رایحه ظهور

شكست بشارت بخش در سرزمين شام

آخرين نبرد ما و يك شب "قدر"

 

» ابتدای نظرات (9)

 

پاسخ به پرسش يكي از كاربران عزيز

 

ملالغتي

سلام و خدا قوت و تشكر

منظور از صدا دقيقا چيه جناب آقاي سيجاني ؟؟؟مثلا ميتونه خبر خيلي مهمي باشه كه به قول خودمون مثل توپ صدا ميكنه و توجه جهانيان رو به خودش جلب ميكنه ؟؟؟؟ يا چه چيز ديگه اي ميتونه باشه؟؟؟؟؟در ضمن در مورد اين صدا جايي تهديد آميزه و در منبع ديگه اي اون رو بشارت بخش معرفي كرده من كمي گيج شدم ممنون ميشم توضيح بيشتر بدين..........مقاله خيلي مفيد بود ... واقعا ممنون

..........................

سلام و درود بر دوست عزيز

 

با نگاه به چند روايت مربوط پيرامون اين صدا ، متوجه مي شويم كه تمامي اين روايات منبعي كه صدا از آن برمي خيزد را شهر دمشق مي دانند و نه به صورت كلي سرزمين شام.

 

ممكن است اين صدا ، خبر فتح دمشق توسط دشمنان باشد همچنان كه در اين روايات بدان اشاره مي شود :

بانگي از ناحيه دمشق به شما مي رسد و خبر يك پيروزي را به همراه مي آورد ...

 

غيبت شيخ طوسي ص 269 ، ارشاد مفيد ص 338

 

صدائي از جانب دمشق ميرسد که آنجا را فتح کرده اند ...

 

مهدي موعود (ترجمه بحارالانوار) ص 987

 

حال اين سئوال پيش مي آيد كه فتح دمشق كه نشانه شكست جبهه حق و پيروزي جبهه باطل است چه بشارتي ميتواند داشته باشد؟

 

بايد گفت كه اين پيروزي مقعطي زودگذر(كه احتمالاً همزمان با خروج سفياني و توسط وي يا زمينه سازانش انجام مي شود) در واقع زمينه ساز  شكست قطعي و هميشگي جبهه باطل است و از اين جهت بشارت محسوب مي شود.

 

از اين روست كه هر شكستي را نبايد تلخ پنداشت ، شايد در اين شكست حكمتي نهفته باشد ، شايد اين شكست زمينه به ميدان آمدن همه دشمنان و زمينه ساز نابودي هميشگي آنها باشد.

 

بعنوان مثال خروج سفياني كه پيروزيهاي پي در پي و فتح سريع چند كشور را در كوتاه مدت به دنبال دارد علي رغم همه تلخي هايش براي منتظران ظهور بشارت محسوب مي شود ، چون وقوعش نشانه حتميه ظهور بوده و پيروزي قطعي جبهه حق و نابودي باطل را رقم خواهد زد.

از سوي ديگر ممكن است صداي مذكور ، خبر وقوع زلزله مهيب شام باشد كه روايات شريف بيان مي كنند اين زلزله براي مومنان رحمت و براي كفار عذاب است(ممكن است بيشتر در محل وقوع كفار رخ دهد و تلفات آنها بالا باشد) :

زلزله اي است که در شام پديد ميايد و بيش از صد هزار نفر در آن سانحه جان ميدهند. خداوند آن زلزله را براي مومنين رحمت و براي کفار عذابي قرار مي دهد، هنگامي که اين زلزله واقع شد... در آنموقع يکي از دهات دمشق بنام حرشا را بنگريد که چگونه در زمين فرو ميبرد .

غيبت شيخ طوسي ص 277 ، ملاحم و الفتن ص 53

در هرحال اين صدا چه خبر فتح دمشق توسط دشمنان باشد و چه وقوع زلزله شام ، براي مومنين بشارت و رحمت است و هرچند صورت شكست و خسارت دارد اما در باطن به نفع جبهه حق بوده و بفرموده روايات بشارت محسوب مي شود.

 

 

آخرين نبرد ما و يك شب "قدر"

 

 

اخرين مقاتله ما - به مثابه سپاه عدالت - نه با دموكراسي غرب كه با اسلام آمريكايي است ، كه اسلام آمريكايي از خود آمريكا دير پاتر است . اگر چه اين يكي نيز و لو "هزار ماه" باشد به يك "شب قدر" فرو خواهد ريخت و حق پرستان و مستضعفان وراث زمين خواهند شد.

دیدگاه‌ها   

0 #9 یاران 57 1392-06-14 12:59
سلام دوستان عزیز

پایگاه اطلاع رسانی نهضت عدالتخواهان ولایتمدار با مطالبی بسیار مهم بروز است.
نقل قول:
نقل قول:


_بازخوانی یک مقاله/ طلبه سیرجانی بر لبه تیغ تیز.../ این حرکت محکوم به پیروزی! است.

به نظر حقیر حرکت این طلبه یکی از موفق ترین حرکت های عدالتخواهانه در چند سال اخیر بوده و هست. این مدل تا همین الان هم به پیروزی های بزرگی دست یافته و اصلاً محکوم به پیروزی! است. به انگیزه پاسخ به یک سؤال مهم، تحلیلی از حرکت این طلبه غیور سیر از جان به دست خواهم داد.

_دانلود سخنرانی حاج علیرضا پناهیان/ پاسخ به یک سوال مهم که خیلی اوقات از مردم کوچه وبازار می شنویم:اگر آقا می دانند مشکلات را چرا حل نمی کن؟! - برخورد امام خامنه ای با مفاسد چگونه است ؟ - وظیفه ما چیست؟

یکی از سوالاتی که در ذهن بعضی از افراد وجود دارد، این است که با وجود حاکمیت ولی فقیه و نائب امام زمان(ارواحنا فداه) چرا همچنان باید شاهد برخی از مصادیق ظلم و فساد در جامعه باشیم؟

_مجموعه فیلم، کلیپ و مستند از نهضت عدالتخواهان ولایتمدار و طلاب عدالتخواه:بخش اول بخش دوم بخش سوم(جدید) بخش چهارم(جدید)

بسیاری از دوستان دغدغه این را داشتند که از این جریان عدالت طلبی ، فیلم و یا کلیپ زیادی در فضای رسانه ای کار نشده و کم تر مستند سازی به هر دلیل روی آن تمرکز کرده ، حال آنکه ظرفیت این حرکت عدالتخواهانه برای کارهایی همچون مستند سازی بسیار زیاد است ، به همین دلیل ما قصد داریم در حد توان خودمان فیلمها و کلیپ های مختلف درباره نهضت عدالتخواهان ولایتمدار در طول 7 سال اخیر را به مرور در این سایت قرار دهیم. سعی ما بر این بوده است که در این چهار مجموعه فیلم؛ تاریخچه این حرکت، هدف و مبانی کار و سوالاتی که بعضا وجود دارد را تبیین نمائیم. انشاالله که مورد استفاده قرار گیرد.

_«یاوران نهضت عدالتخوان ولایتمدار در شبکه های اجتماعی»

از رسانه های مهم و بسیار موثر در تحولات و برنامه ریزی ها شبکه های مختلف اجتماعی است که استفاده از آن ها چه در ایران و چه سایر نقاط جهان در چند سال اخیر به طور قابل توجهی افزایش داشته است.
بدین جهت ما و سایر دوستانمان نیز سعی کردیم در برخی از این شبکه های اجتماعی حضور داشته باشیم.


و دست آخر هم کلیپی بسیار زیبا از حاج علیرضا پناهیان_جانا سخن از زبان ما می گویی! _ انقلابی متفاوت از بقیه...

همه این مطالب در:
نقل قول:
نقل قول:
نقل قول:
نقل قول کردن
0 #8 روز رهایی 1392-04-22 17:21 نقل قول کردن
+2 #5 محمد رضا 1392-04-11 17:24
با عرض سلام ساقط شدن شاه قظر در شرف ساقط شدن آقا رجب ترکیه در شرف ساقط شدن شاه عربستان در شرف ساقط شدن مرسی و دیگر کسانی که دست در دست هم داده بودن تا دولت بشار ونهایتا جزب الله را نابود کنند ، الحمدالله فتح و نصرت درراه است این ها همه با هم هر کاری علیه اسلام ناب محمدی(ص)، انقلاب اسلامی مقاومت جزب الله انجام می دهند به سود جریان حق تمام میشود الحمدالله ما تا آخر ایستاده ام
نقل قول کردن
+6 #4 mobasher zohor 1392-03-31 16:40
یک خبرفوری :ومارمیتوا اذ رمیت ولکن الله رما شبکه تلویزیونی سوریه اعلام کرد یکی از بزرگترین کشتی های آمریکایی با هزاران کانتینر حامل سلاح و مهمات برای گروههای تروریستی مسلح در سوریه در اقیانوس هند و در نزدیکی سواحل یمن درهم شکست.
شبکه تلویزیونی سوریه با پخش عکسهایی از درهم شکستن این کشتی بزرگ آمریکایی در گزارشی اعلام کرد : هدف ، وسیله را در سوریه توجیه می کند و دشمنان این کشور برای سرنگونی و به زانو در آوردن ملت سوریه به جنایتکاران و تبهکاران در زندانهای خود اجازه داده اند از زندانها خارج شوند و حکمهای اعدامشان لغو شده و حتی به خانواده های
آنها نیز پول داده می شود به شرط آنکه تبهکارانی که از زندانها آزاد می شوند برای جنگ با نظام سوریه به این کشور بروند.
پایگاه اینترنتی پورتینگ نیوز روسیه اعلام کرد این کشتی درهم شکسته حامل 4500کانتینر حاوی سلاح و مهمات از انبارهای ارتش آمریکا در سنگاپور به سمت بندر عقبه اردن بود تا از آنجا به مرزهای سوریه با اردن انتقال و به گروههای تروریستی مسلح در سوریه داده شود که تحت امر سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا ( سیا ) قرار دارند.اللهم عجل لولیک الفرج به حق زینب صدساله و گودال ظلم وخون و راس حسین به روی نی
نقل قول کردن
+7 #3 امام خمینی عشق ما 1392-03-30 23:24
سلام بر آوینی که چقدر جایش در این زمانه هزار فریب خالیست . حیف که نمونه اش نه در حوزه ونه در دانشگاه یافت نشد .که اصولا جایگزینی این مردان خدا تقریبا با تجربه 30 اندی ساله این انقلاب محال به نظر میرسد .حیف که خوبان زود پر می کشند ولی بنجلها روز به روز افزونتر هم می شوند که این از خاصیتهای این سرای فانی است .خدایا مهدی فاطمه برسان که نائب مظللومش در میان به اصطلاح خواص به شدت غریب وتنهاست .............
نقل قول کردن
+9 #2 امام خمینی عشق ما 1392-03-30 23:20



سلام بر امام مهربانی ها
نقل قول کردن
+12 #1 ملا لغتي 1392-03-30 14:39
سلام و ممنون بابت توضيحات كاملتون ...يه سوال ديگه با عرض شرمندگي ......اين ده حرشا و يا مسجدي كه ميفرماييد يكي از ديوارهاش فرو ميريزه الان دقيقا با همين اسم در اطراف دمشق هست ؟؟يا احتمالا بعد از گذشت سالها تغيير نام داده ؟؟؟؟ باز هم ممنون @};-
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد