رایحه ظهور

تلاش برای انقلاب ، تلاش برای نزدیکی ظهور است

یاران سیدخراسانی قبل از ظهور هم در جهادند!

» ابتدای نظرات (3)

پاسخ به مطلب یکی از کاربران سایت :

 

#309 صادق 1392-10-08 10:07

واقعا برایتان متاسفم مثلا یک سایت مهدویت است جایی که قرار بود در مورد ظهور آقا امام زمان(عج)بحث و اظهار نظر بشه در نظرات همین صفحه حتی یک بار نام آقامون برده نشده و فقط یک بار سعدالدین وهابی ملعون یک مطلب . نوشته وبقیه ...

نامهای احمدی نژاد، روحانی ،هاشمی، مشایی،خاتمی ببیند چقدر تکرار شده

واقعا باید سوخت و از غصه مرد برای مهدی فاطمه(عج)که اینقدر بین مثلا دوست دارانش هم غریبه چه رسد در بین دیگر مردمان

چه خوب گفته آقامون که مظلوم ترین فرد عالم است

با هم سر دزدی ها و خلاف های مسئولین مان بحث و جدل کنید اجرتان با آقا امام زمان(عج)

یادش بخیر آقای علی اصغر از اون مقالات در مورد ملک عبدالله ، سفیانی و یمانی .... ببین سایتت به چه روزی افتاده از همه چیز گفته میشه بجز نام آقا امام زمان(عج)

...................

سلام برادر عزیز

به یقین ظهور بدون انقلاب اسلامی که مقدمه ی آن است هیچ معنا و مفهومی ندارد.

شما هستید که این مباحث را جدای از مهدویت و ظهور می دانید

بنده و اکثر دوستان ، تمامی این مباحث (جز برخی بحث و جدل های نادرست  بر سر مباحث بیهوده و بی سرانجام که ولایت عزیز ما را از آن بر حذر داشته اند) را عین تلاش در راستای ظهور و نزدیکی آن می دانیم.

ما جزئی از قوم مقدمه ساز ظهوریم  و به لطف حق در آخرین مرحله قبل از ظهور قرار داریم ، اگر این ظلمت بشکند و هجوم دوباره اسلام آمریکایی دفع گردد (که به یقین با انقلابی نو  همانند آنچه در سال 84 رخ داد ، همراه خواهد بود) آخرین مانع بزرگ شاهراه ظهور برداشته خواهد شد.

بیدار باشیم که اسلام آمریکایی تلاش دارد تا با اغوای جامعه ، انقلاب اسلامی را به بیراهه بی تفاوتی و پرتگاه تسلیم بکشاند و خدای ناکرده اگر این رخ دهد تا قرنها از ظهور خبری نخواهد بود.

پس باید در کنار هم و با پرهیز از اختلافات گذشته ، متحد شویم و در آخرین نبرد اهل حق که با اسلام آمریکایی خواهد بود ، نقش خود را در روشنگری جریان نفاق و گسترش روحیه مقاومت در جامعه ایفا کنیم.

هوشیار باشیم که منتظران ظهور که ناظر و بی تفاوت  باشند دردی از ظهور دوا نمی کنند ، بلکه جمعیت منتظر انقلابی و بصیر است که گره از کار ظهور می گشاید.

امروز چشم انقلابهای منطقه و مسلمانان جهان به ایران اسلامی دوخته است که آیا همچنان پرچم مقاومت را برافراشته خواهد داشت یا پرچم تسلیم و ذلت را بالا خواهد برد!

به لطف حق و با رهبری الهی امام خامنه ای  و با حضور و تلاش یاران سیدخراسانی که قبل از ظهور هم با تمام توان جهاد می کنند ، قوم مشرق زمین بزودی زود این امتحان بزرگ را نیز پشت سر خواهد گذاشت و به صبح زیبای ظهور خواهد رسید.

 

سیدشهیدان اهل قلم چه زیبا این حقیقت را بیان فرموده است :


خلاف آنچه بسياري مي پندارند، اخرين مقاتله ما _ به مثابه سپاه عدالت _ نه با دموكراسي غرب كه با اسلام آمريكايي است ، كه اسلام آمريكايي از خود آمريكا دير پاتر است . اگر چه اين يكي نيز و لو "هزار ماه" باشد به يك "شب قدر" فرو خواهد ريخت و حق پرستان و مستضعفان وراث زمين خواهند شد.

دیدگاه‌ها   

+1 #3 محمد_مسجدسلیمان 1392-10-24 12:09
یادش بخیر ... از اون مقالات در مورد ملک عبدالله ، سفیانی و یمانی .... ببین

سایتت به چه روزی افتاده از همه چیز گفته میشه بجز نام آقا امام زمان(عج)_

بگو تا خود سازی نکنیم , و یاد نگیریم و یاد ندهیم , تحقیق در مورد ظهور , فقط

نوعی تفنن وسرگرمی بیش نخواهد بود...
نقل قول کردن
0 #2 محمدی 1392-10-10 00:36
اینکه اخرین نبرد با اسلام امریکایی است قطعا خلاف حقیقت مطروحه در احادیث میباشد.اخرین نبرد با کفر عریان امریکایی خواهد بود.انهم بعد از شکست اسراییل و حاکمیت اسلام بر تمام اروپا با تلاشهای حضرت عیسی (ع).
نقل قول کردن
+10 #1 یا بن زهرا العجل 1392-10-08 14:41
در صورتى انسان به قدرت‏هاى نهفته در وجود خود دست مى‏يابد و به تكامل عقلى مى‏رسد كه عقل او از اسارت آزاد شود . اين آزادى ، يكى از بزرگترين آزادى‏هايى است كه عصر تكامل‏بخش ظهور آن را براى انسان‏ها به ارمغان مى‏آورد .
با آزاد شدن عقل و خرد از بندهايى كه قدرت‏هاى شيطانى و نفسانى او را به زنجير كشيده است ، نيروهاى عقل از اسارت رها گشته و انسان به راحتى مى‏تواند قدرت‏هاى عقلى خويش را به كار بندد .
عقل هر انسانى قدرت‏ها و نيروهايى دارد كه آن‏ها همچون يك سپاه در فرمان عقل مى‏باشند . در فرموده‏هاى خاندان وحى عليهم السلام كه آگاه از همه ابعاد وجود بشر هستند ، به اين گفتار تصريح شده و حضرت امام صادق عليه السلام در يك روايت بسيار باعظمت همه افراد سپاه عقل و خرد را بيان نموده‏اند.
در آن روايت هفتاد صفتِ عالى و برجسته به عنوان «ارتش عقل» بيان شده است و در برابر آن هفتاد صفت رذيله نيز براى جهل - كه مقصود از آن نفس است - بيان شده است.
دوران تيره غيبت ، عصر جولان لشكر نفس است و عموم افراد - به جز گروهى اندك - در دست سپاه نفس گرفتارند و همواره به سوى آنچه نفس از آنان مى‏خواهد بسيج مى‏شوند ؛ امّا در روزگار فرخنده ظهور با تكامل يافتن عقل ، نفس انسان‏ها نيز پاك شده و در فرمانِ عقل و خرد قرار مى‏گيرد .
تكامل عقلى انسان‏ها به معناى كامل شدن قدرت سپاه عقل در انسان مى‏باشد و ارتش و لشكر عقل اين گونه به تكامل رسيده . بنابراين علم ، قدرت ، فهم ، اراده در انسان‏ها كامل مى‏گردد و لشكر نفس مانند عجز ، ضعف ، كسالت ، جهل و... شكست مى‏خورند.(برای اطلاعات بیشتربه وب سایت؛پایگاه علمی المنجی مراجعه بفرمایید)اللهم عجل لولیک الفرج به حق الزینب س
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد