رایحه ظهور

لزوم پیگیریها برای برگزاری راهپیمایی سراسری/آغاز هفته دوم خروش جهان اسلام

دشمنان در حال محک زدن واکنش مسلمانان هستند/خطر انتشار کامل فیلم

 

» ابتدای نظرات (3)

 

با سلام به همه عزیزان

جهان اسلام در حالی وارد دومین هفته قیام و اعتراض بر علیه خباثت بی نظیر دشمنان و دفاع از حریم قدسی حضرت رسول(ص) شده است که هنوز آن حرکتی که از ایران بعنوان ام القرای جهان اسلام در این مسئله انتظار می رود برآورده نشده است ، این اهانت عظیم ، حرکتی عظیم می طلبد ، حماسه در حد حماسه 9 دی و بلکه باشکوهتر از آن.

دوستانی که دغدغه انجام تکلیف در برابر اهانت بزرگ دشمنان به حضرت رسول(ص) را دارند به هر نحو ممکن برای برگزاری راهپیمایی سراسری تلاش کنند.

یکی از بهترین راهها تماس با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و درخواست برگزاری راهپیمایی سراسری می باشد.

دوستان عزیز این شماره تماس شورای هماهنگی است :

021-88954801-2

ان شاالله عزیزان هم خودشون تماس بگیرند و هم دوستان دیگر را تشویق به تماس نمایند.



باشد که به لطف ملت ایران حق حماسه ای باشکوهتر از حماسه 9 دی در دفاع از مقدس ترین چهره الهی بیافریند و رسالت تاریخی خود را در این برهه به انجام برساند.

در تماس هایی که بنده با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم و تهران داشتم ، بعد از تایید ضرورت حرکت عمومی مردم ، قول همکاری و پیگیری دادند ، اما مطمئنا این درخواست ها باید بصورت مکرر در مکرر توسط عزیزان از سراسر کشور مطرح شود تا ان شاالله بسرعت به نتیجه برسد. عزیزان همت کنند.

 


یادمان باشد که همت شیعیان لبنان ، اعتراضات حداقل یک هفته ای در به دنبال داشته است ، نکند خدای ناکرده با بی خیالی و بی تفاوتی از کنار این مسئولیت بزرگ ساده بگذریم ، که کم کاری در این مرحله بی توفیقی در مراحل بعدی را به دنبال خواهد شد.


از دوستان عزیز درخواست دارم فعلا مباحث غیرضروری را رها کنند تا تمرکز اصلی بر روی این مسئله باشد (البته اخبار و تحلیل های مهم منطقه و جهان جای خود دارد)

دوستان علاوه بر شورای هماهنگی شهر تهران که تصمیم گیرنده اصلی در برگزاری راهپیمایی سراسری می باشد ، عزیزان با شورای هماهنگی استان و شهرستان خود هم تماس بگیرند ، تا درخواست ها از طریق آنها نیز به مرکز اصلی برسد و ان شاالله نتیجه بدهد.

سیدحسن نصرالله ضمن هشدار نسبت به بسیار بسیار بسیار خطرناک بودن انتشار کامل فیلم موهن ، راهپیمایی بی نظیر دیروز لبنان را آغاز اعتراضات مداوم مسلمانان لبنان دانست.

بعد از تماس ، باید ضرورت برگزاری راهپیمایی سراسری را بتوان به خوبی تببین کرد :

1- پیام و سخنرانی ولی امر مسلمین(مدظله) که خواستار عدم حمایت و مجازات عوامل و حامیان فیلم بودند ، هنوز محقق نشده و باید تا تحقق آن راهپیمایی ها ادامه یابد.

1- لزوم ادامه فشارها برای گرفتن نتیجه

2- احتمال خطرناک انتشار فیلم بصورت کامل(این فیلم موهن 2 ساعت است که فعلا 12 دقیقه آن منتشر شده و عوامل پشت پرده آن تهدید به انتشار کامل فیلم کرده اند) و لزوم حرکت قاطع سراسری برای منصرف کردن از انتشار فیلم کامل

3- راهپیمایی یک هفته ای مسلمانان لبنان و لزوم حرکتی این چنین باشکوه در ایران

و ...

به یقین دشمنان با انتشار 12 دقیقه از فیلم 2 ساعته در حال محک زدن واکنش مسلمانان هستند و اگر پاسخ قاطعی به آنان داده نشود و حرکتی بی نظیر در سراسر جهان اسلام شکل نگیرد ، این شیاطین بی شرم و حیا در ادامه فیلم کامل را بصورت گسترده منتشر خواهند کرد که ان شاالله به لطف حق و آتشفشان خشم توده های مسلمان جرات چنین جسارتی را نخواهند یافت.



مطمئناً خروش یکپارچه ملت قهرمان ایران و خلق حماسه ای باشکوه تر از 9 دی ، علاوه بر خنثی کردن این توطئه دشمنان خبیث ، مانور بزرگی است که مانور مردمی مقدسی است که بسیاری از توطئه های پیدا و پنهان استکبار را از بین خواهد برد.

ان شاالله دهه کرامت ،به فضل الهی تجلی کرامت جاودان اهل بیت(ع) و درددانه هستی ، رسول گرامی اسلام(ص) در سراسر جهان باشد.

.............

پ . ن :

- مطرح کردن ضرورت راهپیمایی سراسری با افراد و شخصیتهای ذی نفوذ و صاحب وجهه و صاحبان رسانه های مختلف که می توانند مسئله را به نفوذی که دارند پیگیری کنند ، یکی از راههای تحقق هدف مقدس فوق است.

دیدگاه‌ها   

0 #3 محب الامام خامنه ای 1391-06-29 11:56
اقای رصد نگذارید این وهابی ها و ناصبی ها و ... به این نوع نظرات منفی بدهند
ما گفته ایم مردم بیایند بیرون از ساحت مقدس رسول خدا و امام زمان عج که به انها توهین شده دفاع کنند و بیشترین کارشان و هدفشان ظهور امام زمان و دعا برای فرجش باشد و یا صاحب الزمان یا صاحب الزمان کنند و اقا و ظهور را از خدا بخواهند ان وقت وهابی ها منفی میدهند
بر دشمنان اهل بیت لعنت

به نقل از محب الامام خامنه ای:
حالا فرض میکنیم همه به خیبانها امدیم و راهپیمائی کردیم
ایا با این کار ظهور میشود !؟
ایا دشمنان از قبیل امریکا و انگلیس و اسرائیل نابود میشودند !؟
ما منتظران و مبشران از همه مردم میخواهیم که بیرون بیاند راهپیمائی کنند بر دشمنان مرگ و لعن بفرستند اما برای فرج امام زمان دعا کنند امام زمان را بخواهند منجی عالم را صدا بزنند
در این صورت است که واقعا دشمنان یعنی امریکا و انگلیس و اسرائیل رو ... نابود میشوند با شعار که چیزی درست نمیشود همه میدانیم باید امام زمان ظهور کنند تا دشمنان نابود شوند

پس در حین این تظاهرات به فکر فرزند رسول خدا هم باشیم و برای فرجش بسیار بسیار زیاد دعا کنیم و ندای یا صاحب الزمان را به گوش همه جهانیان برسانیم و از ساحت مقدس امام زمان عج هم مانند امام هادی و رسول خدا که دفاع کردیم و میکنیم ، دفاع کنیم به سبب اهانتی که به امام زمان شده سکوت نکنیم نگذاریم بیش از این اماممان در غیبت و مظلومیت و بی کسی باشد

عجب فتنه و امتحان بزرگی با این توهین به امام زمان عج برای شیعیان جهان اغاز شده که تا به امروز متاسفانه همه در حال شکست در ، این فتنه هستند و تا به حال از این امتحان سربلند بیرون نیامده اند
نقل قول کردن
+7 #2 mojtaba 1391-06-28 22:00
خدا لعنت کند دشمنان اسلام را
بار پروردگارا فرج امام زمان (عج) را نزدیک فرما بحق محمد (ص) و آل محمد
نقل قول کردن
+6 #1 مهدی 1391-06-28 18:33
zz:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد