رایحه ظهور

هوگو چاوز : مهدی عجله کن ، زودتر بیا

احمدی نژاد : هوگوچاوز با امام زمان(عج) و حضرت مسیح بازخواهد گشت

 

» ابتدای نظرات (64)

امروز مردی دیگر از تبار آزادیخواهان و عدالت طلبان به دیار باقی پر کشید ، کسی که سراسر زندگی اش را در مبارزه با استعمار و استکبار و خدمت به محرومین و مستضعفین سپری کرده بود ، کسی که در قلب محرومان جای گرفته و خار چشم جهانخواران بود ، کسی که به متحد بزرگ ایران در حیاط خلوت شیطان بزرگ مشهور بود و با درگذشت خود قلوب بسیاری از آزادیخواهان و پابرهنگان را داغدار کرد ، ما ضمن تسلیت درگذشت این مبارز راه عدالت و آزادی به همه عدالتخواهان و آزادیخواهان ، توجه شما را به کلیپی ماندگار و قابل توجه از اظهار ارادات مرحوم هوگوچاوز به امام زمان(عج) و درخواست تعجیل در فرج ، جلب می کنیم:

 

 

فیلم : هوگو چاوز : مهدی بیا

 

سخنان سال ۸۸ چاوز درباره امام زمان(عج) در حرم امام رضا(ع)

خبرگزاری فارس: هوگو چاوز سال ۸۸ در حرم امام رضا(ع) گفته بود:

ما باید زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) و حضرت مسیح را فراهم کنیم.


 

خبرگزاری فارس: سخنان سال ۸۸ چاوز درباره امام زمان(عج) در حرم امام رضا(ع)

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، 15 شهریور سال 88 که هوگوچاوز به ایران سفر کرده بود، به همراه احمدی‌نژاد عازم حرم امام رضا(ع) شد و در جریان نشست خبری مشترک با همتای ایرانی خود که در تالار آئینه حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار شد، در بخشی از سخنانش مطالبی درباره ظهور حضرت مسیح و امام زمان(عج) بیان کرد که اکنون پس از درگذشت رئیس‌جمهور ونزوئلا شاید بازخوانی سخنان آن شب، خالی از لطف نباشد.

چاوز در نشست خبری مشترک با احمدی‌نژاد با اشاره به حضور خود در حرم امام رضا (ع) گفت: واقعاً مردم ایران و مردم مشهد توجه بسیار زیادی به خدا دارند و میلیون‌ها زائر بر اساس ایمان قلبی خود به زیارت امام رضا (ع)‌ می‌آیند.

وی افزود: مقبره‌ای که امروز به همراه آقای احمدی‌نژاد افتخار زیارت آن را داشتم مکانی بسیار مقدس است که من به عنوان یک مسیحی این تقدس را به خوبی دریافت کردم.

چاوز با بیان اینکه احساس قلبی خود را نثار امام رضا (ع) می‌کنم تصریح کرد: می‌دانم که احساس مثبتی در همین راستا بود؛ مسیح دوباره زنده خواهد شد و روزی به همراه حضرت مهدی (عج) قدرت را در دست خواهند گرفت.

وی ادامه داد: حضرت مسیح و حضرت مهدی (عج)‌ زنده هستند و دیر یا زود روزی باز خواهند گشت تا دنیای پر از عدالت را محقق کنند.

رئیس جمهور ونزوئلا با اشاره به دیدار عصر امروز (15 شهریور 88) خود با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: امام خامنه‌‌ای به ما گفت تا زمانی که شما 2 رئیس جمهور از اعماق دل با هم متحد باشید و اقدامات عدالت‌طلبانه را پیگیری کنید خیلی زود حضرت مهدی (عج) و حضرت مسیح ظهور خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: ‌ما باید تلاش کنیم که آنها ظهور کنند و دنیایی مملو از عدالت داشته باشیم.

 

 

پیام احمدی نژاد در پی درگذشت مرحوم هوگوچاوز:

چاوز شهید راه پاسداری از ارزش‌های انسانی و انقلابی است

 

خبرگزاری فارس: چاوز شهید راه پاسداری از ارزش‌های انسانی و انقلابی است

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

دوست گرامی جناب آقای نیکولاس مادورو

کفیل محترم ریاست جمهوری ونزوئلا

روح بلند مردمی بزرگ از تبار عدالت طلبان و آزادی‌خواهان به آسمان پر کشید و جهان را در سوگ فرو برد. ونزوئلا فرزندی برومند و شجاع و جهان، رهبری خردمند و انقلابی را از دست داد.

در نهایت تأثر این حادثه غم‌انگیز را به همه ملت‌ها و ملت بزرگ ونزوئلا و خانواده محترم ایشان و جنابعالی تسلیت عرض می‌نمایم.

هوگو چاوز نامی آشنا برای همه ملت‌هاست. نام او یادآور زلال پاکی و مهربانی، شجاعت، پایمردی، عشق به مردم و فداکاری و تلاش بی‌وقفه برای خدمت به مردم به ویژه محرومین و زخم خوردگان از استعمار و استکبار است.

او انسانی عمیقاً موحد و مؤمن و پایبند به ارزش‌های انسانی و آسمانی و باورمند به راه انبیاء الهی و حاکمیت جهانی عدالت و عشق به رهبری صالحان بود.

او همزمان که با رشادت تمام در برابر زیاده‌خواهی‌های مستکبران می‌ایستاد و فشار سنگین تبلیغاتی و اقتصادی و تهمت‌ها و حتی کودتاها را در هم می‌شکست، قامت بلندش در برابر کودکی خردسال فرو می‌افتاد و با دست‌های مهربانش او را نوازش و سرود آزادی و سرافرازی را در گوش او زمزمه و زلال عشق را در اندیشه و جان او جاری می‌کرد.

هوگو چاوز نماد و میراث دار همه شجاعان و مبارزان و انقلابیون در تاریخ پرافتخار و البته غم بار آمریکای لاتین و تجلی روح آزادگی مردم مظلوم این دیار و همه ملت های تحت ستم و پرچم برافراشته مبارزات ضد استعماری و عدالت طلبانه و طلایه دار دوستی بین ملت ها است.

او نقطه اتکاء روحی و پشتیبان همه انقلابیون و آزادی خواهان منطقه و جهان بود.

او حقیقتا جلوه روشنی از یک ونزوئلایی پرشور و آرمانی و دوست داشتنی است و مردم بزرگ ونزوئلا با آگاهی و هوشمندی بارها و بارها او را به مسند ریاست جمهوری رساندند و در فراز و نشیب و سختی ها یاریش کردند و او نیز همه فرصت‌ها و قدرت را برای خدمت به مردم و سربلندی کشورش و آزادی ملت ها به کار گرفت.

او سرانجام در پی یک بیماری مشکوک همه وجود و جان خود را نیز در این راه پرافتخار تقدیم کرد.

او در حقیقت شهید راه خدمت به ملت ونزوئلا و پاسداری از ارزش های انسانی و انقلابی است گرچه امروز و به ظاهر هوگو چاوز، دوست صمیمی و مهربان مردم، در بین ما نیست اما اطمینان دارم که روح آسمانی و اندیشه پاک او هر روز و در افقی بالاتر در دل و جان تک تک مردم آمریکای لاتین و ونزوئلا و همه ملت های عالم و با درخششی بیشتر طلوع می کند و راه عزت و سربلندی را فرا روی همگان قرار خواهد داد.

هوگو چاوز زنده است تا عدالت و عشق و آزادی زنده است. او زنده است تا ایمان و پاکی و انسانیت زنده است. او زنده است تا ملت ها زنده اند و برای استقرار استقلال و مهربانی و عدالت تلاش می کنند.

تردید ندارم که او بازخواهد گشت و به همراه همه صالحان و حضرت مسیح (ع) و تنها باقیمانده از نسل پاکان، انسان کامل، خواهد آمد و جامعه بشری را در استقرار صلح و عدالت کامل و مهربانی و کمال یاری خواهد کرد.

یک بار دیگر این ضایعه سنگین را تسلیت گفته و از خداوند منان برای جنابعالی و ملت ونزوئلا و همه ملت ها سعادت و سلامت و رفاه و عزت آرزو می‌کنم.

دوست و برادر شما احمدی نژاد

رییس جمهوری اسلامی ایران

16/12/91

ششم مارس

............

روحش شاد و یادش گرامی باد
ان شاالله در هنگام ظهور به همراه امام عصر(عج) و حضرت مسیح(ع) بازگردد و هدایت مردم آمریکای لاتین که بسیاری به او خالصانه عشق می ورزند ، بر عهده گیرد

دیدگاه‌ها   

0 #64 علی 1392-02-21 18:22
دکتر سعید جلیلی کاندیدای ریاست جمهوری شد + عکس
به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه دکتر جلیلی لحظاتی پیش با حضور در وزارت کشور رسما برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.


به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه دکتر جلیلی لحظاتی پیش با حضور در وزارت کشور رسما برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.






این ها هم عکس هایی از دکتر جلیلی به همراه یک سری طراحی های گرافیکی برای دکتر سعید جلیلی:









عکس سعید جلیلی در دوران دانشجویی:
ببنید از اول تیپش تیپ حزب اللهی بوده


نقل قول کردن
0 #63 محمد 1392-01-29 22:40
احتمال كانديداتوري سعيد جليلي در انتخابات رياست جمهوري قوت گرفت.

در حالي كه طي ماه‌هاي گذشته موج دعوت نخبگان انقلابي از دكتر سعيد جليلي و دكتر كامران باقري لنكراني جهت حضور در انتخابات رياست جمهوري پيش رو افزايش يافته است، شنيده‎هاي خبرنگار رجانيوز حاكي از افزايش احتمال حضور دبير شوراي عالي امنيت ملي به اين عرصه حساس است.



به گزارش رجانيوز، در همين زمينه سعيد جليلي از برخي نخبگان دعوت كرده تا با تنظيم برنامه‎هاي مورد اشاره او براي اداره كشور، وي را در اين باره همراهي كنند.

جليلي هم چنين در گفتگو با برخي از چهره‎هاي انقلابي كه پيش از اين در جلسات خصوصي بر كانديداتوري وي پافشاري كرده‎اند، احتمال حضور خود را منتفي ندانسته است.


نقل قول:
نقل قول:
نقل قول کردن
+2 #62 طلبه 1392-01-01 22:12
سلام
آگاه باشید...
رحیم مشایی تفکر لیبرال دموکراسی دارد و اینو در حرف هاش و کارهاش به اثبات رسونده ...
او شخصی است که در مهدویت مشکل دارد ...
او باعث شد که احمدی نژاد حرف بی محتوای رجعت با امام زمان را بدهد...
رجعت برای شیعیان ناب است و شخص کافر (هر چند که ادم خوبی باشد) نمیتواند رجعت کند!!!

خوبه که یه ذره اطلاعاتمون را بیشتر کنیم بعد حرف بزنیم!
نقل قول کردن
+2 #61 منتظر 1391-12-25 21:07
سلام. باید آدم خودش رو به خواب زده باشه و یا واقعا کور باشه که اندیشه های انحرافی و به ظاهر جذاب آقای مشایی رو نبینه. این سایت رو بنده مدت هاست دنبال میکنم و در این مدت جز افکار و عقاید جریان انحرافی چیز دیگری دریافت نکردم. مانند کلمه ظهور صغری که ساخته و پرداخته آقای مشایی هست که از اساس این کلمه اشتباه است چون ظهور مذکر و صغری مونث است که البته این یکی از انحرافات هست که حالا برای دیگر انحرافات جای صحبت نیست.با تشکر.
نقل قول کردن
-3 #60 رزوبه محمدی 1391-12-25 03:52
در وبلاگ "سلمان آنلاین" بخوانید:



مردی بهاری خواهد آمد....

زمزمه ی حضور مهندس مشایی در انتخابات 92 آنچنان جبهه باطل و نفاق را به هراس انداخته است که از ضعف شان، دچار هذیان گویی شده اند.





ناگفته پیداست که مهندس رحیم مشایی، توحیدی ترین، انقلابی ترین، جوان ترین، امین ترین، حافظ حریم ولایت فقیه، سرباز مطیع امام خامنه ای، جانشینی لایق برای دکتر احمدی نژاد، خدمتگزاری صالح برای ملت شریف ایران و بازویی پولادین برای حضرت آیت الله خامنه ای خواهند بود.

إن شاء الله، با اعلام رسمی حضورشان در انتخابات ریاست جمهوری سال 92، دل مؤمنین، مستضعفین و یتیمان خمینی(ره) را شاد، و به آینده ای درخشان امیدوار کنند.

* اهم بیانات مهندس رحیم مشایی در هفته ای که گذشت... در وبلاگ "سلمان آنلاین" بخوانید:


www.salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
0 #59 ? 1391-12-23 00:12
جناب جانباز باید یاداوری کنم که هدف بنده بحث در مورد موضوعات اساسی اعتقادی نیست. بلکه میخواهم به یک فهم مشترک از مسایل اعتقادی برسیم سپس سخنان مورد مناقشه اقای مشایی را نقد کنیم.زیرا به گفته خود ایشان پایه سخنانش همان اصول اعتقادی اسلامی است.
نقل قول کردن
0 #58 ? 1391-12-22 22:41
دوست عزیز سلام . موضوع را اینگونه توضیح میدهم؛فرض کنید که تمام این فضای مادی بادکنکی است که خالی است . هرگاه ان را باد میکنیم اتساع ان خود باعث بوجود امدن فضایی میشود که در حالت خالی بودن ان فضا وجود نداشت.مطابق با نظر فیزیکدانان این عالم از دو ماده تاریک و روشن تشکیل شده است که در حقیقت فضای نامتناهی از دید ما همان ماده تاریک است که از وجودش به دلیل پی بردن به اثارش مطلع هستیم .اشتباه شما این است که تصور میکنید فضابه مثابه یک ظرف خالی وجود داشته و ماده منقبض در جایی از این فضا منبسط شده و کرات و کهکشانها بوجود امده و سرعت دور شدن انان از هم مفهوم زمان را باعث شده؛در حالی که اولا فضای خالی مورد تصور شما وجود ندارد.در عالم مادی ،مواد یا ماده روشن هستند یا ماده تاریک که از دید ما فضای خالی تصور میشود. در نتیجه به تعبیر دیگر بر اثر انفجار بزرگ ماده متمرکز به صورت ماده تاریک و ماده روشن منبسط شده و مفاهیمی مانند زمان و مکان را بوجود میاورد.البته توضیحات قرانی هم هست که بعدا انشاالله توضیح خواهم داد.
نقل قول کردن
0 #57 جانباز از اصفهان 1391-12-22 19:34
به نقل از ?:
جناب جانباز سلام،من تصورم این است که برداشت شما از فضا برداشت غلطی است.ببینید بر اساس نظر فیزیکدانان این فضا یا معادله زمان مکان جرم، از لحظهای که ساعت صفر خلقت است بر اثر مهبانگ یا انفجار بزرگ بوجود امده و قبل از ان این فضا و به تبع ان ذرات و زمان وجود نداشته است . به عبارت دیگر این عالم مادی در ابتدا به شدت متراکم بوده در جایی که هیچ جا نبود و در لحظه ایی بر اثر انفجار تمام هستی مادی، همگام با مکان یا همان فضای مورد تصور شما و زمان ،در یک راستا بوجود امدند.در حقیقت این فضا اولا قدیم ،به معنی ازلی بودن و مخلوق نبودن ،نیست بلکه به این دلیل که لحظه ایی بوده که که کل این فضا یا عالم زمان ومکان وجود نداشته پس خود فضا که همراستای با ان زمان هم بوجود امده مخلوق است و خالق شیئ به دلیل تسلط و تقدم علت بر معلول همان شیئ نیست، در ان نیست، مثل ان هم نیست . ...


با سلام بر شما

انفجار بزرگ چگونه توانسته است فضا ایجاد کند این را توضیح بدهید
اینکه در معادله پارامتر فضا وجود دارد منظور این فضای بی پایان نمی باشد منظور طول و عرض و ارتفاع می باشد فضا به تنهایی به عنوان پارامتر مفهومی ندارد فضا برای جرم یعنی موقعیت آن جرم در فضا که با ارتفاع و طول و عرض تعریف می شود مفهوم پیدا می نماید به عبارتی انفجار بزرگ در اصل جرمی(انبوه ذرات متراکمی که نیرو یی آنها را از هم دور نموده است) را تعریف می نماید که با سرعتی خاص ( که زمان در دل این سرعت وجود دارد و مفهوم پیدا می نماید ) در فضای بی پایان رو به سمت انبساط قرار گرفته است و با توجه به نیرو یی که دو جرم بر هم وارد می نمایند این سرعت به مرور می تواند به سمت صفر و شاید بر گشت منجر شود و باز تا حدی به راه برگشت خود ادامه دهد تا باز نیروهای دافعه خاص آن سرعت برگشت را صفر نماید و باز یک حرکت نوسانی را تجربه نماید

با این اوصاف در هنگام منقبض شدانبوه توده ذرات ، فضایی را که شکل گرفته است باز مقداری از آن خود به خود از بین می رود دوست دارم با بیانی قابل فهم توضیح دهید اینکه فضا نبوده و یا در برگشت آن انبوه توده ذرات به سمت مرکز ثقل خود ، فضایی که از بین می رود چه مفهومی دارد
نقل قول کردن
+5 #56 mashti 1391-12-22 18:02
دیگه دارم شک میکنم که سایتتون بی ریا و برا ظهور ارباب باشه...
بیشتر دار جهت طرفداری میگیره!
این احمدی نزاد چند سال پیش نیست...
ایشا... فتنه بعدی دار دستش نباشند....
اقا بیا که به تنگ امده ایم
هر کس ساز خودش را میزند
اقا بیا که دارم از همین های که دم از تو میزنند می نالیم...
اینجا دگر تو جزء منافشان شدی...
کم اماوردیم....
شعر تقدیم به سایت شما و اقای احمدی نزاد
نقل قول کردن
+4 #55 mashti 1391-12-22 17:18
سلام
به به
میبینم که یکی از یارا امام زمان (ع) مشخص شده.پس مونده 312 تای دیگش؟
بچه ها از اقای احمدی نزاد یه خواهشی کنید بقیرم بگن دیگهههههه؟
نقل قول کردن
0 #54 ? 1391-12-22 14:10
جناب جانباز سلام،من تصورم این است که برداشت شما از فضا برداشت غلطی است.ببینید بر اساس نظر فیزیکدانان این فضا یا معادله زمان مکان جرم، از لحظهای که ساعت صفر خلقت است بر اثر مهبانگ یا انفجار بزرگ بوجود امده و قبل از ان این فضا و به تبع ان ذرات و زمان وجود نداشته است . به عبارت دیگر این عالم مادی در ابتدا به شدت متراکم بوده در جایی که هیچ جا نبود و در لحظه ایی بر اثر انفجار تمام هستی مادی، همگام با مکان یا همان فضای مورد تصور شما و زمان ،در یک راستا بوجود امدند.در حقیقت این فضا اولا قدیم ،به معنی ازلی بودن و مخلوق نبودن ،نیست بلکه به این دلیل که لحظه ایی بوده که که کل این فضا یا عالم زمان ومکان وجود نداشته پس خود فضا که همراستای با ان زمان هم بوجود امده مخلوق است و خالق شیئ به دلیل تسلط و تقدم علت بر معلول همان شیئ نیست، در ان نیست، مثل ان هم نیست . از استلال شما اینگونه برداشت کردم که به دلیل شباهت در بدیهی بودن وجود خداوند و فضا و احاطه فضا و خداوند و اینکه هر دو مفهوم همه جا حضور دارند و لطیف بودن هردو از نظر شما،شما هر دو مفهوم را یکی برداشت کرده اید؛خدا همان فضا است.دوست عزیز به این مفهومی که میگویم خوب توجه کنید.دایره هستی محدود به ماده نیست اما فضا یا (مکان زمان) ظرف موجودات مادی است و تمام احکام ان فقط بر موجودات مادی که ترکیبی از ذرات ریز یا بنیادی هستند جاری و ساری است.عوالم دیگر به لحاظ جنس وجودی با عالم مادی متفاوت است و چون این مفهوم برای شما حل نشده وبه نظر بنده ان را خوب متوجه نشده اید در همین عالم محسوس به دنبال خداوند،ملکوت، عالم پس از مرگ و عالم حشر میگردید و چون با متر محسوسات میسنجید نتایجی عجیب مانند مدیریت انسان بر قیامت میگرید.چون انگونه تصور میکنید که تمام عوالم هستی در همین فضا هستند و محکوم به همین قواننین ،پس انسان با رشد فکری از جنسی که بشر با ان بر طبیعت و اجزا این عالم مادی سلطه پیدا کرد میتواند در اینده برعوالم دیگر هم سلطه پیدا کرده و مثلا مردگان را خود زنده کرده و یا قیامت را خود مدیریت کند. این خطا از انجایی نشات میگیرید که شما مرز هستی را همین ماده فرض کرده و انواع دیگر وجود را که به هیچ وجه در سلطه مکان یا همان فضا و زمان در نمی ایند را نادیده میگیرید.ماندد عقول مجرد یا ملایک و ارواح بشری پس از مفارقت از این عالم . دوست عزیز بنده فعلا صرفا با نگاه عقلی پاسخ شما را دادم اگر نه این موضوعات به صورت بدیهی در قران پاسخ داده شده و تفکرات شما با صریح ایات قران که حاوی معارف هستی شناسی است مغایر است. اگر تمایل داشتید در کامنتهای اینده با استلال های قرانی پاسخ شما را بدهم.
نقل قول کردن
+4 #53 YaAli 1391-12-22 12:52
نقل قول کردن
+2 #52 YaAli 1391-12-22 12:37
به نام خدا

در نكوهش اصحابش

امیر المومنین علیه السلام:

شگفتا از شما! آيا دينى نيست كه بر محور خود شما را جمع كند؟ و حميّتى نيست كه شما را آماده كار نمايد؟

آيا عجيب نيست كه معاويه ستمگران فرومايه را دعوت مى كند و آنان بدون دريافت كمك و حقوق از او اطاعت مى نمايند،

و من شما را ـ كه بازمانده اسلام و باقيمانده مسلمانان هستيد ـ به گرفتن كمك و قسمتى از حقوق بيت المال دعوت مى نمايم ولى از دورم پراكنده مى شويد و با من مخالفت مىورزيد.

قطعاً محبوبترين چيزى كه دوست دارم با آن روبرو شوم مرگ است. كتاب خدا را به شما آموختم، راه دليل و برهان را به رويتان گشودم آنچه را نمى شناختيد به شما شناساندم، آنچه را از دهان بيرون مى انداختيد به مذاقتان گوارا كردم،

اى كاش كور مى ديد، و خفته بيدار مى شد! چه نزديكند به بى معرفتى نسبت به حضرت حق ملّتى كه رهبرشان معاويه، و آموزگارشان پسر زن زانيه (عمروعاص) است

خطبه 180 نهج البلاغه
نقل قول کردن
0 #51 جانباز از اصفهان 1391-12-22 02:45
/
قسمت دوم:


امام رضا روحی له لفدا در مناظره ای که داشته اند بیان نموده اند خداوند اینگونه نیست که توانایی بر خلق خود و یا از بین بردن خود داشته باشند

دوست ما وجود ذات خداوند بدیهی است و نبود آن غیر ممکن و شاید اگر رشد عقلی بنماییم بتوانیم درک کنیم که صفات او مشخصات مختلف این فضا نیز یک چیز بدیهی می باشد که عدم آن غیر ممکن می باشد همچون فضا که عدم و نبود آن غیر ممکن می باشد

لطیف تر از این فضا نداریم در عالم خلقت همه جا حضور دارد و در همه پدیده ها به صورت پیوسته حضور دارد ولی هیچ استحکاکی با هیچ وسیله بوجود نمی آورد وقتی همه پدیده ها در این فضا سیر می نمایند هیچ کاهش سرعتی بواسطه عبور فضا در داخل انها ایجاد نمی شود و هیچ ذره ای ولو بسیار و بسیار و بسیار ریز نمی توانید پیدا کنید که مدعی شود من در داخلم فضا وجود ندارد و بگوید من از خودم می باشم و تا عمق وجودم از جنس خودم می باشد

این فضا در همه قسمت های مختلفش یک نواخت می باشد چه ذرات در این فضا به میلیارد ها دما برسند و چه به صفر مطلق کلوین برسند در مشخصات و ماهیت فضا هیچ تغییری حاصل نمی شود

تصور ما از این فضا یک تصور دور از از واقعیت آن می باشد ما تصور واقعی از فضا و ماهیت آن نداریم

بحث های مختلفی در مورد این فضا وجود دارد منجمله اینکه همه عوالم مختلف خداوند در داخل این فضا می باشند و می توان خط فاصلی و فاصله ای تا خودتان برا ی آنها ترسیم نماییم هر چند ممکن است همه عواملم مختلف در داخل هم قرار داشته باشند وهیچ کدام از دیگری مطلع نشود ( و بحث احتمال مدیریت قیامت را از این قسمت بحث می توان استخراج نمود)
نقل قول کردن
0 #50 جانباز از اصفهان 1391-12-22 02:45
به نقل از ?:
جناب جانباز سلام باز هم از تاخیر در پاسخ معذرت میخواهم.دوست گرامی و جدیدمن،موضوعات زیادی در سخنان شما وجود دارد که قابل نقد است،اما به نظر حقیر روش شناختی شما و نوع تفکر شما باعث بعضا تفکرات خاص شما میشود(برداشت بد نشود).برای درک حقایق این عالم نیازمند شناخت صحیح از ساختار کل عالم میباشیم.باز هم عرض میکنم برای ورود به موضوعات کلان عالم هستی ناگزیر از شناخت روش تفکر فلسفی و عقلانی هستیم ...

قسمت اول:

با سلام

منظور من وحدت نبود

ببینید می خواهم بگویم این فضا بدونه کرات و آنچه در آن می باشد ، تنها این فضا بُعدی از ذات خداوند می باشد

به عبارتی جهان همان خدا می باشد و جهان همان فضا می باشد که می توانست پدیده های داخل آن به شکل های دیگر و با قوانینی دیگر باشند

شاید تعجب کنید و بگویید این فضا که هیچ می باشد قدرتی ندارد تنها یک پدیده است و به عبارت یک حمل کننده پدیده ها و مخلوقات می باشد

البته اینگونه نیست شما کره ای را در نظر بگیرید که شعاع آن به سمت بی نهایت می رود این می شود فضا این همان خدا می باشد ولی اینکه این فضا چه ماهیتی دارد این شاید هرگز مکشوف نشود . ما نمی توانیم تصوری از واقیعت آن بدست آوریم به خاطر همین می گویم فضا بعدی از ذات خداوند می باشد به عبارتی بزرگی و محل قرار گیری ذات خداوند یعنی ذات خداوند در اصل همین فضا می باشد همین جهان می باشد

نمی توان گفت فضا مخلوق خداوند است در حالی که برای مخلوق احتمال نیستی و نبودن را می توان تصور نمود ولی برای ذات خداوند نمی توان این تصور را نمود حتی تصورش را هم نمی توان نمود و آن را غیر ممکن می بینیم

شما می توانید تصور کنید کرات نباشند درختی نباشد و نیست بشود گوییا از اول نبوده است اتمی نیست بشود الکترونی نیست بشود ولی هرگز نمی توانی تصور کنید فضا نیست بشود و نباشد و یا این فضا حد داشته باشد و از حد دیگری نباشد نمی توانی خلقتی برای ان تصور کنی و نه نیست شدنی را

ادامه دارد...
نقل قول کردن
0 #49 ? 1391-12-22 01:41
به نقل از جانباز از اصفهان:
دوست ما ? ، فضا بُعدی از ذات خداوند است نظرشما چیست

به نقل از جانباز از اصفهان:
دوست ما ? ، فضا بُعدی از ذات خداوند است نظرشما چیست

جناب جانباز سلام باز هم از تاخیر در پاسخ معذرت میخواهم.دوست گرامی و جدیدمن،موضوعات زیادی در سخنان شما وجود دارد که قابل نقد است،اما به نظر حقیر روش شناختی شما و نوع تفکر شما باعث بعضا تفکرات خاص شما میشود(برداشت بد نشود).برای درک حقایق این عالم نیازمند شناخت صحیح از ساختار کل عالم میباشیم.باز هم عرض میکنم برای ورود به موضوعات کلان عالم هستی ناگزیر از شناخت روش تفکر فلسفی و عقلانی هستیم اگر نه در تفسیر حقایق دچار التقاط میشویم.به طور خلاصه بنا بر تفکر فلسفی اسلامی،عرفان نظری،و قران این عالم سه سطح و جودی دارد.همان گونه که انسان از سه سطح وجودی برخوردار هست.سطح اول عالم ماده ویا جسم است ،عالم دوم عالم خیال یا برزخ یا مثال است و عالم سوم عالم عقل .براین اساس به طور اجمال ؛زیرا نمیشود تمام استلال های علمی این موضوع را در اینجا توضیح داد ؛ خداوند منشا مقوم عقل و عین حیات این عالم است و تمام اجزا این عالم اعم از فضا که شما فرمودید که در عالم ماده این مجموعه هستی قرار داردتا تمام موجدات مادی دیگر و موجودات مجرد مثالی و عقول منفصل عالم یا همان ملایک پرتوی از ذات خداوند هستند .اگر منظور شما این است این همان توحید قرانی است . اما اگر منظور شما این است که فضا و یا همان مجموعه کرات و ستاره های اسمانی بما هو موجود جزئی از ذات خداوند هستند باید عرض کنم این همان وحدت موجود میباشد که برداشت غلطی از وحدت وجود میباشد.ا
نقل قول کردن
+1 #48 بهرام 1391-12-21 22:12
اما نظر آیت الله بهجت(ره) درباره این برخوردها چیست ؟

نگاه کردن و دست زدن به بدن پیرزن و بچه غیر ممیّز که خوب و بد را نمى فهمد، بدون قصد لذّت، جایز است.
نقل قول کردن
+1 #47 محمد اسماعیل 1391-12-21 16:55
به نقل از رزوبه محمدی:
در وبلاگ سلمان آنلاین:
"جبهه حامیان مهندس مشایی" بخوانید:


عذرخواهی سایت انتخاب از رئیس جمهور

سایت انتخاب، از جمله سایت های اصلاح طلب مخالف دولت، امروز با نگارشی متنی از رئیس جمهور عذرخواهی کرده است. تحریریه سایت انتخاب معتقد است که تصویر منتشر شده از رئیس جمهور و مادرهوگو چاوز، جعلی و فتوشاپی است و به همین دلیل از رئیس جمهور عذرخواهی کرده است. متن خبر حاوی عذر خواهی سایت انتخاب، به نقل از این سایت در ادامه آمده است:








www.salmanonline313.blogfa.com


حتما در جریان هستید که عذرخواهیش رو پس گرفت سایت انتخاب:
www.entekhab.ir/fa/news/100578
توضیح ضروری «انتخاب»: تصویر "احمدی نژاد و مادر چاوز" واقعی است / عقب نشینی از پوزش از رییس جمهور
نقل قول کردن
+1 #46 جانباز از اصفهان 1391-12-21 16:49
به نقل از طرفدار شفاف سازی !:
اگر شما میتوانید که ظلمی را ببینید و بخاطر مواضع سیاسی بی تفاوت بمانید؛ من نمیتوانم.

من از سرسختی دکتر نسبت به تصمیماتش دفاع می کنم؛ ولی در عین حال معتقدم که کهریزک پرگناه ترین نقطه زمین بود و مرتضوی هم در آن زمان رییس و مسئول نظارت بر رفتار ضابطان بود.


ناراحتی شما ستوده می باشد ولی برای توجه و پی گیری نارحتی خود مسیر درستی را طی نمی کنید اگر خواستید علت را برایتان بیان کنم
نقل قول کردن
+1 #45 جانباز از اصفهان 1391-12-21 16:42
دوست ما ? ، فضا بُعدی از ذات خداوند است نظرشما چیست
نقل قول کردن
+1 #44 محسن صادقپور 1391-12-21 16:06
سوال اول
پس شماقبول کردی
حالامن دلیلش روبه شمامیگویم
اینهاریگی به کفششان است برای همین نمیخواهنددادگاه علنی باشدکه موردسوال خبرنگاران واذهان عمومی قراربگیرند
سوال دوم
اصلادرقانون این عکس مدرک نیست چون ممکن است فتوشاپی باشد
سوال سوم
inn.ir/NSite/FullStory/News/?Serv=0&Id=133378&Rate=0
نقل قول کردن
+2 #43 طرفدار شفاف سازی ! 1391-12-21 15:02
به نقل از محسن صادقپور:
دوست عزیزشمانمیخوادبه من بگی که توزندان های مملکت چی میگذره من بهترازشمامیدانم من کهریزک راردنمیکنم من نقش مرتضوی راردمیکنم بنده سه سوال مطرح کردم شمابه هیچ کدام جواب ندادیدوطفره رفتیدوحرف خودتان رامطرح میکنید

1- پاسخ سوال اول:

سوال اول شما سوال من هم هست.

چرا باید دادگاه غیر علنی باشد؟ مگر مردم نامحرمند؟
اصلا چرا به پرونده مباشران جرم در دادگاه نظامی و بطور غیر علنی رسیدگی شد؟ این پرونده چه ربطی به دادگاه نظامی داشت؟
(مرتضوی هم دیروز تا حدودی به این اشاره کرد)

پاسخ سوال دوم:

همین یک عکس یک مدرک است. وظیفه ذاتی دادستان اینست که هر جرمی که در هر نقطه ای از حوزه قضایی او رخ داد را تعقیب کند. چه در خیابان ، چه در بازداشتگاه ، چه در منزل و ...!
آیا آقای مرتضوی نسبت به جرمی که در این تصویر مشاهده میشود کیفرخواست صادر کرده است؟
آیا جرم به این تابلویی را ندیده است؟
این مامورین بدون حکم دادسرای آقای مرتضوی حتی یکساعت هم نمیتوانست کسی را در بازداشت نگهدارد.


پاسخ سوال سوم:

وزیر اطلاعات احتمالا در خصوص اتهامات مالی آقای مرتضوی اظهار نظر کرده اند.
معمولا همه دنبال اتهامات مالی هستند و به چنین اتهاماتی که من گفتم کاری ندارند، در حالیکه اینها مهمترند و غیرقابل جبران ترند.
نقل قول کردن
+1 #42 محسن صادقپور 1391-12-21 14:42
دوست عزیزشمانمیخوادب ه من بگی که توزندان های مملکت چی میگذره من بهترازشمامیدانم من کهریزک راردنمیکنم من نقش مرتضوی راردمیکنم بنده سه سوال مطرح کردم شمابه هیچ کدام جواب ندادیدوطفره رفتیدوحرف خودتان رامطرح میکنید
نقل قول کردن
0 #41 طرفدار شفاف سازی ! 1391-12-21 14:19
مرتضوی: من هم از ماموران «کهریزک» شاکی‌ام
www.tabnak.ir/fa/news/308069/مرتضوی-من-هم-از-ماموران-کهریزک-شاکی‌ام

با دیدن این حرف این سوال در ذهنم ایجاد شد که چرا آنزمان که شغل وی «شکایت کردن» (دادستان) بود، از ماموران شاکی نبود؟

او که وظیفه ذاتی اش تعقیب جرائم بود چرا جرائم ماموران را نمیدید؟

ماموران بیچاره از کجا بدانند که سبزها جانشان عزیزتر از غیر سیاسی ها است؟
مامومر بیچاره وقتی میبیند که هیچ مسئولی به او اعتراض نمی کند از کجا بداند که کارش ایراد دارد؟

(عکس حذف شد)

این عکس مربوط به همان روزهاست.
نقل قول کردن
0 #40 طرفدار شفاف سازی ! 1391-12-21 13:13
به نقل از جانباز از اصفهان:
دوست دارم آقا مهدی با زیرکی این کامنت های شما سر موضع کهریزک رصد کنند و نیز بتوانند آنچه در بالای هر کامنت شما مخفی شده است را ببینند

اگر شما میتوانید که ظلمی را ببینید و بخاطر مواضع سیاسی بی تفاوت بمانید؛ من نمیتوانم.

من از سرسختی دکتر نسبت به تصمیماتش دفاع می کنم؛ ولی در عین حال معتقدم که کهریزک پرگناه ترین نقطه زمین بود و مرتضوی هم در آن زمان رییس و مسئول نظارت بر رفتار ضابطان بود.
نقل قول کردن
0 #39 طرفدار شفاف سازی ! 1391-12-21 13:08
به نقل از عباس محمدی:
یه کسی یه دگمه پیدا میکنه . میگه یه کت شلوار باید به این دگمه بدوزم .... :D
شما در مورد یک بخش کوچیک از یه حادثه بزرگ (فتنه 88) داری سوال میکنی و اتهامات خیلی بزرگ و بی سند و مدرک میزنی ...
این کار شما چند سال قبل توسط رسانه های ضد انقلاب و اسرائیل و منافقین با اب و تاب مطرح شده بود . حالا شما هم همون کارو میکنی . البته با یه نام جعلی و....
با اینکه کامنتهای زیادی فرستاده بودی ولی حالا که یه سوال ساده پرسیدم (چرا در مورد ستار بهشتی دادستان را محکوم نمیکنی ) فورا میگی نمی خواستم بحث طولانی بشه :))
چرا انتظار داری قبل از مشخص شدن مقصرین اصلی فتنه 88 که اصل نظام را تهدید میکردند و باعث شهادت جمعی از بهترینهای این ملت شدند رسیدگی نشده . نباید حادثه کهریزک بزرگ نمایی بشه .
شما جای متهم و شاکی را عوض کردی و سناریوسازی هم میکنی .
این نقابی که جلوی صورت خودت گرفتی که نیت شما روشن نشه . قبلا توسط دشمنان انقلاب استفاده شده و لو رفته . :-&

سلام
- اینکه گفتم «نمی خواستم بحث طولانی بشه» خطاب به رصد بود. تصور نمی کردم چند تا سوال منطقی که حدس میزدم کسی جواب قانع کننده برای اون نداره اینقدر طولانی بشه.

- حرف من این بود که به عقل من جور در نمی آید که در جاییکه ظرف 5 روز حداقل سه نفر کشته شده اند (و علتش هم مننژیت اعلام شده) ظرف 2 سال افراد بیشتری آسیب ندیده باشند!
شاید به عقل شما جور در بیاید! (جدول تناسب ببند!)

- همیشه در حوادث (به جز سقوط هواپیما) تعداد مجروحین و معلولین چندین برابر مقتولین است! به عقل من جور در نمی آید.

- من به قضیه سیاسی نگاه نمیکنم. به نظر من کهریزک ربطی به فتنه نداشت. (ولی تاثیر زیادی در فتنه داشت.)

- سوالم اینه که با چرا فقط به آن بخشی از کهریزک پرداخته میشود که به فتنه مربوط بوده!

- دکتر روح الامینی بهتر از من بلده حقش رو بگیره. من حرفم اینه که چرا پرونده های دیگری در این زمینه تشکیل نشده؟ (خود مرتضوی هم دیروز این سوال رو شکل دیگری مطرح کرده بود.)

- از دادستان فعلی جرات نمیکنم انتقاد کنم. وگرنه انتقادات زیادی دارم، ولی پروسه ی چند ساله کهریزک با ماجرای ستار قابل مقایسه نیست.

- ستار در ظاهر در جریان تحقیق و بازجویی شکنجه شده (که این هم غیر شرعی و غیر قانونی است) ولی کهریزکی ها صرفا در انتظار دادگاه بودند و شکنجه آنها با هیچ عقلی سازگار نبود. (چون در اسلام و قوانین موضوعه برای هر جرمی یک مجازات وجود دارد و زیاده از آن موجب ضمان است)

- گزارشی منسوب به گزارش بازپرسی کهریزک در سایتها منتشر شده بود. اون رو پیدا کن و بخوان. (شاید شما آنرا بار نکنید ولی من با اطلاعات جسته و گریخته ای که بدست آورده ام آنرا باور کرده ام و نمیتوان ذهنیت خوبی نسبت به افراد دخیل در ماجرا داشته باشم.)
نقل قول کردن
0 #38 شادی 1391-12-21 12:04
از وبلاگ سلمان آنلاین؛ "حامیان مهندس مشایی" دانلود کنید:
--------------------------------------------

دانلود فیلم

فیلم / مراسم اعطای نشان درجه یک فرهنگ و هنر به مهندس مشایی


دکتر احمدی نژاد در مراسم اعطای نشان درجه یک فرهنگ و هنر به مهندس مشایی:

اگر بخواهیم آقای مشایی را در یک کلمه معرفی کنیم باید بگوییم؛

مهندس مشایی مردیست بهاری، بهاری، بهاری





********

فیلم - چاوز چگونه سربازی برای جمهوری اسلامی ایران بود؟


1- فیلم / دکتر احمدی نژاد در جلسه هيأت دولت: چاوز همواره نگران ملت ايران و حقوق جمهوري اسلامي ايران بود و در تمام سخنان خود ياد و نام و راه امام راحل را تشريح مي كرد و بر آن متذكر مي شد.

******
2- فیلم / هوگو چاوز: امام خامنه ای به من گفت، اگر شما دوتا (چاور و احمدی نژاد) عمیقا متحد و یکدل باشید، امام زمان(عج) زودتر ظهور می کنند.

******
3- فیلم / هوگو چاوز در تلویزیون دولتی ونزوئلا:

همه جنگ های دنیا به غزه ختم می شود / مهدی بیا








www.salmanonline313.blogfa.com/post/333

www.salmanonline313.blogfa.com/post/330
نقل قول کردن
0 #37 مرادی 1391-12-21 10:54
کجائید ای شهیدان ونزوئلایی
پرنده تر ز پهپاد آمریکایی
نقل قول کردن
+2 #36 مهمون 1391-12-21 09:17
چه کسانی در دوران ظهور به دنیا رجعت می‌کنند؟
mashreghnews.ir/.../...
نقل قول کردن
-1 #35 رزوبه محمدی 1391-12-20 20:00
از وبلاگ سلمان آنلاین؛ "حامیان مهندس مشایی" دانلود کنید:
--------------------------------------------

دانلود فیلم

فیلم / مراسم اعطای نشان درجه یک فرهنگ و هنر به مهندس مشایی






مهندس رحیم مشایی مومنی متعهد و انقلابی، جانشینی لایق و مطمئن برای دکتر احمدی نژاد....
-----------------------------------------------------

دکتر احمدی نژاد در مراسم اعطای نشان درجه یک فرهنگ و هنر به مهندس مشایی:

اگر بخواهیم آقای مشایی را در یک کلمه معرفی کنیم باید بگوییم؛

مهندس مشایی مردیست بهاری، بهاری، بهاری


www.salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
-1 #34 رزوبه محمدی 1391-12-20 19:08
در وبلاگ سلمان آنلاین؛ "حامیان مهندس مشایی" بخوانید:


مهندس رحیم مشایی مومنی متعهد و انقلابی، جانشینی لایق و مطمئن برای دکتر احمدی نژاد....
-----------------------------------------------------

دکتر احمدی نژاد در مراسم اعطای نشان درجه یک فرهنگ و هنر به مهندس مشایی:

اگر بخواهیم آقای مشایی را در یک کلمه معرفی کنیم باید بگوییم؛

مهندس مشایی مردیست بهاری، بهاری، بهاری




-------------------------------
سخنان مهندس رحیم مشایی پس از دریافت نشان درجه یک فرهنگ و هنر؛

مشایی خطاب به جهانیان: دنیا بداند که امام(عج) ما بهار است.






www.salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
+1 #33 جلال 1391-12-20 19:00
به نقل از محسن صادقپور:
ماآماده ایم
آماده برای ریشه کن کردن اصولگرایان منافق
آماده ایم برای نابودکردن کسانی که ذره ای به امام خامنه ای اعتقادندارند
هیچ زمانی اینقدرآماده نبودیم...

چقدم اماده این، با این سوتیایی که دارین میدین، بابا مکتب ایرانی ، بابا مکتب مشایی ، بابا مکتب احمدی نژاد ، بابا انحراف.......
نقل قول کردن
-2 #32 محسن صادقپور 1391-12-20 17:49
به نقل از جلال:
برای مشایی ، برای بقایی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یه نکته که جاش خالیه اینه که من به قطعیت رسیدم که جریان منحرف دولت بسیار خطرناک تر از جریان سبزه چون اینا با پرچم امام زمان وارد میشن و خود رو تبعیت کننده از ولی فقیه میدانند ولی ایشلا که دستشان رو خواهد شد. عجل لولیک الفرج و العافیت . النصر و جعلنا من خیر اعوانه و انصاره و شیعه ومستشهدین بین یدیه...
خدانگهدار مشایی ، خداا نگهدار ای یار غار احمدی نژاد و خدا نگهدار انحرافیون ، از همین الان بهتون میگم خداحافظ تا کم کمنک خوتون رو آماده کنید...

ماآماده ایم
آماده برای ریشه کن کردن اصولگرایان منافق
آماده ایم برای نابودکردن کسانی که ذره ای به امام خامنه ای اعتقادندارند
هیچ زمانی اینقدرآماده نبودیم...
نقل قول کردن
0 #31 کروش 1391-12-20 14:08
به نقل از رزوبه محمدی:
در وبلاگ سلمان آنلاین:
"جبهه حامیان مهندس مشایی" بخوانید:


عذرخواهی سایت انتخاب از رئیس جمهور

سایت انتخاب، از جمله سایت های اصلاح طلب مخالف دولت، امروز با نگارشی متنی از رئیس جمهور عذرخواهی کرده است. تحریریه سایت انتخاب معتقد است که تصویر منتشر شده از رئیس جمهور و مادرهوگو چاوز، جعلی و فتوشاپی است و به همین دلیل از رئیس جمهور عذرخواهی کرده است. متن خبر حاوی عذر خواهی سایت انتخاب، به نقل از این سایت در ادامه آمده است:








www.salmanonline313.blogfa.com

اگر به اذعان دولتی ها، آقای احمدی نژاد برای فرار از دست دادن با زنان، دست های خود را به شیوه ی بالا درمی آورد، چگونه است که ایشان در برابر یک مرد هم چنین حالتی را از خود به نمایش گذاشته اند؟ در واقع ، آنچه رخ داده ، شگرد حامیان دولت است که کوشیدند با تولید یک عکس جعلی و ارسال آن به رسانه ها ، از حسن نیت فعالان رسانه ای مستقل سوء استفاده کنند غافل از این که حتی اگر برای اندک زمانی چند خبرنگار دارای حسن ظن را تحت تأثیر قرار دهند، در نهایت این روسیاهی است که به جاعلان می ماند. متاسفانه در این میان، برخی رسانه های دولتی از جمله سایت روزنامه ایران با برجسته سازی این اتفاق، به خیال خود اقدام اخیر احمدی نژاد در برخورد با مادر چاوز را پایان یافته تلقی کرد! و حقیقت امر نیز آن بود که به قول یک سایت خبری دیگر ، «مهندسی معکوس: پیرمرد گمنام را با فتوشاپ به جای مادر چاوز گذاشتند!» طبعاً انتظار آن است که این دست رسانه های دولتی از جمله سایت روزنامه ایران، جسارت حذف «عذرخواهی انتخاب از رییس جمهور» را داشته باشند یا می توانند همین گزارش را به جای آن گزارش پر از خطا، منتشر کنند. ... و در خاتمه، با همان جسارتی که خبرنگار «انتخاب» (البته بدون اطلاع تصمیم گیران سایت) اقدام به عذرخواهی از آقای احمدی نژاد کرد، این بار از مخاطبان عزیز پوزش طلبیده و مجدداً اعلام می کنیم که تصویر آقای احمدی نژاد و مادر چاوز کاملاً واقعی است و فتوشاپی در کار نیست! ضمن آنکه درحالی که این اتفاق، مورد اذعان و اعتراف آقای میرتاج الدینی شاهد این صحنه قرار گرفته و رسانه های دولتی نیز، در واکن شبه این اتفاق، سکوتی تایید آمیز کرده اند، مشخص نیست چرا خبرنگار «انتخاب» تلاش کرده تا چنین وانمود کند که تصویر جعلی است!
نقل قول کردن
0 #30 کروش 1391-12-20 14:07
به نقل از رزوبه محمدی:
در وبلاگ سلمان آنلاین:
"جبهه حامیان مهندس مشایی" بخوانید:


عذرخواهی سایت انتخاب از رئیس جمهور

سایت انتخاب، از جمله سایت های اصلاح طلب مخالف دولت، امروز با نگارشی متنی از رئیس جمهور عذرخواهی کرده است. تحریریه سایت انتخاب معتقد است که تصویر منتشر شده از رئیس جمهور و مادرهوگو چاوز، جعلی و فتوشاپی است و به همین دلیل از رئیس جمهور عذرخواهی کرده است. متن خبر حاوی عذر خواهی سایت انتخاب، به نقل از این سایت در ادامه آمده است:








www.salmanonline313.blogfa.com

ساعاتی پیش خبری در «انتخاب» تحت عنوان «اثبات جعلی و فتوشاپ بودن مصافحه‎ی احمدی‎نژاد با مادر چاوز + پوزش از جناب احمدی نژاد» منتشر شد که نظر یک خبرنگار «انتخاب» بدون ملاحظه سردبیر، تیتر نخست و به عنوان نظر تحریریه «انتخاب» منتشر شده است! خبر منتشره در «انتخاب» حاکی از جعلی بودن عکس معروف احمدی نژاد و مادر هوگو چاوز بود. در آن مطلب ، عکسی از پیرمردی شبیه البرادعی به جای مادر هوگو چاوز نشانده شده بود. خبرنگار انتخاب ، با مشاهده عکس احمدی نژاد و پیرمرد ، بر این باور شد که عکس اصلی همین است و عکس رئیس جمهور و مادر چاوز ، فتوشاپ و جعلی است و با تصور اینکه کشف مهمی انجام داده، بدون اطلاع مسئولین رسانه، آن را به تیتر نخست و نظر «انتخاب» منتشر کرد. خبرنگار انتخاب در خبر مذکور، اصل را بر برائت گذاشته و در یادداشتی احمدی نژاد را مبرای از این عمل مخالف شرع مقدس دانسته و از سر حریت و شجاعت ، عذرخواهی کرد. با این حال ، صبح روز جاری ، کارشناسان فنی انتخاب اقدام به بررسی کارشناسی دو تصویر کردند که نهایتاً مشخص شد که متأسفانه عکس احمدی نژاد و چاوز ، صحت داشته و آنچه فتوشاپ بوده ، عکس احمدی نژاد و پیرمرد است!! خبرنگار «انتخاب» در این اقدام عجولانه متوجه نشده که اولاً منبع اولیه تصویر «رویترز» است و نه دیلی تلگراف . ثانیاً در تصویر دوم که مدعی «جعل» بودن شده، توجه نکرده که آقای البرادعی (آنهم با آن حد از قد و قواه که مشخص است جعلی است) در آغوش جناب رییس جمهور چه می کند!
نقل قول کردن
-1 #29 رزوبه محمدی 1391-12-20 12:42
در وبلاگ سلمان آنلاین:
"جبهه حامیان مهندس مشایی" بخوانید:


عذرخواهی سایت انتخاب از رئیس جمهور

سایت انتخاب، از جمله سایت های اصلاح طلب مخالف دولت، امروز با نگارشی متنی از رئیس جمهور عذرخواهی کرده است. تحریریه سایت انتخاب معتقد است که تصویر منتشر شده از رئیس جمهور و مادرهوگو چاوز، جعلی و فتوشاپی است و به همین دلیل از رئیس جمهور عذرخواهی کرده است. متن خبر حاوی عذر خواهی سایت انتخاب، به نقل از این سایت در ادامه آمده است:








www.salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
0 #28 کروش 1391-12-19 19:45
نقل قول کردن
+2 #27 #1سیدتقوی 1391-12-19 10:11
جهت عضویت در گروه زنده باد بهار اقدام کنید
نقل قول کردن
0 #26 کروش 1391-12-19 09:54
نقل قول کردن
+1 #25 رزوبه محمدی 1391-12-18 23:22
در وبلاگ " حامیان اسفندیار رحیم مشایی" بخوانید:


قابل توجه؛

حجت الاسلام قرائتی، حاج آقا سید احمد خاتمی و شرکا

******

فیلم - چاوز چگونه سربازی برای جمهوری اسلامی ایران بود؟


1- فیلم / دکتر احمدی نژاد در جلسه هيأت دولت: چاوز همواره نگران ملت ايران و حقوق جمهوري اسلامي ايران بود و در تمام سخنان خود ياد و نام و راه امام راحل را تشريح مي كرد و بر آن متذكر مي شد.

******
2- فیلم / هوگو چاوز: امام خامنه ای به من گفت، اگر شما دوتا (چاور و احمدی نژاد) عمیقا متحد و یکدل باشید، امام زمان(عج) زودتر ظهور می کنند.

******
3- فیلم / هوگو چاوز در تلویزیون دولتی ونزوئلا:

همه جنگ های دنیا به غزه ختم می شود / مهدی بیا






زنده باد بهار * زنده باد بهار * زنده باد بهار

salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد