رایحه ظهور

کوه مشکلات و موانع پیش روی دکتر احمدی نژاد و از میان برداشتن آنها

 

» افزودن نظر جدید

برای درک عظمت حرکت هر مرد بزرگ ، باید کوه موانع و مشکلات سنگین پیش روی او را بررسی کنیم . بی شک در افتادن با سنگین ترین هجمه های  خارجی وداخلی  و سخت ترین موانع اجرایی و عملیاتی نماد برجسته ای از اراده و استحکام در راه خداست   . یکی از مهمترین خصوصیات یاران امام عصر عج داشتن اراده قوی و مستحکم در جهت حل مشکلات با توکل برخداوند است .بی شک این اراده خلل ناپذیر و این یقین و بصیرت قوی و قاطعیت و محکم بودن در انجام تصمیمات بزرگ ،  وقتی نمود بیشتری پیدا می کند که عظمت کوههای مشکلات را بشناسیم . زیرا تنها با عبور از سخت ترین و دشوارترین موانع و مشکلات است که  قدرت روحی و یقین و اراده مردان بزرگ تاریخ بشر ،  به نمایش می آید . سوال این است که آیا دکتر احمدی نژاد مشکلات و موانع  بزرگی پیش رو داشته است  ؟ و آیا  توانسته است به طرز غیر قابل باوری ، بر آن موانع غلبه کند ؟ و حتی مخالفان خود را نیز به حیرت و اعتراف وادارد ؟

1-شکستن هجمه سنگین استکبار برعلیه ایران اسلامی درموضوع  هسته ای و برداشتن سایه تهدید ها از سر ملت ایران

می دانیم که بعد از حادثه یازدهم سپتامبر ، جو سازی سنگین برعلیه مسلمانان آغاز شد و لشکرکشی به عراق و افغانستان برای سود تسیحاتی ونفت و تریاک و کنترل خاورمیانه صورت گرفت.همزمان مستکبران عملیات روانی سنگینی را بر علیه ایران آغاز کردند که درآن بوش ایران را محور شرارت نامید و جو بین المللی برای توجیه حمله و فشار به ایران روز به روز ایران را به ضعف بیشتری می کشاند.  آمریکای مستکبرو چند کشور اروپایی با محاصره نظامی ایران و همزمان تبلیغات شدید منفی در افکارعمومی جهان به دنبال وادار کردن ایران به تسلیم بود و حاصل این تسلیم،  دادن امتیازات مختلف به آنها درحوزه های اقتصادی و فرهنگی و بین المللی بود و یکی ازین امتیازات محرومیت ایران از انرژی صلح آمیز هسته ای بود .
دراین شرایط سخت ناگهان حضور دکتر احمدی نژاد تمام معادلات را برهم زد و برخورد از موضع قدرت را جایگزین ضعف و ترس و سستی کرد. دکتر نبردبی امانی را برای احقاق حق هسته ای ایران آغاز کرد .نبردی که لحظه به لحظه ی آن لبریز ازخاطرات احیای غرور ملی ایران است . درهرسفر استانی شعار انرژی هسته ای حق مسلم ماست بر زبان کوچک و بزرگ جاری شد تا ملت حق خودرا بشناسد و دولت را در این مصاف یاری کند . درعرصه بین المللی تلاش برای حضور فعال و موثر در سازمانهای بین المللی آغاز شد .غنی سازی تعلیق شده در مذاکرات کاخ سعد آباد توسط باند دوم خرداد شکسته شد .  همزمان جو سنگین هجوم به دکتر توسط رسانه ها ، در داخل توسط هاشمی کلید زده شد انقدرکه او پیامی را برای پادشاه عربستان فرستاد و به او گفت کار احمدی نژاد در شش ماه تمام است.مهره های داخلی استکبار یعنی باند دوم خرداد با نوشتن نامه های دسته جمعی و انتشار آن در رسانه ها او را با ناسزاهایی مانند نفهم .بی کله و. بی فکر . تندرو . جنگ افروز . مسبب سقوط ایران به چاه آمریکا .فاقد شعور سیاسی و .. خواندند . برداشتن لاریجانی از ریاست امنیت ملی به دلیل کوتاه آمدن از حق ملت ایران در موضع هسته ای فشارهای داخلی را بر دکتر چندین برابر کرد . همه باندها واحزاب و گروههای داخلی به دلیل ترس از قدرت نظامی آمریکا ، خواستار پایان دادن دکتر احمدی نژاد به این روند ایستادگی شدندو حتی فشارهای عملی را در حوزه های گوناگون برعلیه دکتر آغازکردند .اما پشتیبانی رهبر عزیزمان سید علی خامنه ای دامت برکاته ، دکتر بر مواضع حق خود ایستادگی کرد و قدم به قدم بسته های هسته ای پیشنهادی آنان را به عقب راند و ابتکارعمل را خود به دست گرفت تا ملت ایران از ثمرات شیرین برخورداری از دانش پاک هسته ای و استقامت پولاین مردان بزرگ بهره ها ببرند . هرچند که هنوز زیبایی استقامتی که در این باره انجام شد و درخشش این پیروزی ها بازتابی در رسانه ملی ما ندارد بجز در سخنان خود دکتر و رهبر کسی ازین همه دلاوری و ایستادگی حرفی نمی زند . اما به اعتراف شبکه های رسانه ای غرب  ، ایران با ایستادگی احمدی نژاد  نه تنها گام به گام غرب را به عقب نشینی وادارکرد بلکه در اجلاس های جهانی ام پی تی و آب وهوا ، توانست جبهه واحدی را بر علیه سلاح هسته ای سازماندهی کند، هیبت آمریکا را در افکارعمومی جهان بشکند  وبا عصبانیت شدیدآمریکایی ها در برابر انظار جهانی ، نمایش روشنی از موفقیت عملکرد ایران را به نمایش در آورد .پس ازین پیروزی ها ایران محوریت کنفرانس خلع سلاح با شعار انرژی هسته ای آری سلاح هسته ای نه را برعهده می گیرد و عملا مدیریتی موفق  را درجهت کمک به صلح جهانی و مهار سلاح هسته ای به نمایش در می اورد.


2- از سایه تهدید بر سر ملت ایران تا قدرت فرامنطقه ای


3- درافتادن با اژدهای هفت سرمفاسد


این تعبیر رهبر بزرگوار ، زیباترین تعبیر برای مفاسد اقتصادی کشور بود . رهبر عزیز  که مطلع ترین فرد در داخل مجموعه نظام ماست با بکار بردن این تعبیر به خوبی بزرگی باند فساد سازمان یافته در بدنه نظام را تشریح کردند. فسادی که در سالهای قدرت هاشمی و خاتمی با وجود دلسوزی های مکرر رهبرعزیز و تشکیل کمیته برخورد با مفاسد اقتصادی روز به روز بزرگتر شد و به اژدهای هفت سری مبدل گشت که می رفت تا تمام بدنه انقلاب را در خود بسوزاند و آتشی که ققنوس آن تنها رهبر عزیزمان و بسیجیان حقیقی بودند .اما با حضور دکتر در عرصه سیاسی کشور ، مبارزه بی امان برعلیه این اژدهای هفت سر آغاز شد.


اول :در حوزه قانون گذاری و بودجه ریزی کشور ، مسیر مفسده آفرینی که شخص هاشمی در قانون گذاری پایه ریزی کرده بود. داستان بودجه بندی ناعادلانه و ساختار رانت خیز بودجه های زمان هاشمی و خاتمی قصه ای ست که شرح غم های آن به صد دفتر نگنجد . مسیر تولید بی عدالتی و تبعیض و توزیع ناعادلانه ثروت و مصوب کردن بودجه های خاص برای باند و سازمان خود با دادن رانت که باند خاصی در مجلس آن را دنبال می کردند و می کنند و هنوز نیز بقایای آن در مسئله وقف دانشگاه آزاد و واگذاری زمین های دولتی حضور فعال خود را نشان داده اند ! اصلاح ساختار بودجه بندی کشور و کم کردن بودجه مراکز رانت مانند مجمع تشخیص و ایستادگی در برابر فشارهای مهره های خائن در قانون گذاری در مجلس یکی از بزرگترین کارهای دکتراست.  سنگ اندازی های سنگین در قانون هدفمندی یارانه ها که بزرگترین اصلاح اقتصادی تاریخ کشور ماست گواهی بر این مطلب است که هنوز نبرد بی امان با این اژدها پایان نیافته است !


دوم :فساد و باند بازی  و فامیل بازی  در حوزه عزل و نصب مدیران . این مسئله چنان چشمگیر بود که خاندان هزارفامیل وزیران دولت ها هاشمی و خاتمی را تشکیل داد. تعهد به منافع باندی و خانوادگی و در دست داشتن مناصب حساس اقتصادی و تصمیم سازی توسط افراد همین باند سبب می شد حتی دستیابی به اطلاعات فسادهای سازمان یافته در این حوزه برای مردم ممکن نباشد .دکتر توانست قدم به قدم دربرابر این فشارها ایستادگی کند ، در انتخابات سال 88 جلوه این سهم خواهی از دکتر چنان جلوه ای داشت که حتی جناب رضایی آن را به زبان آورد وقتی گفت چرا از مدیران با سابقه استفاده نمی شود و منظور او همان مدیرانی بود که 20 سال در دولت موسوی و هاشمی و خاتمی دست گردان شده و از یک وزارت خانه به وزرات خانه ای دیگر برده شده بودند تا بجای پاسخگویی دربرابر ملت ، فقط دربرابر باند خودمتعهد باشند.این ایستادگی انقدر مشکل بود که مجلس در  دور اول و دوم برای رای دادن به وزرا با سنگین ترین هجوم ها از طرف افرادی مانند توکلی  که از سرسپردگان و مهرهای این باندها هستند ، مواجه بود . تلاش برای جایگزینی باند بازی و تبدیل آن به شایسته سالاری ، آزاد سازی نیروهای عظیمی از کار و خلاقیت و مدیریت از درون ملت یکی از بزرگترین کارهای دکتر احمدی نژاد بود . نیروهایی که 20 سال درحبس باند قدرت و ثروت و فامیل خاص  بودند .


سوم: در حوزه اشرافیت دولتی که شخص آقای هاشمی پایه گذار آن بود . نماد کاخ سعد آباد و دفتر کار و ریخت و پاشها وخرج های سنگین مجمع تشخیص مصلحت نظام ، سفرهای مجلل خارج از کشور به سوئیس و فرانسه و ....همراه با فامیل به نام گفتگوی تمدنها ، جشن افتتاح فرودگاه امام خمینی با هزینه یک میلیارد تومن ، خرید هواپیمای بسیار مجلل خاص و گران قیمت برای خاتمی در آخرین روزهای کارش از فرانسه و دفتر کار با دکوراسیون 2 میلیاردی با سطل آشغالهای یک میلیونی وزیر راه خاتمی اقای خرم ، جشن های سنگین وسفرهای کیش دسته جمعی بانوان وزرا با حمایت حوزه زنان و حضور افرادی مانند فائزه هاشمی ، مهمانی ها و سفرهای مجلل با منو بیست  مدل غذا در بدنه دولت خاتمی وهاشمی ، ریخت و پاشها و حقوق های کلان مدیران و وزیران  که گاه حتی دو صفر با بدنه کارمندی یک اداره تفاوت داشت ، سفرهای پرخرج و بی دستاوردی خارج از کشور همراه با خاندان و فامیل که نمونه آن سفرعراق اقای هاشمی ست و هنوز هم سفرهای مکرر و پرخرج اقایان مجلسی که ادامه دارد ....تنها بخش کوچکی از مدیریت اشرافی حاکم بر دولت را به تصویر می کشد .در این فضا دکتر وارد شد و تمام رانت ها و اشرافی گیرها و امتیازات خاص را ملغی کرد .از کاخ سعد آباد به پاستور رفت و به جای ماشین های اسکورت میلیونی سوار بر پژوی مشکی عادی شد . به جای منوی بیست مدلی با یک نان و پنیر بر سفره ی ساده روستائیان در سفرهای استانی نشست .به جای سفر به فرانسه و سوئیس و دستبوسی از جرج سوروس ، گفتگوی فرهنگی و سرمایه گذاری  را با کشورهای مسلمان و در حال توسعه کلید زد.  به جای همراه کردن فامیل در سفرهای بی دستاورد خارجی گروه های فعال اقتصادی را برای توسعه روابط و سرمایه گذاری با خود همراه کرد و به جای هزینه های میلیاردی برای داشتن هواپیمای مجلل در سفر به سوئیس با یک هلی کوپتر ساده سخت ترین ماموریت های پیگیری سازندگی و آبادانی را در داخل کشور مدیریت کرد.


چهارم : مافیای مصادره اموال عمومی . در دولت آقایان هاشمی و خاتمی به تدریج باندمافیایی شکل گرفت که با قدرتی که داشت در مراکز تصمیم گیری مستقر شده و امتیازات خاصی برای استفاده از اموال عمومی برای خود فراهم می کرد . این باند همچنین نیروهای خود را با تبلیغات به مجلس می فرستاد و بعد با گرفتن مصوبات ویژه به مصادره و چپاول اموال عمومی با مجوز قانونی اقدام می کرد و البته هنوز نیز متاسفانه به طور کامل قلع و قمع نشده است . نمونه عملکرد این باند مافیایی واگذاری کارخانه های سود آور و تخریب و متوقف کردن کامل آنها ، زمین خواری های سنگین باند خاتمی و مدیران و فرمانداران وابسته به این گروه مانند زمین های کلاردشت . زمین خواری در سامان . زمین خواری در دماوند و... دادن مجوز بهره برداری جنگل های گلستان که سبب سیل های خانمان بر انداز و کشتار مردم شد . واگذاری امتیاز بهره برداری از سواحل زیبای چمخاله شمال به همسر معاون محیط زیست خاتمی ! واگذاری زمین و امتیاز مدارس غیر انتفاعی به همسران مدیران خاتمی بود ! واگذاری امتیاز بهره برداری از شبکه های داخلی موبایل به خاندان خاص و....
لغو این امتیازات سبب دریافت مدال نفهم اقتصادی" از سوی سران فتنه به دکترشد!


پنجم : رشوه و پورسانت و حق العمل گیری در قرار دادهای بزرگ ملی. وقتی سخن از پور سانت به میان می آید بی تردید یکی از درشت ترین موارد آن آقا زاده ی فراری  و قرار داد کرسنت را به یاد می آوریم . مسئله ای که لو دادن آن توسط دکتر سبب ساماندهی درگیری های خیابانی توسط باندآقای هاشمی شد. ایجاد ناامنی برای مفسدان اقتصادی یکی از کارهای بزرگ انجام گرفته توسط این دولت است.


ششم :کاغذ بازی : یکی از بزرگترین فسادهای سازمان یافته درحوزه کاغذ بازی توسط موسوی در سازمان برنامه ریزی کشور پایه گذاری شد. تمام بودجه های عمومی سازندگی درکشور برای خرج شدن باید از مجرای گلوی این غول مفسد می گذشت و آنقدر در پیچ و خم کاغذبازی این سازمان دور خود می گشت که گاهی بودجه ها با 5 سال تاخیر بدست یک پروژه می رسید . مدیران پروژه ها باید برای گرفتن بودجه مصوب خود با این غول مفسد در می افتادند .اهمیت درافتادن با این غده فاسد را وقتی متوجه می شویم که به یاد بیاوریم پس از انحلال سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور فریاد واغوثاه از سمت باند خاتمی وموسوی و توکلی و هاشمی و تمام رسانه داران باند بازان  آن زمان به آسمان هفتم رسید و دکتر به صفاتی مانند بی سوادی ، کارشناس نبودن ، انهدام ساختار دقیق برنامه ریزی ، بردن کشور به سمت نابودی کامل و سقوط و ویرانه کردن اقتصاد و....متصف گردید و همه این ها برای این بود که دکتر به خوبی موانع رشد کشور را می شناخت و راه رساندن بودجه های عمرانی از خزانه تا آخرین نقطه سیکل اجرایی یعنی در سفرهای استانی و بازدید از محل پروژه را شناخته و دنبال کرد.


هفتم :حقوق های کلان برای مدیران دولتی . پایه ریز این جریان شخص هاشمی بود . که به نام اکرام مدیران نظام فاصله طبقاتی میان مردم و مسئولان و مدیران و کارمندان را موجه و به عنوان یک ارزش به بدنه دولت تزریق کرد. حقوق های کلان مدیران و وزیران  که گاه حتی دو صفر با بدنه کارمندی یک اداره تفاوت داشت و دادن مدال و حقوق مدام العمر به این بدنه خاص مدیریتی که  خاتمی با دادن مدال ارزش و ایثار و حقوق های کلان اتصال دائم جیب باند خود را به بیت المال تضمین کرده بود .پیمان نامه دکتر با وزرا در یاری امام زمان و رعایت حقوق مردم ، عادلانه کردن حقوق ها ، دادن مدال های ایثار به خانواده شهدا به جای مدیران ، نمونه هایی ازین مجاهده بی امان است.


4-      سروسامان به اوضاع آشفته ایران


اگر چه اوضاع کشور به نسبت قبل از انقلاب در نظر عدالت اجتماعی و توسعه و آبادانی و استقلال سیاسی رشد چشمگیر و تحولات اساسی داشت . اما به نسبت آنچه می توانست باشد بیست سال عقب افتاده بود  . مشکلات گوناگونی در حوزه های مختلف به چشم می خورد . پروژهای نیمه تمام ملی و استانی و منطقه ای که ناگهان در یک جهش بزرگ از رقم ده درصد به عدد 70 درصد پیشرفت و بالاتر رسید. وضعیت ناامنی جاده ها و کشته شدن روزانه ی هموطنانمان که با امن ترشدن مسیرها وافزایش حملو  نقل ریلی و افتتاح اتوبان های جدید و نیروی پلیس مجهز و امکانات اورژانس بهتر، آن شرایط بحرانی آرام آرام در حال مهارشدن و بهبود است . در مخابرات يك انقلاب اتفاق افتاد . در سال 83 ، بيست و پنج ميليون و در سال 87 ، شصت و نه ميليون مشترك تلفن .همين طور در شبكه هاي ارتباطي در روستا تا پنج سال قبل يك دستگاه تلفن همراه يك ميليون تومان يا سالها در نوبت امروز در كنار دكه ها ، تلفن سيار با 5 و 10 هزار تومان قابل خريداري شد . بیمه روستاییان :براي اولين بار در تاريخ كشور بيمه روستاييان در سال 85 و 86 اجرا شد و 5/22 ميليون نفر روستايي ما تحت پوشش بيمه درمان قرار گرفتند. در ميراث فرهنگي و گردشگري  63 هزار تا بود،  تا سال 83 ، 78 هزار اضافه شد و در اول دولت نهم 103 هزار طرح به قبلي ها اضافه شد.

عکس ای کاش زودتررئیس جمهور می شدی

در مناطق نمونه گردشگري قبل از انقلاب عدد صفر است يعني هيچي وجود نداشته تا سال 83 ، هفت تا و امسال 914 منطقه نمونه گردشگري تعريف شده است و در دست طراحي و سرمايه گذاري است جالب است به 385 روستاي هدف گردشگري معرفي شده است. تا سال 83 ، هفت تا و امسال 914 منطقه نمونه گردشگري تعريف شده است و در دست طراحي و سرمايه گذاري است جالب است به 385 روستاي هدف گردشگري معرفي شده است. سرعت حركت عمراني در كشور سرعت روز افزون شد .در طي برنامه سوم و بخشي از دوم يعني در طول 8 سال مجموعا ، 29500 ميليارد تومان كار عمراني انجام شد و در چهار ساله برنامه چهارم بيش از 66 هزار ميليارد تومان كار عمراني فقط در سال 87 تا امروز بيش از 40 هزار پروژه عمراني با 19 هزار ميليارد تومان سرمايه گذاري افتتاح شد. مسكن رشد حركت شتابان شد. در سال 80 تا 83 ، دو ميليون مسكن در شهرها ساخته شد در سال 84 تا 87 دو ميليون و نهصد هزار و قبل از 83 سالانه كمتر از چهارصد هزار. سدهاي بزرگ كشور سال 57 ، 19 سد و در سال 83 ،173 سد و در سال 87 ، 211 سد و بيش از 170 سد در دست احداث و مطالعه است و....این ها بخش کوچکی از حرکت های شتابان کشور به سمت رشد و پیشرفت است که یقینا مدیریت قدرتمند دکتراحمدی نژاد در سرعت بخشیدن به این حرکت تاثیر فوق العاده داشته است. بازی ورود دلار به بانکهای خصوصی برای کنترل قیمت زمین و مسکن و بازی با ارامش مردم و مهار قیمت مسکن با اصلاح سیستم بانکی. تلاش برای کوچک کردن بدنه سنگین دولت که حاصل سیستم اقتصادی بیمار و ناکارآمد پایه ریزی شده درزمان موسوی بود . دربعد پزشکی رشد در جهت و شکستن باندهای فساد دولتی سازمان یافته  درتوزیع دارو. افزایش سرمایه گذاری خارجی و مدیریت بحرانهای بزرگ بورس و فساد سازمان یافته رانتی و دولتی درون بورس و....
در بعد توسعه علمی ایران ، شاهد رشد علمی بالا درکشور بوده ایم . خبرهای خوش ماهواره برامید ، یافتن داروبرای بیماری های صعب العلاج ، سلول های بنیادی و ... .بوده ایم . با  این توسعه علمی ایران که با تاکیدات مکرر رهبر عزیز بر جهاد علمی جوانان  و حمایت های معنوی و و بودجه ای و ترغیب و تشویق و برداشتن موانع  توسط شخص دکتر پیگیری می شود  ، ما شاهد جهش های بزرگ علمی بوده و هستیم
. آیا این رشد روز افزون و چشمگیر مقدمه ای برای تحقق حدیث معروف پیامبر نیست که فرمود درآاخرالزمان مردانی از فارس به علم دسترسی پیدا می کنند اگر درثریا باشد ؟ همان مردانی که زمینه ساز تشکیل دولت جهانی عدل خواهند بود و پرچم حکومت جهانی  عدل را بدست فرزند صالح خداوند حضرت مهدی ارواحنا فداه خواهند داد .

عکس ماهواره امید

5-      حرکت به سمت رفع تبعیض و بی عدالتی شدید در جامعه باتوزیع عادلانه ثروت / انجام سفرهای استانی ولایحه مهم هدفمند کردن یارانه ها


:ابتکارعمل شجاعت سرعت دقت مقاومت بدنی حرکت در داخل مردم سختی و مشقات سفر دفاع و تعریف اقا از سفر/ بازتابی خارجی سفر / سران کشورها الگو قرار دادند/ مخالفان و جریان نفاق مخالف این جریان بودند / بازتاب فشارهاروی دکتر/ پرداخت حقوق معوقه فرهنگیان که از زمان هاشمی برزمین مانده بود . کم کردن حقوق مدیران . کم شدن فاصله دهک های اجتماعی /  بی عدالتی ها کامل ذکر شود تا عدالت گستری معنا پیداکند .و البته لایحه هدفمندی یارانه ها که هنوز رفتار باندبازی عوامل فتنه مستقر در مجلس است



6-    تلاش بی وقفه برای سروسامان به مشکلات امنیتی کشور


امنیت یکی از مهمترین عوامل رشد و پیشرفت کشورهاست . یکی از روش های امریکا برای عقب نگه داشتن ملت های مسلمان ایجاد ناامنی ست . داشتن قدرت اطلاعاتی کافی برای جلو گیری از ایجاد ناامنی مهمترین توانایی هرکشوری ست. هروقت دشمن از وجود مهره های خود سرکارهای حساس مطمئن می شوند  انفجارها و ناامنی ها کم می شود مانند زمان هاشمی و خاتمی چون نیازی به این ابزارنیست و نوکرانشان خود دو دستی تقدیم ارباب می کنند . اما وقتی مقاومت شروع می شود ناامنی و انفجارها نیز شروع می شود . کافی ست نگاهی به انفجارهای اول انقلاب بکنیم تا متوجه شویم به محض قدرت گرفتن جریان صالح رجایی و باهنر انفجارها آغاز شد . اما امام با هوشمندی به اقای خامنه ای دستور داد که علی رغم میل باطنی اش موسوی را به عنوان نخست وزیر باقی بگذارد. این هوشمندی امام سبب شد که انفجارها و ناامنی ها تمام شود و دشمن که مهره نشان دارخود را در راس کار می دید به جای انفجار تخریب اقتصادی را توسط موسوی کلید بزند که نتیجه آن دولتی شدن اقتصاد بود . اما کشورما فرصتی از دشمن گرفت تا امنیت بیشتری را تجربه کندو نیروهای خود را سازمان دهی کند .اما با آمدن دکتر و ناامیدی دشمن دوباره ناامنی ها شروع شد. حادثه ی سقوط هواپیمای c130  که در آن جمع کثیر از خبرنگاران مومن و انقلابی صدا و سیما به شهادت رسیدند . حادثه سقوط هواپیمای فرمانده عزیز نیروی زمینی شهید کاظمی و یارانش ، حادثه های تروریستی در زاهدان ، حادثه انفجار کانون رهپویان وصال شیراز و...و وعده های استقلال طلبی و تجزیه طلبی موسوی و کروبی و رضایی به مردم استانهای مختلف نشان از شروع کاردشمن برای ایجادناامنی بود . حادثه کهریزک و کوی دانشگاه نشان داد که در نیروهای اطلاعاتی و امنیتی داخل نظام مهره هایی در سناریوی دشمن بازی می کنند.کشف عملکرد این مهره ها وبرخورد با انها که یکی از بزرگترین کارهای بزرگ پنهان مانده دکتر است. این مسئله آنقدر مهم بود که دکتر برای مدیریت آن با برداشتن وزیر اطلاعات تنها چند هفته مانده به پایان دولت نهم خود شخصا برای در دست گرفتن قدرت اطلاعاتی و اشتباهات احتمالی یا خیانت ها در این حوزه اقدام کند. و ناسزاهایی نظیر دیکتاتور ، بی قانون ، مستبد خودرای و.....را از سوی افرادی مانند توکلی دریافت نماید . اما به برکت ایستادگی دکتر در این مسیر ، قدرت اطلاعاتی ایران درمهار فتنه ها افزایش یافت و نتایج درخشان این ایستادگی عملیات موفق دستگیری بزرگترین شرور مورد حمایت آمریکا در شرق کشور یعنی ریگی با موفقیت انجام شد . شد . موفقیتی که به اعتراف خود دشمن یکی از بزرگترین موفقیت های اطلاعاتی ایران است . اگر هوشمندی وایستادگی دکتر نبود معلوم نبودباید شاهد چند حادثه  عاشورای دیگر بودیم تا فتنه گران دست از جان و مال ناموس مردم بردارند . به برکت این هوشمندی و مدیریت قدرتمند ، ضریب امنیت داخلی کشور چند برابرشد .


7-    اصلاح مسیر انحرافی در آرمانهای و اهداف و جهت گیری های انقلاب :


ما  خمینی را به موزه تاریخ می سپاریم . این جمله ای بود که یکی از نواندیشان خاتمی برزبان راند . /قرآن یک تکس تاریخی شاعرانه است و درزمان ما کابردی ندارد./اعتقاد به امام زمان خرافه ای بیش نیست /....این ها تنها چند جمله از هزاران جمله و نوشته ای ست که باند فکری خاتمی آن را ترویج می کندو برایش شاگرد تربیت می کرد .


.فضای فرهنگی واهداف و جهت گیری های مدیریت کلان کشور چگونه بود و چه تغییرات بزرگی با آمدن دکتر احمدی نژاد در آن رخ داد. فرمان جهت گیری های کلان نظام به سمت کدام دره های انحرافی پیچانده شده بود ؟ و دکتر کدام دره های وگردنه های خطرناک  را با استحکام و اراده قوی خود توانست پشت سربگذارد ؟ وتوانست کدام ارزش های انحرافی و مخرب را جایگزین کدام ارزشهای والای اسلامی و انسانی کند؟

تبدیل غرب زدگی و سکولاریزه و تسلیم و سازش و کرنش در برابر غرب

به استقامت و عزت دربرابر مستکبران  و تلاش برای استقرارحکومت عدل امام زمان عج درجهان

دینداری و قرآن واهل بیت و عمل به شریعت مورد هتک حرمت و توهین تنوریسین های فراماسونی مانند سروش قرارمی گرفت و تساهل و تسامح و ولنگاری در حوزه دین و اخلاق توسط شخص خاتمی تبلیغ می شد و با آمدن دکتر فضا به سمت بندگی خدا و عمل به شریعت  و احترام به قرآن و ترویج شعائر الهی تغییر کرد.
فراموشی وتمسخرشهدا و توهین به ارزشهای دفاع مقدس مانند ایثار و جهادو شهادت  که نمونه کوچک آن جلوگیری از دفن شهدادرفضای دانشگاه ها ونوشتن انواع مقاله ها توهین آمیزوسخنرانی های غفلت افزا ، برگزاری تورهای دانشجویی تفریحی مختلط سیاسی با جهت گیری های خراب فرهنگی بود اما با آمدن دکتراین فضا ، ارام آرام به سمت فضای احترام به شهدا و زنده کردن نام و یاد و ترویج و بزرگداشت مقام  انها حرکت کرد تا انجا که امروز به جای کارناوالهای مختلط دانشجویی ، کاروانهای میلیونی  راهیان نور برای تجدید میثاق با شهدا عازم مناطق عملیاتی می شوند.

فضای ترویج اشرافی گیری و ارزش شدن و فخرفروشی مدیران و مسابقه جمع آوری ثروت درمیان مدیران آرام آرام به سمت ارزش شدن ساده زیستی و تواضع مدیران در برابر مردم برگشت .


فضای توهین به مردم و غرور و پاسخ گونبودن مدیران آنقدربالاگرفته بود که سخنگوی دولت خاتمی به خود اجازه می داد مردم را رکیک ترین الفاظ مورد خطاب قرار دهد و کسی جلودار حرمت شکنی و گستاخی انها نبود و این فضا با حضور دکتر شکست ورایحه خوش احترام به مردم ، پاسخگویی مدام با انواع جلسات و سمینارهای پرسش و پاسخ خبرنگاران و تواضع بی نظیر مدیران درفضای ادبیات سیاسی و عملکردی کشور نشست
نام و یاد امام زمان  درمدیریت کلان هیچ جایی نداشت و با آمدن دکتر عطرخوش دعای فرج  از همه سخنرانی های داخلی و خارجی به مشام رسید و دل منتظران امام زمان را معطر کرد.
ترویج فرهنگ روابط باز و آزاد دختران و پسران در جامعه ،  تخطئه ی ازدواج و تمسخر خواستگاری رفتن ، ترویج بی عفتی و بی حجابی در بالاترین رده های مسئولیتی به نام آزادی و برابری ،  تمسخر حجاب چادر و ترویج آزادی پوشش و ....که با امدن دکتر همه این جهت گیری ها به سمت درست بازگشت هرچند اثرات آن تربیت خراب فرهنگی هنوز هم جوانان بسیاری را در ورطه خلاف اسیر کرده است و نمونه آن ستادهای موسوی بود که  هویت باختگان فرهنگی تربیت شده در زمان خاتمی  در آنها بسیار بود اما این فضا بطور عمومی تغییرکرد وتبدیل به فضای ارزشی حمایت از حریم خانواده ، ترویج ازدواج ، احترام به حجاب برتر و ثبت ملی چادر در عرصه جهانی و ارزش شدن حیاو  عفاف بازگشت .
ارزش شدن غرب زدگی و وادادگی فرهنگی در سینماها و رسانه ها وروزنامه ها و مجله ها و جشن ها تقدیرو تشکرها و مدالهای افتخار از عوامل موثر درچنین تربیتی که نمونه بارزاین انحراف وزیر لندن نشین فرهنگ خاتمی بود . این بوی ناخوشایند ضد دینی و ضد فرهنگی ازمیان رفت  و به جای آن  رایحه خوش تجلیل از معلمان و مادران و پدران شهید و ایثارگران و پرستاران و کارگران و کارمندان و نخبگان جوان و مبتکران و... درفضا پرشد .

8-      شکستن انزوای بین المللی در مجامع جهانی ودر افتادن با دجال اخرالزمان


با هوشمندی و  تلاش و ایستادگی دکتر احمدی نژاد ایران از انزوای سیاسی و افکارعمومی جهان خارج شد. رساندن پیام انقلاب ایران به گوش جهان با استفاده از پتانسیل خودشان و بدون کوچکترین هزینه ای از طرف ما .
پروفسور مولانا مؤسس دانشکده ارتباطات دانشگاه امریکن دی.سی واشنگتن می گوید : دکتر احمدی نژاد نه تنها در سازمان ملل حضور یافت، بلکه به دانشگاه کلمبیا نیز رفت و دیدار و تماس با دانشجویان، هواداران صلح، پیشوایان ادیان مختلف و مردم را نیز مورد توجه قرار داد تا در اثر این تماس های چهره به چهره، پیام خود را به دنیا برساند.
پروفسور مولانا گفت  :همه ما، توانایی رسانه شدن را داریم. رسانه دیگر فقط رادیو، تلویزیون، روزنامه و اینترنت نیست، بلکه هر وسیله انتقال پیام اعم از زبان و فرهنگ و... است. اگر کسی بتواند مستقیماً گروه بزرگی را مخاطب قرار دهد و پیام خود را به آنها برساند، آن شخص یا گروه یا سازمان نقش رسانه را دارد. و احمدی نژاد خود به تنهایی یک رسانه است!


دکتر احمدی نژاد در مسئله ی هولوکاست  توانست با استراتژی هوشمندانه تهاجم به جای دفاع ناگهان شهرت جهانی پبداکند درحالیکه در قضیه با تخطئه سنگین داخلی از طرف باندهاشمی روبرو بود .
نامه نگاری به بوش دعوت او به هدایت و عدالت  و پیام انبیا کاری بود که هیچ کس تا به حال چنان کاری انجام نداده بود و همان زمان تعجب صاحب نظران و سیاست مداران جهانی را برانگیخت .ابتکاری که همان زمان  حمایت صریح اقا ازین نامه به تنهایی مهر تاییدی بر عملکرد درخشان او بود
برای اولین بار بعد از شهید رجایی دکتر با سخنرانی در سازمان ملل ، صدای ایران را در مجامع بین المللی بلند کرد در حالی که دولت های قبل نه تنها هیچ پیامی از انقلاب را به گوش جهان  نمی رساندند بلکه در صدد خاموش کردن این نور الهی بودند . حضور در مجامع بین المللی مانند اجلاس ان پی تی ، روابط عمومی قوی دکتر در برخورد با روسای جمهور کشور ها و مردم جهان . مصاحبه های مختلف با شبکه های خارجی و خبرگذاری ها اعتبار ملت ایران را در افکارعمومی جهان آنقدر بالا برد که در سفر اخیری که دکتر احمدی نژاد به آمریکا داشت خبرنگاران خارجی ، برای گرفتن وقت مصاحبه  از رئیس جمهور با هم مسابقه می دادند . این تغییرات بزرگ در افکارعمومی چگونه انجام شد ؟ آیابدون مدیریت امام زمان امکان پذیراست ؟


سفر به نيويورک و در دست گرفتن فضاى تبليغاتى جهان و آمريکا، حضور در دانشگاه کلمبيا و برخورد متانت آميز با اهانت هاى رئيس دانشگاه کلمبيا . در يکى از نظر سنجى هاى آمريکا سالينجر (رئيس اين دانشگاه) به عنوان يکى از ده چهره زشت آمريکا به خاطر برخورد بد وى با مهمان خود، معرفى شد .برگزارى موفق اجلاس خزر و تعميق روابط ايران با کشور هاى همسايه بويژه روسيه که نقش مهمى در معادلات بين المللى دارد و ايفاى نقش محورى در تصميم گيرى هاى اپک سخنرانی های روشنگر در سازمان ملل و اجلاس های جهانی و مصاحبه های تلویزیونی با رسانه ها کارهای بزرگی ست که سد موانع دربرابر افکارعمومی مردم جهان را شکست تا ایران و فرهنگ اسلام به جهان معرفی شود.


در تمام این سالها ، عجیب تر از همه اطلاع رسانی محدود رسانه ای در ایران ، در مورد کارهای بزرگ انجام شده توسط دکتر احمدی نژاداست . درحالی که دکتر به تنهایی در عرصه تسخیر افکارعمومی مردم دنیا گام برمی دارد رسانه ملی ما تنها به پوشش حداقلی از حوادثی که در شرف وقوع است می پردازد و این نشان دهنده اوج غربت دکتردررسانه های داخلی  و درعین حال مردانگی و ایستادگی او با وجود سنگ اندازی هاو نادانی های دوست و دشمن است . در ماجرای دانشگاه کلمبیا خود دکتر می گوید : من تعجب کردم که در داخل کشور، این برنامه به صورت مستقیم پخش نشد، 27 شبکه جهانی این برنامه را زنده منعکس کردند و رئيس آن دانشگاه 27 دقیقه علیه ملت ایران فحش داد. اما خدای متعال با ملت ایران بود.و تمام نقشه های آنان را درهم شکست.
توسعه روابط اقتصادی  باکشورهای درحال توسعه  و حضور در میان ملت های مستضعف جهان  توسعه روابط با آنها و همزمان تمسخر دکتر توسط باند غرب زده فتنه گر برای رابطه با افریقایی ها ، بجای فرانسه و انگلیس و المان و ایستادگی دکتر در این راه . تنها نشانه های کوچکی ست که مارا به تفکر وامی دارد که آیا بدون کمک و توجه خداوند و مدیریت امام زمان انجام چنین کارهای بزرگی امکان پذیر بود ؟ و این رایحه خوش نوید بخش کدام صبح روشن است ؟


9-      ایستادگی دربرابر امواج سنگین سرزنش ها و تخریب ها و جنگ روانی داخلی و خارجی


در تمام حرکت های انقلابی زیربنایی صورت گرفته دراین سالها به هربهانه ای موج تخریب و سیاه نمایی ادامه یافته است .گذشتن از سد تخریب ها و سرزنش ها و ایستادگی بر مواضع نشان دهنده اراده آهنین این مرد خداست.
مانورهای تبلیغاتی سنگین برای تخریب دکتر را فراموش نکرده ایم . یکی از انها حوادث ، مسئله انتخاب وزیرکشور بود درسال 87 که این انتخاب نقش مهمی در برگزاری انتخابات داشت و اگر مهره ای  حامی جریان فتنه این جا انتخاب می شد می توانست بازی تقلب در انتخابات را به نحو دیگری رقم بزند . عوامل داخلی فتنه گران باایجاد هوچی گیری بعد از چندین بار رای منفی  نمایندگان به وزرای پیشنهادی دکتر ، با فشار بعضی اقایان درمجلس ، کردان معرفی شد و  به عنوان وزیر ازمجلس رای اعتماد گرفت اما به فاصله یک هفته ناگهان به  باجوسازی سنگین رسانه ای  به سرعت به خاطر نداشتن مدرک دکترا مورد هجوم سنگین قرارگرفت تا بوسیله او دو موج تخریب روانی سنگین یعنی بی سواد بودن بدنه دولت و دروغگو بودن شخص دکتر در افکار عمومی جا بیفتد و وزیر کشور نیز نتواند به وظابف محوله سنگین خود تا قبل از انتخابات عمل کند . این موج ناجوانمردانه سنگین سبب فوت مرحوم کردان شد در حالی که تا اخرین لحظه مسببان این شرایط را حلال نکرده بود. این موج تخریبی انقدر مورد امید جریان فتنه بود که دبیرسخنگوی حزب مشارکت آن را عامل حتمی  برای سقوط دولت احمدی نژاد خوانده بود !


فضای تخریب دولت و دکتر و بی بند وباری رسانه ای آنقدر بالا گرفت که رهبر عزیزمان فرمود :
:«من قلبا از بعضی از پدیده هایی که در کشور هست رنج می برم. من نمی خواهم آنچه را که برای من رنج آور است با افکار عمومی مطرح کنم. اما این نکته که آن روز گفتم داستان غم انگیز دیگری است... متاسفانه دشمنی که به وسیله تبلیغات خود همتش این بود که افکار عمومی یک کشور را به سمتی متوجه کند، امروز به جای رادیوها آمده در داخل کشور ما پایگاه زده است.» ایشان آن روز افزودند:«من در لا به لای همین ها اثر انگشت عبدالله ابن ابی ها را می بینم.»

 


 

دکتر احمدی نژاد با تکیه برچه نیرویی توانست براین کوه مشکلات غلبه کند؟
چه ویژگی های شخصیت داشته است که یاریگر ایشان در حل مشکلات یاری کرده است ؟
اراده محکم و قوی برای حل مشکلات و ایستادگی تا پای چان چه اندازه منطبق بر خصوصیات یاران امام زمان هست ؟
آیا یاران امام زمان آیا ماورایی هستند یا ویژگی هایی انسانی منحصر به فردی مانند دکتر احمدی نژاد دارند؟
اگر همین امروز ظهور واقع شود و یاران امام زمان بخواهند درمدیریت جهان مشارکت کنند چه خصلت هایی باید داشته باشند ؟ آیا نباید در مدیریت و اراده ودلاوری  و استحکام مانند دکتر احمدی نژاد باشند ؟

آخرین ویرایش در

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد