رایحه ظهور

جبهه مقاومت ، سه پیروزی در یک هفته

 

یمن در آستانه تحولی تاریخی

» ابتدای نظرات (9)

 

 برکناری دولت «محمد باسندوه» در یمن و اعلام «کمیته مذاکرات ریاست جمهوری» مبنی بر موافقت رئیس جمهور با کاهش 30 درصدی قیمت مشتقات نفتی نشان داد که انقلاب مردم یمن پس از یک دوره فترت بار دیگر فعال گردیده است. در خصوص این موضوع نکاتی وجود دارد:


1- انقلاب مردم یمن در این مقطع به نسبت زمانی که آغاز گردید از بلوغ بیشتری برخوردار می‌باشد. از جمله نشانه‌های این بلوغ انسجام در حوزه رهبری و استقامت در میدان می‌باشد. در جریان انقلابی که از فوریه 2011 در یمن آغاز گردید، هیچ فرد یا تشکیلات خاصی رهبری حرکت مردم را برعهده نداشت و جریانات شناخته شده جنوب و شمال یمن هم حضور فعالی در انقلاب نداشتند اما امروز بخصوص نیروهای شمال در میدان و در جایگاه رهبری حضور فعالی دارند. عبدالملک الحوثی دست‌کم تجربه 14 سال رهبری جنبش جوانان موسوم به مکتب قرآن را داشته و در طول دورانی که جایگزین برادرش شهید حسین الحوثی شده است، هدایت جریان انقلاب را در دست دارد و از این رو نیروهایی که خارج از دایره انقلاب هستند نمی‌توانند با ورود به صحنه، انقلاب را از مسیرخود منحرف گردانند. یک جنبه دیگر، مداومت حضور در میدان است. اینکه صدها هزار نفر از مردم در طول دو هفته خیابان و میدان را ترک نکنند و بایستند تا وقتی شرایطشان محقق گردد، از بلوغ توده‌های شکل‌دهنده به دور جدید اعتراضات حکایت می‌کند. پیش از این دوره زمانی برای تحقق اولین هدف معترضین چندین ماه بود و در دوره جدید به دو هفته تقلیل یافته است که این خود قدرت حرکت عظیم مردم را بیان می‌کند.
2- دولت یمن تلاش کرد تا با بین‌المللی کردن بحران یمن از ظرفیت بین‌المللی علیه نیروهای انقلاب استفاده کند و در نهایت به جای دست پیدا کردن به یک قطعنامه اجرایی به یک «بیانیه ریاستی» دست پیدا کرد که در آن «جنبش انصارالله» به رهبری سید عبدالملک الحوثی متهم به «اقدامات ضربه زننده به روند سیاسی و امنیتی یمن» شده بود. بیانیه شورای امنیت که در روز ششم شهریور ماه صادر شد سبب تأکید بیشتر مردم بر حمایت از سید عبدالمالک رهبر جوان جنبش یمن گردید از این رو تجار یمنی به همراه کشاورزان به میدان آمدند و با اختصاص صدها هزار دلار کمک و اهداء هزاران رأس گاو و گوسفند بر اعتماد خود به الحوثی تأکید کردند. در واقع مردم یمن صدور بیانیه شورای امنیت را نشانه استقلال و پاکی رهبران و فعالان جنبش انصارالله و هواداران آن تلقی کردند.
3- دولت یمن 4 روز پس از صدور بیانیه شورای امنیت و یک روز پس از آنکه سیدعبدالمالک رهبر جنبش اعلام کرد که تا تحقق مطالبات مردم، صحنه را ترک نمی‌کند، دولت باسندوه که محصول طرح شورای همکاری خلیج فارس موسوم به «مبادره خلیجی» بود، از سوی رئیس جمهور برکنار شد تا دولت جدیدی که مورد پذیرش نیروهای انقلابی باشد بر سر کار بیاید.
دولت باسندوه در واقع دولت جریان اصلاح که یک جریان اخوانی با گرایش سعودی! است می‌باشد و وظیفه داشته تا بعنوان «دولت انتقالی» مقدمات اصلاح ‌قانون اساسی و برگزاری انتخابات آزاد را فراهم کند اما در عمل و با وجود آنکه نزدیک به سه سال از زمان تشکیل این دولت می‌گذرد، اتفاقی در یمن نیفتاده است. براساس شاخص‌ها، دولت اخوانی سعودی باسندوه مشکل اقتصادی را به «تهدید اقتصادی» و نیز مشکل امنیتی را به «تهدید امنیتی» تبدیل کرده و یمن را در آستانه فروپاشی قرار داده است. براثر سیاست‌های دولت و همکاری‌های نسبتاً آشکاری که دولت باسندوه با تکفیری‌ها وجود داشت، تروریزم در استانهای غربی رشد زیادی کرد و مشکلات عمده‌ای را هم پدید آورد، بر این اساس برکناری دولت وابسته به عربستان در صنعا ضمن آنکه انقلاب یمن را به یکی از خواسته‌های اصلی که حذف عوامل فساد از سیستم دولتی است، می‌رساند، مردم زیادی را به نیروهای انقلاب امیدوار می‌کند.
4- حوثی‌ها و «انصارالله» به رهبری سیدعبدالمالک، جنبش شمال را از اینکه تنها مختص به زیدی‌ها باشد بسیار فراتر برده و به یک جنبش اصیل و ملی یمن ارتقاء دادند. بن‌مایه‌های عمیق مذهبی رهبران الحوثی و نیروهای عظیم و وفادار به آن، ضمن آنکه سبب استحکام حرکت مردم یمن می‌شود در عین حال ضعف اعتقادی جنبش 2011 را نیز تا حد زیادی برطرف می‌نماید. این جنبش و رهبری آن امروز آمادگی دارد تا کل جامعه یمن را تحت پوشش گرفته و ضمن برعهده گرفتن «تغییر مسالمت‌آمیز» در حوزه سیاسی، محور استقلال و تمامیت ارضی یمن نیز باشد. هم اینک میلیونها یمنی که در سرتاسر یمن به رهبری سیدعبدالمالک الحوثی لبیک گفته‌اند، نشان می‌دهد که جریان انصارالله از شکل طایفی و مذهبی به شکل ملی درآمده است. در واقع ظرفیت جدید انقلاب یمن و رویش جدی آن در دو بعد رهبران و بدنه می‌تواند موج تازه‌ای از حرکت معطوف به بیداری اسلامی را در سطح منطقه پدید آورد و نواقص انقلاب‌های منطقه‌ای را برطرف نماید. تأکید فراوان عبدالمالک الحوثی بر مسالمت‌آمیز بودن حرکت و استفاده از ظرفیت منشور سازمان ملل و قانون اساسی یمن - در پاسخ به بیانیه ریاستی شورای امنیت- نشان می‌دهد که حرکت الحوثی یک حرکت آنارشیستی نیست بلکه یک جنبش مترقی اسلامی است که از پشتیبانی عمیق مردم برخوردار می‌باشد.
5- پذیرش سریع خواسته‌های جریان انصارالله توسط عبدربه منصورهادی به خوبی نشان می‌دهد که حکومت به هیچ‌وجه در خود توانایی غلبه بر حوثی‌ها را نمی‌دیده است واقعیت هم این است که اگر حوثی‌ها می‌خواستند با استفاده از ظرفیت نظامی خود صنعا را به تصرف درآورند این کار در همان روز دوشنبه دو هفته پیش که تمام خیابانهای مجاور میدان تغییر را پر کرده بودند برایشان امکان‌پذیر بود همین امروز حوثی‌ها عملا ساختمانهای دولتی را در صنعا در تصرف خود داشتند. این به خوبی نشان می‌دهد که مماشات ائتلاف جدید انقلابی یمن بخاطر آن است که اعتمادها برای ادامه انقلاب تا تبدیل شدن یمن به یک کشور مقتدر مستقل محفوظ بماند کما اینکه عبدالملک الحوثی اعلام کرد که دعوت مطرح شده در بیانیه ریاست‌جمهوری مبنی بر مشارکت در دولت را نمی‌پذیرد و به هیچ پست وزارتی و فراتر از آن نظر ندارد این یک نکته جدید و جالب است و اصالت انقلاب اسلامی مردم یمن را نشان می‌دهد این در حالی است که انقلاب‌ها در کشورهای عربی اتصال کاملی با دولت پس از آن داشته و نوعا در «دولت آینده» خلاصه می‌گردند.
6- یمن دارای موقعیت حساسی است و غرب نگران آن است که پیروزی جریان اجتماعی ضدفساد که به انگیزه‌های قوی اعتقادی هم مجهز می‌باشند، در نهایت به یک موج تبدیل شود و حکومت‌های فاسد این منطقه عربی را در خود غرق کند. مردم یمن از نظر فرهنگی این ظرفیت را دارند که بر منطقه حجاز و استانهای جنوبی عربستان که عمدتا زیدی مذهب و نزدیک به شیعیان می‌باشند تاثیر گذاشته و آنان را به ورود در یک جنبش ضدفساد ترغیب نمایند. از سوی دیگر یمن به نسبت عربستان از موقعیت استراتژیکی برتری برخوردار است چرا که برخلاف عربستان که تنها بر بخش محدودی از خلیج‌فارس و بخش محدودی از دریای سرخ اشراف دارد یمنی‌ها علاوه بر اشراف بر بخش زیادی از اقیانوس هند بر تنگه و جزایر حساس مشرف به دریای سرخ احاطه دارند و هر تحول در وضع سیاسی صنعا می‌تواند این موقعیت حساس را تحت تاثیر قرار دهد. یک جنبه دیگر از اهمیت یمن جمعیت این کشور می‌باشد. یمن با حدود 25 میلیون نفر، پرجمعیت‌ترین کشور شبه جزیره عربستان به حساب آمده و در عین حال از نظر کیفی هم سخت‌کوش‌ترین مردم منطقه محسوب می‌گردند. این مردم قادرند تاثیرات روحی و روانی زیادی در محیط اطراف خود ایجاد کنند. از این رو  از نظر برخی از تحلیل‌گران منطقه‌ای حرکت جدید و منظم مردم یمن می‌تواند موج بیداری اسلامی که طی سالهای اخیر بخاطر سوءرفتار بعضی از «صدرنشینان عرب» و سیاست‌های استکباری دچار ضعف شده و آینده آنان را در هاله‌ای از ابهام قرارداد را به منطقه بازگرداند.
از قضا اگر نگاهی به اطراف بیاندازیم از یک سو نشانه‌های آشکاری از نوعی بازخیزی در روند حرکت مردم مشاهده می‌کنیم و از سوی دیگر نگرانی عمیق سران غرب را می‌توانیم از لابلای عباراتی که می‌گویند و قول و قرارهایی که می‌گذارند ملاحظه نمائیم. طی یکی-دو هفته اخیر سه اتفاق مهم در این منطقه افتاده است. اتفاق اول پیروزی مردم مظلوم و مقاومت قهرمان غزه در طولانی‌ترین جنگ رژیم صهیونیستی بود. اتفاق دوم پیروزی بزرگ نیروهای مردمی در عراق در حدفاصل جنوب طوزخورماتو تا شمال تکریت یعنی منطقه‌ای به وسعت بیش از 3000 کیلومتر مربع و در واقع اشراف دولت عراق بر بخش جنوبی رشته کوه حمرین و قطع ارتباط تروریست‌های دو استان صلاح‌الدین و نینوا با استان‌های دیاله‌، بغداد و کرکوک بود. این عملیات ضمن اینکه ضریب امنیتی پایتخت عراق را افزایش داد و هرگونه امکان عملیاتی را از تروریست‌ها در استان همجوار ایران- دیاله- گرفت در عین حال راه موفقیت عملیات‌های بزرگ بعدی با هدف آزادسازی استان صلاح‌الدین، نینوا و الانبار را هموار کرد. موفقیت سوم هم پیروزی نیروهای انقلاب یمن در برکناری دولت وابسته یمن و قرار گرفتن انقلاب این کشور در مسیر خود بود. کاملا واضح است که این شرایط تا چه اندازه آمریکا را نگران می‌کند سفر  همزمان وزرای خارجه و دفاع آمریکا به مقر ناتو و سخن گفتن از لزوم بازسازی جبهه مشترک بین‌المللی حول‌محور- و در واقع به بهانه- تروریزم از وحشت غرب حکایت می‌کند.

منبع

دیدگاه‌ها   

-3 #9 محمدرضا 1393-07-13 16:12
به نقل از ارباب حلقه ها:
مسئله بعدی که نشان از صرفا سیاسی بودن سبک رهبری اقای سید علی خامنه ا ای دارد بهره برداری سیاسی و یک جانبه از بعضی مسائل مثل شرکت 85 درصدی مردم و رای 13 میلیونی کسانی که ب میر حسین دادند(یعنی مردم ب کسی رای دادند که مخالف شخص مورد نظر رهبری (احمدی نژاد)افکار و عقاید داشت) و ان 15 درصدی که اصل رای ندادن (و بطور واضح نشان دادن اصل ب نظام اطمینان ندارند) و انتخابات گذشته رای روحانی ک در مناظره حرفهای ضد نظام و مخالف نظر رهبری مثل قضیه هسته ای یا ارتباط با امریکا یا خسته شدن مردم از مقاومت بی فایده که همین صحبتها باعث اقبال روحانی ب رای 18 میلیونی شد ولی رهبری با استفاده از فضای ازاد رسانه ای و تربون نظام که بصورت یکطرفه در دست اوست مدعی این بود هرکه درراین انتخابات سر صندوق رای حاظر شده و ب هرکس رای داده نشان از مقبولیت و رضایت مردم از نظام است!در صورتی که این حرف رهبرعزیز واقعیت ندارد و در هر کشوری مردم برای مخالفت با نظام نه صرفا از انقلاب بلکه از طریق رای در انتخابات و رای ب کاندید مورذ نظر خود که دیدگاهی خلاف ائدوئولوژیسران حاکم ان انقلاب دارد شرکت میکنند
اما رهبری ابن ماجرا بسود خود تحریف و ب نفع و نظر خود تحلیل کرد

  • آقای رصد دشمنی خود با ولی امر مسلمین را در پشت نقاب اربابت پنهان می کنی
نقل قول کردن
-1 #8 محمدرضا 1393-07-13 16:08
[quote name="ارباب حلقه ها"]مسئله بعدی مبارزه با فساد

رهبری در ماجرای فیلم احمدی نژاد در مجلس و لاهیجانی چنان با لحن تندی احمدی نزاد خطاب قرارذ داد که با رفتار و دستورات صریح قران و بزرگان دین در مورد دفاع از مظلوم شدت برخورد با ظالم


رهبری در این باره گفت: چیزی که هنوز تو ی دادگاه ثابت نشده خلاف شرعه!
سوالی که اینجا پیش میاد رهبری از کدام دادگاه با انصاف حرف میزند؟

دادگاه شهرام جزایری و پول های کلانی که ب اکثر سران نظام داد بعنوان حق سکوت مثل دریافتی کروبی ریس وقت مجلس ب مبلغ 500 میلیون و برادر رهبری هادی خامنه ای؟!

یا دادگاه فرزندان هاشمی ویا مسئله اختلاس شهردار تهران کرباسچی که با مساعدت خود رهبر و هاشمی ریس جمهور وقت 10 سال از حکم زندانی جناب کرباسچی در همان سال اول حب
آقای رصد دشمنی خود با ولی امر مسلیمن را در پشت نقاب ارباب حلقه ها پنهان می کنی
نقل قول کردن
+3 #7 ارباب حلقه ها 1393-07-02 17:51
مسئله بعدی مبارزه با فساد

رهبری در ماجرای فیلم احمدی نژاد در مجلس و لاهیجانی چنان با لحن تندی احمدی نزاد خطاب قرارذ داد که با رفتار و دستورات صریح قران و بزرگان دین در مورد دفاع از مظلوم شدت برخورد با ظالم


رهبری در این باره گفت: چیزی که هنوز تو ی دادگاه ثابت نشده خلاف شرعه!
سوالی که اینجا پیش میاد رهبری از کدام دادگاه با انصاف حرف میزند؟

دادگاه شهرام جزایری و پول های کلانی که ب اکثر سران نظام داد بعنوان حق سکوت مثل دریافتی کروبی ریس وقت مجلس ب مبلغ 500 میلیون و برادر رهبری هادی خامنه ای؟!

یا دادگاه فرزندان هاشمی ویا مسئله اختلاس شهردار تهران کرباسچی که با مساعدت خود رهبر و هاشمی ریس جمهور وقت 10 سال از حکم زندانی جناب کرباسچی در همان سال اول حبس بخشیده شد

یا دادگاه طلبه سیرجانی که ب جرم صحبت از عدالت و ن چیز بیشتر بازداشت و تا چندماه در زندان بود؟

سوال اینحاست رهبریاز کدام دادگاه برای رسیدگی عادلانه ب فساد و جرم مسولان دم میزند که افشاگری احمدی نژاد را قبل از تشکیل این دادگاه خلاف شرع تلقی میکند؟!
و یا اینکه در فیلم مورد نظر و افشا شده ایا خود بردار لاهیجانی طلب و اقرار بر فساد افتصادیش نمیکند؟ ایا همچین مدرک محکمی نیاز ب دادگاه از پیش تعیین شده و نابرابری دارد که رهبری دم از این دادگاه میزند
رهبری در ماجرای فیلم احمدی نژاد در مجلس و لاهیجانی چنان با لحن تندی احمدی نزادکلمه خلاف شرع استفاده برای ذفاع از مسولی فاسد و سکوت در حالی که در برابر هزاران خلاف شرع فساد مسولین که باعث ضر به این ب دنیا و اخرت ملت میشود سکوت میکنند و حتی بندازه لبخندی انتقاد وتشری ب مسولین گردن کلفت روا نمیدارد ب اسم حفظ ارام نظام!! ایا این مردم ستم دیده که نیاز ب یک رهبر دینی و سیاسی مثل امام خمینی که کوچکترین اغماضی با هیچ یک از مسولین نداشت را طلب نمیکنند

حال اگر ان دفاع رهبری را بنا بر مصلحت و نگه داشتن خواص در کنار خود بدانیم

ایا ان دفاع زمینه برای بروز فساد و مانعی برای جلوگیری از فساد و افشای نام مفسدین نخواهد شد؟
نقل قول کردن
+4 #6 ارباب حلقه ها 1393-07-02 17:51
مسئله بعدی که نشان از صرفا سیاسی بودن سبک رهبری اقای سید علی خامنه ا ای دارد بهره برداری سیاسی و یک جانبه از بعضی مسائل مثل شرکت 85 درصدی مردم و رای 13 میلیونی کسانی که ب میر حسین دادند(یعنی مردم ب کسی رای دادند که مخالف شخص مورد نظر رهبری (احمدی نژاد)افکار و عقاید داشت) و ان 15 درصدی که اصل رای ندادن (و بطور واضح نشان دادن اصل ب نظام اطمینان ندارند) و انتخابات گذشته رای روحانی ک در مناظره حرفهای ضد نظام و مخالف نظر رهبری مثل قضیه هسته ای یا ارتباط با امریکا یا خسته شدن مردم از مقاومت بی فایده که همین صحبتها باعث اقبال روحانی ب رای 18 میلیونی شد ولی رهبری با استفاده از فضای ازاد رسانه ای و تربون نظام که بصورت یکطرفه در دست اوست مدعی این بود هرکه درراین انتخابات سر صندوق رای حاظر شده و ب هرکس رای داده نشان از مقبولیت و رضایت مردم از نظام است!در صورتی که این حرف رهبرعزیز واقعیت ندارد و در هر کشوری مردم برای مخالفت با نظام نه صرفا از انقلاب بلکه از طریق رای در انتخابات و رای ب کاندید مورذ نظر خود که دیدگاهی خلاف ائدوئولوژیسران حاکم ان انقلاب دارد شرکت میکنند
اما رهبری ابن ماجرا بسود خود تحریف و ب نفع و نظر خود تحلیل کرد
نقل قول کردن
+4 #5 ارباب حلقه ها 1393-07-02 17:50
خود رهبری د جمع دانشجویان گفتند هرکس بر خلاف من نظزیا انتقادی داشته باشد من ب کار و افکار او خورده نمیگریم یا دلیل بر این نیست که او اشتباه میکند


بنظر بنده سید علی خامنه ای رهبر عزیز که یک نعمت است برای جامعه صرفا یک رهبر سیاسی است و نه مانندامام خمینی رهبر دینی و سیاسی

هر چند وجود این رهبر باعث وجود اتحاد نسبی و دور بودن کشور از افت عدم امنیت

و هر چند رفتار درونی ایشان ب درو از حب دنیا و قدرت طلبی است
اما سیاست های ایشان جای نقد دارد

ایشون در این دو دهه خیلی کم بهتره بگویم اصلا! استانهای لر نشین یا عرب نشین اهواز یا سیستان محروم سفر نکرده اند در حالی که برای چندین مرتبه ب مناطق ترک نشین سفر کرده و با مردم ان دیا دیدار که نشان از حسن نیت و در مجموع ترک دوست بودن ایشان دارد

وقتی که رهبری اعتراضات گسترده مردم لر در اصفهان همدان لرستان ودزفول دیگر جاهای را بخاطر توهین فیلم سرزمین کهن ب قوم لر(البته مردم ب بهانه فیلم ب خیابانها امدن و درد انهابی عدالتی و فساد نظام است) با خبر شد مجبور ب انجام حرکت نمایشی و بدون میل و رغبت باطنی و ان هم بصورت دیدار با سران لر در عید نوروز امسال رهبری ب بهانه بزرگداشت محمد علی خان

شیوه حکومت حضرت علی :
حاکم باید مراقب باشد برخورد او با مردم، با قبل از رسیدن به حکومت تفاوت نکند، بلکه به گونه ای رفتار کند که به مردم نزدیکتر شود:

اولین امر مورد توجه حضرت در زمینه عدالت، مراعات مساوات میان مردم در امور شخصی و برخوردهای فردی حاکم است. حضرت به کارگزاران توصیه می کند در نگاه کردن و تحیت و سلام و حتی در اشارات، به صورت یکسان با مردم رفتار کنند. امام این عدالت را زمینه برطرف شدن ظلم در ابعاد دیگر می داند و متذکر می شود اگر در این زمینه یکسان برخورد نکنند، زورمداران، به تبعیض طمع می کنند و ضعیفان از عدالت مأیوس می شوند:
«و آسِ بینهم فی اللحظة و النظرة و الاشارة و التحیة حتی لا یطمع العظماء فی حیفک و لا ییأس الضعفاء من عدلک[35]؛
با همگان یکسان رفتار کن، گاهی که گوشه چشم به آنان افکنی یا خیره نگاهشان کنی، یا یکی را به اشارت خوانی یا به یکی تحیتی رسانی، تا بزرگان در تو طمع ستم [بر ناتوان نبندند و ناتوانان از عدالتت مأیوس نگردند».
نقل قول کردن
-1 #4 سعاح 1393-06-31 11:26
به نقل از محمد علي:
سلام برادر جالبه اگه يه قدري يادمون بدين @};-

سلام برادر عزیز : با کمال میل۔

آشنایی با زبان اردو

چون هدف آشنائی هست بطور رسمی وارد مراحل آموزشی نمی شویم۔ اگر شما کمی حوصله به خرج دهید بزودی خواهی یافت که فقط انگشت شمار تفاوتهای گفتاری و نوشتاری بین اردو و فارسی وجود دارد و هزاران واژه ها بین هر دو زبان مشترک اند۔ فارسی زبان شیرین و ملائم هست و اردو نسبت به او کمی سخت ولی نه با اندازه پشتو۔

حالا شما این ویدیو رو نگاه کنید و همراه با کلمات در لینک دیگر سعی کنید با صاحب صدا زمزمه اش بکنید۔ اینطور گوشهایتون با برخی کلمات اردو آشنا میشوند۔ بعداً برای من بنویسید تا چه حد مطلب رو متوجه شده اید۔ اگر خواستید بعد از این، لینک دیگری خواهم گذاشت و درباره اش صحبت خواهیم کرد۔ و من الله التوفیق

روضه خوانی از مرجوم سچّے بھائی و برادران [قدیمی هست اما بسیار شنیدنی]
www.shiatv.net/view_video.php?viewkey=482724a9b7b0bc0dd85c

متن:
www.nohayonline.com/HarDuroodAur.html

سوالی داشتید در خدمت ام۔

[لطفاً صلوات یادتون نره]
نقل قول کردن
-3 #3 عاشق امام 1393-06-15 12:27
به نقل از قاسم:
والا من هرچی هم دقت میکنم اون تصویری که باید در سنگ از یه مرد با مشخصاتی که گفتید رو نیتونم پیدا کنم. اگه میشه با علامت یا فتوشاپ مشخصa کنید.



تصویر رو جدا کردم و سعی کردم تا حدی هم وضوحش بیشتر بشه.
البته عکس هم نمیتونه به طور کامل جزئیاتی رو که عرض کردم نشون بده به خاطر نور و .....
امیدوارم جوابتون رو گرفته باشید.
@};-
نقل قول کردن
+1 #2 قاسم 1393-06-15 12:12
به نقل از عاشق امام:
پاسختون در لینک زیر هستhttp://www.u313.ir/chat/item/1210-2014-09-03-05-05-50.html#comment-235410
والا من هرچی هم دقت میکنم اون تصویری که باید در سنگ از یه مرد با مشخصاتی که گفتید رو نیتونم پیدا کنم. اگه میشه با علامت یا فتوشاپ مشخصa کنید.
نقل قول کردن
-1 #1 عاشق امام 1393-06-14 21:30
به نقل از قاسم:
احتمالا نقش خلیج فارس منظورت هست با تنگه هرمز........ آره؟


ببخشید که پاسختون رو اینجا گذاشتم. چون مطلبی نه چندان مهم بود که شاید برای بقیه ی دوستان چالب نباشه پس بهتر دیدم که در صفحه ی اصلی هم نباشه.
نه جناب قاسم. منظورم نقشه ی خلیج فارس و .. نبود .هرچند خودمم الان بخشی رو که شما متوجه ش شدید دیدم!!
در عکس فقط یه سنگ هست که کامل افتاده (در وسط). پایین اون سنگ سمت راستش رو دقت کنید.تصویری درش هست که با رگه های طبیعی سنگ درست شده بود که جالب توجه بود .تصویر یک مرد بصورت کاملا واضح! حالت مو و چشم و ابرو و دماع و ریش و گردن و شانه ها .کاملا واضح با رگه های خود سنگ درست شده بود.
این تصویر برای خودم یادآور سفر به سوریه بود و تصویری نه چندان واضح که در یک کلیسا دیدیم که روی سنگ خودنمایی میکرد و میگفتند منتسب به حضرت مریم قدیس هست(الله اعلم). که اندازه ش هم به اندازه ی یک پنجم این تصویر هم نبود اما چنان مقدسش کرده بودند که نگو !!
این تصویر برای خود بنده صرفا تکرارِ تذکرِ قدرت لایزال الهی است و بس.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد