رایحه ظهور

اخبار مهمی از عربستان/مذاکره بندر با عبدالله برای جانشینی!

خروج سلمان از کشور برای درمان!

» ابتدای نظرات (11)

مذاکره " بندر بن سلطان " با ملک عبدالله برای جانشینی!

چند ماه پیش خبری نیز در رسانه های مختلف جهان عرب منتشر شد که از احتمال کودتای شاهزاده بندر با حمایت آمریکا پس از مرگ ملک عبدالله حکایت داشت.

به گزارش شيعه آنلاين، یک دیپلمات سعودی که در یکی از کشورهای عربی شمال آفریقا فعالیت می کند، به خبرنگار الجوار خبر داد که شاهزاده "بندر بن سلطان بن عبدالعزیز آل سعود" رئیس سازمان اطلاعات و امنیت عربستان سعودی مذاکراتی با "ملک عبدالله" پادشاه عربستان کرده تا در آینده جانشین وی شود.

این دیپلمات عربی در ادامه افزود: شاهزاده بندر در دیدار خود با ملک عبدالله مورد خطراتی که عربستان سعودی را در زمان فعلی تهدید می کند، توضیحاتی ارائه داد و خطاب به وی گفت "کشور نیاز دارد که پس از شما یک فرد امنیتی روی کار بیاید زیرا منطقه در وضعیت حساسی به سر می برد. در غیر این صورت احتمال دارد که دامنه اعتراضات مردمی در شهرهای مختلف سعودی گسترده شود و حکومت سعودی را به خطر اندازد".

گفتنی است شاهزاده بندر، 25 سفیر عربستان سعودی در ایالات متحده آمریکا بود و از حمایت این کشور برخوردار است زیرا رابطه بسیار خوب و تنگاتنگی با مقامات و سیاستمداران مختلف آمریکایی دارد.

چند ماه پیش خبری نیز در رسانه های مختلف جهان عرب منتشر شد که از احتمال کودتای شاهزاده بندر با حمایت آمریکا پس از مرگ ملک عبدالله حکایت داشت.

قابل ذکر است این دیدار و مذاکره "بندر بن سلطان" با ملک عبدالله در حالی انجام شد که شاهزاده "سلمان بن عبدالعزیز" ولیعهد سعودی چند روز پیش اولین سفر خارجی خود پس از تصدی پست ولیعهدی را آغاز کرد.

رسانه های سعودی ضمن اعلام خبر سفر شاهزاده سلمان، مدعی شدند که او برای گذراندن دوران مرخصی و استراحت به دو کشور مراکش و اسپانیا سفر کرده اما برخی احتمالات هم وجود دارد که او برای انجام برخی معاینات پزشکی این سفر را انجام داده است.

ولیعهد جدید سعودی هم عربستان را ترک کرد!

 

منابع عربستانی اعلام کردند که شاهزاده سلمان نیز با هدف درمان از عربستان خارج شده اما رسانه ها مدعی شدند که برای گذراندن تعطیلات به خارج رفته است.

به گزارش شیعه آنلاین، رسانه های عربستانی از خروج شاهزاده «سلمان بن عبدالعزیز آل سعود» ولیعهد سعودی خبر دادند.
این رسانه ها پس از اعلام این خبر مدعی شدند که برای گذراندن تعطیلات به خارج رفته است. به گزارش شیعه آنلاین، رسانه های عربستانی از خروج شاهزاده «سلمان بن عبدالعزیز آل سعود» ولیعهد سعودی خبر دادند.

این رسانه ها پس از اعلام این خبر مدعی شدند که او برای گذراندن تعطیلات از عربستان خارج شده و قرار است تعطیلات خود را در مراکش و اسپانیا بگذراند.

گفته می شود این اولین سفر خارجی ولیعهد سعودی پس از تعیین شدنش در این پست به شمار می رود. وی 18 ژوئن گذشته پس از مرگ شاهزاده «نایف بن عبدالعزیز آل سعود» ولیعهد سابق، جانشین وی شد.

ولیعهد سعودی در حالی از عربستان خارج شد که از بازگشت «ملک عبدالله بن عبدالعزیز» پادشاه سعودی به کشورش چند روز بیشتر نمی گذرد. پادشاه سعودی برای درمان به خارج از عربستان سفر کرده بود.

برخی منابع عربستانی اعلام کردند که شاهزاده سلمان نیز با هدف درمان از عربستان خارج شده اما رسانه ها مدعی شدند که برای گذراندن تعطیلات به خارج رفته است. وی چند سال پیش نیز برای درمان زیر تیغ جراحی رفت.

http://www.shia-online.ir/article.asp?id=25481&cat=1

http://www.shia-online.ir/article.asp?id=25378&cat=1

..................

ظاهراً تحولات مهمی در پس پرده ظاهراً نیمه آرام عربستان وجود دارد که به زودی و با گذشت زمان برملا خواهد شد ، آیا آرامش کنونی عربستان آرامش قبل از طوفان است؟

دیدگاه‌ها   

+1 #11 مهسا 1391-09-07 23:53
ان شاءالله که این ملعون همون عبدالله روایات باشد
www.aksooneh.ir
نقل قول کردن
+5 #10 لببرذرذدوتنتوتتا 1391-07-18 17:02
مهدی شیر خداست در ایران است اگر از بند رها شود دنیا و دنیا پرستان را می بلعد پس دوستاران مهدی دنیا را رها کنید که زمان موعود رسیده است
نقل قول کردن
+3 #9 نیما 1391-07-17 23:55
به نقل از آرش:




لازم به ذکر است که بعد از ظهور بودجه ای برای چاپ کیهان و امثاله در نظر گرفته نخواهد شد!
نقل قول کردن
+4 #8 آرش 1391-07-17 14:13



نقل قول کردن
+4 #7 آرش 1391-07-17 14:08



نقل قول کردن
+4 #6 مصطفی 1391-07-17 03:58
سلام علیکم بر همه منتظران نور
کنفرانس زنده ي اينترنتي با حضور ((( استاد رائفي پور ))) دوشنبه شب ساعت 20:45 به وقت تهران ان شاءالله در مسنجر الفور آي برگزار خواهد شد با موضوع (( اسلام ستيزي با ابزارهاي نوين )) و همچنين دوستان مي توانند اين کنفرانس را بصورت زنده از ** آزاد راديو azad-radio.com/ ** دنبال کنند .دوستان فکر کنم به احتمال زیاد اتاق لبیک یا رسوال الله باشه
اللهم عجل لولیک الفرج
نقل قول کردن
+6 #5 اصغر سلمان زاده 1391-07-16 22:10
به قله خواهیم رسید/ در لینک زیر مطلب را بخوانید

fa.asgharsalmanzadeh.ir/.../...

نقل قول کردن
+16 #4 mohammad 1391-07-16 15:38
ظهور خیلی نزدیک است...
نقل قول کردن
+27 #3 آرش 1391-07-16 14:15


براي رهبر انقلاب در سفر پيش رو ، آرزوي سلامتي و گرفتن حاجات از امام هشتم را داريم. [-O
نقل قول کردن
+16 #2 آرش 1391-07-16 14:08
با سلام
يا مهدي ادركني
اميدواريم طوفان هاي منطقه زودتر جريان پيدا كنند و گل و لاي را از كشورهاي پليد و دست نشانده بزدايند و شرايط را براي ظهور منجي عالم بشريت هموار كنند. [-O
endtimeworld.blogsky.com
[-O *-msz [-O
نقل قول کردن
+7 #1 سومار 1391-07-16 14:03
اردوی زیارتی سومار(منطقه عملیاتی مسلم ابن عقیل)از تهران چهارشنبه بعد از ظهر(91/7/19) تا جمعه شب .همراه با رزمندگان دفاع مقدس وفعالان جبهه فرهنگی.نیایید از دست دادید!در صورت تمایل(برادران وخواهران)با شماره 09386561904(اسد ی)تماس حاصل فرمایید.
نقل قول
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد