رایحه ظهور

حمایتهای ششگانه امام خامنه ای(مدظله) از دولت مکتبی در خراسان شمالی

 

آیا مخالفان دولت ، ولایتمداری خود را نشان خواهند داد؟

 

» ابتدای نظرات (12)

انتقادات زیادی در مسائل گوناگون فرهنگی ، سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی توسط مخالفان به دکتر احمدی نژاد و دولتش وارد می شود ، هرچند برخی از این انتقادات وارد است اما در موارد بسیاری با برجسته نمایی و تکرار از سویی و ابهامات وارده از سویی دیگر  ، این انتقادات که گاه مغرضانه و کینه توزانه می شود به تخریب دولت دهم انجامیده است ، موارد چون نظر دولت پیرامون مسئله بدحجابی ، مذاکره با آمریکا ، گرانی ، تندروی و تشدید فشار دشمنان و ....

 

ما در این مقاله ضمن بررسی فرمایشات ولی امرمسلمین(مدظله) در سفر پرخیر و برکت خراسان شمالی نقطه نظرات معظم له پیرامون مهمترین انتقادات مطرح شده مخالفان و منتقدان دولت دهم را می آوریم :


1- کشور در حالت پیشرفت مطلوب قرار دارد

(رد نظریه توطئه آمیز کسانی که با سیاه نمایی اوضاع کشور ، دولت را مقصر می دانند)

حركتمان از اول انقلاب تا امروز سير صعودى داشته است. نتيجه‌ى اين حركتِ سير صعودى هم پيشرفتى است كه تا امروز حاصل شده است. آن مقدارى كه به تناسب سالها ما به دست آورده‌ايم، با توجه به دشمنى‌هائى كه با ما شده است، برجسته است و پيشرفتها جلوى چشم همه است. در امور زيربنائى، كشور پيشرفت كرده است؛ در خدمات مردمى، كشور پيشرفت كرده است؛ در معنويات، كشور پيشرفت كرده است؛ در دانش و فناورى هم همين جور. زيربناهائى كه ما در آنها برجسته و ممتاز هستيم، در درجه‌ى اول عبارت است از ثبات سياسى كشور. دولتهاى گوناگونى سر كار آمدند، با وجود اختلاف نظرها و سلائق سياسى، ليكن ثبات كشور از اول انقلاب تا امروز استمرار داشته است و كشور به سمت هدفها حركت كرده است. منازعات و درگيرى‌هاى خطى و جناحى و سياسى نتوانسته است ثبات سياسى كشور را از بين ببرد؛ اين مهمترين زيربناست.

امروز كشور در مقايسه با ده سال پيش، با بيست سال پيش، از لحاظ جايگاه علمى، جايگاه صنعتى، جايگاه اجتماعى، روحيه‌ى مردم، بسيار پيشرفته‌تر است؛ استحكام نظام، بسيار بيشتر است. خب، اين دليلِ چيست؟ اين دليلِ اين است كه يك نيروى درونىِ سازنده‌ىِ حقيقى در اين كشور وجود دارد كه اين بر همه‌ى ترفندها و توطئه‌ها و مشكل‌تراشى‌هاى دشمن غلبه پيدا ميكند؛ اين امر واضحى است

2- در مسئله گرانی ها تنها دولت مقصر نیست

(رد نظر کسانی که تلاش می کردند تا با مخفی کردن عوامل دیگر ، دولت را مقصر اصلی گرانی ها معرفی کنند)

البته مشكلاتى وجود دارد - كه من به آنها اشاره خواهم كرد - مشكلاتى است در سطح كشور، منطقه‌ى شما هم از همين مشكلات دارد؛ كه در درجه‌ى اول، مسئله‌ى بالا رفتن قيمتهاست، مسئله‌ى اشتغال است؛ اينها جزو گرفتارى‌هاى مردم است؛ مخصوص اينجا هم نيست، در سرتاسر كشور است. دوستان ما، قبل از سفر من نظرخواهى كردند، از مردم پرسيدند؛ ديديم اينجا هم عين همان چيزى است كه در جاهاى ديگر وجود دارد. مسئله‌ى بالا رفتن قيمتها و مسئله‌ى اشتغال و بيكارى، جزو دغدغه‌هاى اصلى است. اين مشكلات وجود دارد؛ ليكن مشكلات اساسى و عوارضى كه كشور، ملت و مسئولين نتوانند آنها را حل كنند، وجود ندارد.

بعد مسئله‌ى تحريم را مطرح كردند. امروز دشمنان ما، راديوها، بعضى‌ها هم با اينها همزبان ميشوند، هى مسئله‌ى تحريم را بزرگ ميكنند، بزرگ ميكنند. تحريم مال امروز و ديروز نيست؛ از اوائل، تحريم وجود داشته است. البته تشديد كردند، اثر نكرده؛ باز تدبير ديگرى انديشيدند، اثر نكرده است. تحريم از اول بوده است. امروز دشمنان ما - چه دولت آمريكا، چه بعضى از دولتهاى اروپائى - تحريم را مرتبط كرده‌اند به مسئله‌ى انرژى هسته‌اى. دروغ ميگويند. آن روزى كه اينها تحريمها را برقرار كردند، انرژى هسته‌اى در كشور نبود؛ صحبتش هم نبود. آنچه كه اينها را از ملت ايران عصبانى ميكند و به اينجور تصميمها وادار ميكند، سرافرازى ملت ايران است، گردنكشى ملت ايران است. اين روحيه‌ى استقلال، اين روحيه‌ى قدر خود شناختن، اين روحيه‌ى عدم تسليم كه به بركت اسلام و قرآن در ملت ايران به وجود آمده، اين است كه آنها را عصبانى ميكند؛ براى همين هم است كه با اسلام بدند، براى همين هم است كه به پيغمبر اسلام اهانت ميكنند؛ ميدانند كه اسلام وقتى در يك كشورى رسوخ كرد، روحيه‌ى استقلال در آن كشور آنچنان خواهد بود كه ديگر زير بار آنها نميرود. آنها افراد ضعيف و زبون را در رأس كشورها يا به دست مى‌آورند يا منصوب ميكنند، براى اينكه از آنها اطاعت كنند. وقتى جائى مثل كشور ما، مسئولين را مردم معين ميكنند، حضور مردم در همه‌ى صحنه‌ها حضور برجسته‌اى است، آنها چه كار ميتوانند بكنند؟

البته مشكلاتى به وجود مى‌آورند، بعضى از بى‌تدبيرى‌ها هم اين مشكلات را افزايش ميدهد - اينها هست - ولى اينها چيزى نيست كه جمهورى اسلامى نتواند اينها را حل كند. به توفيق الهى، ملت ايران از همه‌ى اين مشكلات عبور خواهد كرد. ملت ايران و مسئولين كشور از اين بزرگترها و دشوارترهايش را حل كرده‌اند؛ اينها كه چيزى نيست. اندك مشكلى پيش مى‌آيد، ابراز خوشحالى ميكنند. در همين چند روزى كه نوسان قيمت ارز و ريال، خبر اصلىِ اولِ خبرگزارى‌هاى آنها را تشكيل ميداد، صريحاً ابراز خوشحالى كردند. متانت و وقار ديپلماسى را هم رعايت نميكنند؛ بچگانه و كودكانه ابراز خوشحالى ميكنند كه براى ملت ايران مشكل درست كرديم، براى جمهورى اسلامى مشكل درست كرديم؛ اين را صريح ميگويند! دو سه ساعت يك عده در دو تا خيابان تهران مى‌آيند چند تا سطل زباله را آتش ميزنند، آنها آن طرف دنيا اظهار خوشحالى ميكنند كه آره، شلوغ شد، شلوغ شد! وضع ما بدتر است يا وضع شما؟

بدانند جمهورى اسلامى به فضل الهى، به حول و قوه‌ى الهى، بر اين مشكلات فائق خواهد آمد و آنها را باز هم در حسرت شكست دادن ملت ايران خواهد گذاشت. به حول و قوه‌ى الهى و با هشيارى مردم و تدبير مسئولان، مشكلات برطرف خواهد شد. هم مردم وظيفه دارند، هم ما مسئولان وظيفه داريم؛ همه بايد به وظائفمان عمل كنيم. وقتى به وظيفه عمل كرديم، كارها پيش خواهد رفت.

 

از ناحيه‌ى مسئولين كشور هم، آنها اتحاد لازم را با هم داشته باشند؛ همدلى داشته باشند، برنامه‌ريزى داشته باشند، مسئوليت‌شناسى و مسئوليت‌پذيرى داشته باشند، تقصيرها را گردن هم نيندازند، حدود قانون اساسى را نسبت به خودشان حفظ كنند. قانون اساسى ما نقص ندارد، كمبود ندارد. نقش مجلس معلوم است، نقش دولت معلوم است، نقش رئيس جمهور معلوم است، نقش قوه‌ى قضائيه معلوم است؛ هركدام وظائفى دارند، بايد به وظائفشان عمل كنند؛ با هم همدلى كنند، با هم همراهى كنند، با هم همزبانى كنند. «پس زبان همدلى خود ديگر است / همدلى از همزبانى بهتر است».

ما بحمداللّه در اين زمينه هم مشكلى نداريم. مسئولين كشور دلسوزند. ما همه‌مان بشريم، همه‌مان انسانيم، خطاهائى ميكنيم، اشتباهاتى از ما سر ميزند؛ ليكن اشتباهات همه‌اش قابل جبران است. خوشبختانه مسئولين، مسئولين دلسوزى هستند؛ در رؤساى قوا، در بدنه‌هاى قوا، دلسوزى كم نيست….

1391/07/19

بيانات در اجتماع مردم بجنورد

 

3- دشمنی با نظام اسلامی طبیعی و قابل انتظار است

( رد نظریه کسانی که مواضع تند و غیرکارشناسی دولت مکتبی را عامل تشدید فشار دشمنان ذکر می کردند)

در جنگ احزاب، از همه طرف حمله كردند. در جنگ بدر يك گروه بودند، در جنگ احد يك گروه بودند، در جنگهاى ديگر قبائلِ كوچك بودند؛ اما در جنگ احزاب، همه‌ى قبائل مشرك مكه و غير مكه و ثقيف و غيره آمدند متحد شدند؛ ده هزار نفر نيروى رزمنده فراهم كردند؛ يهودى‌هایی هم كه همسايه‌ى پيغمبر بودند و امان‌يافته‌ى پيغمبر بودند، خيانت كردند؛ اينها هم با آنها همكارى كردند. اگر بخواهيم اين را با امروز مقايسه كنيم، يعنى آمريكا با آنها مخالفت كرد، انگليس مخالفت كرد، رژيم صهيونيستى مخالفت كرد، فلان رژيم مرتجعِ نفتخوار مخالفت كرد. پولهاشان را خرج كردند، نيروهاشان را جمع كردند، يك جنگ احزاب درست كردند؛ جنگ احزابى كه دلها را خيلى ترساند. اوائل همين سوره ميفرمايد: «و اذ قالت طائفة منهم يا اهل يثرب لا مقام لكم فارجعوا»؛(5) مردم را ميترساندند. الان هم همين جور است. الان هم يك عده‌اى مردم را ميترسانند: آقا بترسيد. مقابله‌ى با آمريكا مگر شوخى است؟ پدرتان را در مى‌آورند! آن جنگ نظامى‌شان، اين تحريمشان، اين فعاليتهاى تبليغى و سياسى‌شان. در آخر اين سوره باز ميفرمايد: «لئن لم ينته المنافقون و الّذين فى قلوبهم مرض و المرجفون فى المدينة لنغرينّك بهم».(6) مرجفون همينهايند. در يك چنين شرائطى، شرح حال مؤمن اين است: «هذا ما وعدنا اللّه و رسوله»؛ ما تعجب نميكنيم؛ خدا و رسولش به ما گفته بودند كه اگر پابند به توحيد باشيد، پابند به ايمان به خدا و رسول باشيد، دشمن داريد؛ دشمنها سراغتان مى‌آيند. بله، گفته بودند، حالا هم راست درآمد؛ ديديم بله، آمدند. «و صدق اللّه و رسوله و ما زادهم الاّ ايمانا و تسليما»؛ ايمانشان بيشتر شد. منافق، ضعيف‌الايمان، فى قلوبهم مرض - كه طوائف گوناگونى‌اند - وقتى دشمن را مى‌بينند، تنشان مثل بيد ميلرزد؛ بنا ميكنند به مؤمنين باللّه و زحمتكشان در راه خدا، عتاب و خطاب و اذيت كردن و فشار آوردن: آقا چرا اينجورى ميكنيد؟ چرا كوتاه نمى‌آئيد؟ چرا سياستتان را اينجورى نميكنيد؟ همان كارى كه دشمن ميخواهد، انجام ميدهند. اما از آن طرف، مؤمنينِ صادق ميگويند: ما تعجبى نميكنيم؛ خب، بايد دشمنى كنند؛ «هذا ما وعدنا اللّه و رسوله».

يك جا هم فرموده: «و لن ترضى عنك اليهود و لا النّصارى حتّى تتّبع ملّتهم»؛(7) تا وقتى كمند آنها را به گردن نيندازيد، دنباله‌رو آنها نشويد، همين آش است و همين كاسه. خودت را قوى كن كه كمندش در گردن تو تأثير نگذارد؛ يك تكان بدهى، كمندش پاره شود. خودت را قوى كن. چرا خودت را ضعيف ميكنى تا در مقابل او تسليم شوى، خاكسار شوى، به خاك بيفتى؟ «و ما زادهم الاّ ايمانا و تسليما»

4- تایید نظر دولت در مسئله حجاب و لزوم برخورد درست در امر به معروف و نهی از منکر

( رد نظر کسانی که قائل به برخورد شدید انتظامی در مسئله حجاب هستند)

خودتان را مجهز كنيد، مسلح به سلاح معرفت و استدلال كنيد، بعد به اين كانونهاى فرهنگى - هنرى برويد و پذيراى جوانها باشيد. با روى خوش هم پذيرا باشيد؛ با سماحت، با مدارا. فرمود: «و سنّة من نبيّه»، كه ظاهراً عبارت است از «مداراة النّاس»؛ مدارا كنيد. ممكن است ظاهر زننده‌اى داشته باشد؛ داشته باشد. بعضى از همينهائى كه در استقبالِ امروز بودند و شما - هم جناب آقاى مهمان‌نواز، هم بقيه‌ى آقايان - الان در اين تريبون از آنها تعريف كرديد، خانمهائى بودند كه در عرف معمولى به آنها ميگويند «خانم بدحجاب»؛ اشك هم از چشمش دارد ميريزد. حالا چه كار كنيم؟ ردش كنيد؟ مصلحت است؟ حق است؟ نه، دل، متعلق به اين جبهه است؛ جان، دلباخته‌ى به اين اهداف و آرمانهاست. او يك نقصى دارد. مگر من نقص ندارم؟ نقص او ظاهر است، نقصهاى اين حقير باطن است؛ نمى‌بينند. «گفتا شيخا هر آنچه گوئى هستم / آيا تو چنان كه مينمائى هستى؟». ما هم يك نقص داريم، او هم يك نقص دارد. با اين نگاه و با اين روحيه برخورد كنيد. البته انسان نهى از منكر هم ميكند؛ نهى از منكر با زبان خوش، نه با ايجاد نفرت. بنابراين با قشر دانشجو ارتباط پيدا كنيد.

1391/07/19

بيانات در ديدار علما و روحانيون خراسان شمالى

مصلی امام خمینی بجنورد

 

5- تایید اقدامات دیپلماتیک دولت و حمایت از سیاست خارجی

( رد نظر کسانی که قائل به نرمش و کوتاه آمدن دولت در مواجهه با آمریکا و استکبار هستند)

خوشبختانه كشور در ادبياتِ برخورد با دنياى زورگوى مستكبر و غربى هم پيشرفتهاى خوبى داشته است. امروز مسئولين كشور ما در پشت ميز مذاكرات گوناگون، در تريبونهاى گوناگون، وقتى حرف ميزنند، حرفهاى پخته، جامع، جالب و درست زده ميشود. يكى از بخشهاى درگيرى و ميدانها و عرصه‌هاى پيكار، عرصه‌ى حرف‌زدن‌هاى بين‌المللى است.

پيشرفت شاخصهائى دارد. يكى از شاخصهاى پيشرفت يك ملت، عزت ملى و اعتمادبه‌نفس ملى است. ادعاى من اين است كه با لحاظ اين شاخص، ملت ما پيشرفت زيادى كرده است. امروز ملت ما داراى اعتمادبه‌نفس در عرصه‌ى سياست بين‌المللى است. اينكه شما ملاحظه ميكنيد مسئولان كشور در مواجهه‌ى با قضاياى جهانى، با اعتمادبه‌نفسِ كامل حرف ميزنند، ناشى از اين است كه ملت ما احساس عزت و اعتمادبه‌نفس ميكند. اسلام به ما اين اعتمادبه‌نفس را داده است. هر مقدارى كه با اسلام و احكام قرآن و معارف قرآن آشناتر باشيم، اين اعتمادبه‌نفس ملى بيشتر خواهد شد. مقوله‌ى عزت ملى و اعتمادبه‌نفس ملى، به طور كلى محسوس است. در عرصه‌هاى جهانى؛ چه در مسابقات علمىِ جهانى، چه در رقابتهاى سياسىِ جهانى، امروز ملت ايران حرف براى گفتن دارد. مسئولين كشور به اعتماد ايستادگى ملت، در عرصه‌هاى جهانى و صحنه‌هاى بين‌المللى مى‌ايستند و كار خودشان را و حرف خودشان را پيش ميبرند. اين يك شاخص است.

اغلب رسانه‌هاى اروپائى، رسانه‌هاى صهيونيستى است؛ اين را شايد بدانيد، و بدانيد. اغلب اين رسانه‌هائى كه اسمشان را در دنيا ميشنويم، سرمايه‌داران صهيونيست از سالها پيش به فكر بودند، اين رسانه‌ها را در اختيار گرفتند؛ خبرسازى ميكنند، جهت‌سازى ميكنند. خود همين رسانه‌ها به سياستمدارها هم تلقين ميكنند كه چه بگويند. مسئله‌ى مهم اين است. حالا سياستمداران غربى هرچه خودشان خباثت و ملعنت دارند، به جاى خود؛ اين خبرسازى‌ها را هم به آنها تلقين ميكنند. يكى از حرفهاى رائج اين است: ما بر ايران فشار وارد مى‌آوريم تا ايران به پاى ميز مذاكره برگردد. كدام ميز مذاكره؟ كِى ايران مذاكرات در مورد مسائل گوناگون جهانى را، از جمله مسئله‌ى هسته‌اى را ترك كرده بوده كه حالا برگردد؟! اين يك تقلب و خدعه‌ى تبليغاتى است. ما تلاش ميكنيم كه ايران به ميز مذاكره برگردد! اين، خدعه و تقلب تبليغاتى است. همين را در دنيا هى تكرار ميكنند، هى ميگويند، هى ميگويند. اين تعبيرات اينقدر تكرار ميشود كه به نظرم خود سياستمداران غربى هم باورشان مى‌آيد كه واقعيت اين است؛ در حالى كه آن كسى كه اين شكل را، اين جمله‌بندى را، اين فرمول مطلب را اختراع ميكند، مقصود ديگرى دارد. او از ايران نميخواهد كه به ميز مذاكره برگردد؛ او ميخواهد ايران هنگام مذاكره، در مقابل زورگوئى‌هاى غربى تسليم شود. خب، جواب از طرف ايران اين است كه نخير؛ شماها كوچكتر از آن هستيد كه بتوانيد يك ملت انقلابىِ مبارزِ بصيرِ آگاه را در مقابل خواسته‌ها و مطامعِ خودتان به زانو دربياوريد. مشكل زورگوهاى سياسى غرب اين نيست كه ايران بر سر قضيه‌ى هسته‌اى يا قضاياى ديگر مذاكره نميكند؛ نه، مشكل آنها اين است كه ايران زير بار حرف آنها نميرود. و البته اين مشكل باقى خواهد ماند؛ معلوم است.

1391/07/25

بيانات در اجتماع نخبگان و مسئولان استان خراسان شمالى‌

 

6- حمایت از طرح های عظیم مهر ماندگار و لزوم اتمام آنها

(رد نظر کسانی که تلاش داشتند با سیاسی و انتخاباتی کردن این مسئله دولت را تخریب و خواستار ممانعت از اتمام طرح های عمرانی مهر بودند)

ایشان(امام خامنه ای) در همین زمینه از تلاش دولت برای به بهره برداری رساندن پروژه های نیمه تمام «موسوم به مهر ماندگار» قدردانی و خاطرنشان كردند در سال آخر خدمت دولت، امكانات و انرژی موجود، منطقاً باید صرف پروژه های نیمه تمام شود.

1391/07/26

تشكیل جلسه هیأت وزیران در حضور رهبر انقلاب

 

در آخر باید دید آیا با این بیانات صریح ولایت در مسائل مبهم و مورد مناقشه و حمایت و تایید دولت مکتبی ، کسانی که ادعای ولایتمداری و فرمانبرداری از رهبری عزیز را دارند ، در عمل نیز بدان پایبند خواهند بود و عملکرد و صحبتهای خود را اصلاح خواهند کرد یا خیر؟

دیدگاه‌ها   

+2 #12 مهسا 1391-09-07 23:32
درود بر رئیس جمهور محبوب مکتبی و مردمی... و نفرین بر خائنان و مدعیان میان تهی
www.aksooneh.ir
نقل قول کردن
0 #11 سرباز 1391-08-28 16:11
به نقل از مجاهد:
نمونه هایی از ولایت مداری احمدی نژاد
حضرت آقا : دولت آمریکا و یهودیان مجریان اصلی فیلم موهن هستند
احمدی نژاد : دولت آمریکا در ساخت فیلم موهن هیچ نقشی ندارد
حضرت آقا:اجرای مرحله دوم یارانه ها فعلا امکان پذیر نیست
احمدی نژاد : مرحله دوم یارانه ها را اجرا میکنیم و به کسی مربوط نیست
حضرت آقا: مسئله سوریه توطئه غرب وما باید از سوریه حمایت کنیم
احمدی نژاد: باید سوریه سقوط کند بشار اسد یک دیکتاتور است
حضرت آقا: حضور رحیم مشایی در بدنه دولت مضر و ... میباشد
احمدی نژاد : آقای مشایی من بدون شما میمیرم مشاور عالی من!



کاش حداقل یک ریال به آقا اعتقاد داشتی
به احمدی نژاد که دروغ میبندی و از قول خودت به او نسبت میدهی کنار
از آقا هم نقل قول دروغ می کنی؟
آقا اینهمه از هدفمنذی یارانه ها دفاع کرده و گفته بود مردم قدر این پولها را بدانند که پول امام زمان است آنوقت بدروغ حرف مفت مشتی نماینده مجلس... را از دهان و نام آقا نقل می کنی
خجالت بکش و اینطور وقیحانه دروغ نگو
حداقل مسلمان باش
نقل قول کردن
+5 #10 مهدی 1391-08-06 16:05
به نقل از سید خلیل:
من با 45 سال سن و لیسانس و کار افرین با 10 ها کارگر و تجربه احساسم میگوید اقای دکتر احمدی نژاد عدالت خواه است و برای ان خود را به زحمت فراوان می اندازد و دشمنی زیادی با او می شود


سلام و درود بر آقا سید عزیز

ببخشید من یک سوال بی ربط از محضرتون داشتم. شما همان برادری نیستید که از از روی مستند ظهور بسیار نزدیک است، به تعداد زیاد تکثیر کرده بود؟

یاعلی...

zz:
نقل قول کردن
+7 #9 سید خلیل 1391-08-06 01:50
من با 45 سال سن و لیسانس و کار افرین با 10 ها کارگر و تجربه احساسم میگوید اقای دکتر احمدی نژاد عدالت خواه است و برای ان خود را به زحمت فراوان می اندازد و دشمنی زیادی با او می شود
نقل قول کردن
+9 #8 نماتد 1391-08-04 14:50
حوادث نشان می دهد احمدی نژاد مردمی است تا حالا کسی اشتباه نرده یا علی
نقل قول کردن
+15 #7 آرش 1391-08-03 15:01 نقل قول کردن
+17 #6 اشکانی 1391-08-03 10:40
اندکی صبر سحر نزدیک است
نقل قول کردن
-15 #5 حاج مراد 1391-08-02 23:04
خدا را شکر که همیشه سنت عادلانه خود را در طول تاریخ جاری میسازد. اری امروز شاهدیم که تمام تهمتها و توهین هایی که احمدی نزاد برای کسب قدرت و مقام بر علیه رقبای خود بیرحمانه بکار بسته بود اکنون چند برابر ان گریبان خودش را گرفته است.او از اقازاده ها و ثروت اندوزی ها و ابروریزیها و ... پلی چرکین برای کسب قدرت ساخت.اکنون گدازاده ها و 3هزار ملیاردیها و منحرفین تابلودار او را به بیچاره ای تمام عیار در عرصه ورشکسته اقتصادی در مقابل مردمی حیران و نگران تبدیل کرده است.انتهارنامه وی به لاریجانی نشانی اشکار از فروریختن شاکله توهمات و وعده های کاملا تو خالی ایشان و طرفداران ساده لوحش میباشد.و این خودکشی از ترس مرگ است که عاقبت همه ادم های کوچک میباشد.خدایا هزاران بتر شکرت که عدالتت بیمنتهاست.
نقل قول کردن
-25 #4 میثم 1391-08-02 22:59
شما مسئولین این سایت زیادی شیفته احمدی نژادید ...اونم زیادی شیفته خودشه. خدا همتون نجات بده ...انشاءالله
نقل قول کردن
-30 #3 مجاهد 1391-08-02 18:48
نمونه هایی از ولایت مداری احمدی نژاد
حضرت آقا : دولت آمریکا و یهودیان مجریان اصلی فیلم موهن هستند
احمدی نژاد : دولت آمریکا در ساخت فیلم موهن هیچ نقشی ندارد
حضرت آقا:اجرای مرحله دوم یارانه ها فعلا امکان پذیر نیست
احمدی نژاد : مرحله دوم یارانه ها را اجرا میکنیم و به کسی مربوط نیست
حضرت آقا: مسئله سوریه توطئه غرب وما باید از سوریه حمایت کنیم
احمدی نژاد: باید سوریه سقوط کند بشار اسد یک دیکتاتور است
حضرت آقا: حضور رحیم مشایی در بدنه دولت مضر و ... میباشد
احمدی نژاد : آقای مشایی من بدون شما میمیرم مشاور عالی من!
نقل قول کردن
-14 #2 جواد 1391-08-02 17:32
حمایتهای معمولی از دولت کردن.پ
تو بحث اقتصاد و سران قوا مسایلی مطرح شد که احمدی نژاد مقصر بود.
خودت رو خسته نکن و منفی نزن.جواب حرف حق رو بده خواهشا.

من دوستدار و منتقد دکترم
نقل قول کردن
+29 #1 مهدی 1391-08-02 15:46
*-msz

الله اکبر
خامنه ای رهبر
درود بر احمدی دلاور
رهسپاریم با سید علی تا فتح قدس و مکه...
کلام آقا، بهترین دفاع برای دکتر است...
اگر ببینند و اگر بشنوند...
تا خدا چه خواهد...

zz:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد