رایحه ظهور

آیا نگاههای غمگین کودکان گرسنه را نمی بینید؟

لزوم فعالیت مجدد ستادهای کمک به فقرای جهان اسلام

» ابتدای نظرات (42)

با سلام و درود به همه عزیزان

و آرزوی قبولی طاعات و عبادات

اوضاع اسفبار و غم انگیز مسلمانان در گوشه و کنار جهان ، این روزها قلب هر انسان منصف و صاحب وجدانی را عزادار و غمگین می سازد ، از اضطرار مسلمانان مظلوم میانماز که در دست عده ای بودایی قاتل گرفتار شده اند تا گرسنگی مسلمانان یمن و سومالی و تا ناامنی شیعیان بحرین و عربستان.

 

دوستان را نمی دانم اما خودم بعضی مواقع سر سفره افطار و سحر ، ناخودآگاه به یاد بچه های گرسنه ای که در انتظار یک لقمه قضا هستند می افتم و از اینکه نمی توانم هیچ کاری انجام دهم دلشکسته می شوم و آرزو می کنم تا راهی باشد تا در حد خودم بتوانم کمکی بکنم.

مگر می شود ما مسلمان باشیم و داغ دل مسلمانان و مظلومان و انسانها در سراسر جهان را ببینیم و بی خیال و بدون توجه رد شویم ، مگر می شود بر سر سفره های رنگارنگ بشینیم و در کنار نعمتهایی که به برکت خون شهدا و مجاهدت خانواده های ایثارگر و به برکت انقلاب اسلامی  بدست آورده ایم ، خوش بگذرانیم و در عین حال اسممان را شیعه منتظر منجی عالم بشریت بگذاریم؟

اصلا مگر می شود که مولای ما که در انتظار اوییم ، از این فجایعی که هر روزه در گوشه و کنار جهان و علی الخصوص جهان اسلام رخ می دهد ، مضطر و دلشکسته باشد و ما بی خیال و بدون توجه به همه آنچه در دور و برمان می گذرد به الفاظ بسنده کنیم و غرق در دنیای روزمرگی خودمان باشیم و دلخوش باشیم که منتظر ظهوریم!

البته در حال حاضر همه ی آنچه از دست ما برمی آید علاوه بر اعتراض و راهپیمایی ، کمک های نقدی و غذایی است که عجالتاً می تواند نیاز شدید بسیاری از محرومان را تا حدودی برآورده سازد ، اما برای رساندن این کمکها به محرومان جهان اسلام باید سازمانها و ارگانهای دولتی و غیردولتی مخصوصاً در این ایام مبارک فعال شوند و با اطلاع رسانی از طریق رسانه ها زمینه جذب هرچه بیشتر کمکهای مردمی فراهم گردد

مطمئنا بسیاری از مردم نوعدوست و مهربان ما چون رمضان سال گذشته که در کمک به مردم نیازمند سومالی خوش درخشیدند ، امسال نیز به دنبال راهی برای کمک به مردم نیازمند میانمار، یمن و سومالی هستند ، اما در این میان دستگاههای مسئولی چون کمیته امداد و هلال احمر باید مقدمات اجرایی این عمل خیر و این تکلیف حتمی را بردارند و با اعلام شماره حساب در فضای مجازی و غیرمجازی به تبلیغ آن در رسانه های عمومی زمینه این عمل خیر و خداپسندانه که رضایت الهی را در پی داشته و نیاز بسیاری از محرومان را برآورده خواهد کرد ، همت گمارند.

تنها در این صورت است که از خجالت انسان هنگام نشستن در کنار سفره افطار و سحر اندکی کاسته خواهد شد.

مگر می شود انسان چشم های منتظر و اشکبار و اشک های گرسنه کودکان مظلوم را ببیند و بتواند راحت بگذرد؟ آیا اینها امتحانات ما نیستند؟ آیا در قبال این مظلومان و تکلیف ما در برابر آنها سئوال نخواهد شد؟

امیدواریم که دستگاههای مسئول به سرعت سازوکار این کمک رسانی را فراهم نمایند.

 

از دوستان نیز انتظار می رود تا به هر نحو ممکن از تماس تلفنی با دستگاههای مسئول تا پیامگذاری در سایت های آنها ، این دوستان را به تحرک در این زمینه ترغیب نمایند باشد که ان شاالله بتوانیم تکلیفی را که در این زمینه بر دوش داریم انجام دهیم.

دیدگاه‌ها   

0 #42 عبد خدا 1391-05-22 22:08
"قلاده های طلا" همچنان حاشیه ساز است!!

سایت بولتن نیوز وابسته به ... همچنان به مقابله با "قلاده های طلا" سیاسی ترین فیلم تاریخ سینمای ایران ادامه می دهد. این سایت در مطلب اخیر خود که با استقبال رسانه های ضدانقلاب مواجه شد خواستار اعلام رسمی منابع مالی تولید فیلم مذکور شده است. این تقاضا در حالی صورت می گیرد که موسسه روایت فتح به طور مشخص، تهیه کنندگی این اثر فاخر رابرعهده داشته و سازمان سینمایی وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد نیز رسماً اعلام کرده یک سوم هزینه ساخت فیلم را تقبل کرده است.
سایت بولتن نیوز که در لوای ایجاد شبهه در منابع مالی فیلم قلاده های طلا نتوانسته حرف اصلی خود را مخفی نگاه دارد یک بار دیگر به بخشی از داستان فیلم که یکی از معاونان وزارت اطلاعات جمهوی اسلامی را هم دست فتنه گران نشان داده بود به شدت انتقاد کرد.
..
..
..
به هر حال این وزارت [وزارت اطلاعات] نیز مانند همه دستگاه ها و مجموعه های دیگر دارای نقاط ضعفی است که نباید از آن غافل شد.


متن کامل این مطلب خاص وانقلابی در سایت سولدوز:
نقل قول:
نقل قول:
نقل قول:
در انتشار این مطلب کوشا باشید.
نقل قول کردن
0 #41 عبد خدا 1391-05-19 12:33
سلام دوستان عزیز و منتظران ظهور

سایت رایحه ظهور با مطلب جدیدی با عنوان« عدالتخواهی جهانی مقدمه ظهور / دانلود فیلم مستند فریاد عدالت »

بروز است.


در بخشی از این مطلب آمده است:
بارزترین این حرکتها می توان از حرکت طلبه سیرجانی نام برد ، این حرکت خودجوش که در ابتدا از شهر کوچک سیرجان آغاز شد به مرور جای خود را در میان نیروهای مذهبی در سراسر کشور باز کرد و به نمادی از مبارزه و قیام بر علیه بی عدالتی و مفاسد اداری - اقتصادی تبدیل گردید. البته برادر عزیز حجت الاسلام جهانشاهی که پرچم این حرکت را بر دوش دارند ، انگیزه اصلی خود را اجرای فرامین نائب امام زمان(عج) در باب مقابله با مفاسد اقتصادی ذکر می کنند و این قدم را در راستای زمینه سازی برای ظهور در حد توان بیان می نمایند

در ادامه مطلب دو مطلب از سایت قیام یاران ولایت در سایت رایحه ظهور قرار گرفت:
1- نگاهی حقوقی به راه پیمایی عدالتخواهانه حجت الاسلام جهانشاهی
2-دانلود فیلم مستند فریاد عدالت


مطالعه این مطلب و دانلود فیلم در سایت رایحه ظهور:
u313.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=978:1391-05-16-09-53-18&catid=93:chatrooz
نقل قول:
نقل قول:
نقل قول:
نقل قول:
نقل قول:
یا زهرا
نقل قول کردن
+2 #40 .! 1391-05-12 03:26
به نقل از محمد حمید خوشدونی:
l
1 من رو در موضع دفاع از رضایی قرار ندید چون من هم نقدهایی نه تنها به ایشون بلکه به تقریبا تمام مسولان حال و گذشته نظام(به جز امام و آقا)دارم و معتقدم هیچ کدام درست کار نکرده اند که اگر کرده بودند ما الان قطعا قوی ترین کشور تاریخ بودیم حتی با وجود این همه مشکلات اعم از جنگ تحریم و ... ولی همسویی رضایی با براندازی رو تهمت بزرگی میدونم و امیدوارم در آخرت از پس جواب دادن به این تهمت بر بیاید
اینکه رضایی با دولت احمدی نژاد مخالف هست رو قبول دارم و بسیاری از انتقادهای او در سال 88 هم وارد بود که اگر بگویید نه یعنی حمایت کورکورانه من هم این مشکلات رو دیدم ولی با استدلال به دکتر رای دادم
رضایی رقیب احمدی نژاد بود اگر کاستی نمیدید به صحنه وارد نمیشد
رضایی به خود انتخابات هم ایراداتی داشت که از مجرای دارای صلاحیت یعنی شورای نگهبان پیگیری کرد که اتفاقا این یعنی قانون مداری و اجرای دستور امام که فرمود خدشه و زیر سوال بردن شورای نگهبان حرام است کاری که موسوی کروبی و متاسفانه طرفدارن احمدی نژاد(در انتخابات اخیر مجلس) از جمله طرفداران دکتر در همین سایت انجام دادند
چقدر امثال من در انتخاباتمجلس نالیدیم که در زمین دشمن بازی نکنید ولی متاسفانه ...
یادآوری در ماه رمضان : خدا از حق الناس نمی گذرد

.
شما فراموش کرده اید که احمدی نژاد در آن مناظره تاریخی گفت چه شده است کسانی که به ظاهر مخالف هم بودند الان با هم متحد و هماهنگ شده اند

آیا شما محسن را مستقل از خواسته رفسنجانی دیده اید؟

درضمن شما در مورد همه مسئولین بی انصافی نکنید زیرا حداقل احمدی نژادخود یکی از مسئولین در گذشته بوده که خوب عمل نموده خدارحمت کند شهید رجایی شهید بهشتی شهید باهنر و ....
نقل قول کردن
-1 #39 محمد حمید خوشدونی 1391-05-12 02:51
lبه نقل از .!:
.
من خودم در عقب نشینی فاو بودم
به نظر شما چرا باید علی رغم گزارشات مکرر نیرو های مستقر در خط مقدم فاو مبنی بر تغییر آرایش نظامی عراقی ها و افزایش تانک ها به رقم بسیار بالایی ، هیچ گونه تدابیری اندیشیده نشود و تنها پاسخ داده شود که نگران نباشید عراقی ها هیچ غلطی نمی توانند بکنند
و دیگر اینکه صدام دربیشتر عملیات های ایران از گاز شیمیایی استفاده نموده است آیا ما با شکست و فرار مواجه شدیم.

شما همسویی ضمنی محسن را با براندازان در سال 88 فراموش کرده اید

در ضمن من که خود در عقب نشینی فاو مجروح شده ام چنین مصوبه ای را نشنیده ام در حالی که با هم رزمان مجروح زیادی هم در ارتباط هستم
به نظرت چرا محسن رضایی در سال 88 در انتخابات تا می تونست دولت را زیر سئوال می برد

1 من رو در موضع دفاع از رضایی قرار ندید چون من هم نقدهایی نه تنها به ایشون بلکه به تقریبا تمام مسولان حال و گذشته نظام(به جز امام و آقا)دارم و معتقدم هیچ کدام درست کار نکرده اند که اگر کرده بودند ما الان قطعا قوی ترین کشور تاریخ بودیم حتی با وجود این همه مشکلات اعم از جنگ تحریم و ... ولی همسویی رضایی با براندازی رو تهمت بزرگی میدونم و امیدوارم در آخرت از پس جواب دادن به این تهمت بر بیاید
اینکه رضایی با دولت احمدی نژاد مخالف هست رو قبول دارم و بسیاری از انتقادهای او در سال 88 هم وارد بود که اگر بگویید نه یعنی حمایت کورکورانه من هم این مشکلات رو دیدم ولی با استدلال به دکتر رای دادم
رضایی رقیب احمدی نژاد بود اگر کاستی نمیدید به صحنه وارد نمیشد
رضایی به خود انتخابات هم ایراداتی داشت که از مجرای دارای صلاحیت یعنی شورای نگهبان پیگیری کرد که اتفاقا این یعنی قانون مداری و اجرای دستور امام که فرمود خدشه و زیر سوال بردن شورای نگهبان حرام است کاری که موسوی کروبی و متاسفانه طرفدارن احمدی نژاد(در انتخابات اخیر مجلس) از جمله طرفداران دکتر در همین سایت انجام دادند
چقدر امثال من در انتخاباتمجلس نالیدیم که در زمین دشمن بازی نکنید ولی متاسفانه ...
یادآوری در ماه رمضان : خدا از حق الناس نمی گذرد
نقل قول کردن
+1 #38 .! 1391-05-12 02:20
به نقل از محمد حمید خوشدونی:
1 دکتر احمدی نژاد.
2 همه چیز طبق شنیده های شما نیست آیا شما میدانید که فاو بمب باران شیمیایی شده بود به نظر شما در یک منطقه شیمیایی میشود ماند.
مصوبه همین دولت اینه که هر کس که در فاو حضور داشته در صورت مرگ به دلیل مشکلات داخلی شهید است از جمله پدر من چون قطعا عوارض شیمیایی است

.
من خودم در عقب نشینی فاو بودم
به نظر شما چرا باید علی رغم گزارشات مکرر نیرو های مستقر در خط مقدم فاو مبنی بر تغییر آرایش نظامی عراقی ها و افزایش تانک ها به رقم بسیار بالایی ، هیچ گونه تدابیری اندیشیده نشود و تنها پاسخ داده شود که نگران نباشید عراقی ها هیچ غلطی نمی توانند بکنند
و دیگر اینکه صدام دربیشتر عملیات های ایران از گاز شیمیایی استفاده نموده است آیا ما با شکست و فرار مواجه شدیم.

شما همسویی ضمنی محسن را با براندازان در سال 88 فراموش کرده اید

در ضمن من که خود در عقب نشینی فاو مجروح شده ام چنین مصوبه ای را نشنیده ام در حالی که با هم رزمان مجروح زیادی هم در ارتباط هستم
به نظرت چرا محسن رضایی در سال 88 در انتخابات تا می تونست دولت را زیر سئوال می برد
نقل قول کردن
0 #37 محمد حمید خوشدونی 1391-05-12 00:30
به نقل از .!:
محسن رضایی رو ما در عقب نشینی فاو شناختیم عقب نشینی فاو یک توطئه ای بیش نبود. برای تحت فشار قرار دادن امام خمین یونوشاندن جام زهر

راستی شما سال 88 به چه کسی رأی دادید ؟

1 دکتر احمدی نژاد.
2 همه چیز طبق شنیده های شما نیست آیا شما میدانید که فاو بمب باران شیمیایی شده بود به نظر شما در یک منطقه شیمیایی میشود ماند.
مصوبه همین دولت اینه که هر کس که در فاو حضور داشته در صورت مرگ به دلیل مشکلات داخلی شهید است از جمله پدر من چون قطعا عوارض شیمیایی است
نقل قول کردن
-2 #36 خ/ 1391-05-11 22:54
سايت داره سياسي ميشه. =))
نقل قول کردن
+2 #35 .! 1391-05-11 11:13
به نقل از محمد حمید خوشدونی:
حسن ظن میدونید یعنی چی؟یعنی وقتی در مورد چیزی که نمیدانید بهترین حالت یعنی مصرف در محل مورد نیاز و در راه انقلاب در نظر بگیریم.
ما سلاح مورد نیاز که خود تولید نمیکنیم رو باید از طریق بازار سیاه با 4 یا 5 برابر یا حتی بیشتر تهیه کنیم.
هزینه ماموریت های برون مرزی و ......
تماما از همین راه ها تامین میشود
راستی وقتی ما اسم مشایی رو میاریم میگید آبروی برادر مسلمان و ماه رمضان و .... ولی نمیدانم شما چهطور انقدر راحت در مورد محسن رضایی صحبت میکنید.
تازه اگر محسن رضایی حال خوبی نداشته باشد که از خیلی های مذکور بهتر است گذشته درخشان و فداکاری های زیادی داشته اند.
هر چیزی رو برای دوستان خود میپسندی برای دیگران هم بپسند


محسن رضایی رو ما در عقب نشینی فاو شناختیم عقب نشینی فاو یک توطئه ای بیش نبود. برای تحت فشار قرار دادن امام خمین یونوشاندن جام زهر

راستی شما سال 88 به چه کسی رأی دادید ؟
نقل قول کردن
-1 #34 محمد حمید خوشدونی 1391-05-11 01:14
به نقل از .!:
.
ببینید ما برای انقلاب از جانمان هم باید بگذریم

و لذا باید حق را اول به افراد ندهیم بلکه حق را اول به انقلاب و گفتمان انقلاب بدهیم

ببینید اینکه شما پرسو جو کرده اید جواب صحیحی نمی باشد و تنها یک جانب داری کور می باشد باید تحقیق شود و آنهم تحقیقات قوی تا مشخص شود این نهاد ها چنین مالیات هایی را که پرداخت نمی کنند پس کجا مصرف می کنند دوست ما مگر پول کمی است که با چند پرسوجوی شما بگوییم تکلیف آن مشخص شده است

در ضمن فراموش نکن محسن رضایی کادر سازی قوی ای در سپاه انجام داده است و تخریب احمدی نژاد هم از داخل سایت های خبری زیر نظر سپاه به صورت هجومی پی گیری می شود

حسن ظن میدونید یعنی چی؟یعنی وقتی در مورد چیزی که نمیدانید بهترین حالت یعنی مصرف در محل مورد نیاز و در راه انقلاب در نظر بگیریم.
ما سلاح مورد نیاز که خود تولید نمیکنیم رو باید از طریق بازار سیاه با 4 یا 5 برابر یا حتی بیشتر تهیه کنیم.
هزینه ماموریت های برون مرزی و ......
تماما از همین راه ها تامین میشود
راستی وقتی ما اسم مشایی رو میاریم میگید آبروی برادر مسلمان و ماه رمضان و .... ولی نمیدانم شما چهطور انقدر راحت در مورد محسن رضایی صحبت میکنید.
تازه اگر محسن رضایی حال خوبی نداشته باشد که از خیلی های مذکور بهتر است گذشته درخشان و فداکاری های زیادی داشته اند.
هر چیزی رو برای دوستان خود میپسندی برای دیگران هم بپسند
نقل قول کردن
+1 #33 .! 1391-05-11 01:03
به نقل از محمد حميد خوشدوني:
پرسوجو كردم به اين نكته رسيدم ولي اكر شما نميدانيد به چه علت جو منفي القا ميكنيدمكر آقا نفرمودند از القاي نكات منفي بپرهيزيد
نميدانم چرا طرفداران مشايي و احمدي نزاد مدام دنبال كوبيدن سپاه هستند.

.
ببینید ما برای انقلاب از جانمان هم باید بگذریم

و لذا باید حق را اول به افراد ندهیم بلکه حق را اول به انقلاب و گفتمان انقلاب بدهیم

ببینید اینکه شما پرسو جو کرده اید جواب صحیحی نمی باشد و تنها یک جانب داری کور می باشد باید تحقیق شود و آنهم تحقیقات قوی تا مشخص شود این نهاد ها چنین مالیات هایی را که پرداخت نمی کنند پس کجا مصرف می کنند دوست ما مگر پول کمی است که با چند پرسوجوی شما بگوییم تکلیف آن مشخص شده است

در ضمن فراموش نکن محسن رضایی کادر سازی قوی ای در سپاه انجام داده است و تخریب احمدی نژاد هم از داخل سایت های خبری زیر نظر سپاه به صورت هجومی پی گیری می شود
نقل قول کردن
0 #32 محمد حميد خوشدوني 1391-05-11 00:47
به نقل از .!:
.
شما از کجا می دانید این پول ها خرج کار های تحقیقاتی می شود

پرسوجو كردم به اين نكته رسيدم ولي اكر شما نميدانيد به چه علت جو منفي القا ميكنيدمكر آقا نفرمودند از القاي نكات منفي بپرهيزيد
نميدانم چرا طرفداران مشايي و احمدي نزاد مدام دنبال كوبيدن سپاه هستند.
نقل قول کردن
+1 #31 .! 1391-05-11 00:35
به نقل از محمد حميد خوشدوني:
سود حاصل از فعاليت اين اركان ها خرج تجهيز بيشتر نيروها كارهاي تحقيقاتي جديد ميشود.همانطور كه قطعا ميدانيد از هيچ اركان نظامي در دنيا ماليات اخذ نميشود زيرا خرج اين اركان ها به صورت روزانه افزايش ميابد.

.
شما از کجا می دانید این پول ها خرج کار های تحقیقاتی می شود
نقل قول کردن
0 #30 محمد حميد خوشدوني 1391-05-11 00:13
به نقل از .!:
.
چرا بنیاد تعاون سپاه، بنیاد تعاون ناجا و قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) مالیات پرداخت نمی کنند؟

چرا مراکز اقتصادی بزرگی مانند بنیاد تعاون سپاه ، بنیاد تعاون ناجا ، قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) که هم اکنون پروژه های عظیم را در دست دارند و دارای گردش مالی فوق العاده هستند ، به یاری اقتصاد بدون نفت نمی آیند؟ چرا بنیادهایی که فعالیت فرهنگی دارند ، به جای پرداخت مالیات و استفاده از بودجه عمومی ، از معافیت مالیاتی برخوردارند؟

دولت می خواهد برای نیل به مدل اقتصاد مقاومتی، با طرح تحول نظام مالیاتی ، اقتصاد کشور را تقویت کند. اما این تصمیم دولت نباید موجبات نگرانی را برای اصناف، بخش خصوصی و کارمندان که تا کنون بیشترین سهم را در درآمدهای مالیاتی دولت داشته اند؛ فراهم آورد. چراکه دولت این بار قصد دارد با گسترش پایه های مالیاتی ، دایره مالیاتی خود را زیر پای نهادها و بنیادهای قدرتمندی که تا کنون از پرداخت مالیات معاف بوده اند، پهن کند. به عبارت دیگر دولت می خواهد به حساب اقتصاد پنهان کشور رسیدگی کند.

ensanekamel.com/.../...

سود حاصل از فعاليت اين اركان ها خرج تجهيز بيشتر نيروها كارهاي تحقيقاتي جديد ميشود.همانطور كه قطعا ميدانيد از هيچ اركان نظامي در دنيا ماليات اخذ نميشود زيرا خرج اين اركان ها به صورت روزانه افزايش ميابد.
نقل قول کردن
0 #29 .! 1391-05-10 16:33
.
چرا بنیاد تعاون سپاه، بنیاد تعاون ناجا و قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) مالیات پرداخت نمی کنند؟

چرا مراکز اقتصادی بزرگی مانند بنیاد تعاون سپاه ، بنیاد تعاون ناجا ، قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) که هم اکنون پروژه های عظیم را در دست دارند و دارای گردش مالی فوق العاده هستند ، به یاری اقتصاد بدون نفت نمی آیند؟ چرا بنیادهایی که فعالیت فرهنگی دارند ، به جای پرداخت مالیات و استفاده از بودجه عمومی ، از معافیت مالیاتی برخوردارند؟

دولت می خواهد برای نیل به مدل اقتصاد مقاومتی، با طرح تحول نظام مالیاتی ، اقتصاد کشور را تقویت کند. اما این تصمیم دولت نباید موجبات نگرانی را برای اصناف، بخش خصوصی و کارمندان که تا کنون بیشترین سهم را در درآمدهای مالیاتی دولت داشته اند؛ فراهم آورد. چراکه دولت این بار قصد دارد با گسترش پایه های مالیاتی ، دایره مالیاتی خود را زیر پای نهادها و بنیادهای قدرتمندی که تا کنون از پرداخت مالیات معاف بوده اند، پهن کند. به عبارت دیگر دولت می خواهد به حساب اقتصاد پنهان کشور رسیدگی کند.

ensanekamel.com/.../...
نقل قول کردن
+1 #28 .! 1391-05-10 08:27
به نقل از محمد حمید خوشدونی:
1 تهران
2 بخاطر هزینه نیست اگه پرسرعت بگیرم نمیتونم خودم رو کنترل کنم و تمام وقتم به اینترنت میگذره
3 سوال من اینه آیا به رهنورد که دین شناس نبود میشه برای تفسیر اتکا کرد قطعا نه
به همین دلیل به مشایی هم نمیشه
یک قیاس انجام دادم

.
دیدم دیر نظر می گذاری متوجه شدم دیال آپ هستید

وقتی گفتی متاسفانه ذهن من به سمت خاصی رفت

مشایی ، بقایی و جوانفکر و احمدی نژاد اینها از قبل تو یکی از مساجد تهران با هم همفکری داشته اند ( قبل از دوره شهرداری تهران احمدی نژاد ) و این خود موجب شده ا ست مشایی به عنوان کسی که توانایی هایی در زمین تفسیر مسائل داشته باشه مطرح بشود

من ندیدهام ایشون ادعا در تفسیر قرآن نموده باشد و کلاس هایی برای تفسیر آیه به آیه قرآن برپا کرده باشه شما اگر شنیده اید با منبع ذکر کنید.

من خودم به شخصه سخنی در مورد اینکه زهرا رهنورد تفسیر قرآن داشته یا نداشته ، نگفته ام

فراموش نکن زهرا رهنورد در پروژه بر اندازی نظام با نام های موجه و ظواهری فریبنده شرکت نمودند ای کاش چنی مقایسه ای نمی نمودی

آیا برای شما سئوال نشده که چرا اینگونه با سخنان مشایی بر خورد شد و در حد سخنان کفر آمیز با سخنان او برخورد نمودند به عنوان یک انسان آزاد اندیش آیا این سئوال برایتان پیش نیامد.( آنهم سخنانی که در انظار عمومی بیان نگردیده بود)
نقل قول کردن
+1 #27 .! 1391-05-10 08:14
به نقل از محمد حمید خوشدونی:
{اگر ایشون وارد میدون نشده بود خدا می دونه وضعیت انقلاب دچار چه شرایطی شده بود}
با این جمله شما موافقم ولی به نظر شما چرا من که عاشقش بودم دیگه الان نمیتونم در مقابل دیگران ازش دفاع کنم؟؟؟
اشکال از منه یا تغییر دکتر هر وقت ما از مشایی حرف زدیم دوستان گفتن مرموزه اله بله و ... واقعا چرا بیشترین اختلاس ها درون این دولت (9 و 10) صورت گرفته
من احمدی نژاد رو بهش از چشمام بیشتر اعتماد دارم ولی اطرافیانش چی یعنی شما ذره ای شک نمیکنید؟؟؟
فکر نمیکنید چرا دکتر لنکرانی که نخبه ترین فرد دولت 9 بود با اون سابقه درخشان در وزارتش در انتخابات مجلس عملا در مقابل دکتر قرار میگیره
یا حتی صادق محصولی
آیا واقعا بودن مشایی در کنار احمدی نژاد به نفع دکتر و همه ماست؟؟؟؟؟؟

به نظر شما این امر به خاطر روحیه سهل انگاری دکتر می باشه یا علاقه داشته چنین اتفاقاتی تو دوره خودش بیفتد؟
فکر می کنی به چه علتی در مقابل دکتر قرار گرفت؟
آیا فاضل لنکرانی برای شما حجت می باشه؟

اگر فاضل لنکرانی برا شما حجت هست پس شما معطل ایشون نشوید برید سراق آیت الله مصباح و به ایشون نگاه کنید ودولت را فراماسون و بزرگ ترین خطر برای اسلام آنهم در طول تاریخ اسلام ببینید
نقل قول کردن
0 #26 .! 1391-05-10 08:07
به نقل از یازهرا:
من نمیدونم چه اصراری هست برای حمایت از مشایی توی این سایت اونقدری که به مشایی و دکتر پرداخته میشه به امام زمان و حضرت آقا پرداخته نمیشه چه اصراری هست که حتمتا از مشایی باید حمایت بشه هان؟...

.
نصب اخبار سیاسی مربوط به دست اندکاران سایت نمی شه

دست اندرکاران سایت این قسمت نظرات مطالب " مباحث روز " را به عنوان محلی برای مباحث سیاسی توصیه نموده اند

در ضمن شما چرا دیدگاهتان نسبت به مشایی منفی می باشه؟

در مورد ظهور هم شما بروید مطالب را در قسمت نظرات مطلب اصلی سایت پی گیری کنید و خود شما سعی کنید در این امر مشارکت داشته باشید.
نقل قول کردن
-1 #25 محمد حمید خوشدونی 1391-05-10 02:55
به نقل از .!:
.
اینترنت پرسرعت هزینه زیادی ندارد وقتی راه اندازی کنید از طرفی هم با کاهش هزینه قابل توجه به خاطر استفاده از اینترنت پر سرعت نسبت به دیال آپ هزینه اش سریع بر می گردد ( کدام شهری )

پس چرا بحث زهرا رهنورد را پیش کشیدی

1 تهران
2 بخاطر هزینه نیست اگه پرسرعت بگیرم نمیتونم خودم رو کنترل کنم و تمام وقتم به اینترنت میگذره
3 سوال من اینه آیا به رهنورد که دین شناس نبود میشه برای تفسیر اتکا کرد قطعا نه
به همین دلیل به مشایی هم نمیشه
یک قیاس انجام دادم
نقل قول کردن
+3 #24 یازهرا 1391-05-10 02:54
به نقل از .!:
.

موسیقی و هنر از دیدگاه مهندس مشایی

تعریف مهندس مشایی

از دیدگاه مهندس مشایی هنر دنیای جلوه های خداست و برای یک جامعه اسلامی که پیام های ارزشمند انسانی و الهی را داراست باید بیشتر هنر مورد استفاده قرار بگیرد زیرا هنر یک امکانی است که هر پیامی در قالب آن نفوذش بیشتر می شود و دامنه انسان هایی که از طریق هنر آن پیام را دریافت می کنند افزایش می یابد. به اعتقاد مهندس مشایی موسیقی نیز یکی از ابزارهای مهم هنری در انتقال پیام و مفاهیم بالنده است. ایشان تفکری که کل موسیقی را مطرود می داند مورد انتقاد قرار داده و معتقدند که نباید تنها به این خاطر که موسیقی های حرام و انحرافی وجود دارد به طور کلی مقوله موسیقی را از جامعه حذف کرد بلکه باید آن را در جهتی پیش برد که موسیقی در خدمت اهداف متعالی در آید .

اما هنگامی که مهندس مشایی این اندیشه ها را مطرح کردند ، متاسفانه بسیاری از سیاستمداران دیدگاه ایشان نسبت به موسیقی را نادرست دانسته و به شدت با آن مخالفت کردند

ensanekamel.com/.../...


من نمیدونم چه اصراری هست برای حمایت از مشایی توی این سایت اونقدری که به مشایی و دکتر پرداخته میشه به امام زمان و حضرت آقا پرداخته نمیشه چه اصراری هست که حتمتا از مشایی باید حمایت بشه هان؟...
نقل قول کردن
+1 #23 .! 1391-05-10 02:49
به نقل از محمد حمید خوشدونی:
{اگر ایشون وارد میدون نشده بود خدا می دونه وضعیت انقلاب دچار چه شرایطی شده بود}
با این جمله شما موافقم ولی به نظر شما چرا من که عاشقش بودم دیگه الان نمیتونم در مقابل دیگران ازش دفاع کنم؟؟؟
اشکال از منه یا تغییر دکتر هر وقت ما از مشایی حرف زدیم دوستان گفتن مرموزه اله بله و ... واقعا چرا بیشترین اختلاس ها درون این دولت (9 و 10) صورت گرفته
من احمدی نژاد رو بهش از چشمام بیشتر اعتماد دارم ولی اطرافیانش چی یعنی شما ذره ای شک نمیکنید؟؟؟
فکر نمیکنید چرا دکتر لنکرانی که نخبه ترین فرد دولت 9 بود با اون سابقه درخشان در وزارتش در انتخابات مجلس عملا در مقابل دکتر قرار میگیره
یا حتی صادق محصولی
آیا واقعا بودن مشایی در کنار احمدی نژاد به نفع دکتر و همه ماست؟؟؟؟؟؟

من پاسخ به کامنت هاتون را برا فردا می گذارم ( ناراحت نشید )
نقل قول کردن
-1 #22 محمد حمید خوشدونی 1391-05-10 02:43
{اگر ایشون وارد میدون نشده بود خدا می دونه وضعیت انقلاب دچار چه شرایطی شده بود}
با این جمله شما موافقم ولی به نظر شما چرا من که عاشقش بودم دیگه الان نمیتونم در مقابل دیگران ازش دفاع کنم؟؟؟
اشکال از منه یا تغییر دکتر هر وقت ما از مشایی حرف زدیم دوستان گفتن مرموزه اله بله و ... واقعا چرا بیشترین اختلاس ها درون این دولت (9 و 10) صورت گرفته
من احمدی نژاد رو بهش از چشمام بیشتر اعتماد دارم ولی اطرافیانش چی یعنی شما ذره ای شک نمیکنید؟؟؟
فکر نمیکنید چرا دکتر لنکرانی که نخبه ترین فرد دولت 9 بود با اون سابقه درخشان در وزارتش در انتخابات مجلس عملا در مقابل دکتر قرار میگیره
یا حتی صادق محصولی
آیا واقعا بودن مشایی در کنار احمدی نژاد به نفع دکتر و همه ماست؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
+2 #21 .! 1391-05-10 02:36
.
به نقل از محمد حمید خوشدونی:
متاسفانه دیال آپ
سرم رو هم براش میدم ولی برای انقلاب نه شخص
از نظر من تنها شخصی که نماد انقلاب محسوب میشه ولی فقیه وقت هستش

اینترنت پرسرعت هزینه زیادی ندارد وقتی راه اندازی کنید از طرفی هم با کاهش هزینه قابل توجه به خاطر استفاده از اینترنت پر سرعت نسبت به دیال آپ هزینه اش سریع بر می گردد ( کدام شهری )

پس چرا بحث زهرا رهنورد را پیش کشیدی
نقل قول کردن
+2 #20 .! 1391-05-10 02:30
به نقل از محمد حمید خوشدونی:
ببخشید اشکال تایپی بود
منظور من اینه که اصلا از کسی که در بحران ها در کنارش بودم و در بحران ها در کنارم بوده توقع شنیدن چیزی به جز نظر آقا را ندارم
چیزی که مسبوق به سابقه هستش

.
تردید نکنید احمدی نژاد انسان حق مداری می باشه و ولایت و جایگاه اون رو خوب فهمیده و اگر ایشون وارد میدون نشده بود خدا می دونه وضعیت انقلاب دچار چه شرایطی شده بود

لذا هیچ موقع نمی یاد نظری نصبت به کسی داشته باشد که بخواهد انقلاب و ولایت را تضعیف کند
نقل قول کردن
-1 #19 محمد حمید خوشدونی 1391-05-10 02:30
به نقل از .!:
.
ما اینترنتتان پرسرعت است یا دیال آپ؟

نکته ای را به من بگویید آیا شما انقلاب را قبول دارید؟

متاسفانه دیال آپ
سرم رو هم براش میدم ولی برای انقلاب نه شخص
از نظر من تنها شخصی که نماد انقلاب محسوب میشه ولی فقیه وقت هستش
نقل قول کردن
+1 #18 .! 1391-05-10 02:26
به نقل از محمد حمید خوشدونی:
1 ای کاش روستان به جای علامت از نام استفاده میکردند
2 کرسی آزاد اندیشی مجالی برای تعداد محدودی آدم است که به تبادل نظر بپردازند و تریبون کلی و بزرگی ندارند
3 اشکالی که به زهرا رهنورد گرفته میشد این بود چرا تو با آن سابقه یکباره مفسر قرآن شدی چرا حالا که این موضوع رو جناب خادم در مورد مشایی مطرح میکنند شما به عنوان گارد یاد میکنید

.
ما اینترنتتان پرسرعت است یا دیال آپ؟

نکته ای را به من بگویید آیا شما انقلاب را قبول دارید؟
نقل قول کردن
-1 #17 محمد حمید خوشدونی 1391-05-10 02:24
ببخشید اشکال تایپی بود
منظور من اینه که اصلا از کسی که در بحران ها در کنارش بودم و در بحران ها در کنارم بوده توقع شنیدن چیزی به جز نظر آقا را ندارم
چیزی که مسبوق به سابقه هستش
نقل قول کردن
-2 #16 محمد حمید خوشدونی 1391-05-10 02:21
به نقل از .!:
.
خادم جان شما چرا مدام در مقابل احمدی نژاد و اطرافیانش گارد محکوم نمودن می گیرید

اگر حرف شما درست باشد کرسی های آزاد اندیشی مورد درخواست ولایت زیر سئوال می رود

سریع گارد خاص به خود ندهید

1 ای کاش روستان به جای علامت از نام استفاده میکردند
2 کرسی آزاد اندیشی مجالی برای تعداد محدودی آدم است که به تبادل نظر بپردازند و تریبون کلی و بزرگی ندارند
3 اشکالی که به زهرا رهنورد گرفته میشد این بود چرا تو با آن سابقه یکباره مفسر قرآن شدی چرا حالا که این موضوع رو جناب خادم در مورد مشایی مطرح میکنند شما به عنوان گارد یاد میکنید
نقل قول کردن
+2 #15 .! 1391-05-10 02:12
به نقل از محمد حمید خوشدونی:
منظور من اینه که اصلا از کسی که در بحران ها در کنارش بودم و در بحران ها در کنارم بوده چیزی به جز نظر آقا بشنوم
چیزی که مسبوق به سابقه هستش

.
معذرت می خواهم ولی جمله بندی شما به گونه ای بود که من درست متوجه نشدم
نقل قول کردن
-1 #14 محمد حمید خوشدونی 1391-05-10 02:07
به نقل از .!:
.
آقای خوشدونی

منظورتان را بیشتر توضیح بدهید از فرقی نمی کند

منظور من اینه که اصلا از کسی که در بحران ها در کنارش بودم و در بحران ها در کنارم بوده چیزی به جز نظر آقا بشنوم
چیزی که مسبوق به سابقه هستش
نقل قول کردن
+1 #13 .! 1391-05-10 01:28
.
آقای خوشدونی

منظورتان را بیشتر توضیح بدهید از فرقی نمی کند
نقل قول کردن
+2 #12 .! 1391-05-10 01:23
به نقل از خادم الرضا:
ایشان مگر دین شناس و مجتهد هستند که فتوا می دهند...
مواظب باشید دینتون را از کسانی نگیرید که دنبال معنویت سکولار هستند...
والعاقبه للمتقین @};-

.
خادم جان شما چرا مدام در مقابل احمدی نژاد و اطرافیانش گارد محکوم نمودن می گیرید

اگر حرف شما درست باشد کرسی های آزاد اندیشی مورد درخواست ولایت زیر سئوال می رود

سریع گارد خاص به خود ندهید
نقل قول کردن
0 #11 خادم الرضا 1391-05-10 00:59
به نقل از .!:
.

موسیقی و هنر از دیدگاه مهندس مشایی

تعریف مهندس مشایی

از دیدگاه مهندس مشایی هنر دنیای جلوه های خداست و برای یک جامعه اسلامی که پیام های ارزشمند انسانی و الهی را داراست باید بیشتر هنر مورد استفاده قرار بگیرد زیرا هنر یک امکانی است که هر پیامی در قالب آن نفوذش بیشتر می شود و دامنه انسان هایی که از طریق هنر آن پیام را دریافت می کنند افزایش می یابد. به اعتقاد مهندس مشایی موسیقی نیز یکی از ابزارهای مهم هنری در انتقال پیام و مفاهیم بالنده است. ایشان تفکری که کل موسیقی را مطرود می داند مورد انتقاد قرار داده و معتقدند که نباید تنها به این خاطر که موسیقی های حرام و انحرافی وجود دارد به طور کلی مقوله موسیقی را از جامعه حذف کرد بلکه باید آن را در جهتی پیش برد که موسیقی در خدمت اهداف متعالی در آید .

اما هنگامی که مهندس مشایی این اندیشه ها را مطرح کردند ، متاسفانه بسیاری از سیاستمداران دیدگاه ایشان نسبت به موسیقی را نادرست دانسته و به شدت با آن مخالفت کردند

ensanekamel.com/.../...



ایشان مگر دین شناس و مجتهد هستند که فتوا می دهند...
مواظب باشید دینتون را از کسانی نگیرید که دنبال معنویت سکولار هستند...
والعاقبه للمتقین @};-
نقل قول کردن
+3 #10 .! 1391-05-09 23:59
.

موسیقی و هنر از دیدگاه مهندس مشایی

تعریف مهندس مشایی

از دیدگاه مهندس مشایی هنر دنیای جلوه های خداست و برای یک جامعه اسلامی که پیام های ارزشمند انسانی و الهی را داراست باید بیشتر هنر مورد استفاده قرار بگیرد زیرا هنر یک امکانی است که هر پیامی در قالب آن نفوذش بیشتر می شود و دامنه انسان هایی که از طریق هنر آن پیام را دریافت می کنند افزایش می یابد. به اعتقاد مهندس مشایی موسیقی نیز یکی از ابزارهای مهم هنری در انتقال پیام و مفاهیم بالنده است. ایشان تفکری که کل موسیقی را مطرود می داند مورد انتقاد قرار داده و معتقدند که نباید تنها به این خاطر که موسیقی های حرام و انحرافی وجود دارد به طور کلی مقوله موسیقی را از جامعه حذف کرد بلکه باید آن را در جهتی پیش برد که موسیقی در خدمت اهداف متعالی در آید .

اما هنگامی که مهندس مشایی این اندیشه ها را مطرح کردند ، متاسفانه بسیاری از سیاستمداران دیدگاه ایشان نسبت به موسیقی را نادرست دانسته و به شدت با آن مخالفت کردند

ensanekamel.com/.../...

نقل قول کردن
+3 #9 .! 1391-05-09 15:48
.
کنکاشی در چرایی تطهیر فتنه گران در رسانه های اصولگرا

فتنه گران می آیند؟

جریان های ساکتین فتنه که اصولگرایان لیبرال را در راس خود می بینند با طرح وبزرگنمایی مسئله ای موهم به نام " جریان انحرافی" زمینه را برای جان گرفتن دوباره تجدید نظرطلبان دوم خردادی فراهم نموده اند؛ بررسی ها نشان می دهد بسیاری از اتهاماتی که در گذشته توسط راس و اصحاب کودتای سبز و افراد وابسته به آنان به دکتر احمدی نژاد نسبت داده می شد امروز توسط سه گروه الف – تکفیری های پایداری، ب - اصولگرایان لیبرال و ج - شاخه امنیتی یک نهاد خاص که اصولگرایان تحول خواه آن را نمایندگی میکنند در کنار سنتی های راستی که دل کندن از اکبر رفسنجانی برای شان از جان کندن هم سخت تر است با ادبیاتی متفاوت و از منظری جدید طرح می شود.

ensanekamel.com/.../...

نقل قول کردن
+3 #8 رایحه ظهور. 1391-05-09 10:23
آواره شدن 500 هزار مسلمان ميانمار در مرز بنگلادش



رهبر مسلمانان ميانمار با متهم ساختن دولت به حمايت از كشتارها از فرار 500 هزار مسلمان به بنگلادش خبر داد.
به گزارش ايسنا محمد يونس، رهبر مسلمانان منطقه آركان در ميانمار گفت: ظلم هايي كه قبايل بودايي عليه مسلمانان مرتكب مي شوند با حمايت دولت ميانمار صورت مي گيرد.
وي كه در جشنواره جهان اسلام در اسلامبول سخن مي گفت همچنين سكوت سران كشورهاي غربي و عربي نسبت به كشتار و نسل كشي مسلمانان ميانمار را محكوم كرد.
وي همچنين بر لزوم اعزام ناظران بين المللي به منطقه براي انجام تحقيقات در خصوص تعداد كشته شدگان و مسلمانان مفقودالاثر تاكيد كرد و گفت: با وجود اين كه كشور بنگلادش مرزهاي خود را بسته است ولي تاكنون 500 هزار مسلمان آواره ميانماري به اين كشور گريخته اند.
در ادامه اعلام همبستگي با مسلمانان مظلوم ميانمار، مردم شهر دياربكر تركيه نيز دست به تظاهرات زدند.
معترضان با محكوم كردن سكوت مجامع بين المللي در قبال كشتار مسلمانان در ميانمار، سياستهاي دوگانه غرب در قبال اين فاجعه را به عنوان نوعي مشاركت در جنايات دانستند.
دولت تونس نيز از نمايندگان دائم كشورهاي عضو سازمان همكاري هاي اسلامي خواست تا مسئله نسل كشي مسلمانان ميانمار در دستور كار نشست بعدي اين سازمان قرار گيرد كه قرار است دو هفته آينده در جده برگزار شود.براساس اين گزارش، وزيرخارجه تونس از «اكمل الدين احسان اوغلو»، دبيركل سازمان همكاري هاي اسلامي خواست اوضاع ميانمار را مورد بررسي قرار دهد؛ اين درخواست تونس با تاييد كشورهاي عربي و اسلامي از جمله مصر، مغرب، ايران و سودان روبه رو شد.

kayhannews.ir/910509/16.htm#other1605
نقل قول کردن
+1 #7 عبد خدا 1391-05-07 23:43
«یادداشت های اوین» (بخش اول)/
خاطرات و یادداشتهای طلبه سیرجانی در زندان اوین


این جا زندان اوین است والان سحر جمعه 19مهرماه 87 ، بند 325 (بند ویژه روحانیت) اتاق شماره 1. می خواهم با همه وجدان های پاک وبیدار درد دلی کنم واز افراد مسئول ویا کسانی که احساس مسئولیت می کنند راجع به یک مسئله- که شاید درنظر بسیاری کوچک باشد، ولی برای من خیلی مهم است- یاری بخواهم...

"عماریون"-


بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم وفقنا لما تحب وترضی ولا تکلنا الی انفسنا طرفة عین ابدا؛

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا.

این جا زندان اوین است والان سحر جمعه 19مهرماه 87 ، بند 325 (بند ویژه روحانیت) اتاق شماره 1.


بقیه مطلب در سایت عماریون وسایت قیام یاران ولایت:

نقل قول:
نقل قول:
نقل قول:
نقل قول:
نقل قول:
نقل قول:
در انتشار این مطلب کوشا باشید.
نقل قول کردن
-6 #6 امیرحسین 1391-05-07 21:35
سلام
اقا خاستم اینجا هم بگم که دیگه بس کنید از بس شایعه راه انداختید...
المپیک لندن به لطف خدا به سلامتی و بدون هیچ گونه نا امنی برگذار شد.
خوش به حال اونایی که اونجا بودن.
عجب عشق و جالی کردن.
ما منتظر بودیم بمب هسته ای اونجا منفجر بشه ...
اونا داشتن عشق و حال میکردن به سادگی ما میخندیدن
اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه
نقل قول کردن
+2 #5 .! 1391-05-07 18:41
.
پس کجایی مهدی جان
البته کامنتت را من الان دیدم ساعت 6:40
نقل قول کردن
+4 #4 عبدالله 1391-05-07 12:26
«یادداشت های اوین» (بخش اول)/ خاطرات و یادداشتهای طلبه سیرجانی در زندان اوین
بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم وفقنا لما تحب وترضی ولا تکلنا الی انفسنا طرفة عین ابدا؛

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا.

این جا زندان اوین است والان سحر جمعه 19مهرماه 87 ، بند 325 (بند ویژه روحانیت) اتاق شماره 1.

می خواهم با همه وجدان های پاک وبیدار درد دلی کنم واز افراد مسئول ویا کسانی که احساس مسئولیت می کنند راجع به یک مسئله- که شاید درنظر بسیاری کوچک باشد، ولی برای من خیلی مهم است- یاری بخواهم.

اواخر سال 1384 (نزدیک سه سال) پیش متوجه شدیم که در شهر کوچک، اما مهم سیرجان _که در نقطه ای حساس واستراتژیک حلقه ارتباط چهار استان مهم کشور( فارس،یزد،کرمان وهرمزگان) است_ جمعی از اصحاب قدرت وثروت بیش از 2500 هکتار زمین خواری کرده اند.




بقیه این متن بسیار زیبا که هم خاطره است وهم مقاله ای برای پاسخ به بعضی شبهات در سایت قیام یاران ولایت:

نقل قول:
نقل قول:
نقل قول:
نقل قول:
نقل قول:
نقل قول:
نقل قول:
نقل قول:
در انتشار این مطلب در سایتها ووبلاگهایتان کوشا باشید.
نقل قول کردن
-4 #3 عبدالله 1391-05-07 11:45
باسلام - شک نکنید که احمدی نژاد شعیب ابن صالح نمی باشد چرا که ایشان اسمشان محمود احمدی نژاد است نه شعیب ابن صالح جمع کنید این سایت راواقعا گند کاشتید خداوند شمارا به راه راست هدایت نماید واین همه اراجیف ومزخرفات به خورد مردم ندهید مردم ما آگاه تر از این حرفا هستن شما مسئولین خیلی نالایق تر ازاین هستید که منتظر ویا یاران آن بزرگوار باشید این ره که شما میروید به ناکجا آباد خواهد بود.ما تنها امیدمان به خداست .انشالله
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد