رایحه ظهور

پاسخ به نقد یکی از کاربران سایت

آخرین نبرد ما با اسلام آمریکایی است

» ابتدای نظرات (12)

 

#1298 مهران 1392-09-10 13:44

صحبتي با دوستان

يه زماني وقتي ميومدم اينجا براي خوندن نظرات اعضا با دست پر بر ميگشتم.کليپ هاي مهم و مفيد، فايل صوتي مهم و مفيد اما الان....

الان وقتي ميام اينجا از نظرات و کامنت ها (خصوصا جناب سيجاني رصد و همکارانشون و همچنين حاميان احمدي نژادکه همگي اين دوستان با نام مستعار نظر ميذارن) بوي تعفن کينه، نفرت،بدگويي، بدخواهي، طعنه ، کنايه زدن، تهمت و انتقام از دولت روحاني به مشام مي رسد.

ديگه خبري از اون فضاي منتظران ظهور اينجا نيست...

قضاوت با شما

.....................................

سلام برادر عزیز

اینکه شما و دیگر دوستان در این سایت بدنبال نشانه و خبری از نزدیکی ظهور مولایمان هستید ، بسیار ارزشمند است و ما  این حضور را قدر می دانیم اما در این میان باید دقت کرد که ما فقط  به  یک ناظر بی طرفی که تنها دنبال اخبار هستیم تبدیل نشویم. ببینیم در حال حاضر و در قبال تحولات جاری چه وظیفه و تکلیفی داریم. به دنبال نشانه های ظهور بودن خوب است و ما و دیگر دوستان در بخش نظرات نیز مقالات و مطالب زیادی در این زمینه منتشر کرده و به لطف حق منتشر خواهیم کرد ، اما یقیناً دست روی دست گذاشتن و در قبال زمینه ها ، مقدمات و قواعد ظهور و تحولات سیاسی داخل و خارج کشور ناظر بی طرف بودن خلاف تکلیف هر شیعه منتظر می باشد.

اینکه منتظران ظهور در قبال افرادی که می خواهند با سادگی خودشان و خیانت جریان سازشکار (خارج از دولت و رخنه کرده در رسانه ها و شخصیتها) ، انقلابی که مقدمه ساز ظهور و الگوی مستضعفان عالم است را منفعل و بی تاثیر ساخته و جامعه را به تسلیم و وادادگی بکشانند ، بی طرف و نظاره گر باشند ، مورد قبول هیچ عقل سلیمی نیست.

بله ما کینه و نفرت داریم از جنس کینه هایی که در زیارت عاشورا به ما آموزش داده اند ، نه کینه ای شخصی ، باندی و جناحی ، ما تولی  بدون تبری را ابتر می دانیم که تنها زمینه ساز تسلط نااهلان و نامحرمان بر انقلاب و دوام حضورشان خواهد شد.

برای ما اسم ها و جناح ها فرقی ندارد ، والله اگر مسئولین دولت کنونی نیز در راستای خدمت به انقلاب و مستضعفان و مقابله با مستکبران و ترویج فرهنگ ناب مهدوی و ولایی قدم برمی داشتند ، ما یقیناً در حمایت و تبلیغ آنها کوتاهی نمی کردیم اما وقتی می بینیم ، مستضعفان در این دولت به حاشیه رانده شده ، تمام دغدغه ها به کنار آمدن با مستکبران و آشتی با آنها تبدیل شده ، خدمت گزاران  که علی رغم داشتن برخی نقاط ضعف نقاط قوت بسیاری داشتند ، بعنوان دروغگویان و خائنان به مملکت نشان داده می شوند ، اهالی فتنه که مورد تقبیح ولایت و مردم قرار دارند به مرور مسئولیت می گیرند ، دشمنان تابلودار و خونی نظام جشن گرفته و خوشحالی می کنند و ....  آیا رواست که چشم خود را بر این همه نادرستی و ناراستی ببندیم و کودکانه در عالم رویایی خودمان به دنبال ظهور باشیم؟!

چه زیبا فرمود سید شهیدان اهل قلم ، سیدمرتضی آوینی :


خلاف آنچه بسياري مي پندارند، اخرين مقاتله ما _ به مثابه سپاه عدالت _ نه با دموكراسي غرب كه با اسلام آمريكايي است ، كه اسلام آمريكايي از خود آمريكا دير پاتر است . اگر چه اين يكي نيز و لو "هزار ماه" باشد به يك "شب قدر" فرو خواهد ريخت و حق پرستان و مستضعفان وراث زمين خواهند شد.

باید خصوصیات اسلام آمریکایی را درست بشناسیم و در مقابل هر فرد و هر صحبت و عملکرد و قدم و قلمی که در راستای اسلام آمریکایی  حرکت می کند با روشنگری و کار فرهنگی بایستیم.

والله بفرموده بزرگان اگر این انقلاب شکست بخورد و به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد صدها سال ظهور مولایمان به تاخیر خواهد افتاد که ان شاالله اینگونه نخواهد شد زیرا که فرزندان خمینی و خامنه ای بیدارند و از دادن مال و جان و آبرو در راه ولایت مضایقه نخواهند کرد.

به نظر می رسد که این تحولات آخرین امتحانات و فتنه های قوم مشرق زمین مقدمه ساز ظهور باشد و همه  باید به سهم و توان خود تلاش کنیم تا انقلاب زمینه ساز از این پیچ تاریخی به سلامت عبور کند.

و ان شاالله به لطف حق اینگونه خواهد شد.

التماس دعا

.................

پ . ن :

- قابل ذکر است که جناب رصد دوستان دیگری هستند و بنده گاهی در صورت نیاز رصد نظرات را انجام می دهم.

- برای ما شخص احمدی نژاد و شخص روحانی مطرح نیست ، ما با تفکر  و عملکرد افراد کار داریم ، اگر احمدی نژاد و دولتش هم خدای ناکرده همانند دولت روحانی عمل می کرد در مقابلش موضع می گرفتیم و اگر دولت روحانی نیز با همان ملاک هایی که ولایت عزیز معین کرده است حرکت کند حمایتش می کنیم ، ما شیفته احمدی نژادیم زیرا او را نزدیک ترین فرد و دولت به تفکرات و معیارهای امام خامنه ای یافته ایم.

- ممطئن باشید کاربران سایت ضمن اینکه تحولات سیاسی کشور و منطقه و جهان را بررسی می کنند اگر نشانه ای از نشانه های ظهور رخ دهد یا در شرف وقوع باشد  از اولین سایتهایی که به آن خواهد پرداخت " رایحه ظهور " خواهد بود.

دیدگاه‌ها   

-3 #12 حسين 1392-09-13 20:20
با درود به رهبر فرزانه انقلاب و سلام و درود به شهيدان از صدر اسلام تا كنون بخصوص شهداي كربلا و شهداي كربلاي ايران در رابطه با مطلب ارائه شده در بالا كه مربوط به دولت در زمان احمدي نژاد و روحاني بايد گقت كه قضاوت نمودن با اين سرعت و متهم نمودن و زحمات يكي را ناديده گرفت و از ديگري بت ساخت .دولت آقاي احمدي نژاد دولت مردمي بود كه تمام هم و غم او كمك به آحاد ملت بود و نمونه آن مسكن مهر طرح هدفمندي يارانه ها بهبود بخشيدن و سازمان دهي كيفيت نان و سايز كارهاي كه انجام داده و بر كسي پوسيده نيست و تا سال 90 همه چيز بر وفق مراد بود و همه راضي كه اين موضوع باعث شد كه قدر و منزلت جمهوري اسلامي در نزد جهانيان بيشتر شود در اينجا دشمن يعني استكبار جهاني كه از همان اول انقلاب در صدد ضربه زدن به انفلاب بود و همه راهها را در مورد ايران امتحان كرده بود (جنگ هشت ساله عراق عليه ايران ، حادثه طبس ، حادثه نوژه وهواپيماي ايرباس)و موفق نشده بود با بهانه قرار دادن مسئله هسته اي كه در طي اين چند سال به پيشرفت هاي چشم گيري دست پيدا كرده بود اقدام به تحريم جمهوري اسلامي كردو در اين بين تعدادي از گروهها و افراد كه كه به وسيله مردم به انزوا رفته بودند و بعضاً از سرمايه داران ، تاجران و كساني بودند كه با خصوصي سازي (اختصاصي سازي) دولت اصلاحات به منابع و ثروت ملي دست پيدا كرده بودند فرصت را غنيمت شمرده با خراب كردن بازار سكه و ارز و بردن سودهاي كلان موجبات نارضايتي مردم را فراهم نمودند آنهم زماني كه رئيس جمهور اين مملكت دم از عدالت و كمك به محرومان كه از شعارهاي اصلي انفلاب بود مي زد و در اين رابطه زحمات فراواني متحمل شد . تلاش دشمنان موجب اين شد كه مردم مقداري از حكومت و شخص احمدي نژاد ناراضي شوند البته اين تعداد كمتر از كساني هستند كه در دولت احمدي نژاد صاحب مسكن شدند كه هرگز در اين سالها و با اين سرمايه داران نمي توانستند خانه دار شوند احمدي نژاد يك انقلابي و زحمت كش و دلسوز و يار مظلومان بوده و خواهد بود و احمدي نژتد اگر قانوني را هم دور زده باشد بخاطر ملت بوده احمدي نژاد پاك ترين دولت را داشته زماني كه احمدي نژاد مملكت را تحويل گرفت هر روز يك گوشه اي از مملكت در اثر زلزله ويران مي شد و شده بود زلزله بم حدوداً يك سال قبل از احمدي نژاد بود ززلزله آذربايجان ، بوشهر ، زرند ، زلزله دوباره روذبار ،هرمزگان ووووو (كه از خداوند مي خواهيم ديگر تكرار نشوند) كه بار همه اينها بر دوش دولت بود و خم به ابرو نمي آورد و مثل شير از پس همه بر آمد تا اينكه از سوي بغضي ها مورد بي مهري قرار گرفت (تاريخ كه نمي خواهم بنويسم همه شما بهتر از من مي داني )فقط يك جمله بايد بگم و از نوشتن منصرف شدم و آن اين است . (درود بر عدالت درود بر احمدي نژاد )
نقل قول کردن
-5 #11 رایحه ظهور 1392-09-13 11:58
پاسخ آیت الله مطهری به آیت الله مکارم شیرازی :

آیت‌الله مکارم:
مداحان نباید وارد مسائل سیاسی شوند!

آیت الله العظمی مکارم شیرازی گفت: مجالس عزاداری امام حسین (ع) باید اهداف قیام عشاورا را برای مردم مشخص و تبیین کنند و نباید در این راه وارد مسائل سیاسی کشور شوند!

www.bibaknews.com/shownews.php?idnews=81225

آیت الله مطهری : شمر 1400 سال پیش مرد ، شمر امروزت را بشناس

تا کی فقط به سینه بزنیم و حسین حسین لق لقه زبونمون باشه ، اما از هدف و شعار آقامون دور باشیم.

pootinkhaki.blogfa.com/.../...
نقل قول کردن
+4 #10 بسیجی 1392-09-13 11:38
1-اگرقراربوددرع الم موجودات مکلف نشانه های ظهوریاقیامت رانفهمندپس نتیجتایانشانه ای نبایدباشدویاوقو عش کاربیهوده ایست-درهردوحال باتوجه به بیان علائم در قرآن (کلام خدا)واحادیث معصومین علیهم السلام ومتون دیگرادیان الهی کارحکیم بیهوده نیست وباتوجه باینکه مثالادریک بیماری جهت تشخیص علائم ووقوع بیماری یاصحت ازآن به دکترمربوطه مراجعه میکنیم وتشخیص اوراملاک وقبول داریم درامردین وعلائم ظهورنیزبه متخصص آن فقهابایدمراجعه کرده واعتمادنماییم.
نقل قول کردن
+2 #9 hossein 1392-09-13 08:22
پس چرا برخي دوستان با الفاظ تند و نا مطلوب پاسخ برخي نظرات را در مطالب مختلف پايگاه ارائه ميدن.اگه بگرديد خيلي راحت پي خواهيد برد.
نقل قول کردن
+1 #8 hossein 1392-09-13 08:10

مصداق سازي از جريانات و علائم ظهور اشتباه است.
------
بحث رو چقدر عوض كرديد و چه برداشت عجيبي داشتيد.
------
كسي كه انسان درستكار و فرهيخته اي باشه و ادب داشته باشه ميتونه منتظر بهتري بشه تا اينكه بي ادبانه و گاها با نثار فحش و با بد زباني به طرف مقابل بخواد راهش رو هموار كنه.
------
دشمنان اصلي چه كساني هستند => اسرائيل،وهابيت، سلفي تند رو
نقل قول کردن
+1 #7 hossein 1392-09-13 08:01
دوستان گرامي بد جواب داديد . منظور منتقد و اينجانب اين است كه بابا جان اخلاق اسلامي شيعه را رعايت كنند دوستان.و اينكه منظور اصلا علائم ظهور نيست بلكه اخلاق مداري است .چه فايده اي داره كه ما اخلاق درست نداشته باشيم و بخواهيم حرف از علائم بزنيم. در ضمن نبايد خشم مقدس شيعه نثار شيعه بشه بهتره به وهابيا و سلفيا كه مثل مور و ملخ به سپاه سفياني ميرن خشمگين باشند.دوستان حتي در اين مورد كه به اصطلاح شما اخبار روز است توجه نميكنند و فقط حرف از مديران قبلي و فعلي در جاهاي مختلف مي زنند.
نقل قول کردن
+8 #6 بسیجی 1392-09-12 11:45
انتظارآل محمد(ص) ازشیعیان اطاعت کامل ازولی فقیه ووحدت ودعابرای قیام وخروج حضرت ولیعصر(ع)ودوری ازشیطان وحفظ ایمان میباشد/درتعجبم اینهمه نشانه ظهورحتی حتمیه چرابیان نمیشودیاعلاوه برکتمان به طبیعت واینجور چیزها ربط داده میشودپس طبیعت تاکنون کجابوده؟!حقا که امام(ع) فرمودندامرمادرآ ن زمان(وقت ظهور)ازنوراین آفتاب روشنتراست/چه زیباست نقش "نصرمن الله..."برپرچم بالای گنبدامام رضا(ع) موفق باشید.
نقل قول کردن
+4 #5 بسیجی 1392-09-12 10:46
این زمان شبیه بیعت گرفتن جناب مسلم علیه السلام وقیام امام حسین سلام الله علیه است "اگرکسی واقعابانائب حضرت بقیت اله بیعت کرده نبایدروامرایشان حرفی بزندومطیع ظاهری وباطنی ولایت فقیه باشدهرکسی درهرمقامی درزمان غیبت جلوتر ازرهبری برودازخوارج وعاصی است ایشان فرمودند کسی حق نداردمذاکره کننده هاراسازشکاربدان داینان فرزندان انقلابند"اما شمابزورمیخواهید سازشکارمعرفی کنیدتاکنون بیشترین ومحکمترین حمایت ازدولتهارامقام معظم رهبری ازاین دولت کرده ولی ازتیترشماها معلومه عداوت داریدنه صداقت ودلسوزی انقلاب مثل قرآن نیزه کردن فلانی -مذاکره نیزبدستورمستقیم رهبری است-خودتان راگول بزنیدمردم میفهمند.
نقل قول کردن
+3 #4 یا بن زهرا العجل 1392-09-11 23:19
رهبرعزیزمان حضرت سیدعلی خامنه ای نایب امام زمان هستند،تدابیرودس تورات ایشان موردقبول امام زمان است،عزیزان منتظر،کافیست که پشت سررهبرباشیم،تا انشالله ازگردنه یاهمان پیچ وحشتناک به سلامت عبورکنیم،که 100درصدموردقبول امام راحل وشهدای عزیزودلسوزمان می باشد،امروزهم که میدانیددوشنبست وتادقایقی دیگرپرونده عمل سیاهمان به دست امام زمان میرسد،14صلوات برای سلامتی وتعجیل ایشان بفرستید،هرچندکه باکارای قبیحمان خون به دل شدند،اللهم عجل لولیک الفرج به حق زینب س
نقل قول کردن
+1 #3 عبدالله 1392-09-11 22:31
اکثراحادیث میگن شیعه تاظهو ربایدتغیه کنه تندرویهای عده ای باغث ریختن خون شیعیان درپاکستان عراق سوریهو...شد لطف کنید از رهبری جلوتر نروید وگرنه ماجرای خوارج تکرار میشه
نقل قول کردن
+6 #2 مهران 1392-09-11 14:13
بله تا اندازه ای حق با شماست.اما شما (مخالفان دولت روحانی) که مدعی هستید که ولایت مدار هستید و خود را ولایی میدانید چرا گاهی رگبار تهمت های بی اساس و بی محتوا را به روحانی و دولتش میگیرید؟؟؟ مگر نمیگویید که پشت سر ولایت باید حرکت کرد؟؟؟ پس لطفا دقیقا پشت سر ولایت حرکت کنید.نه هر حرفی که دلتان خواست بزنید و هر تحلیلی که خواستید بکنید.

شما چندین بار گفتید اینان سازش کار هستند و دارن دستاورد های کشور رو به باد میدن.اما رهبری در نامه ای تشکر مفصلی از تیم مذاکره کننده کرد.

امیدوارم منظور من رو متوجه شده باشید.
نقل قول کردن
-4 #1 منتظر عدالت 1392-09-11 11:49
آفرین واحسنت برشما ما باید برای بیداری کار کنیم وقتی استکبار از کلام احمدی نژاد قهرمان پی برد که مسئله انقلاب ایران در واقع زمینه انقلاب سبز مهدوی است تمام هم وغم خود را برای مبارزه با اصل انقلاب گذاشت چون اگر انقلاب اسلامی وارزش های آن بی محتوا شود در واقع هدف اصلی آن که زمینه سازی برای حکومت مهدوی است بی اثر می شود پس باید بیدار بود تا تنه این درخت حکومت مهدوی یعنی نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست رفاه طلبان ، جاه طلبان ، بی بصیرتان ، اشراف گرایان وبه طور کلی نظام سلطه غربی به سردمداری صهیونیسم جهانی شکسته نشود ودر نتیجه آنها به زدن ریشه برسند اتفا قآ بزرگترین حسن این سایت همخوانی نامش با اهداف مقدس نظام پویای اسلامی می باشد که باید آن را ارتقاء بخشید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد