رایحه ظهور

بررسی راههای گسترش توجه به امام عصر(عج) و نزدیکی ظهور در جامعه / دعا برای فرج از نیمه شعبان تا شب قدر

دنیای پیچیده امروز با جذابیتها و مشغولیتهای خاص خودش ، بسیاری از ما انسانها را از امور مهم و ضروری غافل کرده و دچار روزمرگی نموده است ، یکی از این امور فوق العاده مهم که در متون اسلامی ما به کرات مورد اشاره قرار گرفته و بخش قابل توجهی از روایات اهل بیت(ع) را به خود اختصاص داده است ، امر ظهور امام زمان(عج) می باشد که عظمت و ضرورت آن کاملاً روشن است ، اما مع الاسف شاهدیم در سوطح مختلف جامعه حق این مطلب ادا نمی شود ، ایام مبارک نیمه شعبان که به لطف حق بطور عجیبی دلها به حقیقت مهدویت و ظهور توجه دارد بهترین فرصت فراهم می گردد تا این توجه  و شور و شعور مقدس به تمام طول سال گسترش یابد.

 

» ابتدای نظرات (1309)

السلام علیک یا صاحب العصر و الزمان(عج)

با سلام به همه عزیزان و تبریک میلاد فرخنده بزرگ منجی عالم بشریت ، حضرت بقیةالله (ارواحنافداه)

تجربه نشان داده است که  در طول تاریخ ، تبلیغات ، تذکرها و توجه دادنهای مکرر ، در جامعه بشری تاثیرات شگفتی را ایجاد کرده است و آن گاه که مسئله ای به خواست عمومی و باور مردمی تبدیل شده است بسرعت محقق گردیده و یا در مسیر تحقق آن گامهای بلندی برداشته شده است ، از این رو ما برآنیم تا در طی این مقاله راههای تبدیل توجه به مهدویت و نزدیکی ظهور  به خواستی عمومی را بررسی کنیم باشد که بتوانیم در راه نیل به این حقیقت مبارک قدمی برداریم.

راههای گسترش توجه به امام عصر(عج) و نزدیکی ظهور در جامعه :

1- استفاده از پناسیل عظیم رسانه های عمومی چون صدا و سیما ، خبرگزاریها ، سایتهای مطرح ، روزنامه ها

الف) گفتگو با مدیران رسانه های مذکور در صورت امکان و تشریح برنامه ، اهداف و ضرورت ها

ب) فعال کردن واسطه های مختلف برای تاثیرگذاری بر اصحاب رسانه ها و مدیران

ج) تماس تلفنی با دفاتر رسانه ها و ارائه درخواست

د) ارسال پیامک و ایمیل

2- گفتگو با سخنرانان مطرح و غیر مطرح و افراد ذی نفوذ و مداحان برای طرح بیشتر بحث ظهور و دعا برای فرج در منابر و سخنرانی ها و مداحی ها

3- گفتگو با مراکز آموزشی دولتی و غیردولتی چون دبیرستانها و دانشگاهها و مدارس راهنمایی و ابتدایی

4- تماس با مسئولان امکان عمومی چون مترو و اتوبوس های داخل شهری و شهرداری ها برای طرح بیشتر دعا برای فرج در جامعه

5- برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع مهدویت و ظهور در سطوح مختلف

6- گفتگو با مسئولان نهادهای فرهنگی چون سازمان تبلیغات ، وزارت ارشاد ، آموزش و پرورش و ...

7- صحبت با مسئولان برگزاری نمازجمعه ها

8- تکثیر و توزیع سخنرانی ها و مستندهایی با موضوع مهدویت و ظهور

9- از بین بردن ترس و شبهات برخی از عوام از ظهور ، از کثرت جنگها و کشتارها و از اینکه انسانهای گنهکار در زمان ظهور چنین و چنان خواهند شد.

10- تماس و گفتگو با کارگردانان و فیلم سازان در سطوح مختلف و تشویق آنها برای ساخت فیلم هایی با موضوع مهدویت و ظهور

11- صحبت با نویسندگان مطرح و غیرمطرح برای فعالیت بیشتر در این عرصه

12- ترویج دعاهای منتسب به امام زمان(عج) از هر راه ممکن

13- تشویق و تبلیغ به صدقه دادن برای سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان(عج)

14- انتشار پیام ها و فرمایشات ولی امرمسلمین(مدظله) و مراجع عظام پیرامون توجه به ظهور و دعای به این امر شریف

15- برپایی دعاهای ندبه و توسل و زیارت آل یاسین

16- به راه انداختن کاروانهای جمکران و حضور در فضای معنوی این مکان مقدس و دعا برای ظهور آن حضرت

17- توجه دادن جامعه به ارتباط تحولات کنونی چون تحولات سوریه و عربستان با ظهور و نزدیکی این واقعه مبارک

18- تکثیر و توزیع فواید دعا برای تعجیل در فرج و آگاه و مشتاق کردن جامعه

19- انتشار زندگی نامه عاشقان و منتظران حقیقی امام زمان(عج) از صالحان و علمای گذشته تا شهدای دفاع مقدس

20- ترویج مهدویت و توجه به ظهور و دعا برای این امر مقدس در فضای مجازی به شیوه های گوناگون چون ارسال ایمیلهای گروهی ، به راه انداختن سایت و وبلاگ ، ارائه طراحی های جذاب ، حضور در چت روم ها

21- ارسال پیامکهای گروهی با موضوع دعا برای تعجیل در فرج

22- گرفتن چله های مناسب با ایام برای دعا برای فرج

23- تهیه تی شرتها تبلیغاتی با موضوع مهدویت و ظهور

24-  گرفتن ختم قرآن و ختم صلوات و تبلیغ آن در فضای مجازی و غیرمجازی

و دهها طرح دیگر ...

و اما نیمه شعبان امسال ...

با توجه به پیام نوروزی مقام معظم رهبری(مدظله) به دعای فرج و همچنین تأکیدات ایشان بر دعای همگانی و پیام های مراجع بزرگوار، مراسم التجاء و دعای همگانی در خیابانها برگزار می شود.

همچنین بر اساس اعلام آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد، راهپیمایی مهدوی در روز نیمه شعبان از مهدیه مشهد تا حرم رضوی و همچنین دسته های دعای همگانی از حرم حضرت معصومه تا جمکران برگزار خواهد شد.

این برنامه در راستای اطاعت امر مولا صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) (اکثروا الدعا بتعجیل الفرج ...) و کلام رئیس مذهب حقه تشیع حضرت امام صادق (علیه السلام) نسبت به دعای همگانی شیعیان برای تعجیل در امر فرج و همچنین پیام های مراجع بزرگوار شیعه به خصوص آیت الله صافی گلپایگانی مبنی بر (برنامه های گسترده ، فراگیر ، همگانی در جلوت برای دعای فرج) و آیت الله وحید خراسانی در این ماه شعبان برای دعای همگانی فرج و تأکید بر فراگیر شدن فرهنگ مهدویت به مدد مولا صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه) برگزار می شود.
بر اساس این گزارش؛ آیت الله صافی گلپایگانی با صدور پیامی به مناسبت حلول ماه شعبان تأکید کردند: "... این ماه شریف، فرصتی بسیار مناسب و عزیز و شکوهمند برای دعاء و طلب فرج آل محمد صلوات الله علیهم و درخواست تعجیل در ظهور و تحقّق وعده الهی به انبیاء عظام و همه ملل و امم، مخصوصاً مستضعفان و مشتاقان روزگار آن عدل جهانی و حکومت توحیدی اسلامی و تعظیم شعائر و احیاء امر اهل بیت علیهم السلام و اعلام حیات ولایی و برنامه‌های وسیع دعائی است.

سزاوار است در سراسر این ماه، یاد و ذکر فضایل اهل بیت علیهم السلام،و معالی مقامات و درجات عالیات ایشان از زبان‌ها نیفتد، و مجالس و محافل و سخنرانی‌ها همه را به سوی عوالم قرب و کمال معنوی سوق دهند. مخصوصاً در دعا برای تعجیل فرج حضرت بقیة الله مولانا المهدی علیه السلام در تمام این ماه، همگان؛ به طور فردی و همگانی، در خلوت و جلوت، اصرار و اهتمام ویژه داشته باشند...."

آیت الله وحید خراسانی نیز اخیرا در دیدار جمعی از جوانان و خادمین عاشورای فاطمی مشهد مقدس برکات کار آنان را برشمردند و به همگان توصیه کردند که قرآن را بخوانند و به امام زمان(عج) هدیه کنند. سپس معظم له سفارش اکید نمودند که شب نیمه شعبان ساعت 11 شب همگی دست به دعا برداشته، دعای فرج را زمزمه کنند.

ایشان در این جلسه تأکید کردند:  "... اگر امسال این توفیق حاصل بشود، شب نیمه شعبان، ساعت 11، سرتاسر این مملکت دست به دعا بردارد که ان شاء الله خواهد شد و این سنت هر ساله در این مملکت اجرا می شود، در آن ساعت زنها، مردها، کوچک و بزرگ، عالم و جاهل دست به دعا بردارد، آن دعا با نفس بندگان گمنام خدا به درگاه خدا به اجابت برسد، فرج آن حضرت نزدیک شود و به حول و قوه خدا همه مشکلات دین و دنیای مردم به برکت عنایت او حل می شود.


برنامه دسته های التجا و دعای همگانی نیمه شعبان

با توجه به اینکه شب نیمه شعبان برنامه هایی در این زمینه برقرار می باشد مثل دعای همگانی 11 شب ، برنامه دسته های التجا و دعای همگانی برگرفته از احادیث اهل بیت(ع) و پیام آیت الله صافی از عصر روز نیمه شعبان تا هنگام اذان مغرب که مصادف است با شب جمعه برقرار خواهد بود. هر مسجد ، هیئت ،حسینیه و ... همانطور که در محرم و فاطمیه دسته هایی راه می اندازند، در نیمه شعبان نیز با همان دسته ها همراه با پرچم های رنگی ، شاد و مزین به نام مولا صاحب الزمان عج و ... عصر روز نیمه شعبان (15 تیر 1391 شمسی)  از محل خویش بیرون آمده و تا هنگام اذان مغرب در همان خیابانهایی که در ایام محرم و عاشورا مراسمشان را برگزار می کنند، برنامه نیمه شعبان را اجرا کنند.

 

 

دعا و درخواست ، یکی از قواعد اصلی ظهور

(چکیده سخنرانی استاد پناهيان ، مهديه تهران ، تابستان 90) :

علاوه بر اینکه رفتار و احساس و ایمان ما در نزدیک شدن ظهور تأثیرگذار است، دعای ما هم در امر فرج مؤثر است. ظهور و خروج حضرت موسی(ع) برای نجات بنی اسرائیل 170 سال جلو افتاد، به‌خاطر اینکه بنی‌اسرائیل برای این امر مهم، 40 روز دعا و تضرع کرده و ضجه زدند

امام صادق(ع) هم به ما فرموده‌اند: اگر شما نیز همین‌طور برای ظهور حضرت دعا کنید، فرج نزدیک شده و محقق خواهد شد.

می‌توان گفت شیعه در طول تاریخ هیچ‌گاه اینقدر دعای ندبه نمی‌خوانده و این می‌تواند یک علامت باشد.

یکی از این قواعد اینست که رفتار و احساسات ما در زمان ظهور تأثیر گذار است و لذا بر اساس آن می‌توان در مورد زمان ظهور اظهار نظر کرد. اگر احساسات و علاقۀ به حضرت اوج بگیرد می‌توان گفت ظهور نزدیک است  .

دعا و گریه‌های ما در فراغ حضرت، هنوز به حد کافی نرسیده است

• از سوی دیگر، علاقه و احساسات ما نسبت به حضرت هنوز آنچنان که باید باشد نیست، چرا که الآن بدون حضرت خیلی راحت داریم زندگی می‌کنیم و کمبودی هم احساس نمی‌کنیم! آیا ما می‌توانیم راجع به حضرت بگوییم: «بی همگان به سر شود، بی تو به سر نمی‌شود»؟

• البته اینکه موج اصیل توجه به حضرت در جامعه افزایش پیدا کرده است جای تقدیر دارد، ولی باید گفت این توجه و علاقه و احساسات نسبت به حضرت، اصلاً کافی نیست. این عشق و ارادتی که الآن در جامعۀ ما و بین جوانان ما نسبت به حضرت موجود است بسیار قابل تقدیر است و نسبت به گذشته هم افزایش پیدا کرده است اما هنوز کم است. علاقه‌مندان به حضرت باید علاقه و محبت خود به حضرت را به شدت افزایش دهند.

• اگر واقعاً عشق و ارادت ما به حضرت افزایش پیدا کند، چرا خداوند باید امر فرج را به تأخیر بیندازد؟ اگر واقعاً دعای مضطرانۀ ما برای ظهور حضرت افزایش پیدا کند، چرا خداوند باید به این دل‌های مشتاق، پاسخ ندهد؟

• از امام صادق(ع) نقل شده است که آنقدر برای مهدی نازنینشان اشک ریختند و مناجات کردند که اطرافیان حضرت متعجب ‌شدند و ‌پرسیدند: «در فراغ چه کسی این‌گونه گریه می‌کنید؟!» با وجود اینکه ایشان خودشان امام بودند و هنوز حضرت صاحب الزمان(ع) به دنیا نیامده بودند، اینقدر برای ایشان گریه می‌کردند و امام زمان را با لفظ «سیدی» خطاب قرار می‌دادند و می‌فرمودند: «سَيِّدِي غَيْبَتُكَ نَفَتْ رُقَادِي وَ ضَيَّقَتْ عَلَيَّ مِهَادِي وَ أَسَرَتْ مِنِّي رَاحَةَ فُؤَادِي»(غیبت طوسی/167)

کسی که خودش را آدم حساب نمی‌کند، طبیعتاً برای فرج هم دعا نمی‌کند و اگر هم دعا کند خیلی جدّی دعا نمی‌کند. می‌گوید: «مگر من می‌توانم فرج آقا را جلو بیندازم!» اصلاً باور نمی‌کند که این دعای او در عالم تأثیر دارد. این‌گونه افراد، معمولاً به همین دلیل، برای دیگران هم دعا نمی‌کنند.

• وقتی خداوند به ما دستور داده است که برای تعجیل در فرج دعا کنیم، به تعبیری از ما پرسیده است که: «نظر شما دربارۀ ظهور چیست؟» در زمان انتخابات، همۀ ما دیده‌ایم که چه تبلیغاتی صورت می‌گیرد برای اینکه به مردم گفته شود: حتی یک رأی شما هم مؤثر است و هر کس به اندازۀ خودش تأثیرگذار خواهد بود. رأی و نظر تک تک ما در مورد ظهور بسیار تعیین‌کننده است.

http://rajanews.com/detail.asp?id=92760

طرح ختم قرآن و صلوات و دعای برای فرج از نیمه شعبان تا شبهای قدر

با توجه به مقدمات فوق و ضرورت و اثرات مراسم همگانی دعا برای فرج ، گروه مبشران ظهور در نظر دارد تا از شب نیمه شعبان که خود شب قدری مسلم است تا شبهای قدر و ایام مبارک ماه مبارک رمضان که بهار قرآن و میهمانی خداوند ذوالجلال و الاکرام است طرح دعای همگانی برای تعجیل در فرج مولا صاحب الزمان(عج) را برگزار نماید. در این طرح هر یک از دوستان از لینک مربوطه به تعداد دلخواه از جزء های قرآن کریم انتخاب کرده و در طی یک هفته آن را تلاوت می نماید ،  همچنانکه عرض شد این طرح به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان(عج) و پیروزی انقلاب ملتهای مسلمان برگزار می گردد.

انتخاب جزء قرآن در لینک زیر :

http://u313.ir/index.php?option=com_rsform&Itemid=96

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #1309 alireza 1391-09-25 20:01
به احترام او از جایشان بلند شدند
نقل قول کردن
0 #1308 alireza 1391-09-25 19:57
آسمان شروع به باریدن کرد
نقل قول کردن
0 #1307 alireza 1391-09-25 19:52
به محض اینکه از خانه خارج شدم آسمان شروع به باریدن کرد
نقل قول کردن
0 #1306 alireza 1391-09-25 19:46
همین که استاد وارد کلاس شد دانشجویان به احترام او از جایشان بلند شدند
نقل قول کردن
0 #1305 alireza 1391-09-25 19:38
گذاشتن
نقل قول کردن
0 #1304 bidar 1391-09-12 20:07
☼ پایگاه بیداری (یقظان) ☼

yaghzan.ir
- سنگ تمام رئیس جمهور برای یک نفر
- مصاحبه اختصاصی «حسین قدیانی» با «دیگو آرماندو مارادونا»
- می گویند کشورهای اسلامی، عقب افتاده و فقیر و دارای بالاترین آمار جرم و جنایت اند!
- پیرو دستور اخیر رهبری به مجلس، برخی شبهه می‌کنند.
- و ...
☼ پایگاه بیداری (یقظان) ☼
نقل قول کردن
0 #1303 مجید 1391-04-29 09:55
رزکوی یار می آید نسیم باد نوروزی از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی
خورشید طلوع می کند...
بامید آنروز که ایشان بیاید و ما را جزء منتظرینش ببیند.
آمین
نقل قول کردن
-1 #1302 عبدالله 1391-04-27 14:01
طلبه سیرجانی وهمراهانش عزت مندانه از بند دادگاه ویژه روحانیت آزاد شدند+عکس و فیلم

برای ششمین بار طلبه سیرجانی و دوتن از همراهانش که برای بار دوم جلوی دادسرای ویژه روحانیت قم تحصن کرده بودند، بازداشت شدند


بلافاصله پس از این دستگیری سایر عدالتخواهان ولایتمدار فعالیت خود را در دفاع از حق و عدالت آغاز کردند.

برخی از طلاب و روحانیون عدالتخواه در مدرسه فیضیه سخنرانی کرده وبدینوسیله به دستگیری طلبه سیرجانی اعتراض نمودند.


پس از آن جمعی از یاران ولایت در مسجد بالاسر حرم حضرت معصومه(سلام الله علیها) تحصن واعتصاب غذا کردند.

....
هنوز چند ساعتی از تحصن واعتصاب غذای عدالتخواهان ولایتمدار در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها نگذشته بود که طلبه سیرجانی و همراهانشان با حضور خود در جمع متحصنین آزادی خود را عملا اعلام کردند

.....
ضمنا از این طریق از خبرنگارانی که قصد دارند در جلسات مذاکره فی مابین عدالتخواهان و مسئولین مربوطه شرکت کنند دعوت به عمل می آید.

منتظر اخبار بعدی قیام یاران ولایت باشید.

-----

دانلود فیلم سخنرانی طلبه سیرجانی در جمع متحصنین معترض به دستگیری ایشان در حرم حضرت فاطمه معصومه
در :

نقل قول:
نقل قول:
نقل قول:
نقل قول کردن
+3 #1301 سید بلوچ 1391-04-24 15:56
نقل قول کردن
+2 #1300 سید بلوچ 1391-04-24 15:53
نقل قول کردن
+2 #1299 سید بلوچ 1391-04-24 15:45
او تولد یافت جانبازی کند/میهنم ایران سرافرازی کند/او تولد یافت تا رهبر شود/ما همه عشاق،او دلبر شود.جان ما قربان تو سید علی////24تیر ماه خجسته سالروز ولادت امام خامنه ای (مدظله)برهمگان مبارک....سلامتی وجود نازنینش صلوات
(به روایتی 29 فروردین)
نقل قول کردن
+7 #1298 التماس دعای فرج 1391-04-23 15:20
به نقل از سبحان:
سلام عزیزان قسمت نظرات مقاله جدید باز نمیشه باید چه کرد

به نقل از عباس محمدی:
سلام
تو مقاله جدید امکان نظر گذاشتن برای من فراهم نیست .
لطفا راهنمایی کنید چطور میشه به بخش نظرات وارد شد .

برای بنده هم قسمت نظرات مقاله جدید باز نمیشود. چه کنم؟

برای ما که عادت کردیم به خواندن نظرات، باز نشدن صفحه نظرات خیلی سخته !
نقل قول کردن
+6 #1297 سبحان 1391-04-23 15:11
سلام عزیزان قسمت نظرات مقاله جدید باز نمیشه باید چه کرد
نقل قول کردن
+6 #1296 عباس محمدی 1391-04-23 13:27
سلام
تو مقاله جدید امکان نظر گذاشتن برای من فراهم نیست .
لطفا راهنمایی کنید چطور میشه به بخش نظرات وارد شد .
نقل قول کردن
+1 #1295 سالار 1391-04-23 00:21
به نقل از ینالیم:
ایا فاسد تر ,دروغگوتر و شیادتر ملت کنونی ایران جایی پیدا میشه ؟؟؟

البته در اسرائیل و آمریکا خیلی بد تر از این پیدا میشه. خود شما هم یکیشون!
نقل قول کردن
-2 #1294 گنهکار 1391-04-22 23:10
ای بابا!اینقدر گفتید که این یارو مرده مرده!پس کو؟؟؟؟؟؟
ما رو که کلا ناامید و بدبین کردی
نقل قول کردن
0 #1293 گنهکار 1391-04-22 23:08

دیدار مرسی با ملک عبدالله پادشاه عربستان
نقل قول کردن
+2 #1292 میلانی 1391-04-22 15:18
سلام علیکم
تصاویر سیما احتمال زنده بودن پادشاه عربستان را تقویت می کند. ظاهراً خودش بود...
نقل قول کردن
0 #1291 حبيب 1391-04-22 09:54 نقل قول کردن
+5 #1290 .! 1391-04-22 00:34
.
تهدید چاه های نفت عربستان توسط حزب الله حجاز

به گزارش شیعه آنلاین، جنبش حزب الله شبه جزیره العرب موسوم به "حزب الله حجاز" با انتشار بیانیه ای رسمی، ضمن محکوم کردن ترور آیت الله النمر توسط نیروهای امنیتی رژیم آل سعود، تهدید کردند که در آینده ای نزدیک چاه های نفت عربستان سعودی را مورد حمله قرار خواهند داد.

www.shia-online.ir/article.asp?id=24051&cat=1

در احادیث داریم که آتشی از سمت ... (که ظاهرا" حجت الاسلام کورانی اون رو به آتش گرفتن چاه های نفت عربستان تفسیر نموده ) تا مدتی خاص در آسمان دیده می شود که این از اتفاقات قبل از ظهور می باشد
بعید نیست مقدمه این اتفاق در حال اجرایی شدن باشد
نقل قول کردن
+4 #1289 u313.ir 1391-04-22 00:33
سلام برهمه ی منتظران و مبشران ظهور حضرت حجت عج

دوستان پست جدید منتشر شده اسباب کشی کنید!

زیارت وجه الله،اصلی ترین ثمره ظهور/درخواست امام زمان(عج) از شیعیان برای دعای فرج/متن ،فیلم،صوت
u313.ir/.../
نقل قول کردن
+3 #1288 علی جعفری 1391-04-22 00:31
گذری بر بیانات رهبر فرزانه انقلاب؛

بزرگترین وظیفه‌ منتظران حضرت ولی‌عصر


ما نباید فکر کنیم چون امام زمان(عج) می آید و دنیا را پر از عدل و داد می کند، امروز وظیفه‌اى نداریم؛ نه، بعکس، ما امروز وظیفه داریم در آن جهت حرکت کنیم تا براى ظهور آن بزرگوار آماده شویم.

وظیفه منتظران در عصر غیبت را بارها از زبان بزرگان شنیده ایم و البته هرچه بشنویم و عمل کنیم، باز کم است. ای بار گوشه هایی از بیانات رهبر فرزانه انقلاب را درخصوص وظیفه منتظران با هم مرور می کنیم:
1- این، آینده‌ى قطعى شماست...
2- قبل از فرج، آسایش و راحت‌طلبى و عافیت نیست!
3- حقیقت انتظار..
4- باید زمینه را آماده کنى...
5- دنیا را از عدل و داد پر مى‌کند و ظلم را ریشه‌کن مى‌سازد...
6- باید در آن جهت تلاش و کار کنیم...
7- مصداق وعده‌ی الهی...
8- خواهد رسید...
9- پیام انقلاب ما...
10- امیدى در دل بنى‌آدم...
11- تاثیر اعتقاد به ظهور حضرت...
12- زندگى بشر هم از آن‌جا به بعد است!
13- روز تحقق شعارها...
14- فقط نشستن و اشک ریختن فایده ندارد!
15- ما باید خود را براى سربازى امام زمان آماده کنیم
16- بزرگترین وظیفه‌ى منتظران...
17- یک حکومت صددرصد مردمى...
18- ناظر است و مى‌بیند!
امام زمان ناظر است و مى‌بیند.
19- این معنى انتظار فرج است...
20- دست قاهر قدرتمند الهى...

bfnews.ir/vdciruaw.t1awy2bcct.html
نقل قول کردن
+2 #1287 علی جعفری 1391-04-22 00:03
سفیر سوریه در عراق احتمالا ربوده شده

به دلیل ناکام ماندن تلاش برای برقراری ارتباط با سفیر سوریه در عراق، احتمال ربوده شدن وی از سوی گروههای مرتبط با مخالفان سوری مطرح شده است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از النشره،در پی تماس های مکرر بی نتیجه با سفیر سوریه در عراق احتمال می رود که وی از سوی افراد مسلح ربوده شده باشد.

این در حالی است که کارمندان سفارت عراق و خانواده وی نیز اطلاعی از او ندارند .

www.yjc.ir/fa/news/4019306/سفیر-سوریه-در-عراق-احتمالا-ربوده-شده

نقل قول کردن
+5 #1286 علی جعفری 1391-04-21 23:59
سفیر ایران در خصوص پیچیده تر شدن بحران سوریه هشدار داد

'محمدرضا رئوف شیبانی' سفیر ایران در سوریه روز چهارشنبه تاكید كرد كه راه حل بحران سوریه سیاسی است و هرگونه اقدامی خلاف این جهت موجب پیچیده تر شدن اوضاع می شود.

وی در دیدار با 'علی حیدر' وزیر آشتی ملی سوریه با اعلام این مطلب و تاكید بر این كه خواسته های بر حق ملت سوریه باید به دست آنان تحقق یابد، افزود: هرگونه اقدامی كه در جهت نظامی كردن و مداخله خارجی در سوریه صورت گیرد ، موجب انتقال بحران از مرزهای سوریه به خارج خواهد شد.

سفیر ایران در این دیدار كه در مقر نخست وزیری سوریه برگزار شد، همچنین آمادگی تهران را برای مشاركت در پیشبرد مذاكرات و حمایت از فعالیت وزارتخانه آشتی ملی سوریه اعلام كرد.

علی حیدر نیز در دیدار با سفیر ایران با تشریح راهبرد و راهكار وزارت آشتی ملی برای برون رفت از بحران جاری در سوریه ، بر ضرورت همكاری و رایزنی های متقابل با همه كشورهای دوست و حامی مردم سوریه و برقراری بهترین روابط با ملت های آنان تاكید كرد.

وی با اشاره به نقش سازنده و تاثیرگذار جمهوری اسلامی ایران تصریح كرد كه این وزارتخانه خواستار آشتی همه اقشار ملت سوریه و زمینه سازی مذاكرات ملی است .

وزیر آشتی ملی سوریه كه وزارتخانه متبوعش به تازگی در شمار وزارتخانه های سوریه قرار گرفته است، ضمن مخالفت با دخالت خارجی تصریح كرد كه این وزارتخانه حل مشكلات كنونی كشور با مشاركت داخلی را مبنای فعالیت خود قرار داده است.

علی حیدر وزیر آشتی ملی و 'قدری جمیل' معاون نخست وزیر و وزیر تجارت داخلی و حمایت از مصرف كننده، دو شخصیت مخالف در هیات دولت جدید سوریه محسوب می شوند.
www.irna.ir/.../خارجي
نقل قول کردن
+7 #1285 مهدی 1391-04-21 23:27
تنها مسئله ای که حاج آقا جلالی درباره جناب سمری و توقیع معروف صاحبمان به ایشان اشاره نکردند، خروج سفیانی و صیحه است!

دوستان مطمئنا قبلا رویت فرموده اند ... برای جلوگیری از تحریف تاریخ...

* * * * * * * * * * * * * *

بسم الله الرّحمن الرّحیم

یا علی بن محمد السمری! أعظم الله أجر اخوانك فیك، فانّك مَیّتٌ ما بینك و بین ستّه أیام، فاجمع أمرك و لا تُوصِ الی أحدٍ فیقوم مقامك بعد وفاتك، فقد وقعت الغیبه التّامّه فلا ظهور الاّ بعد اذن الله تعالی ذكرُهُ و ذلك بعد طول الأمد و قسوه القلوب و امتلاءِ الأرضِ جوراً و سیأتی مِن شیعتی مَن یَدّعی المشاهده، ألا فمن ادّعی المشاهده قبل خروج السّفیانی و الصّیحه فهو كذّابٌ مُفترٍ، و لا حول و لا قوّه الاّ بالله العلیّ العظیم.

بنام خدواند بخشاینده مهربان. ای علی بن محمد سمری! خداوند متعال به براداران دینی ات پاداشی عظیم درازدست دادنت، كرامت فرماید. به درستی كه تو از امروز تا شش روز دیگر وفات خواهی یافت. پس خود را آماده ساز ولی به كسی وصیت (به نیابت) مكن كه قائم مقام تو، پس از وفاتت گردد. چه این كه غیبت بزرگ آغاز گردیده است و مرا ظهوری نخواهد بود، مگر به اذن خداوند منان. ظهور من آن قدر به درازا خواهد كشید، كه دل ها را قساوت فراگیرد و زمین از جور و ستم لبریز گردد و به زودی كسانی از شیعیانم می آیند و ادعای مشاهده و دیدنم را می نمایند. آگاه باشید كه هر كس پیش از خروج سفیانی و رسیدن صیحه آسمانی، ادعای مشاهده و دیدن مرا نماید، دروغگو و افترا زننده است.


zz:
نقل قول کردن
+5 #1284 سید موسی 1391-04-21 23:24
الرئيس مرسى يصل السعودية فى أول زيارة خارجية
الأربعاء، 11 يوليو 2012 - 20:48



وصل الرئيس محمد مرسى مساء اليوم، الأربعاء، إلى مطار الملك عبد العزيز بجدة فى زيارة للمملكة العربية السعودية تستغرق يومين، يجرى خلالها محادثات مع خادم الحرمين الشريفين الملك عبد الله بن عبد العزيز وكبار المسئولين بالمملكة وتتناول العلاقات الثنائية والأوضاع فى المنطقة.

www2.youm7.com/News.asp?NewsID=729441
نقل قول کردن
+8 #1283 فانوس 1391-04-21 23:14
حجت الاسلام جلالی گفت: از سفارشات امام زمان (عج) به شیعیان یکی خواندن دعای ندبه در روزهای جمعه، عید فطر و عید قربان، دوم صدقه دادن برای سلامتی و ظهور امام زمان (عج) سوم در مجالس مربوط به امام زمان همانند مجالس امام حسین (ع) مردم پرشور شرکت کنند، چهارم دعای یا الله یا رحمان یا مقلب‌القلوب ثبت قلوبنا علی دینک، چهارم توجه دادن مردم به امر ظهور امام زمان و پنجم خواندن دعای «اللهم عرفنی نفسک، فانک ان لم تعرفنی نفسک، لم اعرف نبیک، اللهم عرفنی رسولک فانک ان لم تعرفنی رسولک لم اعرف حجتک، اللهم عرفنی حجتک فانک ان لم تعرفنی حجتک ضللت عن دینی
www.alvadossadegh.com/fa/new-news/74-1388-12-05-17-45-54/21288-1391-04-21-16-43-06.html

این سایت ادامه داد: «با این وجود، اکنون با توجه به رویارویی ایران با غرب بر سر برنامه هسته ای ایران، اشاره رهبر ایران به آخرالزمان، می تواند هشداری به رهبران غربی تلقی شود. [آیت الله] خامنه ای گفت: "موضوع امام مهدی از مهمترین مسائل است و مساله ظهور وی به روشنی در دین مقدس اسلام بیان شده است. ما باید آن را مطالعه کنیم و نسبت به آخرالزمان و ظهور مهدی هشیار باشیم....ما باید محیط را برای ظهور آماده کنیم تا ایشان تشریف بیاورند."» [آیت الله]خامنه ای گفت: "امروز ما وظیفه ای در باره ظهور داریم.....اگر ما سرباز امام زمان هستیم باید آماده باشیم. به یاری خداوند و با امدادهای غیبی او ما موفق می شویم به تمدن اسلامی در دنیا افتخار کنیم. این سرنوشت ماست...... جوانان و مومنان باید خود رابرای این حرکت عظیم آماده کنند."...
روزآنلاین در ادامه نوشت: «گزارش شده است که جزوه ای به نام "شش ماه آخر" میان نیروهای نظامی توزیع شده است .... سپاه پاسداران روز یکشنبه با هشدار به اسرائیل و آمریکا گفته است که آنها باید حدس بزنند موشک های ایران به چه کلاهکی مجهز خواهد بود.
www.alvadossadegh.com/fa/new-news/74-1388-12-05-17-45-54/21250------l--r-----.html
به گزارش فارس، فعالان انقلابی در بحرین برای برگزاری تظاهرات با عنوان "از بحرین تا قطیف یکی هستند نه دو ملت" در حمایت از شیعیان شرق عربستان فراخون دادند
www.alvadossadegh.com/fa/new-news/54-1388-05-21-17-58-34/21283-------q-----q.html
نقل قول کردن
+5 #1282 سعاح 1391-04-21 23:04
به نقل از مهدی 110:
خبر فوری
مرگ سومین شاهزاده سعودی در یک ماه اخير
www.shia-online.ir/article.asp?id=24047&cat=1

نوشته "مادر شاهزاده «عبدالعزیز بن مساعد بن عبدالعزیز» صبح امروز در سن 61 سالگی درگذشت"۔؟؟؟
نقل قول کردن
+7 #1281 مهدی 1391-04-21 23:02
به گزارش فارس، با انتشار برخی اخبار ضد و نقیض در مورد نواف الفارس سفیر سوریه در عراق، منابع سوری به شبکه ان بی ان اعلام کردند که دمشق از دیروز به دنبال تماس با سفیر خود در سوریه است اما نمی تواند با وی تماسی برقرار کند، چرا که تلفن وی خاموش است.

این منابع اعلام کردند که کارمندان سفارت نیز اطلاعی از وی و حتی خانواده اش ندارند و وی تاکنون مشاهده نشده است، آنها اعلام کردند که احتمالا وی مورد ربایش قرار گرفته است.

این در حالی است که رسانه های خبری غربی با در پیش گرفتن سناریوی ضدسوری در این زمینه مدعی هستند که نواف الفارس امروز اعلام کرده که از دولت بشار اسد جدا شده است، این رسانه‌ها البته به زمان و مکان اعلام این موضوع هیچ اشاره ای نکرده اند.

از سوی دیگر دولت عراق نیز هر گونه اطلاعی از این موضوع را رد کرده است، علی الدباغ سخنگوی دولت عراق اعلام کرد که این دولت هیچ اطلاعی در مورد این خبر ندارد.
نقل قول کردن
+7 #1280 رایحه ظهور 1391-04-21 23:01
به نقل از خودم-ضامن مرگ ریاض:
بهر حال اگه دوستان من جمله برادر جعفری عکس با کیفیتی از این دیدار مرسی و مملک عبدلله دارنف قید کنن، من هرچی تو خبرگزاری های خارجی گشتم تا الان خبری یافت نکردم

فعلا که هیچ خبری نیست
این سایت وزارت خارجه عربستانه

www.mofa.gov.sa/Pages/Default.aspx

امروز اخبار ساعت 21 فیلم دیدار پترائوس با سلمان رو نشون داد ولی از فیلم دیدار عبدالله که قطعا مهمتره خبری نبود!
نقل قول کردن
+5 #1279 سعدالدین 1391-04-21 23:01
«إِنَّ اللّهَ تَعالى هُوَ الَّذى خَلَقَ الاَْجْسامَ وَ قَسَّمَ الاَْرْزاقَ لاَِنَّهُ لَيْسَ بِجِسْم وَلا حالّ فىجِسْم«لَيْسَ كَمِثْلِهِ شَىءٌ وَ هُوَالسَّميعُ الْعَليمُ».»:
همانا خداوند متعال، كسى است كه اجسام را آفريده و ارزاق را تقسيم فرموده، او جسم نيست و در جسمى هم حلول نكرده، «چيزى مثل او نيست و شنوا و داناست».
نقل قول کردن
+5 #1278 .! 1391-04-21 22:53
.
به رصد

لینک خبر : مرگ سومین شاهزاده سعودی در یک ماه اخير

را اشتباه داده اید لینک صحیح را قرار بدهید
نقل قول کردن
+15 #1277 فانوس 1391-04-21 22:49
آخ جون،آخ جون
www.u313.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=968:1391-04-20-19-05-54&catid=93:chatrooz

مگه میشه تشییع جنازه نیاد؟!!
گفته بوم این دیدارش با پترائوس مشکوکه ،ظاهرا صوری بوده من احتمال میدم با یک بدل اومده البته برای مدت کوتاهی عکس انداختند چرا باید دیدارش با ملک عبدالله رو بر خلاف همیشه تو بوق کنند ولی در تشییع جنازه نتونستن کاری کن چون ظاهرا تابلو میشده بدله....
آخه تو تشییع جنازه ی نایف خیلی وضعش خراب بود ،با ماسک نشسته بود و گیج بود اما با پترائوس که بود خیلی سرحال و جوان بود ،تازه این موقعی هست که پزشکش گفته بود رفته تو کما !!!
نگفتم کاسه ای زیر نیم کاسه هست؟
دیدن تو تشیع جنازه ضایع میشن چون تابلو بود با ملک عبدالله اصلی با اون حال نزارش فرق می کرد .
اولین باره از مرگ یکی خوشحال میشم ،چون خیلی به مسلمانها و شیعیان و اسلام ظلم و اجحاف کرد.
خدایا این همون عبدالله روایات باشه ،علامه کورانی و آیت الله قائم مقامی و پناهیان که میگن همون هست.
پس ما تو احتمالا دوران مخفی نگه داشتن مرگ عبدالله هستیم.ان شاء الله.ان شاء اللللللللللللللللله
خدایا مرگش رو تو ایام حج بر ملا کن.الهی آمیییییییییییییین
این میتونه برای کسانی که احتمال عبدالله روایت بودنش رو میدن خوشحال کننده باشه.
خدا کنه که خودش باشه.الهی آمییییییییین.
اللهم عجل لولیک الفرج. الهی آمییییییییییییی یین.
نقل قول کردن
+6 #1276 entezar 1391-04-21 22:49
به نقل از مهدی 110:
خبر فوری
مرگ سومین شاهزاده سعودی در یک ماه اخير
www.shia-online.ir/article.asp?id=24047&cat=1


قضیه اش مشکوکه!!!!!!!!! سرشو کردن زیر آب!!!!
نقل قول کردن
+7 #1275 سعدالدین 1391-04-21 22:36
أَبَى اللّهُ عَزَّوَجَلَّ لِلْحَقِّ إِلاّ إِتْمامًا وَ لِلْباطِلِ إِلاّ زَهُوقًا، وَ هُوَ شاهِدٌ عَلَىَّ بِما أَذْكُرُهُ.»:
خداوند مقدّر فرموده است كه حقّ به مرحله نهايى و كمال خود برسد و باطل از بين رود، و او بر آنچه بيان نمودم گواه است.
نقل قول کردن
+11 #1274 سعدالدین 1391-04-21 22:33
توجّه امام مهدى(عليه السلام) به شيعيان خويش
«إِنّا غَيْرُ مُهْمِلينَ لِمُراعاتِكُمْ، وَ لا ناسينَ لِذِكْرِكُمْ، وَ لَوْ لا ذلِكَ لَنَزَلَ بِكُمُ اللاَّْواهُ، وَ اصْطَلَمَكُمُ الاَْعْداءُ. فَاتَّقُوا اللّهَ جَلَّ جَلالُهُ وَ ظاهِرُونا.»:
ما در رعايت حال شما كوتاهى نمىكنيم و ياد شما را از خاطر نبرده ايم ، كه اگر جز اين بود گرفتارى ها به شما روى مىآورد و دشمنان، شما را ريشه كن مىكردند. از خدا بترسيد و ما را پشتيبانى كنيد.
نقل قول کردن
+2 #1273 سعدالدین 1391-04-21 22:30
در كتاب دانيال نبي باب دوازدهم مطالبي ذكر شده كه مربوط به رجعت در آينده است و برخي نويسندگان آن را به رجعت در زمان حضرت مهدي (عج) نسبت داده اند و آن اينكه در آن زمان ميكائيل امر عظيمي كه ... برخواهد خاست و چنان زمان تنگي خواهد شد كه از زماني كه امتي به وجود آمده است تا امروز نبوده و در آن زمان هر يك از قوم تو كه در دفتر مكتوب يافت شود رستگار خواهد شد و بسياري از آنان كه در خاك زمين خوابيده اند بيدار خواهند شد اما اينان براي حيات جاوداني و آن به جهت خجالت و حقارت جاوداني (عهد عتيق ص 1309.)
نقل قول کردن
+9 #1272 علی جعفری 1391-04-21 22:20
به نقل از خودم-ضامن مرگ ریاض:
بهر حال اگه دوستان من جمله برادر جعفری عکس با کیفیتی از این دیدار مرسی و مملک عبدلله دارنف قید کنن، من هرچی تو خبرگزاری های خارجی گشتم تا الان خبری یافت نکردم

اگر عبدالله اصلی وجود داشت ، الآن تو بوق و کرنا می کردند که مرسی بدیدار او رفته است!

قال الصادق (ع):

من يضمن لي موت عبد الله اضمن له القائم،

هر كس مرگ عبد الله را برايم ضمانت كند، من ظهور حضرت قائم (عليه السلام) را برايش ضمانت ميكنم.


الله اعلم

نقل قول کردن
+3 #1271 جانباز از اصفهان 1391-04-21 22:06
.
باز ابر مرد صحنه افشاگری ( حجت الاسلام مسعود شفیعی کیا : کسی با نفاق فوق پیچیده در افتاد و از وضعیت دهشتناک مرکز آموزشی و پژوهشی امام خمینی حقایق تکان دهنده ای بیان داشتند) مطلب قابل تعمق دیگری نصب نموده:

تحلیلی جامع بر علل گرانی های اخیر

mshali.blogfa.com/
نقل قول کردن
+10 #1270 خودم-ضامن مرگ ریاض 1391-04-21 21:50
بهر حال اگه دوستان من جمله برادر جعفری عکس با کیفیتی از این دیدار مرسی و مملک عبدلله دارنف قید کنن، من هرچی تو خبرگزاری های خارجی گشتم تا الان خبری یافت نکردم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد