رایحه ظهور

چند پاسخ به نقدها و تخريبها


نتشار فيلم مستند ظهور بسيار نزديك است واكنشهاي متفاوتي را در جامعه برانگيخته است ، از سويي برخي از بزرگان عرصه مهدويت با وجود جو تخريبي شديد از آن حمايت كرده اند و شور و شوق ايجاد شده در ميان اقشار مختلف مردم وصف ناپذير است و از سويي ديگر برخي از متخصصين مربوطه نظر مخالف دارند و از نقد منصفانه تا تخريب بي رحمانه مطالبي را بيان نموده اند و در اين ميان عده اي از سياسيون فرصت طلب نيز وقاحت را به كمال رسانده و سازندگان فيلم را به شيادي و مريدپروري متهم نموده اند.

» ابتدای نظرات (798)

چند نقد بر تخريبات اخير فيلم مستند


اما نكاتي در باب نقدها و تخريبهاي صورت گرفته به صورت كلي به اطلاع عموم مي رسد :

1- در حالي ادعا مي شود كه محتواي فيلم مذكور از لحاظ سندي ضعيف است كه اكثريت قريب به اتفاق محتواي فيلم در اكثر كتابهاي تاليف شده در عرصه مهدويت وجود دارد ، آيا ضعف سندي يك روايت دليل مي شود كه به آن روايت توجه نشود؟ چقدر از روايتهايي كه در باب مسائل جاري منطقه بيان شده ولي محققان آن را ضعيف السند مي دانند در حالي كه با كمال حيرت مي بينيم اين وقايع در كنار هم در حال وقوع است.

آيا مردود دانستن يك فيلم با بهانه ضعيف السند بودن مصداق عيني تخريب نيست؟

2- در اطلاعيه مركز تخصصي مهدويت "مصداق شناسي" مردود و مخدوش اعلام شده است در حالي كه دلايل كافي و روشن  نه تنها مصداق شناسي را لازم مي داند بلكه آن را امر و خواست روايات شريف و حكمت صدور هزاران روايت در باب نشانه ها و شخصيتهاي ظهور نشان مي دهد.

آيا مخدوش كردن اين فيلم مستند به بهانه نادرست مردود بودن مصداق شناسي مصداق عيني تخريب نيست؟

3- آيا ادعاي شياد ، منافق ، صهيونيست ، عامل وهابيت و .... خواندن دست اندركاران فيلم و ادعاي مضحك دستگيري مصداق عيني تخريب نيست؟

3-- آيا منحرف ، وابسته به گروههاي سياسي ، ادعاي بودجه هاي كلان مالي براي فيلم و ...  مصداق بارز تخريب و تهمت نيست؟

4- آيا حمايت مستقيم و غيرمستقيم برخي از برجستگان عرصه مهدويت از فيلم مستند علي رغم سيل ناجوانمردانه تهمتها ، نشان نمي دهد كه برخي رسانه ها در انتشار مطالب كذب و تخريبي عليه اين فيلم اشتباه كرده اند؟

آيا تحولات عجيب رخ داده در منطقه خاورميانه كه براي بسياري از صاحبنظران غافلگيركننده و غيرمنتظره بوده است اهانت كنندگان و منتقدين را به تفكر وا نمي دارد كه اين شباهت شگفت ميان روايات عصرظهور و تحولات منطقه مي تواند دليلي برا اين حقيقت بزرگ باشد كه ادعاي فيلم مستند قرين صحت بوده و حقيقتاً ظهوربسيار نزديك است!

آيا درخشش چندين باره عامه مردم در مسائل مهم كشور از سال 84 تا كنون و تشخيص صحيح و درست آنها كه بفرموده ولي امر مسلمين " توده مردم در فتنه گذشته قبول و روسفيد شدند " در حالي كه بسياري از " خواص" بفرموده ولي امر مسلمين يا " مردود شده و يا نمره ضعيفي گرفتند ، نشان نمي دهد كه استقبال گسترده مردمي از فيلم مستند در سراسر كشور علي رغم موج تخريب ها و برخي از صف بنديها تكرار همين حقيقت يعني فهم درست عوام و تشخيص نادرست خواص بفرموده ولي امر مسلمين مي باشد؟

آيا اين حقيقت يعني استقبال مردمي از ظهور و حضرت ولي عصر(عج) و صف بندي برخي از علماء در برابر آن حضرت در روايات پيش بيني نشده است؟

مايقين داريم كه در آينده اي بسيار بسيار نزديك با تحقق يك به يك نشانه هاي ظهور و اكثريت مطالب بيان شده در فيلم مستند ( كه بسياري همچون وقايع منطقه اي تا كنون محقق شده است) موافق و مخالف به صحت مطالب مطرح شده پي خواهند برد.

البته در كنار تخريبات صورت گرفته  نقدهاي خوبي هم بر محتوا بوده است كه برخي از آنها وارد مي باشد و برخي هم جواب دارد.

...........................

سید مهدی طباطبایی: جواب نقد مستند" ظهور بسیار نزدیک" است

سلام بر مبشران ظهور


بنده نیز نقد آقای جعفری را بطور کامل شنیدم و لازم دانستم مواردی را در اینجا ذکر کنم.


1- دیدگاه حاکم بر این نقد کاملا اخباری مسلکی و به دور از عقل گرائی و واقع بینی است.


2- بی احترامی های چند باره ایشان به ولی امر مسلمین، ریاست محترم جمهوری، مرحوم حضرت آیت الله بهجت، حضرت آیت الله ناصری، حجت الاسلام و المسلمین حاجتی و صد البته سازندگان مستند به دور از شأن علوم و عالم اسلامی است.


3-فرازهای مختلف این سخنرانی که پاسخهائی برای بخشهای مختلف "مستند ظهور بسیار نزدیک است" می باشد حاوی تناقضها و مصادره به مطلوبها و مغالطه های فراوان است که بعضاً به جهت فراموشی گوینده در فراز بعدی رد میشود مثلا آقای جعفری ابتداءً مستند را فاقد سند قوی و بلکه بدون سند معرفی میکنند و سازندگان را به استفاده نکردن از کتب مستند شیعی همچون غیبة توسی(طوسی)، غیبة نعمانی و... متهم مینمایند اما در دقایقی بعد با اشاره به موضوع عبدالله 3 روایت مستند از کتب معتبر شیعی را ذکر میکنند که دقیقا مورد استناد فیلم نیز می باشد!


4-بعید به نظر می رسد آقای جعفری تمامی مستندات فیلم که به طور مبسوط در مقالات متعدد سایت ظهور نزدیک است و با همت چندین نفر از محققین بی ادعا و مدیریت جناب آقای سیجانی فراهم آمده است را مطالعه کرده و سپس به نقد و بلکه تخطئه و تخریب گروه معظم مبشران ظهور بپردازند لذا این نقد عجولانه و غیر علمی ممکن است از بی اطلاعی ایشان باشد.


5-متاسفانه سخنان آقای جعفری اگرچه ریشه در اخباری زدگی و دوری از واقع گرائی دارد اما همچون برخی دیگر از محققان عرصه مهدویت در بستر عدم التزام به ولایت فقیه و عدم اعتقاد به زمینه سازی جمهوری اسلامی ایران برای ظهور شریف امام عصر روحی فداه مطرح گردیده و به مخالفت صریح با شیوه متقن، صحیح، آرمانی و ولائی ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر احمدی نزاد در تبلیغ و ترویج فرهنگ مهدویت انجامیده است.


6-بنابر وظیفه اسلامی و انقلابی و بنابر آنچه در مقاله طبقات الانصار آمد، ضمن رد و مخالفت با دیدگاه ایشان که خط روشن امام خمینی(ره) و ثمره خون شهیدان مظلوم انقلاب اسلامی و مجاهدتهای امام خامنه ای و سردار رشید انقلاب و اسلام جناب آقای دکتر احمدی نژاد -که درانقلابهای عظیم اسلامی منطقه تبلور یافته-را نادیده و نامربوط با امر شریف ظهور میپندارند، امیدوارم این قبیل موضع گیریها به دور از حب و بغضهای شخصی بوده و موجب خروج از دایره یاوران امام مهدی علیه السلام نگردد.


7-متاسفانه آقای جعفری نیز همچون برخی دیگر از مدعاین تخصص در مهدویت بجای درک مفاهیم عمیق مهدوی که سی و دو سال است در قالب جمهوری مقدس اسلامی عینیت پیدا کرده و اینک داعیه جهانی دارد و دهها کشور اسلامی و غیر اسلامی را با قدرت نرم خویش به تبعیت از اسلام ناب و ولائی رهنمون گشته است، با تکیه بر محفوظات و متون قدیم و جدید، نه تنها خود را از درک حقیقت ظهور محروم نموده اند بلکه مخاطبین خود را نیز به دوگانگی در عقاید و آرمانها سوق میدهند. از سوئی در سایه سار جمهوری اسلامی ردای علم اسلامی بر تن نموده و بر مسندی رسمی پیرامون مهدویت تکیه زده اند و از سوی دیگر همین مسند و بستر اصلی آن یعنی جمهوری اسلامی را بی ارتباط با مهدویت و ظهور قلمداد نموده و نزدیک بودن ظهور را در یک دعای شعاری خلاصه کرده و واقعی و ملموس نمیدانند.


۸-از آنجا که این تفکر اخباری، از واقعیات گریزان است و در پیشینه ذهن و قلب خویش به دوگانگی پرچم جمهوری اسلامی و "سید خراسانی" با حکومت جهانی امام عصر روحی فداه قائل است، پس از به مصاف آوردن برخی روایات در برابر واقعیات درخشان موجود که هیچگاه همراهی عموم مردم را نیز در پی نداشته است، به حربه یی قدیمی و فریبنده "حرمت توقیت" تمسک میکند . آقای جعفری نیز در فرازهای مختلفی از نقد خویش به بحث توقیت اشاره نموده اند در حالیکه آنچه اکنون پیرامون توقیت ذکر میگردد محصول ذهن همین تفکر اخباری مسلک بوده و اساساً ربطی به دیدگاه معصومین علیهم السلام و بزرگان شیعه ندارد لذا با حسن نیت به حق طلبی آقای جعفری، ایشان و همه بازدیدکنندگان گرامی را دعوت میکنم مقاله توقیت چیست را مطالعه نمایند تا تردیدهای احتمالی در نزدکی ظهور فرو ریزد. از برادر بزرگوار جناب آقای سیجانی هم درخواست میکنم انشتار این مقاله در سایت "ظهور بسیار نزدیک است " را در برنامه آتی قرار دهند.


9-به این نکته نیز باید اشاره کنم که همه بزرگان و خواص جامعه اسلامی لازمست به فتنه88 و وقایع پس از آن خصوصا یوم الله 9 دی و همچنین حوادث منطقه که به فرمایش قرآن کریم "عزت ذلیلان و ذلت عزیزان" را در پی دارد، به دیده عبرت بنگرند که عوام خالص و ولایتمدار از خواص بی خاصیت و مدعی پیشی گرفته و به پیشواز امام مهدی علیه السلام بپا خاسته اند.


در پایان ضمن تشکر از زحمات مبشران عزیز امیدوارم با جدیت بیشتر به معرفی امام مهدی علیه السلام و یاران و برگزیدگان ایشان و همچنین قیام قریب الوقوع و مبارک مهدوی همت بگماریم و سنگ اندازیهای اینچنین که ان شا الله از بی اطلاعی و سستی ایمان مخالفان نشأت گرفته و با تلاش و دعای شما رفع خواهد گردید، انجام وظیفه سنگین "بشارت" را با معطلی روبرو نسازد. قطعا بسیاری از معارف و حقایق ناگفته باید از طریق مقالات و تصاویر به گوش جان امت اسلامی برسد که مستند ظهور بسیار نزدیک است شروعی بر این راه مبارک و نورانی است.


اجرکم عندالله تعالی
ربنا لاتزغ قلوبنا بعد اذ هدیتنا و هب لنا من لدنک رحمة انک انت الوهاب


سید مهدی طباطبائی / تا ظهور

سلام بر بهار روزگاران
سلام بر همه عزيزان

نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَ فَتْحٌ قَريبٌ وَ بَشِّرِ الْمُؤْمِنينَ (13صف)

نقدي بر مغالطات عجيبب ديشب كارشناسان مركز تخصصي مهدويت حوزه قم

مقدمه:ديشب بجاي بحث سر سلسله روايات حديث سعي شد كتب اشاره شده در اخر مستند را بكوبند در حالي كه بسياري از روايات استفاده شده در مستند به غير از كتب مذكور در بسياري ازمنابع معتبر شيعه مثل غيبت نعماني و غيبت شيخ طوسي امده است و نحوه ورد به بحثشان غير علمي و مصداق بارز جنگ رواني بود.

اما مغالطه :
يكي از كارشناسان حاج اقا طبسي بودند: ايشان بعد از اقامه دليل بر رد كتاب الفتن بن حماد المروزي فرمودند از انجايي كه احاديث اين كتاب سنديتي ندارد لذا وقتي بنده همراه اقاي كوراني كتاب معجم احاديث را مي نوشتيم از كتاب اين حماد روايتي نقل نكرديم ولي وقتي في المجلس لپ تاب رو باز كردم ديدم به خلاف گفته ايشان در كتاب معجم از كتاب الفتن روايت نقل شده است كه در زير متن كامل روايت با ادرس امده است:

- معجم أحاديث الإمام المهدي (ع) - الشيخ علي الكوراني العاملي - ج 1 صفحه 436 :
300 " تكون آية في شهر رمضان ، ثم تظهر عصابة في شوال ، ثم تكون معمعة في ذي القعدة ، ثم يسلب الحاج في ذي الحجة ، ثم تنتهك المحارم في المحرم ، ثم يكون صوت في صفر ، ثم تنازع القبائل في شهري ربيع ، ثم العجب كل العجب بين جمادى ورجب ، ثم ناقة مقتبة خير من دسكرة تغل مائة ألف " * المفردات : ثم ناقة الخ ، أي ثم تضطرب الأمور بعد رجب ويفقد الامن حتى تكون وسيلة السفر والفرار خيرا من الاملاك الثابتة . الدسكرة
300-المصادر ،ابن حماد ص 59

وقتي خواستم جواب بدهم يكي از طلبه ها گفت تو انگشت كوچيكه اقاي طبسي هم نيستي
(اقاي طلبه :اميرالمومنين فرمودند:انظر الي ما قال لاتنظرمن قال)

كارشناسان مركز جواب دهيد كدام يكي از موارد بالا راقبول داريد ما بي سواديم يا شما

شما كه خودتان گفتيد الفتن اعتباري ندارد چرا كارشناستان ادعا كرد در كتاب معجم از الفتن روايتي نقل نكرده در حالي كه نقل كرده نام اين كار رو چه مي توان گذاشت

از طرفي ديگر شما مقاله هايي در سايتتان قرار داديد كه دران از الفتن ابن حماد به عنوان منبع استفاده كرده ايد

بهتر بود ديشب سكوت مي كرديد و براي خاموش كردن نور خدا دست به هر كاري نمي زديد.


اقايان مذكور(جعفري و ..) دچار مغالطه ي اشكار ديگري شدند:


براي رد مستند كتبي كه در پايان مستند به عنوان منبع ذكر شده بود را كوبيدند تا بگويند روايات بي اعتبار است.

واقعا جاي تعجب دارد :اكثر روايات استفاده شده در مستند به غير از كتب مذكور پايان مستند در ديگر كتب معتبر روايي شيعه از جمله غيبت نعماني و شيخ طوسي موجود است

ديشب روايت مرگ عبدالله را به ان اشاره كردند ما هم اين روايت رو بررسي مي كنيم تا ببينيم ايا اين روايت كه در مستند به ان اشاره شده است بنا به گفته كارشناسان مركز تخصصي مهدويت حوزه بي اعتبار است !!!:

متن يكي از رواياتي كه طبق گفته كارشناسان مركز سنديتي ندارد:

.. أَبَا عَبْدِ اللَّهِ ع يَقُولُ مَنْ يَضْمَنْ لِي مَوْتَ عَبْدِ اللَّهِ أَضْمَنْ لَهُ الْقَائِمَ ثُمَّ قَالَ إِذَا مَاتَ عَبْدُ اللَّهِ لَمْ يَجْتَمِعِ النَّاسُ بَعْدَهُ عَلَى أَحَدٍ وَ لَمْ يَتَنَاهَ هَذَا الْأَمْرُ دُونَ صَاحِبِكُمْ إِنْ شَاءَ اللَّهُ وَ يَذْهَبُ مُلْكُ سِنِينَ وَ يَصِيرُ مُلْكَ الشُّهُورِ وَ الْأَيَّامِ فَقُلْتُ يَطُولُ ذَلِكَ قَالَ كَلا

12منبع براي روايت فوق:

1- الغيبة - الشيخ الطوسي صفحه 447 :
2-معجم أحاديث الإمام المهدي (ع) - الشيخ علي الكوراني العاملي - ج 3 صفحه 445
3-العدد القوية - علي بن يوسف الحلي صفحه 77 :
4-عصر الظهور - الشيخ علي الكوراني العاملي صفحه 261
5-أعيان الشيعة - السيد محسن الأمين - ج 2 صفحه 73
6-إثبات الهداة : ج 3 ص 728
7- الخرائج والجرائح - قطب الدين الراوندي - ج 3 صفحه 1163
8- بحار الأنوار - العلامة المجلسي - ج 52 صفحه 210
9- الدر النظيم - إبن حاتم العاملي صفحه 758
10- مجمع النورين - الشيخ أبو الحسن المرندي صفحه 351
11- أعيان الشيعة للعاملى ج 2 ص 71
12- الخرائج للراوندي ج 3 ص 1161

ايا كتاب غيبت شيخ طوسي يا كتاب كارشناس خودتان (طبسي )معجم احاديث مهدي معتبر نيست

شما براي اينكه بگوييد ظهور نزديك نيست با اهانتي اشكار بزرگ مرجع شيعه را كذاب خوانديد


در ادامه به بچه شيعه هاي اخرالزماني گفتيد در حدي نيستيد جوابتان را بدهيم

در ادامه براي كوبيدن مستند دچار مغالطات اشكاري شديد كه زيبنده يك مركز علمي نيست

در بين جلسه القاء نموديد شعيب ابن صالح قصه است اري صراحتا اقاي طبسي گفت شعيب قصه است

در ادامه حتي گفتيد اصل سيد خراساني را اگر خيلي ارفاق كنيم مي توان تاييد كرد ولي خصوصياتش معتبر نيست

اين همه توهين و مغالطه را انجام داديد تابگوييد انقلاب 22 بهمن 57 زمينه ساز ظهور نبوده است

اين تذهبون

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #798 شهرام بیطار 1390-05-17 10:52
من نقدرش رو هم دیدم ، نمیدونم .
نقل قول کردن
+4 #797 رضا 1390-04-27 19:44
باسلام
من خودم از طرف داران شماهستم ولی وقتی می خواهم به اطرافیانم بگویم و ثابت کنم که این فیلم درست است می گو یند
چون گفته اند ظهور در زمان آقای احمدی نژادوسید حسن نصرالله و... صورت می گیرد پس برای ظهور وقت تائین کرده اند مگر نگفته اند که هر کس وقت تائین کند شک نکنید که کذاب است لطفا جوابی قانع کننده بدهید بلکه دوستانم هم باور کنند
متشکرم.
نقل قول کردن
0 #796 رضا 1390-04-25 11:48
با سلام.آیا فکر نمی کنید وقتی می گویید ظهور در زمان آیت الله خامنه ای است برای ظهور محدوده زمانی درست کرده اید.
نقل قول کردن
+1 #795 محمد 1390-04-18 19:48
سلام دوستان
من هم سخنان شما را مي خوانم و هم سخنان منتقدين را و از آنجايي كه تبحري در روايات ندارم حكم نمي كنم اما دوسال صبر مي كنم ببنم كه مقتدايم مي آيد يا نه اگر آمد حرف شما ها درست اگر نيامد و شعيبي كه گفتيد از رياست جمهوري بيرون رفت آنوقت ديگر سخنان شما اعتبار ندارد .
وبه بهانه انتقاد اهانت نكنيد .كه امام زمانمان از اين كارها راضي نيستند . و ديگري اينكه اسرار اهل بيت را فاش نكنيد كه چندين مرتبه ظهور بخاطر شما ها ي نوعي تاخير افتاده است .
نقل قول کردن
+1 #794 كدخدايي 1390-01-26 21:43
به نقل از علی:
من یک سوال داشتم و خواستم از طرفداران حکومت بپرسم.
چرا صدا و سیما و خبرگزاری های ایران در مورد تظاهرات سوریه سکوت کرده اند؟ مگر سوری ها مسلمون و آدم نیستن؟؟

عید همگی مبارک به امید ظهور آقا امام زمان


آخه اون كسايي كه توي بحرين و يمن تظاهرات مي كنند به خاطر اينه كه مي خواهند اسلام باشه و آمريكا نباشه ولي اون كسايي كه توي خيابانهاي سوريه چاقو كشي و ترور مي كنند مي خواهند كه آمريكا باشه و اسلام نباشه . پس شما كه كلاست بالاست و طرفدار حكومت نيستي حتما بايد بدوني كه هر گردي گردو نيست.
نقل قول کردن
-2 #793 مرادي 1390-01-26 21:33
به نقل از الهام:
بزعم فیلم مستند ظهور نزدیک است، آقای احمدی نژاد همان شعیب است. سوال : ایشان چه سابقه نظامی گری دارند؟ ایشان حتی سابقه حضور در جبهه را هم بعنوان یک سرباز و یا بسیجی ندارند (البته عکس یادگاری گرفتن در بازدید از جبهه منظور نیست)


نه احمدي نژاد شعيب نيست . آقاي موسوي شما هم سيد خراساني هم سيد يماني هم شعيب بن صالح هست . بقيه هيچند. شما منافق ها را بايد با زبان خودتون باهاتون صحبت كرد.
نقل قول کردن
-2 #792 محمدرضايغعقوبي كياسه 1390-01-24 06:29
متاسفانه غالب منتقدين مستند ظهورياآنرا نديده ويا دقت نكرده ويا ازاشخاص ديگرشنيده وسپس نقدوتوهين ميكنندامادرمقاب ل مدعيان دروغين، نه تنهااعتراضي ندارند بلكه ساكت وهمگامند.بهتراس ت به جاي توسري زدن به خودي، حواسمان به مدعي كذاب عبدالله سفياني« شاه اردن» باشد كه خودرامنجي امت عرب واسلام ميداند. اصل ساخت مستند ظهور، كار شايسته اي است ولي نقص هم دارد . زنده كردن ياد و نام امام زمان ، واخباروروايات مكتوب را، به صورت صوتي وتصويري درآوردن يك اقدام ابتكاري است.تطبيق قطعي جايزنيست اما گوينده گان ، تطبيقها را احتمالي اعلام كردند پس چرا سازندگان لوح مستند ظهور آماج تهمت وافتراء قرارگرفتند؟ البته نقد حجت الاسلام مرتضی آقا تهراني منصفانه ترين نقدها بود.ايشان با بیان اینکه: اصل ظهور حضرت حجت(عج) قطعی است و ما به عنوان مسلمان باید آن را نزدیک ببینیم و خود را برای شرایط ظهور آماده کنیم، افزودند: نشانه های ظهور، اصل دیگری است که برخی از آنها قطعی و برخی احتمالی است اما تعیین مصداق کردن، برای این شرایط غلط است..این گونه صحبت کردن درباره ظهور موجب می شود جوانان جامعه در اصل وجود حضرت حجت(عج) تردید کند. بنابراین باید در این گونه تحلیل ها احتیاط کرد. معتقدم اگر وارد چنین معرکه ای می شویم باید از یقینیات سخن بگوییم و بیان کنیم که احتمالات، «احتمال» است تا اگر محقق نشد اصل موضوع مهدویت زیر سوال نرود و با اعتقاد مردم بازی نکنیم.
خداوندهمه مارابه راه راست هدايت فرمايدتانديده وندانسته انتقادواعتراض وتوهين نكنيم.
محمدرضايعقوبي كياسه
نقل قول کردن
-2 #791 محمدرضايغعقوبي كياسه 1390-01-24 06:29
متاسفانه غالب منتقدين مستند ظهورياآنرا نديده ويا دقت نكرده ويا ازاشخاص ديگرشنيده وسپس نقدوتوهين ميكنندامادرمقاب ل مدعيان دروغين، نه تنهااعتراضي ندارند بلكه ساكت وهمگامند.بهتراس ت به جاي توسري زدن به خودي، حواسمان به مدعي كذاب عبدالله سفياني« شاه اردن» باشد كه خودرامنجي امت عرب واسلام ميداند. اصل ساخت مستند ظهور، كار شايسته اي است ولي نقص هم دارد . زنده كردن ياد و نام امام زمان ، واخباروروايات مكتوب را، به صورت صوتي وتصويري درآوردن يك اقدام ابتكاري است.تطبيق قطعي جايزنيست اما گوينده گان ، تطبيقها را احتمالي اعلام كردند پس چرا سازندگان لوح مستند ظهور آماج تهمت وافتراء قرارگرفتند؟ البته نقد حجت الاسلام مرتضی آقا تهراني منصفانه ترين نقدها بود.ايشان با بیان اینکه: اصل ظهور حضرت حجت(عج) قطعی است و ما به عنوان مسلمان باید آن را نزدیک ببینیم و خود را برای شرایط ظهور آماده کنیم، افزودند: نشانه های ظهور، اصل دیگری است که برخی از آنها قطعی و برخی احتمالی است اما تعیین مصداق کردن، برای این شرایط غلط است..این گونه صحبت کردن درباره ظهور موجب می شود جوانان جامعه در اصل وجود حضرت حجت(عج) تردید کند. بنابراین باید در این گونه تحلیل ها احتیاط کرد. معتقدم اگر وارد چنین معرکه ای می شویم باید از یقینیات سخن بگوییم و بیان کنیم که احتمالات، «احتمال» است تا اگر محقق نشد اصل موضوع مهدویت زیر سوال نرود و با اعتقاد مردم بازی نکنیم.
خداوندهمه مارابه راه راست هدايت فرمايدتانديده وندانسته انتقادواعتراض وتوهين نكنيم.
محمدرضايعقوبي كياسه
نقل قول کردن
-1 #790 سعید 1390-01-23 07:14
مقاله :
چرا اعلام زمان ظهور نهی شده؟
zohur.net/why-timing-prohibited.htm
نقل قول کردن
-1 #789 . 1390-01-22 23:30
هر چند سید خراسانی رو 1000 در صد تایید می کنم.ولی انتشار چنین مطالبی در سطح گشترده باعث گمراهی خیلی ها شده و می شود.

چشمان خود رو باز کنید.
نقل قول کردن
+2 #788 هادی 1390-01-16 13:26
این وصله ها با هیچ چسبی به کسانی چون حجت الاسلام جعفری نمی چسبد.
خواهش می کنم بیایید روند سیر و سقوط گروه هایی چون حجتیه و یا منافقان را بخوانیم تا دیگر ما راه رفته آن ها را نرویم.
دیانت و سیاستی که گریبان خیلی از ماها را گرفته همین دین بدون روحانی یا معرفت بدون استاد است
مواظب باشیم از انحرافاتی که در حال حاضر توسط برخی طرفداران احمدی نژاد و بدون رضایت وی توسط اشخاصی چون مشایی ها دنبال می شود که اگر دنبالش کنیم همان منافقین می شویم و حجتیه.
بخدا خیلی برای یک منتظر بد است که حداقل بصیرت را هم نداشته باشد.
نقل قول کردن
-1 #787 احمد 1390-01-15 10:53
شما اینجا بیشتر از خودتون دفاع کردید تا این که به طور واضحی از گفته های خود دفاع کنید
اصلا این همه عبداله اردن رو شما رسما میگید سفیانی هستش برید در احادیث معتبر از پیامبرمون بخونید ببنید کجای سفیانی شبیه به این عبداله هست؟
نقل قول کردن
0 #786 کربلایی رضا نیکوسرشت 1390-01-14 14:34
عزیزات حرفهای شما جالب و مفید است
مواظب باشید بنوعی وقت تعیین نکین که خواننده و یا بیننده احسای وقت معلوم کند
اگر آقای احمی نژاد شعیب ابن صالح است پس چرا در مورد آقای مشایی اینقدر مورد اشتباه می شود
درضمن هر لحقه گمشده است شما آمدید برایش چیزی جور کردید
اینکار در آینده شما را ...... می کند
یا علی مدد
نقل قول کردن
-1 #785 روح اله ملکی 1390-01-10 15:42
اگر مصداق سید خراسانی هم مانند سایر مصادیق عصر ظهور تنها درمحافل مهدوی وبر اساس روایات وارده گذشته از میزان اعتبار احادیث مورد تطبیق قرار گرفته بود قطعا نیازی به واکنش افراد مورد تطبیق نبود زیرا این تطبیق ها در محافل مهدوی توسط گروهی از محققین مهدویت و براساس برداشتشان از روایات وارده انجام گرفته وکاملا قطعی نمی باشد وجدای از این مطلب توسط گروهی از محققین دیگر رد یا مورد انتقاد قرار گرفته است اما اینکه این موضوع در مورد سید خراسانی نیز صدق می کند دارای ابهام وجای بحث دارد . مقام معظم رهبری جدای از اینکه سید خراسانی بودنش در محافل مهدوی مورد بحث قرار می گیرد . ایشان در مراسم های متعدد و یا رسمی توسط برخی بزرگان بارها سید خراسانی مورد خطاب گرفته است ویا برخی دیگر یقین به سید خراسانی بودن ایشان دارند ویا از طرف دیگر برخی افراد همانند حجت الاسلام حاجتی و ری شهری و ایت اله ناصری به نقل از ایشان مطالبی را عنوان می نمایند که جای تامل است ویا شخصیتی همچون ایت اله جنتی وی را به نقل از یک عالم بزرگ فرمانده سپاه امام زمان می داند و موارد متعدد دیگر... که این موارد بدون شک در خارج ازمحافل تخصصی مهدوی وبحث بر اساس روایات موجود است . با این حال ایا نیازی به واکنش مقام معظم رهبری یا دفتر ایشان نیست در صورتی که عده زیادی از مردم به خصوص جوانان مشتاق به ظهور با بازدید از سایت ظهور نزدیک است ویا دیدن فیلم مستند در نظرشان نزدیکی ظهور و تطبیق سید خراسانی قطعی می گردد .ایا بیانیه مرکز مهدویت وتشکیل نشستی انتقادی درقم بدون انعکاس در رسانه های رسمی وتهیه لوح فشرده در مقایسه با پخش گسترده فیلم مستند کافی است .ویا سکوت معنای دیگری دارد البته توضیح مرکز مهدویت در مورد سکوت رهبری به علت احتمالا بی ارزش بودن موضوع بعید است.
نقل قول کردن
-5 #784 الهام 1390-01-05 20:59
بزعم فیلم مستند ظهور نزدیک است، آقای احمدی نژاد همان شعیب است. سوال : ایشان چه سابقه نظامی گری دارند؟ ایشان حتی سابقه حضور در جبهه را هم بعنوان یک سرباز و یا بسیجی ندارند (البته عکس یادگاری گرفتن در بازدید از جبهه منظور نیست)
نقل قول کردن
-1 #783 حامد 1390-01-05 20:42
با سلام به همه منتظران
در جائی در فیلم مستند ظهور نزدیک است گفته میشود که سید خراسانی دارای لشگری مجهز میباشد. و از جمله صحبت از صدها فروند جنگنده میشود. اولا بدلیل تحریمهای همه جانبه لشگر مذکور تقریبا فاقد جنگنده با تکنولوژی روز بوده و اندک جنگنده باقیمانده از قدیم نیز اغلب بدلیل نداشتن قطعات مورد نیازشان زمین گیر هستند. آیا مقصود فیلم آنست که این لشگر قرار است با این بضاعت با آمریکا و اروپا و خاور دور که هر کدام هزاران کلاهک اتمی دارند وارد جنگ شده و آنها را شکست دهد؟ بدیهی است که پاسخ این سوال منفی است. پس اگر خدا بخواهد در دنیا توسط فرستاده اش عدالت حاکم خواهد شد. و نقش این لشگر بی بضاعت در مقیاس جهان کنونی قابل اعتنا نخواهد بود. و این تحلیلهای عجیب زمانی میتواند معنی پیدا کند که تصور کنیم کره زمین فقط شامل کشورهای عربستان، عراق، مصر، سوریه، اردن، یمن و ایران و چند کشور اطرافشان باشد. در حالیکه در حال حاضر قدرت کشورهای فوق در مقایسه با قدرت سایر نقاط کره زمین بسیار اندک است. پس باید نتیجه گرفت ارداه خداوند الزاما از لوله تفنگ جاری نشده و اگر او بخواهد میتواند نظم جدیدی را حاکم کند و برای اینکار نیازی به لشگر اندک مورد اشاره در فیلم نخواهد بود.
نقل قول کردن
0 #782 منگ 1390-01-05 19:55
با سلام
در تحلیلهای فیلم اشارات دقیقی به نام اشخاص نظیر شعیب و عبدالله وجود دارد. همینطور به بعضی جزئیات نظیر گندمگون بودن چهره شعیب و نظایر آن اشاره شده است. ولی هیچ اشاره ای به نام کشورهای صاحب قدرت امروزی نظیر آمریکا، چین و ژاپن نمیشود. گوئی که دنیا همان خاورمیانه است. و کشور یا شخصیتی خارج ازآن وجود ندارد. سوال اینست که چطور به شخصیتهائی نظیر سفیانی اشاره میشود ولی به شخصیتهای قدرتهای بزرگ و حتی نام کشورشان نیز اشاره نمیشود؟
نقل قول کردن
0 #781 قربانحسن 1390-01-04 17:48
www.kingabdullah.jo/images_site/family_tree5.jpg شجره نامه سفياني از سايت خودش
نقل قول کردن
-1 #780 محمد 1390-01-03 10:57
آیت الله مکارم شیرازی: خارجی ها در توطئه ناامید کردن مردم از ظهور امام زمان (عج) دست دارند .

آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عظام قم پس از اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد مقدس جمکران در جمع نمازگزاران به توزیع گسترده لوح (ظهور نزدیک است) اشاره و خاطرنشان کرد: برخی حرکات مشکوکی را درباره امام زمان انجام می دهند و خبر از روز ظهور می دهند تا با دروغهای خود ، مسلمانان را از وجود مقدس امام عصر و موضوع مهدویت ناامید کنند که بدون شک دست خارجی ها در این توطئه ها در کار است.
نقل قول کردن
-1 #779 حبیب- 1390-01-02 12:06
توطئه خارجی علیه موضوع مهدویت
آیت الله مکارم شیرازی: خارجی ها در توطئه ناامید کردن مردم از ظهور امام زمان (عج) دست دارند .

به گزارش واحد مرکزی خبر، آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عظام قم امروز پس از اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد مقدس جمکران در جمع نمازگزاران به توزیع گسترده این لوح اشاره و خاطرنشان کرد: برخی حرکات مشکوکی را درباره امام زمان انجام می دهند و خبر از روز ظهور می دهند تا با دروغهای خود ، مسلمانان را از وجود مقدس امام عصر و موضوع مهدویت ناامید کنند که بدون شک دست خارجی ها در این توطئه ها در کار است.

وی همچنین به برخی شبهه افکنی ها در خصوص قداست مسجد جمکران اشاره کرد و گفت: بعضی ها در خصوص مسجد جمکران وسوسه می کنند و می گویند فرمان ساخت این مسجد در خواب بوده است و اعتبار ندارد؛ این شبهه افکنی ها به این دلیل صورت می گیرد که این مسجد خاری در چشم دشمنان امام زمان ( عج ) شده است.


www.tabnak.ir/fa/news/154879/توطئه-خارجی-علیه-موضوع-مهدویت


حتما ایشان سی دی رو ندیده مگر نه در فیلم به هیچ عنوان وقت تعیین نشد
نقل قول کردن
+3 #778 یه قطره اشک 1390-01-01 23:39
با سلام و صلوات بر محمد مصطفی(ص)و خاندان پاکش(ع)... @};-
و سلام و تبریک سال نو به تمامی مبشران عزیز...!! :x
..

..
از لطف خدا به دل نمادی داریم..
بر دفع بدی چراغ و هادی داریم..
در سال جهاد اقتصادی گوییم..
عشق است که رهبری جهادی داریم..
نقل قول کردن
+1 #777 مينو 1390-01-01 19:41
به نقل از مينو:
به نقل از montazermande:
به نقل از اصحاب کهف:
عید بر عاشقان مبارک باد
عاشقان عیدتان مبارک باد

عیدانه ی " اصحاب کهف " به مردم بزرگ ایران:

معرفی رئیس جمهور آینده ی ایران

اگر میخواهید رئیس جمهور آینده ی ایران را بشناسید

کلیک کنید:

ensanshahr.blogfa.com


be hamin khial bashid ke iran raeis jomhoor dige ei dashte bashe.enshaallah ghodrat badi daste emame zamane.



فكر كنم منظور ايشون هم همين بود كه شما گفتيد اگه مطلب رو بخوني ميفهمي


البته با زباني ديگر ! از نوشته هاي قبليشون (خصوصا اون دو تا نامه)پيداست كه بيماري صعب العلاجي دارن خدا شفاشون بده .شما هم زياد سخت نگير اينم خوب ميشه خدايي اون نامه به احمدي نژاد رو خوندم خندم گرفت :D اخه اين مساله خيلي وقته كه معلوم شده مغلطه بوده و امام همچين حرفي نزده
نقل قول کردن
+1 #776 مينو 1390-01-01 19:19
به نقل از montazermande:
به نقل از اصحاب کهف:
عید بر عاشقان مبارک باد
عاشقان عیدتان مبارک باد

عیدانه ی " اصحاب کهف " به مردم بزرگ ایران:

معرفی رئیس جمهور آینده ی ایران

اگر میخواهید رئیس جمهور آینده ی ایران را بشناسید

کلیک کنید:

ensanshahr.blogfa.com


be hamin khial bashid ke iran raeis jomhoor dige ei dashte bashe.enshaallah ghodrat badi daste emame zamane.



فكر كنم منظور ايشون هم همين بود كه شما گفتيد اگه مطلب رو بخوني ميفهمي
نقل قول کردن
+5 #775 montazermande 1390-01-01 18:25
به نقل از اصحاب کهف:
عید بر عاشقان مبارک باد
عاشقان عیدتان مبارک باد

عیدانه ی " اصحاب کهف " به مردم بزرگ ایران:

معرفی رئیس جمهور آینده ی ایران

اگر میخواهید رئیس جمهور آینده ی ایران را بشناسید

کلیک کنید:

ensanshahr.blogfa.com


be hamin khial bashid ke iran raeis jomhoor dige ei dashte bashe.enshaalla h ghodrat badi daste emame zamane.
نقل قول کردن
+3 #774 حبیب- 1390-01-01 16:47
پرس‌تي‌وي: پسر قذافي كشته شد
شبكه خبري پرس‌تي‌وي گزارش داد كه "خميس قذافي " در حملات نيروهاي غربي به اين كشور كشته شد.



www.tabnak.ir/fa/news/154811/پرس‌تي‌وي-پسر-قذافي-كشته-شد
نقل قول کردن
+6 #773 عبد العاصی 1390-01-01 15:03
از آقا سید به خاطر تحلیل ها و نقدهای زیبایشان تشکر میکنم همچنین از کامنتهای771 و 772 ا زمینو بسیار زیبا و به جا بود =D> =D> =D> =D> =D> =D> >:D =D>
D> =D> =D> =D> =D> =D> >:D =D> D> =D> =D> =D> =D> =D> >:D =D>
D> =D> =D> =D> =D> =D> >:D =D>
D> =D> =D> =D> =D> =D> >:D =D>


عید همگی مبارک
نقل قول کردن
+5 #772 انتظاریار 1390-01-01 14:44
روزها نونشده کهنه تراز دیروز است

گرکنذیوسف زهرانظری نوروز است

لحظه هادر تپش تب آمدنش

آسمان چشم به راه قدمش هرروز است

ای خداکاش شودسال نوام عیدفرج

که نگاهم نگران منتظرآن روز است


سال نو برهمگی مبارک @};- @};- @};- @};-

وبه امید ظهورآقاامام زمان(عج) [-O
نقل قول کردن
+5 #771 ادامه از مينو 1390-01-01 14:42
خدايا چه قدر اينها احمق هستن! وقتي اقاي پناهيان يك ساعت وضعيت منطقه رو تجزيه تحليل ميكنه و ميگه با توجه به سياست اسلام ستيزي امريكا احتمالا وارد فازي ميشن كه خودشون حركات اسلام خواهي تقلبي توليد كنن پس ما خيلي به خروج سفياني نزديك هستيم، اگه حرف اقاي پناهيان رو قبول داشته باشيم حرف شما رو چه كنيم جناب شبهه ؟اينا منتظر يك جوان خراساني كه خالي در دست داره وشبيه يوزارسيفه وشعاعي از نور هم اون رو احاطه كرده و احنمالا دو هزار سال ديگه به دنيا مياد هستن كه قيام كنه !گيريم يه جوون خراساني اين شكلي هم يافت شد آيا نبايد اين قدر سرشناس باشه كه امت اسلامي رو هدايت كنه يا نه؟ مطمئناٌ يك سيد بقال يا دكتر يا مهندس نيست، اخه با اين اوصاف مردم نمايندگي مجلس رو هم بهش نميسپرن چه برسه به پرچم اما زمان رو!در كجاي تاريخ مردم رهبري شون رو دست يه فردي كه تا حالا نمي شناختنش دادن؟ حالا گيريم اين هم درست آخه شعور هم چيز خوبيه !گيريم ما ايراني ها يه خراسانيه گمنام اين شكلي رو قبول كرديم بشه سيد خراساني قضيه سفياني و يماني و عبدالله و بقيه اشخاص زمان ظهور رو چي كار ميكني ؟حتما بايد در شامات هم منتظر يه مرد زشت رو باشيم كه احتمالا اونم تا الان گمنامه!!! و دو تا شاخ رو سرش داره!اقا صادقانه بگو من اصلا تحليل هاي امثال پناهيان رو قبول ندارم .قبول ندارم ظهور نزديكه حالا اگه كل منطقه هم انقلاب كنن من ميخوام حرف خودم رو بزنم تمام اين صغري كبري ها رو هم چيدم كه بگم ظهور چند هزار سال ديگه است ! خدا لعنت كنه كساني رو كه از روي حماقت ، اقا امام زمان و وقايع ظهور رو براي ديگران شبيه " افسانه هاي جن و پري "نشون ميدن كه قرار نيست هيچ وقت اتفاق بيوفته تا مردم هم مثل افسانه اون رو متعلق به اعماق تاريخ بدونن و همون جا رهاش كنن و گاه گاهي مثل شاهنامه اون رو مرور كنن تا يك وقت مثل داستان هاي باستاني فراموش نشه تا بتونن بالاي منبر چيزي براي گفتن و اظهار فضل داشته باشن
وقتي بچه بودم امثال همين امل ها در مدرسه تصويري از امام زمان برام ساخته بودن كه شمشيرش رو بلند ميكنه و ميگه:آي نفس كش ! و همين طور كه حركت ميكنه گردن همه رو ميزنه مگر اوني كه به حرف معلمش گوش كنه! (حالا حرفش اگه زر هم بود بايد قبول كنه) حالا من كه يه بچه 6،7 ساله بودم نميدونستم بايد ازش بترسم يا دوستش داشته باشم .خدا لعنتشون كنه لعنت!
نقل قول کردن
+7 #770 مينو 1390-01-01 14:23
www.x-shobhe.com/main.php?sid=902
سلام عيدتون مبارك .دوستان با ديدن اين چه احساسي بهتون دست ميده من كه اوج حسادت و كينه رو ديدم .اين قسمت رو ببينيد: "این روش و القای دشمن است که همیشه نظری می‌دهد و بعد می‌گوید: «اگر قبول نداری، رد کن»! مثل قصه معروف منسوب به «ملا نصرالدین» که گفت: ستاره‌های آسمان به این تعداد است، اگر قبول ندارید بشمارید. یا میخی بر زمین کوبید و گفت: اینجا مرکز زمین است، اگر قبول ندارید متر کنید.در حالی که مدعی باید اثبات کند"
حالا يكي نيست بگه خود تو ثابت كردي كه اينا از "فلاني" پول گرفتن ؟يا هزينه زيادي كردن؟با چه منطقي اين جمله" به نظر می‌رسد این جنجال تبلیغاتی و هوچی‌گری، بیشتر برای بدبین کردن و ایجاد بغض و طعنه به مقام «ولایت فقیه» و رئیس‌جمهور و اعتقادات شیعه است"رو ثابت كرديد ملا نصرالدين هاي امروزي؟
اين جمله ديگه اخر بصيرته"خدا نکند که رئیس جمهور احمدی‌نژاد نیز چند خطای فاحش انجام دهد و یا اطرافیان او مرتکب خلاف‌های سنگین شوند و ایشان هم چنان از آنها تعریف و تمجید کنند، آن وقت است که دشمنان، سید خراسانی و شعیب و بالتبع همه روایات و احادیث و باورهای شیعیان را به باد مسخره خواهند گرفت." جواب اين عده رو اقاي پناهيان با اين جمله خيلي خوب دادن " اگر سايتي، وبلاگي، تريبوني، نشريه‌اي دستت هست، يك وقت اين بيم را به خودت راه ندهي كه بايد يك جوري از ولايت دفاع كنم كه مسخره‌ام نكنند. يك جوري متعادل، متعادل بين حق و باطل منظورم هست، دفاع كنم كه همه حرف مرا بپذيرند. كسي كه اين طور عمل كند، خودش ضرر كرده. علامت سلامت راه اين است كه توسط منكران و كافران تمسخر شود و بعد از آن است كه بركات و اثرات عظيمي اعم از بيداري جامعه و رونق معنوي خود فرد را به همراه خواهد داشت."
نقل قول کردن
+4 #769 کاووس 1390-01-01 14:14
استاد پناهیان امروز صبح سی دی " ظهور بسیار نزدیک است" را دیده اند !

www.kawooss.mihanblog.com/post/39
نقل قول کردن
+8 #768 سید 1390-01-01 13:58
سلام بر بهار انسانها و شكوفايي دورانها
سلام بر همه عزيزان

ادامه تايپيك

نقد يكي ديگر از نسبتهاي ناروا به عزيزان سايت u313.ir

عده اي كه ظاهرا عقل سياسيشان تعطيل است با كمال بي شرمي مستند ظهور بسيارنزديك است را به صهيونستها نسبت داده اند


اما استدلال بر رد نظريه مضحك فوق:
1-طبق ايه (لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَداوَةً لِلَّذينَ آمَنُوا الْيَهُود.. 82 المائده )هر شخص و گروهي كه دشمن درجه يك يهوديان با افكار صهيونيستي باشد او از همه به حق نزديك تر است و به عكس هر كس به صهيونيسم بين الملل نزديك تر باشد از حق دورتر و به باطل نزديك تر است
2- طبق گفته همه كارشناسان داخلي خارجي شرقي و غربي دشمن درجه 1 صهيونستها به ترتيب 1- امام خامنه اي 2- سيد حسن نصرالله 3- دكتر احمدي نژاد است

3-عزيزان اين سايت از جان بر كفان امام خامنه اي و..مي باشند


نتيجه 1تا 3 عزيزان اين سايت از دشمنان اصلي صهيونيستها مي باشند

حال شما بر اساس چه تحليلي گفتيد عزيزان اين سايت عوامل صهيونيست ها هستند اظهار نظر شما بيشتر به يك طنز سياسي شبيه است تا يك نظر علمي

ديديد اينقدر با بغض و كينه امام خامنه اي وارد شديد كه اظهار نظرهاي مضحكي مثل صهيونيست دانستن مبشران بيان داشتيد

واقعا انسان از شما تعجب مي كند ما را احمق فرض كرديد يا عقل سياسيتان به دليل بغض امام خامنه اي تعطيل شده است.

مي دانم شما را چه شده است از دجال گرفته تا همه يارانش از استشمام بوي عطر گل نرگس چنان وحشت شما را فرا گرفته است كه بكلي سيستم تعقل و تصميم گيريات قفل نموده است


اما بر اساس وعده الهي بزودي بعد از خروج سيد خراساني و منصوب نمودن شعيب به فرماندهي كل قوا وقتي شعيب عزيز ما پرچم را بلند كند ان را در ايليا به اهتزاز در خواهد اورد . ان شاءالله

مهدوي باشيد
نقل قول کردن
+2 #767 علی 1390-01-01 13:53
به نقل از آقا حسن:
به نقل از علی:
من یک سوال داشتم و خواستم از طرفداران حکومت بپرسم.
چرا صدا و سیما و خبرگزاری های ایران در مورد تظاهرات سوریه سکوت کرده اند؟ مگر سوری ها مسلمون و آدم نیستن؟؟

عید همگی مبارک به امید ظهور آقا امام زمان

چرا دروغ میگی همین نیم ساعت پیش اخبار تحولات سوریه رو گفت!!!


چرا دروغ بگم آخه!! تا دیشب من همچین خبری نشنیدم. امروز هم صحبت های رهبر و داشتم میخوندم فقط گفته بودن لیبی، یمن، بحرین خوب حالا اگر گفتن پس خدا رو شکر!
نقل قول کردن
+5 #766 آقا حسن 1390-01-01 13:46
به نقل از علی:
من یک سوال داشتم و خواستم از طرفداران حکومت بپرسم.
چرا صدا و سیما و خبرگزاری های ایران در مورد تظاهرات سوریه سکوت کرده اند؟ مگر سوری ها مسلمون و آدم نیستن؟؟

عید همگی مبارک به امید ظهور آقا امام زمان

چرا دروغ میگی همین نیم ساعت پیش اخبار تحولات سوریه رو گفت!!!
نقل قول کردن
+11 #765 سید 1390-01-01 13:46
سلام بر بهار انسانها و شكوفايي دورانها

سلام بر همه عزيزان

روي سخنم با برادران مركز تخصصي مهدويت است:
عزيزان شما در مركز تخصصي تك بعدي به نشانه ها نگاه كرده ايد اين از اظهار نظرهاي نپخته و عجولانه شما كاملا مشهود است و از انجايي كه بسياري از نشانه ها سياسي اجتماعي نظامي هستند مثل خروج سيد خراساني و خروج سفياني (اگاهان مي دانند استراتژيك ترين و حساس ترين و پيچيده ترين مسئله تاريخ بشر خروج سيد خراساني سيد يماني و سفياني است)نبايد بدون تخصص يا مشورت با كارشناسان امنيتي وارد منطقه امنتي ترين مسئله تاريخ بشر يعني نشانه ها ظهور مخصوصا سيد خراساني و شعيب مي شديد(اين را مي گويم چرا كه شما به عنوان تخصصي ترين مركز مهدويت با اظهار نظر كارشناسي وارد ميدان شديد ولي وقتي بصيرت و تخصص كافي و حتي مشورت نداشتيد دانسته يا نادانسته مجري طرح سري صهيونست بين الملل براي تضعيف جبهه سيد خراساني براي خروج سفياني شديد)

شما تا در مركزتان متخصص جنگ هاي اخرالزمان نداشته باشيد يا از عزيزاني مثل حاج اقا طائب كه كارشناس صهيونيسم بين الملل و مهدي ستيزي در غرب مي باشد كمك نگيريد بازهم دچار اظهار نظرهاي قرون وسطايي خواهيد شد.

وقتي سايت شما را بررسي كردم حتي يك مقاله در مورد صهيونيسم و طرح هاي سري انها براي مقابله با انقلاب جهاني مهدي نديدم حال چطور جرات مي كنيد وارد اظهار نظر در باره مسئله اي شويد كه ثمره مجاهدت هاي انبياء الهي شهداي فراوان تاريخ بشري در حال به ثمر نشستن است را نديده گرفته حتي منكر شده و از همه زشت تر انحرافي بدانيد .خداييش معلوم هست چه كار مي كنيد؟؟؟

واقعا عزيزان شما نياز به مطالعات تكميلي داريد تا از اين جمودگرايي رها شده و بتوانيد بجاي ايجاد ابهام در نشانه هاي ظهور خود مبشر باشند

خلاصه كلام:مشكل عزيزاني مثل شما و ديگراني كه با حوادث اخير دچار سردگرمي عجيبي شده اند و با كمال ناباوري باور ندارند خداوند درهاي اسمان را باز نموده است در يك مطلب است و ان عدم درك صحيح حادثه نه دي است .


برويد پرسوجو كنيد فكر كنيد تحقيق كنيد در نه دي 89 ياران سيد خراساني چه كردند كه خداوند مزد بصيرتشان را در بخشيدن بقيه ي غيبت قرار داد.


ادامه دارد
مهدوي باشيد
نقل قول کردن
+9 #764 متولد نیمه خرداد 1390-01-01 13:45
با سلام به همه دوستان عزیز
منتظران ومبشران ظهور یوسف زهرا @};- [-O :x
انشالله که سال جدید ؛سالی پر از خیر وبرکت برای همه ایرانیان ومسلمانان بیدار جهان باشد [-O
و برکتی نیست جز رخ نمایاندن ماه عالمتاب ؛یوسف زهرا...انشالله [-O :x


روزها نو نشده کهنه تر از دیروز است

گر کند یوسف زهرا نظری نوروز است

لحظه ها در تپش تاب وتب آمدنش

آسمان چشم به راه قدمش هر روز است

ای خدا کاش شود سال نوام عید فرج

که نگاهم نگران منتظر آن روز است


نقل قول کردن
-8 #763 علی 1390-01-01 13:35
من یک سوال داشتم و خواستم از طرفداران حکومت بپرسم.
چرا صدا و سیما و خبرگزاری های ایران در مورد تظاهرات سوریه سکوت کرده اند؟ مگر سوری ها مسلمون و آدم نیستن؟؟

عید همگی مبارک به امید ظهور آقا امام زمان
نقل قول کردن
+10 #762 سید 1390-01-01 13:28
سلام

نقد يكي ديگر از مغالطات كارشناسان مركز تخصصي مهدويت
شما با مثال زدن اظهار نظرهاي بزرگاني مثل سيد ابن طاووس علامه مجلسي صاحب كتاب عدد الاقویه سعي كرديد مستند را شبيه سازي همان اظهار نظرها بدانيد

اما شما هم دقيقا همان خطاي اشكار بزرگاني چون سيد ابن طاووس را مرتكب شديد ؟

و ان خطاي بزرگ عدم تفكيك بين نشانه هاي منفصل با نشانه هاي متصل مي باشد هر چه در زمان ان بزرگواران از نشانه ها واقع شده بود همگي از نشانه هاي منفصل بود نه متصل

توضيح:قبلا طي چندين كامنت تعريف نشانه منفصل و متصل و فرق انها و انواع انها را مفصلا توضيح داده ام اما مختصرا:
نشانه منفصل نشانه ايست كه ممكن است رخ بدهد ولي مابين ان وظهور حضرت سالهاي بلكه قرنها فاصله باشد مثل زوال ملك بني العباس در مرتبه اول يا ظاهر شدن سيد قمي در ايران

اما نشانه متصل :نشانه هايي هستند كه اگر اولي انها اشكارشوند يكي پس از ديگري مثل دانه هاي تسبيح واقع خواهند شد و تا زمان ظهور پيوسته ادامه خواهند داشت

به بيان ديگر:نشانه هاي متصل نشانه هاي حتمي و نشانه هاي وابسطه به ان مي باشند البته همراه نشانه هاي متصل مستقل

به بيان ديگر نشانه هاي متصل دو دسته اند :1- مستقل 2- وابسته
1-وابسته :نشانه هاي وابسطه به نشانه هاي حتمي را گويند
2- نشانه هاي مستقل نشانه هايي كه وابستگي خاصي به نشانه هاي حتمي ندارند وفقط از نشانه هاي سال ظهورند مثل خسف در شرق و غرب و....

حال اگر ما مي گوييم ظهور بسيار نزديك است به اين دليل است كه اولين نشانه متصل در ماه صفر با اغاز اشوب و درگيري در تونس اغاز شد(بهتر است مقاله ورود به حتميات و توقيت چيست برادر عزيز سيد مهدي طباطبائي را مطالعه فرماييد)

نشانه اشكار شده در ماه صفر را مي توان به نوعي وابسطه به هلاكت عباسي دانست به بيان ديگر چون عباسي هلاك شده يكي از اثار سياسي اجتماعي مرگش در اغاز شورشهاي كشورهاي عربي در ماه صفر از تونس اشكار شد.


ادامه دارد
مهدي باشيد
نقل قول کردن
+8 #761 مجتبی 1390-01-01 13:10
قذافی یک میلیون نفر را مسلح می‌کند
خبرگزاری دولتی لیبی به نقل از منابع آگاه در وزارت جنگ این کشور اعلام کرد،‌ رژیم قذافی عملیات مسلح کردن یک میلیون لیبیایی را آغاز کزده است.

به گزارش مشرق به نقل از القدس العربی، خبرگزاری دولتی لیبی اعلام کرد، منابع آگاه در وزارت جنگ این کشور اظهار کردند که رژیم قذافی عملیات مسلح کردن یک میلیون لیبیایی را آغاز کرده است.

این منابع وزارت جنگ لیبی افزودند: عملیات مسلح کردن این یک میلیون نفر تا ساعاتی دیگر به پایان خواهد رسید.

این منابع گفتند: با پایان یافتن این عملیات یک میلیون زن و مرد لیبیایی مسلح خواهند شد.

گفته می‌شود، قذافی در صدد است از این افراد برای مقابله با حمله به نیروهای غربی که آن را حمله‌ای غیر قانونی توصیف کرده، استفاده کند.

تظاهرات در پايتخت عربستان به خشونت كشيده شد
به گزارش فارس به نقل از شبكه العالم، با وجود تدابير شديد امنيتي، ساكنان پايتخت عربستان امروز در اعتراض به ادامه بازداشت ها مقابل ساختمان وزارت كشور تظاهرات كردند.

شاهدان عيني تاكيد كردند كه نيروهاي امنيتي براي متفرق كردن تظاهركنندگان به سوي آنها حمله كرده و دست كم 15 نفر را بازداشت كردند.

نيروهاي امنيتي سعودي از نزديك شدن، خبرنگاران به ساختمان وزارت كشور جلوگيري كردند.

قذافی مخفی شد
www.alvadossadegh.com/fa/new-news/54-1388-05-21-17-58-34/8570-1390-01-01-05-38-49.html

رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی:
با حوادث تلخ بحرین، عید برای ما شاد و گوارا نيست

abna.ir/data.asp?lang=1&id=232587
نقل قول کردن
+6 #760 عبد العاصی 1390-01-01 13:07
خرم آن عیدی که آن بانی نور
از کنار کعبه بنماید ظهور
قلبها را مهر هم عیدی زند
از حرم بانگ اناالمهدی زند

بچه ها خبرهای خوش یکی یکی (مثل دانه های تسبیح ) در راه است
خودتون آماده کنید بعدا نگین نگفتی
میبینین سفیانی داره آماده میشه بیت المقدس را بدون جنگ بگیره
سوریه هم که اوضاع داره یک جور چجوری میشه
دکتر هم که آخرای پیام عیدی وقتی شعر میخوند تبسم شیرینی میکرد که من دلم هوری میریخت پایین
صفر تا صفر هم که سید گفت
بارون زلزله ها را هم ه خودتون دارین میبینین
نقل قول کردن
+14 #759 الهه 1390-01-01 13:03
با سلام خدمت منتظران آماده در صحنه: @};-
عيد شما مبارك و ان شاءالله بهترين عيدي شما اين باشه كه از ياران واقعي و مجاهد امام زمان(عج) باشيد [-O .
از همين روز اول سال نو بيايد با آقامون عهد نامه اي داشته باشيم و انشاءالله تا موقع ظهور محض خاطر آقا به آن وفادار بمانيم تا بداند براي هميشه خاطر خواهش هستيم. :x
مفاد عهد نامه:
1-هر بار با بسم الله دست به غذا مي برم كه مي دانم خدا اين نعمات را صدقه سر شما به من داده است پس شايسته است پيش از اولين لقمه دهان به دعايت باز كنم اللهم كن لوليك...
2-شب ها پيش از خفتن و صبح ها پس از برخاستن سلامت مي كنم اگر دلم گرفته بود برايت درد و دل مي كنم كه يقين شما پدرمهربان حاضر و ناظر حالات من هستيد.
3-در آغاز روزم صندوقچه عاشقي ام را مي گشايم و براي سلامتي ات صدقه اي مي گذارم كه مقدارش مهم نيست بلكه بايد از چشمه محبت به شما جوشيده باشد.
4-در طول شبانه روز با قرائت حداقل 50 آيه از قرآن كريم و به نيابت از شما ثواب آن را به ارواح پدرانتان هديه مي كنم.
5-چون خود را در حضورت مي بينم و شاهد اعمال و افكارم مي يابم به خاطرت كه خاطر خداست به هر صحنه اي چشم نمي دوزم هر جا احساس دل آذاري شما باشد نمي روم،به غذايم مي نگرم كه از كجا آمده،به هر نغمه و آوايي گوش دل نمي سپارم كه اخبار اعمالم موجب شادي دلت گردند نه كدورت خاطرت!
6-دعاي قنوتم و ذكر سجودم را به يادت و رفع غربت و تنهايي از وجودت معطر مي كنم.
7-صبح هاي جمعه كه روز توست با دعاي ندبه و عصر آن را با صلوات ابوالحسن ضراب اصفهاني به رنگ دلتنگي مي آرايم.(هر روز صبح دعاي عهد رو هم بخونيد تا فرج يوسف زهرا)
8-زيارت عاشورا و آل ياسين را كه بارها سفارش فرموده اي حداقل هفته اي يكبار قرائت ميكنم(كه البته شما هر روز بخونيد L-) )
9-و سرانجام تمام ايام ويژه سال نه فقط نيمه شعبان را غنيمت شمرده در آشنايي بيشتر خود و ديگران با شما نهايت سعي ام را مي نمايم و از هر فرصتي استفاده مي كنم تا غافلين شما را به محبين ات پيوند دهم و همگي با طعم شيرين ولايت پدري مهربان و مولايي كريم دلشاد شويم. @};- "اللهم عجل لوليك الفرج" @};-
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد