رایحه ظهور

حرکت "سید حسنی خراسانی" در كاروان راهيان ظهور!

لزوم پيگيري مراجع امنيتي و اطلاعاتي

 

» ابتدای نظرات (11)

 

هنوز مدتي از خبر تشكيل كاروان راهيان ظهور كه مطلبي سئوال برانگيز و مشكوك بود نگذشته است كه اين روزها جرياناتي معلوم الحال كه بيشتر رنگ و بوي انجمن حجتيه و تفكرات نزديك به آن را دارند خبر از آمادگي براي حركت سيدحسني خراساني! مي دهند و ضمن تبليغ آن براي پيوستن افراد و گروههاي مردمي خبرسازي و زمينه چيني مي نمايند.

اين حركتها و اخبار گروههاي  نيمه مجهول كه بررسي گذشته آنها نشان مي دهد كه با اهداف مشخص در حال تبليغ قيام شخصيتهاي ظهور از وراي مرزهاي جمهوري اسلامي مي باشند ، از آنچنان پشتوانه ضعيف علمي برخوردارند كه نمي توانند در عرصه علمي فعاليت نمايند لذا با انجام چنين تبليغاتي در نظر دارند تا اندازه ممكن به اهداف خود نزديك شوند ، لذا انتظار مي رود مراجع امنيتي و اطلاعاتي با رديابي اين اقدامات مشكوك ، پشت پرده و اهداف اين گروههاي منحرف را آشكار ساخته و فضاي ذهني و فكري جامعه و جوانان را كه مخصوصا در عرصه مهدويت و ظهور با توجه به تحولات بزرگ منطقه و جهان ، مستعد و آسيب پذير است را پالايش نمايند.

 

حرکت "سید حسنی خراسانی" انجام می شود

لذا با توجه به تعداد بالای متقاضیان ثبت نام در کاروان راهیان ظهور و آموزش قبل از حرکت (آداب و اعمال روز ظهور) با حضور علما و اساتید این حوزه، اسامی ثبت نام شدگان و زمان بندی حرکت کاروان هایشان متعاقبا اعلام می گردد.
به گزارش شیعه آنلاین، به دنبال استقبال بی نظیر مردمی از تشکیل کاروان راهیان ظهور، ستاد استقبال خبرهای تازه ای دارد.

در همین راستا "رهام جواهریان" از مسئولان کاروان راهیان ظهور، به خبرنگار شیعه آنلاین گفت: پس از اعلام خبر تشکیل کاروان راهیان ظهور، اعلام آمادگی های بسیاری ازسوی گروه های مختلف مردمی، مجامع، انجمن ها و... در قالب پیام های الکترونیک در خصوص همکاری و ثبت نام در این کاروان صورت گرفت.

وی در ادامه افزود: بر همین اساس ستاد مرکزی کاروان راهیان ظهور، با انتشار این بیانیه به اطلاع تمام علاقمندان و ثبت نام شدگان محترم می رساند، با توجه به تقاضاها و پیشنهادهای بسیار زیاد، این کاروان حرکت اول خود را در مسیر حرکت "سید حسنی خراسانی" از مبدا تا محل ملاقات با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف انجام خواهد داد.

"جواهریان" همچنین گفت: لذا با توجه به تعداد بالای متقاضیان ثبت نام در کاروان راهیان ظهور و آموزش قبل از حرکت (آداب و اعمال روز ظهور) با حضور علما و اساتید این حوزه، اسامی ثبت نام شدگان و زمان بندی حرکت کاروان هایشان متعاقبا اعلام می گردد.
.......
- البته  نگاهي به بخش نظرات مطلب فوق در سايت شيعه آنلاين نشان مي دهد كه چنين حركاتي در نظر خوانندگان چقدر سخيف و مضحك است :
moti (07 آبان 1392) : شما از کجا میدونید مسیر حرکتو؟؟؟
شما مگه سید خراسانی رو دیده اید؟؟؟

اقا جمع کنید این مسخره بازی را به خدا این برای سایت شما خیلی بد.

1.بی احترامی به ساحت مقدس اقا امام زمان
2. بی احترامی به یاران امام زمان.
شما از کجا اطلاع دارید یاران امام زمان از این کاروان تشکیل خواهد شد
این اقای رهام جواهریان مثل اینکه رنگ و بوی انجمن حجتیه دارد
به جای این مزخرفات یک مقدار از کتاب مکیال المکارم برای مردم مطلب قرار دهید.
http://www.shia-online.ir/article.asp?id=31418&cat=1

دیدگاه‌ها   

0 #11 خبرگزاری فارس 1392-09-09 15:38
سلام دوستان
مژده مژده:

به ‌همت جمعی از جوانان عدالتخواه
سایت خبری - تحلیلی «یاران خراسانی» آغاز به‌ کار کرد.


نقل قول:

به لطف خدا و با همت جمعی از جوانان حزب الله سایت خبری تحلیلی «یاران خراسانی» (پایگاه اطلاع رسانی نهضت عدالتخواهان ولایتمدار) راه اندازی شد.

هدف از راه اندازی این سایت پیگیری مطالبات و منویات امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) در باب مبارزه با ظلم و فساد و تبعیض و فاصله طبقاتی است که متاسفانه سالها بر زمین مانده است، مهم ترین مطالبه ولی امر مسلمین در طول ۲۴ سال گذشته تامین”عدالت” بوده است، اما متاسفانه در بین تمام مطالبات مهم ایشان ، آنچه بیش از همه مورد بی توجهی قرار گرفته و تاکنون بر زمین مانده ، همین مقوله مهم “عدالت اجتماعی” است تا آنجا که ایشان خود فرموده اند: “درسال های گذشته، شعار مبارزه با فساد ، مکرر مطرح شد، در جلسات، به برخی مسئولان تاکید شد، درمحافل عمومی، برای مردم بیان شد، اما با جنجال ها ومغلطه کاری ها نگذاشتند پیش برود.” (قاموس عدالت ، ص ۳۷۷ ، ۳/۱۱/۸۰)


مطالبه واقعی و عملی عدالت از مسئولان و احیاء فریضه مهم و حیاتی امر به معروف و نهی از منکر و تحقق نظارت مردمی بر عملکرد مسئولان که خواسته همیشگی مقام عظمای ولایت بوده و هست از دیگر اهداف این سایت می باشد.

ما بر خود وظیفه می دانیم با پوشش اخبار عدالتخواهان در سراسر کشور به ویژه انعکاس اخبار مرتبط با فعالیت های حجت الاسلام علیرضا جهانشاهی معروف به طلبه عدالتخواه سیرجانی و نهضت عدالتخواهان ولایتمدار در حد توان خود مانع از زمین ماندن مطالبات امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) در حوزه عدالت اجتماعی شویم انشاالله.

از همین رو ما به عنوان بخش کوچکی از جمع یاران ولایت و عدالتخواهان ولایتمدار قصد داریم در جهت گسترش و تعمیق فرهنگ عدالت طلبی و به خصوص فراگیری قیام یاران ولایت و نهضت عدالتخواهان ولایتمدار قدم برداریم.

تمامی کاربران محترم می توانند برای دسترسی به اخبار و تحلیل های مختلف سایت «یاران خراسانی» به نقل قول:
و نقل قول:
مراجعه کنند.

هر کدام از شما دوستان عزیز که هم اکنون در حال مطالعه این مطلب هستید خود را یک “همکار افتخاری” برادران کوچکتان در سایت یاران خراسانی بدانید و اخبار مرتبط با موضوع عدالتخواهی و نیز مطالب و محتواهای تولیدی خود را از طریق صفحه ارسال مطلب آزاد برای ما بفرستید.

گفتنی است طلبه سیرجانی به همراه جمع زیادی از جوانان عدالتخواه در دور جدید حرکت خود با گسترده تر کردن دامنه فعالیت هایشان در سراسر کشور قصد دارند با فراهم آوردن زمینه های مختلف و استفاده از ظرفیت های ایجاد شده طی سال های گذشته نهضت عدالتخواهان ولایتمدار را فراگیر کرده و آرزوی دیرین همه افراد مومن و انقلابی و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی را در حد توان خود محقق سازند.
نقل قول کردن
0 #10 آشنا 1392-09-04 14:17
حجتیه جدید فرزند همان حجتیه قدیم است
امروز خیلی افراد در لباس ولایت دوستی دارند به انقلاب ضربه می زنند
خیلی تالارهای مهدوی!
اسم نمی برم
همان ها که کمر به مخالف با رائفی پور بستند
یک تالار رو کار میکند
www.ahle-beyt.ir/forum/index.php
یک تالار هم با ریاکاری
*********.ir
نقل قول کردن
+2 #9 ناشناس 1392-08-22 18:35
اولا درخبراومده طبق احادیث وروایات-دوما شما آقای جواهریان روازکجا بو کردین؟سوما شما که خودتون درانجام فرایض حجتیه (فیلم ظهورنزدیک است) وهزارجورخبر کذب دیگه از همه جلوترین-مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟
نقل قول کردن
-1 #8 ناشناس 1392-08-22 18:31
احسنت-یه نفرکه ازشون یک قدم جلوترباشه خون جلوی چشماشونو میگیره-
نقل قول کردن
+1 #7 مهدی 1392-08-15 17:33
آقای "جان بر کف"

سلام و درود

بنده در خدمتم

zz:
نقل قول کردن
+2 #6 armin 1392-08-14 16:15
به گزارش خبرگزاری فارس، پایگاه اینترنتی «أوسط نیوز» در مقاله‌ای تلاشهای عربستان و فرانسه برای حمله به سوریه و تحولات جدید منطقه‌ای و جهانی را مورد بررسی قرار داده که متن آن را می‌آوریم:

کناره گیری امیر سابق قطر از قدرت که با هماهنگی آمریکا صورت گرفت، بدین منظور بود که نقش عربستان و به ویژه بندر بن سلطان رئیس استخبارات این کشور در بحران سوریه پررنگ‌تر شود. عربستان که ترک‌ها را رقیب خود در منطقه می‌داند معتقد است که ترکیه در پرونده بحران سوریه شکست خورده و از همین رو باید کنار گذاشته شود و گروههای مسلح به جای خاک ترکیه از خاک اردن استفاده کنند. به همین خاطر در "نشست کن" که با حضور رؤسای سازمان‌های جاسوسی عربستان، آمریکا، فرانسه و انگلیس برگزار شد، از ترکیه دعوت به عمل نیامد. این نشست برای این برگزار شد که بندر بن سلطان طرح خود را برای سرنگونی حکومت بشار اسد ارائه کند. بندر بن سلطان و دیگران، اردنی‌ها را تحت شدیدترین فشارها قرار دادند تا طرح وی (بندر) را بپذیرند. چکیده طرح بندر بن سلطان بدین شکل است:

1- بسیج بیست هزار جنگجو در داخل اردن به فرماندهی افسران فراری ارتش سوریه جهت حمله به سوریه و تسلط بر دمشق به عنوان تکیه گاه حکومت سوریه.

2- تشکیل یک یگان از سربازان ویژه فرانسه، انگلیس و آمریکا برای پشتیبانی این نیروها در برنامه ریزی، شناسایی و حتی ورود مستقیم این یگان به جنگ.

3- حمله هوایی گسترده و ویرانگر به مراکز نفوذ حکومت سوریه به ویژه دمشق قبل از حمله زمینی نیروهای مستقر در اردن، به گونه‌ای که حکومت دستپاچه شده و از طریق نابودی پلها و راههای مواصلاتی، دمشق به طور کامل از سایر مناطق سوریه جدا گردد.

4- مدیریت عملیات نفوذ به حلب از داخل ترکیه توسط آمریکا و با هماهنگی متحدان این کشور در اجرای طرح بندر، به گونه‌ای که حکومت سوریه پس از سقوط دو شهر عمده حلب و دمشق به لحاظ روحیه و واقعیت میدانی سرنگون شود.
نقل قول کردن
+1 #5 مهدی 1392-08-14 00:06
خواهش می کنم برادر عزیز!

بنده به معنای کامل شما را درک می کنم و بسیاری از آلامی که بر شما گذشته، برای بنده نیز بوده است... اصولا این لازمه احمدی نژادی بودن است... شاید وقت آن رسیده باشد تا بنشینیم و علل و چرایی قضیه "سکوت الهام بخش وحدت" را یک بار دیگر مرور کنیم و به طور جد به آن فکر کنیم...

اصولا و اساسا، مهمترین کار ما هر کدام از ما، حفظ نظام جمهوری اسلامی است. در این راه، هزاران احمدی نژاد فدای یک تار موی انقلاب اسلامیمان می شوند و می بینید که شد... مهم فقط آن است، باقی هر چه باشد، وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم، که در طریقت ما کافری است رنجیدن... همان که دکتر، در مقام اسطوره اش است...

بنده به عنوان یک برادر کوچک، از مصاحبت با شما لذت بردم و امیدوارم در گپ و گفتهای آینده بتوانیم استفاده بهتری هم ببریم...


با مهر و احترام


zz:
نقل قول کردن
0 #4 احمد پسندیده 1392-08-13 23:53
به نقل از مهدی:
سلام برادر

بنده می دانم که شما احمدی نژادی هستید و کامنتهای شما را هم اینجا و آنجا دیده ام... تنها انتقاد بنده به شما این است که تند هستید، همین. در مقابل، این شما هستید که هنوز شک دارید! لطفا یک بار دیگر برگردید و انواع اتهاماتی که در کامنت ما قبل آخرتان به بنده وارد کردید را بخوانید!!

این قدر در اشتباه هستید که هنوز نمی دانید بنده آن اصطلاح را به چه علتی و در جواب چه کامنتی نوشتم... برگردید و بخوانید... شاید برای شما رفع سوء تفاهم شود و رضایت دهید!

بنده به احمدی نژاد عشق می ورزم و اگر برای شما فقط یک مرد دوست داشتنی و الگو بوده است، برای بنده عوض کننده تمام شرایط زندگی بوده است... فکر نمی کنم که توضیح بیشتر از این لازم باشد تا شما متوجه شوید که بنده یک منحرف اصیل هستم!

بهتر است حداقل نگاهی به علامت نیشخند بنده در مقابل "بزرگترین خطر برای اسلام" در آن کامنت بیاندازید...

ضمنا بنده در جایگاه قضاوت درباره صحبتهای علمای اسلام نیستم و اجازه این امر را هم به خودم نمی دهم... روش من همان روش دکتر است... همان روشی که شمایان به هیچ وجه قبول نداشته و ندارید! همیشه برایم غیر قابل توضیح بوده است که چگونه کاسه داغتر از آش خواهد شد؟؟

دوست عزیز! لطفا چشمان خود را باز کنید! اینکه بنده و شما و احمدی نژادی های دیگر این حرفها را قبول نداشته باشیم، به هیچ وجه من الوجوه دلیل بر نبودن این هژمونی وسیع و عمیق در سطح اجتماع، بخصوص بچه حزب اللهی ها نیست... یا نکند منکر واقعیتهای موجود هستید؟!! باز هم تاکید می کنم: از نظر بنده، احمدی نژاد، یکی از بهترین انسانهای روزگار است ولی دلیل نمی شود که شما صورت مسئله را پاک کنید! کاری که در زمان انتخابات به شکل وسیعی از طرف بعضی دوستان انجام شد...

***

باز هم نوشته اید که در مورد مباحث قبلی، حرف بنده مطلب جدیدی نداشت!!! اگر هر 7 بند آن هم جدید نباشد، شما حداقل جواب یک مورد را هم نداده اید! لذا باز هم فقط یک مورد را تکرار می کنم: صحبتهای آقا درباره اشتباه دانشجویان مبنی بر اشغال سفارت انگلیس کجاست؟؟؟

با مهر و احترام


zz:

سلام برادر .
تندی بنده رو ببخشید ... زخم خورده ایم برادر ... اگر باعث رنجش خاطر شما شدم از حضورتون معذرت خواهی می کنم . فکر می کنم در خصوص نیشخند حق با شما باشه . من رو حلال کنید . باور کنید شوخی همان مطلب هم برای من سخت و جانکاهه .
من از شما معذرت می خوام . تمام جلز و ولز من سر تنهایی ولایته ... نمی خوام از تنهایی ولایت به غربت و تنهایی بیش تره مولایمان صاحب الزمان برسیم . من رو حلال کنید .
در مورد اون سوال هم به من اجازه بدید در وقت دیگری خدمت شما باشم .
با تقدیم صمیمانه ترین احترام ها
نقل قول کردن
+3 #3 مهدی 1392-08-13 23:10
سلام برادر

بنده می دانم که شما احمدی نژادی هستید و کامنتهای شما را هم اینجا و آنجا دیده ام... تنها انتقاد بنده به شما این است که تند هستید، همین. در مقابل، این شما هستید که هنوز شک دارید! لطفا یک بار دیگر برگردید و انواع اتهاماتی که در کامنت ما قبل آخرتان به بنده وارد کردید را بخوانید!!

این قدر در اشتباه هستید که هنوز نمی دانید بنده آن اصطلاح را به چه علتی و در جواب چه کامنتی نوشتم... برگردید و بخوانید... شاید برای شما رفع سوء تفاهم شود و رضایت دهید!

بنده به احمدی نژاد عشق می ورزم و اگر برای شما فقط یک مرد دوست داشتنی و الگو بوده است، برای بنده عوض کننده تمام شرایط زندگی بوده است... فکر نمی کنم که توضیح بیشتر از این لازم باشد تا شما متوجه شوید که بنده یک منحرف اصیل هستم!

بهتر است حداقل نگاهی به علامت نیشخند بنده در مقابل "بزرگترین خطر برای اسلام" در آن کامنت بیاندازید...

ضمنا بنده در جایگاه قضاوت درباره صحبتهای علمای اسلام نیستم و اجازه این امر را هم به خودم نمی دهم... روش من همان روش دکتر است... همان روشی که شمایان به هیچ وجه قبول نداشته و ندارید! همیشه برایم غیر قابل توضیح بوده است که چگونه کاسه داغتر از آش خواهد شد؟؟

دوست عزیز! لطفا چشمان خود را باز کنید! اینکه بنده و شما و احمدی نژادی های دیگر این حرفها را قبول نداشته باشیم، به هیچ وجه من الوجوه دلیل بر نبودن این هژمونی وسیع و عمیق در سطح اجتماع، بخصوص بچه حزب اللهی ها نیست... یا نکند منکر واقعیتهای موجود هستید؟!! باز هم تاکید می کنم: از نظر بنده، احمدی نژاد، یکی از بهترین انسانهای روزگار است ولی دلیل نمی شود که شما صورت مسئله را پاک کنید! کاری که در زمان انتخابات به شکل وسیعی از طرف بعضی دوستان انجام شد...

***

باز هم نوشته اید که در مورد مباحث قبلی، حرف بنده مطلب جدیدی نداشت!!! اگر هر 7 بند آن هم جدید نباشد، شما حداقل جواب یک مورد را هم نداده اید! لذا باز هم فقط یک مورد را تکرار می کنم: صحبتهای آقا درباره اشتباه دانشجویان مبنی بر اشغال سفارت انگلیس کجاست؟؟؟

با مهر و احترام


zz:
نقل قول کردن
+11 #2 کلوانق 1392-08-13 18:47
بنام خدا - آب در کوزه وما تشنه لبان می گردیم.کوری مطلق است که مقام معظم رهبری را که نایب بر حق امام عصر است نبینیم ودر این ظلمتکده روزگار این خورشید را باور نکنیم هم او که مقدمه ساز ظهور است وارام بخش منتظران. دوستان بیایید طبق فرمایش علامه حسن زاده گوشمان به دهان مبارک امام خامنه ای آن یادگار عظیم علما و صلحا وعصاره مجاهدان خالص باشیم و برای او یار باشیم نه بار.
نقل قول کردن
-1 #1 محمد امین 1392-08-13 17:34
این مخالفتی که شما می کنین و تعجبتون!!.. به خاطر اینه که شما توی اون جو نیستین، و اون ها رو در مسیر اشتباه می بینین، در صورتی که خیلی از افراد دیگه هم.. در جوی که شما هستین قرار ندارن، و شما رو در مسیر اشتباه می بینین..
این به کنایه و آشکار گفتن و اعلام کردن، آقای خامنه ای چه کسی است، احمدی نژاد چه کسی است.. شاید بیشتر از این کاروان های راهیان ظهور.. غریب و بی منطق باشه.
انشالله خدا همه رو به راه راست هدایت کنه.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد