رایحه ظهور

Switch to desktop عضویت Login

×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 77

چرا بايد تعجیل در فرج را از خدا بخواهیم؟


چرا بايد براي رسيدن به ظهور عجله كنيم ، چرا بايد آن را با اصرار از خدا بخواهيم ، خدا خودش هرکاری صلاح بداند انجام می دهد . به ما چه مربوط که برای خدا تعیین تکلیف کنیم ؟ چرا بگوییم خدایا شتاب كن ؟ عجله در هیچ کاری خوب نیست .اصلا عجله ای نداریم . امسال نشد سال بعد . سال بعد نشد . سال بعدترش . نشد .ده سال دیگه . نشد 100 سال دیگه . اصلا شاید خدا صلاح بداند ظهور امام زمان 1000 سال دیگر اتفاق بیفتد. ما چه کاره ایم که بگوییم اللهم عجل لولیک الفرج؟

 

» ابتدای نظرات (227)

 

 

 

خدا خودش هرکاری صلاح بداند انجام می دهد . به ما چه مربوط که برای خدا تعیین تکلیف کنیم ؟ چرا بگوییم خدایا عجله کن ؟ اصلا عجله کارشیطان است . عجله در هیچ کاری خوب نیست .اصلا عجله ای نداریم که. امسال نشد سال بعد . سال بعد نشد . سال بعدترش . نشد .ده سال دیگه . نشد 100 سال دیگه . اصلا شاید خدا صلاح بداند ظهور امام زمان 1000 سال دیگر اتفاق بیفتد. ما چه کاره ایم که بگوییم اللهم عجل لولیک الفرج؟

چرا بايد از خدا بخواهيم كه در فرج تعجيل كند ؟

اللهم عجل لوليك الفرج

الهم عجل فرجه و سهل مخرجه

اگر این کارها مربوط به خداست و ما نباید در آن دخالت کنیم . اگر اجازه ظهور امام زمان به دعا وتلاش و کار ما بستگی ندارد. اگر دعای ما و اراده ما ، در تاخیر یا تسریع ظهور امام زمان تاثیری ندارد و در یک کلام اگر دعا اثر ندارد چرا خداوند فرمود : قل ما یعبئوآ بکم ربی لو لا دعائکم ؟ بگو پروردگارشما چه اعتنایی به شما داشت اگر دعای شما نبود ؟ آیا کسی می داند نتیجه بی اعتنایی خداوند به یک انسان و به یک جامعه چیست ؟ آیا جامعه ای که خداوند به آن اعتنا نکند هرگز روی سعادت خواهد دید؟؟ .آیا کسی که از دعا محروم می شود و مورد بی اعتنایی خداوند قرار می گیرد ، زنده است یا جسدی متحرک . آیا انسان بدون دعا می خواهد ؟؟؟ و بدون خواستن حرکت می کند ؟ و بدون حرکت کردن می رسد؟؟

چرا عجل ؟ چرا تشنگي براي ظهور ؟1

اما درخواست عجله دراین دعا به چه معناست ؟ امام صادق(ع) می فرماید :« كذب الوقاتون، و هلك المستعجلون، و نجا المسلمون»؛"آنان که [برای این امر] تعیین وقت می کنند دروغ می گویند و آنها که [در این امر] شتاب می کنند نابود می شوند و کسانی که تسلیم می شوند نجات می یابند." پس چرا دراین دعا از خداوند چنین درخواستی می کنیم؟

باید معنای کلمه "عجل" را در این دعا دریابیم.

محقق شدن هرامر خداوند در این عالم ، ظرف زمانی و مکانی و مقدرات و مقدمات و اسباب خودش را دارد . ظهور نیز همین گونه است. اینکه تعجیل در فرج را می خواهیم به معنای درخواست از خداوند برای فراهم ساختن مقدمات ظهور و آغاز این حرکت توسط خود ما و کوشش ما برای فراهم کردن شرایط و نزدیک کردن امر ظهور امام زمان (عج) است.

در واقع ما با این دعا می خواهیم برای فراهم کردن شرایط حکومت صالحان در زمین تلاش کنیم و مقدمه ساز ظهور باشیم . و در انجام این امر الهی بسیار شتاب داریم زیرا فهمیده ایم  که چه خسارت های بزرگی را از سستی و بی حرکتی در این راه متحمل خواهیم شد .

پس ازین خسارت ها گریزانیم و برای رسیدن به این هدف بزرگ شتابان.

اما یقینا اگر مقدمات لازم برای تحقق امری فراهم نشده باشد ، آن امر به ثمره ی مطلوب خود نخواهد رسید .  دعاکردن ما با کلمه "عجل" این انگیزه های معنوی و عملی را برای ما ایجاد می کند: اول آنکه هدف بزرگ خود را می شناسیم . دوم آنکه با شتاب و سرعت بیشتری برای محقق شدن این هدف بزرگ و زمینه سازی آن و کسب آمادگی لازم برای تحقق آن تلاش می کنیم . و سوم آنکه از خداوند می خواهیم این امر را نزدیک گرداند و مارا یاری کند که در این مسیر تا آخر بمانیم .

آیا این دعای ما ، آغاز تلاش و انگیزه ما برای فراهم کردن شرایط و مقدمات نزدیک کردن زمان ظهور نیست ؟

ما در انجام این امر شتاب می کنیم و آنهم اوج شتاب یعنی عجله . زیرا سرعت گرفتن در خیرات و نیکویی های بزرگ شیوه ی صالحان و اتقیاست و این خیر و برکت و عظمتی که در ظهور امام زمان هست آنقدر عظیم است که جا دارد انسان بینا و آگاه برای تحقق آن جان بدهد چه برسد به اینکه شتاب کند .شهدا چنین کردند . چون بزرگی امر را دریافتند . چرا ما از دعا و حرکت و خواستن و شتاب کردن محروم بمانیم ؟

این عجله ، یک عجله ی مذموم نیست . این عجله ، عجله ای ست در نهایت زیبایی و حسن که خداوند نیز آن را ستوده است و آن را وسیله نجات جهان قرار داده است .کسی که نگاهش به مسائل جیات عمق دارد علت این عجله را در می یابد .سرعت گرفتن برای رسیدن به قله ای که نجات تمام بشریت در آن است حقیقتا زیباترین معنای انسانیت ماست . و این دعای ما ، به معنای مدد گرفتن از خداوند برای کسب این آمادگی و استعدادست و تلاش ما برای فراهم کردن مقدمات شخصی و اجتماعی و جهانی برای ظهور .

چرا باید نزدیک تر شدن ظهور را درخواست کرد ؟

چرا توصیه شده مدام در صلوات فرستادن بگوییم اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم ؟مگر سرعت نگرفتن در این مسیر چه بار گناهی را برگردن ما می اندازد و چه خسارتی را برما وارد می کند ؟  چرا نزدیک شدن ظهور را از خداوند طلب می کنیم و برای فراهم کردن شرایط و مقدمات آن شتاب داریم ؟

علت جامع و کامل دیدن مسائل هستی ست .عقل الهی و انسانی ما چنین حکم می کند که برای نجات کسی که در آتش می سوزد با سرعت و شتاب اقدام کنیم. کدام عقل سلیمی می پذیرد که در کنار خانه ای که درحال سوختن است بنشینیم و دست روی دست بگذاریم و نچ نچ کنان بگوییم خدایا بیا جلو خودت این اتش را خاموش کن ! یا آرام و سست گام برداریم ؟ یا اصلا این مسئله را ندیده بگیریم ؟ انهم در حالی که کودک ما در حال سوختن در این آتش است و صدای فریادش بلند است که " کمک ! یکی به دادم برسد"؟!

آیا كودك بشريت در آتش مي سوزد ؟

آری . این کودک در آتش است اما خود نمی داند و آنقدر غافل است که برای نجات خود راه چاره ای نمی جوید و در میان بازی به علت شوق بازی کردن متوجه آتشی که بردامان او افتاده نمی شود و همچنان می دود و آتش باز هم شعله ورتر می شود و او چاره کار را نمی داند و فریادی نمی زند و برآتشی که خود برافروخته صبر و مدارا هم می کند درحالیکه خداوند چنین صبری را از او نخواسته است انجا که با طعنه می فرماید : فما اصبرهم علی النار؟ پس صبر این ها برآتش دیگر چه صبری ست .

بیایید از دو زاویه به این سوختن نگاه کنیم. اول از زاویه همین دنیای مادی و دوم با نگاهی فراترازین عالم. اول از دیدگاه زندگی در جهان مادی صرف بررسی کنیم آیا بشر امروز در شرایط خوبی زندگی میکند و جهت حرکت او چگونه است؟

نظام بین المللی : ناعادلانه و ضدحقوق بشر

آیا مناسبات پس از جنگ جهاني دوم به دليل پایه و اساس مادی ناعادلانه و غيرانساني است ؟ نه ! آیا جهان را به دو قطب غنی و فقیر تقسیم کرده است؟ نه ! کو ؟ کجا ؟  !!

!

تفکرمادی گرا در طول 100 سال و به تعبیری 300 سال، يك نظام اقتصادي بر دنيا حاكم كرده است كه با ثروت ملت ها راچپاول و غارت ‌كند. انرژي خاورميانه و آفريقا را غارت كند و به جاي آن فقر، جنگ و كينه‌ورزي را به جهان تحمیل كند و جالب اينكه همه اين جنايتها را به اسم حقوق بشر انجام داده است.

فقرا ناچارند نظام سیاسی و اقتصادی و بین المللی ثروتمندان را بپذیرند که در آن تمام قوانین به نفع ثروتمندان و به زیا ن فقرا طراحی و اجرامی شود وچون همه چیز براساس کسب ثروت و لذت بیشتر مادی بنانهاده شده ، انسانیت انسانها در مناسبات زورمداران و ثروتمندان مادیگرا لگد مال فریب نظام حاکم برجهان شده است.اگر جامعه ای در سیستم حاکم جذب و حل نشود و به ظلم و ستمی که براین نگرش حاکم است اعتراض داشته باشد توسط همین سیستم شیطانی حذف و سرکوب و له می شود.چگونه امر فرج را نخواهیم درحالی که قرآن کریم می فرماید:(و لا تَرکَنوا إلی الَّذین ظَلَموا فَتَمسَّکم النَّار...)؛ [۱] به کسانی که ستم می کنند متمایل نباشید که آتش جهنم شما را فرا خواهد گرفت و کسی شما را یاری نخواهد کرد.

