رایحه ظهور

اسرائیل در نبردهای بعدی دود می شود

  جاء الحق و زهق الباطل ...

» ابتدای نظرات (60)

 

در حالی که تا سال 2006 میلادی یعنی نبرد سرنوشت‌ساز 33 روزه که اسرائیل از حزب‌الله لبنان، شکست خورد این رژیم صهیونیستی بود که ظرف مدت چند روز اهداف خود را در حمله علیه فلسطینی‌ها و یا کشورهای عربی تأمین و تغییرات سیاسی دلخواه را ایجاد می‌کرد، امروزه هر تجاوز و نبرد این رژیم واقعیت‌های انکار‌ناپذیری را در مقابل دید جهانیان قرار می‌دهد:
الف- خون‌آشام بودن، نسل‌کشی و کودک‌کشی، ویرانگری خانه و کاشانه مردم عادی، حمله به مراکز عمومی مانند مسجد، مدرسه و بیمارستان (حتی مدارس اعلام شده قبلی سازمان ملل) و استفاده از سلاحهای ممنوع و نامتعارف.
در جریان تجاوز یک ماهه اخیر، عاملان رژیم اشغالگر حدود 1903 نفر از مردم غزه را که بیشترشان کودکان و زنان بی‌دفاع بودند کشتند و به مساجد و مدارس و بیمارستانها از روی قصد و با تصمیم قبلی حمله کرده و آن را از افتخارات خود دانستند. آنها چندین بار با حمله هوائی و مانند آن کودکانی را که در ساحل مشغول بازی بودند کشتند.
در جریان این تجاوزات افکار عمومی در جهان به خروش آمد و اعتراض شکل جهانی به خود گرفت و حتی در لندن یکصد هزار نفر به اعتراض پرداختند و در پاریس مردم به ممنوع شدن تظاهرات وقعی ننهاده و دولت را به آزاد گذاردن تظاهرات مجبور نمودند. هر چند  دستگاههای تبلیغاتی غرب سعی می‌کردند به تجاوزات رژیم صهیونیستی مشروعیت بدهند، اما امروزه برخلاف گذشته با گسترش رسانه‌های ارتباطی، انحصار تبلیغاتی غرب شکسته شده و گروه یکپارچه دستگاههای تبلیغاتی مقاومت و رسانه‌های دولت‌های دوست مقاومت (مانند دولت‌های  ونزوئلا، نیکاراگوئه و...) در آمریکای لاتین که سفرای رژیم صهیونیستی را نیز از کشور خود اخراج نمودند و دولت‌های بی‌طرف توانستند جهانیان را از عمق ددمنشی و فریبکاری اسرائیل آگاه نمایند و البته جای بسی تاسف است که رژیم‌های مرتجع عربی از قبیل عربستان، امارات، قطر، اردن و... هیچ اقدامی انجام ندادند و حتی گزارش‌هایی انتشار یافت که از همکاری پشت پرده این رژیم‌ها با رژیم صهیونیستی و هماهنگی قبلی با آنها برای حمله به فلسطین حکایت داشت.
ورود افکار عمومی جهانی به صحنه و فشار به دولتها برای تحت فشار قرار دادن رژیم اشغالگر قدس امروزه به یکی از سلاح‌های مقاومت فلسطین تبدیل شده و در آینده نیز نقش‌آفرینی بیشتری خواهد داشت.
ب- ناتوانی این رژیم در دستیابی به اهداف خود و در نتیجه پذیرش شکست‌های پیاپی به گونه‌ای که در نبرد اخیر به هیچ یک از اهداف اعلام شده‌اش دست نیافت. مقامات، ارتش و روزنامه‌های این رژیم پس از یکماه تجاوز و در هنگام پذیرش آتش‌بس به عدم دستیابی به این اهداف و تسلیم در برابر خواسته‌ فلسطینی‌ها اعتراف کردند.
این اهداف اعلام شده عبارت بودند از:
1- خاموش کردن پایگاه‌های پرتاب موشک‌های مقاومت (در جریان نبرد اخیر، (قبل از آتش‌بس سه روزه) فلسطینی‌ها حدود 5610 موشک، راکت و خمپاره به سوی مراکز مهم رژیم صهیونیستی و به ویژه برای اولین‌بار به تل‌آویو، حیفا و دیمونا (مرکز اتمی اسرائیل) شلیک و ترس و وحشت زیادی را بر سرزمین‌های اشغالی حکمفرما کردند. تلفات رژیم صهیونیستی در این نبرد نسبت به نبردهای قبلی بی‌سابقه بود، هر چند این رژیم اخبار مربوط به آن را به شدت سانسور می‌کرد. این رژیم ضمن پذیرش به هلاکت رسیدن فرمانده تیپ گولانی کشته شدن 66 نظامی خود را تایید کرد، اما فلسطینی‌ها این تعداد را 150 نفر اعلام نمودند. برخی منابع نیز تعداد کشته‌ها را بسیار بیشتر دانسته و از جمله الشرق الاوسط از کشته شدن 497 سرباز و 113 افسر اسرائیلی تا اواسط نبرد خبر داد).
2- خلع سلاح کامل مقاومت فلسطین
3- تخریب کانال‌های زیرزمینی دسترسی فلسطینی‌ها به داخل سرزمین‌های تحت اشغال رژیم صهیونیستی ( حمله پیاپی کماندوهای فلسطینی از طریق حفر کانالهای مخفی زیرزمینی متعدد به پشت نیروهای دشمن و زدن ضربات خردکننده به نظامیان متجاوز و حتی حمله به پادگانها در عمق خاک رژیم صهیونیستی).
4-تقدیم نوار غزه به محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان در ساحل غربی رود اردن (محمود عباس پس از مرگ یاسر عرفات با حمایت غربی‌ها در یک انتخابات تک کاندیدایی فرمایشی که حماس آن را تحریم کرده بود در ساحل غربی رود اردن به ریاست تشکیلات خودگردان رسید، در حالی که جنبش مقاومت اسلامی یا حماس با آرمان و راهبرد اسلامی و با هدف آزادسازی تمامی سرزمین‌ فلسطین با رای مردم در نوار 360 کیلومتر مربعی غزه به قدرت رسید).
ج- پایان دوران قدرت‌نمایی رژیم صهیونیستی و آشکار شدن شکننده بودن این رژیم در مقابل فلسطینی‌ها و نیروهای مقاومت در منطقه.
این واقعیت‌ها تاثیر خود را بر دولت‌ها و رهبران سیاسی و افکارعمومی جهانی به جا می‌گذارد و تأثیر افکار عمومی بر تصمیم‌گیری‌های محافل سیاسی جهان آشکار است.
بدین ترتیب نابودی رژیم صهیونیستی هر روز به واقعیت نزدیک‌تر می‌شود، (حتی هنری کیسینجر وزیر خارجه اسبق آمریکا و استراتژیست معروف آمریکایی پس از مشاهده نبرد اخیر غزه گفته است که اسرائیل به زودی از بین خواهد رفت).
برای این امر دلایل متعددی وجود دارد:
1- محور مقاومت ضدصهیونیستی که با انقلاب اسلامی ایران پیوندی ناگسستنی دارد، شکست‌ناپذیر است؛ زیرا رژیم صهیونیستی از سال 2006 که در نبرد 33 روزه از حزب‌الله لبنان شکست خورد، تاکنون در نبرد با حماس نیز 3بار شکست خورده و توطئه‌هایش علیه محور مقاومت از جمله توطئه‌اش علیه دولت سوریه به شکست انجامیده و از هم‌اکنون شکست توطئه تشکیل گروه هائی مانند داعش با همکاری ارتجاع عرب ( که به اعتراف خانم کلینتون وزیر خارجه سابق آمریکا برای تشکیل این گروه، مسئولین آمریکایی به 60 کشور جهان رفت و آمد کردند) برای ایجاد آشوب و ناامنی فرقه‌ای در منطقه و از جمله در سوریه و عراق نیز مشخص است.
2- رژیم صهیونیستی رژیمی جعلی، بی‌هویت و بی‌مبنا، بی‌ملت و با سیاست‌ها و توطئه‌های استعماری جهانی انگلیس، آمریکا و ... ایجاد شده است. در واقع یهودیان در این رژیم به معنای واقعی کلمه یک ملت نیستند و همانطور که در کتاب خزران آمده است هر فردی در این رژیم نشانه‌های نژادی ملتی و کشوری را دارد که از آنجا آمده است.
3- جغرافیای سیاسی منطقه به گونه‌ای است که وصله ناچسب یعنی رژیم جعلی صهیونیستی  را از پیکره خود خارج خواهد کرد و اسرائیل در دریایی از مسلمان غرق و محو خواهد شد.
4- رژیم صهیونیستی در مقابل موج حرکت جهانی مردمی علیه خود حرفی برای گفتن ندارد و نمی‌تواند بر کارنامه سیاه خود در قتل عامها‌ (که نمونه‌های آن را در دیریاسین، کفرقاسم، کفرمتی، صبرا و شتیلا و... دیده و هم‌اکنون در شجاعیه و نقاط مختلف غزه می‌بینیم) سرپوش بگذارد.
5- اساسا صهیونیستها افرادی ترسو، پول‌پسند و بسیار فریبکار هستند (در توضیح فریبکاری آنها حتی بعید نیست که سرنگونی هواپیمای مسافربری مالزیایی بر فراز اوکراین که اندکی قبل از آغاز حمله رژیم صهیونیستی به غزه صورت گرفت، توسط عوامل صهیونیستها در دولت فعلی اوکراین- که توسط یک حرکت شبه کودتا توسط غربگرایان علیه دولت قانونی یانوکوویچ روی کارآمد- و به منظور تحت‌الشعاع قرار دادن تجاوزات اسرائیل در غزه صورت گرفته باشد). برخی از این ویژگی‌ها- ترسویی شدید- به ویژه در زمان بحران خود را به گونه‌های مختلف و از جمله مهاجرت معکوس نشان داده و آنها را به سوی نابودی سریع‌تر به پیش می‌برد.
6- برخلاف تبلیغات گسترده رژیم صهیونیستی و حامیانش، سپر دفاع ضد موشکی یا به اصطلاح گنبد آهنین که با کمک فنی و مالی برای مقابله با حملات موشکی مقاومت ایجاد شده ناتوانی خود را در خنثی کردن حملات نشان داده و رسوایی ببار آورده است. در نبرد اخیر این سامانه درصد اندکی از موشکها را رهگیری کرد ضمن اینکه بهره‌گیری از آن نیز بسیار پرهزینه است.
7- جمعیت فلسطین در نوار غزه حدود 1/800/000 نفر است. آنها که در یک باریکه 40 کیلومتری هزاران بار حمله ددمنشانه این رژیم را تحمل نمودند، با مقاومت دلیرانه و از جان‌گذشتگی شکست‌ناپذیر شده و روحیه صهیونیستها و حامیانشان را خرد نموده‌اند.
فلسطینی‌ها به مرور زمان قدرت و توان نظامی بیشتری به دست می‌آورند. مسلح شدن بیشتر و قوی‌تر فلسطینی‌ها و همان‌طور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند مسلح شدن مردم در ساحل‌غربی رود اردن نیز یکی از کلیدهای پیروزی بر این رژیم است.  حملات دقیق از طریق پهپادها (که برای اولین‌بار توسط فلسطینی‌ها بر فراز وزارت جنگ رژیم صهیونیستی به پرواز درآمدند) و حملات دقیق‌تر موشکی با موشک‌های مخرب‌تر باید متوجه تل‌آویو، مراکز نظامی (پادگان‌ها، ناوچه‌های نیروی دریایی و...)، مراکز اقتصادی، مراکز سیاسی و مرکز اتمی دیمونا بوده و حتی طرح‌هایی برای اشغال این مراکز توسط کماندوها و یا حملات مسلحانه هزاران نفری فلسطینی‌ها در صورت حمله مجدد اسرائیل وجود داشته باشد تا شیرازه امور به سرعت گسیخته و ابتکار عمل در دست فلسطینی‌ها قرار گیرد. این امر هر چند در مراحل اولیه به صورت تاکتیکی خواهد بود، اما همگان به ویژه دولت‌های غربی حامی اسرائیل را به این نتیجه خواهد رساند که کار این رژیم تمام شده است و باید آن را به طور کامل جمع کنند. تزلزل و اختلافات رژیم‌های حامی اسرائیل در حمله اخیر علیه غزه به خوبی نمایان بود.
8- محور مقاومت در منطقه باید در یارگیری‌های منطقه‌ای و جهانی با محور فلسطین درنگ نکند و برای دفع توطئه‌های رژیم صهیونیستی و ارتجاع عرب (عربستان، امارات، قطر، اردن و...) که با همکاری کشورهای دیگری مانند ترکیه فرصت‌طلب انجام می‌شود طرح‌های راهبردی دقیق و آماده داشته باشد. در مسیر حوادث منطقه‌ای و جهانی همیشه، لحظه‌هایی پدید می‌آید که می‌توان بهترین استفاده‌ها را از آنها برد.
_______________________________
دکتر مصطفی ملکوتیان*
*استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران

دیدگاه‌ها   

+3 #60 التماس دعای فرج 1393-05-31 19:25
به نقل از محمودِ امت:
....
این ظرفیت وجود داشت که یک نفر ادعای مهدویت کند؟! مگر در طی این مدت 36 در همین خود ایران کم ادعای مهدویت کرده بودند؟ مگر کم طرفدار جمع کرده بودند؟ چطور شد علامه در این مورد خاص یادشان افتاد ؟ .....
یعنی ادعایی نشده ایشان قصاص قبل از جنایت کردند؟
.....

سلام

علامه جواب این رو هم داده بودند؛ البته جوابش واضحتر از این حرفهاست!

کدامیک از آن افراد مدیرت دهها بانک رو در اختیار داشت، شهرت جهانی داشت و غیره و غیره و غیره؟!!

من اگه تفنگ داشته باشم تا 500 سال دگه هم کسی رو نمی کشم، اما اولین پاسگاه محض یشگیری جلومو میگیره! این قصاص قبل از جنایت نیست؛ پیشگیری از جنایت است!

_______________________________________________

به نقل از محمودِ امت:
2-- این مورد که شما می فرمایید "در ماههای آخر در برخی دوستان می دیدم که معتقد شده اند اگر نعوذبالله آقای مشایی امام زمان نباشد،...."این چه حرفی است؟چطور ماها تا به حال چنین حرفی را نشنیدیم!این ادعاتون باید با سند و مدرک باشد وگرنه قابل قبول نیست. چرا اگر حتی یک بار خودم هم شنیده بودم تصدیق می کردم ولی ........
......

از حرفهایی که طرح میشد چنین بر می آمد؛ اینکه باور کرده بودند که صد در صد چاوز از یاران حضرت است؛ صد در صد ربط خاصی بین آقای مشایی و امام زمان وجود دارد و ...؛ که بار شدن اوصافی که برای حضرت استفاده می شود بر آقای مشایی که این هم اماره ای شده بود برای اعتقاد راسختر.
______________________________


به نقل از محمودِ امت:
.....
3-بله خنده دار است!خودتون متوجه نیستید!سخنان امام خامنه ای حفظه الله در اخرین دیدار هیئت دولت دهم با ایشان سند افتخار دولت نهم و به خصوص دولت دهم و خاصّه دو سال آخر دولت دهم است!
مدال زنده کننده ی ارزشهای انقلاب و کسی که ارزشهای انقلاب را سردست گرفت و خجالت نکشید تا کنون فقط به محمودِ احمدی نژآد داده شده!
آنوقت شما میگید این فرد ظرفیت ادعای مهدویت را داشت و امام خامنه ای متوجه نشده بودند؟ که چنین تعاریف و تمجیدهایی را از ایشان کردند؟!
جل الخالق!!!

اولا من نگفتم چنین نیتی وجود داشت، گفتم امکاناتش وجود داشت.

ثانیا شما هم دارید تحریف میکنید. آقا فرمودند «دولت»، نه رییس دولت!
حالا شما دولت رو معادل آقای احمدینژاد در نظر میگیرید و احیانا آقای احمدینژاد رو هم معادل بهاری ها؟!!!

نخیر! دولت رو معادل پایداری بدانیم نزدیکتر است. چون دولت مصلحی و قاسمی و دستجردی و دانشجو و وحیدی و نجار و زریبافان و غیره بودند! اینها میگرداندند.
نقل قول کردن
+4 #59 حسن 1393-05-30 12:01
ببخشید منظورم جریان انحرافی بود
نقل قول کردن
0 #58 حسن 1393-05-30 11:58
ادامه
شاید اگر حضرت علامه فقط از دولت احمدی نژاد صلب حمایت میکرد. وچنین مطالبی را در علن به احمدی نژاد و اطرافیانش نسبت نمیداد.
توجیه میکردیم که خوب خود رهبری نیز تاکید دارند نظر کارشناسی میتواند مخالف ایشان باشد. و حضرت علامه نیز نظر کارشناسیش چیز دیگری است.
ولی در وقتی انقلاب در گیر فتنه بوده و حمایت رهبری از دولت بینظیر است( هر چند عده ای میخواهند نوع حمایت آقا از احمدی نژاد را همسنگ حمایت از خاتمی و دیگران بدانند) آنگاه چنین حمله ای از جناب علامه که کمر دولت را شکست چگونه جای توجیه دارد.
در پایان برادران مثل اینکه این زخم در پیکره حزب الله حالا حالا ها نمیخواهد التیام یابد.
پس لا اقل نمک بر روی آن نپاشیم
شما برادران دیگر سخنی از جریان فتنه که کوچکترین حمایتی از رهبری بر آن وجود ندارد . لا اقل در این سایت ننویسید.
و برادران با تفکر مقابل شما نیز دیگر مواضع حضرت علامه را به چالش نکشند.
تا حد اقل حرمت ها حفظ گردد. و قلم هایمان به غیبت و خدای نکرده به تهمت علیه یک دیگر باز نگردد.
چون همه ما شیعه و پیرو ولایت معصومین علیهما سلام و ولایت فقیه هستیم.
مطمئن باشید روزی مناسب رهبری عزیز تکلیف این زخم را التیام میبخشند. تا آنروز حداقل سعی کنیم خودمان بر جراحت این زخم نیافزائیم.
بخدا اگر ما پیرو علامه و یا پیرو احمدی نژاد هم باشیم با نگاه به سیره ایشان که هرگز دیگر به آن ماجرا حداقل در علن نمی پردازند. ما هم قضیه را کش نمیدادیم.
البته نظر بنده این نیست که ماستمالی کنیم. بلکه این است که کش دادن این ماجرا نفعی ندارد. بلکه ما را در مقابل فتنه گران ضعیف میکند.
بگذاریم در آینده خداوند مسائل را روشن میکند.
نقل قول کردن
0 #57 حسن 1393-05-30 11:57
با سلام به همه دوستان منتظر
برادر حامد بنده از زمانیکه ایم سایت ظهور بسیار نزدیک است بود به این سایت می آمدم و پیگیر مباحث بوده ام.
ولی واقعا نیازی به کامنت نوشتن بجز در موارد خاص نمیدیدم.
از پیگیری سخنان حضرت علامه هم در ذیل سایر عناوین خوشم نمی آمد. زیرا در نهایت با آمدن پست جدید همه کامنت های قبلی به فراموشی میرفت و باز روز از نو روزی از نو
گفتم حالا که قرار شده یک بار برای همیشه این بحث در اینجا مطرح و پاسخ داده شود. بهتر دیدم نظراتم را بنویسم.
برادر عزیز بخداوند سوگند که هر گاه بنده حضرت علامه را در تلوزیون میدیدم آرزو میکردم یک سال از عمر مرا خدا بگیرد و یک روز به طول عمر ایشان بیافزاید.
ولی با تمام این ارادتم به ایشان هرگز نتوانستم مطالب مطرح شده در آن سخنرانی را برای خودم توجیه کنم.
شاید چنانچه بنده هم از اطلاعات ایشان آگاه بودم نه تنها صلب حمایت ایشان از احمدی نژاد را میپذیرفتم. شاید حتی میتوانستم دلیل حمله بی محابا ی ایشان را به احمدی نژاد توجیه کنم.
ولی برادر عزیز وقتی مولای ما(که خوشبختانه همه در این سایت به پیروی از ولایت امام خامنه ای افتخار میکنند) میفرمایند که مواضع بنده همین است که در ملاء عام میگویم.
و هر انسان منصفی با مراجعه به نظرات رهبری در مورد دولت و شخص احمدی نژاد پی میبرد که نظرات حضرت علامه نمیتواند در راستای نظر رهبری قرار گیرد.
حتی اگر کسی خدای نکرده پیش خود فرض بگیرد خوب شاید مسائلی بوده باشد که رهبری علنی نکنند.
باز فاصله افق نظر رهبری با حضرت علامه در مورد دولت و شخص احمدی نژاد از زمین تا آسمان است.
نقل قول کردن
+9 #56 جانباز از اصفهان 1393-05-28 21:30
به نقل از حسن:
با سلام خدمت دوستان
از اینکه مسائل حاشیه ای جای استدلالات را گرفته واقعا متاسفم . مگر این پست برای بررسی سخنان علامه نیست. پس چرا واد خاشیه های دیگر مانند اینکه فلان کاربر چگونه بیانی دارد و چگونه مواضعی دارد میشوید.
باز سئولات خود را مطرح میکنم
1- پیگیری نمائید که چه کسانی به ایشان اطلاعات میداده اند(مسموعات)
2- این اطلاعات و مسموعات چه بوده است؟
3-آیا این اطلاعات و مسموعات قابل اثبات در دادگاه صالحه میباشد؟
4-در صورت قابل اثبات بودن و مستند بودن این مسموعات آیا مواضع جناب علامه تناسب لازم را با این مسموعات دارد؟
چرا هیچ کس جوابی برای این سئولات ندارد . و اکثر پاسخ ها این است که حضرت علامه حتما این مسموعات را بررسی کرده و به اطمینان رسیده و لازم نیست شما از مسموعات و اطلاعات ایشان با خبر شوید.
همین که علامه دارای چنین کمالاتی است پس مواضعشان درست است.
برادران خامد و التماس فرج پاسخ هایتان جواب سئوالات بنده نیست. و برای شان جواب دارم ولی چون همین جواب دادن هم سئولات مرا به حاشیه میبرد فعلا از نوشتنشان صرف نظر میکنم.
خواهش میکنم چنانچه از افرادی که به حضرت علامه خبر میدادند و محتوای اخبار اطلاعی ندارید . حداقل لطف بفرمائید و بگوئید ما بی اطلا عیم
آنگاه که حامیان حضرت علامه اعلام نمودند که از مختوای اخبار و افراد خبر دهنده اطلاعی ندارند آنگاه سئولات جدید را با فرض عدم اطلاع از مستندات حضرت علامه بیان میکنم . و بحث را ادمه میدهیم.
پس لطفا همه کاربرانی که اطلاع دارند(بدون حدس و گمان بلکه مستقیم) جواب سئولات را بدهند و اگر ندارند فقط بنویسند اطلاعی نداریم.
بدیهی است که اگر اقرار به ندانستن نکنید و همچنان بحث های فرعی را بنمائید معلم است که واقعا مایل به جدال احسن نیستید .


حاجی شما با این حضور کمی که دارید طبیعی است که این وضع پیش می آید باید حضور کافی داشته باشید یا حداقل زمان مشخصی را برای حضورتان مشخص کنید البته یک ربع و نیم ساعت مناسب نیست حداقل باید زمان دو ساعته اختصاص بدهید و در این زمان حضوری فعال داشته باشید
نقل قول کردن
-3 #55 حسن 1393-05-28 21:25
با سلام خدمت دوستان
از اینکه مسائل حاشیه ای جای استدلالات را گرفته واقعا متاسفم . مگر این پست برای بررسی سخنان علامه نیست. پس چرا واد خاشیه های دیگر مانند اینکه فلان کاربر چگونه بیانی دارد و چگونه مواضعی دارد میشوید.
باز سئولات خود را مطرح میکنم
1- پیگیری نمائید که چه کسانی به ایشان اطلاعات میداده اند(مسموعات)
2- این اطلاعات و مسموعات چه بوده است؟
3-آیا این اطلاعات و مسموعات قابل اثبات در دادگاه صالحه میباشد؟
4-در صورت قابل اثبات بودن و مستند بودن این مسموعات آیا مواضع جناب علامه تناسب لازم را با این مسموعات دارد؟
چرا هیچ کس جوابی برای این سئولات ندارد . و اکثر پاسخ ها این است که حضرت علامه حتما این مسموعات را بررسی کرده و به اطمینان رسیده و لازم نیست شما از مسموعات و اطلاعات ایشان با خبر شوید.
همین که علامه دارای چنین کمالاتی است پس مواضعشان درست است.
برادران خامد و التماس فرج پاسخ هایتان جواب سئوالات بنده نیست. و برای شان جواب دارم ولی چون همین جواب دادن هم سئولات مرا به حاشیه میبرد فعلا از نوشتنشان صرف نظر میکنم.
خواهش میکنم چنانچه از افرادی که به حضرت علامه خبر میدادند و محتوای اخبار اطلاعی ندارید . حداقل لطف بفرمائید و بگوئید ما بی اطلا عیم
آنگاه که حامیان حضرت علامه اعلام نمودند که از مختوای اخبار و افراد خبر دهنده اطلاعی ندارند آنگاه سئولات جدید را با فرض عدم اطلاع از مستندات حضرت علامه بیان میکنم . و بحث را ادمه میدهیم.
پس لطفا همه کاربرانی که اطلاع دارند(بدون حدس و گمان بلکه مستقیم) جواب سئولات را بدهند و اگر ندارند فقط بنویسند اطلاعی نداریم.
بدیهی است که اگر اقرار به ندانستن نکنید و همچنان بحث های فرعی را بنمائید معلم است که واقعا مایل به جدال احسن نیستید .
نقل قول کردن
-8 #54 جانباز از اصفهان 1393-05-28 20:11
به نقل از شاکی:


ارادتمند که هیچ فراتر ، دست بوس استوانه هستند خوب استوانه است و به قول خودشون جا های حساس نظام دستشان می باشد
نقل قول کردن
+4 #53 حامد 1393-05-28 20:02
بله اگه من هم یک همچین گاف بزرگی می دادم و صحبتهای محفل های خصوصی رو اینجا لو می دادم، قطعا از دست کسیکه مچم رو گرفته بود، اینطور عصبانی می شدم!
نقل قول کردن
+9 #52 حامد 1393-05-28 19:20
اگر در دیده ی مجنون نشینی......به غیر از خوبی لیلی نبینی!

چطور می شود مجنون را از عیوب لیلا آگاه کرد؟

این امری محال است!

کسیکه این بینات را نمی بیند، من چه کنم؟!

مجنون وار به دور لیلای خود بگردید و در این گردش! موفق و موید و پیروز باشید!
نقل قول کردن
-12 #51 شاکی 1393-05-28 18:50
نقل قول کردن
-13 #50 جانباز از اصفهان 1393-05-28 18:37
به نقل از محمودِ امت:
سلام علیکم

جناب شاکی, چرا شاکی هستید؟!

به نقل از محمودِ امت:
سلام علیکم

جناب شاکی, چرا شاکی هستید؟!


حاجی چرا خود زنی می کنی این آقایان همینطوری هم که ما صاف می رویم به ما گیر می دهند حالا ما خودمان به هم دیگر گیر بدهیم که چرا اینطوری یا آنطوری راه می روی

راستی در مورد سوالی که در مورد رصد نمودم را پاسخ ندادید
نقل قول کردن
+5 #49 شاکی 1393-05-28 15:56
به نقل از محمودِ امت:
سلام علیکم

جناب شاکی, چرا شاکی هستید؟!

سلام علیکم ورحمت الله
بدلیل اسم فامیلم
نقل قول کردن
+4 #48 محمودِ امت 1393-05-28 14:42
به نقل از شاکی:
جناب حامد سلام
....

سلام علیکم

جناب شاکی, چرا شاکی هستید؟!
نقل قول کردن
-7 #47 محمودِ امت 1393-05-28 14:36
2-- این مورد که شما می فرمایید "در ماههای آخر در برخی دوستان می دیدم که معتقد شده اند اگر نعوذبالله آقای مشایی امام زمان نباشد،...."این چه حرفی است؟چطور ماها تا به حال چنین حرفی را نشنیدیم!این ادعاتون باید با سند و مدرک باشد وگرنه قابل قبول نیست. چرا اگر حتی یک بار خودم هم شنیده بودم تصدیق می کردم ولی ........
3-بله خنده دار است!خودتون متوجه نیستید!سخنان امام خامنه ای حفظه الله در اخرین دیدار هیئت دولت دهم با ایشان سند افتخار دولت نهم و به خصوص دولت دهم و خاصّه دو سال آخر دولت دهم است!
مدال زنده کننده ی ارزشهای انقلاب و کسی که ارزشهای انقلاب را سردست گرفت و خجالت نکشید تا کنون فقط به محمودِ احمدی نژآد داده شده!
آنوقت شما میگید این فرد ظرفیت ادعای مهدویت را داشت و امام خامنه ای متوجه نشده بودند؟ که چنین تعاریف و تمجیدهایی را از ایشان کردند؟!
جل الخالق!!!
آقای حامد
ازتون میخوام شما به نظراتم پاسخ ندهید چون کلا قرار نیست جوابی به شما بدهم!
ممنون
نقل قول کردن
-7 #46 محمودِ امت 1393-05-28 14:35
به نقل از التماس دعای فرج:
سلام
لب کلام علامه این بود که ظرفیت این وجود داره یک نفر ادعای مهدویت کند. ظرفیتش وجود داره ولی احتمالش نزدیک به صفره؛ یک در میلیون!
ما بعدا شاهد دوستان عجیبی شدیم که اونقدر ایمان آوردند که بدون استناد به حدیث و استناد به عقل، یقین حاصل کردند که چاوز یکی از یاران حضرت است. :-O
این یعنی واقعا ظرفیت بوجود آمد.
علامه زودتر در پی خلع سلاح افتاد، ولو احتمال استفاده از آن سلاح در حد صفر باشد...
2- در ماههای آخر در برخی دوستان می دیدم که معتقد شده اند اگر نعوذبالله آقای مشایی امام زمان نباشد، صد در صد یک ارتباطی با او دارد؛ واسطه، نماینده، فرستاده و ... .
جوّ هیجانی 88 و 89 و محبوبیت آقای احمدینژاد بین حزب الله، میتوانست حزب الله را هم درگیر این کند، که علامه نذاشت.
1- جدای از بحث، واقعیتی که یکبار در تاریخ سابقه دارد و آثارش را هنوز داریم می بینیم خنده دار است؟؟؟ آره؟!
این رو هم اضافه کنم که اگرچه الآن بهاری ها کمی تعدیل شدن، ولی به شاخه های متعدد دارن تقسیم میشن!

ابتدا عرض کنم خدمتتون سعی کنید اگر حرفی می زنید برای رضای خدا باشه نه خوش آمد افرادی مثل اقای حامد که با توجه به تشویقی که کردند! شما هم تکرار حرفهاتون براتون شیرین جلوه کنه!!! :D
اما بعد
این ظرفیت وجود داشت که یک نفر ادعای مهدویت کند؟! مگر در طی این مدت 36 در همین خود ایران کم ادعای مهدویت کرده بودند؟ مگر کم طرفدار جمع کرده بودند؟ چطور شد علامه در این مورد خاص یادشان افتاد ؟ تازه فکر کردند این ظرفیت وجود دارد؟یعنی ادعایی نشده ایشان قصاص قبل از جنایت کردند؟ و شماهم آفرین میگید؟!واقعا این را حجت شرعی میدانید؟ مثل همون قضیه که اعتقاد دارند اگر فردی فلان باشد باید به او تهمت هم زد!یعنی مجوز تهمت زدن میدهند؟!کار حرام؟برای جلوگیری از چیزی که احتمال میدهند رخ بدهد؟مطمئن هم نیستند؟تهمت بزنند که مردم از اینها رویگردان شوند؟
خب اگر بدیهای واقعیشان را بدون تهمت زدن بگویید هم مردم رویگردان می شوند ! نیازی به تهمت زدن و احتمال یک در میلیون دادن نیست!
جواب این سوالات را از شما نمیخوام از علامه ی بزرگوار بپرسید !
حرام خدا را حلال نکنید! تهمت حرام است! بر اساس این که احتمال یک در میلیون داده اند طرف را فراماسون,رمال, جادوگر,عامل صهیونیست,چه و چه بخوانند!مگر مجوز شرعی دارد؟
.....
نقل قول کردن
-5 #45 شاکی 1393-05-28 14:29
جناب حامد سلام
خداوکیلی خودتم فهمیدی داری چی میگی،توصیه میکنم یک بار دیگه اون کامنت حسن اقارو بخون،با این سند از سخنرانی اون اقا که گذاشتی این شده عذر بدتر از گناه ،جناب حامد اومدی بنایی ساخته ای در زمینی سست بنیان، به عبارتی شالوده بحث شماو جناب مصباح بر اساس شنیده ها و احتمالات است ونتیجه ان پراکندگی نیرو ی حزب الله، تنهایی رهبر و بازگشت یک طیف معلوم الحال به قدرت و چه بسا عقب افتادن ظهور اقا.
قبول کن جناب جانباز درست می گوید که اهل منطق نیستی، در سیره کدام پیامبر و امام اتهام بر اساس ظن وگمان بوده .
اتهام سحر همیشه از طرف جریان باطل به خدا باوران بوده است که از اوردن دلیل و مناطق عاجز اند از عقل کمک بگیر و اخرتت را برای دنیا ی امثال هاشمی نفروش.
نقل قول کردن
+6 #44 التماس دعای فرج 1393-05-28 13:44
به نقل از حامد:
خب احسنت اول به جناب آقای التماس دعای فرج که پشت پرده ای که بنده از گفتنش ابا داشتم رو مطرح کردند ....

سلام

حالا که تشویقم کردید دوباره نظرم رو تکرار می کنم:


لب کلام علامه این بود که ظرفیت این وجود داره یک نفر ادعای مهدویت کند. ظرفیتش وجود داره ولی احتمالش نزدیک به صفره؛ یک در میلیون!

ما بعدا شاهد دوستان عجیبی شدیم که اونقدر ایمان آوردند که بدون استناد به حدیث و استناد به عقل، یقین حاصل کردند که چاوز یکی از یاران حضرت است. :-O

این یعنی واقعا ظرفیت بوجود آمد.

علامه زودتر در پی خلع سلاح افتاد، ولو احتمال استفاده از آن سلاح در حد صفر باشد...


--------------------------------

2- در ماههای آخر در برخی دوستان می دیدم که معتقد شده اند اگر نعوذبالله آقای مشایی امام زمان نباشد، صد در صد یک ارتباطی با او دارد؛ واسطه، نماینده، فرستاده و ... .

جوّ هیجانی 88 و 89 و محبوبیت آقای احمدینژاد بین حزب الله، میتوانست حزب الله را هم درگیر این کند، که علامه نذاشت.

1- جدای از بحث، واقعیتی که یکبار در تاریخ سابقه دارد و آثارش را هنوز داریم می بینیم خنده دار است؟؟؟ آره؟!

این رو هم اضافه کنم که اگرچه الآن بهاری ها کمی تعدیل شدن، ولی به شاخه های متعدد دارن تقسیم میشن!

u:313


------------------------------------------
(ممکنه تا چند روز نتونم به واکنشهایی که به این نظرم میشه جواب بدم؛ یکی بجام جواب بده.)
نقل قول کردن
-10 #43 دولت امید! 1393-05-28 13:41
به نقل از حامد:
اما جنس این سحر با آن چیزی که در ذهن شما شکل گرفته متفاوت است.
این یک شیدایی است.
وقتی به مجنون گفتند که این لیلای تو از یک چشم کور است، لنگ می زند و موهایش ریخته است، مجنون پاسخ داد:
اگر در دیده ی مجنون نشینی......به غیر از خوبی لیلی نبینی!

این همان چیزی است که برادر دکتر هم به آن اشاره کرده بود که رابطه ی این دو نفر لیلی و مجنون است!

مشایی، لیلای مجنون قصه ی ماست و هرچه هم که دلسوزان بگویند، فایده ای ندارد چرا که:
عشق او باز اندرآوردم به چنگ.......کوشش بسیار نامد سودمند


ببین
اگه از خودت استدلالی داری بگو! عملکردها را دیدی سخنان را شنیدی تاییدات امام خامنه ای تا اخرین مراحل را دیدی . حمایتهای آقا را دیدی . حرفهای لیدرهایتان راهم شنیدی
کمی هم عقل خوب است! خودت فکر کن
این که برداری از این لینک و از اون لینک سخنان دیگران را اینجا ردیف کنی نشان میده که از خودت استدلال نداری و طوطی وار هرچی شنیدی رو تکرار میکنی
اگه از خودت حرفی داری بگو وگرنه سکوت کنی بهتره چون این حرفایی که اینجااز دیگران ردیف میکنی رو خودمون صدبار هم خوندیم هم شنیدیم!
اون قصه ی هری پاتر هم نوشتی وبعدش صرف اینکه یکی از عبارتی برای اسم نبردن از فردی استفاده کرده ربطش دادی که بگی اینو مهدی موعود میدونن یعنی عمق حماقتت( ببخشیدا) را نشان داد.این چیزی که نوشتی یعنی اینکه یا واقعا اینقدر قدرت تحلیلت پایین هست که نمیتونی درست و نادرست را از هم تشخیص بدی که بهتره اصولا درمورد چیزی اظهار نظر نکنی یا نشان دهنده ی عمق کینه و دشمنی ات هست که با هر ترفندی حتی خنده دارترین ترفند بخوای حرف خودت رو به کرسی بنشونی که باز هم فرقی نمیکنه چون بقیه در مورد حرفا فکر میکنند طوطی وار تکرار نمی کنند!
یا علی
نقل قول کردن
+11 #42 حامد 1393-05-28 11:46
اما جنس این سحر با آن چیزی که در ذهن شما شکل گرفته متفاوت است.
این یک شیدایی است.
وقتی به مجنون گفتند که این لیلای تو از یک چشم کور است، لنگ می زند و موهایش ریخته است، مجنون پاسخ داد:
اگر در دیده ی مجنون نشینی......به غیر از خوبی لیلی نبینی!

این همان چیزی است که برادر دکتر هم به آن اشاره کرده بود که رابطه ی این دو نفر لیلی و مجنون است!

مشایی، لیلای مجنون قصه ی ماست و هرچه هم که دلسوزان بگویند، فایده ای ندارد چرا که:
عشق او باز اندرآوردم به چنگ.......کوشش بسیار نامد سودمند
نقل قول کردن
+8 #41 حامد 1393-05-28 11:42
ادامه...
گاهي حرف‌هايي از اين قبيل شنيدم كه الان آقا امام‌ زمان(عج) خودشان دارند جامعه را اداره مي‌كنند! اين حرف ممكن است براي متدينين و علاقمندان به آقا امام زمان(عج) خوشايند باشد كه يعني آقا خيلي به جامعه ما عنايت دارند و بركاتشان، بيشتر شامل جامعه ما مي‌شود، اما وقتي انسان به اين سخن فكر مي‌كند و به نتايج احتمالي كه از اين حرف گرفته مي‌شود، قضيه به اين شكل در مي‌آيد كه وقتي خود آقا دارند كشور را اداره مي‌كنند، نيازي به واسطه نداريم. حرف خيلي زيبا و كشش‌داري است و معنايش اين مي‌شود كه الحمدلله جامعه ما به جايي رسيده است كه خود آقا امام زمان(عج) دارند آن را اداره مي‌كنند و لذا احتياج به واسطه نداريم و نايب نمي‌خواهيم!

تحسس! این کلید واژه ی این جریان است.
/ تحليل حجت الاسلام نبويان از ريشه هاي فكري و عقيدتي جريان انحر افي/
اظهار نظرهاي جنجالي سردسته جريان انحر افي از كجا نشأت مي گيرد؟

www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002270219

حالا شما ببينيد با چه منطق و كتاب و بحث و استدلالي، سخني بيان مي شود كه اگر در ذهن مردم جا بيفتد، پيامدهاي عظيمي دارد. اصلاً چه كسي جرئت داشت و مي‌توانست چنين حرفي را در جامعه مطرح كند و جا بيندازد كه شما احتياج به ولي فقيه نداريد. وقتي خود امام زمان(عج) دارند مديريت مي‌كنند، نايب به چه كار مي‌آيد؟

اگر قضيه به همين شكل پيش برود و قدرت و رياست هم دست چنين فردي بيفتد، بودجه مملكت هم در اختيارش قرار بگيرد و به احتمال 99% كمك‌هاي خارجي هم به آن ضميمه شود، ببينيد چه بساطي در كشور راه مي‌افتد و چگونه در ميان جوانان جا مي‌افتد كه كسي در مملكت سر كار است، بالاتر از ولي‌فقيه است و اصلاً خودش با امام زمان(عج) ارتباط دارد. البته اين احتمال، يك در ميليون است، ولي وقتي محتمل قوي است، بايد به احتمال ضعيف هم بها داد كه يك روز صبح بلند نشويم و ببينيم كه سيد علي‌محمد باب ديگري به دست خود ما و به بهاي خون شهداي ما سر كار آمده است!

حالا اگر يك كسي رياست داشته باشد، پول هم در اختيارش باشد و سوابقي را هم كه ايشان دارد، داشته باشد، هيچ بعيد نيست كه روزي بيايد و بگويد من هرچه دارم از اين آدم دارم و همه خدمات من به حساب اوست كه از پشت پرده، مملكت را اداره مي‌كرد و با امام زمان(عج) هم ارتباط داشت! اين همه خون‌هاي شهدا، صدها هزار شهيد، اين همه مقاومت در برابر دشمنان اسلام، آخرش ميوه‌اش اين شود كه سيد علي‌محمد باب جديدي در كشور پيدا شود! البته عرض كردم فرض كنيد اين احتمال يك در ميليون باشد، اما محتمل آن سنگين است.

و ...
نقل قول کردن
-14 #40 جانباز از اصفهان 1393-05-28 11:32
به نقل از حامد:
اما پاسخ به انتقادات از حضرت علامه:
خطر بزرگ رو که کامل توضیح دادم، با تشکر از برادر بزرگوارم جناب آقای التماس دعای فرج.

اما استفاده از لقب بصیر، البته کامل آن بصیر به معنای حقیقی کلمه!
این سخنان مقام معظم رهبری بهمن 89 و درمنزل آیت الله مصباح یزدی بیان شده است و اگر شما نمی دانید، بهتر است بدانید که تذکرات و بیان خصوصی انحرافات از اواخر سال 87 شروع شده است و بیان عمومی آن با تائید رهبری در انتهای سال 89، از ابتدای سال 90 آغاز شده است.

هم علم، هم بصیرت به معنای حقیقی کلمه و هم صفا!

اگر توجه بفرمائید بکاربردن این سه واژه در کنار یکدیگر مفهوم بسیار روشنی را می رساند.

اما مبحث سحر:
عینا مطالب حضرت علامه را برای شما می آورم:
اينكه آدم جوري رفتار كند كه نزديك‌ترين دوستان و صميمي‌ترين همكارانش هم آزرده و با او مخالف شوند و توي روي او بايستند، اين رفتار براي يك سياستمدار در هيچ منطقي پذيرفته نيست. سياست ......

ادامه دارد...


حامد خوب برا خودت کباب پزون راه انداخته ای هر چه دل تنگت می خواهد کامنت بگذار تا سیر شی

در ضمن احتمال مهراد بودن شما ذهن را قلقلک می دهد البته اگر مهرداد باشی انکار می کنی
نقل قول کردن
+8 #39 حامد 1393-05-28 11:22
اما پاسخ به انتقادات از حضرت علامه:
خطر بزرگ رو که کامل توضیح دادم، با تشکر از برادر بزرگوارم جناب آقای التماس دعای فرج.

اما استفاده از لقب بصیر، البته کامل آن بصیر به معنای حقیقی کلمه!
این سخنان مقام معظم رهبری بهمن 89 و درمنزل آیت الله مصباح یزدی بیان شده است و اگر شما نمی دانید، بهتر است بدانید که تذکرات و بیان خصوصی انحرافات از اواخر سال 87 شروع شده است و بیان عمومی آن با تائید رهبری در انتهای سال 89، از ابتدای سال 90 آغاز شده است.

هم علم، هم بصیرت به معنای حقیقی کلمه و هم صفا!

اگر توجه بفرمائید بکاربردن این سه واژه در کنار یکدیگر مفهوم بسیار روشنی را می رساند.

اما مبحث سحر:
عینا مطالب حضرت علامه را برای شما می آورم:
اينكه آدم جوري رفتار كند كه نزديك‌ترين دوستان و صميمي‌ترين همكارانش هم آزرده و با او مخالف شوند و توي روي او بايستند، اين رفتار براي يك سياستمدار در هيچ منطقي پذيرفته نيست. سياستمداران، دشمنان صريحشان را هم يك‌جوري نگه مي‌دارند كه روزگاري از آنها استفاده كنند. آن وقت انسان با صميمي‌ترين دوستانش طوري برخورد كند كه انگار دارد با دشمنانش برخورد مي‌كند، آن هم با رفتارهاي سبكي كه در عزل بعضي از وزرا شد. آن وقت اين سئوال مطرح شد كه اين رفتارها اصولاً چگونه با منش اين شخص سازگارند؟ بهره هوشي اين شخص به تصديق دوست و دشمن از حد متعارف بالاتر است، پس چگونه شيفته يك شخص عادي مي‌شود؟ آن هم شيفتگي‌اي كه چنين حركات نامعقولي از او سر بزند! يك وقتي به برخي از دوستان نزديكم گفتم كه بيش از 90 درصد معتقدم كه او سحر شده است! اين وضعيت ابداً طبيعي نيست.

هيچ آدم عاقلي چنين كارهائي نمي‌كند، مگر آنكه اختيار از او سلب شده باشد. اين كارها هيچ توجيهي ندارند. يك وقت كسي اشتباهي مي‌كند، آن وقت هرچه او اشتباه مي‌كند، اين فرد مي‌آيد و توجيه مي‌كند! كسي كه ده تا دوست دارد، 9 تا دوستش را مي‌گذارد كنار و كارهاي دهمي را توجيه مي‌كند! آيا اين يك كار عاقلانه است كه انسان دائماً به آن 9نفر اعتراض كند و حتي يك بار هم به آن دهمي اعتراض نكند؟ چطور همه اشتباه مي‌كنند و كنار زده مي‌شوند، اما اين يكي مي‌شود مطلق و هرچه مي‌گويد درست است؟ اين قضيه اصلاً توجيه ندارد، اما گفتن اين حرف‌ها عوامانه است و كاري است كه پيرزن‌ها مي‌كنند. زن و شوهرها سر هر قضيه‌اي كه دعوا مي‌كنند، مي‌گويند جادو شده[خنده حضار]. حرف عاميانه‌اي بود كه بگوييم لابد او را جادو كرده‌اند. حرفي نبود كه بشود همه جا زد، مضافاً بر اينكه ما خودمان هم اهل اين كارها نبوديم. نه پدرمان جادوگر بود، نه خودمان اين كاره بوديم.

ادامه دارد...
نقل قول کردن
+5 #38 حامد 1393-05-28 11:08
ادامه...
رنگ نماد اسلیترین سبز است!
خون اصیل برای اسلیترین ها اهمیت ویژه ای دارد! و جادوگری از طریق نسب منتقل می شود!
مانند آنچه درباره سادات صدق می کند و کسی خارج از دایره سادات امکان سید شدن ندارد!

در داستان هری پاتر گفته شده که چهار جادوگر موسس هاگوارتز، هر کدام یک معیار خاص برای انتخاب دانش آموزان خود داشتند : خلوص خون، زیرکی، شجاعت، تلاش . کمی دقت کنید. متوجه می شوید که به غیر از خلوص خون که تهمتی است که به امام اول شیعیان زده شده، بقیه، صفات خلفای اول تا سوم هستند.

اما مبحث اصلی پس از این مقدمه ی طولانی:

نام ولدمورت از کجا آمده است؟
تام مارولو ریدل ( Tom Marvolo Riddle )، حروف نام خود را به هم می ریزد و جمله ی «من لرد ولدمورت هستم» ( I am Lord voldemort ) را می سازد. جادوگران به این معتقدند، که نام ولدمورت شوم است و نباید نام او را برد و حتی جادوگران طرفدار ولدمورت هم نام وی را نمی برند به جهت آنکه برای آن حرمت قائل اند و به جای آن از واژه ی لرد سیاه استفاده می کنند!
این هم یک بخش تکمیل کننده ی دیگر لایه ی اهانت به اسلام است.
زیرا نام امام زمان، همان نام پیامبر است و این نام به احترام به این صورت نوشته می شود « م–ح-م-د » و این ، به هم ریخته شده ی واژه ی محمد است!! و زمانی هم که امام زمان ظهور می کنند، این طور خود را معرفی می کنند « انا بقیه الله »! و از سوی دیگر شیعیان به احترام ایشان، نام اصلی ایشان را نمی برند و از کلماتی همچون : حجت، مهدی، بقیه الله، امام زمان و... استفاده می کنند.
و این مفاهیم ذکر شده، یعنی نام بهم ریخته شده و همچنین لقب و حرمت گذاری شیعیان در بردن نام امام زمان، با وقاحت تمام در این داستان بیان شده.

اما عموم جادوگران ولدمورت را با چه نامی خطاب قرار می دهند؟
اسمشو نبر!!!
و این آنجایی است که بعضی ها، حال یا از روی آگاهی و یا به علت حضور در محافل جریان حامی مهندس مشایی خود را لو می دهند و آن خطر بزرگ و بزرگترین تهدید از صدر اسلام نقاب از چهره ی خود برمی دارد!

قطعا خواهند آمد و با دستپاچگی کامل تمام تلاش خود را خواهند کرد که هم استدلال های بنده را زیر وال ببرند و هم گاف بزرگی که داده اند را (چه عمدا و از سر آگاهی و چه سهوا و از روی غفلت) سرپوش بگذارند!

هری پاتر یکی از بزرگترین پروژه های شیطان پرستی، خرافه گرایی و ضد مهدوی جریان صهیونسم جهانی (بازوی تبلیغاتی شیطان) در سالیان اخیر به حساب می آید و فارغ از داستانی که دارد مفاهیم عمیقی را به مخاطب خود القا می کند!
نقل قول کردن
-11 #37 جانباز از اصفهان 1393-05-28 10:57
.
إن ربک لبالمرصاد
دوستان جریان هاشمی بعد از اینکه کامل وارد کمین گاه مرصاد خداوند شدند دستور شلیک صادر شده است منتظر باشید تا این گروه به صورت فله ای و دسته ای مورد انتقام الهی قرار بگیرند جدیدا" مهرداد گُم وگور شده است گوییا دیده است آنقدر مفتضح شده اند که دیگر کامنت گذاشتن برایش جز مفتضح شدن بیشتر نتیجه ای ندارد


کمپین احقاق حقوق بورسیه‌های دکتری و اعلام جرم علیه مسئولین وزارت علوم راه افتاد

دولت بهار: کمپین احقاق حقوق بورسیه‌های دکتری و اعلام جرم علیه مسئولین وزارت علوم و رسانه های نشر دهنده اکاذیب هم راه افتاد.

dolatebahar.com/.../...
نقل قول کردن
+8 #36 حامد 1393-05-28 10:54
خب احسنت اول به جناب آقای التماس دعای فرج که پشت پرده ای که بنده از گفتنش ابا داشتم رو مطرح کردند و احسنت دوم به آقای محمود امت با این دفاع منفعلانه شان!!!

اما احسنت اصلی به جناب آقای سیجانی که افرادی را به عنوان رصد انتخاب کرده است که ابتدایی ترین مسائل را در حوزه صهیونیست و شیطان شناسی نمی دانند!

مقدمه، رصد جریان صهیونیسم جهانی که بدون شک دست پرورده شخص ابلیس هست و پروژه های معرفی امام زمان (عجل الله) توسط دستگاه تبلیغاتی شیطان در این 30 سال گذشته ما را با عناوین متعددی روبرو می کند که بطور مثال فیلم 300 و آن سوار بر اسب سفید یکی از آنهاست.

اما یکی از بزرگترین و البته مخوف ترین تحرکات جبهه ی شیطان علیه امام زمان (عجل الله) داستان و فیلم های هری پاتر است.

در این داستان کودکی وجود دارد که زنده مانده است!!! بیشتر توضیح نمی دهم، دوستانی که علاقه دارند با کمی تحقیق متوجه اینکه این کودک (هری) در حقیقت کدام شخصیت خبیث است خواهند شد.

اما شخصیتی که نتوانستد این کودک را بکشد کیست؟!
لرد ولدمورت!!!
نشانه شناسی لرد ولدمورت:
در داستان گفته می شود که بیش از هزار سال پیش، 4 جادوگر بزرگ، مدرسه ی جادوگری هاگوارتز را بنا می کنند و یکی از آنها پس از مدت کوتاهی به خاطر اختلافاتی، مدرسه را ترک می کند. و قبل از خروجش از مدرسه تالاری را در مدرسه بنا می کند و در آن هیولایی قرار می دهد و می گوید که نواده ی من می آید و منویات و خواسته های مرا دنبال می کند.
این چهار جادوگر نماد وقیحانه ای از چهار خلیفه راشدین اسلام است

این تشبیه به نوعی تشبیه دین اسلام به جادو است و چهار خلیفه راشدین، به چهار جادوگر تشبیه شده اند، این تشبیه همان حرفی است که اشراف جاهلی در ابتدای بعثت، به حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) تهمت می زدند و در طول سالها و قرن های بعد هم افرادی بر آمدند که چنین ادعایی کنند. کدام ادعا؟ ادعای سحر بودن کلام پیامبر و جادوگر بودن خود پیامبر.

بنای مدرسه توسط چهار جادوگر در حدود 1000 سال پیش، همان بنای حکومت اسلامی است ( که بیش از هزار سال از زمان ایجاد آن می گذرد ) و ایجاد یک تالار در اعماق مدرسه ( به صورت پنهانی ) ، نشان دهنده ی تفکر و انشعاب شیعه می باشد! که از دید دیگر خلفا باطل انگاشته شده است ( همان طور که سه جادوگر این داستان، در برابر ساخت این تالار موضع گرفتند )

از سوی دیگر در داستان آمده است:
جادوگر جدا شده از بقیه، گفت: نواده ی من می آید و اهداف مرا دنبال می کند و دیدیم که ولدمورت آمد ؛ او یک دوره قدرت رانی کرد و سپس ضعیف شد و غایب شد و پس از مدتی دوباره قدرت گرفت و در کنار مقبره پدرش ظهور کرد. آن نواده کیست؟! از دیدگاه شیطانی آنها حضرت مهدی (عجل الله) (پناه بر خدا).

ادامه دارد...
نقل قول کردن
+3 #35 التماس دعای فرج 1393-05-28 01:28
به نقل از محمودِ امت:
یعنی خنده دارتر از این اتهام را تا حالا ندیده بودم!
ادعای مهدویت!!!آن هم کسی که مدام از آمدن حضرت مهدی (ع) میگوید؟! خودتان خنده تان نگرفت؟ اگر می گفت او خواهد آمد آنوقت چطور میخواست بگوید او من هستم؟!خودش که آمده بود!!! شاید بگویید فرد دیگر منظور است! مگر فرد دیگر نیامده بود؟!
استغفرالله!

2- در ماههای آخر در برخی دوستان لمس کردم که معتقد شده اند اگر نعوذبالله آقای مشایی منتَظَر موعود نباشد، صد در صد یک ارتباطی با او دارد؛ واسطه، نماینده، فرستاده و ... .

جوّ هیجانی سال 88 و 89 میتوانست حزب الله رو هم درگیر این کند.

1- جدای از بحث، واقعیتی که یکبار در تاریخ سابقه دارد خنده دار است؟ آره؟!

3- گفتید مردم چگونه بررسی کنن؟ خب خود شما چگونه بررسی کردید؟ مردم (حزب الله) به منابع شما دسترسی نداشتن یا در حد شما توان تجزیه و تحلیل نداشتن؟!!

u:313
نقل قول کردن
-8 #34 جانباز از اصفهان 1393-05-28 01:06
به نقل از محمودِ امت:
سلام علیکم @};-
اشتباه برداشت بنده رو ببخشید!
قبول بفرمایید که جناب جانباز برای همه! تیغ از رو می کشند! و این نوع برخورد همیشه جواب نمیده


حاجی متوجه نمی شوید که دارید جوسازی می کنید کامنتتان را یک بار دیگر بخوانید بدهیم سرمان را دست شما تا چون داعشی ها ببرید
نقل قول کردن
-4 #33 محمودِ امت 1393-05-28 00:56
به نقل از التماس دعای فرج:
علامه گفت بزرگترین خطر از صدر اسلام. بزرگترین خطر چی میتونه باشه؟
لب کلام علامه این بود که ظرفیت این وجود داره یک نفر ادعای مهدویت کند. ظرفیتش وجود داره ولی احتمالش نزدیک به صفره!
ما شاهد دوستان عجیبی بودیم که اونقدر مومن شده بودند که بدون استناد به حدیث و استناد به عقل، یقین حاصل کردند که چاوز یکی از یاران حضرت است. :-O
این یعنی واقعا ظرفیت بوجود آمده بود.
علامه در پی خلع سلاح افتاد، ولو احتمال استفاده از آن سلاح در حد صفر باشد...
zz:

یعنی خنده دارتر از این اتهام را تا حالا ندیده بودم!
ادعای مهدویت!!!آن هم کسی که مدام از آمدن حضرت مهدی (ع) میگوید؟! خودتان خنده تان نگرفت؟ اگر می گفت او خواهد آمد آنوقت چطور میخواست بگوید او من هستم؟!خودش که آمده بود!!! شاید بگویید فرد دیگر منظور است! مگر فرد دیگر نیامده بود؟!
استغفرالله!
نقل قول کردن
-5 #32 محمودِ امت 1393-05-28 00:51
به نقل از التماس دعای فرج:
علیکم السلام
1-پس قبول کردید که بودن کلمه «مسموعات» در جمله، بهتر از نبودنش است.
2- خب چه فرقی داره؟ مردم هم توان بررسی و تشخیص صحت و سقم رو دارند. ندارن؟!!!
مردم بررسی میکنن؛ درست بود به تکلیفشان عمل میکنند، نبود هم به تکلیفشان.
خدا رو شکر اونقدر کلمه «مسموعات» تو بوق رفت که همه بفهمند که بر مبنای «دلیل» اتهام بار نشده، بر مبنای «اماره»، مظنون معرفی شده.
3- دقیقا بفرمایید اگه علامه اون سخن رو نمیگفتند حزب اللهیها زمان انتخابات چگونه عمل می کردند که دولت آقای احمدینژاد تمام نشود؟؟؟
u:313

پاسخهای شما منطقی نیست!
1- نخیر, اوردن کلمه مسموعات گناه ایشان را کم نمیکند!چون ایشان به عنوان یک علامه ی بصیر صحبت کردند . تازه طبق روایات گناه ایشان به عنوان یک روحانی که باید الگوی دیگران باشد(علامه بودنشان به کنار) مضاعف است
2- ببخشید میشه بفرمایید مردم چطور توانایی بررسی و تشخیص صحت و سقم سحر شدن احمدی نژآد یا اینکه آنها بزرگترین خطر از صدر اسلام تاکنون هستند و ... را دارند؟دکتر احمدی نژاد همسایه ی کناریشان نبود رئیس جمهور کشور بود!
3- موضوع تمام شدن دولت احمدی نژآد نبود! ( که به نوعی بود- خواستید توضیح خواهم داد) اما حرف قبلی بنده زمینگیر کردن دولت بود که دقیقا از سال 90 شروع شد.
اواخر سال 89 احمدی نژاد از اصلاح امور بانکی( قبول دارید که هر فسادی که انجام میشود اولین دلیلش زر هست و بعدهم زور که تزویر هم به کمکشان میاید)سخن گفت و اول سال 90 هم امام خامنه ای فرمودند امسال اولویت در کشور مسائل اقتصادی است و خواستند که دیگران مسائل فرعی را مسئله ی اصلی کشور نکنند در حالیکه قبلا هم به نوعی مسئله ی فرعی را معرفی کرده بودند( پیش بینی حضرت آقا دقیقا درست بود) اما متاسفانه از همان اوایل سال 90 حضرت علامه دقیقا مسئله ی فرعی را مسئله ی اصلی کشور کردند و به تبعش دولتی که میخواست کار کند را هر روز به نحوی درگیر کردند. بفرمایند چرا به توصیه ی اولین سخنرانی آقا در سال 90 توجه نکردند!
اینها بارها پرسیده شده اما امثال شما نمیخواهید بشنوید! چشمتان را بر حقیقت نبندید. متعصبانه دفاع نکنید.شما هم باید روزی پاسخگو باشید. ( قبل از شمابه خودم میگم)اگر حرفتان بر روی حتی یک نفر تاثیر کند. چه مثبت باشد چه منفی شما هم پاداش یا جزا خواهید گرفت.
نقل قول کردن
+7 #31 التماس دعای فرج 1393-05-27 23:53
به نقل از التماس دعای فرج:
علامه گفت بزرگترین خطر از صدر اسلام. بزرگترین خطر چی میتونه باشه؟

لب کلام علامه این بود که ظرفیت این وجود داره یک نفر ادعای مهدویت کند. ظرفیتش وجود داره ولی احتمالش نزدیک به صفره!

ما شاهد دوستان عجیبی بودیم که اونقدر مومن شده بودند که بدون استناد به حدیث و استناد به عقل، یقین حاصل کردند که چاوز یکی از یاران حضرت است. :-O

این یعنی واقعا ظرفیت بوجود آمده بود.

علامه در پی خلع سلاح افتاد، ولو احتمال استفاده از آن سلاح در حد صفر باشد...

zz:

اصلاح میکنم:

علامه پیشتر در پی خلع سلاح افتاد، ولو احتمال استفاده از آن سلاح در حد صفر باشد...
نقل قول کردن
-7 #30 جانباز از اصفهان 1393-05-27 23:49
به نقل از شاکی:
جناب محمود امت باسلام وتحیت.بی زحمت منو داخل این جریان وارد نکن.بنده نتنها انتقادی از جناب جانباز نداشتم بلکه به ایشان ونوع ادبیات دشمن خوارکنش ارادت دارم.روح وکلام من کاملا روشن است ومعنی ان این بود جناب جانباز محترم زحمت کشیده وبا موشک قلم خود برجکش رابزن چرا که کلوخ انداز را پاداش سنگست.


حاجی من در هر حالت مخلص شما هستم و همینطور هم ارادتمند همه طرفداران احمدی نژادی این بحث ها جزئی است و همیشه خداوند کمک کرده است از زیر فشار های احساسی این بحث ها به راحتی خارج بشوم ما کی هستیم که بخوابیم از خوبانی که توانستنددر کوران بی بصیرتی حقیقت را تشخیص بدهند ایراد جدی بگیریم همه این به ظاهر دلخوری ها و اعترا ض ها جزئی و سطحی است

در هر حالت دیدگاه ها در برخورد با افراد متفاوت می باشد و من هم پافشاری بر طرفداری از سبک برخوردم نمی کنم ان شا الله خداوند ما را بر ایراد هایمان واقف کند و در آخر اینکه این دوستان خیلی دقت نمی کنند که با چه پدیده های عجیب و غریبی در این سایت و حتی در فضای سایبر و وسیع تر در قضای سیاسی کشور مواجه هستیم نمی توان از حدی بیشتر محترمانه و لطیف برخورد کنیم اگر در صورت لزوم شفاف انتقاد نکنیم اگر در موقع لزوم افراد خاص را در تنگنا ی منطقی و کافی قرار ندهیم افراد تا می توانند اذیت و تأثیر منفی می گذارند و اصلا" متوجه نمی شوند که دارند چه کار می کنند باید از لحاظ روانی هم آنان را کنترل نمود نه صرفا" از لحاظ دلیل و منطق زیرا اینان در تیرس عقل سلیم قرار ندارند و بیشتر و بیشتر تنها در تیر رس احساسات و تصورات حاکم بر ما انسان ها قرار دارند و باید در حالتی که شخصیت واقعی آنان تخریب نشود (حالا شخصیت ظاهری مهم نیست ) با همین سلاح آنان را کنترل نمود تا آسیبشان به حداقل برسد این دوستان دقت نمی کنند گه گاه لازم است بر زخم چرکین شده ای که خوب نمی شود آتشی داغ گذاشت اینان متوجه نیستند که افرادی چون خراسانی و التماس دعای ... چه پدیده های خطرناکی برای بصیرت حزب الله هستند و با این تسلط بر گفتمان اسلام و انقلاب دمار از بصیرت حزب الله در می آورند

من حدودا"یک ماه یا بیشتر ازسال 90 گذشته بود که خطر شروع جوسازی ها ی مصباح را دیدم آن موقع در وبلاگم (nazdik1400.blo gfa.com) شفاف و قاطع به ایشان هشدار می دادم و با او به مقابله برخواسته بودم دوستانِ حتی احمد ی نژادی به من ایراد می گرفتند ولی الان نه زیرا آنچه را آنموقع می دیدم آنان الان دارند می بینند و لذا انان هم شفاف ایراد می گیرند
نقل قول کردن
+4 #29 التماس دعای فرج 1393-05-27 23:49
به نقل از محمودِ امت:
...
3-بنده یک بهاری که فقط به خاطر دل امام خامنه ای به جلیلی رای دادم.دیگر بهاری ها را هم می شناسم که همین کار را کردند!...

علامه گفت بزرگترین خطر از صدر اسلام. بزرگترین خطر چی میتونه باشه؟

لب کلام علامه این بود که ظرفیت این وجود داره یک نفر ادعای مهدویت کند. ظرفیتش وجود داره ولی احتمالش نزدیک به صفره!

ما شاهد دوستان عجیبی بودیم که اونقدر مومن شده بودند که بدون استناد به حدیث و استناد به عقل، یقین حاصل کردند که چاوز یکی از یاران حضرت است. :-O

این یعنی واقعا ظرفیت بوجود آمده بود.

علامه در پی خلع سلاح افتاد، ولو احتمال استفاده از آن سلاح در حد صفر باشد...

zz:
نقل قول کردن
+6 #28 التماس دعای فرج 1393-05-27 23:40
به نقل از محمودِ امت:
سلام علیکم
... پس خیلی راحت میشود هر چیزی را که می شنویم نشر بدهیم بعد هم یه " شنیده ایم" بزنیم بهش و تمام!!!
...

علیکم السلام

پس قبول کردید که بودن کلمه «مسموعات» در جمله، بهتر از نبودنش است.

به نقل از محمودِ امت:
....2-اگر این مسئله را به یک قاضی برای بررسی گفته بودند حرف شما درست اما ایشون این جملات را به صورت عمومی گفته اند.خب اگر بررسی شد و مشخص شد آن مسموعات درست نبوده ایشان باید همین اشتباه بودن حرفشان را باز هم به صورت عمومی بیان می کردند!که نکردند...

خب چه فرقی داره؟ مردم هم توان بررسی و تشخیص صحت و سقم رو دارند. ندارن؟!!!

مردم بررسی میکنن؛ درست بود به تکلیفشان عمل میکنند، نبود هم به تکلیفشان.

خدا رو شکر اونقدر کلمه «مسموعات» تو بوق رفت که همه بفهمند که بر مبنای «دلیل» اتهام بار نشده، بر مبنای «اماره»، مظنون معرفی شده.


به نقل از محمودِ امت:
....
گاهی یک مورچه هم میتونه یک فیل رو زمین گیر کنه بستگی داره کجا را نیش بزنه!
ایشون جدای از حامیانش به اعتبار دولت احمدی نژآد ضربه زد!ایشون حرفی را زدولی چه کسانی استفاده اش را کردند؟ قطعا فقط حامیان خودش نبودند! شما بقیه ی اصولگرایان رو در این بخش نادیده گرفتید هرچند در زمان انتخابات چند شاخه شدند!
نمیگم فقط این سخنان علامه باعث شد اما مطمئنا یکی از عوامل تاثیر گذار بود چون بچه حزب اللهی ها به سخنان ایشون استناد کردند!
همانها که در انتخابات یا به قالیباف رای دادند یا به ولایتی! یا دیگران!!!

دقیقا بفرمایید اگه علامه اون سخن رو نمیگفتند حزب اللهیها زمان انتخابات چگونه عمل می کردند که دولت آقای احمدینژاد تمام نشود؟؟؟



u:313
نقل قول کردن
-3 #27 محمودِ امت 1393-05-27 23:08
به نقل از التماس دعای فرج:
سلام

1- بله! شاکی برای اینکه بعدا بعنوان مفتری تعقیب نشه، بهتره در داگاه بگه اینها مسموعات بود. (هم وظیفه ش رو انجام داده و هم تحقیق رو واگذار کرده)

2- گاهی باید جواب عدم نشر مسموعات رو اون دنیا بدیم. اگه نگم «یکی بره راجع به کرسنت تحقیق کنه» باید جواب بدم.

3- نتیجه ش این شد که اون 4 میلیون جزو این بهای ها نشدند!
راستی چطور حرف کسی که فقط 4 میلیون طرفدار داره میتونه رییس جمهور رو زمینگیر کنه؟!

سلام علیکم

1- جناب علامه در محضر دادگاه سخن نگفتند اما مطمئنا در محضر دادگاه الهی این مصداق تهمت است و باید پاسخگو باشند! صرف اینکه بگویند مسموعات است آیا در محضر الهی هم قابل قبول است؟ پس خیلی راحت میشود هر چیزی را که می شنویم نشر بدهیم بعد هم یه " شنیده ایم" بزنیم بهش و تمام!!!
2-اگر این مسئله را به یک قاضی برای بررسی گفته بودند حرف شما درست اما ایشون این جملات را به صورت عمومی گفته اند.خب اگر بررسی شد و مشخص شد آن مسموعات درست نبوده ایشان باید همین اشتباه بودن حرفشان را باز هم به صورت عمومی بیان می کردند!که نکردند
3-بنده یک بهاری که فقط به خاطر دل امام خامنه ای به جلیلی رای دادم.دیگر بهاری ها را هم می شناسم که همین کار را کردند!
گاهی یک مورچه هم میتونه یک فیل رو زمین گیر کنه بستگی داره کجا را نیش بزنه!
ایشون جدای از حامیانش به اعتبار دولت احمدی نژآد ضربه زد!ایشون حرفی را زدولی چه کسانی استفاده اش را کردند؟ قطعا فقط حامیان خودش نبودند! شما بقیه ی اصولگرایان رو در این بخش نادیده گرفتید هرچند در زمان انتخابات چند شاخه شدند!
نمیگم فقط این سخنان علامه باعث شد اما مطمئنا یکی از عوامل تاثیر گذار بود چون بچه حزب اللهی ها به سخنان ایشون استناد کردند!
همانها که در انتخابات یا به قالیباف رای دادند یا به ولایتی! یا دیگران!!!
نقل قول کردن
-2 #26 محمودِ امت 1393-05-27 22:57
به نقل از شاکی:
جناب محمود امت باسلام وتحیت.بی زحمت منو داخل این جریان وارد نکن.بنده نتنها انتقادی از جناب جانباز نداشتم بلکه به ایشان ونوع ادبیات دشمن خوارکنش ارادت دارم.روح وکلام من کاملا روشن است ومعنی ان این بود جناب جانباز محترم زحمت کشیده وبا موشک قلم خود برجکش رابزن چرا که کلوخ انداز را پاداش سنگست.

سلام علیکم @};-
اشتباه برداشت بنده رو ببخشید!
قبول بفرمایید که جناب جانباز برای همه! تیغ از رو می کشند! و این نوع برخورد همیشه جواب نمیده
نقل قول کردن
+6 #25 التماس دعای فرج 1393-05-27 22:57
به نقل از محمودِ امت:
.....
آیا مسموعات در دادگاه سند متقن و مستدل محسوب می شود؟
آیا نباید جواب نشر مسموعات مان را در دنیای دیگر بدهیم؟
نتیجه ی نشر آن مسموعات چه شد؟ غیر از زمین گیر کردن دولت مردمی احمدی نژآد؟
غیر از این شد که نتیجه ی انتخابات برای جناب علامه شد 4 میلیون رای که خیلیش هم هواداران احمدی نژآدبودند؟
...
....

سلام

1- بله! شاکی برای اینکه بعدا بعنوان مفتری تعقیب نشه، بهتره در داگاه بگه اینها مسموعات بود. (هم وظیفه ش رو انجام داده و هم تحقیق رو واگذار کرده)

2- گاهی باید جواب عدم نشر مسموعات رو اون دنیا بدیم. اگه نگم «یکی بره راجع به کرسنت تحقیق کنه» باید جواب بدم.

3- نتیجه ش این شد که اون 4 میلیون جزو این بهای ها نشدند!
راستی چطور حرف کسی که فقط 4 میلیون طرفدار داره میتونه رییس جمهور رو زمینگیر کنه؟!
نقل قول کردن
-5 #24 شاکی 1393-05-27 22:48
جناب محمود امت باسلام وتحیت.بی زحمت منو داخل این جریان وارد نکن.بنده نتنها انتقادی از جناب جانباز نداشتم بلکه به ایشان ونوع ادبیات دشمن خوارکنش ارادت دارم.روح وکلام من کاملا روشن است ومعنی ان این بود جناب جانباز محترم زحمت کشیده وبا موشک قلم خود برجکش رابزن چرا که کلوخ انداز را پاداش سنگست.
نقل قول کردن
-4 #23 محمودِ امت 1393-05-27 22:42
به نقل از التماس دعای فرج:
سلام

حرف منو تحریف نکن!

من نگفتم «بر اساس مسموعات»، گفتم آوردن واژه ی «مسموعات» دلیل بر تقوا است.

دوست عزیز
فرقی نمی کند
این مصداق تهمت است !
حالا که واژه ی مسموعات را آورده اند قرار نیست در اصل موضوع تفاوتی حاصل شود

به نقل از جانباز از اصفهان:
حالا من به شما ایراد نمی گیرم ولی می توانستید همین سخنان را به قول خودتان محترمانه بگویید و ما را کنار حامد نگذارید و ....
........حتی من ندیده ام وقتی سعاح را به خاطر پاکستانی بودن مورد هجوم قرار می دهند شما واکنشی نشان بدهید ...


www.u313.ir/index.php/2014-02-05-14-05-43/item/1203-2014-08-08-18-43-00.html#comment-233799
نقل قول کردن
-8 #22 جانباز از اصفهان 1393-05-27 22:30
به نقل از محمودِ امت:
برادر عزیز

قبول بفرمایید که شما خیلی تند با بقیه برخورد میکنید. این درست نیست که هرکس به شما اندک مخالفتی کرد او را بنوازید! دیدید که جناب شاکی هم مشابه همین نظر را داشتند( در مقاله ی قبلی نظرشان را دیدم)
و اما درمورد مواضع محترمانه!
ببینید چه خوب می شود انتقاد کرد که هم محترمانه باشد هم حرف خودت را زده باشی
آقای حسن خیلی قشنگ انتقادشان را گفته اند حالا بقیه باید جواب منطقی و مستدل بدهند که نهایتا به نتیجه ای خواهد رسید. اما با جدل کردن و دعوا کردن راه به جایی نخواهیم برد.

به نقل از محمودِ امت:
برادر عزیز

قبول بفرمایید که شما خیلی تند با بقیه برخورد میکنید. این درست نیست که هرکس به شما اندک مخالفتی کرد او را بنوازید! دیدید که جناب شاکی هم مشابه همین نظر را داشتند( در مقاله ی قبلی نظرشان را دیدم)
و اما درمورد مواضع محترمانه!
ببینید چه خوب می شود انتقاد کرد که هم محترمانه باشد هم حرف خودت را زده باشی
آقای حسن خیلی قشنگ انتقادشان را گفته اند حالا بقیه باید جواب منطقی و مستدل بدهند که نهایتا به نتیجه ای خواهد رسید. اما با جدل کردن و دعوا کردن راه به جایی نخواهیم برد.


حالا من به شما ایراد نمی گیرم ولی می توانستید همین سخنان را به قول خودتان محترمانه بگویید و ما را کنار حامد نگذارید و ....

آیا کامنت کابر شاکی حاکی از این بوده است که دیدگاه منفی نسبت به رفتار من داشته اند؟ امیدوارم این را خودشان پاسخ بدهند تا مطلب مشخص بشود زیرا کامنت ایشان باعث استناد شما برای اثبات درستی اعتراضتان شده است(البته اگر به این قسمت بیایند و این کامنت را ببینند)

در آخر من از شما سئوالی دارم :

چگونه است وقتی چند کامنت گذار در چند روز پیش آنگونه بر من یورش می بردند شما ساکت بودید و نگفتید خوب جانباز از اصفهان چقدر تا به حال در این سایت و کلا" در فضای سایبر وقت صرف نموده است چه در این سایت چه در وبلاگ هایش که هفت بار فیلتر شده اند و تا مرز خطر رفته است و لذا منطقی می با شد من کامنتی را در مقابل این کامنت گذاران غیر منطقی بگذارم تا اینگونه جاده را باز نبینند برای تخریب جانباز از اصفهان (حاجی اینها می ماند و ثبت می شود ) حتی من ندیده ام وقتی سعاح را به خاطر پاکستانی بودن مورد هجوم قرار می دهند شما واکنشی نشان بدهید حالا سوال من این است شما که نسبت به بر خورد با ما بی تفاوت هستید چگونه نسبت به برخورد با کسانی که اگر احمدی نژا د را دستشان بدهید خرخره اش را می جوند ، اینگونه دغدغه مند شده اید؟؟؟ البته من ایرادی به این دغدغه شما نمی گیرم ولی چرا یک طرفانه؟
نقل قول کردن
+9 #21 التماس دعای فرج 1393-05-27 22:29
به نقل از سعاح:
وَمَا لَهُم بِهِ مِنْ عِلْمٍ إِن يَتَّبِعُونَ إِلَّا الظَّنَّ وَإِنَّ الظَّنَّ لَا يُغْنِي مِنَ الْحَقِّ شَيْئًا با کمال پررویی میگویند بیان کردن نظر بر اساس مسموعات دلیل بر متقی بودنشان هست۔

سلام

حرف منو تحریف نکن!

من نگفتم «بر اساس مسموعات»، گفتم آوردن واژه ی «مسموعات» دلیل بر تقوا است.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد