رایحه ظهور

بشارتهای بزرگ شهید آوینی ، پیش بینی هایی در حال تحقق!

سالروز شهادت سیدشهیدان اهل قلم بهانه خوبیست تا بار دیگر نگاهی داشته باشیم به دیدگاههای این شهید جلیل القدر در باب آینده ی جهان و ظهور امام عصر(عج) ، دیدگاههایی که همچون سایر موارد ، عظمت و اوج حکمت و بینش الهی این عارف فرزانه را به نمایش می گذارد ، در حالی که اینک و با وقوع تحولاتی بسیار بزرگ و سرنوشت ساز ، هنوز که هنوز است بسیاری از صاحبنظران در تحلیل و چرایی آنچه در جهان در جریان است درمانده اند و تحلیلهای ناشیانه ای ارائه می دهند ، سیدشهیدان اهل قلم از چند دهه ی قبل به زیبایی هرچه تمامتر به پیش گویی و تحلیل وقایع امروز و ارتباط آنها با ظهور نشسته است و این برنمی آید جز از نگاهی ملکوتی که پرده های ظواهر را دریده باشد و با نور حق ، حقیقت را آنچنان که هست ببیند.

» ابتدای نظرات (1033)

 

 هرچند آنچه در ادامه خواهد آمد بخشی از نوشته ها و بیانات شهید سیدمرتضی آوینی در باب تحولات جهانی و ارتباط آنها با ظهور می باشد اما همین اندک نیز بشارتهایی بزرگ در خود دارد ، بشارتهایی که با بیان و زبان های مختلف توسط بزرگان دیگر طی سالهای گذشته مطرح گردیده و جان منتظران ظهور امام حق را نوازش داده است :

چه روزگار شگفتی ! تاریخ آینده کره ارض ، بارور حوادثی بس شگفت است ، حوادثی که مجد و عظمت جهانگیر اسلام را در پی خواهد داشت و این همه را تنها کسی درمی یابد که منتظر است و بوی یار را از فاصله ای نه چندان دور می شنود و هر لحظه انتظار می کشد تا صدای «اناالمهدی» از جانب قبله بلند شود و او را به سوی خویش فرا خواند

هیبت آنکه خواهد آمد و انتظار انسان را پایان خواهد داد از هم اکنون همه قلبها را فراگرفته است. انقلاب اسلامی فجری است که بامدادی در پی خواهد داشت

شب حیات انسان با انقلاب اسلامی در فجر صادق خویش داخل شده است و شایسته است که اکنون منتظر صبح باشیم ، صبح دولت یار

در میان بیداردلان سراسر کره ارض ، هستند بسا دلدادگانی که این عهد تازه را دریافته اند و به خیل منتظران موعود پیوسته اند.

خلاف آنکه بسیاری می پندارند ، آخرین نبرد ما – به مثابه سپاه عدالت- نه با دموکراسی غرب که با اسلام آمریکایی است. که اسلام آمریکایی از خود آمریکا دیرپاتر است ، اگرچه این نیز ولو « هزارماه» باشد به یک « شب قدر» فرو خواهد ریخت و حق پرستان و مستضعفان وارث زمین خواهند شد. حتی اگر هیچ برهان دیگری در دست نداشتم ، ظهور انقلاب اسلامی – و بهتر بگویم ، بعثت تاریخی انسان در وجود مردی چون حضرت امام خمینی(ره)- برای من کافی بود تا باور کنم که عصر تمدن غرب سپری شده است و تا وضع موعود که انتظار اوست ، فاصله چندانی باقی نمانده است.

نتیجه نهایی را باید در سرنوشت موعود جهان جستجو کرد .ما مرده و شما زنده.خواهیم دید که بلاخره چه کسی پیروز خواهد  شد و چه کسی زمین را به ارث خواهد برد؟حق یا باطل،امام حسین علیه السلام یایزید،حزب الله یا صدام،حضرت امام و یا غرب و شرق،امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف یا دجال.

ما به وعده های خدا یقین داریم که((ان الارض یرثها عبادی الصالحون)) این ماییم که زمین را به ارث خواهیم برد.

امام خمینی (ره) پيامبر تازه اي نبود! با ظهور تاريخي حضرت امام آخرين دوران جاهليت بشر شكسته شد و او به يكي از اعصار شكوفايي ديني پا گذاشت و اكنون ، بيش از هر زمان ديگري در طول اين هزار و چند صد سال ، براي بر پايي حكومت جهاني عدلبه دست آخرين حجت آماده است

اينها سربازان امام زمان عجل ا تعالي فرجه هستند و موعود خويش را باز يافته‌اند. اصحاب آخرالزماني سيدالشهدا به خونخواهي او آمده‌اند و همين پيمان است كه آنان را در زير علم صاحب‌الزمان گرد مي‌آورد، چرا كه علم امام زمان نيز علم خونخواهي سيدالشهداست. يا لثارات الحسين _ اي خونخواهان حسين‌(ع) _ گرد آييد.

امروز بعد از یازده قرن که از تولد آخرین حجت خدا در کره زمین می گذرد ، نشانه صدق وعده های قرآن و احادیث ظهور بیشتری یافته است. عصر جاهلیت ثانی تاریک ترین روزهای خود را نیز سپری کرده و این خود نشانه ای دیگر است . مگر نه اینکه فجر صادق هنگامی فرا می رسد که شب کامل شده است؟

در این سالهای نخستین قرن پانزدهم هجری قمری پیشگویی حضرت نبی اکرم(ص) به تحقق پیوست و قوم سلمان فارسی ، ایرانیان ، طلیعه دار نهضت آخرالزمانی اسلام، علم قیام انبیاء را بر دوش گرفتند و وجودشان شمسی تازه که در خلاصه ظلمانی جاهلیت ثانی تولد یافت.

رایحه ظهور موعود دل شیفتگان حق را بی تاب کرده و آنها را به صحنه حضور کشانده است.

اما مهدی جان! این قرن قرنی است که حق در کره زمین به حاکمیت خواهد رسید. آینده در انتظار توست.

تعبیر « دهکده جهانی» نشان می دهد که آخرالزمان عصر ظهور موعود ، فرا رسیده است. چرا که آن تحول عظیم که بشر در انتظار آن است باید همه بشریت را شامل شود که خواهد شد. در این عصر جاهلیت ثانی که بشر در حیثیت کلی وجود خویش از آسمان معنوی هبوط خواهد کرد ، که کرده است . در این عصر است که بشر در حیثیت وجود خویش « توبه» خواهد کرد که با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران که ام القرای معنوی کره زمین است ، این عصر نیز آغاز شده است و می رود تا همه زمین و همه بشریت را فرا بگیرد.

فروپاشی کامل کمونیسم اگرچه دولت مستعجلی است برای دموکراسی غرب ، اما از میان سیاستمداران آمریکایی نیز هیچ کدام نیستند که این پیروزی را شیرین و بودن اضطراب یافته باشد. هیبت آنکه خواهد آمد و انتظار انسان را پایان خواهد داد از هم اکنون همه قلبها را فراگرفته است. انقلاب اسلامی فجری است که بامدادی در پی خواهد داشت.

حتی اگر هیچ برهان دیگری در دست نداشتم ، ظهور انقلاب اسلامی – و بهتر بگویم ، بعثت تاریخی انسان در وجود مردی چون حضرت امام خمینی(ره)- برای من کافی بود تا باور کنم که عصر تمدن غرب سپری شده است و تا وضع موعود که انتظار اوست ، فاصله چندانی باقی نمانده است.

تحولاتی که این روزها در کره زمین روی می دهد ، نوید عصر دیگری را می دهد که در آن ابولاهول( شیطانی که تحقق تاریخی یافته و حاکمیت خود را بر ترس و وحشت مردمان از قدرت خویش بنا کرده است) از اریکه قدرت به زیر خواهد افتاد و غرب از هم فروخواهد پاشیدو تمدنی دیگر نه از شرق و نه از غرب ، که از خاورمیانه برخواهد خواست.

هیبت آنکه خواهد آمد و انتظار انسان را پایان خواهد داد از هم اکنون همه قلبها را فراگرفته است. انقلاب اسلامی فجری است که بامدادی در پی خواهد داشت

شب حیات انسان با انقلاب اسلامی در فجر صادق خویش داخل شده است و شایسته است که اکنون منتظر صبح باشیم ، صبح دولت یار

سید شهیدان اهل قلم – شهید آوینی

 

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #1033 مقداد 1391-03-28 00:12
ghiame-yaran.mihanblog.com/"فراخوان طلبه سیرجانی برای یاری
ولایت"
"قیام یاران ولایت"در شهر مقدس قم وانشاء الله ایشان تصمیم دارند با کمک
ویاری امت حزب الله در کشور این حرکت را به شهرهای دیگر کشور بکشانند
نقل قول کردن
+5 #1032 علی جعفری 1391-01-28 11:39
پست جدید ، مطلب جدید !

www.u313.ir/.../
نقل قول کردن
+11 #1031 !! 1391-01-28 09:27
نظر مهجورمانده امام خامنه ای مد ظله در مورد عزاداریها
مسأله‏ى ديگر، مسأله‏ى روضه‏هاست. روضه‏خوانى و سينه‏زنى بايد باشد؛ اما نه در هر عزايى. اين را بدانيد كه روضه خواندن و گريه كردن - آن سنت سنيه - مربوط به همه‏ى ائمه نيست؛ متعلق به بعضى از ائمه است. حالا يك وقت در جمع و مجلسى كسى روضه‏يى مى‏خواند، عده‏يى دلشان نرم مى‏شود و گريه مى‏كنند؛ اين عيبى ندارد. اصلاً عزادارى كردن يك حرف است، روضه‏خوانى و سينه‏زنى راه انداختن يك حرف ديگر است. روضه‏خوانى و سينه‏زنى راه انداختن، مخصوص امام حسين است؛ حداكثر مربوط به بعضى از ائمه است؛ آن هم نه به اين وسعت. مثلاً در شب و روز تاسوعا و عاشورا بخصوص، در شب و روز بيست‏ويكم ماه رمضان، سينه‏زنى و عزادارى و برپايى جلسات خوب است؛ ولى مثلاً در مورد حضرت موسى‏بن جعفر (عليه‏السّلام) - با اين‏كه وفات آن بزرگوار از وفاتهاى داراى روضه‏خوانى است - من لزومى نمى‏بينم كه سينه‏زنى بشود؛ يا مثلاً در سالگرد شهادت حضرت زهرا (سلام‏اللَّه‏عل يها) مناسبتى ندارد كه ما بياييم نوحه‏خوانى و سينه‏زنى كنيم؛ بهتر اين است كه در آن موارد، شرح مصايبشان گفته بشود. شرح مصايب، گريه‏آور است.
farsi.khamenei.ir/speech-content?id=2603
نقل قول کردن
+5 #1030 یک کاربر تالار 1391-01-28 06:46
گوشه ای از بیانیه ی مهم انجمن تالار گفتگوی عصر ظهور

اما در مورد شبهه ی اصلی یعنی همان استفاده از نام مجازی U313
بادیدن آدرس مجازی تالار نامبرده که با کلمه ی U313 شروع میشود برای خیلی از مبشران این شائبه بوجود آمده است که آیا آن تالار با این سایت در ارتباط است که اتفاقا شائبه ی بجایی است.و میدانم ودر جریان هستم که مبشران گرامی هنوز این علامت سوال برایشان باقی است وبه همین دلیل ذکر کرده اند که تا این شائبه برطرف نشود اقدام به ثبت نام در تالار وارسال مطالب نخواهند پرداخت که کاملا حرف بجاییست.
اما در پاسخ باید این نکته را ابتدا بگویم که همانطور که گفتم بنده علی اصغر جان را از تاسیس چنین تالاری آگاه کردم وآدرسش را نیز ذکر کردم اما در نقل قول نه تنها مخالفتی نکردند بلکه گفتندماجور هم باشید.

اما چرا U313

بنده از همان ابتدا که اقدام به ساخت تالار نمودم تصمیم خود را گرفتم که تقدیمش کنم به علی اصغر عزیز ومبشران و لذا کوشیدم تا بیشترین هماهنگی را داشته باشم از موضوعات گرفته تا ادرس اینترنتی وغیره.واعلام میدارم که هدفی جز این نداشته ام.انشاالله رفع شبهه شده باشد.
در پایان بار دگر خواهش ودرخواست خود را از علی اصغر عزیز دارم تا بیاید ودعوت بنده را بپذیرد ومدیر کل این تالار شود.واین تالار را به این وبسایت لینک نماید. و نامش را به نام سایت تغییر داده و بنده نیز در کنار دیگر مبشران به عنوان کاربر معمولی انجمن خدمت به امام غایبمان و ولی امرمان و مبشران حضرت نمایم.

u313.rozblog.com/Forum/Catgory/19/Post/89
نقل قول کردن
+13 #1029 علی جعفری 1391-01-28 02:14
دیدار فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی:





تصاویر:

www.leader.ir/langs/fa/index.php?p=photo&albumId=1061
نقل قول کردن
+12 #1028 علی جعفری 1391-01-28 01:57
نیویورک تایمز:
فتوای آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل‌ها را بهم زد
«آیت الله خامنه ای گاهی اوقات وقتی در مورد برنامه هسته ای ایران سخن می گوید، مواضع دینی را هم مطرح می کند که این کار موجب شده تحلیل های تحلیلگران غربی بهم بریزد و نتوانند تحلیل درستی از سخنان وی داشته باشند.»
روزنامه نیویورک تایمز، روز شنبه 26 فروردین(April 14) نوشت:
«تحلیلگران سیا آموخته اند که بررسی و تحقیق در مورد برنامه هسته ای ایران بسیار پرهزینه است و نیاز به ابزاری پیچیده دارد. یکی از منابع اطلاعاتی آنها سخنان آیت الله خامنه ای، رهبر عالی ایران است که مانند بسیاری از دیگر اطلاعات مهم ایران، گیج کننده است. حال سوال این است که آیا مذاکرات استانبول تلاشی برای الهی کردن برنامه هسته ای ایران، جایی که آیت الله خامنه ای محکم روی نظر خود ایستادگی می کند، است؟»
این روزنامه آمریکایی ادامه داد: «آیت الله خامنه ای تنها، رهبر ایران نیست بلکه مرجع دینی است. او گاهی اوقات وقتی در مورد برنامه هسته ای ایران سخن می گوید، مواضع دینی را هم مطرح می کند که این کار موجب شده تحلیل های تحلیلگران غربی بهم بریزد و نتوانند تحلیل درست و کاملی از سخنان وی داشته باشند. در حالی که تنش ها در مورد برنامه هسته ای ایران افزایش یافته بود، آیت الله خامنه ای اعلام کرد ساخت سلاح هسته ای گناهی بزرگ است
در حالی که همواره مقام معظم رهبری با ساخت سلاح هسته ای مخالفت کرده و آن را حرام اعلام کرده اند و جمهوری اسلامی هم هیچگاه از برنامه صلح آمیز هسته ای خود منحرف نشده است، نیویورک تایمز مدعی شد:
«این سخنان آیت الله خامنه ای نه تنها با اقدامات ایران مخالف است بلکه با سخنان قبلی وی نیز تعارض دارد.»
این روزنامه ادامه داد: «برخی از تحلیلگران می گویند اینکه آیت الله خامنه ای پیشرفت های هسته ای ایران را رد می کند[!]، تقیه است که شیعیان قرن ها از آن برای نجات خود بهره برده اند.»
البته این روزنامه نگفته است کی و کجا، مقام معظم رهبری پیشرفت های هسته ای ایران را رد و با آن مخالفت کرده اند؟! رهبری تنها ساخت سلاح هسته ای را حرام دانسته اند و اتفاقاً بر پیشرفت های هسته ای ایران برای مصارف صلح آمیز تاکید فراوان هم داشته اند.

rajanews.com/detail.asp?id=122646
نقل قول کردن
+9 #1027 علی جعفری 1391-01-28 01:38
رسانه ها فاش کردند؛

مشاور ویژه پادشاه مغرب میهمان مقامات رژیم صهیونیستی

یک روزنامه اسرائیلی از حضور گروهی از مقامات رژیم مغرب از جمله مشاور ویژه محمد ششم در سرزمینهای اشغالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه یدیعوت آحارونوت گزارش داد: یک گروه چهار نفر از مسئولان مغربی با اجازه محمد ششم پادشاه مغرب در اسرائیل(مناطق اشغالی 1948) به سر می برند.

این روزنامه بیان کرد: گروه مذکور پنجشنبه گذشته به دعوت سام بن شطریت رئیس فدراسیون جهانی فرزندان طایفه مغربی یهودی برای شرکت در جشن های موسوم به عید المیمونه وارد تل آویو شده اند.

روزنامه مذکور با اشاره به اینکه یکی از مشاوران ارشد قضایی پادشاه مغرب گروه مذکور را همراهی می کند افزود: گروه مذکور چهارشنبه با دانی ایالون معاون وزیر امور خارجه اسرائیل دیدار خواهند کرد.

www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1577857
نقل قول کردن
+9 #1026 علی جعفری 1391-01-28 01:32
به نقل از بچه مثبت/مهرداد:
سلام

احسنت ...

کاملا درسته

این کوفی عنان مثل کسی میمونه که آشنا دو نفر دعوا کننده است و راست میره یقه غریبه رو میگیره میگه دعوا نکن ودر آن بین طرف مقابل از فرصت استفاده میکنه وطرف بی دفاع رو حسابی میزنه ...

واقعا چه وضعی رو تحمل میکنند برادر های مسلمانمان در سوریه...

الهم عجل ولیک الفرج

درست گفتند:
گرگی در لباس میش !
نقل قول کردن
+5 #1025 علی جعفری 1391-01-28 01:31
با عذرخواهی از رصد ! @};-

موضوع بدلیل اشکالی فنی در نقطه اتصال من می باشد.
نقل قول کردن
+12 #1024 بچه مثبت/مهرداد 1391-01-28 01:21
به نقل از شیخانی:
کوفی عنان




سلام

احسنت ...

کاملا درسته

این کوفی عنان مثل کسی میمونه که آشنا دو نفر دعوا کننده است و راست میره یقه غریبه رو میگیره میگه دعوا نکن ودر آن بین طرف مقابل از فرصت استفاده میکنه وطرف بی دفاع رو حسابی میزنه ...

واقعا چه وضعی رو تحمل میکنند برادر های مسلمانمان در سوریه...

الهم عجل ولیک الفرج
نقل قول کردن
+18 #1023 علی جعفری 1391-01-28 01:20
چه کسی بر سید خراسانی بودن امام خامنه ای شک و گمان دارد؟

در نشريه پرسمان با پيش شماره 17 مربوط به فروردين 91 در 112 صفحه نکات جالبی وجود دارد که یکی از آنها اذعان آقای دکتر جواد جعفری بر سید خراسانی بودن امام خامنه ای می باشد.

در صفحه 110 ، 111 و 112 نشریه مذکور مروری بر ماجرای مستند ظهور بسیار نزدیک است انجام گرفته است که در ابتدای آن آمده است:

آنچه از این فیلم برداشت می شد این بود که ... سید خراسانی با مقام معظم رهبری و... تطبیق داده شده است.

در صفحه 112 مطلبی با عنوان توقیت خط قرمز منتظران است به قلم حجت الاسلام آقای دکتر جواد جعفری تحریر شده است.

ایشان در مقدمه آن نوشته است:
... امیدواریم این انقلاب که بی شک زمینه ساز ظهور است و به رهبری ابرمرد تاریخ حضرت امام خمینی رحمت الله علیه رسیده است ، هر چه زودتر به دست نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به دست صاحب اصلی آن سپرده شود.پدران و مادران شهداء ، داغ فرزند را با دیدن چهره دلربای امام عصر (عج) از یاد ببرند و ما در زیر پرچم ولایت این سید خراسانی برای بیعت با امام زمان (عج) به سمت مکه حرکت نمائیم...

حال سوالم این است ایکاش که جناب آقای دکتر جعفری و دوستان عزیزمان در پژوهشکده مهدویت ، حال که خود بر سید خراسانی بودن امام خامنه ای اذعان و تاکید دارند ، در مقام نقد و بررسی رعایت عدالت و انصاف را داشته باشند.
با تقدیم احترام به همه مبشران و منتظران در حوزه مهدویت @};-
سايت اينترنتي اين نشريه:
www.porseman.net

دانلود روی جلد:
myup.ir/images/96972629828614699629.jpg
دانلود صفحه 110:
myup.ir/images/23648290991185724553.jpg
دانلود صفحه 111:
myup.ir/images/89272316162998029156.jpg
دانلود صفحه 112:
myup.ir/images/ 506158068834902 15595.jpg
نقل قول کردن
+12 #1022 امیر... دوست 1391-01-28 01:16
وقتش نشده که داد مارا بدهی...

شیرینی اعتماد مارا بدهی...

پشت در جمکران معطل شده ایم

کی میخواهی مراد مارا بدهی...

[-O
نقل قول کردن
+13 #1021 شیخانی 1391-01-28 01:12
کوفی عنان


نقل قول کردن
+18 #1020 بچه مثبت/مهرداد 1391-01-28 00:19
به نقل از sheikhani:



سلام

بسیار طرح زیبایی بود.

دومینوی اسرائیل به آمریکا فشار میآورد و سپس دومینوی آمریکا به قسمت سبز رنگ میرسد(جلبک سبز) (یا همون جنبش مرده سبز)

و در ادامه دومینوی جلبکی قصد دارد به سه رنگ ایران اسلامی فشار بیاورد تا موجب سقوط شود ؛غافل از آنکه پازل های پرچم شکل ایران به هم پیوسته هستند و پست سر هم قرار دارند ...
(کوچکترین فضای خالی باعث سقوط میشود)


در نتیجه:

ایرانی با هم زبان و فرهنگ و گویش و چهره ؛ میشود: ایران واحد که قدرت ایستادگی در برابر هر قدرت جهانی را دارد.

الهم عجل ولیک الفرج
نقل قول کردن
+6 #1019 خودم- عبدالزهرا 1391-01-28 00:18
به نقل از سید موسی:
برادر شرم کن، حیا کن... اینجا سایت مهدویه به کجا رسیده ای؟!!! X( /:)

شايد برادر خوبم علي جان، به اين نتيجه رسيده اي كه ادرسو بهت اشتباه داده اند؟ ودرب اين خونه رو بزني چيزي نصيبت نميشه،يا اينكه ارحم الراحميني در كار نبوده و اين چنين پريشان گشته اي؟و نميداني به كجا بري؟
ولي علي جان باور كن، اين سايت هم بسان سايت هاي ديگه در عرصه مهدويت يكي از ابواب رحمت اهل بيت ميتونه باشه. بي نيت نيا. در هرجايي كه نام و ياد اهل بيت باشه، بي كاسه گدايي نرو.
اون ديگه به كرم صاحب بيت بستگي داره، كه كاسه تو بشكنه يا پرش كنه،
ولي نا اميد نباش، شايد صاحب اين خانه نظري سوي گدا انداخت، شايد ، شايد، شايد... [-O
نقل قول کردن
+7 #1018 خودم- عبدالزهرا 1391-01-27 23:50
قابل توجه برادر بشار اسد:
برادر بشار اسد بدان كه ما تو رو به خاطر اينكه در جبهه مقاومت به ملت فلسطين كمك كردي دوستت داريم اما ذكر يه نكته خوبه به سمع شما برسه:
اويل اعتصابات و اغتشاشات در سوريهف برخي از مردم معمولي بخاطر گرفتن حقشون از حكومت كه طبيعي هم بود به خيابونا ريختن و تظاهرات مسالمت اميزي هم داشتن، و با توجه به حركات پليسي در نظامتون اين افراد كه عمدتا سرمايه هاي سوري هستن در بازداشتگاههاي مخوفتان در وضعيت نامعلومي بسر مي برند.
اين بنده خداها اصلا فكرش را نميكردن كه كار به دست گروههاي تروريست برسه و افراد خداجوي! در اين امر دخالت كنن. كه اگر مي دانستن بسان سالهاي پيش سكوت ميكردن.
لطفا حساب اين عده را از تروريست ها جدا كنيد. و كاري كنيد كه اين افراد به اغوش خانواده هاشون برگردن
باز هم ميگم زنده باد بشار اسد و ملت قهرمان سوريه
نقل قول کردن
+3 #1017 ارسطو 1391-01-27 23:45
به نقل از محمود:
برادر عزيزي كه نام عبدالزهرا را مي نويسي اين كلمه شرك آميز است. لطفا از كلمات صحيح ماند"محب الزهرا" يا غيره استفاده كنيد. يك شيعه فقط عبد الله است.

برادر این منزق ئهابی هاست پس عبدالرضا هم مشکل داره عبدالحسین هم اشکال داره پس چرا ثبت احوال این اسمها رو ثبت میکنه
نقل قول کردن
+3 #1016 خودم- عبدالزهرا 1391-01-27 23:45
به نقل از فدايي مهدي:
حالا بعد گذشت يك سال و نيم از اين اتفاقات بهتون پيشنهاد ميدم كه دوباره اين مقاله رو بخونيد. با بازنگري دوباره درك بهتري نسبت به وقايع اي كه الان در حال رخ دادن پيدا ميكنيد.
حتما بخونين
tarikh-ayande.blogfa.com/post-138.aspx
به اميد ظهور يا حق

جالب بود استفاده شد
نقل قول کردن
+13 #1015 سید موسی 1391-01-27 23:42
سلام علیکم @};- @};- @};-

خبر:

مقام نظامی سوریه: حملات گروه‌های تروریستی شدت یافته است



يک مقام نظامي سوريه مي‌گويد که گروه‌هاي مسلح با وجود برقراري آتش‌بس بر اساس طرح کوفي عنان به حملات خود شدت بخشيده‌اند.

تلويزيون دولتي سوريه روز يک‌شنبه (۲۷ فروردين، ۱۵ آوريل) به نقل از يک مقام نظامي اين کشور گزارش داد: "گروه‌هاي تروريستي مسلح هم‌زمان با تصويب قطع‌نامه شوراي امنيت سازمان ملل براي اعزام ناظران به سوريه به شکل جنون‌آميزي به حملات خود عليه ارتش، نيروهاي مجري قانون، غيرنظاميان شدت بخشيده‌اند."

به گفته اين مقام نظامي سوريه که نام آن در گزارش ذکر نشد، نيروهاي امنيتي "از ادامه حملات جنايي گروه‌هاي تروريستي جلوگيري مي‌کند."

اين اظهارات در حالي از سوي رسانه‌هاي سوريه اعلام شده‌اند که تنها يک روز از زمان تصويب قطع‌نامه شوراي امنيت سازمان ملل براي اعزام ناظران غيرمسلح به سوريه با هدف نظارت بر روند آتش‌بس که از ۲۴ فرودين (۱۲ آوريل) در اين کشور اجرايي شده است‌، مي‌گذرد.

يک سخنگوي سازمان ملل روز شنبه گفت که پنج‌ناظر "روز دوشنبه وارد سوريه خواهند شد و مستقيم کار خود را آغاز خواهند کرد."

اين در حالي است که روسيه و چين از آتش‌بس در سوريه استقبال کرده‌اند، دولت انگليس که به همراه امريکا و رژيم اسرائيل همواره تلاش کرده‌اند دولت دمشق را منزوي و سرنگون کنند، از برقرار صلح در سوريه ابراز نارضايتي مي‌کنند.

ديويد کامرون، نخست وزير انگليس، ۲۴ فروردين گفت که "احساس سرخوردگي مي‌کند، زيرا جهان از اين طرح کوفي عنان حمايت مي‌کند."

باراک اوباما، رئيس جمهور امريکا، ۲۵ فروردين (۱۳ آوريل) ارسال تجهيزات غيرنظامي را براي شورشيان سوريه از جمله تجهيزات مخابراتي و پزشکي، تصويب کرد.

با اين حال، بشار اسد، رئيس جمهور سوريه گفته است که مردم اين کشور "با عزم خود براي پيگيري اصلاحات و مبارزه با تروريسم، ظرفيت خود را براي دفاع از کشور و ساخت سوريه جديد اثبات کرده‌اند."

presstv.com/detail.fa/236426.html
نقل قول کردن
+17 #1014 بچه هیاتی 1391-01-27 23:21
تذکر کوچک زاده به برادران لاریجانی+دانلود





ammar-press.com/?p=2551
نقل قول کردن
+13 #1013 نراقی 1391-01-27 23:10
الله اکبر
بلاخره یه نفر تونست تو این مملکت تا قوه قضاییه مستبد را نقد کنه و به چالش بکشه
احسنت و صد احسنت به کوچک زاده عدالت خواه
این فایل را حتما باز کنید و از شنیدن صدای کوچک زاده لذت ببرید:
rajanews.com/detail.asp?id=122719
نقل قول کردن
+5 #1012 یا زهرا 1391-01-27 22:57
[quote name="خودم- عبدالزهرا"]پيام اين تصويرو متوجه نشدم، ميشه توضيح بديد؟ يعني اينكه ايرانم سقوط مي كنه؟[/quo
یعنی ایران اسلامی سقوط نخواهد کرد
نقل قول کردن
+20 #1011 ..... 1391-01-27 22:41
یک پیامک :

مادر، هر کاری بکند اهل خانه هم یاد می گیرند.........................

مثلا .......

شهید بشود!


khorramejan.blogfa.com/



نقل قول کردن
+4 #1010 خودم- عبدالزهرا 1391-01-27 22:35
قابل توجه رصد، سيستم امتياز دهي از يك اي پي دچار مشكل شده، و بنده تونستم با يه اي پي چند بار امتياز دهي كنم(منظور در اين لحظه)
لطفا رسيدگي شود، يا حق
نقل قول کردن
+15 #1009 entezar 1391-01-27 22:32
به نقل از خودم- عبدالزهرا:
پيام اين تصويرو متوجه نشدم، ميشه توضيح بديد؟ يعني اينكه ايرانم سقوط مي كنه؟



نه عزیز جون، اگه دقت کنی دومینوهای پرچم ایران بدون فاصله قرار گرفتن و این یعنی اینکه با اتحاد این موج اعتراضات و بحرانها به ایران راه پیدا نخواهد کرد و....
نقل قول کردن
-6 #1008 خودم- عبدالزهرا 1391-01-27 22:27
به نقل از sheikhani:

پيام اين تصويرو متوجه نشدم، ميشه توضيح بديد؟ يعني اينكه ايرانم سقوط مي كنه؟
نقل قول کردن
+2 #1007 خودم- عبدالزهرا 1391-01-27 22:25
به نقل از بنی فاطمه:
" مادر " دو بخش دارد ...
و "ما" هر چه می کشیم از بخش دوم است .

جالب بود تعبيرت، اين در به دري ها از در و ديوار واقعن
نقل قول کردن
+7 #1006 خادم الرضا 1391-01-27 22:22
به نقل از فدایی عزیز زهرا:
البته بنظرم بهتره رو این قضیه بدون تعصب بحث بشه
بنظر این بندگی با بندگی رب العالمین تفاوتهایی داره

سلام دوست عزيز ...
عبد اهل بيت س يعني عبد خدا بودن ... در ادبيات روايي آيات كلام الله دقت كنيد مي بينيد كه دربعضي آيات كه كلمه رب بكار رفته اهل بيت س آن را منتسب به خود نموده اند مثلاٌ واشرقت الارض به نور ربها يعني زمين به نور ربش كه امام هست منور خواهد شد و امام كه رب الرض است و در بعضي روايات رب السماوات نيز مي باشد ...
كسي كه اينها را شناخت خدا را شناخته و ايمان كسي كامل نمي شه مگر اينكه اينها را به معرفت نوراني بشناسه ...
يا ريا باي امام جاي اشكال ندارد چرا كه اراده او اراده خداست ...
حتماٌ جامعه كبيره را درش دقت نما كليد فهم قرآن و باب معرفت اهل بيت س مي باشد ...
والعاقبه للمتقين @};-
نقل قول کردن
+12 #1005 بنی فاطمه 1391-01-27 22:21
به نقل از بر مهدی فاطمه صلوات:
تووووووووووووووووووووووجججججججججججججججههههههههه @};-
یعنی از بچه های حزب اللهی کسی جمله ای پیدا نکرد




" مادر " دو بخش دارد ...
و "ما" هر چه می کشیم از بخش دوم است .
نقل قول کردن
+11 #1004 بنی فاطمه 1391-01-27 22:19
به نقل از محسن صادقپور:
يقه كاترين اشتون قبل از ديدار با جليلي، باز بود اما هنگام ديدار با وي شال گردن داشت.




فکر کنم درخواست آقای جلیلی بوده
نقل قول کردن
+9 #1003 savar 1391-01-27 22:10
ایران 5000 نظامی ما را می کشد
تلاش وهابیون برای اخراج عالم سنی از امارات به خاطر دفاع از حضرت علی(ع)
از 1500 نفر، 300 نفر به اسرائیل رسیدند که 120 نفر آنها دستگیر شده اند!
تراژدی نسیان فاطمه(س) در مملکت فاطمه(س)
سلاح‌های سوئدی؛ آتشی بر سر شيعيان سعودی
دنبال کردن طرح تجزیه عراق از سوی برخی از کشورهای عربی
تروریست‌های خوزستان در بحرین و عربستان چه می‌کنند؟
آل سعود جنایتکار باید سرنگون گردد
پاسخ به شبهات روشنفکرانه درباره پیامبر
عصبانیت اعراب از نتایج مذاکرات 5+1
حمایت میلیونی شاه سعودی از عمرسلیمان
ارتباط ضد ایرانی موساد و مقامات سعودی
حکم ضارب طلبه ناهی از منکر اعلام شد



mahdimontazar.ir/fa/
نقل قول کردن
+15 #1002 محسن صادقپور 1391-01-27 20:56
يقه كاترين اشتون قبل از ديدار با جليلي، باز بود اما هنگام ديدار با وي شال گردن داشت.

نقل قول کردن
+15 #1001 sheikhani 1391-01-27 20:32
عاقبت ماسون رتبه 33

برلوسکونی




ملت ها که بیدار بشند
ماسون و رتبه و جایگاه و مقام و.... نمیشناسند
و این رمز پیروزی همدلی

یا به تعبیر امام عزیز (ره) وحدت کلمه است

به امید ظهزر حضرت حجت عج و پاک شدن جهان از وجود شیاطین وحکومتهای شیطانی و تبعیت کنندگان از آنها در سایه همدلی مستضعفان جهان
نقل قول کردن
+15 #1000 فدايي مهدي 1391-01-27 20:08
حالا بعد گذشت يك سال و نيم از اين اتفاقات بهتون پيشنهاد ميدم كه دوباره اين مقاله رو بخونيد. با بازنگري دوباره درك بهتري نسبت به وقايع اي كه الان در حال رخ دادن پيدا ميكنيد.
حتما بخونين
tarikh-ayande.blogfa.com/post-138.aspx
به اميد ظهور يا حق
نقل قول کردن
+24 #999 sheikhani 1391-01-27 19:58
نقل قول کردن
+19 #998 sheikhani 1391-01-27 19:53

:D
نقل قول کردن
+18 #997 sheikhani 1391-01-27 19:44
نقل قول کردن
+11 #996 عبد علی 1391-01-27 19:42
به نقل از فدایی عزیز زهرا:
البته بنظرم بهتره رو این قضیه بدون تعصب بحث بشه
بنظر این بندگی با بندگی رب العالمین تفاوتهایی داره

اون علی (ع) ای که ما بچه شیعه ها بهش اعتقاد داریم بنده خدای ماست ولی اون خدایی که اکثر عوام بهش اعتقاد دارند از بنده علی (ع) هم کمتره
این حدیث خیلی راهگشا است:
نزلونا عن الربوبیه و قولوا فینا ما شئتم
یعنی: ما را از مقام خدایی پایین بیاورید و هرچیزی که خواستید در شان ما بگویید.
مطلب همانطور که شما گفتید خیلی دقیق است، ولی توی این ول وشو و بازار مکاره، بهتره آدم عبد حضرت مولا (ع) باشد (ولو فقط در حد یک اسم بدون مسما) تا اینکه عبد فلان فرقه و بهمان مکتب و ... باشد.شاید بگی اسم بدون مسما کاربرد نداره، مساله اینه که اگر کرم طرف ات رو بشناسی می فهمی که همین اندازه هم کاربرد داره!
میگن در یک دهکده ای قرار بود همه مجازات بشوند الا کسانی که پیشه دوخت و دوز داشتند.حاکم بسیار کریم بود.اول همه خیاط ها و کفاش ها و حتی دکتر های آزاد شدند!همینطور کرم حاکم باعث می شد که هر کسی که ولو سر سوزنی ارتباط (ولو غیر مستقیم) با مساله دوخت و دوز داشت آزاد شود.
سر آخر یک کفش دوزک آمد و مدعی شد که منم باید آزاد بشم!
بله جانم، امید امثال من گنهکار به اینه که به قدر اون کفشدوزک که مطلقا چیزی از «دوخت و دوز» نداشت الا یک اسم بدون مسما، امید من ای که فقط اسم نوکری آل علی (ع) را یدک می کشم به کرم حضرت(ع) مولاست. که می دونم، بلکه یقین دارم که باکریمان کارها دشوار نیست...
یا حق
نقل قول کردن
+7 #995 علی 1391-01-27 19:26
دانلودکتابخانه تخصصی موعود(نرم افزار) دارای دهها کتال درباره امام زمان
این نرم افزار بسیار مفیدکه شامل متن 313 جلد کتاب و 313 مقاله پيرامون حضرت مهدي (عجل الله تعالي فرجه الشريف)
معرفي 4000 عنوان کتاب، مقاله و پايان نامه پيرامون حضرت مهدي (عجل الله تعالي فرجه الشريف)
روايات، احاديث و دعاهاي منسوب به حضرت مهدي (عجل الله تعالي فرجه الشريف)
امکان مشاهده تمامي فهرستهاي کتابها به صورت يکجا (فهرستگان)
امکان جستجوي ريشه اي و با پسوند
تعيين دامنه جستجو به صورت گروهي و کتابي
امکان چاپ و انتقال متن به دفترچه يادداشت
امکانات متنوع چاپ
صوت و متن زيارتنامه ها، دعاها و مناجاتهاي پيرامون حضرت مهدي (عجل الله تعالي فرجه الشريف)
نغمه هاي دلنشين، مدحيات و همخواني پيرامون آن حضرت قابل اجرا در دستگاههايMP3
تصاوير زيبا و پس زمينه هاي ويندوز
راهنماي جامع
قابل اجرا در کليه ويندوزهامی باشد را برای عزیزان کاربر قرارمی دهیم.
از اینجا دانلود کنید یا سی دی آن را در بازار بخرید
mahdiyavar.com/.../...
نقل قول کردن
+6 #994 فدایی عزیز زهرا 1391-01-27 19:24
به نقل از عبد علی:
عزیز دل برادر چیزی که نمی دونی نگو
فردوسی:
منم بنده اهل بیت نبی
ستاینده خاک پای وصی
بر این زادم و هم بر این بگذرم
چنان دان که خاک پی حیدرم
حافظ:
ما همه بنده و این قوم خداندانند
صدر المتالهین‌(ملاصدرای شیرازی)
کاد ان یحل عبادته
ترجمه: نزدیک است که عبادت او (انسان کامل) مجاز باشد
حضرت بقیه الله‌(روحی له الفداء) در دعای ماه رجب:
«لافرق بينك و بينهم الا انهم عبادك»
ترجمه: بین تو(خدا) و آنها(ولات امر=صاحبان ولایت مطلقه=۱۴ معصوم) فرقی نیست جز اینکه آنها بنده تو هستند
حضرت بقیه الله(روحی لتراب مقدمه الفداء) می فرمایند:
نحن صنایع ربنا و الخلق بعد صنائعنا
یعنی: ما ساخته پروردگارمان و دیگران ساخته و تربیت شده ما هستند
ختم کلام: منم بنده اهل بیت نبی

البته بنظرم بهتره رو این قضیه بدون تعصب بحث بشه
بنظر این بندگی با بندگی رب العالمین تفاوتهایی داره
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد