رایحه ظهور

پيام گروه مبشران ظهور بمناسبت سفر دكتر احمدي نژاد به لبنان

امام خميني(ره) : الشباب البنانييون فخر الامة/

ان موعدهم الصبح اليس الصبح بقريب/
نصرمن الله و فتح قريب و بشر المومنين/بنام خداوندي كه پيامبران گرامي خود را مبعوث كرد تا بشر را از منجلاب گمراهي و ضلالت به گلستان نور و هدايت راهنمايي كنند.
و بنام خدايي كه وعده داد كه دين خود را بر سراسر جهان گسترش خواهد داد و اكنون زمان تحقق وعده الهي فرارسيده است.

 

» ابتدای نظرات (288)

پيام گروه مبشران ظهور به غيورمردان لبناني

بمناسبت سفر دكتر احمدي نژاد به لبنان


ان موعدهم الصبح اليس الصبح بقريب
نصرمن الله و فتح قريب و بشر المومنين

بنام خداوندي كه پيامبران گرامي خود را مبعوث كرد تا بشر را از منجلاب گمراهي و ضلالت به گلستان نور و هدايت راهنمايي كنند.
و بنام خدايي كه وعده داد كه دين خود را بر سراسر جهان گسترش خواهد داد و اكنون زمان تحقق وعده الهي فرارسيده است.
سلام ما به برادران لبناني از هر دين و مسلكي از شيعيان و برادران اهل سنت تا مسيحيان و ساير اقوام و سلام ما به رهبرشجاع مومن و عربي ، سيدحسن نصرالله همو كه عزت اعراب و مسلمانان را در مقابله با دشمن صهيونيستي زنده كرد و با ملت مقاوم لبنان و ياران باوفا و شجاعش جهانيان را متحير نمود.

اين عرض ارادت از جانب برادران ايراني شما و گروه مبشران ظهور ، در آستانه سفر رئيس جمهور محبوب و شجاع دكتر احمدي نژاد به شما تقديم مي گردد ، اي كاش ما نيز چون شما در صف اول مبارزه با كفار اشغالگر بوديم و از الطاف بزرگ الهي بهره مند مي شديم.
برادران و خواهران عزيز همانگونه كه مي دانيد و رهبر عظيم الشان امام خامنه اي(مدظله) فرمودند : جهان بشريت امروز حقيقتاً پر از ظلم و جور شده و تشنه نسيم عدالت مهدوي است ، جنايات سالهاي گذشته جهانخواران مخصوصا در عراق و افغانستان و لبنان و فلسطين علي الخصوص درغزه نشان داد كه ظلم به معناي كامل آن بر جهان مستولي است و امروز بشريت مورد ظلم و مسضعفان و مظلومان در تمام جهان منتظر يك منجي و نجات بخش مي باشند و اين در حالي است كه مزدوران شيطان در آستانه نابودي كامل آماده مي شوند تا بار ديگر با چنگال و دندان هاي خونين خود جهان بشريت را به خاك و خون بكشند كه نشانه آن امروز در تهديدهاي قدرتهاي شيطاني مانند آمريكا و اسرائيل پيداست ، اما از اين حقيقت مهم غافلند كه ان ربك لبلمرصاد
جهان امروز در آستانه تغييرات بزرگي قرار دارد ، جبهه حق به بركت خون شهيدان و وجود رهبراني شجاع و الهي و مجاهداني پاكباخته و عاشق شهادت ، آنچنان قدرت و هيمنه اي يافته است كه بتواند هرگونه شرارت و آتش افروزي شياطين را با اقتداركامل خاموش كند.

پيروزيهاي درخشان و معجزه آساي جنگهاي 33 روزه و 22 روزه و مقاومت دليرانه غيورمردان يمن اين ادعا را به خوبي به اثبات مي رساند ، اما زورگويان جهاني در آستانه نابودي از يك جنگ افروزي بزرگ براي آزمودن آخرين بخت خود براي نجات ناچارند ، اما اين جنگ افروزي به لطف خدا خود وسيله نابودي سريعتر آنها خواد شد ، و يخربون بيوتم بايديهم و ايدي المومنين
همانگونه كه بزرگان دين ما بشارت داده و مي دهند پيروزي بسيار نزديك است ، پيروزي و فتح بزرگ و ظهور منجي عالم بشريت ، بشارتهاي مكرر نائب امام زمان(عج) ولي امر مسلمين ، بشارتهاي رئيس جمهور شجاع دكتر احمدي نژاد و بشارتهاي رهبر مومن و شجاع سيد حسن نصرالله

عزيزان ، برادران و خواهران لبناني ، ما به در پيش بودن پيروزي بزرگ يقين و اطمينان كامل داريم ، به در راه بودن تحقق كامل وعده الهي در استيلاي دين خدا بر جهان، يقين كامل داريم ، ما به صداقت رهبران بزرگمان در بسيار نزديك بودن ظهور منجي عالم بشريت يقين كامل داريم و اين چيزي است كه در آينده اي نزديك جهان بشريت و مستضعفان به چشم خود خواهند ديد.
برادران و خواهران عزيز ، در روزهاي آينده رئيس جمهور محبوب و شجاع دكتر احمدي نژاد ميهمان شما خواهد بود ، همان كسي كه به اذن الله كاخ هاي پوسيده شياطين را به لرزه در آورده است ، همان كسي كه اميد را در دل مسمانان و مستضعفان زنده كرد است ، همان كسي كه با حمله هايش اسرائيل را در زنداني كه براي خود درست كرده است ، به وحشت انداخته است و با برملا كردن هولوكاست و 11 سپتامبر آبروي نداشته جهانخواران را بر باد داده است.

او اين روزها به ميان شما مي آيد با شجاعت تمام و با وجود تمام تهديدها ، و ما به قدرت و محافظت خدا اطمينان كامل داريم ، ما از شور و هيجان و ابراز محبت شما كه از اكنون بر در و ديوار شهرهاي لبنان مشاهده مي شود قدرداني مي كنيم ، و مي دانيم كه اين محبتها و ابراز عشق و ارادت شما در درگاه الهي اجري عظيم دارد ، دوستان را خشنود و محكم و دشمنان را خشمگين و هراسان و مضطرب مي كند.
عزيزان لبناني  بفرموده بزرگان دين ، ما در آستانه تحولات بزرگي در منطقه هستيم ، تحولات بزرگ ظهور منجي عالم بشريت ، و ما اعتقاد كامل داريم كه شخصيتهاي بزرگ ظهور كه ائمه معصومين با صدها روايت در مورد آنها بشارت داده اند و مسلمانان را به ياري آنها فراخوانده اند اكنون و در آستانه ظهور حي و حاضر و قدرتمند حضور دارند.

ما گروه فرهنگي مبشران ظهور كه در اين زمينه تحقيق مي كنيم با بررسي اين روايات شريف و با كمك مطالعات محققين بزرگ ديگري چون علامه كوراني و كامل سليمان از لبنان و محققيني در ايران پرده از بسياري از فرمايشات روايات ظهور برداشته ايم ، البته بسياري از اين مطالب قبلا هم گفته شده بود ولي ما طي صدها صفحه تحقيق و بررسي آنها را به اثبات رسانده ايم.
ما اعتقاد داريم كه ولي امر مسلمين همان رهبر بزرگوار سيد خراساني است كه پرچم را به دست صاحب الامر خواهد داد ، ما اعتقاد داريم كه سيدحسن نصرالله همان يماني موعود صاحب پرچم هدايت است كه براي ياري حق قيام خواهد كرد ما اعتقاد داريم كه دكتر احمدي نژاد همان فرمانده لشگر سيدخراساني و امام زمان(عج) است ، ما مصداق سفياني را نيز در منطقه يافته ايم و او را طي دهها صفحه اثبات كرده ايم.
(مقالات تمام اين مباحث بطور كامل در سايت موجود مي باشد)
و اينها همه نشان مي دهد كه بدون شك وعده بزرگ الهي در برپايي حكومت صالحان و مستضعفان در جهان در راه است.

و شما اينك از طلايه داران اين تحولات بزرگ هستيد ، و ما به شما افتخار مي كنيم همانگونه كه امام عزيزمان به شما افتخار كرده و فرمودند : " شباب البنانييون فخرالامه " و امام خامنه اي(مدظله) در تقدير از مجاهدتهاي معجزه آساي رزمندگان شما فرمود :  " من بر دست و بازوي شما بوسه مي زنم "
شما فخر امتيد ما به شما و رهبر شجاعتان كه خود را سرباز امام خامنه اي(مدظه) مي داند افتخار مي كنيم و به يقين اين استقبال بزرگ و به ياد ماندني شما و اين طوفان مهر و محبت شما در آستانه ظهور از سردار بزرگ سيد خراساني ، كاخ ها و دلهاي لرزان شياطين را هرچه بيشتر متلاشي خواهد كرد و خود قدمي قابل توجه در نزديك تر كردن پيروزي بزرگ خواهد بود.

به اميد نابودي تمام ظالمان و ستمكاران در جهان ، به اميد رهايي همه مظلومان و مستضعفان
به اميد پيروزي بزرگي كه نزديك است و به اميد نمازي تاريخي در بيت المقدس مظلوم در حالي كه دوش به دوش هم داريم و امامان مهدي منتظر در پيشاپيش ما و مسيح بن مريم اين پيامبر بزرگ الهي در ميان ماست.

در آخر به رسم يادبود ، هديه اي خدمت شما يزرگواران اهدا مي گردد:

قسمت سوم مقاله جامع سيد خراساني شامل اثبات سيد خراساني بودن امام خامنه اي(مدظله) ( بخش اول)

http://u313.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=560:1389-06-20-07-38-37&catid=3:main

 

اثبات حقیقتی بزرگ ، احمدي نژاد همان شعيب بن صالح ، سردار سيدخراساني و امام زمان(عج) است. قسمت سوم.(همراه با لينك قسمت اول و دوم)

http://u313.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=519:1389-05-12-16-04-57&catid=3:main

(از دوستان و عزيزان و همسنگران لبناني مي خواهيم تا با ترجمه و انتشار اين پيام ، اظهار محبت و تشكر ما را به گوش ملت لبنان خصوصا جوانان غيور و رزمندگان حزب الله برسانند. نصرمن الله و فتح قريب و بشر المومنين)

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

-2 #288 احمد ستوده 1394-08-12 11:15
گرچه بعضیهافکرمیکنند احمدی نژاد را توهم برداشته اما این حقیقت محضه که غیبت کبری تمام شد وامامزمان ظاهرشد اما غیبت صغری تاتولد روح القدس پسروتأییدکننده امامزمان سالی چندباقی نمانده - امامزمان بادخترعموی شان ازدواج میکنند وحاصل این ازدواج تولد دوباره روح القدس عیسی مسیح است که نماد رستاخیز وتأییدکننده پدرش امام مهدی است وکلم الناس فی المهد -والعصر - که ذره إی دروغ نیست
نقل قول کردن
0 #287 عماد 1389-09-09 07:54
كليب l مردميار

www.youtube.com/watch?v=35UJdNW1Opw

:D
نقل قول کردن
+1 #286 عمار بيروزي 1389-08-22 23:31
رمان در کتاب "بحار الانوار" 52\ 213در نشانه ای از آمدن مهدی ، امام
زين العابدين ع كفت((يكون قبل خروجه-اي مهدى- خروج رجل يقال له "عوف السلمي"بأرض الجزيرة -العرب-ويكون مأواه تكريت أو كويت وقتله بمسجد دمشق . ثم يكون خروج شعيب بن صالح من سمرقند-نيشابور قزوين- ، ثم يخرج السفياني الملعون من الوادي اليابس))انتهى
در این بحث علامت ظهور یک سیاسى تمدار مخالفت با دولت جمهوری عربی سوریه عنوان لقب (صلح آمیز (به معنی مرد یا ابرو بزرگ در فرهنگ عربی به نام او نمی باشد! "يقال له" وليس اسمه!
به معنی "مرد سلم صلح" و یا "مرد سلام صلح" و یا "مرد سلمي آرام" كنيته
می شود از جزیره عربستان -- شبه جزیرة عربستان (سعوديه)، میانگین دختر و با این نسخهها کار پیمانکار در منطقه از "کویت" تصحيف! و کشتن او را در یک مسجد در دمشق ترور
"مسجد" در زبان عربی به معنی زمین "ارض"
قول رسول پیامبر ص : جعلت الارض لي مسجدا طهورا --من به زمین مسجد خالص
راه اندازی دمشق کلمه سراسر این سرزمین گسترده ای از شام و باستانی شامل سوریه، و لبنان بیروت.
و فرد مورد نظر در اینجا انطباق رئيس دولت لبنان شهيد)) رفیق الحریری)) زعيم تيار مستقبل --آینده رهبر جنبش برای صلح و مسالمت آمیز توافقنامه "طائف" و"طائف" ارض بجوار مكة مقدسة
حريرى تاجر مشهور دارای تابعیت لبنان ، و عربستان سعودی
نقش بازی در پایان دادن به جنگ داخلی لبنان
و آنان که ازدواج کرده و زندگی در عربستان سعودی
است ، که سنگین و ابرو به عنوان یک مقاول مهندس بترول در خلیج فارس مشغول به کار
شد تا در بیروت دمیده شده ، و در کنار مسجد خود ، دمشق 2005 فوریه 14 میلادی به خاک سپرده شد
حديث ذكر مورد حرف زمني ((ثم)) --((ثم يكون خروج))
و پس از رئيس جمهور به دست آورد دولت در انتخابات مردمی ، احمدینژاد شعبى در سال 2006 میلادی
سیاسی و شخصی حریری اطلاعات شناخته شده است و به یک میلیونر
رویداد مهم مرگ هیچ است
زلزله سیاسی یا لرزش دادن حس اختلاف انطباق((فتنة شام))
همراه با ظهور سفيانى دوم
این رویدادهای مربوط به یکدیگر ، مثل افتادن توپ برف
که به کشته شدن محمد باقر حکیم در عراق که رفیق حریری در لبنان. کشته شدند آیا به دنبال سفياني دوم
نقل قول
نقل قول کردن
+1 #285 عمار بيروزي 1389-08-22 23:29
www.youtube.com/watch?v=0CL0BtZ3GtI


عوف سلمي = مرد صلح = رفيق حريرى
لبنانى سعودى عمل في كويت واغتيل في بيروت دمشق







ar.wikipedia.org/wiki/%D8%B1%D9%81%D9%8A%D9%82_%D8%A7%D9%84%D8%AD%D8%B1%D9%8A%D8%B1%D9%8A


يا امام الزمان مدد
نقل قول کردن
0 #284 یس 1389-08-08 19:48
أهلاً وسهلاً حامل البشرى
عمت بلادي فرحةٌ كبرى
يا مرحبا بنجاد في معقل الامجاد
نقل قول کردن
-1 #283 سعید 1389-07-25 01:45
به نام خدا.این لینک فیس بوک که امروز تبلیغ شمارو کرده.متعلق به شخص اقای ابطحی نماینده پارلمانی خاتمی است.از قرار دیروز در برنامه به سوی ظهور کانال 2 سیمای جمهوری اسلامی پدر همین ابطحی رو به جرم ادعای ارتباط با امام زمان واغفال مردم دستگیر و اعتزافات تکان دهنده ای رو پخش کردند.که ابروی نداشته ابطحی رو بردند.

حالا این اقا برای خفظ ابرو برای تخریب و تمسخر احمدی نژاد لینک شما رو در صفحه فیس بوک خودش گذاشت که اون صفحه چیزی بالغ بر 12 هزار نفر عضو اصلاح طلب مقیم خارج و اندکی داخل کشور دارند.

ایشان که پس از انتخابات دسنگیر و به جرم خود اعتراف کرده و با وثیقه 700 میلیونی ازاد شده هنوز بر علیه نظام در حال لجن پراکنی است حتی در فیس بوق!
نقل قول کردن
+2 #282 نالايق 1389-07-24 16:16
عزيزان، يه مشكل عمده تو خيلي از كامنتا به چشم ميخوره .
و اونم اينه كه بعضي رفتارا و عكس العملا و جوابا خيلي طبيعي و معموليه .!!!!!!!!!
البته از طرفي ميشه گفت اتفاقا خيلي هم غير طبيعيه.
ببينيد ، وقتي كسي به من ناسزا بگه ، طبيعيه كه منم (تازه اگه نخوام مثل خودش رفتار كنم و به اون ناسزا بگم) حد اقل بهش بگم خودتي . يا اگه كسي به قصد كوبيدن من ، عيب كوچك منو گنده كنه و به رخم بكشه ، منم (تازه اگه نخوام مثل خودش عمل كنم) يه عيب گنده اونو كه تازه همه هم از اون خبر دارن به رخش بكشم يا اگه نخوام مستقيما عيبشو بگم حد اقل بهش بگم " تو اول برو خودتو اصلاح كن" . اين رفتارا حد اقل يه رفتار طبيعيه ..... ولي برا كي ؟؟؟
برا من نالايق و افرا معمولي كوچه و بازار .
اين رفتارا تو سايتاي معمولي اينترنت هم طبيعيه .
ولي برا افرادي كه عنوان گروه مبشران ظهور رو يدك ميكشن - عنواني كه برا من نالايق حتي تصورش هم سنگينه و نه تنها خودم رو برا عضويت در گروه ، نالايق ميدونم بلكه برا يه كامنت گذاشتن هم ترديد دارم - و حتي برا افرادي كه ميخوان كامنت بذارن ، راستش بعضي عكس العملا و جوابا يه كمي .......
خلاصه ، نقل قول زدنها حتي در برابر افراد معاند بايد طوري باشه كه من نالايق احساس كنم غير طبيعيه.
التماس دعا
نقل قول کردن
+5 #281 سید 1389-07-24 12:25

آماده شدن مردم قم برای استقبال از نایب صاحب الزمان ، سید خراسانی
نقل قول کردن
+6 #280 سید 1389-07-24 12:22

آماده شدن مردم قم برای استقبال از نایب صاحب الزمان ، سید خراسانی
نقل قول کردن
0 #279 نراقی 1389-07-24 11:15
به نقل از سید الیاس نقیبی جلالی:
به نقل از خبرنگار شماره 1:
استقلال سرور پرسپولیسه!


راه رسیدن هر مملکتی به پیروزی، داشتن استقلال است. استقلال مقدمه رسیدن به پیروزی و به یقین مهمتر و برتر از پیروزی (بخوانید پرسپولیس) است. آسمان هم که محل اجتماع خورشید و ماه و ستاره هاست آبی است. پس استقلال سرور پرسپولیسه!

:D @};- >:D >:D

جمع کن بساطو بابا
هرچی از این مسعود مرادی و کمکش شاکی هستم را نثارت میکنما :D =((
نقل قول کردن
+7 #278 قاسم 1389-07-24 08:27
[quote name="مجید شیرازی"]با سلام خدمت همه دوستان عزیز

ای راهب کلیسا دیگر مزن به ناقوس *** خاموش کن صدارا، نقاره می زند طوس

آیا مسیح ایران کم داده مرده را جان *** جانی دوباره بردار با ما بیا به پابوس

آنجا که خادمینش از روی زائرینش *** گرد سفر بگیرند با بال ناز طاووس

خورشید آسمان ها در پیش گنبد او *** رنگی ندارد آری چیزی شبیه فانوس

رویای ناتمامم ساعات در حرم بود *** باقی عمر اما افسوس بود و کابوس

وقتی رسیدی آنجا در آن حریم زیبا *** زانو بزن به پای بیدار خفته در طوس..
شاعر:سید حمید برقعی

quote]
با سلام و صلوات برمحمد و آل محمد (ص) ؛ @};-
و با سلام خدمت برادر عزیز جناب مجید شیرازی که این شعر زیبا رو از شاعر توانا برادر سیدحمید برقعی در بخش نظرات گذاشتید اما اون چیزی که من رو امروز صبح متعجب و شوکه :-O کرد شعری بود که حدود دو سال پیش سرودم و بیت اولش بسیار شبیه این شعر است که می خواستم دو روز دیگه دربخش نظرات بگذارم البته بیت پنجم و هفتم رو جدیدا" اضافه کردم تقدیم به شما مبشران عزیز @};-

بانگ نقاره ی طوس @};-

راهبا بس کن و مزن ناقوس *** بانگ نقاره می رسد از طوس
لحظه ای که شفا گرفته مریض *** بی گمان با رضا شده مانوس
راه گم کرد گان دریا را *** غم به دل نیست تا توئی فانوس
شمع ما گرنظر کند به دلی *** همچو پروانه می رسد پابوس
هدیه اش بر جهان خراسانیست ** خواب دشمن کند پراز کابوس
خود او جلوه ای زصد یوسف *** مهدیش بر بهشتیان طاووس
خواهش جمله ی مبشران ظهور*** مهر تائید زن براین قاموس

الهم صل علی علی ابن موسی الرضا المرتضی @};- الهم عجل لولیک الفرج @};- سلامتی سید خراسانی و سردار دلاورش صلوات @};-
نقل قول کردن
+11 #277 مجید شیرازی 1389-07-24 07:26
با سلام مجدد

ورود رهبری به استان قم خاطره ورود امام خمینی را تجدید می‌كند
مسئول دارالقرآن كریم سازمان تبلیغات اسلامی استان قم گفت: ورود مقام معظم رهبری به استان قم تجلی‌گر خاطره ورود امام خمینی(ره) به این استان است.
www.farsnews.com/newstext.php?nn=8907230051

چرا احمدی‌نژاد در قتلگاه صهیونیست‌ها قدم زد؟
محمود احمدی نژاد رئیس‌جمهور کشورمان در سفر به جنوب لبنان از روستای تاریخی و مقاوم بنت جبیل دیدن کرد؛ براستی علت این انتخاب و پیام‌های آن چه بود؟

شهر بنت‌جبیل در بخش غربی جنوب لبنان قرار دارد، از شرق به شهر عیترون، از شمال به کاونین، از جنوب به یارون و از شمال شرق به عیناتا، از شمال غرب به الطیری و از جنوب غرب به عین‌ابل و از جنوب شرق به مارون الرأس محدود می‌شود.
این شهر حدود 80 خاندان دارد که قدیمترین و بزرگترین آنها از نظر تعداد جمعیت "آل بزی" است. مهم‌ترین خاندان این شهر عبارتند از بیضون، شراره، سعد، جمعه، فرج، الحورانی، بوصی، الصغیر، الشامی، دباجه، حراجلی، الزین و حمقه.
وضعیت مذهبی بنت جبیل از مناطق دیگر جنوب لبنان بهتر است. از این شهر روحانیان زیادی برخاستند. این منطقه همچنین تاریخ طولانی در مبارزه با استعمار فرانسه دارد و در چندین دوره با اشغالگران درگیری‌ داشته‌اند.

جایگاه استراتژیک بنت جبیل
این شهر به مخالفت با اشغالگری صهیونیست‌ها معروف است و مقر احزاب سیاسی و نیروهای مبارز بوده است. این شهر پیش از این شاهد یک رشته عملیات مقاومت اسلامی بود که بارزترین آن عملیات استشهادی "صلاح غندور " در سال 1995 است . وی در این حمله یک کاروان از نیروهای اشغالگر را هدف قرار داد که منجر به هلاکت 17 صهیونیست و زخمی شدن 15 نفر دیگر از آنان شد. در این حمله استشهادی 5 دستگاه خودرو آتش گرفت و بخش وسیعی از یک ساختمان نیز تخریب شد.
بنت جبیل پس از گذشت بیش از 22 سال اشغالگری، بامداد 23 ماه می سال 2000 از اشغال نظامیان صهیونیست آزاد شد.
313yarzahra.blogfa.com/post-52.aspx

خدایا به حق سوز دل حضرت زینب کبری(س) در فرج آقامون صاحب الزمان(عج) تعجیل بفرما! @};- @};- @};-
نقل قول کردن
+11 #276 مجید شیرازی 1389-07-24 07:17
با سلام خدمت همه دوستان عزیز

فرا رسیدن دهه کرامت ایام میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، حضرت فاطمه معصومه (س)، حضرت احمدبن موسی (ع) بر همه شیعیان مبارک باد.


--------------------------------------------------------------------------------

ای غریبی که ز جد و پدر خویش جدایی *** خفته در خاک خراسان، تو غریب الغربایی

این رواق تو و صحن و حرمت همچو بهشت است***روضه ات جنت فردوس مسما به رضایی

آه از آن دم که ز سوز جگر و حال پریشان *** ناله ات گشت بلند آه تقی جان به کجایی

ای شه یثرب و بطحا تو غریبی به خراسان *** سرور جمله غریبان و معین الضعفایی

اغنیاء مکه روند و فقرا سوی تو آیند *** جان به قربان تو شاها که تو حج فقرایی.

شاعر : احمدی


--------------------------------------------------------------------------------

ای راهب کلیسا دیگر مزن به ناقوس *** خاموش کن صدارا، نقاره می زند طوس

آیا مسیح ایران کم داده مرده را جان *** جانی دوباره بردار با ما بیا به پابوس

آنجا که خادمینش از روی زائرینش *** گرد سفر بگیرند با بال ناز طاووس

خورشید آسمان ها در پیش گنبد او *** رنگی ندارد آری چیزی شبیه فانوس

رویای ناتمامم ساعات در حرم بود *** باقی عمر اما افسوس بود و کابوس

وقتی رسیدی آنجا در آن حریم زیبا *** زانو بزن به پای بیدار خفته در طوس..
شاعر:سید حمید برقعی

_______________________________________________________________
امام رضا(ع):چه نيكوست صبر و انتظار فرج، آيا سخن بنده صالح خدا [ شعيب ] را نشنيدى كه فرمود: »و انتظار بريد كه من [ هم ] با شما منتظرم« و »پس منتظر باشيد كه من [هم] با شما از منتظرانم«، بر شما باد به صبر و بردبارى؛ چرا گشايش بعد از نااميدى فرا مى رسد و به تحقيق كسانى كه پيش از شما بودند از شما بردبارتر بودند.
عبداللَّه بن جعفر الحميرى، قرب الاسناد، ص224، به نقل از: عزيزاللَّه العطاردى، همان، ص217، ح373.
313yarzahra.blogfa.com/post-53.aspx

خدایا به حق سوز دل حضرت زینب کبری(س) در فرج آقامون صاحب الزمان(عج) تعجیل بفرما! @};- @};- @};-
نقل قول کردن
+13 #275 مجید شیرازی 1389-07-24 04:13
با سلام خدمت همه دوستان عزیز

مثل اینکه این روزها همه گرفتارن و وقت کم میارن منم مثل نراقی جون :x :-* یه مدتیه خیلی سرم شلوغه کمتر فرصت میکنم بیام اینترنت ولی پیگیر مباحث سایت هستم.
یه ایول اساسی به دکتر خودمون که گل کاشت تو لبنان واقعا صفت شجاعت و نترسی دکتر خیلی روشن بود توی این سفر در حالی که نیمی از دروزی های لبنان به خون دکتر تشنه هستند جایگاه ضد گلوله رو به مترجمش داد! [-O :x :-*

راستی این چند روزه رسانه های غربی داشتند روی نجات معدنچیان شیلی همزمان با خبر سفر دکتر مانور میدادن تا هم خبر این سفر تاثیر گذار رو کمرنگ کنند هم سرپوشی بر تظاهرات و اعتصابات گسترده در کشورهای غربی بگذارند و البته در این هیاهوی تبلیغاتی کشته شدن نیروهای ناتو در افغانستان رو هم گم کنند.
نکته جالب تعداد معدنچیان نجات یافته بود که 33 نفر بودند عدد مورد علاقه فراماسون ها! :-&


خدایا به حق سوز دل حضرت زینب کبری(س) در فرج آقامون صاحب الزمان(عج) تعجیل بفرما! @};- @};- @};-
نقل قول کردن
+11 #274 سید الیاس نقیبی جلالی 1389-07-24 03:19
به نقل از متولد نیمه خرداد:
با سلام خدمت همه دوستان @};-
ای بهترین ناصره...رزمندگان مقاومه...بفرمایید ، بفرمایید....خوش آمدید....خوش آمدید

اهلاً وسهلا بالغد الواعد
بلغ سلامي سيد القائد
خوش آمدی ای امید فردا

سلام ما را به رهبر برسان

اهلا وسهلا حامل البشرا
خوش آمدی ای آورنده ی بشارت ها


یا مرحبا بالنجاد
فی آخر الامجاد
آفرین به احمدی نژاد
با نهایت شکوه


فی عرض نصر غد لجد صدرا
در سرزمین نصرالله وبزرگ ما امام موسی صدر




این بخشی از سرود زیبایی است که گروه لبنانی برای خوش آمد به دکتر اجرا کردند در الضاحیه
چون به نظرم خیلی زیبا وبا معنی بود بیشتر از بیست بار گوشش کردم که بفهمم چی میگن :D
نمی دونم کامل درسته یا نه :-/
ولی خیلی زیباست تعابیری که برای دکتر به کار می برند
البته یه کمی از معانیش حدسیاتیه *-:)

خستا نباشی برادر --اون قسمت به دکتر می گن --> ماخذ الامجاد
نقل قول کردن
-2 #273 سید الیاس نقیبی جلالی 1389-07-24 02:55
به نقل از خبرنگار شماره 1:
استقلال سرور پرسپولیسه!


راه رسیدن هر مملکتی به پیروزی، داشتن استقلال است. استقلال مقدمه رسیدن به پیروزی و به یقین مهمتر و برتر از پیروزی (بخوانید پرسپولیس) است. آسمان هم که محل اجتماع خورشید و ماه و ستاره هاست آبی است. پس استقلال سرور پرسپولیسه!

:D @};- >:D >:D
نقل قول کردن
+12 #272 مژده 1389-07-24 02:10
اما در مورد شفاي بيماران

در حدیث معراج نبوی آمده است خدای متعال به دنبال بیان ولایت و خلافت علی (ع) خطاب به پیامبر فرمود :
و آخرین راهنما مردی از اهل بیت توست است که پشت سرش عیسی بن مریم نماز می گذارد او زمین را پر از عدل می کند همان طور که از ستم و بیداد لبریز شده است به وسیله او امت تو را اهدایت می نمایم و از گمراهی دور می کنم و نابینا را در مان و بیمار را شفا می دهم
در این حدیث قدسی ضمن تصریح بر این که عیسی بن مریم (ع) یاور حضرت مهدی (عج) خواهد بود و به او اقتدا می کند و در انقلاب جهانی او همراهش می باشد خدای متعال وعده نابودی ستم از کره زمین و تحقق عدل جهانی در انقلاب مهدوی را داده است .

بعد از ظهور مشكلات مسلمانان حل خواهد شد و علمها گسترش خواهد يافت زيرا خداوند براي هر دردي دوايي آفريده اينكه بيماري موجب كاهش عمر و نرسيدن به عمر طبيعي در انسانها مي شود از كمبود علم ما هست زماني بيماري هاي ساده اي كانند آپانديس مي توانست به راحتي موجب مرگ شود

بنابراين افزايش علم از 2 به 27 مي تواند وجب شفاي همه بيماران شود

البته قبل از ظهور نيز نبايد نااميد شد چرا كه افراد زيادي با توسل به ائمه (ع) موجب رفع مشكلات از جمله بيماري ها شده اند

اللهم عجل لولیک الفرج @};-
نقل قول کردن
+9 #271 مژده 1389-07-24 01:35
سلام

دوستان خوشحالم كه رئيس جمهور عزيزمان با افتخار تمام و با دست پر ، سلامت به ايران بازگشتند

الحمد لله

به قول شاعر شكر نعمت نعمتت افزون كند اميدوارم به زودي غيبت كبري نيز پايان يابد و شاهد بازگشت امام زمان (عج) و ظهور عام باشيم (ان شا الله )

اما در مورد تحريم كالاهاي اسرائيلي به عقيده بنده تمام كالاهايي كه ساخت اسرائيل هست بايد به كلي تحريم شوند بدون استثنا

ولي در موارد ديگر و شركتهاي وابسته
بايد شرايط را فراهم كنيم با كمك مردم و دولت بايد همت مضاعف و كار مضاعف را سرلوحه كار خودمان قرار دهيم بايد تحقيق كنيم علم بسازيم و از مصرف گرايي به در آييم

به خصوص دولت خدمتگذار بايد بيشتر در اين زمينه ها فعاليت كند

به عنوان مثال پردازنده همين كامپيوتري كه من با آن كار مي كنم ساخت شركت اينتل هست ، شركتي وابسته به صهيونيسم

متاسفانه بنري كه در بعضي شهر ها براي تحريم كالاهاي صهونيستي زده شده بود با آن اندازه و استفاده از پرينتر اچ پي را تحريم كرده بود با پرينتر اچ پي چاپ شده بود پرينتري كه زماني براي جاسوسي در ايران به كار برده شده است!!!

و خيلي مثالهاي ديگر در اين زمينه وجود دارد

بنابراين بايد تلاش بيشتري در اين موارد صورت بگيرد تا برخي كالاها از انحصار صهيونيستها در آيد و اين جز با همت بيشتر دولت و مردم امكان پذير نيست

ما مي خواهيم استعمار اقتصادي چند صد ساله فرامانسون و شيطان را درهم شكنينم پس بايد كار مضاعف و همت مضاعف را سر لوحه كار خود قرار دهيم

اللهم صل علي محمد و آل محمد و عجل فرجهم @};-
نقل قول کردن
+14 #270 متولد نیمه خرداد 1389-07-24 01:09
بی تو دلگیر است عصر جمعه ها،

بوی نرگس می دهد پس کوچه های شهر ما

از کلاس عمرمان یک جمعه ی دیگر گذشت

باز غیبت خورد پای اسم زیبای شما!

نقل قول کردن
+1 #269 خبرنگار شماره 1 1389-07-24 01:01
استقلال سرور پرسپولیسه!


راه رسیدن هر مملکتی به پیروزی، داشتن استقلال است. استقلال مقدمه رسیدن به پیروزی و به یقین مهمتر و برتر از پیروزی (بخوانید پرسپولیس) است. آسمان هم که محل اجتماع خورشید و ماه و ستاره هاست آبی است. پس استقلال سرور پرسپولیسه!
نقل قول کردن
+8 #268 خبرنگار شماره 1 1389-07-24 00:46
به نقل از تحریم اسراییل:
اگر اعتقاد داریم که اسراییل دشمن اسلام و انسانیت است
اگر می دانیم که مراجع تقلید تمام کالاهای اسراییلی را که منافع آن صرف تهیه اسلحه برای انجام جنایت و خونریزی نسبت به مسلمانان فلسطین و ... میشود، تحریم کرده اند
و اگر منتظر واقعی امام عصر (عج) هستیم
سایت زیر را به همه معرفی کنیم:
www.tahrimeisrael.com/
و از همه دوستان و نزدیکان بخواهیم که کالاهای اسراییلی را که متاسفانه به وفور در کشور ما عرضه می شود نخریم و مصرف نکنیم



نه تنها کالای اسرائیلی بلکه کلا کالای خارجی نباید خرید !

خرید هر کالای خارجی یعنی تقویت غیر مسلمانها ؛ یعنی مسلط کردن غیر مسلمانها بر ایرانیان و لبنانیان .

یعنی واریز پول سربازان امام(عج) به جیب فراماسونرها ... .

------------------------------------------------------------------

خدا لعنت (یا هدایت) کنه کسانی رو که بخاطر خرید کالاهای غیرضروری ، دشمنان امام(عج) رو تقویت می کنند .
نقل قول کردن
+8 #267 سید الیاس نقیبی جلالی 1389-07-24 00:24
فرمانده گردانی که لیست 210 شهید را از امام زمان تحویل گرفت + ماجرا و عکس آن لیست
salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=69&catid=54
نقل قول کردن
+9 #266 خبرنگار شماره 1 1389-07-24 00:21
آری امروز حجت بر بسیاری تمام شده است، حتی بر شما دوست عزیز!!!

فبهت الذی کفر - امروز روز بهت دشمنان خدا بود ولی بدانند که در آینده مبهوت تر از امروز خواهند بود. به امید آنروز

یا رب الحجه، بحق الحجه، اشف صدر الحجه، بظهور الحجه

منبع :

mhosseinsaei.blogfa.com/post-89.aspx
نقل قول کردن
+7 #265 خبرنگار شماره 1 1389-07-24 00:19
من به صحنه­هایی که این­روزها در استقبال از دکتر احمدی­نژاد در لبنان پدید آمد به مثابه یک امر عادی و ساده نگاه نمیکنم؛ بلکه در آن آینده جهان را می­جویم؛ حاصل 70سال تعاملات بسیار خاص مردم لبنان در این­روزها به این استقبال منجر شده و این امر کمی نیست؛ موتور ماشین تبلیغاتی غربی­ها و عرب­های آمریکایی از هفته­ها قبل به صورت مستقیم و آشکار علیه این سفر روشن شد و تا توانستند علیه آن سمپاشی کردند، دولت­های بزرگ دنیا حتی از در تهدید لبنان و اهالی آن درآمدند، حتی احمدی­نژاد را تهدید به ترور و ربایش کردند، در نهایت هرکدامشان هرچه در چنته داشت رو کرد و حاصل آن شد که همه دیدیم و این بالاتر از فوق العاده است.
نقل قول کردن
+8 #264 خبرنگار شماره 1 1389-07-24 00:17
پس از حدود 70 سال از تشکیل کشور لبنان چیزی که به وضوح در این کشور آشکار است، غلبه اندیشه مقاومت و عدالت به زبانی است که حزب­الله از آن سخن می­گوید؛ درست است که همه لبنانیان شیعه نشده­اند و اصولاً کسی از دین خود دست برنداشته است، اما جوهره پیام انقلاب اسلامی ایران اکنون در لبنان گفتمان غالب است.
نقل قول کردن
+8 #263 خبرنگار شماره 1 1389-07-24 00:16
بسیاری عقیده دارند که لبنان آزمایشگاه شناخت وضعیت جهان فرداست؛ می­گویند ببینید که در این جهان متکثر آزاد ولی کوچک، چه اتفاقی در تعامل بین گروه­ها می­افتد، آنگاه به راحتی می­توانید پیش­بینی کنید که در جهان واقعی چه اتفاقی خواهد افتاد؛ و شاید از این نظر هم باشد که بسیاری از کشورهای مهم جهان برای معادلات کشور کوچکی مانند لبنان حساب ویژه­ای باز می­کنند و تعاملات آنرا به صورت ویژه­ای زیرنظر دارند؛ اگر اندیشه­ای در لبنان فراگیر شد، این نشان از آن دارد که این اندیشه ظرفیت لازم برای جهانگیر شدن را در خود دارد و باید روی آن حساب ویژه­ای باز کرد.
نقل قول کردن
+6 #262 خبرنگار شماره 1 1389-07-24 00:15
با توجه به این برنامه فرانسوی­ها، تنها سرشماری تاریخ لبنان در 1932م انجام شد و درحالیکه به هیچ عنوان امکان اعتماد به نتایج آن وجود ندارد، اعلام گردید که مسیحیان اکثریت این سرزمین را تشکیل داده و براساس همین امر مجعول قانون­اساسی­ای نوشته شد که مقام اول سیاسی آن یعنی ریاست­جمهوری در اختیار مسیحیان قرار گرفت؛ برای همین است که در لبنان سرشماری انجام نمی­شود و همه آمارهای جمعیتی – از جمله آمارهای ارائه شده در همین مطلب- به صورت تخمینی است؛ شاید اکنون مشخص شود که چرا در سال­های اخیر و با قدرت گرفتن مقاومت در لبنان، بارها دبیرکل حزب­الله تصریح کرده است که به هیچ عنوان قصد سرشماری جدید در لبنان و تغییر قانون اساسی براساس وزن جمعیت طوایف لبنان در دستور کار حزب­الله نیست.
نقل قول کردن
+7 #261 خبرنگار شماره 1 1389-07-24 00:11
لبنان حدود نیم استان تهران وسعت و حدود یک­سوم آن جمعیت دارد . نکته جالب دیگری هم درباره جمعیت­شناسی لبنان این است که اگرچه تخمین جمعیت ساکن در سرزمین لبنان حدود سه­ونیم تا چهار میلیون نفر است، ولی باز تخمین زده می­شود که حدود 12میلیون نفر لبنانی در سرتاسر جهان پراکنده­اند که در این مورد هم لبنان سرزمین بی­نظیری در دنیاست؛
نقل قول کردن
+5 #260 متولد نیمه خرداد 1389-07-24 00:08
به نقل از مبشر كوچك:
با تشكر از دوست خوبمون (متولد نيمه خرداد) كه متن سرود استقبال رو در نظرشون قرار دادند؛ دعوت مي‌كنيم كه فايل صوتي سرود استقبال رو از لينك زير دانلود كنيد:
www.4shared.com/audio/upJHQRN0/1389-07-21_Soroude_Esteghbal.html
همچنين عزيزان علاقه‌مند به تحولات جهاني مي‌توانند متن سخنراني بسيار مهم دكتر احمدي نژاد در جمع مردم منطقه ضاحيه جنوبي بيروت در ورزشگاه الرايه را در لينك زير كه سرود استقبال هم در آن آمده است،‌ دانلود كنند:
www.4shared.com/audio/EkzBg3LR/1389-07-21_South_Beyroot_Leban.html

با تشکر از جناب مبشر بزرگوار @};-
نقل قول کردن
+7 #259 منتظر خورشید 1389-07-23 23:40


بی شك در رگ های سید حسن ساندیس های حكومتی جریان دارد

سید حسن از تبار فرزندان كوچه بنی هاشم است كه برای علی بن ابی طالب نامه كوفی ننوشت

سید حسن ، نمازش را به نائب امام زمان اقتدا كرد

سید حسن سید یمانی جوانان اهل جنت است :x

چشم امید مادران شهدای خیابان های غزه به سید حسن نصر الله است

از این پس اسرائیل بداند

سید حسن مجهز به نی ساندیس حكومتی است

اسرائیل حواسش را خوب جمع كند...
نقل قول کردن
+5 #258 يك قدم مانده تا ظهور 1389-07-23 23:39
سلام و درود به همه مبشران و عزيزان @};-

بازتابه اي حماسه بزرگ شعيب قهرمان ، سردار بزرگ سيدخراساني



@};- :-h
نقل قول کردن
+4 #257 مبشر كوچك 1389-07-23 23:26
بيش فعالي جبهه دشمن در ديدگاه مقام معظم رهبري را از لينك زير دانلود كرده و بشنويد:
www.4shared.com/audio/gYj5S4lf/1389-07-23_Bish_Faalie_Doshman.html
نقل قول کردن
+4 #256 مبشر كوچك 1389-07-23 23:24
با تشكر از دوست خوبمون (متولد نيمه خرداد) كه متن سرود استقبال رو در نظرشون قرار دادند؛ دعوت مي‌كنيم كه فايل صوتي سرود استقبال رو از لينك زير دانلود كنيد:
www.4shared.com/audio/upJHQRN0/1389-07-21_Soroude_Esteghbal.html
همچنين عزيزان علاقه‌مند به تحولات جهاني مي‌توانند متن سخنراني بسيار مهم دكتر احمدي نژاد در جمع مردم منطقه ضاحيه جنوبي بيروت در ورزشگاه الرايه را در لينك زير كه سرود استقبال هم در آن آمده است،‌ دانلود كنند:
www.4shared.com/audio/EkzBg3LR/1389-07-21_South_Beyroot_Leban.html
نقل قول کردن
+6 #255 مبشر كوچك 1389-07-23 23:21
به نقل از متولد نیمه خرداد:
با سلام خدمت همه دوستان @};-
ای بهترین ناصره...رزمندگان مقاومه...بفرمایید ، بفرمایید....خوش آمدید....خوش آمدید

اهلاً وسهلا بالغد الواعد
بلغ سلامي سيد القائد
خوش آمدی ای امید فردا

سلام ما را به رهبر برسان

اهلا وسهلا حامل البشرا
خوش آمدی ای آورنده ی بشارت ها


یا مرحبا بالنجاد
فی آخر الامجاد
آفرین به احمدی نژاد
با نهایت شکوه


فی عرض نصر غد لجد صدرا
در سرزمین نصرالله وبزرگ ما امام موسی صدر




این بخشی از سرود زیبایی است که گروه لبنانی برای خوش آمد به دکتر اجرا کردند در الضاحیه
چون به نظرم خیلی زیبا وبا معنی بود بیشتر از بیست بار گوشش کردم که بفهمم چی میگن :D
نمی دونم کامل درسته یا نه :-/
ولی خیلی زیباست تعابیری که برای دکتر به کار می برند
البته یه کمی از معانیش حدسیاتیه *-:)

با تشكر از دوست خوبمون كه متن سرود استقبال رو در نظرشون قرار دادند؛ دعوت مي‌كنيم كه فايل صوتي سرود استقبال رو از لينك زير دانلود كنيد:
www.4shared.com/audio/upJHQRN0/1389-07-21_Soroude_Esteghbal.html
همچنين عزيزان علاقه‌مند به تحولات جهاني مي‌توانند متن سخنراني بسيار مهم دكتر احمدي نژاد در جمع مردم منطقه صاحيه جنوبي بيروت در ورزشگاه الرايه را در لينك زير كه سرود استقبال هم در آن آمده است،‌ دانلود كنند:
www.4shared.com/audio/EkzBg3LR/1389-07-21_South_Beyroot_Leban.html
نقل قول کردن
+8 #254 يك قدم مانده تا ظهور 1389-07-23 23:16
فرياد «يا مهدي يا مهدي» دانشجويان لبناني

در هنگام حضور احمدي نژاد !



ركن‌آبادي در خصوص ناگفته‌هاي سفر احمدي‌نژاد به لبنان، با بيان اينكه ناگفته‌ها زياد است،‌ افزود: تصاوير در اين زمينه گوياترين وسيله هستند تا احساسات مردم لبنان نسبت به جمهوري اسلامي ايران را بيان كنند. شاهد بوديد در لحظه ورود رئيس جمهور به خيابان‌ها و چه در زمان ورود ايشان به دانشگاه دولتي لبنان چه استقبال گرمي از آقاي احمدي‌نژاد به عمل آمد.

وي با اشاره به حضور حدود يك هزار نفر از نخبگان و فرهيختگان لبناني در سالن آمفي تئاتر دانشگاه دولتي لبنان، اظهار داشت: حدود سه هزار نفر از دانشجويان اين دانشگاه به دليل كمبود جا در محوطه دانشگاه و در مقابل در ورودي در انتظار رئيس جمهور كشورمان بودند و با تمام وجودشان ابراز احساسات مي‌كردند و همزمان با ورود رئيس جمهور اشك بر گونه‌هاي آنها جاري شده بود و فرياد «يا مهدي يا مهدي» سر مي‌دادند.

سفير ايران در بيروت با ذكر اين نكته كه اين دانشگاه نماد وحدت ملي كل لبنان است كه تمامي طوائف در آنجا داراي نماينده هستند،‌گفت: روساي دانشكده‌هاي اين دانشگاه در زمان ورود و خروج آقاي احمدي‌نژاد استقبال و بدرقه گرمي از ايشان به عمل آوردند و دكتراي افتخاري علوم سياسي اين دانشگاه را به وي اهدا كردند.
.......

دوست و دشمن ، دانسته و ندانسته مي داند كه ميان احمدي نژاد ، امام مهدي(عج) و ظهور رابطه اي هست!
rajanews.com/detail.asp?id=65771
نقل قول کردن
+3 #253 متولد نیمه خرداد 1389-07-23 23:04
با سلام خدمت همه دوستان @};-
ای بهترین ناصره...رزمندگا ن مقاومه...بفرمای ید ، بفرمایید....خوش آمدید....خوش آمدید

اهلاً وسهلا بالغد الواعد
بلغ سلامي سيد القائد
خوش آمدی ای امید فردا

سلام ما را به رهبر برسان

اهلا وسهلا حامل البشرا
خوش آمدی ای آورنده ی بشارت ها


یا مرحبا بالنجاد
فی آخر الامجاد
آفرین به احمدی نژاد
با نهایت شکوه


فی عرض نصر غد لجد صدرا
در سرزمین نصرالله وبزرگ ما امام موسی صدر




این بخشی از سرود زیبایی است که گروه لبنانی برای خوش آمد به دکتر اجرا کردند در الضاحیه
چون به نظرم خیلی زیبا وبا معنی بود بیشتر از بیست بار گوشش کردم که بفهمم چی میگن :D
نمی دونم کامل درسته یا نه :-/
ولی خیلی زیباست تعابیری که برای دکتر به کار می برند
البته یه کمی از معانیش حدسیاتیه *-:)
نقل قول کردن
+5 #252 110 1389-07-23 22:51
آیت الله وحید خراسانی:
این سید (آیت الله خامنه ای) تنها است ،او را کمک کنید –
ایشان همه حرف هایشان درست است...
و
زمانی که مرحوم آیت الله تبریزی با کمال بیماری که داشتند ، نشستند روی تخت ، دستشان را روی سینه قراردادند مقابل آیت الله خامنه ای ...

+ فایل صوتی

salehat.ir
نقل قول کردن
+8 #251 محمد ابراهیم حبیبی 1389-07-23 22:18
اللهم عجل لولیک الفرج
با سلام به همه دوستان و تبریک به مناسبت حماسه آفرینی های شعیب بن صالح در لبنان و خط مقدم نبرد با صهیونیزم.
امروز در نماز جمعه ورامین امام جمعه محترم اشاره به افتخار آفرینی دکتر احمدی نژاد نمود و روایتی از امام صادق را که در مورد نابودی بنی اسراییل در آخر الزمان و آیات سوره اسرا که شخصی از امام صادق در مورد افرادی که نابود کننده بنی اسراییل در آخر الزمان هستند سوال فرمود و حضرت در پاسخ فرمودند : (( هم اهل القم)) را بیان کردند و تفسیر عینی و واقعی آیات سوره اسرا و روایت امام صادق (ع) را همین حرکت مقدمه ساز جناب احمدی نژاد دانسته و فرمودند ان شاء الله بزودی نابودی قطعی اسراییل به وقوع خواهد پیوست.
و من الله توفیق
نقل قول کردن
+6 #250 سحریار 1389-07-23 22:07
به نقل از عاشق امام:
به نقل از پارسا:
احمدی نژاد در آغوش مادر
زمانی که رئیس جمهور از پلکان هواپیما پایین آمد و ناگاه چشم او به چهره مادر سالخورده اش روشن شد که با وجود کسالت خود را به مهرآباد رسانده بود. لحظه آرام گرفتن فرزند پر افتخار در آغوش گرم مادر…


باید دست این مادر را بوسید بخاطر گلی که پرورش داده و چه خوب
پروریده @};-
بغل بغل گل تقدیم تو باد مادر احمدی نژاد @};-


سلام
البته مادردکتر حقیقتابرگردن ما حق دارند برای این وجودنورانی که پرورش داده اند اما این عکس ، مربوط به دیشب نبود . دیشب برنامه ای درسالن نبود .ازنشانه ای که در دست اون خانوم پیراست معلوم می شود که این مراسم اعطای نشان افتخاربه مادران شهید است و این خانوم مسن هم یکی ازمادران شهداپرافتخار هستند که به علت کهولت سن امکان بلند شدن از روی صندلی ندارند .
نقل قول کردن
0 #249 مجید رابعی 1389-07-23 22:01
به نقل از مجتبی:

به نقل از مجید رابعی:
پیشا پیش از مشهد ولادت آقا امام رضا(ع) رو به همتون تبریک میگم.
یه سوأل داشتم:

این درسته که وقتی آقا امام مهدی(ع) ظهور کنند،(انشاالله به زودی زود) هیچ علیل و مریضی روی زمین باقی نمی مونه؟


این سوال خیلی ساده است، و جوابشو همه می داند
بله دیگه، حتی به روایت 14 معصوم در زمان عصر ظهور یک فقیری پیدا نخواهد شد، تمام زندگی مردم به دست امام زمان (عجل تعالی فرجهم [-O ) غنی خواهد بود
به نظر من جوانانی که بیکارند هر ماهی حقوق می گیرند:D :-


اولا": من از شما نپرسیدم از آقای علی اصغر پرسیدم
دوما": مثل اینکه شما مشکل 2 زاری دارین!
من گفتم مریض و علیل (.مریض شفا پیدا میکنه.نگفتم فقیر)
منظورم این بود که آیا حدیثی با این مذمون که لحظه ظهور همه مریض ها شفا پیدا میکنند، داریم یا نه؟

ثالثا":(بابت جمله آخر: [-O ) غنی خواهد بود
به نظر من جوانانی که بیکارند هر ماهی حقوق می گیرند:D )
منظور ؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد