رایحه ظهور

حوادث یمن برهم زننده معادلات آمریکا

جان دهی حوثی ها به بیداری منطقه!

» ابتدای نظرات (12)


 انقلاب حوثی های یمن برهم زننده ی معادلات آمریکا!

اعلام « خروج عظیم » توسط « سید عبدالملک حوثی » در روز های اخیر و برپایی خیمه های خشم به دستور وی در « صنعا » برای برکناری آنچه که « نظام فاسد » نامیده اند ، نشانه ی احیای بیداری در این کشور است با این تفاوت که دیگر این بیداری بی رهبر نیست و رهبری آن با تجربه ی یک دهه جنگ با استکبار و مرتجعین منطقه به خوبی مرد این میدان می باشد

میدان ۷۲/ مسعود شفیعی کیا: واقعیّت این است که آمریکا در چند سال گذشته با سوار شدن بر موج های بیداری مردمی منطقه به « مهار و کنترل » اغلب آنها رسیده است ، و زایش جریانات موازی خطرناک تحت عنوان « دولت اسلامی » از مهارت دشمنان خبر می دهد که اکنون در تدارک دخالت مستقیم در عراق و سوریه به بهانه سرکوب همین دست پرورده های خود می باشند.

با توجه به اینکه افرادی مانند« هانتینگتون » و « سوروس » ، به عنوان نظریه پردازانی غربی که به دنبال حاکمیت موج سوم سلطه بر جهان هستند ، چند سال قبل از این اتفاقات ، انفجار توده ها در منطقه را پیش بینی می کردند ، بنابر این دستگاه با تجربه ی اطلاعاتی غرب و آمریکا بعید است برنامه ای برای « مهار و کنترل » این جوشش ها تدارک ندیده باشد و همانگونه که ساختمان ها و برج های در حال ریزش را با انفجارهای هدفمند و کنترل شده فرو می ریزند تا آسیب آنرا از بین ببرند در برخی از کشورها رد پای این فروریزی های هدایت شده و مهره چینی آمریکایی ها را به خوبی می بینیم که حمله نظامی به لیبی و فتنه در سوریه و نفوذ در اخوان المسلمین مصر از پیامدهای آن بوده است .

همانگونه رهبری عزیز انقلاب اسلامی و رئیس جمهور انقلابیمان «دکتر احمدی نژاد» و « سید حسن نصرالله» گوشزد کردند ، در ماجرای بیداری های اخیر ، مردم تحول خواه منطقه فقط باید به کسانی اعتماد می کردند که با آمریکا و رژیم صهیونیستی مرزبندی کنند تا مانع نفوذ مهره های دشمن شوند ولی اخوان المسلمین اعتماد مردم به خود را با نزدیکی به رژیم صهیونیستی و آمریکا از بین برد و با بهانه دهی به عناصر ملّی گرا و نظامیان ، نیروی متراکم و بی نظیر مصری ها را فدای تکفیری گری خویش کرد.

در تونس نیز با آهنگی خفیف تر همین اتفاق افتاد و در لیبی نیز ما شاهد کشوری بی دولت و آشوب زده هستیم و …

ولی این روزها در یمن بارقه های امیدی توسط شیعیان « صعده » متجلی شده است .

در یمن که با دخالت عربستان و تغییر مهره ها و وعده هایی مردم را ساکت کرده و با تقویت وهابیون و گروه های تکفیری به دنبال جنگ داخلی در این کشور بودند ، حضور مقتدرانه ی شیعیان « انصارالله » به رهبری « سید عبدالملک حوثی » و آزادسازی استان های تحت اشغال تکفیری ها و پیوستن بخش هایی از ارتش به ایشان نمایانگر ضعف دولت مرکزی و شاخص جایگاه حوثی ها حتّی در بین غیرشیعیان بوده است .

اعلام « خروج عظیم » توسط « سید عبدالملک حوثی » در روز های اخیر و برپایی خیمه های خشم به دستور وی در « صنعا » برای برکناری آنچه که « نظام فاسد » نامیده اند ، نشانه ی احیای بیداری در این کشور است با این تفاوت که دیگر این بیداری بی رهبر نیست و رهبری آن با تجربه ی یک دهه جنگ با استکبار و مرتجعین منطقه به خوبی مرد این میدان می باشد . اطلاع از ویژگی های گروه انصار الله و خاندان حوثی اهمیّت رهبری این جریان را مشخص خواهد کرد :

۱ – حوثی های صعده با اعلام تشرف به تشیّع بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توسط مرحوم آیت الله العظمی بدر الدّین حوثی ، با جذب دیگر عشایر به مذهب اثنی عشری تحول بزرگی را در شمال یمن و در مرزهای عربستان شکل دادند.

۲- « شهید حسین حوثی » موسس « انصارالله » و برادر رهبری فعلی آن بر پایه تفکرات امام خمینی مکتبی پویا در یمن و صنعا به پا کرد و با تکیه بر تعالیم قرآن نفوس مستعدی را در این سال ها جذب کرد.

۳ – پس از هشدار حسنی مبارک درباره خطر « هلال شیعی » ، دولت وهابی عربستان سعودی به دعوت « عبدالله صالح » چندین سال جنگی مشترک و خونین با ایشان به پا کرد که با تجاوزات و بمباران ها و شهادت های زیادی همراه بود و در یکی از همین درگیری ها بنیانگذار این حرکت « شهید حسین حوثی » به شهادت رسید.

۴- شعار اصلی ایشان برگرفته از منطق امام خمینی ، مبارزه با « شیطان اکبر » و مرگ و نفی آمریکا و رژیم صهیونیستی می باشد که نشان ایشان نیز بر اساس شعار « مرگ بر آمریکا » و « مرگ بر اسرائیل » شکل گرفته است .

۵ – حوثی ها ، قومی و قبیله گرا به مبارزه نمی پردازند ، بلکه شعارهایشان جهانی و بر اساس آرمان های بلند انسانی است .

( نشان «انصارالله» )

با توجه به سخنان رهبران حوثی ها ، ایشان وحدت بین سنی و شیعه و تمام موحدان و انسان ها را هدفگذاری کرده اند ، و بنابر همین بلند نظری اکنون در بین اکثریّت یمنی ها و حتّی دیگر مسلمانان اطراف خود محبوبیت دارند و لبیک تمام قبایل به انقلاب بزرگ و مسالمت آمیز حوثی گویای این نفوذ می باشد.

بنابراین تحول بزرگ در یمن باید منتظر خبرهای خوبی باشیم ، و به فرماندهی حوثی ها باید منتظر تغییر توازن منطقه به نفع انقلاب اسلامی باشیم ، که این اتفاق می تواند دسیسه های شیطانی آمریکا و انگلیس و غربی ها را در منطقه به خصوص در شام و عراق نقش بر آب کند و مانع بزرگ پیشروی های ایشان باشد که متأسفانه به دنبال تحولات یک سال گذشته ایران کامیابی های داشته اند .

میدان ۷۲/ مسعود شفیعی کیا
 

دیدگاه‌ها   

0 #12 طریق القدس 1393-08-11 00:08
پیاده روی در مشهد مقدس از میدان بیت المقدس تا میدان بسیج / از طوس به قدس کاروان می رانیم…
گزارش تصویری از ادامه پیاده روی در مشهد مقدس در ماه محرم الحرام از میدان بیت المقدس (فلکه آب) تا میدان بسیج (فلکه برق) و بازگشت به حرم امام رضا (علیه السلام)

یادآوری : علاقه مندان به حضور در کاروان "الی بیت المقدس" می توانند با ارسال عبارت "القدس لنا" همراه با نام و نام خانوادگی خود به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۴۱۸ و یا از طریق پست الکترونیکی (ایمیل) و یا به وسیله تماس با شماره های ۰۹۱۹۱۴۸۹۲۹۶ و ۰۹۱۹۱۵۸۸۷۴۴ و ۰۹۱۲۷۴۶۸۳۳۰ اعلام حضور و کسب اطلاع کنند.


دوستانی که در شبکه های اجتماعی موبایلی همچون واتس اپ حضور دارند با ارسال نام و نام خانوادگی خود به واتس اپ شماره ۰۹۱۲۷۴۶۸۳۳۰ در شبکه خبری واتس اپ این سایت عضو شوند ، ضمنا صفحه ما در شبکه اجتماعی اینستاگرام yazahra1418 می باشد.


ادامه اخبار در سایت یاران خراسانی:
yaran57.com








نقل قول کردن
+2 #11 محمد مهدی شاه بیگی 1393-06-12 21:59
media3.afsaran.ir/siHVQrXI.jpg
روزی که نزدیک است انشاالله به ماهیت احمدی نژاد آگاه خواهیم شد.
من عاشق آنهایی که برای ظهور ولی عصر تلاش میکنند هستم.
www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1393/5/10/669813_884.mp3#sthash.IZrKI1WZ.dpuf
اللهم عجل لولیک الفرج
نقل قول کردن
+1 #10 شاه بیگی 1393-06-12 21:43
احمدی نژاد را عشق است. درود بر خادم مستضعفین
نقل قول کردن
-8 #9 سعاح 1393-06-11 23:40
به نقل از حامد:
ادبيّات پايداری امام خمينی(ره)، ادبيّاتی است که ادبيّات مادی مسلکانه شرق و غرب را به چالش کشانده است
...

مگر حضرت امام (ره) بعد از فتنه 88 یا پروژه براندازی با همکاری پنهانی با غرب موسسه بنام پایداری رو بنا نهاده بودند که بهش مشکوک شویم؟ این کارتون خیلی وقیحانه هست که همیشه از امام و رهبری برای دفاع از علامه تون خرج میکنید۔
نقل قول کردن
+7 #8 حامد 1393-06-11 21:51
ادبيّات پايداری امام خمينی(ره)، ادبيّاتی است که ادبيّات مادی مسلکانه شرق و غرب را به چالش کشانده است

به گزارش سرویس فرهنگی و هنری راهیان نور، نوشتار با طراحی سئوال اصلی، مقومات ادبيّات پايداری امام خميني(ه) چيست؟ در قالب فرضيه ثقلين محوری در حوزه معرفتی و توأمان بودن مقاومت رهبر و پيروان در حوزه عملی با چهار عنوان زير دنبال شده است.

1- «دگر» ادبيّات پايداری امام خميني(ره) چه می­باشد؟

2- مبانی ادبيّات پايداری امام خميني(ره) چه هست؟

3- مؤلّفه­ های ادبيّات پايداری امام خميني(ره) از چه چيزهايي تشکيل شده است؟

4- موانع ادبيّات پايداری امام خميني(ره) چه می­تواند باشد؟

لذا در عنوان اوّل گفته شده است که ادبيّات پايداری امام خمينی(ره)، ادبيّاتی است که ادبيّات مادی مسلکانه شرق و غرب را به چالش کشانده است و عنوان دوم؛ به مبانی ادبيّات قيام و مقاومت دنيوی که صرفاً مبتنی بر عقل معاش بنا شده است با ادبيّات قيام و مقاومت الهی که بر اقتضای عقل و دستورات الهی پايه­گذاری شده، اختصاص يافته است و در عنوان سوم؛ گفته شده است که هر ادبيّاتی مؤلّفه­های خاص خود را به همراه دارد. ادبيّات پايداری امام هم با مؤلّفه­های چون، خداياوری، خودباوری، بيداری، الگو داشتن و ... شناخته می­شود.

ادامه در راهیان نور:
rahianenoor.com/vdca.anuk49now5k14.html

فرهنگسرای پایداری:
www.paydary.com/index.php

دوستان قضاوت کنند، ببینند چه کسانی علیه واژه پایداری فعالیت می کنند.
نقل قول کردن
-8 #7 سعاح 1393-06-11 20:57
خدمت دوستانی که مایل باشند قضیه پنهان نگهداشته شده دانشگاه دورهام رو بررسی کنند می توانند به این لینکها مراجعه فرمایند۔ این قضیه مال دورانی هست که اوضاع ایران بعد از فتنه 88 متشنج بوده و این نوع همکاری دورهام و آمریکا با موسسات علامه مصباح در آن برهه حساس زمانی قابل تامل میباشد۔ یادمون باشه تاریخ همه رو بلا استثنی به سلابه میکشد!:

www.bbc.co.uk/news/education-12908507

www.theguardian.com/commentisfree/2011/feb/10/wikileaks-durham-university-iran-us-embassy

www.independent.co.uk/.../durham-university-accepted-16311000-donation-from-iran-2245359.html

www.timeshighereducation.co.uk/.../415204.article

www.palatinate.org.uk/?p=10679

www.thenorthernecho.co.uk/news/10704048.Hope_for_Iran_nuclear_deal_within_months___Durham_expert/
نقل قول کردن
+2 #6 محمود بي مشا 1393-06-03 00:38
رصد صفحه اصلی سایت باز نمیشه
به دادمون برس
نقل قول کردن
0 #5 رصد 1393-06-02 19:41
به نقل از حامد:
جناب رصد سلام
این چیدمان نوشته رو که به هم می زنید، خیلی بد است.
شاید بنده از این نوع چیدمان منظوری داشته ام.
موفق باشید.


سلام بر شما

لطف کنید بحث را همینجا ادامه بدید.سابقه ی نظراتتان هم اکثرا وجود دارد.

رصد
نقل قول کردن
-3 #4 *747* 1393-06-02 19:30
به نقل از حامد:
سلامبحث دقیقا همینجاست!بنده با قسمت اول نظر شما با اصلاحی موافقم.کلا این اصولگرایی یا اصلاح طلبی در بدنه ی مردم، اینطور که ما می گوئیم وجود ندارد، وگرنه همان هایی که به خاتمی رای دادند، 4 سال بعد به احمدی نژاد رای نمی دادند و 8 سال بعدش به روحانی.اما چند سند می خواهید برای شما بیاورم که دکتر احمدی نژاد سال 84 با عنوان اصولگرایی وارد صحنه رقابت شدند؟چند سند می خواهید بیاورم که ایشان در انتخابات مجلس ششم در کنار هاشمی،روحانی، محسن رضایی، توکلی، دانش جعفری و سایرین در لیست اصولگرایان بودند.درباره حضرت رسول و امیرالمومنین که دیگر دارید افراط می کنید.بنده دقیقا پاسخ شما را دادم!کدام جریان برای دکتر احمدی نژاد مسئله ایجاد کرد؟آن اسامی، یا اسمشو نبر؟چه کسی بحث ایرانی گری و باستان گرایی را مطرح کرد؟چه کسی با التماس از انگلیس خبیث، آن گل نبشته کذایی را برای نمایش به ایران آورد؟چه کسی بود که صریحا گفت اگر با دنیا (ابرقدرتها) بجنگی حذفت می کنند؟چه کسی تروریست های داعش و سایرین که در سوریه می جنگیدند را عده ای از مردم سوریه نامید و گفت در سوریه چه کسی، چه کسی را می کشد؟یک ملت، دوتاشون ملتند، دوتاشون مال سوریه هستند، هر دو دارند موجودی سوریه رو از بین می برند، افتادند به جان هم، دِبُکُش، این بُکُش، اون بُکُش، آخرش چی؟ به کجا می خواید برسید؟ بنشینید با هم تفاهم کنید، انتخابات آزاد بزارید!چه کسی موضوع مردم اسرائیل را مطرح کرد؟چه کسی موضوع حج و زیارت را مطرح کرد؟چه کسی بحث ورود زنان به ورزشگاه ها رو مطرح کرد؟در قضیه ی معاون اولی چقدر برای نظام هزینه درست شد؟در قضیه ی وزیر اطلاعات چقدر برای نظام هزینه درست شد؟بنده عرض کردم، شما اگر واقعا دنبال حقیقت هستید و عشق به دکتر احمدی نژاد، که واقعا دوست داشتنی هم هستند، جلوی نگاه عادلانه ی شما به مسائل را نگرفته است، درباره ی واژه ی تحسس و معتقدان به این قضیه، که چه کسانی از اطرافیان دکتر به این مسئله معتقدند، تحقیق بفرمائید، خیلی راه گشاست.
سلامآیا بنظر شما الان باتوجه وضعیت الان نظام و اقدامات حضرات حاضر ، چرا اون اصولگراهای پرو و مدعی خفه خون گرفته اند و در حال سکرات اند و در گذشته همچون شیر ژیان به ضعفهای نظام می تازیدند. ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!! !!!خداوند بهترین منتقم است فقط باید صبر کرد .صبر کن و صبر می کنیم خوشبختانه حق فقط یک راه است و دو تا نیست که فردا بامبول در بیاورید .موفق باشید.
نقل قول کردن
+1 #3 *حامد* 1393-06-02 19:29
به نقل از سیده از فرانسه:
علیکم السلام شما جواب سوال مرا ندادید بلکه خودتان سوال پرسیدیدبودن در احزاب گوناگون به معنی خوب بودن افراد نیست فکر می کنید چند درصد مردم ایران به این احزاب اعم از چپ و راست اهمیت می دهند ؟ نمونه اش انتخاب سال ۸۴ @};- ....‌‌اصلا ول کنید و جواب سوال مرا بدهید که چرا خواسته آن کودک کش در کمتر از یک ماه به بهترین و عالیترین وجه اجابت شد u:313 zz:
سلامبحث دقیقا همینجاست!بنده با قسمت اول نظر شما با اصلاحی موافقم.کلا این اصولگرایی یا اصلاح طلبی در بدنه ی مردم، اینطور که ما می گوئیم وجود ندارد، وگرنه همان هایی که به خاتمی رای دادند، 4 سال بعد به احمدی نژاد رای نمی دادند و 8 سال بعدش به روحانی.اما چند سند می خواهید برای شما بیاورم که دکتر احمدی نژاد سال 84 با عنوان اصولگرایی وارد صحنه رقابت شدند؟چند سند می خواهید بیاورم که ایشان در انتخابات مجلس ششم در کنار هاشمی،روحانی، محسن رضایی، توکلی، دانش جعفری و سایرین در لیست اصولگرایان بودند.درباره حضرت رسول و امیرالمومنین که دیگر دارید افراط می کنید.بنده دقیقا پاسخ شما را دادم!کدام جریان برای دکتر احمدی نژاد مسئله ایجاد کرد؟آن اسامی، یا اسمشو نبر؟چه کسی بحث ایرانی گری و باستان گرایی را مطرح کرد؟چه کسی با التماس از انگلیس خبیث، آن گل نبشته کذایی را برای نمایش به ایران آورد؟چه کسی بود که صریحا گفت اگر با دنیا (ابرقدرتها) بجنگی حذفت می کنند؟چه کسی تروریست های داعش و سایرین که در سوریه می جنگیدند را عده ای از مردم سوریه نامید و گفت در سوریه چه کسی، چه کسی را می کشد؟یک ملت، دوتاشون ملتند، دوتاشون مال سوریه هستند، هر دو دارند موجودی سوریه رو از بین می برند، افتادند به جان هم، دِبُکُش، این بُکُش، اون بُکُش، آخرش چی؟ به کجا می خواید برسید؟ بنشینید با هم تفاهم کنید، انتخابات آزاد بزارید!چه کسی موضوع مردم اسرائیل را مطرح کرد؟چه کسی موضوع حج و زیارت را مطرح کرد؟چه کسی بحث ورود زنان به ورزشگاه ها رو مطرح کرد؟در قضیه ی معاون اولی چقدر برای نظام هزینه درست شد؟در قضیه ی وزیر اطلاعات چقدر برای نظام هزینه درست شد؟بنده عرض کردم، شما اگر واقعا دنبال حقیقت هستید و عشق به دکتر احمدی نژاد، که واقعا دوست داشتنی هم هستند، جلوی نگاه عادلانه ی شما به مسائل را نگرفته است، درباره ی واژه ی تحسس و معتقدان به این قضیه، که چه کسانی از اطرافیان دکتر به این مسئله معتقدند، تحقیق بفرمائید، خیلی راه گشاست.
نقل قول کردن
-2 #2 *سیده از فرانسه* 1393-06-02 19:28
به نقل از حامد:
سلام علیکمچه کسی باعث شد، بودن با دکتر احمدی نژاد به ننگ تبدیل شود؟لکه ی ننگ دکتر احمدی نژاد کجا بود؟صادق محصولی؟کامران باقری لنکرانی؟سید مسعود میرکاظمی؟محمد سلیمانی؟غلامحسین محسنی اژه ای؟غلام حسین الهام؟مصططفی محمد نجار؟محمد رحمتی؟محمد مهدی زاهدی؟محمدحسین صفار هرندی؟عبدالرضا مصری؟محمد سعیدی کیا؟پرویز فتاح؟حمید رضا حاجی بابایی؟رضا تقی پور؟حیدر مصلحی؟احمد وحیدی؟کامران دانشجو؟یااسمشو نبر و یارانش؟!اگر جناب رصد حذف نکند و اجازه بدهد، همانطور که سوالات در این فضا ( فضای عمومی) پرسیده می شود، پاسخ ها نیز در همین فضا مطرح شود، بنده در ادامه عرایضی را عرض می کنم؟کدامیک از افراد نام برده شده در بالا که امروز یا عضو جبهه ی متحد اصولگرایی هستند، یا عضو جبهه ی پایداری در دوران تصدی مقام وزارت برای دولت و نظام هزینه درست کردند؟تنها شخصی که در طول این 8 سال برای این نظام هزینه درست کرد شخص اسمشو نبر! بود که چندین بار شخص مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای خنثی کردن این تهدیدات مجبور به حضور در وسط میدان شدند و از شخص شان و آبرویشان مایه گذاشتند تا قضایا را خاتمه دهند.بنده یک کلید واژه عرض می کنم، دوستان الحمدلله هم باسواد هستند و هم دسترسی به اینترنت دارند، کمی تحقیق کنند تا با واقعیات بیشتر آشنا شوند و از پشت پرده بیشتر آگاه گردند.تحسس
علیکم السلام شما جواب سوال مرا ندادید بلکه خودتان سوال پرسیدیدبودن در احزاب گوناگون به معنی خوب بودن افراد نیست فکر می کنید چند درصد مردم ایران به این احزاب اعم از چپ و راست اهمیت می دهند ؟ نمونه اش انتخاب سال ۸۴ @};- همانی که آقای نوبخت گفتند که دلشان هنوز صاف نشده ( به مستند آبرو مراجعه کنید دقیقه ۱۸ یا ۱۹ )در آخر اینکه در مثل مناقشه ای نیست نکند باید به پیامبر (ص) هم ایراد گرفت که علی (ع) را ....‌‌اصلا ول کنید و جواب سوال مرا بدهید که چرا خواسته آن کودک کش در کمتر از یک ماه به بهترین و عالیترین وجه اجابت شد u:313 zz:
نقل قول کردن
+2 #1 ذوالقرنین 1393-05-27 23:19
سلام بر عزیزان
کسی از دوستان سخنرانی استاد قنبریانو در مورد یمانی و خراسانی داره؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد