رایحه ظهور

آیا جبهه حق در انتظار زلزله بزرگ در اردوگاه باطل است؟

پاشنه آشیل وهابیت و تعجیل دشمنان برای آغاز نبرد نهایی

 

» ابتدای نظرات (26)

 


دیروز در پاسخ یکی از دوستان در بخش نظرات توضیحاتی عرض کردم :

ما قبلاً بارها عرض کرده ایم که احمدی نژاد را قبول داریم چون او را سردار ولایت می دانیم اما ملاک اول و آخر ما فرمایشات امام خامنه ای(مدظله) می باشد.

البته باید در این میان عینک ظاهربینی را از چشم برداشت ، یک نگاه گذرا به تاریخ اسلام نشان می دهد که تدبیر ، رفتار و مواضع پیچیده و گاه متناقض سیاسی ، تقیه و ... در مواقع لازم و ضروری ، تا چه اندازه در سیره اهل بیت(ع) دیده می شود.

بعنوان یک احتمال در نظر بگیرید :

جبهه باطل در نظر دارد که در فرصت استثنایی انتخابات ایران (محور جبهه حق( حمله نهایی خود را شروع کند و در این میان نشان دادن یک بحران ظاهری که دشمنان را شاد کند و آنها را برای فروپاشی نظام از درون به طمع انداخته و نقشه حمله نظامی را به تاخیر اندازد (تا زمان مناسب برای جبهه حق برسد) محتمل است.

فراموش نکنیم که یک هفته پیش بود که با اسرائیل با جنگ افروزی تا یک قدمی جنگ منطقه ای پیش رفت اما فرماندهی جبهه حق ، زمان کنونی را برای آغاز جنگ و پاسخگویی مناسب ندانست.

البته تحلیل فوق یک احتمال است که تا چند روز آتی میزان صحت آن مشخص خواهد شد.

معصوم (ع) می فرماید(نقل به مضمون) : از فتنه های عصر ظهور نهراسید که تمام این فتنه ها به نفع حق تمام خواهد شد


اما با توجه به تحلیل فوق ، در حالی که جبهه باطل به دنبال آتش افروزی و آغاز جنگ منطقه ای می باشد

علت تعلل جبهه حق در آغاز نبرد نهایی و خرید زمان چه می تواند باشد؟

با نگاهی گذرا به صحنه رویارویی حق و باطل در خاورمیانه میتوان دریافت که سلطه ظاهری استکبار در خاورمیانه از دهها سال قبل بر دو پایه استوار بوده است ، صهیونیستم و وهابیت ، صهیونیستم با توجه به عکس العمل و حساسیتی که اکثریت مسلمانان نسبت به آن دارند اینک و در وهله اول قابلیت چندانی برای تحرک در میدان نبرد  ندارد ، اما قدرت اختاپوسی وهابیت و سلفی گیری که از دهها سال پیش در جان و دل دنیای اسلام ریشه دوانیده و اینک با تزریق پول و سلاح و شیعه هراسی و ایران هراسی به اصلی ترین ابزار استکبار برای پیشبرد نقشه های خود در خاورمیانه تبدیل شده است ، بهترین ابزار و آلت دست دشمنان می تواند باشد که عملاً نیز چنین واقعه برای انجام توطئه بزرگ دشمنان و تحقق خاورمیانه آمریکایی در حال انجام است.

نگاهی مختصر به حضور پررنگ وهابیت و سلفی گری در مناطق مختلف خاورمیانه از پاکستان و افغانستان یا بحرین و یمن و سوریه و عراق و مصر و ...  به خوبی موید این مطلب است ، اما دراین میان واقعه بزرگ و مبارکی در شرف وقوع است ، پیش بینی روایات شریف و وقایع و حقایق سیاسی اجتماعی در کانون وهابیت ، خبر از قریب الوقوع بودن زلزله ای بزرگ در این جرثومه فساد و جنایت دارد ، زلزله و جنگ قدرتی که اگر رخ دهد به سرعت نه تنها تمامی ارکان قدرت این شجره خبیثه در سرزمین حجاز که تمام بلاد اسلامی مضمحل و متلاشی خواهد شد ، نیرو و قدرت ملتها آزاد شده و زمینه برای تغییر و انقلاب بزرگ ملتها که از دل نبرد نهایی جبهه حق و باطل بیرون خواهد آمد ، فراهم خواهد شد.

پس با تحلیل فوق و ضعف روزافزون آل سعود و وهابیت و آشکار شدن پیش بینی روایات شریف می توان گفت که گذشت زمان به ضرر جبهه باطل و به نفع جبهه حق می باشد ، جبهه باطل به خوبی با اطلاع از این ضعف بزرگ خود می کوشد قبل از آنکه پایگاه بزرگ وهابیت را در خاورمیانه از دست بدهد تغییرات دلخواه خود را برای تداوم سلطه چنددهه گذشته بدون هزینه و توسط خود مسلمانان به انجام رسانده و آنگاه جایگزینی برای این قوم شیطانی بیابد ، اما از سوی دیگر جبهه حق مترصد است تا با فروپاشی وهابیت و شبکه شیطانی آن در سراسر منطقه ، زمینه برای انقلاب بزرگ ملتها با کمترین هزینه فراهم گردد.

با تحلیل احتمالی فوق درمی یابیم که فریب دادن دشمنان و ایجاد امید کاذب در آنها برای به عقب انداختن نبرد نهایی و خرید زمان تا آغاز فروپاشی برج بزرگ شیاطین در خاورمیانه چقدر حائز اهمیت بوده و حیاتی می باشد ، حقیقتی که ممکن است اینک با هماهنگی سران جبهه حق در حال انجام باشد.

اما نباید فراموش کرد ، هرچه که رخ دهد باید عقربه قطب نمای تشخیص و تحلیل و عمل ما تنها بر محور امام خامنه ای(مدظله) ، پرچمدار عصر ظهور باشد و لاغیر.

دیدگاه‌ها   

0 #26 پارسا 1392-04-03 15:07
اللًّهُـ‗_‗ـمَ صَّـ‗_‗ـلِ عَـ‗_‗ـلَى مُحَمَّـ‗_‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗_‗ـَد و عَجِّـ‗_‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗_‗ـم
نقل قول کردن
+1 #25 سامان 1392-03-07 02:42
با حضور دکتر جلیلی در قم برگزار می گردد:
حضور جلیلی، پناهیان و سلحشور در دومین همایش مردمی مقاومت رمز پیشرفت

اولین گردهمایی مردمی حامیان دکتر جلیلی در قم با نام "همایش مقاومت رمز پیشرفت" به همت ستاد حوزوی حیات طیبه در مسجد امام حسن عسگری(ع) قم برگزار می گردد. طبق هماهنگی های بعمل آمده در ابتدای این گردهمایی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان و حاج مهدی سلحشور به سخنرانی و مدیحه سرائی خواهند پرداخت.
در این همایش که سه شنبه شب مورخ 92/3/7 همزمان با نماز مغرب و عشاء برپا می باشد دکتر سعید جلیلی برای دیدار با مردم ولایتمدار قم حضور خواهند یافت.


طبق هماهنگی های بعمل آمده در ابتدای این گردهمایی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان و حاج مهدی سلحشور به سخنرانی و مدیحه سرائی خواهند پرداخت.

همچنین در این گردهمایی مردمی آیت الله رجبی قائم مقام موسسه امام خمینی(ره) و نیز جمعی دیگر از اساتید و فضلاء حوزه های علمیه قم حضور می نمایند.

لازم به ذکر است که دکتر جلیلی قبل از این همایش با حضور در موسسه امام خمینی(ره) با آیت الله مصباح یزدی دیدار و گفتگو خواهند نمود.

رفقا همه رو خبر کنید...
نقل قول کردن
-6 #24 همت 1392-03-01 18:01
وبلاگ حامیان مشایی:

اولین موضع رسمی مهندس مشایی نسبت به عدم احراز صلاحیت شان،

در جمع حامیان بهاری اش:


کار، کار خداست. إن شاءالله ما با قاطعیت پیروز هستیم

مهمترین برنامه دولت یازدهم از زبان مهندس مشایی + فایل صوتی



با توجه به وضعیتی که برای ما پیش آمده، که البته ما پیش بینی مان همین بود. ما با توجه به اخبار، اطلاعات، جریانات فشار و سازمان گری هایی که در کشور بوده و هست؛ نتیجه همین بود. انتظار ما غیر از این نبود. ما جز مسیر قانون، هیچ مسیر دیگری نداریم. ما این مشکل را از طریق مقام معظم رهبری پیگیری و قابل حل می دانیم. و ما هم این مطالبه را از محضر ایشان داریم. اما انتظار ما هم این است که إن شاء الله با یک امید بسیار بسیار بالا، این مشکل حل می شود. به امید خداوند، با صبوری، باحوصله و با تدبیر در انتظار می مانیم. هیچ کار خلاف قانونی لازم نیست. ما اصلا نگران رای آوردن نیستیم. من اصلا کاری ندارم که چه کسی رقیب من هست یا نیست. ما ایجابی، ایجادی و اثباتی هستیم. ما انسجام ملت ایران را می خواهیم. وحدت ملت ایران را می خواهیم. مخاطب ما هم قاطبه ملت ایران است.


hamianemashaei. blogfa.com
نقل قول کردن
+1 #23 جاءالحق وزحق الباطل 1392-03-01 15:15
بازهم خبری ازشکست دوباره جبهه فتنه گران الی اسفل السافلین :به گزارش خبری رسانه های ایران وجهان: بت های معروف مشایی ورفسنجانی درزیررگبارتگرگه ای کوبنده توده های مردمی واذرخش هشدارها ازهم پاشیده شدند وشکست تلخی رابه انهاچشاندندواین برگی ازپیروزی امت پابرجا وصبور(کل الجبل الراسخ)ایران است که تاابدمیدرخشد.ان شاالله تعالی
نقل قول کردن
-3 #22 همت 1392-02-31 18:04
جبهه حامیان مهندس اسفندیار رحیم مشایی




کلیپ / مهندس مشایی:
اسفندیارم اما کینه‌ای از رستم به دل ندارم






دانلود کلیپ / گناه من این است که یار اسفندم + (لینک دانلود)



زنده باد بهار


hamianemashaei.blogfa.com
نقل قول کردن
+1 #21 عارف 1392-02-30 23:32
بيانيه مومنانه دكتر لنكراني و اعلام انصراف از كانديداتوري:
تشکر ویژه از علامه مصباح‌ یزدی/از دكتر جليلي حمايت مي‌كنم/این حمایت برای دفاع یک‎ پارچه از گفتمان ‎انقلاب ‏اسلامی است
دکتر كامران باقري لنكراني با انتشار بيانيه‎اي اخلاقي، مومنانه و فروتنانه، انصراف خود را از كانديداتوري در انتخابات رياست جمهوري اعلام كرده و از دكتر جليلي اعلام حمايت كرد .

نقل قول:
نقل قول:
نقل قول کردن
+1 #20 همت 1392-02-30 14:10
اختصاصی وبلاگ حامیان مهندس مشایی


سخنرانی مهندس مشایی در جمع طلاب حوزه علمیه قم


* آقای مصباح باید پاسخگوی علت مخالفت شان با دولت باشند، نه بنده

* پاسخ مهندس مشایی به شبهات مکتب ایران / اومانیسم / بسیجی کردن کورش و....

* موضع سخنگوی شورای نگهبان درباره حضور رئیس جمهور در ستاد انتخابات، کاملا اشتباه و غیرقانونی بود.






دانلود فایل صوتی سخنرانی مهندس مشایی در جمع طلاب حوزه علمیه قم



هشدار:

تمام کسانی که میخواهند فایل صوتی را در جاهای دیگری منتشر کنند، با رعایت تقوای الهی و رسانه ای از برش دادن فایل صوتی سخنان مهندس مشایی جدا خودداری کنند و فایل صوتی را بصورت کامل در اختیار مخاطب قرار دهند.




hamianemashaei.blogfa.com
نقل قول کردن
+7 #19 یازینب کبری مدد 1392-02-29 17:18
قسم به دنیا واخرت قسم به بهشت ودوزخ وقسم به بین الحرمین ومسجدالقصی به زودی زود چشم مردم دنیاباحیرتی عجیب شاهدسلاخی شدن وجذقاله شدن صهیونیست های خوک صفت درجهنم مقاومت خواهند شد تامیلیون ها روح عزیزانمان درمیانماروهمه مظلومینی که زیر پای صهیونیسم له شدندرادرک خواهندکردوچه قدرزیباست این روز بسیارنزدیک.الله م عجل لولیک الفرج به حق زینب 100ساله و گودال قتله گاه و راس حسین به روی نی
نقل قول کردن
+7 #18 یاابافاضل مدد 1392-02-28 03:06
يريدون أن يطفئوا نور الله بأفواههم والله متم نوره ولو كره الفاسقون ولو كره المجرمون ولو كره النواصب ولو كره الامويون سيبقى الحق ساطع رغم البلاء فكل يوم عاشوراء وكل أرض كربلاء وماشاريع الشهادة لا تنتهي مادام اولاد البغايا احفاد هند يستبيحون اكبادا حرى ويسعون في الارض فسادا ويسفكون دماء الاولياء من شيعة محمد وال محمد.اللهم عجل لولیک الفرج به حق زینب وگودال وراس حسین
نقل قول کردن
-3 #17 همت 1392-02-27 12:37
اختصاصی وبلاگ حامیان مهندس اسفندیار رحیم مشایی


فایل صوتی سخنرانی مهندس مشایی در جمع حامیان بهاری اش (24 اردیبهشت 92) + دانلود


روایت مرد بهاری از علت کاندیداتوری اش در انتخابات ریاست جمهوری: من چرا آمدم....




دانلود فایل صوتی سخنرانی مهندس مشایی + لینک دانلود




hamianemashaei.blogfa.com
نقل قول کردن
+3 #16 حسام 1392-02-27 00:40
به نقل از منتقم:
گر خیانتهای بعضی از فتنه سازان نبود الان یک نفر از این حرامزادگان زنده نبود که این گونه فرزندان معنوی رسول الله
را در میانمار وبحرین وسوریه وعراق وافغانستان دنیای اسلام سلاخی کنند .خدایاتو منتقم برسان...........
نقل قول

به نقل از منتقم:
گر خیانتهای بعضی از فتنه سازان نبود الان یک نفر از این حرامزادگان زنده نبود که این گونه فرزندان معنوی رسول الله
را در میانمار وبحرین وسوریه وعراق وافغانستان دنیای اسلام سلاخی کنند .خدایاتو منتقم برسان...........
نقل قول


لعنت خدا بر هر چی غاصب از اولی و دومی و سومی از بنی امیه ملعون تا بی عباس بی وجدان از خوارج تا وهابیون انشاالله به حق این شب های عزیز
نقل قول کردن
+13 #15 منتقم 1392-02-25 21:56
گر خیانتهای بعضی از فتنه سازان نبود الان یک نفر از این حرامزادگان زنده نبود که این گونه فرزندان معنوی رسول الله
را در میانمار وبحرین وسوریه وعراق وافغانستان دنیای اسلام سلاخی کنند .خدایاتو منتقم برسان...........
نقل قول
نقل قول کردن
+14 #14 منتقم 1392-02-25 20:45
ماه رجب ...خروج سفیانی...خردادم اه ...امام خمینی وانتظار فرج از
نیمه خرداد....شاید نیاز به انتخابات هم نشود ....خدا را چه دیدی
آیادگرگونیهای عالم وسرعت آن طبیعیست؟...خط کفر نفاق شرک وشیطان رو به انتهاست ....الا که حجت خدایی خدا کند که بیایی
نقل قول کردن
-2 #13 منتقم 1392-02-25 20:36




انشاءالله به امید خداوند شاید دیگر اصلا رئیس جمهور نخواهیم

اللهم عج لولیک الفرج
نقل قول کردن
+9 #12 منتقم 1392-02-25 20:26
ایزنی امان با تل‌آویو برای ممانعت از یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی

سفیر اردن در تل‌آویو با وزارت خارجه رژیم صهیونیستی و دفتر نخست‌وزیری این رژیم درباره ضرورت توقف فوری یورش‌های صهیونیست‌های افراطی به صحن‌های مسجدالاقصی گفت‌وگو کرد.
خبرگزاری فارس: رایزنی امان با تل‌آویو برای ممانعت از یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی

نقل قول کردن
+6 #11 منتقم 1392-02-25 20:20
نقل قول کردن
+4 #10 احمد 1392-02-25 20:14
به نقل از منتقم:
صبر خداوند خیلی زیاد است ولی


پایانی هم دارد

منظورت صبر خداونده دیگه؟؟؟!!!
نقل قول کردن
-5 #9 منتقم 1392-02-25 19:41
صبر خداوند خیلی زیاد است ولی


پایانی هم دارد
نقل قول کردن
-1 #8 منتقم 1392-02-25 19:39


آقایان فتنه ساز این مظللومان به کدامین گناه کشته شدند؟

شهدای فتنه 88
نقل قول کردن
0 #7 منتقم 1392-02-25 19:32



شهدا می آیند........
نقل قول کردن
+4 #6 منتقم 1392-02-25 19:31
قربال آخرزمان توسط خداوند شروع شده .چهرها بدون رتوش میآیندhttp://emadnews.com/wp-content/uploads/2012/06/IMAGE6346926768753
63172.jpg


آیا خداوند بی خیال تقاس خون شهدای فتنه 88 میشود .حاشا وکلا
نقل قول کردن
+11 #5 منتقم 1392-02-25 19:26



قربال آخرزمان توسط خداوند شروع شده .چهرها بدون رتوش میآیند
نقل قول کردن
+7 #4 علی 1392-02-25 17:51
امام خامنه ای امروز در دیدار اقشار مختلف مردم به بیان نکان بسیار مهمی از انتخابات ریاست جمهوری پرداختند، در بخشی از سخنان با اشاره به ضرورت انتخاب اصلح از سوی مردم با ذکر نکته مهم فرمودند::
« معیار اصلی [در انتخاب اصلح] این است که کسانی سر کار بیایند که همتشون بر حفظ عزت و حرکت کشور در جهت هدف های انقلاب باشد
انسان هایی باشند که مصداق "ان الذین قالو ربنا الله ثم الستقامو" اهل استقامت اهل ایستادگی زرهی پولادین از یاد خدا و از توکل به خدا بر تن خودشون بپوشند وارد میدان بشوند.»


آیا این آیه شریفه علت شکل گیری ونام گذاری وشعار جبهه پایداری انقلاب اسلامی نیست؟!


نقل قول کردن
-1 #3 علی 1392-02-25 17:50
امام خامنه ای امروز در دیدار اقشار مختلف مردم به بیان نکان بسیار مهمی از انتخابات ریاست جمهوری پرداختند، در بخشی از سخنان با اشاره به ضرورت انتخاب اصلح از سوی مردم با ذکر نکته مهم فرمودند:
معیار اصلی [در انتخاب اصلح] این است که کسانی سر کار بیایند که همتشون بر حفظ عزت و حرکت کشور در جهت هدف های انقلاب باشد
انسان هایی باشند که مصداق ان الذین قالو ربنا الله ثم الستقامو اهل استقامت اهل ایستادگی زرهی پولادین از یاد خدا و از توکل به خدا بر تن خودشون بپوشند وارد میدان بشوند.


آیا این آیه شریفه علت شکل گیری ونام گذاری وشعار جبهه پایداری انقلاب اسلامی نیست؟!


نقل قول کردن
+1 #2 علی 1392-02-25 17:24
امام خامنه ای(حفظه الله تعالی):
بنده به قدر خودم قدر آقای مصباح را می دانم، واقعا مي‌دانم كه ايشان در كشور و براي اسلام چه وزنه‌اي هستند و حقا و انصافا ما امروز نظير ايشان را – حالا به اين تعبير بگوييم – خيلي نادر نظير آقاي مصباح ممكن است وجود داشته باشد با اين وزانت علمي و عمق علمي و احاطه و وسعت و با اين آگاهي و بينش و صفا،
این سه جهت در ایشان جمع است: هم علم، هم بصیرت به معنای حقیقی کلمه وهم صفا.اين سه تا با هم در وجود ايشان خيلي ارزشمند است. (رهبر معظم انقلاب اسلامي با حضور در منزل آیت الله مصباح یزدی در تاريخ 20/11/89)



نقل قول کردن
+1 #1 یامین 1392-02-25 16:44
درود بر سیجانی...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد