رایحه ظهور

ترک‌ برداشتن دیوار مسجد کوفه در سالروز ضربت‌ خوردن امیرالمؤمنین(ع)

آيا نشانه اي از بسيار نزديك بودن ظهور محقق گرديد؟
» ابتدای نظرات (46)
ترک‌ برداشتن دیوار مسجد کوفه در سالروز ضربت‌ خوردن امیرالمؤمنین(ع)+عکس و فیلم

همزمان با سالروز ضربت‌ خوردن امیرالمؤمنین(ع) بخشی از دیوار مسجد کوفه ترک برداشت؛ برخی مردم محلی از این اتفاق به عنوان معجزه یاد می‌‌کنند و آن را یادآور ندای جبرئیل امین می‌دانند که فرمود: تهدّمت والله ارکان الهدی؛ سوگند به خدا ارکان هدایت درهم ‌شکست.

 

خبرگزاری فارس: ترک‌ برداشتن دیوار مسجد کوفه در سالروز ضربت‌ خوردن امیرالمؤمنین(ع)+عکس و فیلم

به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس ، همزمان با سالروز ضربت‌خوردن امیرالمؤمنین(ع)، دیوار مسجد کوفه از سمت باب الحجة ترک برداشت. به گفته شاهدان عینی این اتفاق با صدای رعب‌انگیزی همراه بوده است.

 

جالب اینکه برخی سایت‌های عربی از این اتفاق به عنوان یکی از نشانه‌های غیرقطعی ظهور نام می‌برند، چرا که در حدیثی از شیخ مفید آمده است که امام جعفر صادق علیه السلام فرمودند: «إذا هدم حائط مسجد الکوفة ممَّا یلی دار عبد الله بن مسعود فعند ذلک زال ملک القوم وعند زواله خروج القائم علیه السلام»؛ چون دیوار مسجد کوفه در قسمت خانه عبدالله بن مسعود ویران شود، در آن هنگام حکومت قوم به فرجام می‌رسد و قائم علیه السلام ظهور می‌نماید.

ناگفته نماند این روایت جزو نشانه‌های دور از زمان ظهور است و طی آن زوال حکومت بنی عباس مژده داده شد.

............

ترك برداشتن ديوار مسجد كوفه آن هم در صبح 19 رمضان همزمان با سالروز ضربت خوردن اميرالمومنين(ع) بسيار عجيب و قابل تامل و مهم است. از سويي سندي بر حقانيت شيعه و از سويي ديگر تحقق يكي از نشانه هاي بسيار نزديك به ظهور را متجلي مي سازد.

البته در انتهاي منبع خبر چنين آمده است :

ناگفته نماند این روایت جزو نشانه‌های دور از زمان ظهور است و طی آن زوال حکومت بنی عباس مژده داده شد.

كه بايد گفت اينگونه نيست ، مراد از بني عباس ، خاندان بني عباس معاصر اهل بيت(ع) نيست ، بلكه خانداني است كه در عصر ظهور در حجاز حكومت مي كند كه به اعتقاد محققيني چون علامه كوراني همان آل سعود مي باشند.

قابل توجه است كه ويراني ديوار مسجد كوفه همزمان يا اندكي پيش از نابودي بني عباس مي باشد كه در فاصله بسيار نزديك به ظهور رخ مي دهد و مي توان گفت نابودي خاندان بني العباس كه بعد از نشانه فوق مي كند ، همزمان با وقايع ظهور مي باشد.


دیدگاه‌ها   

0 #46 مجمد 1392-06-25 16:01
البته باز تاکید می کنم که منظور از ویرانی تخریب کامل نیست و ترک برداشتن را هم شامل می شود و در ضمن چه بسا توسط کسی ترک برداشته باشد و در ضمن مقصود از انقراض بنی العباس چه بسا نابودی آل سعود در حجاز باشد که با اوضاع نابسامان امروز آن جور در می آید هر چند مستقیم بنی العباس را به کار نبرده است و اگر قرار بود بنی العباس همان عباسیان باشند که الان می بایست در آن زمان دیوار ویران شده و الان هم اثر خرابی داشت و اگر قرار بود که الان هم خانه ابن مسعود مشخص باشد خوب یکی از عمد می رفت دیوار را ازسمت خانه او خراب می کرد تا این نشانه هم واقع شود.
والله اعلم
نقل قول کردن
0 #45 یاران 57 1392-06-14 12:56
سلام دوستان عزیز

پایگاه اطلاع رسانی نهضت عدالتخواهان ولایتمدار با مطالبی بسیار مهم بروز است.
نقل قول:
نقل قول:


_بازخوانی یک مقاله/ طلبه سیرجانی بر لبه تیغ تیز.../ این حرکت محکوم به پیروزی! است.

به نظر حقیر حرکت این طلبه یکی از موفق ترین حرکت های عدالتخواهانه در چند سال اخیر بوده و هست. این مدل تا همین الان هم به پیروزی های بزرگی دست یافته و اصلاً محکوم به پیروزی! است. به انگیزه پاسخ به یک سؤال مهم، تحلیلی از حرکت این طلبه غیور سیر از جان به دست خواهم داد.

_دانلود سخنرانی حاج علیرضا پناهیان/ پاسخ به یک سوال مهم که خیلی اوقات از مردم کوچه وبازار می شنویم:اگر آقا می دانند مشکلات را چرا حل نمی کن؟! - برخورد امام خامنه ای با مفاسد چگونه است ؟ - وظیفه ما چیست؟

یکی از سوالاتی که در ذهن بعضی از افراد وجود دارد، این است که با وجود حاکمیت ولی فقیه و نائب امام زمان(ارواحنا فداه) چرا همچنان باید شاهد برخی از مصادیق ظلم و فساد در جامعه باشیم؟

_مجموعه فیلم، کلیپ و مستند از نهضت عدالتخواهان ولایتمدار و طلاب عدالتخواه:بخش اول بخش دوم بخش سوم(جدید) بخش چهارم(جدید)

بسیاری از دوستان دغدغه این را داشتند که از این جریان عدالت طلبی ، فیلم و یا کلیپ زیادی در فضای رسانه ای کار نشده و کم تر مستند سازی به هر دلیل روی آن تمرکز کرده ، حال آنکه ظرفیت این حرکت عدالتخواهانه برای کارهایی همچون مستند سازی بسیار زیاد است ، به همین دلیل ما قصد داریم در حد توان خودمان فیلمها و کلیپ های مختلف درباره نهضت عدالتخواهان ولایتمدار در طول 7 سال اخیر را به مرور در این سایت قرار دهیم. سعی ما بر این بوده است که در این چهار مجموعه فیلم؛ تاریخچه این حرکت، هدف و مبانی کار و سوالاتی که بعضا وجود دارد را تبیین نمائیم. انشاالله که مورد استفاده قرار گیرد.

_«یاوران نهضت عدالتخوان ولایتمدار در شبکه های اجتماعی»

از رسانه های مهم و بسیار موثر در تحولات و برنامه ریزی ها شبکه های مختلف اجتماعی است که استفاده از آن ها چه در ایران و چه سایر نقاط جهان در چند سال اخیر به طور قابل توجهی افزایش داشته است.
بدین جهت ما و سایر دوستانمان نیز سعی کردیم در برخی از این شبکه های اجتماعی حضور داشته باشیم.


و دست آخر هم کلیپی بسیار زیبا از حاج علیرضا پناهیان_جانا سخن از زبان ما می گویی! _ انقلابی متفاوت از بقیه...

همه این مطالب در:
نقل قول:
نقل قول:
نقل قول:
نقل قول کردن
0 #44 hossin 1392-05-26 02:48
#16 آقا قاسم
شما خودت گفتبد كه خدا حالمون عوض كنه پس بدان هم چبز دست خداست والا نمي شود دانشگاهي و رشته تاسيس كرد و در آن براي امام زمان يار تربيت كنيم . تا آدم خودش نحواد نمي شود نمارخونش كرد و او را وادار به روزه و اعمال صالح كرد بايد خود شخص دنبالش باشد آن بچه پولدار يهودي مي خواد و مي آيد و مسلمان مي شه و آخرش هم در اين راه شهيد ميشه و بر عكس پسر فلان آقا از دين بر مي گرده و كافر مي شه . بگذريم.
اطلاع رساني و بيان حوادث مثل هواشناسي ميمونه وقتي شما مي خواهي بري مسافرت وقتي مي فهمي هواي شهر مقصد چگونه است لباس مخصوص آب و هواي آنجارا بر مي داري در رابطه با بيان حوادثي كه هم اكنون در دنيا در شرف وقوع است و ربط دادن آن به مسئله ظهور هيچ خللي به ظهور وارد نمي كند بلكه باعث مي شود آدم بيشتر خود را براي چنين روز و ساعتي آماده كند و بيان علائم ظهور نيز از طرف معصومين نيز به همين جهت بوده تا آن دانشگاه تربيت يار براي امام زمان (عج) به صورت مجازي نه در دنياي مجازي تشكيل بشه و مردم خود را براي ظهور و آمدن يار مهيا كنند. لازم به ذكر است آقاي مدير سايت به عقيده من قدم خيري برداشته و كارش چبز خوبي است . واشكالي وارد نيست .اصلاً اگر صدا و سيماي ما يك شبكه اختصاص به اين مسئله (ظهور) مي داد و با استفاد از كارشناسان خبره اين حوادث و وقايع اي كه در سرتاسر دنيا اتفاق مي افتد را تجزيه و تحليل مي كردند بختر نبود. آن موقع مردم بيشتر حواسشان را جمع مي كردند و خود را براي چنين روزي آماده مي كردند .
نكته اي از نظر دور نماند همانطور كه يك عده در شبانه روز دعا مي كنند كه آقا امام زمان(عج) بيايد و اين وضع را تغيير دهد بك تعداد نيز هستند كه دلشان نمي خواهد چنين اتفاقي بيفتد چون عيش و نوششان به خطر مي افتد و به همين خاطر است كه با امام زمان (عج) درگير مي شوند و شما اگر بخواهي مي تواني آنها را شناسايي كني و به حرف و نوشته من برسي. التماس دعا.
نقل قول کردن
0 #43 hossin 1392-05-26 01:53
[quote name="رايحه ظهور"]

جناب آقاي كه نام مستعار حق جو را براي خود انتخاب كرديد
اگر شما به دنبال حق باشيد اگر چنانچه به حق رسيديد چطور مي خواهي او را بشناسي و قبول كني ؟! خوب لابد براي او نشانه اي ، آدرسي و مشخصه اي داريد. بعد از اين كه آن مشخصه درست باشد آنرا به عنوان حق قبول داريد.بنابراين براي ظهور و فرج و شناخت آقا امام زمان نيز أدرس ها و نشانه هاي لازم تا او را بپذيريم و قبول كنيم وگرنه هر كسي مي تواند ادعاي مهدويت بكند( كه چه بسا اين كار شده و همين امر موجب رسوايي آنها شده ) نشانه هاي كه ذكر شده اند از طرف پيامبر وائمه معصومين آنهم بر اساس علمي كه داشته اند و بر اساس نص صريح قرآن بيان كرده اند و تعداد آنها زياد است براي مثال خطبه بيان از امام علي (ع) چندين نشانه را در خود دارد .خلاصه اينكه دها كتاب در رابطه با ظهور و علائم او نوشته شده و علامت هاي ظهور نيز دسته بندي كرده اند از جمله علائم حتمي و غير حتمي علائم حتمي مثل خروج سفياني ، نداي آسماني ، قتل نفس زكيه وووو و علائم غبر حتمي كه تعداد آنها زياد است و در جاي 62و 72 يا بيشتر بيان شده .در كتاب منهي الآمال نوشنه شيخ عباس قمي جلد دوم تعدادي از علائم حتمي و غبر حتمي آورده شده از جمله خراب شدن ديوار مسجد كوفه اولين علامت از علائم غبر حتمي است(غير حتمي در اينجا به معني اين است شايد اتفاق بيفتد و شايد اتفاق نيفتد كه اگر چنين اتفاقي افتاد يكي از علائم ظهور است) بدين ترتيب اگر واقعاً دبوار مسجد كوفه خراب بشود اين يك علامت است و هيچ جاي شكي در آن نيست.
يك سوال اينجا وجود دارد علائم به درد ما چه مي خورد ؟ اگر متوجه شده باشي همانطور كه در بالا گفتم براي اينكه ما بتوانيم امام (ع) را بشناسيم احتياج به مشخصه اي از آن حضرت و زمان ظهور او داريم . با اين حال با توجه به وضعيت دنيا و مقابسه اين وضعيت با زمان هاي ديگر و حوادثي كه در سراسر دنيا در حال رخ دادن است بايد منتظر آقا بود لازم به ذكر است كه بايد دانست تو همين زمان هستند بعضي ها كه منكر آقا هستند و شايد يك زماني خودشان از منتظرين بوده اند . همچنين هستند كساني كه وقتي آقا ظهور مي كند با خود حضرت مخالفت مي كنند و حتي با او مي جنگند و عده اي اول قبول نمي كنند بعد از اينكه علائم و نشانه هاي به همراه مي آورد آنگاه قبول مي كنند و بعضي همچنان مخالفت مي كنند تا اينكه بدرك فرستاده مي شوند.

خلاصه اينكه اميدواريم ما بتوانيم و بمانيم و آن دوران را درك كنيم . به اميد آن روز
نقل قول کردن
+1 #42 محمد 1392-05-25 19:16
دوستان شرمنده در مورد حدیث دوم الان که دقیق تر مطالعه کردم البته اگر صحتش کامل باشد نوشته در زمانی که ویرانگر آن را خراب می کند دیگر هرگز آن را بنا نخواهد کرد و من به اشتباه گفتم در گذشته خراب و بازسازی شده است پس گفتم اگر منبعش نسبت به حدیث اول صحیح باشد پس مشخص میشه که در گذشته چنین خرابی اصلا وجود نداشته چون اگر بوده الان آثارش بود و در حالی که هنوز دیوار مسجد کاملا ویران نشده و در ثانی در هر دو حدیث به ویرانی اشاره شده و نه ترک برداشتن و در این عکس که ترک برداشته هر چند ممکنه بعدا ویران شود و ثالثا اگر به حدیث دوم باز استناد کنیم گفته که کسی آن را ویران می کند در حالی که این واقعه که مریوط به امسال هستش و خودش ترک برداشته و نه اینکه کسی خرابش کرده باشد
و در پایان باز می گم که چرا بی دلیل به سال های دور از ظهور نسبت داده شده است در حالی که در روایت ذکر نشده و می تواند زوال پادشاهی آل سعود یا افرادباقی مانده از بنی العباس رو به دنبال داشته باشد و روایت هم به صراحت نگفته انقراض بنی العباس و نقل و تحلیل شخصی شده مثل سال های دور از ظهور
در ضمن منظور از ویرانی چه بسا همان ترک برداشتن هم باشد و نه ویرانی کامل و گفتم بنا به حدیث دوم البته باید ویرانگری وجود داشته باشد و نه اینکه خودش ترک بردارد و این که آیا این حادثه توسط شخصی ویرانگر به وجود آمده یا خود به خود بوده نیاز به تحقیق بیشتری دارد

همزمان با سالروز ضربت* خوردن امیرالمؤمنین(ع) یعنی 19 رمضان سال 1434 قمری مقارن با 6 مرداد 1392 شمسی،بخشی از دیوار مسجد کوفه از سمت باب الحجة ترک برداشت. به گفته شاهدان عینی این اتفاق با صدای مهیب و رعب ‌انگیزی همراه بوده است. برخی مردم محلی از این اتفاق به عنوان معجزه یاد می**کنند و آن را یادآور ندای جبرئیل امین می*دانند که فرمود: تهدّمت والله ارکان الهدی؛ سوگند به خدا ارکان هدایت درهم *شکست.

خبرگزاری فارس: ترک* برداشتن دیوار مسجد کوفه در سالروز ضربت* خوردن امیرالمؤمنین(ع) +عکس و فیلم
www.aparat.com/v/jQGeY
نقل قول کردن
+1 #41 محمد 1392-05-25 17:44
در ضمن در مورد این نشانه من خودم هم سال ها قبل توی کتاب فکر کنم عصر ظهور مطالعه کردم و حتی موقع حمله آمریکا به عراق در سال 2002 فکر می کردم چنین مسئله ای بخواد اتفاق بیفته خلاصه اگر به همین حدیث رجوع کنیم خوب فعلا که ترک برداشته و چه بسا در آینده این ترک باعث ویرانی کامل آن شود و این واقعه رو مربوط به شب قدر امسال می دانند و در ادامه گفته ظهور قائم رو به دنبال دارد و اینکه در ادامه می گویید مربوط به سال های دور از ظهور می باشد جای بسی تامل دارد چون در این روایت ذکر نشده اصلا و بر فرض اگر مربوط به سال های دور از ظهور می باشد و نابودی بنی العباس رو به دنبال دارد از کجا معلوم که این واقعه در گذشته و زمانی که بنی العباس ساقط شدند اتفاق نیفتاده باشد و اگر به حدیث دوم هم استناد کنیم گفته کسی آن را ویران کرده و بازسازی می کند و نه اینکه مثل این اتفاق خودش ترک بردارد ولی به نظر می تونه سال های قبل اتفاق افتاده باشه یعنی در زمان زوال بنی العباس و الانم نسبت به اون موقع سال های دور ازظهور می باشد و در آن زمان که مثل الان امکانات تصویر برداری نبوده که بخواد منتشر بشه یا مثل حدیث مربوط به ظاهر شدن کف دست روشن در فضا که احادیث نقل کرده و اخیرا و در سال 2003 تلسکوپ فضایی چاندرا اون رو در یک سحابی کشف کرده و البته یه سری نشانه های غیر حتمی دیگری هم از جمله زلزله و حوادث آسمانی و ارضی دیگر وجود دارند که به تدریج و با نزدیکتر شدن به ظهور به وقوع خواهند پیوست از جمله زلزله و خرابی شام و یا ری و یا پدیدار شدن نشانه ها و آتش هایی در آسمان از جمله ستاره دنباله دار یا خسوف و کسوف و تغییرات در سطح خورشید و وقوع جنگ و نا امنی در سر تا سر جهان که هنوز به طور کامل محقق نشده و یا اگر می گویید در مقابل منزل ابن مسعود این دلیلی ندارد که در زمان وقوع این حادثه حتما باید خانه ابن مسعود وجود داشته باشد و مهم هم نیست و فقط بر می گردد به علم امام معصوم از آینده و مهم وقوع این حادثه می باشد
ولی در پایان بگویم نمی دانم چرا فکر می کنم هر لحظه ظهور می خواد اتفاق بیفته البته خواب هایی در این رابطه دیده ام و نتیجه گرفته ام مثلا با رجوع به مفاتیح و الیته یه در مورد احمدی نژاد قرآن باز کردم کلمه اولش بود شعیبا (سوره هود آیه 84)
فقط در پایان بگم این نشانه ها به تنهایی نیستن که ظهور رو به دنبال دارند بلکه آمادگی انسان ها ی هر عصر و رفتار آن هاست که وقوع نشانه ها و به دنبال آن ظهور رو به دنبال دارد
والعاقبه للمتقین
اللهم عجل لولیک افرج
نقل قول کردن
+2 #40 محمد 1392-05-25 17:11
من نمیدونم چرا یه عده متاسفانه مدام دارند منفی بافی می کنند و نه تنها این یک نشانه بلکه هر نشانه دیگه ای هم که باشه رو یه جور باز می خوان دور بزننن و تحلیل شخصی کنن که مربوط به ظهور امام زمان(عج) نیستش و یا حدیثش مشکل داره و جعلی هستش و از این جور حرفا و من خودم توی صفحه وبلاگم و سایت کلوپ و آپارات کلی نشانه دیگر از روایات و سخن بزرگان رو به صورت نوشتاری و صوتی و تصویری در مورد نزدیکی ظهور دارم که میگن همه نشانه های غیر قطعی ظهور به وقوع پیوسته و فقط مونده نشانه های حتمی که شرایط الان منطقه هم با شرایط خروج سفیانی به عنوان اولین نشانه و مهمترین نشانه از علائم ظهور جور در می آید آنگونه که سال 81 آیت الله بهجت گفته بود مراقب اوضاع یمن باشید و یا اینکه حوادث عراق خروج سفیانی رو فرموده بودند به دنبال داره الانم که اتفاقات شام و مصر در جریان هستش و می تونید در روایات پیگیری کنید البته نشانه های غیر حتمی چه بسا اصلا همشون اتفاق نیفتند و در مورد نشانه ای حتمی هم میگن ممکنه بداء حاصل بشه و رخ نده چه برسه به نشانه های حتمی
اگر یه عده ای خودشون مشکل دارن و آماده برای ظهور نیستن این چه ربطی داره بخوایم در مورد حقایق اطرافمون بی جهت به کتمان بپردازیم پسخواهشا یک کمی منصفانه تر و با خوش بینی به این مسائل پرداخته چون معمولا انسان های بدبین هستند که مشکلات دیگه ای هم ممکنه داشته باشند و به عنوان موانع ظهور به حساب بیایند
نقل قول کردن
+1 #39 امیر 1392-05-23 20:55
به نقل از بهنام ندیم:
از کلام امام جعفر صادق ع به وضوح پیداست که این دیوار زمانی خراب میشود که خانه انتهایی چسبیده به مسجد همچنان در مالکیت ابن مسعود یا خاندان ایشان میباشد چرا که خراب شدن این دیوار در زمانی که همچنین خانه ای وجود خارجی ندارد یا اگر باشد در تملک خاندان ابن مسعود نباشد چه انتسابی با تخریب دیوار مسجد کوفه دارد .پس گویاست که روایت منصوب به زوال حکومت عباسی اول میباشد نه عباسی اخر زمان

به نقل از بهنام ندیم:
از کلام امام جعفر صادق ع به وضوح پیداست که این دیوار زمانی خراب میشود که خانه انتهایی چسبیده به مسجد همچنان در مالکیت ابن مسعود یا خاندان ایشان میباشد چرا که خراب شدن این دیوار در زمانی که همچنین خانه ای وجود خارجی ندارد یا اگر باشد در تملک خاندان ابن مسعود نباشد چه انتسابی با تخریب دیوار مسجد کوفه دارد .پس گویاست که روایت منصوب به زوال حکومت عباسی اول میباشد نه عباسی اخر زمان

سلام.عبارت خروج قائم علیه السلام رو در متن عربی روایت نمی بینی دوست عزیز؟همچنین لزومی نداره که هر چیزی در روایات ازش نام برده می‌شه خراب نشده باشه و یا دقیق برای عموم معلوم باشه.حدیث هم نفرموده در اون زمان حتما خانه ی عبدالله بن مسعود وجود خواهد داشت بله اتفاقا تلویحاً ذهن رو می بره به این سمت که خود خانه موجود نباشه در زمان اون اتفاق.چون می فرماید در (قسمت) خانه ی عبدالله بن مسعود.ضمن این که انسان بعد از مرگش صاحب خانه نیست بلکه خانه به ورثه می رسد و ممکن است ورثه آن را بفروشند.پس وقتی امام شخص دقیق عبدالله بن مسعود را نام می برد یعنی این (قسمت) ،همین و بس!چون خانه ی ابن مسعود فقط در حیاتش خانه ی ابن مسعود است.و اما اگر گفته شود پس چرا امام آدرسی را داده اند که عموم نمی شناسند در پاسخ عرض می کنم بعضی احادیث هستند که فقط به ما نشان می دهند امام چقدر علم از آینده دارند یعنی درست است که ما می دانیم امام علم از آینده دارند اما چند مورد پیشگویی های ایشان هم بخوانیم در ایمان ما مؤثر است.همچنین امکان دارد بعضی محققین بتوانند طبق تاریخ و احادیث جای خانه ی عبدالله بن مسعود را پیدا کنند.
نقل قول کردن
0 #38 محمد 1392-05-23 16:03


سلام

اولین چت رم جهانی مهدویت افتتاح شد

این هم آدرس : besh.ir/chat
نقل قول کردن
0 #37 هستی 1392-05-21 22:33
خیلی خوب بود مرسی استفاده کردیم
نقل قول کردن
0 #36 منم 1392-05-20 09:30
بابا فقط لازم گناه نکنید و در نمازهایتان انشاالله به امید خدا دعا کنید ما همه منتظریم اما واقعی یا ظاهری فقط خدا می داند.
نقل قول کردن
0 #35 سعید 1392-05-16 06:26
اللهم عجل لولیک الفرج
نقل قول کردن
0 #34 محسن 1392-05-13 18:51
"صفحه حامیان نهضت عدالتخواهان ولایتمدار و طلبه سیرجانی" در "سایت ویدئوئی آپارات"

سلام دوستان
فیلم ها و مستند هایی که در در باب طلبه سیرجانی و نهضت عدالتخواهان ولایتمدار در طول این سال ها تهیه شده است در سایت آپارات قرار گرفته است.
به این صفحه مراجعه کنید و نظرات خود را برای ما بگذارید:

نقل قول:
نقل قول:
نقل قول:
نقل قول:
نقل قول:
نقل قول کردن
+4 #33 منتظر 1392-05-13 03:02
صد تا از اين ديوارا خراب شه ولی باز آقا نياد چه فايده ! اشالله آماده شيم برای کتاب و دين جديدی که آقا ميخاد بياره
نقل قول کردن
+7 #32 بهنام ندیم 1392-05-12 19:31
از کلام امام جعفر صادق ع به وضوح پیداست که این دیوار زمانی خراب میشود که خانه انتهایی چسبیده به مسجد همچنان در مالکیت ابن مسعود یا خاندان ایشان میباشد چرا که خراب شدن این دیوار در زمانی که همچنین خانه ای وجود خارجی ندارد یا اگر باشد در تملک خاندان ابن مسعود نباشد چه انتسابی با تخریب دیوار مسجد کوفه دارد .پس گویاست که روایت منصوب به زوال حکومت عباسی اول میباشد نه عباسی اخر زمان
نقل قول کردن
0 #31 علی 1392-05-12 02:20
مطلب این آقا دربارة ترک داشتن دیوار در سال گذشته را تکذیب می‌کنم زیرا بنده خودم در اردیبهشت ماه سال 1391 به عتبات مشرف شدم و دقیقاً از نمای بیرونی همین دیوار نیز عکس یادگاری گرفتم که آن را کاملاً سالم نشان می‌دهد. اگر خواستید ببینید برایم ایمیل بزنید.
نقل قول کردن
+5 #30 یابن زهرا العجل 1392-05-11 02:29
عزیزان منتظر، مراقب باشیدباشنیدن اخبار بدون سند وبدون پوشش رسانه ای، تحت تاثیر قرار نگیریدواقدام عجولانه نکنید،وان شاالله سعی کنیددشمن نگذارداین اکاذیب ساختگی،به بصیرت من وشما لطمه ای بزند،تاخدایی ناکرده به بدبختی وروسیاهی اهل کوفه دچارنشویم(دست مزدم یه مثبت مبارکتون)
نقل قول کردن
-8 #29 سید 1392-05-09 19:23
سلام
اولا از نوع تحلیل عزیزان خبرگزرای فارس مشخص است تخصص کافی در تحلیل نشانه های ظهور نداردند
دوما : ایا خبرگزاری فاس ادعا کرده دیوار مسجد کوفه از جانب خانه عبدالله بن مسعود خراب شده
در حالی که خبرگزاری مذکور چنین ادعایی نکرده بلکه ترک برداشتن دیوار را مطرح کرده نه خراب شدنش را

بنابراین حقیر بررسی کردم شما خودتون برید عتبات یا از نزدیکان اگر کسی میره عتبات بگو بره از مسولین مسجد کوفه تحقیق کنه و بپرس دیورای که خراب شدنش در روایات از نشانه های ظهور محسوب شده کجاست جواب خواهد شنید سالها پیش زمان تهاجم امریکا و اینگلیس ظاهرا هنگام برخودر یک تانک تخریب شده و عجیب اینکه برای توسعه مسجد دیگر اقدام به ساخت ان دیوار نکرده اند
شگفتا دیورا خراب شده و دیگر ساخته نشده ولی اون زمان حساسیت فعلی درباره نشانه ها نبود و این نشانه مهم مورد بایکوت یا غفلت قرار گرفت
نقل قول کردن
-6 #28 سید 1392-05-09 19:22
ضمن عرض تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین علی علیه السلام
در پی انتشار خبر ترک برداشتن قسمتی از دیوار مسجد کوفه مطالبی به عرض دوستان می رسد

بر اساس روایات زیر اتفاق رخ داده فعلی وعده روایات نیست به چند دلیل
اولا: در متن روایات هدم امده یعنی خرابی کامل در حالی که طبق خبر مذکور دیوار فقط ترک برداشته
دوما: بر اساس قرائن داخل روایت کسی دیوار را خراب می کندنه اینکه خودش خراب شود چون در روایت فرمود خراب کننده دیورا ان را نخواهد ساخت
سوما: از طرفی قسمت ترک برداشته از جانب خانه عبدالله بن مسعود نیست
رابعا: حدود شش هفت سال پیش دیوار مذکور که خراب شدنش از نشانه هاست خراب شده است ولی ان زمان هنوز حساسیت فعلی نسبت به نشانه ها وجود نداشت که خبرگزاری ای مثل فارس پیگیر ان شود
نقل قول کردن
-7 #27 سید 1392-05-09 19:22
سلام بر مهدی صاحب الزمان

سلام بر همه عزیزان

فارس گزارش می‌دهد
ترک‌ برداشتن دیوار مسجد کوفه در سالروز ضربت‌ خوردن امیرالمؤمنین(ع) +عکس و فیلم

همزمان با سالروز ضربت‌ خوردن امیرالمؤمنین(ع) بخشی از دیوار مسجد کوفه ترک برداشت؛ برخی مردم محلی از این اتفاق به عنوان معجزه یاد می‌‌کنند و آن را یادآور ندای جبرئیل امین می‌دانند که فرمود: تهدّمت والله ارکان الهدی؛ سوگند به خدا ارکان هدایت درهم ‌شکست.
خبرگزاری فارس: ترک‌ برداشتن دیوار مسجد کوفه در سالروز ضربت‌ خوردن امیرالمؤمنین(ع) +عکس و فیلم

Tweet

ضمن عرض تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین علی علیه السلام





در پی انتشار خبر ترک برداشتن قسمتی از دیوار مسجد کوفه مطالبی به عرض دوستان می رسد

بر اساس روایات زیر اتفاق رخ داده فعلی وعده روایات نیست به چند دلیل
نقل قول کردن
+2 #26 yas 1392-05-09 09:04
عزیز دل برادر چرا متن حدیث شریف را درست نمیخوانی نوشته همانکس که آن را ویران کرده دوباره آن را بنا خواهد کرد در لغت ویرانی به معنی ترک خوردن عادی نیست .لکن در احادیث دقت بفرمایید و حتی الامکان از حدیث شناسان کمک بگیرید تا دچار گمراهی نعوذ بالله نشوید.التماس دعا
نقل قول کردن
-1 #25 Siya 1392-05-09 05:32
در حدیث آمده "چون دیوار مسجد کوفه در قسمت خانه عبدالله بن مسعود ویران شود"!
سوال: آیا محل ترک با آن مطابقت دارد؟ کسی می داند خانه عبدالله بن مسعود کدام طرف بوده؟
چون مکان آن مهم است که در حدیث به آن اشاره شده است.
نقل قول کردن
-2 #24 Saeed 1392-05-09 03:58
به نقل از ...:
از كجا معلوم كه شما راست ميگي ؟ سندت كو ؟

در حالي كه اگه اين شكاف مال سالهاي قبل بود قطعا مدتها قبل خبرش منتشر بود


عزیزم این مال همین نوزدهمه رمضانه ! بعد از انتشار این خبر فیلمش هم تو سایت یوتوب به اشتراک گذاشته شد ! توی نظرات هم کسایی بودن که به عربی تاکید کرده بودن و نوشته بودن که اونجا حضور داشتن

www.zoho-r.vcp.ir
نقل قول کردن
+18 #23 محمد 1392-05-09 01:22
u:313 خدا جون به مقربان درگاهت قسمت میدهم ظهور یار را برسان
نقل قول کردن
+23 #22 روز رهایی 1392-05-08 23:36
-:as

ان شا الله که ظهور بسیار نزدیک است بحق محمد و ال محمد

-:as *-msz zz: -:as
u:313
نقل قول کردن
+7 #21 عباس محمدی 1392-05-08 22:07
به نقل از علي اصغر:
سلام برادر عزيز

نمي دانم شما تحقيق و جستجو نكرده چرا اينطور با عجله و شتاب زده صرفا با قياسهاي غلط خود چنين برخورد نادرستي انجام مي دهيد

حضرت صادق (عليه السلام) فرمود:
... وقت زوال ملك بني العباس است.».

... هان که ويران گر آن ديوار دو باره آن را بنا نخواهد کرد.

[b خبر اين واقعه با اسناد معتبر از معصوم(ع) صادر شده است.

با سلام خدمت برادر گرامی

همانگونه که خودتان اشاره کردید (بخشی از نقل قول )

این واقعه نشانه انقراض بنی العباس بوده ( بگذریم که برخی شبهه کرده اند که منظور ال سعود است )( شاید اگر نشد حدث و گمان دیگری مطرح کنند )

دوما در حدیث استنادی شما به (خراب کننده دیوار) اشاره شده . که میگوید (ان را بنا نخواهد کرد ) درحالی که خبر شما نشانه ای از عمدی بودن این حادثه ندارد .

به نظرم نباید به هر زور و زحمتی شده هر خبری را با احادیث منتبق نمود و به خرد مردم داد .(حتی اگر ظن قوی دارید تا زمانی که استدلال محکم و تایید علمای برجسته و ... پشت این اتفاقات نباشد . نمیتوان به راحتی منتشر و روی انها پافشاری نمود .

شاید هم انتشار بدون مستند کردن به حوادث اخرالزمانی بهتر از این روش فعلی باشد .
نقل قول کردن
-16 #20 52005 1392-05-08 19:31
یه مشت آدم بیشعور هم همش تو حاشیه اند..
نقل قول کردن
+6 #19 رايحه ظهور 1392-05-08 19:22
به نقل از حق جو:
این کارتون خیلی زشته که با احساسات شیعیان بازی می کنید
ظهور آقا امام زمان نیازی به این علائم نداره و علائم خیلی بزرگتر و مهم تر هست که نیازی به این کارهای عوامفریبانه نباشه
شما به هر چیزی استناد سست و شخصی می کنید بدون اینکه کمی هم نسبت به عواقب اون فکر کنید .


جناب حق جو ، چرا ناحق مي گوييد؟

اولاً در ابتداي مطلب آمده :

آيا نشانه اي از بسيار نزديك بودن ظهور محقق گرديد؟

يعني خود نويسنده هم تحقق آن را قطعي نمي دونه

ثانياً شما كي هستي كه بيان مي كني ظهور امام زمان(عج) نيازي به اين نشانه ها نداره؟ در حالي كه روايات اين نشانه با سندهاي محكم از ائمه اطهار(ع) صادر شده

اصلا مي دوني مفهوم عوام فريبي چيه كه اينطور تهمت عوام فريبي به دست اندركاران سايت مي زني؟
نقل قول کردن
+1 #18 منتظر دوست 1392-05-08 18:35
به نقل از علي اصغر:
سلام برادر عزيز

نمي دانم شما تحقيق و جستجو نكرده چرا اينطور با عجله و شتاب زده صرفا با قياسهاي غلط خود چنين برخورد نادرستي انجام مي دهيد

مي دانيد منابع و اسناد اين نشانه بسيار محكم بوده و در كتابهايي چون الغيبه نعماني ، الغيبه طوسي و الارشاد شيخ مفيد وجود دارد ؟

و قال الصادق علیه السلام : إذا هدم حائط مسجد الكوفة مؤخره مما يلي دار عبد الله بن مسعود فعند ذلك زوال ملك بني العباس
حضرت صادق (عليه السلام) فرمود:
«هرگاه ديوار مسجد كوفه خراب شد از طرف آخر مجاور خانه عبدالله بن مسعود، در آن وقت زوال ملك بني العباس است.».

معجم احاديث الامام المهدي (عجل الله تعالي فرجه الشريف): 3/481 ح 1049، ارشاد مفيد: 2/350 ب 40 ح 13، عقد الدرر: ص 51 ف 1، بحار: 52/210 ب 25 ح 51، غيبت طوسي: ص 446 ف 7 ح 442، كشف الغمه: 2/460.
العددالقوية ص 77

حَدَّثَنَا عَبْدُ الْوَاحِدِ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ يُونُسَ قَالَ حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ جَعْفَرٍ الْقُرَشِيُّ قَالَ حَدَّثَنِي مُحَمَّدُ بْنُ الْحُسَيْنِ بْنِ أَبِي الْخَطَّابِ قَالَ حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ سِنَانٍ‏عَنِ الْحُسَيْنِ بْنِ الْمُخْتَارِ عَنْ خَالِدٍ الْقَلَانِسِيِّ عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ ع أَنَّهُ قَالَ إِذَا هُدِمَ حَائِطُ مَسْجِدِ الْكُوفَةِ مِنْ مُؤَخَّرِهِ مِمَّا يَلِي دَارَ ابْنِ مَسْعُودٍ فَعِنْدَ ذَلِكَ زَوَالُ مُلْكِ بَنِي فُلَانٍ أَمَا إِنَّ هَادِمَهُ لَا يَبْنِيهِ‏

ابي عبد الله (امام صادق) عليه السلام فرمود: آنگاه که ديوار مسجد کوفه از پايان که بخانه ابن مسعود چسبيده است ويران شد، حکومت بني فلان زائل خواهد شد، هان که ويران گر آن ديوار دو باره آن را بنا نخواهد کرد.

الغيبة للنعماني، ص: 277،الغيبةللطوسي ص : 447


منبع خبري اين واقعه نيز خبرگزاريهاي معتبر كشوري و بر اساس اسناد و مدارك بوده و صرفاً بر اساس شنيده ها و نقل قول و ... نيست.

نظر شما پيرامون ترك برداشتن طاق كسري و مقايسه آن با خرابي ديوار كوفه نيز نظري كاملاً شخصي و البته قياسي باطل است. زيرا خبر اين واقعه با اسناد معتبر از معصوم(ع) صادر شده است.



علی اصغر من کشته مرده ی این اطلاع رسانی هات هستم.

:x :x :x
نقل قول کردن
+5 #17 ... 1392-05-08 17:44
به نقل از مرتضی:
دوستان عزیز ،ترک برداشتن دیوار متعلق به چند سال پیش است.ما که پارسال به انجا مشرف بودیم دیوار ترک بزرگی داشت و هیچ ربطی به ماه رمضان امسال ندارد.متاسفانه مدیر این سایت از عوام فریبی منتظران سوءاستفاده میکند .
هشیار باشید که از احساسات پاکتان برای اهداف دشمن استفاده نشود


از كجا معلوم كه شما راست ميگي ؟ سندت كو ؟

در حالي كه اگه اين شكاف مال سالهاي قبل بود قطعا مدتها قبل خبرش منتشر بود
نقل قول کردن
+6 #16 قاسم 1392-05-08 16:27
برادر نشانه مهم نیست یه دور تو اجتماع شیعی بزنید ببینید مردم امام زمانی شدن ، کاسبی ها امام زمانی است، آخوند ها امام زمانی شدن ، دانشگاهها امام زمانی شدن که امام زمان بیاد ما که ندیدیم آخه یه کم عمیق بشید تو اجتماع برا امام زمان چکار کردید چند تا یار تربیت کردید امام یار میخواد نه نشانه چند تا نماز شبخون درست کردید چند تا شهادت طلب درست کردید اصلا اینها که خیلی بزرگ خواهیه چند تا نماز خون و روزه گیر درست کردید فرهنگمون رو غارت کردند از درون عوضمون کردند و نفهمیدیم تاریخ رو بخونید ببینید چه فرقی با مردم کوفه کردیم حتما میگید جنگ...انقلاب... اما این رو بدونید که باید زیاد دعا کنیم که مثل گفته امام (ره) خدا حالمون رو عوض کنه همون جور که حال مردممون رو موقع جنگ و انقلاب عوض کرد
نقل قول کردن
-8 #15 حسن 1392-05-08 15:49
سلام خدمت عوامل سایت.اقاچراچرت میگین.هرچی رو میخواهین عجیب جلوبدین.فلان حاج اقا دل درد داشته از نشاه های ظهور.بسه این عوام فریبی خودتفسیری.شما چیه امام زمانید.بخدا ازدشمن براحضرت بدترید
نقل قول کردن
-10 #14 حق جو 1392-05-08 15:48
این کارتون خیلی زشته که با احساسات شیعیان بازی می کنید
ظهور آقا امام زمان نیازی به این علائم نداره و علائم خیلی بزرگتر و مهم تر هست که نیازی به این کارهای عوامفریبانه نباشه
شما به هر چیزی استناد سست و شخصی می کنید بدون اینکه کمی هم نسبت به عواقب اون فکر کنید .
نقل قول کردن
-17 #13 مرتضی 1392-05-08 15:11
دوستان عزیز ،ترک برداشتن دیوار متعلق به چند سال پیش است.ما که پارسال به انجا مشرف بودیم دیوار ترک بزرگی داشت و هیچ ربطی به ماه رمضان امسال ندارد.متاسفانه مدیر این سایت از عوام فریبی منتظران سوءاستفاده میکند .
هشیار باشید که از احساسات پاکتان برای اهداف دشمن استفاده نشود
نقل قول کردن
+2 #12 علي اصغر 1392-05-08 15:09
به نقل از عباس محمدی:
متاسفانه هر خبر بی سند و مدرکی را که گیرتون میاد تو سایت درج میکنید و روایاتی سست تر از خودش رو هم به اون اضافه میکنید .
وبه فکر خودتون فعالیت مهدوی دارید ؟

باید در مورد انتشار برخی اخبار و اطلاعات . با منشا نا معلوم و ضعیف دقت بیشتری داشته باشید .

بخصوص که روایاتی بی سند و ضعیف هم جعل میشه و اونو به ظهور منتسب میکنه و مدیران سایت هم بدون دقت و بررسی خب رو تو سایت منتشر میکنند .

از کجا میدونید اینها بازی رسانه های ضد شیعی و ضد امام زمانی نیست ؟

با میلاد پیامبر اسلام . کاخ کسری ترک برداشت و...


حالا شما ترک برداشتن (اصل خبر دروغ و پر از ابهام است ) سجد کوفه یعنی مرکز حکومت امام زمان عج را نشانه ظهور عنوان میکنید ؟



سلام برادر عزيز

نمي دانم شما تحقيق و جستجو نكرده چرا اينطور با عجله و شتاب زده صرفا با قياسهاي غلط خود چنين برخورد نادرستي انجام مي دهيد

مي دانيد منابع و اسناد اين نشانه بسيار محكم بوده و در كتابهايي چون الغيبه نعماني ، الغيبه طوسي و الارشاد شيخ مفيد وجود دارد ؟

و قال الصادق علیه السلام : إذا هدم حائط مسجد الكوفة مؤخره مما يلي دار عبد الله بن مسعود فعند ذلك زوال ملك بني العباس
حضرت صادق (عليه السلام) فرمود:
«هرگاه ديوار مسجد كوفه خراب شد از طرف آخر مجاور خانه عبدالله بن مسعود، در آن وقت زوال ملك بني العباس است.».

معجم احاديث الامام المهدي (عجل الله تعالي فرجه الشريف): 3/481 ح 1049، ارشاد مفيد: 2/350 ب 40 ح 13، عقد الدرر: ص 51 ف 1، بحار: 52/210 ب 25 ح 51، غيبت طوسي: ص 446 ف 7 ح 442، كشف الغمه: 2/460.
العددالقوية ص 77

حَدَّثَنَا عَبْدُ الْوَاحِدِ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ يُونُسَ قَالَ حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ جَعْفَرٍ الْقُرَشِيُّ قَالَ حَدَّثَنِي مُحَمَّدُ بْنُ الْحُسَيْنِ بْنِ أَبِي الْخَطَّابِ قَالَ حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ سِنَانٍ‏عَنِ الْحُسَيْنِ بْنِ الْمُخْتَارِ عَنْ خَالِدٍ الْقَلَانِسِيِّ عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ ع أَنَّهُ قَالَ إِذَا هُدِمَ حَائِطُ مَسْجِدِ الْكُوفَةِ مِنْ مُؤَخَّرِهِ مِمَّا يَلِي دَارَ ابْنِ مَسْعُودٍ فَعِنْدَ ذَلِكَ زَوَالُ مُلْكِ بَنِي فُلَانٍ أَمَا إِنَّ هَادِمَهُ لَا يَبْنِيهِ‏

ابي عبد الله (امام صادق) عليه السلام فرمود: آنگاه که ديوار مسجد کوفه از پايان که بخانه ابن مسعود چسبيده است ويران شد، حکومت بني فلان زائل خواهد شد، هان که ويران گر آن ديوار دو باره آن را بنا نخواهد کرد.

الغيبة للنعماني، ص: 277،الغيبةللطوسي ص : 447


منبع خبري اين واقعه نيز خبرگزاريهاي معتبر كشوري و بر اساس اسناد و مدارك بوده و صرفاً بر اساس شنيده ها و نقل قول و ... نيست.

نظر شما پيرامون ترك برداشتن طاق كسري و مقايسه آن با خرابي ديوار كوفه نيز نظري كاملاً شخصي و البته قياسي باطل است. زيرا خبر اين واقعه با اسناد معتبر از معصوم(ع) صادر شده است.
نقل قول کردن
0 #11 عباس محمدی 1392-05-08 14:43
به نقل از u313.ir:
این خبر بدون سند و مدرک نیست ایکاش لینک خبرگزاری فارس را که در متن پست هست یکبار باز کرده بودید !
در خبر منتشر شده از فارس نیوز هم به ترک خوردگی دیوار مسجد کوفه اشاره شده و هم به روایت مربوط به خراب شدن دیوار مسجد کوفه

در ضمن در خبر فارس هم عکس و هم فیلم از این ترک خوردگی هم موجود است تا متهم به خبر بی سند و مردک نشوند!!!


منشا خبر مهم است .
چرا هیچ یک از مراکز معتبر روی این خبر کار نکردند ؟ چون منشا نا معلوم دارد .

حالا خبر کزاری فارس با دهها مورد مشابه از خبر پراکنی های مشکوک شده منبع معتبر شما ؟

در خبر گزاریهای عراقی به دنبال تایید خبر باشید . شاید بازتابهایی داشته باشه .
نقل قول کردن
+2 #10 u313.ir 1392-05-08 14:35
به نقل از از منتظران ظهور:
یه جای کارتون میلنگه تاریخ این پست ساعت 22:18 عکسی که گذاشتین معلومه که وسط روز گرفته شده چرا شایعه پزاکنی میکنید؟ چرا با احساسات مردم بازی میکنید ؟؟؟ بخدا با این کارتون دل امام زمانو بدرد میارین چرا میخواین با دیدن این جور نشونه ها دنبال امام زمان باشین؟ چرا نمیخواین از خودتون شروع کنید ؟؟؟! واقعا خنده داره که آمام زمان بخوادبعد خراب شدن دیوار یه مسجد ظهور کنه .بهتره این خرافاتو بذارین کنار و خودتونو برای ظهور آماده کنید و برای فرج مولا دعا کنید... اللهم عجل لولیک الفرج

عجب استدلالی!!!
چون این پست در ساعت 22:18 منتشر شده یعنی عکسی که در روز گرفته شده نباید در این ساعت و در این پست منتشر میشد؟؟

ضمنا
منبع عکس سایت فارس نیوز است !
بیشتر دقت کنید
نقل قول کردن
+3 #9 u313.ir 1392-05-08 14:31
به نقل از عباس محمدی:
متاسفانه هر خبر بی سند و مدرکی را که گیرتون میاد تو سایت درج میکنید و روایاتی سست تر از خودش رو هم به اون اضافه میکنید .
وبه فکر خودتون فعالیت مهدوی دارید ؟

باید در مورد انتشار برخی اخبار و اطلاعات . با منشا نا معلوم و ضعیف دقت بیشتری داشته باشید .
....)


این خبر بدون سند و مدرک نیست ایکاش لینک خبرگزاری فارس را که در متن پست هست یکبار باز کرده بودید !
در خبر منتشر شده از فارس نیوز هم به ترک خوردگی دیوار مسجد کوفه اشاره شده و هم به روایت مربوط به خراب شدن دیوار مسجد کوفه

در ضمن در خبر فارس هم عکس و هم فیلم از این ترک خوردگی هم موجود است تا متهم به خبر بی سند و مدرک نشوند!!!
نقل قول کردن
-9 #8 عباس محمدی 1392-05-08 14:14
متاسفانه هر خبر بی سند و مدرکی را که گیرتون میاد تو سایت درج میکنید و روایاتی سست تر از خودش رو هم به اون اضافه میکنید .
وبه فکر خودتون فعالیت مهدوی دارید ؟

باید در مورد انتشار برخی اخبار و اطلاعات . با منشا نا معلوم و ضعیف دقت بیشتری داشته باشید .

بخصوص که روایاتی بی سند و ضعیف هم جعل میشه و اونو به ظهور منتسب میکنه و مدیران سایت هم بدون دقت و بررسی خب رو تو سایت منتشر میکنند .

از کجا میدونید اینها بازی رسانه های ضد شیعی و ضد امام زمانی نیست ؟

با میلاد پیامبر اسلام . کاخ کسری ترک برداشت و...


حالا شما ترک برداشتن (اصل خبر دروغ و پر از ابهام است ) سجد کوفه یعنی مرکز حکومت امام زمان عج را نشانه ظهور عنوان میکنید ؟

ظاهرا برخی از افراد خیلی دوست دارن هر اتفاقی که رخ میده را با چند حدیث به امام زمان وصل کنند و خودشونو بشارت دهنده ظهور معرفی کنند .

دهها خبر و تحلیل غلط اونها کذب از آب درامده ولی باز هم دست بردار نیستند . به نظرم اینها به دنبال معروف شدن و جمع کردن افراد ساده لوح به دور خودشون هستند ... نه اینکه بخواهند فعالیت امام زمانی کنند .

به نظرم بیان اخبار گوناگون . حتی خبرهای کوچک و بی سند اشکالی نداره .
اما مشگل اینجایی خودشو نشون میده که شما سعی میکنید به هر زور و زحمتی هست اونو به امام زمان وصل کنید و یک یا چند حدیث هم براش بتراشید .(این کارتون مشگل ساز هست )
نقل قول کردن
+17 #7 محمد 1392-05-08 13:02
یکی یکی داره نشانه های ظهور میاد . انشالله ظهور خیلی نزدیک است .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد