلا عامل فتنه ها خود عبدالله هست که با مرگش فتنه ها به پایان میرسه!!!
...
خداوند یار و نگهدارتان :)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد