رایحه ظهور

محاصره خانه عنکبوت و شمارش معکوس برای فروپاشی/ یوم النکبه طلیعه شکستن مرزهای اسرائیل!

مبارزه میان حق و باطل ، اینک به حساس ترین مرحله ی تاریخی خود رسیده است ، از سویی با وقوع بیداری اسلامی و قیام مستضعفان در بخش قابل توجهی از جهان ، جبهه حق قدرت و نفوذ خود را تا حد زیادی گسترش داده و از سویی دیگر با ضعف روزافزون جبهه باطل و شکستهای پی در پی و بحران اقتصادی شدید، دشمنان بر دوراهی اتخاذ تصمیمی سرنوشت ساز قرار گرفته اند ، ورود به فاز نظامی گسترده و بازگرداندن جهان به دهها سال قبل ، و البته چرایی این تصمیم را باید در یک حقیقت مبارک جستجو کرد ، آغاز فروپاشی اسرائیل بعنوان پایتخت امپراطوری بزرگ شیطان. در سالروز یوم النکبه به بررسی این حقیقت بزرگ می پردازیم.

» ابتدای نظرات (1930)
این روزها در آستانه سالروز یوم النکبه ، فرصتی دیگر دست داد تا بار دیگر به اصلی ترین موضوع جهان اسلام ، یعنی فتح قدس که آرمان بزرگ ملتهای مسلمان است ، بپردازیم.
همانگونه که شاهد بودیم سال گذشته در چنین روزهایی حماسه ای بزرگ از سوی جوانان ملتهای مسلمان شکل گرفت و بفرموده ولی امر ملسمین(مدظله) مرزهای رژیم اشغالگر قدس برای اول بار در طول تاریخ توسط جوانان شهادت طلب مسلمان شکسته شد که معظم له این واقعه ی بی نظیر را طلیعه تحقق وعده الهی برای امت اسلامی برشمردند که بنا بر روایات با فتح قبله اول مسلمین و بالاجبار با فروپاشی اسرائیل غاصب همراه خواهد بود.
برای اینکه بتوانیم بخشی از ابعاد مختلف این فروپاشی که از مدتها قبل آغاز شده و اینک با در محاصره قرار گرفتن اسرائیل در طوفان ملتهای مسلمان به مرحله نهایی خود رسیده است را درک کنیم ، توجه شما را به مقاله جذاب زیر جلب می نماییم :
آیا رژیم صهیونیستی در محاصره قرار گرفته است؟ آیا شمارش معکوس فروپاشی این رژیم آغاز شده است؟ سیاست داخلی و خارجی رژیم صهیونیستی دستخوش چه تغییراتی شده است. حمله به ایران چه نتیجه­ای برای این رژیم به دنبال خواهد داشت؟ برای روشن شدن سوالات فوق با گزارش ویژه مشرق همراه شوید.
 پس از تشکیل غاصبانه رژیم صهیونیستی (دولت اسرائیل) در کشور فلسطین از سال 1948 تا به حال، تمامی قدرت­های شرق و غرب به خصوص آمریکا همواره حامی و پشتیبان این لکه سرطانی در منطقه خاورمیانه بودند تا بتوانند بواسطه حضور رژیم صهیونیستی­ در این منطقه مهم و استراتژیک، سلطه و حضور خود را استحکام ببخشند و کشورهای اسلامی را تحت کنترل سیاست­های استعماری خود قرار دهند.

به دنبال انقلاب اسلامی مردم ایران، تشکیل حزب الله لبنان، تشکیل حماس، روی کار آمدن بشار اسد در سوریه و بالاخره بیداری اسلامی در کشورهای عربی به خصوص در خاورمیانه، لکه سرطانی به نام اسرائیل در محاصره قرار گرفته و شماره معکوس برای فروپاشی این رژیم نسبت به قبل تندتر شده است به گونه­ای که "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس رؤسای سازمان­های یهودی در آمریکا می­گوید[1]: اسرائيل با دريايي از مشکلات محاصره شده است چگونه بايد از خود دفاع کند؟ ما غير از دفاع، نيازهاي ديگري هم داريم! ما نيازهاي اجتماعي، آموزشي و بهداشتي داريم چگونه بودجه اين نيازها را تامين خواهيم کرد؟

نتانیاهو در قسمت دیگری از نگرانی­های خود به اقتصاد شکننده این رژیم اشاره کرده و می­گوید[2]: لرزه­هاي اقتصادي در اطراف اسرائيل وجود دارد و بازارهاي صادرات اسرائيل آسيب ديده اند! بازارهاي صادراتي اسرائيل در اروپا درحال گسترش نيستند درحاليکه اروپا بازار اول صادراتي ما است. ما خيلي کوچک هستيم و اقتصاد ما کوچک است!

در این بین، ایران به عنوان یکی از مهم­ترین عوامل پریشان کننده رؤیای گسترش اسرائیل از بحر تا نهر در آمده است به گونه­ای که "مناخیم بگین" ششمین نخست­وزیر این رژیم، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی می­گوید[3]: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، روزهای تیره و تاری در انتظار اسرائیل است و نتانیاهو به عنوان سیزدهمین نخست­وزیر این رژیم می­گوید[4]: مشکلی که در حال حاضر اسرائیل از آن رنج می­برد وجود ایران هسته­ای در منطقه است و دیگر اینکه بعد افق بهار عربی به سمت انقلاب اسلامی ایران در حال حرکت است.

شاید آخرین اظهارات بنیامین نتانیاهو در کنفرانس رؤسای سازمان­های یهودی در آمریکا گواه خوبی باشد بر مشکلات بنیادی این رژیم به نحوي كه نتانياهو به عنوان نماينده رژيم صهيونيستي در جمع رؤساي يهود در جهان عنوان مي‌كند[5]: در كنار تهديداتي كه اسرائيل را دنبال مي كند، اين كشور با مشكلات بي‌شماري روبرو شده است كه توان حل آنها از عهده ما خارج است و مانياز به حمايت و پشتيباني همه داريم!!!

با توجه به اذعان نخست وزير رژيم صهيونيستي آن هم در جمع دوستان اين رژيم، به نظر مي‌رسد فرمايش مقام معظم رهبري درباره محاصره اين رژيم رو به تحقق است، معظم‌له در پيام نوروزي خود در سال 91 مي‌فرمايند[6]: آن كسانى كه اهداف بدخواهانه‌اى درباره‌ى ملت ايران و ايران و ايرانى در سر ميپرورانند، در كشورهاى غربى دچار مشكلات گوناگون هستند. در سطح منطقه، ملت‌هائى كه جمهورى اسلامى از آنها همواره حمايت كرده است، به هدفهاى بزرگى دست پيدا كرده‌اند؛ ديكتاتورهائى به زير كشيده شدند؛ قانونهاى اساسىِ مبتنى بر اسلام در كشورهائى تصويب شد؛ دشمن درجه‌ى يك امت اسلامى و ملت ايران - يعنى رژيم صهيونيستى - در محاصره قرار گرفت.

مشكلات داخلي رژيم صهيونيستي:

رژيم صهيونيستي در عرصه داخلي با مشكلاتي روبروست كه بدون در نظر گرفتن مشكلات خارجي اين رژيم، به تنهايي مقدمات فروپاشي اين رژيم را فراهم كرده است؛ فساد وسيع مالي و اخلاقي ميان رهبران سياسي و ديني، مشكلات اخلاقي ميان نوجوانان، بحران‌هاي اقتصادي در اين كشور، اختلاف ميان رهبران سياسي و رهبران ديني، اختلاف طبقاتي، اختلاف نسل‌ها، مسئله عدم مهاجرت و كاهش جمعيت اين رژيم، كاهش اميد به زندگي ساكنين اراضي اشغالي به دليل تهديدات داخلي و خارجي و ... تنها گوشه‌اي از مشكلات اين رژيم است كه هيچ راه‌حلي براي آنه پيدا نشده است و به دلايل بنيادي هيچگاه قادر به حل آنها نخواهند شد زيرا اصول ايجاد رژيم صهيونيستي با مشكلات بيشماري روبرو است و همين مشكلات سبب تسلسللي از پيچيده‌گي‌ها، بحران‌ها و مشكلات براي اين رژيم‌ مي‌شود به نحوي كه در ماه‌هاي گذشته بزرگترين اعتراض به سياست‌هاي داخلي و خارجي كابينه صهيونيستي در سرزمين اشغالي سبب وحشت رهبران سياسي رژيم صهيونيستي شد.[7]

تظاهرات گسترده عليه سياست‌هاي كابينه

اختلاف طبقاتي در جامعه صهيونيستي:

شکاف‌ میان‌ یهودیان‌ غربی‌ تبار (اشکنازی ها) که‌ از اروپا و آمریکا آمده‌اند، و یهودیان‌ شرقی‌‌تبار (سفاردیک‌) که‌ از کشورهای‌ آسیایی‌ و آفریقایی‌ بویژه‌ کشورهای‌ عربی ‌آمده‌اند، یکی‌ از شکاف‌های‌ عمده‌ متوازی‌ فعال ‌- و نه‌ منقطع‌ فعال‌ - در جامعه‌ اسراییل‌ است.

چایم هرزوگ (Chaim Herzog ) در خصوص‌ شکاف‌های‌ اجتماعی‌ در جامعه‌ صهیونیستی‌ معتقد است، دشمن‌ واقعی‌ درون‌ ما خفته‌ است‌. این‌ دشمن‌ درون‌ هر یک‌ از شهروندان‌ اسراییلی‌ - یهودی ‌و عرب‌، مذهبی‌ و غیرمذهبی، جناح‌ راست‌ و چپ، سفاردیم‌ و اشکنازی‌ وجود دارد. عدم ‌آمادگی‌ در پذیرفتن‌ شخص‌ مورد توافق‌ همگان‌ است‌ که‌ موجب‌ چنین‌ دشمنی‌ شده‌ است[8]. بدین‌ ترتیب‌ شکاف های‌ اجتماعی‌ عمده‌ این رژیم را می‌توان‌ به‌ چهار دسته‌ تقسیم‌ نمود:

شکاف‌ میان‌ اعراب‌ و یهودیان‌

شکاف‌ میان‌ مذهبی‌ها و سکولارها

شکاف‌ میان‌ اشکنازی ها و سفاردی ها

شکاف‌ میان‌ چپی‌ها و راستی‌ها

درباره اختلاف ميان اعراب و ديگر يهوديان به دليل تشكيل حكومت صهيونيستي و اشغال كشور فلسطين از همان ابتدا، اختلاف و درگيري‌هاي بسياري وجود داشته و دارد لكن اين اختلاف ميان اعراب يهودي و اعراب غير يهودي (مسيحي و مسلمان) متغير است به نحوي كه اعراب غير يهود بيشترين اختلاف را با يهوديان اشغال كننده دارند[9].

اختلاف ميان سفاردي و اشكنازي

شايد يكي از مهم‌ترين اختلافات طبقاتي در اين رژيم، اختلاف عقيدتي و مادي ميان دو طيف اشكنازي و سفاردي است به نحوي كه يهوديان سفاردي اعتقاد دارند كه اشكنازي‌ها در سرزمين اشغالي از امتيازات بسياري برخوردارند به گونه‌اي كه والدين اشكنازي حاضر نيستند فرزندان خود را به مدارس مختلط اشكنازي و سفارديك بفرستند و كابينه نيز براي حل اين مشكل اكثريت معترضين را روانه زندان كرده است.[10]

 

 


اعتراض ميليوني اشكنازي‌ها براي يكي كردن مدارس

 

بحران اقتصادي و انرژي در سرزمين اشغالي

بنابر اعتراف بنيامين نتانياهو، اقتصاد اين رژيم به اقتصاد اتحاديه اروپا و آمريكا گره خورده است و بعد از بحران اقتصادي در غرب، عملا رژيم صهيونيتسي با چالش‌هاي بسياري اعم از توليد، صادرات و واردات روبرو شده است به گونه‌اي كه نرخ رشد خروج مهاجرين از سرزمين اشغالي نسبت به ورود يهوديان افزايش چشمگيري يافته است.

بنابر اخبار منتشر شده از سوي رسانه‌هاي عبري زبان، تهديدات داخلي و خارجي به خصوص ترس از موشك‌هاي حزب‌الله لبنان بعد از جنگ 33 روزه، گراني و تورم بالا، افزايش هزينه‌هاي تحصيل در مدارس و دانشگاه‌ها و بيكاري سبب كاهش قابل توجهي در مهاجرت يهوديان به سرزمين اشغالي شده است و از سوي ديگر، افزايش چشمگير خانواده‌هاي يهودي از اسرائيل نيز سبب نگراني مقامات صهيونيستي شده است به نحوي كه اين رژيم تلاش مي‌كند با امتيازات فراواني كه قادر به اعطاي آنها نيست، يهوديان آمريكا را تشويق به مهاجرت بكند[11].

بحران اقتصادي به حدي رسيده است كه سبب ايجاد بزرگترين اعتراض عليه سياست‌هاي كابينه رژيم صهيونيستي شده است كه از آن به عنوان انقلاب صهيونيستي و يا بهار يهودي نام مي‌برند به گونه‌اي كه صدها هزار نفر از يهوديان اشغالگر در خيابان‌هاي تل‌آويو جمع شده و عليه سياست‌هاي نتانياهو شعار مي‌دادند.[12]

تظاهرات ميليوني در تل‌آويو

از سوي ديگر و به دنبال بيداري اسلامي در مصر و سقوط مبارك، قطع صادرات گاز به رژيم صهيونيستي از سوي دولت مصر، بر مشكلات اين رژيم افزوده است به طوري كه قيمت گاز در اين رژيم چندين برابر قبل شده است[13].

 

بروز علايم فروپاشي اجتماعي و اخلاقي

بروز علايم فروپاشي اجتماعي و اخلاقي اسرائيل به حدي رسيده است كه ديگر قابل پوشاندن و مخفي كردن نبوده و رسوايي آن در سال هاي اخير به جايي رسيده است كه جروزالم پست گزارش مي دهد: قاضي دادگاه عالي اسرائيل، دوريت بنيش (Dorit Beinisch) در كنفرانسي گفت: «ما در ميانه يك اوضاع آشفته سياسي و فرهنگي هستيم. ما در حال تجربه كردن شكست ها، نزاع طبقات اجتماعي، فقر و فقدان اعتماد عمومي به تمامي بخش هاي دولتي هستيم. اما با اين حال مي توان گفت كه هنوز دير نشده است. بنيش آرزو كرد كه اسرائيل يك سيستم آموزشي طراحي كند كه قدرت آن را داشته باشد كه زمينه ساز جامعه بهتري باشد. جامعه اي كه از افرادي تشكيل يافته كه مردم خوبي هستند و كودكان آنها زير خط فقر زندگي نمي كنند و مورد خشونت واقع نشده و جاني به بار نمي آيند. جامعه اي كه بر اساس ارزش هاي جهاني و يهودي، تحمل و عشق به انسانيت بنيان گذاري شده است[14]

رواج فساد مالي و اخلاقي ميان رهبران ديني و سياسي رژيم صهيونيستي

از ديگر مشكلات پيش روي رژيم صهيونيستي، رواج انواع مختلف فساد ميان ساكنين اين رژيم است به گونه‌اي كه هيچ تفاوتي ميان خاخام‌هاي يهودي، مسئولان رده بالاي سياسي و افراد عادي وجود ندارد بلكه رواج فساد اخلاقي ميان خاخام‌ها و مسئولان سياسي بيش از افراد عادي است[15].

دستگيري خاخام متهم به فساد اخلاقي

در كنار فساد اخلاقي، فساد مالي نيز ميان سران اين رژيم رواج داشته به گونه‌اي كه در حال حاضر "ايهود اولمرت" نخست‌وزير سابق رژيم صهيونيستي و "آويگدور ليبرمن" وزير خارجه اين رژيم متهم به فساد مالي هستند.[16]

 محكوميت نخست وزير اسبق رژيم صهيونيستي به دليل تجاوز جنسي

سقوط اسرائيل به پايين ترين رتبه فساد در طول تاريخ موجوديتش

اسرائيل در رتبه بندي فساد در سال 2011 به رتبه 36 نزول كرد. در سال 2010 اسرائيل سي امين كشور فاسد جهان بود كه با 6 پله سقوط به رتبه 36 ام رسيد. اين رتبه از زماني كه شاخص فساد سازمان شفافيت بين‌المللي اين رژيم را نيز وارد ليست خود كرده است پايين ترين رتبه براي اسرائيل بوده است. شاخص سال 2011 تعداد 183 كشور جهان را بررسي كرده بود. نمره اسرائيل از 1/6 در سال 2010 يه 8/5 در سال 2011 كاهش يافت. در اين فهرست نيوزلند با كمترين فساد رتبه اول را داشت. در خاورميانه اسرائيل حتي از كشورهاي ديكتاتوري عربي مانند قطر و امارات نيز كه به ترتيب رتبه هاي 22 و 28 داشتند فاسدتر محسوب مي شود.

مدير اجرايي سازمان بين المللي شفافيت در اسرائيل، گالیا ساگی ((Galia Sagy مي‌گويد: "در سال 1996 اسرائيل نمره 71/7 را كسب كرده بود اما از آن زمان تا كنون به مرور فساد در اسرائيل افزايس يافته است. نمره كنوني كمترين نمره در همه دوران‌ها بوده است. ما يك دوران بحراني را در كشور مي گذرانيم و آن زمانه اي است كه مردم صداي خود را به گوش مي رسانند و عدالت اجتماعي مي خواهند. امروز مردم خواستار شفافيت، اطلاعات، رفتار اخلاقي، انفصال ثروت و قدرت و مبارزه عليه فساد هستند زيرا كه فساد از عوامل اصلي نابرابري اجتماعي است.

آمون دیک ((Amnon Dick از اعضاي سازمان بين المللي شفافيت در اسرائيل مي گويد: "رتبه ياس آور اسرائيل و نمره آن بايد زنگ هاي خطر را بين سياست مداران و تصميم گيران به صدا در آورد. اسرائيل امروز در دنيا و نيز در نزد سازمان هاي مهم بين المللي كثيف تر از گذشته به نظر مي رسد كه در آينده باعث دشواري هاي اقتصادي براي ما خواهد شد. ارتقاء شفافيت كليد تصحيح اين وضعيت و ارتقاء رتبه در اين فهرست است.[17]"

مشكلات خارجي رژيم صهيونيستي

در كنار مشكلات عمده داخلي اين رژيم، مشكلات خارجي رژيم صهيونيستي نيز قدمي در جهت فروپاشي اين رژيم شده است به گونه‌اي كه انقلاب‌هاي اخير منطقه بيداري اسلامي بنابر نظر يكي از سران اين رژيم، جايگاه اسرائيل را هدف قرار داده است و اسرائيل مي‌بايست منتظر تركش‌هاي آتي اين قيام‌ها باشد.

از مشكلات خارجي اين رژيم مي‌توانيم به اختلاف عميق ميان آمريكا و اتحاديه اروپا با رژيم صهيونيستي بر سر مسائل مختلف اشاره كنيم؛ به گونه‌اي كه يهوديان ساكن سرزمين اشغالي اوباما و اتحاديه اروپا را در حال حاضر دشمن خود مي‌پندارند و عليه آنها شعار مي‌دهند.

اختلاف درباره حمله به ايران، اختلاف بر سر ادامه شهرك‌سازي و يا توقف شهرك‌سازي براي رسيدن به صلح ميان اعراب و رژيم صهيونيستي اختلاف بر سر تشكيل دو دولت عربي و يهودي در فلسطين و موارد بسيار ديگر كه سبب دوري اين رژيم از متحدان استراتژيك خود شده است[18].

درماندگي رژيم صهيونيستي مقابل حزب‌الله لبنان

يكي از مشكلات بسيار مهم و پيچيده رژيم صهيونيستي براي رسيدن به اهداف خود، وجود حزب الله لبنان در مرزهاي سرزمين اشغالي است، به گونه‌اي كه "موشه ورد" نويسنده وپژوهشگر صهيونيستي در مقاله‌اي تحت عنوان آينده جنگ ايران و اسرائيل مي‌نويسيد: بنابر تجارب بدست آمده از جنگ دوم لبنان (جنگ 33 روزه) شايد حزب‌الله لبنان براي فروپاشي اسرائيل كافي باشد و نياز به حضور ايران در جنگ نيست زيرا بر اساس قدرت حزب‌الله لبنان در جنگ 33 روزه، اسرائيل عملا مقابل راهبردهاي اطلاعاتي و نظامي اين گروه شكست خورد و با گذشت زمان و افزايش توانايي حزب‌الله لبنان، به نظر مي‌رسد تقابل دشواري ميان اسرائيل و حزب الله وجود داشته باشد، اين در حالي است كه سوريه و حماس را در نظر نگيريم در حاليكه اگر مثلث حماس، سوريه و حزب الله لبنان در كنار يكديگر حضور داشته باشند، عملا اسرائيل كاري از پيش نخواهد برد و با شكست كامل به سمت فروپاشي حركت مي‌كند[19].

قطع رابطه ميان رژيم صهيونيستي و مصر

از ديگر مقدمات فروپاشي رژيم صهيونيستي، قطع رابطه نسبي ميان اين رژيم و كشور مصر است به گونه‌اي كه بعد از سال‌ها رابطه استراتژيك ميان اين رژيم و حسني مبارك، به دنبال بيداري اسلامي در مصر، جوانان مصر با حمله به سفارت اين رژيم در قاهره، پرچم رژيم صهيونيستي را پايين كشيدند.

با سقوط حسني مبارك در مصر، عملا رژيم صهيونيستي در خاورميانه بدون هيچ متحد استراتژيكي مي‌بايست به دنبال متحدين ديگري باشد كه با توجه به تغييرات در منطقه بعد از بيداري اسلامي، عملا رژيم صهيونيستي به غير از تركيه هيچ متحدي در همسايگان خود ندارد؛ بنابر نظر تحليل‌گران صهيونيستي، با قطع شدن ارتباط ميان اين رژيم و مصر و همچنين سقوط مبارك، عملا اين رژيم با مشكلاتي در آينده روبرو خواهد شد كه موجوديتش را به مخاطره مي‌اندازد.

پايين آوردن پرچم رژيم صهيونيستي و به آتش كشيدن آن در قاهره

جنگ با ايران، فروپاشي كامل رژيم صهيونيستي

در ماه‌هاي اخير و در ميان كارشناسان سياسي و بين‌الملل، حمله رژيم صهيونيستي به ايران از مهم‌ترين موضوعات عرصه بين‌الملل شده است به گونه‌اي كه همگان به دنبال تحليل اين موضوع هستند كه آيا رژيم صهيونيستي به ايران حمله مي‌كند يا خير؟ در صورت حمله به ايران، اقدام ايران در پاسخ به حمله رژيم صهيونيستي چگونه خواهد بود؟ آيا با حمله به ايران، اين كشور از فعاليت و پيشرفت هسته‌اي متوقف مي‌شود يا بعد از مدت كوتاهي با سرعت بيشتري به فعاليت خود ادامه مي‌دهد؟ رژيم صهيونيستي از حمله به ايران چه سودي عايدش مي‌شود؟ و سوالات بسيار ديگر.

به نظر مي‌رسد رژيم صهيونيستي با مشكلات و بحران‌هايي كه در جامعه خود با آنها دست و پنجه نرم مي‌كند نه توان حمله به ايران را دارد و نه جرأت تجاوز.

 

اظهارات داگان درباره حمله به ايران

بنابر اظهارات مئير داگان، حمله به ايران در حال حاضر احمقانه‌ترين چيزي است كه شنيده شده است و نتيجه‌اي جز شكست براي اسرائيل به همراه نخواهد داشت زيرا موشك‌هاي ايران و حزب الله كار اسرائيل را يكسره خواهند كرد[20].

"نورمن پیش" در مقاله ای در روزنامه "یونگ ولت" آلمان با مقایسه حمله رژیم اسرائیل به نوارغزه و اقدام احتمالی این رژیم علیه ایران نوشت: جنگ با ایران متفاوت از تهاجم به نوارغزه است. این اقدام به معنی سقوط رژيمصهیونیستيخواهد بود.

وی می نویسد: در مطالعاتی که در 12 فوریه سال 2009 منتشر شده سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) پیش بینی کرد که اگر اسرائیل بر سیاست های جنگ افروزانه خود پافشاری کند طی 20 سال از بین خواهد رفت.

گزيده‌اي از بيانات مقام معظم رهبري درباره فروپاشي رژيم صهيونيستي

بیانات رهبر معظم انقلاب در کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین (۴ اردیبهشت ۸۰)

"آقایان؛ مطمئن باشید که رژیم اسرائیل از درون پوسیده و نسل کنونی به هیچ وجه آمادگی ایثار و فداکاری برای حفظ آن را ندارد"

بیانات در دیدار مردم دامغان (۱۹ آبان ۱۳۸۵)

"صهیونیستهاى وحشى که ابهت به دست آمده‌ى نظامىِ در طول پنجاه سال را در جنگ سى و سه روزه‌ى لبنان از دست دادند – پنجاه سال تلاش کردند تا نشان بدهند که اسرائیل شکست‌ناپذیر است؛ اما این ابهت پنجاه ساله در سى و سه روز دود شد رفت هوا. یک گروهِ مجاهدِ مؤمن تهیدست از سلاحهاى پیشرفته‌ى هوایى و غیره، توانست آن ارتش مغرور و سرکش را به ذلت بکشاند؛ تلفات بر آن وارد کند؛ او را در سطح دنیا مسخره کند – گویا مى‌خواهند انتقام آن شکست و آن فضاحت را از فلسطینیهاى بیچاره بگیرند."

 

[1] - http://www.israeliconsulatela.org/index.php/en/israel-in-the-media/item/459-pm-netanyahu-addresses-conference-of-presidents-of-major-american-jewish-organizations

[2] - http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/152926#.T4Bg69XPW1g

[3] - http://www.historycommons.org/entity.jsp?entity=menachem_begin

[4] -http://www.haaretz.com/news/netanyahu-arab-spring-pushing-mideast-backward-not-forward-1.397353

[6] - http://farsi.khamenei.ir/message-content?id=19289

[7] - http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/146125#.T4E2Ycj2qXk

[8] - موسسه‌ تحقیقات‌ و پژوهشهای‌ سیاسی‌ - علمی‌ ندا، «جامعه‌شناسی‌ حزب‌ حاکم‌ در اسرائیل» سلسله‌ مقالات‌ به‌ مناسبت‌ پنجاهمین‌ سال‌ غصب‌ سرزمین‌ فلسطین‌، فروردین‌1377

[9] http://www.science.co.il/arab-israeli-conflict-2.asp

[10] - http://www.haaretz.com/print-edition/news/ashkenazi-parent-sephardi-girls-have-a-bad-influence-on-our-girls-1.1513

[11] - http://www.usatoday.com/news/world/2007-02-20-israel-immigration_x.htm

[12] - http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-14434918

[13] - http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/without-egypt-israel-will-be-left-with-no-friends-in-mideast-1.339926

[14] - http://www.jpost.com/Features/InThespotlight/Article.aspx?id=170459

[15] - http://www.almoltaqa.ps/english/showthread.php?t=12639

[16] - http://www.counterpunch.org/2010/11/02/the-occupation-and-political-corruption-in-israel/

[17] - http://cpi.transparency.org/cpi2011/

[18] -http://www.slate.com/articles/news_and_politics/frame_game/2011/05/security_question.html

[19] - http://war-is-illegal.livejournal.com/60684.html

[20] - http://www.sott.net/articles/show/242964-Meir-Dagan-on-Israel-s-Threat-To-Attack-Iran-the-stupidest-idea-I-have-ever-heard-

منبع:

مشرق نیوز

.................

گرامی باد یاد و خاطره ی شهدا یوم النکبه در اردیبهشت گذشته که با خون پاکشان هستی رژیم اشغالگر را به لرزه درآورده و ناقوس مرگ این شیطان خبیث را نواختند

برای شادی روحشان صلوات

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #1930 buy car dvd player 1391-04-10 06:48
Once upon a time, a car key was an elongated, pointy piece of metal that, once in your pocket, would stab you painfully in the groin each time you sat down.
Now, they are more akin to a work of art.
Buy a powerful Porsche Panamera and you will get a key that looks more like an artist's rendering of the four-door coupe's silhouette.
Buy a BMW and instead of getting just one rectangular, box-shaped key, you get a his-and-hers pair. His key will push the seat back, wind out the mirrors and raise the steering wheel every time he pushes the unlock key, while hers will lift the seat up, wind in the mirrors and adjust the steering wheel to a lower level.
The modern key is also a handy part of your car's maintenance cycle.
The ore clever ones store information about what problems your Clarion CMD7: www.buycardvdplayer.com/clarion-cmd7-receiver/Clarion CMD6: www.buycardvdplayer.com/clarion-cmd6-receiver/Pioneer AVIC-Z140BH: www.buycardvdplayer.com/pioneer-avic-z140bh-navigation-av-receiver/ has had since it was last in the service bay, allowing technicians to see instantly what needs fixing – even before they have seen the car.
نقل قول کردن
0 #1929 مقداد 1391-03-28 00:03
ghiame-yaran.mihanblog.com/"فراخوان طلبه سیرجانی برای یاری
ولایت"
"قیام یاران ولایت"در شهر مقدس قم وانشاء الله ایشان تصمیم دارند با کمک
ویاری امت حزب الله در کشور این حرکت را به شهرهای دیگر کشور بکشانند
نقل قول کردن
+2 #1928 میلانی 1391-03-06 11:40
جریان هاشمی بدنبال ریاست جمهوری علی مطهری
یکی دیگر از دلایلی که باعث گردیده تا جریان هاشمی رفسنجانی حمایت از کاندیداتوری علی مطهری را در دستور کار خود قرار دهد، قدرت طلبی وی و وجود روحیات و اخلاقیات سران فتنه در او می باشد.
www.bibaknews.com/.../جریان-هاشمی-بدنبال-ریاست-جمهوری-علی-مطهری

دفاع استاد اخلاق مالزی نشین از هتاکان به امام هادی (ع)
حضور محمود امجد در این کشور و تغییر سریع فکر و مبانی وی و همچنین طرح برخی اظهارات و سخنان نسنجیده و بی خردانه از سوی او، کاشف از بسیاری از واقعیتهاست.
bibaknews.com/.../...

انتشار و توزیع کتابی در تعریف و تمجید از مجمع روحانیون مبارز:
اقدام تامل برانگیز موسسه تنظیم و نشرآثار امام(ره) در آستانه 14 خرداد
در آستانه بیست و سومین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) اقدام به انتشار و توزیع کتابی با عنوان " سیر پیدایشی مجمع روحانیون مبارز از اول انقلاب تا حال" نموده است. انتشار و توزیع این کتاب با توجه به عملکرد مجمع روحانیون مبارز در سال های گذشته و بخصوص در حوادث پس از انتخابات نهم ریاست جمهوری و حمایت های بی پایان این مجمع از عناصر فعال در فتنه سال 88 در آستانه سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی(ره) خود جای تامل بسیار است.
598.ir/.../...

ادب نقد و روش انتقاد از دیدگاه شهید مطهری:
پاسخی به بداخلاقی و افتراهای اخیر علی مطهری از لسان پدر
598.ir/.../...

سخنان جدید احمدی نژاد درباره جریان انحرافی
داوود احمدی ‌نژاد گفت: جریان انحرافی و فتنه در یک مسیر قرار دارند.
www.ammariyon.ir/.../سخنان-جدید-احمدی-نژاد-درباره-جریان-انحرافی
نقل قول کردن
0 #1927 میلانی 1391-03-06 11:03
به نقل از عبدالرحمن:


از کجاش به اختلاف بین ایرانیان در زمان ظهور رسیدی؟

بله، سوال بنده هم همین است.
نقل قول کردن
+1 #1926 میلانی 1391-03-06 11:00
روایت "مشرق" از گوشه و کنار سیاست
mashreghnews.ir/.../...
نقل قول کردن
+2 #1925 عبدالرحمن 1391-03-06 07:12
به نقل از سرباز:

در يكى از اين روايت ها آمده است كه ايرانيان پس از درخواستهاى اوليه شان

دست به مبارزه مى زنند و در آن مبارزه به پيروزى مى رسند : " آنان حق را طلب كنند اما

اجابت نشوند پس به نبرد پردازند و پيروز شوند آنگاه خواسته آنان را بپذيرند ولى ايرانيان قبول نكنند " .

توجه به اين نكته در حديث لازم است كه از جمله " حق را طلب كنند اما اجابت نشوند "

مى توان فهميد كه اولا حق طلبى ايرانيان طى دو مرحله صورت مى پذيرد يكى قبل

از جنگ و درگيرى و ديگرى بعد از آن و ثانياً انقلاب فراگير و گسترده آنان نزديك به

زمان ظهور حضرت خواهد بود " تا آنكه قيام كنند " .

نكته ديگر اينكه حديث مذكور ، نهضت ابتدائى ايرانيان را با عبارت " خروج "

مطرح كرد اما از نهضت دوم كه متصل به ظهور حضرت است با عبارت " قيام " ياد

نمود . از اين بيان امام ( عليه السلام ) مى توان فهميد كه نهضت دوم مهمتر و عظيم تر از نهضت

ابتدائى و مرحله تكامل يافته آن است كه طى آن ايرانيان با خيزش همگانى و قيام

الهى خويش زمينه را براى ظهور حضرتش فراهم خواهند ساخت .
ادامه دارد...
اللهم عجل لولیک الفرج @};-


از کجاش به اختلاف بین ایرانیان در زمان ظهور رسیدی؟
نقل قول کردن
+5 #1924 عبدالرحمن 1391-03-06 07:08
به نقل از محمد حسین:


کجاست منتقم امامان و انبیاء؟

کجاست منتقم کربلاء @};-


اللهم عجل لولیک الفرج به حق زینب کبری


ان شاء الله نزدیک است.
نقل قول کردن
+6 #1923 بچه مثبت/مهرداد 1391-03-06 01:06
به نام خدای مهدی عج

روزی در برگه تقویم خواهند نگاشت تعطیل رسمی – روز ظهور حضرت ولی‌عصر«عج»



mouoodadian.blogfa.com/post-53.aspx

www.up.taktemp.com/images/5vvnamdwk86s4elvkzs.jpg
نقل قول کردن
+6 #1922 سرباز 1391-03-05 17:07
به نقل از سرباز:
پاسخ به شبهات در مورد مشایی 2
بسم الله الرحمن الرحیم


با سلام و عرض تسلیت خدمت شما بزرگواران به مناسبت شهادت جانسوز امام علی النقی(ع)

قبل از اینکه شروع به مطالعه این پست بفرمایید خواهشا به قسمت اول این پست با نام پاسخ به شبهات در مورد مشایی 1 مراجعه کرده و با دقت تمام آن را بخوانید چون مطالب به صورت زنجیروار به هم پیوسته هستند.
اما در ابتدا نگاهی می اندازیم به آنچه که به آن علت انحراف اسفندیار رحیم مشائی نام برده می شود.
atre-zohoor.rozblog.com/
اللهم عجل لولیک الفرج @};-

عزیزان حتما حتما بخونیدش و در موردش نظر بدین.
اللهم عجل لولیک الفرج @};-
نقل قول کردن
0 #1921 سرباز 1391-03-05 16:59
پاسخ به شبهات در مورد مشایی 2
بسم الله الرحمن الرحیم


با سلام و عرض تسلیت خدمت شما بزرگواران به مناسبت شهادت جانسوز امام علی النقی(ع)

قبل از اینکه شروع به مطالعه این پست بفرمایید خواهشا به قسمت اول این پست با نام پاسخ به شبهات در مورد مشایی 1 مراجعه کرده و با دقت تمام آن را بخوانید چون مطالب به صورت زنجیروار به هم پیوسته هستند.
اما در ابتدا نگاهی می اندازیم به آنچه که به آن علت انحراف اسفندیار رحیم مشائی نام برده می شود.
atre-zohoor.rozblog.com/
اللهم عجل لولیک الفرج @};-
نقل قول کردن
+7 #1920 علی جعفری 1391-03-05 16:56
گزارش تصویری/ عزاداری شهادت امام هادی(ع)



www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1611523
نقل قول کردن
+8 #1919 صبح قريب 1391-03-05 16:37
اخرین اخبار مانور "الاسد المتاهب" شیر اماده در اردن وحضور 19 كشور در این مانور +تصاویر


tahlilkabar.mihanblog.com/post/209
نقل قول کردن
+6 #1918 ....... 1391-03-05 16:00
به نقل از .......:

فقط شما اینجوری نیستید؛ افراد زیادی چنین تجربه ای رو دارن که در نتیجه ی انجام «گناه»، سریعا مجازات شده اند و آنقدر این مسئله براشون تکرار شده که به این باور رسیده اند که بین آن «گناه» و این «مجازات» رابطه ای وجود دارد.

چندتا «گناه» هم هست که صریحا در روایات آمده در همین دنیا نیز دارای مجازات است مثل «عقوق والدین» و .... . (تجربه و آمار نیز آنرا اثبات میکند)

============================================
به دانشجویان رشته های مرتبط پیشنهاد میکنم با بررسی آماری ، نسبت به اثبات علمی این فرضیه اقدام کنند:
«کسانی که دچار عاق والدین شده اند ، دارای زندگی سختی هستند.»
....

فکر میکنم از تصویر مناسبی برای پاسخ به خانم پردیس استفاده نکردم ؛ معذرت میخوام!
نقل قول کردن
+6 #1917 entezar 1391-03-05 15:59
این بعنی چی؟؟؟
نقل قول کردن
+1 #1916 ....... 1391-03-05 15:55
به نقل از پردیس .آ:

توبه نامه
سلام....
اینکه این کامنتو از دو روز پیش نقل قول کردم علت داره.اول بذارید یه توضیح مختصر بدم بعد ماجرا رو توضیح بدم...
1-ما خانوادگی اگر امروز قهقهه بزنیم جوری که صدامون بلندشه فردا بالاخره یه جورایی یا گریه هست یا غم. 2-اگر تو کارمون نه بیاد نباید انجام بدیم والا رد خور نداره که اگر انجامش بدیم بعدش ضرر می کنیم. 3-کوچکترین گناه یا اشتباهی انجام بدیم خدا تو همین دنیا خیلی زود مجازاتمون میکنه حالا به هر طریقی....
شاید بعضیها این مطلب رو خرافه یا فرضیه بدونن ما هم اولش مثل شما بودیم ولی اینقدر در طول این چند سال تکرار شد که برای ما ثابت شده است....
حالا اصل ماجرا ...
من دیروز از ارتفاع سقوط کردم جوری که اولش به زور نفس می کشیدم و تا چند دقیقه نتونستم تکون بخورم..... . . .
فعلا خداحافظ

فقط شما اینجوری نیستید؛ افراد زیادی چنین تجربه ای رو دارن که در نتیجه ی انجام «گناه»، سریعا مجازات شده اند و آنقدر این مسئله براشون تکرار شده که به این باور رسیده اند که بین آن «گناه» و این «مجازات» رابطه ای وجود دارد.

چندتا «گناه» هم هست که صریحا در روایات آمده در همین دنیا نیز دارای مجازات است مثل «عقوق والدین» و .... . (تجربه و آمار نیز آنرا اثبات میکند)

============================================
به دانشجویان رشته های مرتبط پیشنهاد میکنم با بررسی آماری ، نسبت به اثبات علمی این فرضیه اقدام کنند:
«کسانی که دچار عاق والدین شده اند ، دارای زندگی سختی هستند.»

نقل قول کردن
+7 #1915 محمد هادی رجبی نژاد 1391-03-05 15:54
خواهد آمد مرهم زخم علی مرتضی در کوچه ها ...
نقل قول کردن
+7 #1914 entezar 1391-03-05 15:50
به نقل از anahita:
رسد جان پاک نکن، که یه سوال جدی دارم، که می‌خوام بدونم شماها جوابی‌ براش دارید یا نه؟

چندی پیش خوندم که آیت‌الله سیستانی با سختن مساجد جمکران مخالفِ ، یعنی‌ نشانه khorafat میدونه، که البته اگه فکرشو بکنید توی این همه قرن به فکر‌ هیچ مرجعی نرسیده که اونجا رو بزرگ کنه یعنی‌ بهش بهائی ندادن( تا انجایی که من میدونم البته). حالا می‌مونه این سوال، چرا توی این چندین سال این همهٔ بهش رونق دادن؟؟ چند روز پیش خوندم توی یه سایتی که رهبرتون وصیت کرده بعدِ فوتش جمکران دفن بشه!! اینجوری شک کردم که نکنه هدف مقبره سازی قبلِ فوت بوده؟؟
:-?


وصیت رهبر معظم انقلاب، خاکسپاری در طلائیه اگه اشتباه نکنم و در کنار شهدای والامقام جنگ
نقل قول کردن
+4 #1913 صبح قريب 1391-03-05 15:47
اخرين اخبار سوريه ،شكست طرح عنا وبيانيه اخوان المسلمين سوريه عليه شيعيان
tahlilkabar.mihanblog.com/post/208

متن بيانيه اخوان سوريه
نقل قول کردن
0 #1912 عیسی 1391-03-05 15:38
به نقل از سرباز:

در يكى از اين روايت ها آمده است كه ايرانيان پس از درخواستهاى اوليه شان دست به مبارزه مى زنند و در آن مبارزه به پيروزى مى رسند : " آنان حق را طلب كنند امااجابت نشوند پس به نبرد پردازند و پيروز شوند آنگاه خواسته آنان را بپذيرند ولى ايرانيان قبول نكنند " .


سلام
ممکن هم منظور حق غنی سازی 20 درصد اورانیوم باشد که اول خواستار تامین آن از غرب باشد که غربیها اجابت نمی کنند ولی بعدا که آنان قبول می کنند دیگر ایرانیان خودشان تولید کرده اند و از آنها دیگر نمی خواهند.
کسی چه می داند شاید این حق همان حق غنی سازی باشد.
نقل قول کردن
+5 #1911 محمد هادی رجبی نژاد 1391-03-05 15:33
استفاده از انرژی هسته ای با توجه به معادن اورانیوم کشور و مصارفی که می توان برای آن در نظر گرفت بسیار مقرون به صرفه است و انرژی خورشیدی با توجه به محدودیت دستگاه های مبدل آن نمی تواند جایگزین مناسبی باشد
نقل قول کردن
+4 #1910 محمد هادی رجبی نژاد 1391-03-05 15:23
به نقل از anahita:

یه سوال؟؟؟وقتی‌ یه کشور آفتابی داریم و میتونیم انرژی خورشیدی داشته باشیم چرا باید بریم سراغ هسته‌ی که خطرناکترین نوع انرژی؟؟جز ساختن بمبِ ؟

در جوابتون باید بگم (البته در حد دانسته هایم) که اگر انرژی هسته ای در شرایط ایمن بهره برداری بشه از بهترین نوع انرژی می باشد و البته از نظر کمی قابل مقایسه با سایر انرژی ها نیست و موضوع دیگه اینکه انرژی خورشیدی هم در کشورمون استفاده می شود
نقل قول کردن
+7 #1909 ???? 1391-03-05 15:19
به نقل از anahita:

یه سوال؟؟؟وقتی‌ یه کشور آفتابی داریم و میتونیم انرژی خورشیدی داشته باشیم چرا باید بریم سراغ هسته‌ی که خطرناکترین نوع انرژی؟؟جز ساختن بمبِ ؟

ببخشید اونوقت با آفتاب قلب و تیروییدو اینارو اسکن کنیم آیا؟
شما تا حالا چیزی راجع به پزسکی هسته ای چیزی شنیدی؟
خانم ظاهرا محترم :
اوصیکم بتقوی الله"
نقل قول کردن
+9 #1908 محمد هادی رجبی نژاد 1391-03-05 15:13
زغم هجر مکن ناله و فریاد که دوش
زده ام فالی و فریاد رسی می آید ...
نقل قول کردن
+9 #1907 سرباز 1391-03-05 15:04
به نقل از anahita:

هر کسی‌ آرزوی سر بلندی وطنشو داره، ولی‌ اینا باد چندین سال هارتو پورت آخرش جامعه زهرو بالا دادن

به این میگی‌ اقتدار؟؟

اینکه ما تو تحریم هستیم و خودمون داریم انواع محصولات به روز دنیارو می سازیم اسمش چیه؟
اونا دارن التماس می کنن که اورانیوم 20 درصد را تعلیق کنید در حالیکه دانشمندان غیور ما دارن با غنای بالاترشو می سازن.
اقتدار را تا شما چه چیزی بدانید؟
اللهم عجل لولیک الفرج @};-
نقل قول کردن
+2 #1906 سرباز 1391-03-05 14:59
سلام عزیزان منتظر... @};-
اینم لینک عضویت در مبشران ظهور.
hadinet.ir/search/tab:groups/s:%D9%85%D8%A8%D8%B4%D8%B1%D8%A7%D9%86+%D8%B8%D9%87%D9%88%D8%B1
اللهم عجل لولیک الفرج @};-
نقل قول کردن
+4 #1905 حمید 1391-03-05 14:58
دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و خاطره انگیز ممد نبودیــــــــــ ــــ

بچه ها امروز یه آهنگ فوق العاده را به مناسبت آزاد سازی خرشهر،میزارم براتون که حتما هم شنیدینش،به نام ممد بودی ببینیـــــــــــ
www.313noor.com/.../
نقل قول کردن
-10 #1904 امیر...دوست 1391-03-05 14:49
از این آرامشی که در منطقه حاکم شده و نه بمبی نه سر و صدایی به گوش میرسه دل آدم به درد میاد انگار امسال و این ماه رجب اون سال و ماه وعده داده شده برای خروج سفیانی ملعون نیست...
یک دعا میکنم هرکس خوند واسم آمین بگه..
خدایا تو شاهد هستی که من هیچ امیدی جز ظهور حضرت حجت ندارم اگه تا ظهور ولیت فاصله زیادی باقیست مرگ من رو برسون....
نقل قول کردن
-10 #1903 نقی 1391-03-05 14:42
سلام
شاید علت بیان مشخصات ظاهری شعیب ابن صالح از سوی معصومین (ع) این باشد تا در انتخابات اینده ریاست جمهوری به فردی که بیشترین شباهت ظاهری را به انچه در احادیث امده رای دهیم هرجند مشهور نباشد .بنا براین مناسب است با این استدلال به فرد گمنامی که مشابه شعیب ابن صالح است رای دهیم و برایش تبلیغ کنیم
نقل قول کردن
+17 #1902 پردیس .آ 1391-03-05 14:29
به نقل از پردیس .آ:
از دوقلو های المپیک چه می دانید؟
www.alvadossadegh.com/fa/index.php?option=com_weblinks&view=weblink&catid=90&id=225
شان استون عبدالله هاشم دوم؟؟!!
www.alvadossadegh.com/fa/index.php?option=com_weblinks&view=weblink&catid=90&id=219
راز و نیاز یک خواننده با امام زمان در پی اهانت به امام هادی+دانلود
www.alvadossadegh.com/fa/index.php?option=com_weblinks&view=weblink&catid=90&id=224

توبه نامه
سلام....
اینکه این کامنتو از دو روز پیش نقل قول کردم علت داره.اول بذارید یه توضیح مختصر بدم بعد ماجرا رو توضیح بدم...
1-ما خانوادگی اگر امروز قهقهه بزنیم جوری که صدامون بلندشه فردا بالاخره یه جورایی یا گریه هست یا غم. 2-اگر تو کارمون نه بیاد نباید انجام بدیم والا رد خور نداره که اگر انجامش بدیم بعدش ضرر می کنیم. 3-کوچکترین گناه یا اشتباهی انجام بدیم خدا تو همین دنیا خیلی زود مجزاتمون میکنه حالا به هر طریقی....
شاید بعضیها این مطلب رو خرافه یا فرضیه بدونن ما هم اولش مثل شما بودیم ولی اینقدر در طول این چند سال تکرار شد که برای ما ثابت شده است....
حالا اصل ماجرا ...
من دیروز از ارتفاع سقوط کردم جوری که اولش به زور نفس می کشیدم و تا چند دقیقه نتونستم تکون بخورم.....بعد از اینکه فهمیدم دنیا دست کیه فکر کردم کدوم یکی از این حالتاست دیدم چند تا اشتباه کردم خدا هم سریع مجازات کرد،یکیش که به این سایت مربوط میشه کامنت بالا هست که نقل قول کردم ، من نباید مطلب اون سایت در مورد شان استون رو می اوردم چون مطمئنا اون بنده خدا مسلمون و شیعه شده اگر خودش نیست خداش که هست حالا می خواد آمریکایی باشه یا ایرانی ... نباید راحت در موردش ظن و گمان بد کرد،من که صرفا بدون تایید این مطلب رو تو سایت اوردم این طوری ناک اوت شدم کسی که اون مطلب رو نوشته چه جوری می خواد جواب خدا رو بده؟
دیروز به خاطره سقوط آزاد نتونستم این توبه نامه رو بنویسم ،امروزم به زور اومودم تو سایت دارم به زور دارم می نویسم چون گفتم تا عمری هست این از این عذاب وجدان خلاص بشم...
فعلا خداحافظ
نقل قول کردن
+5 #1901 سرباز 1391-03-05 14:28
به نقل از میلانی:

متن حدیث را با سند بی آورید لطفاً.
در ضمن منازعه بعد از جنگ می تواند همین منازعات بین المللی (حق هسته ای...) کنونی باشد، گرچه این حرف ها شبهه توقیت دارد، و باید محتاط بود در تطبیق.

به نقل از anahita:

oooooooooooooh, are vaghean ham intorie!!!! delekhosho beram
=))

ذلالت از چهره اینا پیداست چون ما که نیازی به اونا نداریم اونا از ترس دارن میان التماس می کنن که تورو خدا تعلیق کنین. [-O
و تجربه ثابت کرده که هر کسی با نظر کسی موافق باشه در اصل شبیه به اوست.
خوش بگذره ذلیل.
اللهم عجل لولیک الفرج @};-
نقل قول کردن
+14 #1899 SHEIKHANI 1391-03-05 14:06
نقل قول کردن
+10 #1898 علی جعفری 1391-03-05 13:52
خاطره‌ای از پاسخ جالب آیت‌الله بهجت به پرستار مسیحی + فیلم

آیت‌الله خسروشاهی به ذکر خاطره‌ای از بیماری آیت‌الله بهجت در حوزه علمیه نجف و مواجهه جالب وی با یک پرستار زن مسیحی در بغداد پرداخت.

وی افزود: آیت‌الله بهجت که در حوزه علمیه نجف مشغول فراگیری علوم حوزوی بود بیمار می‌شود و برای مداوا به بیمارستانی در بغداد منتقل و بستری می‌شود.

آیت‌الله خسروشاهی ادامه داد: پرستار آیت‌الله بهجت یک زن عیسوی(مسیحی) بود و دید ایشان هیچ توجه‌ای به او ندارد. پرستار از طلبه جوان پرسید چرا به من توجه نداری، مگر من زیبا نیستم؟! طلبه در پاسخ گفت: من زیبایی دارم که می‌ترسم اگر به تو توجه کنم، او [خدای صاحب جمال] به من توجه نکند!

آیت‌الله خسروشاهی تصریح کرد: آیت‌الله بهجت و مردان خدای مثل او دل خویش را به خدای یکتا و جمال‌آفرین سپردند و غم و غصه‌ای دل‌های با خدای آن بزرگان را فرا نمی‌گرفت و دردی و رنجی آن بزرگمردان را به خود مشغول نمی‌ساخت. خدا ان‌شاءالله ما را از شفاعتش محروم نکند.

به گزارش فارس، آیت‌الله سید ابراهیم خسروشاهی از شاگردان آیت‌الله العظمی بروجردی، آیت‌الله شیخ عباس تهرانی، علامه طباطبایی و امام خمینی است. این استاد حوزه علمیه روز پنج‌شنبه 12 آذر ماه 1388 به عنوان نخستین پیشکسوت حوزه‌های علمیه تهران تقدیر شد. در این همایش، کتاب زندگی‌نامه وی تحت عنوان «شرح حال خلوت‌نشین» رونمایی شد.
دانلود فیلم:

media.farsnews.com/media/uploaded/files/video/1391/03/05/13910305000081.flv

www.farsnews.com/newstext.php?nn=13910305000373
نقل قول کردن
+5 #1897 SHEIKHANI 1391-03-05 13:21
به نقل از میلانی:

دعاء سهم اللیل
اللهم إني أسألك بعزيز تعزيز اعتزاز عزتك بطول حول شديد قوتك بقدرة مقدار اقتدار قدرتك بتأكيد تحميد تمجيد عظمتك بسمو نمو علو رفعتك بديموم قيوم دوام مدتك برضوان غفران أمان رحمتك برفيع بديع منيع سلطنتك بسعاة صلاة بساط رحمتك بحقائق الحق من حق حقك بمكنون السر من سر سرك بمعاقد العز من عز عزك بحنين أنين تسكين المريدين بحرقات خضعات زفرات الخائفين ب آمال أعمال أقوال المجتهدين بتخشع تخضع تقطع مرارات الصابرين بتعبد تهجد [تمجد] تجلد العابدين اللهم ذهلت العقول وانحسرت الأبصار و ضاعت الأفهام و حارت الأوهام و قصرت الخواطر و بعدت الظنون عن إدراك كنه كيفية ما ظهر من بوادي عجائب أصناف بدائع قدرتك دون البلوغ إلي معرفة تلألؤ لمعات بروق سمائك اللهم محرك الحركات و مبدي نهاية الغايات و مخرج ينابيع تفريع قضبان النبات يا من شق صم جلاميد الصخور الراسيات و أنبع منها ماء معينا حياة للمخلوقات فأحيا منها الحيوان والنبات و علم ما اختلج في سر أفكارهم من نطق إشارات خفيات لغات النمل السارحات يا من سبحت و هللت و قدست و كبرت و سجدت لجلال جمال أقوال عظيم عزة جبروت ملكوت سلطنته ملائكة السبع سماوات يا من دارت فأضاءت و أنارت لدوام ديموميته النجوم الزاهرات و أحصي عدد الأحياء والأموات صل علي محمّد و آل محمّد خير البريات وافعل بي كذا و كذا



فایل صوتی
1

shiavoice.com/play-1dwq8.html

2
shiavoice.com/play-8grdz.html
نقل قول کردن
+12 #1896 محمد حسین 1391-03-05 12:55


کجاست منتقم امامان و انبیاء؟

کجاست منتقم کربلاء @};-


اللهم عجل لولیک الفرج به حق زینب کبری
نقل قول کردن
+10 #1895 محمد حسین 1391-03-05 12:52


یا مهدی تو منتظر مایی نه ما منتظر تو.

ببخش لیاقت نداریم @};-


اللهم عجل لولیک الفرج به حق زینب کبری @};-
نقل قول کردن
+10 #1894 محمد حسین 1391-03-05 12:45
به نقل از سرباز:
سلام عزیزان منتظر... @};-
یک نیم نکته...
به نظر شما اگر ما در پایان هر نظر یا پیامک خود ذکر شریف اللهم عجل لولیک الفرج را درج کنیم چند نفر آن را می خوانند و نقل قول می کنند و خودشان نیز می نویسند؟
بیایید با این کار افضلترین عبادات را به همه برسانیم و در ثواب میلیونی آن که شریک می شویم تازه ظهور مولایمان(عج) را نیز نزدیکتر می کنیم.
اللهم عجل لولیک الفرج @};-

موافقم.البته امام زمان میگه به حق حضرت زینب رو هم اضافش کنیم.


اللهم عجل لولیک الفرج به حق زینب کبری @};-
نقل قول کردن
+11 #1893 محمد حسین 1391-03-05 12:41
به نقل از محسن صادقپور:
باسلام

امام خامنه ای دراین دودیدارازدودانشکده نظامی دریکسال گذشته چندین بارعبارت خودتان راآماده کنیدرابکارمیبرند.

دانشگاه امام حسین(1390/03/10)

شما آن نهالهاى مباركى هستيد كه اين بناى مستحكم در دهه‌هاى آينده، در سالهاى آينده، با آزمونهاى گوناگونى كه با آن مواجه خواهد شد، بر شما متكى و از شما ناشى خواهد شد. خودتان را براى يك چنين رسالت مهم و دشوارى آماده كنيد.

حضور امام و بركات بيانات آن بزرگوار هم همواره چراغ راه بود؛ لذا توانستند اين رسالت را بدرستى ايفاء كنند.شما هم امروز بايد خود را براى ساختن آن آينده آماده كنيد.

جوانان عزيز من! شما جزو برگزيدگان اين حركت پيشرو هستيد؛ خودتان را آماده كنيد.

farsi.khamenei.ir/speech-content?id=12574

ومهمترین جمله دردانشکده افسری امام علی (ع)ارتش(1390/08/19)

خود را براى تداوم اين عزت ملى و اقتدار بين‌المللى آماده نگه داريد. همه بايد آماده باشيم. همه بايد براى حفظ ارزشهاى والاى ماندگار در طول تاريخ،خود را آماده نگه دارند؛

farsi.khamenei.ir/speech-content?id=17868

اقای صادقپور ممنون.
واقعا لذت میبرم صحبتهای نایب امام زمان رو اینقدر موشکافانه بررسی کردین.

خدا خیرت بده.به حالت غبطه میخورم.
امیدوارم جزء یاران امام زمان باشی. @};-

اللهم عجل لولیک الفرج به حق زینب کبری @};-
نقل قول کردن
+10 #1892 عدالت گستر 1391-03-05 12:19
به نقل از Azita:
من یه تقاضا داشتم. کسی‌ میتونه دعای سهم الّلیل ؟

متن عربی به همراه اعراب:
دعاء سهم اللّيل مروي عن الإمام المهديّ أرواحنا فداه: أَللَّهُمَّ إِنّي أَسْأَلُكَ‏ بِعَزيزِ تَعْزيزِ اعْتِزازِ عِزَّتِكَ، بِطَوْلِ حَوْلِ شَديدِ قُوَّتِكَ، بِقُدْرَةِمِقْد ارِ اقْتِدارِ قُدْرَتِكَ، بِتَأْكيدِ تَحْميدِ تَمْجيدِ عَظَمَتِكَ، بِسُمُوِّ نُمُوِّعُلُوِّ رَفْعَتِكَ، بِدَيْمُومِ قَيُّومِ دَوامِ مُدَّتِكَ، بِرِضْوانِ غُفْرانِ أَمانِ‏رَحْمَتِ كَ، بِرَفيعِ بَديعِ مَنيعِ سَلْطَنَتِكَ، بِسُعاةِ صَلاةِ بِساطِ رَحْمَتِكَ،بِحَ قائِقِ الْحَقِّ مِنْ حَقِّ حَقِّكَ، بِمَكْنُونِ السِّرِّ مِنْ سِرِّ سِرِّكَ، بِمَعاقِدِالْعِ زِّ مِنْ عِزِّ عِزِّكَ، بِحَنينِ أَنينِ تَسْكينِ الْمُريدينَ، بِحَرَقاتِ‏خَضَ عاتِ زَفَراتِ‏الْخائ ِفينَ، بِآمالِ أَعْمالِ أَقْوالِ الْمُجْتَهِدينَ ، بِتَخَشُّعِ‏تَخ َضُّعِ تَقَطُّعِ مَراراتِ الصَّابِرينَ، بِتَعَبُّدِ تَهَجُّدِ تَمَجُّدِ تَجَلُّدِ الْعابِدينَ.
أَللَّهُمَّ ذَهَلَتِ الْعُقُولُ، وَانْحَسَرَتِ الْأَبْصارُ، وَضاعَتِ الْأَفْهامُ،وَح ارَتِ الْأَوْهامُ، وَقَصُرَتِ الْخَواطِرُ، وَبَعُدَتِ الظُّنُونُ عَنْ‏إِدْراكِ كُنْهِ كَيْفيَّةِ ما ظَهَرَ مِنْ بَوادي عَجائِبِ أَصْنافِ بَدائِعِ‏قُدْرَ تِكَ، دُونَ الْبُلُوغِ إِلى مَعْرِفَةِ تَلَأْلُؤِ لَمَعانِ بُرُوقِ سَمائِكَ.
أَللَّهُمَّ مُحَرِّكَ الْحَرَكاتِ، وَمُبْدِئَ نِهايَةِ الْغاياتِ، وَمُخْرِجَ‏يَنا بيعِ تَفْريعِ قُضْبانِ النَّباتِ، يَا مَنْ شَقَّ صُمَّ جَلاميدِ الصُّخُورِالرَّ اسِياتِ، وَأَنْبَعَ مِنْها ماءً مَعيناً حَياةً لِلْمَخْلُوقاتِ ، فَأَحْيى مِنْهَاالْحَيَو انَ وَالنَّباتَ، وَعَلِمَ مَا اخْتَلَجَ في سِرِّ أَفْكارِهِمْ مِنْ نُطْقِ‏إِشاراتِ خَفِيَّاتِ لُغاتِ النَّمْلِ السَّارِحاتِ.
يا مَنْ سَبَّحَتْ وَهَلَّلَتْ وَقَدَّسَتْ وَكَبَّرَتْ وَسَجَدَتْ لِجَلالِ‏جَمالِ أَقْوالِ عَظيمِ عِزَّةِ جَبَرُوتِ مَلَكُوتِ سَلْطَنَتِهِ مَلائِكَةُ السَّبْعِ‏السَّ ماواتِ، يا مَنْ دارَتْ فَأَضاءَتْ وَأَنارَتْ لِدَوامِ دَيْمُومِيَّتِه ِ‏النُّجُومُ الزَّاهِراتُ، وَأَحْصى عَدَدَ الْأَحْياءِ وَالْأَمْواتِ، صَلِّ عَلىمُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ خَيْرِ الْبَرِيَّاتِ، وَافْعَلْ بي كَذا وَكَذا، واذكرحاجتك.
نقل قول کردن
+7 #1891 savar 1391-03-05 12:11
حکم آدامس های شهوت زا چیست ؟
محمد مرسی به ریاست جمهوری نزدیک شد؟
فیلم ' یهود ستیز ' اجازه اكران نیافت
فراخوان مهم برای قیام علیه آل سعود *سند
«عمر سلیمان» از مصر گریخت*سند



mahdimontazar.ir/fa/
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد