رایحه ظهور

قدس در انتظار امام مهدی(عج)

نامه یک جوان فلسطینی به ملت ایران

حجت‎الاسلام سید کمیـل باقرزاده نوشـت :

امـسال با دعــوت امام جمعه ى محترم شهرستــان نائین و شوراى هماهنگی تبلیغات اسلامی، توفیق شد به عنوان سخنران پایانی مراسم راهپیمایی روز قدس در خـدمت مردم شهــیدپرور نائین بودم. روز پنجــشنبه که داشتم فیشهاى سخنرانیم را مرتب میکردم، ارتباط واتس اپی با دوست عزیز فلسطینیم در غـزه بعد از چند روز قطع تماس برقرار شد.

» ابتدای نظرات (6)

 به دوست عزیــزم گفتم که من عازم نائین در استان اصفهانم تا به عنوان سخنران روز قدس صحبت کنم. شمــا پیــامی براى مردم نائیـن و ملت ایران ندارید تا من از قول یک جوان فلسطینی بیان کنم؟ ایشان هم معرفت به خرج داد و پیام بلـندبالایی نوشت و فرستاد. من هم ترجمه  کردم و در پایان سخنرانی، در جمع مردم عزیز نائین این پیام را خواندم، که خیلی با اســتقبال و ابراز احساسات مردم مواجه شد.

این متن، سندی دیگر از پیوند عاطفی و معنوی ملت فلسطین با ملت ایران و قدرشناسی جوانان فلسطینی نسبت به حمایتهاى ملت ایران از مقاومت فلسطین است. این متن پاسخی است به بسیاری از شایعات و تخریبها و تلاشها براى بدبین کردن ملت ایران به مردم مظلوم فلسطین.

من بیش از دو سال است که با این جوان فلسطینی دوستم و میدانم که او شیعه نیست، اما مثل بسیاری از مردم فلسطین و غزه محبّ اهل بیت علیهم السلامه، و همیشه نسبت به اهل بیت با احترام خاصی صحبت میکند.
همه ى شما عزیزان رو به خوندن پیام دوست فلسطینی توصیه میکنم، و از همه دعوت میکنم اگر در پاسخ به نامه ى دوستمان پیامی دارند، در کامنتها به صورت کوتاه بنویسند تا إن شاء الله ترجمه شده و برای فلسطین ارسال شود. 

بسم الله الرحمــن الرحیم
أذن للذین یقاتلون بأنهم ظلموا وأن الله على نصــرهم لقدیر.
نامه ای از سرزمین فلسطین و از غزه ى صبور به عزیزان دل، ملت مسلمان و مجاهد ایران، از طرف جوانی مثل شما برادرانم، و فرزندی مثل فرزندان شما پدران و مادران عزیز. 
سپاس خدایی را که توفیق جهاد در این سرزمین مبارک را به ما عطا فرمود، و ما را با یاری خود و پشتیبانی راست قامتانی چون شما ملت ایران عزّت بخشید. سپاس خدایی را که ما را و انقلاب جهادی مان را با یاورانی چون شما شرافت بخشید، آنگاه که دیگران ما را تنها گذاشتند و رها کردند. و درود و سلام بر سرورمان رسول خدا و خاندان پاکش. 
ایستادگی و استقامت شما مردم ایران و حکومت جمهوری اسلامی بر موضع حمایت و پشتیبانی از مقاومت فلسطین با سلاح را می ستایم، و از یاری و دعاى شما سپاسگزارم. و به جوانان مسلمان ایرانی می گویم: همانطور که تاکنون بر دین خود استوار بوده اید و یاور مظلومان فلسطین ى مستضعفان جهان بوده اید، همچنان در خط انقلاب و گوش به فرمان ولیّ امرتان امام خامنه ای باشید.
همچون سیدالشهداء أبی عبدالله الحسین علیه السلام به عهد خود در جهاد فی سبیل الله وفادار بمانید. و خود را براى آزادسازی قدس آماده کنید، که قدس در انتظار شما و در انتظار مسلمانانی است که إن شاء الله به زودی با امام مهدی علیه السلام وارد آن خواهند شد، تا به امید خدا به زودی با یکدیگر در قدس شریف ملاقات کنیم. 
در روز جهانی قدس یاد میکنم از امام خمینی رضوان الله علیه و به روح او درود می فرستم؛ و به رهبر معظم انقلاب اسلامی امام سید علی خامنه ای سلام می کنم؛ و سلام می کنم به فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، و به همه ى ملت ایران، از زن و مرد و پیر و جوان؛ و به همه ى شهداى باوفاى ایران درود می فرستم، خصوصاً ژنرال شهید، حسن طهرانی مقدم سازنده ى موشک فجر۵ که این روزها تلآویو را به لرزه در می آورد. 
عزیزانم، براى ما بسیار دعا کنید و ماجراى فلسطین را در همه ى کشورها منتشر کنید و به گوش جهان برسانید. خدا شما را از شرّ دسیسه هاى شیطان بزرگ آمریکا، و اسرائیل و مزدوران آنها حفظ کند. و مجدداً به شما سلام میکنم. همواره موفق و عزیز باشید.

والســلام علیکم ورحمــة الله

دیدگاه‌ها   

0 #6 طریق القدس 1393-08-11 00:09
پیاده روی در مشهد مقدس از میدان بیت المقدس تا میدان بسیج / از طوس به قدس کاروان می رانیم…
گزارش تصویری از ادامه پیاده روی در مشهد مقدس در ماه محرم الحرام از میدان بیت المقدس (فلکه آب) تا میدان بسیج (فلکه برق) و بازگشت به حرم امام رضا (علیه السلام)

یادآوری : علاقه مندان به حضور در کاروان "الی بیت المقدس" می توانند با ارسال عبارت "القدس لنا" همراه با نام و نام خانوادگی خود به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۴۱۸ و یا از طریق پست الکترونیکی (ایمیل) و یا به وسیله تماس با شماره های ۰۹۱۹۱۴۸۹۲۹۶ و ۰۹۱۹۱۵۸۸۷۴۴ و ۰۹۱۲۷۴۶۸۳۳۰ اعلام حضور و کسب اطلاع کنند.


دوستانی که در شبکه های اجتماعی موبایلی همچون واتس اپ حضور دارند با ارسال نام و نام خانوادگی خود به واتس اپ شماره ۰۹۱۲۷۴۶۸۳۳۰ در شبکه خبری واتس اپ این سایت عضو شوند ، ضمنا صفحه ما در شبکه اجتماعی اینستاگرام yazahra1418 می باشد.


ادامه اخبار در سایت یاران خراسانی:
yaran57.com








نقل قول کردن
-6 #5 ایرانی 1393-05-13 19:08
بی خیال ......
نقل قول کردن
+12 #4 ثارالله 1393-05-12 15:52
مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

مقاومت کنید، به زودی پرچم داران خراسان خواهند آمد...
نقل قول کردن
+11 #3 مهدی 1393-05-11 16:27
...

برادر عزیزم... بدان که مهدی در تهران به حال و روز شما غبطه می خورد... حسرتی زایدالوصف... شما در صف اول مبارزه با شقی ترین قوم موجود روی زمین و من در اینجا...

خالصانه می گویم، در نمازهایت برای من دعا کن... دعا کن که خدا زودتر امام مهدی را برساند... اگر او بیاید همه مشکلات ما حل می شود... همه مشکلات نوع بشر حل می شود... که جان من و جانهای عالم فدای او باد...



ببخشید زیاده شد... همانطور که نوشته ای، به زودی همدیگر را در قدس ملاقات می کنیم... در کنار هم نماز می گذاریم و شکر خدای بزرگ...

بشارت بر تو که این امر بسیار نزدیک است... بسیار بسیار نزدیک...

مقاومت کن که وعده دیدار نزدیک است...

اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری و بحق رقیه بنت الحسین سلام الله علیهم اجمعین
نقل قول کردن
+10 #2 مهدی 1393-05-11 16:08
...

برادر عزیز فلسطینی ام! مطمئن باش که تنها نیستی... مطمئن باش که ما در اینجا به یاد شما هستیم... ریز ریز اخبار را دنبال می کنیم... نمی شناسمت اما بدان و مطمئن باش در ایران، تقریبا یک میلیون جوان شهادت طلب آماده اند تا در راه آزادی قدس جانفشانی کنند... تمام آرزوی ما این است که در راه آزادی قدس و مسجدالاقصی شهید شویم... ما سالهاست که برای این امر در حال برنامه ریزی هستیم و موشک های فجر 5 که به آن اشاره داشتید، کوچکترین آنهاست... اصلا ما در سپاه ایران، سپاهی داریم به نام سپاه قدس... فرمانده آن قاسم سلیمانی است که مرموزترین فرد جهان است... کابوس امریکا و اسرائیل است... نمی دانم نامه چند روز پیش او را خوانده ای یا نه؟ تمام حرف بنده به برادر مبارز و مجاهدی چون شما همان حرفهای حاج قاسم است... سالهاست که مجاهدان فلسطینی در سپاه قدس و تحت نظر نیروهای حاج قاسم آموزش می بینند... و الحمدلله که حالا هم برای خودشان استادی شده اند... برادر فلسطینی ام! مطمئن باش که ما دست از آرمان قدس بر نخواهیم داشت... به خون حسین قسم که این داستان برای ما با همه چیز فرق دارد... اصلا از تمام اصول اسلامی و یا انقلابی مان هم که بگذریم، از عقایدمان که نمی توانیم بگذریم... شما مطمئنا این قضیه را می دانید که بر اساس عقاید شیعه اثنی عشری، مسئله قدس و آزادی آن ارتباط بسیار مهمی با مسئله ظهور امام مهدی دارد... احادیث بسیار، بر این قضیه تصریح دارند... ما ایرانی ها هم که همه فدایی مهدی صاحب الزمان هستیم...

دوست عزیز فلسطینی ام... به شما بشارت می دهم که ظهور مهدی نزدیک است... او نجات دهنده تمام انسانهاست... او اخرین امید انسانها در این دنیای وانفساست... به شما بشارت می دهم که ما بزودی همراه با همه شهیدان، از جمله همان حسن تهرانی مقدم که نوشته ای، و با همراهی ملتهای مسلمان دیگر، به همراه عیسی مسیح علیه السلام با لشکری از بسیجیان ایرران به قدس می آییم... به شما بشارت می دهم که به زودی تمام این صهیونیستها را مثل سگ می کشیم... با همین دستان خودمان... زمین و دریا و آسمان را برایشان تبدیل به جهنم می کنیم... کاری می کنیم که روزی هزار بار مرگ را تجربه و آرزو کنند... به شما بشارت می دهم که نابودی این حرامزاده های شیطانی نزدیک است... ما با کمک همدیگر آنها را از روی زمین خدا نابود می کنیم... و آنگاه حکومت جهانی اسلام برقرار می شود... صهیونیستها و رژیمی به نام ا س ر ا ئ ی ل، آنچنان نجاستی هستند که تا از روزگار محو نشوند، حکومت صالحان بر پا نمی شود... این ماموریت برای همه ماست... آخرین ورژن مبارزه امام حسینی در سال 2014...


...
نقل قول کردن
+9 #1 مهدی 1393-05-11 15:44
بسم الله الرحمن الرحیم
أّلا تقاتلون قوماً نکثوا أیمانهم وهموا بإخراج الرسول وهم بدؤوکم أول مرة أتخشونهم فالله أحق أن تخشوه ان کنتم مؤمنین
سطور زیر نامه ای است از سرزمین ایران به سرزمین فلسطین... جواب جوانی ایرانی و البته مسلمان به برادر مسلمان خویش... می دانم که احتمال خواندن او نزدیک به صفر است ولی می نویسم... می نویسم چون هم من زنده ام و هم او زنده است... هر دوی ما یک مقصد داریم و آن آزادی فلسطین است... این راه، بالاخره ما را یک جایی به هم می رساند...
سلام و رحمت خداوند بزرگ بر تمام مجاهدان راه حق... سلام و رحمت خداوند قادر بر برادران مسلمان و مجاهدم در غزه... سلام و درود بر نویسنده این نامه... اعتراف می کنم به بصیرت شما غبطه می خورم و همینجا لازم می دانم تذکر دهم که قدر خود را بیشتر بدانید... این سطور مختصر شما نشان دهنده عمق تفکر صحیحی است که ما هنوز در ام القرای جهان اسلام با بعضی ها بر سر آن اختلاف داریم... بگذریم...
من هم ماننده شما یک جوان مسلمان هستم... اشاره به شیعه و سنی فرمودید، دقیقا درست نوشته اید... مسئله فلسطین، مسئله جهان اسلام است... امام خمینی که رحمت خدا بر او باد و پیر مراد ماست، همیشه از این قضیه به عنوان یکی از ملاکهای مسلمان واقعی و غیر واقعی نام می برد... رهبر عزیز ما آقای خامنه ای، همیشه این مسئله را اولویت اول جهان اسلام می داند... حتی تا همین حالا که داعش تا بیخ گوشمان آمده است... چقدر زیبا درباره امام حسین نوشته ای... به نظرم خیلی تنگ نظر است کسی که امام حسین را فقط متعلق به شیعیان بداند... و در جهان امروز می بینیم که حسین هر روز بزرگتر می شود و متعلق به همه جهان شده است... جانها فدایش... شما مطمئن باش که ما در قضیه امام حسین با هیچ کسی شوخی نداریم... این یک باور جاری و ساری در سرزمین من است... اینجا اشتراک فراوانی بر سر مسئله امام حسین و نهضت او موجود است... ما ایرانی ها با تنها چیزی که شوخی نداریم همین قضیه است... اینجا افراد اگر ضد حکومت هم باشند، با امام حسین هیچ مشکلی ندارند... امام حسین به همه ما یاد داده است که چه باید بکنیم... به قول امام خمینی، تکلیف همه ما را سید الشهداء، ظهور عاشورا، در سرزمین کربلا روشن کرده است... این نسخه ای است که برای تمام بشریت پیچیده شده است... برای تمام اعصار آینده... و البته به خوبی و وضوح می بینیم که هزاران سال بعد از واقعه عاشورا، هنوز هم راه نجات، راه امام حسین است و بس...

...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد