رایحه ظهور

لزوم آگاه کردن مردم از فریب بزرگ ژنو

به جان ساخته ایم ، به نان خراب نکنیم!
» ابتدای نظرات (10)
نیروهای انقلابی دست به کار شوند
سینه به سینه مردم را در جریان کلاه بزرگ ژنو قرار دهید
باید سینه به سینه در معابر عمومی، وسایل نقلیه، گعده‌های دوستانه، جمع‌های خانوادگی، اجتماعات مذهبی، از طریق رسانه‌ها، پیامک و انواع وسایل و امکاناتی که می‌توان از آن استفاده کرد، به مردم اطلاعات دقیق و جامع از نقشه‌ی خطرناکی که دشمنان برای ایران اسلامی کشیده‌اند، داده شود

"خیبرآنلاین" - صحبت های اخیر باراک اوباما، رییس جمهور آمریکا، تیر خلاص به مذاکرات قبلی و توافقنامه ای بود که عده ای در داخل برای از آن با فتح بزرگ و پیروزی یاد می کردند.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی "خیبرآنلاین"، سخنان اوباما که یکی از مهمترین طرف های درگیر در مذاکرات ایران و 1+5 است، و اختلاف 180 درجه ای این گفته ها با سخنان تیم مذاکره کننده داخلی و مسئولان دولتی نشان می دهد که در واقع در ژنو، هیچ توافقی صورت نگرفته است.

براساس این گزارش، باراک اوباما روز شنبه با حضور در دهمین نشست سالانه مجمع «سابان» تحت عنوان «روابط آمریکا و اسرائیل در خاورمیانه‌ای پویا» راجع به مذاکرات و توافقنامه ژنو گفت که برای اولین بار در یک دهه گذشته ، ما پیشروی های برنامه هسته ای ایران را متوقف کردیم. ما نه تنها اطمینان حاصل کرده ایم که در فوردو و نطنز سانتریفوژهای جدید نصب نمی شود بلکه از آنها خواسته ایم غنی سازی بیست درصدی خود را به عقب برانند.

وی همچنین ادامه داد
ما میزان اورانیوم غنی شده 20 درصدی ایران را به صفر می رسانیم؛ ما هر روز بازرسان را در فردو و نطنز خواهیم داشت.بازرسی های بیشتر در اراک انجام خواهد شد. و در نتیجه ، در این دوره شش ماهه ، ایران نمی تواند برنامه خود را به پیش ببرد یا به ذخایر اورانیوم غنی شده اش (غنای بالا) بیفزاید.


رییس جمهور آمریکا افزود آنچه ما در عوض این اقدامات انجام داده ایم، این تحریم ها به قوت خود باقی می ماند.زیرساخت تحریم ها در بخش نفت ، مالی و بانکی باقی می ماند. کاری که ما کردیم این بود که کمی شیر آب را باز کردیم و همانطور که گفتیم ، حداکثر هفت میلیارد دلار از یکصد میلیارد دلار دارایی آنها که در نتیجه تحریم های ما مسدود شده است ، آزاد می شود.

و... بسیاری از توهین های دیگری که با وقاحت از جانب سرمدار کاخ سفید علیه ایرانیان و عزت و غیرت ایرانی به زبان آمد و در رسانه های بین المللی انعکاس یافت.

اینک، نوبت به انجام وظیفه برای نیروهای انقلابی است تا با مطالعه ی مجدد و دقیق همان توافقنامه ای که وزارت خارجه ترجمه کرده (با همه ی حرف وحدیث هایش) و استخراج آنچه که آقایان خود را ملزم به پرداخت نقدی آن کرده اند و در مقابل، گرفتن مشتی وعده های نسیه که حد و مرزی برای آن تعریف نشده، خود و مردم را در جریان کلاه بزرگی که در ژنو برای ایران بافته شده قرار دهند.

باید سینه به سینه در معابر عمومی، وسایل نقلیه، گعده های دوستانه، جمع های خانوادگی، اجتماعات مذهبی، از طریق رسانه ها، پیامک و انواع وسایل و امکاناتی که می توان از آن استفاده کرد، به مردم اطلاعات دقیق و جامع از نقشه ی خطرناکی که دشمنان برای ایران اسلامی کشیده اند، داده شود.

مردمی که وعده ی فتح اقتصادی و رفاه معیشتی را از میان مذاکرات ژنو شنیده اند، باید بدانند که تحریم کننده اصلی ایران و حریف اصلی ما در 1+5 با صراحتی توهین آمیز می گوید که تنها کمی شیرآب را باز کرده ایم! و برای آنان توضیح داده شود که این هفت میلیارد دلاری که اوباما در نهایت تحقیر، از اموال خودمان برای ما ارسال خواهد کرد، تنها معادل چندماه خرج ایران هم نیست.

ملت باید بدانند که ما به او با عدد و رقم، با کروکی و نشانی دقیق، امتیاز داده ایم و حریف، معدود امتیازاتی که قرار است بدهد را فقط روی هوا اعلام کرده و با هیچ معیار اندازه گیری نمی توان انجام آن را مورد ارزیابی قرار داد. مثلا، ما ملزم شده ایم که غنی سازی از 20 درصد به 5 درصد برسد، قول داده ایم چگونه سایت اراک را به تعطیلی نزدیک کنیم، در فردو چه بکنیم و چه نکنیم، در مقابل حریف قول داده که برخی اقدامات را انجام دهد به این شرط که رضایتش جلب شود. حال، رضایت او چگونه جلب خواهد شد؟ هیچ توضیح و متر و اندازه ای برای آن تعیین نشده است و...

نیروهای انقلابی وظیفه دارند به دقت و ظرافت، با منطق و آگاهی، به میان مردم رفته و آنان را نسبت به کلاه بزرگ ژنو هوشیار کنند. ایرانی جماعت اگر می خواست در نبرد با حریفان، چشمش به دست و جیب و کیسه ی پول او باشد، که تا الآن فاتحه اش خوانده شده بود.

ما اگر به اسطوره های چند قرن گذشته ی خود می بالیم، بدین جهت است که ایستاده مردند نه مثل بعضی ها، خود را به انواع بیماری های نمادین و نمایشی مبتلا کنند، شاید دل طرف مقابل به رحم آید و دست نوازشی به سرش بکشد. هیهات مناالذله!

منبع

دیدگاه‌ها   

0 #10 hossin 1392-10-20 23:29
بهتر است سخنان مقام معظم رهبري در جمع قمي ها را گوش بدهيم
نقل قول کردن
+5 #9 سید 1392-09-25 14:49
ما پیرو آن علی هستیم که در کارزاار جنگ وقتی عمر عاص را بی لباس دید، با آنکه می دانست خدعه ای بیش نیست، او را به درک واصل نکرد، علی هیچ گاه از وسیله ای نادزست برای هدفی مقدس استفاده نکرد، اگر مقتدای علی هستیم نا آخر خونمان با جوانمردی ایستاده ایم، افتخارمان این است که رهبری علی صفت داریم
آرزو دارم که جانم را هزاران بار فدای یوسف زهرا بکنم.
الهم عجل لولیک الفرج
نقل قول کردن
-15 #8 rock 1392-09-22 01:02
بزرگترین اشتباه ما ، تحریم سلاح هسته ای بود.

از زمانیکه این فتوا صادر شد و با راحت شدن خیال آمریکا و اسراییل ، متاسفانه تحریم های شدید نفتی و بانکی بر ما تحمیل شد و این تحریم ها ادامه پیدا کرده و روز به روز شدیدتر خواهند شد تا زمانیکه یا کشور دچار فروپاشی کامل اقتصادی-اجتماعی شود و یا مجبور شویم با بستن تنگه ی هرمز ، به غرب اعلام جنگ دهیم و یا اینکه فتوای خودمان را ملغی و سلاح هسته ای بسازیم

تجربه کشورهای چین ، هند ، پاکستان و کره شمالی نشان داده است که هیچ کشوری بدون ساخت سلاح هسته ای جزو باشگاه هسته ای حساب نخواهد شد و بدون ساخت سلاح ، غرب ما را به رسمیت نخواهد شناخت .

به هر حال باید قبول کنیم که ما در یک جنگل مدرن زندگی می کنیم که در این جنگل نمی توان نجیب بود تا جاییکه به ما ، لقب نجیب ترین دشمن آمریکا را داده اند
نقل قول کردن
-1 #7 رضا 1392-09-19 21:55
مسئولان کشور ما تا الان با انرژی گرفتن از چهره مصمم و قاطع رهبر خود از هیچ تحریم و تهدیدی نهراسیده اند اگر شما لرزه ای در دل دارید یقین بدانید به چهره رهبر نگاه نکرده اید و مثل درخت بی ریشه شده اید
نقل قول کردن
+5 #6 قاسم نصراله 1392-09-19 09:42
به نقل از رایحه ظهور:
سلام

کسی نخواسته مردم را بر علیه دولت بشورانیم ، مردم را باید آگاه کرد با کمال آرامش و احترام

روشنگری لزوما با التهاب و تشنج همراه نیست ، مقالات و نوشته ها و سخنرانی ها و نقدهای مستندی که هم اینک نیز توسط برخی روزنامه ها و سایتها و سخنرانان در محافل گوناگون انجام می شود مد نظر است و به خوبی می تواند مردم را از چیزی که در حال انجام است آگاه سازد.

اگر جامعه به موقع بیدار نشود و در مقابل روند نادرست فعلی موضع خود را مشخص نکند و دست اندرکاران دولت احساس کنند که مردم راضی هستند یا نارضایتی آنها را دریافت نکنند آنگاه باید منتظر عقب نشینی های بعدی که به مراتب بدتر از توافق فعلی است ، باشیم.

یادمان باشد که ولایت در هر جامعه ای برای اقدام ، سطح آگاهی و بینش مردم را در نظر می گیرد فلذا این تکلیف حامیان مقاومت است که با تلاش و روشنگری خود و با پرهیز از درگیری و بدرفتاری ، سطح آگاهی و بیداری جامعه را بالا ببرند و در برابر تحولات منفعل نبوده و همه چیز را گل و بلبل و آرام قلمداد نکرده ، تکالیف را بر دوش ولی نینداخته و از خود سلب مسئولیت نکنند.



بله کاملا" متوجه هستم


اما شما که آنروز در مراسم 22 بهمن قم حضور داشتید و کفشی هم پرت نکردید ، آیا قصد پرت کردن کفش داشتید ، ولی این انگ رو برای مدتی هم که شده به شما زدند تا در اذهان مردم جا بیندازند که اینها حامیان دولت وقت بودند . اما به راستی چه کسانی این حرکت منسجم و هماهنگ شده رو انجام دادند ، بدون شک خودشون این طرح رو ریختندو حضرت آقا هم بسیار ناراحت شدند .
ما اگر اینچنین میگوئیم بخاطر این است که نظر من ، شما و دیگر دوستان جمع شود تا به نتیجه مطلوب و جمع بندی مناسب برسیم ، تا این بار شیطان و اولاد انسی و جنی خبیثش ما رو به سمتی که خودشان میخواهند نبرند و ما هم فکر کنیم مسیر را داریم درست در مسیر ولایت می رویم .

zz:
نقل قول کردن
+15 #5 عاشق امام 1392-09-18 18:55
به نظرم باید ضمن اینکه درمورد توافقنامه اذهان اطرافیان خودمون رو روشن می کنیم تاکید کنیم که فعلا کشور به وحدت نیاز داردو باید این شش ماه صبر کنیم تا واقعیات بر اکثریت روشن بشه
چون در گامهای نهایی است که ایران و مذاکره کنندگان مسلما گرفتار واژه های تفسیرپذیری که در توافقنامه گنجانده شده خواهد شد.
احتمال میدم در ان موقع حضرت آقا موضع گیری شفافتری نسبت به توافقنامه داشته باشند.
فعلا روشن شدن ذهن اطرافیانمان در خصوص توافقنامه بدور از ایجاد هیجانات کافی است.
هم فرمان آقا درمورد اینکه مردم مراقب باشند باید اجرا بشه هم فرمانشون درمورد وجود وحدت در کشور.
متاسفانه با ورود آقای جلیلی به انتخابات دوقطبی سازش-مقاومت به رای گذاشته شد(اگر چه اکثریت مردم به این دوقطبی بی توجه اند)اما سیاستمداران استفاده ی خود را از این حرکت بردند . بارها دکتر روحانی به این قضیه اشاره کردند حتی دوسه بار در محضر امام خامنه ای مد ظله که صدای مردم در انتخابات را بشنوید!!!
این زنگ خطری بود که مقاومت را هدف گرفت.
همان زمان هم عرض کردم که گفتن این جمله پیامدهایی دارد.حضرت آقا فعلا به دولت فرصت داده اند تا با حفظ عزت کرامت و با حکمت مذاکره کنند.اگر الان موضع منفی گرفته شود توپ در زمین خودی است! اما اگر این مذاکرات با بدعهدی یا تفسیرهای کشورهای مستکبر به هم بخورد دیگر عذر و بهانه ای باقی نمی ماند.
فرمایش آقا این بود که
اگر این مذاکرات به نتیجه ی دلخواه نرسید یعنی باید به داخل تکیه کرد!پس نتیجه ی نهایی این است که دولت باید به داخل تکیه کند.
این دولت باید ببیند با امتیاز دادنهای پی در پی مستکبران حریص تر می شوند و ملت آگاهانه و با چشم باز نظاره گر این صحنه هاست. پس سکوت ماهم جایز نیست چرا که مسئولین باید بدانند که ملت حواسش به عملکردها هست .ضمن اینکه باید بر وحدت در کشور و دوری از تنشها تاکید کرد.(روشن کردن مردم و تشریح چیزی که اتفاق افتاده همزمان صبر تا نتیجه ی واقعی مذاکرات ظاهر بشه)
@};-
نقل قول کردن
0 #4 رایحه ظهور 1392-09-18 17:05
به نقل از قاسم نصراله:
سلام

این کار فعلا" بازی کردن تو پازل دشمنه که از این طریق می خواهد مملکت را به آشوب و دودستگی و چند دستگی بکشاند .

فکر می کنید نرمش قهرمانانه ای که امام خامنه ای از آن صحبت کردند چیه ؟


یعنی تو یک میدان که من رهبر ، می دانم قهرمانم کمی گاردم رو باز میکنم و عقب میرم ، تا حریفم که شامل آمریکا ، اسرائیل ، اروپا ، مرتجعین عرب ، منافقین ، سلطنت طلب و اصولگرا نما و اصلاح طلب نما و عالم نماها و زرسالاران داخلی وابسته به غرب ( هاشمی و خاتمی و....تا این دولت ) خوب بیایند وسط میدان بطوریکه هیچ راه کریزی نداشته باشند و من که قهرمانی ام از پیش توسط خداوند قادر حکیم تثبیت شده ( مبحث ظهور )، به مدد اللهی همه اینها رو برای آخرین بار و همیشه به زباله دان تاریخ بفرستم .

لذا تا زمانیکه ایشان اشاره نفرموده اند شوراندن مردم علیه اینها به نزاع و درگیری های شدید در سطح کشور منجر خواهد شد با همین نقشه حساب شده هم هست که خاتمی هم دانشجو های پیزوری رو به شورش فرا خوانده است .

پس هوشیار باشیم تا زمان اشاره آقا .


البته فکر میکنم اگر هم نقشه دشمن را بگوئیم و هم مردم را با نظری که نوشتم آگاه کنیم که تا اشاره رهبر دندان روی جگر بگذارند و هوشیار باشند ، بهتر است .

zz: -:as *-msz u:313 d:w:us


سلام

کسی نخواسته مردم را بر علیه دولت بشورانیم ، مردم را باید آگاه کرد با کمال آرامش و احترام

روشنگری لزوما با التهاب و تشنج همراه نیست ، مقالات و نوشته ها و سخنرانی ها و نقدهای مستندی که هم اینک نیز توسط برخی روزنامه ها و سایتها و سخنرانان در محافل گوناگون انجام می شود مد نظر است و به خوبی می تواند مردم را از چیزی که در حال انجام است آگاه سازد.

اگر جامعه به موقع بیدار نشود و در مقابل روند نادرست فعلی موضع خود را مشخص نکند و دست اندرکاران دولت احساس کنند که مردم راضی هستند یا نارضایتی آنها را دریافت نکنند آنگاه باید منتظر عقب نشینی های بعدی که به مراتب بدتر از توافق فعلی است ، باشیم.

یادمان باشد که ولایت در هر جامعه ای برای اقدام ، سطح آگاهی و بینش مردم را در نظر می گیرد فلذا این تکلیف حامیان مقاومت است که با تلاش و روشنگری خود و با پرهیز از درگیری و بدرفتاری ، سطح آگاهی و بیداری جامعه را بالا ببرند و در برابر تحولات منفعل نبوده و همه چیز را گل و بلبل و آرام قلمداد نکرده ، تکالیف را بر دوش ولی نینداخته و از خود سلب مسئولیت نکنند.
نقل قول کردن
+10 #3 پارسا 1392-09-18 16:24
رئیس جمهور «مودب» و «با هوش» امریکا بیان نمود:

تخفیف تحریم ها بسیار بیشتر از چیزی بود که ایران شایسته آن است!


باراک اوباما در جلسه ای که موسسه بروکینگز یکی از اتاق فکرهای برجسته امریکا- در واشنگتن تدارک دیده بود اظهار داشت شانس توافق نهایی با ایران کمتر از 50-50 است!

وی در اظهارات خود با اشاره با فشار بخشی از مقامات دولت خویش افزود: ”برخی از مقامات دولت معتقدند تخفیفی که در تحریم ها به ایران داده شده بسیار بیشتر از امتیازاتی است که از ایران گرفته ایم و آنها سزاوار این تخفیف نیستند!"

وی که هدف پیکان سران رژیم صهیونیستی و حامیان آن در دولت و کنگره قرار گرفته، اگرچه از توافق ژنو دفاع می کند اما آن را پایان کار نمیداند. در روزهای گذشته بارها از زبان مقامات امریکایی شنیده شده که غرب نه تنها غنی سازی را حق ملت ایران نمی داند بلکه هدف نهایی آنها توقف و عقبگرد فعالیت های هسته ای ایران است.


این اظهارات دقیقا برخلاف بشارتی است که دکتر روحانی در نامه خود خطاب به رهبر معظم انقلاب مرقوم داشته بود: ”...خدای بزرگ را سپاس می‌گویم که در نخستین ماه‌های شروع کار دولت تدبیر و امید، فرزندان انقلابی شما توانستند در مذاکراتی دشوار و پیچیده، حقانیت ملت ایران در فعالیت‌های هسته‌ای را در صحنه بین‌المللی اثبات کنند و گام نخست را به گونه‌ای پیش برند که حقوق هسته‌ای و حق غنی‌سازی ملت ایران مورد اذعان قدرت‌های جهانی ـ که سال‌ها سعی بر انکار آن داشتند ـ قرار گیرد و راه برای گام‌های بلند بعدی در حراست از پیشرفت‌های فنی و اقتصادی کشور گشوده شود".

پیشتر نیز اهداف آتی غرب و برنامه ریزی آنان برای امتیازاتی که در آینده از ایران خواهند گرفت در رسانه های غربی منتشر شده بود که اولین آنها به رسمیت شناختن اسرائیل است. در ادامه همین سیاست، نتانیاهو اخیرا با انتقاد از امتیازات گرفته شده از ایران، آنها را ناکافی قلمداد کرده و با محکوم کردن ایران به نسل کشی، اولین امتیازی که اوباما می بایست در توافقات بعدی لحاظ کند را تغییر سیاست های کلان نظام اسلامی مخصوصا درخصوص رژیم صهیونیستی دانست.

اوباما به منظور دلجویی از نتانیاهو و جلب نظر وی با انتقاد از حماس، اعلام کرد ملت اسرائیل نمی توانند استقلال غزه در کرانه باختری را بپذیرند. این موضوع غیرقابل قبول است.
نقل قول کردن
+6 #2 جانباز از اصفهان 1392-09-18 16:03
.
حاج آقا قاسم نصر الله مطلب را دقیق اشاره نموده اید

امروز باید حزب الهی ها متوجه بشوند که توسط پرچم داران و لیدر های به ظاهر ولایت مدار نباید تحریک بشوند همان پرچم دارانی که در وقایع گذشته عملکرد مزورانه و نفاق آلود آنان تنها به سود جبهه هاشمی تمام گردید و جبهه ولایت را در تگنای سخت قرا داده است اگر خواسته دست های پشت پرده توسط این پرچم داران به نیرو های حزب الهی القا گردد باید فاتحه قوام و قوت یافتن جبهه ولایت را بخوانیم (در وقایع گذشته تا الان رد این حقیقت تلخ آشکار شده است ) و آینده انقلاب را در سراشیبی گیج کننده ای ببینیم

آیا بس نبود که این حزب الهی ها با تأسی بر این پرچم داران به ظاهر ولایت مدار مسئله ای فرعی را به مسئله ای اصلی تبدیل کنند (مخالف خواسته ولایت ) آیا بس نبود حزب الهی ها با تأسی بر این افراد ، احمدی نژاد و چند شخص همراهش را به عنوان فتنه پیچیده تر از فتنه 88 ببینند و باعث شوند فتنه 88 فراموش شود (مخالف خواسته ولایت ) و در سایه این فراموشی فتنه 88 جان دوباره ای بیابد و اسب خود را برای فتنه ای پیچیده تر از 88 زین نماید آیا بس نبود .....
نقل قول کردن
+11 #1 قاسم نصراله 1392-09-18 15:07
سلام

این کار فعلا" بازی کردن تو پازل دشمنه که از این طریق می خواهد مملکت را به آشوب و دودستگی و چند دستگی بکشاند .

فکر می کنید نرمش قهرمانانه ای که امام خامنه ای از آن صحبت کردند چیه ؟


یعنی تو یک میدان که من رهبر ، می دانم قهرمانم کمی گاردم رو باز میکنم و عقب میرم ، تا حریفم که شامل آمریکا ، اسرائیل ، اروپا ، مرتجعین عرب ، منافقین ، سلطنت طلب و اصولگرا نما و اصلاح طلب نما و عالم نماها و زرسالاران داخلی وابسته به غرب ( هاشمی و خاتمی و....تا این دولت ) خوب بیایند وسط میدان بطوریکه هیچ راه کریزی نداشته باشند و من که قهرمانی ام از پیش توسط خداوند قادر حکیم تثبیت شده ( مبحث ظهور )، به مدد اللهی همه اینها رو برای آخرین بار و همیشه به زباله دان تاریخ بفرستم .

لذا تا زمانیکه ایشان اشاره نفرموده اند شوراندن مردم علیه اینها به نزاع و درگیری های شدید در سطح کشور منجر خواهد شد با همین نقشه حساب شده هم هست که خاتمی هم دانشجو های پیزوری رو به شورش فرا خوانده است .

پس هوشیار باشیم تا زمان اشاره آقا .


البته فکر میکنم اگر هم نقشه دشمن را بگوئیم و هم مردم را با نظری که نوشتم آگاه کنیم که تا اشاره رهبر دندان روی جگر بگذارند و هوشیار باشند ، بهتر است .

zz: -:as *-msz u:313 d:w:us
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد