رایحه ظهور

حماسه باشكوه لبنان + نزديكي ظهور ، پاشنه آشيل استكبار(دو مقاله مهم از حجت الاسلام و المسلمين حاجتي)

این حماسه باشکوه را نمی شود در چهارچوب معادلات رایج و مناسبات جاری دیپلماتیک تحلیل نمود و پدیده ای است فراتر از مناسبات عادی مابین دولتها و ملتهای جهان که از سویی بیانگر عمق استراتژیک ایران اسلامی و دائره وسیع نفوذ تفکر امام خمینی«ره» و جانشین شایسته اش و از سوی دیگر نشانی از وقوع تحولی اساسی در معادلات بین المللی می باشد.

» ابتدای نظرات (300)

سرود خوش آمدگویی به نماینده ملت ایران- کلیک کنید

خوش آمدگویی سیدحسن نصرالله به زبان فارسی- کلیک کنید

 


————————————————————————————————

*میراحمدرضا حاجتی

تصاویر به یادماندنی و جذاب حماسه حضور با شکوه و اجتماع بی نظیر مردم لبنان در استقبال و تجلیل از رئیس جمهور مکتبی مان(+ + ) برگ زرین دیگری را در فتوحات معنوی، فرهنگی و سیاسی و اقتدار نظام اسلامی ایران رقم زد.

۱- این حماسه باشکوه را نمی شود در چهارچوب معادلات رایج و مناسبات جاری دیپلماتیک تحلیل نمود و پدیده ای است فراتر از مناسبات عادی مابین دولتها و ملتهای جهان که از سویی بیانگر عمق استراتژیک ایران اسلامی و دائره وسیع نفوذ تفکر امام خمینی«ره» و جانشین شایسته اش و از سوی دیگر نشانی از وقوع تحولی اساسی در معادلات بین المللی می باشد که امام راحل و بصیرمان سالها قبل در جواب خبرنگار نشریه آمریکایی تایم درآذرماه ۱۳۵۸به صراحت از آن یادکرده و فرمود:

«ما معادله جهانی ومعیارهای اجتماعی و سیاسی که تا به حال به واسطه آن تمام مسائل جهان سنجیده می شد را شکسته ایم، ما خود چهارچوب جدید ساخته ایم که در آن عدل را ملاک دفاع و ظلم را ملاک حمله گرفته ایم از هر مظلومی دفاع می کنیم و بر هر مظلومی می تازیم»


۲- باید شرایط سخت اسرائیل و صهیونیست ها  و مزدوران داخلیشان (که با طراحی سرویس های جاسوسی غرب شعار نه غزه، نه لبنان… را سرداده بودند) را درک نمود!؛ آن ها در بهت عظیمی فرو رفته اند(فبهت الذی کفر)

صهیونیست ها در این سالها بویژه در این روزها غمبارترین ایام خود را تجربه می کنند چرا که نظاره گر حضور زنده و بالنده صدها هزارنفری مردم عدالتخواهی در کنار مرزها و سرزمین های اشغالی می باشند که دل در گرو آرمانهای خمینی کبیر  و رهنمودهای خامنه ای عزیز داشته و پیوند عمیق خود با آرمان های انقلابی، اسلامی را به صراحت اعلام می دارند و بر این اساس با فریادهای رسا شعار«الموت لاسرائیل » را سر می دهند.


۳- ابراز ارادت پرشور و بی سابقه مردم کشوری که مجمع طوایف و مذاهب گوناگون می باشد از یک سو و تاکید مسئولین و رهبران لبنانی بویژه رهبر مقاومت اسلامی جناب سیدحسن نصراله  بر پیوند عمیق ملت لبنان با انقلاب اسلامی در واقع نشانه دیگر و دلیل واضحی از آغاز عصرجدید در عرصه بین الملل می باشد عصری که در آن ملتهای مسلمان و آزادیخواه سر برآورده تا با تمسک به آموزه های خمینی کبیر و خامنه ای عزیز ظلم و جور زاییده تمدن مادی را از چهره جهان معاصر بزدایند. عصری که به تعبیر امام خامنه ای باید آن را «عصرامام خمینی » نامید.  عصری که امام کبیرمان در آن وعده پیروزی حق بر باطل را داده است و به صراحت فرمود:«با اطمینان میگویم اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد.» (اندکی صبر سحر نزدیک است…)

۴- صهیونیستها و پادوهای آمریکایی شان با سالها برنامه ریزی به دنبال تولد مولودی نامشروع به نام خاورمیانه جدید بودند تا بلکه مرزهای جغرافیایی، سیاسی و فکری  و فرهنگی در این منطقه حساس را آنگونه که تامین کننده منافع نامشروع شان باشد؛ ترسیم نمایند.

اما سفر رییس جمهور محترم و واکنش ملت لبنان و پیامدهای آن بنحوی این واقعیت را نمایان ساخته است که خاورمیانه جدید با رنگ و بوی انقلاب اسلامی و براساس ایده های خمینی کبیرپا به عرصه وجود نهاده است. تا انجا که بسیاری از رسانه های بین المللی با اشاره به آثار گسترده سفردکتر احمدی نژاد به لبنان بسان خبرنگار فرانس ۲۴ از سر ناچاری اعتراف نمودند که « استقبال مردم لبنان از رئیس جمهور ایران پیروزی بزرگی برای انقلاب اسلامی بود!»

۵- مردم مسلمان منطقه خاورمیانه بصورت روزافزون بسوی الگویی برای نفی ظلم قدرتهای استکباری روی می آورند که نظریه پرداز آن امام خمینی«قدس سره» است. تحولات جدی در جهت گیری سیاسی نظام حاکم بر ترکیه و گرایشات روزافزون اسلامی در این کشور، تحکیم بیش از پیش جبهه مقاومت اسلامی سوریه، لبنان و فلسطین و…،  نیز بخشی از مو یدات این واقعیت می باشد.

۶- نکته بسیار مهمی که در پس شور و اشتیاق بی نظیر ملت لبنان در استقبال و تکریم نماینده ملت مسلمان ایران قابل مشاهده است، این است که برخلاف سیر توطئه های استکباری و صهیونیستها امروز نظریات راهبردی امام خمینی در احیاء روحیه خودباوری، رویکرد به عقاید توحیدی و روحیه شهادت طلبی، معادلات منطقه ای را به نفع ملتهای مظلوم بویژه لبنان و فلسطین تغییر داده و عظیم ترین شکست صهیونیستها هم دقیقا در این عرصه بر آنان تحمیل گردیده است.

سالها قبل “بن گرین”  از موسسین رژیم نامشروع اسرائیل و سردمداران اصلی صهیونیست از مهم ترین استراتژی شیطانی یهودسلطه گر برای به شکست کشاندن ملتهای مسلمان پرده برداشت و اظهار داشت:

«استراتژی اسرائیل تنها شکست اعراب نمی باشد بلکه تزریق روحیه شکست به آنهاست!»

و به همین ملاحظه،  بی دلیل نبود که “موشه یعلون” رییس وقت ستاد ارتش اسرائیل در واکنش به اشغال عراق از سوی آمریکا اظهار داشت: مهمترین آثار پیروزی ارتش امریکا در عراق از نظر اسرائیل احساس عجز در بین اعراب  و فلسطینیان می باشد!

و به همین جهت صهیونیست ها از سفر دکتراحمدی نزاد و استقبال خیره کننده مردم لبنان که نمادی از احیاء مجدد روحیه ظلم ستیزی و پیوند با ارزشهای اسلامی می باشد در وحشت به سر می برند.

 

۷- رسانه های قدرتهای سلطه گر پیش از آغاز سفرریاست جمهوری تاکید می نمودند که: باید تلاش شود تا صدای احمدی نژاد در این سفر شنیده نشود؛ براستی این چه سنخ صدایی است که اینگونه برای صاحبان ارتش های تا بن دندان مسلح و غول های تزویرگر رسانه ای وحشت آفرین شده است؟!

آری ، پاسخ مشخص است:

این صدا، پژواک صدای روح الله است؛ پژواک ندای خمینی کبیر است که ملتها را به ظلم ستیزی و خودباوری دعوت می نماید.

این رایحه  شمیم خوش حضورمجسم رهنمودهای الهام بخش امام خامنه ایست که مشام ملتهای مظلوم را نوازش می دهد.

واکنون این تحقق وعده الهی است که ندای خمینی کبیر«قدس سره» نه تنها از جماران و حسینیه امام خمینی در تهران بلکه از بیروت و ضاحیه، بنت جبیل و قانا مجددا به گوش می رسد که:

«مادر صدد خشکاندن ریشه های فاسد صهیونیسم و سرمایه داری و کمونیسم درجهان هستیم. ما تصمیم گرفته ایم تا به لطف خداوند و عنایات خداوند بزرگ نظام هایی که بر این سه پایه قرار گرفه اند را نابود کنیم و نظام اسلامی رسول الله را درجهان استکبار ترویج کنیم و دیریا زود ملتهای در بند شاهد آن خواهند بود»

پاشنه آشیل استکبار جهانی  در جنگ نرم؛ ترویج ایده اتصال انقلاب اسلامی به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج)

آری ما معتقدیم دلایل فراوان و غیر قابل انکار و قرائن متعددی از این واقعیت حکایت می نماید که عصر جدیدی آغاز گردیده که نسیم بهاریش عطر وجود یار را به همراه دارد.



توضیح: شبکه صدای آمریکاVOA  با برش بخش هایی از سخنرانی حجت الاسلام حاجتی سعی در تحریف سخنان وی داشت.برای دانلود فیلم پخش شده از جانب این شبکه بیگانه کـــــلیـــــک کنید.

——————————————————————————————————————–

*میراحمدرضا حاجتی

پیرامون واکنش غیر منطقی و شتابزده ی شبکه ماهواره ای صدای آمریکا VOA و پایگاههای اینترنتی ضد انقلاب همچون،جرس، بالاترین و … به سخنان اینجانب در ارتباط با بشارت های موجود در زمینه اتصال انقلاب اسلامی به انقلاب جهانی امام زمان(عج) نکاتی چند لازم به ذکر می باشد که به طرح برخی از آنها می پردازم:

۱-  نظریه پردازان نظام سلطه و تحلیلگران صهیونیستی در سرویسهای جاسوسی غرب به این نتیجه قطعی رسیده اند که بزرگترین مانع اجرای توطئه های شوم آنها در منطقه بسیار حساس خاورمیانه و مهمترین عامل استمرار و گسترش جبهه مقاومت در ایران، عراق، یمن و لبنان و … چیزی جز توسعه و تعمیق فرهنگ و گفتمان مهدویت و روحیه انتظار نمی باشد.

 

امری که اکنون شیعه را به نوک تیز پیکان جریان ظلم ستیزانه و عدالتخواهانه و امید محرومان جهان مبدل نموده و حتی امروز شیعه انقلابی را به عنوان الگویی شفاف و جذاب برای بسیاری از مبارزین اهل سنت  در آورده است .

بی جهت نیست که چندی پیش یکی از رهبران گروههای مهم جهادی اهل تسنن به ایران آمده بود و در فضای صمیمانه به سردبیر یکی از روزنامه های ارزشی و اصولگرای ما گفته بود : میدانی بزرگترین آرزوی من چیست ؟ بزرگترین آرزوی من این است که روزی در قدس شریف و آزاد شده در نماز جماعت  به امامت امام مهدی(عج) شرکت نموده و به او اقتدا کنم. و چنانکه نقل شده است که احمد یاسین رهبر شهید جنبش حماس نیز در یکی از آخرین سخنرانی های خود با اشاره به روایات وارده از پیامبر در زمینه علائم آخرالزمان خطاب به مسلمانان مظلوم فلسطین گفته بود : صبور باشید و مقاومت کنید که سپاهیانی از مشرق زمین با پرچم های خود به کمک ما خواهند آمد.

۲- سال ها قبل تحلیل گران غربی همچون فرانسیس فوکویاما در تحلیل و واکاوی عوامل روند پرسرعت گسترش  تفکر برآمده از انقلاب اسلامی گفته بودند : شیعه دارای دو بال است که یکی بال سرخ روحیه عاشورایی و شهادت طلبی حسینی است و دیگری بال سبز استقامت وانتظار مهدوی و این دو بال است که او را در آسمان تحولات دنیای معاصر فراتر از همه اراده ها به حرکت و پرواز درآورده است . بر اساس تحقیقات و پ‍‍‍ژوهش های گسترده ای از این قبیل تحلیلگران نظام استکباری در این نکته پافشاری دارند که تعمیق و گسترش  فرهنگ مهدویت مهمترین عامل بسترساز توسعه و گسترش انقلاب ظلم ستیزانه اسلامی می باشد و در این زمینه به سردمداران قدرتهای ظالم جهانی پی در پی هشدارهای جدی میدهند .

۳- دشمنان قسم خورده امنیت و آسایش بشریت به این نتیجه قطعی رسیده اند در صورت تداوم جریان انقلاب اسلامی آن هم تحت لوا و پرچم منجی خواهی و با میانداری و محوریت  نائب حضرت موعود (عج) بیش از هر زمان دیگری راه بشریت  برای رجوع فطری به گمشده حقیقی خود یعنی منجی آخرالزمان گشوده خواهد شد. امری که امروز نشانه های واضح آن را در پدیدار شدن امواج خیره کننده و بی سابقه منجی خواهی قابل مشاهده است. تأسیس ۲۰۰ هزار سایت و وب سایت باموضوع موعود آخر الزمان و ساخت ۶۰ هزار ساعت فیلم  و انتشار ۷۰ هزار عنوان کتاب در این زمینه بخشی از این امواج گسترده است که اکنون شاهد آنیم .

۴- در یک ارزیابی واقعی از واکنش مورد اشاره محافل ضد انقلاب (که بی تردید همواره تحلیلها و خروجی آنان در واقع توصیه ها و دستورالملهای اربابان غربی شان تلقی میگردد) به محتوای سخنان اینجانب به این نتیجه میرسیم که:

الف) ترویج منطقی ایده ارتباط میان انقلاب اسلامی حضرت امام(قدس سره) و انقلاب حضرت مهدی(عج)

ب) تاکید بر واقعیت نقطه آغازین بودن عصر امام خمینی (قدس سره) و انقلاب الهی او برای انقلاب جهانی موعود آخر الزمان(عج)

ج)تبیین بشارتهای غیر قابل انکار در ارتباط با پایداری دوران انقلاب اسلامی و اتصال آن به عصر ظهور منجی موعود (عج)

در ستیزمستقیم با راهبرد جبهه استکبار در تزریق نگاه یاس آلود وناامیدانه نسبت به آینده انقلاب اسلامی به امت اسلامی و ملل ستم دیده می باشد .از نظر محافل صهیونیستی هر نظریه ای که به ترویج این نگاه واقع بینانه بپردازد بسیار خطرناک بوده چرا که می تواند در میان مدت و دراز مدت راه را برای حضور میلیونها نفر سربازان عدالت خواه جبهه فقر و غنا در عرصه ظلم ستیزی و حق خواهی در جهان معاصر باز نموده و پیوند آنان با آموزه های اسلام ناب محمدی (صل الله علیه و آله و سلم) از طریق پیوند با فرهنگ منجی خواهی را تسهیل نماید و عرصه را بیش از پیش بر اربابان زور و زر و تزویر تنگ نماید.

بر این اساس ما بر این اعتقادیم یکی از وظایف مهم یاران انقلاب اسلامی همواره کنکاش و بررسی زمینه سازی انقلاب عظیم اسلامی برای انقلاب جهانی حجت ابن الحسن العسکری (عج) و بررسی بشارتهای موجود پیرامون اتصال انقلاب اسلامی به انقلاب آن امام حاضر و غائب از انظار است ( که نباید به خطا آن را مصداقی از توقیت و افراطی گری در تعیین مصادیق حوادث آخرالزمانی محسوب نمود که این خود نیز خطای عمده ای است ) .

در پایان تاکید می نمایم :

ما پیروان امام راحل (قدس سره) و سربازان جانشین شایسته اش امام خامنه ای (مد ظله ) عمیقا رهنمودهای عالمانه و پیشگویی های اشراقی آن پیر عارف و یگانه دوران را باور داریم که به صراحت تمام، حدود یک ماه قبل از رحلتشان مرقوم فرمودند : «این انقلاب نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچم داری امام زمان (عج) می باشد.»آری ما معتقدیم دلایل فراوان و غیر قابل انکار و قرائن متعددی از این واقعیت حکایت می نماید که عصر جدیدی آغاز گردیده که نسیم بهاریش عطر وجود یار را به همراه دارد و البته تمنای قلبی خود را آشکارا از خداوند سبحان مسئلت مینمائیم که خداوندا در عصر امام خمینی(قدس سره) و جانشین شایسته اش امام خامنه ای(مدظله) توفیق درک ایام ظهور و رویت امام غائب(عج) از انزار و یاری او را نصیب ما بگردان. که امام راحل(قدس سره) ما نیز مسالت نمود: «خداوند بر همه مسلمانان و جهانیان منت نهد و ظهور و فرجش را در عصر حاضر قرار دهد».

 


 


 

 



 

برگرفته از سايت : http://hajati.org/

با تشكر از استاد عزيز حجت الاسلام و المسلمين حاجتي ، امام جمعه موقت اهواز

به عزيزاني كه مصاحبه زير را نخوانده اند پيشنهاد مي كنيم حتماً آن را مطالعه بفرمايند.

(لینک )


درمراسم پنج شنبه شب (89/7/22) دربنت جبیل ،که از شبکه خبر سیما بطورمستقیم پخش شد ،  قبل از سخنرانی دکتراحمدی نژاد ، مجاهدی از خاک لبنان ، بازبان عربی فصیح دکتراحمدی نژاد را به این مضامین خطاب کرد:

"ای کسی که عطر امام خمینی می دهی . ای کسی که عطر سید قائد -امام خامنه ای- می دهی ! ای کسی برای ما یاد آور امام موسی صدر هستی ! ای کسی که عطروبوی همه پیامبران الهی را می دهی ! ای کسی که جهان را به راه انبیاء الهی را دعوت می کنی ! ای کسی حامیان محرومان و مستضعفانی ! ای ماه ! ای ماه روشنی که پیام خورشید را به دلهای مومنان می رسانی ! ای طالوت زمان ! ای قهرمان شجاعی که به نبرد بی امان با جالوتیان پرداخته ای ! ....به شهرمقاومت ، خوش آمدی !"

خطاب  دکتراحمدی نژاد به "طالوت زمان" معنایی ویژه و خاص دارد .درقرآن کریم آمده است مردم ازنبی زمان خود ، مردی مجاهد طلب کردند که برای رهایی آنها ازدست ظلم و ستم بی حد و اندازه جالوتیان یاریشان کند. نبی خدا طالوت را به مردم معرفی کرد .راحت طلبان آن زمان نیز برای رهایی از جهاد ، بهانه های بسیار می گرفتند از آن جمله اینکه طالوت ازخانواده ی با اصل و نسبی نیست و... اما نبی خدا فرمود که خداوند طالوت را دردانش و نیروی بدنی برشما برتری داده است،طالوت به همراه مجاهدان حقیقی به نبرد جالوت رفت و بجزاندکی که بسیارمقاوم بودند کسی با او باقی نماند .اما او با همان همراهیان اندک ، به قدرت نیروی ایمان بسیار قوی ، برسپاه مجهز جالوت پیروزشد. خطاب دکتراحمدی نژاد به این لقب نشان دهنده آنست که سرداری او ، در خط مقدم نبرد با اسرائیل ، ازنظرافکارعمومی ملت های مستضعف امری پذیرفته شده است.

همچنین دردانشگاه لبنان دانشجویان با دیدن دکتراحمدی نژاد فریاد "یامهدی یامهدی" سردادند .رسانه های خارجی بلاتفاق براین معنا صحه گذاشتند که حضور  احمدی نژاد درمرز اسرائیل ، سیلی محکمی بر گوش اسرائیل بود  .  براستی کسب این پیروزی ها ، از عهده چه کسی برمی آید بجز سردار امام زمان عج ، شعیب ؟

امروز دوست و دشمن می دانند که میان انقلاب اسلامی ایران . امام خمینی ره . سید قائد رهبرعزیزمان امام خامنه ای حفظه الله. دکتراحمدی نژاد شجاع و قهرمان با مسئله ظهور حضرت مهدی عج ارتباط تنگاتنگی هست .

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و الجعلنا من خیرانصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #300 حسین 1389-12-15 19:02
در مورد تشابه آقای دکتر احمدی نژاد و شعیب صالح آیا مستنداتی وجود دارد که شما ارایه دهید البته از کتب و روایات و احادیث معتبر
نقل قول کردن
0 #299 عمار 588 1389-10-24 14:39
اللهم عجل لوليك الفرج والعافيه والنصر

نقل قول کردن
+1 #298 عماد 1389-09-09 07:52
كليب l مردميار

www.youtube.com/watch?v=35UJdNW1Opw

:D
نقل قول کردن
+2 #297 h 1389-08-19 21:24
گفت بعد رفتن آیت الله (امام) سید دیگری می آید که آمدن اون سید؛ آغاز ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف هست...
نقل قول کردن
0 #296 حسين 1389-08-05 15:54
ما معادله جهانی ومعیارهای اجتماعی و سیاسی که تا به حال به واسطه آن تمام مسائل جهان سنجیده می شد را شکسته ایم، ما خود چهارچوب جدید ساخته ایم که در آن عدل را ملاک دفاع و ظلم را ملاک حمله گرفته ایم از هر مظلومی دفاع می کنیم و بر هر مظلومی می تازیم»
در بند 1 اين جمله آخرش بايد درست بشه: به هر ظالمي ميتازيم نه به هر مظلومي ميتازيم :D
نقل قول کردن
0 #295 نراقی 1389-07-30 19:55
سلام به همه دوستان
من 4 روز قم بودم برای دیدار آقا
جاتون خالی بود واقعا
خیلی حال داد
قم شده بهشت با حضور آقا---همه شهر داره داد میزنه که مردم برای ظهور آقا آماده ان
دوستانی که نزدیک قم هستند حتما یه سر برن تو این هفته.....
فعلا خیلی عقبم یه مقاله با کلی نظر را باید برم بخونم
اما تو این یکی دو روز انشالله روایت سفر به محضر سید خراسانی را براتون پست میذارم
نقل قول کردن
0 #294 نالايق 1389-07-29 13:41
تصحيح ميشود:
اگر منظور ايشان اين باشد جواب اين است كه پدر بزرگوار امام سجاد همان امام حسين است و در واقع نسب هركدام از سادات به يكي از امامان بعد از امام حسين (ع) برسد او سيد حسيني است
نقل قول کردن
0 #293 نالايق 1389-07-29 12:18
به نقل از مبشر گمنام:
سلام بر برادر "مجید رابعی"

« اما سيد خراساني ، سيد حسني است يا سيد حسيني ؟

روايات در اين زمينه از روشني كامل برخوردار نيست ، هرچند بنا به دلايل زير احتمال سيدحسيني بودن سيد خراساني قوي تر از سيد حسني بودن سيد خراساني مي باشد.

................

در ميان محققين ، كامل سليمان نويسنده كتاب يوم الخلاص اعتقاد دارد كه سيدخراساني از نسل امام حسين(ع) است در حالي كه علامه كوراني اعتقاد دارد كه سيد خراساني مي تواند مي تواند حسني يا حسيني باشد ،
روزگار رهايي(يوم الخلاص)/ كامل سليمان/مهدي پور/ آفاق/ ص 1041

علامه كوراني اعتقاد دارد سيد خراساني حسني يا حسيني است.
عصر ظهور / علامه كوراني / جلالي/ چاپ و نشر بين الملل/ص 270

آيا ممكن است سيدخراساني هم سيد حسني و هم حسيني باشد؟ يعني پدر و مادري كه يكي حسيني(پدر) و ديگري حسني(مادر) باشد اين سعادت مضاعف را براي سيد خراساني رقم بزند؟

اما در مورد مقام معظم رهبري(مدظله) همه مي دانيم كه معظم له سيدحسيني مي باشند ، پدر ايشان از سادات شريفي است كه داراي شجره نامه مشخص بوده و به امام حسين(ع) ختم مي گردد.»

علی اصغر

من فكر ميكنم منظور آقاي رابعي از اين سؤال اين بود كه حالا كه معلوم شد نسب ايشان به امام سجاد ميرسد پس حسن يا حسين چه شد؟؟
اگر منظور ايشان اين باشد جواب اين است كه جد امام سجاد همان امام حسين است و در واقع نسب هركدام از سادات به يكي از امامان بعد از امام حسين (ع) برسد او سيد حسيني است
نقل قول کردن
+3 #292 تشکر از شاعرین سایت 1389-07-27 01:28
به نقل از احمدی فر:
در روز میلاد خوش آقا علی موسی الرضا
ماه خراسان میرسد با روی رخشان مرحبا
می آید از لطف و کرم بر اهل قم صحن حرم
می آورد او هم قدم بر چشم یاران از سخا
آن نازنین آقایمان آن سرور و مولایمان
آن رهبر والایمان سید علی خوب ما
آن ماه نورافشان ما رخشنده و تابان ما
ماه شب هجران ما آن یار خوب دلربا
آن نائب دلدار ما آن عکس روی یار ما
آن دیده بیدار ما از نسل آن آل عبا
آن منتظر تر در جهان یکتا ولی این زمان
آن مقتدای عاشقان بر ما امام و پیشوا
آن بهترین زیباترین چون جنت و باغ برین
محبوب تر روی زمین چون او نباشد مه لقا
شادی به شهر قم شده خرم دل مردم شده
اندوه و محنت گم شده پر شد ز عطر خوش هوا
شاد از حضور او شده زیبا به نور او شده
راه عبور او شده از شوق مردم با صفا
بر پا شوید ای یاوران ای لشگر حق باوران
آمد امام رهروان شادی کنید اهل وفا



خیلی زیبا بود .... التماس دعا .
نقل قول کردن
+7 #291 مژده 1389-07-27 01:02
سلام

دوستان تا به حال اين گفته سيد حسن نصر الله رو شنيده بوديد؟

و آخر اینکه، وقتي كه ما در جنوب لبنان پيروز شديم. خدمت آقا رسيديم و من با تأسف و نااميدي گفتم: «حضرت آقا هجده سال طول كشيد تا حزب‌الله جنوب لبنان را آزاد كرد، فلسطين چقدر طول خواهد كشيد؟!» آقا فرمودند: «حالا كه پرسيديد مي‌گويم كه اعتقاد دارم آزادي قدس كمتر از آن طول مي‌كشد.»


تاريخ دقيق پيروزي لبنان چه سالي بود ؟

شما هم از منبع ديگه اي اين مطلب رو شنيديد ؟

tarikh-ayande.blogfa.com/post-41.aspx

اللهم صل علي محمد و آل محمد و عجل فرجهم @};-
نقل قول کردن
+7 #290 علی جعفری 1389-07-27 00:05
آخرين جمله راشل كوري: كمرم شكست
ای خدا:
آیا ممکنه هنگامی که سپاه امام(مهدی)عزیز( عج) وقتی به صهیونیستها می رسند و وقتی اونا می خواهند آخرین نفس های کثیفشان را بکشند، یکی یکی زیر نفربر ها،لودرها و تانک های سپاهیان حضرت(عج) له و لورده بشوند تا انتقام ددمنشی ها،نسل کشی مسلمانان و آه یتیمان گرفته بشود.

ای خدا انتقام راشل كوري و همه کسانی که در راه مبارزه با اسرائیل این غده سرطانی کشته و به شهادت می رسند را بگیر و در جایگاه ابدی و بهشت برین خود جای ده.

ای خدا روح امام بزرگوار مان خمینی(ره) که وصیت کرد:نگذارید این انقلاب بعد از من بدست نااهلان بیفتد را در عالی ترین مقام و مرتبه جای ده.

خدایا در شمارش معکوس ظهور منجی ات مهدی(عج) تعجیل فرما.

خدایا روز بروز بر عظمت و قدرت سپاه اسلام بیفزای.

آمین یا رب العامین
@};- @};- @};-

لینک:

www.farsnews.com/newstext.php?nn=8907251759
نقل قول کردن
+6 #289 پازسا 1389-07-26 23:54




نقل قول کردن
+5 #288 ناشناس 1389-07-26 23:53
سرمربی انگلیسی تیم ملی بیلیارد ایران طی مراسمی امروز به دین مبین اسلام مشرف شد و سنت اسلامی ختنه را هم انجام داد. به گزارش ایسنا، " دیوید جان رو " كه از قهرمانان جهان در رشته بیلیارد است، امروز در مراسمی كه با حضور علی سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی و حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه كشور برگزار شد، با گفتن شهادتین به دین اسلام مشرف شد. او بعد از این مراسم نام "داوود" را برای خود انتخاب كرد. در پایان این مراسم علی سعیدلو هزینه اولین حج او را تقبل كرد و همچنین حجت الاسلام تقوی نیز یك جلد قرآن كریم با ترجمه انگلیسی و چند جلد كتاب به او هدیه داد. "دیوید جان رو" در مراسم مشرف شدنش به دین اسلام گفت: از زمانی كه به مشهد سفر كردم انقلابی در من ایجاد شد و به دین اسلام تمایل پیدا كردم.
نقل قول کردن
+3 #287 مبشر كوچك 1389-07-26 22:56
«ضرورت تصميم هاي ولايت» را در بيان استاد پناهيان در لينك زير دانلود كرده و بشنويد:
www.4shared.com/audio/R3KwLurd/1389-07-26_Panahian_Valie_Fagh.html
نقل قول کردن
+4 #286 مبشر كوچك 1389-07-26 22:25
به جهت ادخال سرور در جان مؤمنين و مؤمنات،‌ دعوت مي‌كنيم سرود "رهبر ما سيد علي" را از لينك زير دانلود كرده و به گوش جان بشنويد.
www.4shared.com/audio/KG0iaBtQ/1389-07-18_Rahbare_Ma_Sayyed_A.html
نقل قول کردن
+2 #285 مبشر كوچك 1389-07-26 22:10
به نقل از سید:
در جواب مبشر کوچک :
خوب خدا را شکر که حداقل یک بار کامل گوش کردید بعد تصمیم گرفتید مطالبی بنویسید اولا ایشان از آقای رضایی و سروستانی حمایت نکردند بلکه نقل قول کردند همانند اینکه از حضرت ایت الله بهجت و شیخ طوسی و چندین تن دیگر اسم آوردند و دلیل حمایت نمیتوان گذاشت و دوما ایشان حکم جهاد ندادند و به گفته خودشان این یک نظریه است پس خواهشان اذهان عمومی را با سلایق شخصی خودتان متشنج نکنید بگذارید مردم خود تصمیم بگیرند باز هم دونکته ای که گفتید قابل فهم است چون از روی فهمیدن مسئله بیان شده است
در ضمن ایشان شخصی هستند که سالها در بحث مهدویت کار میکنند و مثل شما نیستند که هنوز دو روز نشده مطالب بقیه رو رد و تایید میکنی ایشون شاید بیش از 10 سال باشه تو این زمینه تحقیق داره انجام میده و این جور صحبت کردن در مورد کسی که نمیشناسید خلاف انصاف و دور از شان این سایت است.

راستي يك نكته درباره سخنراني اين روحاني جوان يادم رفت عرض كنم و آن اينكه: ايشان بيش از حد اطاله كلام كرده اند و قوت و نفوذ كلامشان در مخاطب كمتر از آن است كه حوصله انسان سر نرود و بتواند تا آخر صحبت‌هايشان ـ كه متأسفانه انسجام ندارد ـ را گوش دهد. باز هم رجوعتان مي‌دهم به سخنراني‌هاي علمي و مردمي استاد پناهيان كه از اول تا آخر ـ با اينكه به جاهاي مختلفي گريز مي‌زنند ـ ذهن انسان را به خودش معطوف كرده و لذتي وصف ناشدني را به جان شنونده مي‌نشاند.
يك مطلب يادمان نمي‌رود و آن هم اينكه: طبيعي است كه استاد پناهيان در عرصه مهدويت، ولايت و موضوعات مربوط به اين حوزه، قدمت بيشتري دارند. به ياد بياوريم سخنراني هاي پخش زنده ايشان در دعاي ندبه از شبكه اول سيماي جمهوري اسلامي ايران.
باز هم براي اين روحاني جواني كه موضوع جدل ما شده است، آرزوي موفقيت در راهي كه درش غور مي‌كنند را داريم.
والله العالم...
نقل قول کردن
+3 #284 سید 1389-07-26 22:06
به نقل از سيد ايمان موسوي:
به نقل از یا حی:
به نقل از عاشق امام:
[quote name="مبشر كوچك"]براي رفع شبهه از سخنان فايل صوتي اخير كه درباره آن هشدار داده‌ام، بهتر است بار ديگر سخنان بصيرت آور و بشارت آميز حجة الاسلام و المسلمين عليرضا پناهيان را بشنويم:
پناهيان و علائم ظهور (1384) در اين لينك:
www.4shared.com/audio/WVBvpdkU/1389-07-13_Panahian_Alaem_Zoho.html
پناهيان و بصيرت (1388) در اين لينك:
www.4shared.com/audio/LKb0hTnm/1389-07-19_Panahian_Basirat.html

ضمن اينكه از مخاطبان محترم "ظهور بسيار نزديك است" به طور جدي دعوت مي‌شود براي بصيرت هر چه بيشتر نسبت به وقايع آخرالزمان، مطالب مهم اين سايت ظهور بسيار نزديك است مثل: اثبات سيد خراساني بودن امام خامنه‌اي و شعيب بن صالح بودن دكتر احمدي نژاد را با دقتي دو چندان مطالعه بفرمايند.


صد در صد تایید میشه
همینطور نکته آخر


چند دلیل عقلی بیاورید که ما هم متوجه کرامات علی اصغر بشویم و از گمراهی برهیم.

تا نگردي آشنا زين پرده رازي نشنوي
گوش نامحرم نباشد جاي پيغام سروش


چرا فکر نمیکنید که شاید یکی از موانع ظهور خود شما ها باشید.
حضرت آیت الله بهجت میفرمایند:
سبب غیبت امام زمان خود ما هستیم.
بعد میفرمایند چرا دستش را بسته ایم و خانه نشینش کرده ایم و اجازه نمیدهیم خود را نشان دهد.
پس باید به خودمان بیاییم و با تیزبینی نگاه کنیم به مسائل

اللهم عجل لولیک الفرج و جعلنا من المستشهدین بین یدیه
سایه مقام معظم رهبری امام خامنه ای مستدام باد
نقل قول کردن
+3 #283 سيد جواد 1389-07-26 22:01
به نقل از احمد سبحان:
با عرض معذرت از دوستان که مطلب نامرتبط گذاشتم
دوستانی که ای دی اس ال دارن :
من اینترنت adsl برای خونه وصل کردم.برای سه ماه حجم دانلود 5 گیگ گرفتم
میخواستم بدونم اون ریسیوی که توی قسمت پایین دورشو خط کشیدم هم از شارژم کم میشه یا فقط وفقط دانلود ها

یا فقط دانلودها حساب میشه؟؟؟؟؟/

منتظر جواب

برادر عزيزسلام در پاسخ شما بايد عرض كنم كه آن پنج گيگي كه گفتيد پنج گيگ ترانسفر هست يعني دانلود+آپلود
پس شما هر صفحه اي كه در اينترنت باز ميكنيد ابتدا كمي آپلود داريد(ارسال آدرس)سپس دانلود كه فراخواني خود صفحه است پس قرار نيست كه شما حتما دانلود كنيد هر صفحه اي كه باز ميكنيد از ترانسفر شما كم ميشه
پيشنهاد ميكنم يك نرم افزار كنترل پهناي باند مثل:
BWMeter pro نصب كن تا كاملا بتوني تراسفرت رو كنترل كني واقعا براي كسي كه ADSL داره لازمه ضمنا ميتوني آدرس ايميلت رو بگذاري واگر راهنمايي بيشتري خواستي در خدمتت هستم
موفق باشي
نقل قول کردن
-2 #282 سید 1389-07-26 21:59
به نقل از سيد ايمان موسوي:
به نقل از یا حی:
به نقل از سید:
به نقل از یا حی:
به نقل از مبشر كوچك:
به نقل از سید:
سلام حتما به اين پست سر بزن و دانلود كن و خواهشا پخش كنيد در سراسر وب متشكرم .
ahmadeenejad.blogfa.com/post-124.aspx

»»»هشدار جدي««« »»»هشدار جدي««« »»»هشدار جدي«««
هشدار جدي درباره اين فايل صوتي:
مايد.
هشدار جدي:
اين فايل يك فايل كاملا انحرافي است.


مبشر جان واقعا متشکریم که ما را از گمراهی نجات دادی. اگر تو نبودی ما در ضلال و گمراهی عمیقی فرو میرفتیم! و متوجه نمیشدیم، کسی که تمام جنگ را اداره کرده جزو گمراهان است و نباید از او حرف زد!



از شما عزيزان خواهش ميكنم خدا نشويد و يكي را گمراه و خود را صراط مستقيم خطاب كنيد چه بسا امام خامنه اي اگر روحيه جهاد گري در ما ميديد حكم جهاد صادر ميكرد شايد ما خوابيم و از جنگ ميترسيم كه اينگونه قضاوت ميكنيم.


این سخنرانی کجاش ایراد داشت؟! خیال میکنید فقط شما حق دارید درباره امام زمان حرف بزنید؟ شماها فقط نشستید که شخصیت های دلسوز را تخریب کنید؟ کی میخواهید به خود بیایید؟
این حاج آقا به این زیبایی و مستدلی حرف میزد. هر کی از شماها نگه گمراهه؟

یک ذره به خودتون بیاید.

زرشك
هر كس از امام زمان (عج)گفت و از سيد علي خامنه اي روحي له الفدا نگفت بدانيد كه دكان باز كرده است
اصلا ما خوارج ، شما ها و دوستاتون دواخل اين منابع لا يزال علمتون رو بديد يكي ديگه استفاده كنه ممنون ميشم


آقا سید امین بهتره این نظریه مسنتد رو گوش بدی و بعد اظهار نظر کنی در ضمن من لیاقت ندارم خاک پای رهبرم باشم و جان فدای امام خامنه ای هستم بی دلیل حب بغض خودتان را سر یکی خالی نکنید اول گوش دهید بعد تصمیم بگیرید.
جنگ جنگ نرم است و جنگ شایعه پراکنی
چون حوصله نداری 57 دقیقه گوش به سخنرانی کنی حرف یکی رو میبینی بعدم اظهار نظر علکی میکنی ؟!!
نقل قول کردن
-3 #281 سید 1389-07-26 21:55
در جواب مبشر کوچک :
خوب خدا را شکر که حداقل یک بار کامل گوش کردید بعد تصمیم گرفتید مطالبی بنویسید اولا ایشان از آقای رضایی و سروستانی حمایت نکردند بلکه نقل قول کردند همانند اینکه از حضرت ایت الله بهجت و شیخ طوسی و چندین تن دیگر اسم آوردند و دلیل حمایت نمیتوان گذاشت و دوما ایشان حکم جهاد ندادند و به گفته خودشان این یک نظریه است پس خواهشان اذهان عمومی را با سلایق شخصی خودتان متشنج نکنید بگذارید مردم خود تصمیم بگیرند باز هم دونکته ای که گفتید قابل فهم است چون از روی فهمیدن مسئله بیان شده است
در ضمن ایشان شخصی هستند که سالها در بحث مهدویت کار میکنند و مثل شما نیستند که هنوز دو روز نشده مطالب بقیه رو رد و تایید میکنی ایشون شاید بیش از 10 سال باشه تو این زمینه تحقیق داره انجام میده و این جور صحبت کردن در مورد کسی که نمیشناسید خلاف انصاف و دور از شان این سایت است.
نقل قول کردن
+4 #280 سيد ايمان موسوي 1389-07-26 21:30
به نقل از یا حی:
به نقل از سید:
به نقل از یا حی:
به نقل از مبشر كوچك:
به نقل از سید:
سلام حتما به اين پست سر بزن و دانلود كن و خواهشا پخش كنيد در سراسر وب متشكرم .
ahmadeenejad.blogfa.com/post-124.aspx

»»»هشدار جدي««« »»»هشدار جدي««« »»»هشدار جدي«««
هشدار جدي درباره اين فايل صوتي:
مايد.
هشدار جدي:
اين فايل يك فايل كاملا انحرافي است.


مبشر جان واقعا متشکریم که ما را از گمراهی نجات دادی. اگر تو نبودی ما در ضلال و گمراهی عمیقی فرو میرفتیم! و متوجه نمیشدیم، کسی که تمام جنگ را اداره کرده جزو گمراهان است و نباید از او حرف زد!



از شما عزيزان خواهش ميكنم خدا نشويد و يكي را گمراه و خود را صراط مستقيم خطاب كنيد چه بسا امام خامنه اي اگر روحيه جهاد گري در ما ميديد حكم جهاد صادر ميكرد شايد ما خوابيم و از جنگ ميترسيم كه اينگونه قضاوت ميكنيم.


این سخنرانی کجاش ایراد داشت؟! خیال میکنید فقط شما حق دارید درباره امام زمان حرف بزنید؟ شماها فقط نشستید که شخصیت های دلسوز را تخریب کنید؟ کی میخواهید به خود بیایید؟
این حاج آقا به این زیبایی و مستدلی حرف میزد. هر کی از شماها نگه گمراهه؟

یک ذره به خودتون بیاید.

زرشك
هر كس از امام زمان (عج)گفت و از سيد علي خامنه اي روحي له الفدا نگفت بدانيد كه دكان باز كرده است
اصلا ما خوارج ، شما ها و دوستاتون دواخل اين منابع لا يزال علمتون رو بديد يكي ديگه استفاده كنه ممنون ميشم
نقل قول کردن
+5 #279 منتظران صبح ظهور 1389-07-26 21:16
دوستان
با سلام
اللهم عجل لولیک الفرج
برادران قمی دیگه اصلا محل نمی دن اخه حق هم دارن فردا امامشون به شهرشون میاد هرچند که ما هم دلمون اونجاس و نتونستیم خودمونا برا استقبال برسونیم ولی التماس میکنیم تو حرم ما را فراموش نکنید حتما یکیتون حاشیه ها را ثبت کنید مطمئنم حاشیه هایی تو این سفر رقم میخورد که جایی گفته نمیشه و مدت ها بعد از سفر اونا را میگن خصوصا با مادران شهدا هم کلام بشید ببینید که چه ها از امامشون میگن احساسات مردم قم واقعا باید یه جایی ثبت بشه جلو جلو تیتر یک خبر ها که هیچ ضرب المثلی برای ایرانی ها میشه استقبال اخرالزمانی قمی ها
نقل قول کردن
+4 #278 سيد ايمان موسوي 1389-07-26 21:12
به نقل از یا حی:
به نقل از عاشق امام:
[quote name="مبشر كوچك"]براي رفع شبهه از سخنان فايل صوتي اخير كه درباره آن هشدار داده‌ام، بهتر است بار ديگر سخنان بصيرت آور و بشارت آميز حجة الاسلام و المسلمين عليرضا پناهيان را بشنويم:
پناهيان و علائم ظهور (1384) در اين لينك:
www.4shared.com/audio/WVBvpdkU/1389-07-13_Panahian_Alaem_Zoho.html
پناهيان و بصيرت (1388) در اين لينك:
www.4shared.com/audio/LKb0hTnm/1389-07-19_Panahian_Basirat.html

ضمن اينكه از مخاطبان محترم "ظهور بسيار نزديك است" به طور جدي دعوت مي‌شود براي بصيرت هر چه بيشتر نسبت به وقايع آخرالزمان، مطالب مهم اين سايت ظهور بسيار نزديك است مثل: اثبات سيد خراساني بودن امام خامنه‌اي و شعيب بن صالح بودن دكتر احمدي نژاد را با دقتي دو چندان مطالعه بفرمايند.


صد در صد تایید میشه
همینطور نکته آخر


چند دلیل عقلی بیاورید که ما هم متوجه کرامات علی اصغر بشویم و از گمراهی برهیم.

تا نگردي آشنا زين پرده رازي نشنوي
گوش نامحرم نباشد جاي پيغام سروش
نقل قول کردن
+3 #277 منتظران صبح ظهور 1389-07-26 21:06
به نقل از احمد سبحان:
به نقل از منتظران صبح ظهور:
به نقل از احمد سبحان:
با عرض معذرت از دوستان که مطلب نامرتبط گذاشتم
دوستانی که ای دی اس ال دارن :
من اینترنت adsl برای خونه وصل کردم.برای سه ماه حجم دانلود 5 گیگ گرفتم
میخواستم بدونم اون ریسیوی که توی قسمت پایین دورشو خط کشیدم هم از شارژم کم میشه یا فقط وفقط دانلود ها

[g]

یا فقط دانلودها حساب میشه؟؟؟؟؟/

منتظر جواب


سلام احمد عزیز
حجم 5گیگ حجم ترافیک دانلود هاست یعنی به اندازه 5 گیگ می توانی در طول مدت دوره ات که احتمالا 3 ماهه و سرعت 128 باید باشه دانلود کنی البته بعد از 5گیگ میتونی تو همون دوره دوباره ترافیک بخرید نگران نباش 24 ساعته هم به اینترنت وصل باشی و چیزی از اینترنت دنلود نکنی از ترافیکت کم نمیشه

در ضمن یه دم برو تو وبلاگت تو نظرات و حتما بخون و ما را یاد کن تو حرم @};- [-O

ببخشید دوباره پرسیدم منظورم اینه که اگه من صبح تا شب توی اینترنت باشم و صفحات رو باز کنم که هر سایتی چند تا عکس داره و حجم داره (و اون بخش ریسیو که عکسشو گذاشتم مثلا بعد یک ساعت میشه 100 مگابایت اون 100 مگابایتی از شارژم کم میشه)
یا فقط دانلود ها؟

بازم معذرت از دوستان


ولیز خودمونیما حای چشمتا داشته باش هر چند رصد سایتا از ترافیکت کم نمیکنه :D
نگران نباش حالا مگه میخوای 24ساعته تو اینترنت باشی احمد جون خودت لطمه به درس هات نزنی هر 15 دقیقه به چشمات استراحت بده در روز بیش از 3 ساعت از اینترنت استفاده نکن یعنی بر خودت حرام کن به نوعی داری به جسمت ضرر میزنی اما نه اینکه از خط مقدم عقب بیفتیا :D
نقل قول کردن
+2 #276 سيد ايمان موسوي 1389-07-26 21:02
به نقل از احمد سبحان:
به نقل از منتظران صبح ظهور:
به نقل از احمد سبحان:
با عرض معذرت از دوستان که مطلب نامرتبط گذاشتم
دوستانی که ای دی اس ال دارن :
من اینترنت adsl برای خونه وصل کردم.برای سه ماه حجم دانلود 5 گیگ گرفتم
میخواستم بدونم اون ریسیوی که توی قسمت پایین دورشو خط کشیدم هم از شارژم کم میشه یا فقط وفقط دانلود ها

[g]

یا فقط دانلودها حساب میشه؟؟؟؟؟/

منتظر جواب


سلام احمد عزیز
حجم 5گیگ حجم ترافیک دانلود هاست یعنی به اندازه 5 گیگ می توانی در طول مدت دوره ات که احتمالا 3 ماهه و سرعت 128 باید باشه دانلود کنی البته بعد از 5گیگ میتونی تو همون دوره دوباره ترافیک بخرید نگران نباش 24 ساعته هم به اینترنت وصل باشی و چیزی از اینترنت دنلود نکنی از ترافیکت کم نمیشه

در ضمن یه دم برو تو وبلاگت تو نظرات و حتما بخون و ما را یاد کن تو حرم @};- [-O

ببخشید دوباره پرسیدم منظورم اینه که اگه من صبح تا شب توی اینترنت باشم و صفحات رو باز کنم که هر سایتی چند تا عکس داره و حجم داره (و اون بخش ریسیو که عکسشو گذاشتم مثلا بعد یک ساعت میشه 100 مگابایت اون 100 مگابایتی از شارژم کم میشه)
یا فقط دانلود ها؟

بازم معذرت از دوستان

سلام ببخشيد من پريدم وسط
نه صرفا ميزان دانلودي كه انجام ميديد مثلا آهنگ يا فيلم يا اي بوك و.... كه دانلود ميكنيد
ربطي به ريسيور و سند نداره @};- :D
نقل قول کردن
+2 #275 احمد سبحان 1389-07-26 20:57
به نقل از منتظران صبح ظهور:
به نقل از احمد سبحان:
با عرض معذرت از دوستان که مطلب نامرتبط گذاشتم
دوستانی که ای دی اس ال دارن :
من اینترنت adsl برای خونه وصل کردم.برای سه ماه حجم دانلود 5 گیگ گرفتم
میخواستم بدونم اون ریسیوی که توی قسمت پایین دورشو خط کشیدم هم از شارژم کم میشه یا فقط وفقط دانلود ها

[g]

یا فقط دانلودها حساب میشه؟؟؟؟؟/

منتظر جواب


سلام احمد عزیز
حجم 5گیگ حجم ترافیک دانلود هاست یعنی به اندازه 5 گیگ می توانی در طول مدت دوره ات که احتمالا 3 ماهه و سرعت 128 باید باشه دانلود کنی البته بعد از 5گیگ میتونی تو همون دوره دوباره ترافیک بخرید نگران نباش 24 ساعته هم به اینترنت وصل باشی و چیزی از اینترنت دنلود نکنی از ترافیکت کم نمیشه

در ضمن یه دم برو تو وبلاگت تو نظرات و حتما بخون و ما را یاد کن تو حرم @};- [-O

ببخشید دوباره پرسیدم منظورم اینه که اگه من صبح تا شب توی اینترنت باشم و صفحات رو باز کنم که هر سایتی چند تا عکس داره و حجم داره (و اون بخش ریسیو که عکسشو گذاشتم مثلا بعد یک ساعت میشه 100 مگابایت اون 100 مگابایتی از شارژم کم میشه)
یا فقط دانلود ها؟

بازم معذرت از دوستان
نقل قول کردن
+4 #274 منتظران صبح ظهور 1389-07-26 20:28
به نقل از احمد سبحان:
با عرض معذرت از دوستان که مطلب نامرتبط گذاشتم
دوستانی که ای دی اس ال دارن :
من اینترنت adsl برای خونه وصل کردم.برای سه ماه حجم دانلود 5 گیگ گرفتم
میخواستم بدونم اون ریسیوی که توی قسمت پایین دورشو خط کشیدم هم از شارژم کم میشه یا فقط وفقط دانلود ها



یا فقط دانلودها حساب میشه؟؟؟؟؟/

منتظر جواب


سلام احمد عزیز
حجم 5گیگ حجم ترافیک دانلود هاست یعنی به اندازه 5 گیگ می توانی در طول مدت دوره ات که احتمالا 3 ماهه و سرعت 128 باید باشه دانلود کنی البته بعد از 5گیگ میتونی تو همون دوره دوباره ترافیک بخرید نگران نباش 24 ساعته هم به اینترنت وصل باشی و چیزی از اینترنت دنلود نکنی از ترافیکت کم نمیشه

در ضمن یه دم برو تو وبلاگت تو نظرات و حتما بخون و ما را یاد کن تو حرم @};- [-O
نقل قول کردن
+3 #273 مبشر كوچك 1389-07-26 20:18
ضمنا در ادامه از عزيزانمان: سيد، سحريار ، ياحي و ساير مخاطبان پايگاه "ظهور بسيار نزديك است"، به خاطر قضاوت عجولانه درباره فايل صوتي زير درخواست پوزش مي‌كنم.
نقل قول کردن
+2 #272 احمد سبحان 1389-07-26 20:12
با عرض معذرت از دوستان که مطلب نامرتبط گذاشتم
دوستانی که ای دی اس ال دارن :
من اینترنت adsl برای خونه وصل کردم.برای سه ماه حجم دانلود 5 گیگ گرفتم
میخواستم بدونم اون ریسیوی که توی قسمت پایین دورشو خط کشیدم هم از شارژم کم میشه یا فقط وفقط دانلود ها



یا فقط دانلودها حساب میشه؟؟؟؟؟/

منتظر جواب
نقل قول کردن
+2 #271 مبشر كوچك 1389-07-26 20:06
به نقل از سید:
حتما دانلود كنيد و گوش كنيد و لينك دهيد كه اين مطلب بسيار مهم را از دست ندهيد ؟!!!
جديد و مهم براي مهدي ياوران
--------------------------------------------------
جهاد رمز فرج امام زمان عجل الله فرجه
جهاد رمز فرج امام زمان عجل الله فرجه
--------------------------------------------------
ahmadeenejad.blogfa.com/post-124.aspx

»»»هشدار جدي«««
هشدار جدي درباره اين فايل صوتي:
اين حاج آقاي مشهدي كه در اين فايل سخنراني‌شان را مي‌شنويد، در صحبت‌هايشان از شفيعي سروستاني، موسسه موعود و محسن رضايي نام برده است.
به نظر بنده اين بنده خدا كمي در مواضعش در اين سخنراني تندروي كرده و از ولايت جلو زده است، آن‌جا كه رمز فرج را در جهاد دانسته است، بدون آنكه جهاد را با فرمان ولايت اعلام نمايد.
با مداقه (دقت) بيشتري بر روي صحبت هاي اين روحاني جوان به دو نتيجه رسيدم:
1. اين روحاني بزرگوار كه اتفاقا از روي صدايشان به يادآوردم كه در مسجد محله خودمان هم در يك دهه فاطميه سخنراني هاي شيريني داشت و در آن زمان طريقه منبر رفتنش را به اجراهاي فرزاد حسني - گوينده و مجري صدا و سيما - تشبيه مي‌كردم، در صحبت‌هايش نخواسته است به طور مستقيم از نام مقام معظم رهبري استفاده كند و به طور كلي رمز فرج را براي مخاطبانش (احيانا جوانان پاي منبرشان) جهاد دانسته است تا اگر روزي مقام عظماي ولايت فرمان جهادي عظيم و همه جانبه دادند، آمادگي ها صورت گرفته باشد.
2. اين روحاني جوان درباره بحث جهاد در پيش از ظهور امام زمان عليه السلام، دچار اشتباه نشده ‌اند. بلكه مي‌دانيم و خوانده‌ايم كه پيش از ظهور كبري امام زمان عليه السلام، جنگ جهاني صورت مي‌پذيرد. پس از جنگ جهاني (يا احيانا هسته‌اي) به مرور نيروهاي ايراني به رهبري سيد خراساني و فرماندهي شعيب بن صالح، به امام زمان عليه السلام مي‌پيوندند و از اين رو مي‌توان گفت كه كليت سخنراني‌هاي اين روحاني جوان و خوش قريحه قابل بررسي است.
هشدار جدي:
اين فايل صوتي را با عنايت به اينكه اين روحاني بزرگوار، به جهاد به فرمان مقام ولايت، توجه داشته اند،‌ بشنويد.
نقل قول کردن
+5 #270 عاشق امام 1389-07-26 19:08
میلاد با سعادت شمس الشموس علی بن موسی الرضا را به همه دوستان ومبشران عزیز تبریک و شاد باش میگویم



امشب و فردا شهر مشهدالرضا به تولد نور ثامن به خودش مینازد
و در شهر قم خواهر نورثامن میزبان نائب امام عصر عج است
این دو نگین ایران چه نوربارانند امشب @};-

ساکنان مشهد وقم نائب الزیاره ما هم باشید
نقل قول کردن
+6 #269 پاسخ به یک شبهه 1389-07-26 18:38
به نقل از سیده سادات خراسانی:
با یک سوال خدمت رسیدم،
خامنه از توابع آذر بایجان محسوب می شود یا خراسان؟

یاشاسین آذربایجان

پ.ن. فقط جهت محکم کاری :P


نه تنها امام خامنه ای متولد مشهد و بزرگ شده ی این شهر مقدس هستند ، بلکه مادر گرامی معظم له هم متولد مشهد هستند .
پدر گرامی ایشان متولد نجف هستند .
نقل قول کردن
+7 #268 110 1389-07-26 18:25
در سفر قبلی رهبری به قم آیت الله بهجت نیز آمدند بین جمعیت و فرمودند:
اگر مردم می دانستند که استقبال این سید چقدر ثواب دارد هیچ کس در خانه نمی نشست...


salehat.ir/
نقل قول کردن
+4 #267 احمد سبحان 1389-07-26 18:12
به نقل از احمد سبحان:
سلام به وبلاگ بنده هم سر بزنید . @};-
پست های جدید:کلیپ سخنان امام خمینی همراه با تصاویر لحظه شهادت...
کلیپی غمناک: سوگواری خانمی بر سر مزار شهدایی که حتی سنگ قبر ندارند
و سخنرانی تکان دهنده استاد دانشمند درباره مظلوم بودن امام عصر در بین شیعیان
نگاهی کوتاه به نظرات رهبر درباره جوان وسیاست



درضمن نظر و پیشنهاد و انتقاد فراموش نشه لطفا

دوستانی هم که وبلاگ یا سایت دارن اگه بنده رو لینک کنند بسیار ممنون میشم
نقل قول کردن
+6 #266 احمد سبحان 1389-07-26 18:10
سلام به وبلاگ بنده هم سر بزنید . @};-
پست های جدید:کلیپ سخنان امام خمینی همراه با تصاویر لحظه شهادت...
کلیپی غمناک: سوگواری خانمی بر سر مزار شهدایی که حتی سنگ قبر ندارند
و سخنرانی تکان دهنده استاد دانشمند درباره مظلوم بودن امام عصر در بین شیعیان
نگاهی کوتاه به نظرات رهبر درباره جوان وسیاست



درضمن نظر و پیشنهاد و انتقاد فراموش نشه لطفا
نقل قول کردن
+7 #265 احمدی فر 1389-07-26 18:09
در روز میلاد خوش آقا علی موسی الرضا
ماه خراسان میرسد با روی رخشان مرحبا
می آید از لطف و کرم بر اهل قم صحن حرم
می آورد او هم قدم بر چشم یاران از سخا
آن نازنین آقایمان آن سرور و مولایمان
آن رهبر والایمان سید علی خوب ما
آن ماه نورافشان ما رخشنده و تابان ما
ماه شب هجران ما آن یار خوب دلربا
آن نائب دلدار ما آن عکس روی یار ما
آن دیده بیدار ما از نسل آن آل عبا
آن منتظر تر در جهان یکتا ولی این زمان
آن مقتدای عاشقان بر ما امام و پیشوا
آن بهترین زیباترین چون جنت و باغ برین
محبوب تر روی زمین چون او نباشد مه لقا
شادی به شهر قم شده خرم دل مردم شده
اندوه و محنت گم شده پر شد ز عطر خوش هوا
شاد از حضور او شده زیبا به نور او شده
راه عبور او شده از شوق مردم با صفا
بر پا شوید ای یاوران ای لشگر حق باوران
آمد امام رهروان شادی کنید اهل وفا
نقل قول کردن
+2 #264 سید 1389-07-26 17:57
حتما دانلود كنيد و گوش كنيد و لينك دهيد كه اين مطلب بسيار مهم را از دست ندهيد ؟!!!
جديد و مهم براي مهدي ياوران
--------------------------------------------------
جهاد رمز فرج امام زمان عجل الله فرجه
جهاد رمز فرج امام زمان عجل الله فرجه
--------------------------------------------------
ahmadeenejad.blogfa.com/post-124.aspx
نقل قول کردن
+5 #263 پارسا 1389-07-26 17:53
ايران درحال حاضر ابرقدرت جهان اسلام است

ايران درحال حاضر ابرقدرت جهان اسلام بوده و توسط قدرت‌هاي استكباري مورد هدف قرار گرفته است.
روزنامه اردو زبان اخبار مشرق چاپ كلكته در مطلب خود آورده است: آمريكا و اسرائيل براي ايجاد مشكل و منزوي ساختن ايران، هرگونه تلاشي كه مي‌توانسته اند از جمله تهديد و اعمال محدوديت‌ها انجام داده اند. ولي تاكنون در اقدامات خود موفق نبوده‌اند و الان كه ايران به زودي به يك قدرت اتمي تبديل خواهد شد، احتمال توفيق اين توطئه‌ها وجود ندارد.

اين مقاله مي‌افزايد:غيرت و وجدان اين كشورها از بين رفته و ترس بر اين كشورها حاكم شده است. در تمام اين كاروان فقط يك نفر هست كه به نظر مي رسد حاضر به تسليم در برابر آمريكا نيست و با اين كشور رو در رو گفت و گو مي‌كند.

اين مرد شجاع، محمود احمدي نژاد رئيس جمهور ايران است. وي اين واقعيت را در مجمع عمومي سازمان ملل اعلام كرد. ايشان چند ماه پيش نيز گفته بود كه آمريكائي‌ها و صهيونيست‌ها مسئول اصلي واقعه يازده سپتامبر هستند و دليل اصلي برنامه ريزي اين واقعه، كسب بهانه‌اي براي حمله به افغانستان و عراق بود.

روزنامه هندي مي‌نويسد:محمود احمدي نژاد طي سخنراني خود در مجمع عمومي سازمان ملل گفت كه برخي‌ها واقعه يازده سپتامبر را به عنوان توطئه آمريكا جهت دفاع از اسرائيل مي‌دانند. وي اضافه كرد كه آمريكا بايد درباره يازده سپتامبر، تحقيقاتي را انجام دهد.

باراك اوباما رئيس جمهور آمريكا با جدي گرفتن اظهارات احمدي نژاد گفت كه اين اظهارات، زخم حملات يازده سپتامبر را تازه كرد. وي اضافه كرد كه سخنان احمدي نژاد كمتر از شلاق نيست و اين اتهام نه تنها تاسف آور، بلكه دردآور نيز هست. اما با اين اظهارات اوباما، نمي‌توان واقعيت را عوض كرد.

در پايان اين مقاله آمده است:احمدي نژاد هميشه صادقانه حرف مي‌زند. اما اظهارات وي مورد پسند آمريكا قرار نمي‌گيرد. اگر كشورهاي مسلمان نيز مانند رئيس جمهوري ايران در اعتراض به واقعه يازده سپتامبر صداي خود را بلند كنند، از چهره آمريكا پرده برداشته مي‌شود و كشورهاي مسلمان از اتهام دروغ تروريسم پاك خواهند شد.
نقل قول کردن
0 #262 سید محمد تمیمی 1389-07-26 17:35
آیت الله صافی گلپایگانی: رهبر انقلاب واقعا ناخدای خوبی است در این دریای طوفا‌ن زده...ادامهاش را در سایت جنبش امام خامنه ای بخوانید:

www.kjonbesh.com

دوستان حمایت کنید از سایتی که آقا را اون هم صراحتا در بیانیشون سید خراسانی نامیده اند
بی حکمت نبوده
پرچم سیاه رنگ سایتشون رو همن رو یاد خروج پرچم ها مشکی سید خراسانی می اندازد

بنده حقیر با مدیر روابط عمومیشون مکاتبه کردم و ایشون ابراز علاقه کردند از حمایت مبشران ظهور،حال اگر آقای علی اصغر می خواهد به من اعلام کنند که چه کار کنم و گرنه هم که باز هم بگویید
من منتظر هستم دوستان
در ضمن من از خوانندگان قدیمی هستم
موفق و سلامت باشید انشالله
نشر جنبش امام خامنه ای هم یادتون نرود
یا علی
نقل قول کردن
-2 #261 سیده سادات خراسانی 1389-07-26 17:30
با یک سوال خدمت رسیدم،
خامنه از توابع آذر بایجان محسوب می شود یا خراسان؟

یاشاسین آذربایجان

پ.ن. فقط جهت محکم کاری :P
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد