رایحه ظهور

احمدی نژاد : رایحه ظهور را می توان حس کرد ، او می آید ...

بشارت ظهور توسط یک پیرمرد اردنی/سوغات مشهد!

 

» ابتدای نظرات (28)

با سلام و درود به همه عزیزان

مبشران و منتظران ظهور مهدی فاطمه(عج)

 

نائب الزیاره همه دوستان بودیم در محضر شاه خراسان ، ان شاالله که همراه و همسنگر همه عزیزان باشیم در سپاه سیدخراسانی

چقدر دلنشین بود سخنرانی معجزه آسا و مخصوصاً حسن ختام بسیار مبارک و شیرین نماینده سپاه اسلام در سازمان ملل

فصل پایانی سخنرانی این دوره که طبق دوره های قبل در مورد منجی عالم بشریت و ظهور امام زمان(عج) به همراه حضرت مسیح(ع) بود در واقع خود سخنرانی کوچکی بود چندبرابر مشابه سالهای گذشته


اما امسال بارها و بارها در صحن سازمان ملل و در واقع در سراسر این کره زمین بانگ احمدی نژاد پیچید که فریاد می زد و بشارت می داد:

او می آید  ... ، او می آید ...


او می آید تا دوران شکوفایی حقیقی انسان و نشاط و شادمانی واقعی و پایدار آغاز شود.

او می آید تا بازدودن پرده های جهل، خرافه و تعصب و گشودن دروازه های علم و آگاهی، دنیایی سرشار از دانایی بر پا کند و زمینه مشارکت فعال و سازنده همگانی را در مدیریت جهانی فراهم سازد.

او می آید تا مهربانی و امید و آزادی و کرامت را به همه انسانها هدیه کند.

او می آید تا آدمیان طعم دلپذیر انسان بودن و شهد شیرین با انسان زیستن را تجربه کنند.

او می آید تا دست ها به گرمی در هم و قلب ها سرشار از عشق با هم و اندیشهها پاک و هماهنگ بر هم ، در خدمت امنیت، رفاه و سعادت جامعه بشری درآید.

او می آید تا همه فرزندان سیاه، سفید، سرخ و زرد حضرت آدم (ع) را از پس یک تاریخ جدایی و فراق به خانه برگرداند و کامشان را به وصال جاودانه شیرین سازد

وی همچنین مژده داد که رایحه خوش بهار به مشام می رسد و بزودی سراسر جهان را در برخواهد گرفت!

اکنون می توان رایحه خوش و نسیم روح انگیز بهار انسانها را حس کرد. بهاری که در آغاز آن هستیم اختصاص به نژاد، قوم، ملت و منطقه خاصی ندارد و به زودی همه سرزمین ها را در آسیا، اروپا، افریقا و امریکا فرا خواهد گرفت.

و در آخر همه مردم و ملتها را فراخواند تا با یکپارچگی و محبت به استقبال و پیشواز بهار انسانها(ظهور) برویم.

بیائیم همه با هم در مسیر آمدنش با همدلی و همکاری و ایجاد سازوکارهای وحدت آفرین و آرامش بخش راه بگشائیم و از فیض وجودش جانهایِ تشنة بشریت را سیراب کنیم

و در حسن ختام سه بار شعاری معنادار

زنده باد بهار، زنده باد بهار و باز هم زنده باد بهار


رایحه ظهور همه جا را فراگرفته است

بشارت ظهور توسط یک پیرمرد اردنی/سوغات مشهد!

در پایان سفر مبارک مشهد ، وقتی برای گرفتن بلیط به آژانس مسافرتی نزدیک راه آهن رفته بودم با یک روحانی جوان قمی(که اعتقاد چندانی به نزدیکی ظهور نداشت) آشنا شدم که بعد از صحبتهای ابتدایی گفت چهره شما برایم آشناست که بعد مشخص شد که فیلم مستند اول را دیده است ، و بعد از توضیحات بنده پاسخ بسیاری از سئوالات و ابهامهایی که داشت را گرفت ، اما هدفم از بیان این خاطره ، خاطره بشارت بخش این روحانی جوان است.

ایشان می گفت در سفری که اخیراً در طی مراسم حج به شهر مدینه داشتم ، یک پیرمرد اردنی جلوی من را گرفت  ، شروع به صحبت کرد و گفت : ظهور نزدیک است.

و چون من هم به عربی مسلط بودم به گفتگو پرداختیم ، حرف اصلی او این بود که ظهور نزدیک است و این تحولات منطقه و کشورهای اسلامی از مقدمات و نشانه های نزدیکی ظهور است وقتی من از او دلیل دیگری خواستم گفت که من مکاشفاتی دارم که آنها نیز به نزدیکی ظهور اشاره دارد.

واقعاً باید به چنین انسانهایی غبطه خورد ، افرادی که اعتقاد به نزدیکی ظهور در آنها آنقدر بالا گرفته و راسخ است که حتی در سفر حج  نیز به انتشار و گسترش خبر مبارک و بزرگ نزدیکی ظهور  مشغولند و  آماده شدن جهان و جهانیان برای حقیقت مبارک ظهور دغدغه و آرزوی آنهاست ، امر مبارکی که در مقیاس بسیار وسیع تر ، سردار بزرگ اسلام ، مبشر بزرگ و تاریخی ، احمدی نژاد قهرمان سالهاست که آن را بشارت می دهد ، اما الحق و الانصاف امسال بعنوان حسن ختام این مجموعه 8 ساله چیز دیگری بود ، " او می آید " بشارت بشارتها و کلام آخر است ، پیچیدن رایحه بهار که آماده شدن برای استقبال را می طلبد ، حقایقی که بروشنی در آخرین کلمات آخرین سخنرانی احمدی نژاد بشارت داده شد.

..........

پ . ن :

- به چالش کشیدن وضع کنونی جهان و  نشان دادن ناکارامدی و ضعف سیستم های بین المللی کنونی و لزوم آغاز دوران جدیدی بر پایه محبت و همکاری ملتها و فروپاشی عوامل جنگ و فقر و فساد کنونی ، خلاصه کلام سخنرانی امروز دکتر بود که البته به صورت زیبایی با دلایل متین و همه فهم در معرض دید صدها میلیون انسان مشتاق در سراسر جهان قرار داده شد.

- بخش پایانی بیانات احمدی نژاد در سازمان ملل (در سال 91) :

استقرار صلح و امنیت پایدار و زندگی سعادتمند برای همه بشریت، گرچه یک ماموریت بزرگ و تاریخی، اما شدنی است. خداوند مهربان ما را در انجام آن تنها نگذاشته و آن را حتمی الوقوع داشته است چرا که خلاف آن نقض حکمت است.

او وعده داده است که مردی از جنس مهربانی، عاشق مردم و عدالت گستر مطلق و انسان کامل حضرت مهدی(عج) به همراه حضرت مسیح (ع) و صالحان می آید و با بهره گیری از ظرفیت های وجودی مردان و زنانِ شایستة همة‌ ملت ها، تأکید می کنم با بهره گیری از ظرفیت های وجودی مردان و زنانِ شایستة‌ همة‌ ملت ها جامعة‌ بشری را در رسیدن به آرمان های با شکوه و جاودانه اش راهبری خواهد کرد.

ظهور منجی آغازی دیگر، تولدی دوباره و زنده شدن مجدد است. آغاز استقرار صلح و امنیت پایدار و زندگی واقعی است.

آمدن او پایان ظلم، بداخلاقی، فقر و تبعیض و آغاز عدالت و عشق و همدلی است.

او می آید تا دوران شکوفایی حقیقی انسان و نشاط و شادمانی واقعی و پایدار آغاز شود.

او می آید تا بازدودن پرده های جهل، خرافه و تعصب و گشودن دروازه های علم و آگاهی، دنیایی سرشار از دانایی بر پا کند و زمینه مشارکت فعال و سازنده همگانی را در مدیریت جهانی فراهم سازد.

او می آید تا مهربانی و امید و آزادی و کرامت را به همه انسانها هدیه کند.

او می آید تا آدمیان طعم دلپذیر انسان بودن و شهد شیرین با انسان زیستن را تجربه کنند.

او می آید تا دست ها به گرمی در هم و قلب ها سرشار از عشق با هم و اندیشه ها پاک و هماهنگ بر هم ، در خدمت امنیت، رفاه و سعادت جامعه بشری درآید.

او می آید تا همه فرزندان سیاه، سفید، سرخ و زرد حضرت آدم (ع) را از پس یک تاریخ جدایی و فراق به خانه برگرداند و کامشان را به وصال جاودانه شیرین سازد.

ظهور منجی و مسیح و یاران صالح جهانی آنان نه از طریق جنگ و زور بلکه از مسیر بیداری اندیشه و توسعه مهر در همگان، آینده همیشه روشن بشر را با طلوع خورشید پرفروغ و بی غروب آگاهی و آزادی رقم خواهد زد و در تن سرد و یخ زده جهان شور خواهد ریخت. او بهار را به جان آدمیت و جهان بشریت هدیه خواهد کرد. او خود بهار است و با آمدنش به زمستانِ وجودِ بشرِ در  زنجیر جهل، فقر و جنگ پایان می بخشد و فصل شکفتن و شکوه انسان را فریاد می زند.

اکنون می توان رایحه خوش و نسیم روح انگیز بهار انسانها را حس کرد. بهاری که در آغاز آن هستیم اختصاص به نژاد، قوم، ملت و منطقه خاصی ندارد و به زودی همه سرزمین ها را در آسیا، اروپا، افریقا و امریکا فرا خواهد گرفت.

او بهار همة عدالت طلبان، آزادی خواهان و پیروان انبیاء الهی است. او بهار انسان است و خرمی دوران.

بیائیم همه با هم در مسیر آمدنش با همدلی و همکاری و ایجاد سازوکارهای وحدت آفرین و آرامش بخش راه بگشائیم و از فیض وجودش جانهایِ تشنة بشریت را سیراب کنیم.

زنده باد بهار، زنده باد بهار و باز هم زنده باد بهار

 

دیدگاه‌ها   

0 #28 عباس 1391-08-22 02:46
حتمأ بزودی خواهد آمد.
نقل قول کردن
0 #27 عباس 1391-08-22 02:44
بله،حتمأ بزودی خواهد آمد.
نقل قول کردن
0 #26 زنده باد بهار... 1391-07-30 01:01
دوستان خیلی مراقب باشید و خیلی مراقب باشیم تصورمان از امام عصر علیه السلام اشتباه نباشد و خدای نکرده در مقابل ایشان قرار نگیریم. کم نیستند آنها که دین را پوستین وارونه کرده اند و هرگز حقیقت دین را بر نخواهند تابید. تنها آن زمان که نور حقیقت بر چهره انسان ها بتابد معلوم خواهد شد که مردان راه چه کسانی هستند و چه کسانی فقط نقاب بر چهره داشته اند.
نقل قول کردن
+1 #25 مریم 1391-07-22 12:28
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم *-msz
نقل قول کردن
-6 #24 علی 1391-07-14 13:06
از 1 روز تا 1000000 سال دیگر می دانیم او می آید به زندگیتون برسید کار کنید بس کنید دیگه
نقل قول کردن
+2 #23 اخوی 1391-07-11 09:51
به نقل از مصطفی:
سلام علیکم
زیارت قبول برادر علی اصغر عزیز
واقعا خدا حفظش کنه این رئیس جمهور عزیز رو؛خیلی خیلی خوش حالم از این همه بشارت و البته ناراحت هم هستم به خاطر اینکه امسال سال آخر ریاست جمهوری جناب دکتر احمدی نژاد هست؛
اللهم عجل لولیک الفرج

سلام . معلوم نیست اخوی که امسال سال آخر ریاست جمهوریش باشه و اصلا معلوم نیست که بعد از احمدی نژاد رییس جمهوری باشه ! خروج معنایی داره دیگه برادر ! یکی خروج می کنه و عده ای حمایت . اگر کم بود که چه بد ولی اگر زیاد بود بهش می گن انقلاب . انقلاب آخر ، خروج وعده داده شده ، انقلاب به رهبری امام دوم . خروج سید خراسانی .
و الله اعلم
نقل قول کردن
+4 #22 ارباب حلقه ها 1391-07-11 01:36
ظهور نزدیک است!!! *-:) =))
نقل قول کردن
+4 #21 مرضیه 1391-07-10 01:28
و مردانی چون احمدی نژاد در مظلومیت کامل به سر می برند حال آنکه جز حق نمی گویند
و کسانی دم از حمایت از رهبری می زنند که خون به دل او کرده اند.
و امام خامنه ای تنها مانده است
و وای به حال ما که خوارج داعیه دار حمایت از رهبرند
و وای بر ما که مهدی هنوز نیامده است.
نقل قول کردن
+5 #20 مرضیه 1391-07-10 01:24
و می دانم که مهدی می آید
چراکه ظلم حتی در این مملکت نیز ریشه دوانده
آنجا که فردی را به جرم توهین به فائزه هاشمی زندانی کرده و به شلاق محکوم می کنند
در حالیکه همین فرد بزرگترین جرم ها را علیه نظام مرتکب شده و هر کس جای او بود
بلا شک
به اعدام محکوم بود.... و این است عدالت اسلامی در جمهوری اسلامی
نقل قول کردن
+5 #19 مرضیه 1391-07-10 01:18
سلام و درود خدا بر
مهدی
آن هنگام که می آید.

و أین الطالب بدم المقتول بکربلا
نقل قول کردن
+2 #18 ali 1391-07-09 08:53
رسیدگی به پرونده قالیباف، 3 سال زمان نیاز دارد؟!
www.sarihnews.com/siyasi/2004-----3----
شکایت هیئت دولت از محمد باقر قالیباف یکی از استثنایی ترین پرونده های قضایی کشور است. ماجرا به آنجایی بر می گردد که پس از انتخابات 88 فایل صوتی منتشر شد که حاوی اتهامات بسیار زشت اخلاقی و همچنین پاره ای سخنان ضد امنیتی علیه هیئت دولت بود.
نقل قول کردن
+7 #17 پیشنهاد 1391-07-08 18:28
با سلام
پیشنهاد میشود "تعجیل در فرج" در صلوات شمار اضافه گردد.
"صلوات شمار سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج)"
با تشکر
نقل قول کردن
+7 #16 خادم الحسین 1391-07-08 09:15
((((بهترین راه برای نزدیکتر شدن ظهور تقوا و پرهیز از گناه است))))
برای سلامتی و ظهور مولامون حضرت حجه ابن الحسن(عج) 3صلوات اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
اللهم عجل لولیک الفرج...
نقل قول کردن
+1 #15 شبرنگ 1391-07-06 22:01
به نقل از ?:


تازه نقش واقعی احمدی نژاد شروع شده.


باشه داداش یک سوال میپرسم اگر جوابم رو دادی خودم میام طرف جبهه ی شما البته من ضد رییس جمهور نیستم و اتفاقا خیلی از مواضعش رو قبول دارم ولی منظورم جبهه ی خاص شماها هستش

نقش احمدی نژاد بعد از اینکه دوره ی ریاست جمهوریش تموم بشه چه طوری میخواد اغاز بشه
خودش هم گفته بعد از این نمیخواد کار سیاسی رو ادامه بده و میره سراغ استاد دانشگاه بودن

اگر منظورتون این هست که ایشون شعیب هستن که شعیب اولا 6 سال قبل از ظهور ظهور میکنه بعدش هم حتی سال قبل از سال ظهور هم نشانه هایی داره
این رو خودتون مقاله کرده بودین که سال قبل از سال ظهور در ماه رمضان در شرق اتشی دیده میشه
میشه بگی ماه رضمون اتشی در شرق کجا بود؟
پس ما حتی در سال قبل از سال ظهور هم نیستیم
اگر سال دیگه اتشی در شرق دیده شد تازه میفهمیم وارد سال قبل از ظهور شدیم و در محرم سال بعدش باید منتظر قیام امام زمان باشیم
احمدی نژاد دو سال دیگه کجای این کشور رو گرفته که بخواد تازه نقشش شروع بشه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

والله نامرد هستید اگر فقط منفی بدید و جوابی ندید این رو میگم شاید بهتون برخورد و جواب دادید
نقل قول کردن
+2 #14 ? 1391-07-06 19:56
به نقل از شبرنگ:
برو اقا دلت خوشه
اینقدر پیله نکنید به احمدی نژاد
احمدی نژاد هم دیگه رفت .


تازه نقش واقعی احمدی نژاد شروع شده.
نقل قول کردن
-14 #13 شبرنگ 1391-07-06 18:19
برو اقا دلت خوشه
اینقدر پیله نکنید به احمدی نژاد
احمدی نژاد هم دیگه رفت .
نقل قول کردن
+18 #12 اشکانی 1391-07-06 16:28
او می آید ... انشاالله [-O
نقل قول کردن
+12 #11 علی جعفری 1391-07-06 16:20
ویدئوی سخنان رییس جمهوری در مجمع عمومی سازمان ملل - بخش نخست

film.irna.ir/NSite/FullStory/News/?Id=5695

ویدئوی سخنان رییس جمهوری در مجمع عمومی سازمان ملل - بخش دوم

film.irna.ir/NSite/FullStory/News/?Id=5696

ویدئوی سخنان رییس جمهوری در مجمع عمومی سازمان ملل - بخش سوم

film.irna.ir/NSite/FullStory/News/?Id=5697
نقل قول کردن
+14 #10 علی جعفری 1391-07-06 16:18
او می آید

او با تمام مهربانی می آید


*-msz
نقل قول کردن
+9 #9 علی 1391-07-06 16:11
پریشب خواب دیدم حضرت عیسی فوت نموده اند! شاید دلیلی باشد بر از بین رفتن دین مسیحیت و آغاز اسلام.
نقل قول کردن
+12 #8 روح اله57 1391-07-06 12:03
دكتر هوشمند ما سال گذشته در سازمان ملل فرمدند كه شايسته است دست در دست يكديگر و با تلاش براي عدالت به استقبال آنان برويم ، اما امسال فرمودند بهاری که در آغاز آن هستیم اختصاص به نژاد، قوم، ملت و منطقه خاصی ندارد و به زودی همه سرزمین ها را در آسیا، اروپا، افریقا و امریکا فرا خواهد گرفت..انشاله اين مژده سردار عزيز اسلام با وعده مسرت بخش رهبري عزيز كه چند سال گذشته فرمودند مبني بر اينكه شما جوانها دوران شكوه وعزتي را خواهيد ديد كه گذشتگان حتي در رويا هم نمي ديدند .بالاخره محقق شود وچشمان آلوده ما به جمال گل نرگس روشن شود ..
نقل قول کردن
+12 #7 مسافر 1391-07-06 10:08
است قبال از دکتر ......یادتون نره
نقل قول کردن
+12 #6 محمد 1391-07-06 07:39
به نام خدا

چشمها را باید شست جور دیگر باید دید!!!
نقل قول کردن
+20 #5 مجتبی 1391-07-06 00:05
از اقای سیحانی به خاطر گذاشتن صلوات شمار کمال تشکر را می نمایم :x
نقل قول کردن
+8 #4 علی 1391-07-05 22:29

اگه کسی بتونه فایل صوتی کل سخنرانی امروز رو بذاره اینجا ممنون میشم!
نقل قول کردن
+20 #3 مصطفی 1391-07-05 22:09
سلام علیکم
زیارت قبول برادر علی اصغر عزیز
واقعا خدا حفظش کنه این رئیس جمهور عزیز رو؛خیلی خیلی خوش حالم از این همه بشارت و البته ناراحت هم هستم به خاطر اینکه امسال سال آخر ریاست جمهوری جناب دکتر احمدی نژاد هست؛
اللهم عجل لولیک الفرج
نقل قول کردن
+22 #2 mojtaba 1391-07-05 21:42
او می اید صد البته که می اید انشا الله که خیلی زود بیاید دلمان دیگر طاقت ندارد تشنه دیدار اوست
نقل قول کردن
+19 #1 ا.و.ک. 1391-07-05 20:49
-:as
با سلام و التماس دعا
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد