رایحه ظهور

بسيجي ماندن رمز تحقق وعده تخلف ناپذير الهي

هرچند امروزحقیقتا دنیا پرازظلم و جورشده و جهان تشنه نسیم عدالت مهدوی است اما برای ظهور شرط بزرگی لازم است و آن ایمانهای محکم و انسانهای صالح با اراده های قوی ست که در روایات از آنها بنام زمینه سازان ظهور نام برده شده است . در واقع وجود یاران امام عصر عج مهمترین نشانه و شرط برای تحقق واقعه شریف ظهوراست . این راز بزرگی ست که امسال در جشن بزرگ عاشقان ولایت و امامت ،  با زیبایی تمام مورد تاکید نائب امام زمان، رهبری عزیزمان ، قرارگرفت : بسيجي ماندن رمز تحقق وعده تخلف ناپذير الهي درباره پيروي نهايي ملت ايران است .

» ابتدای نظرات (504)

بسم الله الرحمن الرحیم

هرچند امروزحقیقتا دنیا پرازظلم و جورشده و جهان تشنه نسیم عدالت مهدوی است اما برای ظهور شرط بزرگی لازم است و آن ایمانهای محکم و انسانهای صالح با اراده های قوی ست که در روایات از آنها ، بنام زمینه سازان ظهور نام برده شده است . در واقع وجود یاران امام عصر عج مهمترین نشانه و شرط برای تحقق واقعه شریف ظهوراست . این راز بزرگی ست که امسال در جشن بزرگ عاشقان ولایت و امامت ،  با زیبایی تمام مورد تاکید نائب امام زمان، رهبری عزیزمان ، قرارگرفت . رهنمودی که دریافت آن و عمل کردن به آن ، به فتح قله پیروزی نهایی یعنی همان ظهور حضرت صاحب الزمان ارواحنا فداه خواهد انجامید .انشالله . بسیجی ماندن ، یعنی خلوص و اتصال درونی عمیق با خداوند ، در خط ولایت ماندن ،  ،ثابت قدم ماندن در امتحانهای آخرالزمان ،اتحاد و همدلی برای رسیدن به بلندترین قله آرمان الهی یعنی برپایی حکومت اسلامی درجهان .امسال درجمع فدائیان ولایت ، درعید غدیر خم ، رهبرعزیزمان درباره راز تحقق وعده الهی  چنین فرمود :

بسيجي ماندن رمز تحقق وعده تخلف ناپذير الهي درباره پيروي نهايي ملت ايران است .

چه زیبا فرمود نائب امام زمان که برای تحقق ظهور ، باید بسیجی شد و بسیجی ماند . فرج امام زمان عج به عملکرد ما بستگی دارد . این نیست که بنشینیم و تنها جستجوگر مصادیق و علایم ظهور در روایات باشیم ، بررسی روایات و علایم ظهور یکی از هزاران وظیفه ای ست که بر عهده منتظران و یاران حقیقی امام زمان ارواحنا فداه است . ما مشتاقان مقدم یار ، اگرچه یعقوب وار ، به آیین همه منتظران ، درجستجوی نشانه های ظهور آن یار آسمانی هستیم اما درعمل نیز در عرصه یاری او پیش قدم خواهیم بود . ان شالله .  آگاهی بر بسیار نزدیک بودن واقعه شریف ظهور بشارتی انرژی بخش و همت افزاست درمسیر جرکت ما نه مانعی برای جرکت و تلاش ما و نه بهانه ای برای ناامیدی و یاس و سستی ما که (انه لا ییئس من روح الله الا القوم الکافرون ). اگرانسانی بداند که در آستانه تحقق یک وعده الهی تخلف ناپذیر است یقینا تلاش و کوشش او برای رسیدن به آن قله رفیع صد چندان خواهد شد و این  همان زمان شناسی و موقعیت شناسی ست که یک بسیجی حقیقی باید به آن مسلح باشد. اما هرلحظه با خلوص و دعا و توکل و تضرع به درگاه الهی قدمی از درون به سمت ظهور برداشتن و با خدمت به مردم ، تلاش برای رفع نیاز دیگران ، آموختن علم و جرکت درجهت عدالت و ایمان قدمی در بیرون برداشتن لازمه رسیدن به فتح نهایی ست. ظهور قله ای ست که  با همت ما فتح خواهد شود نه آنکه بنشینیم تا خداوند آن را برساند . برای رسیدن به ظهور باید حرکت کرد و به آن رسید و دیدگاه تعلیم داده شده در ادعیه ائمه معصومین یعنی  " انهم یرونه بعیدا و نراه قریبا" یقینا سبب تلاش بیشترما خواهد بود .انشالله.

امابه فرموده ی رهبرعزیزمان ، برای رسیدن به ظهورباید همت و تلاش را مضاعف کرد و برای رساندن پرچم بر قله ی افتخار این راه نورانی کمک کرد و امام زمان و نائب اورا یاری رساند و برای قدم برداشتن عملی در مسیر ظهور باید بسیجی ماند . این یک بار امانت الهی ست که بردوش مانهاده شده است. منتظری که مبشرظهور امام زمان ارواحنا فداه است ، یقینا باید به رمز و راز تحقق ظهور حضرت مهدی عج آگاه باشد و به فرموده رهبری عزیزمان این رمز و راز چیزی نیست بجز بسیجی ماندن .

افرادی بودند را که تا لحظه آخر درخیمه امام حسین ع بودند اما شب آخر جزو ریزش ها شدند و کسانی بودند که تا لحظه آخر در برابر امام بودند اما به سبب تقوایی که درجایی به خرج داده بودند ، نامشان در زمره ی یاران امام حسین علیه السلام ثبت شد.بسیجی ماندن توفیق الهی ست . هرکسی نمی تواند بسیجی حقیقی باشد وباقی بماند .بدون نظر لطف حضرت دادار و تلاش بسیارنمی توان به سعادت یار ولی خدا بودن و نعمت بسیجی شدن نائل شد .اما آیا بسیجیان امروز همان یاران امام عصرعج هستند که در روایات به عنوان زمینه سازان ظهور از آنها نام برده شده است ؟

آیا یاران امام عصر عج همان بسیجیان اند ؟

به فرموده رهبری عزیز ، رمز و راز تحقق فرج بسیجی ماندن است ، تحقق فرج بدون وجود یاران امام عصرعج ممکن نیست .اگروجود بسجیان لازمه ظهور است ، پس یاران امام زمان همان بسیجیان اند زیرا مهم ترین شرط فرج وجود یاران صالح و با اخلاص بالا ، اراده های قوی و قدرت علمی و روحی وافر است .پس نسل امروز بسیجیان ولایی همان کسانی هستند که استحقاق یاری امام عصرعج را دارند . نسلی که از آزمونها و فتنه های زمانه سر افرازبیرون آمده اند و با حرکت پشت سر رهبری عزیز می رود تا رمزتحقق وعده الهی باشند. نسلی که با خلوص درونی و جهاد اجتماعی و وحدت حول ولایت خصوصا در سال گذشته و بعد از فتنه 88 ، استحقاق خود را برای یاری امام زمان عج نشان دادند . آنان که فرقی نمی کند که در کجا و با چه عنوانی هستند ، مهم این است که اخلاق بسیجی دارند . این نوشتار بررسی صفات بسیجیان حقیقی و مبشران واقعی ظهور در کلام نائب امام زمان عج است . مجاهدانی که پیشتاز در این قافله با شکوهند ، زمینه ساز ظهورند ......و اولین شاهدان طلوع خورشید جمال یار از افق کعبه .سیدشهیدان اهل قلم چنین نوشت: بسیجی ها دلباخته حقند و ما دلباخته بسیجیها هستیم، آنها سربازان امام زمان و پیوستگان به او هستند و اگر تو در جستجوی موعود خویش هستی او را در میان سربازانش بجوی! (گنجینه آسمانی/ص۸۷)    

عشق و ايمان  و بصيرت و همت:

در گفتار رهبری عزیز بارها و بارها  ، این رمز و راز فرج برای هرکس که طالب ظهور یار است تشریح شده است . قدم اول برای حرکت به سوی ظهور انسان کامل ، داشتن  یک ارتباط عمیق درونی با خداوند متعال است . رابطه ای میان محب و محبوب حقیقی انسان که درتمام عرصه های تلاش ، انسان را برای مجاهدت و ایثار آماده می کند . اگر این قدم اول درونی محکم و استوار برداشته نشود و ارتباط میان انسان با آن محبوب جان ، شکل درستی نگرفته باشد امکان رسیدن به ظهور درونی ممکن نیست . و اگر ظهور درونی در ما اتفاق نیفتد ازبهره و نصیب معنوی در ظهور امام زمان عج محروم خواهیم شد .عشق به خداوند و دعا برای امام زمان و ایمان به ظهور لازمه بسیجی ست .امام حسن عسكرى(علیه‌السلام)  می فرمایند:هیچ كس از فتنه‌ها و فسادها و سختى‌ها و امتحانات در زمان غیبت آن حضرت(علیه‌السلام) نجات نمى‌یابد، مگر كسی كه خداوند او را در اعتقاد به امامت ایشان ثابت قدم فرموده باشد، و او را در دعا براى تعجیل فرج موفق فرموده باشد. در روایت دیگری از رسول خدا که صلوات خداوند بر او باد نقل شده که منظور از "الذین یومنون بالغیب " و تفسیر ایمان به غیب ، ایمان به ظهور قائم است ، بدون ایمان به خداوند و اعتماد به وعده الهی ، چگونه میتوان دراین راه ثابت قدم ماند ؟

رهبری عزیز دراین باره می فرمایند:

" انسانى كه ايمان ندارد، محورى براى حركت خود نميتواند تصوير كند. انسانى كه از احساس عاشقانه و عميق قلبى برخوردار نيست، نميتواند اين حركت را ادامه دهد و استمرار بخشد. انسانى كه همت ندارد، به كارهاى كوچك، به فرازهاى محدود اكتفاء ميكند؛ چشم به برترين قله‌ها نميدوزد. انسانى كه بصيرت ندارد، راه را عوضى ميرود؛ اگر عشق و ايمانى هم در او هست، آن را در راه غلط مصرف ميكند، كجراهه ميرود. عشق و ايمان، همت و بصيرت؛ اينها را انقلاب به مردم ما و جامعه‌ى ما داد؛"

ارتباط با خداوند و ایمان قوی لازمه ماندن در مسیر ظهور است . رهبری عزیز همه بسیجیان و یاران امام زمان را  به تقویت این ارتباط درونی توصیه می کند و می فرماید:

"ارتباطتان، ارتباط دلهاى پاك و بى‌آلايشتان را با خدا روزبه‌روز قوى‌تر كنيد؛ از خداى متعال مدد بخواهيد. اين احساس مسئوليتى كه در شما هست، اين احساس مسئوليت را روزبه‌روز بيشتر كنيد و مثل نقطه‌ى مشتعلى كه اطراف خود را مشتعل و نورانى ميكند، در محيط خود اثر بگذاريد."

جهاد و حضور درتمام عرصه های تکلیف الهی :

"مكتب بسيج، مكتب مجاهدت معنوى و مخلصانه است."- در ميدان صبحگاه ستاد نيروى مقاومت بسيج -1384/6/2

تمام عرصه های علمی و جهادی و فرهنگی، برای یک بسیجی حقیقی محلی برای خدمت رسانی به خلق خدا و نیکی کردن به بندگان اوست. انسانی که خداوند را دوست می دارد تمام مخلوقات اورا نیز دوست می دارد و برای خیر رساندن به آنها ازهیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کند . بسیجی حقیقی با اخلاص ، خود را  فدای کمک به خلق خدامی کند و در هر عرصه ای که نیاز بود پیش قدم می شود .احساس مسئولیت و انجام تکلیف الهی در تمام عرصه ها وظیفه بسیجی ست . امیرمومنان : اکثر ياران حضرت مهدى جوانانند. (بحارالانوار، ج 52، ص 332.) رهبری عزیز می فرمایند:

"شما جوانان عزيزی كه امروز در مجموعه‌ی بسيج حضور داريد و نيروی مقاومت، سازماندهی شما را بر عهده گرفته است، احساس و تلقی‌تان از مسئوليت يك انسان در قبال اسلام بايد اين باشد كه ميتوانيد مؤثر باشيد، ميتوانيد اين حركت عظيم را سرعت ببخشيد، ميتوانيد گره‌هائی را باز كنيد، ميتوانيد در مقابل تهاجمهای گوناگون ايستادگی كنيد؛ چه تهاجم سياسی، چه تهاجم تبليغاتی، چه جنگهای روانی و چه احياناً تهاجم نظامی." - در دیدار با بسیجیان فارس -14/2/1387

رهبری عزیز  انقلاب مارا همان شجره طیبه الهی معرفی می کند و بسیجان را میوه ها و ثمرات این نهال پاکیزه که بدست امام راحل بنا نهاده شده است .و به ما می آموزد که بسیجی باید درتمام عرصه های مجاهدت و تلاش برای رشد کشورفعال باشد  مسئولیت پذیری  جزو مشخصه های بسیجیان حقیقی ست :

"يك روز نيازِ حركت دفاعى در درون جامعه بود، يك روز نيازِ حركت دفاعى در مرزهاى كشور بود، يك روز نيازِ به علم و دانش است، يك روز نيازِ به تحكيم عقايد و ايمانهاست، يك روز نيازِ به خدمتگزارى است؛ در همه‌ى اين شرائط، ميوه‌هاى متناسب با فصل در اختيار مردم گذاشته ميشود. اين حركتِ انقلاب است."- در دیداربا جهادگران بسیج سازندگی - 31/6/1389

زمان شناسی و ولایت مداری:

اگر ، همان زمان که سفیر امام جسین ع به کوفه رسید ، مومنان بیشتری به نور بصیرت الهی مجهز بودند ، و خطیر بودن موقعیت زمانی خود را درک می کردند ، امام حسین ع و یارانش تنها نمی ماندند و اهل کوفه این چنین فرصت سوز تاریخ نمی شدند . درک نکردن موقعیت زمانی و دیربیدارشدن ازخواب دنیا پرستی بسیارخطرناک است زیرا  گاه مسئولیت گناهانی بزرگ تا قرنها بعد را بر دوش انسان می اندازد. اما آیا امروز درموقعیت و زمان خطیری نیستیم ؟  شرایط امروز ما تا چه حد شبیه شرایط مردم کوفه است؟ آیا سفیران بشارت آمدن امام زمان عج درمیان ما نیستند؟ کسانی که هر روز بشارت آمدن او را می دهند ؟ آیا رهبری عزیزمان ، دکتر احمدی نژاد ، وبسیاری از بزرگان ، هر روز بشارتی از آمدن آن یار نازنین به ما نمی دهد ؟  بسیجی حقیقی کسی ست که زمان شناس باشد . آنگاه که لازم است صبر علوی کند و آن زمان که لازم است عمار علی شود و آن زمان که لازم است یاری کننده سفیر امام زمانش .

اگر آنروز بنابر تشکیل دولت حسینی بود و مسلم بن عقیل ، سفیر امام ،  امروز  هدف انقلاب ما ، تشکیل دولت جهانی امام زمان عج است و سفیران تشکیل دولت جهانی امام زمان عج درمیان ماهستند . بسیجی کسی ست که این حقیقت را درک کند و زمان شناس باشد . آیا زمان را درک می کنیم و فرصت بزرگ تاریخی خودرا بازمی شناسیم ؟ اما آیا حقیقتا امروز در آستانه ظهور امام زمان عج و تشکیل دولت جهانی اسلام هستیم ؟ رهبر عزیزمان می فرماید:

"عزيزان من! كشور شما و ملت شما در يك پيچ خطرناك تاريخى در حال حركت است. سى سال است ما داريم اين پيچ را طى ميكنيم. به نقاط خطرناك، خطرخيز رسيديم، از آن عبور كرديم؛ لكن تمام نشده. اين نقطه‌ى حساس تاريخى فقط مربوط به تاريخ ايران نيست، مربوط به تاريخ امت اسلامى است. امت اسلامى كه قرنهاست دچار ركود است، مورد تحقير است، دچار عقب‌ماندگى از كاروان تمدن است، دچار برخى يا بسيارى حكام و زمامداران فاسد و ديكتاتور است، امروز نوبت اين فرا رسيده است كه امت اسلامى خود را از زير بار اين همه مشكلات، اين همه آلودگى‌ها، اين همه گرفتارى‌ها خلاص كند."

استقامت وایستادگی در راه حق :

امروز که آخرین لحظات طلوع نهایی خورشید هستیم ، استقامت و پایداری بیشتری برای اهل حق و یاران امام زمان لازم است تا آرمان الهی حکومت جهانی اسلام به محقق گردد انشالله .امام علي (ع) درباره یاران امام زمان عج مي فرمايد :« مرداني كه خدا را آن چنان كه شايسته است ، شناخته اند ، و آنان ، ياران مهدي (ع) در آخر الزمان اند » و در جاي ديگر امام صادق (ع) مي فرمايند :« آنان مرداني اند كه دل هايشان گويا پاره هاي آهن است (سخت تر از سنگ ) ، بدون هيچ ترديدي نسبت به ذات مقدس خداوند»اين باور آنقدر با صلابت و استوار است كه بلاها و امتحانات ، آرامشش را به تلاطم نمي افكند و شبهات و سؤالات در آن رخنه نمي كند . دلهاي آنها حرم امن خداوند است .نتيجه اين بينش عميق ايمان و تقوا است . اين دو را هم در چهرة عبادتها و راز و نياز هاي آنها نمايان مي شود . امروز برای تحقق حکومت جهانی اسلام ، بسیجیان حقیقی باید به این خصلت برجسته یاران امام عصر عج مجهز باشند . بسیجیان حقیقی همان یاران امام عصر اند در روایات آمده است که یاران امام عصر اکثرا ازجوانان هستند. آیا امروز نائب امام زمان عج در حال پرورش همان بسیجیانی ست که استحقاق یاری امام عصرعج را دارند؟

رهبر عزیزمان می فرمایند:

"شما جوانان بايد دائماً هشيار باشيد. معارف دينی خود و معارف انقلابی خود را هر چه ميتوانيد تعميق كنيد. مثل پاره‌های پولاد؛ « زبر الحديد» - آنطوری كه در تعبيرات حديث و در بعضی دعاها وجود دارد - نفوذ ناپذير و نفوذ كننده و در مقابل دشمن برنده و با اراده‌ی قوی باشيد." -در ديدار بسيجيان استان فارس- 1387/2/14

عدالت طلبی و کمک به استقرار نظام اسلامی  :

بسیجی که منتظر ظهور عدالت گستر جهان است ، یقینا خودش به دنبال عدالت و عامل اجرای عدالت است . اگر امروز دکتر احمدی نژاد به عنوان یک بسیجی حقیقی شناخته می شود ، علت آن ، تلاش او برای اجرای عدالت است و نمونه ای بارز ازین تلاش ، برای اجرای عدالت ، هدفمندکردن یارانه هاست که سالها آرزوی دولتها و ملت عدالت طلب ایران بوده است . یاران امام عصر عج و زمینه سازان ظهور او به دنبال فراهم کردن مقدمات اجرای عدالت جهانی اند . پس درمسیر اجرای عدالت قدم برمی دارند . رهبر عزیزمان درباره عدالت طلبی منتظران می فرمایند :

"امروز ما انتظار فرج داريم. يعنى منتظريم كه دست قدرتمند عدالت‏گسترى بيايد و اين غلبه‏ى ظلم و جور را كه همه‏ى بشريت را تقريباً مقهور خود كرده است، بشكند و اين فضاى ظلم و جور را دگرگون كند و نسيم عدل را بر زندگى انسانها بوزاند، تا انسانها احساس عدالت كنند. اين نيازِ هميشگى يك انسان زنده و يك انسان آگاه است؛ انسانى كه سر در پيله‏ى خود نكرده باشد، به زندگى خود دل خوش نكرده باشد. انسانى كه به زندگى عمومى بشر با نگاه كلان نگاه ميكند، به طور طبيعى حالت انتظار دارد. اين معناى انتظار است. انتظار يعنى قانع نشدن، قبول نكردن وضع موجودِ زندگى انسان و تلاش براى رسيدن به وضع مطلوب، كه مسلّم است اين وضع مطلوب با دست قدرتمند ولى خدا، حضرت حجت‏بن‏الحسن، مهدى صاحب زمان (صلوات اللَّه عليه و عجّل اللَّه فرجه و ارواحنا فداه) تحقق پيدا خواهد كرد. بايد خود را به عنوان يك سرباز، به عنوان انسانى كه حاضر است براى آنچنان شرائطى مجاهدت كند، آماده كنيم.."- نیمه شعبان - 27/5/1387

معنای واقعی عدالت طلبی و جلوه بزرگ آن استحکام بخشیدن به نظام اسلامی ست . هرکس امروز یاریگر نظام جمهوری اسلامی ست درجهت استقرار عدالت گام برداشته است و بسیجی حقیقی یاریگر عدالت طلبی ست . رهبر عزیزمان می فرمایند:"انتظار فرج معنايش اين نيست كه انسان بنشيند، دست به هيچ كارى نزند، هيچ اصلاحى را وجهه‏ى همت خود نكند، صرفاً دل خوش كند به اينكه ما منتظر امام زمان (عليه الصّلاة و السّلام) هستيم. اينكه انتظار نيست. انتظارِ چيست؟ انتظارِ دست قاهرِ قدرتمندِ الهىِ ملكوتى است كه بايد بيايد و با كمك همين انسانها سيطره‏ى ظلم را از بين ببرد و حق را غالب كند و عدل را در زندگى مردم حاكم كند و پرچم توحيد را بلند كند؛ انسانها را بنده‏ى واقعى خدا بكند. بايد براى اين كار آماده بود. تشكيل نظام جمهورى اسلامى يكى از مقدمات اين حركت عظيم تاريخى است. هر اقدامى در جهت استقرار عدالت، يك قدم به سمت آن هدف والاست."- نیمه شعبان - 27/5/1387

بسیجی بودن قدم اول برای رسیدن به ظهور

همه انبیای و اولیای الهی مبشر ظهور بوده اند زیرا جهان را به آمدن آن یار نازنین بشارت داده اند . پس یک مبشرظهور  در قدم اول خودش به وعده الهی ایمان و یقین کامل دارد و درون خود را ازهرتیرگی و یاس و شک و شبهه ای درمورد وعده تخلف ناپذیر الهی پاک کرده است . اما چگونه  کسی می تواند به وعده الهی و نزدیک بودن ظهور ایمان بیاورد بدون آنکه این ظهور در درون او رخ داده باشد ؟ و چگونه می توان مبشر ظهور بود درحالی که پرده های گناه وغفلت ، میان انسان و مولای او مانع شده باشد ؟ هرکس می خواهد به ظهور برسد اول باید در درون خود بسیجی باشد و یار امام زمان عج شود.

ظهور باید ابتدا در درون  روشنایی ایجاد کند و او را به خط نورانی ولایت متصل کرده باشد و به کار و تلاش درجهت رضای خداوند و خلیفه او دعوت کرده باشد تا آنگاه ازجمع این همت ها وتلاش ها و خلوص ها و خود سازی ها ظهور درعالم بیرون نیز به اذن خداوند رخ دهد. حرکت از درون و عمل به آیه " ان تقوموا لله مثنی و فرادا" وایستادن به خدا و فرمان او ، موجب ایجاد موج و خیزش بزرگ اجتماعی درجهت نیل به ظهور است . می دانیم که  گناهان امت اسلامی بوده که سبب تنهایی یاران حق شده و این گناه است که انسان ها را اتصال به ولایت دورمی اندازد . اگرگناه امت اسلامی در یاری خوبان نبود ، ظهور به تاخیرنمی افتاد .  در حدیثی از امام زمان عج آمده است : «اگر شيعيان ما ـ كه خداوند آنها را به طاعت و بندگى خويش موفّق بدارد ـ در وفاى به عهد و پيمان الهى اتّحاد واتّفاق مى‌داشتند و عهد و پيمان را محترم مى‌شمردند، سعادت ديدار ما به تأخير نمى‌افتاد و زودتر به سعادت ديدار ما نائل مى‌شدند.» اگر ظهور تا قرن چهاردهم هجری ،به تاخیر افتاده علت آن همدل نشدن مومنان در طول این سالها در وفای به پیمان ولایت بوده است و اگر امروز در آستانه ظهور هستیم علت آن پاکسازی درون از دنیا طلبی ، خدا خواهی و جمع شدن و اتحاد قلوب مومنان حول محور ولایت و امامت است.

چرا انقلاب ما آغاز ظهور است ؟ زیرا آنچه در انقلاب ما رخ داد همین جمع شدن همت ها و ایمان ها وخلوص درونی مومنان بود . نوری که از قلب های مومنان آغاز شد و همه را بسیجی کرد و راهی حرکت به سمت ظهور نمود . از به هم پیوستن این نور انفجار نور یعنی انقلاب اسلامی ما در جهانی تاریک و سرشار از مادی گرایی و ظلم شکل گرفت .به تعبیر امام راحل انقلاب ما انفجارنور بود. امروز بسیجیان ولایی ادامه دهنده خط روشن ظهورند .  نورانیتی که از قلب های مومنان بسیجی نشات می گیرد مسیر حرکت جامعه ایمانی را به سمت ظهور روشن می کند و این مسیرنورانی سی سال است طی می شود و تا پیداکردن استحقاق کامل برای حضور ولی خدا درمیان ما راهی نمانده است . انشالله. و به همین علت است که سستی و غفلت و بی ایمانی هرکدام ازما ، دور شدن از مرام بسیجی ست و خود عاملی  برای  تاخیر در ظهور است و در مقابل سعی و تلاش و افزایش ایمان و خلوص درونی و کار و تلاش و خدمت  ، و در یک کلام بسیجی ماندن ، گام مهم و اساسی برای نزدیک شدن به ظهور است و به همین علت است که به فرموده رهبری عزیزمان ، بسیجی ماندن رمز و راز تحقق ظهور است.

آیاسپاه سیدخراسانی ، برای استقبال از امام زمان ارواحنا فداه  ، آماده می شود؟

به امید آنکه همه ما جزو یاران امام عصر عج و بسیجیان حقیقی باشیم ، تعجیل در فرج آقا امام زمان ارواحنا فداه صلوات .

اللهّم صلَّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم و الجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه.

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #504 رزمنده 1391-06-30 23:12
افسوس که عبا و انگشتر تاثیری در اعمال دنیوی ندارد و تنها ملاک جزا و پاداش در آخرت، نه ریش و نه عبا و نه سمت و نه لقب و نه کنیه، بلکه اعمال آدمی است.
نقل قول کردن
+1 #503 قريب 1389-09-20 19:17
اللهم کن لوليک الحجه ابن الحسن صلواتک عليه وعلى ابائه في هذه الساعه وفي كل ساعه وليا وحافظا وقائدا وناصرا ودليلا وعينا حتى تسکنه ارضک طوعا وتمتعه فيها طويلا برحمتک ياارحم الراحمين .
نقل قول کردن
-1 #502 حاج عمار افسرجنگ نرم 1389-09-17 17:06
سلام
بسیار عالیست
از همه دوستان تشکر میکنم
نقل قول کردن
+2 #501 عمار بيروزى 58 1389-09-16 12:20
سلامٌ على بقية الله الحبل الممدود من الأرض إلى السماء
سلامٌ على كل المنتظرين الوجلين والمبشرين المترقبين والمتلهفين المتعطشين لكوثر المعرفة والعدالة والمحبة والحقيقة

المتأمل والباحث في سير أغوار وأعماق تاريخ المماليك والدول والحضارات في الحقبة الإسلامية منذ العصر الأموي إلى العصر العباسي إلى العصر الأيوبي يلاحظ أنّ "سادس" الخلفاء أو الولاة أو الملوك في كل حقبة زمنية لا يكمل حكمه إما يقتل أو يخلع أو ينفي إلى الخارج وهذه لها دلالاتها عند العرب قديما يقول ابن الجوزي وذكرها السوطي في كتابه "تاريخ الخلفاء" قالوا قديما ( كل سادس يحكم الناس إما يقتل أو يخلع) أي ان كل سادس حاكم في سلسلة الحكام لا يستتب له الملك ، وقد تتبعت ذلك في سلسلة حكام الدولة الأموية والعباسية وفي حكام دولة المماليك فوجدناه صحيحا وعجيبا !
لنأخذ آل العباس مثالا ولنرى سبب تسمية أئمة أهل البيت عليهم السلام قبل عصور مضت آخر عائلة تحكم الحجاز والبيت الحرام باسم بني العباس وهل هو السبب يرجع لأنها حكمت مدة قرون طويلة أو لأن آخر حكامها وهو المستعصم بالله واسمه "عبدالله" كما سيتضح ويتبين في الأسطر اللاحقة والمشاركات القادمة.
نقل قول کردن
+2 #500 عمار بيروزى 58 1389-09-16 12:18
قامت الدولة العباسية بسبب انقلاب السفاح العباسي على بني امية وكان تحكم السلالة العباسية 37 خليفة أولهم عبد الله الملقب ب السفاح وآخرهم عبدالله الملقب ب المستعصم بالله وكان فترة حكمهم حوالي 508 سنة تقريبا وانتهى في سنة 1258 للهجرة النبوية ، والآن لنحسب عدد الحكام الذين تم مقتلهم أو عزلهم بأسباب غامضة أو لخلافات أسرية :
1 – عبد الله السفاح
2- المنصور
3- المهدى
4- الهادى
5- هارون الرشيد
6- الأمين ( قتله أخاه عبدالله المأمون وخلعه من منصبه عام 813 هجرة)
7- المأمون
8- المعتصم
9- الواثق
10 – المتوكل
11- المنتصر
12 المستعين ( تم خلعه ونفيه إلى واسط عام 866 هجرة )
13 – المعتز
14- المهتدى
15- المعتمد
16- المتعضد
17- المكتفي
18- المقتدر ( خلع ثم بويع ثم قتل عام 931هجرة )
19 – القاهر
20 – الراضي
21- المتقي
22- المكتفي
23- المطيع
24- الطائع ( عُزل ثم سُجن عام 991 هجرة )
25 – القادر
26- القائم
27- المقتدي
28 – المستظهر
29 – المسترشد
30 – الراشد ( هرب ثم قتل عام 1136 هجرة )
31- المقتفي
32- المستنجد
33- المستضيئ
34- الناصر
35- الظاهر
36- المستنصر ( تم الانقلاب عليه من قبل اخوه المعتصم1243 هجرة )

37- عبدالله المستعصم ( نهاية الخلافة العباسية و بداية الهجوم المغولي1258 هجرة )
نقل قول کردن
+2 #499 عمار بيروزى 58 1389-09-16 12:16
هكذا نجد ان كل مكرر سادس من حكام العباسيين إما عُزل وطُرد وشُرد أو سجنُ وقتل أو حدثت في عهده مؤامرة ومكيدة وفتنة عظيمة وهكذا الحال في سائر السلالات المتجبرة والمتفرعنة من الخلافة الأموية منذ معاوية لعنه الله الى سقوطها ، ومن الجدير ذكره في العرف إن الرقم 6 هو رمز الشيطان وجالب للنحوسة والشر والشؤوم، وهذه سنة قهرية كونية لا نعرف تفسيرها .
لماذا خلق الله سبحانه وتعالى النار في اليوم السادس والسماوات السبع والأرضين السبع في 6 أيام وانتظر على عرشه الى السابعة ليخلق الجنة أي خلال 6 مراحل وهو ليس مثل يومنا هذا كما تحسبون24 ساعة لأن لا يوجد دوران للأرض حول الشمس.!

وايضا من العجائب الرمزية أنّ الآية رقم 26 في سورة آل عمران (قل اللهم مالك الملك تؤتي الملك من تشاء وتنزع الملك ممن تشاء وتعز من تشاء وتذل من تشاء بيدك الخير انك على كل شيء قدير) كانت مرقمة ب 26 وتوفي الملك فهد في يوم 26 -6-1426 للهجرة وفيه يظهر تكرار الرقم 6 ثلاث مرات !!!

الخلاصة والنتيجة إن للآل العباس ملك زال وملك مؤجل ، فكان أول ملوك بني العباس هو "عبدلله" السفاح ، وكان آخر ملوك العباس هو "عبدالله" بالمستعصم بالله العباسي في بغداد الذي غزاه المغول تحت قيادة هولاكو جنكيز خان الذي استباح بغداد وكان وبموت الخليفة انتهت دولة بني العباس الأولى وبقيت الأخرى فكان أول ملوك بني العباس عبدالله وآخرهم "عبدالله"!

ويعد "عبد الله" ترتيبه السادس في حساب ملوك العربية السعودية :
1. الملك عبد العزيز بن عبد الرحمن آل سعود (ولد 1293 – توفي 1373 هــ )
2. الملك سعود بن عبد العزيز آل سعود (ولد 1319 – توفي 1388 هــ )
• 3. الملك فيصل بن عبد العزيز آل سعود (ولد 1324 – توفي 1395 هــ)
• 4. الملك خالد بن عبد العزيز آل سعود (ولد 1331 – توفي 1402هــ )
• 5. الملك فهد بن عبد العزيز آل سعود (ولد 1338 – توفي 1426 هــ)
• 6. الملك عبدالله بن عبد العزيز آل سعود ( ولد 1343 – توفي ؟143 هــ
نقل قول کردن
+2 #498 رامین 1389-09-13 08:57
مبشرات در فرمایشات حضرت آقا حفظه اله

....25-دنيايي که در آن علم و ثروت همراه با معنويت باشد، دنيا ي انساني خواهد بود،البته نمونه‌ى كامل اين دنيا در دوران ظهور حضرت بقيةاللَّه (ارواحنا فداه) اتفاق خواهد افتاد و از آنجا - من اين را اينجا عرض بكنم - دنيا شروع خواهد شد. بشريت در طول اين چند هزار سال عمر خود، دارد از اين كوره‌راه‌ها حركت ميكند تا به بزرگراه برسد. وقتى به بزرگراه رسيد - كه آن، دوران ظهور حضرت بقيةاللَّه است - آنجا حركت اصلى انسان آغاز خواهد شد؛ اگر توحيد، اعتقاد به خدا و التزام به اين اعتقاد، به بدنه زندگي بشر بسط داده شود، مشكلات جامعه بشري حل و راه پيشرفت حقيقي گشوده خواهد شد.(89/09/10)
نقل قول کردن
+5 #497 alimohammad 1389-09-12 20:27
اللهم صل على محمد و آل محمد و عجل فرجهم
نقل قول کردن
+2 #496 امیری 1389-09-12 18:41
سلام
در ادامه نظر قبلیم این خبر را هم مطالعه نمایید:
جورج کلونی، بازیگر مطرح هالیوود از سوی دستگاه دیپلماسی عمومی ایالات متحده ماموریت دارد تا بر روی همه پرسی تجزیه دارفور سودان تاثیر بگذارد. او قرار است نتایج سفر خود را طی گزارشی به باراک اوباما ارایه کند.

به گزارش مشرق، جورج کلونی بازیگر ، فیلمنامه نویس ، تهیه کننده و کارگردان هالیوود که در کارنامه کاری خود برنده جایزه اسکار و گلدن گلوب شده به جنوب سودان سفر کرد. این سفر درست در شرایطی است که سودان به رفراندوم سراسری برای تجزیه و یا اتحاد با بخش جنوبی خود، نزدیک می شود.

خبرها حاکی از آن است که جورج کلونی از سوی دستگاه دیپلماسی عمومی ایالات متحده ماموریت دارد تا بر روی این همه پرسی تاثیر بگذارد. او در پایان سفر خود دستاورد های سفرش را طی گزارشی به اوباما ارایه خواهد داد......
ادمه را در این جا مطالعه نمایید :
mouood.org/content/view/11499/2/
نقل قول کردن
+2 #495 منتظر 1389-09-12 18:13
به نقل از امیری:
به نقل از مبشر:
بسمه تعالى انقل لكم حادثه ليست بالبعيده عن طريق احد الاصدقاء
...........

بسمه تعالي
از ان از اسمان شمشيري عربي فرود امد که شبه جزيره عربي را در امتداد به دو نصف تقسيم کردکه مردم را هم به دو صنف قسمت نمود و ان برج شوم براثر خسفي به تدريج منهدم شد همانند انچه که در 11 سپتامبر ؟؟؟؟ اتفاق افتد منهدم گرديد و سروصداي مردم و هرج و مرج بالا گرفت و و خونهاي بيگناه در ملا عام ريخته شد و نيرو هاي امنيتي نتوانستند اوضاع را کنترل کنند همانند اتفاقي که در فتنه سبز اتفاق افتاد .و پس از ان امير سلطان بر حکومت نصب شد در حاليکه کاملا از کار افتاده بود پس از مدتي اعلا م شد که وي در اثر عدم صلاحيت و دارا بودن شرايطمناسب عزل گرديد پس از ان جواني حبشي کعبه را مورد هجوم قرار ميدهد در ان هنگام است که نداي اسماني برميخيزد که دلها را ازترس تهي ميکند که اي عالميان مهدي شما امد به استقبالش بشتابيد


خیلی ممنون از آقای امیری بابت ترجمه @};-
این قضیه جوان حبشی که به مکه حمله میکنه در روایات هم آمده و موضوع جالبی است
نقل قول کردن
+5 #494 منتظر 1389-09-12 18:11
به نقل از امیری:
به نقل از مبشر:
بسمه تعالى انقل لكم حادثه ليست بالبعيده عن طريق احد الاصدقاء وهي ان احد المؤمنين الصالحين ايام زمان ملك فهد راى في عالم الحق واليقظه ان حدادا خيم على اجواء السعوديه ورجالا ونساءا بالسواد مفترشين الطرقات ثم ظهر الملك عبد الله الحالي وهو يبايع على شاشات التلفزة ملكا مع مرور .....................

...........

بسمه تعالي
حادثه اي را که مربوط به يکي از صلحاست و از طريق يکي از دوستان انرا شنيدم را برايتان نقل ميکنم که مربوط به زمان فهد است
در عالم شهود سياهي بر سرزمين سعودي سايه افکنده بود و همه مردم زن و مرد سياه پوش شده و در راهها و طرق عمومي مشغول سوگواري بودند سپس ملک عبدالله کنوني ظاهر شد در حاليکه وي مشغول بيعت با شاه ديگري بود پس لز گذر زمان يک بناي شيطاني را ديد که روبروي کعبه بوده واز کعبه بالاتر و مرتفعتر ارتفاع گرفت وهمانند برجي که در امارات است هنگاميکه اين برج کامل شد در حاليکه بلندتر از کعبه و کوهاي مکه که حرائ در ان است قرار گرفته بوداعلام شد که ملک عبدالله در شرايطي غامض که همانند شرايط مرگ شسيخ زايد بود ارتحال يافته بعد از ان از اسمان شمشيري عربي فرود امد که شبه جزيره عربي را در امتداد به دو نصف تقسيم کردکه مردم را هم به دو صنف قسمت نمود و ان برج شوم براثر خسفي به تدريج منهدم شد همانند انچه که در 11 سپتامبر ؟؟؟؟ اتفاق افتد منهدم گرديد و سروصداي مردم و هرج و مرج بالا گرفت و و خونهاي بيگناه در ملا عام ريخته شد و نيرو هاي امنيتي نتوانستند اوضاع را کنترل کنند همانند اتفاقي که در فتنه سبز اتفاق افتاد .و پس از ان امير سلطان بر حکومت نصب شد در حاليکه کاملا از کار افتاده بود پس از مدتي اعلا م شد که وي در اثر عدم صلاحيت و دارا بودن شرايطمناسب عزل گرديد پس از ان جواني حبشي کعبه را مورد هجوم قرار ميدهد در ان هنگام است که نداي اسماني برميخيزد که دلها را ازترس تهي ميکند که اي عالميان مهدي شما امد به استقبالش بشتابيد


خیلی ممنون از آقای امیری بابت ترجمه @};-
این قضیه جوان حبشی که به مکه حمله میکنه در روایات هم آمده و موضوع جالبی است
نقل قول کردن
-1 #493 يحيي 1389-09-12 17:20
نظرات يك دانشمند درباره بشقاب پرنده ها در سايت عصر ايران
نقل قول کردن
+6 #492 مجید شیرازی 1389-09-12 16:51
با سلام و درود خدمت همه دوستان عزیز

آیا كسى هست كه مرا یارى كند تا بسى نالة فراق و فریاد و فغان طولانى از دل بركشم؟ كسى هست كه جزع و زارى كند؟ آیا چشمى مى گرید تا چشم من هم با او مساعدت كند و زار زار بگرید؟ اى پسر پیغمبر آیا به سوى تو راه ملاقاتى هست؟ آیا امروز به فردایى مى رسد كه به دیدار جمالت بهره مند شویم؟ آیا كى شود كه بر جویبارهاى رحمت درآییم و سیراب شویم؟ كى شود در چشمه آب زلال (ظهور) تو، ما غرقه شویم؛ كه عطش ما طولانى گشت؟ كى شود كه ما با تو صبح و شام كنیم تا چشم ما به جمالت روشن شود؟ كى شود كه تو ما را و ما تو را ببینیم، هنگامى كه پرچم نصرت و پیروزى در عالم برافراشته­اى؟ آیا خواهیم دید كه ما به گرد تو حلقه زده و تو با سپاه تمام روى زمین را پر از عدل و داد كرده باشى؟

و دشمنانت را كیفر خوارى و عقاب بچشانى و سركشان و كافران و منكران خدا را نابود گردانى و ریشه متكبّران عالم و ستمكاران جهان را از بیخ بركنى، تا با خاطر شاد ما به الحمد لله رب العالمین لب برگشاییم. اى خدا تو برطرف كننده غم و اندوه دلهایى، من از تو داد دل مى خواهم كه تویى دادخواه و تو خداى دنیا و آخرتى. بارى به داد ما برس اى فریادرس فریاد خواهان. بندة ضعیف بلا و ستم رسیده را دریاب و سیّد او را براى او ظاهر گردان. اى خداى بسیار مقتدر و توانا؛ لطف كن و ما را به ظهورش از غم و اندوه و سوز دل بِرَهان و حرارت قلب ما را فرو نشان. اى خدایى كه بر عرش، استقرار ازلى دارى و رجوع همه عالم به سوى تست و منتهى به حضرت تست. اى خدا ما بندگان حقیرت، مشتاق ظهور ولىّ توییم كه او یاد آور تو و رسول تست. او را براى عصمت و نگهدارى و پناه دین و ایمان ما آفریده­اى و او را برانگیخته­اى تا قوام و حافظ و پناه خلق باشد و او را براى اهل ایمان از ما بندگانت، امام و پیشوا قرار دادى. پس تو از ما به آن حضرت سلام و تحیت برسان .
فرازهایی از دعای ندبه

خدایا به حق سوز دل حضرت زینب کبری(س) در فرج آقامون صاحب الزمان(عج) تعجیل بفرما! @};- @};- @};-
نقل قول کردن
+9 #491 امیری 1389-09-12 16:45
به نقل از مبشر:
بسمه تعالى انقل لكم حادثه ليست بالبعيده عن طريق احد الاصدقاء وهي ان احد المؤمنين الصالحين ايام زمان ملك فهد راى في عالم الحق واليقظه ان حدادا خيم على اجواء السعوديه ورجالا ونساءا بالسواد مفترشين الطرقات ثم ظهر الملك عبد الله الحالي وهو يبايع على شاشات التلفزة ملكا مع مرور .....................

...........

بسمه تعالي
حادثه اي را که مربوط به يکي از صلحاست و از طريق يکي از دوستان انرا شنيدم را برايتان نقل ميکنم که مربوط به زمان فهد است
در عالم شهود سياهي بر سرزمين سعودي سايه افکنده بود و همه مردم زن و مرد سياه پوش شده و در راهها و طرق عمومي مشغول سوگواري بودند سپس ملک عبدالله کنوني ظاهر شد در حاليکه وي مشغول بيعت با شاه ديگري بود پس لز گذر زمان يک بناي شيطاني را ديد که روبروي کعبه بوده واز کعبه بالاتر و مرتفعتر ارتفاع گرفت وهمانند برجي که در امارات است هنگاميکه اين برج کامل شد در حاليکه بلندتر از کعبه و کوهاي مکه که حرائ در ان است قرار گرفته بوداعلام شد که ملک عبدالله در شرايطي غامض که همانند شرايط مرگ شسيخ زايد بود ارتحال يافته بعد از ان از اسمان شمشيري عربي فرود امد که شبه جزيره عربي را در امتداد به دو نصف تقسيم کردکه مردم را هم به دو صنف قسمت نمود و ان برج شوم براثر خسفي به تدريج منهدم شد همانند انچه که در 11 سپتامبر ؟؟؟؟ اتفاق افتد منهدم گرديد و سروصداي مردم و هرج و مرج بالا گرفت و و خونهاي بيگناه در ملا عام ريخته شد و نيرو هاي امنيتي نتوانستند اوضاع را کنترل کنند همانند اتفاقي که در فتنه سبز اتفاق افتاد .و پس از ان امير سلطان بر حکومت نصب شد در حاليکه کاملا از کار افتاده بود پس از مدتي اعلا م شد که وي در اثر عدم صلاحيت و دارا بودن شرايطمناسب عزل گرديد پس از ان جواني حبشي کعبه را مورد هجوم قرار ميدهد در ان هنگام است که نداي اسماني برميخيزد که دلها را ازترس تهي ميکند که اي عالميان مهدي شما امد به استقبالش بشتابيد
نقل قول کردن
+12 #490 آشنا 1389-09-12 16:45
وخيم‌تر شدن حال پادشاه سعودي
www.farsnews.com/newstext.php?nn=8909120103

پادشاهی که از ترس کودتا هیچ سفر خارج از کشوری رو بیشتر از دو سه روز طول نمیداد حالا 12 روزه که رفته آمریکا و در این مدت دو تا عمل جراحی روی او انجام میشه!!!! :-O

فکر کنم کم کم میخوان خبر مرگ این ملعون رو اعلام کنن :- >:)
نقل قول کردن
+8 #489 آشنا 1389-09-12 16:25
به نقل از عبدالله:
در مورد مرگ ملک عبد الله (عبد الشیطان) لازم است که به نکته ای بسیار مهم دقت کنیم و یک بار دیگر حدیث امام صادق (ع) را مرور کنیم:

هر کس مرگ عبدالله را برای من ((تضمین)) کند من هم .......

دوستان چرا امام صادق(ع) : واژه تضمین کند (من ضمن) را در این حدیث آورده است؟ و چرا ایشان صرفا نفرموده است که

هر کس مرگ عبدالله را خبر دهد یا هر کس مرگ عبدالله را اعلام کند و .....

واژه تضمین کند در علم حدیث بار معنایی خاص خود را دارد و امام صادق یقینا در به کار بردن این کلمه مقصود خاصی را داشته اند.


شاید و فقط شاید امام صادق(ع) با علم به وجود این خبرها، اظهار نظرها و شایعات امروز ما، واژه تضمین را به کار برده اند و شاید واژه تضمین اشاره به عمر طولانی عبد الله پادشاه حجاز خواهد داشت و .....

به هر حال باید منتظر ماند و گذر زمان را مشاهد کرد.

دست مریزاد-عجب نکته ای رو اشاره کردی @};-
نقل قول کردن
+3 #488 آشنا 1389-09-12 16:21
به نقل از ياسر حسينى:
شبیه به ملک عبدالله عربستان پادشاه مانند صدام ملعون

www.youtube.com/watch?v=P7q7CqZhHok

www.youtube.com/watch?v=8PwZ1-C8gR8&playnext=1&list=PL4B2D2CFD172C3F9A&index=7



لام
آقا ما فیلتر شکن نداریم اگه میشه خودتون درباره این دوتا لینک توضیح بدین!!!
نقل قول کردن
+3 #487 منتظر ظهور 1389-09-12 15:17
شباهت سران فتنه با عمر سعد ، ابن زیاد و یزید بن معاویه

www.bibaknews.com/fa/pages/?cid=7502
نقل قول کردن
+5 #486 فاطمه س 1389-09-12 15:14
شباهت‌هاي زياد در نحوه ترور دكتر شهرياري، مغنيه و مبحوح
يك تحليلگر مسائل استراتژيك در لبنان معتقد است كه شباهتهاي زيادي در شيوه ترورهاي اخير در تهران با ترور 'عماد مغنيه' در سوريه و 'محمود مبحوح' در امارات وجود دارد.




البته دوستان حتماً یادشون هست که در ترور عماد مغنیه دستگاه های جاسوسی اردن هم دست داشتند
بیابید پرتقال فروش را:-B
www.rajanews.com/detail.asp?id=71408
نقل قول کردن
+2 #485 مبشر 1389-09-12 15:07
به نقل از مبشر:
بسمه تعالى انقل لكم حادثه ليست...

ترجمه : (با مترجم گوگل)!!!
باسما می گوید انتقال برای شما این حادثه نه بیش از حد توسط یکی از دوستان این است که یکی از صالح مؤمنان زمان روز ملک فهد را دیدم در جهان از حق و هوشیاری که عزاداری چادر در جو از عربستان سعودی ، زنان و مردان در جاده Muftrchin سیاه و سفید و سپس به ملک عبدالله ، پادشاه فعلی که بیعت تعهد به تلویزیون صفحه نمایش ملک با گذشت زمان و افزایش شیطانی در مقابل مقدس کعبه ، از جمله امارات متحده عربی برج بر اساس احساس ، حتی اگر به پایان ، بالاترین از خانه خدا و کوه های مقدس مکه Ahara تا در اخبار کانال های پخش مهاجرت ملک عبدالله Bdharov اسرار آمیز از قبیل مرگ زاید و سپس کم کردن از شمشیر آسمان به زمین آمد عرب تقسیم و برش نیمه الجزیره درازا عرب به نیمه و دو نوع از مردم و سقوط برج شوم به تدریج تاثیر رقت یا لرزش زلزله درست مثل حوادث 11 سپتامبر و صدای زیاد از مردم فریاد و سر و صدا و لگد کوب و تلفات ، و بی گناه و خون در کوچه و خیابان و عدم توانایی کنترل امنیت نیروها و مردم آرام کردن ناآرامی ها و تظاهرات ، هرج و مرج ، همانطور که در نزاع - سبز رخ داده است تمرکز از ایران حاکم شاهزاده سلطان ، صندلی و سپس پخش اخبار مناسب نیست آن را می پوشند و تامین شرایط مناسب و مرد می آید محل Habashi بازدید کعبه و تحسین آواز آسمانی هیبت طول می کشد دل ، ای مردم جهان آمد Mahdikm Fastqubloh!

چه ترجمه ای می کنه این گوگل! آدم هیچی نمی فهمه
برادر بزرگوار جناب آقای امیری با سلام ،کار خودتون است ، لطفا دست به کار شوید و آن را ترجمه کنید ؛ خدا خیرت بدهد.
اجرکم عندالله
یا علی
نقل قول کردن
+3 #484 مبشر 1389-09-12 14:55
السلام علیک یا مولانا یا صاحب الزمان (عج)
والسلام علیک یا قائدنا و مولانا امام الخامنه ای (مدظله)

مژده ای دل که بهار دل و جان می آید
مهدی فاطمه آن راحت جان می آید
مژده بادا که به دوران برسد موسم وصل
یار یکدانه ما جان جهان می آید
یوسف گمشده بر جانب کنعان برسد
روشنی بر دل هر پیر و جوان می آید
وصل جانان برسد از کرم و لطف خدا
صبح خورشید رخش نورفشان می آید
صبح خندان برسد طالع روشن بدمد
آفتاب رخ او بر تو عیان می آید
شام ظلمت برود فجر سپیده بدمد
گل دوران زمین فخر زمان می آید
میرسد دوره زیبای فراوانی و صلح
بخت و اقبال جهان خنده زنان می آید
عطر نرگس برسد غنچه خندان شکفد
مهلت تازگی روح و روان می آید
مشک و عنبر برسد عطر و طراوت بدهد
بوی دلخواه گل از طرف جنان می آید
خانه رقصان شود و خنده مستانه زند
باغ خندان برسد غنچه دوان می آید

اللهم احفظ سیدنا و قائدنا و مولانا سید علی الحسینی الخامنه ای حتی بعد الظهور و عجل فی فرج مولانا صاحب الزمان(عج)
نقل قول کردن
0 #483 مبشر 1389-09-12 14:49
به نقل از مبشر:
بسمه تعالى انقل لكم حادثه ليست بالبعيده عن طريق احد الاصدقاء وهي ان احد المؤمنين الصالحين ايام زمان ملك فهد راى في عالم الحق واليقظه ان حدادا خيم على اجواء السعوديه ورجالا ونساءا بالسواد مفترشين الطرقات ثم ظهر الملك عبد الله الحالي وهو يبايع على شاشات التلفزة ملكا مع مرور الوقت راى بناءا شيطانى يعلو مقابل الكعبه المقدسه مثل برج امارات حتى اذا اكتمل وهو اعلى من بيت الله الحرام وجبال مكه الحرّاء الى ان اذيع في القنوات نبأ ارتحال الملك عبد الله بضروف غامضه مثل وفاه زايد ثم نزل من السماء سيفا عربي يقسم ويقطع شبه الجزيره العرب بالطول الى نصفين وصنفين من الناس وانهار ذلك البرج المشؤوم تدريجيا أثر خسف او رجفه زلزله شبيه تماما باحداث 11 ايلول و علو اصوات الناس بالصياح والضجيج والتدافع و وقوع ضحايا وابرياء ودماء على الشارع وعدم قدره قوات الامن ضبط وتهدئه الناس باضطرابات واحتجاجات وهرج ومرج مثلما حدث في فتنة سبز لايران وينصب امير سلطان حاكما وهو مقعد ثم اذيع خبر خلعه لعدم صلاحيته وتوفر شروط مناسبه ويأتي شاب حبشى مكانه يضرب الكعبه و يرتل هتاف سماوى ياخذ القلوب بالروع يا اهل العالم اتى مهديكم فاستقبلوه !


مرحبا والسلام عليكم
الأخ العزيز ، "هيرالد" لقد كان هذا الاسم على هذا الموقع وجميع اريد ان اعرف هذا الاسم ، يرجى اخترت أطول اسم أو رقم أو اسم لأنها يمكن أن تضيف " مبشر " ؛ تريد أو لي للقيام بذلك.
أو علي
نقل قول کردن
+9 #482 عبدالله 1389-09-12 13:40
به نظر می رسد که احتمالا عبد الله یا تا کنون مرده است یا فاصله چندانی با مرگ ندارد
شایعات امروز که احتمالا در خود سرزمین حجاز و متحدین عربستان در منطقه چند برابر ایران است و خبرهای جسته گریخته ای که هر از چند گاهی کاخ پادشاهی عربستان را وادار به اعلام بیانیه می کند می تواند پیش درآمدی برای تضمین مرگ عبدالله در آینده نزدیک باشد.

ان شاء الله
نقل قول کردن
+10 #481 عبدالله 1389-09-12 13:32
در مورد مرگ ملک عبد الله (عبد الشیطان) لازم است که به نکته ای بسیار مهم دقت کنیم و یک بار دیگر حدیث امام صادق (ع) را مرور کنیم:

هر کس مرگ عبدالله را برای من ((تضمین)) کند من هم .......

دوستان چرا امام صادق(ع) : واژه تضمین کند (من ضمن) را در این حدیث آورده است؟ و چرا ایشان صرفا نفرموده است که

هر کس مرگ عبدالله را خبر دهد یا هر کس مرگ عبدالله را اعلام کند و .....

واژه تضمین کند در علم حدیث بار معنایی خاص خود را دارد و امام صادق یقینا در به کار بردن این کلمه مقصود خاصی را داشته اند.


شاید و فقط شاید امام صادق(ع) با علم به وجود این خبرها، اظهار نظرها و شایعات امروز ما، واژه تضمین را به کار برده اند و شاید واژه تضمین اشاره به عمر طولانی عبد الله پادشاه حجاز خواهد داشت و .....

به هر حال باید منتظر ماند و گذر زمان را مشاهد کرد.
نقل قول کردن
+6 #480 حامد 1389-09-12 13:21
اخبار شنیده حاکی از آن است که تعداد زیادی لاشخور بر بالای بیمارستان پرسبیترین نیویورک جمع شده اند.
شنیده ها حاکی از آن است که این لاشخور ها برای خوردن گوشت فربه و پر چرب عربی شکم خود را صابون زده اند
ها ها ها ها ها ها ....
نقل قول کردن
+2 #479 مبشر 1389-09-12 13:19
طلوع نجم أحمر UB313 Red Star







نقل قول کردن
+4 #478 حامد 1389-09-12 13:17
سلام دوستان امروز ملک عبدالله دوباره می ره زیر عمل...
دعا کنین که زنده از اتاق عمل بیرون نیاد.
نقل قول کردن
+6 #477 مبشر 1389-09-12 12:40

2012 بدايه سقوط حضاره الغربيه ان شاء الله
نقل قول کردن
+4 #476 حامد 1389-09-12 11:54
جراحی دوم روی پادشاه عربستان جناب ملک عبدالشیطان
این هم لینک خبر:
ghatreh.com/.../...
نقل قول کردن
+3 #475 مبشر 1389-09-12 11:53








شعار نقش فيفا فوتبول دوره كأس العالم 2002و2006و2010
يمثل عقاب آله فرعونى "هيوروس"



شعار نقش اولمبياد بكين صين 2008



شعار نقش اولمبياد لندن 2012 = ؟؟؟؟

نقل قول کردن
+4 #474 مبشر 1389-09-12 11:36




برج سارومان شيطانى ذى قرنين



برج رياض (عربستان)
نقل قول کردن
+5 #473 متولد نیمه خرداد 1389-09-12 11:31
امروز دوباره باز کمی عـــــهد می کنم
من عــــــهد می کنم،تو من را مرور کن
یک عمـــــــــر هفته هفته ،تو را جمعـه خواستم
من "جمــــــعه"می شوم ،تو در مــن ظــــهور کن

@};- @};- @};- [-O [-O [-O
نقل قول کردن
+6 #472 پارسا 1389-09-12 11:19
جراحی دوم پادشاه عربستان

کاخ پادشاهی عربستان سعودی اعلام کرد ملک عبدالله (پادشاه این کشور) قرار است روز جمعه در آمریکا بار دیگر از ناحیه کمر تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

کاخ پادشاهی عربستان در بیانیه ای که در خبرگزاری رسمی این کشور "واس" منتشر شد، اعلام کرد ملک عبدالله بعد از ظهر جمعه تحت عمل جراحی قرار می گیرد که به ترمیم چندین مهره از ستون مهره ها اختصاص دارد و به منظور تکمیل جراحی نخست مطابق با طرح درمانی که گروه پزشکی ارائه دادند، انجام می شود. نخستین عمل جراحی بیست و چهار نوامبر روی کمر پادشاه عربستان انجام شد. ملک عبدالله هشتاد و شش سال دارد.
نقل قول کردن
+7 #471 حبیب 1389-09-12 11:16
با سلام خدمت همه دوستان. یه مدته که وارد سایتون میشم و از مطالب قشنگتون استفاده می کنم. امروز برای اولین بار براتون پیام می گذرام راستش این سایت مثل چند سایت دیگه که خیلی دست به عصا ومحتاط هستند ودر اونها هیچ شور و حالی نیست فرق داره شما یه عده منتظر ساده دلی هستید و جمعتون هم مثل جمع هیتا با حاله .ما تو کرج یه هیت امام زمان داریم که خیلی با صفاست یکی دو تا آدم چشم دل باز داریم که میشه از زیر زبونشون یه بشارت های کشید(ولی خیلی سخت) از این به بعد هم این بشارت ها رو براتون میزارم.
نقل قول کردن
+3 #470 مبشر 1389-09-12 11:11


اعلى برج في العالم - برج خليفه افتتح في 9 - 9 - 9 00
وهو مشابه لعدد الشيطان



نقل قول کردن
+1 #469 مبشر 1389-09-12 11:03
بسمه تعالى انقل لكم حادثه ليست بالبعيده عن طريق احد الاصدقاء وهي ان احد المؤمنين الصالحين ايام زمان ملك فهد راى في عالم الحق واليقظه ان حدادا خيم على اجواء السعوديه ورجالا ونساءا بالسواد مفترشين الطرقات ثم ظهر الملك عبد الله الحالي وهو يبايع على شاشات التلفزة ملكا مع مرور الوقت راى بناءا شيطانى يعلو مقابل الكعبه المقدسه مثل برج امارات حتى اذا اكتمل وهو اعلى من بيت الله الحرام وجبال مكه الحرّاء الى ان اذيع في القنوات نبأ ارتحال الملك عبد الله بضروف غامضه مثل وفاه زايد ثم نزل من السماء سيفا عربي يقسم ويقطع شبه الجزيره العرب بالطول الى نصفين وصنفين من الناس وانهار ذلك البرج المشؤوم تدريجيا أثر خسف او رجفه زلزله شبيه تماما باحداث 11 ايلول و علو اصوات الناس بالصياح والضجيج والتدافع و وقوع ضحايا وابرياء ودماء على الشارع وعدم قدره قوات الامن ضبط وتهدئه الناس باضطرابات واحتجاجات وهرج ومرج مثلما حدث في فتنة سبز لايران وينصب امير سلطان حاكما وهو مقعد ثم اذيع خبر خلعه لعدم صلاحيته وتوفر شروط مناسبه ويأتي شاب حبشى مكانه يضرب الكعبه و يرتل هتاف سماوى ياخذ القلوب بالروع يا اهل العالم اتى مهديكم فاستقبلوه !

نقل قول کردن
+5 #468 مهدی سامنی 1389-09-12 10:44
سلام
دوستان (از جمله علی اصغر عزیز) ما همچنان در جمع مبشران هستیما یه وقت فکر نکنین ما رفتیم. انشاءالله سعی میکنم در آینده بیشتر به دوستان تو جمع مبشرا ظهور سر بزنم.
نقل قول کردن
+7 #467 لیله 1389-09-12 10:40
إن شاءالله به زودی با مژده مرگ ملعون السعودی چشم و دلمان روشن شود...

اینها دیگه با هر کی بتونن تبانی کنن با حضرت عزرائیل نمیتونن....

دیگه بیشتر از این هم نمیتونن مخفی کنن آخه بوی تعفن جنازه ملعون اجازه نمیده بهشون!!!

****
خدایا با انتشار مژده مرگ این ملعون دل تمام انبیا و اولیایت را شاد بفرما!! [-O [-O [-O
نقل قول کردن
+8 #466 لیله 1389-09-12 10:28
بنفسی أنت ...

به چه کار می آید این چشم اگر به روی آن عزیز غایب گشوده نشود و به چه کار می آید این دل اگر قربانی ظهور نگردد؟!


اللهم عجل فی فرج مولانا و اجعلنا من انصار و اعوانه و المستشهدین بین یدیه
نقل قول کردن
+5 #465 ياسر حسينى 1389-09-12 10:17
شبیه به ملک عبدالله عربستان پادشاه مانند صدام ملعون

www.youtube.com/watch?v=P7q7CqZhHok

www.youtube.com/watch?v=8PwZ1-C8gR8&playnext=1&list=PL4B2D2CFD172C3F9A&index=7


نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد