رایحه ظهور

چشم مان به جمکران است؛ نه لوزان

» ابتدای نظرات (2)

بسم الله الرحمن الرحیم 1. ميگويند وضعمان خوب خواهد شد، ديگر با دنيا مشکلي نداشته و همه چيز گل و بلبل ميشود. همه جهان، رو به صلح و آرامش رفته و ديگر جامعه مهدوي ايران، دشمني نخواهد داشت. قرار است بلوکهها باز شود و جامعه اسلامي غرق در نعمات الهي گردد. همه درهاي نعمت و […]

بسم الله الرحمن الرحیم
1. ميگويند وضعمان خوب خواهد شد، ديگر با دنيا مشکلي نداشته و همه چيز گل و بلبل ميشود. همه جهان، رو به صلح و آرامش رفته و ديگر جامعه مهدوي ايران، دشمني نخواهد داشت. قرار است بلوکهها باز شود و جامعه اسلامي غرق در نعمات الهي گردد. همه درهاي نعمت و خوبي بر روي ما باز خواهد شد و خدا را شکر ديگر ميتوانيم با شکمي سير براي ظهور دعا کنيم.

2. اما اصلا چه نياز است دعاي براي ظهور؟! اوضاع جهان که قرار است خوب شود و همه در دهکده جهاني با کدخدا روي سازش دارند. خدا را شکر که ديگر جهان حرف ما را ميشنود؛ حال چه فرقي مي کند با نداي «الا يا اهل العالم…» در حجاز باشد و يا با قدم زدن در خيابانهاي ژنو!

3. آقا اصلا اگر ميشود ظهور نکن، چون نظم جهاني را به هم ميريزيد و هرچه رشته کردهايم پنبه ميشود و پيوندهاي دوستيمان با ابرقدرتها گسسته خواهد شد. آخر ما تازه خوب ياد گرفتهايم با آنها کنار بياييم و ديگر حرفهاي جهاني را بلد شدهايم و تازه ميتوانيم بر سر يک ميز بنشينيم.

jamkaran-agha1

4. امروز اگر درس بال عاشورائي جامعه شيعه را مذاکره ميدانند؛ قطعا درس بال سبز مهدوي آن هم رسيدن به توافق جامع خواهد بود! اصلا وقتي ميشود با زبان گفتگو کرد، ديگر چه نيازي به شمشير و مبارزه است؟ انتقام از همه ظالمان جهان ديگر چه معنايي دارد؟ ما ديگر ياد گرفتهايم با گرگهايي که يک عمر هم به فکر دريدن ما بودهاند لبخندزنان گفتگو کنيم و ظلم آنان را ناديده بگيريم.
آقا اگر ميشود ظهور نکن تا حسابي براي آمدن تو گريه و زاري کنيم. تازه براي سرزمين حجاز نيز نامه تبريک فرستاده شده است و انشاالله روابطمان خوب ميشود و ميتوانيم به صحراي عرفات بياييم و خوبِ خوب برايت دعا کنيم!

5. امروز براي ما آنچه از توافق با ابرقدرتها ترسيم ميکنند اين سوال را پيش آورده که مگر حضرت روح الله تلاش و جهاد براي نابودي ستمکاران را رمز ظهور نميداند؟ چرا امروز از منزوي شدن ترس داريم و حاضر هستيم با هر امتيازي دم کدخدا را ببينيم؟! حضرت روح الله اشتباه در محاسبه را به ما گوشزد ميکند: «اگر توقع داريد كه در يك شب همه امور بر طبق اسلام و احكام خداوند تعالي متحول شود، يك اشتباه است و در تمام طول تاريخ بشر، چنين معجزهاي روي نداده است و نخواهد داد و آن روزي كه ـ ان شاء الله تعالي ـ مصلح كل ظهور نمايد، گمان نكنيد كه يك معجزه شود و يك روزه عالم اصلاح شود؛ بلكه با كوششها و فداركاريها، ستمكاران سركوب و منزوي ميشوند.»

6. بايد دانست که کليد رمز ظهور، در سازش با ظالمان و مستکبران دنيا نيست، بلکه به قول شهيد سيد مرتضي آويني: «منتظران موعود اهل مبارزه‏اند و مى‏دانند خلوص عشق موحدين جز به ظهور کامل نفرت از مشرکين و منافقين ميسر نخواهد شد اما از آن فراتر اهل ولايت و اطاعتند و انتظار مى‏کشند تا فرمان چه در رسد.»

نشریه فتح

دیدگاه‌ها   

0 #2 کلیپ مداحی بسیار زیب 1394-03-23 15:10
کلیپ مداحی بسیار زیبای لشگرهای مهدی شدن آماده ... www.aparat.com/v/CTgUc
نقل قول کردن
+15 #1 آنتی سعودی 1394-03-16 14:13
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خامنه ای نگه دار.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد