رایحه ظهور

Switch to desktop عضویت Login

پیروزی مرسی راه آزادسازی قدس شریف را گشود / مرسی: تجدید نظر در کمپ دیوید!

 

بالاخره پس از کش و قوسهای فراوان و وقت کشی های بسیار ، پس از یک و نیم سال از آغاز انقلاب اسلامی مصر و علی رغم همه ی توطئه ها ، تخریب ها ، تطمیع و تخریب و تقلب ها ، اولین ثمره عملی انقلاب آشکار شد و اسلام گرایان توانستند سکان کشتی مصر را بدست گیرند ، چیزی که دشمنان به شدت از آن وحشت داشتند ، اما به جرات می توان گفت مهمترین وجه خطرناک پیروزی اسلامگرایان مصر برای دشمنان صهیونیستی ، وجه غالب و برجسته ضداسرائیلی بودن آنها و زنده بودن آرمان آزادی قدس شریف می باشد ، حقیقتی که تحولات آتی مصر را رقم خواهد زد.

» ابتدای نظرات (1121)

السلام علیک یا بقیة الله(ع)

طی روزهای گذشته مصر تحولات عظیمی را پشت سر گذاشت و با انتخابی درخشان به مرحله ای بسیار حساس وارد شد ، شادی و سرور دهها میلیون مصری و ملتهای مسلمان خاورمیانه علی الخصوص ملت مسلمان فلسطین از سویی و وحشت و واهمه دشمنان بخصوص دشمنان صهیونیستی به تنهایی سمت و سوی این تحولات را نشان می دهد ، اما در حالی که برخی از موضع گیریهای سیاسی مبهم و گاه اجباری تاملاتی را پیرامون اصالت یا میزان خلوص حرکت اسلامی ملت مصر برانگیخته است ، ولی امرمسلمین(مدظله) از ابتدای حرکت قهرمانانه ملت مصر با نگاهی الهی و با فرمایشاتی تاییدآمیز و در عین حال هدایت کننده ، افقی امیدبخش و بسیار درخشان از حرکت انقلاب ملت مصر ترسیم کرده و فرجام آن را تحقق پیش بینی های امام راحل(ره) در مورد مصر و فلسطین برشمردند دقیقاً همان چیزی که دشمنان صهیونیستی به شدت از آن واهمه داشته و کابوس آن را در هر شبانه روز از آغاز بیداری اسلامی می دیدند :

امروز بیش از خود مسئولان فراری تونس و مسئولان مصری، اسرائیلی‌ها نگران این حوادث هستند. دشمنان صهیونیسم بیش از همه نگرانند و می‌دانند که اگر مصر از هم‌پیمانی آنها دست بکشد و در جایگاه حقیقی خود قرار بگیرد چه اتفاق عظیمی در این منطقه خواهد افتاد ، همان پیش بینی هایی که امام بزرگوار ما می کردند همان پیش‌بینی‌های تحقق پیدا خواهد کرد لذا حوادث فوق‌العاده مهم است.


http://www.inn.ir/newsdetail.aspx?id=67580

براستی چه رازی در پشت پرده تحولات مصر نهفته است که دشمنان را اینگونه نگران و دوستان را اینگونه امیدوار نموده است ، چرا مسئولان وحشت زده اسرائیلی پشت سر هم مصاحبه و سخنرانی می کنند و از لزوم پایندی مصر به معاهدات بین المللی سخن می گویند ، منظور آنها دقیقا کدام معاهده است و علت وحشت آنها چیست؟

 

حقیقت این است که امروز آغاز رویارویی جدی میان مسلمانان بخصوص مسلمانان مصر و رژیم اشغالگر قدس را باید در فروپاشی معاهده ننگین کمپ دیوید و پایان همپیمانی مصر با اسرائیل دانست ، پیمانی که از ابتدای انعقاد شیطانی خود همانند سپری محکم ، اشغالگران را محافظت کرده و پتانسیل عظیم ملتهای مسلمان برای نابودی اسرائیل را به تحلیل برد  و مصر که به علت مجاورت با فلسطین و داشتن جمعیت مسلمان انبوه و جوانان غیور و آرمانگرا بزرگترین دشمن اسرائیل به شمار می رفت به پایگاهی مطمئن برای دشمن تبدیل شد و امروز این پایگاه مهم سقوط کرده و بار دیگر در دست مسلمین قرار گرفته و به آغوش مسلمانان بازگشته است ، و البته در این میان زنده و برجسته بودن آرمان آزادی فلسطین و قدس شریف در میان ملت مسلمان مصر و جوانان حماسی آن در کنار تلاش برای رهایی از ننگ و نفرت معاهده شرم آور کمپ دیوید که به طور چشمگیری در میان جوانان و مسئولان مسلمان مصری به چشم می خورد ، همان زنگ خطری است که از مدتها پیش در مقابل گوشهای تیز شده دشمنان به صدادرآمده و در واقع ناقوس مرگ آنها را طنین انداز کرده است.

صهیونیستهای خبیث هنوز ضربه شست جوانان غیور مصری در تسخیر سفارت اسرائیل و فرار خفت بار سفیر خود را فراموش نکرده اند ، آری این سیل خروشان بزودی بسوی سرزمینهای اشغالی سرازیر خواهد شد

 

پس بیراه نیست می بینیم در شبی که مصر از شادی و سرور نمی خوابد ، غزه قهرمان نیز از شادی بیدار است و البته خواب بر چشمهای شیاطین وحشت زده تل آویو هم نیامده است!

برای درک گوشه ای از تحولات مذکور سخنان منتخب ملت مصر و رهبران حماس را در این باره مرور می کنیم :

با پیروزی محمد المرسی راه آزاد سازی قدس شریف گشوده شد.

خبرگزاری فارس: رهبر حماس در مراسم جشن مردم غزه به مناسبت پیروزی نامزد اسلام گرا در انتخابات ریاست جمهوری مصر گفت با پیروزی محمد المرسی راه آزاد سازی قدس شریف گشوده شد.

 

خبرگزاری فارس: الزهار:پیروزی مرسی راه آزادسازی قدس شریف را گشود

 

"محمود الزهار" یکی از رهبران حماس در مراسم باشکوه مردمی که شنبه شب به مناسبت پیروزی محمد المرسی نامزد اخوان المسلمون در غزه برپا شده بود این واقعه تاریخی را به همه مسلمانان جهان و به ویژه ملت مصر و فلسطین تبریک گفت.

وی طی سخنانی با اشاره به قوی تر شدن رابطه دولت حماس با ملت مصر در سایه رئیس جمهور اسلام گرای این کشور تاکید کرد: حماس مصر را به هیچ جنگی با کشورهای همسایه سوق نمی دهد و هرگز بار سنگینی برای امنیت این کشور نخواهد بود بلکه همواره حافظ مرزهای مصر و نظامیانش خواهد بود.

الزهار ادمه داد: مردم فلسطین به خدمات بسیار مصر از جمله انرژی برق و آزادی عبور و مرور در گذرگاه ها و حمایت از سوی این کشور نیاز مبرم دارد.

رهبر حماس همزمانی پیروزی محمد المرسی در انتخابات ریاست جمهوری مصر با روزی که صلاح الدین ایوبی پس از پیروزی بر صلیبی ها در سال 583 هجری در مسجد الاقصی نماز گزارد به فال نیک گرفت و گفت: این تقارن دو واقعه تاریخی نشان از این می دهد که روند آزادی قدس آغاز شده است.

رهبر حماس از همه کشورها عربی و اسلامی خواست با نظام جدید مصر رابطه خوب داشته باشند و تاکید کرد : ملت مصر که انقلابش را به پیروزی رساند قادر به حفظ انقلاب و آزادسازی سرزمین های فلسطینی از چنگ رژیم اشغالگر خواهد بود.

http://farsnews.com/newstext.php?nn=13910405000018

رئیس جمهور مصر در گفت‌وگوی تفصیلی با فارس:
نگفتم به عربستان می‌روم/ درباره کمپ دیوید تجدید نظر می‌کنیم + فایل صوتی

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور منتخب مصر اخبار منتشر شده درباره اولین سفر خارجی خود به عربستان را رد کرد و درباره عملکرد شورای نظامی گفت که این شورا حق صدور متمم قانون اساسی برای کاهش اختیارات رئیس جمهوری را ندارد.

خبرگزاری فارس: نگفتم به عربستان می‌روم/ درباره کمپ دیوید تجدید نظر می‌کنیم + فایل صوتی

 

به گزارش فارس، "نامزد اسلامگرا دیروز رسماً به ریاست جمهوری جدید مصر انتخاب شد. وی با کسب 13 میلیون و 230 هزار و 131 رأی توانست در رقابت با "احمد شفیق" نخست وزیر مبارک و وابسته به غرب به پیروزی دست یابد و اولین رئیس جمهور مصر پس از انقلاب این کشور باشد.

"محمد مرسی"، نامزد حزب آزادی و عدالت شاخه سیاسی جماعت اخوان المسلمون مصر و رئیس این حزب، عضو  سابق دفتر ارشاد جماعت اخوان است که طی سال‌های 2000 و 2005 نماینده پارلمان مصر نیز بود و مبارزاتی علیه رژیم سابق داشت. وی گزینه ذخیره جماعت اخوان المسلمون بود که پس از رد صلاحیت "خیرت شاطر" جایگزین وی شد. وی متولد 5 آگوست 1951 در روستای "العدوه" در استان الشرقیه مصر است.

 

محمد مرسی در خانواده‌ای فقیر و کشاورز به دنیا آمد و دارای سه برادر و دو خواهر است وی دارای پنج فرزند و 3 نواده است. مرسی دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی فلزات در سال 1978 از دانشگاه قاهره و دارای مدرک دکترای محافظت از موتورهای فضاپیما از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی آمریکاست که پس از فراغت از التحصیل در این دانشگاه نیز به تدریس مشغول شد.

خبرنگار خبرگزاری فارس در قاهره ساعاتی قبل از اعلام نتایج رسمی انتخابات و در بحبوبه اعتراضات گسترده مردمی در میدان التحریر که خواستار معرفی مرسی به عنوان پیروز انتخابات بودند، درباره موضوعات مختلف مصر و آینده این کشور با وی مصاحبه کرده است.

محمد مرسی در این مصاحبه به تشریح برنامه‌های دولت خود درباره روابط با کشورهای منطقه و رژیم صهیونیستی و موضوع متمم قانون اساسی و انحلال پارلمان پرداخت.

وی در این مصاحبه در پاسخ به سوالی درباره اقدام شورای نظامی در خصوص انحلال پارلمان مصر آن را در راستای هدف قرار دادن نامزد اسلامگرا دانست و گفت: انحلال مجلس الشعب(پارلمان) شخص مرا نشانه گرفته بود زیرا ژنرال‌ها که دیدند بنده به دستیابی به ریاست جمهوری نزدیک شده‌ام، سعی کردند برخی اختیارات را به نفع خود سلب کنند.

وی تصمیمات شورای نظامی در صدور مکمل قانون اساسی که با هدف محدود کردن اختیارات ریاست جمهوری صورت گرفته را رد کرد و گفت: شورای نظامی حق صدور متمم قانون اساسی را ندارد و ما این اعلامیه قانون اساسی را که اختیارات رئیس جمهور منتخب را سلب می‌کند، رد می‌کنیم.

وی در این مصاحبه خواستار تشکیل شورای انقلابی در دولت ائتلافی با حضور همه جریان‌های سیاسی این کشور شد.

مرسی خبرهای منتشر شده در خصوص اولین سفر خارجی‌اش به عربستان را رد کرد و گفت: من چنین چیزی نگفتم و تاکنون نخستین سفرهای بین‌المللی بعد از پیروزی من در انتخابات ریاست جمهوری مشخص نشده است.

نامزد اسلامگرا در این مصاحبه خواستار گسترش روابط تهران و قاهره شد و آن را باعث توازن راهبردی در منطقه دانست و تصریح کرد: این امر "توازن راهبردی" در منطقه ایجاد خواهد کرد و این مسئله بخشی از برنامه من است.

***متن کامل این مصاحبه به شرح ذیل است***

فارس: پیروزی شما در انتخابات ریاست جمهوری مصر را تبریک می‌گوییم و برای شما و ملت مصر توفیق و موفقیت دائمی را آرزومندم. در ابتدا بفرمائید نظر شما درباره انحلال پارلمان از سوی شورای نظامی چیست؟

مرسی: انحلال مجلس الشعب(پارلمان) شخص مرا نشانه گرفته بود زیرا ژنرال‌ها که دیدند بنده به دستیابی به ریاست جمهوری نزدیک شده‌ام، سعی کردند برخی اختیارات را به نفع خود از رئیس جمهور سلب کنند و این تصمیم تعدی به دموکراسی است زیرا نزدیک به 30 میلیون شهروند مصری در انتخابات پارلمانی مشارکت داشتند و حکم انحلال پارلمان در تاریخ دستگاه قضایی مصر عجولانه‌ترین حکم است زیرا پس از گذشت تقریباً یک ماه و نیم از فعالیت پارلمان صادر شد در حالی که در چنین مواردی روال طبیعی رسیدگی به چنین پرونده‌هایی 2 یا 3 سال طول می کشد.

فارس: نظر شما درباره تشکیل مجلس موسسان و متمم قانون اساسی که اختیارات رئیس جمهور را کاهش می‌دهد، چیست؟ آیا این اقدام مشروعیت دارد؟ و آیا این متمم و اجرای آن بر رئیس جمهور تحمیل شده است؟

مرسی: اول اینکه شورای نظامی حق صدور متمم قانون اساسی را ندارد و ما این متمم قانون اساسی که اختیارات رئیس جمهور منتخب را کاهش می دهد، رد می‌کنیم و در نشست خبری نیز اعلام کردیم که ما همچنان با متمم قانونی اساس تحت هر شرایطی مخالف هستیم و شورای نظامی باید فورا از قدرت سیاسی کناره‌گیری کند و ما همچنین تاکید کردیم که وارد مرحله جدیدی شده‌ایم و همه را به اتحاد و همدلی فرامی‌خوانیم. من معاونان رئیس جمهور را از افراد خارج از اخوان‌المسلمون و حزب آزادی و عدالت انتخاب خواهم کرد و همچنین نخست‌وزیر نیز یک شخصیت ملی‌گرای مستقل غیر وابسته به حزب آزادی و عدالت خواهد بود و خواهان تشکیل دولت ائتلافی برای ایجاد نهضت سازندگی کشور هستیم.

فارس: شایعاتی مبنی بر اینکه شورای نظامی می‌خواهد دوره ریاست جمهوری را به یک سال کاهش دهد وجود دارد تا اینکه بعد از یکسال انتخابات برگزار شود آیا این حرف و حدیث‌ها صحت دارد؟

مرسی: در هر صورت این سخنان صحت ندارد زیرا قانون اساسی جدید توسط مجمع منتخب موسسان که یک روز قبل از انحلال پارلمان تشکیل شد، تدوین خواهد شد و هیچ کسی هرگز نخواهد توانست انتخابات ریاست جمهوری را لغو کند.

فارس: موضوع اصلی امروز اولویت برنامه‌های شماست، شما چه برنامه‌هایی را در اولویت قرار می دهید؟

مرسی: در درجه نخست بازگرداندن امنیت به جامعه مصر، تلاش برای اعاده حقوق شهدا و مجروحان حوادث انقلابی که باعث شد بنده رئیس جمهور شوم و طبعاً تشکیل دولت ائتلافی و انتخاب معاونان رئیس جمهور است و اینها مرا در اجرای برنامه‌‌ام یاری خواهند کرد.

فارس: آیا به نظر شما بهتر نیست که به منظور حفظ دستاوردها و ارزش‌های انقلاب، شورای انقلابی به دور از بازماندگان رژیم سابق مثلا یک دادگاه انقلاب تشکیل شود؟

مرسی: اولا شورای انقلابی در دولت ائتلافی نمود پیدا می‌کند که شامل همه جریان‌های جامعه است و ما نیز در تلاش هستیم تا این امر محقق شود و اهداف انقلاب اعم از زندگی با کرامت، آزادی و عدالت اجتماعی تحقق یابد اما در خصوص دادگاه انقلاب نیز با حقوقدانان به منظور شناختن میزان فواید آن تعامل صورت خواهد گرفت و بنده گفتم که محاکمه مبارک سیاسی و احترام به دستگاه قضایی بود.

فارس: برنامه شما در خصوص روابط با کشورهای منطقه چیست؟

مرسی: برقراری روابط با همه کشورهای منطقه به منظور احیای وجود مصر در منطقه از طریق همکاری اقتصادی بین کشورهای عربی و انجام برخی اصلاحات در اتحادیه عرب به منظور فعال‌سازی نقش آن در صحنه بین‌المللی و در کنار آن حمایت از ملت فلسطین در مبارزه مشروع خود برای دستیابی به حقوقشان است.

فارس: برخی رسانه‌های خبری اعلام کرده‌اند که شما در نخستین سفر رسمی خود پس از عهده‌داری منصب ریاست جمهوری قصد دارید به عربستان سعودی سفر کنید و هدف از این سفر تقویت روابط دوجانبه است، آیا این سخنان صحت دارد؟ اگر صحت دارد چرا عربستان را انتخاب کردید؟

مرسی: من چنین چیزی نگفتم و تاکنون نخستین سفرهای بین‌المللی بعد از پیروزی من در انتخابات ریاست جمهوری مشخص نشده است و درباره سفر به عربستان نیز این موضوع پیشنهاد برخی جوانان بود نه یک برنامه رسمی.

فارس: با توجه به حمایت ایران از انقلاب مصر و خواسته‌های مردمی، نظر شما درباره روابط مصر و ایران چیست؟

مرسی: ما باید روابط طبیعی با ایران بر اساس منافع مشترک دو کشور و توسعه زمینه‌های هماهنگی سیاسی و همکاری اقتصادی را ازسر بگیریم زیرا این امر «توازن راهبردی» در منطقه ایجاد خواهد کرد و این مسئله بخشی از برنامه من است.

فارس: سیاست شما در قبال روابط با اسرائیل چگونه خواهد بود؟

مرسی: سیاست ما در قبال اسرائیل سیاست برابری خواهد بود زیرا ما در همه زمینه‌ها از آنها کمتر نیستیم و با همه در مورد بازگرداندن حقوق فلسطینیان به صاحبان آن بحث خواهیم کرد زیرا این امر بسیار اهمیت دارد و در توافقنامه کمپ دیوید نیز تجدید نظر خواهیم کرد که البته همه این موارد از طریق نهادهای دولتی و کابینه صورت خواهد گرفت زیرا من به تنهایی هیچ تصمیمی را اتخاذ نخواهم کرد.

فارس: با توجه به متمم قانون اساسی در صورت هرگونه حمله هوایی دشمن و یا حمله به مرزهای مصر شما نمی‌توانید اعلان جنگ کنید و این شورای نظامی است که در این باره تصمیم می‌گیرد و این در حالی است که شورای نظامی تضمین‌های لازم به اسرائیل در این باره داده است. چنانچه حمله هوایی و یا حمله به مرزهای مصر صورت گیرد شما چه کار خواهید کرد؟

مرسی: اگر منظور شما حمله در زمان کنونی است که من معتقدم این امر به هر صورت بعید است؛ رسانه‌های خبری سعی دارند این موضوع را با هدف ارعاب و ترساندن مردم از موضوع ریاست جمهوری بنده بزرگ‌نمایی کنند؛ اما مسئله اعلان جنگ که این هم در هر حال یک تصمیم فردی نیست و در صورت وجود مجلس الشعب باید موافقت آن درباره جنگ کسب شود و در حال حاضر نیز موافقت شورای نظامی با تصمیم جنگ ضروری است و این امر مشکلی ندارد زیرا آنها وضعیت ارتش را بهتر می‌دانند.

البته این به معنی موافقت من با متمم قانون اساسی نیست اما در هر حال بنده به تنهایی تصمیم نمی‌گیرم و من بارها تاکید کرده‌ام که با ارتش مصر اختلافی ندارم زیرا ارتش از خاک این ملت دفاع می‌کند و تمایلی ندارم در مورد تضمین‌های شورای نظامی به اسرائیل سخن بگویم زیرا هرگز در وطن‌خواهی احدی شک نمی‌کنیم و من معتقدم که شورای نظامی با وجود اشتباهاتی که دارد وطن را به مزایده نگذاشته است.

http://farsnews.com/newstext.php?nn=13910405000223

 

 

حرکت تا آزادی قدس شریف

طوفان مصر آرام نخواهد شد ، موج های خروشان یکی پس از دیگری خواهد آمد ، همانگونه که سد شورای نظامی نتوانست مانع از تحقق اراده مردم شود و جلوی این دریای خروشان را بگیرد ، نظامیان به صف شده اشغالگران در مرزها نیز نخواهد توانست مانع از حرکت طوفان مصر به سمت قدس شریف گردد ، اشغالگرانی که امروز از هر طرف در محاصره اند و محاصره ای که هر لحظه تنگ تر می شود و طوفانی که از هر نقطه از سرزمین های اسلامی به سمت قدس شریف به راه خواهد افتاد و البته پیشاپیش آنها پرچم هایی با نقش " القوه"

 

آینده از آن مستضعفان است ، مستضعفانی که یک عمر با زر و زور و تزویر  از جایگاه انسانی خود به زیر کشیده شده و استعمار گردیده اند ، تحولات کنونی خاورمیانه و جهان را باید تحقق آیات شریفه کتاب حق و اراده ی باریتعالی برای منت بر مستضعفان و خلافت آنان بر زمین دانست و اینگونه است که در طلیعه این خلافت ، پادشاهی های چندهزار ساله فرو می پاشد و برای اولین بار در تاریخ اراده حقیقی مستضعفان در جهان ساری و جاری می گردد.

آری این حقیقت درخشان بسوی تکامل خود و فراگیری خلافت مستضعفان بر جهان پیش خواهد رفت و روز به روز سنگرهای بیشتری فتح خواهد کرد هرچند در این میان شب پرستان برای تجدید حکومت شیطانی خود هرچه دارند به صحنه آورند که به فضل الهی فرجامی جز نابودی سریعتر در انتظارشان نخواهد بود.

..................

پ.ن طولانی! : به یاد پیش بینی ها خاخام بیچاره صهیونیستی افتادم که با پیش بینی این تحولات نسبت به پایان غم انگیز صهیونیستها هشدار می داد :

خاخام صهیونیست:
مسلمانان به ‏زودی برای آزادی قدس قیام می‌كنند + فیلم
یک خاخام صهيونيست اعلام كرد که ارتش اسرائيل توان شكست دادن نيم ميليون مسلمان (حزب‌الله) را نداشت؛ چگونه مي‌خواهد با ميليون‌ها مسلمان كه به‏زودي براي آزادي قدس راهي این شهر مي‌شوند، مقابله كند؟

به گزارش گرداب به نقل از فارس، يك خاخام صهيونيست چندي پيش در جمع تعدادي از جوانان صهيونيست درباره قيام قريب‌الوقوع مردم مسلمان عليه اسرائيل هشدار داد.

وي در اين سخنان كه از سوی جوانان فلسطيني در شبكه اجتماعي اينترنتي فيس بوك منتشر شده است و ترجمه آن در زير خواهد آمد، به وضوح هراسي كه به جان مقامات اسرائيلي افتاده است، به تصوير مي‌كشد و تصريح مي‌كند كه ميليون‌ها مسلمان به زودي راهي قدس مي‌شوند تا مسجدالاقصي را آزاد كنند.

ترجمه اين فيلم:
خاخام يهودي انقلاب‌هاي عربي را تشريح مي‌كند.
در پي انقلاب‌هاي عربي، ترس و نگراني درباره سرنوشت رژيم صهيونيستي بر سران و محافل اسرائيل حاكم شده است... اين فيلم را كه اين خاخام صهيونيست در آن به‌روشني ترس و وحشت خود را از پيشروي مسلمانان به سوي فلسطين، تشريح مي‌كند، مشاهده كنيد.

خاخام صهيونيست:
كاملا روشن است كه طناب دار به دور گردن ما تنگ‌تر و تنگ‌تر مي‌شود. كشورهاي اطراف ما خواستار ساختار دموكراتيك هستند ولي حقيقت اين است كه آنها مي‌خواهند از دست ديكتاتورها خلاص شوند و گمان نكنيد كه آنچه پيش خواهد آمد بهتر از اكنون خواهد بود. [انور] سادات [رئيس جمهور اسبق مصر] جاي [جمال عبد الـ] ناصر آمد و حسني مبارك جاي سادات و چون وي نخواست مانند دو رئيس جمهوري پيشين خود [مردم را] بكشد [تلاش كرد كه] خواست حكومت خود را موروثي كند [ولي مردم عليه او قيام كردند]...

جمله هشدار آميز روي فيلم: اين خاخام تلاش مي‌كند تشريح كند كه رئيس جمهوري آينده مصر نيز ديكتاتور خواهد بود... "مهـم"... اكنون به اين قسمت از سخنان اين خاخام گوش فرا بدهيد:

اي قوم يهود‌! مي‌دانيد كه منطقه اطراف ما به شدت مي‌لرزد و اگر تا الان تصور مي‌كرديد كه اين انقلاب‌ها از ما دور است و ما از دور نظاره‌گر خواهيم بود، سخت در اشتباهيد چون اگر رژيم‌ها تغيير كند و اسلامي شود، آن وقت مشكل بسيار بزرگي خواهيم داشت.

چه كسي خاطرش هست زماني‌كه گفتم "ما چه خواهيم كرد اگر ميليون‌ها مسلمان تصميم بگيرند به سوي ما پيشروي كنند". البته خوب مي‌دانيد كه گرداگرد ما نيم ميليارد مسلمان زندگي مي‌كند. مشاهده كرديد كه ارتش از مهار نيم ميليون مسلمان [حزب‌الله در جنگ 33 روزه] عاجز ماند... حال [با ميليون‌ها مسلمان] چه كنيم؟!!

در مصر ديديد كه تظاهرات مردم ميليوني برگزار شد و تعداد آنان به دو ميليون نفر رسيد. در اين تظاهرات مصري‌ها چه گفتند؟!! آنها مي‌خواهند به سوي قدس پيشروي كنند. با پاي پياده... مي‌خواهند قدس را آزاد كنند.

صحراي سينا از لحاظ جغرافيايي كمي از ما دور است ولي چه اتفاقي خواهد افتاد اگر ميليون‌ها مسلمان از كرانه ‍[باختري] و ديگر مرزها به سوي ما پيشروي كنند؟ چه خواهند گفت؟... مي‌گويند مرك بر اسرائيل سپس به سوي قدس حركت مي‌كنند و حاضرند ميليون‌ها شهيد هم بدهند. "ايـن تـازه آغـاز ماجـراست"

در انتهاي اين فيلم به تاريخ فراخوان براي قيام مردم فلسطين تحت عنوان "انتفاضه سوم فلسطين" در تاريخ يكشنبه 15 مي امسال (25 ارديبهشت) اشاره مي‌كند.
دانلود فیلم مذکور :
- طلیعه تحقق پیش بینی بزرگ امام خمینی و امام خامنه ای(مدظله)

 

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #1121 moujahed.ir 1391-04-18 20:46
پوستر مهدي(عج) و مسيح (ع) مي آيند ...

با پيامي انگليسي به مسيحيان سراسر جهان ، دوستان اگر بتونند اين كار رو نشر بدن در سايت ها و وبلاگهاشون متشكر ميشم.

امروز به نظرم يك نياز هستش كه هر چه قدر در توان داريم جذب داشته باشيم از مسلوانان و مسيحيان... با توجه به بيداري ملتها...



تصوير با كيفيت اصلي در لينك :

moujahed.ir/1391/04/14/mahdimasih/
نقل قول کردن
0 #1120 zohoor.ir 1391-04-17 15:35
ای لعنت بر مرسی و تمام خائنین عرب ولعنت بر هر کس که امید بر مرسی امثال مرسی بسته این بدتر لز مباک خواهد بود
نقل قول کردن
+4 #1119 صبح قريب 1391-04-11 15:05
باسلام

مرگ ملك عبدالله اتفاق افتاده است وبر طيق اخبار حالت اماده باش در جده كه پايتخت تابستاني شاه هست صادر شده و رفت وامد بشدت كنترل وتمام وسائل نقليه بازرسي چند باره مي شوند .اعضاي هيئت شرعي عربستان از مرگ عبدالله و كيفيت اعلام ودفن وي سخن گفته اند.امير سلمان در حال تعديل امور واعلام ولايتعهدي امير احمد ابن عبدالعزيز است و اختلافات شديدي بين متعب بن عبدالله ومحمد بن نايف دررابطه با ولايت عهدي بوجود امده است .مردم جده وحتي رياض در حالت ترس شديد از اوضاع و شدت برخورد پليس به سر مي برند و احتمال لغو عمره بالاست
نقل قول کردن
+2 #1118 دعای همگانی کلیدظهور 1391-04-11 10:49
با تشکر از همه ی مبشران و منتظران حقیقی که این راهپیمایی مهدوی روز نیمه شعبان را تبلیغ میکنند
در این 5 روز باقی مانده باید شبانه روز با صدا و سیما و اخبار ها و مثل بیست و سی و ... و خبرگزاری ها و سایت ها پیام بگذاریم و بخواهیم تا اعلام کنند به صورت همگانی تا مردم مثل 22 بهمن برای امام زمان عج هم به خیابان ها بیایند و برای فرج دعا کنند دسته های دعای همگانی مثل محرم با این تفاوت که در محرم دسته های عزاداریست اما در نیمه شعبان دسته های دعای همگانیست
به نقل از ali14:
با سلام خدمت دوستان به خصوص شما دوست عزيز
ممنون به خاطر اطلاع رساني درباره اين طرح
تا اونجايي كه تونستم براي خبرگزاري ها و سايت هاي پر بازديد پيغام گذاشتم
از ديگر دوستان هم خواهش مي كنم تمام تلاش خود را بكنند
فرصت نداريم چند روز ديگه نيمه شعبان هستش
zz:

به نقل از دعای همگانی کلیدظهور:
اقا رضا به حدود 20 خبرگزاری ایمل کردم خوبه اما اگر تو سایتاشون برید تو قسمت تماس با ما بگذارید خیلی خیلی بهتره و زودتر جواب میدن تو قسمت نظرات یکی از خبرهاشون هم بزارید خیلی عالیه
با تشکر از اقا رضا و همه ی کسانی که مثل اقا رضا واقعا فکر امام زمان عج و ظهور هستند من پیغام شما رو هم به سایت التجا دادم اون طرح 14 صلوات بعد هر نماز که احتمالا تا چند روز دیگر در سایت قرار میدهند
خانم پردیس ا شما هم همانند اقا رضا هستید من منوظرم با بی تفاوت ها بود

www.abna.ir/
www.shia-news.com/fa/news/37269
www.rajanews.com/
www.mehrnews.com/fa/
www.farsnews.com/
www.tabnak.ir/
snn.ir/
www.bornanews.ir/
www.rasanews.ir/
www.dolat.ir/
www.mashreghnews.ir/
نقل قول کردن
-7 #1117 غلام مهدی 1391-04-11 00:30
خوب نظرتون در مورد شعب چیه
یقینی بگین کیه
نقل قول کردن
+5 #1116 رایحه ظهور 1391-04-11 00:24
سلام به همه دوستان

مقاله جدید با عنوان :

فراگیری موج بشارت ظهور / نگاهی به نظرات سایتهای خبری پیرامون مرگ پادشاه عربستان



منتشر شد
نقل قول کردن
+2 #1115 علی جعفری 1391-04-11 00:19
مافياي چهار ‌برادران در آل سعود

جامعه سعودي بر اساس ساختارهاي قبيله‌اي بنيان نهاده شده و ساخت قدرت در اين كشور نيز به نحو دراماتيكي از اين ساختارها و مناسبات متاثر است.

... www.mashreghnews.ir/fa/news/132117/مافياي-چهار-‌برادران-در-آل-سعود-عکس

از سوي يک تحليلگر سعودي مطرح شد؛
تحليل علل آماده‌باش نظامی در عربستان


به دنبال انتشار خبرهایی مبنی بر وخامت حال "عبد الله بن عبدالعزیز" پادشاه عربستان و از بیم اینکه مرگ وی ممکن است به بروز ناآرامی‌ ها و تحرکات انقلابی منجر شود، نیروهای نظامی این کشور به حالت آماده باش درآمدند.

... www.mashreghnews.ir/.../تحليل-علل-آماده‌باش-نظامی-در-عربستان

از سوي رسانه‌هاي عربي مطرح شد؛
ادعاي آماده‌باش کامل نظامی در کل خاورميانه


رسانه‌هاي عربي منطقه با طرح گمانه‌زني‌هاي انحرافي درباره علل اعلام آماده‌باش در سراسر خاورميانه مدعي شده‌اند که با ساقط شدن یک جنگنده ترکیه در آب های منطقه ای سوریه از سوی پدافند هوای دمشق و تشدید احتمال حمله به این کشور، نیروهای نظامی در منطقه به حالت آماده باش کامل درآمده‌اند.

... mashreghnews.ir/.../ادعاي-آماده‌باش-کامل-نظامی-در-کل-خاورميانه
نقل قول کردن
+6 #1114 saeed 1391-04-11 00:16
بچه ها این بارون های امسال اونم تو این فصل به نظر طبیعی نمیاد .
اللهم عجل لولیک الفرج
نقل قول کردن
+4 #1113 ali14 1391-04-10 23:59
به نقل از دعای همگانی کلیدظهور:
اقا رضا به حدود 20 خبرگزاری ایمل کردم خوبه اما اگر تو سایتاشون برید تو قسمت تماس با ما بگذارید خیلی خیلی بهتره و زودتر جواب میدن تو قسمت نظرات یکی از خبرهاشون هم بزارید خیلی عالیه
با تشکر از اقا رضا و همه ی کسانی که مثل اقا رضا واقعا فکر امام زمان عج و ظهور هستند من پیغام شما رو هم به سایت التجا دادم اون طرح 14 صلوات بعد هر نماز که احتمالا تا چند روز دیگر در سایت قرار میدهند
خانم پردیس ا شما هم همانند اقا رضا هستید من منوظرم با بی تفاوت ها بود

www.abna.ir/
www.shia-news.com/fa/news/37269
www.rajanews.com/
www.mehrnews.com/fa/
www.farsnews.com/
www.tabnak.ir/
snn.ir/
www.bornanews.ir/
www.rasanews.ir/
www.dolat.ir/
www.mashreghnews.ir/

با سلام خدمت دوستان به خصوص شما دوست عزيز
ممنون به خاطر اطلاع رساني درباره اين طرح
تا اونجايي كه تونستم براي خبرگزاري ها و سايت هاي پر بازديد پيغام گذاشتم
از ديگر دوستان هم خواهش مي كنم تمام تلاش خود را بكنند
فرصت نداريم چند روز ديگه نيمه شعبان هستش
zz:
نقل قول کردن
+8 #1112 مسیر راهپیمایی ظهور 1391-04-10 23:37
به نقل از دعای همگانی کلیدظهور:
در تهران در میدان شهدا (17) شهریور برگزار می شود
....

سالهای پیش هم خیابان 17 شهریور به شدت آذین بندی میشد.

شربت هم به وفور در این خیابان توزیع میشد.

نقل قول کردن
+3 #1111 reza 1391-04-10 23:24
به نقل از دعای همگانی کلیدظهور:

اقا رضا در نظرات www.shia-news.com/fa/news/37269 و همچنین در قسمت تماس با ما شیعه نیوز فرمودید که این پیام را در پست اصلی سایتش قرار دهد ؟ دیگر دوستان چه طور ؟؟


بله در نظرات تشکر کردم و در پیام هم برایشان فرستادم

نمیدونم چرا نظرم تایید نشد ،چون همون روز که خبر رو گذاشتند تشکر کرده بودم

حالا باز هم نظر مینویسم براشون

دست شما هم درد نکنه ، اجرتون با خود آقا ان شاء الله
نقل قول کردن
+4 #1110 علی جعفری 1391-04-10 23:09
نخست وزیر سابق اسرائیل در 96 سالگی مُرد

بدرک واصل شد!

"اسحاق شامیر" نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی روز شنبه و در سن 96 سالگی در تل‌آویو درگذشت.

وی هفتمین نخست وزیر اسرائیل بوده و به مدت دو دوره در سال‌های 1983 تا 1984 و از سال 1986 تا 1992 به عنوان نخست وزیر اسرائیل فعالیت کرده است.

قرار است که شامیر روز دوشنبه طی مراسمی رسمی در کوه هرصل دفن شود.
farsnews.com/newstext.php?nn=13910410001460
نقل قول کردن
+4 #1109 علی جعفری 1391-04-10 23:01
به نقل از سید میثم_کمان نیوز:
خواهشاً به محتوای مطالب ارسالیتون دقت کنید (سلمان بن عبدالعزیز) ولیعهد عربستانه اون کسی که شما منظورتونه شاهزاده طلال الرشیده که در پاریس تبعیده

سلام
عین خبر باشگاه خبرنگاران جوان را درج کردم. yjc.ir/.../...

البته در انعکاس مطلب رعایت امانتداری را لحاظ کردم ولی حق با شماست در خبر فارس اینگونه آمده است:

...شاهزاده طلال که از سال 1980 پناهنده فرانسه شده، در پیام خود افزوده است... www.farsnews.com/newstext.php?nn=13910409000758

با تشکر از شما ، اگر باز موردی بود دوستان تذکر دهند. @};-
نقل قول کردن
+7 #1108 سید میثم_کمان نیوز 1391-04-10 22:52
به نقل از علی جعفری:
*-msz

تلاش برادر پادشاه عربستان براي براندازي رژيم آل سعود

"سلمان بن عبد العزیز" برادر پادشاه عربستان قصد دارد برای سرنگونی رژیم آل سعود ، جبهه معارضی تشکیل دهد.

برادر پادشاه عربستان در بیانیه ‌ای که آن را در پاریس منتشر کرد، آورده است :

جبهه معارض جدیدي تشكيل مي دهيم .
از امروز دیگر حکومت در عربستان موروثی نخواهد بود،‌
بیعتی و اطاعتی از آل سعود وجود نخواهد داشت!


yjc.ir/.../...



zz:[/quo
خواهشاً به مطالب ار[quote name="علی جعفری"]*-msz

تلاش برادر پادشاه عربستان براي براندازي رژيم آل سعود

"سلمان بن عبد العزیز" برادر پادشاه عربستان قصد دارد برای سرنگونی رژیم آل سعود ، جبهه معارضی تشکیل دهد.

برادر پادشاه عربستان در بیانیه ‌ای که آن را در پاریس منتشر کرد، آورده است :

جبهه معارض جدیدي تشكيل مي دهيم .
از امروز دیگر حکومت در عربستان موروثی نخواهد بود،‌
بیعتی و اطاعتی از آل سعود وجود نخواهد داشت!

و جهانیان باید که در این راه و در راه نبرد برسر تعیین سرنوشتمان و حکومت خود بر خودمان و ایجاد کشوری جدید تهی از تروریسم و ایدئولوژی و دیدگاه‌ هایش و فارغ از خشونت و نفرت از دیگران به ما کمک و از ما حمایت و پشتیبانی کند!!!

اين گزارش حاكيست ، با انتشار اخباري از وخامت حال ملك عبدلله پادشاه عربستان و حتي اعلام خبر مرگ او توسط چند خبرگزاري خارجي ، بار ديگر تنش در ميان خاندان سعودي بالا گرفت .

yjc.ir/.../...



zz:

خواهشاً به محتوای مطالب ارسالیتون دقت کنید (سلمان بن عبدالعزیز) ولیعهد عربستانه اون کسی که شما منظورتونه شاهزاده طلال الرشیده که در پاریس تبعیده
نقل قول کردن
+4 #1107 علی جعفری 1391-04-10 22:45
دو ندا در آخرالزمان!
یکی بشارت به اینکه مهدی (عج) حق است و دیگری شیطان و فلانی حق است!

به نقل از علی جعفری:
*-msz
و جهانیان باید که در این راه و در راه نبرد برسر تعیین سرنوشتمان و حکومت خود بر خودمان و ایجاد کشوری جدید تهی از تروریسم و ایدئولوژی و دیدگاه‌ هایش و فارغ از خشونت و نفرت از دیگران به ما کمک و از ما حمایت و پشتیبانی کند!!!
yjc.ir/.../...



zz:
نقل قول کردن
+4 #1106 علی جعفری 1391-04-10 22:42
*-msz

تلاش برادر پادشاه عربستان براي براندازي رژيم آل سعود

"سلمان بن عبد العزیز" برادر پادشاه عربستان قصد دارد برای سرنگونی رژیم آل سعود ، جبهه معارضی تشکیل دهد.

برادر پادشاه عربستان در بیانیه ‌ای که آن را در پاریس منتشر کرد، آورده است :

جبهه معارض جدیدي تشكيل مي دهيم .
از امروز دیگر حکومت در عربستان موروثی نخواهد بود،‌
بیعتی و اطاعتی از آل سعود وجود نخواهد داشت!

و جهانیان باید که در این راه و در راه نبرد برسر تعیین سرنوشتمان و حکومت خود بر خودمان و ایجاد کشوری جدید تهی از تروریسم و ایدئولوژی و دیدگاه‌ هایش و فارغ از خشونت و نفرت از دیگران به ما کمک و از ما حمایت و پشتیبانی کند!!!

اين گزارش حاكيست ، با انتشار اخباري از وخامت حال ملك عبدلله پادشاه عربستان و حتي اعلام خبر مرگ او توسط چند خبرگزاري خارجي ، بار ديگر تنش در ميان خاندان سعودي بالا گرفت .

yjc.ir/.../...



zz:
نقل قول کردن
+6 #1105 دعای همگانی کلیدظهور 1391-04-10 22:23
به نقل از پردیس .آ:
متاسفانه چند جا رو نگاه کردم پیداش نکردم فقط میمونه کتاب عصر ظهور که اگر اونجام نباشه دیگه نمی دونم کجا خوندم.
اما در یک کتاب چیزای جالبی پیدا کردم ..
در رمضان صیحه ای واقع شود، در شوال صدای مردان جنگی بلند شود، در ذی القعده بین قبائل فساد زد و خورد شود، در ذیحجه خونها ریخته شود و محرم چه محرمی در آن مردمان زیادی کشته شوند ،در صفر صدایی خواهد بود و در ماه ربیع قبایل با هم نزاع کنند ، پس تعجب تمام بین جمادی و رجب است ......
( البته نمی دونم اینها باید به ترتیب صورت بگیره یا نه؟)
امام صادق :پیش از آن سالی که ندای آسمانی بلند شود در رجب نشانه ایست و آن صورتی در ماه و دستی است که همه آن را می بینند
=========================================================
همواره امیدوار باشید ، در علائم حتمی هم بدا صورت میگیره ، پس هیچ زمانی جای ناامیدی نیست.
فردی از امام صادق پرسید:آیا در علائم حتمی بدا صورت میگیرد؟
امام صادق:بله
همان فرد پرسید یعنی در ظهور حجت هم ممکن است بدا صورت بگیرد؟
امام صادق: خیر اگر از دنیا یک روز باقی مانده باشد خداوند آنقدر آن روز را طولانی می کنه تا فردی از آل رسول که هم نام اوست قیام می کند و ..........

سرکار این سایت هم قرار داد همین الان
نهضت جهانی دعا برای تعجیل در فرج امام زمان (عج)

jc313.ir/.../...
نقل قول کردن
+4 #1104 علی جعفری 1391-04-10 22:22
مرسی: حامی ملت فلسطین و سوریه هستیم

پیام ما برای جهانیان صلح است ما به قوانین مصری و معاهدات بین المللی احترام می گذاریم و مصر کنونی حامی حقوق ملت فلسطین و حقوق مردم سوریه است.

خونریزی باید در سوریه متوقف شود و ما تمام تلاش خود را در این راستا به کار خواهیم گرفت.

ملت و نهادهای مصری در راستای حمایت از حقوق فلسطینی ها و اتمام تلاشهای آشتی ملی آنها تلاش می کنیم و مصری ها انقلاب خود را صادر نمی کنند و در امور ملتهای دیگر دخالتی نمی کند و اجازه دخالت کسی در امور داخلی را نیز نمی دهد.

www.asriran.com/fa/news/221286/مرسی-حامی-ملت-فلسطین-و-سوریه-هستیم
نقل قول کردن
+7 #1103 علی جعفری 1391-04-10 22:14
مرسي موضع خود را درباره تحولات سوريه اعلام کرد

رییس جمهور منتخب مصر طی یک سخنرانی در دانشگاه قاهره گفت این کشور توقف درگیری های سوریه را خواستار است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری آریا، محمد مرسی، رئیس جمهوری منتخب مردم مصر روز شنبه در سخنانی در دانشگاه قاهره گفت دولت مصر هر گونه اقدامی را برای متوقف نمودن درگیری ها در سوریه انجام می دهد.

مرسی افزود مصر جدید درگیری میان نیروهای امنیتی و مخالف سوریه را نمی پذیرد.

www.aryanews.com/Lct/fa-ir/News/20120630/20120630203807238.htm

درگیری میان نیروهای امنیتی و مخالف سوریه! :-?
نقل قول کردن
+17 #1102 دعای همگانی کلیدظهور 1391-04-10 22:12
دوستان امشب شب تولد اقا علی اکبر علیه السلام است چه بارانی عجیبی می اید در تهران و رعد و برق و ... انهم در 10 تیر !!؟؟
یا رب علی اکبر بحق علی اکبر اشف صدر علی اکبر بظهور الحجة در همین نیمه شعبان یا علی اعلی به حق حبیب ات زهرا س
نقل قول کردن
+5 #1101 پردیس .آ 1391-04-10 22:12
به نقل از پردیس .آ:

سعی می کنم اون حدیث رو پیدا کنم اگر پیدا کردم که می ذارم اگر نه که دیگران اگر این حدیث رو می دونند بذارند که دارم اشتباه می کنم یا نه؟

متاسفانه چند جا رو نگاه کردم پیداش نکردم فقط میمونه کتاب عصر ظهور که اگر اونجام نباشه دیگه نمی دونم کجا خوندم.
اما در یک کتاب چیزای جالبی پیدا کردم ..
در رمضان صیحه ای واقع شود، در شوال صدای مردان جنگی بلند شود، در ذی القعده بین قبائل فساد زد و خورد شود، در ذیحجه خونها ریخته شود و محرم چه محرمی در آن مردمان زیادی کشته شوند ،در صفر صدایی خواهد بود و در ماه ربیع قبایل با هم نزاع کنند ، پس تعجب تمام بین جمادی و رجب است ......
( البته نمی دونم اینها باید به ترتیب صورت بگیره یا نه؟)
امام صادق :پیش از آن سالی که ندای آسمانی بلند شود در رجب نشانه ایست و آن صورتی در ماه و دستی است که همه آن را می بینند
=========================================================
همواره امیدوار باشید ، در علائم حتمی هم بدا صورت میگیره ، پس هیچ زمانی جای ناامیدی نیست.
فردی از امام صادق پرسید:آیا در علائم حتمی بدا صورت میگیرد؟
امام صادق:بله
همان فرد پرسید یعنی در ظهور حجت هم ممکن است بدا صورت بگیرد؟
امام صادق: خیر اگر از دنیا یک روز باقی مانده باشد خداوند آنقدر آن روز را طولانی می کنه تا فردی از آل رسول که هم نام اوست قیام می کند و ..........
نقل قول کردن
+7 #1100 دعای همگانی کلیدظهور 1391-04-10 22:09
به به چه خبره از ظهور و دعا و امام زمان عج و ...
منتظران عزیز سایت

هم قرار داده این دسته های دعای همگانی روز نیمه شعبان را
mahdimontazar.ir/.../...
نقل قول کردن
+4 #1099 سید 1391-04-10 22:08
به نقل از سعاح:
آقای سید عزیز
خیلی ممنون۔ در حوزه های علمیه ما چند در صد اساتید این تقسیم بندی رو قبول دارند؟ چون در عمل ما می بینیم که فقه اصغر [طبق فرمایش شما] حرف اصلی رو میزند و با فقه اکبر معمولا مثل "علوم غریبه" رفتار میشود۔ من اعتقاد دارم که بعد از برپا شدن انقلاب اسلامی انبوهی از طلاب در کلام و عرفان تا بحال تربیت شده باشند ولی شاید یا خیلی متواضع هستند یا معمولا پزیرایی نمی شوند و ما از کارهای علمیشان خیلی آگاهی پیدا نمی کنیم۔

به نقل از سعاح:
آقای سید عزیز
خیلی ممنون۔ در حوزه های علمیه ما چند در صد اساتید این تقسیم بندی رو قبول دارند؟ چون در عمل ما می بینیم که فقه اصغر [طبق فرمایش شما] حرف اصلی رو میزند و با فقه اکبر معمولا مثل "علوم غریبه" رفتار میشود۔ من اعتقاد دارم که بعد از برپا شدن انقلاب اسلامی انبوهی از طلاب در کلام و عرفان تا بحال تربیت شده باشند ولی شاید یا خیلی متواضع هستند یا معمولا پزیرایی نمی شوند و ما از کارهای علمیشان خیلی آگاهی پیدا نمی کنیم۔


سلام
بله کاملا درست هست که بعد از انقلاب با ایجاد مراکز تخصصی سعی شده است خلا دیگر علوم دینی مثل کلام فلسفه اخلاق عرفان تفسیر تاریخ اقتصاد ادیان فرق و مذاهب و....برطرف شود ولی چون هنوز جزیی از دروس رسمی حوزه نیست مشکل بها ندادن به فقه اکبر هنوز به قوت خود باقی است
نقل قول کردن
+3 #1098 سعاح 1391-04-10 22:05
به نقل از سعاح:
آقای سید عزیز ...

به دوستانی که به اینجور نظرات منفی میدهند عرض مینمایم که اینها شاید خطرات جدی هستند که مهدویت رو دارند تهدید می کنند۔
نقل قول کردن
+8 #1097 دعای همگانی کلیدظهور 1391-04-10 22:05
اقا رضا اقای علی جعفری اقای محمد حسین علی اقا اقای حشمت سرکار پردیس ا و جناب سعاح و ... دیگر دوستان این سایت هم قرار داده خدا را شکر ...

zohur.net/.../
نقل قول کردن
+5 #1096 دعای همگانی کلیدظهور 1391-04-10 22:01
به نقل از دعای همگانی کلیدظهور:

اقا رضا در نظرات www.shia-news.com/fa/news/37269 و همچنین در قسمت تماس با ما شیعه نیوز فرمودید که این پیام را در پست اصلی سایتش قرار دهد ؟ دیگر دوستان چه طور ؟؟

اقا رضا ؟؟؟ و دیگر دوستان ایا این پیام را قرار دادید در شیعه نیوز که این موضوع را در پست اصلی و مخصوصی صفحه ی اول سایت درج کند !!!؟؟؟
خیلی مهم است خیلی
نقل قول کردن
+3 #1095 سعاح 1391-04-10 21:57
به نقل از سید:
سلام سعاح عزیز

منظور از فقه اصغر همان فروع دین هست یعنی...

آقای سید عزیز
خیلی ممنون۔ در حوزه های علمیه ما چند در صد اساتید این تقسیم بندی رو قبول دارند؟ چون در عمل ما می بینیم که فقه اصغر [طبق فرمایش شما] حرف اصلی رو میزند و با فقه اکبر معمولا مثل "علوم غریبه" رفتار میشود۔ من اعتقاد دارم که بعد از برپا شدن انقلاب اسلامی انبوهی از طلاب در کلام و عرفان تا بحال تربیت شده باشند ولی شاید یا خیلی متواضع هستند یا معمولا پزیرایی نمی شوند و ما از کارهای علمیشان خیلی آگاهی پیدا نمی کنیم۔
نقل قول کردن
+5 #1094 دعای همگانی کلیدظهور 1391-04-10 21:55

سایت هم اندیشی هم درج کرد
www.hamandishi.com/data.asp?lang=1&gid=33&id=133416
نقل قول کردن
+5 #1093 علی جعفری 1391-04-10 21:50
تولیت مركز جهانی حضرت ولی عصر(عج):

مهدویت باید بصورت جهانی تبلیغ شود


تولیت مركز جهانی حضرت ولی عصر(عج) با تاكید بر وظیفه حوزویان در تبلیغ مباحث مهدوی، گفت: مهدویت باید بصورت جهانی تبلیغ شود.

حجت الاسلام 'سید محمود بحرالعلوم میردامادی' روز شنبه در حاشیه چهارمین نشست 'دهه مهدویت و رویكرد اطلاع رسانی در دنیای مجازی' افزود: مهدویت مربوط به یك كشور، مسلمانان یا شیعه نیست، بلكه در بحث مهدویت موضوع رستگاری، صلح و آرامش مردم جهان مطرح است.

وی تاكید كرد: مبلغان باید از تمام ابزارهای تبلیغی روز استفاده كنند و به تبیین كامل مفهوم مهدویت در میان ملل مختلف بپردازند.

وی با بیان اینكه سرمایه تبلیغ مهدویت معرفی دین اسلام است، افزود: دین اسلام بدون امام زمان(عج) كامل نیست و اگر می خواهیم جهان از عطر اسلام بهره مند شوند، باید برای قبول حق زمینه سازی كنیم.

استاد حوزه علمیه با بیان اینكه باید تلاش كنیم این مكتب را كه بر پایه اعتدال و دوری از هرگونه افراط و تفریط بنا نهاده شده برای جهانیان معرفی كنیم، تصریح كرد: اگر دین بصورت صحیح ارایه شود و دولتها در تبلیغ دین مانع ایجاد نكنند، گرایش به اسلام در میان سایر ملل افزایش می یابد و زمینه ظهور امام زمان مهیا می شود.

بحرالعلوم همچنین بر ضرورت معرفی كامل اسلام به جامعه مسیحیت تاكید و بیان كرد: تاریخ و تجربه نشان داده كه قلوب مسیحی ها برای قبول حق مهیاست و ما با مسیحیت در اعتقادات اشتراكهایی داریم.

مركز جهانی حضرت ولی عصر(عج) از 25 سال پیش تاكنون با هدف نشر معارف اهل بیت(ع) و شرح كلمات و آثار امام زمان و مبارزه با تهاجم فرهنگی و انحرافات عقیدتی فعالیت می كند.

www.irna.ir/NewsShow.aspx?NID=80207906
نقل قول کردن
+4 #1092 دعای همگانی کلیدظهور 1391-04-10 21:47
به نقل از reza:
خب عزیز دل برادر من هم برای همین میگم به سایت کل بزرگان دینی فرستاده بشه دیگه

شاید من از طرف خودم به مرجعی این پیشنهاد رو بفرستم ، دفترش نخونده رد کنه ولی وقتی اسم ایت الله صافی میاد حداقل یکبار میخوننش و احتمالش هست همکاری کنند و ایشان هم شاگردان و طلاب زیر دست خودشون رو مامور اجرای این طرح در اون منطقه قرار بدند

بعدش هم من فکر میکنم ان شاء الله بعد از موفقیت آمیز بودن این طرح باید کاری کنیم طرح به هر پنجشنبه بعد از ظهر ادامه پیدا کند

البته این کار سختی است و به همین سادگی ها نیست ولی اگر برنامه های درست مدون شود ، ان شاء الله این و یا بهتر و بیشتر از این هم محقق میشود

احسنت کار خوبی است
ان شاالله که با دعای همگانی این پنج شنبه نیمه شعبان شب جمعه حضرت کنند اما این طرح انشا الله تا ظهور حضرت ادامه پیدا میکند به نقل از سایت التجا اولین و تنها سایت تخصصی دعای همگانی فرج به این صورت
نقل قول کردن
+8 #1091 reza 1391-04-10 21:47
از حالا باید به فکر ادامه این طرح پس از نیمه شعبان و با قوت بیشتر و جامعیت و فراگیری بیشتر بود

نقل قول کردن
+6 #1090 علی جعفری 1391-04-10 21:45
خودسوزی بیکار انگلیسی مردم را به تظاهرات واداشت

بیکاران و حامیان حقوق شهروندی امروز در شهر بیرمنگام و در برابر مرکز کاریابی که یک بیکار انگلیسی در آن خودسوزی کرده بود، تظاهرات خواهند کرد.
www.farsnews.com/newstext.php?nn=13910410001206
نقل قول کردن
+2 #1089 دعای همگانی کلیدظهور 1391-04-10 21:45
به نقل از دعای همگانی کلیدظهور:
اقا رضا و دیگر عشاق مولای غریب و مظلوم یک خبرگزاری دیگر بعد از شیعه نیوز www.shia-news.com/fa/news/37269
درج کرد این خبر فوق فوق مهم را که برای اولین بار در تاریخ تشیع در این 1170 سال غیبت در حال اتفاق افتادن است اما نمیدانم چرا هم این دوستان در اینجا هم این سایت این قدر بی تفاوت است !؟
در قسمت [(عکسها به علت ویروسی بودن حذف شد)]
www.jamnews.ir/NSite/FullStory/News/?Id=92142&Serv=17
در قسمت مهمشم قرار داده خدا خیرشون بده
دوستان تبلیغات داره جواب میده اقا رضا باید تا میتونیم با خبرگزاری ها مکاتبه کنیم

جناب رصد عزیز مبشران و منتظران از شما توقع دارند که نظرات غیر از امام زمانی و ظهور و دعای همگپانی برای ظهور و وظایف منتظران برای ظهور و ... را حذف کنید میدانیم که کاری سختی است و شما هم مشغله زیاد دارید اما ای کاش کمک بگیرید از دیگر همکارانتان زحمت شما زیاد است اما اجرتان با الله
نقل قول کردن
+2 #1088 reza 1391-04-10 21:43
به نقل از دعای همگانی کلیدظهور:
نه متاسفانه روی پیام ایشان کم کار شده است روی قسمت دعای همگانی در جلوت یعنی در خیابا ها فقط سایت التجا کار کرده و بس و دیگر سایت ها و وبلاگ ها هم از روی همین سایت برداشته اند مثل شیعه نیوز و جام نیوز و ...


خب عزیز دل برادر من هم برای همین میگم به سایت کل بزرگان دینی فرستاده بشه دیگه

شاید من از طرف خودم به مرجعی این پیشنهاد رو بفرستم ، دفترش نخونده رد کنه ولی وقتی اسم ایت الله صافی میاد حداقل یکبار میخوننش و احتمالش هست همکاری کنند و ایشان هم شاگردان و طلاب زیر دست خودشون رو مامور اجرای این طرح در اون منطقه قرار بدند

بعدش هم من فکر میکنم ان شاء الله بعد از موفقیت آمیز بودن این طرح باید کاری کنیم طرح به هر پنجشنبه بعد از ظهر ادامه پیدا کند

البته این کار سختی است و به همین سادگی ها نیست ولی اگر برنامه های درست مدون شود ، ان شاء الله این و یا بهتر و بیشتر از این هم محقق میشود
نقل قول کردن
+3 #1087 خادم الرضا 1391-04-10 21:42
به نقل از شیعه / منتظر:
جوان های ایرانی زمینه ساز ظهور

آیت الله محمد ناصری چهره نام آشنا در محافل مهدوی:

چند جمله ای راجع به جوان های ایرانی که زمینه ساز ظهور حضرت بقیة الله هستند صحبت می کنم . دلیل بر این مدعی که جوان های ایرانی زمینه ساز ظهور حضرت بقیة الله هستند آیات متعدد قرآن و روایات متعددی است که از نبی اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) نقل شده است .
این روایات را هم اهل سنت نقل کرده اند و هم علمای شیعه .
یکی از این آیات، آیه 38 از سوره محمد (ص) است که می فرماید: «و ان تتولوا یستبدل قوما غیرکم » .

مضمون آیه این است: اگر شما پشت کردید، منحرف شدید و احکام اسلام را پشت سر انداختید یک عده در آخرالزمان می آیند و به این احکام و ضوابط الهی عمل می کنند . «و ان تتولوا» اگر شما به اسلام و قرآن و نبی اکرم و ولایت پشت کردید «یستبدل قوما خیرکم » بدل آورده می شود عوض شما یک عده ای غیر شما که آنها هم در همین منظومه زندگی می کنند .

موقعی که این آیه نازل شد عرض شد یا رسول الله آن اشخاصی که بعد از ما می آیند و بدل و عوض ما هستند و آنها به احکام اسلامی می گروند چه کسانی هستند؟
موقعی که این سؤال از نبی اکرم (ص) شد، سلمان پهلوی ایشان نشسته بودند . حضرت دست گذاشتند روی زانوی سلمان و فرمودند: قوم ایشان .
سلمان فارسی ایرانی بود .

سلام و درود خدا بر منتظران حقيقي مولايمان صاحب الامر روحي فدا..
دوستان مي خواهيد به اين آيات ايمان كامل بياوريد و به احاديث آن يقين كنيد يك سفر زيارتي به عتبات تشرف داشته باشيد به يقين مي رسيد كه ايراني ها داراي حب فاطمي و حسيني و ادب فراوان در محضر ولي خدا هستند و حقاٌ اين آيات و روايات در وصف ايراني ها هست ...
آنوقت متوجه خواهيد شد كه عرب در لشگر امام چرا همچون نمكا در غذا هستند ...
وَضَرَبَ اللّهُ مَثَلًا قَرْيَةً كَانَتْ آمِنَةً مُّطْمَئِنَّةً يَأْتِيهَا رِزْقُهَا رَغَدًا مِّن كُلِّ مَكَانٍ فَكَفَرَتْ بِأَنْعُمِ اللّهِ فَأَذَاقَهَا اللّهُ لِبَاسَ الْجُوعِ وَالْخَوْفِ بِمَا كَانُواْ يَصْنَعُونَ ﴿۱۱۲﴾ سوره ۱۶: النحل - جزء14

والعاقبه للمتقين @};-
نقل قول کردن
+2 #1086 دعای همگانی کلیدظهور 1391-04-10 21:40
به نقل از reza:
اگر پیام ایشان به گوش همه ائمه جمعه و یا مراجع در سراسر کشور رسیده است ، خب پس چه عالیست

نه متاسفانه روی پیام ایشان کم کار شده است روی قسمت دعای همگانی در جلوت یعنی در خیابا ها فقط سایت التجا کار کرده و بس و دیگر سایت ها و وبلاگ ها هم از روی همین سایت برداشته اند مثل شیعه نیوز و جام نیوز و ...
نقل قول کردن
+3 #1085 سید 1391-04-10 21:38
به نقل از سید:
سلام سعاح عزیز

منظور از فقه اصغر همان فروع دین هست یعنی شامل نماز روزه خمس زکات حج جهاد امر به معروف نهی از منکر تولی تبری که علم فقه اصطلاحی عهده دار ان است و به عالم به علم احکام یا فقه اصطلاحی مجتهد می گویند

منظور از فقه اکبر همان اصول دین هست یعنی شامل توحید عدل نبوت امامت و معاد و علم کلام عهده دار این علم هست و معارف مهدویت زیر شاخه ای از بحث امامت می باشد

حال برنامه اصلی حوزه های علمیه سالهاست بر محور فقه اصغر است و یک طلبه برای مجتهد شدن نیازی به تبحر در سایر رشته های دینی از جمله کلام ندارد و فقر معارف مهدویت بین طلاب علوم دینی به دلیل ضعف نظام اموزشی حوزه و فقه محور بودن ان کاملا مشهود است و این درد بزرگی برای حوزه های ماست ان شاء الله که روزی برطرف شود

مهدوی باشید


تصحیح شد
نقل قول کردن
+2 #1084 دعای همگانی کلیدظهور 1391-04-10 21:38
به نقل از reza:
من برای ستاد اقامه نماز

برای سایت پاسخگویی

سایت حوزه علمیه قم

برای مرکز مهدویت حوزه علمیه

برای تبیان

برای سایت ایت الله ناصری

برای چند جای دیگه که به ذهنم میرسید میتونه کمک کنه فرستادم

امیدوارم دوستان دیگه هم همیاری کنند

اجر همه با خود حضرت ان شاء الله


اقا رضا در نظرات www.shia-news.com/fa/news/37269 و همچنین در قسمت تماس با ما شیعه نیوز فرمودید که این پیام را در پست اصلی سایتش قرار دهد ؟ دیگر دوستان چه طور ؟؟
نقل قول کردن
+4 #1083 reza 1391-04-10 21:36
به نقل از دعای همگانی کلیدظهور:

پیام ایت الله صافی کافی و حجت است بریا دعای همگانی در خیابان ها www.saafi.net/fa/node/6977

اين ماه شريف، فرصتي بسيار مناسب و عزيز و شكوه‌مند براي دعاء و طلب فرج آل محمد صلوات الله عليهم و درخواست تعجيل در ظهور و تحقّق وعده الهي به انبياء عظام و همه ملل و امم، مخصوصاً مستضعفان و مشتاقان روزگار آن عدل جهاني و حكومت توحيدي اسلامي و تعظيم شعائر و احياء امر اهل بيت عليهم السلام و اعلام حيات ولايي و برنامه‌هاي وسيع دعائي است.
سزاوار است در سراسر اين ماه، ياد و ذكر فضايل اهل بيت عليهم السلام،و معالي مقامات و درجات عاليات ايشان از زبان‌ها نيفتد، و مجالس و محافل و سخنراني‌ها همه را به سوي عوالم قرب و كمال معنوي سوق دهند. مخصوصاً در دعا براي تعجيل فرج حضرت بقية الله مولانا المهدي عليه السلام در تمام اين ماه، همگان؛ به طور فردي و همگاني، در خلوت و جلوت، اصرار و اهتمام ويژه داشته باشند.
لطف الله صافي
شعبان المعظم 1433



اگر پیام ایشان به گوش همه ائمه جمعه و یا مراجع در سراسر کشور رسیده است ، خب پس چه عالیست
نقل قول کردن
+3 #1082 سید 1391-04-10 21:36
به نقل از سعاح:
آقا سید سلام
لطف کنید بطور اختصار تفاوت بین فقه اصغر و فقه اکبر رو برای امثال بنده بیان فرمایید۔ آیا فرق بین هردو در مورد وسعت موضوعات هست یا در عمق آن۔ ممنون


سلام سعاح عزیز

منظور از فقه اصغر همان فروع دین هست یعنی شامل نماز روزه خمس زکات حج جهاد امر به معروف نهی از منکر تولی تبری که علم فقه اصطلاحی عهده دار ان است و به عالم به علم کلام یا فقه اصطلاحی مجتهد می گویند

منظور از فقه اکبر همان اصول دین هست یعنی شامل توحید عدل نبوت امامت و معاد و علم کلام عهده دار این علم هست و معارف مهدویت زیر شاخه ای از بحث امامت می باشد

حال برنامه اصلی حوزه های علمیه سالهاست بر محور فقه اصغر است و یک طلبه برای مجتهد شدن نیازی به تبحر در سایر رشته های دینی از جمله کلام ندارد و فقر معارف مهدویت بین طلاب علوم دینی به دلیل ضعف نظام اموزشی حوزه و فقه محور بودن ان کاملا مشهود است و این درد بزرگی برای حوزه های ماست ان شاء الله که روزی برطرف شود


مهدوی باشید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

» ابتدای نظرات (1121)