رایحه ظهور

تحقق پیش بینی روایات ، عراق در آستانه ظهور

 

» ابتدای نظرات (5)

 

یکی از مهمترین تحولات ظهور تلاقی دو جبهه حق و باطل در عراق می باشد که روایات نشانه های ظهور از آن با نام جنگ سیدخراسانی و سفیانی نام می برند ، بدون اینکه نظری بر روی مصادیق داشته باشیم ، اگر بخواهیم بصورت کلی مسئله را نگاه کنیم ، در هنگام ظهور جریان باطل (شامل اشرار ، اراذل و اوباش و افراد فریب خورده)  به فرماندهی سفیانی که از شام و سوریه حرکت خود را آغاز نموده است ، به سمت عراق سرازیر می شوند و در مسیر حرکت خود جنایات بسیاری را مرتکب می شوند.

از سوی دیگر جریان دیگری که به زمینه سازان ظهور شهرت دارند و در روایات تمجید زیادی از آنها شده و آنها را اهل مشرق ، اهل قم ، اهل طالقان ، اهل خراسان و ... می نامند( که به اعتقاد محققین شامل ایران امروزی می گردد) همزمان با حرکت اشرار از شام به سمت سرزمین عراق حرکت می کنند ، که در نقطه اوج این حرکت قیام سیدخراسانی به چشم می خورد.


حال این سئوال مطرح می شود که آیا تحولات این روزهای سرزمین ایران ، عراق و شام تا چه اندازه می تواند منطبق بر تحولات پیش بینی شده ی روایات باشد؟
هرچند نمی توان از یکسو مصادیقی قطعی برای سفیانی و سیدخراسانی معین نمود و از سوی دیگر زمانی برای خروج آنها مشخص کرد که این کار توقیت بوده و مردود است اما می توان گفت حرکتهای مذکور در روایات بصورت کلی  و عمومی شروع شده ، همچنانکه امروز شاهد سرازیر شدن اشرار از سرزمین شام به عراق و کشتارهای فجیع و انواع هتک حرمت و قتل عام بوده ایم و با پشتیبانی های کنونی استکبار و کشورهای مرتجع منطقه دور از انتظار نخواهد بود اگر این حرکت مانند ماههای اولیه با جهشی انفجاری قدرت یابد و شهرهای مقدس عراق را بصورت جدی تهدید نماید.
از سوی دیگر ایرانی های زمینه ساز که هم زمان با آغاز توطئه ، بصورت غیررسمی و در شمار اندک وارد عراق شده اند ، اینک همزمان با ایام اربعین حسینی با عشق و خروش بی نظیری به سمت عتبات عالیات رهسپار شده و بسیاری حاضرند که برای دفاع از اماکن مقدس در جهاد بر علیه متجاوزان شرکت کنند.


پس همچنانکه بیان شد نمی توان ادعا داشت که حرکت سیدخراسانی و سفیانی آغاز شده اما می توان گفت حرکت این دو جریان در معنای عام و بصورت کلی شروع شده و خروج سفیانی و سیدخراسانی در نقطه اوج این دو حرکت است که بصورت اختصاصی تحقق می یابد.

دیدگاه‌ها   

+9 #5 دشمن کفار09393872245 1393-10-20 00:27
مرگ برداعش
مرگ برکفارامریکای جنایتکار
اگررهبرحکم کندهمشان رانابود خواهیم کرد
یامهدی به خوابم بیا
خدایا ظهور سرورمان رانزدیک کن
نقل قول کردن
+7 #4 عبدالله بن عبد الله 1393-10-16 13:34
عاشق مبارزه با صهیونیستم
نقل قول کردن
+12 #3 ذوالقرنین 1393-09-24 17:20
لبیک یا حسین
نقل قول کردن
+20 #2 قنبری 1393-09-21 21:53
اللهم عجل ولیک الفرج بحق زینب کبری
.
نقل قول کردن
+22 #1 ایران 1393-09-21 14:42
اندکی صبر سحر نزدیک است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد