رایحه ظهور

تحليلگر غربي : اعتقاد به آمدن مهدي موعود مسير سوريه را تغيير داد

حزب الله و ايران با اعتقاد آخرالزماني در سوريه فداكاري مي كنند

» ابتدای نظرات (8)
«آنچه مسیر جنگ سوریه را تغییر داد یک نیروی سرسخت، آموزش‌دیده و کاملاً مسلح از گروه شیعه حزب‌الله بود که به لبنان مسلط و پاسخگوی ایران است. پیروزی بشار اسد در شهر القصیر مدیون آنهاست.»
این تحلیل را روزنامه آمریکایی واشنگتن‌پست منتشر کرد و نوشت: «قصیر یک شهر راهبردی است و نیروهای اسد اکنون می‌توانند به مناطق تحت تسلط مخالفان در مرکز و شمال سوریه از جمله حلب پیشروی کنند. از دست رفتن قصیر به مخالفان سوری، ضربه روحی وارد می‌کند و راه انتقال تجهیزات برای آنها را می‌بندد. هیچ کس نمی‌داند که آیا این آخرین بدبیاری خواهد بود یا نه؛ اما همه می‌دانند که اسد اکنون از موقعیت خوبی برخوردار است.»
چارلز کروتامر تحلیلگر واشنگتن پست می‌افزاید: این یک پیروزی بزرگ نه فقط برای تهران، بلکه همچنین برای مسکو است. اما بازماندگان این نبرد، ترکیه حامی اصلی مخالفان، اردن نزدیکترین متحد عربی آمریکا و متحدان آمریکا در حاشیه خلیج‌فارس هستند که تأمین‌کنندگان اصلی تسلیحاتی مخالفان سوری به شمار می‌روند. بازنده دیگر آمریکا است که رئيس‌جمهورش نه تنها یک فرد ضعیف، بلکه فردی بی‌عرضه به نظر می‌رسد.
از سوی دیگر روزنامه فرانسوی لوموند درباره پیروزی‌های بزرگ سوریه برگروه‌های معارض نوشت: بشار اسد بازپس‌گیری شهر القصیر را مدیون حمایت‌های ایران و حزب‌الله لبنان است. پیروزی حزب‌الله لبنان در شهر راهبردی القصیر را بدون شک می‌توان نقطه عطفی در بحران سوریه توصیف کرد.

ژان پی‌یرفیلیو نویسنده مقاله می‌افزاید: اصل مبارزه با مخالفان مسلح در القصیر را حزب‌الله لبنان و ایرانی‌ها بر عهده داشته‌اند و با پشتیبانی توپخانه و ارتش زرهی رژیم دیکتاتور سوریه موفق به این کار شده‌اند.
لوموند اضافه کرد: در حقیقت باید گفت که بیش از یک سال است که روند درگیری‌ها در سوریه کاملاً تفاوت کرده است و ارتش سوریه با سپردن خط مقدم درگیری‌ها به نیروهای حزب‌الله و سپاه پاسداران ایران، عملاً از این نیروها پشتیبانی زرهی می‌کند.»
ژان‌پی‌یر فیلیو افزود: اعتقاد شیعیان به آمدن مهدی موعود (عج) و لزوم نابودی دشمنان، گفتمان امروز حزب‌الله لبنان و رهبر آنان سیدحسن نصرالله است. براساس این اعتقاد آخرالزمانی است که حزب‌الله لبنان در سوریه فداکاری می‌کند و شهید می‌دهد. نصرالله برای نشان دادن ارادت خود به آیت‌الله خامنه‌ای این کار را انجام می‌دهد.
لوموند تصریح کرد: فراخوان دفاع از حرم حضرت زینب(س) هم به منظور گردآوری هزاران شبه‌نظامی عراقی و اعزام آنها به سوریه صورت گرفت.
این حرم دو مناره طلایی دارد که از سوی ایران به سوریه هدیه داده شده است. این دو مناره نفوذ ایران در این مکان را نشان می‌دهد.

منبع

دیدگاه‌ها   

0 #8 یاران 57 1392-06-14 13:01
سلام دوستان عزیز

پایگاه اطلاع رسانی نهضت عدالتخواهان ولایتمدار با مطالبی بسیار مهم بروز است.
نقل قول:
نقل قول:


_بازخوانی یک مقاله/ طلبه سیرجانی بر لبه تیغ تیز.../ این حرکت محکوم به پیروزی! است.

به نظر حقیر حرکت این طلبه یکی از موفق ترین حرکت های عدالتخواهانه در چند سال اخیر بوده و هست. این مدل تا همین الان هم به پیروزی های بزرگی دست یافته و اصلاً محکوم به پیروزی! است. به انگیزه پاسخ به یک سؤال مهم، تحلیلی از حرکت این طلبه غیور سیر از جان به دست خواهم داد.

_دانلود سخنرانی حاج علیرضا پناهیان/ پاسخ به یک سوال مهم که خیلی اوقات از مردم کوچه وبازار می شنویم:اگر آقا می دانند مشکلات را چرا حل نمی کن؟! - برخورد امام خامنه ای با مفاسد چگونه است ؟ - وظیفه ما چیست؟

یکی از سوالاتی که در ذهن بعضی از افراد وجود دارد، این است که با وجود حاکمیت ولی فقیه و نائب امام زمان(ارواحنا فداه) چرا همچنان باید شاهد برخی از مصادیق ظلم و فساد در جامعه باشیم؟

_مجموعه فیلم، کلیپ و مستند از نهضت عدالتخواهان ولایتمدار و طلاب عدالتخواه:بخش اول بخش دوم بخش سوم(جدید) بخش چهارم(جدید)

بسیاری از دوستان دغدغه این را داشتند که از این جریان عدالت طلبی ، فیلم و یا کلیپ زیادی در فضای رسانه ای کار نشده و کم تر مستند سازی به هر دلیل روی آن تمرکز کرده ، حال آنکه ظرفیت این حرکت عدالتخواهانه برای کارهایی همچون مستند سازی بسیار زیاد است ، به همین دلیل ما قصد داریم در حد توان خودمان فیلمها و کلیپ های مختلف درباره نهضت عدالتخواهان ولایتمدار در طول 7 سال اخیر را به مرور در این سایت قرار دهیم. سعی ما بر این بوده است که در این چهار مجموعه فیلم؛ تاریخچه این حرکت، هدف و مبانی کار و سوالاتی که بعضا وجود دارد را تبیین نمائیم. انشاالله که مورد استفاده قرار گیرد.

_«یاوران نهضت عدالتخوان ولایتمدار در شبکه های اجتماعی»

از رسانه های مهم و بسیار موثر در تحولات و برنامه ریزی ها شبکه های مختلف اجتماعی است که استفاده از آن ها چه در ایران و چه سایر نقاط جهان در چند سال اخیر به طور قابل توجهی افزایش داشته است.
بدین جهت ما و سایر دوستانمان نیز سعی کردیم در برخی از این شبکه های اجتماعی حضور داشته باشیم.


و دست آخر هم کلیپی بسیار زیبا از حاج علیرضا پناهیان_جانا سخن از زبان ما می گویی! _ انقلابی متفاوت از بقیه...

همه این مطالب در:
نقل قول:
نقل قول:
نقل قول:
نقل قول کردن
+3 #7 خواننده 1392-04-24 19:52
با سلام
ممنون بابت مطالب خوب شما
نقل قول کردن
+3 #6 سعید بگجانی 1392-04-06 04:33
یه کلام بیشتر نمیتونم بگم...... زنده باد اسلامو مسلمون.. زنده باد ایران و ایرانی....

واقعا دلم میخواد منم تو سوریه باشم... یه کاری کنم.... نمیدونم چرا بیکار نشستیم اینجا....
نقل قول کردن
+7 #5 فاطمه 1392-03-26 12:59
یا صاحب الزمان ادرکنی
العجل مــــولـــــا
نقل قول کردن
+3 #4 وحيد 1392-03-21 20:07
باسلام
بعد ازآمدن نويد فتح وپيروزي با تغيير موضع روسيه نسبت به سوريه (احتمالا"دراجلا س ژنو 2 با پيشنهاد روسيه يك نفر را كه هم مخالفان قبول دارند و همlموافقان) روي كار خواهد آمد كه احتمال دارد همان سفياني روايات باشد
البته بشار اسد به استقبالش خواهد رفت چون فكر خواهد كرد كه به كمك اوآمده ولي ازآنجايي كه پرجمهايشان قرمز خواهد بود وبشار نيز به روايات آخرالزمان آگاهي دارد خواهد فهميد كه دشمنانشان هستند ودرنهايت كشته خواهد شد و سفياني 5 شهر حلب وحمص ... را دراختيارخواهد گرفت و....
ان شائ الله ظهور بسيار نزديك است
نقل قول کردن
+5 #2 یامین 1392-03-21 12:15
واقعآ آدم حیرون میمونه!!آیا وارد حتمیات شده ایم؟!!
نقل قول کردن
+7 #1 سورنا 1392-03-21 10:31
نصر من ا... و فتح قریب

زنده باد سپاه
زنده باد عاشقان زینب کبری @};-
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد