رایحه ظهور

سخنرانی استاد پناهیان با موضوع " قیام فاطمی ، قیام حسینی ، قیام مهدوی " + فایل صوتی

ما در تاریخ معصومین (ع) دو قیام داشتیم و منتظر یک قیام دیگر هم هستیم.یکی قیام حسینی یکی قیام فاطمی که انجام شده و منتظر قیام سومی هم هستیم بنام قیام مهدوی ، قیام حسینی و قیام فاطمی مملو از مظلومیتهای پیدا و پنهان بود اما قیام مهدوی قیامی خواهد بود که دیگه مظلومیت درش نخواهد بود، دیگه اینجا قیامی ست توام با لبخند.

» ابتدای نظرات (2413)

 

بسم الله الرحمن الرحیم

والحمد لله الرب العالمین و صل الله علی سیدنا و حبیبنا ابوالقاسم المصطفی محمد و اله الطیبین الطاهرین المعصومین سیم الحجه بقیةالله الاعظم روحی و ارواح العالمین له الفداه

اعوذ بالله من الشیطان رجیم

رب اشرح لي صدري و يسرلي امري و احلل عقدة من لساني  يفقهو قولي

ما در تاریخ معصومین علیهم السلام دو قیام داشتیم و منتظر یک قیام دیگر هم هستیم.یکی قیام حسینی یکی قیام فاطمی که انجام شده و منتظر قیام سومی هم هستیم بنام قیام مهدوی.قیام اقا و مولامون که ان شاءالله در همین مجالس ما مقدماتش فراهم بشه.

برای بهتر شناختن قیام فاطمی کار خوبیه که این قیام رو با قیام حسینی مقایسه بکنیم. مردم می بینن ما محرم دور هم جمع می شیم فاطمیه هم دور هم جمع میشیم عزاداری می کنیم با هم گفتگو می کنیم. باید متوجه باشند که مزه ی اشک ما در فاطمیه متفاوته با گربه های ما در محرم و عاشورا.قیام فاطمی با قیام حسینی تفاوتهایی که داره سوز دلها رو هم تغییر میده.و برای اینکه وظیفه ی  خودمون رو که بین  قیام  حسینی و قیام مهدوی هستیم هم بهتر بشناسیم خوبه این دو قیام رو و رابطه ش رو با قیام مهدوی بشناسیم اینجوری فقط به مطالعه و ملاحظه ی تاریخ هم فقط نپرداختیم. وضع آینده و الان خودمون هم مشخص کردیم ، موضوع بحث هم پس خیلی مشخص شد. هدف بحث هم خیلی مشخصه.

موضوع مقایسه قیام فاطمی با قیام حسینی و قیام مهدوی. هدف بحث اینکه تکلیف خودمون رو در میانه بشناسیم. ان شاءالله که ما در استانه ی قیام مهدوی باشیم.

قیام فاطمی اولین تفاوتی که با قیام حسینی داره این است که حضرت زهرای اطهر برای حداکثرهای دین قیام کردند برای اینکه دین در اوج خودش بمونه در جامعه ذره ای غبار غربت بر روی چهره ی دین ننشینه ، ذره ای خدشه به چهره ی دین وارد نشه ، حضرت زهرای اطهر قیام کردند که اوج زیبایی و صلابت و سلامت دین باقی بمونه ، اباعبدالله الحسین برای چی قیام کردن؟ که یه نامی از دین باقی بمونه لااقل ، یه اسمی از پیامبر بالای ماذنه ها بمونه لااقل ، چهارتا بچه مسلمون باقی بمونن لااقل، چقدر فرق هست ، سندهای عرایض بنده همش روضه س ، امروز هم روز شهادت حضرت هست ، بی بی دو عالم که اگر امروز روز رحلت حضرت هم بود ما همه همینجور سوگوار بودیم ، مردم من از اول بحث بگذارید همین جا بپرسم بگذارید همه ی اهل عالم دقیق متوجه بشن وضع ما رو ،اگر دختر پیامبر فقط رحلت فرموده بودند امروز سالروز وفات فاطمه ی زهرا بود آیا من و شما بازم تو خونه می نشستیم؟ به  خودمون نمی گفتیم بلند شیم بریم پیامبر یه دونه دختر بیشتر نداشته امروز روز داغدیدگی بچه های فاطمه س ، یه حرفیم به برخی نامردای مدینه بزنم ، به خدا فاطمه زیاد بعد باباش زنده نمیموند ، اینقدر غصه دار باباش بود که آدم میتونه بگه فاطمه در فراق پدر در فراق رسول الله دق کرد.

امروز روز شهادت بی بی دو عالم فاطمه زهرا سلام الله علیها بود که اگر روز رحلتش هم بود دور هم جمع می شدیم. داغدار فاطمه ی زهرا بودیم. ما دوست داریم حضرت زهرا رو ، دختر پیغمبره ، بعد چون رسول خدا فرمودن: انا و علی ابوا هذه الامة من و علی پدران این امتیم و بعد چون می دونیم آیه تطهیر هم برای فاطمه زهرا سلام الله علیها نازل شده مادرمونه فاطمه زهرا بالاخره.

هر کسی یه مادر جوان هیجده ساله را از دست بده داغش به این سادگی از بین نمیره.هر کسی ، امروز روز شهادته ، شما داغدارید ، بیشتراجازه بدید روضه بخونم بحثمو ادامه میدم سندای بحثم همش روضه س.

قیام فاطمه زهرا سلام الله علیها برای حفظ دین در اوج خودش بود قیام اباعبدالله الحسین برای این بود که لااقل نامی از دین باقی بمونه، چقدر فرق هست؟

اگه مردم قیام فاطمی رو بهش جواب مثبت داده بودن کار به گودی قتلگاه و کربلای حسین نمیرسید ، معلومه کاملا.

خب چون فاطمه زهرا موفق نشد در اینکه به اهداف قیام خودش برسه کار به کربلا کشید و اباعبدالله الحسین البته موفق شد دین رو با شهادت خودش در اون حداقل حفظ بکنه ما دیگه به کربلای دیگه احتیاجی نداشتیم منتظریم تا قیام مهدوی.

سندهای گفتار خودمو بگم ، تو کربلا می بینید اباعبدالله الحسین قنداقه ی علی اصغرش رو به دست میگیره می فرماید :اما ترونه کیف یتلذا عطشا. این بچه چه گناهی کرده که لبهاش از تشنگی ترک بر می داره ، داره دست و پا میزنه از تشنگی، لشگر عمرسعد داشت بهم میریخت، نامردا خودشون بهم دیگه میگفتن خب راست میگه، دیگه یه آب دادن به بچه ی قنداقی شیرخواره ، دیگه این که جزء جنگ نیست.، اینو آب بدید، امام حسین نه اینکه بچه شو بیاره از اینا منت آب  رو بکشه ، بحث امام حسین اینه که ای مردم شما حداقل انسانیت رو گذاشتید زیر پا ، میخواست اینا رو رسوا کنه یا در کنار گودی قتلگاه اقا اباعبدالله الحسین برگشت فرمود اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید جلو چشم من به خیام من حمله نکنید، دعوا سر حداقل هاست ، دعوا تو کربلا سر حداقل هاست.

فاطمه زهرا سلام الله علیها برای چی به شهادت رسید؟روضه هارو گوش کردید دیگه، اومدن با بی احترامی در خونه ی علی رو بزنن یه دفعه فاطمه زهرا بلند شد فلانی کجا اومدی میخوای در خانه ی کیو آتش بزنی؟ مگه من اجازه میدم شما به علی بی احترامی کنید، ذره ای اجازه نمیده به علی بی احترامی کنن، فاطمه زهرا سلام الله علیها میخواد از تمامیت ولایت دفاع کنه اباعبدالله الحسین علیه السلام تو کربلا داره بحث می کنه سر حداقل انسانیت، که دیگه هر کسی بدون دین هم باشه میتونه اونو بفهمه، فرق بین این دوتا قیام رو نگاه بکنید.

یکی دیگه از تفاوتهایی که به همین دلیل بین قیام فاطمی و قیام حسینی ایجاد میشه اینه که قیام فاطمی به شدت پیچیده و پنهانه اما قیام حسینی به شدت واضح و آشکاره ، چرا؟ همه می فهمن امام حسین چی میگه همه می فهمن درک می کنن اقای گاندی هندوستان رو نجات میده از استعمار صدا میزنه میگه که من هیچ کاری برا ملت خودم نکردم جز اینکه پیامی که از حسین گرفتم به ملت خودم درس پس دادم هیچ کاری نکردم جز این . نه اینکه من در مسیر انقلاب از حسین الهام گرفتم کاری نکردم جز اینکه درسی که از سرور آزادگان ، حسین گرفتم . ببینید حسین همه جا فهمیدنیه اما فاطمه زهرا تو مدینه گریه می کردن ، مردم مدینه نمی فهمیدن خانوم چرا گریه می کنه میومدن میگفتن یا علی به فاطمه بکو یا روز گریه کنه یا شب گریه کنه ما خسته شدیم.اخه چرا گریه می کنه .بانوی دوعالم هم می فرمودن :یا علی به مردم بگو به همین زودیا راحت می شید از دست فاطمه. امروز دیگه مدینه ساکت بود.امروز صدای گریه فاطمه پخش نمی شد تومدینه راحت شدن مردم مدینه.علت گریه هاشو درک نمی کنن خانوم مگه چی شده حالا چه اهمیتی داره. ولمون کن تورو خدا! برخوردای با حضرت زهرا اینجوریه.

اباعبدالله الحسین با دشمنانی طرفه مثل یزید بن معاویه دغل کار بوزینه باز عرق خور کسی که میگه بازی کردنه ، وحیی نازل نشده ، امام حسین معلومه با کی طرفه . خودش فرمود مثل من که با مثل یزید بیعت نمی کنه  قصه اشکاره .فاطمه ی زهرا درد دلاشو به کی بگه با کسانی طرفه همه ظاهرالصلاح همه ظاهراشون ادم حسابی چیکار بکنه ادم؟!

به چه بهونه ای حضرت زهرا حرفاشو بزنه .البته فاطمه زهرا تلاش کرد برا روشنگریا، من الان تلاششو بگم ، شما دلهاتون میره تو کوچه بنی هاشم اونجایی که نباید بره. ولی خب چاره ای نیست. برای اینکه نشون بده که منم با یه مشت نامرد طرفم فدک خودشو بهانه کرد فرمود چرا فدک رو از من گرفتید این باغ منه اینو رسول  خدا بهم داده فاطمه زهرا دنبال فدک نبود ، دنبال دنیا نبود دنبال باغ نبود شما بچه های فاطمه همه از مادرتون فاطمه زهرا خبر دارید مردم مدینه هم می دونستن کسی که با چادر وصله دار زندگی می کنه باغ براش چیه! فاطمه زهرا قیامش به شدت قیام پیچیده ای بود کسی درک نمی کرد و به همین دلیل قیام پنهانی ست یعنی پیام این قیام به شدت پنهانه ، شاید این که عزیز من، قبر فاطمه زهرا سلام الله علیها 1400 ساله مخفیه اشاره به همان معنا باشه که قیام پیچیده و پنهان انجام داده ، شما هنوزم به سادگی نمی تونید همه جا روضه زهرای اطهر رو بخونید. بچه شیعه ها.

اما دیدید قیام حسین چقدر قیام آشکاری بود، زینب سر بریده برادرش رو رو نیزه می برد همه جا  افتخار می کرد من زینب حسینم ، این حسین ، حسین منه ، راحت افتخار می کردن ، همه جا می رفتن هر جاهم می رفتن ،کاخ یزید رو خراب می کردن ، دودمانشو به باد میدادن ، نیاز نبود زینب کبری سخنرانی بکنه یکی دو جا بیشتر سخنرانی نکرد در اکثر شهرها سخن نمی خواست بیان بکنه، زینبی که در کوفه و شام سرشو بالا میگرفت وبه حسینش افتخار میکرد از امروز به بعد تو مدینه سرش رو پایین میندازه خانوما ازش میپرسن مادرت کجا به خاک سپرده شده حرف نمی زنه، زینبی که بدن برادرش رو راحت سه روز روی زمین گذاشتن فرمود : ما رایت الا جمیلا ، امشب مادرش رو مخفیانه به خاک سپردن .

اجازه بدید من یه روضه بخونم امام زمان معذرت میخوام مهمان بچه های فاطمه ایم در این امامزاده عظیم الشانی که ، اومدیم خونه خودتون برا خودتون گریه کنیم ، اگر طاقت نداشتی برا خودت تکرار نکن ولی یه بار من باید برا این جوونا بعضی چیزا رو اشاره کنم .برید بهشت زهرا مردم هرکی عزیز از دست رفته ای داره همه رو خبر می کنه میان اگه دیدید یه گوشه ای از بهشت زهرا یه نفر رو دارن مخفیانه بی سروصدا به خاک می سپرن راحت میرید جلو میگید :جرمی انجام داده؟اعدامش کردن؟ روتون نمیشه فامیلا رو دعوت کنید، مخفیانه به خاک سپردن اینجوریه دیگه.

بله جرم فاطمه چی بود، فدای علی شد .از این جرم بالاتر؟ جرمش چی بود؟وفادار باباش رسول خدا بود، از این جرم بالاتر شما میخواید مگه؟

دومین تفاوت قیام حسینی و قیام فاطمی پیچیده و پنهان بودنشه.هرچی قیام حسینی آشکار بود قیام فاطمی پیچیده و پنهانه، رفقای من ببینید کی دارم خدمت شما عرض می کنم ، عزیز دلم به خدا این از علائم ظهور مهدی فاطمه س ، نزدیک بودن فرج رو داره به ما مژده میده که بچه های فاطمه میتونن علنی برا فاطمه ی زهرا گریه کنن ، سرشونو بالا بگیرن از مادرشون دفاع کنن ، این خیلی مهمه ها. دسته ی عزا راه بندازن ، کم نگیرین همین الانم برید تو مدینه روز شهادت امام کاظم علیه السلام باشه ادم میگه ایکاش ما کاظمین بودیم ، عاشورا ادم میگه کاش کربلا بودیم بفرمایید اربعین میگه کاش کربلا بودیم 21 رمضان میگه کاش نجف اشرف بودیم مسجد کوفه میرفتیم ولی هیچ کی روز شهادت فاطمه زهرا نمیگه کاش امروز مدینه بودیم بری مدینه با چه وضعی مواجه بشی رو به کجا بایستی بگی السلام علیک خطاب به مادرت سلام بدی قیام فاطمی یه قیام پیچیده و پنهانه هنوزم این وضعیت هست ، شرح فلسفه ی قیام فاطمه ی زهرا دشواره اما قیام اباعبدالله الحسین معلومه کاملا ,جهادش مشخصه با کی مبارزه می کرد پستی دشمن مشخصه همه چی واضح.

فرق دیگر قیام فاطمی و قیام حسینی نکته ظریفی داره قیام حسینی در رءسش امامی است بنام امام حسین علیه السلام شیعیان به دنبالش ، اما فداش بشم قیام فاطمی قیام یه شیعه س ، امام نشسته ، خواهش می کنم زیاد در این مورد پرس و جو نکنید ، علی بن ابی طالب تو خانه نشسته فاطمه ش داره بین در و دیوار از علی دفاع می کنه ، قیام فاطمی قیامی س که یه شیعه انجام میده ، یک تنه تنها در این مسیر قدم بر می داره

ویژگیهایی داره قیام فاطمی قیام فاطمه زهرا که دیگه کسی نمی تونه این بار رو به دوش بگیره جز بازوان نحیف فاطمه زهرا(س) ،  که از پس این قیام بر بیاد ، اما قیام حسینی قیامیست که امام جلوئه

میخواید کامل تر بگم قیام حسینی قیامی هست که امامی جلوهست و شیعیان به دنبالش، قیام فاطمی قیامیست که فاطمه جلوئه امام به دنبالش داره میاد ، امام رو دستاش رو بستن روی زمین دارن می کشن و فاطمه زهراس که داره فریاد می زنه.

این سه تا تفاوت مختصر رو بین قیام فاطمی و قیام حسینی در نظر بگیرید حالا چه فایده ای داشت ما اینا رو بگیم

یه دونه فایده اخلاقی برا خودمون برداریم  رفقا ، بیاید در ارتباط با دین برخی از قله های بلند دین رو به سمتش حرکت بکنیم قله های دین رو براش دل بسوزونیم ، فاطمی باشیم نیمه شبها میومد در خونه ی مهاجرین و انصار رو میزد می فرمود بلند شید از حق علی دفاع بکنید ، مردم احساس ضرورت نمی کردن ، برای فتح قله های دین ، حفظ قله های دین ، بفرمایید مردمی که به قله های دین نیندیشند دردمندانه به اوج قله های دین نگاه نکنن این مردم مبتلا میشن به چی؟ به وضعیت کربلا مبتلا میشن ، به وضعیت یزید  ، مبتلا میشن به اینکه حداقل دین خودشون رو قطعا نمی تونن نگه دارن تحت فرمان یزید حسین می کشن ، میومدن به فاطمه زهرا سلام الله علیها در واقع می گفتن خانوم این حرفایی که شما میزنی نون شب که نیست اینقدر واجب باشه براش گریه می کنی ، بچه های فاطمه زهرا برا نون شب فقط گریه نمی کنن، الان کدوم یکی از شماها دارید برا نون شب خودتون گریه می کنید؟ به خدا قسم به هر کدوم از ما بگن حاجات شما رو فاطمه زهرا سلام الله علیها مصلحت نیست بده اگه میخواید برید برید، به خدا اگه یه نفر از ما که همه حاجت داریم گرفتاری داریم آرزوها داریم ، بلند شیم بریم ، رومون نمیشه بریم ، برمی گردیم میگیم مگه برا حاجت اومدیم؟

گریه های ما برا فاطمه زهرا سلام الله علیها مگه گریه برا نون شبه؟ شیعه  از فاطمه زهرا این چیزا رو یاد گرفته ها، بیاید به درد دین برسیم نه درد خودمون، یه وقتهایی رو اختصاص بدیم، نمی دونم حالا فرض بگیر تو مجلس روضه . مجلس روضه جای خوبیه میدونی چرا؟ آدم رو از حالت حیوان بودن در میاره بیرون ، کسی میاد تو مجلس روضه گریه می کنه ، کارت می زنه ، میگه خدا نگاه کن من درسته درگیر دنیا شدم ولی این که من الان دارم غصه می خورم برا حسین و کربلا جزء دنیای من نیست این علامت آدمیتمه

هر چند وقت یه بار آدم کارت ادمیتو نزنه ، این از آدمیت در میاد ، بیست و چهار ساعت دنبال نیازهای فوری خودش بره ، خب همه ی بره ها هم همینجورین ، اونا هم هروقت گشنه شون بشه غذا میخورن دنبال خواستنی های خودشونن .هر چند وقت یه بار آدم مجلس روضه میره ، دعای ندبه میره ، برا نه دردای دل خودش خصوصا اونایی که گرفتاری ندارن عزیزان من فداتون بشم من دیگه قربون صدقه میرم سر اینه که بگیرید موضوع رو . برید چیکار کنید, برید در خونه اهل بیت عصمت و طهارت خصوصا وقتایی که گرفتاری نیست وقتایی که آسوده اید ، برید دعای ندبه بخونید ، یه صبح جمعه که اصلا گرفتار نبودی هیچ غمی هم تو دلت نبود برو در خونه امام زمان بگو امروز روز دعای ندبه س.

الحمدلله هیچ گرفتاری ندارم ، بعد بگو خدایا اومدم برای مهدی تو گریه کنم ، آدمیت خودتو اینجوری نشون میدی فرزانگی خودتو نشون میدی ، فرهیختگی خودتو نشون میدی فاطمه زهرا غریب بود برای اینکه گریه هاش برا نون شب مردم نبود ، مردم اینجوری غریب گذاشتن فاطمه زهرا رو. کار به کربلا کشید دیگه ، دست خودشون که نیست، بقیه ش که  دیگه دست شما نیست ، شما اونجایی که باید از فاطمه دفاع می کردید ، دفاع نکردید خب پس بقیه ش صبر کن ببین دیگه!

نتیجه های گریه های فاطمه زهرا چی شد؟ من به شما بگم مردم مدینه ای  که به گریه های فاطمه زهرا بی اعتنا بودن کارشون به واقعه حره کشید روم نمیشه توضیح بدم کامل ، اشاره کنم ، یزید سربازاشو فرستاد مدینه ، سه روز مال جان و ناموس مردم مدینه کنار قبر پیامبر اکرم حلال شد به سربازان یزید ، تعداد ولد نامشروع هم نوشتن ، خونی که تو کوچه ها جاری بود نوشتن ، چه جنایت عظیمی که در تاریخ بی سابقه س ، اینجوری اتفاق نیفتاده تو مدینه ، حدود پنجاه سال بعد حدود پنجاه سال یه کمی بیشتر ، یه قرن نگذشت ، حالا مردم مدینه چه بسا اکثر اونایی هم که کشته شدن به دست سربازان یزید به جهنم رفتنا فکر نکنید شهید شدن ، نفله شدن ؛

مَن لم ینفق فی سبیل ولی الله،. ابتلی بأن یُنفق فی سبیل عدو الله

کسی که در راه دوست خدا خرج نکنه وقتشو جانشو ابروشو مالشو تلاششو ، مبتلا میشه به اینکه خرج کنه درراه دشمن خدا

جالبه ، نه اینکه از دستش میره ، دزد میزنه کیفش رو ، کاش دزد زده بود کیفش رو ، مجبور میشه پول در راه حرام خرج کنه ، میخوایم دستورالعمل اخلاقی بگیریم از حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها دوتا قیام رو با هم دیگه مقایسه کردیم قیام فاطمی و قیام حسینی؛

حالا این دو تا قیام رو با قیام مهدوی مقایسه بکنیم.

رفقا, قیام مهدوی برای حداقل دینه ؟ برای حفظ نام دینه؟ یا برای برقراری دین در اوج و حداکثر خودش؟ قیام مهدوی از این جهت مانند قیام حسینی ست یا مانند قیام فاطمی؟ مانند قیام فاطمی! امام زمان علیه السلام مانند جدش حسین علیه السلام قیام نخواهد کرد که در گودی قتلگاه صدا بزنه هل من ناصر ینصرنی ، صدا بزنه آیا یه جرعه آبی هست مردم یه دفعه یه هوشیاری بهشون دست بده ، آقا اگه دیگه بنا بشه کربلا بره خدا اجازه نمیده بیاد، می فرماید : مهدی من, تو صبر کن , هرموقع تونستی مثل مادرت فاطمه زهرا ناله بزنی و ناله ی تو و فریاد تو در جهان تنها نموند اونوقت من پرده رو بر میدارم تو بری قیام بکنی ، یه قیام ناتمامی فاطمه زهرا داشت مهدی او ادامه خواهد داد.

قیام مهدوی مانند قیام فاطمی ست از نظر هدف.

روشن شد عزیزان من , شما الحمدلله همه اهل معرفتید من فقط دارم یه سازماندهی می کنم افکارمون رو؛ قیام مهدوی از این جهت شبیه قیام فاطمی ست ، اقا اگر اوج دین رو بخواد  قله ی دین رو بخواد اونوقت دوباره پیچیده و پنهان میشه مردم تنهاش می گذارن.

اتفاقا قیام مهدوی از جهت پیچیده و پنهان بودن مانند قیام حسینی ست یا قیام فاطمی؟ مانند قیام حسینی؛

و این بزرگترین  معجزه ی ست که  124 هزار پیغمبرمنتظرش بودن

دوتا ویژگی از دو قیام با هم جمع بشه . امام زمان علیه السلام وقتی تشریف فرما خواهند شد که مردم عالم وقتی مثلا از مفاهیم قیام فاطمی استفاده کنن مثل ولایت بفرماید اداره ی عالم دست ولی الله باید باشد این حرفو بزنن ، همون حرفی که فاطمه زهرا سلام الله علیها می زد چه جور امام حسین علیه السلام تو کربلا حرفش راحت فهمیده می شد ، می فرمود یزید لایق این کار نیست همه هم می فهمیدن , بعدها چقدر سرفراز بود اباعبدالله الحسین پیام قیام و انقلابش چقدر آشکار و همه فهم ,امام زمان علیه السلام وقتی میاد که وقتی از مفاهیم قیام فاطمی دفاع کرد همه ی اهل عالم بگن آقا درسته ، واضحه،  آشکاره ، قیام مهدوی از نظر آشکار بودن همان قیام حسینی ست منتهی بدون مظلومیت ، میدونی امام حسین چقدر خرج کرد که تو کربلا قیامش شفاف شد دیگه ، برای همیشه عامل حفظ دین هم شد آشکار کننده ی پنهانی های دین هم قرار گرفت ، میدونی چقدر بچه های حسین تازیانه خوردن تا اینقدر حسین حقانیتش اشکار شد؟

بگذارید این رو هم عرض کنم قیام مهدوی یه تفاوت داره با هر دو قیام

تشابه قیام مهدوی با قیام فاطمی در هدف؛ تشابه قیام مهدوی با قیام حسینی درآشکار بودن و واضح بودن این قیام؛هدف این قیام ، مرام حضرت امام

و یک تفاوتی با هر دو قیام داره ؛ قیام فاطمی به شهادت فاطمه زهرا منجر شد ، قیام حسینی  به شهادت اباعبدالله الحسین منجر شد.

قیام حسینی و قیام فاطمی مملو از مظلومیتهای پیدا و پنهان بود اما قیام مهدوی قیامی خواهد بود که دیگه مظلومیت درش نخواهد بود، دیگه اینجا قیامی ست توام با لبخند ، دیگه اینجا کسی دست به دیوار نمی گیره راه بره ، دیگه اینجا سر به دار نخواهد شد، دیگه اینجا کسی رو مخفیانه به خاک نمی سپرن ، دیگه اونجا اگه کسی به شهادت برسه بچه هاش آهسته گریه نمی کنن صداشون رو مبادا کسی بشنوه ، همه چی آشکاره

اجازه میدید روضه بخونم عرض من تمام بشه؟حرف دیگه بیشتر از این آدم چی بزنه ما اومدیم برا حضرت زهرا سلام الله علیها گریه کنیم ، بگذارید این جمله روهم پس بگم  ، دقت کنید دوستان من ، ما در استانه قیام مهدوی باید چیکار کنیم؟فدات بشم یه کاری کن همه ی مردم عالم شیر فهم بشن ، قصه چیه ، یا علی این گوی و این میدان بفرمایید ، مگه منتظر قیام امام زمان نیستید ؟ ای آدما نازنینی که 1400 ساله تاریخ منتظر شما بوده فاطمه زهرا تو مدینه می گشت دستشو به دست بچه هاش میداد دنبال شما می گشت کسانی که بفهمند درد فاطمه رو، درک کنن رنج حضرت زهرا رو، خب شما الان تو تاریخ تولد پیدا کردید و متولد شدید ، تاریخ به وجود شما متبرک شده ، یا علی ، پیامهای قیام فاطمی رو از تنهایی در بیارید ، برای مردم جهان جا بندازید ، بدون ولایت علی بن ابی طالب آب نمیشه خورد ، جا بندازید ضرورت رو

از همسایه و خانواده ت شروع کن برو جلو، ما از معصیت و طاعت نمی خوایم صحبت بکنیم ، ما از نظام و از اصل حیات بشر میخوایم صحبت بکنیم ، بدون یک نظام ولایی نمیشه زندگی کرد ، والا گرگها و گرگ صفتان میان و در کوتاه مدت یا دراز مدت عالم رو پاره پاره خواهند کرد ، منافع آدمها رو از بین خواهند برد .

مگه قیام مهدوی بنا نشد با اهداف قیام فاطمی باشه ، ولی به آشکاری قیام حسینی بدون مظلومیت و سر به دار شدن؛ حرفای فاطمه زهرا رو به همه ی عالم بفهمونیم ، وظیفه ی ما مشخص شد در آستانه ی قیام مهدوی؟

مردم جهان راحت اینو بفهمن ، اون چیزی که ما تو مجالسمون خصوصی میگیم،  بی همگان به سر شود بی تو به سر نمی شود ، اینو برا مردم عالم جا بندازیم این که شعر نیست معرفته ، شعر به معنای یک کلمه ذوقی که همین جوری به خاطر زیباییش صرفا گفته بشه به این معناست؟ والا اشعار اهل معرفت معمولا پر است از معرفت ، این رو  بریم جا بندازیم ما کار دیگه نداریم تو این عالم انجام بدیم ، کار دیگه هم هست؟

میگه اقا سخنرانیهای شما رو هر جوری تحلیلش بکنی بالاخره می رسه به مفهوم ولایت ، ما روضه خونیم ما کار دیگه نداریم انجام بدیم ، ما یه داغی از مدینه تو دلمون مونده باید این داغ رو برطرف بکنیم.

بگذارید روضه بخونم ، امام زمان معذرت میخوام همچین که علی اصغرش رو رو دست گرفت صدا زد «اما ترونه کیف یتلظی عطشا»

بنا بر این روایت یه دفعه لشکر عمر سعد شروع کرد به هم ریختن ، گفتن خب راست میگه بچه که گناهی نکرده یه دفعه عمر سعد ملعون برگشت گفت حرمله کارو تمام کن ، گفت پدر رو نشانه بگیرم یا پسر رو، گفت اونی که لشکرمو بهم زده، سپیدی گلوی علی اصغر رو مگه نمی بینی

علی لعنت الله علی القوم الظالمین.

 

دانلود فایل صوتی :

http://zoha313.persiangig.com/audio/ghiyame-fatemi.mp3

.............

این سخنرانی در سال قبل انجام شده که متن آن مجددا بازنشر می شود

 

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #2413 omid 1393-03-21 20:58
به نقل از خودم:
ظاهرا رهبری ضد احمدی نژاد بودن.

بله واقعا ایشان نمونه بارز یک ولایت مداردرجه یک هستند ازقضیه 11روز خانه نشینشون میشه فهمید
نقل قول کردن
0 #2412 sexy massage 1393-02-31 09:09
A fabulous way to relieve the discomfort caused by traditional cancer treatments.

Avoid using oil body rub that is the opposite of the stress may
occur. Some schools will clearly provide details on how their
program can prepare you for the time it takes to learn to be
a masseuse is slim and petite. These massage products will include
a massage table, massage chair or not tried on in a while in order to
best provide massage therapy to your back. Massage Therapy RegulationAs of yet, there is
a very likely example to that claim.

my site: sexy massage
نقل قول کردن
0 #2411 diflucan buy 1393-02-19 22:43
I am curious to find out what blog system you happen to be using?
I'm experiencing some small security issues with my latest website
and I'd like to find something more secure.
Do you have any suggestions?
نقل قول کردن
-1 #2410 ali 1393-02-15 13:39
اولین‌های دولت یازدهم و راز کاهش محبوبیت آن
اولین های دولت یازدهم را باید ریشه از دست دادن مقبولیت آن دانست. شاید اگر دولت روحانی، مستقل از چهره های سیاسی همچون هاشمی رفسنجانی و محمد خاتمی تشکیل می شد، می توانست در حفظ مقبولیت خود موفق باشد اما اکنون بحران مقبولیت روز به روز بیشتر از قبل حلقه را بر دولت یازدهم تنگ تر کرده است.

fه این تعابیر و جملات دقت کنید: حسین مرعشی سخنگوی کارگزاران: سياست هاي كلی روحانی را تاييد می كنيم اما در عرصه سياست داخلی، سياست های دولت را تاييد نمي كنيم. در عرصه سياست داخلي كاملا زاويه انتقادي داريم / عرب سرخی، از اصلاح طلبان همسو با فتنه: ارائه مطالب خلاف واقع از جانب دولت، به اعتماد مردم خدشه وارد می کند. دولت تیم رسانه ای خود را تقویت کند / محمدرضا تاجیک: در میان اعتدالیون، تعریف مشخصی از اعتدال وجود ندارد. ما اصلاح طلب ها برای عقلانی تر عمل کردن اعتدالیون دعا می کنیم. حمایت اصلاحات از دولت کاهش پیدا کرده/ اعتدال درحال تبدیل شدن به اختلاط است / علی افشاری، اصلاح طلب خارج نشین: بحران "انصراف یارانه"، باطل کننده دیدگاه هایی است که 24 خرداد را به معنای بروز رفتار سیاسی هوشمند و مشی غیرقابل بازگشت ارزیابی می کردند. تقاضای اصلاح طلبان و بخشی مهمی از اپوزیسیون دموکراسی خواه، با بی اعتنایی90 درصد جامعه مواجه شد / دبیرکل حزب مردمی اصلاحات: هیچ اعتدالی از دولت یازدهم ندیده ایم. دولت به جای سرکشی به حساب شخصی مردم به فساد برخی مسئولان رسیدگی کند / صادق زیباکلام: کاهش محبوبیت دولت، موجب کاهش انصراف دهندگان از یارانه شد / اسدالله عسگراولادی: قرار بود واردات مدیریت شود، اما پس از گذشت 9 ماه از روی کار آمدن دولت این اتفاق نیفتاده و شواهد نشان می دهد حجم واردات از چین بسیار بیش از گذشته است.


bibaknews.com/.../...
نقل قول کردن
+2 #2409 ا.و.ک 1393-02-15 12:16
به نقل از منتظر عدالت:

احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وقایع پیش آمده در احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات سال 92 توسط شورای نگهبان ، تاکید کرد: معلوم بود که اگر تصمیم این باشد که آقای هاشمی رد شود و آقای جلیلی، آقای غرضی و حتی آقای حداد تایید شوند، حتماً قسمتی از سیستم اشکال دارد،هر فعلی که حکومت درباره آن تصمیم می‌گیرد و مردم درخصوص آن توجیه نیستند، از مشروعیت حکومت کم می‌کند. چون سیاست تاریخی شورای نگهبان این است که برای تصمیماتش توضیح نمی‌دهد.

شناسنامه آقای هاشمی و شناسنامه انقلاب با هم مهر خورده است. در‌خصوص اینکه چرا ایشان وارد میدان شدند، تفاسیر متفاوتی وجود دارد، اما من فکر نمی‌کنم که ایشان به میدان آمد تا تایید نشود.
zz: zz:
آیا این توکلی همانی نیست که مرتب چوب می گذاشت لای چرخ دولت عدالت محور وهر روز برای دولت یک دسیسه می کرد واسم خودش راهم اصول گرا گذاشته بود ولی رقابت شدید ی بین ایشان وعلی مطهری است برای ورود در دل اصلاح طلبان =(( !!!!! خدا نگذرد از تو توکلی که برای رایی که به تو دادم همیشه باید خودم را سرزنش کنم چون تو لیاقت نداشتی تو یک آدم نون به نرخ روز خوربودی وهستی وخواهی بود
www.hashemirafsanjani.ir/content
[-O
zz:


این یارو انقلاب را زن خودش می دونه
در مصاحبه با یک برنامه در تلوزیون خودم شنیدم .
خوب وقتی کسی چیزی رو زن خودش بدونه هر کاری هم دلش بخواد باهاش می کنه .
نقل قول کردن
0 #2408 ا.و.ک 1393-02-15 12:08
به نقل از علی جعفری:
زنی که به روحانی احترام نگذاشت!

در همایش ملی زنان، نقش آفرینان عرصه اقتصاد و فرهنگ همه زنان به احترام روحانی بلند شدند که تنها همسر روحانی از جای خود بلند نشد.



www.afkarnews.ir/vdcjmaetouqe8mz.fsfu.html

خیلی تابلوئه ! :D


وقتی زنش براش احترام قائل نمی شه انتظار داره اساتید دانشگاه بیان از جفنگیاتش حمایت کنند .
قدیما بین کوچه بازاری ها ضرب المثلی بود که خیلی به شخصیت این شخص می خورد اما حیف که ادب اجازه نمی ده آن را بیان کنم.
ولی کف روی آب زیاد دوامی نخواهد داشت.
نقل قول کردن
0 #2407 http://stclairtech. 1393-02-08 17:44
Hi there, i read your blog from time to time and i own a similar one and i was just wondering
if you get a lot of spam comments? If so how do you reduce it, any plugin or
anything you can recommend? I get so much lately it's driving me mad so any assistance
is very much appreciated.
نقل قول کردن
-1 #2406 fill 1393-02-06 19:44
چرا نظرات جدیدا بر عکس میاد؟
اینطوری خیلی بده
نقل قول کردن
+8 #2405 http://ashab313mahdi 1393-02-06 16:56
الهی به گیسوان پریشان حضرت زینب سلام الله علیها قسمت میدهیم ، همان طور که برای قوم بنی اسرائیل از باقی مانده غیبت حضرت موسی صرف نظرفرمودی بر ما قوم شیعه نیز به خاطر حضرت زینب منت بگذار و از باقی مانده غیبت مولای ما هم به لطف و کرَمت صرف نظر بفرما .
نقل قول کردن
+4 #2404 http://ashab313mahdi 1393-02-06 16:03
متاسفانه اکثرا فقط در مراسم های مذهبی مثل نیمه شعبان و محرم و مراسم دعای ندبه و ... یاد حضرت هستیم و برای حضرت و یاری ایشان و ظهور ایشان کارهایی انجام میدهیم که این برای ظهور حضرت اصلا کافی نیست

بلکه ما وظیفه داریم همیشه و در همه حال و در همه جا در کار و جامعه و خانواده و ... جهادمان را برای تعجیل در ظهور حضرت که امر خود حضرت است اکثروا الدعاء بتعجیل الفرج ... بیشتر کنیم و باید همواره مردم را به امام زمان عج و ظهور ایشان و دعا برای فرج ایشان و خود سازی و زمینه سازی و ... دعوت کنیم و خود نیز عمل کننده باشیم نه شعار دهنده ، همه ی کارها و سخنرانی ها و ... برنامه هایمان را باید با نام و یاد حضرت و دعا برای حضرت و دعوت مردم به حضرت آغاز کنیم و به اتمام برسانیم همه چیز ما در عمل باید مهدوی باشد باید یک جهاد و انقلاب دعا ، یک انقلاب و جهاد فرهنگی کنیم برای امام زمانمان تا ان شاء الله وظالیف خودمان ، در قبال حضرت ایشانرا به نحو احسن انجام دهیم و این امر مورد رضای الهی قرار بگیرد .

خلاصه حرکت های ما منتظران ایران ، زمینه سازان ظهور حضرت کافی نیست و باید خیلی بیشتر شود

الهی به گیسوان پریشان حضرت زینب سلام الله علیها قسمت میدهیم ، همان طور که برای قوم بنی اسرائیل از باقی مانده غیبت حضرت موسی صرف نظرفرمودی بر ما قوم شیعه نیز به خاطر حضرت زینب منت بگذار و از باقی مانده غیبت مولای ما هم به لطف و کرَمت صرف نظر بفرما .

التماس دعای فرج
منبع : ashab313mahdi.blogfa.com/post-99.aspx
نقل قول کردن
+3 #2403 http://ashab313mahdi 1393-02-06 15:59
ادامه ...
حضرت بقیة الله صاحب الزمان علیه السلام حدود 200 سال پیش در زمان حکومت قاجار به میزای قمی ره فرمودند : ایران شیعه خانه ماست میشکند ، خم میشود اما ما نمیگزاریم نابود شود یا سقوط کند یعنی ما تحت هر شرایطی ایران و شیعیان مخلص ایران را حفظ میکنیم و خوشان در حدیثی نیز فرموده اند : اگر نبود که ما شما شیعیان را حفظ میکنیم ( یعنی هوای شما را داریم) همانا دشمنان شما را نابود و ریشه کن می ساختند

ایران مرکز و محور اصلی شیعیان در جهان می باشد و برای همین ایران زمینه ساز ظهور حضرت است چرا که صد ها سال است شیعیانِ مومن و مخلص و کامل زیادی را در خود جای داده که همگی منتظر امام زمان عج هستند اما هنوز به اوج خودمان نرسیده ایم و برای همین است که هنوز امام زمان عج ظهور نکرده اند چون ما به آمادگی کامل نرسیده ایم و مردم هم ، آن طور که باید ، حضرت را نخواسته اند ،
نقل قول کردن
+2 #2402 http://ashab313mahdi 1393-02-06 15:58
حرکت های منتظران ایران ، زمینه سازان ظهور حضرت
خبرگزاري فارس: همزمان با فرار رسيدن نيمه شعبان و سالروز ميلاد بقيةالله الاعظم (عج) منتظران آن حضرت پياده از قم تا مسجد مقدس جمكران راهپيمايي خواهند كرد.
www.farsnews.com/newstext.php?nn=8805110935

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي هئيت رزمندگان اسلام، دوست‌داران اهل بيت (ع) و منتظران ظهور مهدي موعود در روز پنج شنبه . با پاي پياده از قم تا مسجد مقدس جمكران به شوق ظهور آن حضرت راهپیمایی خواهند کرد.
حرکت های مردمی برای تعجیل در ظهور حضرت مهدی عج ، خواستن حضرت از سوی مردم ( نخواستن غیر ) ، صدا زدن ایشان با طنین دلنواز و ملکوتی یا صاحب الزمان ، یا صاحب الزمان ، تبلیغ ، خود سازی ، زمینه سازی و ... در این راه و همچنین دعا برای تعجیل در فرج حضرت که طبق کلام خود مولا صاحب الزمان عج باعث تعجیل در فرج و ظهور ایشان خواهد شد اکثروا الدعاء بتعجیل الفرج ... طبق روایات اهل بیت از بزرگترین کارها و افضل الاعمال و افضل وظایف منتظران به خصوص منتظران مخلص است که روز به روز باید بیشتر و بیشتر شود به توفیق الهی و همت ما شیعیان منتظر ، تا هر چه زودتر ان شاء الله شاهد ظهور موفور السرور منجی عالم بشریت باشیم

مرجع عاليقدر حضرت آيت اللّه العظمي صافي نیز فرمودند :
اميد است در اثر دعاهاي مؤمنين و اصرار آنها بر دعا براي تعجيل فرج، اسباب فرج آن حضرت فراهم گردد.

متن کامل : ashab313mahdi.blogfa.com/post-99.aspx
نقل قول کردن
-2 #2400 saman 1393-02-03 20:01
دلایل آلوده بودن بنزین پتروشیمی‌ها

ریفرمیت (بنزین خام) دریافتی از پتروشیمی‌ها دارای آروماتیک 60 تا 70 درصد و بنزن حدود 6 تا 10 درصد است که بعد از اختلاط با دیگر مولفه های بنزین و تنظیم مشخصات آن مطابق با استاندارد فعلی به بازار عرضه می شود.

محصولات بعضی از پتروشیمی های تولید کننده ریفرمیت مدتی است با تغییر و اصلاح فرایند، با آروماتیک حدود 60 - 55 درصد و بنزن حدود 2 درصد عرضه می‌شود که البته کاهش بنزن موجب کاهش اکتان محصول نهایی به کمتر از 93 شده است.

از سوی دیگر ریفرمیت دریافتی از دیگر پتروشیمی‌های فعال در تامین بنزین از اکتان مناسب برخوردار نبوده و در موارد زیادی اکتان محصول آنها حتی کمتر از 84 است و این در حالی است که باید عدد اکتان آن برای تحویل باید حداقل 95 باشد.

در اکثر روزهای بهمن سال 92 شرایط به همین منوال بوده است. بر این اساس، برای امتزاج و تولید محصول نهایی از ریفرمیت فوق، نیاز به اکتان افزای مازاد بوده و این امر باعث شد تا کیفیت بنزین پالایشگاه‌های استفاده کننده از این محصولات بسیار افت کرده و مقدار بنزن آن به بیش از 3 درصد و مقدار آروماتیک به بیش از 40 درصد افزایش یابد در حالی که میزان بنزن و آروماتیک طبق استاندارد یورو 4 به ترتیب حداکثر یک درصد و 35 درصد است.

بالا بودن عوامل مذکور نسبت به استاندارد، آثار سوء مضاعفی را بر محیط زیست داشته و دارد. از این رو به منظور کیفی سازی و تحویل بنزین با شرایط مطلوب تر تلاشهای مستمر و دامنه داری برای کاهش هرچه بیشتر عوامل آلاینده در بنزین انجام شده است.
نقل قول کردن
+7 #2399 هشدار 1393-02-03 15:05
زیباکلام: در قضیه درخواست انصراف یارانه شکست سخت فقط نصیب روحانی و دولتش نشد بلکه علما و امام جمعه ها هم شکست خوردند
نقل قول کردن
0 #2398 خودم 1393-02-03 14:25
به نقل از علی جعفری:
زنی که به روحانی احترام نگذاشت!

در همایش ملی زنان، نقش آفرینان عرصه اقتصاد و فرهنگ همه زنان به احترام روحانی بلند شدند که تنها همسر روحانی از جای خود بلند نشد.



خیلی تابلوئه ! :D

گه هیچکی از جا پا نمی شد خانمش باید پا می شد. تا نشون بده در زندگیشون چقدر به هم احترام میزارن و پاکباخته ن.
این الگوی زناشویی کجا و اون الگویی که می گن خانوم فاطمه س زمانی که علی ع به داخل بیت ورود می کردند ایشون تمامی بچه ها رو جمع میکردن و میفرمودن همگی به باباتون سلام کننین و به احترامش پا بشید کجا؟؟؟ :x :x
بعدن ما اسم خودمون رو گذاشتیم محب و منتظر. اولیش خودم رو میگم ایا مثل تابلوی اهل بیت نقاشی شدم؟؟
-:as
نقل قول کردن
-1 #2397 http://piccombo.org/ 1393-02-03 13:42
Nice post. I used to be checking constantly this weblog and I'm inspired!

Very helpful information specifically the ultimate
section :) I handle such information a lot.
I used to be looking for this certain info for a long time.
Thank you and best of luck.
نقل قول کردن
-2 #2396 رهگذر 1393-02-03 12:33
به نقل از خودم:
ایشون چون شیعه هستن و حب اهل بیت رو در دل دارند اهل نجات هستند پس پشت سرشون غیبت نکنیم.

خودم .لطفا" چرت نبافید لابد خودم را نجات داده که شما باشید اره .فتنه گر اهل نجات نبوده بلکه اهل شر وفتنه بوده .وشما خرافاتی تشریف داری واز خراسانی مایه نذار .وخودت را لو دادی که از فتنه گرانی وفتنه گر در این سایت جا ندارد لطفا"زحمت را کم کنید احترام خودتان را حفظ کنید واراجیف سر هم نکن افتاد....
نقل قول کردن
+23 #2395 man 1393-02-03 06:34
بر قامت دلربای مهدی صلوات
نقل قول کردن
-14 #2394 خودم 1393-02-02 23:47
به نقل از دولت امید!:
نرگس محمدی از محکومان فتنه و چهره‌های نزدیک به شیرین عبادی امروز در مراسمی که از سوی معاونت زنان و خانواده رئیس جمهور برگزار شده بود، حضور داشت که از سوی دولت از وی دعوت شده بود.
به گزارش میدان ۷۲ به نقل از سراج ۲۴، همزمان با روز ولادت حضرت زهرا (س) و هفته زن و خانواده همایش ملی زنان، نقش‌آفرینان عرصه اقتصاد و فرهنگ با حضور حجت‌الاسللام حسن روحانی رئیس جمهور از سوی معاونت زنان و خانواده رئیس جمهور برگزار شد و در این مراسم از نرگس محمدی از محکومان فتنه ۸۸ نیز دعوت شده است.

ایشون چون شیعه هستن و حب اهل بیت رو در دل دارند اهل نجات هستند پس پشت سرشون غیبت نکنیم.
نقل قول کردن
-9 #2393 خودم 1393-02-02 23:44
به نقل از رایحه ظهور:
سلام

اگر بنا باشه از تمام مطالب و نقل قولها اسناد و مدارک شدید و غلیظ و .... بخواهیم که باب نقل مطالب که در گذشته و حال بخش مهمی از زندگانی بزرگان و عرفا و .... را تشکیل می دهد بسته خواهد شد ، یعنی دیگر کسی نباید بدون سند اثبات شده حتی یک مطلب تعریف کند که این برخلاف رویه گذشته و حال در فرهنگ عمومی جامعه ی ماست.

ضمن اینکه کلیات مطلب و دقت در جزئیات مطلب نقل شده احتمال صحیح بودن آن را خیلی زیاد کرده است

این موضوع که گفتید افرادی بروند پیش آقا و در مورد سران فتنه نیز تاییدیه ای بگیرند و ..... آقا را خیلی دست کم گرفته ایم!! فیلم من مدیر جلسه ام را ببینید تا به زیرکی و سرسختی اقا در این موضوعات پی ببرید.

و اما این پیشنهاد که با مصاحبه با آن خواهر شهید این نقل قول مستند شود ، پیشنهاد بسیار خوبی است که امیدوارم افرادی که امکانش رو دارند انجام دهند تا سند بسیار محکمی باشد برای زدودن غربت سردار ولایت.


ظاهرا رهبری ضد احمدی نژاد بودن.
نقل قول کردن
-13 #2392 خودم 1393-02-02 23:43
به نقل از مهرداد / بچه مثبت:
نائب الزیاره همه دوستان در مشهد الرضا هستیم ... @};-
+
ماجرای جالبی :-O از سردر حرم امام رضا (ع)

شیخ بهایی پس از طراحی حرم، در هنگام ساخت آن، خود بر کلیه امور نظارت داشته‌اند و تمام مراحل ساخت حرم نیز تحت نظارت و کنترل ایشان انجام می‌شده است. قبل از آن که ساخت حرم به اتمام برسد، برای جناب شیخ سفر مهمی پیش می‌آید.
zz:

خرافه رو در دین زود باور نکنید این داستان ساخته وهابیت ملعونه دین بالاتر از داستان و کرامته. همون حرفی که برادر خراسانی ایفاد نمودند. در کل زیارت شما قبول باشه.
نقل قول کردن
+5 #2391 التماس دعای فرج 1393-02-02 23:20
به نقل از جانباز از اصفهان:
.
الحمدالله با عنایات ویژه الهی اخبار خاص مدام از پشت پرده نفاق های پیچیده به بیرون درز خواهد کرد

پاداش چندصد میلیونی به “نیوز” ها برای تخریب احمدی‌نژاد+ سند
....
......
...
مقام ارشد و حامی مالی این سایت نیز در یادداشتی کوتاه نوشته: “باسمه تعالی. آقای… با پرداخت ۵۵۰ میلیون تومان موافقم.”


72sq.com/.../...

سلام

هم اصل خبر و هم تصویری که گذاشتید به چشم من مصنوعی میرسه! :-/

شما بخاطر سوگیری حزبی اینو باور کردید یا واقعا طبیعیه براتون، این تصویر و متن روی آن و خبر مربوطه؟!

u:313
نقل قول کردن
+6 #2390 دولت امید! 1393-02-02 22:34
نرگس محمدی از محکومان فتنه و چهره‌های نزدیک به شیرین عبادی امروز در مراسمی که از سوی معاونت زنان و خانواده رئیس جمهور برگزار شده بود، حضور داشت که از سوی دولت از وی دعوت شده بود.
به گزارش میدان ۷۲ به نقل از سراج ۲۴، همزمان با روز ولادت حضرت زهرا (س) و هفته زن و خانواده همایش ملی زنان، نقش‌آفرینان عرصه اقتصاد و فرهنگ با حضور حجت‌الاسللام حسن روحانی رئیس جمهور از سوی معاونت زنان و خانواده رئیس جمهور برگزار شد و در این مراسم از نرگس محمدی از محکومان فتنه ۸۸ نیز دعوت شده است.
نقل قول کردن
+1 #2389 saman 1393-02-02 22:29
معاون اول رئیس جمهور همچنین به جای توضیح دادن درباره اینکه منابع مالی این جشن از کجا تامین شده است به دولت قبلی انتقاد کرد و گفت:پیش خودم گفتم منتقدین ما که اینطور رگ های گردن را به حجت قوی کرده اند کجا بودند وقتی که در دولت قبل جلساتی با دعوت از ایرانیان مقیم خارج کشور و استقرار در هتل پنج ستاره، با پرداخت کلیه هزینه ها از جمله هزینه بلیت و گاهی تا ده هزاردلار برای هر نفر با آن همه ریخت و پاش برگزار می کردند؟

جهانگبری ادامه داد: جالب است که در آن زمان آرام و خاموش و حتی دعاگوی دولت بودند ولی امروز به یک برنامه رسمی اینطور با توسل به دروغ، گیر می دهند. واقعا نیروی سیاسی برای زدن رقیب و جا انداختن گفتمان "اشرافیت" مجاز به دروغ بافی است؟ آیا خانم ها در شعار فقط نصف جامعه ما هستند ولی اجازه ندارند یک جلسه کوچک 150 نفره برای خودشان داشته باشند؟ پیش خود گفتم: «قربان برم خدا را، یک بام و دو هوا را».
نقل قول کردن
+7 #2388 علی جعفری 1393-02-02 22:22
حضور نرگس خانم در یک همایش !



همزمان با روز ولادت حضرت زهرا (س) و هفته زن و خانواده همایش ملی زنان، نقش‌آفرینان عرصه اقتصاد و فرهنگ با حضور حجت‌الاسللام حسن روحانی رئیس جمهور از سوی معاونت زنان و خانواده رئیس جمهور برگزار شد و در این مراسم از نرگس محمدی از محکومان فتنه ۸۸ نیز دعوت شده است.

72sq.com/.../...
نقل قول کردن
+9 #2387 علی جعفری 1393-02-02 22:11
زنی که به روحانی احترام نگذاشت!

در همایش ملی زنان، نقش آفرینان عرصه اقتصاد و فرهنگ همه زنان به احترام روحانی بلند شدند که تنها همسر روحانی از جای خود بلند نشد.



www.afkarnews.ir/vdcjmaetouqe8mz.fsfu.html

خیلی تابلوئه ! :D
نقل قول کردن
+6 #2386 حبیب 1393-02-02 22:07
گزارشي از رويترز؛

پیام های دینی جنگ آخرالزمان در سوریه

زمان به سرعت می گذرد. هیچ وقت گمان نمی کردم که با ظهور امام زمان هم عصر باشم. ما الان هر روز بر یقینم افزوده می شود که ایشان در چند سال آینده ظهور خواهند کرد.


www.shia-online.ir/article.asp?id=33380&cat=1
نقل قول کردن
+4 #2385 علی جعفری 1393-02-02 22:04
طرح گسترده یهودی‌سازی رژیم اشغالگر در قدس؛
ساخت پارک و شهربازی بر روی قبور صحابه پیامبر(ص) + تصاویر


قبرستان مأمن‌الله که تعداد زیادی از صحابه پیامبر اسلام در آن دفن ‌‌شده‌اند تبدیل به مراکز گردشگری، پارک‌های عمومی و پارک‌های مخصوص پیاده‌روی سگ‌ها و رستوران شده است.



abna.ir/persian/service/middle/archive/2014/04/22/604120/story.html
نقل قول کردن
+5 #2384 جانباز از اصفهان 1393-02-02 21:54
.
الحمدالله با عنایات ویژه الهی اخبار خاص مدام از پشت پرده نفاق های پیچیده به بیرون درز خواهد کرد

پاداش چندصد میلیونی به “نیوز” ها برای تخریب احمدی‌نژاد+ سند
....
......
اوج بی‌اخلاقی در فضای رسانه‌ای ایران مربوط به سال‌های ۸۸ تا ۹۲ است، هرچند قبل از آن نیز وجود داشت. در این چهار سال، جریان انحرافی هرچند وجود خارجی نداشت اما برای برخی‌ها که به اسم رسانه، دکان باز کرده بودند، ثروت‌های چندصد میلیونی و چند میلیارد تومانی به همراه داشت. حتی در آن زمان اخبار غیرمستندی درباره بودجه‌های چندصدمیلیونی برخی سایت‌ها و نیوزها بین خبرنگارها مطرح بود؛ نیوزهایی که به بهانه مقابله با خطرات جریان انحرافی و ضرورت بصیرت‌افزایی، صبح تا شام پول می‌خوردند و به ریش مردم و مسئولان می‌خندیدند. آنها هیچ وقت نگران نظام و انقلاب نبودند چرا که خط قرمز واقعی آنها چیزهای دیگری بود.

دولت‌های نهم و دهم همانطور که بخش قابل توجهی از مردم را خانه‌دار کردند، ناخواسته موجب ثروتمند شدن مدیران نیوزها هم شدند؛ مدیرانی که در این سال‌ها به بهانه “خرید اخبار محرمانه از منابع آگاه” صدها میلیون تومان به جیب زدند، چراکه منابع آگاه آنها اصلا وجود خارجی نداشتند که پولی به آنان پرداخت شود.

تصویری که در این پست منتشر شده، مربوط به درخواست مدیر یکی از “نیوز″ها از مقام ارشد خود برای مساعدت مالی است. این سند توسط فردی که قبلا چهارماه با این سایت همکاری کرده بود، به دست من رسیده است. وی آمادگی دارد تا در صورت حفظ امنیت خود، اطلاعات بیشتری از نحوه فعالیت سایت خبری مذکور در اختیار رسانه‌های عدالت‌خواه قرار دهد. مروری بر اخبار و گزارش‌های منتشر شده در این “نیوز″ در سال‌های ۸۴ تا ۹۲ گویای میزان پایبندی آنها به ....


مقام ارشد و حامی مالی این سایت نیز در یادداشتی کوتاه نوشته: “باسمه تعالی. آقای… با پرداخت ۵۵۰ میلیون تومان موافقم.”


72sq.com/.../...
نقل قول کردن
+15 #2383 محمدرضا 1393-02-02 21:35
مگر چه اشکالی دارد رفسنجانی و خاتمی در کاخ برنامه داشته باشند ولی روحانی نداشته باشند
روحانی و خاتمی و رفسنجانی یک مسیر را طی می کنند....!!!!!!!!!!
این ره که می روند به USA است.
نقل قول کردن
+7 #2382 عاشق امام 1393-02-02 21:34
یک بنده خدا در فیسبوک نوشت:
خدایا این خجالتی بودن علیرضا منو کشته...
نقل قول کردن
+5 #2381 جانباز از اصفهان 1393-02-02 21:15
به نقل از درجستجوی حقیقت:
سلام
سروران برادران وخواهران گرامی
..........

نظریات متفاوتی مطرح شده
1- بعضی می گویند بنی العباس در حجاز تشکیل می شود
2-بعضی می گویند در عراق وبغداد
3- بعضی می گویند ازایران شروع می شود و تا عراق و شام سیطره قدرت بنی العباس اخرالزمان ادامه پیدا می کند

من تا مدتها ال سعود را بنی العباس اخرالزمان می دانستم تا اینکه با روایات بسیار زیادی برخوردکردم که الان دچار یک تردید و بحران شدیدی شده ام چرا که روایات جدید بیان می کند بنی العباس در ایران وزورا تشکیل می شود یعنی همان نظریه سوم

یکی از روایاتی که بسیار تکان دهنده هست روایتی هست که نحوه خروج سفیانی معلون را درابتدای خروجش تشریح می کنددر این روایت بیان می کند وقتی سفیانی بین هفت یا نه نفر که صاحب پرچم هستند یعنی گروه دارند خروج میکند صاحب و حاکم دمشق علیه سفیانی وارد جنگ می شود که نهایتا بعد از جنگ و قتال حاکم شام شکست می خورد و در اخر روایات اشاره ای بسیار عجیب دارد که من را اشفته کرده است در اخر روایات می گوید((ووالي دمشق يومئذ وال لبني العباس)) ترجمه:والي دمشق در اين زمان از بني عباس است.
به تعبیر دیگر حاکم دمشق مورد حمایت بنی العباس اخرالزمان است
و روایات فراوان دیگری که مویداین معناست مثل انجایی که در روایات شریف فرموده اند قبل از ظهور سه پرچم وگروه در شام با هم در حال جنگ هستندکه هر سه دنبال قدرت هستندوبر باطل ....



شما باید دقت کنید که وقتی بنی العباس را حکومت آل سعود تصور می کرده اید حکومتی با آن مشخصات و رذالت ها چگونه به یک باره یک حدیث توانسته است این نظر را به سمت اسد رئیس جمهور سوریه هدایت کند آیا اسد در اصل آن مشخصات و رذایل آل سعود را داشته که شما متوجه نشده اید و به اشتباه آل سعود را به جای ان دیده اید ایا این نشان از بصیرت شما می باشد یا نشان از کم بصیرتی و یا بی بصیرتی شما؟
در ضمن این را متذکر شوم که یکی از طرفداران مقاومت اسد در منطقه ، ایران اسلامی به پرچم داری سید علی خامنه ای (سید خراسانی )می باشد و دشمنان این مقاومت ، اسرائیل و همسویان با او همچون آل سعود و حکام عرب منطقه می باشند
نقل قول کردن
+4 #2380 عاشق امام 1393-02-02 21:14
مقایسه خط مشی رسانه‌ها و سایت‌های حامی دکتر احمدی‌نژاد و مهندس اسفندیار رحیم‌مشایی با رسانه‌ها و سایت‌هایی که زیرنظر برخی چهره‌های سیاسی و با حمایت مالی آنان فعالیت دارند، به خوبی نشان می‌دهد که “اخلاق رسانه‌ای” در کدامیک از این رسانه‌ها کاملا جلوه کرده است. سایت‌های حامی احمدی‌نژاد و مشایی از جمله دولت بهار و میدان 72 (و نیز سایت مسدود شده نکات‌پرس) که البته حمایت مالی نیز نشده و نمی‌شوند هرگز برای ارتقای رتبه خود و افزایش بازدید و جلب مخاطب دست به اقدامات غیرحرفه‌ای نمی‌زنند اما در مقابل، مروری بر شیوه پردازش اخبار و گزارش‌ها توسط سایت‌های زنجیره‌ای و اکثر “نیوز″ها گویای حقیقت تلخی در حوزه رسانه‌ای کشور است.
این حرف‌های من را شاید “خبرنگار”ها و “روزنامه‌نگار”ه ای حرفه‌ای و واقعی نیز تایید کنند. این که بسیاری از سایت‌های خبری و “نیوز″ها در سال‌های اخیر و همزمان با فعالیت دولت‌های نهم و دهم، چه بلایی بر سر اصول حرفه‌ای و اخلاقی خبرنگاری و رسانه آوردند و...
www.dolatebahar.com/view/9314/
نقل قول کردن
+2 #2379 .. 1393-02-02 20:13
به نقل از مهدی:

و عبارت هوشمندانه تر: «حجت الاسلام و المسلمین آقای هاشمی رفسنجانی» نیز هم...

maslahat.ir/DocLib2/Irec%20Pillars/Irec%20council.aspx

اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری و رقیه بنت الحسین علیهم السلام و صلوات

:-? :-/
نقل قول کردن
+5 #2378 منتظر عدالت 1393-02-02 19:57
فرهنگ هم فقط یکی از همین بحث هایی - است که تا مطرح می شود- برخی از این آقایون خیلی آسان می روند، دنبال موسیقی و از این چیزها- مسائل هنری-،تمام فرهنگ این برخی می گویند هر کاری بکن فقط ظاهرالصلاح باش!
منتشر نشده های هاشمی درباره فرهنگ نیست، فرهنگ یک مجموعه سازنده پیکره یک ملت است .
:-O
-مگر- می شود یک انسان دروغگو باشد، متقلب باشد، کینه توز باشد، به مال مردم اهمیت ندهد که از بین برود یا نرود، @-)
هویت یک ملت در فرهنگش است، این هویت خیلی شاخه دارد،- از- شاخه های اساسی اش غافل می شویم، اما - این آقایون- فوری آتش کینه ها را - علیه یک هنرمند- برمی افروزند که ببینند فیلم یک هنرمندی یک کمی کج می رود!. ولی این دزدی های - سالهای گذشته- این فسادها، این شانه خالی کردن از مسئولیت ها- در دولت گذشته- ،این دروغ ها، این غیبت ها، این تجسس های بی جایی که - زندگی- مردم را - در این سالها- ناامن کرده -چه؟-. اینکه مردم زندگی شان را مثل نانی - ببینند- که وقتی می خورند - عده ای از همین آقایان مدعی فرهنگ- شیشه خرده در آن ریخته اند، اینها حرام است. =)) =))
u:313 zz:
اینایی که تو گفتی وهمیشه می گویی تهمت ودروغ وافتراء تقلب و...نیست تو که همین الان تعریفت از فرهنگ شد صد تا فحش که نثار آن مرد شجاعی کرد ی که درس ایستادگی به تو وامثال تو آموخت اما منافع شخصی تو مانع از این می شد که آموخته ها را به کار بندی لذا با صراحت اعلام کردی که ما با اسرائیل جنگ نداریم وبه دهن امام هم دروغ گذاشتی که امام مخالف مرگ بر آمریکا بوده L-)
یا للعجب که هر چه تحت عنوان تعریف فرهنگ گفتی جز تهمت ودروغ وافتراء و بدگویی وکینه ورزی نبود !!!!!! @-)
zz:
نقل قول کردن
+13 #2377 هاتف 1393-02-02 19:51
محمدباقر نوبخت دقایقی پیش در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت اعلام کرد که درآمد دولت در سال ۹۳ از محل انصراف دهندگان یارانه ، حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان برآورد می شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آیین در صورتی که ۱۰۰۰ میلیارد تومان را بر ۵۴۶۰۰۰ تومان ، نشانگر یارانه کل سال هر نفر که از حاصلضرب ۴۵۵۰۰ تومان ضربدر ۱۲ نتیجه می شود، تقسیم کنیم تعداد افرادی که از دریافت یارانه انصراف داده اند معادل ۱۸۳۱۵۰۲ (یک میلیون و هشصد و سی و یک هزار و پانصد و دونفر) محاسبه می شود این عدد به این معناست که تنها ۲ درصد از جمعیت ایران از دریافت یارانه انصراف داده اند . اگر تعداد انصراف دهندگان از دریافت یارانه را از کل افراد یارانه بگیر قبلی یعنی ۷۷ میلیون و پانصد هزار نفر کم کنیم تعداد متقاضیان یارانه ۷۵۶۶۸۴۹۸ (هفتاد و پنج میلیون و ششصد و شصت و هشت هزار و چهارصد و نود وهشت) نفر به دست می آیند. اکنون اگر تعداد افراد متقاضی یارانه را بر تعداد کل جمعیت مبنا (۷۷۵۰۰۰۰۰ نفر) تقسیم کنیم ، نتیجه می گیریم که ۹۸ درصد از ملت ایران متقاضی دریافت یارانه بوده اند. یعنی همان درصدی از ملت که در سال ۱۳۵۸ به جمهوری اسلامی رای «آری» دادند!
نقل قول کردن
+11 #2376 هاتف 1393-02-02 19:50
بیش از ۷۵ میلیون نفر برای دریافت یارانه ثبت نام کردند/ثبت نام ۹۸ درصدی متقاضیان یارانه معادل رای «آری» ملت ایران به جمهوری اسلامی در سال ۵۸
نقل قول کردن
+10 #2375 سعاح 1393-02-02 19:42
«جریان انحرافی» ؛ 100% اورجینال!
[دوشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۱۰ ب.ظ]

سایت جناب هاشمی ، چند روز پیش ، قسمتی از مصاحبه نوروزی ایشان با شرق را با تیترِ "جریان انحرافی، یادگاری من شد" منتشر کرد که موجب مرور خاطرات تلخی از گذشته شد که برای عبرت گرفتن هایمان برای حال و آینده ، پرداختن به آنها خالی از لطف نیست.

hezr.ir/post/77
نقل قول کردن
+13 #2374 منتظر عدالت 1393-02-02 19:34

احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وقایع پیش آمده در احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات سال 92 توسط شورای نگهبان ، تاکید کرد: معلوم بود که اگر تصمیم این باشد که آقای هاشمی رد شود و آقای جلیلی، آقای غرضی و حتی آقای حداد تایید شوند، حتماً قسمتی از سیستم اشکال دارد،هر فعلی که حکومت درباره آن تصمیم می‌گیرد و مردم درخصوص آن توجیه نیستند، از مشروعیت حکومت کم می‌کند. چون سیاست تاریخی شورای نگهبان این است که برای تصمیماتش توضیح نمی‌دهد.

شناسنامه آقای هاشمی و شناسنامه انقلاب با هم مهر خورده است. در‌خصوص اینکه چرا ایشان وارد میدان شدند، تفاسیر متفاوتی وجود دارد، اما من فکر نمی‌کنم که ایشان به میدان آمد تا تایید نشود.
zz: zz:
آیا این توکلی همانی نیست که مرتب چوب می گذاشت لای چرخ دولت عدالت محور وهر روز برای دولت یک دسیسه می کرد واسم خودش راهم اصول گرا گذاشته بود ولی رقابت شدید ی بین ایشان وعلی مطهری است برای ورود در دل اصلاح طلبان =(( !!!!! خدا نگذرد از تو توکلی که برای رایی که به تو دادم همیشه باید خودم را سرزنش کنم چون تو لیاقت نداشتی تو یک آدم نون به نرخ روز خوربودی وهستی وخواهی بود
www.hashemirafsanjani.ir/content
[-O
zz:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد