رایحه ظهور

ظهوری ترین استقبال / مبشر بهاران خوش آمدی به ایران

تخریب فرصتها ، اشتباه دوستان یا شیطنت مخالفان ؟

» ابتدای نظرات (18)

با سلام و درود به همه عزیزان

دیروز پس از یک هفته مانور باشکوه و به هم ریختن دوباره دشمنان ، احمدی نژاد به پادگان یاران امام عصر(عج) بازگشت.

بشارتهای شورانگیز و کم نظیر دکتر در حماسه هشتم آنقدر مهم و برجسته بود که دوستان را بیشتر از گذشته به شوق آورد و  بر وحشت رازآلود دشمنان افزود.

بارها و بارها طنین بانگ " او می آید " در صحن سازمان ملل و سراسر جهان پیچید و قریب الوقوع و بلکه در حال وقوع بودن تحقق کامل وعده الهی را بشارت داد.

مژده آغاز بهاری که بزودی سراسر جهان را در بر خواهد گرفت ، آنچنان پرنفوذ و البته ملموس بود که جمعیت قابل توجهی که از شهرهای دور و نزدیک برای خوش آمد گویی به منتخب محبوب خود در فرودگاه تجمع کرده بودند بطور مستمر تا چند دقیقه فقط شعار " مبشر بهاران خوش آمدی به ایران " را سر می دادند.

پلاکاردهایی با مضامین نزدیکی ظهور و بشارت بخش نیز در میان جمعیت به وفور به چشم می خورد.

 

در کل استقبال خودجوش مردمی عالی بود و به یقین اگر برخی تحلیل های غلط و تخریب ها و بدبینی ها و کم ارادتی ها نبود ما می بایست شاهد جمعیتی چون جمعیت سفرهای استانی در فرودگاه بودیم.

اما آنچه در این میان تاسف آور است ، موقعیت نشناسی برخی دوستان و شاید عناصر مجهول و سردادن چندباره یک شعار نامناسب بود که دستاویزی شد تا جریانهای غوغاسالار و اتهام زن به طرف العینی با تیتر کردن این شعار و برجسته کردن آن( که اتفاقاَ مخالفان زیادی هم در میان جمعیت داشت و توسط جمعیت به سرعت مهار شد) ، حقیقت زیبا و درخشان استقبال به یاد ماندنی و روح ظهوری و بشارت بخش حاکم بر آن را به خیال خود به حاشیه برانند و استفاده خود را ببرند.

سوء استفاده گسترده سایتها و روزنامه های مخالف از شعاری نابجا و نادرست

 

سایتها

 

کسانی که خود را حامی احمدی نژاد می دانند و دیروز این شعار را دادند آیا ذوق زدگی سایتها و روزنامه های مخالف و تخریب و تهمت آنها را نمی بینند ؟ البته برخی اعتقاد دارند که آغازگر چنین شعاری از نفوذی های همین سایتها و روزنامه ها بودند.(روزنامه آفتاب یزد و مردمسالاری)

آیا بهتر از این می شد به دست مخالفانی که منتظر فرصت بودند ، برای تخریب بهانه داد ؟ نمی دانم چرا برخی دوستان تا این حد موقعیت نشناس هستند و فرصت های طلایی را به راحتی به تهدید و تخریب تبدیل می کنند ، یک ماه قبل که یادمان هست وقتی آقا در در دیدار با هیئت دولت ، دولت را حسابی تحویل گرفت و حمایت کرد تا جایی که حتی کیهان هم زبان به اعتراف گشود و نمره آقا به دولت را 90 از 100 دانست ، به فاصله چند روز و با انتشار مقاله ای تعجب آور در تخریب آیت الله مصباح ، کسانی که بعد از حمایت آقا ، زبان در کام گرفته و لب می گزیدند ، چگونه از این نوشته پیراهن عثمانی ساختند تا فضای درخشان به وجود آمده را تخریب کنند.

اینک نیز پس از حماسه باشکوه نیویورک که سکوت تاسف آور بسیاری از مدعیان را در پی داشت ، یک شعار نامناسب بهانه ای شد تا مخالفان احمدی نژاد و گفتمانش نه تنها مراسم استقبال که هوس تخریب  و تحت الشعاع قرار دادن مانور باشکوه ضداستکباری نیویورک را داشته باشند.

البته بنده تعداد معدود کسانی که شعار " احمدی نژاد زنده باد .......  " را سر دادند ، را دوستانی می دانم که با تحلیل درست یا غلط به آن مطلب رسیده اند اما به قول یکی از دوستان هیچ بعید نیست که افرادی ناشناس آغازگر اینچنین شعارهایی در این مراسم و مراسم آتی باشند که هیچ دستاوردی جز تخریب احمدی نژاد و گفتمانش نخواهد داشت.

این را از آنجا می گویم که دیروز اکثریت جمعیت با این شعار موافق نبودند و بیش از یک بار و آن هم چندثانیه تکرار نشد ، در حالی که در همین جمع افرادی را می شناختم که علی رغم اینکه بنا بر تحلیل خودشان معتقد به این شعار بودند ولی طرح آن را نادرست و موجب تخریب می دانستند.

در جمع بندی کلی اگر از بی انصافی ، ناجوانمردی و شیطنت رسانه ای مخالفان احمدی نژاد در انعکاس خبر استقبال صرف نظر کنیم ، می توان استقبال دیروز را ظهوری ترین استقبال از احمدی نژاد در طول این 8 سال و شاید تمام مراسم استقبالش دانست که البته این مسئله هم ارتباط مستقیم با سنگ تمام احمدی نژاد در سخنرانی سازمان ملل برای بشارت ظهور و البته در جریان بودن تحولاتی عظیم در سراسر خاورمیانه از بحرین و عربستان و یمن تا سوریه و مصر و فلسطین و ایران دارد، پیچ تاریخی بزرگی که اینک با آغاز انتفاضه دفاع از رسول الله(ص) عملاً شروع شده و می رود تا با این پتانسیل عظیم کینه و نفرت از دشمنان صهیونیستی و آمریکایی نه تنها در سراسر جهان اسلام بلکه در سراسر کره زمین ، با آغاز اولین شعله های جنگ ، شاهد حرکت توده های میلیونی مسلمان بسوی بیت المقدس و ریشه کنی غده سرطانی اسرائیل باشیم.

............

پ . ن :

- اعتقاد دارم با توجه به  در پیش بودن رقابت بسیار سخت و سنگین ریاست جمهوری در چند ماه آینده و احتمال قوی ورود گزینه هایی خطرناک با پتانسیل بالا ، برای پیروزی، گروههای مختلف اصولگرا باید بر سر یک گزینه متفق و متحد شوند ، حال چگونه ممکن است فردی چون مشایی که حتی در میان احمدی نژادیها(که اکثراً نه دید منفی زیادی به او دارند و نه دید مثبت زیاد) هم در اقلیت است بتواند چنین نقشی را ایفا نماید(البته نمی توان آن را به طور کامل رد کرد چون احمدی نژاد نشان داده است که اگر به تحلیل و موضعی برسد علی رغم همه مخالفتها ، مقاومت کرده و آن را به پیش خواهد برد ، اما حرف اصلی اینجاست که آیا دکتر به این تحلیل رسیده است؟ جواب درستی به این سئوال داده نمی شود ، حتی افرادی که پاسخ آن را مثبت می دانند ، نمی دانند همین پاسخ مثبت ، نفی آن را در خود دارد زیرا شم سیاسی زیادی لازم نیست تا انسان بداند در رقابتی که احتمال تخریب شدید بسیار بسیار زیاد است ، برای رسیدن به پیروزی ، 8 ماه قبل از انتخابات باید با چراغ خاموش حرکت کرد و گزینه اصلی را مخفی کرده و از تخریب ها محافظت نمود نه اینکه اینگونه ...

- دیروز از دیدار همه عزیزان احمدی نژادی از وبلاگی گرفته تا غیروبلاگی خوشحال شدم ، به فضل الهی همه با هم بزودی زود در سپاه سیدخراسانی و در جمع راهیان کربلا و قدس ان شاالله

دیدگاه‌ها   

0 #18 مهدی، مبشر گمنام 1391-07-29 03:51
سلام
کامنت زیر از بنده نیست.
zz:
نقل قول کردن
-8 #17 مهدی 1391-07-12 22:57
سلام اتفاقا شعار بسیار بجایی بود و نشان میدهد که کسانی که بخواهند مشایی را رد صلاحیت کنند باید هزینه بسیاری بدهند . انشا الله مشایی رییس جمهور بعدی است . اگر مشایی رد شود باید رای سفید داد
نقل قول کردن
-2 #16 علی 1391-07-12 11:59
به نام خدا
سلام سیجانی
می بینم که هنوز فعالی وداری سخت برای یار اصلی امام عصر عج فعالیت می کنی
خصوصا در منطقه شیخ آباد که دیگه تو هیات ومسجد گل کاشتی وهمایش وراهپیمایی
این سایت اون مستند و این هزینه ها واین وقت ها وهزینه جاری و
راستی با بسیج وهیات اصلی محل ومردم منطقه چطوری ؟
چیزی زیادی نمونده بهتر که کمی در اوضاع اندیشه سیاسی تجدید نظر کنی زمان داره از دست میره ...
خیرخواه شما
روز قدس
نقل قول کردن
+5 #15 سائل 1391-07-10 08:32
به نقل از علی اصغر:

در مورد شایعه ارتباط ایشان با مشایی هم بنده تا اندازه ای که ایشان را می شناسم این را در حد شایعه می دانم و متاسفانه از این دست شایعات در فضای رسانه ای ما کم نیستند.

التماس دعا

از پاسخ شفاف شما ممنونم خدا اجرتون بده
نقل قول کردن
+7 #14 محسن 1391-07-10 02:50
هیچ دلیلی وجود نداره که حتی اگر احمدی نژاد شعیب هم باشه به دلیل حساسیت هایی که هست الان سر این موضوع واین شخص گیر بدید به خود ظهور و امام عصر (عج)بپردازید حرف هایی که باید در مورد شعیب می گفتید قبلا گفتید من خودم در مورد اینکه احمدی نژاد شعیب باشه یا نه شک دارم هرچند که هم شواهدی در تائیدش وجود داره هم در ردش درسته احمدی نژاد بسیار خدمت کرد ولی این هم دلیل ایجاد حساسیت در جامعه نمیشه بگذارید با طلوع خورشید چهره همه مشخص میشه. امید وارم احمدی نژاد چهرش اون روز بدرخشه تا اون روز دست بردارید یه ذره بصیرت داشته باشید.یا علی
نقل قول کردن
+10 #13 علی اصغر 1391-07-09 13:27
به نقل از سائل:
با سلام محضر محترم برادر سیجانی
یک سوال داشتم برای این که پیش داوری نشه از خود شما خواهش میکنم جواب بفرمایید من شنیدم آقای مهدی کیانی نسب که دست راست شما در ساخت مستند بود از افراد بسیار نزدیک به آقای مشائی است. می دانید که شایع بود این مستند حد اقل برخی قسمت هایش با نظر ایشان ساخته شده است. حلقه ربط شما به آقای مشایی برای حقیر روشن نبود تا این که از نزدیکان آقا مهدی این خبر را به من داد وی انصاف حکم می کند تحقیق از شما هم بشود لذا استدعا دارم خدا را شاهد گرفته شفاف بفرمایی ایشان چقدر با آقای مشایی مرتبط است و چقدر از محتوای مستند کار ایشان است.

با سلام به برادر عزیز

بنده حدود یک ماه بعد از ساخت مستند ظهور بسیار نزدیک است با حاج آقای کیانی نسب آشنا شدم و به هیچ وجه در ساخت مستند نقشی نداشتند.

در مورد شایعه ارتباط ایشان با مشایی هم بنده تا اندازه ای که ایشان را می شناسم این را در حد شایعه می دانم و متاسفانه از این دست شایعات در فضای رسانه ای ما کم نیستند.

التماس دعا
نقل قول کردن
-2 #12 سائل 1391-07-09 09:29
با سلام محضر محترم برادر سیجانی
یک سوال داشتم برای این که پیش داوری نشه از خود شما خواهش میکنم جواب بفرمایید من شنیدم آقای مهدی کیانی نسب که دست راست شما در ساخت مستند بود از افراد بسیار نزدیک به آقای مشائی است. می دانید که شایع بود این مستند حد اقل برخی قسمت هایش با نظر ایشان ساخته شده است. حلقه ربط شما به آقای مشایی برای حقیر روشن نبود تا این که از نزدیکان آقا مهدی این خبر را به من داد وی انصاف حکم می کند تحقیق از شما هم بشود لذا استدعا دارم خدا را شاهد گرفته شفاف بفرمایی ایشان چقدر با آقای مشایی مرتبط است و چقدر از محتوای مستند کار ایشان است.
نقل قول کردن
-4 #11 َعباس 1391-07-09 02:46
نوشته بودی آیا در هیچ حکومتی بخور خور نبوده که حالا ایراد گیری می کنید؟... من از شما معذرت میخوام اگه مزاحم بخور بخور بعضی از شما دوستان شدم. فقط سوالی که ذهنم رو آزار میده اینه که چطور فقط این حکومت می تونه هم مثل سایر حکومتها بخور بخور داشته باشه هم زمینه ساز ظهور آقا! شما هنوز اینقدر درک ندارید که بفهمید "منتظران ظهور مصلح خود نیز باید صالح باشند؟!" نوشته بودید: شما چه میدانید اشخاصی که همراه بودند به چه منظوری در انجا حضور پیدا کرده بودند... ممنون میشم اگه بفرمایید این خیل عظیم همراه به چه منظوری رییس جمهور را همراهی می کردند؟ خدا رو شکر که ما با آمریکا رابطه نداریم که وزرا و معاونین و همسران و فرزندانشان بخواهند همراه رییس جمهور باشند اگر خدای ناکرده روابط سیاسی و اقتصادی داشتیم قرار بود چه تعداد همراه ایشان باشند؟ نوشته بودید : شما در واقع حرف خبرنگار بی بی سی رو می زنید ... واقعا برات متأسفم که هنوز نمی دونی حرف حق را ولو تلخ باشد باید زد چه این حرف رو کس دیگری چون خبرنگار بی بی سی یا هر کس دیگر هم زده باشد چه نزده باشد. "یاد بگیر حرف را نقد کنی نه گوینده حرف را" اگر شمر ملعون به تو سفارش کرد نمازت را اول بخوانی باید بگی چون شمر گفته من نمی خونم؟ در ضمن باز هم برات متأسفم که بدون اینکه منو بشناسی متهمم می کنی که اشکالو در خودتون جستجو کنید شاید راهی بیابید بدون اینکه فکر کنی شاید حتی 1% حق با من است اما واقعیات جامعه رو نادیده می گیری و سنگ کسانی رو بر سینه میزنی که فقط نام امام زمان رو بر زبان میارن اما در خرج کردن از بیت المال از خدا نمی ترسن و تقوی ندارن. واقعا بنشین 1 لحظه فکر کن ببین اگه انشاألله آقا ظهور کنه این تور گردش آمریکا با همسر و فرزندان رو از بودجه بیت المال تأیید میکنه؟ بعد به امثال من انگ و اتهام بزن به قول خودت اگه به حرفت اعتقاد قلبی داشته باشی : "برادر این کلام را با جرات میگم تا حتم به یقین ندارید سخن نگویید چرا که جواب دادن خدا برای کسیکه مخلصانه قدم برداشته باشد واقعا سخته" بهت سفارش می کنم بیشتر فکر کن چون کسانی که نام امام زمان فقط لق لقه زبانشونه و رفتارشون بویی از امام نبرده فقط دارن از امام مظلوم ما استفاده ابزاری می کنند که انشاألله به زودی صبر و مدارای آقا با این آدمها به سربیاد و سزاشون رو ببینند. یاعلی
نقل قول کردن
-4 #10 مستقبل 1391-07-08 21:55
به نقل از رایحه ظهور:


دوست خوب ، اینها با تخریب مشایی ، مشایی را نمی زنند ، بلکه دکتر را تخریب می کنند ، اگر دکتر نباشه اینا اصلاً با مشایی کاری ندارند.

مشایی برای اینها بهترین بهانه است برای تخریب دکتر ، نباید به دستشون بهانه داد

برادر عزیز شما اصلا متن من رو خوندی؟
خوب منم همینو میگم دیگه

اما شما از یک نکته غافلید و آن کثیف بودن حریفتان است. آنها سیاست را کثیف می دانند و هر کسی را تخریب می کنند تا به قدرت برسند

الان مشایی فوت کند و از صحنه روزگار محو شود، آنها دست بر می دارند؟
خیر برادر من!!! می روند سراغ سایر یاران
اگر کسی مانده باشد او را تخریب می کنند

اگر هم کسی نمانده باشد می روند سراغ خود احمدی نژاد



انقدر ساده نباشید. احمدی نژاد مشایی را کنار نگذاشت چون می دانست او می شود سیبل
یک سیبل دیگر جوانفکر است
یک سیبل دیگر مرتضوی است
یک سیبل دیگر رحیمی است


اگر احمدی نژاد اینها را مرخص می کرد یعنی کاری می کرد که حملات مستقیم به خودش باشد
این سیبل ها مدتی وقت مخالفین و منافقین و معاندین را سرگرم می کند تا او به اسلام و مردم خدمت کند
نقل قول کردن
+11 #9 رایحه ظهور 1391-07-08 19:21
به نقل از مستقبل:
سلام
یک سخن با دوستان احمدی نژادی مخالف با شعار (بقیه نخونن)

بحث حملات گسترده 3 سال اخیر به مشایی، از همان ابتدا مشخص بود که هدف بعدیش حمله به احمدی نژاد است.

برخی ساده دلان و رگ گردن بیرون زده ها به جای اینکه از نفوذ خود در دولت استفاده کنند و اوضاع را آرام کنند، جلوی دکتر ایستادند!!!

که چه بشود؟
بتوانند جلوی لیدر و رفیق خود بگویند من فلانی را حذف کردم


نتیجه کاری هم که برای خدا نباشد، مشخص است. به جای اینکه مشایی حذف شود، تک تکشان مثل برگ درخت ریختند



الان هم خدمت احمدی نژادی ها تاکید می کنم که در دام نیفتید. مشایی را انقدر زدند که دیگر خودش هم برای آینده خودش برنامه خاصی ندارد جز کمک به دکتر برای خدمت به مردم


ما مشایی را علم می کنیم که اینها هم مشغول به مشایی بشوند.
اگر مشایی نباشد می روند سراغ رحیمی
اون نباشد می روند سراغ مرتضوی و بقایی و فقیه و ....


برادران من!
تا کسی یار دارد که نمی توانند از سر راه برش دارند. یارانش را یکی یکی میزنند تا به خودش برسند



گول ولایتمداری اوضاع عادی برخی از این گنده ها را نخورید
وقت اضطرار 88 دیدید که چقدر ریختند....... اگر کوچکترین لغزشی در دولت بود، نظام سقوط میکرد ولی احمدی نژاد دولت را نگه داشت


مراقب باشید که اگر احمدی نژاد بی یار شود و سقوط کند، ولایتمداران قلابی 1 لحظه هم رهبری را تحمل نخواهند کرد


دوست خوب ، اینها با تخریب مشایی ، مشایی را نمی زنند ، بلکه دکتر را تخریب می کنند ، اگر دکتر نباشه اینا اصلاً با مشایی کاری ندارند.

مشایی برای اینها بهترین بهانه است برای تخریب دکتر ، نباید به دستشون بهانه داد
نقل قول کردن
+13 #8 علی اصغر 1391-07-08 19:17
به نقل از نراقی:
جناب سیجانی لطف کنید تحلیل های شخصی تون را به همه تعمیم ندید
در مورد حرکت انسان کامل که بر علیه ایت الله مصباح نوشت باهات موافقم که کارشون کاملا اشتباه بود
منتهی دفاع از مشایی هیچونه ایرادی نداشت
اگر بخوایم بر اساس استدلال شما عمل کنیم باید بگیم که سی دی ظهور نزدیک است شما هم هر روز روی تیتر یک همه روزنامه ها بود
یادته روزنامه های دوم خردادی مصاحبه با شما را هم پخش می کردند!!
پس نتیجه بگیریم کار شما اشتباه بوده یه نتیجه بر اساس قیاس هست
قیاسی باطل


با سلام به برادر عزیز

کسی که الان داره قیاس باطل می کنه شمائید نه بنده

هر کاری هزینه هایی داره و فایده هایی ، شما بفرمایید با وجود هزینه بالای این شعار ، فایده و سود آن چیست؟

اگر دقت کرده باشید در طول یک سال گذشته دکتر و مشایی تلاش زیادی دارند تا حربه تخریب را از دست مخالفان بگیرند برای همین آقای مشایی حضور رسانه ای خود را کم کرده و کمتر صحبت می کند اما متاسفانه چنین حرکاتی این ....

بزودی شاهد رویارویی بزرگی در انتخابات آتی خواهیم بود ، بهوش باشیم که مخالفان با قدرت رسانه ای براحتی از کاهی کوه می سازند.

ان شالله این انتخابات و تمام تحولات جاری کشور ، منطقه و جهان بسوی ظهور ظهور پیش می رود ، خبرهای بزرگی در راه است

-:as *-msz zz:
نقل قول کردن
-7 #7 مستقبل 1391-07-08 18:56
سلام
یک سخن با دوستان احمدی نژادی مخالف با شعار (بقیه نخونن)

بحث حملات گسترده 3 سال اخیر به مشایی، از همان ابتدا مشخص بود که هدف بعدیش حمله به احمدی نژاد است.

برخی ساده دلان و رگ گردن بیرون زده ها به جای اینکه از نفوذ خود در دولت استفاده کنند و اوضاع را آرام کنند، جلوی دکتر ایستادند!!!

که چه بشود؟
بتوانند جلوی لیدر و رفیق خود بگویند من فلانی را حذف کردم


نتیجه کاری هم که برای خدا نباشد، مشخص است. به جای اینکه مشایی حذف شود، تک تکشان مثل برگ درخت ریختند



الان هم خدمت احمدی نژادی ها تاکید می کنم که در دام نیفتید. مشایی را انقدر زدند که دیگر خودش هم برای آینده خودش برنامه خاصی ندارد جز کمک به دکتر برای خدمت به مردم


ما مشایی را علم می کنیم که اینها هم مشغول به مشایی بشوند.
اگر مشایی نباشد می روند سراغ رحیمی
اون نباشد می روند سراغ مرتضوی و بقایی و فقیه و ....


برادران من!
تا کسی یار دارد که نمی توانند از سر راه برش دارند. یارانش را یکی یکی میزنند تا به خودش برسند



گول ولایتمداری اوضاع عادی برخی از این گنده ها را نخورید
وقت اضطرار 88 دیدید که چقدر ریختند....... اگر کوچکترین لغزشی در دولت بود، نظام سقوط میکرد ولی احمدی نژاد دولت را نگه داشت


مراقب باشید که اگر احمدی نژاد بی یار شود و سقوط کند، ولایتمداران قلابی 1 لحظه هم رهبری را تحمل نخواهند کرد
نقل قول کردن
+11 #6 بشیر 1391-07-08 18:06
به نقل از نراقی:
جناب سیجانی لطف کنید تحلیل های شخصی تون را به همه تعمیم ندید
در مورد حرکت انسان کامل که بر علیه ایت الله مصباح نوشت باهات موافقم که کارشون کاملا اشتباه بود
منتهی دفاع از مشایی هیچونه ایرادی نداشت
اگر بخوایم بر اساس استدلال شما عمل کنیم باید بگیم که سی دی ظهور نزدیک است شما هم هر روز روی تیتر یک همه روزنامه ها بود
یادته روزنامه های دوم خردادی مصاحبه با شما را هم پخش می کردند!!
پس نتیجه بگیریم کار شما اشتباه بوده یه نتیجه بر اساس قیاس هست
قیاسی باطل


سلام
یادمه در روز نه دی با وجودی که طرفداران دکتر تماما در تظاهرات اون روز شرکت داشتند اما تنها عکسی که در دست همه دیده میشد عکس حضرت اقا بود.چرا؟؟؟؟ ایا کسانی که در راهپیمایی روز نه دی شرکت کرده بودند مخالف دکتر بودند؟؟
بعضی وقتهاباید موقعیت شناسی درستی کرد.
مراسم دیروز مراسم استقبال از دکتر احمدی نژاد بود.که شخصا مورد هجوم در داخل و خارج قرار گرفته!باید از همین مراسم فرصت سازی می شد برای نشان دادن حمایت مردمی از دکتر احمدی نژاد!
اما با اینکار برای دیگرانی که در طول سفر دکتر هم همه جوره سفر دکتر عزیز رو به حاشیه روندند فرصت تخریب خوبی فراهم شد که این مراسم را به تجمع کسانی که حامی مشایی هستند عنوان کنند.
شما ببین تیترها رو!!
برادر گرامی! شما زیرک تر از این حرفا هستید پس بهتره تعمق بیشتری بکنید.
@};-
نقل قول کردن
+8 #5 طاهر 1391-07-08 17:18
به نقل از َعباس:
واقعا چقدر امام زمان علیه السلام مظلومه که امثال احمدی نژاد و شما دارید از ایشان استفاده ابزاری می کنید. از کی تا حالا سردار و مبشر امام زمان با بودجه بیت المال اجازه داره به همراه همسر و فرزندان و نوه هاش بره 5 روز سازمان ملل که 15 الی 30 دقیقه سخنرانی کنه! اون که دم از عدالت تو سازمان ملل میزنه چرا یک هزارم این عدالت رو در ایران اجرا نمی کنه! اون فقط فریاد زد : او می آید ... همه ادیان این رو می دونند که منجی بزرگ بالاخره خواهد آمد. مهم اینه که این آقا تو این هشت سال که قدرت دستش بوده چند قدم به حکومت جهانی امام زمان نزدیکتر شده؟ آیا قراره در حکومت امام زمان هم اختلاسهای 3000 میلیاردی بشه ؟ هنوز یادمون نرفته ادعای پاک ترین دولت ! احمدی نژاد خدا ازت نگذره که با این حمایتهات از اختلاسگران فقرو بی عدالتی رو برای مردم به ارمغان آوردی و مردم رو از امام زمان هم زده کدی

عباس اقا ایا در هیچ حکومتی بخور بخور نبوده که حالا ایرادگیری می کنید؟در یک خانواده شده که پول کمو کسر میاد نمیشه گردن کسی انداخت و دائم حواس پی یک شخص باشه چه برسه به اداره یک کشور و زیر نظر گرفتن همه مسائل
درسته که همه میدونن اقا میاید ولی شجاعته مطرح کردن می خواهد علی الخصوص در سرزمین یک عده از خدا بی خبر
شما چه میدانید اشخاصی که همراه بودند به چه منظوری در انجا حضور پیدا کرده بودند خود ولی امر چشم بینا دارند واز تمام اخبار با خبر هستند شما در واقع حرف خبرنگار بی بی سی رو می زنید برادر این کلام را با جرات میگم تا حتم به یقین ندارید سخن نگویید چرا که جواب دادن خدا برای کسیکه مخلصانه قدم برداشته باشد واقعا سخته وکسی که ایمان خالص داشته باشه از امام زمانش رو گردون نمیشه پس اشکالو در خودتون جستجو کنید شاید راهی بیابید.
نقل قول کردن
+12 #4 احمدسبحان 1391-07-08 15:15
به نام خدا

شعار شعارِ بدی نبود و اتفاقا بسیار لذت بخشه که با دوستان استقبال کننده و در حضور دکتر این شعار داده بشه..
اما گفتنش توی اون مکان ایرادی داشت و اون هم اینکه این استدلال القا شد که:

حامیان دکتر تنها همان حامیان مشایی هستند.
تعداد حامیان مشایی اندک است(در حد همان جمع معدود مستقبل)
بنابراین تعداد حامیان دکتر اندک هستند.

یعنی یه جورایی القا شد دکتر براش حامیان خیلی کمی مونده که به استقبالش اومدند که اونها هم کسانی هستن که طرفدار مشایی هستن و این امر با هنر رسانه ی بی تقوا به خوبی القا شد ... و این درحالیه که نگفتن اون شعار مشکل خاصی رو ایجاد نمیکرد و گفتنش هم سود خاصی رو تضمین نکرد, پس سود احتمالی به ضررقطعی ش نمی ارزید... ضرری که همه ی سایتها و روزنامه ها با پوشش دادن این شعار به جبهه دکتر زدند.

یاحق
نقل قول کردن
+8 #3 --- 1391-07-08 15:13
شعار مزبور فقط یکبار سر داده شد و به نظر می رسید عده ای از حضار از شنیدن این شعار ناراحت شدند و تکرار نکردند. البته جمعی که آنجا بودند اگرچه راضی به سردادن شعار مزبور نبودند اما ظاهرا ضدّمشایی هم نبودند.
به نظر من سر دادن این شعار توسط عده ای از افراطی ها و با همراهی نوجوانان بسیاری که آنجا بودند و به اقتضای سنشان از این رفتارها خوششان می آمد عملی شد.
حضور نوجوانان کم سن و سال و بازیگوش و البته دارای عِرق سیاسی چشمگیر بود.
نقل قول کردن
-17 #2 َعباس 1391-07-08 14:54
واقعا چقدر امام زمان علیه السلام مظلومه که امثال احمدی نژاد و شما دارید از ایشان استفاده ابزاری می کنید. از کی تا حالا سردار و مبشر امام زمان با بودجه بیت المال اجازه داره به همراه همسر و فرزندان و نوه هاش بره 5 روز سازمان ملل که 15 الی 30 دقیقه سخنرانی کنه! اون که دم از عدالت تو سازمان ملل میزنه چرا یک هزارم این عدالت رو در ایران اجرا نمی کنه! اون فقط فریاد زد : او می آید ... همه ادیان این رو می دونند که منجی بزرگ بالاخره خواهد آمد. مهم اینه که این آقا تو این هشت سال که قدرت دستش بوده چند قدم به حکومت جهانی امام زمان نزدیکتر شده؟ آیا قراره در حکومت امام زمان هم اختلاسهای 3000 میلیاردی بشه ؟ هنوز یادمون نرفته ادعای پاک ترین دولت ! احمدی نژاد خدا ازت نگذره که با این حمایتهات از اختلاسگران فقرو بی عدالتی رو برای مردم به ارمغان آوردی و مردم رو از امام زمان هم زده کدی
نقل قول کردن
-7 #1 نراقی 1391-07-08 14:31
جناب سیجانی لطف کنید تحلیل های شخصی تون را به همه تعمیم ندید
در مورد حرکت انسان کامل که بر علیه ایت الله مصباح نوشت باهات موافقم که کارشون کاملا اشتباه بود
منتهی دفاع از مشایی هیچونه ایرادی نداشت
اگر بخوایم بر اساس استدلال شما عمل کنیم باید بگیم که سی دی ظهور نزدیک است شما هم هر روز روی تیتر یک همه روزنامه ها بود
یادته روزنامه های دوم خردادی مصاحبه با شما را هم پخش می کردند!!
پس نتیجه بگیریم کار شما اشتباه بوده یه نتیجه بر اساس قیاس هست
قیاسی باطل
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد