رایحه ظهور

Switch to desktop عضویت Login

آیت الله بهجت: امام زمان(عج) فرموده فرج نزدیک است!


» ابتدای نظرات (4)

 

بهجت (ره)

مرحوم حضرت آیت الله العظمی بهجت می فرمود: امام زمان(عج) ر مسجد سهله، جمکران، در خواب و بیداری در گوش افرادی از دوستانش بدون این که او را ببینند، فرموده است: فرج من نزدیک است، دعا کنید. یا به نقلی فرموده: فرجم نزدیک شده، دعا کنید بدا حاصل نشود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرحوم حضرت آیت الله العظمی بهجت می فرمود: آیا نباید در فکر این باشیم که از کسی(حضرت اباصالح‌المهدی«عج») که خداوند برای اصلاح جامعه قرار داده بخواهیم که بیاید؟! خود او در مسجد سهله، جمکران، در خواب و بیداری در گوش افرادی از دوستانش بدون این که او را ببینند، فرموده است: فرج من نزدیک است، دعا کنید. یا به نقلی فرموده: فرجم نزدیک شده، دعا کنید بدا (تاثیر مقدر نشود) حاصل نشود.

کتاب در محضر حضرت آیت ا... العظمی بهجت – ص 108
محمد حسین رخشاد

دیدگاه‌ها   

+2 #4 ............. 1395-06-07 18:06
رصدخان بحثاروقطع کردی کسی اینجانیست اف
نقل قول کردن
+3 #3 حمید 1395-06-07 17:00
نقل قول:
به نقل از نجواهای عاشقانه
نقل قول:
پس هر کس از علی(ع) صحبت کرد لزوما مرام علی و راه و مسلک علی را ندارد...چه من،چه شما،چه رهبر،چه هر مسئولی و هر عالمی...مهم عمل و نتیجه آن است... مراتب ولایت را درست می فرمایید و شما درجه پایین آن را تا مقام رهبری می دانید و من درجه پایین آن را ممکن است یکی مثل خودم و رفیقم باشد که بر من به دلیل علم و عمل و تقوی بیشتر وبهتر بر من ولایت داشته باشد...اما صحبت و کلام من در شان ومقام این ولایت هاست...ولایت یکی مثل من و شما ممکن است مقیاسش عدد یک باشد و برای رهبری مثلا 100 باشد و برای ائمه مثلا هزار میلیارد باشد برای خالق هستی بخش بی نهایت...شما چرا اینقدر اصرار داری در 100 بمانی؟چرا اینقدر از 100 سخن می گویید...هر کس را به شان خود باید شناخت و قدر دانست...وصد البته ولایت هم شرایط خودش را دارد و صرف دانستن فقه حق ولایت ایجاد نمی شود و عرض کردم که ایمان وعمل صالح و تقوی ودانش به روز وچیز های خوب دیگر...
برادر عزیز اگر کمی بر نوشته های خودتان دقت کنید دقیقاً جواب آن را می بینید
شما در عمل باید پذیرش و قبول ولایت را به اثبات برسانید از آنجا که ما در زمان غیبت امام عصر عج قرار داریم تو صحنه ی عملی و عینی دچار آسیب و خطا هستیم برای به حداقل رساندن این خطاها خود حضرت ما را ارجاع دادند به ناقلان و مروّجان احادیث معصومین این حقی از باور و ولایت پذیری شما کم یا زیاد نمی کند و دقیقاً برای رشد و تقویت آن توصیه شده چون هر کس در پنهان خویش بهتر میداند چکاره هست و با این آزمون عملی حقیقت باطن ولایت پذیری خودش را به اثبات می رساند، شما را نمی دانم ولی بنده تمرین ولایت پذیری را از کودکی در آغوش پدر و مادر آموختم یعنی ابتدا جاهل بودم مجبور به تبعیت در ادامه به حد عقل شرعی و تکلف رسیدم باز هم طبق فرمان الهی حفظ شئون ولایت پدر و مادر پا برجاست،این نفی استقلال فکری بنده نیست بلکه تلازم و هماهنگی بین این امر الهی سر منشأء خیرات عظیمیست که در آینده قرار است بهره و نفع آن را خارج از معادلات ذهنی خودمان کسب کنیم، عالمان و فقهای دین و بقول خود شما امثال جناب نجوا و مابقی دوستان فهیم از این قائده مستثنی نیستند.
در این میان پاک ترین و صاف ترین ارائه این آزمون عملی یعنی عشق و ارادت دو طرفه ی امام و امت در سال 57 تجلی کرد ولی شما آن را هم زیر سوال بردید. شما که گیر صفر و صدی بنده را می شمارید چرا در ارادت خالصانه که بصورت حرکت خودجوش نمایان شده بود شبهه ایجاد می کنید.
اینکه می بینید بنده تمام ارادت به حضرت را در قامت عمل نثار رهبری می کنم این دقیقاً باور قلبی و اعتقاد خودم برای اثبات این امر در صحنه ی عملی است.
اصلا با انتخاب نام کاربری بیت العباس همین منظور را دنبال میکردم
یعنی عباس ابن علی ع را آزمون مشابه و خوبی مطابق شرایط جامعه خود میدیدم و در نتیجه در خروجی آن شما می بینید که حضرت ابوالفضل العباس ع بدون اینکه امام معصوم باشند ولی در قامت عمل و بصورت عملی چنان عشق بازی در امر اطاعت از ولایت از خود نشان داد که جهانی در حسرت جایگاه اوست.
ولايت پذيری در اصل، به معناي ايجاد توازن در پذيرش سرپرستي و دوستي پيشوايان ديني و بيزاري از دشمنان آنهاست،پيروزي و سربلندي هر نهضت و حرکتي مرهون و مديون وفاداری يارانی است که در آن حضور يافته‎اند تا نهضت با اتکا به وفای آنان به اهداف بزرگ خود دست يابد، نهضتی که امام خمینی به پا کرد برای بر پایی حکومت امام عصر عج سینه چاک می دهد و زخم می خورد پس باکی نیست چون هدف والاتر از شک و تردید ماست.
یا علی
نقل قول کردن
+2 #2 اتاق عملیات ظهور 1395-06-07 12:25






پیاده روی در امتداد اربعین
شعار این هفته :
انتظار فرج، انتظار قدرت اسلام است. باید کوشش کنیم تا قدرت اسلام در عالم تحقق پیدا کند و مقدمات ظهور انشاءالله تهیه شود.
امام خمینی(ره )
Setad313@
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

» ابتدای نظرات (4)