تولید تسلیحات در جهان هزینه اول

آیا امروز تولید تسلیحات در جهان بیشترین هزینه را صرف خود می کند ؟ نه  آسوده بخوابیم!!!! ! آیا مدام نگرانی از جنگ درخاورمیانه و افریقا و اسیای شرقی وجود دارد؟ نه به یمن برکت آمریکا شهر امن و امان است ! آیا مردم دنیا از هول و هراس جنگ ناراحتند؟ نه خبری نیست !  در کارخدا دخالت نکن!

بشرمادیگرا، در قرن بيستم که مدعي تمدن و فرهنگ است بدتر از اقوام وحشي 4 هزار سال قبل به جان هم افتاده است .در جنگ جهانی دوم ۲۵٬۱۹۳٬۷۰۰نظامی و ۴۱٬۸۱۵٬۴۰۰غیرنظامی کشته شدند.

و همان ایدئولوژی که جنگ را به راه انداخت ، بعد از جنگ نیزبراي تسلط بر منابع انرژي و ثروت بیشتر، به بهانه دروغین هولوکاست ، يك رژيم جعلي را بر منطقه خاورميانه تحميل كرد واين رژيم در طول حدود 60 سال حضور خود بيش از 5 جنگ را بر ملت هاي منطقه تحميل كرده و ده ها هزار نفر را كشته و زخمي كرده است .

در همه جهان سالانه میلیاردها دلار هزینه تولیدو خریدو انباشت تسلیحات و افزایش جنگ افروزی می شود . بيش از 20 هزار كلاهك هسته‌اي در دنيا انبار شده است كه حدود نيمي از آن در امريكا است كه از اين تعداد حدود 2500 كلاهك ، استراتژيك بوده و به سوي اهداف حياتي دنيا نشانه‌گيري شده است! بمب های فسفری برسرمردم غزه فرود می آید و مردم جهان ساکت اند! هزاران انسان بی گناه در افغانستان کشته می شوند ! در اشغال عراق با هزینه 1000 میلیارد دلار تاكنون بيش از 1 ميليون و 300 هزار نفر عراقي كشته شده‌اند ؛ انواع سلاح های بیولوژیک در عراق مورد آزمایش قرار گرقت! و همه اين اتفاقات با شعار مبارزه با تروريسم انجام شده است!

آیا ما ازین وضع راضی هستیم ؟ آیا کسی می تواند بار رنج کودکان معصوم را در این جنگ ها جمع بزند؟ آیا برآوردی از هزینه های کشورآمریکا برای تولید و توسعه و نگه داری و مصرف تسلیحات جنگی شیمیایی وجود دارد ؟ آیا کسی می داند این هزینه ها چند رقم دارد؟ چه تعداد جنگ و کشتار و رنج بشر ا؟ و اگر نیمی از آن برای آبادانی کره زمین مصرف می شد الان مردم جهان در چه شرایطی زندگی می کردند ؟ آیا می توانیم بی تفاوت باشیم وشتابی برای فراهم کردن شرایط ظهور نداشته باشیم ؟

گرسنگی هایی که نمی بینیم !

آیا وقتی که ما سیر و راحت می خوابیم ، کودک گرسنه و محرومی در جهان وجود ندارد ؟ ....نه خیالمان راحت ! ...نظام جهان کاملا عادلانه است و همه سیرندو کودکی با چشمان اشکبار سر بربالین گرسنگی نمی گذارد ! پس دلیلی ندارد برای فراهم کردن مقدمات ساز ظهور دعا وتلاش کنیم!

سوبسید تنها یک هفته مزرعه داران کشورهای توسعه یافته برابر هزینه یک سال برنامه غذا رسانی جهان تحت نظارت سازمان ملل است. هزینه متوسط تامین غذای روزانه در کشورهای توسعه یافته ۱۰ دلار آمریکاست. هزینه سهمیه غذای برنامه سازمان ملل ۲۹سنت در روز است.هر پنج ثانیه یک کودک بر اثر گرسنگی جان میدهد.سالانه ۶ میلیون کودک زیر ۵ سال بر اثر گرسنگی میمیرند.

این آمار برابر کل جمعیت کودکان زیر پنج سال کشور فرانسه است.بیش از نیمی از زنان باردار دچار فقر آهن هستند. روزانه ۳۰۰ زن در هنگام زایمان بر اثر سو تغذیه جان میسپارند.سالانه یک میلیون نوزاد بر اثر کمبود ویتامین آ تلف میشوند.جهان غذای کافی برای همه آدمها تولید میکند اما بیش از ۸۰۰ میلیون انسان اسیر گرسنگی هستند. آیا دعا نکردن ما رضایت دادن به این جریان ظالمانه نیست ؟ آیا راضی بودن به ناحق کمک به او نیست ؟ ....امام صادق عليه السلام می فرماید:« العامل بالظم والمعین له والراضی به شرکاءُ ثلاثتهم»،[۶] کسی که ظلم می کند وکسی که اورا یاری می رساند وکسی که به ظلم رضایت دارد هر سه شریک جرم هستند.

آمریکا .افغانستان .مواد مخدر و رنج بی هویتی نسل سوخته ی بشر!

آیا الان تولید مواد مخدری هست ؟ نه !  ......تولید فسادی هست ؟ نه ! ......رنج بشر بی هویتی بشر را می بینیم ؟ ....نه ! .....برای درمان این بیماری باید گامی برداریم ؟.... نه !.... باید ریشه فساد را که همان سیاست های کثیف آمریکاست بخشکانیم ؟ نه !  شتابی نیست ! باید به زندگی خودمان برسیم!

چرا بشر به سمت افیون مواد مخدر و شراب می رود ؟ آیا به جز این است که می خواهد برای رنج بزرگ تحقیر شدن روح انسانی خود راه فراری پیدا کند ؟ چه تفکری روح انسانی را در مرداب خود اسیرکرده و چه شیاطینی از تولید و تکثیر مواد مخدرو شراب و انواع داروهای انسانیت سوز نفع می برند ؟ به بهانه مبارزه با تروريسم و مواد مخدر 250با هزینه ميليارد دلار افغانستان را اشغال كردند و اين در حالي است كه از زمان اشغال افغانستان تاكنون توليد مواد مخدر 5 برابر شده است و بيش از دهها هزار نفر از مردم اين كشور كشته شده و بيش از 3 ميليون افغاني نيز آواره شده‌اند.آیا می توانیم بگوییم ما هیچ مسئولیتی دربرابر این حوادث نداریم ؟ و تنهاکاری که از دستمان برمی آید فکر کردن به ارامش و امنیت خودمان است ؟ آیا این بی تفاوتی نزد خداوند متعال ازما پذیرفته می شود؟

یکی از نداشتن می میرد یکی از فرط داشتن ؟

آیا بی عدالتی می بینیم ؟ یکی از رکورد شکنی در پرخوری بمیرد ؟ یکی از فقرو نداری ؟ یکی بنز طلا ؟ یکی بی آب و غذا ؟ .....نه ! ....آیا انسانیت گم شده را در مدرن ترین نمایشگاههای قرن می بینیم ؟..... نه ! ....آیا رنج قوانین ناعادلانه را درک می کنیم ؟ ...نه !....

 

 

مصرف گرایی و اشرافیت - بی عدالتی وفقر دولبه قیچی اند .یک قیچی تیز برای بریدن هویت انسانی .

 

کشورهای استعمار شده که با شعارهای فریبکارانه مورد ظلم زورمداران و ثروتمندان قرارگرفته اند، با فقر و گرسنگی و ویرانی وجنگ و تخریب محیط زیست و دزدیده شدن ثروتهاو نادیده گرفته شدن حقوق اولیه و انسانی خود روز به روز رنج بیشتری را تحمل میکنند و بار سنگین تری را بر دوش می کشند وکشورهای ثروتمند نیز در درون خود از اسراف کاری و اشرافی گری وبی عدالتی و نظام طبقاتی رنج می برند.

 

 

در کشورهای ثروتمند مصرف گرايي، به عنوان يك ارزش اجتماعي تبلیغ می شود. توليد براي مصرف بيشتر و مصرف براي توليد بيشتر . این چرخه که ریشه در حرص و طمع و مادی گرایی بشر داردو فرايند پايان ناپذيری ست که نتیجه آن تخريب محیط زیست و کره زمین است. امريكا با كمتر از 5% جمعيت جهان، 25% از نفت و انرژي و بيش از 18% از چوب و حدود 14% آب دنيا را مصرف مي‌كند و حدود 40% خودروهاي جهان در آن كشور در حركتند. اين دولت معادل اكثريت كشورهاي جهان بودجه نظامي دارد و در تمام نقاط درگيري و جنگ، حضور فعال دارد. كشورهاي مشهور به پيشرفته صنعتي با حدود 20% از جمعيت جهان 85% انرژي را مصرف و به تبع آن بيشترين آلودگي را منتشر مي‌نمايند. آیا این نمونه ظهرالفساد فی البر و البحر نیست ؟ و آیا سکوت در برابر این سیستم نادرست تایید آن نیست ؟ و آیا تایید آن مارا در گناه این ظلم ها شریک نمی کند ؟

نجابت و تقوا گمشده ی هویتی در غرب و شرق!

آیا در این سیستم فاسد جهانی بی بندوباری و افسارگسیختگی ترویج می شود ؟.... نه اصلا  ابدا !.... ایا خانواده ها ویران می شوند ؟ ...نه به هیچ وجه! دنیا امن و امان است از خوبی و پاکی ! با دیدن این قهقرای بشر آیا نباید تلاشی بکنیم ؟

نيازي به توضيح و تفسير تصويري نيست

هزاران شبكه فاسد ماهواره اي ، ميليونها سايت مبتذل ، صدها هزار استوديو توليد فيم هاي پورنو و ميليادرها انساني كه در آتش شهوت مي سوزد ، همه و همه محصول اين فرهنگ جهاني مادي و پوچ گراي مبتذل مي باشد.

بی بند و باری و آزادیهای غیراخلاقی ترویج می شود .بنیان خانواده از هم می پاشد و اصالت لذت و شهوت شیطانی جایگزین اصالت معنویت وانسانیت و محبت می شود و نسل جدیدی از انسانهای بی هویت و حرام زاده و بی اخلاق روز به روز به مشکلات اخلاقی جامعه بشری دامن می زند وخود نیز از درک قدر و عظمت انسانی خویش محروم می شوند .آیا محرومیت انسانها از درک حقیقت روحانی و معنوی خود رنج کمی ست ؟ آیا دعای فرج خواندن حداقل تلاش ما برای برائت ازین قهقرای معنوی نیست ؟؟ آیا دعا نخواندن ما ، پذیرفتن نمادهای فرهنگی گناهکاران و کمک به ستمکار نیست ؟ درحالیکه رسول امین ما فرمود: هرکس به ستمکار کمک کند، خداوند همان را برخودش مسلط می گرداند!

تولیدبیماری و سلاح های بیولوژیک و  قاچاق انسان و  قاچاق  اعضای بدن!

آیا خبری ازین ها می شنویم ؟ اعضای باندهای مخوف صهیونیستی که آدم می خرندو بیماری می فروشندو جان حراج می کنند ؟ نه ! نمی شنویم ! چرا ؟ مشغول زندگی خودمان هستیم ! و به ما هم مربوط نیست .....خداخودش برود درست کند اوضاع را !! ما مسئولیتی نداریم !

 

 

چند نوع بیماری جدید در اثر الودگی های رفتاری و زیست محیطی گریبان بشر را گرفته است ؟ سرطان ، ایدز ، ام اس ، بیماری های ژنتیکی و ویروسی ، بیماری های وحشتناک پوستی و سرطانی در اثر بمب های حاوی مواد سمی فسفری و اورانیومی در عراق و افغانستان و غزه و.....که به تدریج واردچرخه محیط زیست کره زمین شده و همه جامعه بشری را درگیر خود می کند .

کمپانی های ثروتمند آمریکایی و صهیونیستی انواع بیماری های مخرب و سلاح های کشتارجمعی میکروبی و بیولوژیک را تولید و تکثیرو بر روی مردم تست می کنند بدون انکه نظارت و پاسخ گویی بین المللی برجنایت های انها وجود داشته باشد.امروز اعضای بدن فلسطینیان و خود آنها مواد اولیه آزمایشگاههای ژنتیکی و تحقیقات علمی غیر انسانی صهیونیستی ست. تابوسیله تولید بیماری با سلاح فسفری وشیمیایی و بیولوژیک ، جهان را هر روز بیشتر در کنترل اهداف مادی خود درآورند.

 

 

آیا سکوت و بی تفاوتی ما نزد خداوند مورد قبول است ؟ آیا دعا نکردن ما برای امر فرج بار سنگین این حوادث را بر گردن ما نمی اندازد؟ آیا دعا نکردن ما برای امر فرج ، یاری کردن این جریان ظلمو مشارکت در گناه آن نیست ؟ پیامبر صلي الله عليه وآله فرمودند:«مَن اعانَ علی ظلمه جاءَ یَوم القیامه وعلی جبهته مکتوب آیس من رحمه الله »؛ هرکس ستمگری را برضد مظلوم یاری دهد، همواره مورد غضب خداوند است تا دست بردارد(توبه کند).

ایا ما برده فکری شیطان شده ایم؟

ایا تحت تاثیر ماهواره و فیلم و خط فکری و برنامه ریزی روحی شیاطین هستیم ! نه ! کی گفته ؟ مافقط فیلم هالیوودی می بینیم و کیف می کنیم + ماهواره!

آیا نمی بینیم که امروز ماهواره ها و فیلم های هالیوودی و روزنامه ها و نشریاتی که در جهت اهداف شیاطین حرکت می کنند چگونه حقیقت را وارونه جلوه می دهد ؟ گمشده ی صداقت و نجابت قرن بیستم کجاست؟ استعمار فرانو با تمام ابزار خود را برای سانسور حقیقت وتسلط بر فکر بشر وارد میدان شده وهر روز راههای تازه تری برای اسارت بشر در سیستم زندگی شیطانی و مادیگرا و حذف معنویت الهی از اندیشه بشر کشف می کند. رسانه ها حقایق جنایات و جهت گیری های کلان جهانی قدرت های مادی را از ذهن مردم می پوشانند و با تولید سرگرمی های کاذب حقیقت آنچه اتفاق می افتد را مخفی می کنند تا چهره جنایتکارخود را موجه و زیبا جلوه دهند .

سالانه میلیاردها دلار صرف توسعه علمی می شود که هیچ نفعی برای بشر ندارد. آمریکا به کره ماه و مریخ می رود تا افکارعمومی را با هیجان بیشتری در دست خود نگه دارد در حالی که در قاره افریقا در همین کره زمین انسانهای زیادی در اثر فقر و گرسنگی و جنگ و تبعیض این سیستم ناعادلانه فرصت حیات را از دست می دهند .هرفرد یا گروه یا کشوری که به این سیستم معترض باشد مورد سخت ترین بایکوت ها یا هجوم های رسانه ای قرار می گیرد . همه ابزارهای علمی و روانشناسی برای امپرطوری فریب بکار گرفته می شود .از سایتها و شبکه های ماهواره ای گرفته تا سینما و فیلم سازی تا به راه انداختن جام جهانی برای تسخیرو بازی دادن افکار عمومی و دور نگه داشتن اندیشه بشر از مسائل اصلی زندگی دنیایی و حیات آخرتش!

اغلب انسانها مانند برده های بی اختیار بدون انکه متوجه اسارت خود باشند هر روز سخت و تنگ تر دام در دام فریب قوانین ساختگی ، هیجانهای کاذب و لذت و ثروت و شهرت ودر بازی این سیستم ناعادلانه و فریبکار و غفلت افزا گرفتار می شوند. اگر با این سیستم ناعادلانه موافق باشیم ونه تنها تلاشی برای حل این مشکلات نکنیم بلکه خودمان هم جذب خدمت به این سیستم شویم ، بدانیم که امام رضا عليه السلام فرمودند:« الدخول فی اعمالهم والعون لهم والسعیُ فی حوائجهم عدیل الکفر والنظر الیهم علی العمد من الکبائر التی یستحقّ به النارُ»، کار برای ستمگران کمک کردن به آنها ودنبال کار آنها رفتن معادل کفر است وحتی از روی عمد نگاه کردن به ستمکار یاستم او از گناهان بزرگی به شمار میرود که مستحق آتش است.

فشار بر مردم جهان باانحصاری کردن سوخت های پاک !

اصلا ما فشاری دیدیم ؟ اصلا تحریمی کردندمان ؟ اصلا اذیتمان می کنند مدام؟ اصلا همه ملت ها رو اذیت می کنند ؟ نه اصلا و ابدا ! خیلی هم خوبند و مدرن و علمی وحقوق بشری ! اصلا تخصص شان حقوق بشر است ! راحت باشیم ! تلاشی برای مبارزه با این سیستم ظالمانه نکنیم ! تسلیم شویم و ساکت ظلم را بپذیریم !!!!!!

به دلیل حرص و طمع قدرتهای زورگوی جهان ، حتی با به راه انداختن جنگ انرژی فسیلی در حداقل قیمت نگه داشته می شود تا سودبیشتری نصیب کمپانی های سرمایه داری شود درحالی که زیان آن را همه بشریت تحمل می کند . کشورهای صنعتی و الوده کننده جهان به پیمان های بین المللی نمی پیوندند تا مجبورنباشند غرامت فساد افرینی خود را به مردم جهان بپردازند. انرژی های پاک در انحصار انهاباقی می ماند و علم و فن آوری روز به ابزاری برای تحقیر ملت ها و ایجاد خفقان و استثمار بیشتر تبدیل شده است .

انرژي اتمي نیز که جزو پاكترين و ارزان‌ترين انرژي هاست انحصاری می شود.فنآوري هسته‌اي که در توليد دارو، در شناخت و درمان بيماريهاي صعب‌العلاج ، در صنعت و كشاورزي و.... كاربرد گسترده و بسيار مفيد و موثري دارد به سلاحی برای فشاربرملت های جهان تبدیل می شود. ، از بزرگترين خيانتهاي دارندگان انحصاري سلاح اتمي، يكسان معرفي كردن سلاح اتمي با انرژي اتمي است .که سبب آلودگی های بزرگ زیست محیطی می شود. انرژی خورشیدی ، انرژی آب وباد و انرژی اتمی از دسترس ملت ها خارج می شودو بشراز منافع آنها محروم و درعوض نفت و سوخت های فسیلی و تولیدات شیمیایی هر روز تهدید تازه ای برای سلامتی بشر بوجود می آورند. تغييرات شديد آب و هوايي و آلودگيهاي ناشي از سوخت فسيلي و تجديدناپذيري آن، حیات انسان و دیگر جانواران را با مشکلات جدی مواجه کرده است. آیا از دست رفتن حیات طبیعی بر روی زمین غم ندارد؟

وقتی کره زمین هم ناله می کند !

داد کره زمین وحیوانات هم درامده ! اما ما ادمیم دیگه ! خدایا تشکیل دولت جهانی صالحان را نزدیک نگردان ! بگذار بیشتر فسادکنیم !

در چند سال اخیر غلظت گازهاي گلخانه‌اي در جو، طي دهه‌هاي اخير 35% و دماي زمين حدود1 درجه سانتيگراد افزايش يافته است. - تعادل آب و هوا در بيشتر مناطق جهان مختل شده است. - طوفان‌هاي بزرگ، سيل‌ها و خشكسالي‌هاي گسترده و بحران غذا در راه و سطح بيابانها رو به گسترش است. تغيير اكو سيستم‌ها موجب اخلال جدي در چرخه‌هاي حيات جانوران و حيوانات در خشكي و دريا شده است. - سالانه ميليونها نفر بر اثر آسيب‌هاي ناشي از هواي آلوده، جان خود را از دست مي‌دهند و بيماريهاي پوستي و تنفسي رو به افزايش است. امریکا همچنان به پیمان کیوتو نمی پیوندد و همچنان آلوده کننده ترین کشورجهان است!

 

 

اگر انتشار گازهاي گلخانه‌اي با همين سرعت افزايش يابد به زودي سطح اين گازها به دو برابر پيش از دوران صنعتي شدن مي‌رسد، يعني به جاي كاهش 50 درصدي، 50 درصد نیز افزايش مي‌يابد و حيات طبيعي را با چالش جدي مواجه مي‌نمايد."

در سه ماه گذشته شاهد نشت نفت درخلیج مکزبک بودیم که روزانه میلیونها لیتر نفت خام را وارد اقیانوس ها می کند و به خاطر کسب سود بیشترکمپانی بریتش پترولیوم آمریکا که قدرت سیاسی آمریکا از جیب آن تامین می شود همه بجزایران سکوت کرده اند و انها هم به جای مهار آن ، حلالهای شیمیایی و در واقع سم بیشتری را بروی لکه های نفتی می ریزند و  انسانها و جانواران درمعرض خطر جدی قرارگرفته و وقتی مردم دنیا مشغول دیدن گلهای جام جهانی هستند بزرگترین فاجعه ی زیست محیطی قرن در سکوت رسانه ای در حال وقوع است!

 

 

چگونه این مشکلات بزرگ جوامع انسانی می تواند برای ما بی اهمیت باشد ؟ در حالی که همه سوار بریک کشتی هستیم وهمین یک کره زمین تنها کره ای ست که برای حیات داریم! آیا خدمت ما به این سیستم ظالمانه جهانی قدم زدن با ستمکاران نیست ؟ رسول اکرم صلي الله عليه وآله فرمودند: هر کس با شخص ستمکار قدم زند، در حالی که می داند او ستمکار است ، از اسلام خارج شده است.

سکوت  معنوی  در برابر ظلم !

دربرابر همه آنچه اتفاق می افتد معنویتی ترویج می شود که هیچ کاری به ظلم های جهان ندارد.  از بودایی و مسیحی گرفته تا مسلمان هرکس دینداری اش چنین است برای ظالمان محبوب است و دینداری او ترویج می شود . معنویتی که فقط به فکر خویش است و در برابر تمام این حوادث تلخ ساکت می ماند و با فرو رفتن در درون خود و غرق شدن در محیط انزوای شخصی ظلم را تایید و با سکوت خود آن را یاری می کند .

در برابر کشتارها و فسادها و ظلم ها هیچ عکس العملی ندارد ! معنویت ظاهر فریب و اشرافی و عافیت طلب و مخدری که امروز به عنوان وسیله ای برای تخدیر بیشتر ملت ها به کار گرفته می شود تا بوسیله آن انسان از تلاش برای نجات جهان دست بردارد .آیا مسلمانی که از غم دیگران فارغ است و فقط در سجاده بنشیندو سر در لاک خود کند مسلمان است ؟ پیامبر فرمود : هرکس صدای مسلمانی را برای کمک خواهی بشنود و اجابتش نکند ، مسلمان نیست !

لشکرکشی ،انقلابهای مخملی ، دفاع از جنایتکاران، ترور پاکان و  زندانهای سیاسی ثمره دموکراسی

انقلابهای رنگی سبز و نارنجی را ندیدیم؟...نه .... آیا جان و مال و ناموس و امنیت مردم بر باد نرفت ؟ ...نه ....کجا .....آیا دفاع از امثال ریگی را در رسانه های شان ندیدیم ؟ ...نه ....آیا ندیدیم ترور پاکان و بزرگان را ؟ ...نه ....کی ؟.... آیا خبر زندانهای مخوف گوانتانامو و ابو غریب را نشنیده ایم ؟ نه غرب مهد توسعه حقوق بشر و دموکراسی ست ! این ها شایعه است !

 

برای حفظ و نگه داری این تفکر ظالمانه ی سود محور در کشورهای جهان به هرکجا که منافع شان اقتضا کند لشکر کشی می کنند ، انقلاب های مخملی راه می اندازند و هزینه آن را نیز از جیب مردم همان کشورها و یا کشورهای فقیرتر می پردازند .حمایت از جنایتکارانی مانند ریگی و حمایت مالی و پرورش گروهک هایی برای ترور و جنگ و کشتار و افزایش نفرت و خراب کردن وجه مسلمانان مانند طالبان و گروهک پژاک و منافقین و..... فشار بر ملت های آزاده و حمایت و پشتیبانی مالی و رسانه ای از دیکتاتورهای غیر مردمی و تهمت و توهین وخراب کردن وجهه بزرگان مبارزه و آزادگی و پاکی در هرکشور کمترین کار این تفکر ناسالم است. هرکس با این شیوه های فریب و جنایت مبارزه کند و تلاشی برای بهبود اوضاع انجام دهد محکوم به  شکنجه و زندان و ترور است. امروز 3 میلیون نفر زندانی سیاسی در آمریکا هستند که جرمشان اعتراض به این شیوه های ظالمانه است. چه انسانهای پاک و آزاده ای که در راه این مبارزه بزرگ جان خود را از دست دادند و چه انسانهای پاک و بی گناهی که در سرتا سرجهان به زندان افتادند و امروز هیچ کس حتی از شکنجه های غیر انسانی و فجیعی که بر آنان انجام شده است اطلاعی ندارد.آیا کسی که ازین همه رنج انسانها هیچ تاثرو تلاشی در او ایجاد نمی شود می توان نام انسان بر او گذاشت ؟ تو کز محنت دیگران بی غمی / چه شاید که نامت نهند آدمی؟

 

محرومیت از معنویت و ایمان و عشق الهی بزرگترین رنج بشر

تمام آنچه ذکر شد مقدمه و زمینه ای ست برای  رشد این کودک در مهد زمین. اما هدف بزرگ آفرینش انسان رسیدن به حیات طیبه ی ابدی ست . و زمین با تمام زر و زیورش دربرابرزندگی آسمانی انسان بازی کوچکی ست . اگر ابعاد زندگی آسمانی خود را بدانیم ، آنگاه برای هر روز و هر لحظه که انسانی استعداد حیات روشن بهشتی را از دست می دهد رنجی بزرگ متحمل می شویم . علت بی غمی ما ندانستن ابعاد حیات اخروی ست . و این ظلم ها و بی عدالتی ها که شاهد آن هستیم به آن علت غم بزرگی ست که فرصت زندگی و حیات طیبه را از انسانهای بسیاری دریغ می کند . حتی خود ظالمان نیز به این جهت مستوجب دلسوزی هستند زیرا نمی دانند که چه نعمتی را از دست می دهند و چه حسرتی را متحمل خواهند شد. درک عشق خداوند بر بشر بزرگترین موهیت حیات است و قرار گرفتن زیر باران رحمت الهی خداوند و عشق به انسان کامل و مانند او شدن بزرگترین هدف زندگی و چه باران رحمتی ست این عشق ! عشق به انسان کامل !

 

چون کبک سر در برف !

اما آیا ما در برابر هر انسانی که می توانست به مرحله حیات طیبه برسد ونرسید مسئول نیستیم ؟ با این شرایط و اوضاع آیا کسی که مانند کبک سرش را در برف غفلت فرو کند و جز سپیدی خیالی در دنیای ساختگی اش چیزی نبیند محکوم به یخ زدگی در میان برف ها نیست ؟ آیا دستور قرآن کریم به یک انسان مومن عمل صالح و جهاد برای نجات جامعه خود و کل بشریت نیست ؟

آیاعمل صالح در این زمان حرکت برای نجات جهان از شر قوانین ناعادلانه و سیستم ظالمانه حاکم برآن نیست؟ آیانماز مقبول حقیقی تلاش برای یاری جریان حق و برقراری صلح و عدالت و زیبایی و انسانیت در جهان نیست ؟ آیا امیرمومنان علی (ع) نفرمود اگر در گوشه ای از ممالک اسلامی خلخال از پای یک زن یهودی به زور در بیاورند و مسلمانی با شنیدن این خبر از قصه دق کند نباید او را سرزنش کرد؟ آیا انسان مومن این شرایط را نمی بیند؟ چگونه خود را شیعه می داند در حالی که قلب مقدس امام زمان ازین رنجی که بشریت می کشد مجروح است ؟ چگونه ببیند و خاموش بماند ؟

چگونه نام مسلمان برما نهند در حالی که این همه رنج بشر درما هیچ تاثری و تلاشی ایجاد نمی کند و حتی از دعا کردنش هم ابا داریم؟ در حالی که امام معصوم فرمود:«الراضی بفعل قوم کالداخل فیه معهم»،کسی که به کار گروهی راضی باشد از آن ها به حساب می آید.

آیا در روز قیامت دربرابر رنجهای تک تک انسانهایی که با عمل ما از بهشت الهی محروم شدند را حس نخواهیم کرد . اگر امروز در راه برپایی دولت امام زمان نه دعاکنیم و نه عمل کنیم و به وضع موجود جهان راضی باشیم ، آیا هنگام عبور از پل صراط نخواهیم شنید که "وقفوهم إنّهم مسئولون"

شاد باد روح آن شهید بزرگوارکه فرمود : وقتي حسين در ميدان باشد و تو آنجا نباشي هر کجا مي خواهي باش ! چه در مجلس شراب ، چه ايستاده به نماز!

قلب مقدس انسان کامل

امام خمینی ره درباره حضرت صاحب می فرماید:" خدای تبارك و تعالی او را ذخیره كرده است برای بشر. آن كسی كه به این معنا موفق خواهد شد و عدالت را در تمام دنیا اجر خواهد كرد، نه آن هم این عدالتی كه مردم عادی می فهمند كه فقط قضیه عدالت در زمین برای رفاه مردم باشد بلكه عدالت در تمام مراتب انسانیت. "

همه‏ی موجودات جهان، محبوب خداوند هستند که اگر نبودند آنها را نمی آفرید، در حدیث قدسی است که فرمود: "لوعلم المدبرون کیف اشتیاقی بهم لماتوا شوقاً." اگر آنان که از من روی گردانیده‏اند می‏دانستند میزان اشتیاق و محبت مرا به خودشان، از فرط اشتیاق، جان می‏باختند..........

انسان کامل که آینه خداست در زمین ، خسران امروزبشر را درک می کند وبرای اجرای عدالت در همه ابعاد زندگی بشر و خصوصا شکوفایی معنوی او بسیار دلسوز است . امام پدر مهربان بشریت است و بر هدایت انسان به سوی درک جلوه های معنوی حریص است . لقد جائكم رسول من انفسكم عزيز عليه ما عنتمم، حريص عليكم بالمؤمنين رئوف رحيم. او برما مشتاق است .حریص یعنی اشتیاق و ولع بسیار شدید . شاید این حریص در فرهنگ لغت امروز ما معنای عشق شدید بدهد ..... عشق و محبت امام عصر ارواحنا له الفداه به تک تک ما قابل درک نیست. چگونه است تحمل قرنها عشق و تلاش امام زمان برای نجات بشر ؟

آیا محرومیت بشر از درک این عشق عظیم الهی خسران کمی ست ؟ چگونه است حال کودکی که درحال سوختن است و پدر مهربانی که درحال یاری اوست و برای نجاتش خود را به آب و آتش می زند و در همان حال آن کودک دست خود را از دست آن پدرمهربان بیرون می کشد!

این رنج های بزرگ بشر با قلب مقدس او چه می کند ؟

این صدر الخلائق ذوالبر والتقوا ؟ آیا می دانیم که امام زمان (عج) همان مضطر حقیقی ست که هر لحظه برای گشایش امر فرج دعا می کند و از ما نیز خواسته است که با دعای حقیقی خود او را یاری کنیم ؟ این المضطر الذی یجاب اذا دعا ؟

آیا دعاکردن برای فرج امام زمان ،  این محبوب حقیقی دل انسان واجبترین فریضه ما نیست ؟چگونه متوجه نشویم که این دعا برای عجله در ظهور ممدوح است ؟  آیا دعا کردن ، وسیله ی تلاش و جهاد و حرکت ما نیست ؟ و سرمایه ی قدرت ما برای پیوستن به این جریان عظیم نورانی ؟

همین جریان نورانی که در افق اندیشه و روح بشرو پس از آن در افق های زمین درحال طلوع است ؟

طلوعی که خداپرستی و عشق و زیبایی و معنویت و صلح و دوستی و برادری را برای بشر به ارمغان می اورد؟

طلوعی که یاری کردن آن بزرگترین عمل صالح  و نماز مقبول انسان است؟

آیا همراه با دعای دلنشین امام زمان (عج) و سرداران بزرگ و صالح او ، ما سکوت کنیم  یا ما هم عمل کنیم به: "اللهم عجل لولیک الفرج"........

حافظ بد است حال پریشان تو ولی
بر بوی زلف دوست پریشانی ات نکوست.....

بعثتي باز طلب مي كند اوضاع جهان

مردي و عاطفه و مهر شده زنده به گور

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

+1 #227 هستی سهیلی 1389-08-27 20:31
در این دنیا که هیچ کاری را به خاطر امام عصر انجام نمیدیم،حداقل واسه ظهورشون دعا کنیم چون اگه با اخلاص دعا کنیم خداوند دعامونو مستجاب میکنه.
نقل قول کردن
+1 #226 هوالغریب 1389-08-23 03:45
زیبا نوشتی داداش علی اصغر
نقل قول کردن
0 #225 نام آشنا 1389-05-02 19:18
سلام خدمت همگی:
از جناب رهگذر و نراقی و خادم الامام خواهشمندم حتما لطف کنند یه تماس با ما بگیرند که کار مهمشان دارم اینم شماره حقیر:09158141066
در پناه حق
نقل قول کردن
0 #224 مومنی 1389-04-23 01:06
سلام به همه دوستان محترم @};-

اگر سفیانی و خروج آن از علائم حتمی باشد لذا باید قبول کنیم که خروج او نیز در ماه رجب است و احادیث معتبر در این راستا را تفسیر به رای نکنیم.
انتظار سازنده و امیداوارانه داشته باشیم بهتر است تا در انتظار عجله کنیم و به خطا برویم .
شک نداریم که ظهور بسیار بسیار نزدیک است و باید به دقت اوضاع منطقه را تحت نظر داشته باشیم و ببینیم چگونه جریانات حق و باطل در حال شکل گیری است .
دقیقا اوضاع در جهت برخورد دو جبهه حق و باطل پیش می رود و این را میتوان از بشارتهای مستقیم امام خامنه ای و دکتر احمدی نژاد در سخنرانی های اخیر تشخیص داد. تا بحال اینقدر صریح و مستقیم در باره نزدیکی ظهور سخن گفته نمی شد.
الان فتنه لبنان و فلسطین در حال شکل گیری است و چه بسا جنگ با مقاومت سر آغاز این تحولات باشد و معتقدم اسرائیل و یا هر کشور دیگری و یا حتی نیروهای بین المللی تحت نظارت سازمان ملل نمی توانند بطور طولانی مدت بر فلسطین و لبنان تسلط یافته و ان را تحت سلطه بگیرند و در این هنگام است که پس از زلزله مهیب شام ، که در روایات مربوط به خروج سفیانی بر روی ان تاکید شده ، و بهم ریختن اوضاع در شام و خروج سه پرچم، سفیانی قیام می کند. توالی این مراحل در احادیث مربوط به سفیانی زیاد دیده شده و لذا باید اوضاع این منطقه از خاورمیانه را دنبال کرد .
لذا شخصا معتقدم هر چند طبق سخنان برخی از دوستان چنانچه اراده خداوند تعلق بگیرد و این امادگی در ما شیعیان و مردم جهان ایجاد گردد امر خداوند در یک چشم بر هم زدنی تحقق خواهد یافت . اما امامان بزرگوار ما علیهم السلام و الصلاه اجمعین ، برای جلوگیری از شک و تردید ها و یاس و نومیدی ها و نیز انتظار صحیح روایات بسیاری برای ما بجا گذاشته اند که باید درانها تامل کرد و اینجانب در سایت در جستجوی حقیقت تعدادی از این علائم را که مربوط به طبیعت می شد از جمله زلزله شام و خسف بیداء و ستاره طارق و اتش مشرق و بررسی روایی توقف خورشید در آسمان و خسفم غرب و ... ذکر کردم که علاوه بر روایات مربوط به شخصیتها به این علائم هم توجه گردد تا با در نظر گرفتن همه این علائم بتوانیم انتظاری پویا و سازنده را در منتظران ایجاد نماییم

به امید آن روز
ان شاء الله
نقل قول کردن
0 #223 رامین احمدی 1389-04-22 11:38
نویدها و مبشرات در فرمایشات حضرت آقا
1-باطل يعني آن چيزي که بر خلاف سنت الهي در آفرينش است،اين از بين رفتني است.اين زائل شدني است .و نشانه هاي اين زوال را هم امروز انسان مشاهده ميکند،انسان به وضع بين المللي که نگاه ميکند نشانه هاي اين زوال را ميبيند.19-4-89
11-وضع دانيا عوض شده است،ملتها بيدار شده اند،ملتها و حکومتهاي مسلمان،اهميت و عظمت اسلام و عظمت اين تکيه گاه مورد اعتماد و قابل اطمينان را دارند درک ميکنند.بيداري اسلامي موجب شده است که آمريکا و قدرتهاي بعد از او ديگر آن توانايي گذشته را نداشته باشند، ملتهاي مسلمان بايد راه توحيد را مغتنم بشمرند و وعده ه الهي را صادق بدانند تا امت اسلامي انشاءا... بتواند قدرت،عزت و آبروي از دست رفته خود را باز يابد.19-4-89
نقل قول کردن
0 #222 . 1389-04-22 00:09
به نقل از محمد مهدی:
ممنون از بنیان گذاری علوم جدید توسط شما دو نفر کلمه جدید تعریف می کنید =)) (ببخشید امروز روز خنده شده) =))

به نقل از محمد مهدی:
ممنون از بنیان گذاری علوم جدید توسط شما دو نفر کلمه جدید تعریف می کنید =)) (ببخشید امروز روز خنده شده) =))


حالا که دور دور خنده است این هم تعریف خود شیفتگی که دوستان روان شناس دوست دارن ببینن. ظاهرن منحصر به قاآن اعظم و شاه شهید (البته با سبیل همایونی) و بقیه قجر و نادری و صفوی و ... نداره.

www.youtube.com/watch?v=hjTEbmEp_QI&feature=player_embedded#!
نقل قول کردن
0 #221 محمد مهدی 1389-04-21 23:06
ممنون از بنیان گذاری علوم جدید توسط شما دو نفر کلمه جدید تعریف می کنید =)) (ببخشید امروز روز خنده شده) =))
نقل قول کردن
+1 #220 محمد مهدی 1389-04-21 17:34
آقای ناشناس شما که بجای دید 0-1 دید فازی داری بهتره خط آخر نوشته خودت را اصلاح کنی ممکنه برداشت بدی بشه

خودشیفته = نارسی سیستیک
کلمه خود حق بینی در روانشناسی نداریم
نقل قول کردن
+2 #219 روضه آخرین امام 1389-04-21 15:52
به راستی چراآقاغریب است ؟ چراکمتر کسی به فکر اوست ؟شایدبگوییدمی خواهم برایتان روضه بخوانم ،خب برای سایر ائمه اطهارعلیهم السلام همیشه روضه می خوانیم ،بگذاریک مقدارهم برای امام زمان عزیزمان روضه بخوانیم ،اینها که می خوانید احساسات شخصی یک فرد نیست اینها حقیقت است اینها درد دل است .این کتاب روضه آخرین امام است که می خوانید آخرین امام ،مظلوم ترین امام ،غریب ترین امام...
کسی که علی مظلوم برایش آه بکشد!کسی که موسی بن جعفرغریب برای غربتش گریه کند کسی که امام رضای غریب الغربادرموردش بگوید:«اوشبیه من است»یعنی غربتش هم مثل من است ،پس واقعا مظلوم است وغریب !
کسی که همه ائمه ،انبیا وشهدابرغیبت وغربت ومظلومیتش گریه کنند پس روضه اش خواندنی است . باید این روضه راخواندتاشایدبا ابری شدن دل ها وبارانی شدن چشم ها،زندگی دوباره به ارواح خواب رفته انسان های آخرالزمان برگردد.شایدمردم بیدارشوندوشایدب رای نجات خودوجهانیان قدمی بردارند.
برگرفته ازکتاب درد دل امام زمان –مولف ابوالفضل سبزی – صفحه 14
نقل قول کردن
+1 #218 سمانه نجار سالکی 1389-04-21 14:39
اگر تو خودت رو نقطه میدانی من خود را از آن هم کوچکتر میدانم.من عقده ی خود حق بینی ندارم. اونی که نوشتم رو اگه درست می خوندی میگرفتی چی دارم میگم. من دلایل خودم رو دارم . اینا که گفتم واسه من حجته ولی دلیل نمی شه برا شما هم حجت باشه.گفتم برو سراغ قرآن .خارج از منیت ها. من اصلا خودم رو هیچی نمی بینم!اگه یه جایی هم از ضمیر من استفاده میکنم واسه اینه که برای نشون دادن این جسم خاکی ضمیر دیگه ای نیست.و الا این جسم خاکی بدون نفخه الهی هیچی نیست. که این هم تو همه آدما مشترکه. اگه من دارم تو هم داری!!!فقط کافیه بگردی پیداش کنی!!! اگه معتقدی اتفاقات جهان هیچ چیز جدیدی نیست و همه چی تحت کنترل آدمهاست هیچ اشکالی نداره دعوا که نداریم اصلا راجع به گرما و آتشفشان حق با تو !!!!به من بگو به چی اعتقاد داری؟ ظهور رو قبول داری؟ آیا امام زمان رو ناظر خودت میدونی؟ اگه پایه اعتقاداتت حجت الله باشه به موقع خودش درهای باور به روت باز میشه. با تمام وجود آرزو دارم تمام انسانها در آن لحظه که باید، درست انتخاب کنند. والبته انشاءالله خودم هم همینطور........ فقط وفقط به امیدظهور
نقل قول کردن
+2 #217 علی 1389-04-21 12:28
جام 2010 آفریقا هم تمام شد.ماه رجب هم رو به پایان ولی اتفاق خاصی نیفتاد.از تهدیدات القاعده هم خبری نشد.
اما نه اینطوری نیست.حتماٌ نباید یلواستون منفجر شود تا آقای نقطه!باورش بشود که خبری در راه است.
خروج تدریجی نیروهای آمریکایی از عراق تا 2 ماه آینده موید این مطلب است که:
1- با خروجش امنیت نه تنها برقرار نمی گردد بلکه دست های پنهان و تکفیری ها بیشتر دست بکار خواهند شد و ناامنی بیشتر گسترش پیدا خواهد کرد.
2-آمریکا سعی دارد تا دولتی موافق منافع خود بر سر کار آورد ضمن آنکه نقشه تجزیه تدریجی عراق به 3 منطقه هم دنبال کند.
نقل قول کردن
+1 #216 داودازکرج 1389-04-21 11:50
سلام
یه خبر خوش برای کسانی که دانشجو هستند یا دانشجو تو در خانه دارند
سفر زیارتی به سوریه به همراه حداکثر 7 نفر از اعضای اصلی خانواده.مبلغ 420هزار تومان هزینه سفر که 300هزلر تومان آن وام می باشد
فرصت رو از دست ندید برید تا ملعون خروج نکرده
برای ثبت نام و کسب جزئیات به بایگاه اطلاع رسانی الرحیل مراجعه نمایید
سالها دل طلب جام جم از ما میکرد انچه خود داشت ز بیگانه تمننا میکرد
یاعلی
نقل قول کردن
+2 #215 عاشق امام 1389-04-21 11:49
به نقل از .:
به نقل از عاشق امام:
به نقل از احمد ahmad:
به جای اینکه با . نقطه اینطوری برخورد کنیم بیایم بهش ثابت کنیم نه این که اون رو تحقیر کنیم همه ی ما دنبال واقعیت هستیم
اگه میتونین اونقدر باهاش بحث کنید تا متقاعدش کنید نه اینکه با هم بد صحبت کنیم



اگه قرار بود متقاعدبشه تاحالا شده بودکم دلیل و مرک آوردن براش
بعضی وقتها بعضی از ماها نمیخواهیم متقاعد بشیم و اگه نخواسته باشیم نمیشه


گفتند دانشمند. پرسیدم نام دانشمند؟ منبع معتبر؟ منبع علمی معتبر فقط مجله معتبریست که مقالاتش داوری میشود. لینک بوتیوب نوشته یک وبلاگ نوشته یک روزنامه برنامه تلویریونی و حتا صحبت شفاهی یک دانشمند منبع معتبر به حساب نمی آیند.



آقای نقطه
اینجا به قدر کافی سندو مدرک آورده شده
شما قبول نداری مدارک نقیضش رو بیار ما رو متقاعد کن
نقل قول کردن
+1 #214 زمان ظهور 1389-04-21 11:38
سلام و خسته نباشيد..
مطلب بسيار مفيد و خوبي بود .. قطعا وئظيفه همه ما منتظران و شيعيان امام زمان (عج) در اين زمان بسيار حساس اينه كه با قدرت تمام سعي و تلاشمون رو بكنيم تا با ايجاد اگاهي بيشتر در مردم، افزايش روحيه و اميد مردم و... راه رو براي ظهور هرچه زودتر اقامون هموار تر بكنيم..
ما در نقطه عطف زندگاني بشريت قرار داريم و هريك از ما بايستي سعي و تلاش خودمون رو انجام بديم . تشكر مي كنم از علي اصغر عزيز و همه دوستاني كه زحمت مي كشند.
ضمنا چند روزي رو قم رفته بوديم زيارت ..درست حسابي از گرما پختيم...

در پناه حق و موفق باشيد.
اللهم عجل لوليك الفرج.
نقل قول کردن
+1 #213 محمد مهدی 1389-04-21 09:32
من یک نظری دارم این که گیر ندید خوب آقای نقطه قبول ندارند که وضعیت زلزله و گرما توی جهان متفاوت است مشکلی که ندارد ما دهها دلیل به نزدیکی ظهور داریم پدیده های آب و هوایی که اهمیت چندانی ندارند هرچند توصیه می کنم که حتما" پیگیر اخبار باشیم تا ...

اما خطاب به نقطه عزیز مطالب مطرح شده در مجلات مطرح و منابع معتبر هم تعداد زیادی از آن ها نظریه هستند و نمی توان به صرف آنها تاییدیه گرفت
نقل قول کردن
+1 #212 یار 1389-04-21 08:56
عکس احمدی نژاد، فیدل کاسترو، هوگو چاوز، مورالس و اورتگا در اتاق مارادونا!!!

خبرنگاران برزیلی از اردوی تیم ملی آرژانتین خبر می‌دهند، مارادونا تصاویر رائول و فیدل کاسترو، سیمون بولیوار رهبر آزادی‌خواهان آمریکای جنوبی، محمود احمدی‌نژاد و هوگو چاوز، آوا مورالس رهبر بولیوی و اورتگا رییس‌جمهوری نیکاراگوئه را همراه خود دارد. مارادونا همچنین دروز با ابراز علاقه به تیم کشور مسلمان الجزایر از حضور این تیم در جام‌جهانی ابراز خشنودی کرد. مقامات فیفا و کشورهایی همچون آمریکا و انگلیس از علنی شدن برخی تعلقات خاطر سیاسی مارادونا در جام‌جهانی با توجه به ابعاد آن و محبوبیت وی نگران هستند و در همین خصوص از مقامات ارشد آرژانتین خواسته‌اند به او یادآور شوند که از اظهارنظر سیاسی در جام‌جهانی خودداری کند
نقل قول کردن
+5 #211 عاشق ماه 1389-04-21 08:37

تـــو را زیبا تر از گــــل آفریدن

نه یـــک گـــل بـــلکه صـــد گـــل آفریدن

الــــهی تا ابــــد ایـــن گـــل نگــــه دار

بـــه دســـت مـــــهدی زهــــرا تــو بسپار
نقل قول کردن
+5 #210 مسئول فنی سایت 1389-04-21 08:10
سلام برهمه ی بزرگواران
به نیابت از همه دوستان نائب الزیاره بودیم شمال !
چرامی گم نائب الزیاره ؟ به دو دلیل : اول انکه به زیارت آسیدجلال الدین اشرف برادرامام رضا رفتیم در آستانه اشرفیه و به نیابت از همه مبشران ظهور که درکاربشارت در محیط اطراف خود موفق تر باشند! دوم اینکه به نوعی به زیارت سیدخراسانی و شعیب بن صالح رفتیم ! حالا چرا؟
چون دیدار آثارخیرات و برکات وجود این بزرگان هم به نوعی زیارت خودشان است ، مانند دیدارآثارمهربان ی خدا در جهان !!!!!
درهمین یکسال که این مسیر انقدر آباد شده که آدم دعای واعمراللهم به بلادک را به چشمش می بیند! وقتی طلایه دارش این قدر برکت آورده برای ما ، انشالله با حضور خودش چقدر زمین آبادتر و زیباترمی شود . انشالله
مسیرتهران شمال ازجاده قزوین حدود شش ماهه که اتوبان شده. یعنی گذشته از راه طولانی و خستگی و پیچ پیچ های سنگین جاده و ....تصادفات جاده ای هم در این مسیرکاهش یافته واین یعنی یک امکان فوق العاده برای مسافران و این یعنی آبادنی امنیت وآسایش مردم .
در راه هم جای همگی خالی ایستادیم مجموعه ی افتاب نزدیک قزوین که نمازخانه و وضوخانه و رستورانی بسیارتمیز و عالی و شیک داشت که هرکس آنجا وضو می گرفت و نماز می خواند خوشحال بود که چنین امکاناتی این جا فراهم شده. خانمی کنارمن بود مانتو روسری و آرایش کرده که با خوشحالی گفت : هرکارشان بدباشد خدایی این جاده و این امکانات این جا عالی ست ما که کیف کردیم ازین سفر! خداخیرشان بدهد! که بنده هم عرض کردم : بله واقعا خدا دکتر احمدی نژاد راخیرکثیر دنیا و آخرت عطا کند! ما که دراین سفرهزاربار دکتر و همه یارانش را برای موفقیت بیشتر دعاکردیم !
نقل قول کردن
-2 #209 . 1389-04-21 06:25
به نقل از مهدی سامنی:
به نقل از .:
معتبر در فیزیک یعنی Applied Physics Letters. Journal of Applied Physics, Physical Reviews. در علوم به طور عام یعنی Nature. Science در برق و کامپیوتر یعنی IEEE و ACM. تعریف منبع معتبر در هر رشته معلومه و توسط متخصصان همون رشته معلوم میشه. در کار علمی هم هیچ کس با کسی رودرواسی نداره. اگر داشت کسی مثلن آمار ایدز رو اعلام نمی کرد (که البته در کشور گل و بلبل این طوره و 2 تا برادر فقط به دلیل اینکه درمانگاهی برای بیماران ایدزی داشتن و به بهانه پول گرفتن از فلان بنیاد و جاسوسی و ... هنوز تو زندان هستند.)


سلام
ببین دوست من لازم نیست بری فرهنگ لغات بیاری و این در اون در بزنی و چیز هایی بی ربط منتشر کنی.
میدونی چرا گفتم تعریف "اعتبار" رو بگو ؟
یه روز سقراط یکی رو دید داره دادمیزنه جانی رو بگیرید !!
ببین دوست من شما میگی معتبر باشه من گفتم تعریف "اعتبار" رو بگو تفره رفتی . جواب سوالت رو دادم گفتم اونا از حقیقت میترسن، چیزی نگفی(شاید هم جوابی نداشتی ) به هر حال من دیگه نمیدونم شما رو چجوری آگاه کنم !؟!
(سید) مهدی
.


اگر کسی بگه کتاب معتبر حدیث شیعه کتب اربعه است مال اهل سنت صحاح سته طفره رفته؟ تو هر زمینه ای یه سری مرجع معتبر هست و معتبر بودن یا نبودن رو هم متخصصان اون رشته مشخص می کنن.
نقل قول کردن
-2 #208 . 1389-04-21 06:21
گفتند دانشمند. پرسیدم نام دانشمند؟ منبع معتبر؟ منبع علمی معتبر فقط مجله معتبریست که مقالاتش داوری میشود. لینک بوتیوب نوشته یک وبلاگ نوشته یک روزنامه برنامه تلویریونی و حتا صحبت شفاهی یک دانشمند منبع معتبر به حساب نمی آیند.

نقطه جان سلام :D
حالت خوفه؟ :D تو همون لینک یوتیوب دانشمندهای امریکایی داشتند توضیح میدادند . تو نه اهل مطالعه هستی و نه تحقیق متاسفانه من یقین دارم الان اگر برم اسم همه اون دانشمندان را هم دربیارم با مدارک تحصیلی شون تو میایی ادعا میکنی من تو امریکا بودم و درس خوندم و میدونم این دانشمند حرفش غلطه و اون یکی خالی بسته و ..

میدونی از وقتی در مورد گرم شدن هوا و بالارفتن درجات حرارت هوا اظهار نظر کردی و گفتی هنوز اینجایی که من هستم خنکه نظرم در موردت تغییر کرد .

اما در بین لینکهایی که برات گذاشتم سایت ویکی پدیا و سایت رسمی زلزله شناسی امریکا هم بود میتونی اونا را هم بخونی . متاسفانه شما حتی کلیک نکردی یعنی اصلا نمیخواهی و دوست نداری حقیقت را بفهمی ...
-----
اتفاقن از لینک زلزله هم تشکر کردم و گفتم طبق همون سایت تعداد زلزله ها خیلی فرق نکرده. منتها شما دوست دارین نتیجه ای که میخواین رو بگیرین. زحمت بکشین این جدول رو کپی کنین تو excel ببینین که چیزی عوض نشده.
earthquake.usgs.gov/earthquakes/eqarchives/year/eqstats.php#table_us

در مورد دما هم حرفم اینه که دمای بعضی جاهاتو این چند روز بالا رفته دمای بعضی جاها نه. این چه مشکلی داره؟

خسوف شده. اولین باره؟ تو ماه رجب بوده. اولین باره؟ سیل اولین باره؟ قحطی اولین باره؟ جنگ اولین باره؟

منتها شما اول نتیجه رو میگیرین بعد دنبال مشاهداتی هستین که این نتیجه رو تایید کنه. فرض میگیرین که دما به شکل عجیبی بالا رفته و چون دمای بعضی جاها بالا رفته نتیجه درسته. این رو در نظر نمی گیرین که جاهایی که دماشون بالا نرفته خوب تو خبرها نمیان.
نقل قول کردن
+1 #207 پوریا 1389-04-21 05:31
سلام
در مورد آقای نیایش که ذات حق جویی دارند، استنباط بنده اینست که ایشان با اختیار خود نیامده اند ؛ می توانستند به وبلاگهای دیگر با موضوعات صرفا سیاسی بروند, دعا کنیم که ان شاء الله ایشان دوباره به یکی از حامیان ولایت مبدل گردند.
نقل قول کردن
+2 #206 عبدالرحمن 1389-04-21 04:48
به نقل از منتظران صبح ظهور:
بریم جام جهانی را نگاه کنیم ببینیم کدام شخصیت ها اومدن وافعا حاشیه های قابل تحلیلی داره فکر کنم خبرایی است در این روزا


مطمئناً شخصیت های شیطانی میان نه شخصیت های الهی
خود این جام جهانی برای این است که در زمین استکبار جهانی با قواعد آنها به روش آنها بازی کنیم
نقل قول کردن
+1 #205 مهدی سامنی 1389-04-21 04:42
به نقل از .:
معتبر در فیزیک یعنی Applied Physics Letters. Journal of Applied Physics, Physical Reviews. در علوم به طور عام یعنی Nature. Science در برق و کامپیوتر یعنی IEEE و ACM. تعریف منبع معتبر در هر رشته معلومه و توسط متخصصان همون رشته معلوم میشه. در کار علمی هم هیچ کس با کسی رودرواسی نداره. اگر داشت کسی مثلن آمار ایدز رو اعلام نمی کرد (که البته در کشور گل و بلبل این طوره و 2 تا برادر فقط به دلیل اینکه درمانگاهی برای بیماران ایدزی داشتن و به بهانه پول گرفتن از فلان بنیاد و جاسوسی و ... هنوز تو زندان هستند.)


سلام
ببین دوست من لازم نیست بری فرهنگ لغات بیاری و این در اون در بزنی و چیز هایی بی ربط منتشر کنی.
میدونی چرا گفتم تعریف "اعتبار" رو بگو ؟
یه روز سقراط یکی رو دید داره دادمیزنه جانی رو بگیرید !!
سقراط پرسید جانی یعنی چی ؟
طرف گفت : یعنی کسی که میکشد .
سقراط : پس بگو قصاب
فرد مقابل: نه آدم میکشد
سقراط : پس بگو سرباز
فرد مقابل : نه در وقت صلح میکشد
سقراط : خب بگو جلاد
فرد مقابل : نه به خانه مردم میرود و انسان های بی گناه را میکشد
سقراط : خب پس بگو طبیب!!!

ببین دوست من شما میگی معتبر باشه من گفتم تعریف "اعتبار" رو بگو تفره رفتی . جواب سوالت رو دادم گفتم اونا از حقیقت میترسن، چیزی نگفی(شاید هم جوابی نداشتی ) به هر حال من دیگه نمیدونم شما رو چجوری آگاه کنم !؟!
(سید) مهدی
.
نقل قول کردن
-2 #204 . 1389-04-21 03:56
معتبر در فیزیک یعنی Applied Physics Letters. Journal of Applied Physics, Physical Reviews. در علوم به طور عام یعنی Nature. Science در برق و کامپیوتر یعنی IEEE و ACM. تعریف منبع معتبر در هر رشته معلومه و توسط متخصصان همون رشته معلوم میشه. در کار علمی هم هیچ کس با کسی رودرواسی نداره. اگر داشت کسی مثلن آمار ایدز رو اعلام نمی کرد (که البته در کشور گل و بلبل این طوره و 2 تا برادر فقط به دلیل اینکه درمانگاهی برای بیماران ایدزی داشتن و به بهانه پول گرفتن از فلان بنیاد و جاسوسی و ... هنوز تو زندان هستند.)
نقل قول کردن
+3 #203 مهدی سامنی 1389-04-21 02:26
سلام


آقای دات (نقطه) گفته :
نقل قول:
گفتند دانشمند. پرسیدم نام دانشمند؟ منبع معتبر؟ منبع علمی معتبر فقط مجله معتبریست که مقالاتش داوری میشود. لینک بوتیوب نوشته یک وبلاگ نوشته یک روزنامه برنامه تلویریونی و حتا صحبت شفاهی یک دانشمند منبع معتبر به حساب نمی آیند.
جناب دات منظور شما از معتبر چیه ؟
اول یه تعریف مناسب از معتبر بگید بعد. چون من فکر میکنم منظور شما از اعتبار یک سند علمی، اینه که خبر گزاری هایی چون BBC یا FOX و ... اون رو اعلام کنن.
ببین دوست من شما برات سواله که چرا خبر گزاری های فوق نمیان چنین خبر هایی رو اعلام کنن درسته، پاسخش اینه که اون ها از انتشار حقیقت میترسن .
فرض کن پیش بینی کنن 1 ساله دیگه قراره یلوستون فوران کنه؛ اگه اعلام کنن آمریکا زیر و رو میشه .
تو مسائل سیاسی-علمی هم همینه اگر واقعا به فرض به طور رسمی اعلام کنن گرمای زمین بر اساس یک عامل دیگه ای هست ذهن های جامعه جهانی به سوی دیگه ای جلب میشه و یک جنجال عمومی با ترسی فراگیر تو جهان منتشر میشه .
.
نقل قول کردن
-3 #202 . 1389-04-21 02:09
به نقل از سمانه نجار سالکی:
[
وگرنه الرحمن همه خلق را به غیر حساب رزق داده. هذا من فضل ربی را که سابق پولدارها روی در خانه شان می نوشتند یک نیمه دوم هم داشت!

شما فرض کن اصلن این آیه دوم همین لحظه در شان . نازل شده. خوب که چی؟ سیره پیامبر این نبود که رو بگرداند و بگوید برید به جهنم. فرض کنید شما معلم. بعد از درس دانش آموزی سوال می کند. می توانید فرض کنید به قصد مچ گرفتن فرض کنید برای ثابت کردن برتری خودش می توانید هم فرض کنید یا شما واقعن اشتباه کرده اید یا او متوجه نشده.

نمی دونم چقدر با قرآن مانوسید.اما برای من که مدتهاست قرآن انیس روزوشبمه و هر وقت از دست این دنیا و فتنه هاش به اون
پناه میبرم مثل یک دوست راستین با حوصله و معجزه آسا پاسخ میده دیگه جای شکی نمونده!نمیدونم اینهمه یقین رو چه جوری مثل یه معلم برات توضیح بدم فقط میتونم خواهرانه بگم:اگه واقعا میخوای به یقین برسی یه راه داره!! باید دلت رو از هر گونه
پیشداوری ولجاجت پاک کنی . هر وقت تونستی فارغ از منیتها از بیرون به عالم و آدمهاش بنگری خدا هم درچه قلبت رو به روی حکمت ها باز میکنه تا تو هم به یقین برسی انشاءالله...
واسه من بشارت امام خمینی تو خواب در سن 13 سالگی، خون برادر شهیدم و بشارت رجعتش تو یه رویای صادقه و تصویر چشمهای امامم و بوییدن بوی مادرم زهرا در مجلس حسین(ع) و نوید ومژده های دائم حافظ که به من میگه:
یوسف گمگشته بازآید به کنعان غم مخور. یعلاوه کلی مطالعه و تحقیق!!!!!
ولی بازم میگم ته همه اینها :
تو را چنانکه تویی هر نظر کجا بیند
به قدر دانش خود هر کسی کند ادراک


خوش به حال شما. از قرآن چیزی نمی دونم. قرآن هدیه آیت الله گلپایگانی رو بعد از دو سال حاشیه نویسی قرائات عشره 15-16 سال پیش دادم به یک نوحه خوان پاکستانی برای اینکه در لفط نمانم و ادعا نداشته باشم. گریه اولواالالباب را از شنیدن صدای مصطفی بعد از آنکه به شرب خمرش متهم کرده بودند 20 سال پیش دیده ام. دوستیم را با دوستی که خوابم را دیده بود بریدم. سعی می کنم ایمان داشته باشم اما تعصب نه. باز هم می گویم بدترین آفت بشر خود حق بینی است.
نقل قول کردن
+5 #201 سید رهگذر 1389-04-21 02:09
به نقل از .:
به نقل از عاشق امام:
به نقل از احمد ahmad:
به جای اینکه با . نقطه اینطوری برخورد کنیم بیایم بهش ثابت کنیم نه این که اون رو تحقیر کنیم همه ی ما دنبال واقعیت هستیم
اگه میتونین اونقدر باهاش بحث کنید تا متقاعدش کنید نه اینکه با هم بد صحبت کنیم


اگه قرار بود متقاعدبشه تاحالا شده بودکم دلیل و مرک آوردن براش
بعضی وقتها بعضی از ماها نمیخواهیم متقاعد بشیم و اگه نخواسته باشیم نمیشه


گفتند دانشمند. پرسیدم نام دانشمند؟ منبع معتبر؟ منبع علمی معتبر فقط مجله معتبریست که مقالاتش داوری میشود. لینک بوتیوب نوشته یک وبلاگ نوشته یک روزنامه برنامه تلویریونی و حتا صحبت شفاهی یک دانشمند منبع معتبر به حساب نمی آیند.



نقطه جان سلام :D
حالت خوفه؟ :D تو همون لینک یوتیوب دانشمندهای امریکایی داشتند توضیح میدادند . تو نه اهل مطالعه هستی و نه تحقیق متاسفانه من یقین دارم الان اگر برم اسم همه اون دانشمندان را هم دربیارم با مدارک تحصیلی شون تو میایی ادعا میکنی من تو امریکا بودم و درس خوندم و میدونم این دانشمند حرفش غلطه و اون یکی خالی بسته و ..

میدونی از وقتی در مورد گرم شدن هوا و بالارفتن درجات حرارت هوا اظهار نظر کردی و گفتی هنوز اینجایی که من هستم خنکه نظرم در موردت تغییر کرد .

اما در بین لینکهایی که برات گذاشتم سایت ویکی پدیا و سایت رسمی زلزله شناسی امریکا هم بود میتونی اونا را هم بخونی . متاسفانه شما حتی کلیک نکردی یعنی اصلا نمیخواهی و دوست نداری حقیقت را بفهمی ...

خوش باشی برادر ! مراقب خودت باش . یلوستون فروان کنه 80 درصد امریکا میره زیر خاکستر =))
نقل قول کردن
+3 #200 سمانه نجار سالکی 1389-04-21 02:04
راستی جناب.
اگه حتی نظر بچه هاراجع به زلزله و آتشفشان رو قبول نداری خودت یه مقاله راجع به علت اینهمه سیل و البته بحران اقتصادی جهانی بنویس ما ببینیم دنیا دست کیه؟
نقل قول کردن
+1 #199 امیری 1389-04-21 02:02
اتفاقا همین کارو انجام دادم اقا سید
نقل قول کردن
+1 #198 سید رهگذر 1389-04-21 02:01
سلام جناب امیری
اگر می خواهید عکس اپلود کنید لینک عکس را بزارید در قسمت image بعدش خودش اتوماتیک اپلود میشه .
نقل قول کردن
+2 #197 امیری 1389-04-21 01:58
سلام
میگم چرا تصاویری که میفرستم رو سایت نمیان :( =((
واما الاخبار
بیانیه‌ گروهی از طلاب قم:
خطر ظهور خوارج جدید جدی گرفته شود / حفظ وحدت و اطاعت از رهبری معیار اصولگرایی است
www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1115134
نقل قول کردن
+3 #196 امیری 1389-04-21 01:55
یلام
در ریگان کرمان/
گرمای شدید هوا دو هزار نخل را به آتش کشاند
www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1115218
نقل قول کردن
+3 #195 امیری 1389-04-21 01:52
سلام
اینهم خبری خاص برای جناب نقطه محترم
کاهش بارندگیها دلیل افزایش دما/ گرمای تهران پس از 53 سال رکورد زد
www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1115030
نقل قول کردن
+3 #194 امیری 1389-04-21 01:48
سلام
جاسوس نقاب دار اجیر شده آمریکا :
تحریم ایران افسانه است/ نظام جمهوری اسلامی کماکان استوار است / ما سرخورده شده ایم
www.yjc.ir/news/NewsDesc.aspx?newsid=329757

تازه کجای کاری صبر کن بقیه رو هم میبینی :D :D :D
نقل قول کردن
+2 #193 سمانه نجار سالکی 1389-04-21 01:46
[
وگرنه الرحمن همه خلق را به غیر حساب رزق داده. هذا من فضل ربی را که سابق پولدارها روی در خانه شان می نوشتند یک نیمه دوم هم داشت!

شما فرض کن اصلن این آیه دوم همین لحظه در شان . نازل شده. خوب که چی؟ سیره پیامبر این نبود که رو بگرداند و بگوید برید به جهنم. فرض کنید شما معلم. بعد از درس دانش آموزی سوال می کند. می توانید فرض کنید به قصد مچ گرفتن فرض کنید برای ثابت کردن برتری خودش می توانید هم فرض کنید یا شما واقعن اشتباه کرده اید یا او متوجه نشده.
نمی دونم چقدر با قرآن مانوسید.اما برای من که مدتهاست قرآن انیس روزوشبمه و هر وقت از دست این دنیا و فتنه هاش به اون
پناه میبرم مثل یک دوست راستین با حوصله و معجزه آسا پاسخ میده دیگه جای شکی نمونده!نمیدونم اینهمه یقین رو چه جوری مثل یه معلم برات توضیح بدم فقط میتونم خواهرانه بگم:اگه واقعا میخوای به یقین برسی یه راه داره!! باید دلت رو از هر گونه
پیشداوری ولجاجت پاک کنی . هر وقت تونستی فارغ از منیتها از بیرون به عالم و آدمهاش بنگری خدا هم درچه قلبت رو به روی حکمت ها باز میکنه تا تو هم به یقین برسی انشاءالله...
واسه من بشارت امام خمینی تو خواب در سن 13 سالگی، خون برادر شهیدم و بشارت رجعتش تو یه رویای صادقه و تصویر چشمهای امامم و بوییدن بوی مادرم زهرا در مجلس حسین(ع) و نوید ومژده های دائم حافظ که به من میگه:
یوسف گمگشته بازآید به کنعان غم مخور. یعلاوه کلی مطالعه و تحقیق!!!!!
ولی بازم میگم ته همه اینها :
تو را چنانکه تویی هر نظر کجا بیند
به قدر دانش خود هر کسی کند ادراک
نقل قول کردن
-4 #192 . 1389-04-21 01:43
به نقل از عاشق امام:
به نقل از .:
به نقل از ethn:
191 زلزله در 7 روز گذشته!!!! [-O
earthquake.usgs.gov/earthquakes/recenteqsww/


کجای این موضوع عجیبه؟ یک بار هم نوشتم که برمبنای همین سایت در 20 سال گذشته به طور
متوسط هر سال 1300 زلزله بالای 5 ریشتر اومده. بعضی سالها کنتر و بعضی سالها بیشتر. تنها دلیل اینکه به نظر میاد نعداد زلزله بیشتر شده (و البته در واقع این طور نیست) اینه که هم تجهیزات ثبت زلزله بیشتر و دقیقتر شدن هم اطلاع رسانی بیشتر.



ای خدا این نقطه زبون نفهم را محو کن


احتمالن با محو شدن . یه 3-4 هزار زلزله درست و حسابی میاد یلوستون قلقل میکنه و تمام خبرهای خوب دیگه. :)
نقل قول کردن
+1 #191 امیری 1389-04-21 01:43
سلام
نظرسنجی الجزیره نشان داد:
مخالفت بیش از 81 درصد مردم جهان عرب با تحریمهای ضد ایرانی
با وجود مواضع ابهام برانگیز سران عرب در قبال موضوع هسته ای ایران، بیش از 80 درصد مردم جهان عرب در نظرسنجی شبکه الجزیره با تحریمهای ظالمانه شورای امنیت و دنباله روی حکام خود از آمریکا و متحدانش در این زمینه مخالفت کردند.http://ww w.yjc.ir/news/N ewsDesc.aspx?ne wsid=10003896
نقل قول کردن
-3 #190 . 1389-04-21 01:41
به نقل از عاشق امام:
به نقل از احمد ahmad:
به جای اینکه با . نقطه اینطوری برخورد کنیم بیایم بهش ثابت کنیم نه این که اون رو تحقیر کنیم همه ی ما دنبال واقعیت هستیم
اگه میتونین اونقدر باهاش بحث کنید تا متقاعدش کنید نه اینکه با هم بد صحبت کنیم


اگه قرار بود متقاعدبشه تاحالا شده بودکم دلیل و مرک آوردن براش
بعضی وقتها بعضی از ماها نمیخواهیم متقاعد بشیم و اگه نخواسته باشیم نمیشه


گفتند دانشمند. پرسیدم نام دانشمند؟ منبع معتبر؟ منبع علمی معتبر فقط مجله معتبریست که مقالاتش داوری میشود. لینک بوتیوب نوشته یک وبلاگ نوشته یک روزنامه برنامه تلویریونی و حتا صحبت شفاهی یک دانشمند منبع معتبر به حساب نمی آیند.
نقل قول کردن
+1 #189 امیری 1389-04-21 01:40
سلام

وزير دفاع: کشورهاي منطقه مراقب دسيسه هاي صهيونيست ها باشند
وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح با اشاره به اظهارات سخيف يکي از مسوولان کشورهاي منطقه در مورد ايران گفت: اينگونه کشورها بايد مراقب گفتار و رفتار خود و همچنين دسيسه هاي رژيم صهيونستي براي سوء استفاده از آنها باشند.
www.irna.ir/View/FullStory/?NewsId=1222125
______________
نقل قول کردن
+1 #188 متولد نیمه خرداد 1389-04-21 01:36
سيل و رانش زمين در چين ده‌ها قرباني گرفت
www.presstv.ir/detail.fa.aspx?id=134322§ionid=351021507
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

» ابتدای نظرات (227)