رایحه ظهور

مسائل فرعي را رها كنيم

فتنه بزرگ خط سازش را دريابيم

 

» ابتدای نظرات (14)

با سلام به همه دوستان گرامي

 


به عزيزاني  كه دلشان براي انقلاب اسلامي و ظهور مي تپد و خود را پيرو ولايت مي دانند عرض مي كنم :

آيا فكر نمي كنيد در شرايط فعلي بايد تمام اختلافها را كنار بگذاريم و مسئله اصلي و خط مقدم را دريابيم و بر روي آن تمركز كنيم ؟ الان اصلي ترين چالش ما تقلاي خط سازش و نفاق براي شكستن قبح رابطه به آمريكا( كه متاسفانه شكسته شد) و ايجاد يك موج اجتماعي در اين زمينه و قرار دادن آن در مقابل ولايت است كه محورهاي مهم اين فتنه شروع شده از قبيل : حذف شعار مرگ بر آمريكا ، انجام نظرسنجي براي رابطه با آمريكا ، به رسميت شناختن ضمني اسرائيل و ....

 

آيا اكنون نبايد بحث اختلاف برانگيز آيت الله مصباح و مشايي و ... را كنار گذاشت و در حد توان به مقابله با توطئه خط سازش كرد. اكنون هرگونه جدال كودكانه در مسائل فرعي و غافل كردن جبهه خودي از اصلي ترين دسيسه فتنه گران كه جام زهر ديگري را براي امام آماده كرده است ، خيانتي ناخواسته است.

هيچ بعيد نيست كه در اين ميان خناسان و فتنه گران ، افرادي را اجير كنند تا با چند واسطه از يك طرف به آيت الله مصباح و طيفي از اصولگرايان و جريان حزب الله اهانت كنند و از سوي ديگر به مشايي و احمدي نژاد و .... و اينگونه آتش اختلاف را در بخشي از جبهه خودي برافروزند و نيروي آنها را كه مي تواند با تجميع در برابر فتنه ها كارساز باشد ، براي تخريب جبهه خودي و گسترش ياس و نااميدي بكارگيرند.

آيا عاقلانه است در حالي كه مسببان جام زهر در تدارك جام زهر ديگري براي ولايت هستند ما با چشم بستن بر اين مسئله بسيار مهم و حياتي ، به اختلاف افكني و گسترش نفرت و دشمني در ميان نيروهاي خودي مشغول باشيم.


هميشه بايد فرمايش امام در اصلي-فرعي كردن مسائل را آويزه گوش خود كنيم و تلاش كنيم تا مدافعي باشيم در خط مقدم انقلاب كه اينك فتنه خط سازش براي تسليم در برابر شيطان بزرگ است.

.....

پ. ن : البته رصد نيز بنا بر وظيفه خود در راستاي خواست اكثر كاربران سايت مباحث جنجالي و اختلاف برانگيز را حذف خواهند نمود.

دیدگاه‌ها   

0 #14 خبرگزاری فارس 1392-09-09 15:42
سلام دوستان
مژده مژده:

به ‌همت جمعی از جوانان عدالتخواه
سایت خبری - تحلیلی «یاران خراسانی» آغاز به‌ کار کرد.


نقل قول:

به لطف خدا و با همت جمعی از جوانان حزب الله سایت خبری تحلیلی «یاران خراسانی» (پایگاه اطلاع رسانی نهضت عدالتخواهان ولایتمدار) راه اندازی شد.

هدف از راه اندازی این سایت پیگیری مطالبات و منویات امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) در باب مبارزه با ظلم و فساد و تبعیض و فاصله طبقاتی است که متاسفانه سالها بر زمین مانده است، مهم ترین مطالبه ولی امر مسلمین در طول ۲۴ سال گذشته تامین”عدالت” بوده است، اما متاسفانه در بین تمام مطالبات مهم ایشان ، آنچه بیش از همه مورد بی توجهی قرار گرفته و تاکنون بر زمین مانده ، همین مقوله مهم “عدالت اجتماعی” است تا آنجا که ایشان خود فرموده اند: “درسال های گذشته، شعار مبارزه با فساد ، مکرر مطرح شد، در جلسات، به برخی مسئولان تاکید شد، درمحافل عمومی، برای مردم بیان شد، اما با جنجال ها ومغلطه کاری ها نگذاشتند پیش برود.” (قاموس عدالت ، ص ۳۷۷ ، ۳/۱۱/۸۰)


مطالبه واقعی و عملی عدالت از مسئولان و احیاء فریضه مهم و حیاتی امر به معروف و نهی از منکر و تحقق نظارت مردمی بر عملکرد مسئولان که خواسته همیشگی مقام عظمای ولایت بوده و هست از دیگر اهداف این سایت می باشد.

ما بر خود وظیفه می دانیم با پوشش اخبار عدالتخواهان در سراسر کشور به ویژه انعکاس اخبار مرتبط با فعالیت های حجت الاسلام علیرضا جهانشاهی معروف به طلبه عدالتخواه سیرجانی و نهضت عدالتخواهان ولایتمدار در حد توان خود مانع از زمین ماندن مطالبات امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) در حوزه عدالت اجتماعی شویم انشاالله.

از همین رو ما به عنوان بخش کوچکی از جمع یاران ولایت و عدالتخواهان ولایتمدار قصد داریم در جهت گسترش و تعمیق فرهنگ عدالت طلبی و به خصوص فراگیری قیام یاران ولایت و نهضت عدالتخواهان ولایتمدار قدم برداریم.

تمامی کاربران محترم می توانند برای دسترسی به اخبار و تحلیل های مختلف سایت «یاران خراسانی» به نقل قول:
و نقل قول:
مراجعه کنند.

هر کدام از شما دوستان عزیز که هم اکنون در حال مطالعه این مطلب هستید خود را یک “همکار افتخاری” برادران کوچکتان در سایت یاران خراسانی بدانید و اخبار مرتبط با موضوع عدالتخواهی و نیز مطالب و محتواهای تولیدی خود را از طریق صفحه ارسال مطلب آزاد برای ما بفرستید.

گفتنی است طلبه سیرجانی به همراه جمع زیادی از جوانان عدالتخواه در دور جدید حرکت خود با گسترده تر کردن دامنه فعالیت هایشان در سراسر کشور قصد دارند با فراهم آوردن زمینه های مختلف و استفاده از ظرفیت های ایجاد شده طی سال های گذشته نهضت عدالتخواهان ولایتمدار را فراگیر کرده و آرزوی دیرین همه افراد مومن و انقلابی و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی را در حد توان خود محقق سازند.
نقل قول کردن
+3 #13 جلال 1392-07-24 22:46
امان از دست خودی های بی خودی
نقل قول کردن
+3 #12 جلال 1392-07-24 22:44
سلام
بنده هم موافقم که بیشترین ضربه از تاریخ صدر اسلام تا کنون از ناحیه ساده لوحان و خودی های بی خودی متوجه رهبران حقیقی شده است جناب علامه مورد تایید مقام معظم رهبری بودن ولی متاسفانه با حرفها و فضایی که علیه دکتر و مهندس به وجود آوردند باید منتظر بود آیا مورد تایید رهبری عزیز هستند ولی در هر صورت انتخابات نشان داد که تندروها و خشکه مقدس ها چقدر قابلیت همراه کردن مردم را دارند هرچند که ناشیانه بعد رد صلاحیت گزینه زرین از روی ناچاری از گزینه ای حمایت کردند که ظرفیت هایش در انتخابات آزاد نشد تا دلهای مردم را متوجه خود کند در یک کلام برای این قالب ساخته نشده بود
خط امثال هاشمی که روشن است دست وپازدنشان با یک فوت ولایی پراکنده میشود
اما امن از خودی های بی خودی
نقل قول کردن
+4 #11 عباس محمدی 1392-07-23 23:56
نقل قول:
الان اصلي ترين چالش ما تقلاي خط سازش و نفاق براي شكستن قبح رابطه به آمريكا( كه متاسفانه شكسته شد) و ايجاد يك موج اجتماعي در اين زمينه و قرار دادن آن در مقابل ولايت است كه محورهاي مهم اين فتنه شروع شده از قبيل : حذف شعار مرگ بر آمريكا ، انجام نظرسنجي براي رابطه با آمريكا ، به رسميت شناختن ضمني اسرائيل و ....
باز هم اشتباه می کنید .

فتنه بزرگ این است که حامیان رابطه با آمریکا به همراه طرفداران خود در بدنه اجتماعی کشور .
در مقابل متحجرین مدعی دین و امام زمان به همراه طرفدارانشان قرار گیرند .

این فتنه ایست که شما فقط نیمی از آن را باور داشته و نیم دیگر را موضوع فرعی قلمداد کردید .

اشتباه شما همینجاست .

این دو تفکر خطر ناک دو لبه قیچی هستند که با تفریط و افراط قصد دارند نظام را به دو نیم کنند .
اینها هر دو در پازل دشمن صهیونیستی و دستهای پشت پرده داخلی ایفای نقش میکنند .

تنها راه نجات . تبری جستن از هر دو تفکر و اطاعت محض از فرمایشات ولایت است .

ولایت را نباید تنها بگذاریم (به شعارهای ولایتمداری این دو تفکر سازشکار و انحرافی توجه نکنید . اینها فریبی و نفاق انهاست که بارها و بارها در عمل بر خلاف آن رفتار کرده اند )

امروز ولایت میفرمایند : من به دولت اعتماد دارم و.... واشکالاتشان را هم گوشزد میفرمایند .... اما فعلا حمایت از دولت و اعتماد به انها دستور صریح ولایت است .

اینهمه تخریب و اینده سازی های سیاه و خائنانه ای که منحرفین از دولت میکنند . دقیقا بر خلاف دستورات صریح ولایت است . اما انها دولت را به مخالفت با ولایت متهم میکنند . چون فقط از این طریق است که میتوانند به ولایت بفهمانند که در مورد مشایی اشتباه کرده که حکم حکومتی صادر نکرده .
و از طرف مقابل هم حامیان اصلاح طلب دولت سعی دارند با راضی کردن غرب به ترک مخاصمه اقتصادی و ایجاد رفاهی نسبی به ولایت بفهمانند که حمایت 8 ساله از دولتهای قبلی اشتباه بوده و ....

خطر این دو تفکر ذره ای از دیگری کمتر نیست .
نقل قول کردن
0 #10 منتظر عدالت 1392-07-23 08:28
از طرف دیگر بعضی از همین اصول گر نما های قلابی هم طبق دستور وظیفه تخریب مردی از جنس حقیقت ومظلوم وصبور را مورد هتک حرمت قرار دهند!!!! تا به زعم آنها که (امروز پسرشان می شود وزیر مهمترین وزارت که با اخلاق وفرهنگ ومسائل اجتماعی سر وکار دارد تا در مقابل خود باختگان فرهنگی نتواند وظیفه خود را درست انجام داده ومنفعل است در مقابل یک عده هنرپیشه کاسب کار خود فروخته که بعضآ اگر مهلت پیدا کنند برای خوش خدمتی برهنه هم می شوند ) اگر مشایی می خواهد کاندید شود باید از روی جنازه آنان رد شود رهبر فرزانه در مقابل این گونه بی بصیرتان جاهل بود که درک وفهمی از جهان ومسائل جهانی نداشتند کما اینکه بزرگان حوزه درمقابل رابطه با امریکا ویا اعلام صلحی(ما با اسراییل جنگ نداریم ) که هاشمی در ابتدای بعد از انتخابات کرد منفعل وحتی در مواردی موافق بودند همانهایی که مشایی را محکوم می کردند که چرا کلمه اسراییل را بکار برده امروز صدها بار این کلمه منحوس را از رییس جمهور وجناب استوانه ووزیر امور خارجه می شنوند وساکتند همان هایی که وقتی وزیر امور خارجه سخنان رهبری را در مورد هلوکاست که ایشان فرموده بودند افسانه است رد می کند و اعلام می کند رهبر این حرف را نزده وبرای خوش خدمتی کدخدا می گوید ان مردی که هلوکاست را رد می کرد رفته است گویی دستور دارند که ساکت وصامت باشند ای ننگ بر ذلت وای ننگ بر بی بصیرتی ظلمی که 1400 واندی سال بر اهل بیت پیامبر رفت ومی رود نه شهادت ویا اسارت ویا تبعید است بلکه ظلمی است که منافقانه دشمنانی که خود را در لباس دوست جلوه می دهند بر اهل بیت می زنند جهالت بدتر از کفر است جاهل لطمه ای که به دین می زند جبرانش به مراتب بیشتر از کافر است [-O :(( [-O :((
نقل قول کردن
+4 #9 منتظر عدالت 1392-07-23 08:28
به نقل از کمال:
.

اتفاقآ به خاطر عدم درک شما وبزرگانتان که ولایت پذیر نیستند وفقط ادعای ولایت پذیری دارید وهمیشه حرف خود را بالاتر از حرف ولایت می دانید وحتی انقدر بعضی ها گستاخ بودند که نامه خصوصی آقا را بدونه اجازه افشا می کردند هر چقدر امام خامنه ای خواستند این منحرفان اصلی مثلآ انحراف یاب را متوجه کنند که آقا من که رهبر این جامعه هستم انحرافی نمی بینم اما کو گوش شنوا همانها همان روز ها سنگ هاشمی را بر سینه می زدند ودر بوق وکرنا می کردند که علت حوادث فتنه 88 احمدی نژاد بوده که دست دله دزدا را رو کرده هر چه امام فریاد زد که فتنه 88 بزرگ وبه دستور مستکبرین بوده آنها زیر بار حق نمی رفتند ودست به سینه در مقابل هاشمی سر تعظیم فرود می آوردند وامروز که هاشمی قد مخالفت علم کرده لالند وگویا در این دنیا تشریف ندارند !!!!اما چرا تشریف دارند اما چون هاشمی سخنگوی آنهاست راضی هستند!!!! در بعد از فتنه 88 برو ببین چه کسانی همسنگر هاشمی بودند وبرای به زعم آنها تهمت به هاشمی وفرزندانش اشک تمساح می ریختند زمان زیادی نگذشت که آقا زاده هاشمی با پرونده هزاران صفحه ای ارتشاء ودزدی وپولشویی وجاسوسی وقاچاق و...دستگیر وبعد هم فراری داده شد ودخترش هم که هرروز می رفت به بهانه ساندویچ خوردن در خیابانها نیروی ضد رهبری جمع کند ومصاحبه می کرد که خامنه ای در زمان پدر من وخاتمی نتوانست رهبری کند اما در زمان احمدی نژاد رهبری کرد!!!! غلامان حلقه به گوش هاشمی که در مجلس جا خوش کرده اند دستور ویژه داشتند برای چوب لای چرخ دولت گذاشتن هرروز وزرا را به خاطر مسائل بیهوده به مجلس کشانده وبعضآ استیضاح کنند!!!!
نقل قول کردن
0 #8 مرصاد 1392-07-23 00:00


کاهنان معبد آمون برگشتند
نقل قول کردن
+1 #7 کمال 1392-07-22 23:39
شما بسیار بچه تر از آن هستید که خطر جریان انحرافی را درک کنید، الحمدلله با شناخت به موقع و زودهنگام آنهایی که آنتن هایی قوی داشتند این حریان در نطفه خفه شد اما جریان اعتدالیون حتی اگر موفق شوند خطر آنها متوجه اسلام نیست بلکه تنها به جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد می کنند؛ البته ما هنوز نمرده ایم که چهارتا بچه فوکلی بتونند عرضه اندام کنند، این دولت تازه شروع به کار کرده خیلی طبیعی است که تا یکی دو سال به او مهلت داده شود تا خود را خوب نشان دهد همان فرصتی که بیش از آنچه مورد نیاز بود به دولت قبلی داده شد.
نقل قول کردن
-1 #6 منتظر عدالت 1392-07-22 13:00
پس حالا که جوابم را نمی دهی شماره 4 حذف کن دیگه معلوم شد لحظه شماری می کنی برای خدا حافظی ما
نقل قول کردن
-1 #5 بچه هیاتی 1392-07-22 12:53
براتدر عزیز برای بنده هم چند سوال پیش آمده خواهشا جواب دهید:
1-آیا ما نباید به علل پدید آمدن این معلولها بپردازیم؟؟
2-ایا نباید به نقش ایت الله مصباح در پدید امدن این گفتمان سازش و تحمیل توجه کنیم؟؟
3-شما چرا ظلم مصباح در حق گفتمان مهدوی احمدی نژاد نادیده میگیرید و هیچ سهمی در پدید امدن این جریان سازشکار جاری قائل نیستید؟؟
4-چرا نباید درباره کسانی که با مسموعات و دلایل غیر شرعی و غیر اخلاقی به گفتمان اصیل انقلاب(به فرموده رهبری عزیز) ضربه زدند افشا گری صورت پذیرد؟؟
5- آیا نباید در عصر ظهور تمام نگاهها به یک شخص و یک جایگاه معطوف باشد و تابوی تمام جایگاههای دون ولایت که خود را در طول و هم رده رهبری میبینند در نظر مردم شکسته شود؟؟
6-برادرانه عرض میکنم که بسیار ساده لوحانه با جریان مصباح دارید برخورد میکنید
یا علی @};-
نقل قول کردن
-8 #4 منتظر عدالت 1392-07-22 12:24
شما که تمام سایت را در اختیار حامد گذاشتید چرا دیگه این مطلب را باز کردید اگه واقعآ ریگی به کفش نداری وعادلی حد اقل مطلبی که من در پاسخ حامد نوشتم وحذف کردی بذار این جا در غیر این صورت شما عذر احمدی نژادی ها را می خواهید از این سایت ،پس شجاعانه مطلبم را بر گردان به این جا تا بفمم راست می گویی وگر نه حدسم این است که تمایلی به بودن ما ونوشتن مطلب نداری مانیز دیگر خودمان را خسته نمی کنیم البته من می توانم آن را بنویسم اما این یک آزمون است برای صداقت شما که مطلب را برگردانی والسلام
نقل قول کردن
-1 #3 قاسم نصراله 1392-07-22 11:30
آخه نمیشه همینطور بگیم امروز و دریابیم ، یه مقدار باید فکر کنیم ببینیم آیا وضعیت امروز ما ناشی از کجروی گذشته ما هست یا نه . اگر کسی حقیقتی رو دریافت و به آن ایمان آورد باید تا آخر پای او بایستد نه اینکه یه روز ببینه رهبر چی میگه بعد بره بچسبه به حرفای مصباح در صورتیکه تناقض و انحراف تو این دوسه سال اخیر تو حرفهای مصباح نسبت به حرفهای آقا زیاد بوده ، جائی که آقا میگه اگر انحرافی باشه من خودم میام تو میدان و وقتی پیش آمد ، آمدند تو میدان ( البته ریشه آمدن آقا فقط و فقط جنجال سازی های وابسته به آقای استوانه و بی بصیرتی علامه شماست )
بعد علامه این آقا رو بزرگترین خطر برای اسلام معرفی میکنه ، حالا این آقای مشائی کجاست و خطرها چیه خدا میدونه ؟


انشاءالله خداوند شرایطی پیش بیاره که بشه علامه تون توبه کنه و خدا از سر تقصیرات ایشان و دنباله رو هاشون بگذره [-O

شما هم نمیشه تو این موقعیت ها بیای بگی احمدی نژاد مردی برای تمام دورانها بعد موقع انتخابات که میشه بچسبی به پایداری و مصباح ، فعلا شما تو دو تا انتخابات رد شدی برادر عزیز
u:313
نقل قول کردن
+19 #2 علی اولیایی 1392-07-22 11:22
رابطه با آمریکا، عین خواری و ذلت است.
نقل قول کردن
+11 #1 منتظر عدالت 1392-07-22 10:58
آیت الله هاشمی: دولت گذشته حقیقتا به کشور صدمه زد =)) =)) =)) =)) =))

شما بگویید آیا این جبهه جدیدی نیست که استوانه معیوب در مقابل ولایت گشوده کسانی که با این کلام هاشمی چشم بینا ندارند تا اعلام جنگ هاشمی را ببینند که کور باطن ومنافقند وخود در لشگر این استوانه معیوبند واگر جبهه تقابل را می بینند در صدد این باشند که افرادی که نام ولایتمداری را با خود یدک می کشند و مدعی تبعیت از مقام عظمی ولایت هستند تکلیف خود را روشن کنند امروز هاشمی بی پرده انچه را امام خامنه ای صحه می گذارند خط بطلان می کشد حال علما وبزرگان ومدعیان انقلابی ما را از این سر در گمی در بیاورند اگر هاشمی به واقع قد مقابله با ولایت علم کرده همگان موضع خود را روشن کنند از رییس جمهور گرفته تا وکلا ووزرا ومراجع و موثران در انقلاب از جمله گروه ها و احزاب مدعی که مردم را برای رای دادن وتایید خود می خواهند یا باید موضع هاشمی در این همه جهت گیری های متناقض ومشکوک محکوم گردد ویا ما این افراد وگروه ها را در میزان وملاک خود به عنوان ضد ولایت معرفی و از آنها اعلام انزجار می کنیم آیا تا اخر دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد آقا بارها بر خدمات بی بدیل وارزشمند ایشان صحه نگذاشته اند پس هاشمی روشن کند دیگر با این همه دم خروس روزانه قسم حضرت عباسش کار ساز نیست معنا ندارد کسی که فقط نماینده گروهی از مردم در خبرگان رهبری است اینگونه در سیاست های کلی نظام دخالت کند وهرانچه رهبری تایید می کند او تکذیب کند L-) L-) L-) L-)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد