رایحه ظهور

عراق در آستانه فتنه و آشوب

سقوط عراق زمینه ساز فتنه بزرگ شیاطین
» ابتدای نظرات (18)
در "حویجة" عراق چه می‌گذرد؟
در آغاز درگیری‌های حویجة شیخ «عبدالملک السعدی» از شخصیت‌های دینی اهل تسنن عراق با صدور بیانیه‌ای، شهروندان عراقی را به مقابله با نیروهای امنیتی این کشور تحریک کرد.

گروه بین الملل مشرق-- پس از اعلام نتایج ابتدایی انتخابات عراق و پیروزی نسبی دولت مالکی، صبح دیروز در منطقه «حویجة» واقع در جنوب غرب استان کرکوک تحرکاتی مشاهده شد که پیامدهای آن در سایر استان‌های غربی عراق که بیش از سه ماه است در اعتصاب به سر می‌برند، امروز قابل مشاهده است.

برخی منابع اعلام کردند که ائتلاف دولت قانون در عراق به ریاست نوری المالکی نخست‌وزیر این کشور در اغلب استان‌های جنوبی غیر از استان میسان پیروز شده است، اگر چه تعداد کرسی های مالکی کاهش یافته اما کماکان نسبت به رقبا پیشتاز است.

توطئه عراق را طارق الهاشمی با همکاری عربستان، قطر و ترکیه در سال گذشته کلید زدند اما با تلاش دولت عراق این فتنه، تا حدی خاموش شد و فقط در مناطق خاصی از این کشور در حال جریان بود.

با وجود شرایط انتخاباتی گروه‌های معارض سعی در آشوب بر پا کردن مناطق عراق کرده تا بتوانند انتخابات را تحت شعاع قرار داده برگزاری انتخابات را به تعویق اندازند.

اما وقتی نتوانستند به اهداف خود دست یابند؛ با کلید زدن پروِه‌ای جدید سعی در آشوب مجدد در این کشور کردند.  که البته با توجه به حمایت‌های گسترده آمریکا و اسرائیل توانستند بر حجم این آشوب ها بیافزآیند.

درگیری‌ میان افراد مسلح در میدان تحصن حویجة و نیروهای ارتش عراق به قربانی‌شده ده‌ها نفر منجر شده است. این افراد مسلح که با ارتش مقابله می‌کردند با حمله به یک ایست بازرسی وابسته به نیروهای امنیتی عراق به این سلاح‌ها دست یافته بودند.

در چنین شرایطی «مارتین کوپلر» فرستاده دبیرکل سازمان ملل به عراق از شورای استانداری کرکوک خواست تا برای حل و فصل درگیری‌های حویجة، فورا وارد میدان شود.

وزارت دفاع عراق نیز افراد باقی مانده در میدان تحصن حویجة را مسئول پناه دادن به عناصر القاعده و بعثی‌ها معرفی کرد.

دامنه این بحران به استان‌های سنی‌نشین در غرب عراق نیز کشیده شد و ده‌ها نفر نیز در منطقه «طوز خورماتو» در شرق «تکریت» کشته و زخمی شدند.


در این میان اعلام شد که در حمله افراد مسلح به مقر پلیس ناحیه «سلیمان بک» این منطقه تعداد کشته‌ها و زخمی‌های نیروهای امنیتی عراق و افراد مسلح 30 نفر است.

در آغاز درگیری‌های حویجه شیخ «عبدالملک السعدی» از شخصیت‌های دینی اهل تسنن عراق با صدور بیانیه‌ای، شهروندان عراقی را به مقابله با نیروهای امنیتی این کشور تحریک کرد.

وی در خطاب به سازمان‌های دولتی، اسلامی، عربی، و کشورهای اسلامی و عربی گفت: سکوت شما در قبال تحولات عراق و سوریه کافی است. از شما می‌خواهم که برای نجات مسلمانان و توقف خونریزی با اعدام‌ها شتاب‌کنید.

وی همچنین از شهروندان عراقی خواست تا از خود در مقابل نیروهای امنیتی که سه ماه است مسئول تامین امنیت همین افراد در میدان‌های تحصن بوده، دفاع کنند.

در پی حمله عصر دیروز افراد مسلح به سوی یک ایست بازرسی متحرک و سیار پلیس فدرال عراق در «فلوجة» بزرگترین شهر استان «الانبار»، نیروهای امنیتی عراق، قانون منع آمد و شد را در سراسر فلوجه وضع و حکومت نظامی اعلام کردند.


یک منبع آگاه در پلیس استان «نینوا» اعلام کرد که نیروهای امنیتی عراق موفق شدند که در غرب موصل سه مهاجم مسلح را بکشند و خودروی آنها را به آتش بکشند.

این مهاجمان با استفاده از یک خودروی تویوتا، امروز به یکی از ایست‌های بازرسی ارتش عراق در «تل عبطه» واقع در غرب موصل حمله کرده بودند.

این خبر وقتی قوت گرفت که خبر استعفای 37 نماینده و وزیر عراقی منتشر شد؛ و نوری مالکی دو وزیر دیگر را نیز برکنار کرد.



نوری المالکی روز گذشته پس از دادن مرخصی اجباری به دو وزیر خارجه و تجارت عراق به دلیل عدم شرکت در جلسات هیات دولت، 'حسین الشهرستانی' معاون خود در امور انرژی و 'حسن الشمری' وزیر دادگستری این کشور را به ترتیب عنوان سرپرست موقت این دو وزارتخانه منصوب کرد.

و همچنین ایاد علاوی از نوری مالکی در خواست استعفا کرد. این اخبار خود بر دامنه آشوب و ناامنی در عراق افزود تا شرایط عراق را بیش از پیش بحرانی سازد.

یک مقام مسئول از وزارت پیشمرگ حکومت اقلیم کردستان عراق اعلام کرد: واحد دیگری وابسته به نیروهای پیشمرگ از اربیل به سمت کرکوک به راه افتاده است.

منبعی که نخواست نامش فاش شود اعلام کرد که این واحد متشکل از تیپ یک نیروی پشتیبانی که فرماندهی آن بر عهده سیداد بارزانی می باشد به همراه بیش از 200 دستگاه اتومبیل نظامی به سمت کرکوک به راه افتاده است.

وی همچنین گفت: این تیپ مجهز به تانک و زره پوش و تسلیحات سنگین نظامی است. پیشتر نیز بخش یکم این نیرو از اربیل به مرز کرکوک رسید و در نزدیکی پلی مستقر شد.
جابجایی این نیروها پاسخی به اعزام نیروهایی از ارتش عراق به منطقه کرکوک است .



خبر گزاری النخیل به نقل از نوری مالکی درباره عواقب استفاده از نیروهای پیشمرگ در کرکوک و کوچاندن برخی خانواده‌ها از این استان هشدار داد.
دفتر نخست وزیری عراق  در بیانیه ای با اعلام این خبر افزود: این اقدامات بیانگر این است که منطقه کردستان تمایلی به حل اختلافات خود با بغداد ندارد.

یک منبع امنیتی اعلام کرد که نیروهای پیشمرگه در منطقه «طوزخورماتو» واقع در غرب صلاح‌الدین مورد هدف خمپاره‌های هاون قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، افراد مسلح ناشناس به سوی مقر نیروهای پیشمرگه در طوزخورماتو حمله کرده‌اند و تاکنون میزان قربانیان مشخص نیست.

در ادامه القای پروژه ایران هراسی سعودی-صهیونیستی، نیروهای بعثی با انتشار اخباری در پی تشویش اذهان عمومی معترضان پرداختند. و در تظاهرات الحویجه در شمال عراق و دخالت نیروهای امنیتی برای برقراری آرامش و دستگیری عناصر مسلح، شبکه تلویزیونی الشرقیه مدعی شد که در میان نیروهای امنیتی عراقی، عده ای به زبان فارسی سخن می گفتند (!)

منبع

دیدگاه‌ها   

+1 #18 علی 1392-02-21 18:19
دکتر سعید جلیلی کاندیدای ریاست جمهوری شد + عکس
به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه دکتر جلیلی لحظاتی پیش با حضور در وزارت کشور رسما برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.


به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه دکتر جلیلی لحظاتی پیش با حضور در وزارت کشور رسما برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.






این ها هم عکس هایی از دکتر جلیلی به همراه یک سری طراحی های گرافیکی برای دکتر سعید جلیلی:









عکس سعید جلیلی در دوران دانشجویی:
ببنید از اول تیپش تیپ حزب اللهی بوده


نقل قول کردن
0 #17 روزبه محمدی 1392-02-15 15:54
وبلاگ سلمان آنلاین:

مردی بهاری خواهد آمد....(17)

قابل توجه ائمه جمعه اصفهان، تبریز و مشهد

طباطبایی نژاد - مجتهد شبستری - سید احمد علم الهدی

مقام معظم رهبری درباره "تحت تأثير خبرهاى دروغ قرار نگرفتن" برزگان کشور،

(علی الخصوص این سه بزرگوار!!!) در جمع اعضای مجلس خبرگان می فرمایند:

«پيرها هم محتاج نصيحتند؛ آنها هم بايد توجه كنند. مواضع درست گرفتن، حرف درست زدن، تحت تأثير خبرهاى دروغ قرار نگرفتن، اين هم وظيفه است. هزاران نفر در نظام اسلامى دارند محض رضاى خدا زحمت ميكشند و تلاش ميكنند و شب و روز خودشان را ميكُشند، براى اينكه طبق حركت اسلامى يك كارى انجام بگيرد، نظام اداره شود، وظائفِ بسيار سنگين انجام بگيرد؛ اما انسان يك خبر دروغى را بشنود، بنا كند همه‌ى اينها را زير سؤال بردن - مسئولين دولتى را، ديگران را، ديگران را - اين هم مصلحت نيست، اين هم خلاف است. هم جوانها بايد مراقبت كنند، هم پيرها بايد مراقبت كنند. ما، هم در جوانى‌مان احتياج به نصيحت داريم، هم حالا كه پير شديم، احتياج به نصيحت داريم.»(لینک)

ادامه مطلب را در وبلاگ سلمان آنلاین بخوانید.....



درود بر آیت الله حسنی



«همه ایرانیان به عشق ایران حامی اسفندیار ایرانیان»


salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
-2 #16 روزبه محمدی 1392-02-10 12:33
وبلاگ سلمان آنلاین:

مردی بهاری خواهد آمد....(13)



سخنان مهندس مشایی را می توان گام نخست وی جهت حضور جدی تر در انتخابات ریاست جمهوری 92 دانست.


ناگفته های بسیار مهم مهندس اسفندیار رحیم مشایی:

احمدی نژاد استاد من است و من شاگرد ایشان. ایشان برادر من است و من برادر کوچکتر ایشان هستم. ایشان بزرگ من است و به من درس‌های فراوانی داده، من خیلی چیزها را از ایشان یاد گرفتم. ایشان را خیلی دوست دارم ،چون ایشان یک شخصیت برجسته است و مصداق بارز عینی یک مومن انقلابی، عزیز و شریف که از حقوق مردم نمی‌گذرد، بر سر حقوق مردم معامله نمی‌کند و در واقع جیب ندارد، فامیل و غیرفامیل برایش معنایی ندارد، اگر چنین چیزهایی برای او مهم بود آدم‌های نزدیکتر از من هم به او وجود داشتند، ولی الان به او نزدیک نیستند. اگر اهل فامیل‌ و رفیق‌بازی بود اکنون خیلی از آدم‌ها بودند که از من به او نزدیک‌تر و جلوتر بودند. مبنا فامیلی نبود، ما قبل از این‌که فامیل نیز بشویم رابطه‌مان اینگونه بود و بعد فامیل شدیم. مهم‌ترین درسی که از احمدی‌نژاد گرفتم این بود که من در واقع دین حقیقی واقعی و یک ولایت برخواسته از متن اسلام و حقیقت روشن توحید را من از احمدی‌نژاد دیدم.



سوال: منظور شما از این‌که همه بیایند چیست؟

جواب: همه جریاناتی که نظام را قبول دارند، در چارچوب نظام هستند.

سوال: آیا منظور شما اصلاح‌طلبان نیز هست؟

جواب: فرقی نمی‌کند، من اصلا محدودیتی قائل نیستم. هر کسی و هر جریانی که نظام جمهوری اسلامی را قبول دارد باید حضور داشته باشد تا انتخابات پرشور شود. چون در واقع با حضور خود به مردم احترام می‌گذارد، چون ممکن است یک بخشی از مردم آنها را بخواهند، پس باید اجازه داد آنها حضور داشته باشند و مردم باانگیزه باشند. این مهم است که رییس‌جمهور چقدر رای داشته باشد، ولی قبل از آن کل آرا مهم است، چون دنیا نگاه می‌کند که چقدر از مردم مشارکت کردند و آیا مردم از انتخابات استقبال کردند یا نه و تعداد آرای رییس‌جمهور منتخب در مرحله بعد اهمیت پیدا می‌کند، البته این نیز مساله مهمی است؛ چراکه وقتی رییس‌جمهور محترم دارای رای بالایی باشد، حرف او در جامعه ملی و بین المللی اثرگذارتر خواهد بود.


«همه ایرانیان به عشق ایران حامی اسفندیار ایرانیان»

«همه ایرانیان به عشق ایران حامی اسفندیار ایرانیان»


salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
0 #15 علی 1 1392-02-10 10:46
به نقل از سلمان:
خدا وكيل اظهار نظر نگاه كنيد چه تصويري از رهبري در ذهن شنونده متصور ميكنه؟ چه تصويري از رهبري در ذهن گوينده است كه اينجوري صحبت ميكنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نمونه اظهار فضل هاي گذشته آقاي مشايي!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آخه اين آقا هنوز بلد نيست صحبت كنه ميخواد از طرف ملت ايران فردا چي بگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من كه اگر جاي شوراي نگهبان باشم با همين حرفش رد صلاحيتش ميكنم

منظور ش از همه پدرش را در می آرن ملته . یعنی ملت پدر کسی که بخواهد در برابر رهبر بایسته در می آرن.
نقل قول کردن
+2 #14 یاسر 1392-02-09 17:02
فوری و مهم:
«سيد حسن نصرالله وارد تهران شد»:

حجت الاسلام و المسلمين سيد حسن نصرالله، دبيرکل حزب الله لبنان، وارد تهران شد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام‌وال مسلمين سيد حسن نصرالله، دبيرکل حزب‌الله لبنان، وارد پايتخت ايران اسلامي شد.

سيد حسن نصرالله، دبيرکل حزب‌الله لبنان، در اجلاس جهانی "علما و بیداری اسلامی" که در روزهاي ۹ و ۱۰ اردیبهشت، فردا (دوشنبه) و سه شنبه هفته جاری در تهران برگزار مي‌شود، به عنوان میهمان ویژه حضور دارد.



همچنين سيد حسن نصرالله در حاشيه اين اجلاس، ديدارهايي با برخي مقامات بلندپايه نظام و علماي حاضر در اجلاس خواهد داشت.

حضور علني نصرالله در اجلاس و مقابل چشم رسانه‌ها، پاسخي دندان‌شکن به رژيم صهيونيستي به شمار مي‌آيد چرا که تنها ساعاتي پس از آن انجام مي‌شود که "یونی یاهف" شهردار "حیفا" در سرزمین‌های اشغالی، در واکنش به اخبار نفوذ پهپادی جدید به حريم غصبي سرزمین‌های اشغالی، خواستار ترور دبیرکل حزب‌الله شده و اين اقدام را تنها راهکار توقف تهدیدات علیه اسرائیل دانسته بود.


بر اساس اين گزارش، وي همچنين روز نوزدهم ارديبهشت‌ماه جاري، سخنراني مهمي درباره تحولات لبنان، سوريه و منطقه ايراد خواهد کرد که بسياري از شبکه‌هاي تلويزيوني جهان از هم‌اکنون خود را براي پوشش زنده آن آماده کرده‌اند.
نقل قول کردن
-1 #13 سلمان 1392-02-08 00:03
به نقل از علی 1:
قسمت سوم
اصلاً در این مملکت کسی جرأت ندارد در برابر رهبری بایستد. چون همه پدرش را درمی‌آورند. .


خدا وكيل اظهار نظر نگاه كنيد چه تصويري از رهبري در ذهن شنونده متصور ميكنه؟ چه تصويري از رهبري در ذهن گوينده است كه اينجوري صحبت ميكنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نمونه اظهار فضل هاي گذشته آقاي مشايي!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آخه اين آقا هنوز بلد نيست صحبت كنه ميخواد از طرف ملت ايران فردا چي بگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من كه اگر جاي شوراي نگهبان باشم با همين حرفش رد صلاحيتش ميكنم
نقل قول کردن
+7 #12 مهراوه سادات 1392-02-07 18:52
نقل قول کردن
+1 #11 محمود 1 1392-02-07 10:11
انگار احمدي نژاد آماده پرواز است. باز هم درخت تناور انقلاب بايد خون شهيد بزرگ ديگري آبياري شود.
-:as
نقل قول کردن
0 #10 محمود 1 1392-02-07 10:06
وبلاگ "مگا انحرافي" نيز فيلتر شد.
دشمنان احمدي نژاد خيلي احمق و شيطان صفتند.
نقل قول کردن
0 #9 علی 1 1392-02-07 08:51
قسمت سوم
آقا هر جا که تشخیص می‌دهند در هر مسأله‌ای نقطه نظرشان را می‌دهند هر روز که آقا و احمدی‌نژاد دیدار نمی‌کنند. بعضی وقت‌ها یادداشت می‌فرستند. و یک چیز محرمانه است بین رهبر و رئیس جمهور. احمدی‌نژاد هم اگر در مورد نظر آقا، نظر تکمیلی یا نظر مشورتی ندارد چون بعضی وقت‌ها ممکن است نظر دیگری داشته باشد. مثلاً در مسائل هسته‌ای، سیاست بین‌الملل و…؛ اگر نظر آقا عیناً همان چیزی باشد که احمدی‌نژاد فکر می‌کند، همان لحظه برای انجام آن اقدام می‌کند و اگر غیر از این باشد نگه می‌دارد و در ملاقات می‌گوید مثلاً این چیزی که شما فرمودید را من بررسی کردم و این طور نیست اصلاً خبر چیز دیگری است یا این طور که شما مرقوم فرمودید ما اگر مثلاً این طور بگوییم بهتر است. یا اصلاً شما بفرمایید که فلان کار این طوری انجام بشود و من نگویم و این طور مسائل طبیعی است. اگر خبر به بیرون درز نمی‌کرد نامه هم به صدا و سیما نمی‌رفت، بعد هم در دوشنبه بعد که ملاقات بود آقا می‌فرمودند آقای احمدی‌نژاد من بررسی کردم و حتماً آقای مشایی معاون اول نباشد و مشکل هم نبود. مگر اصلاً کسی دنبال این بود که معاون اول بشود؟ الآن هم بنده معاون اول نیستم خیلی هم خوشحال‌تر هستم. من به همان اندازه کارم را می‌کنم و هرچه که از دست بر بیاید ولی کسی مسئولیت از من نمی‌خواهد و به اندازه رئیس دفتر مسئول هستم این طور که خیلی برای من بهتر است. ولی بعضی‌ها دنبال یک چیزهای دیگری هستند و چنان این را جوسازی کردند. من بعد از این که نامه منتشر شد خدمت آقای احمدی‌نژاد رفتم و نامه‌ای که نوشتم ذره‌ای از آن برنیامده که من ناراحت هستم و من خدمت خیلی‌ها ازجمله جامعه وعاظ عرض کردم خداوکیلی من پیش خدا خیلی خوشحال و روسفید هستم. چون این یک امتحان برای من بود. حتی من با آقایان علما یک شوخی کردم. گفتم حاج آقا یک چیزی من می‌گویم یک کم روی این فکر کنید. رفتی بالای منبر یک نفر آمده دست شما را گرفته و می‌گوید بیا پایین. سخت هست یا نه؟ خداوکیلی، سخت هست یا نیست؟ به شما بگوید جای شما آنجا نیست بیا پایین. بالاخره آدم بی‌ادب پیدا می‌شود. ببینید چه قدر سخت است من که معاون اول بودم. وقتی فرمودند نه، سمعاً و طاعتاً، من یک سرباز هستم. اولین عبارت من این بود «در پی انتشار خبر دستور مقام معظم ولایت»، بعد هم من گفتم من سرباز هستم. من که کار دیگری نمی‌توانستم انجام بدهم. من گفتم یک نفر را سراغ دارید که مشایی بعد از این ماجرا اظهار گله کرده باشد. یک نفر بیاید بگوید بعد از این جریان مشایی گله کرد، حرف آقا تو دلش مسأله داشت. من گفتم پیش خدا روسفیدم. خدا می‌داند نه تنها آشکارا حرفی نزدم بلکه در خلوت خودم با دوستان نزدیک هم گله نکردم. یک نفر دیگر هم بیاید جای من همین امتحان را بدهد. من از شما و خیلی از آقایانی که مدعی هستند سؤال می‌کنم اگر جای من بودند چه کار می‌کردند؟ من منظورم این نیست که بیایند در برابر رهبری بایستند. اصلاً در این مملکت کسی جرأت ندارد در برابر رهبری بایستد. چون همه پدرش را درمی‌آورند. ولی منظورم این است که اینها که مسئولیت‌های حاشیه‌ای هم داشتند رفتند کنار خودشان شدند منتقدین شماره یک نظام اگر می‌خواهید اسم ببرم. چه مسئولیتی داشتند؟ رفتند شدند منتقد شماره یک نظام. تا حالا همه انتقادات به خودشان بود حالا رفتند بیرون شدند منتقد نظام. بنده الآن هم می‌گویم که یک سرباز هستم از رو هم نمی‌روم، مگر از جسد من رد شوند. من سرباز این نظام هستم. سرباز ولایت هستم و کوتاه هم نمی‌آیم. (صلوات حضار)
نقل قول کردن
+1 #8 علی 1 1392-02-07 08:49
قسمت دوم
گفت متن نامه مقام معظم رهبری منتشر شده. اون از نامه خبر نداشت ولی من خبر داشتم. یه چیزی هم بگویم تو این فاصله آقای احمدی‌نژاد که رفته بودند خدمت آقا به آقا گفتم که این نامه خبرش را بعضی‌ها بیرون می‌دهند. و دنبال کار سیاسی هستند. آقا فرمودند نه. بعد ایشون نامه را به من نشان داد. نامه یک چیزی کوچکتر از این (اشاره به یک کاغذ 7،8 سانتی متری) اینقدر نامه بود. در یک پاکت دست‌ساز. انگار خود آقا پاکت را درست کرده بودند. بعد نامه هم داخل آن بود. درش هم چسب خورده بود محرمانه و داده بود دست آقای احمدی‌نژاد. آیا این نامه‌ای بود که آقا به آقای احمدی‌نژاد دادند. آخه بعدش گفتند چرا شما تعلل کردید چرا تأخیر کردید؟ من اصلاً نبودم. بعد هم آقای احمدی‌نژاد با آقا صحبت کردند و آقا گفتند ادامه بده. ما هم به آقای احمدی‌نژاد اعتماد کردیم. الآن هم اگر از آقای احمدی‌نژاد سؤال کنید همین‌ها را می‌گوید این نامه اینجوری دوشنبه که مبعث آقا سخنرانی می‌فرمایند و خیلی‌ها هم خدمت آقا رفتند. برخی از دوستان سه‌شنبه با من تماس گرفتند که فلان حاج آقا نماینده ولی فقیه گفته‌اند آنجا بعضی‌ها از دفتر به ما گفتند یک همچین نامه‌ای صادر شده است. در حالی که این نامه نامه‌ای بود محرمانه بین آقا و احمدی‌نژاد و اولین بار هم نبود که از این نامه‌ها داده می‌شد.
نقل قول کردن
+2 #7 علی 1 1392-02-07 08:48
*ماجرای معاون اولی و نامه رهبر فرزانه انقلاب (قسمت اول)

مشایی: شب جمعه جلسه دولت در استان خراسان دولت نهم و دولت دهم هر دو برای تبرک اولین جلسه مرا در کنار مرقد مطهر حضرت ثامن‌الحجج جلسه تشکیل شده من در بیرون جلسه داشتم به یکی دیگر از آقایان که قرار بود یک مسئولیتی بگیرد و به قول خودمان یه‌کم ناز می‌کرد داشتم توجیهش می‌کردم که این کار، کار مهم و خوبی است شما بپذیر. اومدم تو دیدم مرا نگاه کردند و خندیدند و تبریک گفتند. گفتم چی شد؟ گفتند آقای احمدی‌نژاد در جلسه اعلام کرد شما معاون اول هستید. البته آقای احمدی‌نژاد پیش‌تر موضوع را به من گفته بودند. من علاقه‌ای اصولاً به سیاست به این معنا شخصاً نداشتم و الآن هم علاقه‌مند نیستم. من به ایشان گفتم من که شما هر کاری بگویی انجام می‌دهم لازم نیست که من معاون اول باشم. اما ایشون اصرار بسیار زیادی داشتند که حتماً من معاون اول باشم. که اگر از ایشان بپرسید خودشان توضیح خواهند داد و این که حالا چرا اصرار دارند به خودشان مربوط است و باید از خودشان بپرسید. شب جمعه حکم معاونت اول من اعلام شد صبح جمعه که برگشتیم دولت تمام شده بود، هنوز دولت جدید شکل نگرفته بود. دوشنبه هم مبعث بود من هم رفتم مرخصی. چون تو اون دوره که ما مرخصی نرفته بودیم. من دوشنبه برگشتم. تو این فاصله آقای احمدی‌نژاد به من زنگ زدند و گفتند کجایی گفتم هنوز بیرون از تهران هستم. گفت اگر می‌شود زودتر بیا. گفتم چشم. من دوشنبه آمدم و دیگر دوشنبه را استفاده نکردیم و یه راست رفتم خدمت ایشون. ایشون به من ماجرای این نامه را فرمودند و گفتند آقا یک همچین نامه‌ای نوشته. متن نامه‌اش هم این‌طور است. پرسیدم خوب باید چه‌کار کنیم. دکتر احمدی‌نژاد دوشنبه‌ها با آقا دیدار داشتند. آن روز هم دوشنبه بود. گفت من امروز خدمت آقا می‌رسم و با ایشون صحبت می‌کنم. و آن ساعتی که قرار داشتند رفتند و دیدارشان را با آقا انجام دادند و شب مجدداً برگشتم خدمت ایشون. شنبه و یک شنبه من اصلاً از ماجرا اطلاع نداشتم. اصلاً نبودم من شبی که دوباره برگشتم خدمت دکتر احمدی‌نژاد گفتم چی شد؟ گفت من با آقا صحبت کردم آقا گفت این‌ها فشار، البته این بحث‌ها را من نمی‌خواهم بگویم. اصلاً درست نیست و تا شخصیت تراز بالای مملکت هستند من نباید حرفشان را بگویم. ولی کلی‌اش را عرض می‌کنم. آقای احمدی‌نژاد گفتند که (شما تو متن نگاه کنید که چرا این متن نوشته شده) من اصرار کردم که این خوب است و باید اینطور باشد. گفتم خوب نتیجه چی شد گفت من با آقا صحبت کردم و شما کارت را شروع کن. ما هم به حسب این که این صحبت‌ها شده کارمان را شروع کردیم. البته شروعی هم که نبود چون چیز زیادی اتفاق نیفتاد. چهارشنبه دولت بود و ما رفتیم تو دولت نشستیم بغل دست آقای احمدی‌نژاد دست راست ایشون به عنوان معاون اول. جمعه غروب من بیرون تو ماشین بودم دیدم یکی از دوستان به من زنگ زد و گفت خبر را شنیدی گفتم نه، گفت متن نامه مقام معظم رهبری منتشر شده.
نقل قول کردن
+4 #6 سلمان 1392-02-06 12:00
شش سخنرانی امام خامنه ای پیرامون آقای مشایی (بصورت فایل متنی و الکترونیک):

نقل قول کردن
+3 #5 سلمان 1392-02-06 11:57
به نقل از روزبه محمدی:
وبلاگ جبهه حامیان مهندس مشایی - سلمان آنلاین

درود بر حاملان امانت وحى و رسالت پاسداران شهیدى که ارکان عظمت و افتخار انقلاب اسلامى را بر دوش تعهد سرخ و خونین خویش حمل نموده ‏اند.


درود بر رهروان راه حق


زنده باد بهار * زنده باد بهار * زنده باد بهار


www.salmanonline313.blogfa.com



با سلام
این مهندس مشایی شما اگر آدم درست و حسابی بود وقتی امام خامنه ای فرمودند برا معاونت بدرد نمیخوره میرفت دیگه پیداش نمی شد.
چقدر خنده داره بهش گفتن بدرد معاونت نمیخوری میخواد رئیس جمهور بشه!!!!!!!! باید در حزب اللهی بودن و پیرو ولایت بودن برخی آدم ها شک کرد!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!


من تعجب می کنم برخی به امام و رهبر خود میگویند از تو به یک اشارت اما کلام صریح نایب امام زمان (عج) میزارن کنار اینجور افراد معلوم نیست دنبال کدام امام زمان هستند امام زمانی که پیروی از ولی فقیه در عصر غیبت را واجب دونسته یا امام زمانی که امثال مشایی با اسمش بازی میکنند؟!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!

بد نیست کمی فکر کنیم خارج از حزب و باند و گروه و ببینیم اشارت های آقا را.
نقل قول کردن
-6 #4 فقط امام خامنه ای 1392-02-05 21:47
به نقل از روزبه محمدی:
وبلاگ جبهه حامیان مهندس مشایی - سلمان آنلاین


مردی بهاری خواهد آمد....(11)


حاشیه نگاری - همایش 'حماسه حضور' در اصفهان

بگذار هزار بار بگویند انحرافی، ما بر عهد خود مانده ایم


«درود بر بانوان فهیم اصفهانی»

«همه ایرانیان به عشق ایران حامی اسفندیار ایرانیان»


درود بر حاملان امانت وحى و رسالت پاسداران شهیدى که ارکان عظمت و افتخار انقلاب اسلامى را بر دوش تعهد سرخ و خونین خویش حمل نموده ‏اند.



درود بر رهروان راه حق



زنده باد بهار * زنده باد بهار * زنده باد بهار


www.salmanonline313.blogfa.com



ببخشید اون عهدی که میگید دقیقا چیه؟
با اسفندیار بستید؟
عجیبه تو سایت منفی خورده!
نقل قول کردن
+5 #3 حسین 1392-02-05 18:46
فتنه طارق الهاشمی و ابراهیم عزت الدوری و ترکیه و القاعده
نقل قول کردن
-7 #2 روزبه محمدی 1392-02-05 15:00
وبلاگ جبهه حامیان مهندس مشایی - سلمان آنلاین


مردی بهاری خواهد آمد....(11)


حاشیه نگاری - همایش 'حماسه حضور' در اصفهان

بگذار هزار بار بگویند انحرافی، ما بر عهد خود مانده ایم


«درود بر بانوان فهیم اصفهانی»

«همه ایرانیان به عشق ایران حامی اسفندیار ایرانیان»


درود بر حاملان امانت وحى و رسالت پاسداران شهیدى که ارکان عظمت و افتخار انقلاب اسلامى را بر دوش تعهد سرخ و خونین خویش حمل نموده ‏اند.



درود بر رهروان راه حق



زنده باد بهار * زنده باد بهار * زنده باد بهار


www.salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
+12 #1 منتظر 1392-02-05 13:12
اللهم عجل لولیک الفرج
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد