رایحه ظهور

مرگ شارون ، نشانه ظهور منجی یهود!

جنازه شارون ، پیامبر وحشت صهیونیستها
» ابتدای نظرات (21)

وعده ظهور دجال توسط خاخام یهود

 

یک خاخام یهود برای کاهش یاس فراگیر صهیونیست های تندرو پس از مرگ آریل شارون فرمانده قتل عام فلسطینیان در اردوگاه صبرا و شتیلا، وعده ظهور «دجالـ» ( پیامبر دروغین یهود) دانست.
صراط: به نقل از روزنامه صهیونیستی معاریو نوشت: در واکنش به مرگ شارون که باعث ناامیدی شدید یهودیان تندرو شده، «یتسحاق کیدوری» خاخام یهودی گفت، این مرگ یکی از نشانه های ظهور دجال است که بنی اسراییل را بر اساس «اسفار عهد قدیم» از ظلم نجات می دهد و تلاش خواهد کرد، دشمنان یهود را از میان بردارد.

یهودیان افراطی با اعلام این که به کیدوری اعتماد دارند، از این خبر خوشحال شده اند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الیوم السابع به نقل از معاریو، یهودیان معتقدند که دجال (پیامبر دروغین یهود) هم اکنون در فلسطین اشغالی حضور دارد، ولی زمان ظهورش نرسیده است.

خاخام یهود همچنین گفت که ظهور عیسی مسیح(ع) به وقوع جنگ سختی بین یهودیان طرفدار دجال و مخالفان او منجر می شود، تا جاییکه یک سوم مردم روی زمین باقی می مانند و بقیه در جنگی که هفت سال طول خواهد کشید، کشته می شوند و پس از آن یاجوج و ماجوج ظاهر می شود.
منبع: ابنا
......
- از سوی دیگر مطالبی در میان یهود و غیر بهود منتشر شده است که حکایت از ان دارد که بر مبنای برخی از پیشگوئیها فردی با مشخصات شارون در آغاز نابودی دولت یهود از دنیا می رود و پس از مرگ وی دولت یهود در آخرالزمان به سرعت نابود می گردد. برخی بیان می کنند که شارون ملعون در همان سالهای اول کما از دنیا رفته بود اما ترس از انتشار و تحقق این پیش گویی موجب کتمان این مسئله و تداوم حیات نباتی او بوده است ، اما اینک و با اندک آرامشی که سران اسرائیل غاصب از فروکش کردن امواج بیداری اسلامی احساس کرده اند فضا را برای اعلام این خبر مناسب دیده اند ، امیدواریم بزودی اسرائیل غاصب بزودی از صحنه گیتی حذف شود.

دیدگاه‌ها   

-1 #21 سهرابی 1392-11-04 20:22
به نقل از شاداب:

هیچکس عرضه خارج کردن انقلاب از ریل را ندارد خیلی بد داری صحبت میکنی انگار 1 امریکایی شده رئیس جمهور ایران!!

بابا این چرتوپرت چیه تکرار میکنی یعنی جناب عالی از رهبری دل سوخته تری برانظام یاعلم غیب داری کم سفسطه کن ما حق نداریم کسی راکه خودرامسلمان پیرو ائمه میداند طردوتکفیرکنیم به نظرمن تو فردخطرناکی هستی به هزاران دلیل وبی دین
نقل قول کردن
-4 #20 سهرابی 1392-10-28 18:49
اقایون ما هم هستیم این نظرات سربسته را میتونیدبه هم بگید ماکه خوننده سایتیم هم باید استفاده کنیم
یاعلی مدد
نقل قول کردن
-1 #19 ali110 1392-10-27 19:23
به نقل از شاداب:
علی جان کسانی که دولت بکار گرفته تاییدیه مجلس شورای اسلامی را دارند و صد البته اگه این اشخاصی که شما در فکرتان هستند تا این حد زشت و روسیاه هستند رهبری سکوت میکردند؟نخیر سکوت نمیکردند همانطور که برای دولت گذشته سکوت نکردند و ان شخص خلع شد این حرفها با منطق من جور در نمیاد

آیا وزیر علومی که رد صلاحیت شد در دولت نیست ؟ البته صبر کن تا تحلیل خود را که گفتم تا دقایقی دیگر ارائه دهم . مطلب جذابی است که تا به حال نشنیده ای .
نقل قول کردن
0 #18 شاداب 1392-10-27 19:23
به نقل از ali110:
نیروهای دولت همانهایی هستند که به دولت روحانی به چشم یک پل نگاه می کنند تا خرشان از پل رد شود و متاسفانه روحانی اینها را به کار گرفته .

علی جان کسانی که دولت بکار گرفته تاییدیه مجلس شورای اسلامی را دارند و صد البته اگه این اشخاصی که شما در فکرتان هستند تا این حد زشت و روسیاه هستند رهبری سکوت میکردند؟نخیر سکوت نمیکردند همانطور که برای دولت گذشته سکوت نکردند و ان شخص خلع شد این حرفها با منطق من جور در نمیاد
نقل قول کردن
-3 #17 ali110 1392-10-27 19:22
به نقل از شاداب:
چرا اتفاقا شما بسیار رسا برگشتی گفتی چه کسی شده رئیس جمهور
علی اقا نمیدونم جوگیر شدی داری این حرفارو میزنی یا واقعا دشمنی داری با دولت
شما علنا برگشتی گفتی
استکبار غلطی نمی تواند بکند چون نیروهایش گروگان نظام اند و درگیر و پاسخ گوی معیشت مردم اند . همانطور که دوره احمدی نژاد دوران طلایی بازگرداندن قطار انقلاب به ریلش بود . خیالت راحت . روحانی عرضه خارج کردن قطار انقلاب از ریلش را ندارد .
روحانی دست پرورده امریکاست و انها نیروهای امریکایی هستند
بیخیال نمیخوام ادامه بدهم مخم داره سوت میکشه از حرفاتون

نیروهای دولت همانهایی هستند که به دولت روحانی به چشم یک پل نگاه می کنند تا خرشان از پل رد شود و متاسفانه روحانی اینها را به کار گرفته .
نقل قول کردن
+1 #16 ali110 1392-10-27 19:22
به نقل از شاداب:
حتما توضیح بدهید تا با تفکرتان اشنا بشیم ممنون

پس قدری صبر کن چون مطلب طولانیست .
نقل قول کردن
0 #15 شاداب 1392-10-27 19:21
به نقل از ali110:
دست پرورده بودن با در مسیر دشمن عمل کردن فرق دارد . ممکن است فردی با 10 واسطه مجری طرح دشمن شود و خودش نداند و انشاءالله که نداند .
یک سوال می کنم . روحانی و ظریف 10 سال قبل نتوانستند با تعلیق تمام فعالیت ها حتی 1 امتیاز بگیرند ؟ و حالا چطور توانستند ؟
این را باید در تفکر همان واسطه ها جستجو کرد . بحث مفصلی است اما اگر خواستی بخش ی از آن را توضیح می دهم .

حتما توضیح بدهید تا با تفکرتان اشنا بشیم ممنون
نقل قول کردن
0 #14 شاداب 1392-10-27 19:21
به نقل از ali110:
من نمیگم که چه کسی شده رئیس جمهور ایران اما جریان برانداز در گذشته قطار انقلاب را از ریل خارج کرده بود که با تدبیر حزب الله به مسیرش برگشت . نمی خواهم بگویم که روحانی با کمک چه جریاناتی روی کار آمد و نمی گویم که آمریکا هدفش از لای منگنه قراردادن ملت بعد از انتخابات 88 چه بود . البته در محاسباتشان اشتباه کردند . اگر ملت را تحت فشار قراردادند تا نیروهای مطلوبشان روی کار بیاید مطمئن باش اشتباه کرده اند . دست خدا بالای همه دست هاست . در صحبتهای قبلی به بخشی از آن اشاره شد .
ضمنا برای من روحانی یک آدم خنثی است و خطری ندارد .

چرا اتفاقا شما بسیار رسا برگشتی گفتی چه کسی شده رئیس جمهور
علی اقا نمیدونم جوگیر شدی داری این حرفارو میزنی یا واقعا دشمنی داری با دولت
شما علنا برگشتی گفتی
استکبار غلطی نمی تواند بکند چون نیروهایش گروگان نظام اند و درگیر و پاسخ گوی معیشت مردم اند . همانطور که دوره احمدی نژاد دوران طلایی بازگرداندن قطار انقلاب به ریلش بود . خیالت راحت . روحانی عرضه خارج کردن قطار انقلاب از ریلش را ندارد .
روحانی دست پرورده امریکاست و انها نیروهای امریکایی هستند
بیخیال نمیخوام ادامه بدهم مخم داره سوت میکشه از حرفاتون
نقل قول کردن
0 #13 ali110 1392-10-27 19:20
به نقل از شاداب:
علی اقا من نمیگم با تمام کارهای این دولت موافقم نخیر ولی صحبتهایی که دارید میکنید بسیار زشت هستند
کسی که شما دارید دست پرورده دشمن(امریکا)خطاب میکنید توسط شورای نگهبان تایید شده اند و شورای نگهبان هم توسط رهبری تایید شده اند کمی به صحبتهایتان فکر کنید

دست پرورده بودن با در مسیر دشمن عمل کردن فرق دارد . ممکن است فردی با 10 واسطه مجری طرح دشمن شود و خودش نداند و انشاءالله که نداند .
یک سوال می کنم . روحانی و ظریف 10 سال قبل نتوانستند با تعلیق تمام فعالیت ها حتی 1 امتیاز بگیرند ؟ و حالا چطور توانستند ؟
این را باید در تفکر همان واسطه ها جستجو کرد . بحث مفصلی است اما اگر خواستی بخش ی از آن را توضیح می دهم .
نقل قول کردن
+2 #12 ali110 1392-10-27 19:20
به نقل از شاداب:
هیچکس عرضه خارج کردن انقلاب از ریل را ندارد خیلی بد داری صحبت میکنی انگار 1 امریکایی شده رئیس جمهور ایران!!

من نمیگم که چه کسی شده رئیس جمهور ایران اما جریان برانداز در گذشته قطار انقلاب را از ریل خارج کرده بود که با تدبیر حزب الله به مسیرش برگشت . نمی خواهم بگویم که روحانی با کمک چه جریاناتی روی کار آمد و نمی گویم که آمریکا هدفش از لای منگنه قراردادن ملت بعد از انتخابات 88 چه بود . البته در محاسباتشان اشتباه کردند . اگر ملت را تحت فشار قراردادند تا نیروهای مطلوبشان روی کار بیاید مطمئن باش اشتباه کرده اند . دست خدا بالای همه دست هاست . در صحبتهای قبلی به بخشی از آن اشاره شد .
ضمنا برای من روحانی یک آدم خنثی است و خطری ندارد .
نقل قول کردن
0 #11 شاداب 1392-10-27 19:20
به نقل از شاداب:
هیچکس عرضه خارج کردن انقلاب از ریل را ندارد خیلی بد داری صحبت میکنی انگار 1 امریکایی شده رئیس جمهور ایران!!

علی اقا من نمیگم با تمام کارهای این دولت موافقم نخیر ولی صحبتهایی که دارید میکنید بسیار زشت هستند
کسی که شما دارید دست پرورده دشمن(امریکا)خطا ب میکنید توسط شورای نگهبان تایید شده اند و شورای نگهبان هم توسط رهبری تایید شده اند کمی به صحبتهایتان فکر کنید
نقل قول کردن
0 #10 شاداب 1392-10-27 19:19
به نقل از ali110:
نخیر . یک بار دیگر بخوان . گفته ام حکمت خدا بود و من دست خدا را دیدم . انصافا هرچه از انتخابات می گذرد نصرت الهی را بیشتر می بینم . ضمنا شما باید پاسخ گوی نان مردم باشید اما نظام با فراغ بال اهدافش را پی می گیرد . الان دوران طلایی برای جهش موقعیت نظام در منطقه و جهان است . استکبار غلطی نمی تواند بکند چون نیروهایش گروگان نظام اند و درگیر و پاسخ گوی معیشت مردم اند . همانطور که دوره احمدی نژاد دوران طلایی بازگرداندن قطار انقلاب به ریلش بود . خیالت راحت . روحانی عرضه خارج کردن قطار انقلاب از ریلش را ندارد .

هیچکس عرضه خارج کردن انقلاب از ریل را ندارد خیلی بد داری صحبت میکنی انگار 1 امریکایی شده رئیس جمهور ایران!!
نقل قول کردن
+2 #9 ali100 1392-10-27 19:19
به نقل از شاداب:
جوری صحبت میکنید انگار شما دولت روحانی را روی کار اورده اید!!!

نخیر . یک بار دیگر بخوان . گفته ام حکمت خدا بود و من دست خدا را دیدم . انصافا هرچه از انتخابات می گذرد نصرت الهی را بیشتر می بینم . ضمنا شما باید پاسخ گوی نان مردم باشید اما نظام با فراغ بال اهدافش را پی می گیرد . الان دوران طلایی برای جهش موقعیت نظام در منطقه و جهان است . استکبار غلطی نمی تواند بکند چون نیروهایش گروگان نظام اند و درگیر و پاسخ گوی معیشت مردم اند . همانطور که دوره احمدی نژاد دوران طلایی بازگرداندن قطار انقلاب به ریلش بود . خیالت راحت . روحانی عرضه خارج کردن قطار انقلاب از ریلش را ندارد .
نقل قول کردن
0 #8 شاداب 1392-10-27 19:18
به نقل از ali110:
شما دلت رو به دور دوم خوش نکن . امروز روحانی برای دوران گذار و رفع شر شیطان بزرگ است و این حکمت کار خداست . شاید با روی کار آمدن نیروهای مطلوب شیطان بزرگ بخشی از برنامه شیطان بزرگ جهت فشار به نظام اسلامی به تعویق بیفتد که بهترین فرصت برای نظام اسلامی جهت تقویت خودش و نیروهایش در منطقه است . امروز روحانی را سپر کردیم در مقابل استکبار اگر بخواهند بزنند نیروهای مطلوب خودشان را زده اند . ما دولت روحانی را جهت پیشبرد اهدافمان گروگان گرفته ایم . غرب جرات ندارد دست از پا خطا کند .

جوری صحبت میکنید انگار شما دولت روحانی را روی کار اورده اید!!!
نقل قول کردن
+3 #7 عیسی 1392-10-26 13:34
ان شاء الله خدا بر شیعیان جهان منت بذاره و خبر مرگ عبد الله سعودی هاشمی رفسنجانی رو با هم برسونه.بحق فاطمه الزهراء یا الله یا الله یا الله...
نقل قول کردن
+1 #6 حامد 1392-10-25 23:35
به نقل از alireza:
معیارها رو که اکبر شاه تعیین میکنه! با سربازان تحت امرش!
سال 86 مگه چشه!
شماها سخنان رهبری رو با گذشت زمان از کار افتاده میدونید!!
شماها که از سال 78 سند میاری برای مطهری زمان!!!!!!


نظارت شوراى نگهبان در مسائل انتخابات‌، یکى از مهم‌ترین کارهائى است که انجام مى‌دهد؛ کار بسیار مهمى است، کار بسیار لازمى است. به جوسازى‌هائى که علیه این کار مى‌شود، ابداً نباید اعتناء کرد. البته کار را باید درست انجام داد. به همان اندازه که کار مهم است، به همان اندازه سلامت کار مهم است. یعنى باید معیارها را درست فهمید، و فقط بر اساس این معیارها قبول کرد یا رد کرد. از این معیارها نباید تخطى شود، کوتاهى هم نباید بشود، غفلت هم نباید بشود.1386/04/20
===============
جو سازی سال 90 چی بود که اکبر شاه راه انداخت و سربازانش در مقام علامه و آیت الله به درستی انجام دادند؟؟!!


امام خامنه ای ، 20 بهمن 1389 :

با اين « وزانت علمي » و « عمق علمي » و « احاطه » و « وسعت » و با اين « آگاهي » و « بينش » و « صفا ». اين سه جهت در ايشان جمع است ؛ هم « علم » ، هم « بصيرت به معناي حقيقي کلمه » و هم « صفا ». اين سه تا با هم در وجود ايشان خيلي ارزشمند است

بله دوستی با مردم اسرائیل، زیر سوال بردن پیامبر اولی العزم، آوردن قرآن همراه با دف در حضور قطب عالم امکان!!! عارف بالله!!! حضرت مشا!!!، قضیه معاون اولی، عزل وزیر اطلاعات، عزل وزیر ارتباطات، همراهی و همزمانی ورود با هاشمی برای ثبت نام، انجام حرکات موزون در حضور قطب!!! و ...
اگه اینها جوسازی باشه که خب بله شورای محترم نگهبان تحت تاثیر این جوسازی ها حضرت مشاء!!! رو رد صلاحیت کرد!!!
نقل قول کردن
-5 #5 alireza 1392-10-25 23:08
به نقل از حامد:
اولا مگه معیار شمایی که اینطور قضاوت می کنی؟!!
خوبه به تاریخ مطلبی که گذاشتی دقت کنی!!!
بحث سر انتخابات 92 و تو از سال 86 سند میاری؟!!
دوباره به شما تذکر می دهم:

رهبر انقلاب روز شنبه در فاصله ۴۸ روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ به شرح نكاتی درباره انتخابات پیش رو پرداختند.
رهبر انقلاب همچنین، اعتراضات به شورای نگهبان و ساز و كار انتخابات را غير منطقى خواندند و افزودند: حضور شوراى نگهبان در قانون اساسى - كه امام رحمه‌الله هم مكرر روى آن تأكيد ميكردند - حقيقتاً يك حضور مباركى است. تشخيص شوراى نگهبان، تشخيص يك عده انسانهاى عادل، بى‌طرف و بصير نسبت به صلاحيت‌هاست.
farsi.khamenei.ir/package?id=22298&news_id=22397
دقت کن 48 روز مانده به انتخابات نه 6 سال!!!

معیارها رو که اکبر شاه تعیین میکنه! با سربازان تحت امرش!
سال 86 مگه چشه!
شماها سخنان رهبری رو با گذشت زمان از کار افتاده میدونید!!
شماها که از سال 78 سند میاری برای مطهری زمان!!!!!!


نظارت شوراى نگهبان در مسائل انتخابات‌، یکى از مهم‌ترین کارهائى است که انجام مى‌دهد؛ کار بسیار مهمى است، کار بسیار لازمى است. به جوسازى‌هائى که علیه این کار مى‌شود، ابداً نباید اعتناء کرد. البته کار را باید درست انجام داد. به همان اندازه که کار مهم است، به همان اندازه سلامت کار مهم است. یعنى باید معیارها را درست فهمید، و فقط بر اساس این معیارها قبول کرد یا رد کرد. از این معیارها نباید تخطى شود، کوتاهى هم نباید بشود، غفلت هم نباید بشود.1386/04/20
===============
جو سازی سال 90 چی بود که اکبر شاه راه انداخت و سربازانش در مقام علامه و آیت الله به درستی انجام دادند؟؟!!
نقل قول کردن
+3 #4 حامد 1392-10-25 23:07
به نقل از alireza:
[quote name="حامد"]
نظارت شوراى نگهبان در مسائل انتخابات‌، یکى از مهم‌ترین کارهائى است که انجام مى‌دهد؛ کار بسیار مهمى است، کار بسیار لازمى است. به جوسازى‌هائى که علیه این کار مى‌شود، ابداً نباید اعتناء کرد. البته کار را باید درست انجام داد. به همان اندازه که کار مهم است، به همان اندازه سلامت کار مهم است. یعنى باید معیارها را درست فهمید، و فقط بر اساس این معیارها قبول کرد یا رد کرد. از این معیارها نباید تخطى شود، کوتاهى هم نباید بشود، غفلت هم نباید بشود. 1386/04/20

هم به جو سازیها اعتنا شد هم غفلت کردند هم درست نفهمیدند هم کوتاهی شد هم ......
برو بگرد تو سخنان رهبری درباره جریان موهوم انحرافی چی فرمودند بعد بیا!

اولا مگه معیار شمایی که اینطور قضاوت می کنی؟!!
خوبه به تاریخ مطلبی که گذاشتی دقت کنی!!!
بحث سر انتخابات 92 و تو از سال 86 سند میاری؟!!
دوباره به شما تذکر می دهم:

رهبر انقلاب روز شنبه در فاصله ۴۸ روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ به شرح نكاتی درباره انتخابات پیش رو پرداختند.
رهبر انقلاب همچنین، اعتراضات به شورای نگهبان و ساز و كار انتخابات را غير منطقى خواندند و افزودند: حضور شوراى نگهبان در قانون اساسى - كه امام رحمه‌الله هم مكرر روى آن تأكيد ميكردند - حقيقتاً يك حضور مباركى است. تشخيص شوراى نگهبان، تشخيص يك عده انسانهاى عادل، بى‌طرف و بصير نسبت به صلاحيت‌هاست.
farsi.khamenei.ir/package?id=22298&news_id=22397
دقت کن 48 روز مانده به انتخابات نه 6 سال!!!
نقل قول کردن
-2 #3 alireza 1392-10-25 23:06
[quote name="حامد"]عمق ولایت مداری امثال شماها تو این نظراتتون مشخص میشه!!!

رهبر انقلاب روز شنبه در فاصله ۴۸ روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ به شرح نكاتی درباره انتخابات پیش رو پرداختند.
رهبر انقلاب همچنین، اعتراضات به شورای نگهبان و ساز و كار انتخابات را غير منطقى خواندند و افزودند: حضور شوراى نگهبان در قانون اساسى - كه امامرحمه‌الله هم مكرر روى آن تأكيد ميكردند - حقيقتاً يك حضور مباركى است. تشخيص شوراى نگهبان، تشخيص يك عده انسانهاى عادل، بى‌طرف و بصير نسبت به صلاحيت‌هاست.
farsi.khamenei.ir/package?id=22298&news_id=22397

حمایت قاطع رهبر انقلاب از شورای نگهبان در انتخابات
www.mostazafin.tv/latest-video/video/194_shoraye-negahban

بازخوانی فرمایشات حضرت امام خمینی(ره)
هرکس بگوید رای شورای نگهبان کذاست «مفسد» است
اگربخواهد فساد کند، به مردم بگوید که این شورای نگهبان کذا و این مجلس کذا است، این فساد است و مفسد است یک همچو آدمی، تحت تعقیب مفسد فی الارض باید قرار بگیرد.
]
نظارت شوراى نگهبان در مسائل انتخابات‌، یکى از مهم‌ترین کارهائى است که انجام مى‌دهد؛ کار بسیار مهمى است، کار بسیار لازمى است. به جوسازى‌هائى که علیه این کار مى‌شود، ابداً نباید اعتناء کرد. البته کار را باید درست انجام داد. به همان اندازه که کار مهم است، به همان اندازه سلامت کار مهم است. یعنى باید معیارها را درست فهمید، و فقط بر اساس این معیارها قبول کرد یا رد کرد. از این معیارها نباید تخطى شود، کوتاهى هم نباید بشود، غفلت هم نباید بشود. 1386/04/20

هم به جو سازیها اعتنا شد هم غفلت کردند هم درست نفهمیدند هم کوتاهی شد هم ......
برو بگرد تو سخنان رهبری درباره جریان موهوم انحرافی چی فرمودند بعد بیا!
نقل قول کردن
0 #2 طه ولائی 1392-10-25 08:52
سلام علیکم
باقبولی طاعات وعبادات وتبریک اعیاد ربیع الاول

خداوند همه مستکبران وزورگویان عالم را به زودی زود نابود فرماید

سوال :ربط این نظر قبلی که در باره آقای هاشمی هست با موضوع شارون چیه ؟

صلوات بر آل الله
نقل قول کردن
-3 #1 محمد رضا 1392-10-24 23:09
ای کاش آقای هاشمی در دوره ریاست جمهوری خود این نظرات و آرای خوب را داشتن فضای کنونی و حتی دوره های قبل به مرتب از دوران آقای هاشمی بهتر است.
آقای هاشمی چرا در مورد برخورد با تخلفات اداری و اقتضادی زمان خود و فرزندانش در خواست فوری و قاطعانه ندارد چرا از دستگاه قضایی نمی خواهد که برای حفظ آزادی و کرامت مردم و کشور با آنها را مجازات کنند که درس عبرت برای دیگر باشد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد