رایحه ظهور

×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 77

رويارويي خط هاشميسم با تفكر انقلابي در عرصه مهدويت(جوابيه + افشاگري) (قسمت اول)

تفكري تماميت خواه و مدعي سالهاست كه بر عرصه مهدويت چمبره زده و تلاش دارد كه با بزرگنمايي ، خود را سرمدار و پيش رو اين عرصه مهم نشان دهد ، اين موضوع وقتي حساس مي شود كه بدانيم ولايت گريزي و بي تفاوتي نسبت به حضور و نظرات ولي فقيه از مشخصات بارز و  روشن  اين جريان است كه به اسناد و مدارك كافي اثبات خواهد شد ، در واقع اين جريان با امكانات وسيع و تريبونهاي متعددي كه در اختيار دارد سعي نموده است با شاخص نمودن خود ، نوعي مهدويت بي ولايت را ترويج نمايد.

 

» ابتدای نظرات (327)

 

اين جريان كه به حق مي توان آن را خط هاشميسم در عرصه مهدويت خواند چندي است كه هجمه اي سنگين جهت تخريب گروه مبشران ظهور كه به شدت قائل به ولائي كردن عرصه مهدويت مي باشد ، آغاز نموده است غافل از آنكه بصيرت عميق جوانان انقلابي به سرعت چهره آنان را افشاء نموده و با افتادن نقاب و آشكار شدن چهره قبيح ولايت گريزي ديگر جايگاهي در ميان جامعه ولائي نخواهند داشت.

 

بسم الله الرحمن الرحيم

ان موعدهم الصبح ، اليس الصبح بقريب

جريان انقلابي تا مدتها در برابر تخريبهاي مكرر اين گروه صبر پيشه كرد و بر اتحاد و يكدلي پاي فشرد ، اما با شدت گرفتن هجمه ديگر اين صبر روا نبود ، گويا بايد در اين آستانه ظهور حقيقت و باطن هر گروهي آشكار كرد.

ما در قسمت اول مقاله افشاگري خط انحراف در عرصه مهدويت ، ابتدا ضمن مقدمه اي كوتاه ، جوابيه مصاحبه و هجمه ناشايست موسسه موعود را ارائه كرده و نمونه اي فاحش از انحرافات ياد شده را با اسناد و ادله نشان خواهيم داد ، در قسمت دوم مقاله كه در روزهاي آتي ارائه خواهد شد ، انحراف غيرقابل قبول ولايت گريزي و تلاش عمدي يا سهوي براي زدودن ولايت از عرصه مهدويت با اسناد و دلايل گوناگون افشاء خواهد شد.


هجوم خط هاشميسم و صبر انقلابي مبشران ظهور

متاسفانه بعد از تخريب ناشايست گروه مبشران ظهور در مصاحبه آقاي سروستاني با راديو معارف و كنار هم قرار دادن مصداق شناسي هاي دقيق و علمي اين گروه فعال ولايي(كه كليات بسياري از آنها از طريق محققان ديگر نيز بارها مطرح شده است) با گروههاي وهابي و صهيونيستي ، ما ضمن يادداشتي محترمانه گلايه دوستانه خود را از اين عمل نابخردانه بيان كرده و خواستار جبران اين غفلت صورت گرفته شديم اما با كمال تاسف نه تنها اين رويه ناصواب اصلاح نگرديد كه مجدداً بارها از جانب ايشان تكرار شد تا اينكه در جمعه گذشته در يك روز دو مصاحبه از ايشان در راديو معارف پخش گرديد كه به گمان خود مي خواست اين راه نوراني را تخريب نمايد .
در اقدامي ديگر طي يك مصاحبه سفارشي ، يكي از مسئولين اصلي موسسه موعود بعنوان كسي كه 12 سال است مورد مصاحبه قرار نگرفته است با درهم آميختن حق و باطل و جوسازي نادرست تخريبات قبلي را كامل كرد.

http://u313.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=536:1389-05-26-06-14-38&catid=77:1389-04-03-20-24-30

متن سخنراني آقاي سروستاني در راديو معارف در تخريب گروه مبشران و فعاليتهايش ، جالب است كه آقاي سروستاني در اين سخنراني گروه فرهنگي مبشران ظهور را چند جوان كه به چند روايت نگاه كرده اند مي نامد!! كه بايد پرسيد آيا فعاليت چند جوان شما را اينگونه نگران كرده است يا اقبال گسترده منتظران امام زمان(عج) به مصداق يابي هاي دقيق و مستند همراه با دلائلي محكم عقلي كه منطبق بر واقعيات موجود جامعه و جهان نيز مي باشد ، عامل اين همجه سنگين  و تخريب دور از انتظار بوده است!

http://mouood.org/content/view/11173/3/

متن مصاحبه سفارشي- تخريبي آقاي مطهري نيا از دست اندركاران موسسه موعود با سايت موعود


ما در ابتدا با درك اختلافات موجود بين گروه مبشران و موسسه موعود تلاش داشتيم تا با حفظ وحدت و در پيش گرفتن صبر به فعاليت خود ادامه دهيم و بارها نيز اين مسئله را مورد تاكيد قرار داديم ولي ظاهراً افرادي كه خود را مالك علي الاطلاق عرصه مهدويت مي دانند نتوانستند اقبال گسترده فعالين مهدوي در كوتاه مدت به گروه مبشران را ببينند و تلاش كردند با چنگ زدن بر چهره نوراني گروه فرهنگي مبشران ظهور و شكستن موج مقدس بشارت ظهور به گمان خود جلوي اين روند مقدس را بگيرند اما چراغي را كه ايزد برفروزد ...

بايكوت ولي امر مسلمين در موسسه موعود در اولين نگاه!

ما در مقاله بعدي به لطف خدا نشان خواهيم داد كه تفكر حاكم بر موسسه موعود همان خط منحرف هاشميسم بوده و تا چه اندازه با تفكر بسيجي و انقلابي نظام تفاوت دارد ، تفكري كه مدتهاست تلاش مي كند با بزرگ كردن و تمركز افراطي بر دشمنان و نقشه هاي آنان ، عمداً يا سهواً اصلي ترين ركن ركين انقلاب يعني ولايت فقيه را مغفول گذاشته و عدم پيوند مهدويت و ولايت فقيه  و وجود نوعي گسست ميان اين دو مقوله را القاء كند.(هرچند ما رصد و اطلاع از آخرين طرح ها و برنامه هاي دشمنان را لازم مي دانيم ، اما به قدر معقول و البته نه به قيمت كنار گذاشتن اصلي ترين ركن بحث مهدويت يعني ولايت فقيه)

نيم نگاهي به آرشيو مقالات موعود كه بيش از هزاران مقاله است نشان مي دهد كه تعداد مقالاتي كه مستقيم و غير مستقيم موضوع ولايت فقيه و فرمايشات نائب امام زمان(عج) را شامل مي شود ، حتي از انگشتان يك دست هم كمتر بوده در حد صفر مي باشد. به عبارت ديگر اصلي ترين ركن مهدويت در سايت و موسسه موعود همچون رسانه هاي غربي در يك بايكوت خبري محض به سر مي برد و اين مسئله اصلي ترين خصوصيت تفكر هاشميسم است.

http://mouood.org/content/section/2/3/

و بدين سان است كه نگاهي كوتاه به سابقه موسسه موعود و مقالات منتشر شده بر روي سايت اين موسسه به وضوح اين مصيبت بزرگ را نشان مي دهد ، زماني كه در ميان هزاران مقاله موعود همچون رسانه هاي غربي ، نائب امام زمان(عج) در يك بايكوت خبري نزديك به كامل قرار گرفته و مطلقا توجهي به نظرات معظم له در عرصه مهدويت وجود ندارد گويي ولايت فقيه و مهدويت دو بحث جداگانه و يا متضاد بوده و يا اصولاً حوزه مهدويت آنقدر بي ارزش است كه ولي امر مسلمين هيچ نظر و طرحي نداشته باشند ، در حالي كه  با بزرگنمايي بيش از حد دشمن ، تمام سرمايه ذهني و فكري مخاطبان بر روي دشمن خرج شده و چيزي براي توجه به بحثهاي مهمتري چون حضور ولايت در مهدويت و نظرات مهم معظم له در اين عرصه باقي نمي ماند .

ما به لطف خدا با اسناد و مدارك كافي و همچنين دلايل روشن در مقاله بعدي پرده از انحراف بزرگ موسسه موعود برخواهيم داشت  تا ثابت شود كه مقابله و ستيز با خط ولايي بشارت ظهور داراي چه پشتوانه و دلايل تاسف باري است اما در اين مقاله نگاهي روشنگرانه و گذرا به  مصاحبه سفارشي - تخريبي اخير سايت موعود خواهيم داشت تا مشخص شود ميزان استحكام سخن و صداقت اين مدعيان دروغين تا چه اندازه است.

مصاحبه سفارشي - تخريبي سايت موعود با يكي از دست اندركاران اصلي خود ، به تار و مخدوش كردن لوگوي گروه مبشران ظهور در اين مصاحبه دقت فرماييد.

جوابيه گروه مبشران ظهور به مصاحبه اي سفارشي

در مقدمه مصاحبه ، دست اندركاران موعود در حركتي ناشايست با آوردن حديثي كه بيان مي كند از دست دادن دين در آخرالزمان چقدر راحت است ، و لزوم رصد اجتماعي گروههاي مهدوي و اتخاذ سياست پيشگيري و درمان  توسط صاحبان عرصه مهدويت در كنار لوگوي تار و مخدوش شده گروه فرهنگي مبشران ظهور ، به خواننده خود چنين القاء مي كند كه مصداق روشن توصيفات ذكر شده و گروه منحرف كه بايد پيشگيري و درمان شود همين گروه مي باشد! كه انشالله در جاي خودش به آن خواهيم پرداخت و نشان خواهيم داد كه انحراف در خط فكري يعني چه و شامل كدام گروه مي گردد.

در ابتداي مقاله به وضوح تلاش مي شود كه آقاي مطهري نيا بعنوان كارشناس خبره و فردي مطلع معرفي گردد همچنانكه خود ايشان هم تلاش دارد اين مسئله را برجسته كند ، اما دقت در مصاحبه و همچنين مرور فرازهاي مختلف آن نشان ميدهد كه هرچند ايشان در برخي حوزه ها داراي نظر است اما خواسته يا ناخواسته در برخي مسائل اشتباهات كوچك و بزرگي دارد كه در يك مورد اشتباهي فاحش است كه ممكن است ناشي از همان تفكر منحرف موجود در موسسه موعود نشات گرفته باشد.

در ادامه مصاحبه ابتدا سابقه آقاي مطهري نيا به خوبي برجسته مي شود  تا ذهن مخاطب تحت تاثير قرار بگيرد و البته رابطه او با موسسه موعود در حد همكاري با تحريريه بيان مي گردد اما در قسمتهاي بعدي مشخص مي شود كه ايشان از تصميم گيران اصلي موسسه و سايت موعود است :
لیکن تمام تلاش بر این است که مطلب در اسرع وقت و بهترین زمان ممکن البته با تمام محدودیتهایی که از حیث نیرو و امکانات و.... داریم به دست مخاطب برسد...
ثانیا اینکه چرا مطالب سایت دوستان را نقل نکردیم!....

در قسمتهاي بعدي كه ظاهراً نقش پوشش براي هجمه به مبشران را بازي مي كند ، مطالب خوبي در مورد نشانه هاي ظهور مطرح مي شود كه هرچند داراي نقد است اما از آن مي گذريم تا به قسمتهاي مهمتر برسيم.
در فراز ديگري آقاي مطهري نيا مصداق شناسي را مجاز مي داند به شرطها و شروطها غافل از اينكه مسئول موسسه موعود در مصاحبه اي راديويي اساسا آن را مردود شمرده و به حرمت داشتن مصداق شناسي فتوا صادر كرده است

در ادامه بحث تعداد احاديث مهدوي و تعداد احاديث نشانه ظهور ، دست مايه اي مي شود براي علمي نبودن حرف مبشران در حاليكه هر محقق منصف مهدويت با اندك تاملي به اشتباه بودن ادعاي آقاي مطهري و همچنين نتجيه گيري ناقص او پي مي برد.
آيا وجود حداقل 2000 و حداكثر 2000 و اندي حديث در مورد نشانه هاي ظهور  و همچنين بيش از 6000 حديث حوزه مهدويت براي عبارت " هزاران حديث "  كه از طرف نويسندگان مبشران به كار رفته است كفايت نمي كند ، مطلب كاملاً روشن است و ظاهرا آقاي مطهري از هيچ فرصتي حتي نادرست براي هجمه چشم پوشي نمي نمايد.

در فراز ديگري آقاي مطهري نيا در جواب سئوال امكان همسويي گروههاي داخلي و ولايي(يعني همان گروه مبشران) با دشمن اين مسئله را تاييد كرده و با شايعه سست ديده شدن عكس امام راحل(ره) در ماه و كشف سرنخ اين توطئه يعني اسرائيل! به جنگ مصداق شناسي مي رود :

...ما وقتی برای نشانه های ظهور و شخصیتهای آخرالزمان، مصداق سازی می کنیم دقیقا از همان جنس رفتاری را انجام داده ایم که دشمن می خواسته انجام بدهد. شما وقتی می گویید فلانی قطعا همان سید یا فرمانده عصر ظهور است مثل این است که بگویید چهره امام در ماه دیده شده چون هر دوی اینها مصداق قول سدید نیست و اسلام و اهل بیت علیهم السلام هرگز چنین رفتاری را تایید نمی کنند...

جالب است كه آقاي مطهري نيا مصداق يابي محققين شيعي را خواست دشمن مي داند! و اين دقيقا تفكر جناب سروستاني است كه تلاش دارد القاء كند سيدخراساني بودن مقام معظم رهبري(مدظله) تفكر سيا و موساد  و احتمالاً توطئه آنهاست!!

عملكرد مشكوك و سئوال برانگيز آقاي سروستاني در قضيه سيدخراساني بودن امام خامنه اي(مدظله)

ايشان در حالي كه در مصاحبه راديويي مصداق يابي گروه مبشران را در كنار گروههاي وهابي و صهيونيستي قرار مي دهد ، و همچنين در قضيه مصداق شناسي سيدخراساني اظهار نظري نمي كند و در برابر گروههاي منحرفي مانند تنكابني كه سيد خراساني را از چيني مي داند و سيد حسن ابطحي كه خودش را بعنوان سيدخراساني تبليغ مي كند سكوت مي نمايد ،  در اظهار نظري عجيب سيد خراساني بودن مقام معظم رهبري را اعتقاد سيا و موساد مي داند ، و البته ديديم كه آقاي مطهري هم مصداق يابي را خواست دشمن دانستند! آيا همه اينها مي تواند اتفاقي باشد؟! ما در قضيه عملكرد موسسه موعود در برابر قضيه سيدخراساني امام خامنه اي(مدظله) به تشريح كامل اين مسئله خواهيم پرداخت و پرده از مسائل تاسف آوري برخواهيم داشت!

ما انشاالله بطور مفصل در مقاله بعدي با دلايل و مدارك بسيار ثابت خواهيم كرد كه موسسه موعود  در برابر خطوط انحرافي در قضيه سيدخراساني نه تنها سكوت محض اختيار مي كند كه گاهاً تاييد ضمني و تمجيدي را نيز چاشني كار مي نمايد در حالي كه در بحث سيدخراساني بودن مقام معظم رهبري(عج) دست اندركاران موعود به شدت واكنش نشان داده و غيرمستقيم آن را توطئه سيا و موساد براي آغاز جنگهاي بزرگ مي دانند!
البته جناب آقاي مطهري نيا توضيح نمي دهد صدها صفحه دلايل و مستندات و روايات معتبر سايت " ظهور بسيار نزديك است " چه نسبتي با يك شايعه عوام الناس دارد و ايشان بعنوان يك محقق چگونه و با ميزاني هر دو را به يك چوب مي راند!

جالب اينجاست كه آقاي مطهري نيا هراس دارد تا از كلمه كامل " سيدخراساني " استفاده نمايد و بطور غير  مرسومي لفظ " سيد "  را به كار مي برد!

... شما وقتی می گویید فلانی قطعا همان سید یا فرمانده عصر ظهور است ...

در بخش ديگري از مصاحبه  آقاي مطهري نيا در ذكر موارد مصداق يابي هاي اشتباه ، در مخلوط كردن مسائل درست و نادرست سنگ تمام مي گذارد و حتي بسياري از مصاديق احتمالي را نيز بعنوان مصاديق اشتباه برمي شمرد.

در مورد مصداق پرچم هاي سياه ، آقاي مطهري نيا يك ادعاي بدون سند فلان عالم در مورد مصداق بودن دولت عباسيان و صفويان را در كنار دهها صفحه سند و مدرك مصداق بودن انقلاب اسلامي براي پرچم هاي سياه(كه اعتقاد بسياري از محققين بزرگ از جمله علامه كوراني و عرفاي بنام است) قرار مي دهد  و البته هر دو را نادرست مي داند!

تاسف بار است كه اين كارشناس محترم حتي بسياري از مصاديق را كه هنوز اطميناني براي نادرست بودن آنها نيز وجود ندارد و در حد احتمال مطرح است را به چوب تكذيب مي راند و همه را نادرست مي خواند!!

سيديماني بودن سيد حسن نصرالله ، سفياني بودن پادشاه اردن ، شعيب بودن احمدي نژاد ، سيد حسني بودن آيت الله حكيم و ... قابل تاسف است كه يكي از مواردي كه اشتباه شمرده مي شمرد نيز سيدخراساني بودن امام خامنه اي(مدظله) است در حالي كه حداقل بايد گذشت زمان درست يا نادرست بودن اين مطلب را مشخص نمايد ، موعود از اينك علم نادرست بودن اين مصداق را برمي دارد در حالي كه در برابر مصاديق دروغ و كذب سيدخراساني سكوت نموده است.

مصداق شناسي براي ديگران حرام است و براي شما ؟؟!!

جالب است كه آقاي مطهري نيا از افراد و مراكز همسو با موعود كه در بحث مصداق ناشي فعال بوده اند ، حتي  نامي هم نمي برد در حالي كه مثلا  مصداق بودن رضاشاه براي خروج مردي از قزوين ، مصداق بودن امام خميني (ره) براي خروج مردي از قم ، مصداق بودن پادشاه اردن براي سفياني ، مصداق بودن فراماسوني براي دجال و ... در سايت وعده صادق و وبلاگ آخرالزمان و ظهور مهدي(عج) و حتي سايت موعود نيز درج شده است(فراماسونري دجال) ، گويي در اين ميان از نگاه ايشان فقط ديگران اشتباه كرده و بايد تخريب شوند و ايشان و همفكرانشان حتي اگر اين مصاديق را هم منتشر كرده باشند ، حرجي بر ايشان نيست!

در فراز بعدي ايشان با نقل قول از عالمي ، فكر فلان فرد مبني بر نزديك بودن ظهور به خاطر فراگير شدن ظلم و فساد را در كنار هزاران صفحه مستندات قوي و دلائل متقن روايي عقلي مبني بر نزديك بودن ظهور را در كنار هم قرار مي دهد و القاء مي كند كه چون فكر فلان عالم در صدها سال پيش اشتباه است پس حرف اينها هم اشتباه و انحراف است!

در بخش ديگري بشارت يك عالم مبني بر نزديك بودن ظهور به جمعي از دانشجويان و عدم تحقق آن و بي دين شدن اين دانشجواين ذكر شده اسا كه كاملا مشخص است در اين مطلب بزرگنمايي غير قابل باوري انجام شده استتا براي مقصود اصلي در قسمتهاي بعدي كه همان هجمه باشد آتش تهيه فراهم گردد  ، بزرگنمايي انحراف عده اي از قشر فكور دانشجو از بشارت ظهور يك فرد و بي دين شدن آنها ! كه البته همه اين بي دين شدن ها به حساب بشارت ظهور اشتباه گذاشته مي شود تا فاجعه بزرگي را به ذهن مخاطب القاء كند. باور اين بي دين شدن افراد با يك سخن در مورد ابله ترين افراد هم سخت است چه رسد به قشر متفكر دانشجو كه اصولا مطالب را به راحتي قبول نمي كند مگر اينكه به درستي آن را با دلايل مختلف يقين كند.

در بخش ديگري  اجتناب از مورد خنده و تمسخر گمراهان قرار گرفتن را دليلي بر سكوت در موضع مصداق شناسي مي داند و با اين حساب " بعثت نبي گرامي اسلام با آن همه تمسخر و توهين كافران با تفكر ايشان از اساس اشتباه است! و البته مصداق قول سديد را هم ايشان بايد تعيين نمايند.

در فراز ديگري بعد از ايكنه آقاي مطهري نيا بعد از سفسطه گر ، تخيلي و تحريف گر خواندن مبشران ظهور و آنها را براي نشستن در آتش دوزخ فرا مي خواند ، به ذكر اشكالات چندگانه مي پردازد :

- تهمت توقيت با ذكر روايت 72 ماه شعيب كه ما آن را رد مي كنيم چون حتي اگر به احتمال قريب به يقين ما احمدي نژاد را شعيب بدانيم ، به صورت قطعي نمي توان مبدئي براي آغاز حركت او تعيين كرد كه در اين صورت و با مبهم بودن مبدا ، توقيت دقيقي صورت نخواهد گرفت هرچند محدوده زمان مشخص به دست مي آيد كه مورد قبول است و البته  مسبوق به سابقه بوده و مويدش همان محدوده زماني است كه آيت الله بهجت در بشارت بزرگشان تعيين فرموده اند كه پيرها هم ظهور را خواهند ديد.

مسئله جالبي كه وجود دارد اين است كه آقاي مطهري نيا به طور ضمني حتي حضور دكتر احمدي نژاد در دهه 70 در ايران را عاملي براي شعيب نبودن وي قلمداد مي كند چون روايت 72 ماه را تكذيب مي نمايد و ناخودآگاه اين فكر را القاء مي نمايد كه شعيب بايد كسي باشد كه يا گمنام محض باشد و يا در ايران زندگي نكرده باشد ، همان تفكر منحرف سيد تنكابني كه شعيب را از افغانستان مي داند! :

" بهترین آغاز برای اقدامات در راستای اصول گرایی و عرضه شعار عدالت و امثال آن در سطح مطرح در کل کشور از همان دوره شهرداری ایشان شروع شد جز اینکه دوستان دوره های خدمات پیشین ریاست جمهور در اردبیل و تهران را بخواهند نادیده بگیرند"

اعتقاد منحرف و مشكوك سليمان تنكابني كه شعيب بن صالح را از افغانستان مي داند ، عجيب است كه آقاي مطهري نيا كه اين محقق منحرف را بسیار مورد تعريف و تمجيد قرار مي دهد نيز حضور احمدي نژاد در دهه 70 را به طور ضمني ناقض شعيب بودن او مي داند و به نوعي اعتقاد دارد كه شعيب گمنام بوده و يا از خارج از ايران وارد خواهد شد! آيا اين تشابهات فكري مي تواند تصادفي باشد؟!

در پرداختن به اشكالات ديگر، آقاي مطهري نيا يا عقيده گروه مبشران را درست نفهميده است و يا به عمد به خاطر كم بودن مدرك دست به تحريف مي زند ، بنده به عنوان مسئول مبشران درباره اين موضوعات يعني پادشاه عربستان و بداء بارها نظرم را اعلام نموده ام ، در مدت زمان ميان مرگ عبدالله تا ظهور زمان خاصي را نمي توان تعيين كرد ،

امام صادق(ع) طي حديثي مي :

... حکومت های چند ساله پایان یافته و تبدیل به حکومت چند ماهه و چند روزه شود...

و ما جز این چيزي نگفته ايم و اين مطلب كذب محض است يا در مورد مسئله بداء ، آقاي مطهري نيا به گونه اي صحبت مي كنند كه گويي تنها خود ايشان از بداء خبر دارند. ما اعتقاد داريم خداي ناكرده ممكن است بر اثر سستي و كوتاهي شيعيان و به هم خوردن صفوف متحد آنها بداء رخ دهد هرچند به دلايل گوناگون و همچنين با استخراج نظرات نائب امام زمان(عج) در اين مورد اعتقاد داريم حتي اگر بدائي رخ دهد ، كوتاه مدت بوده و اين شرايط ايده آل براي ظهور به لطف خدا از بين نرفته و براي بلند مدت بدائي رخ نخواهد داد ، كه اين مطلب از بيانات مختلف امام خامنه اي مخصوصا اين فرمايش ايشان استخراج مي شود :

من با اطمينان كامل مي گويم :

تحقق كامل وعده الهي (ظهور) براي تمدن نوين اسلامي در راه است. پيام حج 87

از آقاي مطهري نيا انتظار داريم تا در خواندن مطالب دقت كنند تا به قصد يا عمد عقايد ديگران مورد تحريف قرار نگيرد.
در بحث سفسطه ، واقعا به ايشان تبريك مي گوييم چه زيبا عملاً معناي سفسطه را به خوانندگان آگاه نشان مي دهند

جواب سفسطه هاي آقاي مطهري نيا :

1- ما علاوه بر تطبيق نشانه هاي روايي شعيب ، دلايل عقلي را نيز در نظر مي گيريم ، اين مسئله در مورد تمام مصاديق نيز صدق مي كند.

2- در مورد انطباق نشانه هاي كلي و عمومي ياران امام زمان(عج) در آيات و روايات در مورد احمدي نژاد ، برخلاف گفته آقاي مطهري نيا ما اين ويژگيها را در ايشان منحصر نكرده و در عنوان ذكر كرده ايم كه صفات عمومي ياران امام زمان(عج).

http://u313.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=507:1389-05-04-22-44-30&catid=3:main

3- در موردي ديگري ايشان طرح بحث سكوت مقام معظم رهبري(مدظله) در برابر خطاب سيد خراساني را نيز سفسطه ميداند ، و سكوت ايشان را دليل عدم تاييد ايشان مي شمارند! آيا ايشان يادشان رفته است كه آقا در برابر عبارت "علي زمان " كه همه مي دانستند تشبيه و استعاره است ، چه موضعي گرفتند و چگونه انكار كردند ، حال سكوت ايشان در برابر  مورد خطاب قرار گرفتن با عبارت سيدخراساني آيا مهمتر نيست؟ آيا اين مسئله در صورت اشتباه بودن نمي تواند انحرافات بزرگي را ايجاد كند و آيا معظم له  بعنوان  رهبر جامعه اسلامي و فردي كه بعنوان مصداق سيد خراساني شناخته مي شود ، در صورت نادرست بودن اين بحث ، موظف به جلوگيري از اين انحرافات نيست و اگر چنين نمي كند آْيا دليل بر رضايت ايشان و صحيح دانستن اين بحث و تاييد ضمني نيست؟

وقتى كسانى اسم مبارك اميرالمؤمنين عليه‏السّلام يا اسم مبارك ولىّ‏عصر روحى‏فداه را مى‏آورند، بعد اسم ما را هم دنبالش مى‏آورند، بنده تنم مى‏لرزد. آن حقايق نور مطلق، با ما كه غرق در ظلمتيم، بسيار فاصله دارند.
ما گياه همين فضاى آلوده دنياى امروزيم؛ ما كجا، كمترين و كوچكترين شاگردان آنها كجا؟ ما كجا و قنبرِ آنها كجا؟ ما كجا و آن غلام حبشىِ فداشده در كربلاى امام حسين عليه‏السّلام كجا؟ ما خاك پاى آن غلام هم محسوب نمى‏شويم. اما آنچه كه حقيقت است، اين است كه ما به عنوان مسلمانانى كه راهمان را شناخته‏ايم، تصميم خود را گرفته‏ايم و نيروى خود را براى اين راه گذاشته‏ايم؛ با همه وجود در اين راه حركت مى‏كنيم و ادامه خواهيم داد.

ديدار مقام معظم رهبري(مدظله) با جوانان اصفهان / 12/8/80

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=3092&q=



البته مخالفت موعوديان با بحث سيدخراساني بودن آقا و سكوت در برابر مدعيان دورغين سيدخراساني بسيار عجيب بوده و بحث دامنه داري است كه حقايق بسياري را روشن مي كند و در مقاله بعد بصورت مفصل بدان خواهيم پرداخت.

در فرازهاي بعدي آقاي مطهري همانگونه كه قبلاً هم گفته بود باز به بحث مصداق شناسي حمله مي كند و البته طرح احتمالات و ظن و گمان را با عنوان " تفسير به راي " به سخره مي گيرد در حالي كه مثلا در كتاب عصر ظهور و روزگار رهايي به كرات اين نويسندگان مطرح به مصداق شناسي دست زده و البته در برخورد با برخي حوادث حدس و گمانهايي را مطرح مي كنند ، البته با ذكر حدس و گمان بودن و نه بيشتر كه ما هم اين اصل را در موارد مورد اشاره رعايت كرده ايم. اما! پازل تخريب بايد به نوعي پر شود هرچند با كذب و تحريف! :

" ثانیا در تطبیقها اشکال، سفسطه، تحیل و تفسیر به رای بسیار خودنمایی می کند به نحوی که چاره ای نیست جز اینکه از واژه مصداق سازی استفاده کنیم. این را هم یاد آور شوم در روایات به اهل تفسیر به رای یا تحریف معنوی اخطار شده ...

عصر ظهور / علامه كوراني/ جلالي / چاپ و نشر بين الملل/ ص 118

عصر ظهور / علامه كوراني/ جلالي / چاپ و نشر بين الملل/ ص 271

همانگونه كه ملاحظه مي كنيد علامه كوراني بارها در كتاب پرمحتوي عصر ظهور از حدس و ظن يا همان فرضيه براي كشف حقيقت و تحليل روايات استفاده مي كند كه اين مسئله به عنوان يك مسئله پذيرفته شده در ميان محققين در حوزه مهدويت است البته فرضيه يا همان حدس و گمان بايد مويد به برخي نشانه هاي و زمينه هاي صدق و درستي باشد.

در پايان موعود با ذكر چند مثال ! با طرح ادعايي مضحك خود را از پيشتازان بشارت ظهور! مي داند ، كه بايد گفت : قرآن بدين نمط كه خواني ، ببري آبروي مسلماني
اگر بشارت ظهورتان اين است واي به حال ...
اين همه تخريب گروه مبشران ظهور ، اين همه زير سئوال بردن تمام مصاديق قديم و جديد ، اين همه آيه ياس و نااميدي خواندن!
اصلاً يك سئوال ساده ، موعوديان كه مصداق يابي را نادرست مي دانند بر طبق كدام دليل و نشانه و مصداق مي خواهند بشارت ظهور بدهند؟!

با اين توصيفات و اين تخريب و هجمه بر عليه موج بشارت ظهور ما هم فكر مي كنيم به راستي موسسه موعود از پيشتازان بشارت باشد البته بشارت وقوع بداء براي آنانكه از ظهور مي هراسند!

موسسه پيشتاز! در بشارت ظهور حتي از روزناهاي خبري نيز عقب تر است!

 

16 شعبان 87 - انعكاس بشارت بزرگ امام خامنه اي(مدظله) در مورد نزديكي ظهور در روزنامه كيهان و انتشار مقاله بشارت بخش " خبري آمد خبري در راه است " توسط حسين شريعتمداري در همين نسخه و البته سكوت محض موسسه و سايت موعود!

انعكاس بشارت مهم امام خامنه اي(مدظله) در نزديك بوذن ظهور در روزنامه قدس پيام به كنگره حج 87

جالب است كه اين بشارتهاي بزرگ نائب امام زمان(عج) در موسسه موعود با سانسور كامل مواجه مي شود و نه تنها هيچ تحليل و تفسيري بر آن صورت نمي گيرد كه حتي در حد يك خبر نيز درج نمي شود ، در حالي است كه روزنامه هايي كه انتظار چنداني در عرصه مهدويت از انها نيست  به اين زيبايي و وضوح به انعكاس پيام هاي بشارت بخش مقام معظم رهبري(مدظله) مي پردازند ، جاي تعجب و ترديد فراوان است چرا اين مسئله بسيار مهم در موسسه اي كه خود را بعنوان يكي از اصلي ترين موسسات مهدويت تبليغ مي كند حتي از لحاظ خبري نيز در بايكوت محض قرار مي گيرد!

آغاز تخريب موج بشارت ظهور در موسسه موعود و همفكرانش

اندك زماني پس از برخواستن موج بشارت ظهور

نشريه بشارت ظهور كه توزيع در نمازجمعه تهران ، توسط سايت موعود ، روزنامه هاي جمهوري اسلامي و روزنامه ها و سايتهاي ضددولت مكتبي بعنوان فعاليت گسترده انجمن حجتيه! در نماز جمعه تهران مورد تخريب قرار گرفت!

در سال 87 كه با بشارتهاي بزرگ امام خامنه اي(مدظله) در نيمه شعبان ، عيد فطر ، پيام ساليانه به كنگره حج ، بشارت سيد حسن نصرالله در روز قدس ، بشارتهاي مكرر دکتر احمدي نژاد و ... موج بشارت ظهور بزرگي آغاز شد ، موسسه موعود از جمله گروههاي بود كه با چماق " وابسته بودن گروههاي مبشر ظهور به انجمن حجتيه !" در صدد مقابله با اين موج نوراني برآمد ، تصويري كه ملاحظه مي فرماييد صفحه نخست ويژه نامه بشارت ظهور است كه در زمستان 87 در تيراژ 15000 نسخه منتشر و در جمكران و نمازجمعه قم و تهران و اصفهان و ... توزيع گرديد ، جالب است كه بعد از توزيع اين نشريه در نمازجمعه تهران ، صبح شنبه روزنامه جمهوري اسلامي خبر از فعاليت گسترده انجمن حجتيه در نمازجمعه تهران داده و البته موسسه موعود نيز با درج اين خبر (وابسته بودن اين نشريه به انجمن حجتيه) در سايت موعود از قافله مقابله كنندگان با اين موج عقب نماند ، البته بعد از اعتراض ما به اين كار ناشايست سايت موعود و آشكار بودن اين دروغ و تهمت بزرگ ، بعد از چند روز و بي ارزش شدن اين خبر ، ايميلي از سايت موعود به دست ما رسيد كه اين مطلب حذف شد!

نكته غم بار و تاسف آور اين است كه تهمت ناشايست انجمن حجتيه اي بودن از طرف گروهاي سياسي مخالف احمدي نژاد به وي و حاميانش زده شده و توسط گروههايي ديگري چون موعود و روزنامه جمهوري اسلامي انعكاس مي یابد و در حالي كه حتي يك كلمه از بشارتهاي بزرگ منتخب محبوب ملت در موسسه موعود خبر نيست و  از حماسه هاي مهم او در سازمان ملل ، طرح  نام و ياد امام زمان(عج) در اين مكان جهاني و تقابل تاريخي با دجالان و استكبار  در مقابل ديدگان صدها ميليون مخاطب در سراسر جهان كوچكترين خبري منتشر نمي شود ، همزمان با آتش تهيه فتنه گران ، شروع خط تخريب احمدي نژاد در سايت موعود نيز با در نظر گرفتن مطالب  فوق بسيار قابل تامل است.

http://mouood.org/content/view/11126/3/

http://mouood.org/content/view/11135/3/

بايكوت كامل خبري- تحليلي حماسه ها و بشارتهاي بزرگ احمدي نژاد در سازمان ملل در موسسه مهدوي موعود و سايت مربوطه

موسسه موعود در تخريب بشارت ظهور سابقه اي ديرينه دارد!

در صحبتي كه در جلسه اي با موضوعي ديگر در خدمت استاد پناهيان بوديم ، ايشان به اولين سخنراني بشارت بخش خود در حدود سال 76 اشاره فرمودند كه كاست آن دست به دست در ميان مشتاقان ظهور مي گشت و البته خاطره تلخي كه در ذهن ايشان بود اين بود كه همان موقع موعود مقاله اي بر ضد اين سخنراني منتشر كرد! قابل توجه است كه اين روحاني انقلابي كه از برجستگان عرصه مهدويت بوده  و بسياري از سخنرانيهاي مهدوي و بشارتهاي او حتي در مراكز غيرمهدوي و خبري انعكاس مي يابد اما در موسسه مهدوي موعود ظاهراً به خاطر متفاوت بودن خط فكري در بايكوت تقريبا كامل قرار دارد.

تمجيد فراوان كارشناس موعود از يك محقق منحرف(مدني تنكابني)

از اشتباهي فاحش تا خط فكري پنهان !

فاجعه بزرگ و اشتباه فاحشي كه در مصاحبه تخريبي -سفارشي آقاي مطهري نيا وجود دارد طرح نويسنده اي منحط بنام " سيد سليمان مدني تنكابني " در مصاحبه و تمجيد و ستايش فراوان از اوست كه ضمن نشان دادن مفهوم آفت در حوزه مهدويت در نگاه كارشناسان موسسه موعود ، احتمال تاييد اين باصطلاح محقق (با علم به انحرافات او ) وجود دارد و در اين صورت انحرافات بزرگ حاكم بر موسسه موعود را به ذهن متبادر مي كند ،همچنانكه ما در مقاله بعدي با اثبات انحراف ولايت گريزي دست اندركاران موسسه موعود نشان خواهيم داد در حال حاضر احتمال اينكه تفكر حاكم بر موسسه موعود نوعي شباهت پنهان به تفكر سليمان تنكابني داشته باشد ، زياد است ، همچنانكه محققين موعود كه به اذعان خود تمام مطلب اين فرد را در اختيار داشته  و با علم به انحرافات اين فرد  وي را مورد تاييد و تكريم قرار مي دهند و فقط  تنها اشكال موجود در ايشان را بحث توقيت مي دانند!

در اين نوشته كه تعريف و تمجيد اين عضو برجسته موسسه موعود از اين نويسنده معلوم الحال است دقت كنيد :

" نویسنده محترم و توانمندی را در قم می شناسم که با استفاده از مجموع آیات قرآن، روایات، مطالب کتب مقدس سایر ادیان، منابع نجومی و نیز ادبی و پیشگویانه اقوام مختلف و نیز علوم غریبه پیشگوییها و پیش بینیهای قابل توجهی دارد. البته هنوز او را ندیده ام. این طلبه بزرگوار اوایل تابستان سال قبل از حمله آمریکا به عراق مجموعه ای را برای مجله ارسال کرده بود. تقریبا تمام پیش بینی های ایشان حتی زمان حمله درست از آب درآمد. موعود نه قبل از حمله و نه پس از آن هیچ مطلبی در این رابطه از ایشان نیاورد. حجم محاسبات و تحلیلهای این نویسنده به حدی رسید که دید نمی تواند به روزترین اطلاعات را به شکل کتاب به جامعه ارائه کند وبلاگی را راه اندازی کرد و مرتب مطالبش را در آنجا درج می کرد. بخش قابل توجهی از اطلاعات و پیش بینیهای این وبلاگ هم درست از آب درآمد اما این بزرگوار تا آنجا پیش رفت که تاریخ ظهور را هم تعیین کرد و خب همان طور که توقع داشتیم این یکی اشتباه از آب درآمد. وقتی تلفنی علت تعطیل شدن وبلاگ را از ایشان پرسیدم  با حسرت این روایت امام صادق علیه السلام را که در کتاب شریف کافی آمده برایم نقل کرد که:
أَبَى اللَّهُ إِلَّا أَنْ يُخَالِفَ وَقْتَ الْمُوَقِّتِين
خدا نخواهد جز آنكه با وقتى كه وقت‏گذاران تعيين كنند مخالفت كند (پس هر كه براى ظهور آن حضرت وقتى معين كند، واقع و حقيقت و زمانى كه خدا آن حضرت را ظاهر كند بر خلاف آنست)

شما مقایسه کنید وقتی مطالبی با این همه پشتوانه در موعود نمی آید مطالب این سایت که جای خود دارد و هرگز قابل مقایسه با آن نیست."

تعريف و تمجيدهاي كارشناس خبره موعود از عنصري منحرف :

- نویسنده محترم و توانمند

- داراي مستندات قوي براي مطالب خود مانند آيات و روايات و ...

- صاحب پيشگوييها و پيش بيني هاي قابل توجه

- طلبه بزرگوار !

- درست در آمدن تمام پيش بيني هاي او

- حجم بالاي محاسبات و تحليلهاي اين نويسنده

- صاحب مطالبي با اين همه پشتوانه !

(جالب است كه ايشان سايت ظهور بسيار نزديك است با دارا بودن اين همه مستندات و دلايل عقلي كه حتي مخالفان نيز بدان اذعان دارند را قابل مقايسه با مطالب انحرافي اين فرد نمي داند!! كه نشان از اعتقاد كامل و اعتماد راسخ آقاي مطهري نيا به آقاي تنكابني دارد )

گوشه اي از انحرافات فاحش سيد سليمان تنكابني :

1- سيد خراساني از مسلمانان اهل سنت چين قيام خواهد كرد!!

2- شعيب بن صالح از افغانستان قيام خواهد كرد(احتمالا طالبان!)

3- سيد خراساني چيني و شعيب افغانستاني حكومت روحانيون را يكسال قبل از ظهور نابود خواهند كرد!!
و ....

4- تعيين تاريخ دقيق براي بسياري از وقايع ظهور در سال 83!

انطباق قطعي مدني تنكابني بر محقق مورد تمجيد آقاي مطهري نيا

چون يكي از افراد همسو با موسسه موعود انطباق تنكابني را بر محقق مورد نظر آقاي مطهري نيا مورد تشكيك قرار داده است و ممكن است در مطالب بعدي اين موسسه نيز اين مطلب تكرار شود ما به اثبات واضح اين مسئله مي پردازيم كه  روشن شود بدون ذره اي شك و ترديد فرد مورد نظر همين محقق منحرف است.

صفات محقق مورد تمجيد مطهري نيا :

1- اهل قم

2-  استخراج مطالب از مجموع آیات قرآن، روایات، مطالب کتب مقدس سایر ادیان، منابع نجومی و نیز ادبی و پیشگویانه اقوام مختلف و نیز علوم غریبه پیشگوییها و پیش بینیها

3- فعاليت در فضاي اينترنتي

4- تعيين وقت

بررسي انطباق صفات مزكور بر سليمان تنكابني

1- اهل قم

صفحه اول كتاب مژده ظهور(جهان در آستانه ظهور ) به خوبي بيانگر اين مسئله است كه ايشان اهل قم است

کتاب مژده ظهور (جهان در آستانه ظهور )
مولف : سید سلیمان مدنی تنکابنی
ناشر: مولف
محل نشر: قم ؛ چاپخانه منتظران ظهور؛ تیر 1383؛ چاپ اول

قسمت اول كتاب مژده ظهور(جهان در آستانه ظهور)

قسمت دوم كتاب مژده ظهور(جهان در آستانه ظهور)

ذكر يكي بودن كتاب مژده ظهور با جهان در آستانه ظهور در سايت مدني تنكابني

http://pishgooei.persianblog.ir/post/5/

ضمن اينكه بنده در قم با يك واسطه و از طريق فردي به طور كامل ايشان را مي شناسم و البته در سايت طي جدالي چند روزه او را برملا نموده ايم تا جايي كه تفكرش مضحكه كاربران شده بود.

2- استخراج مطالب از مجموع آیات قرآن، روایات، مطالب کتب مقدس سایر ادیان، منابع نجومی و نیز ادبی و پیشگویانه اقوام مختلف و نیز علوم غریبه پیشگوییها و پیش بینیها

پيشگويي هاي كتاب مژده ظهور(جهان در آستانه ظهور)

پيشگويي هاي كتاب مژده ظهور(جهان در آستانه ظهور) بر اساس علم نجوم

پيشگويي هاي كتاب مژده ظهور(جهان در آستانه ظهور) در مورد زمان و چونگي حمله به عراق

مي بينيد كه فهرست مطالب كتاب به طور كامل گوياي اين انطباق است

3- فعاليت در فضاي اينترنتي

آقاي تنكانبي در اينترنت وبلاگي دارند با عنوان : پيشگويي حوادث آخرالزمان!

http://pishgooei.persianblog.ir/

قيام سيدخراساني از چين!! و شعيب بن صالح  از افغانستان !! در اعتقاد تنكابني مدني

اين محقق نادان يا مزدور ادعا مي كند كه از منابع زرتشي! و اسلامي استخراج كرده است كه انقلاب اسلامي ايران يكسال قبل از ظهور نابود خواهد شد!!

http://pishgooei.persianblog.ir/post/65/

اين محقق منحرف در فضاي اينترنتي نيز فعال بود و حتي با سايت ظهور بسيار نزديك است نيز در مقطعي مجادلاتي داشت.

4- تعيين وقت در كتاب مژده ظهور (جهان در آستانه ظهور)

تعيين دقيق! تاريخ خروج دجال ، نابودي اسرائيل در هنگام ظهور و آغاز جنگ جهاني عصر ظهور توسط جناب آقاي سليماني مدني محقق مورد تمجيد و تعريف موسسه موعود!

مي بنيد كه اين محقق نادان يا مزدور با وقاحت تمام بسياري از مطالب رو به خيال خام خود يا با توجه به ماموريت خود تعيين نموده است.

واقعاً داشتن چنين افكار و عقايدي خجالت آور و تاسف بار است و از آن تاسف بار تر تعريف و تمجيد فراوان و شان بالاي او در ميان دست اندركاران موعود است.
جالب اينجاست كه فرد مزبور علاوه بر داشتن اين عقايد انحرافي  نه تنها مانند گروه مبشران ظهور مورد حمله و اتهام زني دست اندركاران موعود قرار نمي گيرد كه بنام طلبه بزگوار و نويسنده محترم و توانمند و صاحب پيشگوييهاي صائب و مسلط بر علوم مختلف و .... به طور كامل مورد ستايش قرار گرفته و در انتها تنها اشكال او توقيت شمرده مي شود!

حال سئوال اين است كه با وجود فعاليت نزديك به 10 ساله اين فرد منحرف در عرصه مهدويت و اطلاع متوليان خودخوانده موعود از چرنديات او ، كدام اخطار و مقاله و درمان و پيشگيري در مورد وي به عمل آمده است؟

چه شده است كه كارشناسان موعود به گفته خودشان در حالي كه تمام مطالب اين محقق منحرف را در اختيار دارند و از اعتقادات مضحك و چرنديات او به خوبي مطلع هستند  نه تنها در طي اين 10 سال هيچ واكنشي به او نشان نداده اند كه باز هم اينگونه او را مورد تمجيد و تكريم قرار داده و انتقادي نمكين در مورد تعيين وقت دارند  درحالي كه اعضاي گروه مبشران ظهور با گروههاي وهابي و صهيونيستي همرديف كرده ، به هر وسيله اي مورد هجمه قرار داده و آنها را از آتش عذاب الهي مي ترسانند ؟!

سكوت موعوديان در برابر منحرفان و ستيز با تفكر انقلابي!

و در حالي كه كمتر از يكسال از فعاليت سايت ظهور بسيار نزديك است و گرون مبشران مي گذرد اين هجمه سنگين تخريب و افتراء در صدا و سيما و سايت و ... چه معنايي مي تواند داشته باشد؟
ظاهراً سيدخراساني چيني براي دست اندركاران موعود مقبول تر از سيدخراساني بودن امام خامنه اي(مدظله) بوده و البته انحراف آن كمتر ! و يا شعيب طالباني دلنشين تر از سردار بزرگ سيد خراساني احمدي نژاد قهرمان كه پشت استكبار و صهيونيستم را با فريادهاي دشمن شكن خود لرزانده است؟؟!!

جالب است كه اين فرد هنوز در فضاي اينترنت به تبليغ عقايد انحرافي خود مي پردازند و البته كارشناسان موعود نيز نه تنها برعليه او جوسازي و تخريب نمي كنند كه آنچنانكه ديديد كليت كار رو تاييد كرده و تنها مشكل او را توقيت مي دانند!
دقت كرديد كه در ابتداي اين مصاحبه در كنار لوگوي تار و مخدوش شده گروه مبشران ظهور ، با ذكر مقدمه به مخاطب القاء مي شود كه بايد از كار گروههاي منحرف اينچنيني پيشگيري كرده و اين ناهنجاريها را درمان كرد!

به راستي چه چيزي مالكان عرصه مهدويت ! را اينچنين وحشت زده كرده و وادار به تخريب و جوسازي نموده است جز اقبال گسترده و جانانه فعالين عرصه مهدويت به اين گروه نوپا به علت مستند و مقبول بودن صحبت هايشان ؟
آيا گروه مبشران با كسب اقبال گسترده قلوب ، حريم هاي انحصاري عده اي را نقض كرده است و توهماتشان را در مالك عرصه مهدويت بودن باطل نموده است كه اينچنين مورد هجمه قرار مي گيرد؟ چون اگر بنا بر موضع گيري در برابر انحراف هم باشد ، چرا امثال  تكابني ها و سيد حسن ابطحي خراساني ها از نصايح و درمانها و بذل توجه و تخريب موعود در امانند ؟

اما يك سئوال ساده در برابر موسسه موعود مطرح است

شما كه طبيبان خودخوانده عرصه مهدويت شده ايد در مقابله فتنه سيدحسن ابطحي خراساني كه در حال گسترش سريع بود چه كرديد جز سكوت تا اينكه دولت مكتبي بساط اين فرقه منحرف را جمع كرد! همان دولتي كه اينك مورد تهاجم ناشايست شما قرار گرفته است!
شما در برابر انحرافات فاحش امثال سيد سليمان تنكابني چه كرديد ؟ جز تاييدي حسابي و اشكالي نمكين؟؟!! كدام مقاله را نوشتيد ؟ كدام افشاگري را كرديد و كدام مصاحبه سفارشي را انجام داديد؟

آيا گروه ولايي مبشران ظهور كه همگي خود را فدائيان ولايت مي دانند از گروههاي ضدولايتي مانند تنكابني ها و ابطحي ها هم منحرف ترند كه بايد اينگونه تخريب شوند ؟ راستي شما به كدام ولايت قائليد ؟ ولايت نائب امام زمان(عج) يا عقل و علم لايزال خودتان؟ ظاهراً مورد دوم صحيح است چون مسئول موسسه موعود در صحبتي خصوصي در حاشيه نمايشگاه كتاب امسال با يكي از اعضاءمبشران كه مشروح آن در مقاله بعدي خواهد آمد ، مي گويد كه ممكن است " ايشان " (مقام معظم رهبري(مدظله) ) هم اشتباه كنند(در مورد سيد خراساني دانستن خودشان) و با اين توصيف جناب ايشان عقل و درايت و البته آينده نگري خود را بالاتر از ولي فقيه نيز مي دانند!

جالب است كه مسئول موسسه موعود براي تخريب فعاليتهاي مبشران حتي حاضر مي شود نظرات خنده داري چون حرمت داشتن مصداق شناسي بدهد چيزي كه حتي عالم محتاطي مانند علامه كوراني نيز نه تنها به آن قائل نيست بلكه بارها در كتاب عصر ظهور بدان مبادرت ورزيده است و حتي در سايت موعود نيز موارد متعدد مصداق شناسي چون مقاله دجال وجود دارد!
حال سئوال اين است چرا دشمني با يك گروه كار شما را به تحريف بديهيات مهدويت چون مصداق شناسي كه دهها حديث بر ضرورت آن وجود دارند ، كشانده است ؟
چرا در برابر سيدخرساني بودن امام خامنه اي(مدظله) به انحاء مختلف در مطالب گوناگون موضع منفي گرفته و غيرمستقيم آن را ترويج مي كنيد ولي در برابر انحرافاتي چون سيدخراساني چيني و يا سيدسحن ابطحي خراساني  مهر سكوت بر لب مي زنيد؟!

سيد حسن ابطحي (پدر ابطحي معاون خاتمي)رئيس فرقه منحرفي كه سيد خراساني بودن خودش را ترويج داده و با موسسه و نشريه خورشيد مكه به طرز خطرناكي در حال رشد بود ، كه با روي كار آمدن دولت مكتبي بساط اين فرقه منحرف برچيده شد ، سكوت محض موسسه موعود در برابر اين فرقه معلوم الحال جاي سئوال بسيار دارد! (ما در بحث بررسي عملكرد موسسه موعود در برابر سيد خراساني بودن امام خامنه اي نگاهي اجمالي به اين فرقه داشته و در آينده نزديك به لطف خدا به طور مفصل پرونده آنها را مورد بررسي قرار خواهيم داد)

آيا انحرافي بالاتر از بي تفاوتي نسبت به ولايت وجود دارد؟!

آيا اينها همان نشانه هاي خطرناك همسويي سهوي يا عمدي با اين گروههاي منحرف نيست؟

آيا همسويي با گروههاي منحرف و سكوت در برابر آنها و پرخاش و هجمه بر گروههاي ولايي نشانه انحراف نيست؟

آيا همسويي با منحرفان و تعريف و تمجيد آنها و اتخاذ موضع سكوت در قبال آنها و همجه سنگين و تخريب گروههاي فعال ولايي انحراف نيست ؟

آيا بي اعتنايي به نظرات ولايت فقيه در عرصه مهدويت و ترويج مهدويتي بي ولايت و ولايت گريزي انحراف نيست؟!

اگر اينها انحراف نيست پس انحراف چيست؟!

ما در قسمت دوم مقاله افشاگري خط انحرف بزرگ در موسسه موعود با اسناد و مدارك ثابت كه خط فكري كنوني موسسه موعود همان خط فكري هاشميسم است ، انطباق نشانه هاي متعدد دو جريان فكري بر همديگر اين فرضيه را به طور كامل ثابت خواهد نمود.

ما هرچند از ابتدا مايل به تقابل و رويارويي نبوديم ولي اينك كه اينگونه با تريبونهاي مختلف مورد هجمه قرار گرفته اين هجمه را به فال نيك گرفته و با تمام توان و شجاعت و شهامت يك بار براي هميشه اين خط فكري منحط را رسوا خواهيم كرد و يقيناً تفكر خودمحور و ولايت گريز هاشمي آن قدر در جامعه ما منفور است كه مردم بيدار ما با درك كوچكترين نشانه اي از اين تفكر در فرد يا گروهي از وي در برابر او موضع مي گيرند ، به يقين با فروريختن پايه هاي اقتدار هاشمي فرصت جولان اين تفكر در جامعه ما به پايان رسيده است و گروههاي همسو نيز همزمان و بزودي زود محو خواهند شد.

..................................................

نكته جالب و قابل توجهي كه وجود دارد اين است كه با وجود اينكه موسسه و سايت موعود بر روي اهميت خود و تعداد مخاطبانش بزرگنمايي مي كند و نزديك به يك هفته است كه مصاحبه مذكور و آدرس سايت ما را كه به عقيده آنها انحراف مي باشد را بر روي صفحه اول خود قرار داده است ، اما به جز  يكي دو مورد كامنت اعتراض خوانندگان سايت موعود در اين سايت درج نشده است كه اين مسئله مي تواند بر حكايت از نكات قابل توجهي داشته باشد :

1- تبليغات گسترده سايت موعود مبني بر گستره وسيع خوانندگان خود كذب بوده و بزرگنمايي مي باشد.

2- خوانندگان موعود آنقدر افكارشان درگير نقشه هاي دشمن و فراماسونها و آرماگدون و مطالب اينچنيني شده است كه يا حال اعتراض ندارند يا قدرت تحليل و اطلاع كافي براي اعتراض ندارند كه در هر حال نشان دهنده بي اثر بودن اقدامات چندين ساله موسسه موعود در تربيت خوانندگاني است كه در برابر انحرافات احتمالي سكوت نكنند.

3- خوانندگان موعود با نظر گردانندگان سايت موعود موافق نبوده و با وجود وارد دانستن برخي اشكالات بر سايت " ظهور بسيار نزديك است " مطالب اين سايت آنقدر با دلايل و مستندات مختلف ارائه شده است كه نمي توان به راحتي آن را رد كرد.

- البته ما منكر برخي مقالات ارزشمند و پرمحتوايي كه در سايت و موسسه موعود وجود دارد نيستيم ولي يادمان باشد كه وقتي انحرافي صورت گرفت و سقوطي انجام شد تمام سرمايه ها و كارهاي قابل تقدير از بين خواهد رفت همانند سوابق درخشان طلحه و زبير در صدر اسلام و  هاشمي و منتظري در عصر كنوني.

- ما تا زدودن عرصه مهدويت از تفكر ولايت گريز از پاي نخواهيم نشست ، با فرد خاصي هم خصومت شخصي نداريم ، براي ما ديدن جولان اين تفكر منحرفي كه با منحرفان موضع سكوت يا تاييد دارد و با ولائيان موضع هجمه و تخريب ، سخت است ، ما با تمام هستي خود براي زدودن تفكر منحط هاشمسيم در عرصه مهدويت به پا خواسته ايم و يقيناً در اين راه مقدس از دادن هيچ هزينه اي واهمه نداريم.

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

+5 #327 داود 1391-06-26 15:51
اصلا ببینم
شما که اینقدر به ولایت مداری آقای احمدی نژاد تاکید دارید
چرا حمایت همه جوره ی ایشون از آقای مشایی که انحرافش از مواضع رهبری مشخصه رو نادیده میگیرید لطفا ما رو روشن کنید
نقل قول کردن
+1 #326 میدا 1391-06-26 15:45
با خوندن این مقاله دلم چرکین شد کاش این جور به هم پریدن ها
در فضای مهدویت راه پیدا نمی کرد خواهش می کنم نسبت نا روا به هم ندید مگه حدیثی به این مضمون نشنیدید که برای اشتباه برادرت
یا علتی پیدا کن یا اگر پیدا نکردی علتی بتراش
اگه یکی که تازه وارد این جور سایت ها می شه این مطالب رو بخونه
کلا از همه چی در مورد دین زده می شه
خدا همه ی ما رو ببخشه
نقل قول کردن
0 #325 بنده خدا 1391-06-08 12:22
واقعا خیلی براتون متاسفم که اینقدر به ایت الله ابطحی تهمت می رنید. ایشان کی کجا در چه کتاب و سخنرانیشون خودشون سید خراسانی معرفی کرده اند؟ ایشان طرفدار ولایت فقیه و جمهوری اسلامی بوده اند و می گفتند که مرتد هست کسی که ضد ولایت فقیه باشد. آیا شما تا حالا کتابهای ایشون رو خوانده اید؟ اگر خوانده بودید هیچگاه به خود اجازه نمی دادید که در مورد ایشون اینگونه صحبت کنید. آیا درست هست که به راحتی به این عالم ربانی اینگونه تهمت می زنید؟ ما شما رو به خدا می سپاریم و خداوند مطمئنا جزای این تهمتهای شما را میدهد.
نقل قول کردن
+2 #324 asadi 1391-02-31 18:09
به نظرتون اگه همه ما به جای این افراط ها و تفریط ها، به جای تخریب همدیگه ، به جای پیدا کردن مصداق ها و کارهای دیگه به وظیفه اصلیمون برسیم بهتر نیست ؟؟؟؟؟
وقتی آقا خودشون موافق این جریانات نیستند چرا اینقدر روش اصرار میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟
حتما باید آقای احمدی نژاد رو به کسی وصل کنید تا خیالتون راحت بشه ؟
نقل قول کردن
-1 #323 زکیه 1389-12-23 10:29
سلام
به چه جراتی این جوجه درمورد آیت الله بهجت این حرفهای مفت را زده
یعنی یکی آدم نبوده که اعتراض کنه!
نقل قول کردن
0 #322 دیدار به قیامت 1389-12-15 22:49
خدا بین ما و شما داوری کند انشالله
که خون به دل ما می کنید
خدا لعنتتان کند انشالله.
نقل قول کردن
-3 #321 سروش 1389-10-01 06:58
تا جایی که ما شنیدیم
هاشمی زنده است تا نهضت زنده است .
چون بعدش ملت تیکه پارش می کنن
البته الآن اسلام دست وبالمونو بسته
نقل قول کردن
+2 #320 سيد 1389-09-19 02:55
...ای حسین تودرراه دین باعلی اصغروعالی اكبروقاسمت چه كردی !؟واینان با فرزندانشان درراه دنیا چه كردند!؟

ای خون خدا!ازخداگویان خرما طلب ،نه تنها دل من، كه دل ملتی خون است.توراقربه الی الله شهید كردند واینان نیزبانام انقلاب ودین ، انقلاب ودین راقربانی خودومطامع خود می خواهند...
نقل قول کردن
+1 #319 m.j 1389-09-06 09:29
نوریم که با سپیده می آمیزیم موجیم که با علی به پا می خیزیم

صد بار به عشق رهبری باده ی زهر در کام همه منافقان می ریزیم


jalasemontazeran.blogfa.com/post-453.aspx
نقل قول کردن
-2 #318 غفاری 1389-08-12 23:15
سلام
دوستان عزیز
من ناراحتی و نگرانی تونو درک می کنم
اما فکر نمی کنید همین مشغول شدن به درگیری داخلی خواست دشمن بوده
من از شما به عنوان یک طلبه که چند سالیه در عرصه مهدویت و دشمن شناسی تدریس و تالیف دارم خواهش می کنم هدفتون رو فراموش نکنید و ناخواسته در زمین دشمن با قواعد ساخته دست دشمن بازی نکنید
بهتره مثل دکتر عزیزمون باشید که از سال 84 هزاران تهمت بهشون زدند که در دنیا سابقه نداشته اما به فرموده آقا همت و وقت دولت رو روی خدمت گذاری متمرکز کرده و اگه می خواست جواب بده باید کار و هدف رو تعطیل می کرد
westsun.wordpress.com/
نقل قول کردن
-1 #317 حاج امیر 1389-08-10 21:56
با سلام خدمت مبشران ظهور...
بنده مدیر سایت و تیم ظهور12 هستم...
اصلا رویه کار شما و موسسه موعود درست نبود بسیار اشتباه عمل کردید ابتدا از آنها گله دارم که چرا در مقالات و گفتگوهای خود از شما غیر مستقیم نام برده اند از شما هم گله دارم که مسئله را شخصی کردید اما دوستان ما در موعود بهتر بودمقاله ای درباره نقد مقالات شما میدادند که اصلاح کنید ام اطرح اینجور مسائل اصلا درست نیست ...
درباره سید خراسانی بودن هم به ذکر یک روایت بسنده میکنم...
استاد پناهیان در یکی از سخنرانی هایش میفرمایند : بنده از فکر کنم 17 نشانه سید خراسانی 16 تا را بر روی بدن آقا مشاهده کرده ام که کاملا تطابق دارد یک نشانه که خال هاشمی است بر روی پشت کمر آقا است که آن را هم هاشمی رفسنجانی در یکی از کتاب های خود در زمانی که ساواک آقا را شکنجه میداد مشاهده کرده بود که 17 نشانه کامل شد ... بعد از این سخنرانی آقا استاد پناهیان را نزد خودش فرا میخونه و عرض میکنه که راضی به گفتن این ماجرا در جایی نیستند و حرام موکد برای شما اعلا میکنم و از آقای رسنجانی هم خواستند که این تکه را از کتاب خود حذف کنند...البته با دو واسطه بنده این را نقل میکنم خواستم قضیه سید خراسانی بودن آقا در همین جا اتمام شود ...
یک نقد از شما هم بکنم مصداق سازی در حد احتمال خوب است و سعی کنید مدارکی ارائه دهید اما هیچ وقت کامل نگویید که از گفته خود مطمئنید
یا علی

حاج امیر | مدیر تیم و سایت ظهور12
نقل قول کردن
-3 #316 محمود احمدی نژاد! 1389-07-30 23:55
دست مریزاد برادر
نقل قول کردن
-1 #315 m 1389-07-29 10:38
سلام.مقاله يا گفتگوي آقاي وحيد جليلي درباره دشمن شناسي دوست نشناسي رادر رجانيوز حتماً بخوانيد. با اين مقاله هماهنگ است.ياعلي
نقل قول کردن
0 #314 m 1389-07-28 14:08
سلام.مقاله يا گفتگوي آقاي وحيد جليلي در رجانيوز را حتماً بخوانيد. با اين مقاله هماهنگ است.ياعلي
نقل قول کردن
+4 #313 باران 1389-07-24 00:17
شما واقعا 18 سالتونه؟؟؟؟ازرو شی که برای جروبحث انتخاب کردید می پرسم!! این صفحه از سایت واقعا در حد بمهدویت و مهدویون نیست!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !
نقل قول کردن
-2 #312 کیومرث 1389-07-23 23:17
خسته نباشید.ماقلبا وعملا پشتیبان شماییم.بتازید بر هاشمی وتفکر منحطش.امیداست بزودی دررکاب آقامون با این دشمنان بجنگیم ودنیا رو از لوث وجودشان پاک کنیم.یا حق.
نقل قول کردن
+1 #311 علي شريعتي 1389-07-21 13:19
اي كسانيكه اين سايت را تأسيس كرده ايد و از آن حمايت ميكنيد!
برای شناکردن به سمت مخالف آب رودخانه قدرت و جرات لازم است وگرنه هر ماهی مرده ای هم میتواند همجهت جریان آب حرکت کند.
نقل قول کردن
0 #310 سید محمد 1389-07-21 01:08
توجه توجه توجه توجه

جنبش امام خامنه ای اعلام موجودیت کرد

جالب است که در آخر بیانیه خودشان این شعر را گذاشته اند:

زاهدا در لشکر آن سید و ماه خراسانی بشو
تا که جان را در رکاب مهدی قائم نهی
لطفا اطلاع رسانی کنید
www.kjonbesh.com

www.kjonbesh.com
نقل قول کردن
+1 #308 morteza.6afb 1389-07-18 17:38
سلام اقا علی اصغر
واقعا باید به شما خسته نباشید گفت . از خدا تقاضای ثابت قدمی در این راه سخت رو برای شما خواستارم .موفق باشید
یا مهدی
نقل قول کردن
+1 #307 صلوات 1389-07-17 10:52
بنام خدا
با سلام خدمت همه دوستان
راستي راستي چي بر سر ما اومده كه اينجوري به خودمون مي پريم؟!!!
با اينهمه تاكيدي كه بر هشياري در جنگ نرم از طرف آقا و ساير مسئولين مرتب داره گوشزد مي شه بايستي اينطوري بشه؟
گاهي به نظرم ميرسه شايد بايستي مارادونا رو بي خيال شيم بچسبيم به غضنفر
:-/
نقل قول کردن
0 #306 نامدار 1389-07-16 11:35
سلام
قطعا این همه سیاسی کردن افراد و سایت ها راه درستی نیست.تنها راه را برای سوء استفاده ی دشمن با این اشتباهات تندتان باز می کنید.مگر خود آقا -رهبرمون-به ادعا های شما سید خراسانی بودن مقابل مردم اعتراف کردند که ما خبر نداریم؟!!!و شما اینقدر مطمئن این مصداق سازی رو بین مردم پخش می کنید!!!! با استفاده از این خط مشی شما به راحتی می توان گفت شما همان تندرو هایی هستید که از خط مشی شیاطین بزرگ پیروی می کنید که افراد را-آقای مطهری نیا-وموسسه ی موعود را به خط هاشمیسم و سیاست کثیفتان برای متهم دانستن افراد به حذف قبول ولایت فقیه و پیروی از آقا می دانید واقعا بی شرمانه است که چنین چشم بر حق و حقیقت بسته و کورکورانه راه را برای دشمنان اسلام و مهدویت حقیقی باز می کنید وافراد را متهم می سازید..شما را به خدا اینقدر از مهدویت به سمت سیاق سیاست کثیف کشیده نشوید.قطعا امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف)و رهبر فقیدمان چنین رسواگری هایی را نمی پسندند.نقد محترمانه و گام به گام به صورت سوال و پاسخ بی شک با رسوایی تفاوت فاحشی دارند اما به راستی در جدل نزدیک هم قرار می گیرند.تا مصداقی به طور حتم و کامل صادق نشده نمی توان آن را رواج داد یا از آن به عنوان دستاویزی استفاده کرد.قبول ندارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حکمت حتی از دشمن نیز قابل پذیرش است-بنابر فرمایش علی (ع)-این که فرد را متعلق به یکی از دو خط هاشمی یا احمدی نژاد بدانیم ربطی به قبول و پیروی از ولایت فقیه ندارد.بی شک راه رهبرمان راهی بسیار دورتر از این افراط و تفریط هاست.و این راه شما خود انحرافی بزرگ است.همان راه بوش و امثال آن هاست.آیا شما چنینید؟این جدل احمقانه تنها می تواند پیروی شما از این خط شیطانی را روشن کند.قطعا شما هم اگر ادعای مهدویت دارید نباید از این راه تعلق به یکی از این دو مسیر استفاده کنید.ان شاءالله دیگر شاهد چنین تندروی هایی نباشیم .
محترمانه منتظر جوابیه ی شما هستم.
نقل قول کردن
+2 #305 منتظر 1389-07-16 07:53
رهبر معظم انقلاب اسلامی،سيد خراساني،امام خامنه اي(مد ظله):
ما علم را برای برافراشتن پرچم عدالت در جهان دنبال می کنیم.www.velayat.ir/langs/fa/
نقل قول کردن
+4 #304 hassan 1389-07-15 15:14
الهي ور بي من لي غيرك
خدايا اين سيد عزيز (سيد مظلوم ) خامنه اي گرانقدر را تا ظهور حجت حق محافظت بفرما
تشكر بسيار زياد دارم از روشنگري سايت ظهور بسيار نزديك است ولي چون بايد قطعي نگوييم اگرچه سيد خراساني همين علي مظلوم خودمان استانشالله
لاكن يه مقدار بايد رعايت كنيم و همان انشالله انشالله را درگفتارمان بياوريم بهتر است به اميد روزي كه مهدي عزيزمان بيايد و ما را بعنوان سرباز خودش بپذيرد انشالله
نقل قول کردن
-7 #303 مونا 1389-07-15 12:55
به نقل از علي اصغر:
به نقل از رضا:
خودتون گفتید بعد مطلب مطهری نیا در سایت موعود، دامنه کام شما هم فیلتر شده
خوبه خودتون هم به تایید بودن صحبتها و نظرات موعود در نظام جمهوری اسلامی اذعان می کنید، تا حدی که شما رو حذف می کنند.
15 سال توفیق خدمت، رو به هر کسی نمی دن. اینقدر تهمت نزنید به همدیگه

سلام
در مورد فيلتر ، دامنه كام از قبل در برخي شهرها هم فيلتر بود ، ولي چند روز گذشته تعداد شهرهاي فيلتر شده بيشتر شده.

توصيه مي كنم بخش آخر مقاله كه در مورد عدم واكنش كاربران موعود به سايت ما هست رو بخونيد ، مطالب جالبي گفته شده كه مسائل زيادي رو روشن مي كنه.

الان به لطف خدا اعضاي گروه مبشران ظهور در هر كجا كه باشه چه در فضاي واقعي و چه در اينترنت به آنچه اعتقاد دارن به شدت تمام پاي بند بوده و حساس و فعال هستند و اين نتيجه همون روحيه بسيجي و تفكر انقلابي هست.
حالا روحيه خموده اي كه تفكر موسسه موعود ميده با بزرگنمايي دشمن و نقشه هاي دقيقش و ايجاد بيم و هراس و عدم تزريق روحيه مقاومت و بشارت و اميد ، به خوبي مشخص و قابل لمسه .
بخش آخر مقاله رو حتما بخونيد.
يا علي


یادت رفت بگی بسیجی بیت المال خور
نقل قول کردن
+5 #302 سید ایمان موسوی 1389-07-15 12:20
به نقل از عبدالرحمن:
به نقل از anahita.k:
به نقل از عبدالرحمن:
به نقل از anahita.k:
[quote name="طرفدار محمود کبیر."]عكس: لبنان در انتظار محبوبترین رئیس جمهور جهان


bayad begand ahlan va sahlan!!!ba in hame pool ke too jibashoon rikhtim!!! khoda vakili ta hala ye bache lobnani ya felestini didid ke sooe taghziye dashte bashe??hala berid bebinid cheghad bache too iran sooe taghziye darand :( ,2 sale pish too iran didam delam gereft,hala hey bechepoonid too shekame in araba



آدرستون رو بدید که کمکهامون رو براتون بفرستیم تا از گرسنگی نمیرید.
شما خودت چقدر به هموطنات کمک میکنی که اینقدر زبونت دراز
کمک به حزب الله واجبه و چشم امثال شماها آدمهای بی درد هم کور بشه
احتمالاً فیلم بچه های فقیر آفریقا دیدی فکر کردی بوشهر و هرمزگانه.
آدرس بده تا کمک کنیم.[/

bandeye khoda vaghti mikhai chizi ro enkar koni,az roo shekam harf nazan.ye kam cheshmato baz kon bebin,mahze ettelae shoma sale 6 pezeshki hastam,va motmaennam be oon chizi ke didam,bachehaye roostai va khanevadehaye faghir ba sooe taghziye shadid.man be nadazeye tavanaim komak mikonam,va dar zemn az ghadim goftand cheraghi ke be khane ravast be masjed harame




سال 6 پزشکی یا پیراپزشکی؟؟؟
این ترم چه واحدهایی داری؟
در ضمن شما به همون خونه کمک کن بعد ضرب المثل بزن.
علی اصغر فردا این مکالمات رو پاک کن.

تا کــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ــــور شود هر آنکه نتواند دید =D>
نقل قول کردن
+4 #301 سید ایمان موسوی 1389-07-15 12:16
@};- @};- سلام علی اصغر جان @};- @};-
ضمن تشکر از مقاله خوبتون و خار چشم شدن مجددتون رو تبریک میگم =)) :D
یه خواهش داشتم می خواستم از شما بخوام به آقای نصراله بگید که جای ورودی ایمیل کامنت شماره تلفن خودشون رو بذارن و شما بعد از دریافت شمارشون از طریق بخش نظرات به من اطلاع بدید تا من با شما تماس بگیرم @};- @};- @};- :x
نقل قول کردن
0 #300 montazer 1389-07-15 12:02
به نقل از رسول رستگاری:
. به خیابانها آمده‌ام و فریاد کشان به زنجیر زنی‌ مشغولم.

میگن چفیه آقا تا حالا هزاران نفر شفا داده. بروبچه‌های قم تا میتونند از آقا عکس بگیرند. مخصوصاً اون وقت هایی که آقا تو فکره معلومه که داره پیام هایی رو از عالم غیب میگیره. اینرو به اونهأئی که ارتباط آقا و حضرت مهدی (عج) رو قبول ندارند نشون بدیم تا چشاشون باز بشه

آقامه دوسش دارم ولیمه دوسش دارم

آقامه دوسش دارم ولیمه دوسش دارم

خفه شو دیگه هی ما هیچی نمیگیم تو پرو تر میشی؟
نقل قول کردن
+2 #299 رضوان 1389-07-15 11:45
ه دور نرویم. شاعری که هم در نفی حجاب شعر گفته، هم در ستایش محمدرضا شاه و هم در ستایش انقلاب و حتی امام خمینی، تکلیف ما با او چیست؟ آیا هر وقت دلمان خواست، می توانیم برای زمین زدن یا بلند کردن این شاعر، به یکی از اشعار او استناد کنیم و از دیگری یاد نکنیم؟
البته آدم هایی که از اول عمر تا به آخر منزوی هستند، یا کارگری معمولی یا کارمندی ساده یا استادی بی سرو صدا هستند، نه این که جزو تاریخ نیستند، اما به هر حال، به دلیل آن که در رویدادهایی که به اصطلاح تاریخی است جای ندارند، مشکلی با آنچه گذشت ندارند. آنها تاریخ را مطالعه می کنند اما زندگی خود آنها زیر ذره بین تفاوت رفتاری و گفتاری در ادوار مختلف قرار نمی گیرد. خودشان هم اغلب فکر می کنند، همیشه همین طور بوده اند که الان هستند.
ممکن است به سادگی گفته شود که مورخ باید هر فعل و قول این افراد را در جایگاه تاریخی خاصی که دارد ارزیابی کند و آنها را در هم نیامیزد. این حرف، درست است اما آیا کاملا راهگشاست و می تواند معضل ما را در بهره گیری از تاریخ در همه موارد متناقض حل کند؟
نکته دیگر این است که تناقض رفتاری و گفتاری چنین نیست که فقط طولی باشد بلکه ممکن است عرضی باشد. یعنی آدمی در یک زمان، برخی از رفتارهایش در معیارهای خوبی و بدی و ارزشی دیگران، درست و برخی دیگر بد باشد. مثلا تصور بفرمایید کدخدایی هر روز صبح زیارت عاشورا می خواند اما بعد که سرکار می آید، رعیت را آزار می دهد. این کار یک عمر به طول می انجامد. در این صورت به سادگی نمی توان گفت که رفتارها را باید در ظرف زمانی خود سنجید.
تازه شناخت ظرف زمانی برای اشخاص مگر کار ساده ای است؟ مثلا ما می توانیم فضای سالهای پس از مشروطه را با آنچه در دوره رضاخان بوده و آنچه پس از آن پدید آمده، به درستی بشناسیم؟ ممکن است کلیات را بشناسیم اما جزئیات که هر کدام می تواند تعیین کننده بسیاری از مسائل باشد، برای ما چندان قابل دسترسی نیست. گاهی یک رفتار از یک روز تا روز دیگر یا حتی ساعتی تا ساعت دیگر، رسیدن خبری تا نرسیدن آن، شرایطی متفاوت دارد و رفتاری متفاوت را می طلبد. آیا این جزئیات همیشه روشن است؟
نقل قول کردن
+2 #298 رضوان 1389-07-15 11:40
آقای رسول جعفریان در سایت آینده مطلب وزینی را در زمینه سوء استفاده های جناحی که این روزها از شخصیت های تاریخی میشود:
ن روزها فکر می کنم تاریخ به چه کار می آید؟ ما بنا داریم با تاریخ چه چیزی را ثابت کنیم و چه چیزی را نفی کنیم؟‌ از تاریخ که گفته اند عبرت آموز است و قرآن هم بر این نکته صحه گذاشته، چه انتظار داریم؟ آیا برای این کار چهارچوبهای علمی و اخلاقی را رعایت می کنیم یا این علم را هم در دست اندازهای سیاسی، به صورت یک ابزار در جهت اهداف سیاسی خود بکار می گیریم؟
در یادداشتی که مدتی پیش نوشتم در باره تطبیق مصادیق در کارهای تاریخی یا به عبارتی استنادهای سیاسی به تاریخ در این روزگار توضیحاتی دادم. این که فلانی عمار یاسر است، آن دیگری مالک اشتر، و مخالفان هم عثمان و معاویه و طلحه و زبیر. عرض کردم که این تطبیق ها کار آسانی نیست و حقانیت آن به این نیست که آن را در بلندگو، صدا و سیما، روزنامه ها یا سایت های فیلتر نشده بتوان گفت. اکنون می خواهم نکته دیگری را بیان کنم و باز هم از دشواری و مصیبتی که این روزها بر سر تاریخ می آوریم، یاد کنم.
شرح مطلب آن که هنگامی که به بررسی تاریخی زندگی آدمها می پردازیم و یک عمر پنجاه یا هفتاد ساله را مورد ارزیابی قرار می دهیم، به نمونه های مختلفی از رفتارها و گفتارها می رسیم که هر کدام آنها مربوط به زمانی و برهه‌ای و پس از رخداد واقعه‌ای است. اگر این آدمهای مورد بحث ما در چند دوره متناقض زندگی کرده باشند، مثلا دوره ای که یکسر آن پیش از مشروطه، بخشی داخل مشروطه، بخشی بعد از مشروطه تا رضاخان و بخشی در دوره رضاخان و حتی تا رویدادهای سالهای 1330 – 1332 باشد، در آن صورت با این رفتارهای متناقضی که از این افراد ظاهر شده چه خواهیم کرد.
راه دور نرویم. شاعری که هم در نفی حجاب شعر گفته، هم در ستایش محمدرضا شاه و هم در ستایش انقلاب و حتی امام خمینی، تکلیف ما با او چیست؟ آیا هر وقت دلمان خواست، می توانیم برای زمین زدن یا بلند کردن این شاعر، به یکی از اشعار او استناد کنیم و از دیگری یاد نکنیم؟
نقل قول کردن
+4 #297 رضوان 1389-07-15 11:21
توصیه های مهم از طرف شیخ علی کورانی به منتظرین ظهور (محقق برجسته ی مهدویت
- مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای شباهت زیادی با خراسانی روایات دارند که این امر مورد اتفاق تعداد زیادی از محققین مهدوی می باشد و بسیاری از این بزرگواران، به خراسانی بودن ایشان امیدوارند. (در آینده و در زمانی مناسب، به ابعاد مختلف این شباهت خواهیم پرداخت، اما در حال حاضر صلاح نیست.) البته ما قصد بیان این مطلب را در حال حاضر نداشتیم، اما تعجیل برخی دوستان در این زمینه، مجبورمان کرد که از یکسو این شباهت را بیان نموده و از سوی دیگر مانع برخی تحرکات افراطی یا تفریطی شویم.

2 - به هیچ عنوان نباید مسئله ی شباهت مقام معظم رهبری با خراسانی روایات به صورت یک مسئله ی قطعی تلقی گردد. چرا که از یک سو ممکن است ایشان خراسانی نباشند و از سوی دیگر این تطبیق های قطعی ممکن است به توقیت بینجامد. بنابراین عزیزان وبلاگ نویس باید مراقب اینگونه تطبیق ها باشند و تطبیق های مذکور را با ذکر اما و اگر، ان شاء الله، شاید، ممکن است، و ... بیان نمایند، نه اینکه تیتر مطالب آن ها حاکی از قطعیت تطبیق ها داشته باشد!

3 - نه تنها شخصیت خراسانی (با وجود شباهت های فراوان با مقام معظم رهبری)، بلکه شخصیت هایی همچون یمانی، شعیب بن صالح، سفیانی، نفس زکیه را نیز نباید به صورت قطعی و صد در صد با شخصیت های دوره ی حاضر تطبیق داد، بلکه این امر باید با احتیاط های فراوان و با در نظر گرفتن جوانب مسئله انجام شود. این تطبیق های نا به جا و بی محابا می تواند آثار نامناسبی همچون توقیت به دنبال داشته باشد.
با توجه به مسایل فوق، در می یابیم که محققین جوان فعال در عرصه ی مهدویت، در حین تحقیق پیرامون نشانه های ظهور باید جوانب امر را در نظر بگیرند و از تطبیق های نا به جا، ضعیف و یا قطعی و بی محابا خودداری نمایند و مانع از بروز مفاسدی همچون توقیت گردند. متأسفانه تعداد زیادی از وبلاگ های مذهبی ما این روال را فراموش کرده و سیاست نامناسبی در پیش گرفته اند که ممکن است منجر به تطبیق های قطعی و توقیت گردد. از همه ی این عزیزان درخواست می نماییم که در این زمینه روال اعتدال را در پیش بگیرند و مانع بروز مشکلات جدی گردند.
نقل قول کردن
+9 #296 مجید شیرازی 1389-07-15 07:09
با سلام خدمت همه دوستان عزیز

داش اصغر من فکر میکنم انتظار تغییر رفتار از موسسه موعود نمیره ولی به این بیانیه گروه مبشرین احترام میگذارم و تا زمان اعلام گروه مبشرین درباره سایت موعود سکوت میکنم اگر هم این سایت با خواسته های به حق مبشران موافقت کرد اون مطلب ضد آقای سروستانی رو از وبلاگم بر میدارم.
امام محمد باقر(ع):خدا در روز قیامت نسبت به حساب بندگانش به اندازه عقلی که در دنیا به آنها داده است باریک بینی می کند. / اصول کافی جلد 1 صفحه 12
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
چند روز پیش یه مطلبی درباره میشداغ تو سایت یکی از دوستان خوندم اون مطلب رو به همراه کمی مطالب دیگر براتون نقل میکنم. میشداغ میعادگاه سپهبد شهید علی صیاد شیرازی هست.
پادگان میشداغ در شمال شهر بستان و جنوب‌غربی الوان (عبدالخان) در كنار ارتفاعات مهم میشداغ قرار گرفته است.
در عملیات غرورآفرین فتح المبین، منطقه میشداغ یكی از محورهای حمله به ارتش متجاوز بعثی بود. بعد از عملیات فتح المبین در كنار ارتفاعات میشداغ قرارگاه تاكتیكی جهت هدایت عملیات‌های رزمندگان اسلام در مناطق فكه و چزابه و جنگل عمقر و همچنین كنترل و هدایت خطوط پدافند احداث شده، این قرارگاه (پادگان) هم اكنون محل استقرار تیپ مستقل 45 تكاور ارتش جمهوری اسلامی می‌باشد و در ایام حضور كاروان‌های راهیان نور به عنوان محل اسكان این عزیزان مورد استفاده قرار می‌گیرد و تكاوران دلیر مرد تیپ انفجارات، گوشه‌ای از حماسه‌آفرینی‌ها ی رزمندگان اسلام در طول 8 سال دفاع‌مقدس را به نمایش می‌گذارند.

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس پادگان ميشداغ ثبت آثار ملي دفاع‌مقدس گرديد.
سخنان دکتر احمدي نژاد در حسينيه پادگان ميشداغ سال 86
قهرمانان شهر ما(شبی در میشداغ)

313yarzahra.blogfa.com/post-51.aspx

خدایا به حق سوز دل حضرت زینب کبری(س) در فرج آقامون صاحب الزمان(عج) تعجیل بفرما! @};- @};- @};-
نقل قول کردن
-11 #295 ناشناس 1389-07-15 02:58
یه رفیقی داشتیم قدیما هر موقع بحث سر لبنان می شد به اینجا می کشید که اصلا این لبنان یا اردن و سوریه و ... عراق و... کشورن؟؟؟
... و بالاخره بحث به اینجا می رسید که ایران و اسرائیل باید با هم اینارو نصف نصف کنن... =))
الان که بحث لبنان شد و یاد داستان سفیانی و اَشنا شدن با سایت شما آفتادم، تازه متوجه شدم منظور اون رفیقم چی بود، یادش به خیر :-&
نقل قول کردن
+2 #294 عبدالرحمن 1389-07-15 02:46
به نقل از anahita.k:
به نقل از عبدالرحمن:
به نقل از anahita.k:
[quote name="طرفدار محمود کبیر."]عكس: لبنان در انتظار محبوبترین رئیس جمهور جهان


bayad begand ahlan va sahlan!!!ba in hame pool ke too jibashoon rikhtim!!! khoda vakili ta hala ye bache lobnani ya felestini didid ke sooe taghziye dashte bashe??hala berid bebinid cheghad bache too iran sooe taghziye darand :( ,2 sale pish too iran didam delam gereft,hala hey bechepoonid too shekame in araba



آدرستون رو بدید که کمکهامون رو براتون بفرستیم تا از گرسنگی نمیرید.
شما خودت چقدر به هموطنات کمک میکنی که اینقدر زبونت دراز
کمک به حزب الله واجبه و چشم امثال شماها آدمهای بی درد هم کور بشه
احتمالاً فیلم بچه های فقیر آفریقا دیدی فکر کردی بوشهر و هرمزگانه.
آدرس بده تا کمک کنیم.[/

bandeye khoda vaghti mikhai chizi ro enkar koni,az roo shekam harf nazan.ye kam cheshmato baz kon bebin,mahze ettelae shoma sale 6 pezeshki hastam,va motmaennam be oon chizi ke didam,bachehaye roostai va khanevadehaye faghir ba sooe taghziye shadid.man be nadazeye tavanaim komak mikonam,va dar zemn az ghadim goftand cheraghi ke be khane ravast be masjed harame




سال 6 پزشکی یا پیراپزشکی؟؟؟
این ترم چه واحدهایی داری؟
در ضمن شما به همون خونه کمک کن بعد ضرب المثل بزن.
علی اصغر فردا این مکالمات رو پاک کن.
نقل قول کردن
+3 #293 عبدالرحمن 1389-07-15 02:33
به نقل از anahita.k:
به نقل از طرفدار محمود کبیر.:
عكس: لبنان در انتظار محبوبترین رئیس جمهور جهان


bayad begand ahlan va sahlan!!!ba in hame pool ke too jibashoon rikhtim!!! khoda vakili ta hala ye bache lobnani ya felestini didid ke sooe taghziye dashte bashe??hala berid bebinid cheghad bache too iran sooe taghziye darand :( ,2 sale pish too iran didam delam gereft,hala hey bechepoonid too shekame in araba



آدرستون رو بدید که کمکهامون رو براتون بفرستیم تا از گرسنگی نمیرید.
شما خودت چقدر به هموطنات کمک میکنی که اینقدر زبونت دراز
کمک به حزب الله واجبه و چشم امثال شماها آدمهای بی درد هم کور بشه
احتمالاً فیلم بچه های فقیر آفریقا دیدی فکر کردی بوشهر و هرمزگانه.
آدرس بده تا کمک کنیم.
نقل قول کردن
+6 #292 مبشر كوچك 1389-07-15 02:27
دوستان لينك زير را كه يكي "بررسی موج بشارت ظهور در سالهای ۷۸ تا ۸۱" و ديگري "موج دوم بشارت ظهور ( سال ۸۷)" است را ببينيد و بخوانيد. تقريبا مختصر ولي جامع است.
asrezhoor.mihanblog.com/post/71
نقل قول کردن
+1 #291 عبدالرحمن 1389-07-15 02:24
سالشمار ظهور

برای چاپ میتوانید از فایل زیر استفاده کنید(با کیفیت 600dpi)

w3blogsky.persiangig.com/image/LARGE_SALSHOMAR.png


بصورت HTML هم به آدرس زیر مراجعه کنید.


w3blogsky.persiangig.com/document/Timeline_of_Zohoor.htm
نقل قول کردن
+3 #290 رسول رستگاری 1389-07-15 02:01
از وقتی‌ متوجه شدم امام خامنه‌ای علیه سلام دارند تشریف میبرند قم و من نمیتونم اونجا باشم به شدت حالم گرفتست و سیل اشک رهایم نمیکند. به خیابانها آمده‌ام و فریاد کشان به زنجیر زنی‌ مشغولم.

آقامه دوسش دارم ولیمه دوسش دارم

آقامه دوسش دارم ولیمه دوسش دارم

میگن چفیه آقا تا حالا هزاران نفر شفا داده. بروبچه‌های قم تا میتونند از آقا عکس بگیرند. مخصوصاً اون وقت هایی که آقا تو فکره معلومه که داره پیام هایی رو از عالم غیب میگیره. اینرو به اونهأئی که ارتباط آقا و حضرت مهدی (عج) رو قبول ندارند نشون بدیم تا چشاشون باز بشه

آقامه دوسش دارم ولیمه دوسش دارم

آقامه دوسش دارم ولیمه دوسش دارم
نقل قول کردن
+4 #289 سید الیاس نقیبی جلالی 1389-07-15 01:02
به نقل از مبشر گمنام:
به نقل از سید الیاس نقیبی جلالی:
دوستان عزیز و علی اصغر عزیزم خسته نباشید
دکتر شعیب ما تو سخنرانی های اخیرش بارها گفته اند:
غربی ها و آمریکا گفته اند اگر تحریم ها اثر نکند ما از گزینه دیگر(که همان گزینه نظامی باشد)را انجام می دهیم .ما هم به آنها می گوییم اون غلطی که 2 سال دیگه می خواهید انجام دهید الان انجام دهید!!
بچه ها این که دکتر تاکید می کنه رو 2 سال عجیب نیست؟؟-در حالی که غربی ها حرف از 2 سال نزده اند هیچ جا- یعنی 2 سال دیگه خبریه؟؟؟


سلام بر سید عزیز
اتفاقا جهان غرب و امپراطوری فراماسونری، سرمایه گذاری وسیعی را برای جا انداختن مسئله "2012" انجام داده اند. تا جایی که اگر شما در خیابان از مردم ساده و معمولی همین تهران خودمان بپرسید، حتما یک چیزی درباره 2012 شنیده اند. اما شما حالا از ایشان بپرس که سفیانی کیست و در آینده چه کار می کند. آن وقت می بینید که درصدها چقدر فرق می کند!
فکر کنم منظور دکتر همان قضیه سال 2012 باشد.
نظر شخصی بنده هم این است که فراماسونرها تصمیم قطعی و اول و آخرشان را گرفته اند برای 2012 . یعنی فکی می کنم که به قول دکتر، غلط اصلی شان را برای آن زمان برنامه ریزی کرده اند.

با سلام به مبشر گمنام عزیزم بنده هم کاملا با شما موافقم
نقل قول کردن
+6 #288 مبشر گمنام 1389-07-15 00:40
جناب علی اصغر عزیز///
جهت استحضار و خوشا به سعادت تان...
=========================================================

smsقمی ها دراستقبال از رهبرانقلاب

شور و شعف مردم قم،روحانيون و علما در استانه سفر رهبر معظم انقلاب باعث شد که شهروندان قمي به صورتي پيامکي از اين سفر پربرکت به شهر قم استقبال کنند. برخي از پيامک ها که به همين مناسبت در سطح شهر قم منتشر شده بدين شرح است:



تو رسیدی و به قم عطر خراسان دادی
مژده ی نور، به خورشید شناسان دادی

----------

آفتاب آمد، خورشید شناسان مژده
گشته آکنده قم از عطر خراسان مژده

---------

رهبرا! ما همه ایمان به مسیرت داریم
شکرلله که توفیق بصیرت داریم


--------

تا توئی قافله سالار چه بیم از جاده؟
جاده هم زیر قدمهات به خاک افتاده


---------

غم از دل خسته نفسي خواهد رفت
اندوه ز قلب هر کسي خواهد رفت
آقا که به قم بيايد إنشاألله
خورشيد دگر مرخصي خواهد رفت

--------

موضوع کفايه ي دلم مي آيد
تفسير خوش رسائلم مي آيد
از دارشفاي عشق،خارج نشوم
جون رهبر بافضائلم مي آيد

--------

با امدنت بهار احساس شود
اين شهر پر از طراوت ياس شود
از عطر حضورت اي علمدار زمان
قم جلوه گه حضرت عباس شود
--------

دلبستگي به يار را ميفهميم
درد دل بي قرار را ميفهميم
ما منتظر امام امت هستيم
ما معني انتظار را ميفهميم

--------

مه پاره ي انقلاب،قم مي آيد
اسطوره ي عشق ناب،قم مي آيد
صدطعنه اگرزنند من ميگويم
احياگر آفتاب، قم مي آيد

--------

آواز خوش ترانه اي مي آيد
خوش حالي بي کرانه اي مي آيد
باشور وشعف چلچله ها مي خوانند
سيد علي خامنه اي مي آيد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد