رایحه ظهور

آیا در برابر دستگاه قضا حاضر به پاسخگویی هستند؟

ادعای غیرعلمی بودن فیلم مستند و جلوگیری از انتشار نقد علمی آن

» ابتدای نظرات (24)

 

 با سلام و درود به محضر دوستان

بنده به دلایل مختلفی که مهمترین آن جلوگیری از ایجاد فضای تشنج و کدورت بود نسبت به مباحث فیلم مستند از سال 89 تا کنون سکوت کرده ام اما گویا برخی از دوستان این سکوت را بد تعبیر کرده و با گذشت 4 سال همچنان بر طبل تهمتها و افترائات می کوبند و دست بردار هم نیستند ، لذا بنده پیرامون مقاله موهن آقای جعفری مجبور به برخی توضیحات هستم :

آقای جعفری در این مقاله یک تهمت مکرر را مطرح کرده و یک ادعای مسبوق به سابقه داشته اند ، ایشان در مقاله گفته اند :

عده‌اي جوان خام بازيچه دست جريان انحرافي شدند و آموزه‌هاي ديني را پاي مقاصد سياسي ذبح كردند. گروهي كه اندك علم و آگاهي از حديث اهل بيت و عقايد شيعه نداشتند داعيه دار بيان معارف مهدوي شدند. حمايت مالي و تشكيلاتي حلقه انحراف باعث شد تا به توليد فيلمي سراسر غير علمي و غلط دست اندازي كنند. حاصل كار آنان به كمك دست‌هاي پشت پرده به سرعت در تمام كشور پخش شد....

البته اين گروه از وجود عالمان آگاه شيعه غفلت كرده بودند و همين امر باعث شد تا توطئه آنان با افشاگري علمي و مستدل در نطفه خفه گردد

پیرامون بحث موهوم جریان انحرافی و تهمت حمایت اقتصادی اش از ما :

آقای جعفری به خوبی می دانند و اگر نمی دانند بدانند که مهمترین اتهام ما در بازداشت 40 روزه ، اتهام دروغ ارتباط ما با جریان انحرافی و گرفتن پولهای میلیاردی از این جریان بود که این اتهام با غرض سیاسی و دروغ پردازی رسانه ای بر علیه ما مطرح شد و به شدت گسترش یافت و اکثریت قریب به اتفاق بازجویی ها از بنده نیز حول همین محور بود ، اما دستگاه محترم قضائیه پس از تحقیقات فراوان شبانه روزی به پوچ و دروغ بودن این ادعا پی برد و روشن شد بین ما و آقای احمدی نژاد و اطرافیانش ذره ای ارتباط وجود ندارد و ما متعهد شدیم تا برای تداوم آرامش فضا از مصاحبه و پی گیری کسانی که این جوسازیها و دروغ پردازیها را بر علیه ما راه انداخته بودند ، صرف نظر کنیم.

حال باید از حجت الاسلام جعفری که قطعاً هم در این دنیا در برابر قانون و هم در آخرت در دادگاه عدل الهی باید پاسخگوی ادعاها و تهمتهای خود باشد ، پرسید بر اساس کدام مدرک و شاهد و سند ما را متهم به مزدوری جریان موهوم انحرافی کرده است؟ اگر سازندگان فیلم مستند بر علیه ایشان شکایت و اعاده حیثیت کنند ، آیا می تواند در محضر عدالت از خود دفاع کند؟ یا تهمت و افترائات خود را به شنیده ها و گفته های دیگران ارجاع خواهد داد که البته مسموع و مقبول دستگاه قضا نخواهد بود!

پیرامون ادعای غیرعلمی بودن فیلم مستند:

بنده بعنوان تهیه کننده ی فیلم مستند هیچ گاه ادعای تخصص در زمینه مهدویت را نداشته و ندارم ، اما با داشتن سابقه تحقیق بیش از یک دهه در مباحث ظهور مجموعه ای مستند از کتابهای متعدد و صوت و فیلم در این مستند جمع آوری نمودم که اتفاقا اکثریت قریب به اتفاق محتوای آن در جلسه ای که با علامه کورانی متخصص برجسته مهدویت در ایام انتشار فیلم مستند داشتیم ، مورد تایید قرار گرفت و فیلم آن جلسه موجود است.

از سوی دیگر باید از آقای جعفری پرسید شما که ادعای غیرعلمی بودن مباحث فیلم مستند را داشته و دارید چرا در جلسه نقد آن در مدرسه فیضیه به سازندگان فیلم مذکور که علی رغم عدم دعوت که لازمه ی هر جلسه ی نقدی است ، اعلام حضور و پاسخگویی کرده بودند فرصت پاسخ ندادید و وعده ی سرخرمن پاسخگویی در کانال 2 سیما را دادید ، وعده ای که هیچ گاه محقق نشد!

ادعای غیرعلمی بودن فیلم مستند و جلوگیری از انتشار نقد علمی متخصصان

حجت الاسلام جعفری باید جلسه محققین و متخصصین مهدویت در فروردین 1390 را که بنده هم حضور داشتم ، خوب به یاد داشته باشند ، جلسه ای حدود 4 ساعته که موافقین و مخالفین فیلم مستند( آیت الله قائم مقامی ، استاد شجاعی ، استاد پناهیان ، استاد رائفی پور ، متخصصین مرکز مهدویت ،...) در فضایی آرام و به دور از تهمت و جوسازی به بررسی و نقد فیلم پرداختند ، چرا آن فیلم روشنگر هیچ گاه منتشر نشد و چرا ما که خواستیم آن فیلم را منتشر کنیم ، تهدید شدیم که در صورت انتشار ، چنین و چنان خواهیم کرد و بنده یک هفته بعد از آن جلسه بازداشت شدم و آن فیلم که پاسخگوی بسیاری از سئوالات بود هیچ گاه منتشر نشد؟ براستی چرا؟

برادر جعفری ، گنج روایات عصر ظهور فقط برای قفسه کتابخانه ها نیست ، از بدیهیات است که صرف احتمال وجود برخی آسیب ها نباید دست روی دست گذاشت و این گنج گرانبها را که بسیار مورد نیاز مردم عصر ظهور است ، استخراج نکرد ، البته آنچنان که امام خامنه ای فرمودند باید این استخراج توسط متخصصین صورت گیرد همچنانکه ما نیز در فیلم مستند ، نظرات و دریافتهای محققین و متخصصین را جمع آوری و ارائه نمودیم.

تحولات عظیم در سوریه ، عراق ، عربستان ، مصر ، ایران و جهان شروع شده و به پیش می رود ، حتی اگر تطبیق این وقایع با تحولات عظیم عصر ظهور را در حد یک احتمال بدانیم ، باید آگاهیهای امانت داده شده ی ائمه اطهار(ع) در احادیث عصر ظهور را به مردم دوران ظهور برسانیم چرا که در برخی از این روایات دستورات صریح و روشنی پیرامون در امان ماندن توده های مردمی از فتنه های وحشتناک عصر ظهور وجود دارد ، فتنه های جانکاهی که اندکی از آنها را در نسل کشی های این روزهای سوریه و عراق شاهدیم.

....

پ.ن :

- همانگونه که قبلاً هم عرض شد ، بنده قبول دارم که فیلم مستند اشکالات متعددی داشت که می بایست همچون تمام کارهای فکری و فرهنگی در جلساتی علمی بدان پرداخت اما ایجاد جو تهمت و افتراء بر علیه سازندگان فیلم ( که دروغ بودن آن با تحقیقات قضائی اثبات شد) قطعاً مردود و محکوم بوده و علاوه بر حق پیگرد قضائی ، نشان از عجز و درماندگی تهمت زنندگان دارد.

- علی رغم تمام انکارها ، خورشید حقیقت از پس ابرهای فتنه و آشوبها در حال طلوع است.

نصرمن الله و فتح قریب و بشرالمومنین

 

 

دیدگاه‌ها   

+1 #24 طریق القدس 1393-08-11 00:08
پیاده روی در مشهد مقدس از میدان بیت المقدس تا میدان بسیج / از طوس به قدس کاروان می رانیم…
گزارش تصویری از ادامه پیاده روی در مشهد مقدس در ماه محرم الحرام از میدان بیت المقدس (فلکه آب) تا میدان بسیج (فلکه برق) و بازگشت به حرم امام رضا (علیه السلام)

یادآوری : علاقه مندان به حضور در کاروان "الی بیت المقدس" می توانند با ارسال عبارت "القدس لنا" همراه با نام و نام خانوادگی خود به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۴۱۸ و یا از طریق پست الکترونیکی (ایمیل) و یا به وسیله تماس با شماره های ۰۹۱۹۱۴۸۹۲۹۶ و ۰۹۱۹۱۵۸۸۷۴۴ و ۰۹۱۲۷۴۶۸۳۳۰ اعلام حضور و کسب اطلاع کنند.


دوستانی که در شبکه های اجتماعی موبایلی همچون واتس اپ حضور دارند با ارسال نام و نام خانوادگی خود به واتس اپ شماره ۰۹۱۲۷۴۶۸۳۳۰ در شبکه خبری واتس اپ این سایت عضو شوند ، ضمنا صفحه ما در شبکه اجتماعی اینستاگرام yazahra1418 می باشد.


ادامه اخبار در سایت یاران خراسانی:
yaran57.com








نقل قول کردن
-3 #23 ﻣﺮﯾﻢ 1393-06-17 02:24
ﻓﮑﺮ ﮐﻨﯿﺪ ﺍﺣﻤﺪﯼ ﻧﮋﺍﺩ ﺷﻌﯿﺐ ﺑﻦ ﺻﺎﻟﺢ ﺑﺎﺷﻪ؟؟؟ ﺑﻌﺪﺵ ﺍﮔﻪ ﻣﺜﻼ ﺳﯿﺪ ﺧﺮﺍﺳﺎﻧﯽ ﺑﻬﺶ ﺑﮕﻪ ﺑﺎﻻ ﯼ ﭼﺸﻤﺖ ﺍﺑﺮﻭ ﻧﯿﺴﺖ ﺑﺮﻩ ﻗﻬﺮ ﮐﻨﻪ ... ﻣﺜﻼ ﺩﻭ ﺳﺎﻝ ﻗﻬﺮ ﮐﻨﻪ ﻭ ﻇﻬﻮﺭ ﺭﻭ ﻋﻘﺐ ﺑﻨﺪﺍﺯﻩ... ﯾﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﺨﻮﺍﺩ ﻫﻤﻪ ﺭﻭ ﻟﻮ ﺑﺪﻩ.. ﻫﯽ ﻭﺳﻂ ﺱ~ﺍﻩ ﺧﺮﺍﺳﺎﻧﯽ ﻣﯿﺎﺩ ﺭﻭ ﻣﻨﺒﺮ ﻣﯿﮕﻪ: ﺁﻗﺎﯼ ﺳﯿﺪ ﺑﮕﻢ ﺗﻮ ﺍﺯ ﮐﺠﺎ ﺷﻮﺭﺵ ﮐﺮﺩﯼ؟؟ ﺑﮕﻢ ؟ ﺑﮕﻢ؟
نقل قول کردن
+4 #22 مهدی 1393-05-27 20:19
...ادامه از قبلی

مخصوصا اینکه...و اما علت دیگر خطاب پر رو به جنابعالی، مخصوصا از این جهت است که «در دیزی باز است حیای گربه کجاست؟»
شما چگونه فرمایشات خودتان و دوستانتان را در شب 17 فروردین سال 90 فراموش کرده اید؟!!! یادتان نمی آید که در جلسه رهپویان درباره این قسمت خاص انتقادات به ما چه گفتید؟؟ هم شما هم آقای صابر جعفری و هم آقای طائب... ؟ یادتان نمی آید که می گفتید: "ما هم معترفیم که اینها یک سری جوان خودجوش و از سر تکلیف و قس علی هذا هستند"؟؟ یادتان نمی آید؟؟؟ نباید هم بیاید... کاملا به شما حق می دهم!!!
ای کاش علی اصغر این قدر ماخوذ به حیا نبود و فیلم را منتشر می کرد تا سیه روی شود هر که در او غش باشد...
***
آقای جعفری!
مرکز تخصصی!
هر انسان حقیقی یا موسسه حقوقی!
که معتقدی علی اصغر به جریان انحرافی یا مثلا شخص مهندس مشایی متصل بوده و است و البته مدرک داری
بنده در بازجویی های خودم و در آخرین مراحل به بازجو مسئله ای را به عنوان تمام کننده عرض کردم(البته فقط در این مورد) و الان هم دوباره به شمای نوعی عرض می کنم، حالا هر کسی که باشید...
برادر عزیز بازجویم در جمله ای (از سر داشتن اطلاعاتی مخصوص که مثلا من ندارم) در سوالی به من گفت که چقدر حاضری بر سر این داستان معامله کنی؟ ((قبل از این سوالش و در خلال گپ و گفت ها، به ,d گفته بودم که برای من تقریبا یقین است که علی اصغر رابطه ای با مشایی ندارد)) بعد ایشان گفت که نه! این دلیل نمی شود و به قول خودمان چقدر حاضری بذاری وسط؟! بنده یک لحظه موندم و گفتم که تمام آبروی کاری خودم را به عنوان تمام سرمایه زندگیم وسط می گذارم... نگاهی به من انداخت و جلسه هم تمام شد و تمام سازمانهای این مملکت، نه فقط علی اصغر، بلکه تمام بچه های گروه را از بالا تا پایین گشتند و هیچ در این رابطه نیافتند و طبیعی هم بود و پرونده هم ظاهرا مختومه شده و ... شما هنوز که هنوز است این قدر پر رو هستید... !!! واقعا که انسان بعضی اوقات خیلی خیلی شگفت انگیز می شود! خیلی...

برادر جعفری!
من شما را انسان خوبی می بینم... من خوبی شما را می خواهم... من به شما و تمام علمای اسلام علاقه دارم... اصلا از بچگی یاد ما داده اند که باید از آخوندها پاسداری کرد... باید به حرف آنها عمل گوش کرد... اما حرف شما حرف نیست... دو حرف است... بنده حقیر شما را به رعایت تقوا دعوت می کنم... از خدا بترسید... بترسید از این دروغی که در روز روشن می گوئید...

البته با گذشت 4 سال و انجام تحقیقات و ایضا خوابیدن غبارهای فتنه، برای هیچ کسی هم مهم نیست... اما نمی دانم در این مسئله خاص چرا از خدا نمی ترسید؟؟

چون می دانید و دارید دروغ می گوئید و تهمت می زنید...

واقعا که u:313

اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری و بحق رقیه بنت الحسین سلام الله علیهم اجمعین
نقل قول کردن
+5 #21 مهدی 1393-05-27 20:18
سلام و درود
عرض ادب خدمت همه دوستان و سروران

دنیا را می بینید...؟ چقدر شتاب گرفته است... فکر کن 5 روز بروی ماموریت و برگردی ببینی چقدر اتفاق افتاده است...؟! و اینکه 3 ساعت وقت بگذاری و کامنتها را بخوانی...!

از همه چیز که بگذریم، این آقای حجه الاسلام جعفری برای بنده بسیار شخصیت شگفت انگیزی هستند... از این جهت که کلا یک انسان باید خیلی بالا و روفرم باشد تا بتواند بعد از 4-5 سال، باز هم همان توهم قبلی را بزند...

***

جناب آقای جعفری!
شما واقعا نمی خواهید از رو بروید؟ جدا که روی سنگ پای قزوین را هم سفید کرده اید...! جوابی که علی اصغر برای شما نوشته است کفایت می کند اما برای من خیلی جالب است که شما این قدر پر رو هستید! ببخشید که صراحتا عرض می کنم... چون واقعا هیچ واژه محترمانه تری برای این موضع خاص شما سراغ ندارم...

نه! جدا تا کی می خواهید به این بازی متعفن ادامه دهید؟؟ چرا یک بار برای همیشه، اسناد خودتان مبنی بر اتصال علی اصغر سیجانی به جریان انحرافی را منتشر نمی کنید... نه جدا بیا و این کار را بکن... خیلی دوست دارم این اسناد خفنی که حتی واجا، ناجا، اط سپاه، ساحفاسا، حفا سمسا، حفا ق ق و ... ندارند را ببینم...

جناب حجه الاسلام جعفری! تمام بحثهای فقهی و روایی ما درباره مستندات سی دی به کنار... نقدهای روایی و مصداقی و اینها به کنار... اصلا آقا ما توقیت کردیم و به زودی هم به عذاب الهی نائل می گردیم! خوبه؟! (بگذریم که ان شاء الله به زودی با طلوع خورشید عالم تاب حضرت صاحب الزمان، تمامی آنها رفع خواهد شد)... اما این داستان رابطه علی اصغر و مشایی و طرح دوباره آن از جانب شما به نمایندگی از مرکز تخــصـــصـــی مـــهـــدویـــت حـــوزه عـــلـــمـــیــ ـه قـــم واقعا برای بنده جای سوال دارد؟!

...

ادامه در بعدی...
نقل قول کردن
+8 #20 مهدی یار 1393-05-27 15:20
ماجرای خواب یک طلبه و امر امام خمینی (ره) به لعن آمریکا و اسرائیل
یک طلبه که از دوستان بنده میباشند اخیرا خوابی دیده اند که بسیار برایم موجب اندیشه شد این طلبه گفت: خواب دیدم در مجلسی نشسته ایم و امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (مد) حضور دارند امام خمینی (ره) روی منبر نشسته بودند و چهره و ابهتشان خیلی با عظمت تر و بالاتر از چهره مبارک ایشان بود که از تلویزیون دیده ام. ایشان بر منبر نشسته و امام خامنه ای کنار ایشان بودند امام خمینی (ره) خیلی کوتاه و مختصر فرمودند: "آمریکا و اسرائیل را لعن کنید". بعد از اینکه از خواب بیدار شدم بنظرم آمد اگر حقیقتا این همه مظلوم خصوصا ملت ایران که آمریکاییها حتی دارو را بر روی آنها بستند و تحریم کردند اگر از ته دل در محضر خدا یزید و ابوسفیان زمان یعنی آمریکا و اسرائیل را لعن کنند چه بسا خداوند متعال لطف کند و شر آنها را از سر مسلمین کم کند.
این عالم دینی می گفت: ما میگوئیم مرگ بر آمریکا و اسرائیل اما چه قدر آمده ایم در محضر خدا و از ته قلب جنایتکاران زمان را لعن کنیم و اللهم العن آمریکا و اسرائیل بخوانیم و مگر این نبود که اگردرماجرای مباهله ائمه (ع) و پیامبر (ص) دعا کرده بودند طومار طرف مقابل آنها نیز پیچیده میشد.
من فکر میکنم خواب این دوست طلبه و دستوری که امام (ره) داده اند در واقع دستوری قرآنی ست در لعن جنایتکاران زمان و چه بسا اگر روزی همه مسلمانان عالم و مظلومان و زخم خوردگان از آمریکا و اسرائیل، دعا کنند شاید با نابودی آنها فرج و گشایشی شگرف در زندگی مسلمانان صورت گیرد، ان شاءالله، زیرا سرچشمه تمام بدبختیها و جنایات به این دو ختم می شود.
نقل قول کردن
-3 #19 ره گذر 1393-05-27 00:35
باز هم خواستید ببینید
www.bfnews.ir/vdcjomem.uqevhzsffu.html
نقل قول کردن
+3 #18 ذوالقرنین 1393-05-26 16:24
سلام به همه دوستان
کسی از عزیزان فایل سخنان استاد قنبریانو در مورد یمانی و خراسانی داره؟
نقل قول کردن
+5 #17 mansoor 1393-05-26 00:23
به نقل از علی اصغر:
سلام

ما اعتقاد نداریم که داعش همان سفیانی باشد ، تفاوت این دو بیش از 10 مورد است :

1- اختلاف در رنگ پرچم سفیانی و داعش که اولی سرخ است و دومی سیاه

2- اختلاف در محل خروج ، محل خروج سفیانی وادی یابس است در حالی که محل داعش در شمال سوریه و عراق است

3- ما اعتقاد داریم سفیانی شخص خاصی است در حالی که داعش جریان است

4- رنگ چهره سفیانی در روایات بصورت واضح و روشن آمده است ( سرخ ) ، در حالی که در مورد داعش چنین چیزی را نمی توان بررسی کرد

5- نسب و نام سفیانی در روایات آمده است اما در مورد داعش چنین چیزی را نمی توان بررسی نمود

6- در روایات قدرت سپاه سفیانی بسیار هولناک ذکر شده است تا جایی که به سرعت شام و عراق را می گیرد در حالی که داعش از چنین قدرتی برخوردار نیست

7- سفیانی بعنوان دشمن اصلی سیدیمانی و سیدخراسانی می باشد تا جائیکه خروج سفیانی در یک روز موجب خروج همزمان سیدخراسانی و سیدیمانی نیز می گردد در حالی که داعش و تکفیریهای حاضر در سوریه و عراق آنچنان که امام خامنه ای فرمودند دشمن اصلی محسوب نمی شوند

و ....

ما اعتقاد داریم که داعش و تکفیریهای موجود در سوریه حداکثر می توانند زمینه سازان خروج سفیانی باشند و در هنگام خروج آن ملعون در صف یاران وی قرار گیرند.




طبق فرمایش شما و جناب آقای جعفری، داعش و تکفیری ها، سفیانی نیستند" .

باید تلاش کنیم از حقيقت انتظار ، منحرف نشویم
و مردم را از حقیقت انتظار ، منحرف نکنیم .
نقل قول کردن
+6 #16 علی اصغر 1393-05-25 20:17
به نقل از منصور:
سومین تکرار ! خطاب به تهیه کنندگان سی دی :

جناب آقای جعفری، به 6 نشان اشاره نموده اند که البته قابل تأمل است ...

لطفاً بفرمایید پاسخ شما برای هر یک از این 6 نشان" چیست ؟


سلام

ما اعتقاد نداریم که داعش همان سفیانی باشد ، تفاوت این دو بیش از 10 مورد است :

1- اختلاف در رنگ پرچم سفیانی و داعش که اولی سرخ است و دومی سیاه

2- اختلاف در محل خروج ، محل خروج سفیانی وادی یابس است در حالی که محل داعش در شمال سوریه و عراق است

3- ما اعتقاد داریم سفیانی شخص خاصی است در حالی که داعش جریان است

4- رنگ چهره سفیانی در روایات بصورت واضح و روشن آمده است ( سرخ ) ، در حالی که در مورد داعش چنین چیزی را نمی توان بررسی کرد

5- نسب و نام سفیانی در روایات آمده است اما در مورد داعش چنین چیزی را نمی توان بررسی نمود

6- در روایات قدرت سپاه سفیانی بسیار هولناک ذکر شده است تا جایی که به سرعت شام و عراق را می گیرد در حالی که داعش از چنین قدرتی برخوردار نیست

7- سفیانی بعنوان دشمن اصلی سیدیمانی و سیدخراسانی می باشد تا جائیکه خروج سفیانی در یک روز موجب خروج همزمان سیدخراسانی و سیدیمانی نیز می گردد در حالی که داعش و تکفیریهای حاضر در سوریه و عراق آنچنان که امام خامنه ای فرمودند دشمن اصلی محسوب نمی شوند

و ....

ما اعتقاد داریم که داعش و تکفیریهای موجود در سوریه حداکثر می توانند زمینه سازان خروج سفیانی باشند و در هنگام خروج آن ملعون در صف یاران وی قرار گیرند.
نقل قول کردن
+9 #15 دولت امید! 1393-05-25 20:06
به نقل از ره گذر:
۸- با توجه به هویت تهیه کنندگان و توزیع کنندگان سی دی «ظهور نزدیک است» که شواهد و قرائن فراوانی از وابستگی آنها به «حلقه حاشیه ساز دولت» حکایت می کند و نیز، با توجه به نکته ای که در بند ۷ آمده است و سابقه شناخته شده ای که حلقه یاد شده دارد، به نظر می رسد فیلم «ظهور نزدیک است» یک ترفند سیاسی است که با هدف تبلیغات انتخاباتی برای یک جریان انحرافی تهیه و در سطح گسترده ای توزیع شده است. و تهیه کنندگان سی دی که از بی اعتمادی مردم نسبت به خود باخبرند، قصد داشته اند با توزیع گسترده آن ابتدا آقای دکتر احمدی نژاد را در اذهان عمومی همان «شعیب بن صالح» معرفی کنند و بعددر دوران انتخابات مجلس، ریاست جمهوری و یا... با استناد به این که از افراد نزدیک به آقای احمدی نژاد و مورد وثوق و اطمینان ایشان هستند، لیست نامزدهای مورد قبول خود برای مجلس و یا نامزد ریاست جمهوری مورد نظر خود را، نامزد و نامزدهای مورد تایید حضرت بقیه الله الاعظم- ارواحنا له الفداء- جا بزنند!!
yalasarat.com/prta.6nuk49no05k14.html

شما همه ی لینکهایی که در سال 90 ایجاد شده را ردیف کردی که چی بشه؟
مهم اینه که دستگاه قضا بعد از بررسیهای زیاد و دستگیر کردنهای این و آن هیچ شاهدی مبنی بر اتهامات وارد شده نیافت! بنابر این کسانی که شما اسم بردید همه را آزاد کردند چون اتهاماتشان اثبات نشد!!! حالا بازم هی لینک ردیف کن!
در ضمن
دروغ که حناق نیست که گلوی کیهان و یالثارات و علف و چه و چه رو بگیره! اما مطمئن باش در دنیای دیگه حسابی حالشونو جا میارن!!!
نقل قول کردن
+4 #14 منصور 1393-05-25 16:48
سومین تکرار ! خطاب به تهیه کنندگان سی دی :

جناب آقای جعفری، به 6 نشان اشاره نموده اند که البته قابل تأمل است ...

لطفاً بفرمایید پاسخ شما برای هر یک از این 6 نشان" چیست ؟
نقل قول کردن
-4 #13 ره گذر 1393-05-25 14:23
۸- با توجه به هویت تهیه کنندگان و توزیع کنندگان سی دی «ظهور نزدیک است» که شواهد و قرائن فراوانی از وابستگی آنها به «حلقه حاشیه ساز دولت» حکایت می کند و نیز، با توجه به نکته ای که در بند ۷ آمده است و سابقه شناخته شده ای که حلقه یاد شده دارد، به نظر می رسد فیلم «ظهور نزدیک است» یک ترفند سیاسی است که با هدف تبلیغات انتخاباتی برای یک جریان انحرافی تهیه و در سطح گسترده ای توزیع شده است. و تهیه کنندگان سی دی که از بی اعتمادی مردم نسبت به خود باخبرند، قصد داشته اند با توزیع گسترده آن ابتدا آقای دکتر احمدی نژاد را در اذهان عمومی همان «شعیب بن صالح» معرفی کنند و بعددر دوران انتخابات مجلس، ریاست جمهوری و یا... با استناد به این که از افراد نزدیک به آقای احمدی نژاد و مورد وثوق و اطمینان ایشان هستند، لیست نامزدهای مورد قبول خود برای مجلس و یا نامزد ریاست جمهوری مورد نظر خود را، نامزد و نامزدهای مورد تایید حضرت بقیه الله الاعظم- ارواحنا له الفداء- جا بزنند!!
yalasarat.com/prta.6nuk49no05k14.html
نقل قول کردن
-5 #12 ره گذر 1393-05-25 14:20
بعد از یادداشت حسین شریعتمداری درباره مستند جنجالی ظهور، همان طور که انتظار داشتیم، موج حملات شریعتمداری و کیهان را نشانه گرفت.



یکی به شریعتمداری اخطار داده که دمش را جمع کند! سایت دیگر حامی مشائی هم خطاب به شریعتمداری نوشته که سقوط خود او نزدیک است! برخی دوستان وبلاگ نویس هم در وبلاگهای خود و یا در شبکه‌‌های اجتماعی، به شریعتمداری حمله کرده‌ و از او گلایه کرده‌اند که چرا همیشه همه چیز را به مشایی نسبت می‌دهد؟
به این منظور سایت «ظهور نزدیک است!» یا همان مبشران ظهور در مطلبی با عنوان «آیا پرداختن به مصداق شعیب بن صالح ضرورت دارد؟» نوشته است :«اگر گوش به فرمان سیدخراسانی باشیم و سردار او را نشناسیم و عمدا و سهوا تیرهای بدبینی و تهمت ناروا به سمت او روانه کنیم آیا به نوعی ناخواسته و از روی جهل با سید خراسانی در نیفتاده‌ایم؟»



بنابراین از نگاه این جماعت، هرگونه مخالفت عمدی و سهوی با شخص آقای احمدی‌نژاد به گناهی نابخشودنی تعبیر می‌شود :«چه کسی می تواند ادعاکند گوش به فرمان و محب سید خراسانی ست اما به سرداری که یاریگر اوست بدبین است و او را یاری نمی کند و از او بی خبر است؟ آیا یاری سیدخراسانی و گوش به فرمان او بودن جز با یاری سردار او محقق می شود؟ به کلمه سردار توجه کنیم تا بدانیم که هرکس گوش به فرمان رهبراست امکان ندارد دکتر را نشناسد. زیرا رهبر با تاییدات مکرر خود ، بارها و بارها به همه مردم و حتی مجلس را به یاری سردارخود فراخوانده است.»
alef.ir/vdcj8yevhuqeyyz.fsfu.html?100029
علی اصغر جان کم نیار اساسا انکار ایده و روش شما است وقتی آقای احمی نژاد در مجلس رسما خانه نشینی خود را انکار می کنه انکار این چیزا که چیزی نیست. خوب روش مولاتون پیش گرفتی در تبعیت موفق باشی
نقل قول کردن
-5 #11 ره گذر 1393-05-25 14:07
حدود دوهفته پس از توزیع این فیلم ملک عبدالله در اردن ادعای مهدویت نمود و تنها یک هفته پس از این ادعا و همزمان با اوج گیری انقلابهای دیکتاتورستیزانه کشورهای عربی و اسلامی مسئول دفتر رییس محترم جمهور برای دعوت از او راهی اردن شد تا در ایام نوروز به ایران بیاید. کسانی که مطالب فیلم را پذیرفته بودند از این دعوت و پیوند سفیانی با شعیب بن صالح متحیر شدند.

در لینک یاد شده سایت ظهور بسیار نزدیک است نحوه دانلود فیلم به چند شکل ارائه شده که عیناً در سایت بالاترین نیز قابل مشاهده است.

1. بازتابها و مواضع
شاید به عنوان اولین موضع سایت مشرق درباره این فیلم نوشت:
فیلم توسط یک جریان سیاسی انحرافی ، مستندی از حوادث آخرالزمان تهیه شده و در تیراژ حدود 2 میلیون نسخه در سراسر کشور توزیع شده است. این سی دی بیشتر بر مبنای روایات غیر معتبر و تمایلات جناحی تهیه شده است.

این سایت در خبر دیگری هم نوشت:
در جلسه اخیر تشکل غیر قانونی موسوم به وعاظ ولایی ، فردی به نام کیاپاشا بر مبنای محتوای یک سی دی، سخنرانی کرده و سعی کرده شعیب بن صالح در روایات را به دکتر احمدی نژاد تطبیق دهد. نزدیکان رئیس جمهور می گویند احمدی نژاد از این مشابه سازی ها ناراحت است.
mouood.org/.../...
البته ادله فراوان است و دیوار حاشا از آن بلند تر
بهتر است عذرخواهی کنید تا آبرویتان از این بیشتر نرود
حال شما بفرمایید که به چه دلیل مرکز تخصصی مهدویت را که به فرمان مقام معظم رهبری تشکیل شده به معبد آمون تشبیه کرده و به منسب به آقای هاشمی می کردید.
هر چند بزرگانی مانند استاد جعفری شما را تحمل می کنند اما حیای گربه کجا رفته
نقل قول کردن
-7 #10 ره گذر 1393-05-25 13:48
هنوز چند مدتی از خبر تعقیب قضائی اطرافیان مشائی نگذشته بود که امروز یک خبر دیگر در همین رابطه منتشر شد:" يكي ديگر از نزديكان مشايي بازداشت شد"



به گزارش الف چندی پیش رسانه ها از تحت تعقیب بودن 25 نفر از اعضای باند انحرافی متصل به دولت نوشتند و پس از آن هم دادستان کل کشور با تائید ضمنی این خبر بدون اشاره به تعداد انها تاکید کرد که به اتهام آنها با جدیت رسیدگی می شود.



از مهمترین افراد دستگیر شده امام جماعت مسجد نهاد ریاست جمهوری تهران بود که از نزدیکان صمیمی مشائی محسوب می شد.امیری فر که گفته می شد به دلیل حمایت از سی دی جنجالی ظهور نزدیک است به دام دستگاه قضائی افتاده است پیش از این گفته بود که مشائی با همه اصولگرایان فرق دارد و نماز شبش هم ترک نمی شود و حتما در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده و رئیس جمهور می شود.
با این حال صبح امروز خبر دیگری منتشر شد و به دستگیری یکی از نزدیکان مشائی اشاره داشت. بر اساس اخبار كسب شده از برخي منابع، شب گذشته "كیاپاشا " مسئول ارشد نهاد رياست‌جمهوري در ارتباط با توليد سي‌دي مستند انحرافي "ظهور بسيار نزديك است " بازداشت شد.



وي از دوستان ۲۰ ساله رئيس دفتر رئيس جمهور است كه در زمان تصدي مسئوليت سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران و سازمان ايرانگردي و جهانگردي توسط اسفنديار رحيم مشايي مشاور رسمي وي بود.



پیش از این مشائی طی حکمی کیاپاشا را به عنوان سرپرست هسته گزينش نهاد ریاست جمهوری منصوب کرده بود.
alef.ir/vdcb9ab80rhbgap.uiur.html?104496
میگم این مقدار در اثبات کافی مگر جانباز اصفهانی خدای نکرده معلول ذهنی باشه جسارت نباشه ها به دلیل بر خورد بی منطقشون عرض کردم
نقل قول کردن
+8 #9 علی اصغر 1393-05-25 13:46
به نقل از ره گذر:
بنده کاری به اختلاف شما ندارم اما انکار واضحات قبیه است.
واحد مرکزی خبر: سخنگوی قوه قضائیه گفت: امیری فر همچنان در بازداشت موقت به سر می برد و آزاد نشده است.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین اژه ای در ادامه نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضع پرونده امیری فر افزود: پرونده وی در مرحله مقدماتی است و هنوز کیفرخواست صادر نشده است.

وی درباره اتهامات امیری فر هم گفت: اتهامات وی به تهیه و توزیع لوح فشرده ظهور بسیار نزدیک است مربوط می شود.

fardanews.com/.../...

متاسفانه شما یا از بدیهیات قضاوت سر در نمی آورید یا خود را به نادانی زده اید

خبری که گذاشته اید شامل اتهامات آقای امیری فر است که علی رغم 40 الی 50 روز بازداشت ایشان هیچ گاه ثابت نشد.

اتهام اثبات نشده با جرم ثابت شده فرق می کند ، دقت کنید و دین و ایمان خود را بر سر این شایعات به حراج نگذارید.
نقل قول کردن
-6 #8 ره گذر 1393-05-25 13:17
بنده کاری به اختلاف شما ندارم اما انکار واضحات قبیه است.
واحد مرکزی خبر: سخنگوی قوه قضائیه گفت: امیری فر همچنان در بازداشت موقت به سر می برد و آزاد نشده است.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین اژه ای در ادامه نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضع پرونده امیری فر افزود: پرونده وی در مرحله مقدماتی است و هنوز کیفرخواست صادر نشده است.

وی درباره اتهامات امیری فر هم گفت: اتهامات وی به تهیه و توزیع لوح فشرده ظهور بسیار نزدیک است مربوط می شود.

fardanews.com/.../...
نقل قول کردن
+3 #7 منصور 1393-05-25 12:35
با سلام
جناب آقای جعفری، به 6 نشان اشاره نموده اند که البته قابل تأمل است ...

لطفاً بفرمایید پاسخ شما برای هر یک از این 6 نشان" چیست ؟
نقل قول کردن
+10 #6 javad711 1393-05-25 12:10
لازمه بگم با توجه به این که در چند سال قبل در فضای اینترنت ارم ولگوی کوکا کولا وقتی برعکس کنی به فارسی نوشته لا محمد لا مکه که بیشتر وب سایتها ووبلاگها حتی در مورد حرام بودن پپسی هم مقالها انتشار دادند این توطئه واین فتنه واین اهانت پاک که نشد هیچ حتی از بی اطلاعی شهروندان ومغازه داران ورستورانها سوءاستفاده نمودند وبه رایگان تابلوهای عریض وطویلی ساخته شده که آرم کوکا کولا جلو چشمان تک تک ما ها هست واینک من مسلمان وتوی مسلمان نسبت به این اهانت چه کردهایم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در روزهای اینده طریقه مقابله با این پدیده واین فتنه رو در وبلاگم انتشار خواهم داد انشاالله
yarankohrasani.mihanblog.com
نقل قول کردن
+8 #5 javad711 1393-05-25 12:02
جناب حجت الاسلام و المسلمين دكتر جواد جعفري
جا داره در این زمینه یاد آور شوم البته به زودی در وبلاگ خودم به این موضوع میپردازم ولی جهت اطلاع شما.
در ایران خودمون هر روز هزاران توطئه در حال شکل گیریست و اعتقادات دینی ومذهبی رو نشانه گرفته به جای اینکه با فعالان کارهای فرهنگی انگ توطئه بچسبانید بر سر در .یها واغذیه فروشیها ورستورانهای شهرتان نظاره کنید خواهید ???? دید ایا در خفه کردن این نطفه های نو ظهور چه اقدامی کرده اید ؟؟؟؟؟؟؟
در یک کشور شیعه ومسلمان ((ایران)) اهانت به رسول خدا وشهر مقدس مکه بر سر مغازها موج میزند چرا این فتنه های آشکار رو در نطفه خفه نمیکنید که به رایگان برای صاحبان مغازها نصب میگردد
حرامخواری رشوه خواری ربا حرمت شکنی والدین پرخاشگری عشق وعاشقی های کاذب وکلاه برداری وزن سالاری اینها وهزاران توطئه دیگر از طریق صدا وسیما وشبکه های ماهواره ای هر روزه به خانهایمان روانه است با اینگونه توطئه ها چه اقدامی کردید
جهت پی گیری این مطلب در روزهای آینده در این وبلاگ
yarankohrasani.mihanblog.com
نقل قول کردن
+3 #4 منصور 1393-05-25 11:56
با سلام
جناب آقای جعفري به 6 نشان، اشاره نموده اند که واقعاً قابل تأمل است ...

لطفاً بفرمایید برای هر یک از این 6 نشان ، پاسخ شما چیست ؟
نقل قول کردن
+9 #3 javad711 1393-05-25 11:27
واقعا جای تاسف داره

چه ساده انگ انحرافی میچسبانند !!!
قضیه رو سیاسیش میکنند
گیریم که شاید قسمتی از مستند ایراداتی داشته باشد به جای هم فکری و کار کارشناسانه
عاشقان و طالبان کار فرهنگی رو با این گونه نظرات و پیش داوریها میسوزانند ومی خشکانند
کجای دین اسلام اینگونه رفتار خصمانه را میپذیرد
مگر این کشور اسلامی وشیعی در این زمینه چقدر مستند ساخته !!؟؟ کجا عطش اینگونه مخاطبین رو رفع نموده که حالا به اینگونه نظرات تند جلوی بعضی عاشقان وطالبان کار فرهنگی رو میگیرند ؟؟
وزیر ارشاد اسلامی تا کنون دستور چند فیلم ومستند در ضمینه ظهور ونشانه های ظهور را صادر کرده ؟؟؟ سینماهای ایران تا کنون چند اکران در این زمینه داشته اند در صورتی که در این زمینه مخاطبین تشنه فراوانی هست که هنوز کاری برای رفع عطش اینگونه افراد صورت نگرفته
تلوزیون وسینمای ایران کدام فیلم در زمینه ظهور ساخته اند بر عکس بیشتر فیلم ها موجب بی بند وباری جوانها گشته وتجمل و اشراف گرائی رو به ارمغان اورده چرا اینگونه اقدامات صدا وسیما رو انگ انحرافی و توطئه نمیچسبانند و چرا اینگونه فتنه هارو در نطفه خفه نمیکنند آیا غیرت ووجدان ومردانگی مردان وجوانان به نسبت سال های 60 کمتر نشده؟؟؟ حال مسئولین و اینگونه منتقدان در این زمینه چه کرده اند آیا مخاطبین خود را راضی نگه داشته است ایا اینگونه مخاطبین تشنه ((که روز به روز از تعدادشان کاسته میشود به دلیل جریانات انحرافی شیطان پرستان و یار گیری مسیحیان وو )) باید به کدام کار فرهنگی در زمینه ظهور ونشانه های قبل از ظهور دل ببندند که مدعیان وکارشناسان از خود یا ارگانهایشان ارائه نموده اند ایا اینگونه مخاطبین مستند کدام مستند ساز واقع گر را در اختیار دارد اینگونه نظرات ((آقایان)) بر پایه کدام مستند عاشقان وطالبان کار فرهنگی رو به جریانات انحرافی میچسبانند و بر چسب توطئه میزنند اگر مستند نداشته باشند که خود تهمت و حق الناس مرتکب شده اند اگر هم مستند دارند چرا رو نمیکنند و شفاف و واضح رو نمیکنند تا مردم این چهرها رو بشناسند آن هم باید خود برنامه ومستند وفیلمی کامل کننده ارائه نمایند که از مستند قبلی قدرتمند تر باشد ایا این کار انجام گردیده؟؟
نقل قول کردن
+1 #2 محمد.l 1393-05-25 11:19
با سلام
مدیر محترم سازنده مستند مورد بحث!!
شما یک اشتباه کردید و انها هزار اشتباه! اشتباه شما در پیش بینی شخصیت شعیب ابن صالح بود که به نوعی خیانت علمی و اجتماعی نیز محسوب نمی شود و محتمل است.
قطعا خطاهای آنها بسیار بسیار فراتر از اینست. امروز مشتی پارچه بستن به سر .... ! شده مظهر علم و علامه بودن! حضرات دانشگاه مهدویت و حوزه های علمیه! بفرمایند بگویند کلمات قرآن و علم و اسلام ،چه اسراری دارند؟ اینها حتی این سه کلمه بنیانی را نیز اشراف ندارند ! یکی نیست بگوید یعنی چه : دانشگاه مهدویت !! مهدویت تکلیفش روشن است ! مهدویت یعنی اسلام حقیقی که تمام عالم مطیع آن خواهند شد. .... تمام اینها کنار هم جمع شوند نمی دانند کلمه حجت و کلمه اسلام چه اسراری دارد . اصلا تمام علم مورد نیاز مهدوی در همین دو کلمه مستور است.
خلاصه شما نیز اگر می خواهید در عرصه مهدویت بطور صحیح کار کنید کسانی را شناسایی کنید که علم قرآنی آنها همچون موشک بالستیک بر سر یک شهر از مدعیان علم، فرود می آید!!! موفق باشید. الر
نقل قول کردن
+7 #1 دولت امید! 1393-05-25 11:10
سلام علیکم

باید این مطلب را برای انتشار به همان سایتی که مطلب آقای جعفری را منتشر کرده بفرستید تا در مقام پاسخ و بنا بر قوانین رسانه ای منتشر کنند.

التماس دعا
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد